Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

La Liga - Visszaszámlálás

2008.08.28. 12:00 pancho_sanza

Ahogy közeledik a rajt, úgy válik egyre halványabbá a szívünkben lakozó bizonytalanság kétségbeejtő érzése. Miközben az angolos és németes kollégák már a bejegyzések hozzászólásait számolgatják, mi még jósolni sem merünk a La Liga 2008/2009-es szezonjával kapcsolatban. Pedig lassan illene elkezdenünk a ráhangolódást és a ráhangolást, mert alig egy hét múlva elindul az a bajnokság, amelyben szinte minden valamirevaló csapat magasabbra teheti a lécet. Az előző év szerencsétlenkedéseire gondolva teljes joggal. Persze mielőtt a lelkünk mélyén szunnyadó optimizmusból táplálkozva pozitív hangvételű bejegyzést kerekítenénk, meg kell nyugtatnunk mindenkit, hogy láttuk a spanyol Szuperkupa döntőjét és egyáltalán nem nyűgözött le minket. Pedig akár két kézzel tapsikolhatnánk, hogy milyen nagyszerű fordítással és milyen komoly sportemberi nagysággal szembesültünk, azonban a Valencia csapatánál csak Várhidi Péter szolgált meglepőbb teljesítménnyel. Mi tudjuk legjobban, hogy erősíteni kell a stúdiókban, de nem igazán értjük a választást. Valakire biztos mély hatást gyakorolhattak a legbajszosabb fiatalító spanyolokkal kapcsolatos Európa-bajnoki meglátásai. A spanyol-olasz negyeddöntő előtti „Toni ma este kettőt rúg” kijelentésénél, számunkra is csak az elődöntő szünetében benyögött „Raúl nekem hiányzik” politikusokat megszégyenítő populizmusa tetszett jobban.

Mindettől függetlenül roppant érdekes dolgok történtek a pályán, bár mindkét csapat beigazolta, hogy igenis szükség van még a „nagy” igazolásra, mert a hosszú szezon során egy a mostanihoz hasonló teljesítmény simán feleslegessé tehet minden további erőfeszítést. Az előző évvel ellentétben a Real Madrid idén elnyerte a Szuperkupát, bár teljesítménye okán nem feltétlenül a lenyűgöző jelző jut eszünkbe először, hiszen nem valószínű, hogy egy összeszedett ellenfél nem használná ki a kettős emberelőnnyel járó előnyöket. Szerencsére a királyi gárda még igazolni fog egy nagy nevet, amelytől majd hangos lesz a világsajtó. Személy szerint a De Jong, Engelaar, Dirk Kuyt hármasból javasolnék valakit, hogy összeállhasson az EB-n megcsodált holland támadógépezet, amely az első komolyabb összecsapásán nagyon csúnyán letérdelt egy hatékonyabb és sokkal szebb foci előtt. Már szinte látjuk a jelenetet, amikor a Bajnokok Ligája csoportkörében Arshavin bebarnult fehér gatyák társaságában szalad ki a Bernabeu zöld gyepére. Pedig Robbenék Pogrebnyakkal még nem is találkoztak.

Egyébként van der Vart sokkal jobb vétel lett volna a Valencia számára. A Real utoljára Metzeldert igazolta a Bundesligából, aki fényesen bevált azon a három mérkőzésen, amelyen pályára lépett. Most már van nekik van der Vaartjuk is. Egyenesen Hamburgból. Vele többen lettek, de hogy jobbak nem, az szinte biztos. Szerintünk Schuster feltehetően egy földijét szerette volna megszerezni, de manapság a jobb német focistáknak erősen szlávos hangzású nevük van, így kerülhetett egy németalföldi játékos a képbe. Neki alapvetően az univerzálisan gyenge Guti helyén kellett volna pályára lépnie, aki most semmit nem bízott a véletlenre és már az első mérkőzésen megpróbálta kijátszani magát a csapatból. Nélküle jobbak voltak. Még kilenc emberrel is. Pedig a szőke játékmester többet pihenhetett a szezon előtt, mint a helyén játékba dobott de la Red. Ennek ellenére nem tűnt frissebbnek Európa-bajnok csapattársánál. Az azonban tisztán látszik, hogy a Real Madrid nem lesz rosszabb, mint tavaly. Sőt van rá esély, hogy még kevesebb pontot fog indokolatlanul elveszíteni. Azonban ha találkozik egy jobb (taktikusabb, motiváltabb, lendületesebb) ellenféllel, akkor valószínűleg ki fog kapni tőle. Természetesen ez majdnem mindig így történik foci világában, csak furcsa ízlelgetni, hogy létezhetnek a Real Madridnál jobb csapatok. Főleg, hogy nem is kevesen vannak.

Szerencséjükre a Valencia nem ilyen, habár van annyira jó csapat, hogy bárkit elverjen, de képes az olyan fogalmatlan teljesítményre is, mint amilyet szombaton láthatott a nagyérdemű. Persze majdnem biztos, hogy simán behúzzák a mérkőzést és a kupát, ha Marchena játszhat Alexis helyett, de ismerjük a „ha” és a vele kezdődő mondatok közötti összefüggést. Értelmetlenek. Ettől függetlenül a Valencia kemény ellenfél lesz mindenki számára, s bár nem valószínű, hogy a négy közé sikerül bekerülniük, az UEFA kupát mindenképpen megcélozhatják. Persze azért a Bajnokok Ligájáért is küzdeni fognak, de talán a Schalke tetemét meggyalázó Atlético valamivel esélyesebb náluk. A matracosok elég komolyan erősítettek a védelmükön. Heitinga és Újfalusi kétségkívül jó igazolásnak tűnnek, de ne feledjük, hogy Pernia és Pablo Ibanez is válogatott játékosként érkeztek, mielőtt Hrutka Rudira emlékeztető játékig nyomasztotta őket a Vicente Calderon szelleme. Mindenesetre Reyes kölcsönadásával már nyitott a klub a semleges szimpátia felé is, de a bajnoki cím ettől még elérhetetlen a piros-fehérek számára. De talán elég izgalmat tartogat majd a húsosfazék körüli marakodás is a Valencia és a Sevilla ellenében.

Barcelonában a várakozások tavaly is nagyok voltak és jobban belegondolva nem sok minden változott az elmúlt egy évben. Victor Valdes, Abidal, Puyol, Milito, Xavi, Iniesta, Messi, Eto’o, és Henry nem lettek sokkal jobb focisták, így a Guardiola, Keita, Daniel Alves hármas segítségével kellene emelniük a tétet legalább húsz ponttal. Sok pénzt nem tennénk rájuk, de azért a Real elmúlt két éve bebizonyította, hogy nem feltétlenül kell extrateljesítmény a La Liga megnyeréséhez, szerencse és gyengélkedő riválisok annál inkább. Akármi megtörténhet. Még az is, hogy az előző két év vesztesei eredményesen végigdarálják a szezont, de ha véletlenül ismét nem sikerülne semmit nyerniük, sőt a mutatott játék is csak zsebkendők lengetésére késztetné a publikumot, akkor sem lenne különösebb probléma. Amennyiben a csapattal korábban Bajnokok Ligáját nyert edző gyakorlatilag egyedül elvitte a balhét a tavalyi szégyenért, akkor egy újonc szakvezető vajon mire számíthat? Ha Guardiola csak fele olyan ravasz lenne, mint az őt kinevező, de gyakorlatilag támogatás nélküli klubelnök, akkor valószínűleg egy kicsivel jobban sül el a lengyel túra, és nem kéne már a szezon kezdete előtt mentegetőznie. A dobogó biztos, de a címvédő fővárosiak mellett egy másik komoly riválissal is számolniuk kell.

A Villarreal tavaly oda-vissza verte a Barcelonát, viszont oda-vissza kikapott a Real Madridtól. A keretük nem csupán erős, hanem egyenletesen erős. Gyakorlatilag nem számít nekik, ha a Rossi, Nihat, Pires és Senna alkotta négyes egyike sem léphet pályára. Ezért aztán a Bajnokok Ligájával beköszönő extraterhelést a kispadról is meg fogják oldani. A végső győzelmük sem lenne meglepő, de valószínűleg sok múlik majd azon, hogy év közben az addig elért eredmények függvényében miként preferálják a különböző versenykiírásokat. Szurkolni fogunk nekik, bár  mintha újra felvették volna a kapcsolatot Riquelme menedzserével. Ezek szerint Edmilson suttyósága nem elégíti ki a vonatkozó igényeiket. Ilyen problémák nincsenek Sevillában, ahol Daniel Alves és Poulsen távozásával Luis Fabiano egyedül lesz felelős a remek hangulatért. Pontosan egy évvel a szerencsétlen haláleset után a csapat a fekete ló álcája mögé bújva próbálja kiheverni a belső középpályája elvesztését. Egyszerűen nem érezzük, hogy nagyon bele tudnának szólni az elejébe, de az biztos, hogy lesznek mérkőzések, amikor könny csordul majd a szemünkbe a Jesus Navas, a Tom De Mul, vagy éppen a Diego Capel által előadott szélsőjáték láttán. A várakozás nagy, s a végére eldőlni látszik az a kérdés is, amely személy szerint engem már két hete foglalkoztat: Vagy Vadócz, vagy én.

89 komment

Címkék: spanyol la liga 2008/2009

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr87637489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ericcartmen 2008.08.28. 12:10:06

"furcsa ízlelgetni, hogy létezhetnek a Real Madridnál jobb csapatok"
ehh, ez elég hegyivánosra sikeredett

kroos 2008.08.28. 12:38:12

,,igenis szükség van még a „nagy” igazolásra"
azt sosem értettem,minden évben elköltenek 100 milla körül,hogy lehet hogy mindig kell még valaki?

mickeyknox 2008.08.28. 12:49:59

ha még jönne holland a real-ba, meglenne az ügyeletes spanyol-holland csapat, a van gaal-féle barca utódja :)

ApukadHUN 2008.08.28. 12:50:27

kocsira is elkölthetsz 30 millát, de azért mégsem mindegy, hogy egy jobb BMW-t, vagy 15 Suzukit veszel. Főleg, ha még versenyezni is szeretnél...

kroos 2008.08.28. 12:57:00

ha igazolhatna Pedja még 56 embert 4554 fort-noxi vagyonért akkor is kellene még valaki nekik....

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.08.28. 13:06:34

Alapvetően nem lenne gond szerintem, csak azért középkategóriás játékosok, vagy éretlen tinik helyett tényleg vehetnének néha Essient, David Villát vagy éppen Evrát.

fred007 2008.08.28. 13:17:10

mondjuk a rejkard mellett még kivágták a ronaldinnyót, a dékót és étó is csak azért maradhatott a barcában, mert senkinek sem tudták elpasszolni. szóval szerintem ez a csapat egyáltalán nem az a csapat.

Klárensz 2008.08.28. 13:35:47

"Azonban ha találkozik egy jobb (taktikusabb, motiváltabb, lendületesebb) ellenféllel, akkor valószínűleg ki fog kapni tőle."

ezzel a kijelentéssel nagy kockázatot nem vállaltál :D

gibson 2008.08.28. 14:42:26

ApukadHUN, nagyon találó a hasonlatod :)

Ez a Mijatovic egy akkora balfasz amúgy, hogy elképesztő, akárkit kinéz magának, az újabb 5 évre aláír a jelenlegi klubjával... Az egyetlen úgy-ahogy szép játékot játszó játékost meg elengedik szarért-húgyért a Chelsea-be, először úgy volt, hogy nem mehet, aztán 45 millió euró, most már csak 37 - a végén még ők fizetnek Abramovichnak, hogy elviszi Robinhot, meg házat is vesznek neki Londonban, hadd örüljön.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.08.28. 15:12:45

barcelonában tavaly szerintem nem annyira a képességekkel volt baj, mint inkább a hozzáállással, motiváltsággal. ha ez javul, bármi kisülhet belőle, főleg, hogy oleguer és edmilson becserélésének esélye is megszűnt

Real of a26 2008.08.28. 15:27:13

"Ez a Mijatovic(....)akárkit kinéz magának, az újabb 5 évre aláír a jelenlegi klubjával..."
Nah ez nálam is kiveri a biztosítékot.
Sokan megfeledkeznek róla, de azt a 100 millát amivel Calderonék dobálóztak Ronaldo ügyben, bizony még Perez gründolta össze ,ezek meg még arra is képtelenek,hogy elherdálják a "családi ezüstöt", nemhogy előteremtsék a semmiből. NO COMMENT...

Robinho meg felőlem mehet "Új-Brazíliába", Madridban soha sem hozta ki magából a maximumot,jóllehet ígéretesen indult.(Emlékeztek arra a góljára amikor két lába közé véve a lasztit átugrotta a bescúszó védőt majd kilőtte a sarkot?)

Pancho-val meg kivételesen egyett kell értenem.Néhány évvel ezelőtt elképzelhetetlen lett volna álomtizenegy madridi támadó nélkül most meg egy kapus(Casillas) és egy hátvéd(Ramos) a csapat legnagyobb értékei.

the real 2008.08.28. 16:34:06

A port.hu-n azt olvastam, hogy a Barca a Bundesligában indul:

port.hu/pls/w/tv.channel?i_ch=102&i_date=2008-08-31&i_where=1

Sikerélményre vágynak :)
De amúgy nagyon kíváncsi vagyok, mire lesznek képesek Guardiolával.

Corazón de León 2008.08.28. 17:07:07

kiváló cikk, már nagyon hiányoznak a szombat/vasárnap esti spanyol meccsek :)

egy másik előzetes Guillem Balague tollából:

www.skysports.com/experts/expert_story/0,19793,12087_4051450,00.html

megmondó 2008.08.28. 17:37:52

én szeretem a villarrealt, de azért ennyire nem kéne körbeszopkodni, pláne a realra zúdított méretes fikatömeg mellett. minimum azonos játékerőt képviselnek.

nasteey 2008.08.28. 17:38:49

redcard: tökéletesen egyetértek. A fejekben rend van, az öltözőben javul a hangulat, képességekben sincs olyan játékos, akit ha becserélnek az infarktus környékez.

Persze lehet, hogy ez nem elég az első helyhez, viszont ahhoz biztosan, hogy ne olyan ötlettelen, unalmas, sőt, szánalmas játékot produkáljon a csapat, mint tette azt tavaly. Henry-nek, és a komplett védelemnek kell összekapnia magát (bár megéltünk egy Belletti - Oleguer - Puyol - Syl négyessel is), és akkor már sok gond nem lehet. És már azt is méltányolnám, ha idén Samu és Messi nem sérülne le hosszú hónapokra.

A Real valószínűleg azt fogja nyújtani, mint tavaly.

A Villarrealtól és az Atleticótól várok többet, főleg ha idén az utóbbinak a védelme felnő a feladathoz. A Valencia meg a Sevilla kerülhet még a nemzetközi szereplés közelébe, de remélem a Bilbao, a Racing az Espanyol és az Almeria is harcban lesz végig egy UEFA helyért. Remélem átjött mindenkinek, hogy az első négy helyre 4 (4,5 - egy esetleges Valencia feltámadás és/vagy ATMA/Vreal "hanyatlás") csapatot várok, a maradék kettőre meg 2 fő esélyest és további 4 csapatot, akik közül vmelyik elcsípheti a nemzetközi porondot. Még a végén fogalmazni is megtanulok. :)

Éljen a vasárnap, végre PD!

veiledxposure 2008.08.28. 18:12:41

"Pedig Robbenék Pogrebnyakkal még nem is találkoztak."

Arsavin viszont találkozott Sergio Ramosszal, és mondanom sem kell ki jött ki győztesen abból a párharcból. ;)

A Realnak az kell, hogy a két lajhár csatárnak, Raúlnak és RVN-nak ne legyen bérelt helye a kezdőben. Láttuk mennyivell hatékonyabbak és gyorsabbak voltak Higuainnal.

BruceWayne 2008.08.28. 18:52:45

hát ez elég fing lett....


nő az jó. ki ez?

halareaal 2008.08.28. 18:56:01

a Villarreal mint bajnokesélyes? ezen jót röhögtem, ha a Real játékosai szted középszerűek (lol), akkor a Villarealban játszók amatőrök. pancho, látom a szuperkupa se tetszett, nah grat, sztem sokkal jobban illene hozzád mondjuk a serie a.
v der Vaart pedig kifejezetten nagy erősítés, Robinho távoztával viszont gyengül a csapat. egy csatár kéne a sajnos egyre gyengébb Raul helyére, és egy szélső középpályás. De la Red jónak tűnik Guti helyére, bár azért meglepődnék ha úgy játszana első komoly Realos szezonjában, mint Guti tavaly a bajnokságban.
azt meg nem értem, miért fikázod folyamatosan gyakorlatilag az összes spanyol klubot (leszámítva a Villarrealt, akik az égvilágon semmivel nem emelkednek ki, 2-8 a Real ellen, na a nagy bajnokesélyesek). félteni idén biztos nem kell őket a blben, főleg h már a legendásan lúzer Atletico is földbe döngölte a Schalkét (akik ugyan gyengék, de tavaly mégis 8ba jutottak). kicsit olyan az egész post hangulata, mintha büdös lenne a la ligáról írni, és ez az évindító postnál sztem elfogadhatatlan.

paya 2008.08.28. 18:58:56

hölgyeim és uraim!

indul a bajnokság, indul a tippjáték is!
regisztráljatok, játszatok!

www.tippjatek.hu

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.28. 19:01:09

Én redcarddal (és nasteey-jal) értek egyet. Szerintem egyértelműen a Barcelona a legnagyobb bajnokesélyes.

Engem nem győzött meg a Real a Szuperkupa döntőn. Ahogy Várhidi Péter is mondta: egy olyan meccset csak egyszer lehet megnyerni.

halareaal 2008.08.28. 19:45:30

a Real a tavalyi szuperkupadöntőn sem éppen volt meggyőző, aztán mi lett a vége. pont az ilyen győzelmek a legértékesebbek most, eddig a hasonlóan kilátástalan meccseket nem sűrűn nyerte meg a Real, ahol meg még viszonylag komoly tét is volt, szinte soha (az elmúlt 5 év bl meccsei).
egy kicsit nekemis szúrja a szemem ez a sok holland a csapatban, de az biztos, hogy vder Vaart, Robben (majd Sneijder) nagyon kombinatív játékot képesek játszani, v Nistelrooy pedig talán a világ leghatékonyabb góllövője. Raulnak kéne egy méltó helyettest találni, és egész jó lenne a helyzet. egyébként szóba került Capel megszerzése, Robinho távoztával nagyon hasznos választás lenne. sztem nagyon sok múlik a Marcelo-Gago-Higuain trión is, bár sokszor lemondtam már róluk, de ha belőlük maximálisan kijönne a tehetségük és végre klasszisokká érnének, akkor az idei Real sokkal erősebb lesz, mint az elmúlt évben.
na megnézem mostmár miylen csoportba kerültünk, bár most vh olyan gyengének tűnik a bl mezőnye h csak nem kapunk megint nehéz ellenfelet a 8addöntőben.

brassmonkey24 2008.08.29. 00:02:48

az a mondat nagyon megütött a real madriddal kapcsolatban,bár a Raúl volt a kedvenc játékosom,ki miatt megszeretem a realt és a focit,azt hiszem itt az ideje átadni a helyét,a valencia ellen higuain 20 perc alatt veszélyesebb volt mint raúl 70 perc alatt,borzasztó mennyire szar,de ezen gondolkodván nem is érdekelne többet a real,mindig raúltol várom góllokat,soha nem jön,ebben a csapatban nincs semmi ami megfogna,ezek nem galaktikusak,egyedül iker cassilas,sergio ramos ,robben ér valamit ebből a csapatból,ök real madrid szintu játékosok

rizla 2008.08.29. 00:18:15

"Barcelonában a várakozások tavaly is nagyok voltak és jobban belegondolva nem sok minden változott az elmúlt egy évben."

?? az eztán következő felsorolás nagyon kevés.
egyrészt távozott a két fő csapatot morálisan és gyakran játékban is lehúzó túlfizetett alibikirály, deco és ronaldinho, másrészt új edző van. ez elég radikális. a kerettel eddig sem volt semmi baj, bár egy régi decohoz hasonlító karmester elkélne. de ennél sokkal bonyolultabb a foci.

ez egyébként a madridos részre is vonatkozik, a real ugyanis 2 éve balfasz, és mégis nyernek. jobb csapatokkal szemben.

rizla 2008.08.29. 00:20:35

"akkor valószínűleg egy kicsivel jobban sül el a lengyel túra, és nem kéne már a szezon kezdete előtt mentegetőznie"

ja, azért ezt enyhe túlzás felhozni. 4-1es összesítésben lazán továbbjutott a barca, krakkóban nem is nagyon fociztak, csak miután hátránybakerültek, utána simán vághattak volna 4et 5öt, ha pontosabbak a befejezések.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.29. 00:30:06

Üdv, rizla, e kései órán. Teljesen egyetértek. A Barcelona óriásit erősödött (főleg mentálisan) tavalyhoz képest. Még a BL-ben is lehet bármi, pláne, hogy a csoportkör (amikor talán még nem lesz annyira összeszokott az alakulat) nem ígérkezik túlzottan izzasztónak.

jasszgeri 2008.08.29. 00:54:59

nekem idén a priméra az edzőkről fog szólni. guardiolát szerettem játékosként, habár a barcából kellett volna visszavonulnia. edzőként még semmit sem mutatott. és schuster sem. egy nagy edző fokmérője a nagy húzások. tavaly meg volt a lehetősége a németnek, mikor sérüélések hátráltatták a csapatot. ennek ellenére simán kipottyantak a róma ellen. ha idén esetleg minden összejön és az eredmények is jönnek, nem derül ki semmi. sep-ről meg azértt nehezebb véleményt formálni, mert egyrész kezdő, másrész amíg johan ott bábskodik a mindenkori v.edző felett, mi sosem tudjuk meg az igazságot. :)

krysal 2008.08.29. 01:11:39

Személy szerint elégedetlen vagyok a RM keretének alakulásával. Raul-hívő vagyok, de a szíve nem elég minden meccsen... Villa leigazolásának kifejezetten örültem volna mondjuk.

Robinho távozása egyre valószínűbb, mert egy kalap híg kutyagumit nem ér a vezetőség e téren. Rámenősség óne, és voltak olyan ökrök, hogy a korábbi hosszabítási kisérleteknél nem használták ki az alkalmat... Helyettesítésére nem tudok jelenleg megfelelő játékost, pláne azt figyelembe véve, hogy milyen fiatal a mi kis Robikánk.

A Barcától nagy javulást, a Villarealtól egy konstans harmadik helyet várok. Nagy versenyfutás lesz, az biztos.

Panchónak meg bocsássatok meg, menthetetlen romantikus, aki a Redondo, Zidane (etc..etc.. hadd ne soroljam fel...) vonalon szocializálódott, és könnyes szemmel várná ezt a kezdőt: Casillas-Ramos-Evra-Pepe-Terry-Essien-Káká-Robben-Robinho-Nistelrooy-Ibrahimovic kezdőt (csak a nagyságrendeket akartam ismertetni, a nevek szabadon cserélhetők.) - ez pedig eléggé lehetetlen jelenleg. Minimum egy Perez kellene hozzá... Khm...

rizla 2008.08.29. 04:37:15

a realról:
- guti mégegyszer nem fog olyan szezont futni, mint tavaly, ez a cikkben is szerepel, egyetértünk.
- sneijder pár hónapra kidőlt, úgyhogy most vdv-n múlik a java. tehát a madrid megint szerencsejátékot játszik, az utolsó pillanatokban vettek meg valakit egy kulcsfontosságú posztra, akárcsak tavaly, aki egy gyengébb bajnokságból érkezett.
- a komplett CR-szappanopera egész biztos rányomta a bélyegét a hangulatra, ha másra nem, hát suszter és calderon között garantáltan kevésbé rózsás a viszony (én azon se lepődnék meg, ha a német legkésőbb a szezon végéig felmondana). robinho elüldözése csak "hab a tortán". a kis feka tavaly már erősen mutatta annak a jeleit, hogy akár a világ legjobb játékosa is lehet belőle, így sikerült a lehető legrosszabb ütemben elzavarni. így a madridnak jelenleg nincs olyan támadója, aki potenciális aranylabdajelölt, ami egy nagycsapatnál gázos lehet.
- raúl ugye egyre öregebb és szarabb, de van nistelrooy sem lesz már fiatalabb. a villa-biznisznek lőttek, most hosszabbított, a maradék két napban pedig nehéz elképzelni, hogy találjanak egy jó korban lévő klasszis csatárt. ha mégis lesz ilyen, az lutri (huntelaar)
- robinho távozásával új terhek szakadtak a porcelánbaba robbenre, aki egy jó játékos, csak épp az a fajta csapatot húzó, és csapatot irányító mentalitás hiányzik belőle, ami messiben pl éppen most bontakozik ki. drenthe egyelőre irtózatosan fiatal, és tavaly nem játszott semmit.

szerintem idén elfogy a mák, tavaly is elkaphatták volna többen a madridot, mert botladozott rendesen. ennyi ideig egyetlen csapat sem halmozhat sikert sikerre egy ennyire dilettáns vezetőséggel. egyszerűen képtelenség.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.08.29. 08:25:38

Ja persze a játékosok képességét kritizálni romantikus, miközben 20-23 éves világklasszis játékosok beérésére várni maga a megtestesült racionalitás. Egy olyan világon, ahol már Raúltól és Owentől sem a beérést várta senki 18 éves korukban. De persze a példa nagyon torz és kiragadott, hiszen többek között Rooney, Fabregas, Sergio Ramos, Agüero, Anderson és David Silva esetében is beérésükön gondolkozunk. Nagyon szívesen odaírnám én Higuaint is ebbe a sorba, de nem hiszem, hogy beférne. S talán nem a kora miatt...
De például lehet mentséget találni, hogy például Gago posztján kell néminemű tapasztalat és kor a klasszissá éréshez. Persze! Casillas még nem volt 19 mikor Manchesterben kivédte a címvédő szemét. A kapusnak nem kell tapasztalat meg kor, ha kibaszottul tehetséges.
Az, hogy én Zidane-féle Realt szeretnék, nem teljesen fedi az igazságot. Alapvetően nem a taktikával van bajom, de ha már az iparosfoci mellett döntöttek, akkor azt Essiennel, Evrával, meg Villával csinálják, akik zokszó nélkül és teljese szívvel képesek végighajtani egy szezont. Vagy reménykedjünk, hogy ez lesz a nagy beérés éve.

kroos 2008.08.29. 09:09:10

Zidane-féle Real....mit is nyert 2002-töl az a galaktikus alakulat?

krysal 2008.08.29. 09:35:35

kroos, jaj nemááááár:) Ne kezdjük el, ez már egy pár éve unalmas...

Pancho, mint azt próbáltam érzékeltetni, a vezetőség tevékenységétől (gyenge kifejezés...) nem vagyok elszállva. Ha megmaradt volna a Perezünk, már itt gurigázna akár Essien, vagy Kaka, vagy Cérnanyaló is. DE.

A csapat adott, én azt tartom aggájosnak, hogy nem képesek azt az általad is említett, egy játékos átragadni madridba. Itt látok problémát, mert elfáradónak látszik a csapat egy része (csatársor...), oda mindenképp kellene. Ráadásnak az általad említett játékosok mostanra elérték az elérhetetlen kategóriát - és nem csak nekünk... A Robinho-balfenékség meg (egyetértve Rizlával) a teljes hozzá nem értést tükrözi.

Iparosfoci... Nem tudom, talán ebben is helyben hagylak, de az utolsó perces feltámadások, a nagyobb küzdenitudás is ebből adódott.

kroos 2008.08.29. 09:45:47

Mindenki elfogult a sajátcsapatával de te Krysal....te vagy a legdurvább mindönk közül.Még a csapatod hibáit is olyan erényként állitod be amivel csak ti madridisták rendelkeztek.

Ramon Serrano 2008.08.29. 09:49:46

Robinho nem egy potencialis aranylabdas, hanem egy potencialis kiegett sztar. Egyaltalan nem bannam, ha lelepne, mert az o jateka nem a golpasszokrol szol, holott a posztja azt koveteli meg.
VdV-tol pedig sokat varok, mert o pont az az utolsopasszos jatekos, akibol tavaly egy sem volt a csapatban. Annyit o is tud hozni mint Robinho, sot, inkabb benne latom a nagy meccsek eldontesenek lehetoseget. Volt ideje gyakorolni a Bundesligaban. Most bemutathatja, hogy sikerult.

rizla 2008.08.29. 09:52:52

"Egyaltalan nem bannam, ha lelepne, mert az o jateka nem a golpasszokrol szol, holott a posztja azt koveteli meg."

ja, ellenben az önzetlen robben játéka..
vdv meg nem egy poszt robinhoval.

de oké, végülis csak egy fiatal szupertehetséges brazil, a copa america gólkirálya, ki a francnak kell ez a kis pöcs?

rizla 2008.08.29. 09:54:49

"Ha megmaradt volna a Perezünk, már itt gurigázna akár Essien, vagy Kaka, vagy Cérnanyaló is. DE."

és a madrid akkor is jó eséllyel megnyeri a 2007es bajnokságot, köszönhetően a barcelona önpusztító tevékenységének. 2008ban detto.
vagy megnyeri a villarreal, és a sevilla. mennyivel szebb évek lennének mögöttünk

kroos 2008.08.29. 09:58:30

Ez az..mindegy hogy Essien vagy Cé vagy kaka csak fehérben legyen?Semmi más nem számit?

mickeyknox 2008.08.29. 10:05:44

ez a gago meg a higany, hogy majd egyszer beérnek, ha nem most, majd jövőre... egyszerűen nem értem, mit láttok ebben a két gyerekben. higany lőtt most 2 gólt, kijött neki a lépés...
vicc, hogy a real-nak 1 nagyon jó csatárja maradt (raulnak respect, de ő már nem elég), erre föl még robinho-t is eladják... agyatlan banda. ha nistelroy megint lesérül, akkor újra szenvedés lesz. ami végülis nem baj, mert a barcának szurkolok :D

kroos 2008.08.29. 10:11:31

Nem Gago-val van a baj.Ö tud amennyit,nem rossz futbalista.De!megveszik tavaly télen 26millio dollár-ért és egyböl töle várják hogy rendberakja a real középpályályát ami Makelele óta olyan amilyen.
EZ teher amit nem kellene rá rakin mert ö nem makelele.

Ramon Serrano 2008.08.29. 10:31:21

"ja, ellenben az önzetlen robben játéka"

Az, hogy Robinho olyan amilyen, nem jelent semmit Robbenre nezve. Egyebkent igazad van, o sem az onzetlensegerol hires. Bar a szuperkupan lattam passzolni, le is ellenoriztem, hogy jo meccset nezek-e...

A vita egyebkent meddo, mert ugy tunik, Robinho megis marad.

rizla 2008.08.29. 10:35:29

"Az, hogy Robinho olyan amilyen, nem jelent semmit Robbenre nezve."

miért ne jelentene semmit? ha robinho nincs, akkor egyértelműen robbennek kell pótolnia, mivel új szélső támadó nem érkezett. az egy dolog, hogy robinho milyen, de a lényeg az, hogy ki elérhető, ki játszhat helyette.

lehet, hogy marad, de erősen kétlem, hogy ezek után jó szezont produkálna, ha egyáltalán játszatni fogják. bár sok hisztis játékos hozta már ki magából a legjobbat egy ilyen muri után.

rizla 2008.08.29. 10:36:56

"vicc, hogy a real-nak 1 nagyon jó csatárja maradt (raulnak respect, de ő már nem elég), "

egyébként ez a másik, hogy robinho csatárt is játszik..

szferi 2008.08.29. 10:41:13

Robben képességei alapján a világ egyik legjobb szélsője lehetne, kár, hogy sosem lesz az. örök csalódás. Kiváló csereember, de egész szezon alatt nem lehet rá építeni.

szferi 2008.08.29. 11:09:40

így van, plusz szerintem motivációs gondjai is vannak

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2008.08.29. 11:12:25

Régóta nagy Madrid szurkoló vagyok, és én a magam részéről nem látom ilyen borúsan a helyzetet.

A Capello éra utolsó 10-15 meccse óta a csapat erénye a csapategység! Hogy a játékosok szemmel láthatóan "bírják" egymást. Ez abszolút lejött ezen a szuperkupa visszavágón is. Mint labdajátékot űző sportoló, pontosan tudom, hogy ez mennyire elképesztően sok pluszt ad.

Véleményem szerint a csapategységből Robinho lóg ki leginkább. Az egyetlen tagja a gárdának, aki nyilatkozataival, pályán valómegnyilvánulásaival, hisztijeivel láthatóan feszültséget generál (ettől még sok minden történhet, amit nem látunk a színfalak mögött, de ez szemmel is jól levehető). Kétségtelenül tehetséges, de a mentális alapok nélkül ez a tehetség nem jön ki. Nem fogadja el, hogy vannak alternatívák a posztjára, nem jön haza a válogatott meccsről, stb. Éppen ezek miatt egyet értek Robinho eladásával.

Robben vele szemben beállt a sorba. A többiek a pályán kijönnek vele, láthatólag élvezi a játékot. Jó formában hasznosságát tekintve semmivel nem marad el Robinhotol, nála azonban kérdésesek a sérülések... a brazillal szemben azonban akkor sem hisztizett, amikor hónapokat padozott. Ebben a szezonban - ha nem sérül meg - a csapat nagy erőssége lehet.

Gago gyakorlatilag hónapról hónapra jobban játszik, szerintem az ő szerepe lerágott csont. Megbízható, jó játékos lesz.

A csatárkérdés tényleg érdekes, mindenképpen kéne még 1 ember. Raul azért csak megrúgta tavaly azt a - remélem jól emlékszem - 17 gólt, RvN-ek pedig megvan az a képessége, ami miatt mindig is meg fogja rúgni AZOKAT a gólokat:)

Higuain nekem egyik személyes kedvencem lett. Nem csak a mostani két góljáról van szó. Percekre lebontva talán a legjobb gólátlaga van a csapatban. Hány necces meccsen állt be csereként és lőtt gólt szinte azonnal? Ez szerencse is, de annyiszor megtörtént, hogy nem lehet csak annak számlájára írni. A Sporting elleni két gólja sokat elárul tehetségéről: jól cselez, nagyon jól lő, egyre kreatívabb. VAgy említhetném a tavalyi Barca elleni bal-jobb lábas elhúzós gólt is. Megérdemli a bizalmat, mert szerintem klasszis csatár lesz. Ez azonban még mindig csak 3, úgyhogy csatár kéne az kétségtelen.

Összességében szerintem nem kell félteni a Madridot idén, mert egyre jobb ez a Schuster féle gárda, és egyre látványosabb dolgokat is művel!

krysal 2008.08.29. 11:38:26

Az elfogultság nem egyenlő a reményteliséggel szerintem... Nem, egyébként nem próbálok álobjektíven megmondóemberkedni, mert ELFOGULT SZURKOLÓ VAGYOK. És természetesen légy boldog.

És nem, nem csak az számít, hogy ki szaladgál habfehérben. Sőt. Kimondhatatlanul boldog vagyok, hogy végre egy CSAPATOT látok kifutni a pályára.

rizla: nem sírom vissza a Perez-érát, csupán érzékeltetni akartam a vezetőségek közti különbséget az átigazolások szempontjából. Persze mindenki azt lát bele, amit csak akar...

De, megint mondom, egy igazi klasszis húzóember nekem még hiányzik. Egy Kaka pl. teljesebbé tehetné a játékot, mert abban (valljuk meg nyugodtan) bőven van hiányosság. Hogy hiányolunk még valakit, az nem tesz egyenlőségjelet a köztudatban élő "madridi megalomániával". Emlékeztetnélek, hogy nem mi cseréltük le a fél csapatot, nem dobálóztunk Ronaldinhókkal, Sevákkal, satöbbikkel.

Ha pedig rámutatunk a csapatunk egy hibájára, és megoldási ötletet (reményt) vetünk fel, abból hogy lesz "Még a csapatod hibáit is olyan erényként állitod be amivel csak ti madridisták rendelkeztek."?

mickeyknox 2008.08.29. 11:42:53

ha én real lennék, nagyon gyorsan megvenném huntelaart. annyira biztos jó, mint higuain (szerintem jobb), és ha ő is megkapja azt a türelmet, amit az argentín, szépen beilleszkedne és rugdosná a gólokat. és már kész is van a holland támadóalakzat :D

Ramon Serrano 2008.08.29. 11:47:34

"ha robinho nincs, akkor egyértelműen robbennek kell pótolnia"

Igy van, ahogy tortent az tavaly is: amint robben egeszseges volt, szinte egybol kezdett, es csak elvetve robinho-val egyidoben. Egyebkent szinte 100%-ban potolja, hiszen kb ugyanannyira onzo, ahogy magad is irtad.

Mindenesetre, ha ketten egyszerre jatszanak, az nem sejtet tul sok jot, egyszeruen nem latom, hogyan passzolnanak egymasnak.
Talan valaki elmagyarazhatna nekik, mi az a csapatjatek. Erre, mondjuk ki, Schuster nem tunik alkalmasnak, tekintve a tavalyi statikus es fantaziatlan tamadojatekot.

kroos 2008.08.29. 11:51:24

,,nem sírom vissza a Perez-érát"

ne már semmi mást nem csinálsz csak perezt istenited aki követi a bernabeu-i eszmét...

krysal 2008.08.29. 11:58:55

Az egy dolog, hogy Perez követi a Bernabeu által megálmodott Madridizmót, de mint az a galaktikus korszakban bebizonyosodott, hogy nem sikeres. Más kérdés, hogy Perez nem csak a száját jártatta, ha valakit le kellett igazolni. EZT kívántam érzékeltetni, de mint már mondtam, mindenki azt lát bele, amit úri kedve tart.

Egyébként épp ellenkezőleg. A hagyományokat én is tiszteletben tartom, és néha egy kicsit várnám a Madridi Csillogást, de el kell ismernem, örülök, hogy egy harcos, nyerni képes csapatunk van.

krysal 2008.08.29. 12:00:37

kroos, egyébként végigolvastad az egész szöveget? Mert a kommentedet nézve nem vagyok benne egészen bizonyos...

kroos 2008.08.29. 12:19:03

hányingerem van a galaktikus kifejezéstöl.
legalább 6-8 csapat van akikre ez ráillene(van köztük madridi is) de azoknak a nyomába se ér a 2002 utáni madrid.

krysal 2008.08.29. 12:28:41

Akkor nem emlegetek ilyen kifejezéseket, kár lenne a klaviatúrádért...:)

kroos 2008.08.29. 12:32:10

Ezt már többször megbeszéltük itt hogy ,,galaktikusok" voltak inkább Puskásék,vagy Gutmann Béla Benfica-ja,vagy a Cruijf-féle Ajax stb...

shinigami 2008.08.29. 12:34:54

tokjo ez a villareal meg sevilla de azert halkan megjegyeznem a mar most leirt madriddal ellentetben ok nem nyertek semmit a real meg bajnoksagot es szuperkupat (igen 'gyenge' volt a bajnoksag is meg a szk is de a tobbieknek sem volt erosebb)
amugy tenyleg kene vki a realba aki kepes formalni a tamadojatekot, ilyen Zidane ota nincs sajnos

kroos 2008.08.29. 12:35:18

Habár nekem nagyon tetszett ahogy a bekem-guti zidane-figo-n átrohantak az ellenfelek....

mickeyknox 2008.08.29. 12:37:00

majd a hollandok! sneijder, van der vaart megformálja neketek a támadójátékot, elég ügyesek hozzá. csak ne lenne mindkettő sokszor sérült... igaz, ilyenkor ott van guti :D

krysal 2008.08.29. 12:38:01

A galaktikus (becsszó, nem emlegetem többet) szó a Madrid ellenesekre, irigyekre jellemző - de sajna, én is átvettem. Hogy neked mi tetszett, mi nem, nem az én dolgom. Nekem pl. az tetszett, mikor a bekem-guti zidane-figo elkezdett játszani. (Fociünnep:)

De persze ez ízlés dolga.

_alerob 2008.08.29. 12:40:22

"igaz, ilyenkor ott van guti" Guti mindig ott van... Ő nagyon nagy értékre a Realnak, és sokan lebecsülik.

kroos 2008.08.29. 12:45:44

,mikor a bekem-guti zidane-figo elkezdett játszani."
2004-re volt jellemzö ez a kp. amikor a Valencia lett a bajnok,elöttük játszott raul és ronaldo.
hátul meg a ,,zsenik.
szoval hidd el aza csapat szenvedett...az csak sztereotipia hogy szépenjátszottak.
nehéz ugy szépen játszani ha nincs nálad a labda....márpedig ezt a kp-sort elnézve....

krysal 2008.08.29. 12:49:38

Ha elhiszed nekem, nem 13 éves vagyok, láttam őket temérdekszer szemet kápráztatóan játszani. (még 2004ben is...) A hibáit is kiveséztük már annak a csapatnak, elég lerágott téma. Lépjünk tovább.:)

mickeyknox 2008.08.29. 12:50:12

robika10:

direkt írtam így, mert szerintem jó, csak sokan fikázzák. valakinek rendbe kéne tenni az agyát, hogy ne csak 4 meccsente legyen jó, tudjon minden meccsre fókuszálni, és megoldódna minden probléma. alighanem schuster nem jó pszichológus..

kroos 2008.08.29. 13:02:33

szerintem is lépjünk...a ,,galaktikus" korszak sikertelenségei olyannyira frusztráloak hogy ki kellett találni ezt a ,,nem bajhogy semmitnemnyertünk mert cserében nagyonszépenjátszunk"-elvet.
kit akartok becsapni?

kroos 2008.08.29. 13:09:39

szépjáték...ahogy egy tanult kollégám irta

rajtatok röhög Diego,Kaka Henry Rosicky Seedorf de még Juninho és totti is.

krysal 2008.08.29. 13:19:17

kroos, te betegesen ragaszkodsz az utolsó szó az enyém legyen-elvhez? Ki beszélt neked ,,nem bajhogy semmitnemnyertünk mert cserében nagyonszépenjátszunk" elvről?

Hajjajj.

kroos 2008.08.29. 13:27:25

Te probálod igy kozmetikázni a dolgot.

krysal 2008.08.29. 13:29:31

Nem kozmetikázok semmit.

A Real Madrid semmit nem nyert akkoriban, de mellette megmaradt az is, hogy többször játszott szépen, mint mostanában (egyéni vélemény.). Nem cserélném ekl az akkori csapatot a mostanira, maradjunk ennyiben. Bár Zidane-t visszasírom.

kroos 2008.08.29. 13:33:59

,,többször játszott szépen, mint mostanában "
ezzel nagy kockázatot nem vállaltál be...

krysal 2008.08.29. 13:39:53

Ámen. Ugye, milyen rafinált vagyok?

R-l@nch 2008.08.29. 14:10:38

Azért vicc,hogy ezen a blogon folyton a Realt kell szapulni,még akkor is,ha van igazság benne.

horas 2008.08.29. 14:53:54

hátNEmtudom,nemértekegyett a cikkírójával.sztem a Barca símán nyeri a bajnokságot,sevilla villarreal valencia,a 4ik helyér bohóckodnak majd,két madrdi klub meg a dobogón osztozik.

mickeyknox 2008.08.29. 15:25:52

az a baj, hogy tavaly is nagyon símán megnyerhették volna... talán az új edző-faktor.

shinigami 2008.08.29. 16:04:13

mondjuk az tenyleg vicces h a real nem tud olyat tenni amiert ne lenne kiosztva:/
haggyuk inkabb a realt es sajnaljuk szegeny barcat az utobbi 2 evert es istenitsuk guardiolat es a villarealt

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 00:51:05

Közhelyparádé: Attól még nem lesz jó egy csapat, ha veszünk bele három extraklasszist. Lehet, hogy többet ér ha megmarad az előző szezonbeli keret egy-két poszton megerősödve és az edző is folytathatja munkát. A Real Madridnál most az utóbbi megoldás mellett maradtak, ha már C. Rinyát nem tudták megszerezni.

A Milannál viszont épp azon vannak kiakadva egyes szurkolók, hogy telepakolták csapatot védekezés képtelen pengével, a hiányposztokon meg nem erősítettek. Egyébként érdekes olvasni a gigacsapatok egy-egy szurkolójának hozzáállását. Pancho, te szoktál örülni egy-egy Madrid gólnál és eleve mi kellene ahhoz, hogy elégedett legyél a szezon végén?

rexter 2008.08.30. 01:36:12

hajrá Real Madrid!

Vércse 2008.08.30. 08:18:11

Már egyszer kétszer régebben is olvasgattam ezt az oldalt , akkor is bűzlőtt a Real ellenességtől.
Mindenbe amibe csak kapaszkodni lehetett a Real ellen , megtette a cikk irója. Utálja a Realt. Erőlködik mindennel csakhogy kiélhesse az ellenszenvét.
Végülis bármilyen infóból lehet rossz szájízű jellemzést generálni egy kis átalakítással,elcsusztatással.
Én azt mondom,legyen a tavalyi évhez hasonló éve a csapatnak,azzal a kivétellel hogy a Bl-ben legyen sikeresebb. Legyen munkája lekozmetikázni itt az eredményeket,mellémagyarázni,a játékosokat pedig leirni.

rizla 2008.08.30. 08:26:07

persze hogy utálja, van ízlése.

Vércse 2008.08.30. 08:45:38

Igy viszont sokat kell kozmetikáznia a hireken ha leakarja huzni mindig a Realt.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 08:48:32

Vércse, ha jól tudom, a szerző Madrid drukker. Csak átkozottul maximalista, szerintem egy királyi triplázással sem lenne maximálisan elégedett. Igaz idén minden oka meg lesz a durrogásra, mert 1995 után újra bajnok lesz az a Atleti!

Vércse 2008.08.30. 09:24:26

Popp:

Ha Madrid drukker akkor eléggé érdekesen látja a világot. Olvasd végig figyelmesen, kizárólag lesajnálót ír. Kiemeli a sorokat amikben bujtatja a negativ hozzászólást, az eredményeit leminősiti.
Ha Madrid drukker lenne és nem tetszene a látottak akkor sem kellene belekapaszkodni bármibe csak hogy szidhassa, mindenegyes mondatban leirni őket, elég lenne egy szimpla vélemény. A Barcát persze nem irja le, csak a 20 pont mnegszerzését nem tartja elérhetőnek , bár vélelmezi hogy a Realnak nem lesz ujra ilyen "szerencsés" idénye.

Várhidi szerencsétlen tényleg nem lesz próféta,d4e azzal hogy a Real mellé állt és nem szidta és gunyolta mint mostanában a kommentátorok igyí egyből kivivta az ellenszenvet.
Nem kell olyan kommentátor aki a Realra jót mond.
Spec Raullal nagy bakot lőtt, mert biz 4 éve 10 emberrel áll fel a Real miatta.Ez pedig nagy hátrány.Számolom hányszor ér labdába, volt hogy egy félidő alatt 2X!! De volt jobb 4X!!

"Arshavin bebarnult fehér gatyák társaságában szalad ki a Bernabeu zöld gyepére"

Igen , ez jellemző a Realra, a Bernabeuban beszoktak tojni másoktól. Látszik hogy fogalma sincs mit akar irni.Valszeg betojnak most is.
Ha meg nem , akkor sincs baj,majd irunk helyette más dőreséget.

"furcsa ízlelgetni, hogy létezhetnek a Real Madridnál jobb csapatok."

Addig kell ütni a vasat amig meleg,gyorsan amig lehet.Ki kell használni minden lehetőséget.
Mert lehet hogy hamar vége lesz enek a gyenge időszaknak ami egyébként minden csapatnál megvan de ott nem orditják világgá , mert utánna megint lehet magyarázkodni miért lehetett a siker, hogy lehetett ez nem értem stb.

"a Real Madrid nem lesz rosszabb, mint tavaly."

végülis történelmi pontrekorddal fordult félidőben éls asszem az év végén is ugy nyert talán. De te tudod.
Sajnos volt egy rossz széria amikor a Barca megtudta közeliteni a Realt,illetve a BL kiesés is benne volt.Idén reméljük ez már nem fog kisérteni.

"Azonban ha találkozik egy jobb (taktikusabb, motiváltabb, lendületesebb) ellenféllel, akkor valószínűleg ki fog kapni tőle. "

Minden bizonnyal. Tipmixen meg is kell tenni nagy tétben tuti a siker.Garantált.De csak ha a Real játszik,másnál nem biztos azért ennyire hogy kikap.

"nem feltétlenül kell extrateljesítmény a La Liga megnyeréséhez, szerencse és gyengélkedő riválisok annál inkább"

Mindössze pontrekord,oda - vissza verni a riválisokat.
Ha viszont más nyerne akkor már nem a gyengélkedő Real miatt van igy , hanem saját maga nagy teljesitményétől.

Tehát idén ha Real nyerne akkor az véletlen, szerencse,a többiek gyengélkedése.
Ha más akkor a saját szupr sikere.
Erre mondják hogy fejétől búzlik a hal.

rizla 2008.08.30. 09:29:12

"Azonban ha találkozik egy jobb ellenféllel, akkor valószínűleg ki fog kapni tőle"

ez mondjuk tényleg vicces aranyköpés. "ha kapuramegy, gól"

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 09:31:36

"furcsa ízlelgetni, hogy létezhetnek a Real Madridnál jobb csapatok." - na ez például egy gigantomán Madrid drukker tipikus sóhaja.

Keelhaul 2008.08.30. 11:32:33

Léteznek, de nem a spanyol bajnokságban.

Kérdem én pancho: 19 pont a Madrid és a Barcelona között, az színtiszta mákvirág?

Keelhaul 2008.08.30. 11:33:31

Ja és mégvalami. A Vizsla Krakkó elleni vereség szerintem intsen minden Barca drukkert nyugalomra. Még legalább fél év, míg teljesen összeáll a Barcelona.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.08.30. 12:01:21

barca oszi dolgat megkonnyiti,h a bl legpotyabb csoportjaba kerult,tehat akar a b-csapattal is tovabbmegy,mig a real vert fog izzadni a juve es a zenit ellen,raadasul lesz 1 kellemetlen feheroroszorszagi kirandulasuk is. nemtom,mikor,de ha november masodik feleben/decemberben,azt naon nem szeretik. ezzel egyutt tovabbmennek ok is,de jopar bajnoki pontjuk fogja banni ezt a csoportot. barcara kivancsi lesze,eleg nagy ur van bennem frank utan,raadasul nalunk 1 holland sics,mig az ellenben vannak a legjobb hollandok (ezt pont forditva szeretnem latni,mint anno a szep van gaali idokben),de ezzel egyutt ha alvesnek,samunak es messinek osszejon,raadasul 1ik sem esik ki hosszabb idore,osszejohet a bajnoksag.

pancho,az eb-n az oranjet hiddink gyozte le,amikor megtudtam,h o lesz az ellenfel,azonnal ereztem,h baj lesz. nem azert,mert jobbak,hanem mert hiddink vt az 1etlen edzo,aki tudta,hogyan lehet megverni hollandiat. es vdv-vel sztem naon nagyot fogott a real. raadasul szinte ingyen. sneijder kiesese viszont vissza fogja oket vetni. nalunk meg alves mellett a legnagyobb "igazolas" az vt,h samu maradt.
robinhoval most mi van? megy v marad?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.30. 12:19:47

"a szep van gaali idokben" (ferenck)

Húha, ezt először látom leírva így. :-)

Keelhaul 2008.08.30. 13:51:44

Robinho nem tudni, hogy mit csinál, leginkább köcsögösködik, de jobban tenné szvsz ha menne.

halareaal 2008.08.30. 16:34:35

a nagyok csatájába maximum az Atletico szólhat bele, ha végre levetkőzik a lúzerséget. a Villarreal 2. helye egy kicsúszott eredmény sztem, és ők azt sokkal inkább köszönhetik a "szerencsének és gyengélkedő riválisoknak", mint a Real a bajnoki címét. ráadásul kettős terhelés alatt lesznek, és az ellenfelek is jobban figyelnek rájuk. egyébként a 2006os Villarreal a csodás BL szereplés mellett, ha jól emlékszem vmi 9. helyett csípett meg a ligában, de az biztos h lemaradt az UEFA-ról. és sztem azt a Villarreal drukkerek, illetve mostani dícsérőik is úgy gondolják, h az egy jelentősen jobb csapat volt a mostaninál, Riquelmével, Sorinnal és a csúcsformás Forlannal.
azis biztos, h a Barcelona tavaly sokkal nagyobb esélyekkel vágott neki a szezonnak, mondjuk azis, hogy idén jobbak lesznek. a mostani csapatuknak ha nagyon kijönne a lépés, akkoris bőven elmaradnának a 2004-2006os csapattól.
a Real, ahogy azt vki, talán rizla, írta, valóban szerencsejátékot játszik, itt van ez a Robinho hiszti, túl nagy feladat szakad egy új ember nyakába, fiatalok szereplése is kérdéses lehet, de végülis ugyanez van a Barcánál, ha ott megsérül a szintén üveglábú Messi, könnyen lehet h megint csak az ezüstért harcolhatnak.
mindenesetre a tavalyinál gyengébb la liga szereplést jósolok, egyrészt ugye a pontrekordot nem könnyű felülmúlni, másrészt a Real reményeim szernt idén végre odateszi magát a BLben.

R-l@nch 2008.08.30. 18:43:13

Abszolút egyetértek veled Vércse.
süti beállítások módosítása