Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

EURO 2008, III. negyeddöntő - Kontra vagy rekontra?

2008.06.21. 15:30 pote

Tegnap este kiderült, hogy szerdán nagyon nehéz lesz németnek lenni Németországban. Ma pedig már arról döntenek, hogy melyik csapat kapja meg a lehetőséget, hogy – esetlegesen - latinmentes döntőt láthasson a bécsi publikum. A csoportküzdelmek alatt mutatott játék alapján a holland-orosz ígéri a leglátványosabb játékot, amiben mi magunk is bízunk. Tippünknél megpróbáltuk az ész érveit nagyobb súllyal számításba venni, mint amit a szív diktál. Tovább után végigveszünk lehetséges forgatókönyveket, és leírjuk annak a csapatnak a nevét, akit az elődöntőben érzünk.

Nem nehéz érdekességeket találni erre az összecsapásra. Hiszen holland edző vezeti a szbornaját és húsz éve ez a két csapat játszotta a döntőt, nem mellesleg, a focitörténelem egyik legszebb gólját – azon a meccsen - a hollandok mostani szövetségi kapitánya szerezte. Mégis az eddig mutatott játékuk alapján várunk nagyon sokat ettől az összecsapástól.

Nem árulunk el nagy titkot, hogy a meccs esélyese Hollandia. Imponáló magabiztossággal jutottak tovább a – tévedésből – halálcsoportnak nevezett négyesből (pár nappal a csoportkör zárása után már teljesen egyértelmű számunkra, hogy a román-francia páros akkor sem jutott volna tovább, ha ketten vannak a csoportban),  és a szép játék mellett gyönyörű gólokat szereztek. De ezen az EB-n nem egy életbiztosítás esélyesnek és csoportelsőnek lenni.

Összehasonítva a kereteket, a mérleg nyelve a tulipánosok felé billen. Ez Van der Sarnak és a támadóknak köszönhető. Igaz, Akinfejev nem egy Ricardo, de VdS még mindig a világ három legjobb kapusa között van (ugye Cech?!). A csatároknál sokkal nagyobb a minőségi különbség, mert az oroszok ki tudják hagyni a kihagyhatatlant, míg Robbenék onnan is képesek gólt szerezni, ahonnan mások inkább szögletre hajtanának. A védelmek és a középpályák közé, kissé merészen, egyenlőséget tennénk. Az előbbi mindkettőnél sebezhető. Bár Hiddink átalakította a spanyolok ellen négyet kapó védelmet, és azóta nem is kapituláltakk egyszer sem, mi még sem érezzük annyira stabilnak. Míg a másik oldalon a mázlifaktor is kellett ahhoz, hogy az olaszok ellen gól nélkül, a franciák ellen csak egy kapott góllal tudják le a meccset. Ooijert sokszor láttuk a Roversben sokhibával játszani és Boulahrouzra is kristálytisztán emlékszünk a Chelsea-ből. A középpálya azonban mindkettőjüknél pozitív irányban emelkedik ki. Amit még mindenképpen meg szeretnénk említeni, hogy mind az orosz, mind a holland együttes csapat CSAPATként funkcionál, góljaikat nem egyéni villanásokból szerzik. Emiatt is élmény mindkettőt nézni. Ez különösen van Basten fiainál kuriózum az utóbbi évek tapasztalatai alapján. Hol van már a duzzogó Ruud, a külön ünnepelő fekete játékosok.

Az eddig tapasztaltak alapján sok helyzetre számíthatunk mindkét oldalon, a csatát a jobb helyzetkihasználás fogja eldönteni. Másképpen fogalmazva, csak akkor nyerhetnek Arsavinék, ha sokkal jobban használják ki lehetőségeiket.  Ilyen szempontból is eléggé hasonlít Hiddink tanítványainak játáka az Arsenaléra.  Szemre tetszetős adogatás, gyors előre játék, töménytelen mennyiségű helyzet, pocsék befejezések, túlbonyolítások. Ha még hozzávesszük, hogy a kommentjeink között Sneijderék játékát a Realhoz is hasonlítottátok, akkor beharangozónk címe akár lehetne ez is: Arsenal - Real Madrid (válogatott szinten).

Játszunk el pár lehetséges forgatókönyvvel. Kapásból zárjuk ki a gólnélküli döntetlent, mert azon meglepődnénk, mint egy hiba nélküli FeketePákó szónoklaton. Ha a hollandok szereznek vezetést, akkor a spanyoloktól látott kivégzés is megtörténhet, de ugye – mint előbb említettük – a védelem már nem lesz ugyanaz (nem hinnénk, hogy a Berezuckij fivérek újra kezdenek). Ettől függeltenül, pokoli nehéz lenne fordítaniuk ez ellen a holland csapat ellen. Meg ez a torna - a török feltámadásokon kívül - nem éppen a fordításokról szól. Azonban ezesetben tanúi lehetnénk egy focitörténetei különlegességnek, mert mindkét csapat kontrázna, és nagy valószínűséggel a középpályát csak vágóképnek kellene használnia a közvetítés rendezőjének. A másik verzió, amiben titkon mi is bízunk, hogy a szbornaja szerez vezetést az elején. Akkor derülne ki igazán, hogy mennyire kemény a fapapucs, mert ezen a tornán úgy kápráztattak el minket, hogy hátrányba még egyszer sem kerültek, góljaikat nagyrészt kontrákból szerezték. A lecke fel lenne adva, a macska meg fel lenne mászva.

Talán a sorok között olvasva felsejlik, hogy jobban csúszna a sör egy esetleges orosz továbbjutás esetén, de őszintén megvalljuk, hogy elkezdtük megkedvelni a hollandokat is. Nemcsak a játékuk, játékszellemük miatt, hanem mert olyszépen telefingották a kispadjukat. Vágyunk pedig csak annyi, hogy egyik csapat se változtasson eddigi felfogásán. Nem szeretnénk akkorát koppani, mint az éji bogár a MU – Barca alkalmával. Élvezni akarjuk azt a támadófocit, amit ezektől a csapatoktól ezen az EB-n megcsodáltunk. Legyen a foci ünnepe és akkor bármelyik csapat elődöntőben való szereplésének fogunk tudni örülni. Tippünk pedig holland továbbjutás 3-2-vel, hosszabbítás után. De nagyon szeretnénk, ha Hiddink is szomorú lenne egy török fordítás alkalmával.

Nem konkrétan ehhez a párharchoz tartozik, de e sorok írója éppen Varsóban tölti a hétvégét, és természetesen itt is minden az EB-ről szól. A tegnapi esti sörözés alkalmával a lengyel bratankik rákérdeztek, hogy miért nem koccint(ott)unk mi magyarok sörrel. Elmondtam nekik az általam ismert szabadságharcos legendát. Majd, hogy ők is közelebbinek érezzék, megemlítettem, hogy „tudjátok, ahol Bem apó is harcolt”. A gyors válasz keserű volt: Jaja, Bem apó olyan, mint Lukas Podolski. Lengyelországban született, de más országért harcol.

329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr79532113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.21. 15:51:31

"húsz éve ez a két csapat játszotta a döntőt"

a '88-as szovjet keretben összesen egy (azaz 1) orosz játékos volt. (illetve még két tatár, akik Oroszországnak játszottak volna, ha lett volna akkor)

MUfanatic 2008.06.21. 15:52:27

A két kedvenc csapatom játszik egymás ellen! :(
Bánom, hogy nem keresztbe sorsolás volt! :(

bakító 2008.06.21. 15:54:09

Én inkább egy Arsenal-Arsenal összecsapást vízionálok. Annál úgysem jöhet össze kiválóbb foci. (ááá nem vagyok elfogult).

jazs 2008.06.21. 16:06:23

"Talán a sorok között olvasva felsejlik, hogy jobban csúszna a sör egy esetleges orosz továbbjutás esetén"
Van olyan hülye, aki komolyan nekik szurkol? :)
Ehhez csak gratulálni tudok!
Hogy egy klasszikust idézzek: "ruszkik haza!" :)

bakító 2008.06.21. 16:18:51

jazs: Rossz oldalra tévedtél. Ez itt a fociról szól.

Lencse. 2008.06.21. 16:22:59

Nagyon örülnék, ha az oroszok bravúrt produkálnának, amiért a hollandoknak szurkolok, az az, hogy nekik kell továbbmenni, hogy bevégezzék történelmi feladatukat, és -a döntőben korán szerzett vezetés után kikapjanak Németországtól- (ez a tagmondat amolyan nst-módra áthúzva) szóval diadalra vezessék a támadófocit. Mert megérdemeljük.

vigvik 2008.06.21. 16:28:39

Bármelyik csapat is jut tovább, könnyes szemmel fogom nézni, ahogy az elődöntőben az olaszok kiherélik.:( Amúgy szvsz Oranje, és akkor aztán végképp sírni fogok, a fejemben meg 2000-ből származó rémképek fognak frissekkel keveredni. (Istenem, hogy fájt a lábam, miután belerúgtam a diófa székbe...)
Úgy örülnék, ha nem lenne igazam.

Lencse. 2008.06.21. 16:29:58

"VdS még mindig benne van a világ legjobb három kapusában" - ebbe nyelvészetileg belekötnék. Ez szépen úgy hangzik, hogy VdS még mindig a világ három legjobb kapusa között van.
Én pl. nagyon szeretnék benne lenni a világ három legjobb teniszezőnőjében, de hogy közéjük kerüljek, nos, arra még az előbbinél is kisebb az esélyem, bár tényleg csak egy hajszállal.

Bocs. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 16:32:46

@vigvik:

Bármelyik csapat jut tovább, kéjes örömmel fogom nézni, ahogy a spanyolok lefocizzák. :-)

titi14 2008.06.21. 16:51:45

Nem vagyok biztos benne, de én úgy tudom, hogy az a sörös fogadalom, épp mostanság, elvileg "lejárt".Amúgy szerintem mindegy ki nyer, csak a végén a szép foci győzedelmeskedjen(szóval bárki nyerhet kivéve Olaszo. és Töröko.).

urbusz 2008.06.21. 16:53:44

Tegnap gravíroztatta rá az UEFA a kupára, hogy:
2008 - España

jazs 2008.06.21. 17:06:45

bakító

tudom, álltalában nem szoktam kommentelni, de a hollandok ellenében a ruszkiknak szurkolni...
Aki láttam a csportmeccseket, az érti miről beszélek szerintem :)

Azazello007 2008.06.21. 17:11:50

jazs: egyéni szocprobléma.

A világ három legjobb teniszezőnője közül kettőben mindenképpen benne lennék én is:-))) Este pedig gólfesztivál lesz, muszáj, hogy az legyen:-)

jazs 2008.06.21. 17:16:01

Azazello
ilyen semmitmondóan én is tudok kommentelni :)

BruceWayne 2008.06.21. 17:18:27

miben hasonlít Kudlik Júlia és Bem apó spermája???


mind a kettő bemondó. :-D
bocs ezt nem hagyhattam ki...

meg ezt sose értettem a Belga számban:
"Tévedés, hogy Arad miatt nem koccintunk sörrel,
Bort ivott mindenki a Bach-korszak alatt,
Az is gyanús lett, csak a sör maradt.
Ha már bort sem ihatunk, nem koccintunk sörrel!"

most akkor miért van?

Vaader 2008.06.21. 17:20:14

A sörös fogadalom nem "csak" 100 évig tarott? Egyébként szerintem az előre játékra van egy szép magyar szó: támadás. Nem tudom ki találta ki az előbbit, talán valamelyik Sport tv-s szakértő, de szerintem hülyén hangzik.

Dr House 2008.06.21. 17:23:07

Szerintem ma egy holland edző fog nyerni...

Orvenyhivo 2008.06.21. 17:24:59

Azért Bem apó csak idegenlégióskodott külföldön, hírnevét még az otthoni ligában (1830-1831-es kiírás, Ostroleka SE) alapozta meg. Egyébként úttörő volt abban is, hogy a török ligában (Halepspor) vezessen le .

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:25:12

@Vaader:

Gondolom, azért jobb szó az "előre játék", mert az már a saját alapvonalnál megkezdődhet. Szerintem az a jó, ha mindkét kifejezés létezik, és árnyaljuk vele a mondandónk.

rizla 2008.06.21. 17:27:30

nyelvtanilag fájdalmas egy cikk.

"Ha még hozzávesszük, hogy a kommentjeink között Sneijderék játékát a Realhoz hasonlítottátok. Akkor akár Arsenal - Real Madrid válogatott szinten is lehetne a beharangozónk címe."

Szerintem ezt. Javítsátok.

Vaader 2008.06.21. 17:29:58

Csöncsön: ez egy jó érv. (Nem kötekedni akartam)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:31:25

@rizla:

De csak nyelvtanilag (=stilisztikailag, hogy korrektek legyünk). Tartalmilag teljesen rendben van. :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:34:27

Amúgy valahogy így képzelném el az átírást:

"Ha még hozzávesszük, hogy kommentjeink között Sneijderék játékát a Realhoz is hasonlítottátok, akkor beharangozónk címe akár ez is lehetne: Arsenal-Real Madrid (válogatott szinten)."

titi14 2008.06.21. 17:42:01

Sztem az a sporgézás cikk nem egészen korrekt.Ott, kb, még az is idegenlégiósnak számit aki kicsit hosszabb ideig volt valahol külföldön nyaralni...

vigvik 2008.06.21. 17:42:05

@Csöncsön: hol kell aláírni?:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:44:04

@vigvik:

Egyelőre még csak lekopogni kell, holnap pedig kiszurkolni. ;-)

mizie 2008.06.21. 18:00:06

jó lesz az a holland-olasz elődöntő aztán milyen szép lesz ahogy a németeket is orrba rúgja a fapapucs :)

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.06.21. 18:14:42

Menetrend:
Szélmalmosok 3:0 Medvehon, semmi hosszabbítás.
Szélmalmosok 4:2 Hispánia, semmi hosszabbítás.
Szélmalmosok 2:1 Janicsárföld, semmi hosszabbítás.

madbalee 2008.06.21. 18:22:52

Első olyan párharc, ahol tényleg mindkét csapat továbbjutásának örülni fogok.

A nem koccintunk sörrel dolog már lejárt, 150 évre szólt a fogadalom, bár sok ismerősöm még most is tartja. Mellesleg állítólag nem is koccinthattak az osztrák vezérek akkor és ott sörrel, hanem bor volt a kezükben.

tippem:
Oranje-Sborjana mindegy-mindegy

BruceWayne 2008.06.21. 18:24:44

azt el is felejtettem: ti is úgy láttátok hogy a C csoport utolsó körében Platini a holland-románon volt kint? XDDD

Inferior 2008.06.21. 19:18:38

igen, igen. Én is csodálkoztam nagyon rajta! Vajon miért?

Inferior 2008.06.21. 19:23:49

istenem de jó lenne, ha ma Bölöni szakértene....és innentől minden meccsen :) Bánfi János monggyon le...:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.06.21. 19:52:36

sziasztok, probaltam mindent javitani,

es bocs, jogosak a kritikak, de teljesen belefaradtam a lengyel billentyuzettel valo harcba...

soros cucc: azert irtam zarojelbe a multidot, mert valakik meg tartjak ezt a 150 eves 'mokat'. de ott tenyleg nem ez volt a lenyeg :)

na hajra szbornaja,
p.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 20:01:43

orosz győzelemre tippeltem, de lehet, hogy csalódom. Jó meccset várok ma is, de a holnap estére hegyezek igazán.

troy 2008.06.21. 20:08:17



sziasztok, én tegnap végignézettem a családommal a meccset,pedig szuicid gondolatokat forgattak a fejükben az első fél óra után, de mondtam nekik, várjanak csak. :)

a mai meccsen a hollandoknak szurkolok, de mindenképpen jó meccset várok, remélem, a hollandok nem pihenték túl magukat, mint a portugálok. van basten biztos nem követi ela zt a hibát, hogy lesajnálja az ellenfelet.

troy 2008.06.21. 20:08:56

popp, holnapra ki a befutód?

troy 2008.06.21. 20:11:25


ma asszem Bozsik következik a szakéretéssel..... vagy Várhidi?

Ja, és az nst BIZTOS MÉRTÉKADÓ az M1-nél, mert Lillust elvarászolták, mintha itt sem lett volna :)

mxplanet 2008.06.21. 20:13:16

oroszoknak drukkolok..
holnap pedig egyértelmű spanyol győzelem.
kiesnek a falábú digók(végre)

Paul Newman Jr. 2008.06.21. 20:33:25

Az M1 'étlapja'??? Mindig van lejjebb...

Dr Keynes 2008.06.21. 20:36:25

Könyörgök, valaki lője agyon ezeket a baromállatokat paellástól, törökmézestől meg sajtostól. Miért törvényszerű, hogy a riportereink, szakértőink szintje a labdarúgásunkét is alulmúlja?!

troy 2008.06.21. 20:38:18


tudtam, hogy előveszik az erőltetett kaja-párhuzamokat!

troy 2008.06.21. 20:39:29



Egri és Gundel miért nem közvetít mostanában? Csak Somos Zoli és Ákos van, vajon miért?

rizla 2008.06.21. 20:40:36

na, somos első irodalmi okoskodására nem kellett sokat várni, rögtön ezzel nyitott. rohadtul unalmas, menjen már bölcsésznek bazmeg, vagy valami.

troy: kapcsolatok, nyilván

troy 2008.06.21. 20:42:55



Somos Ákos
Index - ugyelet@mail.index.hu
2008. június 10., kedd 13:39 | Frissítve: 2008. június 10.


Születési év, hó, nap:1970.Születési hely:SzékesfehérvárIskolai végzettség:egyetem, magyar szakBeszélt nyelvek:angolCsaládi állapot:nős, két gyermek

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2008.06.21. 20:54:03

meglepetést szimatolok. arshavin büntetni fog....

troy 2008.06.21. 20:54:45



biztos az orozok lövik az elsőt

szubkontra

troy 2008.06.21. 20:58:18



" kommunizmus győztesútjánviiiiiiiiiiisziiiiiiii"

rizla 2008.06.21. 21:06:00

"végzettség:egyetem, magyar szak"

tudtam bazmeg tudtam!
de miért akar olyasvalaki kommentátor lenni, aki hallhatóan jobban értékel egy szonettet, mint egy gyönyörű átadást?

mxplanet 2008.06.21. 21:07:27

jöhetne már a ruszki gól...

mxplanet 2008.06.21. 21:08:26

(az ocb jobb, mint a rizla:))

mxplanet 2008.06.21. 21:11:47

mellesleg kíváncsian várom a híreket, miután kikapnak a törökök majd a németektől...mi lesz ott berlinben, münchenben..stb

rexford 2008.06.21. 21:11:56

Rizla, te is elmehetnél bölcsésznek, hogy értsd, miről beszélnek a tévében.

mxplanet 2008.06.21. 21:14:44

mit hagyott ki.nyihaha

rizla 2008.06.21. 21:14:49

rexford: mi a szarról beszélsz?

rizla 2008.06.21. 21:15:25

egyébként eddig nagyon haloványak a hollandok

mxplanet 2008.06.21. 21:15:54

persze, hogy csak a fekete :)

troy 2008.06.21. 21:17:09


jól felkészültek az oroszok

rexford 2008.06.21. 21:18:03

A petrarcai szonettről, bazmeg, arról.

rizla 2008.06.21. 21:18:16

hogy ágyúzik már ez a ruszki gyerek. 40ről téved centiket. somos persze a szeme sem rebben.
az oroszok tovább fognak jutni.

rizla 2008.06.21. 21:19:00

rexford: csak egy kérdés, hogy jön ide a petrarcai szonett?

mxplanet 2008.06.21. 21:20:47

én sem értem mit akar a redford ...

troy 2008.06.21. 21:23:43


nem egy Somerset Maugham-idézettel indított az Ákos?
...pedig izgalmas a meccs :) ...

rexford 2008.06.21. 21:25:09

Mx, legjobb a pipa.

mxplanet 2008.06.21. 21:27:28

persze, de egy talicska kokain mégjobb...

rizla 2008.06.21. 21:28:23

kezdem érteni miért írtok annyi baromságot, lol

Dr Keynes 2008.06.21. 21:31:44

Ezek az oroszok kicsit olyannak tűnnek nekem, mint '82-ben, meg '86-ban az afrikaiak: jól játszanak, a szó szoros értelmében játsszák a focit, néha az is látszik, hogy élvezik, de nagyon hiányzik az európai, céltudatos, fegyelmezett játék. Jó nézni, de előbb-utóbb vesztésre van ítélve.

mxplanet 2008.06.21. 21:32:03

na, palacsinta idő...asszony csinált egy raklappal

rizla 2008.06.21. 21:32:35

keynes: szerintem a lehető legrosszabb pillanatban adod elő a teóriádat, ugyanis az oroszok iszonyú fegyelmezettek, a hollandok csak pontrúgások, és egy-egy egyéni hiba után képesek helyzetbe kerülni, de ezekből sem sokszor.

troy 2008.06.21. 21:32:57



hát ez gyorsan eltelt

rexford 2008.06.21. 21:34:27

mx, én hortobágyit nyomtam délben. Te milyet?

troy 2008.06.21. 21:34:28


na, gyorsan el az m1-ről, ez a lotósorsolás egy báránybőrbe bújt farkas

troy 2008.06.21. 21:35:10


megyek lábat áztatni a félidőben

rexford 2008.06.21. 21:36:48

szétrúgtak, troy?

troy 2008.06.21. 21:37:07


mennyit fizethetnek a lottóshow sztárvendégeinek?

troy 2008.06.21. 21:37:45



ja, verekedés a kanapé legjobb helyéért, és nem jól helyezkedtem :(

rexford 2008.06.21. 21:38:28

Természetesen Márta Pista fizet azért, hogy felsorolhatta a fesztiválokat.

mxplanet 2008.06.21. 21:41:01

rebarbara lekváros,eper jam-es,kakaos-fahéjas...

troy 2008.06.21. 21:41:16



és rendezője is van a lottósónak!

troy 2008.06.21. 21:42:24

a rebarbara fincsi!

mxplanet 2008.06.21. 21:46:18

percyre sajnos figyelni kell

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 21:46:53

Troy, a holnapi befutó: Olaszország! Egyébként sem a Rizla, sem az OCB, hanem a Smoking! A rebarbara-lekvárért nem vagyok oda de az eperjamesből és a kakaós-fahéjasból én is burkolnék párat.

De a lényegre térve, eddig Oroszország a jobb. Kologyin meg R. Koemanra emlékeztet. Ehhez a szinthez kicsit lassú és darabos, de a játékitelingenciája és a helyezkedése dicsérhatő, a lövése pedig ágyúszerű, ráadásul negyvenről is elvállalja.

troy 2008.06.21. 21:47:55


ha az oroszok győznek, az m1 biztos elsüti, hogy "az orosz medve letaposta a tulipánokat". ennek nem kéne esélyt adni, Robin!

troy 2008.06.21. 21:49:59


popp
lemaradtam egy körrel: mi az az ocb?

kedvencem a citromlekvár pirítóssal

igen, nagyon jól csinálják, amit Hiddink tanított nekik, de várjuk ki a végét

troy 2008.06.21. 21:50:51



úgy látszik, már nem mákosok a hollandok

mxplanet 2008.06.21. 21:52:08

citromlekvár úúúúúú

sose ettem még

troy 2008.06.21. 21:53:33


mx hétfőn első dolgod legyen venni! :)

nagyon nagyon finom

troy 2008.06.21. 21:54:15


na, lehet, hogy ma is éjszakáázok, aztán infarktus-közeli élmény éjfél körül

mxplanet 2008.06.21. 21:57:40

nagyon jókat lőnek ezek

rizla 2008.06.21. 21:58:16

gecijók a ruszkik

mxplanet 2008.06.21. 21:58:20

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL heiheheieheihi

troy 2008.06.21. 22:01:11


úgy látszik, a hollandok úgy járnak, mint a portugálok
szétverik őket, ha nem kapják össze magukat

troy 2008.06.21. 22:15:00



hát a hollandoknak drukkolok, de ezek alapján nem érdemlik meg a továbbjutást

rizla 2008.06.21. 22:17:17

mondtam én, hogy túlértékelték a hollandokat a csoportmeccsek során. akkor minden bement, az ellenfél meg mindent kihagyott. ráadásul a nagyképű digók és csigazabálók ellen nyugisan lehetett kontrázgatni.

gyedmatroz 2008.06.21. 22:18:04

Izgalmas lesz a török-orosz döntő.

troy 2008.06.21. 22:18:32



hát úgy néz ki, igazad van, rizla

rizla 2008.06.21. 22:20:59

"úgy tűnik nem akarnak ennyinél megállni. nem úgy mint a pályán. például bedobás előtt."

ez a somos kész agyhalál

avus · http://avus.blog.hu 2008.06.21. 22:21:06

Érik a német-olasz. Azt legalábbis nehezen tudom elképzeni, hogy egy akármilyen gólerős spanyol csapat megverjen egy akármilyen sz.r olasz csapatot egyenes kieséses szakaszban.

troy 2008.06.21. 22:21:47

azért látszik, hogy fiatalabb az orosz csapat, baromi gyorsak

rizla 2008.06.21. 22:22:07

"igen, a lövés. ebben bízhat most hollandia."

troy 2008.06.21. 22:24:18


a törökök kölcsönadtáka pipát az oroszoknak :)

mxplanet 2008.06.21. 22:24:26

rizla, nézd az osztrákot, ott kb 5 percenként szólal meg a komment.
(micsoda helyzet megint saar kapuja előtt)

troy 2008.06.21. 22:28:10


te jó isten Nistelrooy, egy slukkot szívott,
na még egyet gyorsan

mxplanet 2008.06.21. 22:29:25

nem érdemlik meg a hollandok a győzelmet!

troy 2008.06.21. 22:30:09


de nekik szurkolok

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.06.21. 22:30:24

Az oroszok a sokadik ilyen kapu elé lőtt labdát nézték be, ilyen szempontból várható volt. A hollandok meg hülyék, hogy nem lendületből mennek rá a ruszki falra, hanem körbeadogatják a tizenhatost.

mxplanet 2008.06.21. 22:30:40

csajom a hollandoknak szurkol, azt mondta ha ők nyernek, engesztelésül leszop...

rizla 2008.06.21. 22:30:53

mx: csak x-re állnak, de be fogják mákolni. pedig ha az a sok ember tényleg azért szopta a hollandokat, mert a támadófutball ünnepe, blabla, akkor nekik most el kéne ismerni, hogy az oroszoknak kellene továbbjutni.

Dr Keynes 2008.06.21. 22:32:11

rizla: igaz, a védekezésben nem áll (mondjuk azt nem is nagyon lehet élvezni :), a támadásoknál gondoltam: a még egy passz, még tovább húzott labda, örömfoci - teljesen más stílusban, mint Nistelrooy vagy Sneider

troy 2008.06.21. 22:32:13


akkor legalább egyikőtöknek jó éjszakája lesz.
vagy mindkettőtöknek? :)

mxplanet 2008.06.21. 22:33:05

teljesen egyetértek

troy 2008.06.21. 22:34:10


na, ennek a bírónak se az anyja hülye

rizla 2008.06.21. 22:34:29

somosnak vajon meddig tart rájönni, hogy a bíró visszavonta a sárgalapot..? (ami persze hihetetlen, de ez történt)

mxplanet 2008.06.21. 22:34:52

hát azért mindkettőnknek ;)

halareaal 2008.06.21. 22:34:59

bazmeg épp csal a bíró.

mxplanet 2008.06.21. 22:35:38

visszavonta a sárgát egyértelműen.

rizla 2008.06.21. 22:36:06

nem csal, kassai most magyarázza: elhagyta a játékteret a labda. ezt pedig valóban jobban tudja a partjelző

troy 2008.06.21. 22:36:17



nem csal, kint volt a labda

troy 2008.06.21. 22:37:50



miért kell minden este infraktus-közelben leledzenem???????????????
azt hittem, a mai meccs közben angol-tesztekkel ütöm el az időt , aztán tessék

thews (törölt) 2008.06.21. 22:39:26

a kommentár ma sem méltó az EB-hez.

rizla 2008.06.21. 22:40:07

somos nem hülye, "csak" nem ért a focihoz

troy 2008.06.21. 22:41:06


igen, a kosárlabdát jobban is szereti

halareaal 2008.06.21. 22:41:11

a lassításból egyértelműen látszott, hogy a labda nem volt kinnt. amúgyis, mióta szokták visszavonni az ítéleteket?

rexford 2008.06.21. 22:41:41

Azt tudta közületek valaki, hogy a játék újrakezdéséig visszavonható a lap? Ezek szerint van értelme reklamálni.

halareaal 2008.06.21. 22:41:50

Sneijder a legjobb holland játékos, messze.

troy 2008.06.21. 22:42:28


na, akkor most hülye a bíró avgy nem ? :)

rizla 2008.06.21. 22:42:33

halareal: most tényleg egy eb-t is megjárt játékvezetővel vitatkozol (még akkor is, ha csak asszisztensi minőségében vett részt)? a partjelző szerint kint volt a labda, vele vitatkozz max. a bíró jól döntött.

troy 2008.06.21. 22:43:07


a játékosok nyilván tudják, ezért a sok reklamáció :)

rizla 2008.06.21. 22:43:09

troy: legfeljebb a partjelző vak.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.06.21. 22:44:24

2+2 percre kimoderáltam egy kommentet - unnecessary roughness.

halareaal 2008.06.21. 22:45:40

a legjobb orosz meg Pavjucsenko

troy 2008.06.21. 22:47:08


hihetetlenek az orsoz játékosok. respect

halareaal 2008.06.21. 22:48:14

akkor a partjelző vak. de nem, a bíró még így is hülye, h hallgatott az asszisztensre, aki a pálya másik végéről lengetett összevissza, úgy h legalább 2 játékos BIZTOS h teljesen kitakarta a labdát. vagy lubos csak beszari egy ilyen döntéshez, ami egy ilyen tapasztalt bírótól igencsak szomorú.

halareaal 2008.06.21. 22:49:06

"hihetetlenek az orsoz játékosok. respect"

azok, bár sztem ha Hiddink a szerbek edzője lenne, akkor most ők játszanának a hollandokkal. zseni ez az ember.

rizla 2008.06.21. 22:49:31

"a bíró még így is hülye, h hallgatott az asszisztensre, aki a pálya másik végéről lengetett összevissza"

???

"legalább 2 játékos BIZTOS h teljesen kitakarta a labdát"

????

pálya másik végéről is látni valószínűleg, ha kint van. nehezen tudom elképzelni, hogy két játékos kitakarja a labdát, mert ahhoz az alapvonalon kellett volna állniuk.

troy 2008.06.21. 22:50:24


hala
naná, hogy Hiddink a kulcs a hollandok zárjához

troy 2008.06.21. 22:50:59



van persie lőjön egyet már!

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.06.21. 22:51:05

A ruszkik minden csapatrészben nagyon ott vannak játékintelligenciában, és hihetetlen, hogy milyen szabályosan tudnak szerelni akár becsúszás nélkül is.

Arshavin lefocizza au összes Sneijdert, Kologyin meg az új Váczi Dénes.

troy 2008.06.21. 22:52:45


és gyorsak is! az öregedő hollandok ellen ez sem utolsó szempont

troy 2008.06.21. 22:53:22



áááá, jussanak tovább az oroszok, mert ők érdemlik meg.

rizla 2008.06.21. 22:55:07

öregedő hollandok?
azért a sneijder - van der vaart - affelay - van persie tengely 25 alatt van..

troy 2008.06.21. 22:55:33


összességében nem fiatalabb az orosz válogatott?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 22:55:38

az oroszok tényleg jobban megérdemelnék!

troy 2008.06.21. 22:56:09

mert innen úgy tűnik

rizla 2008.06.21. 22:57:20

hát védelemben valószínűleg öregebbek a hollandok, de ott pont jobban jön a kor

troy 2008.06.21. 22:58:32


akkor gumibogyószörpöt ittak az oroszok a meccs előtt

troy 2008.06.21. 23:02:45


hát igen, megérdemelt győzelem. bruhahauhaha

mxplanet 2008.06.21. 23:02:47

ezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz

mxplanet 2008.06.21. 23:05:04

kb fél perc volt a blowjob vége és a gól között...:))
(ez ám az abszolút gólöröm)

troy 2008.06.21. 23:05:13



gratulálok Hiddinknek, és az orosz játékosoknak!
Fantasztikusan játszottak!

rizla 2008.06.21. 23:06:47

szenzációs. ennyit a holland örömfociról. meg a támadófutball ünnepéről. meg a többi hangzatos maszlagról, amit végig kellett hallgatni a csoportmeccsek alatt.

crouchy 2008.06.21. 23:07:01

most komolyan; Allah meg társai azt akarják hogy németországnak szurkoljak egy Eb-n? Mer Ha holnap az olaszok nyernek, akkor ez lesz. Beszarok. A kimi Raikönnen meg mi a szart keres az orosz válogatotban?

rizla 2008.06.21. 23:07:25

és hogy lesajnálta itt mindenki a ruszkikat a spanyolok elleni 1-4 után...

troy 2008.06.21. 23:08:02



hát én sem tudom, kinek szurkoljak, aha spanyolok kiesnek :(

rizla 2008.06.21. 23:08:06

crouchy: hát ilyen futballt nem látsz a liverpooltól
: DDDDDDDDD

Lcapitant (törölt) 2008.06.21. 23:08:44

hi!
ezek az oroszok nagyon jók idén!

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:09:51

Hát asszem erre mondják, hogy elportugáloskodták.
Ugyanazok a hibák, semmi széljáték csak kapura puffogtatás...

troy 2008.06.21. 23:10:01



rizlának, meg aki az oroszoknak drukkolt, szép álmokat! Lesz! Én szomorúan lezárom a gépet,és lehet, hogy holnaputántól már semleges nézőként követem az eseményket.

rizla 2008.06.21. 23:10:06

kár, hogy emellé a meccs mellé somos hangja még mindig olyan a 120. percben, mintha valami tét nélküli 0-0ra végződő csoportmeccset néznénk

Lojzi_ 2008.06.21. 23:10:57

Még egy nagyképű bandának csöngettek.
Eddig három olyan csapat van a négy között, akik csak másodikak voltak a csoportjukban és a csoportmeccsek alatt mindenki őket temette.
Nem lennék holnap spanyol szurkoló.

rizla 2008.06.21. 23:11:30

troy: azért azt nem mondanám, hogy az oroszoknak szurkoltam, de ez brilliáns volt. mivel én megvédtem őket a spanyolok elleni zakó után, így személyes elégtételt is érzek.
persze azért az oroszok mégiscsak oroszok, lol

Inferior 2008.06.21. 23:11:44

Bármennyire is vérzik a szívem, el kell ismerni, hogy ez az orosz csapat minden elismerést megérdemel. Döbbenetesen kreatív és lendületes támadójáték, ami ellentmondást nem tűrően kemény és fegyelmezett középpályával és védelemmel párosulva, megették a holland támadójátékot. Arshavin gyerek meg ha az EB után nem valamelyik élklubban köt ki megeszem a kalapom.

crouchy 2008.06.21. 23:12:01

rizla biztos nagyon vicces volt, de esküszöm nem értem:)

rizla 2008.06.21. 23:12:13

van der sart azért iszonyúan sajnálom

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:12:33

Van Basten miatt buktak el a hollandok. Lehozni Kuyt-öt félidőben nagy hiba volt, van Persie nagy hiba volt, Robbent nem játszatni megint hiba volt.

Ja és nem tudom mi lett Boulahrouz-al, de Heitingán kaptak 3 gólt a hollandok.

troy 2008.06.21. 23:12:39


Arshavin mehet a Chelsea-be

mxplanet 2008.06.21. 23:13:31

nagy rajta vagy ezen a somos témán :)
miért nem írsz neki egy emailt, amiben elküldöd a kurva anyjába :)

Lojzi_ 2008.06.21. 23:13:35

Hiddink nem egy Podolski hazafiság tekintetében, pedig Poldi gesztusa nem is a hazájának szólt, csak a származásának.

troy 2008.06.21. 23:14:04


awkward
egyetéretek
kuytöt nem szabadott volna, Robbent meg be kellett volna
de ez már sajnos érdektelen

rizla 2008.06.21. 23:14:21

awkward: boulahrouz iszonyú megbízhatatlannak tűnt, úgyhogy én nem esküdnék meg rá, hogy róla nem kaptak volna 3 gólt

crouchy 2008.06.21. 23:14:26

Remélem hogy a Hiddinket legalább kivégzik majd. Akit továbbra is érdekel az Ázsia kupa annak további jó szarakozást! Én holnap még megnézem a spanyol meccset, de itt a felsőbb hatalmak most ellenem fordultak szal nem sok jüt remélek.

rizla 2008.06.21. 23:15:14

lojzi: "Hiddink nem egy Podolski hazafiság tekintetében, pedig Poldi gesztusa nem is a hazájának szólt, csak a származásának."

és az milyen gesztus lenne a saját csapatával szemben, ha hiddink nem örülne? egyébként most nem ünnepel.

halareaal 2008.06.21. 23:16:16

hát le a kalappal az oroszok előtt. szegény hollandok. a holland támadófociról meg igenis lehetett, sőt kellett is beszélni a csoportmeccsek alatt, mert akkor télleg az volt. hozzáteszem, most se voltak rosszak a hollandok, csak hát kijött, hogy a védelemben nem olyan játékosok vannak, mint a támadók közt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:16:22

Mindjárt jön barnetta, és elmeséli hogy sokkal többet birtokolták a labdát a hollandok, és több helyzetük volt csak a bíró kiverte őket.

troy 2008.06.21. 23:16:31



hiddink neve biztos kisbetűvel lesz a lapokban

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 23:17:56

Csatlakozom Lojzihoz, ennyit számít a csoportbeli tündöklés: Portugália, Horvátország, Hollandia a levesben! Sic transit gloria mundi!

troy 2008.06.21. 23:18:34


g c.

ne bántsd előre Barnettát, :) el van ismerve, hogy megérdemelten győztek az oroszok

rexford 2008.06.21. 23:19:02

Ilyen ez a bogyójáték, muhaha. Futottak, mint a nyúúl!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:19:27

De csak azért van elismerve, mert a németeket többen utálják, mint az oroszokat. :)

Inferior 2008.06.21. 23:20:02

somos szerintem is szar volt. megint. nem lehetne a knézy kupa után szabadon az eb kommantátorokról egy szavazás? mindenkit 1-5 ig pontozva?

halareaal 2008.06.21. 23:20:35

nembaj, mostmár tisztán látszik, hogy a spanyolok a legerősebbek a mezőnyben.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:21:33

Sajnos azt kell mondjam, hogyha olaszország jut tovább holnap, meg fogják gyilkolni, ezt az orosz támadójátékot, és 1-0al mennek a döntőbe. Szóval holnap szurkolni kell egy jó elődöntőért.

rexford 2008.06.21. 23:21:37

Deák H. P. is elég béna a tévében. Tipikus rádiós stílusa van.

halareaal 2008.06.21. 23:21:37

egyébként Abramovics jobban járna, ha kivenné a tőkét a Chelseaből, és haza koncentrálna.

rizla 2008.06.21. 23:21:44

megérdemelték a dícséreteket a hollandok a csoportmeccsek alatt, csak nem a hozsannákat, mert annyira jók azért nem voltak, mint amennyire az eredmények jelezték. páran olyan szintű orális kielégítést akartak végezni van bastenen, hogy az már fárasztó volt. csak mert bement minden helyzet, az ellenfelek meg szépen kihagyták a ziccereket.
akkor azt írtam: ha elhiszik magukról, hogy tényleg ilyen jók, csak mert eddig kijött a lépés, akkor kiesnek.
igazam volt.

troy 2008.06.21. 23:22:31


g. c.
:)

egyébként nem, mindentől függyetlenül el van ismerve
uyganaz történt mint a portugálokkal
szinte lekopíroztáka z esetet, ahogy Vitár Robi bácsi mondta vala

BruceWayne 2008.06.21. 23:23:25

Büdös kurva életbe....! mi a fasz volt ez? ha már a hollandoknak nem volt kedve focizni legalább a világ legjobb kapusa nem szopatta volna meg őket a végén..... hihetlen, ha holnap csóri spanyolok is kikapnak gyönyörű lesz... török-orosz döntő XDDDD
nagy kár Hollandiáért, nem igaz hogy lehetett ennyire elbaszni...
a ruszkik meg megint kokszoltak

Inferior 2008.06.21. 23:23:32

rizla: csak szerényen mint egy félisten :)

troy 2008.06.21. 23:23:40



rizla, a hozsanna azért volt, mert 10 év után mutattak végre oylan játékot, amire vártunk.
ezt ne vedd el a hollandok szurkolóitól

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 23:23:46

Egyébként ha az oroszok végig mennek (a szerdai és mai játékukat elnézve nem lehetetlen), akkor Arshavin komoly kihivója lehet Cének az aranylabdáért!

rizla 2008.06.21. 23:24:16

inferior: csak azt kérem, ami jár
: DDDDDD

troy 2008.06.21. 23:24:34


a szakértők más káposzta

Vaader 2008.06.21. 23:24:37

Nagyon úgy néz ki, hogy meglesz a rémálom EB-m. Ehhez még annyinak kell történnie, hogy holnap kiessenek a spanyolok, aztán összejöjjön egy török - orosz döntő.
Egyébként Oroszország és főleg Törökország menjen az Ázsia kupára!

rexford 2008.06.21. 23:24:55

Lehet, hogy jobban megérdemelné, mint Belanov anno.

rizla 2008.06.21. 23:25:01

troy: jók voltak, nem arról van szó. ÖNMAGUKHOZ képest meg tényleg kiválóak. de páran olyan messze mentek, hogy van basten a támadófutball megmentője. na ne.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:26:14

Vaader, szerencséd, hogy izrael nem jutott be.

troy 2008.06.21. 23:27:07



jójó, örömében az ember beszél hülyeségeket, ezt nem szabad felróni.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.21. 23:27:17

azért a 3. gól helyszíni és stúdióbeli kommentálásakor elég jól kijött, hogy ki olvassa az NST-t és ki nem. :D

rizla 2008.06.21. 23:27:23

ázsia ide vagy oda, azért csak jobb, hogy a ruszkikat nézhetjük a dögunalmas angolok helyett

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:27:40

Holnap kiesnek a spanyolok. Ez már a végzet. Duplán is. Itt már csak 1 lehetséges EB döntő van: német-olasz

szanaa 2008.06.21. 23:28:10

"bedobásnál nincs les, ezt használta ki"
üdv a kommentezőnek, hajrá K-Európa

troy 2008.06.21. 23:29:16


rizla, majd feltámadnak az angolok is egyszer
tudod, a remény hal meg utoljára :)

rizla 2008.06.21. 23:29:40

awkward: csak egy okot mondj arra, hogy miért jutnak az olaszok döntőbe. azon kívül, hogy "mert ők az olaszok". nem lesz újra 2006.

halareaal 2008.06.21. 23:29:49

"Egyébként ha az oroszok végig mennek (a szerdai és mai játékukat elnézve nem lehetetlen), akkor Arshavin komoly kihivója lehet Cének az aranylabdáért"

ez vmi vicc volt?

a hollandok egyáltalán nem nézték le az oroszokat, nem ezért estek ki. szemmel láthatóan tartottak tőlük, csak egyszerűen nem tudták játszani a saját játékukat, mert ez az orosz csapat sokkal jobb, mint akikkel eddig találkoztak. az oroszok jók voltak, a hollandoknak maxot kellett volna hozniuk h megérdemelten továbjussanak. dehát ezt nem lehet csak úgy elvárni senkitől. Hiddink meg úgy összerakta a csapatot, egyszerűen hibátlan volt, egyedül Sneijdert nem sikerült teljes mértékben semlegesíteni, de azis csak a klasszisának volt köszönhető.

2008.06.21. 23:30:03

Igen érdekes színfoltja ennek az eb-nek az orosz válogatott, kurva jó focit játszanak. Nekem az Uefa-kupában menetelő, Zenitet juttatja eszembe, amelyet az elmebeteg Somosnak, volt pofája Leinngrád néven emlegetni..
A hollandok pont azt a sz*rt nyújtották amit a selejtezők alatt, igazából engem az lepett meg hogy a van Basten irányítása alatt eddig elég visszafogottan teljesítő oranje ekkorát robbantott a csoportmeccsek során.

Vaader 2008.06.21. 23:31:19

Pedig már úgy beleéltem magam, hogy holland szurkolókkal találkozok Bécsben. A helyszíni riportok alapján ők csinálják a legjobb hagulatot, mostmeg félhetek a késes ruszkiktól. Persze lehet ezek csak előítéletek.

troy 2008.06.21. 23:31:37

hala
nem a hollandok, hanem a média és a szakértők

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:31:40

Az olaszok meg fogják gyilkolni a spanyol támadókat, lehozzák 0-0 ra majd toni homorít egyet a 16-n belül és vége.

rexford 2008.06.21. 23:32:16

"Nekem az Uefa-kupában menetelő, Zenitet juttatja eszembe"

Nagyon jó észrevétel!

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:32:20

rizla:
spanyolok 80 éve nem nyertek ellenük.
összes csoportgyőztes kiesett
ez eddig statisztika.

Másik, az olaszok szarok voltak az elején, de kezdenek belejönni. Egyenes kieséses szakaszban bármi megtörténhet.

Lojzi_ 2008.06.21. 23:34:06

Nekem apám mindig azt mondta a rendszerváltás körül is, hogy ha már kötelező, akkor tanuljam rendesen az orosz nyelvet, mert 10-20 évre biztos a padlóra kerülnek, de nem létezik, hogy egy ekkora ország ennyi emberrel és nyersanyaggal ne legyen nagyhatalom.
És valóban kezdik elfoglalni a helyüket a nagypolitikában, a gazdaságban, és bizony észrevehetőek lesznek sportban és kultúrában is. Az élet valamennyi területén számolni kell velük.

Én persze basztam megfogadni apám tanácsát, mert egy kamasznak legkevésbé sem apai jótanácsokra van szüksége....

troy 2008.06.21. 23:34:07



Mivel mindenki biztosra veszi az eddigiek alapján, hogy holnap az olaszok nyernek, ezért a spanyolok fognak nyerni.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.21. 23:35:32

"Pedig már úgy beleéltem magam, hogy holland szurkolókkal találkozok Bécsben. A helyszíni riportok alapján ők csinálják a legjobb hagulatot, mostmeg félhetek a késes ruszkiktól. Persze lehet ezek csak előítéletek."

bár nem ismerem az anyagi helyzetedet, látatlanban azt mondanám, hogy nem igen fogsz egy helyen megfordulni az "átlag" orosz drukkerrel. ennyit az előítéletekről. :)

rexford 2008.06.21. 23:35:42

A sportban - úgy általában - azért nem voltak észrevehetetlenek eddig sem, és talán a politikában sem.

HgGina 2008.06.21. 23:35:43

Aki a 3:2 holland továbbjutást tippelte, ne menjen el brókernek. És jósnak/jósnőnek se.
Megjósolom, hogy hamar éhen halna ilyen munkaminőséggel.

rizla 2008.06.21. 23:36:14

awkward: "Másik, az olaszok szarok voltak az elején, de kezdenek belejönni."

kezdenek belejönni? mert 2 talált góllal megverték a mosott szar franciákat? vagy mert heroikus küzdelemben sikerült ikszelniük a brutálisan erős románokkal?
egyébként épp most borult a papírforma, miért ne borulhatna holnap is?

badblood 2008.06.21. 23:36:17

Szbornaja yeeeeee!!!!!
Ja, nem: Daaaaaaaaaa!!!! :))

halareaal 2008.06.21. 23:36:35

"spanyolok 80 éve nem nyertek ellenük.
összes csoportgyőztes kiesett
ez eddig statisztika."

statisztika??? hát nincs mitől félnem, mert a spanyolok megverték azokat az oroszokat 4-1re, akik megverték azokat a hollandokat 3-1re, akik 3-0ra verték az olaszokat. akárhogy is nézem, ebből 10-2es spanyol győzelem lesz.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.06.21. 23:37:44

Jó kis EB-ez. Kiestek a köcsög, nagyképű, hollandok. Hajrá Kelet ! Török- orosz döntő kéne, de a német tankok lesznek ott.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.21. 23:38:04

"spanyolok 80 éve nem nyertek ellenük.
összes csoportgyőztes kiesett
ez eddig statisztika."

ezt a 80 évet hogy érted?

rizla 2008.06.21. 23:38:09

awkward: egyébként nem az a kérdés, hogy miért vernék meg a spanyolokat, hanem hogy miért jutnának döntőbe.. ahhoz ugye az oroszokat is le kéne nyomni, de a mai után erre nem lehet nagy összegben fogadni. ha hiddink kétszer olyan jó edző, mint van basten, akkor hányszor olyan jó, mint az eddig teljesen fogalmatlannak tűnő donadoni?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:38:21

halareal, a spanyolok nem "azt" az orosz válogatottat verték meg akik most a hollandokat. :))))

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:39:11

Gyerekek én szertném a legjobban ha a spanyolok nyernének. De ezen az EB-n lassan nem történik semmi olyasmi amit szeretnék...

Mourinho már nem a király 2008.06.21. 23:40:00

Török-Orosz döntőt megse nézem :(

halareaal 2008.06.21. 23:40:25

GC,

az olaszok meg még egyszer sem verték meg a mostani spanyol válogatottat. viszont kikapni már kikaptak tőlük 2 hónapja, igaz abból nem lehet kiindulni, nemis akarok.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.21. 23:40:30

Érdekes, a csoprtmeccsek alatt, kb a meccsek 30-40%át találtam el, most az egyenes kieséses szakaszban az összest, hosszabításostól 11-estől. :)

rizla 2008.06.21. 23:40:42

a törökök nem jutnak döntőbe, ez egész biztos. annyi mák a világon nincs.

troy 2008.06.21. 23:40:46


awkward
ezzel magam is így vagyok már vagy 10 hosszú éve
de mit lehet tenni?

troy 2008.06.21. 23:41:45



Allah útjai kifürkészhetetlenek :)

Lojzi_ 2008.06.21. 23:43:33

rexford:
Voltak ott problémák bőven, de nagy részén túl vannak.
Eközben persze végig atomhatalom voltak, meg BT tagok, meg babám, de az igazi nagyhatalmi pozició közelítve régi fényéhez Putyin elnökségének a vége felé jött csak vissza (ha egyáltalán vannak már olyan helyzetben, mint '90 előtt). Ennek az első jele volt, mikor egyszerűen elzárták Ukrajnának a gázt.
A sportban is volt hullámvölgyük, amikor potenciáljuk alatt teljesítettek. Ennek is látom a végét.
A blognevet javaslom NSTL-re változtatni (Luzsnyiki)

troy 2008.06.21. 23:44:40



kizárt, hogy a törökök továbbjussanak, nihat sem játszhat már - most láttam

rbaggio 2008.06.21. 23:45:46

Az jutott eszembe, hogy olyan ez az orosz foci válogatott lassan, mint a jégkorongjuk. Nem gondolom, hog feltétlenül megnyerik az EB-t, bár van rá esélyük, de pont olyan ellenállhatatlan játékot mutatnak előrefelé (!!!), mint a hokisok.
Fantázia, kreativitás, önbizalom, egyéni képességek, csapatjáték. Szóval mindenben igyekeznek. És ahol olyan a nyersanyag, amelyből a sok kíváló hokis "kitermelődik", ott megvan a finesz a focihoz is.
Hosszabbítás második félidejében, nyerésre állva támadtak. Nem előrevitték a labdát, hanem komolyan támadtak! Arshavin a végén még biztos, ami biztos lefutotta Heitinga-t (?). A hollandoknál Sneijder volt, aki mentalitásban és képességekben felvette a versenyt. Az milyen már, hogy a holland csapatból Sneijder simán beférne az orosz csapatba :)
A csoportmeccsek alatt a hollandok mutatták a legszebb játékot egy francia (!) és egy olasz (!) válogtott ellen, de az oroszok még erősebbek. Szerintem nem volt benne a meccsben (csak a második félidőtől láttam) a hollandok győzelme.
Lubos Michel pedig szerintem nem jó bíró. Nem a visszavont sárga miatt, hanem egyszeráen szerintem sok a tévedése. Szerintem sokszor int továbbot, amikor kéne fújni. Nem jó és kész.

troy 2008.06.21. 23:46:43


na, én ma éjjel telesírom a párnám, és nincs ki megvigasztaljon, mint a kollgáa urat :(

BruceWayne 2008.06.21. 23:46:43

az EB tanulsága: szarj bele a csoportkörbe, lényeg hogy továbbvergődj aztán majd sorra verheted az addig jól teljesítőket

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 23:47:15

Rizla, amilyen ez az EB még az oroszok is fejreállhatnak, főleg ha kikiáltják őket esélyesnek.

Lojzi_ 2008.06.21. 23:47:32

ankward:
Úgyse lesz vasárnap este jobb dolgod. Én is ezért néztem meg az idei BL döntőt. A többi csatornán még annyira értelmes műsor sem volt. Itt cseteltünk Csöncsönnel meg egy két érdeklődővel.

rbaggio 2008.06.21. 23:49:09

Nera. ez az olaszok elve már régóta. Éppenhogy továbbvergődnek, aztán...

halareaal 2008.06.21. 23:49:18

most volt az eurosporton, hogy Torrest nem téveszti meg az olaszok gyenge szereplése a csoportban.

troy 2008.06.21. 23:49:40


lojzi
:)

kinek szurkoltál?

rizla 2008.06.21. 23:49:41

"az EB tanulsága: szarj bele a csoportkörbe, lényeg hogy továbbvergődj aztán majd sorra verheted az addig jól teljesítőket"

nera: az oroszoknak mind a két hátralévő csoportmeccsüket komolyan kellett venni a spanyol meccs után, úgyhogy ez a beleszarás vicces túlzás. az utolsó pillanatig élet-halál harcban voltak a továbbjutásért.

rizla 2008.06.21. 23:50:30

popp: én nem mondtam, hogy az oroszok megnyerik az EB-t (szerintem a németek nyerik), csak nem látok annyit ebben az olasz csapatban, hogy a spanyolokat, és az oroszokat is megverjék egymásután.

BruceWayne 2008.06.21. 23:52:50

hát azért a görögök ellen se brillíroztak, de igaz hogy a svéd meccset tényleg komolyan vették... de akkor is kapják be... hollandiát meg nem kell leanyázni, ma nem volt kedvük focizni + vBasten szarul cserélt. van ez így.

annyira nem lehet genyó a foci istene hogy holnap nem a spanyolok jutnak tovább...

muzzzy a.k.a. etil alakulat 2008.06.21. 23:52:55

nah az NST társasága megint rosszul tippelt :)

troy 2008.06.21. 23:54:19


muzzzy
de csak mert az eszükre hallgattak :)
fogadáskor mindig a szívre kell :)

troy 2008.06.21. 23:55:20

hát nera

az utóbbi két nap után nem tudom, mit gondoljak a foci istenéről. lehet, hogy túszul ejtette vagy zsarolja valaki...

rizla 2008.06.21. 23:55:54

"ma nem volt kedvük focizni + vBasten szarul cserélt. van ez így."

ja. hagyták továbbjutni az oroszokat. végülis csak egy EB-negyeddöntő, kit érdekel? tök rendesek.

troy 2008.06.21. 23:57:03


nistelrooyt meg van der saart sajnálom, uccsó eb-jük

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.21. 23:57:07

"hollandiát meg nem kell leanyázni, ma nem volt kedvük focizni" - persze, direkt kiakartak esni (persze anyázni nem kell őket), ne viccelj már!. Hiddink lekottázta őket, már a hosszabítást sem érdemelték volna meg, de mikor egyenlítettek, azt hittem mégis behúzzák.

Flying Circus 2008.06.21. 23:59:29

"az EB tanulsága: szarj bele a csoportkörbe, lényeg hogy továbbvergődj aztán majd sorra verheted az addig jól teljesítőket"
Kétlem h tudatos lett volna az amiről itt írsz, arról van inkább szó, h egyes csapatokból a tét hozza csak ki azt ami bennük van, a média pedig fújja, csak fújja (itt most)a holland lufit, aztán pukk. Totál üres az egész, nincs benne sem erő, sem kitartás, sem küzdenitudás. A nagypályás foci az nem csak kontrajáték, a kispályás az az.

BruceWayne 2008.06.22. 00:01:31

sajnos bosszantóan kurvajók voltak az oroszok, de azért az is biztos hogy a hollandok ennél többet tudnak, végig olyan érzésem volt mintha azt hinnék hogy ez az első felvonás és majd lesz egy visszavágó... egyedül sneijder lövöldözgetett, amúgy nulla, nem is mentek előre, semmi értelem nem látszott a játékukban, lófasz volt az egész.

rizla 2008.06.22. 00:03:10

flying circus: "egyes csapatokból a tét hozza csak ki azt ami bennük van"

az oroszok viszonylag simán megverték a görögöket, és a svédeket, és a spanyolok ellen sem voltak olyan rosszak, mint azt néhányan gondolták. úgyhogy amit írsz, az ennek a meccsnek kapcsán felesleges. szerintem az oroszok nem akarásban, vagy küzdenitudásban voltak jobbak, egyszerűen csak jobban fociztak. az már inkább valószínű, hogy a hollandok leblokkoltak (dehát mondtam, hogy ez lesz. jaj, nem vezetünk 2-0ra a 40. percben, pedig mi vagyunk a hollandok!)

troy 2008.06.22. 00:03:42



nera
igen, le voltak lassulva teljesen
nem hittem a szememnek

BruceWayne 2008.06.22. 00:04:09

az meg a másik hogy Van Basten nem vette észre hol kellett volna változtani, abszolút szar cseréket csinált, ugyanúgy jártak mint portugália és scolari(csak ez utóbbi már eleve szarul rakta össze a csapatot)

avus · http://avus.blog.hu 2008.06.22. 00:04:09

Halareaal, a magyarok meg kettő nyuszira verték a németeket a 06os vébé előtt, most akkor a logikáddal számolva, mi lettünk volna vb-dobogósok?

Spanyol csapat akkor képes csak egyenes kieséses fázisban nyerni, ha televan idegenlégiósokkal. Lásd Real, Barca. Az olaszok meg mesterei annak, hogy akármilyen szar csapattal bekínlódják magukat a döntőbe. A törököknél lassan nincs ki egy csapat, nem hiszem hogy akár az ő, akár a ruszkik lufija tovább tartana az elődöntőnél.

BruceWayne 2008.06.22. 00:05:22

na jóvan rizla elég volt az önigazolásból, faszod nem áll még fel? :-D temesd a hollandokat vagy 20 évre előre.....

vigvik 2008.06.22. 00:05:48

Szuper kis meccs volt, a hosszabbítás elején kapkodtam a fejem, és az jutott eszembe, hogy egy olasz vagy francia csapat merne-e vajon támadni. Max. respect mindkét félnek, különösen a győztesnek. Az orosz csatárgyerek (meg se próbálom leírni a nevét) meg egyfolytában vigyorog, tisztára mint anno Ronaldinho. Nekem nagyon szimpi.

troy 2008.06.22. 00:06:03


igen, ezét mondtam, hogy port-német utánérzés

Scolarit nem igazán érdekelte, V basten meg elhitte, hogy minden húzás bejön, mint eddig

rizla 2008.06.22. 00:07:49

nera: még nem

BUZI HOLLANDOK, HAHA

most már igen.

Lojzi_ 2008.06.22. 00:08:09

troy:
A tizenegyeseknél egyes játékosoknak szurkoltam személyes szimpátia alapján, addig meg a tizenegyesrúgásoknak....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.22. 00:09:13

rizla, az azzuri védelemében vannak gondok, bár az utolsó két meccsen már az is stabilabbnak tűnt. Mégis, ha nem az eddig mutatott játékból, hanem keret erősségéből indulunk ki, akkor az olaszok bármire képesek lehetnek.Mondjuk ehhez nem ártana egy isteni sugallat Donadoninak. Ha meg nem az eddig mutatott játékból, hanem keret erősségéből indulunk ki, akkor az olaszok bármire képesek lehetnek. A 4-2-3-1-es felállást javasolnám neki római tengellyel (Panucci, De Rossi, Aquilani, Perotta)! Persze egy igazi két esélyes derbi a spanyol-olasz és vágyam szerint a meccs győztese Európa Bajnok lesz (remélem az olaszok).

troy 2008.06.22. 00:09:13


Rizla, most már elég legyen
megkaptad amit akartál ötszörösen
a döglött oroszlán eseste, tudod

2008.06.22. 00:09:21

Nagyon kiváncsi vagyok, hogy holnap mi lesz. (tudom vasárnap) Ezen az EB-n tényleg bármi megtörténhet, de a megérzéseim és persze eddigi tapasztalataim (amelyekkel lehet, hogy a végén kitörölhetem a seggem) azt mondatják velem, hogy holnap, a lenyugvó nap mögül olasz továbbjutás kacsintgat ki majd felettébb bájosan. Bajosan, mondhatnák a Furia Rojaért szorítók, de sajnos a hispán armadát valahogy mégis mindég utóléri a nagy világversenyeken az átok, amelyet szerintem még valamely inka törzsfő hagyott rájuk bosszúból amiért Pizarro és társai belezőkarmolósat játszottak nyilván jobb sorsra érdemes népével. Lényeg a lényeg, a spanyoloknak feltűnően nem megy az egyenekieséses szakaszban, amit csak tetéz hogy az ellenfél az a mentálisan azért igen erős Squadra Azzurra, amelynek éppen ez a specialitása, hiába játszanak a csoportkörben vagy akár végig az egész tornán sz*rul valahogy mégis továbbnyomják magukat. Úgyhogy várom nagyon a holnapot, hátha ez a tendencia is borul egyet. kettőt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.06.22. 00:09:34

Azért ez így nem lesz jó, kedves nst, eddig három meccsből háromszor pont a másik cspat nyert. És eddig mindig azt mondtátok, amit hallani akartam.... :-(

viszont tény, oroszoknak max respekt. Ha így játszanak csütörtökön, annak nagyon fogok örülni :-D

BruceWayne 2008.06.22. 00:10:46

az olaszoknak meg nincs középpályájuk (pirlo gattuso eltiltva) viszont van egy impotens csatársoruk (Toni :-) és egy erősen hiányos védelmük.... ellenben a minden téren jól álló spanyolokkal, mérhetetlen károkat okozna az univerzumban és a tér-idő kontínumban ha holnap nem a spanyolok jutnának tovább... az oroszok legalább a teljesen alulmotivált svédeket lefocizták, törökök fordítottak a nem rosszul játszó csehek ellen), de az olaszok csak egy überfos franciaorsázágot vert úgy ahogy... sehogy se jön ki az ő továbbjutásuk, ők nem a németek :-D

troy 2008.06.22. 00:11:55


lojzi
nagyon cseles :)

BruceWayne 2008.06.22. 00:12:32

baszod popp, még Vucinicet meg Mexest nem raknád be a kezdőbe?

rizla 2008.06.22. 00:13:10

popp: az oroszok eddig a 3 meccsükön 3 különböző felállással nyomták. a játékukból abszolút hiányzik a fantázia, de kivételesen a védelmüket sem lehet betonnak nevezni. donadoni pedig nem egy lippi. akárhogy is, én nem érzem, hogy az olaszok csak azért esélyesebbek, mint a spanyolok, mert ők az olaszok, a spanyolok meg úgyis mindig elcseszik. pláne, hogy mindenki ezt várja. egyébként én is az olaszokra tennék a történelem alapján, de egyszerűen nem érzem, hogy ez most összejön nekik. oké, a spanyolok hagyományos lúzerségét ismerve van rá sansz, de 50-50nél nem nagyobb.

rizla 2008.06.22. 00:14:16

egyébként nem igaz, hogy pont a mai nap után mindenki azzal jön, hogy eddig mi volt a hagyomány..

troy 2008.06.22. 00:14:18


na, fejfájáscsillapító be, tente, és ha holnap az olaszok nyernek, összetörök minden tányért, ami a kezembe kerül
jócakát mindnkinek

Lojzi_ 2008.06.22. 00:16:01

Nera:
azok nem olaszok... :o)))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.22. 00:17:42

Nera, amennyiben olaszok lennének elgondolkodnék rajtuk, Mexes,például beférne védelembe, a franciába is befért volna, de valószínűleg Skorpió.

"az olaszoknak meg nincs középpályájuk (pirlo gattuso eltiltva) viszont van egy impotens csatársoruk (Toni :-) és egy erősen hiányos védelmük...." - lehet ilyeneket mondani zsigerből, de ne csodálkozz ha kiröhögnek :D!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.22. 00:18:20

"az meg a másik hogy Van Basten nem vette észre hol kellett volna változtani, abszolút szar cseréket csinált"

ebben nem kis igazság van

Kuyt -> Van Persie: VP nem sok extrát tett be támadásban, ugyanakkor katasztrofálisak voltak a vissza(nem)zárásai, Zhirkov és Arshavin is úgy ment el a baloldalon, ahogy csak akart, Heitinga meg csak nézhetett mint a lukinyúl, ha mindketten megindultak. Kuyt meg, mint tudjuk, a világ legjobb védekezőcsatára. :)

Boulahrouz -> Heitinga: ez nagyon necces kérdés, de Boulah-t ebben a helyzetben nem biztos, hogy játszatni kellett volna. A sárgája valójában már a 2. kellett volna, hogy legyen, le kellett hozni, de ezzel elment egy csere.

Engelaar -> Affelay: ez többé-kevésbé védhető.

patomio 2008.06.22. 00:22:13

Remélem valamelyik kapitalista csapat legközelebb kiüti az áruló által irányított kommunistákat.
Ja amúgy a törökök meg fi a frászt csinálnak az EURÓPA bajnokságon?

Flying Circus 2008.06.22. 00:23:01

rizla 2008.06.22. 00:03:10

az oroszokkal kapcsolatban igazad van, de a médiahype, amely ellen kellene védekezni-érvelni (sajnos még NST-n is), az makacs módon kihozta a hollandokból azt is ami nem votl bennük. Sztem nem blokkoltak. Van basten védelme nem volt védelem. Levette a Zütközőembert meg a másikat is (Engelaar), mert arra számított hogy az ororszok úgysem kontráznak villámgyorsan, mert abban nem jók. Pedig jók. Klasszis edzővel, sokkal kevesebb hype-pal, ez a csapat a vébén 4között lesz. ne búsuljatok, hollandfanok!

BruceWayne 2008.06.22. 00:23:12

nyílván nem 2 emberből áll a középpályájuk, de donadoni csapatában (írnám hogy játékrendszerében de neki nem igazán van olyan) alameberek, másrészt nyílván nem fognak Rómás középpályával felállni, és az is nyílvánvaló hogy a spanyolokat nem egy aquillani, de rossi, toni féle "tengellyel" lehet megverni (vagy ambrosini és perrotta van még ott, és ezzel ki is fújt a középpálya)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.22. 00:23:56

"baszod popp, még Vucinicet meg Mexest nem raknád be a kezdőbe?"

:D

rizla 2008.06.22. 00:25:50

bedobás: "Engelaar -> Affelay: ez többé-kevésbé védhető."

hát ezzel azért lehetne vitatkozni. lehozott egy labdaszerző embert, és behozott egy teljesen súlytalan támadót, mert ugye affelay semmit sem csinált szinte. a gólhoz semmi köze nem volt ennek a védő-támadó cserének.

BruceWayne 2008.06.22. 00:26:10

rossz ezt kimondani anti-poolosként de egy EB-formában játszó Dirk Kuyt-nek a kezdőben lett volna a helye a 2. fi-ben is...+ Engelaart is értelmetlen levenni egy ilyen orosz csapat ellen + Robbent/Huntelaart a padon hagyni

rizla 2008.06.22. 00:26:55

flying circus: nem volt nagy hype a hollandok körül a torna ELŐTT.. az már a jó csoportmeccseik után jött. szóval a vb-n is max akkor lesz valami, ha szarul játszanak? hmm, érdekes.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.22. 00:27:19

"hát ezzel azért lehetne vitatkozni. lehozott egy labdaszerző embert, és behozott egy teljesen súlytalan támadót, mert ugye affelay semmit sem csinált szinte. a gólhoz semmi köze nem volt ennek a védő-támadó cserének."

abszolút igazat adok neked, de elfogult vagyok Ibivel és nem igazán tudom, kinek a helyére lehetett volna betenni.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.22. 00:31:19

"abszolút igazat adok neked"

izé, csak az elejével. :D

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.22. 00:34:38

"rossz ezt kimondani anti-poolosként de egy EB-formában játszó Dirk Kuyt-nek a kezdőben lett volna a helye a 2. fi-ben is..."

teljesen át tudom érezni a helyzetedet, én Poolosként is a végletek között mozgok vele kapcsolatban. igazi love-hate relationship. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.22. 00:39:10

"másrészt nyílván nem fognak Rómás középpályával felállni" - nyilván, ha ilyen jó belső infóid vannak, akkor föladom!

rizla 2008.06.22. 00:44:30

gattuso nem játszhat

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.06.22. 00:45:54

Én Poolosként egyértelműen szeretem Kuytot, és szerintem azt akarta Van Basten, hogy jól lefárasztja a védőjét, és behoz egy támadót, aki majd ott szabadon tud kavargatni. Csak nem egy ilyen Van Persie-féle homokos kellett volna oda. Meg az is kár, hogy van der Vaart egyik hülye megoldását követte a másik, Sneijder meg egyedül szerencsétlenkedett. Szerintem ma lehetett volna akármit csinálni, meg akárkit behozni, a hollandoknak csak akkor lett volna esélyük, ha beakad egy-két lövés, de hát mi kellettünk volna oda, mert a kiélezett szituban Sneijder átengedi nekünk a szabadot...

BruceWayne 2008.06.22. 00:46:08

pirlo se, de ezt már tudjuk egy ideje

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.06.22. 00:53:52

A Bem após sztori mellé nem mutatna jobban Bem apó képe?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.06.22. 01:00:54

Igen, ez Dembinszky Henrik, vagy tévednék?

halareaal 2008.06.22. 01:34:41

Engellar lehozása indokolt volt, támadni kelett, védőt nem mert lehozni ezért inkább őt kapta le. amúgy nem volt rossz az ebn, de olyan kurva lassú, hogy a szélen futó orosz kontrákkal nem tudott volna mit kezdeni. Afellay meg szar volt, de nem ezt várhattuk volna. v Persie viszont ordas nagy hibája volt vBastennek. Robbennek sztem kezdőben lenne a helye, vPersienek meg kb otthon. az ebn mutatott forma alapján még Drenthét is inkább kivittem volna, Seedorfról már nemis beszélve. amúgy meg lehetett volna próbálni a 2 csatáros játékot,a bizonytalan orosz védőknek sok lett volna Nisterooy mellé Huntelaar. bár arra szemmel láthatóan nem számítottak a holllandok, h az oroszok ennyire jók lesznek a hosszabításban.

halareaal 2008.06.22. 01:36:25

amúgy pedig, az oroszokat simán meglehetne verni úgy, mint a portugálokat: felívelni középre, és vki befejeli. ilyen esetekben Akinfeev is gyakrabban hibázik.

halareaal 2008.06.22. 01:37:47

Pirlo és Gattuso hiányában úgy érzem, a Xavi, Iniesta, Senna (vagy Fabregas vagy Alonso) spanyol középpálya mellett nem sokat lesz az olaszoknál a labda. persze tudom, ez még nem jelent semmit...

Dzsúd Horse 2008.06.22. 01:58:25

"..spanyol középpálya mellett nem sokat lesz az olaszoknál a labda. persze tudom, ez még nem jelent semmit..."

Hát tényleg nem jelent semmit, elég csak a kedvenc klubod riválisának vesztes meccseit megnézni. Lebirtokolták az egész spanyol bajnokságot, és harmadikok lettek.

Lencse. 2008.06.22. 02:36:03

Fejet hajtok, nem értek a focihoz bazze. Az egész rohadt EB-n z volt az első meccs, aminek teljesen biztos voltam az eredményében. (jó, a német-osztrák óta, arra nagyon büszke vagyok ám) Egyszerűen nem láttam azt, hogy a ruszkik hogy bírnák megverni ezt a holland válogatottat. Megmutatták.
A hollandok piszkosul le voltak blokkolva, nem tudom ez minek köszönhető. Szerepet játszhatott benne pl. Boulahrouz tragédiája is, mint tényező.
Eddig kiegyenlített első negyedóra után fölénybe kerültek, most nem, sőt. Örülhetnek, hogy hosszabításig eljutottak.
Az oroszok és Hiddink előtt le a kalappal. Képzeljetek el jó sok nyáladzást. :) És tényleg futószalagon kúrják el a helyzeteket, és tényleg úgy, ahogy az Arsenal.
Kibaszott nagy az EB, már a csoportkör is nagyon jó volt, és eddig mindhárom negyeddöntő ütött. A holnapi szerintem unalmasabb lesz, de úgysem értek én ehhez.

Lencse. 2008.06.22. 02:40:50

A szoftveresen letiltott kommentek közé kérném felvenni a "Mit keresnek a törökök és oroszok az EURÓPA bajnokságon?" tartalmúakat is.

szbszig 2008.06.22. 07:31:42

Na, meglássátok, eljön majd még az a török-orosz "Európa"-bajnoki döntő... :D

grigorij (törölt) 2008.06.22. 08:33:18

Lencse: Én eddig 3-ból hármat eltaláltam - és nyertem egy valag sört...
De mit is akarsz mondani ezzel az orosz és török meg Európa dologgal?

Amanitin2 (törölt) 2008.06.22. 08:50:03

"A szoftveresen letiltott kommentek közé kérném felvenni a "Mit keresnek a törökök és oroszok az EURÓPA bajnokságon?" tartalmúakat is."

És Izrael? muhaha.

Az oroszokról szerintem ki fog derülni, hogy doppingoltak. Amennyit azok futottak az egyszerűen elképesztő. Egyénileg is jók voltak persze, főleg az alapvonalig elfutás n+1-szer a balszélen, de ahogy két óra játék után 3:1-nél is sprinteltek még minden labdáért, én még ilyet nem láttam.

drosiii 2008.06.22. 11:56:09

iwiwen már 872,5 pontom van :P

Lehet azért is nézték le sokan az orosz focit, mert gyakorlatilag el sem jutott hozzánk. Nem láttuk, nem hallottuk. Idén meg amit csinálnak az elképesztő, de valami magyarázat kell legyen..
Viszont úgy gondolom, hogy egyenlőre nem tudnak majd megmaradni az elitben, lesz 1-2 év pihenőjük (vagy több)..

rizla 2008.06.22. 12:07:01

"Idén meg amit csinálnak az elképesztő, de valami magyarázat kell legyen.."

nem nehéz, utánpótlásképzés. 2-3 éve vajon ki miatt estünk ki az U17es EBről? ugyanazok miatt, akik aztán be is húzták, igen, a ruszkik miatt.
kurva sok pénz, kurva sok ember.

Lencse. 2008.06.22. 12:40:36

grigorij: arra gondolok, hogy elég elcsépelt, ahogy egy páran odavetik, hogy ezek nem is európai országok. (hasonló marhaságok: francia=afrikaválogatott, ronaldo nem lő gólt a fontos meccseken stb.)

Ha már a Jóisten így dobta le nekünk ezeket a kontinenseket, hogy Európa és Ázsia között nincs sokcsillió négyzetkilométernyi csillogó vízfelület, akkor fogadjuk el, hogy a földrajzi és politikai határok között átfedések lehetnek. Szerintem mindkét ország európaisága védhető, történelmi okokkal. Esetleg tiltsuk el a briteket is az EB-től.
Jelzem, huszonpár éve Oroszországhoz még sokkal több közünk volt, mint a nyugat-európai országokhoz, a török válogatott védőjét pedig magyarul hívják! Lehet, hogy a szépapám mentette meg az övének az életét valami rázós szituációban, hát nem megható?

davidmoyes 2008.06.22. 13:02:06

Én folyamatosan azoknak szurkolok, akik szívnak..
A különböző futball szövetségek évről évre fogalmazzák a könyörgő leveleket, hogy a tárgyévben NE nekik szurkoljak... :)
Röhej!

vigvik 2008.06.22. 14:10:27

1, Csapatépítési közhelyparádé: 2-3 egyéniséggel (lehetőleg egy nagyon fiatal, egy pedig rutinosabb) 8-9 magasan képzett iparossal, jó edzővel, jó kapussal bármit elérhetsz.

2, A jó fizikális állapot elengedhetetlen a legjobb, legtehetségesebb játékosoknak is.

x, Amíg az oroszok így játszanak, addig nem is értem, hogy hogyan jut eszébe bárkinek is háborogni, hogy mit keresnek itt... Nem mindegy?

halareaal 2008.06.22. 15:24:12

"Lehet azért is nézték le sokan az orosz focit, mert gyakorlatilag el sem jutott hozzánk."

az oroszoktól ezt jogosan nem sokan várhatták. a Zenit nagy volt, de éppenh továbbcsúsztak a Marseille és a Villarreal ellen, Münchenben mákjuk volt, egy parádé meg mindenkinek kijöhet (4-0) a Leverkusen meg láttuk szezon végén milyen szar volt. előtte a CSZKA ugyanolyan volt, mint a Zenit tetszetős eredményes foci, igaz más stílus. aztán az UEFA győzelem után elhullottak a köv. UEFA csoportkörében. spanyolok eleni 1-4 nem sok jóval kecsegtetett. meglepetés az orosz csapat, nemis kicsi.

rbaggio 2008.06.22. 16:06:51

"Lehet azért is nézték le sokan az orosz focit, mert gyakorlatilag el sem jutott hozzánk."
Még lehet, hogy a sporttévé rákap (csak ne a sportub!!!!). Lehet, hogy az ottani meccsek érdekesebbek lennének, mint a portugál, vagy a francia bajnokság...

rbaggio 2008.06.22. 16:08:59

sportub = sportklub

kroos 2008.06.23. 08:29:36

azért ha nem is gyakran de van amikor a jobban játszó csapat nyer
süti beállítások módosítása