Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Végre elkezdik a nagyok is: indul a Serie A!

2008.08.28. 14:30 _benito

Kicsit megcsúsztunk a szezon beharangozásával, így most rohamléptekben következik az átigazolási szezon értékelése, az érkezettek és a távozók felsorolása, valamint egy kicsit az esélyek boncolgatása, mielőtt holnap már az aktuális fordulóhoz poroljuk le az üveggömböt. Lássuk tehát ki, kiket, hogyan és főleg minek igazolt, hiszen már az olaszok (és az Inter) is teljes lendülettel a 2008/09-es szezon lázában égnek, és mit tagadjuk, nekünk is rohadt lassan akart eltelni ez a két hónap ötvédős ocsmánykodás, magukat dobáló csatárok és a klasszikus olasz imádkozva reklamálós mozdulatsor látványa nélkül.

Mielőtt rátérnék a csapatokra, volna itt egy-két kérdés, amire szeretnénk, ha kedves mindnyájuk válaszolna. Először is, mennyire applikálható a Mourinho-féle 4-3-3 az olasz bajnokságra, mert szerintünk az operettbohóc spanyoloknál, meg az ostoba futóbolond angoloknál lehet, hogy ez menő, de itt nem fog menni. Aztán érdekelne minket kedves mindnyájuk Milanról alkotott véleménye, mert szerintünk ők egyszerűen hipnodeális transzba estek (van ilyen, vásárlási lázat jelent). Aztán jöhetnek a meglátások a Juventus sudribunkókkal vastagon megerősített keretével kapcsolatban, és hogy jól látjuk-e, hogy a liláknak jó szezonjuk lehet. Szívesen hallgatjuk a kiesőkről alkotott véleményeket, de a legfontosabb, hogy szerintetek ki lesz a szezon meglepetéscsapata.

Inter
Jött: Adriano (Sao Paulo), Recoba (Torino), Giacomelli (Foligno), Mancini (Roma), Jimenez (Ternana), Muntari (Portsmouth), Obinna (Chievo)
Ment: Maniche (Atletico Madrid), Ribas (Dijon), Recoba (lejárt a szerződése), Obinna (Everton)

A bajnoki címvédő a padon erősített a legnagyobbat, a zseniális tuskó érkeztével pedig várhatóan sok minden fog változni az Inter háza táján. A szisztéma szinte biztosan, de több helyről hallani, hogy már a felkészülés sem úgy zajlik, ahogy a korábbiak (konkrétan kilóg a bele a játékosoknak), de az olasz szuperkupa bezsebelésével Mourinho egyelőre mindenkit elhallgattatott. Mancini leigazolása igazi lutri, de valószínűleg ő hazatalált a milánóiakhoz, úgyhogy menni fog neki a játék is, Muntari elhozatala mögött pedig valószínűleg az húzódik, hogy Mourinho kevesellte a Mancio alatt esett kiállítások számát. Az Inter természetesen idén is a bajnokság nagy esélyese, és ez még akkor is igaz, ha sem Lampard (biztosan), sem Quaresma (még nem biztosan) nem költözik idén a Meazzába.

ROMA
Jött: Riise (Liverpool), Loria (Siena), Rosi (Chievo), Julio Baptista (Real Madrid)
Ment: Barusso (Siena), Curci (Siena), Mancini (Inter), Giuly (PSG), Antunes (Lecce), Cerci (Atalanta), Ferrari (lejárt a szerződése)

A farkasok tavaly (is) erőn felül teljesítve nehezítették meg igen komolyan az Inter dolgát, és hasonlóra készülnek idén is, hiszen bár megszabadultak a kerékkötőnek drága, játékosnak haszontalan Mancinitől, de befejező csatárt változatlanul nem tudtak venni maguknak, pedig Cissé, Mutu és Huntelaar neve is felmerült az átigazolási szezon során. Jött helyettük balbunkóba Riise, és valószínűleg a középpályára Julio Baptista, de legnagyobb erősítésük végül így is az lett, hogy megegyeztek Aquilanival, és De Rossi sem ment sehova. Ha Totti kevesebbet lesz sérült, és többet foglalkozik a játékkal, idén is szép évük lehet a rómaiaknak, de az Inter befogásához extra erőfeszítésekre is szükség lesz.

JUVENTUS
Jött: Mellberg (Aston Villa), Giovinco (Empoli), Marchisio (Empoli), Amauri (Palermo), Ekdal (Brommapojkarna), De Ceglie (Siena), Knezevic (Livorno), Poulsen (Sevilla), Chimenti (Udinese), Manninger (Red Bull Salzburg)
Ment: Nocerino (Palermo), Stendardo (Lazio), Volpato (Bari), Palladino (Genoa), Cuneaz (Mantova), Essabr (Vicenza), Del Prete (Siena), Olivera (Genoa), Almiron (Fiorentina), Belardi (Udinese), Pasquato (Empoli)

A bronzérmes Juventus nem a szimpátia-listán kíván jól szerepelni, ezért Mellberg mellé leigazolta Olaszország kedvencét, Poulsent is, mellettük viszont sok fiatallal erősítették meg keretüket, akik ráadásul jobbára a csapat tulajdonát képezték. Néhány kenyérpusztítót sikerült lapátra tenni (maradt azért így is), de Amauri érkezésével nagyot erősödött a támadósor, a középpályán viszont változatlanul nincs igazi helyettese sem Nedvednek, sem Camoranesinek, ami – tavaly mindketten jó néhány meccset kénytelenek voltak kihagyni – szerencsétlen esetben igen rosszul is elsülhet. A védelem viszont erős, már csak De Ceglie-n múlik, hogy kiszorítja-e a világ legrosszabb balhátvédjét, Molinarót.

FIORENTINA
Jött: Comotto (Torino), Jovetic (Partizan), Melo (Almeria), Gilardino (Milan), Vargas (Catania), Jefferson (Parana Clube), Storari (Milan), Zauri (Lazio), Almiron (Juventus)
Ment: Ujfalusi (Atletico Madrid), Liverani (Palermo), Potenza (Genoa), Cacia (Piacenza), Vieri (Expired contract), Di Carmine (Queens Park Rangers), Do Prado (küldték), Lupoli (Norwich City)

Tulajdonképpen azt kell mondjuk, remekül igazolt a Fiorentina, hiszen Vargas a Serie A egyik legjobb baloldali játékosa, Gilardino véleményünk szerinte feltámad, és pármai önmagát idéző szezont fog produkálni, Almiron pedig szintén nem annyira gyalázatosan rossz játékos, amilyennek Torinóban tűnt. A távozók közül Ujfalusi hiányát érezhetik meg leginkább, de Prandelli az egész mezőny egyik legokosabb trénereként egészen biztosan kitalál valamit. A Viola időközben bejutott a BL-be, idén felnőnek végérvényesen felnőnek a fiataljaik, így akár a szezon meglepetéscsapata címet is kioszthatnánk nekik, ezt azonban másnak tartogatjuk.

MILAN
Jött: Flamini (Arsenal), Abbiati (Atletico Madrid), Zambrotta (Barcelona), Borriello (Genoa), Storari (Cagliari), Ronaldinho (Barcelona), Cardaccio (Nacional), Viudez (Defensor), Antonini (Empoli), Sevcsenko (Milan), Senderos (Arsenal)
Ment: Gilardino (Fiorentina), Gourcuff (Bordeaux), Cafu (lejárt a szerződése), Serginho (lejárt a szerződése), Storari (Fiorentina), Grimi (Sporting Lisbon), Abate (Torino), Simic (Monaco), Digao (Standard Liege), Ronaldo (lejárt a szerződése), Paloschi (Parma)

A Milan a csúnyán elrontott tavalyi szezon után igen aktívnak mutatkozott az átigazolási piacon, egy fél csapatra való játékost vásároltak össze, más kérdés, hogy elég hülyén csinálták. A támadósor már bivaly (hazatért Seva, és jött Ronaldinho is), mégis Flaminit kell a legjobb igazolásuknak minősítenünk, aki az előkészületi meccseken már elég jól játszott. Kaká hiányára azonban változatlanul nincs B-terv, és a gyalázatos védelem közepére is csak Senderos érkezett, akivel elképzelésünk nincs, mi a terve Ancelottinak. Neveket tekintve már rohadt jól állnak, hogy ebből a pályára mit sikerül letenniük, és hogy kik sértődnek meg először, azt meg még szeptemberben meglátjuk.

SAMPDORIA
Jött: Stankevicius (Brescia), Padalino (Piacenza), Dessena (Parma), Fornaroli (National Montevideo), Padelli (Pisa), Bottinelli (San Lorenzo)
Ment: Volpi (Bologna), Maggio (Napoli), C Zenoni (Bologna), Bianco (Empoli), Campanella (Avellino)

A szezont rettenetesen kezdő, de a végére még a BL-helyekkel is kacérkodó genovaiaknál nem volt nagy mozgás, a legnagyobb vétel a pármai Dessena volt, Volpi ugyanakkor még lehet, hogy hiányozni fog. A keret már tavaly sem volt gyenge, több ígéretes fiatal mellett még mindig ott van Cassano, akiről tudjuk, mire képes, ha elkapja a fonalat.

UDINESE
Jött: Langella (Atalanta), Pasquale (Livorno), Tissone (Atalanta), Motta (Torino), Sanchez (River Plate), Nef (Piacenza), Ighalo (Lyn Oslo), Vujadinovic (CSZKA Szófia), Formiconi (Cisco Roma), Mazzarani (Cisco Roma), Belardi (Juventus)
Ment: Sivok (Besiktas), Mesto (Genoa), Zapotocny (Besiktas), Dossena (Liverpool), Asamoah (Rennes), Colombo (Torino), Chimenti (Juventus), Jeremenko (Dynamo Kiev), Langella (Chievo), Pinzi (Chievo)

Az udineiek tavaly elsősorban remek csatáraiknak köszönhetően jutottak a hetedik helyig, és mivel mindketten maradtak az északi Bianconerik alkalmazásában, tulajdonképpen azt kell mondjuk, nem gyengültek lényegesen. A Liverpoolba szerződött Dossena és Zapotocny fog hiányozni, előbbi ráadásul eléggé, de a kiszámíthatatlan csapat ettől még befuthat az ideihez hasonló szezont, hiszen tavaly sem vártuk őket ennyire az elejére.

NAPOLI
Jött: Rinaudo (Palermo), Maggio (Sampdoria), Denis (Independiente), Russotto (Bellinzona)
Ment: Sosa (Gimnasia La Plata), Rullo (Triestina), Calaio' (Siena), Garics (Atalanta), Bucchi (Ascoli), Maldonado (Gimnasia La Plata)

Azt sem vártuk, hogy a déliek az értékeiket meg tudják tartani, azt meg főleg nem, hogy az elengedett Garics Gyurka helyére igazi bombaigazolást eszközölnek. Pedig pont ez történt, maradt Lavezzi (becsúszott neki egy olimpiai bajnoki cím is közben) és Hamsik, a jobboldalra pedig a Serie A egyik legígéretesebb ifjoncát, a Samppal remek szezont produkáló Maggiót hozták el. Tavaly meglepetéscsapatnak neveztük őket, ezt idénre kinőtték, szerintünk ők a végén is ott lesznek az első hatban.

ATALANTA
Jött: Valdes (Lecce), Defendi (Chievo), Rinaldi (Udinese), Vieri (Free agent), Garics (Napoli), Cigarini (Parma), Tiboni (Sassuolo), Consigli (Rimini), Cerci (Roma)
Ment: Langella (Udinese), Belleri (Lazio), Carrozzieri (Palermo), Tissone (Udinese), Paolucci (Catania), Lazzari (Cagliari), Fissore (Vicenza), Campisi (Verona), S Inzaghi (Lazio), Muslimovic (PAOK)

A bergamóiaknál nem történtek nagy dolgok, így nem is várhatunk tőlük ilyesmit a szezon során. Hazatért immár sokadszor Vieri, és elhozták Garicsot, cserébe Muslimovic és Simone Inzaghi a két legnagyobb nevű távozó. Az Atalanta várhatóan pontosan olyan idényt produkál majd, mint legutóbb: a resztlit otthon leaprítja, idegenben meg kikap mindenféle jöttmenttől, így valahol a táblázat derékhadában kell majd keresnünk őket idén is.

GENOA
Jött: Polenta (Danubio), Modesto (Reggina), Di Gennaro (Bologna), Gasbarroni (Parma), Potenza (Fiorentina), Biava (Palermo), Mesto (Udinese), Palladino (Juventus), Pinau (Monaco), Olivera (Juventus), Papastathopoulos (AEK Athens), Ferrari (Szabadügynök – szétbasszák a játékot)
Ment: Borriello (Milan), Bovo (Palermo), Konko (Siviglia), Fabiano (Reggina), Santos (Reggina), Ledesma (QPR), Leon (Parma), A Lucarelli (Parma), Mamede (Potenza), Pires (Potenza), Pegolo (Parma), Pinau (Hibernian), Wilson (Sport Recife), Eusepi (Ancona), Di Vaio (Bologna)

Genova Rossoblu-érzületű részében volt nagy jövés-menés, elment a gólzsák Borriello (majd jön is vissza postafordultával), újabb ex-juvés különítmény érkezett, de a legnagyobb vétel minden kétséget kizáróan a pármai Gasbarroni. Elment a kevés szép emléket maga mögött hagyó Di Vaio, rajta kívül a tavalyi kezdők közül Bovo és Leon (aki nem annyira profi, mert elment a másodosztályú Parmába). A szezon célja számukra a városi rivális lenyomása, ha a 17-18 helyen, akkor ott.

PALERMO
Jött: De Melo (Le Mans), Liverani (Fiorentina), Raggi (Empoli), Lanzafame (Bari), Nocerino (Juventus), Budan (Parma), Amelia (Livorno), Carrozzieri (Atalanta), Bovo (Genoa), Kjaer (Midtjylland)
Ment: Barzagli (Wolfsburg), Zaccardo (Wolfsburg), Amauri (Juventus), Rinaudo (Napoli), Biava (Genoa), Agliardi (Rimini), Caserta (Lecce), Velardi (Foggia), Balistreri (Monopoli)

Hatalmas csapás, az egyetlen ok, amiért élő ember valaha kedvelni tudta a Palermót, várhatóan a kispadra szorul. Fontana nem egy ragyás kamasz már, az tény, de hogy minek hozták a nyakára Ameliát, azt a jó ég tudja, miközben inkább csatárt kellett volna venniük. A szicíliaiak is kivették a részüket a Parma szétszedéséből, más kérdés, hogy ők Budannal nem biztos, hogy jó lóra tettek. Liveraniban viszont még simán van néhány jó szezon. A wolfsburgi különítményt engedtessék meg teli pofával kiröhögnünk.

LAZIO
Jött: Carrizo (River Plate), Stendardo (Juventus), Foggia (Cagliari), Zarate (Al-Sadd), Matuzalem (Real Zaragoza), Lichtsteiner (Lille)
Ment: Bianchi (Manchester City), Mudingayi (Bologna), Zauri (Fiorentina), Behrami (West Ham)

A Lazio lóg a szurkolóinak egy jó szezonnal a tavalyi botladozás után, de hogy ez nem az idei lesz, arra fogadni mernénk. Elengedték a fél középpályát (Midingayi például hiába egy barom, azért hiányozni fog), cserébe pedig szinte senkit nem hoztak, akikkel pótolni tudnák a távozókat. A sasok szurkolói már tavaly is nyűgösek voltak, nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy ha az idei szezon is úgy indul, mint a tavalyi, hamarosan nem csak transzparensek segítségével hozzák Lotito tudtára, hogy nem különösebben elégedettek. Jogosan.

SIENA
Jött: Barusso (Roma), Belmonte (Bari), Brandao (Belenenses), Curci (Roma), Calaio' (Napoli), Del Prete (Juventus), Kharja (Piacenza), Zuniga (Atletico Nacional)
Ment: Loria (Roma), De Ceglie (Juventus), Forestieri (Genoa), Chiesa (Figline), Veron (PAOK), Locatelli (Mantova), Esposito (Gallipoli), Corvia (Empoli)

A távozók listája sokkal tekintélyesebb, mint az érkezőké, hiszen Loria, De Ceglie és Forestieri mindannyian nagyszerű játékosok, de legalábbis ígéretes fiatalok, így nem jósolunk könnyű szezont a toszkán kiscsapatnak. Sőt, sajnos azt sem tartjuk kizártnak, hogy a folyamatos anyagi gondokkal küzdő Robur lesz az egyik alászálló, amit minden szimpátiánk ellenére sem tudunk elhallgatni.

CAGLIARI
Jött: Astori (Cremonese), Marchetti (Albinoleffe), Bizera (Maccabi Tel Aviv), Marruocco (Ravenna), Lazzari (Atalanta)
Ment: Storari (Milan), Capecchi (Ravenna), Marchini (Triestina), Mancosu (Rimini), Shala (küldték)

A tavalyi szezon csodálatos túlélőmutatványának bemutatója megtartotta értékeit (elsősorban Acquafrescára gondolunk értékek alatt), de ha nem jön az a hullám, ami végül benntartotta őket, komoly gondjaik lehetnek idén, hiszen erősítés is szinte kizárólag a másodosztályból érkezett. Csak nehogy jövőre meg ők erősítsék a másodosztályt.

TORINO
Jött: Abbruscato (Lecce), Moro (Messina), Amoruso (Reggina), Valtulina (Pro Sesto), Calderoni (Treviso), Colombo (Udinese), Säumel (Sturm Graz), Abate (Milan), Bianchi (Manchester City)
Ment: Recoba (Inter), Motta (Udinese), Comotto (Fiorentina), Bjelanovic (Vicenza), Melara (Released), Lanna (Bologna), Bottone (Vicenza), Grella (Blackburn)

A Torónál újra összeáll a félelmetes reggio calabriai csatárpáros, Amoruso és Bianchi pedig (Rosinával mögöttük) végre akár olyan csapatot is alkothat, ami miatt nem csak szégyenkeznie kell a városi nagytestvér árnyékában. A Torino a Serie A legarctalanabb csapatának címét igyekszik idén levetkőzni, és idén végre esélye van, hogy meg is tegye. Irány a középmezőny.

REGGINA
Jött: Rizzo (Perugia), Fabiano (Genoa), Santos (Genoa), Pudil (Slovan Liberec), Carmona (O' Higgins), Corradi (Manchester City), Zahorski (Concordia), Rizzo (Messina), Sestu (Avellino)
Ment: Modesto (Genoa), Amoruso (Torino), Nielsen (Released), Novakovic (Aelesund), Tullberg (Hearts), Joelson (Pisa)

A Reggina a két előző szezonban megállás nélkül a szakadék fölött egyensúlyozott, de mindkétszer (csodával határos módon) megmenekült. Ennek idén vége, sajnos nem látunk esélyt rá, hogy ez a csapat bennmaradjon, még úgy sem, hogy Corradi sokkal jobb játékos, mint amit az elmúlt időszakban mutatott.

CATANIA
Jött: Di Cosmo (Igea Virtus), Kosicki (Inter Bratislava), Carboni (Red Bull), D’Elia (Francavilla), Babu (Triestina), Paolucci (Atalanta), Catellani (Reggiana), Dica (Steaua Bukarest), Ledesma (Boca Juniors)
Ment: Rossi (Triestina), Pia (Napoli), Vargas (Fiorentina), Mezavilla (Perugia), Gazzola (Avellino), Babu (Avellino), Di Cosmo (Paganese), Sottil (Rimini)

Az Elefántok az utolsó fordulóban a Roma kárára szerzett pontjukkal maradtak csak bent, pedig voltak ők a mezőny első felében is, sőt, a kupában is elég messzire jutottak. Az igazolások névre ugyan nem tűnnek Serie A-kompatibilisnek, de valamiért nem hisszük, hogy kiesnének. Persze, tavaly októberben sem hittük volna, hogy az utolsó fordulóig izgulniuk kell.

CHIEVO
Jött: Frey (Modena), Andriani (Sansovino), Diagouraga (Massese), Kouassi (Sansovino), D'Anna (Pisa), Sorrentino (Recreativo Huelva), Grippo (Bellinzona), Patrascu (Piacenza), Langella (Udinese), Pinzi (Udinese), Granoche (Triestina)
Ment: Rosi (Roma), Defendi (Atalanta), Antonazzo (Frosinone), De Paula (Foligno), Girardi (Verona), Parolo (Verona), De Falco (Ancona), Olivieri (Ancona), Cortese (Pistoiese), Mengoni (Piacenza), Marchese (Salernitana), Obinna (Inter)

Újra köztünk Verona kis sárga csacsijai, háromszoros hurrá a frissen visszajutott pékcsapatnak! Sajnos az erősítés nem sikerült különösebben jól, bár van az érkezettek között több A-ligás múlttal rendelkező játékos, a Chievo sajnos könnyen lehet, hogy így is a kiesés ellen fog küzdeni. Már most szeretnénk jelezni, hogy gusztustalan elfogultsággal fogjuk a mezőnyt végigveretni velük.

BOLOGNA
Jött: Paonessa (Avellino), Volpi (Sampdoria), Bernacci (Ascoli), C Zenoni (Sampdoria), Coda (Crotone), Coelho (Corinthians), Rodriguez (Penarol), Mudingayi (Lazio), Britos (Montevideo Wanderers), Lanna (Torino), Campironi (Milan), Di Vaio (Genoa)
Ment: Di Gennaro (Genoa), Bucchi (Napoli)

A második helyen feljutó Bologna már éppen hiányozni kezdett a sok arctalanul vagdalkozó kiscsapat között, rengeteg szurkolójuk azonban nem jelent automatikus bennmaradást, mert rámentek a kifejezetten szar arcok szerződtetésére, így került hozzájuk Mudingayi és Di Vaio, akivel egy ideje már mindenki befürdik. Szép hagyományaik miatt drukkolunk nekik is.

LECCE
Jött: Feltscher (Grasshoppers), Cacia (Piacenza), Antunes (Roma), Caserta (Palermo), Castillo (Pisa), Leonardo (Internacional)
Ment: Valdes (Atalanta), Abbruscato (Torino)

Visszatért a piros-sárga csíkos döntetlenkirály is, és hozták magukkal a Serie A legfaszább nevű játékosát (igaz, őt egyből lepattintotta tőlük a Torino). Az igazolásokkal nem sokat tököltek, tudják jól ők is, hogy csak átszállójegyük van, így felesleges lett volna pénzt áldozni erre a szezonra. A Lecce ugyanis véleményünk szerint november környékére kiesik, mint a tejfog.
 

128 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr100637803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quentin Montargis-ból 2008.08.28. 15:21:47

Az edzőmeccsek alapján működőképes lehet a José-féle 4-3-3, ami inkább 4-5-1...Jobban tetszene a rombusz, előttük Balotellivel és Ibrahimoviccsal, csak akkor eltűnne Mancini a kezdőből.

Erős a Juve védelme? A középszerű Mellberggel és Grygerával, meg az atomhulladék Molnár Krisztiánnal?

A 26 éves Maggiot nem mondanám ifjoncnak.

A Siena remélem végre kihullik a 700 nézőjével, integrál-dac szintű stadionjával, évente ciánoztató keretével együtt.

Mudingayi nem fog hiányozni, Matuzalem annyit bőven hozzá tud tenni, mint a feka izomgép. Nem írnám le ennyire a Laziot, a maffiózó Foggiát meg kell nevelni, Zaratét beépíteni és végre kapus is van.

Papp Sanyi 2008.08.28. 15:44:37

Szerintem megszívja Mourinho a 4-3-3mal. Legalább is az elején mindenképp. Kevés lesz egyedül Ibra ott elől, mégha olyan támogatój is lesz, mint pl. Mancini.
A Milán csúfos bukásának leszünk szemtanúi. Főként, hogy Ancelotti meg lett találva az alelnök által ("Most már bajnoki keretünk van"). Senderos? Ebbe a védelembe? Vicc.
Gilardino meg nem fog feltámadni szerintem.
A Róma pedig igen okosan igazolt. Riise jó választás volt, bal oldalon megvan Cicinho párja, Baptista kicsit kérdéses (ha vki akkor Spalletti megtalálja a helyét). Menez pedig tényleg jó igazolás, fiatal és be fog válni.

Klárensz 2008.08.28. 15:54:43

a "jött:" résznél a nevek után az látható, hogy honnan jött az illető? Sevát sajátmagától vette meg a Milan? vagy csak kölcsönben volt a Cselzinél? :)

jó hosszú ez a poszt, az angolosoknak ehhez 3 külön poszt kellett, ezért külön grat benito

Papp Sanyi 2008.08.28. 16:02:40

Szerintem megszívja Mourinho a 4-3-3mal. Legalább is az elején mindenképp. Kevés lesz egyedül Ibra ott elől, mégha olyan támogatój is lesz, mint pl. Mancini.
A Milán csúfos bukásának leszünk szemtanúi. Főként, hogy Ancelotti meg lett találva az alelnök által ("Most már bajnoki keretünk van"). Senderos? Ebbe a védelembe? Vicc.
Gilardino meg nem fog feltámadni szerintem.
A Róma pedig igen okosan igazolt. Riise jó választás volt, bal oldalon megvan Cicinho párja, Baptista kicsit kérdéses (ha vki akkor Spalletti megtalálja a helyét). Menez pedig tényleg jó igazolás, fiatal és be fog válni.

Papp Sanyi 2008.08.28. 16:04:29

Bocs. A blog.hu kicsit megtréfált!

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.08.28. 16:30:24

de most akkor ki a szezon meglepetéscsapata?

andree 2008.08.28. 16:31:01

A Juve védelme egyenlőre inkább ijesztő, mintsem erős. Leginkább széleken vannak problémák. A középpálya nagyon jó lesz. Sajnáltam, hogy nem jött Xabi, de látva Marchisio játékát, mostmár inkább várom, hogy ő beilleszkedjen. Giovinco jó lessz a széleken ha kiesik valamelyik ász, de a Rossi gyerek is nagyon tehetséges. Kár lett volna eléjük rakni még egy embert. Ráadásul Marcho is játszhat pár meccset a sérülései között, és ő is elég jó játékos. Amúgy az edző már próbálgatta a Milan gyilkos taktikát. Ahol 4312 rendszerben Poulsen Kaka-t, Momo Pirlo-t bántalmazza, és Marchisio köti össze Giovincoval(Nedveddel, Camoranesivel) ezt az egészet. Szerintem ígéretes szezon lesz. A védelmünk még így is a Milan előtt jár valamivel (ha Chiellini egészséges akkor fényévekkel), de még így is csak harmadik a sorban. Az Internek kell pár meccs, hogy átálljanak erre az új rendszerre(vagy kiderüljön, hogy nem működik), a Milan meg a szokásos gondok mellett, még a tútöltött középpályával is meg kell, hogy küzdjön. Szerintem a Roma, Juve, Fio hármasból fog valaki ellógni a rajtnál, így a hétvégi rangadó kiemelt fontosságú lehet. Ez lessz az utóbbi pár év legjobb bajnoksága. Jó szurkolást mindenkinek!

shinigami 2008.08.28. 16:34:53

aha tehat ok a nagyok
spanyoloknal gigantikusok/legnagyobbak lesz a cim?:)
amugy a Zinter megint bajnok lesz a 2. helyert meg megy majd a kuzdelem a juve milan roma kozott

Klárensz 2008.08.28. 16:44:24

egy korábbi kommentem kimaradt

az elmúlt két évben komoly csatárgondok voltak a Milannál, hasonló idén biztos nem lesz

a középpályás védekezéssel sem hiszem, hogy gondok lennének,
Kaká már több, mint fél éve kisebb-nagyobb sérülésekkel bajlódik, ezért még ha egészséges is, akkor sem biztos, hogy a tőle elvárható szintet hozza, Seedorf ennyi idősen már nem hiszem, hogy egyedül a hátán tudja vinni a csapatot így nagyon sok múlik Ronaldinhon, akinek nagy talány a teljesítménye
a védelemből akár valami jó is kisülhet, ha sikerül összerakni, amit én így képzelek el Antonini-Nesta-Bonera-Zambrotta
Abbiati megbízható kapus, idén talán már no1 is lehetne

az uefakupát nem lecsúszott blcsapatok szokták nyerni, szerintem idén sem lesz másként, de azért szorítok értük

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.08.28. 16:59:09

a halál neve: Halál,

ha hosszú a poszt az a baj, ha rövid az a baj.
de nehéz kiigazodni rajtatok :)

hmikey 2008.08.28. 17:11:50

A Milan hihetetlen, milyen hullócsillag-raktár. Bár egyszer bejöhetne nekik, Ronnie meg még nem túl öreg, és ha hülyére edzi magát, még lehet benne pár év.

Érdekes szezon lesz, az biztos.

bacity · http://kacat.blog.hu 2008.08.28. 17:14:45

, hogy mi várható a mourinhos intertől, abból kis izelítőt kaphattunk a s.coppa döntőn. zlatan elöl, a többiek szigorúan a labda mögött. nagyon sok múlik majd ibra-n. így járt a chelsea is. hiába volt világbajnok a keret. a két-három ember játékán múlt minden.

BruceWayne 2008.08.28. 18:01:33

Oddo Bayern kölcsönbe

BruceWayne 2008.08.28. 18:07:03

ez a felállás akkor ütne ha a két szélső között cruz lenne előretolva és mögötte meg Ibra :-) csak akkor meg 2 kp-nak marad csak hely mondjuk szerintem elég lenne :-). így a sima 4-3-3nál viszont hiányzik a csapatból egy támadó középpályás

casaubon 2008.08.28. 18:49:40

idézet a cikkből:

"Ferrari (Szabadügynök – szétbasszák a játékot)"

ez a szabadügynökökre vagy a Ferrari-típusú hátvédekre vonatkozik?

ja, és a Sampból Koman is elment kölcsönbe, az Interből meg Filkor. beszéljünk haza is egy kicsit.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.08.28. 18:53:14

szar filmes poén, nem gondoltam, hogy élő ember észreveszi.

andree 2008.08.28. 18:53:16

Segítek: Utolsó cserkész.

paya 2008.08.28. 18:57:53

hölgyeim és uraim!
kezdődik a bajnokság, kezdődik a tippjáték is!
regisztráljatok, játszatok!

www.tippjatek.hu

Gabez 2008.08.28. 19:08:32

A szuperkupa döntőn én azt láttam, hogy két nagyon jó csapat játszott egy nagyon jó meccset, ahol az egyik csak pár hete gyakorol együtt, míg a másik évek óta.

A Roma felkötheti a gatyát a BLben...is...meg a lilák is.

madbalee 2008.08.28. 19:33:31

YEAH. Benito is back. Azt hittem hogy csak Bundesliga, meg britt postok leszenek:)

calciomax 2008.08.28. 19:41:21

A JUVE-ra kemény ősz vár a BL-ben. Real,Zenit

madbalee 2008.08.28. 19:43:20

BL-ben Fionak sem könnyebb;)

2008.08.28. 19:54:01

Na a Bl sorsolás nekünk már igencsak kijárt.. urak! ez sürgősen posztért kiált! ;)

BruceWayne 2008.08.28. 20:03:32

szerintem hoki volt, lesz vagy 4-5 jó párosítás...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.28. 20:03:56

Moratti megint megvette az egész sorsolást.

halareaal 2008.08.28. 20:23:26

sztem a Milan meg fog lepni titeket. középpályán Gattuso-Pirlo-Flamini, előttük Kaka és Ronaldinho többé kevésbé kötetlenül, befejezőcsatár meg Sevcsenko. ha a védelem egy jó közepes teljesítményt nyújt (és azért a 4 emberből Nesta és Zambrotta klasszis) nekem ez a legerősebb olasz csapatnak tűnik. és akkor ottvan Seedorf, akit kezdeni kell, amíg Dinho formába lendül, ottvan Pato akiből még bármi lehet, meg vmi gólkirály is befigyel a háttérben úgy tudom. igaz, hogy nagy lutri mennyit lesz sérült Kaka, hogy játszik, Dinho, v Zambrotta, de egyrészt olyan erősnek tűnnek, h 2-3 ember gyenge formáját elbírják, másrészt még mindig jobb a helyzet, mint mondjuk az Internél, ahol megsérül Ibra és összeomlik a támadójáték.

Titi120 2008.08.28. 20:27:59

Érdekes szezonnak igérkezik az idei az szent.

A Roma ahhoz, hogy bajnok legyen véleményem szerint minimum egy Huntelaar szintű csatárt kell igazolnia, Milano piros - fekete részében legalább kell fél év amíg mindenki rájön, hogy ki kivel van az öltözőben, meg, hogy egyáltalán felismerjék egymást a csapattársak januárig az se lenne hátrány.
Juve érzésem szerint idén még jobb lesz mint tavaly, emiatt én inkább őket érzem az Inter idei legnagyobb kihivójának.

Most belenézek a Győr - Stuttgart meccsbe, majd telesírom az nso-n a Bayern topicot emiatt a Jansen - Oddo csere miatt.

Gabez 2008.08.28. 20:28:24

Azért Adrianot, Cruzt és Balotellit nem írnám le, ha Ibra nem játszik...

halareaal 2008.08.28. 20:38:04

Adriano legalább akkora lutri, mint Ronaldinho. ha ő jó formában tér vissza, mindent visszavonok - sztem ő 2005 tájékán legalább annyira jó volt, mint Ibra most. Balotellit nemtom nem nagyon láttam játszani. Cruz viszont annyira nem jó sztem, legalábbis az Interhez képest. de ha mégis, akkor is csak befejezésben, és attól még lehet 0 a támadójáték h van egy higgadt és szemfüles csatár elöl. persze ha nemis játszik kreatív játékot az Inter, attól még simán behúzhatja azokat a kiszenvedős győzelmeket mint tavaly év végén.

Francois Pignon 2008.08.28. 21:41:14

Már szinte biztos, a Roma-ba jön a fiatal Menez. Aki Mancini posztján talán nem veszi át elődjétől a hisztit.
Így a töltelékembereken kívül így néz ki a Roma átigazolási mérlege: Mancini+Giuly megy, jön Riise+Baptista+Menez. Akárhogyis nézem, ez pozitívba jön ki. ;))

fsgh 2008.08.28. 22:08:35

Ha a Milan összeáll mondjuk karácsonyfa felállásban akkor azért üthetnek majd...mondom ezt Inter drukkerként. Interben meg nem félek én Ibra esetleges kidőlésétől...Jó-jó nem lenne jó de egy Balotelli ott van aki fiatal tehetséges. Plusz reméljük Adriano végre magára talál... Fő kérdés a rajtnál az Inter védelme mert jelenleg többen sérültek onnan mint amenyien nem...

BruceWayne 2008.08.28. 22:10:53

Cruz azért a posztján az egyik legjobb, mondjuk igaz hogy ha a többi csapatrésznek szarul meg akkor ő is meg van lőve de hát ez máshol is így van....

hala: milanos felsorolásod eléggé rózsaszín homályba burkolózik :-)

BruceWayne 2008.08.28. 22:17:04

Adriano meg nagyon isten volt egy ideig, csak aztán kiégett, mint britniszpirsz.... de most hátha feljövőben megint, bár annyira már nem dinamikus mont régen hogy a szélen is be lehessen vetni...

Titi120 2008.08.28. 22:21:20

Milannál a legnagyobb kérdés, hogy Seva és Dinho vissza tud-e találni régi formájához, vagy sem.
Ha legalább egyiknek sikerül akkor már jók lesznek, ha mindkettőnek (és közben Ricky Kaká-t se kapja el az aranylabda szindróma), akkor José már most gondolkodhat, hogy milyen válogatott sértéseket dobjon Ancelotti fejére.

Egyébként én inkább az ukrán feltámadására fogadnék csak.

BruceWayne 2008.08.28. 22:39:16

azért a milannál edzőposzton is vannak gondok már, itt van már a váltás ideje..

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.08.28. 23:13:42

papp sanyinak, gilardino máris feltámadt - mondják az olaszok!
Mellberg, Poulsen, ez kell ma a focinak. A juve előrébb lép, kérdés mennyivel: eggyel? kettővel?

Rohadt Salzburg kivettek a zsebemből 10 ezret. Gonosz és buta osztrákok! Megvetem őket! Nagyon! HRRRRRR!

calcio_di_rigore 2008.08.28. 23:17:25

Inter: a scudetto legfőbb várományosai. Sokat nincs mit hozzáfűzni, tavaly is stabilak és jók voltak, nem gyengültek azóta, és már van edzőjük is.

Roma: egyetértek Benito értékelésével. Jók lesznek, ott lehetnek, de... nekem a Romával az a bajom, hogy egyrészt hajlamosak nagy és váratlan leégésekre (Siena 0-3, 1-7) másrészt hiányzik az a megfogalmazhatatlan plusz ami győztessé tesz egy kiváló csapatot.

Milan: nevekből nagyon jól állnak, de a tavalyi öreguras, fásult játék, a lassú középpálya és egyéb gondok kiküszöbölésére talán inkább az alapos frissítés hiányzott mint a kiégni látszó sztárok rehabilitálása. Persze van esély arra, hogy jól is elsülhet és nekik nincs BL.

Fio: tavalyihoz hasonló teljesítményt várok, de lejjebb csúszhatnak 1 helyet.

JUVE: ha összehasonlítjuk a tavalyi kezdőcsapatot az idei várhatóval, alig van (ha egyáltalán van) különbség. Akkor mi a változás? Egyrészt 1 év az újjáépült csapat háta mögött van, és már tavasszal látható volt a fejlődés, ez reményeim szerint tovább folytatódik. Másrészt a "hátország" megerősödött: Ranieri minden posztra 2 játékost kért, így már van alternatívája Molinarónak (De Ceglie), Legrónak (Mellberg), Zanettinek, Sissokonak (Poulsen, Marchisio), Nedvednek (Giovinco), a csatársor pedig még bivalyabb Amaurival. Ahogy Buffon mondta: lehet, hogy nem mi vagyunk a "legcsodálatosabb" csapat, de legyőzni minket kőkemény feladat, bárkinek. Ha a tavalyi motiváció megmarad, bármi lehet...

Forza Juve, jó szurkolást mindenkinek.

BruceWayne 2008.08.28. 23:24:15

nem írom le megint, de a romából egy klasszis befejezőcsatár hiányzik még...A Milanból meg egy komplett védelem.

FORZA INTER!

drdugo 2008.08.29. 00:06:25

a Milanból bármi kisülhet, lehet scudetto is, vagy egy újabb gyötrelmes év, uefa kupát érő helyezéssel...
az igazolások közül Flamininek és Sevcsenkónak volt értelme, a többinek az égvilágon semmi.
a dilettáns gallianiéknak lassan sikerül ugyanolyan cirkuszi csapatot csinálni a milanbol, mint a reál volt pár éve.
a védelmet megint nem erősítettük meg, ráadásul Oddo is itthagyott minket.
Rettegek attól h Kaladze és Senderos..........

Ja, és a legfontosabb posztra (kapus) sem igazoltunk senkit, pedig galliani tavaly egész szezonban azt igérgette h mindenképp veszünk egy klasszis kapust.

a Milannak is inkább a kispadon, illetve a vezetőségben kellett volna erősítenie...

drdugo 2008.08.29. 00:25:35

+ még annyi, h sztem a milan szezonja az első pár meccsen el fog dőlni.
elég jó a sorsolás: otthon bologna kezdésnek, aztán genoa idegenben, utána egy massziv milan - lazio, majd egy kellemes reggina - milan, és aztán jön a vizválaszto derbi.
ott kezdodik h az inter ellen ugy kellene készulni h 12, legrosszabb esetben 10 pontunk van.
és akkor még meg is kellene verni az intert, ami sztem kulcsfontosságu lenne. egy esetleges derbi gyozelem szárnyakat adhatna a csapatnak.
ha ezek összejönnek, akkor lehet elkezdeni beszélni bajnoki álmokról...

jasszgeri 2008.08.29. 00:36:35

sztem már a genoa ellen akadozni fog a milan. tipikus szarul kezdők.

_alerob 2008.08.29. 01:45:48

A Milantól nem várok annyira jó eredményt. Seedorf msot kispados lessz, pedog ő az a játékos, akinek nem kéne padoznia. Pirl és Gattuso jók, de msotanában nekik se megy. A védelem meg Senderossal, háát...necces. Az Inter stabil lessz megint, erősek, majd eldől mennyire futja. Az As Romából én is érzek vmi hiányt még...vmi plusz kell nekik. A Fiorentina viszont odaérhet akárki akármit mond, mivel nagyon jól erősítetek, és klasszisaik nekik is vannak akik mecseket dönthetnek el. Nem tartom a keretüket gyengébbnek a Romáétól. A Juventus viszont nálam egyérttelmű bajnokesélyes, Szerintem az Interel lesznek harcban. Ranieri mester jól erpsített, a fiatalok kiválóak, sokan fejlődtek, és hát azok a klasszisok azoka legjobbak közül valók. Del Piero meg remélem gólkirály lesz megint és szárnyal a csapattal a BLben és a Scudettoért folyó harcban eggyaránt. Az év meglepetés csapatának a Napolit várom.

rizla 2008.08.29. 05:32:26

"A támadósor már bivaly (hazatért Seva, és jött Ronaldinho is)"

ja, ez 3 éve még tényleg bivaly lett volna. sajnálom szegény milan szurkolókat akik bekajálják ezt, elég durván parasztvakítva lettek.

Weah_ 2008.08.29. 06:30:21

drdugo!

azért csak visszahoztuk Abbiatit, aki sztem jó volt a Juvéban is, és az Atleticoban is, persze képes bakikra, de Kalacnal sokkal jobb. Didat pedig a Celtices sztorija után sokan elfelejtették, ami nem is nagy baj.

rizla!

az meg h parasztvakítva lettünk-e, az hamarosan eldől, én hiszem, h Ronaldinho egy új közegben mindent bele fog adni, és ha ez csak a tudása felét jelenti, már akkor sokan mosolyogni fogunk (sokan pedig nem). Seva pedig tudjuk mit tud olaszországban, számomra nem is kérdés, h jóval jobban fog teljesíteni mint tett azt Gila. akkor pedig már előrébb leszünk jócskán.

rizla 2008.08.29. 07:30:22

én egyszerűen csak nem értek egyet ezekkel a jóslatokkal. komolyan mondom, a legpesszimistább milanos vélemény amit olvastam ronaldinhoról az volt, hogy "zsákbamacska", meg "talány", miközben 95%, hogy baromi gyenge lesz.
a talány pedig sevcsenko. bár nála valóban korrekt esély van a feljavulásra.
akárhogy is, idén kíváncsi leszek a milan meccseire.

Gabez 2008.08.29. 07:42:34

"Nera: nem írom le megint, de a romából egy klasszis befejezőcsatár hiányzik még...A Milanból meg egy komplett védelem."

Leírtad megint. :P

Egyébként a Romából nem hiányzik a csatár, mivel tavaly is nagyon sok gólt szereztek - viszont nem tudom, mi hiányzik. Talán a szerencse, vagy a több alázat. Spalletti melankolikus arckifejezése szinte minden meccsen megnevettet; ha vezetnek, ha égnek, ő akkor is ilyen pofát vág - vajh mire gondolhat :)

A Milan meg vett két védőt. A Nesta - Zambrotta kettős azért nem hangzik olyan rosszul, persze, nem minden meccsen fognak ők játszani.

A fentiek ellenére Inter, Juve, Napoli sorrendet jósolok. Valahogy el kellene tenni ezeket a jövendöléseket és év végén megnézni, hogy ki mit tippelt - aki nyer, az fizet a kocsmában! :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.08.29. 08:16:42

senki nem mondta. hogy ronaldinho játszani fog. ha gyenge lesz, nem fog játszani, így arra alapozni a milan gyenge szezonját, hogy ő szar lesz, elég furcsa.

sokakkal ellentétben én sevcsenkótól viszont sokat várok, szerintem nagyon jó szezonja lesz.

kroos 2008.08.29. 08:25:49

Ha dinya itt se játszik akkor dobhatjuk ki az r80-as cuccokat is?
Mert az ö szerepe kb ez.
DE igazadvan Beni.Összelahat pattintani ugy ezt a Milan-t hogy Dinho a kezdö közelébe se lenne.
(Legalább nem fütyülnék ki mint Pekingben)

kroos 2008.08.29. 08:27:32

,,Cruz azért a posztján az egyik legjobb"
akkor mit mondassz Torresre,Zlatanra,Rooney-ra,Drogbára?

szferi 2008.08.29. 08:44:14

Rizla, most egyetértünk :) Sztem ronaldinho semmire sem lesz jó, legalábbis ebben a szezonban még biztos nem. Ezzel szemben Seva visszatérését nagyon várom, neki még lehet pár jó éve. Elsősorban azért, mert ő igazi sportember, ronaldinho meg nem az.

rizla 2008.08.29. 08:49:38

"ha gyenge lesz, nem fog játszani, így arra alapozni a milan gyenge szezonját, hogy ő szar lesz, elég furcsa."

jó, de ronaldinho elvileg az erősítés, az erősítés lényege pedig nem feltétlenül az, hogy konkrétan játszik, hanem mondjuk hosszabb tőle a pad. de ha szarul játszik, akkor a pad nem hosszabb, hanem változatlan hosszúságú, ergo a hatását így is kifejti.
ok, sheva szerintem reális, hogy jó lesz (bár némi időt csak igénybe vesz a felpörgése), de ettől még nonszensz gallianinak az a dumája, hogy "ez egy scudetto-keret, innen már minden ancelotti sara". sevcsenko, seedorf sem mai gyerek már, pato egy kis taknyos, ronaldinho sehol sincs, kaká sérülésekkel küszködik. nevek alapján ez az évszázad csapata, de ez gyakorlatilag csak sminkelés, alatt maradnak a ráncok.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.08.29. 09:27:39

amellett, hogy van igazság abban, amit írsz, szerintem a legnagyobb baj így is a védelemben lesz. a közepe borzalmas, és ha senderos be is válik, mire felveszi az olasz ritmust, rengeteg gólt fog róla kapni a milan.

összegezve, ahhoz, hogy szoros legyen a bajnokság, nem szabad senkinek elmennie az elején, és erre jó esély van. méghozzá nem azért, mert többen nyernek zsinórban 5-6 meccset, hanem azért, mert senki.

szferi 2008.08.29. 09:44:45

OFF: Uefa-kupa selejtező, forrás a hivatalos weboldal:

Zürich (ag) 2-2 Sturm 1-1 More » 1-1 More »
Aggregate: 2 - 2 Zürich win on away goal(s)

Két egy-egy után, idegenben lőtt góllal továbbjutó a Zürich. ezt meg tudja valaki magyarázni?

kroos 2008.08.29. 10:01:53

szerintem senderos jó lesz.

szferi 2008.08.29. 10:11:53

Senderost divat lenézni, szerintem sem kéne jóelőre leírni.

szferi 2008.08.29. 10:14:22

OFF: azóta javították.

drdugo 2008.08.29. 10:16:32

simán padozni fog Dinho, ha nem lesz megfelelő ä teljesítménye, ill. a hozzáállása. Rivaldónak is ez lett a sorsa. Őt is ugyanilyen értelmetlenül igazoltuk le anno.
Nem is értem, hogy Rivaldo, és Ronaldo buktája után hogy jutott eszébe a vezetőségnek, hogy még egyszer eljátsszák ezt a "vegyünk levitézlett, kiégett brazil kirakatembert" c. telenovellát.
Ráadásul dinho pont olyan mentalitású játékos, amit Carlo nagyon nem kedvel, szal, ha csak a negyedét eljátssza nála annak, amit Barcelonában művelt, akkor garantált kispad.
Nem tudom mit várnak tőle, amikor még egy recreativo huelva elleni meccsen is végig hisztizett, ha kicsit keményebbek voltak vele a védők.
Ronaldinhonak strandfociznia kellene, nagypályás futballra már alkalmatlan sztem.
Elengedték az olimpiára is, hogy formába jöjjön, ehelyett ott is égette magát. Új Zéland ellen talán én is betaláltam volna, a többi meccsen viszont csak kinevettete magát ..
De persze ne legyen igazam, és ragyogjon ismét régi fényében, én leszek az egyik legboldogabb mea culpázó.
Sevcsenkot pedig már tavaly nyáron vissza kellett volna hozni. Gyorsan a bajnokság elején rugatni kell vele pár gólt, és akkor 20 körül fog végezni év végén, ebben biztos vagyok.

kroos 2008.08.29. 10:18:18

Rivaldo azért más tészta mint a két dagadék esete...

drani 2008.08.29. 10:34:03

szerintem Senderosnak szept-okt.-ben le kellene ülnie a kapu mellé a meccseken és figyelni Nestát.
Azért ez neki most felér majd egy doktori képzéssel Maldini és Nesta mellett!

szferi 2008.08.29. 10:39:00

hát, maldini és nesta sebessége mellett tényleg nem maradna le semmiről.

Asidotus 2008.08.29. 10:46:23

Rivaldo inkább személyes okok miatt hagyta el a Barcát, mint a játéka miatt, én akkor nagyon sokat vártam tőle (az általam legjobbnak tartott játékos volt az 1999-2002-es idényekben.)
Szerintem Abbiati nagyon is jó lesz a Milan kapujába. Én emlékszem rá, hogy jó volt a Juvéban is, mikor egy fél szezonra kölcsön adták Buffon helyett. Ronaldinhoban kételkedek, de Sevcsenkóban reménykedem, hogy föltámad.
Szerintem Gilardino magára talál a Fiorentinában. Nem hiszem el, hogy a Parma-s két jó szezonja, mikor nem csak a gólok számában, hanem a mutatott játékban is nagyon ott volt, az csak véletlen lett volna.
A Romából én hiányolok egy olyan klasszis csatárt, aki a legjobb védelmek és kapusok ellen is tud gólt rúgni. Hiába van sok jó támadó játékosa, akik a gyengébb ellenfelek ellen termelnek, ha a legnehezebb feladatoknál nem lesz, aki berúgja. Emiatt nem lesz bajnok, és emiatt nem jut messzire a BL-ben.
A Juventus sok új fiatal játékosára kíváncsi vagyok, és bizakodó. Általában jellemző az Öreg Hölgyre, hogy nem sztárjátékosokat vesz, hanem reménységeket (abból a kategóriából persze a legmagasabban jegyzetteket), és mindig lesz néhány játékos, aki a végén beválik. Bajnokesélyes csapat, de idén még a BL sok lesz, nyolcad-vagy negyeddöntő lesz a vége, bár ki tudja.
Az Intert mondhatjuk esélyesnek, de azért a végső győzelemhez még szerencse is kell. És most nagyon erősek az ellenfelek.
Szerintem a Fiorentina nem bírja a BL - bajnokság kettőst, a végén nem lesz BL - induló helyen.

Totta 2008.08.29. 10:57:47

a Lazios résszel nem értek egyet. A keretünk sokkal sokkal erősebb mint a tavalyi igy a helyezésünk is tuti jobb lesz. Első erősitésként lett végre jó kapusunk (CARIZZO) a tavalyi rossz szereplés egyik fő oka az volt hogy egy nagyonöreg és egy nagyonfiatal tapasztalatlan kapussal nyomtuk le az idényt.
a védelemből elment Behrami és Zauri igenám de jött Behrami helyére az ugyanolyan jo de sokkal higgadtabb Lichtsteiner a kiégett Zaurit pedig már tavaly is jol tudta helyettesiteni pl Kolarov vagy Radu . Ők már elég tapasztaltak lettek ahhoz hogy stabol kezdők legyenek.
A középpályárol elment Mudingayi. igen hiányozni fog. De tavasszal már rég nem volt stabil kezdő mert Dabo sokkal jobban nyomta mint ő. Mudi hajtott és kemény volt de egy egyeneset nem tudott a labdába rugni. Mudi helyett jött Foggia akinek tavaly elég jo szezonja volt. jött Matuzalem aki már villantott is a paok elleni kvanagy goljával. Jött ma Brocchi aki nekem fekete lo de talán jo lesz. A csatársorbol elment Bianchi....semmit nem csinált a fél szezonjában helyette jött egy Zarate aki fiatal motivált és argentin:) szal sztem uefas helyre jok leszünk bőőőven:)

kroos 2008.08.29. 11:07:54

a nicked utolso betüjét elirtad

giacinto 2008.08.29. 11:22:05

Kizárt dolognak tartom h Berlusconi megengedné hogy padozzon a régi szerelme. Kaká összevissza sérült, meg ugye már van aranylabdája. Pato keveset fog játszani az ukrán "herceg" :) mellett, Borrielloval nem tudom mit akartak. Ancelotti nem szeret rotálni, kész cirkusz lesz a milan öltözője.
A Juvénak nem nagyon változott a kezdője, igaz hogy hosszabb a pad, de a BL igy is leszivja majd őket, mert azért kaparni kell nekik rendesen abban a csoportban. különben is feljutó csapatnak 2. év a kritikus :))

A Romának nem tudom mitől erősités pl. Baptista. annak az embernek gyakorlatilag nincs és nem is lesz soha az életben posztja, volt már minden, talán kapuban is ki kellene próbálni. Totti is sérült szinte minden 2 hétben. a középpályásaik meg összevissza zavarják egymást a pályán.

Mourinho nem kevéssel jobb edző mint Mancini, ha nem működik a 4-3-3, nyilván nem fogja egész évben azt játszatni, a keret elég erős hogy átálljon bármilyen más taktikára. Aki azt mondja hogy Ibra-függő az Inter, annak: tavaly 14 meccset hagyott ki... Balotelli 1 évvel idősebb lett, Adriano előszezonban jól mozgott, Mourinhonál nem lesz cirkusz, fegyelem, csapategység. És EZ A LEGNAGYOBB ERŐSITÉS!

giacinto 2008.08.29. 11:23:35

egyébként benito hol olvastad ezt a "kilóg a bele a játékosoknak" dumát? mert gyakorlatilag az összes ember lenyilatkozta hogy fantasztikusak az edzések, MINDEN gyakorlatot labdával végeznek már az első naptól kezdve és kvára élvezik ezt.

_alerob 2008.08.29. 11:47:45

"A Juvénak nem nagyon változott a kezdője, igaz hogy hosszabb a pad, de a BL igy is leszivja majd őket, mert azért kaparni kell nekik rendesen abban a csoportban. különben is feljutó csapatnak 2. év a kritikus :))" Hát nagyon is, hogy hasszabb lett a pad, és nagyon jó játékosok fognak ülni. Szerintem máshol ez igazán luxus, hogy Amauri - Iaquinta vagy biztos lessz olyan eset is mikor Alex- Trez ül le a padra. A Juve remek játéksokból áll, a minség és a fiatal tehetségek keveréke, akik tele vannak bizonyitási vággyal és mentális erővel (küzdés, kitartás), ami tavaly a legnagyobb fegyverünk volt.


A milannak meg végre van egy nagyon jó kapusuk, Abbiati, akit nagyon szeretek,amikor kölcsönbe jött hozzánk, nagyon megszerettem. Náluk ő a legnagyobb erősítés.

Majd figyeljétek meg a Napoli mit fog majd művelni, és én a Laziot is előbbre várom, a tavalyihoz képest mindenképp.

"Mourinho nem kevéssel jobb edző mint Mancini," szerintem meg Mancini nagyon is jó, igaz Murinho híresebb, de nemhiszem, h sokkal jobb lenne.

mickeyknox 2008.08.29. 11:49:44

keresztelő gyulának csatárt kéne játszania, csak az összes csapatában volt már olyan csatár, akit nem lehetett kiütni, ezért játszattak vele mindent. szerintem jó játékos ő, hátha spaletti kihozza belőle. igaz, úgy vettem észre, hogy nagyon egyedül vagyok azon véleményemmel, hogy benne sokkal több van, mint amit mutatott pl. az arsenalban vagy a realban.

giacinto 2008.08.29. 11:52:23

érdekes: eddig mindenki azt szajkózta, az Internek nincs edzője, most hogy ott a világ egyik legjobbja, Mancini hirtelen kurva jó edző lett.

giacinto 2008.08.29. 12:12:37

Suazo lelépett a Benficába és Quaresma érkezik. nem rossz változtatás.

_alerob 2008.08.29. 12:36:40

Én sose mondtam, h Macini rossz edző... Baptistában tényleg van még valami, de szerintem ő nem is volt rossz a Realban, csak nem számítottak rá.

_alerob 2008.08.29. 12:37:55

Quaresma meg érkezik? és ez mennyire biztos? amúgy meg én azt nem látom mi ebben a Quaresmában annyira nagy szám..

PonPonPataPon 2008.08.29. 12:47:21

Nagyon kiváncsi leszek a Roma szezonjára, elől Mirko-t szerencsére megtartották, én csípem Baptistát és remélem be is fog válni, de a lényeg hogy Totti papa összekapja magát, ha neki megy a játék szétszednek bárkit… A legnagyobb erősítés, hogy leadtuk Alibikirály Amantino-t, és pont az internek, zseniális :) remélem ott is tartja majd a római formáját… Kiváncsi vagyok idén beépül-e Cicinho fixre, meg hogy a Menez srácot ki helyére fogja berakni Spalletti ha eljön az ideje, Perrottát mondjuk nem sajnálnám (emelett a De Rossi, Aquilani, Taddei, Pizzarro választék bőven nem rossz)… Juan, Mexes, Panucci apó szintén megmaradtak hátul ami inkább pozitív mint negatív… Pool meccseket nem néztem az elmúlt időben, de nekem ez a Riise kicsit gyanús, remélem nem lesz annyira lejárt szavatosságú mint várom, mondjuk ha Tonetto játszik úgy mint tavaly akkor majdnem mindegy… A sorsolás jónak tűnik (tavalyhoz képest, hahaha), a BL tábla sem annyira gáz, végre egy fél év Manchester nélkül :) szóval Forza Roma!
Nagyon fasza szezonnak néz ki egyébként az egész ha megnézem az Intert, a Juvét, Milan-t, Violát… lenne már vasárnap :)

Calogero 2008.08.29. 13:31:05

Roma; Doni-Riise,Juan,Mexés,Cicinho-De Rossi,Pizarro,Baptista,Menez,Totti-Vucinic cs; Artur, Tonetto,Panucci,Cassetti,Loria,Aquilani,Perrotta,Taddei,Tonetto,Montella,Brighi,Okaka, ez végre egy 3 fronton is győzelemért induló keret. Én azt mondom,hogy a Bl/Scudettoból az egyik meg lesz.
De van 5 csapat,amelyikből bárki bajnokságot nyerhet,illetve még ezek mellett is 2-3,aki hatalmas meglepetést okozhat.. Jó bajnokság lesz! Kár,h a Sport1 egyből úgy indít,h kimarad a Roma-Napoli

Weah_ 2008.08.29. 14:22:46

giacinto!

sztem az, h Carlo nem szeret rotálni az nem szeretet kérdése, hanem megfelelő játékos "fizikai" hiánya :)), magyarán az elmúlt években nem nagyon volt kit becserélni az évi 50 meccseket játszó Pirlo-See-Kaká hármas heylére.
vagy nem így látod?

Lohengrin 2008.08.29. 14:25:40

"Doni-Riise,Juan,Mexés,Cicinho-De Rossi,Pizarro,Baptista,Menez,Totti-Vucinic cs; Artur, Tonetto,Panucci,Cassetti,Loria,Aquilani,Perrotta,Taddei,Tonetto,Montella,Brighi,Okaka"
Ne haragudj, de kik ezek? Egy két vén trotyról hallottam már, de a többi? Még szerencse, hogy két Tonetto van, így könnyen megzavarhatják az ellent. :D
Jó ez a Roma - esélyes minden fronton, de senki sem fog hanyatesni, ha a végén egyik sem lesz meg. BL döntő egyenesen szenzáció lenne.
Imádom az elhívatott szurkeszeket, annyira aranyosan elfogultak. Gondolom Totti mosolyog az ágyad felett. :D

horas 2008.08.29. 16:01:55

Jó lesz az az internek!A közzéppálya teljesen mobil és univerzális ahogy én láttam,és a chelsea nél is így volt...mind a három ember védekezik meg mind a három ember támad nincs felállt közzéppálya mind a három ember felalá rohangál a két szélső támadó meg jön vissza rombolni,nem egy szép játék szerintem,de hatásos volt eddig és sztem most is az lesz.az inter inkábba Bl ben fog
villantani,nemlepődnék emg ey római scudetton..bár az inter erősebbnek tűnik
jobb elsz most a róma az biztos.

horas 2008.08.29. 16:15:01

robika10ezzel a kérdéseddel,többet elárúltál magadról mintha írtál volna egy önéletrajzot.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.29. 16:26:38

szferi 2008.08.29. 10:39:00

ez nagyon nagy volt. még most is röhögök. :DDDD

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.08.29. 17:23:46

A nagyok tudják mitól döglik a légy: Poulsen, Senderos, Mellberg, Flamini, de Ceglie, talán Muntari, a kisebbek - hö-hö, de buták - azt hiszik elől dőlnek a dolgok: Jovetic, Gilardino, ...

Che mondo sarebbe senza Montella!
Na még egy jó szezont Vincenzo!

BruceWayne 2008.08.29. 17:59:01

horas 2008.08.29. 16:15:01

LOLLLLLL :-DDD

drani 2008.08.29. 18:34:21

szferi 2008.08.29. 10:39:00
hát, maldini és nesta sebessége mellett tényleg nem maradna le semmiről.

hát, ha ránézel Senderos arcára, kell is neki a lassítottfelvétel, hogy mindent felfogjon :)

calcio_di_rigore 2008.08.29. 19:03:51

Kvarezsmáról annyit tudok, hogy a Barca úgy ahogy van kib@szta, az EB-n meg csere volt, alig játszott, úgyhogy ott sem tudtam megnézni. Most kiderül majd hogy youtube-srác, vagy tud is valamit. Mindenesetre remélem sokat fizet érte az Inter.:)

calciomax 2008.08.29. 19:51:09

A Barcás korszakában még túl fiatal volt mély viz volt a srácnak elég forrófejü, A bajnokikon viszont jól nyomta és az eb selejtezők alatt is. Szerintem egy karakteres edző, mint JM sokat kihozhat belőe. Amúgy a 30 milla szerintem irreálisan sok érte.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.29. 21:07:18

Érdekes bajnokság lesz annyi szent.

Juventus: Erősebb lett a keret, ráadásul Ranieri remek munkát végez és nem is az elejéről kezdi. A kőkemény bl-csoport és egyáltalán a Bl szereplés viszont negatívan hathat a bajnoki szereplésükre.
Inter: ők sem gyengültek, de szerintem - lehet, hogy furcsán hangzik - Special One a rizikófaktor. Ez nem a Bl és nem a Pl, hanem a Serie A és itt még nincs tapasztalata Josénak.
Milan: Erős ez a keret és szerintem egy motivált Seva még mindig világklasszis teljesítményt nyújthat, ahogy Ronaldinho, de ő az időzített bomba is. Egy komolyabb R80-Seedorf feszkóra rámehet a szezonjuk. Ez a keret egyébként a Bl-ben esélyesebb lenne, mint a Serie A-ban, pechjükre arról lemaradtak. Azt meg nem tudom, hogy az UEFA-kupa mekkora motiváció egy ilyen sztárgárdának.
Fiorentina: Ők valóban erősödtek valamelyest, de a Bl újdonság számukra, ezért szerintem előrébb semmiképp nem lépnek.

Végül essék szó a Grande AS Romáról. Sokatokkal véleményével ellentétben igenis van klasszis befejező csatárunk, az egészséges Francesco Totti. A Capitano ezen a poszton is zseniális, a 2007-es aranylabda is ezt bizonyítja. Aztán ott van Julio Baptista, aki a Sevillában még befejző csatárként lett spanyol gólkirály és Vucsinics is klasszis játékot tud nyújtani a center poszton, ha elkapja fonalat és érzi a bizalmat. Az persze igaz, hogy mind a három játékos bevethető más posztokon is, de ez azért lehet, mert Spalletti nem is akart kizárólag a gólszerzéshez értő csatárt igazolni. Ennek az oka a 4-2-3-1-es játékrendszer, amelyről nem hajlandó lemondani Spal és eddig látványosnak és eredményesnek bizonyult. Korábban azt hittem azért játsszuk ezt, mert nincs vérbeli tizenhatoson belül ólálkodó lesipuskásunk, de aztán rájöttem, hogy azért nincs, mert Luciano ragaszkodik a szisztémájához. Épp ez, meg a két éve három fronton érlelődő csapat és a cseppet sem kellemetlen bl-sorosolás mondatja velem, hogy az előző két csodálatos szezonhoz hasonlóan szépet produkálhat idén is a Lupi.

jasszgeri 2008.08.30. 00:14:48

jajj még vmi. a roma távozókhoz csak oda írtam volna, h davide petrucci (man united) :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 01:11:00

Azért Petrucci nem volt a felnőttkeret tagja. Egyébként érdemes megjegyezni milyen gusztustalan módon kapkodja ki a tehetséges fiatalokat a United, Rossi után most Petrucci. De ezt magának köszönheti az olasz liga, ahol ha jól tudom tizenhét év alatt nem lehet profi szerződést kötni az ifjoncokkal, ezért vesztettük el Davidét is.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.08.30. 03:00:43

Quaresma a szegény ember C. Ronaldoja, de szerintem ezt már mondtam.

rizla 2008.08.30. 08:25:29

"Ez nem a Bl és nem a Pl, hanem a Serie A és itt még nincs tapasztalata Josénak."

PL-ben sem volt, de azért megnyerte kapásból kétszer

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 08:43:27

rizla, igaz. Viszont én arra akartam kilyukadni, hogy PL-ben őszintébb (copyright Nyilasi Tibi) a foci és ott Jose volt a minden hájjal megkent taktikus. Olaszországban viszont érhetik meglepetések a portugált is, még a Siena, a Catania, vagy a Chievo is megizzaszthatja a portugált és csapatát egy jól kiválasztott taktikával.

calciomax 2008.08.30. 08:48:00

"Quaresma a szegény ember C. Ronaldoja" ja 30 milláért. Egyébként ezt mondták Nani-ról is....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 08:50:51

Tizenöt éve Talapa Jani volt a szegény ember C. Ronaldoja, most meg Bori Gabi.

megmondó 2008.08.30. 08:58:07

nani a tegnapi produkciója után nem méltó a szegény ember c. ronaldója státuszra, valóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 09:08:02

Jut is eszembe a Zényit megint megmutatta. Jaj szegény United, jaj szegény Alex! Mindenesetre Juvének vagy a Madridnak sem lesz könnyű dolga Leningrádban, sőt azt mondom, hogy egyikük nem jut a tizenhat közé.

giacinto 2008.08.30. 09:48:08

Quaresm 18-20 évesen volt a Barcában, ahol nem éppen voltak rendezett viszonyok...
Az ára meg kb 18-20 millió lesz + pelé kölcsön vagy végleg.

totti nem volt aranylabdás, nem is lesz. baptista nem volt spanyol gólkirály, nem is lesz.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.08.30. 09:49:37

megnyerte kétszer, mert sóhajtott egyet, és ott volt a játékos, akit kért (emlékezzünk vissza rá, hogy a 30 milla körül fizetett az akkor még igencsak szárnyat bontogató essienért).

most kérte lampardot, quaresmát és egy befejező csatárt, amiből az átigazolási szezon utolsó percében lett egy quaresma, és slussz. muntarit engedtessék meg nem sztárigazolásként kezelnem. :)

de most már fasza, megvan a 4-3-3 a tetején mancinivel,ibrával és quaresmával, már csak az a kérdés, ebből hogy lesz védekezés esetén 4-5-1, mert valahogy nem látom magam előtt, ahogy ezek a szélsők szerelnek.

horas 2008.08.30. 09:58:45

quaresma jelenleg top 5 szélsőbe ott van.amúgy nagyon hasonlít a stílusa ronaldoéhoz csak nem olyan jó szabadrúgás lövő és nem fejel olyan jól,de amúgy ugyanaz az önző sokszor feleslegesen cselező virtuóz,mint a C,az Eb n azé nem játszott mert Ronaldo volt a posztján.Barca ból azé jött el mert utálták egymást a Rijkaarddal.Minden átigazolási szezonnál fél európa csábította de nem akart eljönni a porto ból.Most miváltozott mér az nemtudom.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 10:00:41

giacinto, természetesen aranycipőt akartam írni Tottival kapcsolatban. Talán Baptista sem volt gólkirály, de bőven húsz fölött vert utolsó sevillai szezonjában, szóval mind a ketten gólképesek. Hogy mást ne mondjak az agyon frankózott Ibra egyik olaszországi szezonjában sem bírt húsz fölött termelni.

horas 2008.08.30. 10:38:29

nemazért h védjem az ibra t nem szorul rá igazából...
de fél szezonokat kihagyott...ahogy a várhidi mondaná "ne feletstük el"hehe

giacinto 2008.08.30. 11:14:00

miért kellene a 2 támadó szélsőnek szerelni??
Muntarit gondolom rengeteget láttad játszani a nyáron, kb a legjobb igazolásunk. Védekezni ott van a 3 belső középpályás (Muntari, Cambiasso, Zanetti, Stankovic, Vieira, Dacourt) Josénak 3 középpályás kellett, egy középső (Lampard helyett jött Muntari) meg 2 szélső. csatár egyáltalán nem kellett neki, nem hiába adtuk kölcsön Suazot és Crespo sincs nagyon biztonságban 2 nappal a határidő előtt. Manszini szépen leülhet a padra, Balotelli sokkal jobb nála. Elöl Balotelli-Ibra-Quaresma trió.

1. fordulóra tippeket nem is gyártassz?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.30. 11:30:10

Hát giacintonak igaza van, vieira cambiasso, Jzanetti Dacourt, mellett szar is lenne ha a 2 szélső is durván nyomná a védekezért. Nem vagyunk mi Milan.

_alerob 2008.08.30. 11:42:12

"Manszini szépen leülhet a padra, Balotelli sokkal jobb nála. Elöl Balotelli-Ibra-Quaresma trió." Manszini jobb mint Balotelli. Akar a srác, meg minden, de még kevés. Mondjuk biztos én látam kevés Inter meccset. Quaresma meg eggy az itt majd nemhiszem h annyria kibontakozna, meg szerintem em is egy nagy durranás játékos. És h aztán a top5 szélsőben benne lenne? ezt kétlem. Ha ő lenne a top5ben elég vérszegény játékosok lennének.

"Juvének vagy a Madridnak sem lesz könnyű dolga Leningrádban, sőt azt mondom, hogy egyikük nem jut a tizenhat közé." Erre inkább nem reagálok... :D:D ez elég elfogult gondolat volt. Olaszország és Spanyolország legnépszerűbb csapatát így leírni...

Itáliainagysándor 2008.08.30. 11:58:09

Szerintem kiszámíthatatlan lesz idén az olasz bajnokság, a nagyok mellett a Samp és a Genoa is fog meglepetéseket okozni. Az Inter nem lesz olyan erős mint tavaly, Mourinho jelenléte miatt sem.

A Juve keretét mindenki lenézi, pedig egy betonkemény keretük van, minden posztra van legalább 2 azonos képességű játékos. Ráadásul a kezdő még nincs meg, így várható a juve csontighatoló küzdelme ismételten egész évben.
Ha jó formában vannak akkor európában nincs olyan csapat amelyik harcosságban utolérné őket.
Ez hatalmas fegyvertény...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 12:25:19

"Olaszország és Spanyolország legnépszerűbb csapatát így leírni..." - nem írok le senkit, csak abból indulok ki, amit tegnap láttam és tavasszal láttam a Zenittől, amelyetet nemhogy szétkaptak a nyáron, inkább tovább erősödött. Előnyük még a dél-európaiakkal szemben a kellemetlen szovjet klíma (ott van még a fehérorosz BATE Boriszov is a csoportban), amely még nagyobb fór, ha októberben vagy novemberben fogadják a nagyokat. Ellenük szól viszont a Bl-rutintalanságuk. Mindent összevetve azt mondom, hogy kiszorítják vagy a Juvét, vagy a Madridot kiszorítják a továbbjutó helyekről.

Itáliainagysándor 2008.08.30. 12:58:21

És ezeket miből vontad le? A tegnapi meccsből? Az Mu-ból 4 meghatározó játékos hiányzott akik nem is akármilyen játékosok;)
A klíma nem lesz mérvadó, nehogy azt hidd, hogy az Olaszoknál, vagy a Spanyoloknál nincs tél, vagy szerinted ők még nem tapasztalták a hóesésben való futballt?

Meg a Zenitet sem kell úgy isteníteni egy Uefa kupa siker után, a Sevillával is ezt tették és hol voltak? Sehol...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.30. 13:01:35

"nehogy azt hidd, hogy az Olaszoknál, vagy a Spanyoloknál nincs tél"

Szerintem ezen egy orosz ember szétröhögné magát. ;-)

Itáliainagysándor 2008.08.30. 13:13:06

Én voltam Szentpéterváron TÉLEN és szerintem elviselhető, de nem is ez a lényeg...
Hanem az, hogy a Zenit a bajnokságban 11-pontal van lemaradva úgyh valószínűleg 2 évig megint nem lesz a Bl-ben, bizonyítaniuk kell, de valószínűsíthető a hirtelen fellángolás...

Amúgy, ha az oroszoknál a Téli klíma a jó akkor a hazai sikerek édes kevesek lesznek a továbbjutáshoz...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 13:17:43

Azért az oroszoknak évszázados a rutinjuk a jégmezők szántásában. A tizenharmadik században bizonyos Alekszandr Nyevszkij vezetésével zúzták le a svédeket a Csud-tavi csatában, azaz a történelem első orosz-svéd hokirangadóján (lásd Szergej Mihajlovics Eizenstein idevonatkozó, A jégmezők lovagja című filmjét). Aztán megkérdezhetnéd még az orosz télről Bonaparte Napoleon és Adolf Hitler urakat ;-).

"És ezeket miből vontad le?" -azért a tavaszi UEFA menetelés és Zényit szinte változatlan, sőt továbberősödő kerete sejtet egyet s mást.

_alerob 2008.08.30. 13:21:37

Szerintem meg a Juve és a Real behúzza a csoportot és még az is lehet, hoga döntőben vagy előtte (nemtudom h mikor találkozhatnak) viszont találkoznak. Szerintem még a Borisov a harmadik lessz, és Zenit utolsó. Első Juve (márcsak azért is) és utűnnuk a Real.A Juvénak semmivel sincs gyenébb kerete mint akármelyik európai nagcsapatnak. Sőt, a támadó 4esük egészen egyedülálló.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.30. 13:24:59

@robika10:

Elvileg nincs akadálya, hogy a döntőben találkozzon a Juve és a Real.

Itáliainagysándor 2008.08.30. 13:27:17

Huhhh, Popp megy Csöcsön igazán okosak vagytok:D
Nos amikor megnyerte a Zenit az Uefa kuát náluk akkor kezdődött a bajnokság, szóval kipihentek voltak... De nektek felesleges bármit is mondanom...
Svédország úgy kb 100km-rel feljebb van szélességi fok alapján mint Szentpétervár, szóval effektíve ott talán hidegebb is van:D
Majd minden kiderül, de sajnálattal tölt el egy azon nemzet futballcsapata védelmezése (zenit), amelyik nemzet tönkretette Magyarországot és mély nyomorba sújtotta majdnem 50 év alatt...

Ha már történelmi alapokat nézünk öcsi;)

BruceWayne 2008.08.30. 13:34:52

"és még az is lehet, hoga döntőben vagy előtte (nemtudom h mikor találkozhatnak)"

azért a rózsaszín hippiszemüveget a helyedbe én még nem tenném fel...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.30. 13:37:19

@Itáliainagysándor:

Jézusom! Ki "védelmezte" a Zenitet? És hogy jön ide az 50 év nyomor? (Amelyet nem egy nemzet, hanem egy nemzet nemzetközi vezetői okoztak, többek között a saját! nemzetük ellen is.)

Az orosz és svéd tél összehasonlítása kapcsán pedig ajánlom figyelmedbe a "kontinentális éghajlat" fogalmát. :-)

És hogy ez miért szempont? Déli (és dél-amerikai) labdarúgók kifejezetten utálják a hideget, és gyengébben teljesítenek zord körülmények között. Nem állítom, hogy ez fog történni, példa viszont már nem egy volt rá.

rexford 2008.08.30. 13:43:45

"de sajnálattal tölt el egy azon nemzet futballcsapata védelmezése (zenit), amelyik nemzet tönkretette Magyarországot és mély nyomorba sújtotta majdnem 50 év alatt..."

Nem tudom, hogy sírjak vagy röhögjek.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 13:53:54

"Majd minden kiderül, de sajnálattal tölt el egy azon nemzet futballcsapata védelmezése (zenit), amelyik nemzet tönkretette Magyarországot és mély nyomorba sújtotta majdnem 50 év alatt..." - itáliaisanya, ezt meg miért keverted ide? Az időjárást csak egy olyan tényezőként vettem számításba, amelyik a Zenitnek kedvez, anál is inkább, mert nem svéd, hanem olasz és spanyol csapatokat fogad. A történelmi példákkal sem sértegetni akartalak csak viccelődni. Most és itt arról van szó, hogy ha reálisan itéljük meg az esélyeket, akkor az UEFA-Kupa és most már az európai szuperkupa védőjének elég jó (50% körüli) esélye van a Bl-ben mégoly nagymúltú csapatok ellen is, mint a Real Madrid vagy Juventus. Mint korábban mondtam, ez következik a Zényit már bizonyított és szerintem bombaerős keretének valamint annak a lendületes, látványos és időnként virtuóz játéknak, amellyel olyan csapatokat gyűrtek le, mint a Villareal, a Marseille, a Bayern, a Rangers vagy a Manchester United.
Robika10, ez csak az én véleményem, ne haragudj rám csak azért, mert a Zenitnek adok esélyt a kedvenc Juventusod ellen. Előfordulhat, hogy nem lesz igazam. De ezt ("Szerintem még a Borisov a harmadik lesz, és Zenit utolsó") talán te sem gondolod komolyan.

calcio_di_rigore 2008.08.30. 13:55:46

Nagyon jó csapat ez a Zenit, de igazából már az első fordulóban Torinóban meg kell nekik mutatni, hogy hol a helyük. Tegnap 70 perc után kész voltak mint a lecke, és Torinóban még a gatyát is letépik róluk ha arról lesz szó, a visszatérés utáni első BL-meccsen. Valljuk be, a MU azért nem szakadt szét tegnap. Lényeg a lényeg, ha ebből a csoportból kiesne a Juve, akkor jobb is hogy csak a bajnokság maradna... Real kieshet felőlem.:)

calcio_di_rigore 2008.08.30. 14:03:42

A végén kiírták ki mennyit futott, a MU-nál 10 km-es volt a nyerő játékos. Lespóroltak kb. 2-3 kilométert.

Egyébként a Juve november végén megy a ruszkikhoz.

_alerob 2008.08.30. 16:27:34

"azért a rózsaszín hippiszemüveget a helyedbe én még nem tenném fel..." Ha az internél meg a Románál realitás a BL elsőség, akkor a Juvénál is.

Itáliainagysándor 2008.08.30. 18:18:55

"A történelmi példákkal sem sértegetni akartalak csak viccelődni."

Akkor jó... Azt hittem vörös csillag van a melledre tetoválva:D
Viszont a Bl elsőség is megjósolhatatlan már 2003-óta, így idén is lesznek érdekes párharcok.
Popp: Bármi előfordulhat, a mai labdarúgásban minden kiszámíthatatlan és apró dolgok is eldönthetnek egy találkozót.

Amúgy a Juventus ment már a tundrára focizni és nem nagyon tudták megalázni őket mínuszok ide vagy oda.
Mivel a Zenitben is játékosok játszanak és az időjárás ugyan olyan kemény tényező nekik mint az ellenfélnek!!!!

halareaal 2008.08.30. 18:46:22

Szentpétervárott nehéz lesz a Juvénak és a Madridnak is benne van a vereség főleg a BLben idegenben gyenge Realnak, de a BATE Boriszovot ez a 2 csapat oda-vissza fogja verni, a Zenit nem 100%. az viszont sztem szenzáció lenne, ha Madridból v Torinoból ponttal mennének haza az oroszok.

giacinto 2008.08.30. 19:11:11

"sztem szenzáció lenne, ha Madridból v Torinoból ponttal mennének haza az oroszok. "

ismerve a kiváló kontrajátékukat, ez felettébb bátor kijelentés, sztem ugyanannyi esélyük van idegenben is pontokat szerezni. az egyértelműnek tűnik hogy oda-vissza verik a bate-t. tehát egymás között kell eldönteniük a dolgot. ez alapján az idegneben gyenge reál a kilógó nálam.

Itáliainagysándor 2008.08.30. 19:54:37

Miért? A Real nem tud kontrázni? Európa egyik legszebb támadófutballját játszó csapat a Real meg a Juve, azért amit mondasz legalább akkora, ha nem nagyobb paradoxon mint az előtted hozzászóló írása;)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.30. 19:56:55

"Bármi előfordulhat, a mai labdarúgásban minden kiszámíthatatlan és apró dolgok is eldönthetnek egy találkozót." - ezzel nem is vitatkozhatom.

A papírforma szerint valóban oda-vissza veri mind a három a Boriszovot. Mindenesetre amelyik pontot veszít a fehéroroszok ellen komoly lépéshátrányba kerülhet, mert szerintem körbe verik egymást. Mindenesetre fasza kis csoport lesz.

giacinto 2008.08.30. 20:25:39

mi poén lenne a végén 3 db 12 pontos csapat :))

halareaal 2008.08.30. 21:27:40

azért az biztos, h a Zenit nem indul akkora esélyekkel, mint a Real v a Juve. képesek lehetnek a meglepetésre, de attól még a továbbjutásuk mindenképp meglepetés lenne.

Woland 2008.08.31. 03:18:42

heló mindenkinek,
Real szerintem top favorit abból a csoportból (megvan a tapasztalat és önbizalom - meg Robinnyó is marad, ha igaz) (na, meg De la Red isten lesz).

Juve és Zenit között dől el a második hely - gondolom ez sem egy különösebben zseniális meglátás : ))) Hatalmas lesz a motiváció mindkét csapatnál (a visszatérő tékozló fiú és az elsőbálos), szóval szerintem fiftififti. remélem addig még arsavintalanitjuk a Zenitet (olyan jól festene lilywhite-ban!) - bár Danny-boyt elnézve azt is kibirnák!

a BATE meg marha jól fog szórakozni minden meccsen az tuti. Lyukasenkó már gondolom igy is kitüntette őket egy-egy aranyozott elnöki ZIL-lel.

OFF: Chelsea-Tottenham holnap 14:30 - tudom ajánlani, jó meccs lesz szerintem, eredménytől függetlenül!

Zdrasztvujtyje
süti beállítások módosítása