Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Kollektív felelősség

2008.07.27. 11:59 _benito

Mást sem hallani, csak azt, hogy válságban van az olasz klubfutball, a négy (és fél) nagyon kívül nincs csapat, mely tényezővé válhatna a többek között a spanyol kiscsapatok vadászterületévé váló UEFA-kupában, vagy akár az Intertotóban. Azt mondják, nincs pénz vásárolni, szomorú jövőkép bukkan elő az EB-n a fél világ utálatát kivívó olasz válogatott számára is, ráadásul a digó csajoknak bajsza van és Tina Turner guggol a lábuk között. Magunk nem osztjuk ezeket a véleményeket, de hajtás után kicsit megkongatjuk a vészharangokat.

A Milan az átigazolási szezon legaktívabb résztvevőjeként a gongot meg sem várva már a télen vércseként ütött rajta a szabadon kószáló sztárokra, és egy közepes polgárháború finanszírozására elegendő összeget költve frissítette fel keretét. Az Inter új edzőjére költött a legtöbbet, de szintén igen aktívnak mutatkozott, és a startig hátralévő bő egy hónapban még biztosan igazolni fog, a Juventus az ismert okok miatt kicsit visszafogottabb volt (Secco egyhónapos eltiltása a legjobbkor jött), ugyanakkor ők is nagy hajrába kezdtek, és már valószínűbb, hogy Aquilani 25 millió euró körüli összegért költözik, mint hogy Romában marad.

Szóval van itt pénz, kérem szépen, nem is pitiáner mennyiségben, ráadásul az olasz futball jövőjét aggódva figyelők is megnyugodhattak az U-19-es Eb-t látva, ahol Olaszország döntőt játszott. Az utánpótlás-korosztály bombaerős, a Rossi, Giovinco, Balotelli, Paloschi kaliberű játékosokkal zsúfolt olasz utánpótláscsapatok cáfolnak minden, a válogatottal kapcsolatos félelmet, a közeljövőben pedig várhatóan a klubfutball is hozza majd az eredményeket, hiszen a három nagy kétségkívül erősödött annyit, hogy ne essen pofára az első jelentős akadályban.

De mi lesz ezekkel a fiatalokkal? Hogy futják majd be azt a karriert, ami a fenti tézishez elengedhetetlen? Paloschi tavaly bemutatkozott a Milan nagycsapatában, most mégis maga kérte, hogy engedjék el, ha lehet, mert tudja, hogy minimális lehetőséget sem kap majd, a Juventusnál Secco kézzel-lábbal írtja a fiatalokat a csapat közeléből (pedig ha valahol, hát Torinóban elképesztő mennyiségű tehetséges fiatalt neveltek ki az utóbbi időben), az Inter pedig inkább épít dél-amerikai szigetet a Meazza kék-fekete felében, mint hogy az olasz fiatalokra építsen. A Roma az U-21-es válogatott Alessio Cerci szolgálataira nem tartott igényt, és a pisai kölcsönszerződés után most az Atalantához passzolta le a játékost (aki viszont így legalább valamennyit játszani is fog).

A hátország pedig valóban döglődik. Szó szerint. A Catania és a Siena folyamatosan pengeélen táncol (a Roburtól tavaly le is vontak pontot a pénzügyi fedezet hiánya miatt), a Parma kiesését pedig néhány tűz közelében tanyázó bennfentes mással magyarázza, mint a szerencsétlen edzőválasztással és a sok peches meccsel. 2007 egyik kiesője, a Messina még befejezte a másodosztály idényét, de a nyáron már feldobta a bakancsot, most pedig az olasz futball egyik doyenje, a Spezia merült hullámsírba.

Az Inter fiókcsapatának tartott Sasok az egyik legidősebb olasz csapat voltak, a háború alatt még egy scudettót is a mezükre varrhattak, most mégis az enyészeté lett a liguriai klub. Moratti éveken keresztül segítette apróbb összegekkel a Speziát, mely így elkerülte a teljes csődöt, de idén az Inter inkább elköltött 65 millió fontot az edzőcserére, minthogy ennek töredékéből megmentse az így a C2-be, azaz könnyen lehet, hogy a végromlásba küldött csapatot.

A COVISOC (a Serie A pénzügyi ellenőrző szervezete) további nyolc csapat nevezését nem fogadta el, ezek egy része egy, mások két osztállyal lejjebb kezdhetik meg szereplésüket, miközben a nagycsapatok további milliárdokat készülnek elkölteni egy-egy játékos vásárlására. Persze, mondhatjuk, hogy aki nem tudja eltartani magát, az dögöljön meg és ne várjon mások segítségére, ennek azonban semmi köze nincs a természetes kiválasztódáshoz. Itt kollektív érdekekről és felelősségről szól a történet, aminek figyelmen kívül hagyása komoly következményekkel jár majd, ráadásul belátható időn belül, és természetesen nem csak a kanalat eldobó kiscsapatok számára.

Kicsit szívderítőbb téma: sorsoltak a Serie A-ban, és egyből az első fordulóban óriási rangadót látunk, mikor a Juventus a Fiorentinához látogat. Idén nem jutott egy fordulóra sem két nagy esemény, így várhatóan a tavaly megszokott rendszerben jelentkeznek majd a beharangozók. A tavalyi bajnokság izgalmait ugyan nehéz lesz felülmúlni, de mi bízunk benne, hogy hasonló versengés kerekedik majd a nagyok tusakodásából, csak most még több szereplővel, mint legutóbb.

Kitartás, már csak egy bő hónap.

321 komment

Címkék: olasz serie a több mint foci

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr38587634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.27. 12:47:56

_benito, a Roma természetesen visszadobta a Juve ajánlatát Aquilaniért. Sőt a Sensi család embere Prade újra leszögezte, hogy Alberto nem eladó, úgyhogy ne kergess hiú ábrándokat a zebracsíkos mezecskédben ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.27. 12:52:13

Jah, ha már hiú ábrándok, én is kergetek egyet: www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=191516& . Huntelaar nem rossz ötlet!

Forza Roma!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.27. 12:56:27

spalletti a napokban azt nyilatkozta, hogy ők nem fognak senkit tartóztatni, aki menni akar. márpedig a kis gülüszemű pénzt akar, a roma meg azt nem ad neki, úgyhogy hidd el, nem dőlt még el semmi.

mekkora lett volna, ha mancini (hazatalált...) helyére el tudja hozni a roma mutut?? kár, hogy nem lesz belőle semmi.

Romanista 2008.07.27. 13:02:58

Aquilani ha jól emlékszem a feltételezések szerint már május óta Interjuve játékos.
körülbelül egy-másfélhete olvastam hogy leültek vele miután De Rossi aláírt. lehet a nevével dobálózni, de ez egy naagy ronda büdös kacsa imho. Mutu kint van az ablakon, Huntelaar nézegették, de ő nem igazán akarja. viszont a Romának még van szüksége egy csatár támadó szélső izére, csak hát az Ajax és a Roma Chivu óta nem igazán dumálgatnak.

Ja és örömmel térek haza a fészkembe ha végre lesz megint olasz foci jajmikormár...

Hispan07 2008.07.27. 13:09:03

szerintem kár temetni bárkit is. pár éve a spanyoloknak állt a zászló és mindenki az angolokat sajnálta le. előtte-utána olasz hegemónia volt, és mindenki a német foci végromlását jövendölte. aztán mégis mindenki megvan valahogy.

klubok meg mindenütt mennek tönkre, lásd a jelenlegi no. 1 anglia hajdani 2 kirakatcsapatát, a Nottingham-et és a Leeds-et. sajnos benne van

hajrá Milan, kiváncsi leszek a Falmbírozott Dinnye finom lesz-e :)

Romanista 2008.07.27. 13:18:41

ja és kérem a Roma-Napolit is bedobni mint rangadó főleg a tavalyi után.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.27. 13:19:51

"hajrá Milan, kiváncsi leszek a Falmbírozott Dinnye finom lesz-e :)"

10/10 :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.27. 15:03:14

_benito, szerintem a Mutu ügy sem ért még véget, bár legjobban Németh Krinyának örülnék ;-)!

Paul Newman Jr. 2008.07.27. 16:33:31

Sztem folytatódik a dugóhúzó. A négy nagynál nem látom a marha nagy erősödést (sőt...), a Milannak meg kell még egy év.

A legnagyobb öngól, hogy az olasz utánpótlás a kanyarban sincs, az EB-n 24 éves volt a legfiatalabb játékosuk, a spanyoloknál és az oroszoknál meg ennyi az átlagéletkor...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.27. 16:44:33

Vannak azért jó fiatalok. Haq túl látsz négy nagyon, akkor azt látod , hogy a Serie A tele van tehetséges fiatal olasszal, akik rendszeresen játszanak is.

bigchange 2008.07.27. 16:56:33

Aquilaninak maradnia kell!!! Nem ér, hogy évente veszítjük el klasszisainkat a gazdag és geci északiak miatt, miközben alig igazolunk! (Riise azért jó üzlet volt.)

BruceWayne 2008.07.27. 17:48:57

ha a milan nem vesz minimum 1 csatárt akkor igen nagy gondban lesz. Inzaghi ha jól tudom most sem teljesen fitt, Pato megy az olimpiára, Boriello most dőlt ki, maradt egy Paloschijuk (aki nem tudom megy-e az olimpiára), de ez amúgy se túl bíztató

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.07.27. 18:04:21

Nera, minek a Milanba egyáltalán csatár, hogy legyen előretolt védőjük is? :PPP

BruceWayne 2008.07.27. 18:09:29

hát butaság lenne a Kaká Ronaldinho párosra bízni mindent

giacinto 2008.07.27. 18:46:36

hadd gratuláljak. Már ez is Moratti hibája... az semmi h évekig támogatta őket, most viszont dögöljön meg ugye?

giacinto 2008.07.27. 19:20:21

azért az h valaki lesüllyed 1-2 osztályt nem jelent semmit, sőt sokszor elég szépen sülnek el a dolgok, tudna erről mesélni mondjuk a Fiorentina vagy a Napoli, de akár a Genoa is.

Romanista 2008.07.27. 19:24:13

Bárcsak az Inter mesélne erről szépeket... :D:D

BruceWayne 2008.07.27. 19:27:46

és akkor kit osztanátok minden hétvégén? :D

samurai_sam 2008.07.27. 19:38:00

Paul Newman Jr.:
nem az a baj, hogy nincsenek jó fiatal játékosok, hanem hogy donadoninak ezt nem sikerült észrevennie. ahogy _benito leírja, az utánpótlás-válogatottak tele vannak tehetséges fiatalokkal, akik lassan bemutatkozhatnának a "nagyoknál" is - ennek ellenére az olasz szövetség képes volt azt a lippit kinevezni szöv. kap.-nak, aki ugyanúgy kb. a 2006-os csapatot fogja kivinni 2010-re, azaz úgy néz ki, a fiatalítás, és ezzel az olaszok esetleges következő jó világversenye két évet csúszik...

Romanista 2008.07.27. 19:38:34

vagy a Sienát és akkor krva egységes fellépés lenne. :D

haraputca 2008.07.27. 19:47:19

Akármi legyek, ha nem a spanyol klubfutballról olvastam az nst-n egész szezonon át, milyen nagyon válságban van, nyárnak kell lennie, hogy most meg az olaszt lássátok veszni? Vagy EB-nek kellett történnie? :)

Nem tudom, mikor volt utoljára nem válságban az olasz foci, ha az a válság, hogy a nagy klubokhoz képest a kicsik sehol sincsenek. Soha nem is voltak.

giacinto 2008.07.27. 20:08:22

Lippi kijelentette h számítani fog a fiatalokra, nyilván ő sem hülye h csupa 30-on felüli kiégett, megelégedett, jóllakott embert vigyen ki. Nem nyaralni írt alá, a siker vonzza, pénzt nem is nagyon kap ugy hallottam.

Dr House 2008.07.27. 20:44:43

Forza Sampdoria!!!!!!!!!

Fornaroli személyében egy hihetetlen képességű 21éves támadót igazolt a csapat, aki Cassanoval félelmetes támadósort alkothat a szezonban.

www.youtube.com/watch?v=TbIGJ5C5jvs

drani 2008.07.27. 20:47:21

lippinek kell a pénz a kurvákra, de amúgy jól egyberakta a VB-csapatot.

Amúgy azt álmodtam az éjjel, hogy Tottival spanolok, voltunk vmi házibuliban. pedig nem is vagyok roma-drukker. Ez mit jelent vajon az álmoskönyv szerint?

Dr House 2008.07.27. 20:51:10

Én egyszer azt álmodtam, h Cassanoval találkoztam a Blahán, szóval velem sincs baj..

drosiii 2008.07.27. 21:09:44

melegek vagytok? o.0

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.27. 21:17:39

drani, csak annyit jelent az álmod - és most szexuális identitási kérdésekbe ne bonyolódjunk ;-) -, hogy lelked mélyén vágod melyik csapat érdemes a szurkolásra.

Dr. House, irigyellek benneteket a kis ragyás miatt, egyébként is szimpi csapat a Samp, nektek drukkolok az UEFA-kupában!

BruceWayne 2008.07.27. 21:35:58

Balotellinek például Cassano a legszimpatikusabb focista, komolyan...

mellesleg a brazilok az előbb oktatták ki az olaszokat a strandfoci vb döntőjében. egy ilyen leosztással elégedett lennék a 2010-es normál döntőben is (persze nem ilyen különbséggel, meg inkább brazil-argentin legyen)

_alerob 2008.07.27. 22:40:37

"A Juvét ;-)! "
Miért pont a Juvét? Alex szabadrugás gólja ennyire fájt?:)

"ennek ellenére az olasz szövetség képes volt azt a lippit kinevezni szöv. kap.-nak, aki ugyanúgy kb. a 2006-os csapatot fogja kivinni 2010-re" --> nem akarlak megbántani, de ekkora hülyeséget nem halottam még. Barzagli, Materazzi meg még mások szerintem úgy kikerülnek a csapatból, mint annak a rendje.

"Juventusnál Secco kézzel-lábbal írtja a fiatalokat a csapat közeléből" nanemár.... Ottvan Giovino aki Olaszország legigéretesebb tehetsége, Marchisio aki megintcsak nagy zsugás, ott van Molinaro és De Caglie balszélen akik mostmár eléggé formába lendültek és ha így folytatja Zambrotta vagy Grosso csak a padon találja magát a válogatottban. Régebb óta, de ottvan Chiellini, aki 23! évesen a világ eggyik legjobb középsővédőjévé nőtte ki magát. Most jött Albin Ekdal, akinek már alig 19 évesen óriási egyénisége van, és a felnőtt csapatban is szerepe lehet. Aztán Lanzafame játéktulajdonának a fele a Juventusé, vélhetőleg visszajön.Criscio is kölcsönben van. Nem kis tehetség ő se. Aztán a Juve Primavera csapatáról szót sem ejtettem. Fausto Rossi, Pasquale.... ezek mind nagy tehetségek.

Az olasz foci nincs válságban. El kell ismerni az Inter óriásit erősödött Murinhoval, bombaerősek lesznek most is. A Milan is nagyon erős lesz,ezt sem lehet kétségbevonni. A Fiorentina is erősitett, ahol még megjgyzem az utánpótlás is jól működik. A Napoli meg szerintem az év meglepetéscsapata lesz. A Romának vmi támadót ennie kell, de kétség sem férhet hozzá, hogy ők se lesznek eggyáltalán gyengék. És hát a kedvenceim, a Juventus... nagyot erősödtek, a csapat összeért, okos igazolások, mégha nem is okosnak tűnnek. Az olasz foci nincsválságban. Nyugodtan kijelnthetem.

_alerob 2008.07.27. 22:42:20

A Romának támadót venie, nem ennie kell :D:D...

samurai_sam 2008.07.27. 22:49:54

ok, én is láttam már lippitől ilyen nyilatkozatot, hogy a fiatalokra fog építeni stb., de azért valószínűleg nehéz lesz megválnia néhány kedvencétől - pedig muszáj.

_alerob 2008.07.27. 22:59:33

tudom, hogy muszály. De azért Del Pierot vagy egy ilyen kaliberű játékost ha jó formában van kikell, hogy vigye.

calcio_di_rigore 2008.07.27. 23:05:57

"A legnagyobb öngól, hogy az olasz utánpótlás a kanyarban sincs"

Hát ez tényleg nagy öngól...Neked. Annyira nincs utánpótlás, hogy több olasz szakértő szerint egy újabb aranygeneráció kopogtat az ablakon... Múltkor az egyik commentemben már leírtam vagy 30 nevet, nem akarom ismételni.

Amúgy Dortmund-Juve 1-3.:)

Romanes eunt domus 2008.07.27. 23:15:47

Ha Ancelotti szakítana azzal az Olaszországban egyedülálló, Magyarországon igencsak megszokott hagyománnyal, miszerint ABC-sorrendben rakja össze a kezdőt (A-atyafiak, B-barátok, C-cimborák), akkor lehet, hogy Paloschinak is több lehetőség jutna, pl. Inzaghi helyett. Nem Inzaghi ellen szólalok fel, de könyörgöm, két hét múlva 35 lesz, és még mindig kezdő. Jó, mondjuk most itt van Pato, meg Borriello, de Pippo haver-alapon előbb van a rangsorban mint Paloschi.
Egyébként pont ezért "jött kapóra" Borriello sérülése (két hónap tuti...), így legalább Paloschi is kaphat lehetőséget. 2-3 év múlva pedig Pato-Paloschi csatársor fogja rohamozni az ellenfelek kapuját. Hmm, csak győzzem kivárni :))

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.28. 01:27:32

Az U19 edző, Rocco mondta, hogy olyan érzése volt, van néha, hogy a gyerekei felnőttek ellen fociznának. Szerintem arra célzott, hogy nem játszanak eleget az ő ifjai. Ezt a nyilatkozatot a magyar meccs előtt mondta. Utóbbit csak a tények kedvéért tettem oda.

drani 2008.07.28. 09:02:16

A válogatott témához visszatérve szerintem azért tűnhet úgy, hogy válságban van az olasz utánpótlás-nevelés, mert most fut ki egy olyan generáció, amelyik hátvéd és csatárposzton is a valaha volt legjobbak közé sorolandó, és az utóbbi 10 évben olyannyira meghatározóak voltak, hogy nem kellett fiatalokat keresni és beépíteni közéjük.
A Costacurta, Maldini, Nesta, Cannavaro, Zambrotta, Panucci ill. az Inzaghi, Totti, DelPiero, Vieri sorok a világ legjobbjai voltak. Jó középpályásokban pedig soha nem volt hiány: Albertinitől De Rossiig elég sokan megfordultak az aktuális világversenyeken ezeken a posztokon. Ide be is tudtak épülni a fiatalok: Gattuso, Ambrosini, Pirlo, később De Rossi, Aquilani.
Szóval mostanában nem voltak 20 éves hátvéd-tehetségek a nagy tornákon (mint Maldini 88ban), mert nem volt rá szükség.
Persze így most nehezebb dolga lesz a szövkapnak.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.28. 09:15:55

"2-3 év múlva pedig Pato-Paloschi csatársor fogja rohamozni az ellenfelek kapuját."

a milan két csatárral??? neee... :)

paul newman: u-19 eb?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 09:21:00

Az szent igaz, hogy Romának szüksége volna egy csatárra, és röpködnek is a nevek, olyanoké is, akik megszerzésére nem látok reális sanszot, ilyen például David Villa vagy Huntelaar, de felmerült Pavljucsenko és Podolski neve is, az orosznak jobban, de a lengyelnek is örülnék. Az U19-es EB-n elég jól játszó Okaka-Chuka is lehet opció hosszútávon, ő ráadásul már most is a mienk.

kroos 2008.07.28. 09:23:12

,,A COVISOC (a Serie A pénzügyi ellenőrző szervezete) további nyolc csapat nevezését nem fogadta el, ezek egy része egy, mások két osztállyal lejjebb kezdhetik meg szereplésüket, miközben a nagycsapatok további milliárdokat készülnek elkölteni egy-egy játékos vásárlására"
tavaly is kiderült hogy többeközt a milan meg az Inter meghamisitotta a könyvelést hogy el tudjanak indulni.Következmény =0
aztán a Reggiana köhög 1-et és levonnak 15 pontot.

bacity · http://kacat.blog.hu 2008.07.28. 10:10:58

üdvözlök mindenkit,

remélem a tavalyi izgalmak várnak ránk!


FORZA ROMA

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 10:22:19

Most olvasom, hogy David Silvát vagy Maloudát hoznánk Mancini helyére! Előbbi árra álíítólag 22 milla! Ha eltudnánk hozni az Eb fölfedezetjét, akkor üzenném a Mancininek és az Internek, hogy nyalni, sőt szopni is lehet. Mindenesetre nagyon nagy igazolás volna, sajnos nem látom reálisnak. Egy halvány reménysugár az volna, ha nem akarna spanyol vetélytárshoz igazolni.

kroos 2008.07.28. 10:40:08

NEE szélsöt ne!!!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 10:58:46

Pedig lehet , hogy nem tudjuk lebeszélni a Spal-t a 4-2-3-1-ről.

kroos 2008.07.28. 11:10:30

akkor mér engedte el Giuly-t..pl.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 11:48:48

barnetta, de az is lehet, hogy letudjuk ;-). Egyébként Guily kiegészítő ember volt, többet akart játszani és menni akart, a PSG-től ajánlott egy olyat , amely a Roma számára is elfogadható volt, ennyi.

kroos 2008.07.28. 12:08:10

Csak arra céloztam hogy mig volt Taddei,Guily,Mancini,Esposito volt kit rotálni a szélen,pl sérülés esetén.Most ezeközül marad 1.
Vagyis nyilvánvaló hogy a taktika átgondolásra szorul.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 12:20:20

Jogos ez, de Taddei és Esposito még mindig itt van, oszt Cicinho is gond nélkül játszhat jobbszélsőt, Vucsinics meg balszélsőként is bevált tavasszal. Ha hozzájuk jön még akár David Silva, akár Malouda, akkor nem gyengültünk ezeken a posztokon sem.

kroos 2008.07.28. 12:40:10

Eröltetetnek érzem Popp.De azt se bánom ha igazad van.

_alerob 2008.07.28. 13:38:03

"A válogatott témához visszatérve szerintem azért tűnhet úgy, hogy válságban van az olasz utánpótlás-nevelés, mert most fut ki egy olyan generáció, amelyik hátvéd és csatárposzton is a valaha volt legjobbak közé sorolandó, és az utóbbi 10 évben olyannyira meghatározóak voltak, hogy nem kellett fiatalokat keresni és beépíteni közéjük." Ebben eggyetértek, részben ezért is tűnhet így, mellesleg én nem érzem, hogy válságban lenne. Én az angol válogatottért jobban aggódnék...

"A Costacurta, Maldini, Nesta, Cannavaro, Zambrotta, Panucci ill. az Inzaghi, Totti, DelPiero, Vieri sorok a világ legjobbjai voltak." Del Piero, és Totti szerintem még mindig a világ legjobbjai közt van most is :) a többieken meg formahanyatlás megfigyelhető. De szerintem még Maldini is az eggyik legjobb, szinte a legjobb védője volt a Milannak ha jól emlékszem.

"Szóval mostanában nem voltak 20 éves hátvéd-tehetségek a nagy tornákon (mint Maldini 88ban), mert nem volt rá szükség." De most az EB-n is szükség lett volna. Chiellini most hátvéd teehtség, és most az EB-n felfigyelhetett rá midenki:)

"Persze így most nehezebb dolga lesz a szövkapnak." Lippi megfogja ezt oldani ;)

A VÁlogatottra most ráfér egykis név változtatás, Totti ha visszajönne örülnék. Del Pieroval félelmetes párost alkotnának még most is.

kroos 2008.07.28. 14:27:42

a 98-as VB-én ki volt az olaszok 10-es e?????????????
3 sör mulik rajta,aki tudja irjon,légyszi.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.28. 14:55:35

Ahogy arab testvéreink némelyike mondja: Del Biero!

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.07.28. 15:09:12

Szerintem Del Piero volt a 10-es, Baggio 18-ban játszott a születésnapja után.

kroos 2008.07.28. 15:10:10

ááááááááááááá

WallyB 2008.07.28. 15:18:10

Nah, a bírók már kezdik... muhahahahaha...
Inter-Bari 2-0, gólszerzők Cruz és Adriano (11-esből). Jah, egyébként tudja valaki, hogy ki ez az Andrea Mei, aki a Chievotól van az Internél kölcsönben?

Paul Newman Jr. 2008.07.28. 15:28:17

U19 EB - Ha az olaszok nem a harmadik meccsen játszanak a csehekkel, akkor még a csoportból sem mennek tovább. A második helyük ellenére én aztán semmit nem láttam tőlük

A legutóbbi U20 Vb-n meg ott sem voltak, még más országokban Pato, Agüero, Altidore, dos Santos, Pique stb. játszott, az azt megelőzőn meg kiestek a csoportból, miuátán Szíria is megrakta őket...

Lehet, hogy itt az új aranygeneráció, csak nem tudom hol és mit bizonyítottak eddig, akár válogatott, akár klubszinten.

Paul Newman Jr. 2008.07.28. 15:43:36

Bocs, a legjobb harmadikok között továbbmentek 2005-ben, egészen a 8-ig, ott Marokkó ellen estek ki.

shearer86 2008.07.28. 16:56:18

Én sem esnék hanyatt az u19 teljesítményétől. Szerencsével jutottak tovább (aki látta az angolok elleni 0-0 meccsüket, ahol gyakorlatilag 90 percig védekeztek és az angolok 4-5 100%-os ziccert hagytak ki, az tudja miről beszélek), a mi kifejezetten jobban játszottunk náluk, a németek pedig nagyon simán elverték őket gyakorlatilag 10 emberrel.
haraputca: nem amiatt van xban az olasz foci, mert a kicsik sehol nincsenek. Azért, mert 3 éve halvány lila esélyük nincs a blben, uefa kupában nemhogy döntőbe, de még elődöntőbe se jutni.

shearer86 2008.07.28. 17:08:46

sorry, a kósza kivétel erősíti a szabályt jellegű milan csodáról elfeledkeztem

rexford 2008.07.28. 17:28:46

Az "új aranygeneráció" nem az U-19, hanem a Casiraghi-féle U-21/olimpiai csapat olyanokkal, mint Giovinco, De Ceglie, Marchisio, Cigarini, Acquafresca, Osvaldo, G. Rossi, Criscito, stb. A Buffon-Chiellini-De Rossi-Aquilani-Cassano-Amauri/Quagliarella gerinccel és a legjobb U-19-esekkel kiegészülve nem lesz rossz a csapat néhány év múlva. Lippi azért még inkább a régiekre fog építeni, szerintem.

_alerob 2008.07.28. 17:36:02

ha az olasz foci válságban van, akkor az angol miben???? Méghogy Capelloval VB győzelem, örüljenek ha kijutnak. mindezt köszönhetik a "szinvonalas" bajnokságuknak, ahol angol alig játszik. Erre nem lennék büszke.

_alerob 2008.07.28. 17:37:23

Az U 19 meg akkor is második lett és kész. Az olasz U 21 igenis h erős. Az olasz utánpótlás igenis jó, sokan nem evstzik, vagy nem akarják észrevenni, mert elvből utálják az olasz focit, mert szerintük az olasz foci csak rossz lehet. pff........

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 17:37:59

shearer, idén jön a csattanós válasz, a kilencvenesek végén 2001-ig is volt két -három sikertelenebb év az olasz kluboknak. Egyébként a mostani gyengébb szereplésben vastagon benne van Calciopoli is.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.28. 17:42:01

"ha az olasz foci válságban van, akkor az angol miben????"

Jogos kérdés... Tegnap belenéztem egy MU-Portsmouth felkészülési meccsbe. A Haladás valamivel erősebbnek tűnt, mint az angol élvonalbeli klub.

Az angol klubfoci négy (jó, hat-hét) komoly csapat, és más semmi. Az olaszoknál sokkal mélyebb tartalékok vannak.

BruceWayne 2008.07.28. 17:48:54

a romának szerintem kb. nulla az esélye david silvára, inkább vennének olyan embert aki gólokat lő sok szélső helyett

shearer86 2008.07.28. 17:53:01

csöncsön: pontosan az ellentéte igaz annak amit írtál. Az angol középcsapatok mérföldekkel erősebbek mint az olasz bajnokságból bárki az 5. helytől lefele. Viszont objektív értékmérőként nyílván csak az európai kupákat lehet alapul venni.

Arról nem is beszélve, hogy az ember sírva fakad 1-2 olasz bajnoki láttán az eget verdeső színvonaltól ;-)

BruceWayne 2008.07.28. 18:01:51

na azért egy samp/udinese/fiorentina vs. everton/tottenham/villa tuti nem lenne annyira egyértelmű..

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 18:03:03

Nera, csak jelzem, hogy tavaly olyan nélkül is több gólt lőttünk, mint az Inter, újabb cáfolatát adva annak a buta közhelynek, hogy annál támadóbb egy csapat mennél több csatár van benne.

Shearer, és mikor előzte meg utoljára a szuper kicsik közül valaki a nagy négyes bármelyikét Angliában?

Ps.: és milyen nemzetiségű az angol szövetségi kapitány ;-)?

BruceWayne 2008.07.28. 18:11:51

popp: tök mindegy, a bajnokságot nem a gólkülönbséggel nyerik, minden csapatba kell egy olyan vérbeli klasszis csatár aki ha nem is megy olyan jól a csapatnak de ő mondjuk egyszer kerül helyzetbe akkor azt kíméletlenül be is vágja. hiába ott van Totti meg Vucinic, ez nem olyan sok főleg hogy most eladták Mancinit

Paul Newman Jr. 2008.07.28. 18:16:56

Még mindig utánpótláshoz: a Casiraghi-féle csapatra is vonatkoztak a leírtak, a nagy tornákon általában a csoportban kiestek, az olimpiára is elég mákosan jutottak ki.

Egyébként semmi bajom velük (főleg, hogy a nagyja Juvés), csak nem látom, mitől olyan marha tehetségesek, mert nagy dolgokat eddig nem sikerült bizonyítaniuk. Velük egy korosztály: Huntelaar, Drenthe, Babel vagy Moutinho...

halareaal 2008.07.28. 18:25:25

én úgy látom, h manapság nem nagyon lehet kiindulni 1-1 utánpótlás tornából, vagy csapatból. a mai fociban gyakorlatilag a vezető focihatalmak közül mindenkinek nagyon erős az utánpótlása, s csak 1-1 "aranygeneráció" van. az angolok u21es csapatában folyamatosan PL kezdők vannak, ugyanez elmondható az olaszokról is. a spanyolok minden korosztályban jók, ráadásul náluk a felnőtt csapat is fiatal, ottvannak a most eb győztes németek, és akkor pl arról még nemis beszéltünk, hogy az argentin olimpiai csapat keretét elnézve egy felnőtt vbn is nyugodtan elindulhatnának.
az olasz válogatott azért lehet bajban, mert nagyon nehézkes a generáció váltás, illetve amit drani mondott, azt én úgy értelmezem, hogy a Maldini-Cannavaro-Del Piero csapat ereje miatt egy generáció kiesett.
az angolok más tészta, ott egyénileg gyengébb játékosok vannak, ők akkor lehetnének sikeresek, ha mondjuk a MU és a Chelsea adná az összes válogatottat, nem pedig Lampard és Gerrard egymást túrná ki a középpályáról.

calcio_di_rigore 2008.07.28. 18:49:25

Drenthe, Babel, Moutinho? Ezek olyan nagy dolgokat tettek volna? Tök mindegy, jön Giovinco és mindenkit lealáz, már a csírafos Empolit is a hátán vitte az első Serie A-s szezonjában, most meg világklasszis társai lesznek. De persze Drenthe biztos többet tett a Real Madrid padján.

Amúgy az UEFA-kupa nem fokmérő egy olasz középcsapatnál, olyan magasról tesznek rá, hogy ihajj.

BruceWayne 2008.07.28. 18:59:09

ki ez a Giovinco hogy ennyire nedves tőle mindenki?

Gabez 2008.07.28. 19:10:41

popp, de nagyokat tudsz jelezni már megint, bezzeg januárig nagyon csendben voltál, meg akkor még valahogy nem lőttetek annyi gólt, hogy ihajcsuhaj. Örülhetsz, ha negyedik lesz idén a roma, a juve és a milan is be fog előzni, de talán még a fiorentina is. egy biztos: nem lesz bajnok - ahhoz túl nagy a szájuk, túl nagyképűek és túlságosan tisztelik a köpködőt.
Az inter idén egyedül a juvétól tarthat, jól erősítettek és tele vannak ambícióval - aztán meglátjuk, hogy ranieri mire képes mourinho ellen, mert ott fog eldőlni, esetleg a sérülések szólhatnak közbe.

rexford 2008.07.28. 19:13:16

Huntelaar idősebb a felsoroltaknál, 25 éves, érett játékos, és még mindig az Ajaxban nyomja. 1 Eb-meccsen játszott.
Drenthe bőszen padozik a Realban, az Eb-re ki se vitték.
Moutinhótól sem sokat látunk, láttunk, a Sportingban régóta kezdő, igaz.
Egyedül Babel kezdő egy nagycsapatban és a válogatottban is megfordul.
Ha mákosan is, de az olaszok ott vannak a 4 európai csapat között az olimpián. Chiellini, Montolivo, Rossi (néha Balotelli) BL-induló csapatokban kezdő, a többiek olasz (nem holland, nem portugál) középcsapatokban szintén azok.

rexford 2008.07.28. 19:19:05

Nera, ezt majd akkor is kérdezd meg, amikor Sulley Muntarit egyszer-kétszer bebőrözi.

samurai_sam 2008.07.28. 19:20:28

Ha a válogatottat nézzük, az angol futball több mint negyven éve válságban van. A baj itt nem/itt sem a játékosállománnyal van, nézzük meg, mit csinál a klubjában Lampard, Gerrard, Rooney, Ferdinand, hogy csak a húzóneveket említsem. Ők mind remek játékosok, ahogy az volt Lineker, Gascoigne, vagy a nem olyan régiek közül Scholes és Beckham - közülük egyikük sem nyert semmit a válogatottal, ezt megfejteni nem igazán lehet, egyszerűen az angoloknak sosem jönnek össze a nagy tornák, plusz az utóbbi években még szar szövkap-jaik is voltak. Majd talán Capello-val, habár neki is meg kellett volna/meg kéne hoznia olyan döntéseket (Becks kihagyása és általános fiatalítás) ami(egyelőre váratnak magukra.
Ja, és nem vagyok angol drukker egyébként, csak mondom.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.07.28. 19:33:07

Nem hiszem h Lippi olyan hülye lenne h 2010-ig erőltetné a vb győztes csapat gerincét. Miután Donadoni-t kirúgták Totti-nak rögtön megnyílt a szája h amennyiben Lippi visszatér ő hajlandó ismét felölteni a címeres mezt de sztem ha Lippi-nek van egy kis esze (és bizots vagyok benne h van) akkor meghívó helyett reumás kenőcsöt küld Totti-nak. Ugyanez igaz Nesta-ra és Del Piero-ra, Toni-ra, Materazzi-ra és Zambrotta-ra (stb) is, előbbi kettőnek már így is van minden szezonban legalább egy hosszan tartó sérülése míg Del Piero-nak volt egy télleg rohadt jó szezonja, majd a közélemény nyomásának engedve Donadoni kivitte őt az EB-re és ott már úgy mozgott, mint aki otthonhagyta a tolókocsit. Utóbbi három meg egész egyszerűen nem csinált SEMMIT (vagy annyit sem), Toni egy egyeneset nem tudott rúgni a labdába, ugyan Mátrixot az első meccsen (jól emlékszem?) összeszedett sérülése is hátráltatta, de ettől függetlenül nem hiszem h egy ilyen szezonnal a háta mögött, ilyen formában bármi maradandót tudott volna alkotni, míg Zambrotta hibái (főleg ugye a románok ellen) máig emlékezetesek. És a sort lehetne folytatni...

AZ olasz utánpótlásnevelés remek, kár h ezzel egyedül az olaszok nincsenek tisztában... Mindettől függetlenül azért megnézném mit alkotna a 2014-os VB-n vagy a két évvel későbbi EB-n a Paloschi-Balotelli duó a Giovinco-tól kapott labdákkal... :)

giacinto 2008.07.28. 19:36:08

Felesleges az olasz fiatalokat ilyen Moutinho, meg Babel féle fiatalokkal összehasonlítani, mert nem ugyanaz a bajnokság. a portugál, holland, ARGENTIN, BRAZIL, francia bajnokság gyakorlatilag a fiatalokra épül, simán, bátran beteszik őket a felnőttcsapatokba, mert abból élnek h folyamatosan árulják őket. Ilyenről Olaszo-ban nem beszélhetünk, túlzott eredménykényszerről annál inkább. Itália a későn érő játékosokról híres, nagyon sok játékos 25-30 éves kora között lesz felfedezve és válogatottba rakva. 23-24 éves játékosok még nagy tehetségnek számítanak, máshol meg ilyen emberek már kezdenek kiégni. nem véletlen h elég sok 30-on felüli játszik még mindig a Serie A-ban.

Giovinco ide vagy oda, az Empoli elég simán kizúgott az első osztályból egyébként.

ericcartmen 2008.07.28. 21:19:40

Interista: Tottinak nem emlékszem ilyen nyilatkozatára (meg Nestának sem), hogy vissza akarnának térni a válogatottba, ezt csak a media kezdte el nyomni miután kinevezték Lippit
Azzal egyetértek viszont, hogy nincs rájuk szükség, lassan több meccset hagynak ki sérülés miatt, mint amennyin játszanak

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 21:32:38

"Itália a későn érő játékosokról híres, nagyon sok játékos 25-30 éves kora között lesz felfedezve és válogatottba rakva." - fontos megállapítás.

Gabez, várjuk ki az átigazolási szezon végét és akkor kezdjünk latolgatásokba. Készséggel elismerem, hogy nem mi vagyunk a bajnokság esélyesei. Az viszont mosolyra fakaszt, hogy épp egy olyan csapat szurkolója beszél nagyképűségről, ahol Ibrahimovics a vezér ürü és Mourinho az edző. Olyan csapatnak szurkolok, ahol nem szokás elvárni a bajnoki címet, amiben viszont bízom - és erre Spalletti a garancia - , hogy továbbra is azt a játékot mutassuk amiért kivívtuk Európa tiszteletét és szimpátiáját, meg azt, hogy legalább egyszer elkapjuk az Intert ;-), és odavissza elverjük a Laziot!

Előnyünk, hogy a csapat magja együtt marad, míg az Internek idomulnia kell Mourinhohoz. A Milan megint elszalasztotta fiatalítást, plusz Kaka és Ronaldinho a brazil válogatottban eléggé kioltották egymást, a Milanban is kell egy kis idő, hogy megtalálják a helyüket egymás mellett. A Juve viszont tényleg erősnek tűnik, nekem nagyon tetszik Ranieri stílusa és már a bajnokság végén látszott, hogy nagyon jó kis csapatot rakott össze. Jó lehet még a Fiorentina, de szerintem a Samp is nagy szezont futhat.

Végül megneveznék két járékost akiktől sokat várok az idén: Cicinho és Vucsinics és fasza lenne, ha letudnánk igazolni Pavljucsenkot.

_alerob 2008.07.28. 21:36:11

"Becks kihagyása" jujj ez fájt. Beckham ott még most is a legjobb és a leghasznosabb, Lapard és Gerrad ida vagy oda. Sose érnek majd anyit mint Beck, ennyit erről.

"ki ez a Giovinco hogy ennyire nedves tőle mindenki?" Majd egy Inter - Juve meccsen megtekintheted, az Olasz U 21 húzóembere, A Juventus és Olaszország eggyik legnagyobb felfedezettje. Zolára vagy Maradonára hasonlitanám(márcsak a magassága miatt), remélem Del Piero nyomdokaiba lép.

"Del Piero-nak volt egy télleg rohadt jó szezonja, majd a közélemény nyomásának engedve Donadoni kivitte őt az EB-re és ott már úgy mozgott, mint aki otthonhagyta a tolókocsit." Del Pieronak a rohadt jónál is jobb szezonja volt, és ne haragudj a Holland meccsen miután beállt, egyből 3 helyzete is volt. Mellesleg ebben a vesztes Donadoni féle taktikában nem is volt sansza, hogy igazán jól teljesítsen.

"Az angol középcsapatok mérföldekkel erősebbek mint az olasz bajnokságból bárki az 5. helytől lefele" nah én még mindig nevetek ezen :) Napoli még az Arsenalt is megszorongatná. Udinese, Sampdoria, Napoli, Genova, Lazio..... :) khmm.. Aston villa? XDD Everton? XXDDD pff... mostanában mindeki odavan az angol fociért. Nah majd lesz ez másként, ha most a Bl-ben bebuknak, ami már kijárna.

"Arról nem is beszélve, hogy az ember sírva fakad 1-2 olasz bajnoki láttán az eget verdeső színvonaltól ;-)" én az angoltól inkább sírok. Semmi szép, technikás mozdulat (kivéve C7, meg egy-két ember), az a nagy pörgés, ami nem is mindig olyan nagy.... Itáliában meg technika, TAKTIKA, szépség, és azért mondjuk a Milan - Juve legutóbbi bajnokira nem mondanám, h iramtalan.. akármelyik angol meccset alázta. Utálom az olasz fociról elterjedt közvéleményt, amit sok hozzá nem értő eber, divatból bezsél félre.....

halareaal 2008.07.28. 21:45:55

azért ezeket a nagy olasz ígéreteket merész rögtön Moutinhoval, Babellel meg más eéismert játékosokkal hasonlítgatni. Moutinho csapatkapitány a Sportingban, és válogatott kezdő, ott, ahol ugye Maniche pl a keretben sincs. ez majdnem olyan, mintha Giovinco kiszorítaná mondjuk Pirlot v De rossit, de minimum Ambrosinit.
amúgy meg az ok, h az olasz bajnokság erősebb, mint a portugál, de a Sporting meg jóval jobb csapat, mint az Empoli, nemzetközi (leginkább BL) indulással. sőt, hogy mást ne mondjak, a 6.tól lefelé sztem bármely olasz csapatnál jobb a Sporting, sőt, a Fioval is partiban lenne.
Drenthe meg kb 1 kategória Giovincoval, csak ő a Feyenoordban csinálta meg azt, amit Giovinco tavaly, de hát ugye ez egy olasz post... ha mondjuk Tiago egy jó szezont fog ki v leigazolják Aquilanit, akkor a jövő szezon lesz nála, az ami a tavalyi Drenthénél: padozik egy nagycsapatnál.

_alerob 2008.07.28. 22:08:54

Tiago középen Tolja, min ahogy Aquillai is, és miel Giovinco Balszélső/irányitó/csatár, semmi esélye sincs , hogy Tiago vagy Aquillani szoritsa ki. Aquillani mellesleg nemhiszem, hogy Rómából eljönne, Tiago meg asszem nem is tagja a keretnek, úgy tudom az Atletico szeretné leigazolni.

_alerob 2008.07.28. 22:14:39

A Róma helyében Corradi-t és Di Natale-t is megszerezném, ha Mutu tényleg nem akar ennyire összejönni...

samurai_sam 2008.07.28. 22:21:14

robika10:
Nem hiszem, hogy ha az angolok jó eredményt akarnak elérni 2010-ben, akkor egy nem túl erős (erről persze lehet vitatkozni) bajnokságban közepes szezonokat futó 35 éves játékos köré kellene építeni a csapatot. OK, Beckhamnek mindig voltak jó momentumai, még a két évvel ezelőtti vb-n is, de sztem pl. Joe Cole jobb azon a poszton, sokkal egyenletesebb a teljesítménye, fiatalabb stb., de tényleg nem akarok ennyit offolni, végülis ez egy olasz poszt.

drani 2008.07.28. 22:26:48

szerintem nem kell belebonyolódni a 'melyik bajnokság az erősebb?' kérdésbe, már sokszor torkollott parttalan vitába.

az olasz tehetséges játékosokat nem láttuk még nagycsapatban vagy felnőtt válogatottban bizonyítani, úgyhogy nehéz az összehasonlítás. itt jön be, amit gabez mondott a későn érőkről. ha pl rossi olyan kurva jó lett volna, ott lett volna az eb-n.

Del Pieroval pedig szerintem csak az az egyetlen baj, hogy nem az a típusú játékos, aki szorult helyzetben beküldve megváltja a világot. ő akkor tud érvényesülni, ha JÁTSZIK a csapat, van lendület. Az a nyögvenyelés ami az eb-n volt, nem fekszik neki. Az már más kérdés, hogy ezt sem ő, sem az aktuális edzői nem veszik észre. Ezért volt rossz nézni, és előre fogtam a fejem, amikor kineveztette magát csapatkapitánynak a románok ellen, hogy majd ő bebizonyítja. Ettől függetlenül egy megfelelő csapatba 2010-ben is beférhet, mert senkit sem jobb nézni, amikor jól játszik

BruceWayne 2008.07.28. 22:28:48

angliába sok meccs meg nulla pihenő van, ilyen fasz lebonyolítási rendszerű kupákkal meg azzal hogy még ünnepekkor is játszanak mindig ugyanott lesznek hogy fáradt fásult emberekkel utaznak a tornákra...

_alerob 2008.07.28. 22:46:30

"Ezért volt rossz nézni, és előre fogtam a fejem, amikor kineveztette magát csapatkapitánynak a románok ellen, hogy majd ő bebizonyítja"
Ezt nem csak ő mondta, mindeki tőle várta... Legalább akarat benne volt. Annyira vészesen nem is játszott, ha normálisan össze van rakva ez a csapat és a taktika is jó, akkor Alex hozta volna az idei formáját, ezt 100%os biztonsággal kimerem jelenteni. És akkor lehet az Eb máshogy alakul. De ezen már felesleges filózni. Lippinél a keret fele más nevekből fog állni, Jönnek a fiatalok, és azok akik megérdemlik a címeres mezt!

_alerob 2008.07.28. 22:48:25

és már megint elfelejtettem valamit!
"mert senkit sem jobb nézni, amikor jól játszik" Teljesen eggyetértek ezzel:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 22:51:36

"ki ez a Giovinco hogy ennyire nedves tőle mindenki?" -hát farkasaim saját bőrükön érezték, ki is az a Giovinco. Két meccsen kettőt vágott nekünk. Empoliban ráadásul egy baromi nagy dugót ragasztott vagy huszonötről a kis rohadék.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.07.28. 22:58:46

"mert senkit sem jobb nézni, amikor jól játszik" ehhez interista létemre is csatlakozom, de azért felsorolás-szerűvé alakítva a dolgot még hozzátennám Ibra, Ronaldinho, Henry és még Larsson nevét is! ;)

calcio_di_rigore 2008.07.28. 23:00:42

A helyzet az, hogy Giovincót már jóval az Empolis szereplése előtt, még az ifiben felfedezte magának a Juve-tábor, gyakorlatilag azóta várják mint a messiást. És ha a srác kihozza a benne rejlő lehetőségeket (ami nem biztos) akkor a legszűkebb elit a cél.

popp, plusz Rómában lőtt 25-30-ról egy sistergős kapufát, valamint majdnem akasztott egy filót. Szeret titeket.:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 23:02:03

"mert senkit sem jobb nézni, amikor jól játszik" - de bizony, Tottit! Amúgy tény, hogy Alex játékát nem lehet nem szeretni.

_alerob 2008.07.28. 23:08:49

Sok ember játékát lehet szeretni, ha megy neki. Nekem a kedvencem évek óta Del Piero, imádom. Popp egy vérbeli farkasnak még szép, hogy Totti játéka a nyerő.:)
"ehhez interista létemre is csatlakozom, de azért felsorolás-szerűvé alakítva a dolgot még hozzátennám Ibra, Ronaldinho, Henry és még Larsson nevét is! ;)" Örülök, hogy Interista létedre elismered:) Melleleg igen, én is tudnék még egy pár embert. Ibrakadabra játéka is nagyon nyerő:) lenne okom nemszeretni, de mégis kedvelem a srácot. Bírom a nagylépüséget. Én amúgy Beckham játékát szeretem igazán, vagy még a régi Ronaldo... nah ő isten volt. Rem még van vmi a tarsolyában, és felhagy a sörhasának a növelésével. Forza Juve! és örülök, ha izgalmas lesz a bajnokság(H)(Y)

BruceWayne 2008.07.28. 23:14:45

én mindigis utáltam zidanet nézni :-)

a legjobb volt nézni Ronaldo és Ronaldinho játékát fénykorukban

_alerob 2008.07.28. 23:22:08

Nerrazurri az a kép nagyon jó:) Hajnal az eggyik ekdvenc magyar játékosom:) Popp! Zidane egy óriási egyéniség. Persze, hogy szerettem őt is. Csak amikor elveszti a fejét, az ellenszenves néha. Ronaldinho és Ronaldo...bizony ők nagy zsugások :) Amúgy Rómások!(Popp :) ) Vucinic utolsó bajnoki fordulójában lőtt gólja az valami szeniális volt. Az ilyen dolgokért érdemes nézni a focit :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.28. 23:24:09

Assziszem, idén nagy szezonja lesz Mirkonak, csak figyeljetek!

calcio_di_rigore 2008.07.28. 23:28:08

Szegény Hajnal, ha nagynehezen átjutott a Sissoko-Zanetti duón akkor jött Chiellini és leaprította... sok volt ez így neki.:) De az látszott, hogy a Dortmundnak is vezéregyénisége lehet és remélem lesz is. Viszonylag ritkán lesz az ellenfelük Juve-szintű csapat.

BruceWayne 2008.07.28. 23:36:16

remélhetőleg a Dortmund végre egy elfogadható szezont fog produkálni, Hajnallal az élen (de ez már egy másik postra tartozik)

egyébként holnap 21 óra tim kupa?

_alerob 2008.07.28. 23:40:25

20 30.. Elsőnek Juve - Milanm, utána, a vesztes játszik az Interrel, végül a nyertes a 3ik meccsen:) Remélem lesz vmi, ami adja. Jó lessz:) Legalábbis remélem.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.07.29. 07:25:32

Nem akarok túlzásokba esni, de valahogyan is itt észrevehető az olasz klubok flegmasága kicsiben. Amennyire innen, Magyarországról egy olaszul nem beszélő futballszerető meg tudja ítélni, igen is hosszútávon óriási gondok vannak a futball megszervezésével Olaszországban. Az első 4-5 csapat kivételével egyszerűen hiányzik a profi háttérmunka.
Lehet itt beszélni arról, hogy mennyi tehetséges olasz focista van, meghogy Kaka, Ronaldinho etc. nem ezen múlik...

De hát ugye minenki meg a maga keresztje...

kroos 2008.07.29. 07:52:02

csöncsön Tegnap belenéztem egy MU-Portsmouth felkészülési meccsbe

én is és a kommentátor diop-ot papa-buba ,,dzsob-nak hivta...........

_alerob 2008.07.29. 09:40:29

Inter, Roma, Juve, Fio, Milan.. ez az első 5 csapat. Lefele ilyenek vannak: Sampdoria, Udinese, Napoli, Atalanta, Genova, Palermo, Lazio és hátrébb még Torino aki 6szoros Olasz bajnok, (Chelsea angliában csak 3 szoros) szal itt nemértem mit kel válságról beszélni. Szerintem a legkiszámithatatlanab csapatok Itáliában vannak, no meg spanyolországban, itt nem olyan eggyértelmű sose a bajnokság, hogy az első 4 helyezettet tuja mindenki a bajnokság megkezdése előtt. Ezzel több izalom nyílik a bajnokságban is.

drosiii 2008.07.29. 10:10:50

Jut is eszembe, amit mondtál, az pont azt jelenti, hogy bajban a focijuk... Mindegy mennyit költenek, mennyire figyelnek az utánpótlásra, ha kiszámíthatatlan, hogy hol fognak végezni a tabellán :) Ettől sokalt be a Parma is, Lazio is. (és biztos van még rá példa, nem értek hozzá annyira)

_alerob 2008.07.29. 10:57:42

Hát bocsi, tényleg nem értesz hozzá annyira. A Lazio és a Parma óriási anyagi gondokkal küzdött/küzd. Ők ettől sokaltak be.

shearer86 2008.07.29. 11:07:03

robika10: 2 dolog:

1., nem értem mi köze annak, hogy 30 évvel ezelőtt a torino bajnok lett (amúgy 7szeres bajnok) ahhoz, hogy a jelenben milyen az olasz bajnokság. Megint csak angol példát tudok mondani: attól nem lesz a világ legjobb bajnoksága az angol Championship, hogy ott játszik a Sheffield Wednesday (4szeres bajnok), a Leeds United (3), a Wolverhampton W. (3), a Burnley (2) stb. Az a múlt.

2., arról hogy nem lehet megmondani biztosra ki lesz az első 4: nagyobb összegben mernék fogadni hogy a milan, inter, juve, roma négyes, sorrendtől függetlenül. A Fiorentinának tavaly volt egy jó szezonja, mint volt anno az Evertonnak Angliában. Sajna mindenhol az erősebb kutya ...., így sztem ez nem is fog változni sehol.

_alerob 2008.07.29. 11:12:54

Olaszországban mindenki a milant várta minimum a 4ik helyre, és 5ik lett. tehát it mégse a papirforma nyert.

shearer86 2008.07.29. 11:37:21

tudod: kivétel erősíti a szabályt. lsd.: elmúlt 4-5 évben Tottenham, Everton, Newcastle az első 4-ben (vagy arról uccsó fordulóban lecsúszva).

Ezzel tényleg csak annyit akartam mondani, hogy mindenütt megvan a standard 3-4 nagycsapat, akik az első 4-t adják. Ez a sorrend kivételes esetekben borulhat, ha az egyik nagycsapat különösen gyenge szezont fog ki és egy másik középcsapat pedig élete szezonját futja.

Sajna évtizedekig nem fogunk olyat látni sehol, mint amilyet utoljára a Kaiserslautern csinált 98ban: nevezetesen egy, a jelenben kiscsapatnak számító együttes bajnokságot nyer vmelyik topligában.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.29. 11:42:51

shearer, ne feledd, hogy Spanyolországban a Depor évekig szárnyalt az igazi nagycsapatok költségvetésének töredékéből!

kroos 2008.07.29. 11:43:31

abban a kiscsapatban azért volt egy ballack egy sforza egy hrutha rudi.....

shearer86 2008.07.29. 11:52:52

a deporban igazad van, de annak is már 8 éve. Azóta igen sokat fordult a világ sajna

Gabez 2008.07.29. 12:44:46

popp: nyilván az Inter tele van nagyképűekkel, ezt nem is tagadom, viszont ez valszeg minden csapatra leírható, legfeljebb ők nincsenek annyira reflektorfényben, mivel nem olyan jók amellett, hogy fenemód büszkék. Mourinho egészen biztosan dobogós a legjobb edző kategóriában.

"Előnyünk, hogy a csapat magja együtt marad, míg az Internek idomulnia kell Mourinhohoz. "

Ó, mert Spalletti-hez nem kell idomulni...dehogynem kell. Minden az edző elképzelése szerint van, különben minek ülne ott? Mondjuk nem is értem, ez miért baj. Az viszont, hogy a mag együtt maradt, tényleg előny, bár ne felejtsd el, hogy ez a csapat semmit nem nyert, csak kupát, azt is azért ilyen könnyen, mert pl az Inter tojt rá, és a többi csapat sem vette komolyan, gyanítom. A Milan a BL-be akart jutni, a Juve meg kergeti elveszett riszpektjét...

"nekem nagyon tetszik Ranieri stílusa" - érdekes, általában juve szurkolóktól azt hallom, hogy nekik viszont nem tetszik. Tavaly sztem a Juve-t 1-2 zseniális játékosa és a fanatizmusa vitte a 3. helyre, nem Ranieri. Ő olyannak típusnak tűnik, aki mintha ott sem lenne. De pl a Roma mire menne Spalletti nélkül? Valszeg a 7-9. helyek egyikére. Lásd Völler...

A Milan sötét ló most. Ha Ronaldinho profi módon gondolkodna, mint pl Lampard, akkor sztem végigvernék a mezőnyt (kivéve persze egy bizonyos csapatot :)), de így...lutri. Kaká, Ronaldinho, Pirlo, Seedorf?? Sok lesz ez így.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.29. 12:52:39

Gabez, nekem nem semmi a két kupa győzelem, igen is nagy örömet okozott, meg az is ahogy megkergettünk titeket tavaly. De te is ellentmondasz magadnak ezügyben: "Roma mire menne Spalletti nélkül? Valszeg a 7-9. helyek egyikére."

"Ó, mert Spalletti-hez nem kell idomulni...dehogynem kell. Minden az edző elképzelése szerint van, különben minek ülne ott?" -talán félreérthető voltam, csak arra próbltam rámutatni, hogy a Roma játékosai már ismerik Spalletti, úgyszólván idomultak hozzá. Ezt viszont Mourinhoról és az Interről nem mondhatjuk el és abban sincs vitám veled, hogy Mourinho a legjobb edzők közé tartozik, ahogy szerintem Spalletti is, aki az Udinesénél is bizonyított.

"Kaká, Ronaldinho, Pirlo, Seedorf?? Sok lesz ez így." -ebben is egyetértünk.

Gabez 2008.07.29. 12:54:56

Nekem Berbatov játéka tetszik. Az az ember egy zseni. Ha többet futna és középpályás lenne, nemsokára az aranylabdát tennék a lába elé. Valerón az, aki ennyire jól bánik még a latyóval, de ő nem ilyen gólerős. A MU nagyon jól járna vele, ha megvenné...csak a Milanba ne jöjjön! :) Inkább az Inter elcserélhetné Suazo-ra és Crespora ;)

Gabez 2008.07.29. 13:02:20

popp: Spalletti is nagyon jó (Mancininél sokkal jobb), kíváncsi lennék, mit tudna mondjuk a Realnál vagy a Chelsea-nél véghezvinni. Tehát a nemzetközi húspiacon - érdekes teszt lenne neki. ;) Mourinhót ebből a szempontból kicsit jobbnak érzem.

Az idei mezőny sokkal kiegyenlítettebb, mint az elmúlt pár évben, biztos lesznek hatalmas keresztbeverések - csak kezdődne már :)

andree 2008.07.29. 13:05:52

"érdekes, általában juve szurkolóktól azt hallom, hogy nekik viszont nem tetszik. Tavaly sztem a Juve-t 1-2 zseniális játékosa és a fanatizmusa vitte a 3. helyre, nem Ranieri. Ő olyannak típusnak tűnik, aki mintha ott sem lenne."

Akkor én kivétel vagyok. Nekem nagyon tetszik a hozzáállása és a profizmusa. Már a "régi" Chelsea edzőjeként is nagyon szimpatikus volt. Tavaly sok meccsen változtatott jól taktikát, vagy cserélt eredményesen. Az Inter elleni első meccsen meghúzott 3 csatár is zseniális ötlet volt. Ráadásul idejében felismerte, hogy Nocerino nem tudja betölteni az első számú VKP szerepét és kiharcolta a tavalyi idény igazolását Sissoko téli megszerzésével. Én idén is bízok benne. Valamint azt érzem(az átigazolásaink alapján), hogy Tiago kap tőle még egy lehetőséget és nagyon jó lesz(ebben csak reménykedek, de sok játékosnak volt már hatalmas második szezonja egy gyenge első után).

Amúgy meg mindenidők egyik legjobb olasz bajnokságára számítok, persze a szolgáltatóm ki is ölte a csatornák közül a "sport"-okat. De ha kell majd bélyeg méretben nézem arab kommentárral. :)

BruceWayne 2008.07.29. 14:31:44

andree itt is csak sport2 van hogy a rohadás ölné meg az upc-t, de hát nagycsapatokat sokat játszanak este, szóval lehet menni sörözőbe nézni :-)

drosiii 2008.07.29. 14:56:02

"Hát bocsi, tényleg nem értesz hozzá annyira. A Lazio és a Parma óriási anyagi gondokkal küzdött/küzd. Ők ettől sokaltak be."

és szted mit írtam? Szarul csinálták, ezért lett az ami (mint pl Leeds-nél).
Mindegy, nincs energiám rád, kifejteni meg semmit sem fogok.
(de azért érdekelne a korod)

halareaal 2008.07.29. 14:58:06

"a deporban igazad van, de annak is már 8 éve"

milyen 8 éve? ha jól emlékszem, 4 éve verték meg 4-0ra a Milant (amelyik ugye előtte BL győztes, utána döntős volt) a 8addöntőben, és jutottak legjobb 4be. a spanyol bajnokság egyébként ilyen szempontból unicum, csak a Real és a Barca jó szereplése borítkolható, de pl tavaly Sevilla Valencia indultak a BLben, idén Atletico Villarreal. és asszem 2006ban volt, h az Osasuna lett a 4., 2005ben a Betis.

a serie a legnagyobb esélyese nálam a Milan, nemcsak az igazolások miatt, hanem mert a Juve, Inter, Roma küzdenek majd a BLben is. a Milan sztem bele fog szarni az UEFA-ba, úgy pedig ilyen kerettel nyerniük kell, főleg ha az Inter végre továbbjut a 16ból, mert akkormár 100%osan a BLre mennek.
a Fiorentina sztem kevés lesz, a BLben kihullanak a csoportból és a dobogóra se lesz esélyük. meglepetéscsapatnak meg a Bolognát mndanám, főleg ha Pavlyucsenko télleg odaigazolt, amit el se akarok hinni.

kroos 2008.07.29. 15:05:03

az a 8 év a bajnokicimnek szólt.nem igazána Bl szereplésnek.A Bl-ben kijöhet a lépés néha egy kissebb csapatnak is.DE!!
ha megnézzük hogy pl mennyit költött a Real:
www.transfermarkt.de/de/verein/418/realmadrid/transfers/uebersicht.html
ehhez képest az a bajnoki cim óriási szenzácio,és bizony a fák néha tényleg az égig érnek.(a madrid ekkor 92 millio ide vagy oda 5. lett)
en.wikipedia.org/wiki/La_Liga_1999-00

halareaal 2008.07.29. 15:17:00

de itt most nemcsak a bajnoki címekről van szó, hanem a jó szereplésről, illetve arról h vki tényező legyen hazája bajnokságában (Depor esetében meg a nemzetközi fociban is). márpedig ahhoz, h kijuss a BLbe, 4 éve is a legjobb 4ben kellett végezni.
barnetta, ezen már csak nevetek, rég felkészítettem magam, h a lehető leglehetetlenebb pillanatokban előállj a Real Madrid pénzügyi kimutatásaival.

shearer86 2008.07.29. 15:18:36

halareaal: tényleg a bajnoki címre értettem a 8 évet.

Amúgy a spanyol bajnokság tényleg más: ott csak 2 nagycsapat van ahogy írtad, a többiek európai szinten erős középcsapatok max. Csak nézd meg meddig jutott a Sevilla, a Valencia, az Osasuna vagy a Betis a BL-ben. És valszeg ez a sors vár az Atlatico Villareal párosra is.

halareaal 2008.07.29. 15:32:06

"shearer, ne feledd, hogy Spanyolországban a Depor évekig szárnyalt az igazi nagycsapatok költségvetésének töredékéből!"

erre a kommentre írtad a bajnoki címet, de akkor kijelentehtjük, h a Depor "szárnyalása" közel nem 8 éve volt, akkorse ha a bajnoki cím azóta nem jött össze.

"többiek európai szinten erős középcsapatok max"

áhh, ez így túl szarul hangzik, mert azért ezeket a csapatokat, amikor épp jó évük van, simán összeengedném mondjuk az Arsenallal v a Poollal, vagy az olasz csapatokkal is. pl h mást ne mondjak, az Atletico Madridnak sztem erősebb és bővebb kerete van, mint most az Arsenalnak.
a Sevilla kifejezetten nagycsapat volt a tavlyi katasztrófáig, a Depor is bőven nagy csapat volt éveken át, a Valencia is az évek óta (sztem a szezonjuk ellenére még most is). egyszerűen egyelőre nem képesek sokáig úgy megmaradni, mint az angolok, de ez nézőpont kérdése, h a pénz v amiatt van h gyengébbek lennének a klubok, mert azis lehet, hogy csak erősebb riválisaik vannak hazai szinten.
jah és azt ne felejtsük, h a jelenlegi állapotok is csak egy 3-4 éve tartanak, azelőtt a Chelsea és a Pool egy ideig sehol nem volt a BLben, az Arsenal is csak a béka segge alatt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.29. 16:04:44

"mert azért ezeket a csapatokat, amikor épp jó évük van, simán összeengedném mondjuk az Arsenallal v a Poollal, vagy az olasz csapatokkal is." (halareaal)

Én inkább úgy fogalmaznék: amikor éppen jó napjuk van. Egy Sevilla-Arsenal 3-1 egyáltalán nem kicsúszott eredmény.

Gondoljunk arra, hogy az ezer sebből vérző, a bajnokságban a hazai 0-3-akat gyártó Valencia simán lefocizta a Chelsea-t a BL-ben, és csak balszerencsével kapott ki végül.

_alerob 2008.07.29. 17:05:25

"Mindegy, nincs energiám rád, kifejteni meg semmit sem fogok.
(de azért érdekelne a korod)" :D:D ennyii.... 17 éves vagyok és nekem meg rád nincs energiám és szerintem is ne fejts ki semmit..:)

"és szted mit írtam? Szarul csinálták, ezért lett az ami (mint pl Leeds-nél). " a Parma semmit se csinált szarul, mivel nem tehettek róla, hogy a Parmalapt cég becsődölt. Akkoriban igen jó keretük is volt, elég nagycsapatnak számitottak, emléxek, egy Juve - Parma már randagónak számitott. Nálom msot is kiemelt érdeklődésű meccse volt, mivel Parma szimpatikus csapat. A Lazio meg már épp kezd kimenni az anyagi gondokból. szerintem a Napoli lesz az év meglepetéscsapata!

BruceWayne 2008.07.29. 17:15:13

"a serie a legnagyobb esélyese nálam a Milan,"
nin-csen-csa-tár-so-ruk! lehet egy bl-mentes idényre ez is elég lesz, akkor minden tisztelet az övéké, de szerintem meg nem lesz elég.

BruceWayne 2008.07.29. 17:41:54

pato még gyenge Inzaghi meg már öreg és sokat sérült, ha Ronaldinho+Kaká meglőnne 15-15 gólt talán, de még úgy se biztos hogy az Inzaghi, Boriello, Pato, Paloschi 4-es termelne elég gólt

BruceWayne 2008.07.29. 17:43:28

na most meg: Chelsea striker Andrei Shevchenko is likely to return to his former club Milan within the next few days, according to Il Corriere Dello Sport. bár lehet kamu

halareaal 2008.07.29. 17:50:01

sztem Pato teljesen jó lesz jövőre. Borielloról csak annyit tudok h majdnem gólkirály lett a Genoából, de ez annyira nem hangzik rosszul. a kis és középcsapatok ellen egy jó formában levő Kaká v Ronaldinho v Seedorf+PIrlo elég lesz. (szinte) csatár nélkül nyerték meg a BLt is. visszatérve Patora egész jó mutatója volt az első meccsein, sőt asszem elsőre gólt is rúgott 18 évesen. mindent egybevetve sztem a bajnokesélyesek közül a MIlannak lesz a legjobb és leglátványosabb a támadójátéka, a védelem már inkább necces.

_alerob 2008.07.29. 17:55:44

Szerintem meg a Juventusnak és a Romának sokkal eredményesebb támadójátéka lessz, de még lehet, hogy az Internek is. Milan sok gólt fog kapni. és nemhiszem, hogy eleget fog lőni. Mellesleg nemgyenge ez a keret, az eggyik legnagyobb riválisaink lesznek.

halareaal 2008.07.29. 18:22:16

hát ez egy kissé ellentmondásos volt.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 20:38:44

seedorf elég szépen belekezdett a szezonba...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 20:39:26

és treze már válaszol is

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 20:43:03

11. perc, 2-1 (marchionni)
bolondok ezek :)

BruceWayne 2008.07.29. 20:45:06

milyen kupa ez basszus, gála? ki van adva hogy hány gól kell? :-) nagyon küldik.

BruceWayne 2008.07.29. 21:02:22

nagyon leálltak a gólokkal

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 21:13:46

na, kellett neked, nera, bazzeg.

BruceWayne 2008.07.29. 21:22:28

hehe, seedorf nagyon kinézte magának azt a sarkot.

Gabez 2008.07.29. 21:23:27

Na megint Treze és a 11-es...ki engedte oda?? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 21:30:06

seedorf volt az egyetlen játékos a pályán, aki komolyan vette. ronaldinho a rosszabbik lábával ilyen gólokat az életében nem lőtt. jó az öreg nagyon, na.

na, akkor lássuk a lényeget :)

BruceWayne 2008.07.29. 21:31:44

ti min nézitek? nálam behalt a stream.

andree 2008.07.29. 21:35:30

A sopcastosok nálam is. Most Justin TV.

BruceWayne 2008.07.29. 21:40:01

na a justintimberlakere mentem most én is,előbb volt az összefoglaló most meg valami reklám

Gabez 2008.07.29. 21:41:49

szünet van, azért :P

BruceWayne 2008.07.29. 21:44:16

uhh, de ez volt az első meccs, nem? mikor lesz ennek vége :-)

buffonnak meg tuti deja vu-je volt

www.youtube.com/watch?v=nWLRHbmgQVs

Gabez 2008.07.29. 21:51:50

45 min: juve - milan, then loser - inter and winner - inter

rexford 2008.07.29. 21:56:46

Sztanko megkapta a füttyöt rendesen.

Klárensz 2008.07.29. 22:01:23

most kapcsolódtam csak be
gyanítom a Milan nyert, de azt valaki meg tudná mondani mi lett az első meccs végeredménye?

WallyB 2008.07.29. 22:01:49

2-2, büntetőkkel nyert a Milan

WallyB 2008.07.29. 22:03:12

ti látjátok a meccset? mert nálam vmi Best of Pandev megy.

Gabez 2008.07.29. 22:06:44

hát nem éppen acélos ez az inter még, de a juve sem...persze, ez még csak friendly

WallyB 2008.07.29. 22:10:38

mitől lenne acélos? két hete kezdték a felkészülést, ez az első komoly ellenfél... ehh.

WallyB 2008.07.29. 22:15:00

Upsz... ez szép volt...

BruceWayne 2008.07.29. 22:18:38

nem cambiasso terepe ez a védelemben :-S

2 középső védő poszt helyzete nem túl bíztató

Gabez 2008.07.29. 22:19:11

na kezdődik a színészkedés...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:20:28

gondolom, maicon nem rúgott oda ekdalnak...

WallyB 2008.07.29. 22:20:36

ha Maicon így folytatja, az Inter tavaly jól bevált fegyveréhez nyúlhat, az emberhátrányhoz... bár ez a tockos se volt rossz Mancininek.

WallyB 2008.07.29. 22:21:50

Hé, az előbb Iaquintát elengedte a sárgarigó... Adrianot is el kellett volna...

Gabez 2008.07.29. 22:22:17

nem hát - a lassításban látni, hogy legfeljebb a kisujjára lépett rá - persze nem számít, erősebbenek tűnik az inter, de a juve rúgta a gúlt - igaz, Adrianot megállították, pedig nem is volt lesen :(

WallyB 2008.07.29. 22:23:07

jajj, ne már... Rocchi best of...

BruceWayne 2008.07.29. 22:24:47

elkésett Maicon, nem volt vészes, egyből ment is oda

andree 2008.07.29. 22:25:50

Maicon nem szereti a gyerekeket.

BruceWayne 2008.07.29. 22:26:03

sérülés bekavart az Internek, azóta a juve nyomta inkább

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:26:06

maicon gusztustalan, amit művel

gabez, a bírók és az inter kapcsolata már júliusban??? már egy barátságoson is a juvénak csalnak (mint tavaly egész évben)?

WallyB 2008.07.29. 22:28:43

Miért Benito, te mit láttál?

WallyB 2008.07.29. 22:29:37

Bakker... kapus van, nem portás...

BruceWayne 2008.07.29. 22:31:57

bazzeg mér középre fejeli????
Adrianorol most tépték le a mezt :-)

WallyB 2008.07.29. 22:33:40

Jah, akartam kérdezni, hogy ez is szabályos volt? Egyébként ilyen ez... az első meccsen nekem jobb volt a Juve, mégis veszített. Most nem tűnik jobbnak, de nyer...

Gabez 2008.07.29. 22:34:58

benito - válts lemezt, már mindenki unja a bíródumát, amit nyomsz, nyisd ki a szemed és láss!

WallyB 2008.07.29. 22:34:59

Bakker, Alex... ez gólt érdemelt volna, ellenben.

WallyB 2008.07.29. 22:35:54

Mekkora pillanat... José gratulálhat Ranierinek... van még min dolgozni, muchaco.

WallyB 2008.07.29. 22:36:32

A bíró szerint nem... persze, tudom, velünk van... :P

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:36:44

oké.
zokogd álomba magad

BruceWayne 2008.07.29. 22:37:06

van még egy hónap rá

WallyB 2008.07.29. 22:37:35

Nah, mivel az Internek ma estére az előkelő harmadik hely néz ki, és reggel korán indul a nap, elköszönök. További jó szurkolást.

BruceWayne 2008.07.29. 22:37:43

tesztmeccsnek jó volt.
ennyi örömötök legyen idén benito :-)

Gabez 2008.07.29. 22:38:17

hát ennyitől nem, amúgy is lesz ez még így se ;)

alex kapufája tényleg szép volt!

andree 2008.07.29. 22:38:26

Annak ellenére, hogy valahol azt olvastam, hogy a Juvénél tűzzel-vassal irtják a fiatalokat, ez a Rossi-Ekdal duo nem tűnik rossznak. :)

rexford 2008.07.29. 22:39:50

Ezt hol olvastad, valami sci-fiben?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:39:51

bizony, kíváncsi vagyok, mennyit fognak játszani. ekdal nagyon ott volt. meglássuk, gabez :)

jó éjt, pajtások.

WallyB 2008.07.29. 22:41:56

Ehh, Benito megy? Akkor lehet, hogy mégiscsak maradok. :P

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:42:34

a kapitány mindig utolsónak... :)

WallyB 2008.07.29. 22:44:53

oké, kapitány. annak mi a valószínűsége, hogy ez a hír igaz, szerintetek?
www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=795879

andree 2008.07.29. 22:45:49

Amúgy most már az is világos, hogy ezt a Knezeviccet azért hoztuk, hogy szórakozatatóbbak legyenek az ilyen Juve-Siena típusú meccsek.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:48:10

megsérült borriello, scolarinek meg nem kell, úgyhogy lehet benne valami, főleg, mert amúgy is akartak csatárt.

én szeretném, imádtam seva játékát.

rexford 2008.07.29. 22:49:53

Sevának annyi, max. 1 jó szezonja lesz még, de azt is kétlem.

BruceWayne 2008.07.29. 22:51:30

aztán mehet a kiégett kabalák szigetére... betett neki ez a 2 év, nehéz innen visszajönni, de van rá esély

BruceWayne 2008.07.29. 22:53:00

combja sérült meg Materazzinak?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.29. 22:53:03

sajnos vlsznlg igazatok van, de ha még kifutna egy jó szezon, én nagyon szívesen néznék egy könnyes visszavonulást :)

rexford 2008.07.29. 22:53:40

Ráadásul a 32 év az 32 év, ő meg sose volt az a statikus csatár, mint Inzaghi, Trez vagy Ruud, akik álldogálnak a 16-oson belül.

BruceWayne 2008.07.29. 22:59:16

Romárionál tovább már nem nagyon fogja húzni senki

calcio_di_rigore 2008.07.29. 23:10:53

Esküszöm Ekdal már most jobban érti mit kell játszania, mint Tiago valaha is fogja. Nyugodt és pontos.

Amúgy nem kell milliókat kidobni Nedved pótlékra majd, amikor itt van Gio és már a kis Rossi is.

rexford 2008.07.29. 23:20:19

Nedveddel sincs gond, 36 évesen hahotázva futotta le a Milan-középpályát, míg Broki fel nem rúgta.

calcio_di_rigore 2008.07.29. 23:32:59

Mondjuk az este legszebb mozdulata az egyértelmű, hogy Ranieri sarkazása volt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.07.29. 23:57:25

Akik így rúgnak 11est mint muntari, meg jimenez, azt pénzbüntetéssel kéne sújtani.

BruceWayne 2008.07.30. 00:35:39

bazeg én azt hittem X után vége, mert elment az adás LOLL

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.30. 08:30:36

megkímélted magad, nera :)

rexford 2008.07.30. 09:10:19

Ezek szerint a Milan megnyerte az első és utolsó trófeáját ebben a szezonban.

Gabez 2008.07.30. 11:40:58

Ezek a Juve szurkolók...

www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=797280

A nagyszerű Seedorf papa a cserepadra nyomja Ronnie-t, aki elkezd majd hisztizni - Carlo papa bajban lesz :)

Sztem azért jó lesz ez a Milan...izgalmas év vár ránk.
Kár hogy nincs vmi jó kis meccs a Meazzaban az oktfest környékén...

BruceWayne 2008.07.30. 15:07:30

Seedorf és Ronaldinho nem szerepelhet egyszerre, vagy mi?

Gabez 2008.07.30. 15:25:57

szerepelhet, de akkor Kaká és Pirlo ül le, mert sok lesz...

BruceWayne 2008.07.30. 15:47:32

Kakát tuti nem ültetik le, Pirlo-t nem tudom, egy Gattuso gondolom kell a kezdőbe, szóval a 4-ből 3 elvileg elfér :-) na de ez legyen Caro gondja, akinek most már tényleg ez kell hogy legyen az utolsó Milanos szezonja, na de tök mindegy mert a védelem ugyanolyan szarul néz ki mint tavaly, a csatársort meg már leírtam.

Bár a Tim trophy alapján az Interről se jött át hogy mi akar ez lenni, bár nagyon teszt jellege volt az egésznek, sok volt a hiányzó és még van egy hónap, de azért jó lett volna látni valamit :-)
Mourinho:
" I am worried for the defence"
"Adriano? He only played 45 minutes nevetheless I am not happy about his performance. He looked confident with the ball and with his position without the ball."

BruceWayne 2008.07.30. 15:56:59

aztakurva, Flaminit teljesen elfelejtettem....

Gabez 2008.07.30. 15:59:29

Ezt is ő mondta: "we were allowed to lose"
Hiába, vhogy ki kell dumálni :)

Hát a tegnapi Inter gólképtelen és béna volt, egész egyszerűen, de az látszik, hogy jó erőben vannak, Adriano kifejezetten jól mozgott. Kiderült, hogy még nem tudják, hogyan és mit kellene csinálni. Majd kialakul, nem féltem őket. Ha novemberben is így nyomják, na akkor már gáz lesz :)

BruceWayne 2008.07.30. 16:01:53

most nézem lehet jön még egy védő Moratti szerint.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.07.30. 16:15:04

Csak az olasz blog az otthonom, ezért itt kérdezném meg, Olimpiai focimeccseket hol lehet látni? Ki közvetíti?

halareaal 2008.07.30. 18:42:02

az Interbe kéne vki aki összeköti a csatárokat Cambiassoékkal. Deco ideális lett volna sztem, a Chelseabe viszont pont értem mire kellhet.

_alerob 2008.07.31. 19:41:15

Olimpiai meccseket szerintem az Eurosport fogja közvetiteni, de ez nem 100 %

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.01. 12:51:49

Hihetetlen , hogy majdnem mindennap szóba hoznak egy irreális transzfert a Romával kapcsolatban, tegnap David Silvát vásároltuk volna 25 milláért, ma meg Et'o-t.

calcio_di_rigore 2008.08.01. 16:06:31

Ja a legújabb név Villa a Rómánál.:)

Amúgy meg mindenki Pozsonyba!:) És az se lenne baj ha az örök lúzer Atletico kiverné a Schalkét és a Juve így második kalapos lehetne.

BruceWayne 2008.08.01. 22:58:20

vagy Tamperébe. :-) az jobb hely lehet

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.02. 09:06:31

Én nagyonis bízom benne , hogy az Atleti elkapja a Scahlkét!

Gabez 2008.08.11. 12:54:00

Na látom a Mourinho cikk az acsarkodás miatt (ki gondolta volna, hogy ez lesz abból a posztból;)) zárolva, máshová meg nem akarok off hsz-t írni, ezért ide küldöm ebbe a régibe:

www.youtube.com/watch?v=YiAhzcKgwmw

Kicsit kemény a pofon, a Milan és a Juve után már a 3. az olasz focinak. Tényleg nagyon várom már a rajtot! ;)

BruceWayne 2008.08.24. 21:25:55

voltak szép támadások de még akadozik a gépezet

BruceWayne 2008.08.24. 21:26:32

mármint Inter-Roma, hogy ne offoljunk

WallyB 2008.08.24. 21:31:21

Szevasztok! Ti hol nézitek? Lehetséges, hogy ez az átok raiuno 4 perc sugárzás után lekódolta az adást? Nekem sopcaston jön, de nem az igazi... ráadásul a gólt sem láttam. Legalább szép volt?

BruceWayne 2008.08.24. 21:39:02

livefooty.doctor-serv.com/sun24.8/Inter_Roma2.html

maicon bevágta középre, felszabadító védőről kapufára, Muntari meg vagy 8 méterről beverte a a lábak közt a kipattanót.

WallyB 2008.08.24. 21:45:29

Tenkes. Most látom a félideji összefoglalót. Zlatan tényleg verhetett volna kettőt... viszont Muntarin látszik az "angol" felfogás. Elesett, nem fetrengett, hanem ment a lepattanóért és be is vágta. Én a www.myp2p.eu-n nézem. Akkor tehát nektek is net.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.08.24. 21:46:12

OFF

Great Cornholio

beugrott, hogy honnan van a nicked, fuldoklom a röhögéstől! :)

respect

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 21:49:34

Need tp for my bumholeeeee. :))

ja és a sporting gijon 2-0 ra verte a Milant. :))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 21:57:11

A szuperkupa 1 meccses v oda-vissza vágós?
Amugy idén egy ágon van a Roma meg az Inter? Akkor kivel játszuk majd a döntőt? :P

BruceWayne 2008.08.24. 22:00:11

olasz szuperkupa 1 meccses régóta

kupába gondolom megint külön ág, szóval Inter-roma 5-ödjére

WallyB 2008.08.24. 22:07:49

Bakker... ez nagyon nagy gól volt...

calcio_di_rigore 2008.08.24. 22:08:39

rosszul gondolod, Inter-Roma nem lehet a döntőben. sőt, még az elődöntőben sem, mert már a negyeddöntőben összekerülnek. ha eljutnak oda.

BruceWayne 2008.08.24. 22:09:49

hubazmeg.

calcio: akkor ez így már nem is jó.

calcio_di_rigore 2008.08.24. 22:13:57

nem árt egy kis változatosság. egyik ágon Inter, Roma, Udinese, Samp, a másikon, Milan, Fio, Napoli, Juve. Tegnap a Palermo már ki is zúgott.

Már csak 1 hét!:)))))

BruceWayne 2008.08.24. 22:16:14

na ez egy jó csere volt, bár Lajos nem volt rossz

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 22:21:16

nabassz lemaradtam a gólról. kinek a potyája volt?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 22:33:40

tanítani való emelés. A sok sztár laposan a kapusba lőtte volna.

WallyB 2008.08.24. 22:37:19

már megint lemaradtam? 1-1 még? elszállt a justin tv-m... fákk...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 22:41:20

Szép stankovic fejes volt, csak tudnám, hogy mit keres még mindig a csapat közelében.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 22:42:52

Szépen játszi ka Roma,. Az első gólt nem láttam, így nem tudom volt-e 1nél több kapura lövése és 2-2.

WallyB 2008.08.24. 22:47:42

Jah, olyasmi. Nem rossz a Roma, az Inter szerintem jobb, csak megint nem tudják kihasználni a fiúk a helyzeteket. Zlatan megcsinálja a nehezét, aztán összeesik... pfff... akkor most kétszer 15 perc?

BruceWayne 2008.08.24. 22:48:50

szerintem egyből 11-esek, nem? fagy a stream, burdisso meg lesérült :-(

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.24. 22:49:46

ha nincs meccs közvetítés sincs. Jó lenne a 11es, mert mennék aludni. :P

WallyB 2008.08.24. 22:52:24

Hosszabbítás... viszont vezet a Valencia Madridban :)

BruceWayne 2008.08.24. 22:55:36

faszér nem maradt 2-1......

WallyB 2008.08.24. 23:01:25

ehh... fisz... nem tudom nézni...

BruceWayne 2008.08.24. 23:09:10

az előbb bejött vagy fél percre :-O

calciomax 2008.08.24. 23:12:51

bwin.com lehet nézni.

WallyB 2008.08.24. 23:40:41

hú... de nehéz szülés volt... találtam egy lengyel csatornát, ott végigadták. Capitano lőtte be a győztes 11-est. Előtte Stanko a kapufára lőtte, majd Totti 4-3-nál szintén. Aztán Cesar megfogta Juan büntetőjét és Capitano nagyon jól helyezte. Bakker, a Roma nagyon játszott, 3-szor találták el a kaput, abból 2 gól... sokat elmond a védelmünkről. Jóéjt.

BruceWayne 2008.08.24. 23:42:45

hú, denehéz volt........ volt izgalom a végén rendesen.de meglett! na písz

BruceWayne 2008.08.24. 23:47:27

a real meg kettős emberhátrányban lőtt 2 gólt???!!!

shinigami 2008.08.25. 00:10:55

ja (y)
bar ramos golja elott kezezes volt vdv kiallitasa viszont kb ugyanekkora biroi hiba volt

halareaal 2008.08.25. 01:39:02

"a real meg kettős emberhátrányban lőtt 2 gólt???!!!"

3at.:)

soha rosszabb szezonkezdetet, a 2. félidő fantasztikus volt. mondjuk nemis a Real lett volna, ha az utó percben még nem kapnak egy gólt, úgy hogy a 2 középsővédő közben egymást fejeli le. azon meg meg sme lepődöm, h Morientes rúgta.
ha Robben nagyjából ilyen formábban tudná lejátszani a szezon nagyrészét, és sérült se lenne (mondjuk a 2re együtt nincs túl sok esély), akkor még direkt jó is hogy nem jött Ronaldo.

ZenZo 2008.08.25. 14:11:25

@halareaal:
Robben féle felvetésedre nem hogy nincs túl sok esély, hanem egyszerűen kizárt, nulla, zéró. Fantasztikus játékos lehetne a kis, fiatal, mégis 40 évesnek kinéző holland, borzasztó nagy karrier állna előtte, ha nem porcelánból lennének a lábai. Nagyon sajnáltam, mikor távozott a Chelseatől, de azt mondom, megérte, mert a szezon kétharmadát a nővérekkel pókerezve töltötte az elfekvőn. Hiába jó a maradék 10-15 meccsen. Nem igaz különben, hogy az adidas nem tud gyártani neki valami protektoros lábvédőt...

Gabez 2008.08.25. 14:43:59

Inter: 3 trófea 20 nap alatt...nem is rossz!

kroos 2008.08.25. 14:53:12

ja, k* jók vagytok...3 ilyen fos mikiegér kupával villogni ...

kroos 2008.08.25. 14:58:28

en.wikipedia.org/wiki/Serie_A_1998-99
www.transfermarkt.de/de/verein/46/intermailand/transfers/uebersicht.html
a 98/99-es szezonban az inter költötte a legtöbbet több mint 60 millio-t,és beértek a 8. helyre.
és akkor is ök nyerték a berluszkoni kupát.

kroos 2008.08.25. 15:01:16

rákövetkezö évben 110 millio....scudetto sehol...

Gabez 2008.08.25. 15:03:34

kroos: csak úgy fröcsög belőled a jóindulat - nincs vmi dolgod máshol? ;)

3 jó kis trófea ez, jó csapatok ellen. Ígéretes preseason!

halareaal 2008.08.25. 15:09:42

ZenZo:

igazad lehet, de azért talán a spanyol bajnokságban nem kell annyira félnie a sérülésektől, mint az angolban. legalábbis ahogy néztem a Valencia játékosok elég türelmesek voltak, még akkorsem léptek volna oda a világért sem, amikor már nagyon megalázó volt a helyzet.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.25. 15:52:37

Nem is igaz, mert 1031 milliárd dollárt költöttünk játékosra, a Juve meg csak 10 milliót bírókra, az meg unfair volt. Különben is 1576-ban sem nyert az Inter semmit sem. Most boldogtalan vagyok. :(

kroos 2008.08.25. 15:54:23

ismét egy 15 éves interszurkesz...

calciomax 2008.08.25. 16:03:33

Ha az Inter elvesztette volna ezeket a "mikiegér" meccseket akkor azt vágnád ide. Elmentek és nyertek. Ennyi.

kroos 2008.08.25. 16:05:44

nem vágnék semmit mert ezek szart se érnek.épp ezért kérkedni se kéne velük.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.25. 16:12:27

kroos, kösz de elmúltam már 30, és aki gyerekes az te, ha nyernek csalók, milliárdosok, stb, ha vesztenek, ugyanez, csak plusz gúnnyal megfűszerezve. Mellesleg mintha a Milan nem lenne mocskos gazdag, és az 5. helyét is csak annak köszönheti, hogy felhigult a Serie A mezőnye. A juve meg hova költötte a sztárjai után kapott milliókat? Moggi végkielégítésére v bírókra ?

kroos 2008.08.25. 16:15:12

ahova Moratti is fogja az övéit.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.25. 16:19:45

lehetne már egy olasz poszt, az Inter irigyei hagy éljék már ki magukat.

BruceWayne 2008.08.25. 17:29:56

az előzőből is mi lett XDDD

Gabez 2008.08.25. 17:49:13

kroos: mi bajod a 15 évesekkel? nekik is lehet több eszük, mint pl neked - a szuperkupa nem ér semmit? hát addig biztosan nem, amíg nem a te csapatod nyeri meg

Olasz poszt nem lesz, mert túl jól sikerült a kékfeketéknek...;-)

Gabez 2008.08.25. 17:50:04

...a nyár, mármint.

calcio_di_rigore 2008.08.25. 18:27:39

jól sikerült? azt tudom hogy a Juvétól egy félidő alatt is kisz.ptak, de mi volt a többi?:)

BruceWayne 2008.08.25. 18:31:41

calcio nagy tétje volt annak a kupának is XDDD

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.08.25. 19:05:34

Csak azért, kaptak ki, hogy legyen egy kis örömötök erre az idényre, és ha el lesz kenve a szátok, azt mondhassátok, bezzeg a nyáron egy félidő alatt mi nyertünk. :PPP

BruceWayne 2008.08.25. 19:15:53

:-D

következő tim kupára direkt cambiasso-rivas középsővédelemmel fog kiállni a csapat megtévesztésképpen.

burdisso sérülése remélem nem vészes, kb. egyetlen középsővédőnk aki bevethető

calcio_di_rigore 2008.08.25. 20:03:34

nem volt nagy tétje, de ez is a "jól sikerült" nyaratokhoz tartozik mint a többi bohóckupa amire büszkék vagytok.:)

calcio_di_rigore 2008.08.25. 20:05:17

GC, már megint el lesz kenve a szánk? Ajjaj, ismerős ez a szöveg tavalyról.:))

Amúgy szerencsére a Milan leigazolta Senderost mielőtt túl erősek lettek volna.:))

Gabez 2008.08.25. 20:24:48

calcio: kérdezd meg a bayernt meg a roma-t, mennyire bohóckupák...vagy a hamburgiakat is faggathatod, ha egy kis focitudásra vagy kíváncsi ;)

BruceWayne 2008.08.25. 20:31:39

jó tökmindegy bohóckupa vagy nem, a a valóban értékes kupagyőzelem ahol mindkét csapat komolyan veszi a meccset, tegnap jó meccset láttunk két jól játszó csapattal (bár az Inter jobb volt).
amúgy meg a juvésoknak csak az nem fontos ahova nem jutnak be :-) az Inter 2 kupagyőzelme után is ment a duma hogy lóf*szt nem ér, de mikor már a roma nyerte az Inter ellen akkor nagy buktáról ugattak. tavalyi Inter-juve kupacsata előtt is ment a szövegelés, de csak addig míg Ballotelli rendbe nem rakta őket :-) elégedjetek meg erre az idényre a Tim kupával, elég az nektek.

calcio_di_rigore 2008.08.25. 20:55:44

Gabez, kit érdekelnek ezek? Láttam hogyan játszottak a srácok pl. a Hamburg ellen, én mér' vegyem komolyan amikor ők sem vették?:) 1 meccs számított eddig, az Artmedia. Sima, 4-0, ennyi. A többi meccs hasznos volt, annyira amennyire a felkészüléshez kellett.

Nera, a TIM-Kupa kell, mert akkor az első ezüstcsillagot is felvarrhatjuk a harmadik aranycsillag mellé.:)

BruceWayne 2008.08.25. 21:07:55

harmadik aranycsillag :-)

/majd alatta egy vonatkozó btk. paragrafussal/

calcio_di_rigore 2008.08.25. 21:24:51

Az ami nekünk előbb lesz meg, mint nektek a második.

BruceWayne 2008.08.25. 22:12:04

ezt azért ne vedd biztosra. Marion Jonestól is később vették el az Athénit, meg pár hete egy Sydney-i arany is fennakadt a rostán :-))))) meg amúgy is közel azonos számú hiányzik a "határ"-hoz.

halareaal 2008.08.25. 22:19:26

a tim kupát nem a Milan nyerte mellesleg?

calciomax 2008.08.25. 22:21:53

Ha egy csapat(Inter) az előszezonban felkészülési meccseket szervez magának -közepesnél mindenképp erősebb csapatok ellen- és azokat megnyeri vagy legalább is jól szerepel sztem ez mindenképp biztató. Senki(Interes) nem szállt el csak egyszerüen azt irta "nem rossz". Miért kell belekötni minden szarba???

BruceWayne 2008.08.25. 22:41:13

hala: mellesleg de, tényleg XDDD na mindegy

calcio_di_rigore 2008.08.25. 22:42:01

Nera, nekünk 1 hiányzik. Megmondták hogy fel fogják rakni ha megnyerjük.
Bár ahogy ismerem Cobolliékat, még az is lehet hogy meghunyászkodnak azok előtt akik gond nélkül a fejükre tapostak korábban. Nem kéne.

calcio_di_rigore 2008.08.25. 22:44:19

a Milan nyerte ja (2 döntetlennel, miközben a Juvénak 1 győzelem, 1 döntetlen volt). de hogy jön ez ide?:) A Birra Morettit meg a Juve nyerte ugyanígy.

BruceWayne 2008.08.25. 22:50:55

28-ra felteszik? LOLL de égő, na mindegy, remélem az az egy is messze van még

calcio_di_rigore 2008.08.25. 23:07:53

28, ohh, hol van az már.:) Még amikor DP után Cannavaro kapta a legnagyobb tapsot miközben a szerencsétlen Galliani adta át az érmeket 60 ezer juventinó előtt.:) Capello, Zambrotta lengeti a zászlót, Zlatan emelgeti a scudettót... 500 ezer bianconeri Torinó utcáin... Szóval túl vagyunk már ezen.:) a 28 nekünk ezt jelenti, nem lehet felülírni, mégha akarnánk akkor sem tudnánk... nem fogjuk még1x megünnepelni.

kroos 2008.08.26. 14:01:20

ezért kellett zárolni a murinnyos posztot is mert aki szerint nem az inter a legjobb csapat a világon az idiota.

BruceWayne 2008.08.26. 20:42:03

az eleve egy szánalom poszt volt, de még szánalmasabb volt zárolni mikor már a post elkezdésénél tudni lehetett hogy ugyis ez fog ott menni

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.26. 21:35:07

Megy itt az Inter-Juve szájkarate, de ott lesz a Roma is. Az Internek meg gratulálok a Szuper-kupa győzeleméhez, remélem a bajnokságban mi örülünk majd!

Olasz posztot követelek ;-).

BruceWayne 2008.08.26. 21:50:47

végre már valaki a romától is, legalább oldódik a hangulat :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.26. 22:27:27

Ha már csillagokról ugázunk, miénk lesz az első ezüst, mert mi is kilenc kupagyőzelemnél járunk!

Kommunikációs Beszélgetés (törölt) 2008.08.26. 23:17:24

Olyan ez a szuperkupa, hogy mindig a győztes szerint van jelentősége, a vesztes szerint nincs. :)

Azt meg nem értem, hogy az első forduló előtt miért kell ennyire vicsorogni. Az nevet aki utoljára nevet, én ennek a híve vagyok, akinek pedig előtte túl nagy az arca, könnyen pórul járhat a szezon végén, és annál szánalmasabbnak tűnik utólag. FORZA INTER!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.26. 23:51:15

nera, figyelem én is a híreket, nálunk is jó lesz a padra Suazo, persze jó lenne ha Rómában váltaná meg világot a honduras-i. Igazság szerint Nery Castillonak jobban örültem volna, mert őt láttam parádésan játszani a tavalyi Copa American. Egyébként azon somolygok, hogy miután a giga csapatok feltötötték a keretüket, hirtelen mennyien akarnak egy maradék Bl-csapatot fogni, hirtelen mennyien vágytak arra egész életükben, hogy "Francescoval játszhassanak együtt az Olimpico csodálatos közönsége előtt". Ezt a Menez gyereket is dicsérik, bár szerintem őt tényleg a padra hozná Spal. Tavaly nagy dirral-durral igazoltunk egy tehetséges fiatalt, Antunest, aki aztán alig játszott. Mindenesetre ha ezt két srácot elhozzuk, akkor már padunk is rendben lesz. Mindent összevetve nem gyengültünk ezen a nyáron sem, sőt. Szóval idén is nagyon ott leszünk, ahogy az a szuper kupa döntőn is kiderült. Végül egy jó tanács: nagyon figyeljetek Stefano Okaka-Chukára.

Forza Roma!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.27. 08:47:24

Na a legújabb szerint Zamparini és a Palermo is rámoccant Suazora.

Kommunikációs Beszélgetés (törölt) 2008.08.27. 14:34:47

Suazotól ki tudja mit lehet várni... A Cagliariban jó volt, ezt a formát átmentette tavaly augusztusra az Interben, de a tavalyi bajnoki rajt óta semmi. Semmivel nem valószínűbb, hogy jobb formában lesz mint Vucinic meg a Baptista szerzetes. Okaka pedig nagy tehetség, Acquafrescával, Paloschival és Balotellivel egy lapon említhető.
süti beállítások módosítása