Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

I. Negyeddöntő és a három dolog

2008.06.20. 10:23 heinrich

Hát lássuk. Ez ugyan csúnyán mellément, de emiatt busongjanak a zselések – háttérben az Azori-szigetek és Madeira siratókórusa játszik. A foci ugye csapatjáték. Mondhatnók: there’s no I in team. Tévedtünk, mikor azt gondoltuk, hogy ebben a dizájnos csomagolású Nationalelfben nem ugyanaz az Ossian Accept edzette acélszív dohog, mint a jogelődökben, szintén tévedés volt azt hinni, hogy a portugálok Európa braziljai, cseréljük hát argentinra. A portugálok egy olyan tényező miatt estek ki, ami miatt másodpercnyi sajnálatot, kósza könnycseppet sem érdemelnek. Nagy arc, lazulás, és teátrális dekadencia - tragikus mese az elfecsérelt ifjúságról. Lelketlen bagázsnak marad az alkoholmentes sör, a szójafasírt meg a húzogatás. Immár otthon.

I. Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megrakják.

II. Német ha fölkel, nem kér, de vesz, ragad.

III. Végy egy jó kapust. Ha nincs, akkor egy jó balhátvédet. Ha az sincs, akkor játssz több csatárral, de legalább ne hozd le. Ha lehozod, csomagolj. Csak előtte írd alá az új szerződésed.

149 komment

Címkék: német portugál h összefoglaló eb 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr85530338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effberg 2008.06.20. 10:34:50

1. Schweini pár kört ráver mint Effe-re csunyaságba, lassan játékban meg utoléri
2. Ne íveld a kertitörpére a lasztit
3. Kevesebb zselé több alázat

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.06.20. 10:37:42

hát igen. mondjuk, az előző poszt erről a meccsről mellé hasított, de senki nem várt német feltámadást, és futballt (szerintem)... mert ez az volt, futball, a játszott formában. és az első gól számított. lélektanilag ott eldőlt (de hülyén hangzik).

effberg 2008.06.20. 10:43:02

Az előző posztban nem is a tipp volt a gond. Hanem az hogy mennyire lesajnálták a robotokat, és hogy istenítve lettek a lánykák...pedig az a csapat ahol pepe a legjobb védő, ne csodálkozzon hogy hármat kap

bakító 2008.06.20. 10:55:44

1. Aki lenézi a németeket, az úgy jár mint az egyszeri paraszt meg a lengőajtó.

2. A portugál csapat olyan mint a magyar, csak jobb kiadásban. Van középpályájuk, aztán... nincs más.

3. Ez azért mégiscsak csapatjáték. Ha egy munka közben a következő munkán jár az eszem, akkor biztos hogy nagyon el fogok valamit baltázni.

stécé 2008.06.20. 10:59:40

Csak az lepődött meg, aki még nem látott 2-3 világversenyt és/vagy nem ismeri a futballtörténelmet. Ne legyen igazam, de megvan az egyik döntős....

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.06.20. 10:59:56

De azért:

1. A portugál támadószekció kétszer még így is feltörte a német védelmet - ennek normális saját védelem mellett elégnek kellett volna lennie
2. Ez tehát konkrétan, megnevezhetően Ferreirán és Ricardón ment el, és pont. Scolari a meccsen nem csinált nagy bakit, és én nem tudom, van e jobb ánykapus ricardónál - ha nincs, nem big phil tehet róla
3. remélem az oranjénak nem ártott meg ennyire a pihenés!

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.06.20. 11:00:13

Tévedésem maximálisan felvállalva: sem az EB előtti posztban, sem tegnap nem 'sajnáltam le a robotokat' (Jogi Löw elképzeléseit, csapatszerkezetét kár lenne bírálni, jól van ez kigondolva s elmondva is), és a lánykákat sem istenítettem (A portugálok keretes szerkezetben szarok. Hátul egy nagy odvas lyuk, meg elől a párja).

A tegnapi meccsnek legalább 3-4 kimenetelét is meg lehetett volna ideologizálni, hogy miért volt ez vagy az törvényszerű. Azt gondoltam, a portugálokba több tartás és akarat szorult, könnyebb meccseken vannak túl és jobb formában vannak a sztárjaik. Hát nem jött be.

Az ember szokva van a kritikához, egyszeri blogger a szűretlen közízléssel/véleménnyel ütközteti a gondolatait, ez rendben is van. Azért az feltűnő, hogy nem a meccs előtt kezdek sorjázni a német tirádák és masszív ellenvélemények. Dehát az ember, maga is kurva, nem csodálkozik.

mann 2008.06.20. 11:03:22

1. Pepe még mindig úgy néz ki mint Krapulax
2. Deco egész évben az eb-re pihent
3. Kényelmesebb a díszpáholyban bituzgatni mint szorongani a kispadon

+1 a németek bárkinek/bárminek nekimennek, ha a stadion velük énekli a himnuszukat

the real 2008.06.20. 11:05:49

Szerintem minden szava rendben volt annak a posztnak, még így, utólag tekintve és annak ellenére is, hogy én német továbbjutást vártam.

Egyébként meg német-olasz döntőt (olasz győzelemmel) és horvát-orosz bronzmeccset (már ha lenne olyan). Remélem, nem lesz mindenben igazam, és megnyugtat, hogy nem is szokott :)

danesdzsu2 2008.06.20. 11:05:51

Én azon lepődtem meg igazán, hogy Ronaldótól eltekintve a németek játszották az "eltört a műkörmöm" jellegű kislány szerepet. Decoról úgy pattant le az egyik, hogy már röhögtem. A párharcok jó részénél csak arra figyeltek, hogy elessenek.

Lencse. 2008.06.20. 11:08:00

heinrich tegnapi postját jó volt egyszer olvasni, mert okosnak tűnt, jó volt a meccs után, mert szórakoztató volt, és ez is tetszik az Ossiánnal. :)

effberg 2008.06.20. 11:09:16

Heinrich máskor is így tévedj :D
"Azért az feltűnő, hogy nem a meccs előtt kezdek sorjázni a német tirádák és masszív ellenvélemények. Dehát az ember, maga is kurva, nem csodálkozik."
Ezzel viszont maximálisan egyetértek... tegnap a sörsátorban 2-0ig csunyán néztek rám a '90-es németmez miatt... utánna szimpi gyerek voltam... ( bár lehet azért a sörrel-vöröspóló-öntögető hadjárat miatt kaptam a pofont )

bakító 2008.06.20. 11:10:53

Heinrich. még jóvátehetnéd egy kapitány naplója második résszel :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.20. 11:22:56

Három dolog, ami eszembe jutott:

1. Amikor a második portugál gól után Löw rágyújtott, hogy náci szervezet ez az UEFA.

2. Amikor Flick lecserélte Klosét, hogy a csereedző bepánikolt, és ebből még nagy baj lehet.

3. Amikor Bölöni azt mondta a meccs után a stúdióban, hogy "nem tetszik nekem, hogy itt mindenki a portugálokról beszél, miközben egy nagyon taktikus és kiváló német válogatottat láttunk", akkor meg az, hogy végre egy szakember.

Lencse. 2008.06.20. 11:27:20

Csöncsön:

1. Ugyan már, szerintem élvezte, talán még egy sör is előkerült.

2. Ott én is fostam, mikor bejött Jansen, gyáva húzás volt. Azért köszönjük meg Flicknek, jó meccset vezényelt.

bakító 2008.06.20. 11:28:10

Ja igen Bölöni... és milyen furcsán nézett a studióban levő bagázs hogy jé ez ért a focihoz...

Paul Newman Jr. 2008.06.20. 11:28:13

1) Ez az EB egyelőre a csatársorok hiányáról szól, kivéve holland, spanyol

2) Ez az EB eddig az ordas kapushibákról szól - görög, cseh, portugál

3. Bölönit behívni tényleg jó ötlet volt, még Bozsik is megpróbálta összekapni magát és egész értelmes megnyilvánulásai voltak, most, hogy nem csak a parasztvakítást kellett előadnia.

r_magpie 2008.06.20. 11:28:29

1. a pihenés miatt vagy sem: a portugálok kicsit sem pörögtek rá erre a meccsre, pedig ha harapnak, továbbmehettek volna még így rikardóstul, ferreirástul is

2. bár voltak kényszerű cserék is, tetszik, hogy Löw ennyire mer változtatni a kezdőn

3. ejj, ha az a Podolski-lövés hamarabb adja ki a külit...

+ 3 egyéb:

1. tényleg Bölöni húzta ki a szélre először CRonaldót?

2. ennek a svéd ugribugrinak a meccs/gól átlaga 4.33...felőlem vezetheti a döntőt is

3. elhiszem, hogy sok eső, meg svájc-török, meg minden, de a gyöp az irgalmatlanul randa volt

Hyni 2008.06.20. 11:30:14

Soha nem bocsátom meg a portugáloknak, hogy a Nationalelf-nek kellett szurkolnom talán életemben elősször, de hát ezt a portugál csapatot egyszerűen nem lehet szeretni,szemben a korábbiakkal...

drosiii 2008.06.20. 11:32:01

1. megkérhetném a kedves publikumot, hogy ne nácizzon
2. 9. vagyok iwiwen :P (765 pont)
3. jó meccsei vannak ennek a bírónak.

Lencse. 2008.06.20. 11:36:28

Tetszik, ahogy az utolsó csoportmeccsel magyarázzák a kiesést. Ha A-csapat játszik Svájc ellen, és lesérül mondjuk Deco meg Carvalho, most azért lenne olyan okos mindenki.

magpie: A gyep eklektikusan foltos volt, de azért ez szép munka volt, és nem is állt most úgy meg a víz, mint a svájci-törökön.

bvb09 2008.06.20. 11:41:41

És sohase feljetsd el Gary Linekert...

doktor.dikhed 2008.06.20. 11:41:45

Azért tegyük hozzá, hogy nem ok nélkül sajnáltuk le a németeket előzetesen (bár én rájuk fogadtam, de egy szerencsés továbbjutásra tippeltem, játékgyilkolás mellett).

Schwein nélkül a német középpálya nem túl acélos, Gomez meg egyszerűen visszahúzta eddig a csapatot, annyira gyenge. Low csak pár apróságot változtatott, de ezek döntőnek bizonyultak.

effberg 2008.06.20. 11:53:59

a nácizást énis kikérem magamnak, anya most piztos bedugna a sparhertba... amugymeg szerintem ebben a német csapatban van még tartalék...
1. Rolfes pajti szép szál germánus az biztos, de a foltosfrings-től klasszisokkal elvan maradva.
2. Klose megszerezte az első gólját... asszem ez jót ígér
3. Az ezüstembernek 28ról kell feldöntenie a kaput hogy végre kinyíljon a csipája? most végre mutatott vezetői ambiciókat.
4. Ez egy nagy önbizalomfröccs volt... és 1 dolgot sose adj a németeknek, önbizalmat

Ronal-d'oh! 2008.06.20. 12:07:23

Portugália veszte:
1. Szabadrúgásnál fogni kéne az embereket, nem két méterről nézni. (2 gól)
2. Kéne egy jó kapus.
3. Valaki rúgja tökön Ronaldót, verje bele a fejébe, hogy szántsa fel a pályát, támadjon le, ne csak cselezzen és gólt lőjön. És maradjon Manchesterben.

BruceWayne 2008.06.20. 12:08:32

mielőtt mindenki kiosztaná a Vaskeresztete a német csapat tagjainak azért nem ártana egy két dolgot figyelembe venni:
a meccs első szakaszában a portugálok helyzeteiből volt több, Moutinho gyakorlatilag ziccerben hibázott; aztán jött egy nagyszerű német kontra, meg egy gól az elalvó védelem/kapus között, de ez se roppantotta össze a portugálokat, egyből tudtak szépíteni és ezután a félidő hátralévő részében is ők alakítottak ki több és nagyobb helyzeteket. a 2 félidő kezdetén mondjuk nem sok mindent tudtak csinálni a portugálok, kaptak is egy jónagy (szabálytalan) potyát, de innenntől megint ők támadtak végig, az más kérdés hogy mennyire ötletesen, de a végéig már 1-2 lövést leszámítva a portugálok nyomtak végig, és még ez a teljesen alulteljesítő és rosszul összerakott bagázs is majdnem X-re tudta hozni a meccset... mondom mindezt úgy hogy általában a portugálok/színészek ellen szoktam szurkolni... teljesen megérdemelten nyertek a németek mert komolyan vették a meccset és mert úgy mentek ki a pályára ahogy kell, szemben a portugálokkal, akikre nincs mentség; de azért a német csapatot nem kéne most ennyire hypeolni....

drosiii 2008.06.20. 12:09:08

huhh. Mindenki a szabadrúgás utáni fejesekről beszél, DE az első gól az egy csodálatos támadás befejezéseként született... Nálam eddig az EB gólja. (második a hasonló holland gól, RVN csele/passza után)

doktor.dikhed 2008.06.20. 12:11:15

"3. Valaki rúgja tökön Ronaldót, verje bele a fejébe, hogy szántsa fel a pályát, támadjon le, ne csak cselezzen és gólt lőjön. És maradjon Manchesterben."

Ja, lehet szidni Fergusont, de tény, hogy ért a fiatal játékosok nyelvén. Ronaldóból is focistát nevelt, össze sem lehet hasonlítani a néhány évvel ezelőtti önmagával, viszont egy a Realban vagy a Barcában elkallódna...

effberg 2008.06.20. 12:18:05

@Nerazzuri

Szerintem a két csapat közötti különbség játékban nem 1 gól volt, és ez a "majdnem X-től" messze volt.
ez meg nem hype még, csak biztos fura hogy nem csak a szapulás megy

Dr House 2008.06.20. 12:25:22

Szerintem azért annyira nem jók a németek, kijött nekik a lépés...csapatként jól funkcionálnak eddig ez a siker titka. A portugálok megint jöttek a "táncolós focijukkal" és sokszor a racionálisabb megoldásokat mellőzték. Deco nem játszott rosszul, sőt nálam ő a portugálok közül a legjobb játékos az EB-n, de tényleg sokszor belehalt a szépségbe (annyit sarkazott). Ne felejtsük el azt se, h a horvátok ellen milyen volt ez a német csapat.. Persze lehet azzal jönni, h az csak egy kivételes alkalom volt stb... a horvátok kemény, agresszív focija, és áttörhetetlen védelme nem tetszett a német legyényeknek. A lengyel, és az osztrák foci meg fényévekkel van lemaradva az elittől szóval azt nem tartom akkora német sikernek.

Wwolf 2008.06.20. 12:37:47

1. Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt -
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt. :|

2. Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang. :|

3. Einigkeit und Recht und Freiheit
Für das deutsche Vaterland!
Danach laßt uns alle streben
Brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
Sind des Glückes Unterpfand.
|: Blüh' im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland. :|

(4. Deutschland, Deutschland über alles,
Und im Unglück nun erst recht.
Nur im Unglück kann die Liebe
Zeigen, ob sie stark und echt.
Und so soll es weiterklingen
Von Geschlechte zu Geschlecht:
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Und im Unglück nun erst recht. :| )

Wwolf 2008.06.20. 12:41:07

amugy ennek a zenejet Hadn irta, es eredetileg a Monarchia himnusza volt, a kovetkezo szoveggel:

1797-1835 and 1848-1854:

Gott erhalte Franz den Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz,
Hoch als Herrscher, hoch als Weiser,
Steht er in des Ruhmes Glanz;
Liebe windet Lorbeerreiser
Ihm zum ewig grünen Kranz.
Gott erhalte Franz den Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!
Gott erhalte Franz den Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!

Über blühende Gefilde
Reicht sein Scepter weit und breit;
Säulen seines Throns sind milde,
Biedersinn und Redlichkeit,
Und von seinem Wappenschilde
Strahlet die Gerechtigkeit.
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!

Sich mit Tugenden zu schmücken,
Achtet er der Sorgen werth,
Nicht um Völker zu erdrücken
Flammt in seiner Hand das Schwert:
Sie zu segnen, zu beglücken,
Ist der Preis, den er begehrt,
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!

Er zerbrach der Knechtschaft Bande,
Hob zur Freiheit uns empor!
Früh' erleb' er deutscher Lande,
Deutscher Völker höchsten Flor,
Und vernehme noch am Rande
Später Gruft der Enkel Chor:
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!
Gott erhalte unsern Kaiser,
Unsern guten Kaiser Franz!

(words by Lorenz Leopold Haschka)

---
1835-1848:

Segen Öst'reichs hohem Sohne,
Unserm Kaiser Ferdinand!
Gott von Deinem Wolkenthrone
Blick' erhörend auf dies Land!
Laß Ihn, auf des Lebens Höhen
Hingestellt von Deiner Hand,
Glücklich und beglückend stehen,
Schütze unsern Ferdinand!
Glücklich und beglückend stehen,
Schütze unsern Ferdinand!

Alle Deine Gaben spende
Gnädig Ihm und Seinem Haus';
Alle deine Engel sende,
Herr, auf Seinen Wegen aus!
Gib, daß Recht und Licht und Wahrheit,
Wie sie Ihm im Herzen glüh'n,
Lang' in reiner, ew'ger Klarheit
Noch zu unserm Heile blüh'n!
Lang' in reiner, ew'ger Klarheit
Noch zu unserm Heile blüh'n!

Palmen laß Sein Haupt umkränzen,
Scheuche Krieg und Zwietracht fort;
Laß' Ihn hoch und herrlich glänzen,
Als des Friedens Schirm und Hort!
Laß' Ihn, wenn Gewitter grauen,
Wie ein Sternbild hingestellt,
Tröstend Licht hernieder thauen,
In die sturmbewegte Welt!
Tröstend Licht hernieder thauen,
In die sturmbewegte Welt!

Holde Ruh' und Eintracht walte,
Wo er sanft das Scepter schwingt;
Seines Volkes Liebe halte
Freudig Seinen Thron umringt;
Unaufhörlich festgeschlungen
Bleibe ewig dieses Band!
Rufet "Heil" mit tausend Zungen,
"Heil dem milden Ferdinand!"
Rufet "Heil" mit tausend Zungen,
"Heil dem milden Ferdinand!"

(Words by Joseph Christian von Zedlitz)

---
1854-1918

1. Gott erhalte, Gott beschütze
Unsern Kaiser, unser Land!
Mächtig durch des Glaubens Stütze,
Führt er uns mit weiser Hand!
Laßt uns seiner Väter Krone
Schirmen wider jeden Feind!
Innig bleibt mit Habsburgs Throne
Österreichs Geschick vereint!
Innig bleibt mit Habsburgs Throne
Österreichs Geschick vereint!

2. Fromm und bieder, wahr und offen
Laßt für Recht und Pflicht uns stehn;
Laßt, wenns gilt, mit frohem Hoffen
Mutvoll in den Kampf uns gehn
Eingedenk der Lorbeerreiser
Die das Heer so oft sich wand
Gut und Blut für unsern Kaiser,
Gut und Blut fürs Vaterland!
Gut und Blut für unsern Kaiser,
Gut und Blut fürs Vaterland!

3. Was der Bürger Fleiß geschaffen
Schütze treu des Kaisers Kraft;
Mit des Geistes heitren Waffen
Siege Kunst und Wissenschaft!
Segen sei dem Land beschieden
Und sein Ruhm dem Segen gleich;
Gottes Sonne strahl' in Frieden
Auf ein glücklich Österreich!
Gottes Sonne strahl' in Frieden
Auf ein glücklich Österreich!

4. Laßt uns fest zusammenhalten,
In der Eintracht liegt die Macht;
Mit vereinter Kräfte Walten
Wird das Schwere leicht vollbracht,
Laßt uns Eins durch Brüderbande
Gleichem Ziel entgegengehn
Heil dem Kaiser, Heil dem Lande,
Österreich wird ewig stehn!
Heil dem Kaiser, Heil dem Lande,
Österreich wird ewig stehn!

5. An des Kaisers Seite waltet,
Ihm verwandt durch Stamm und Sinn,
Reich an Reiz, der nie veraltet,
Uns're holde Kaiserin.
Was als Glück zu höchst gepriesen
Ström' auf sie der Himmel aus:
Heil Franz Josef, Heil Elisen,
Segen Habsburgs ganzem Haus!
Heil Franz Josef, Heil Elisen,
Segen Habsburgs ganzem Haus!

6. Heil auch Öst'reichs Kaisersohne,
Froher Zukunft Unterpfand,
Seiner Eltern Freud' und Wonne,
Rudolf tönt's im ganzen Land,
Unsern Kronprinz Gott behüte,
Segne und beglücke ihn,
Von der ersten Jugendblüthe
Bis in fernste Zeiten hin.
Von der ersten Jugendblüthe
Bis in fernste Zeiten hin.

Wwolf 2008.06.20. 12:42:00

persze MOnarchia csak 1867tol

kroos 2008.06.20. 12:46:41

aha.az látom senkit sem zavar hogy a németek 4szer lépték át a félpályát és ha ballack lökését lefujják akkor most nincs miröl beszélni.VALAKI LEIRNÁ MIBEN VOLTAK JOBBAK A NÉMETEK?

Wwolf 2008.06.20. 12:47:39

gollovesben es golhelyzetben

cooper (törölt) 2008.06.20. 12:47:40

1 Német az német
2 Ballack világklasszis, akárki akármit mond, megérdemelné a kupát
3 A németek szimpatikusak ezen az EB-n
+1 török-németet várok, gondolom a német rendőrség is

kroos 2008.06.20. 12:49:34

a hoolandok még megmenthetik a focit.az egyetlen csapat aki nem 4 kapussal 56 védövel 7 elöszürövel 4 védekezöszürövel,+2 szürökiegészitö szürövel játszik.......ahogy Van persie mondta,,megmutatjuk hogy szép játékkal is lehet Eb-t NYERNI.

Wwolf 2008.06.20. 12:49:34

Ballack, Podolski, es Schweinsteiger vitte a csapatot + Mertesacher sprintjei tetszettek
Lahm gyenge volt, Klose is a golja ellenere, ha nem Ricardo ved, akkor be sem megy, igy is beleert

Wwolf 2008.06.20. 12:50:19

ja es Lehmann is a VB format mutatta

biohouse 2008.06.20. 12:50:26

Nem sajnálom a portugálokat, ellenszenves egy csapat élén Scolarival (egy TAHÓ), de azt igen, hogy a németeket tovább kell nézni. Ehh, innentől már szar ez az EB. Érdekesnek találom, hogy utolag mindenki milyen okos tud lenni. A Népsport ,mint szaklap azt írja nem volt esélye a portugáloknak. Csak éppen Ballack gólja szabálytalan volt, és volt min. 2 ordító gólhelyzete a portugáloknak (Moutinho, Pepe), tehát minden lehetne éppen fordítva is. A nagy talány Ricardo Carvalho. Ez a faszi a Chelsea-ben játszik? A másik oldalon egy pozitívum: Podolski. Na ő focizik.

kroos 2008.06.20. 12:51:39

A végén csak kihozzátok hogy a friccek a joga bonito apostolai....

kroos 2008.06.20. 12:53:09

azért jó a német fannak lenni mert kevéssel is beérik...

szferi 2008.06.20. 12:53:59

a portugálok zico és luxemburgot szeretnék szövetségi kapitánynak - nem tanulnak ezek semmiből.

szferi 2008.06.20. 12:54:40

a portugálok zicot VAGY luxemburgot szeretnék szövetségi kapitánynak - nem tanulnak ezek semmiből.

(ma nem megy a kommentelés)

Dr House 2008.06.20. 12:56:56

Szerintem Löw Zsolt apukája a kulcs a sikerhez, szépen átvette, a Klinsman ére sikeres receptjét. Én se szeretem a németeket, sose szerettem és nem is fogom, de azt el kell ismerni, h az utóbbi évek szögletes focijukat lecserélték egy elég élvezhető és eredményes kombinatív cuccra. De ettől függetlenül Forza Italia

Wwolf 2008.06.20. 12:57:11

Metzelder-sprintekre gondoltam

kroos 2008.06.20. 12:59:27

ugyanezek az emberek akik most örülnek a német továbjutásnak és portugál kiesésnek sirják vissza a 2000-es Eb-t,hogy akkor milyen jó meccsek voltak.
Hár ha 11 bekkelö németet kell nézni akkor mit akartok?

biohouse 2008.06.20. 12:59:36

Hát igen, akkor már inkább legyen holland, pl R. Koeman, aki bajnok lett a Benficával. De lehetne Bölöni is.
Egyébként engem a portugálokban zavar a honosított játékosok szerepeltetése is (máshol is, ld Garics). Deco brazil, Pepe szintén. Négy év múlva lesz egy brazil kapusuk és egy csatáruk.

kroos 2008.06.20. 13:00:30

kombinativ????az elsö gol elött csináltak 2 kényszeritöt...ok tölük ezt nem vártuk...de ennyi!!!!!!!!

drosiii 2008.06.20. 13:01:09

barnetta sajnálom hogy ennyire megkeseredett ember vagy...

biohouse 2008.06.20. 13:01:09

Egyszer Brazilia még Európa-bajnok lesz.

kroos 2008.06.20. 13:01:50

ha azt a 3 passzt holland vagy spanyol csapat csinálja nem is kerül szóba mert természetes.....de ha a németek akkor meg kell emlékezni rola.

Dr House 2008.06.20. 13:03:04

barnetta 2008.06.20. 13:00:30

kicsivel fentebb kifejtettem mit gondolok a németekről.. a horvátokon kívül nem találkoztak igazán kemény csapattal..és ott ugyebár ki is kaptak..

drosiii 2008.06.20. 13:03:35

portugálok góljai is nevezhetőek szerencsésnek ezzel az erővel. Akkor nem figyelt a német sereg sem, de ez csak két gólos előnyben történt meg. Szóval miről beszélünk?
Nem a kedvenceim a németek, de el kell ismerni, hogy jobbak voltak tegnap. És nem játszottak csúnya focit.

biohouse 2008.06.20. 13:03:54

Kiábrándítónak tartom az EB mezőny bővítéséről szóló terveket. 24 csapatos EB. És akkor végre nézhetünk egy bolgár-lengyelt, vagy egy Wales-Ukrajnát. Persze mi akkor se leszünk ott.

kroos 2008.06.20. 13:04:33

én meg azt sajnálom ha ballack lökését befujja a biró akkor másról beszélnénk.De ez a foci velejároja,benne van.amit igazán nem értek az az hogy nem lehet ezt a gyözelmet a helyén kezelni a németek részéröl.végigbekkelték a meccset és valahogy kihuzták.ennyi.

kroos 2008.06.20. 13:05:54

,,portugálok góljai is nevezhetőek szerencsésnek " valoban de legalább szabályos volt!!!!!!!!!!

Basti. · http://borgatya.hu/ 2008.06.20. 13:07:06

Nekem van egy olyan sanda gyanum, hogy ha a nemeteket nem keni el kroäcia, es az utolso csopmeccsen dojcsland jol megkeni a sogorokat(ami ugyebär nem törtent meg) akkor nem lett volna ez a portugälokkal szembeni lesajnäläs (...). S akkor nem szivtäk volna fel magukat ennyire a portugalia ellen...
az meg mondjuk alap, hogy a Nationalelf ellen sosem szabad lazära vennia figurät, pläne akkor amikor 1000el pörögnek ...

remelem ma a horvätok jutnak toväbb...akkor ismet vert innanak Ballackek a meccs elött (a revans vegett)

Dr House 2008.06.20. 13:08:14

barnetta 2008.06.20. 13:04:33


"amit igazán nem értek az az hogy nem lehet ezt a gyözelmet a helyén kezelni a németek részéröL"

4 között vannak! Te miről beszélsz?? most azt kéne mondaniuk, h jobbak voltak a portugálok és nekik kéne ott lenniük helyettünk?? Ez egy baromi nagy siker aminek hidd el mindegyik csapat nagyon fog örülni, ha bekerül, akkor is ha az uccsó percben kapnak egy kamutizit is...

szferi 2008.06.20. 13:08:38

barnetta, négy éve a németek és az olaszok már a csoportból kiestek - van miért visszasírni azt az EB-t. :)

egyébként kurvára nem értem, miért szidjátok azt az EB-t, a görögök meccsei szarok voltak ez tény, és elszomorító hogy ők örülhettek a végén, de a csoportkörben az idén sem láttunk sok jó meccset. A csoportban csehek két meccse, b csoportban semmi, Cben csak a hollandok játszottak, Dben pedig a nyitó és zárómeccs volt élvezhető - a csoportkör 2004ben határozottan színvonalasabb volt.

effberg 2008.06.20. 13:09:13

barnetta látom beleköcc az élő fába is...mindazonáltal ilyen nikkel biztos sokat tucc a bundesligárol. meg a németekről... vagy mégsem?

Basti. · http://borgatya.hu/ 2008.06.20. 13:10:32

"...végigbekkelték a meccset és valahogy kihuzták.ennyi. "

megaLOL ... akkor az a 3 gol handikepp volt...esetleg 0:3-rol indult a meccs?? mert az elejeröl lemaradtam :))

Dr House 2008.06.20. 13:12:14

Viszont hangsúlyozom, h én nem szeretem a német focit, sőt sokszor röhögtem is rajtuk az elmúlt években, de most el kell ismerni, h nem rosszak.. de csak ismételni tudom magam, h kiváncsi leszek mi fognak produkálni a továbbiakban..

kroos 2008.06.20. 13:14:08

és ha a horvátok ugy nyernének hogy olic fellöki metzeldert? mert látom itt mondenki leszarja hogy ballack golja szabálytalan volt.

Dr House 2008.06.20. 13:16:23

Én valószinűleg kurva ideges lennék, de a német tábor attól függetlenül magasról leszarná a dolgot...
Maradona isten keze stb...
Toni meg fejelt egy szabályos gólt a románok ellen.. és?? a bíró leszarta ment tovább a meccs,...

kroos 2008.06.20. 13:17:30

effe ha valoban meg akarsz erröl gyözödni akkor jelezd priviben.nem a németekkel van bajom,ök azt játszották amit tudnak.(pontrugásbol klose és ballack fejére ivelgetni aztán bekkelni).
hanem azzal pl.amit a sport is ir és amit itt olvasok.,,eséyle se volt a portugáloknak.....
vagy pl.kombinativ német foci....ugyan ti se a kreativitás miatt szeretiteköket..

kroos 2008.06.20. 13:18:33

Dr house...igazad van de nekünk szurkoloknak meg van a lehetöségünk hogy szembenézzünk a gyözelem hogyanjával.

effberg 2008.06.20. 13:20:17

A kreativitást hagyjuk... De az első gól után, egyetlen percig sem volt érezhető hogy a portugálok megfordítják a meccset. És ha ezt nézed, tényleg nem volt esélyük...

Dr House 2008.06.20. 13:22:03

Ebben igazad van, szerintem pl: ha az 1. félidő előtt Ronaldo takarásból előtt labdája bemegy akkor 2:2 és más a forgatókönvy. De nem ez lett. Ballack meg ellökte a portugál védőt ez is igaz. De ha a szívedre teszed a kezedet ez a német csapat, az elmúlt évek német csapatával szemben, gyorsabban, pontosabban, és látványosabban játszik. De nem brazilok ezt is aláírom. Sőt én azt is megkockáztatom, h SZERINTEM nem fog a döntőbe kerülni, ez csak egy megérzés..

Dr House 2008.06.20. 13:22:41

barnetta 2008.06.20. 13:18:33 válaszoltam

Lencse. 2008.06.20. 13:22:52

Én Metzeldertől elvárom, hogy ne hagyja magát így kilökni a laszti alól. Ha Olic megpróbálja, akkor pedig kapjon olyat, hogy a nagyanyja nevét is elfelejtse. :)

Dr House 2008.06.20. 13:26:59

1. félidő vége előtt természetesen

effberg 2008.06.20. 13:27:35

A lökéssel kapcsolatban pedig. ( őszinténszólva nem tudok nem elfogult lenni, de próbálkozom ) Ha megnézed a Bundásligát, a PL-t, SeriaA-t, uramirgalmazz egykét spanyol meccset is, egy szöglet, vagy szabadrugás után ez egy teljesen megszokott dolog ( és a skót antifoci hordákat még nem is említettem ) lehet hogy vannak akik nem tudják helyén kezelni a győzelmet... de sokan a veszteséget sem, és a keserűségüket ebbe az egy momentumba próbálják belesüríteni... de a meccs nem abban a 2,4765mp-ben ment el

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 13:30:53

Az miért nem tűnik fel senkinek, hogy 0-2 nél kiugratták a német csatárt, de les miatt megállították, pedig nem volt az. Bent meg 2 üres német várta, sima 0-3.
Ja barnettával ne vitatkozzatok, mert csak azt látja amit látni akar. Meg kiesett a nyomi Svájca, és most ideges.

Dr House 2008.06.20. 13:31:57

effberg: nem ezen ment el a meccs. De azért hidd el sok helyen ezért szabadrúgás jár kifelé.. nem is eltartotta a védőt az egyik kezével, hanem "szabályan" ellöte 2 kézzel.. bár volt már az EB-n ennél arcpirítóbb bírói hiba is

kroos 2008.06.20. 13:32:21

valoban?és a 3:2 MEG A 2:2 IS ugyanaz?

kroos 2008.06.20. 13:34:09

svájc egy meccsen sem vallott szégyent.a nyomi meg te vagy meg a csapatod aki 11-es nélkül nem ver meg senkit.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.06.20. 13:34:37

Ha már bele kell kötni valamibe, akkor az nálam Metzelder taposása lenne. Sima piros, bár ezzel együtt kihúzták volna a németek szerintem.

zolika26 2008.06.20. 13:37:07

Az nem Friedrich volt? Szerintem meg nem szándékos volt, Cé össze-vissza mozgatta a lábát a földön:D aztán a német meg nem figyelt

Pimpusz 2008.06.20. 13:37:07

Barnetta, szerintem te nézd vissza még egyszer a meccset és kezd el felsorolni a portugál helyzeteket.

Első félidő legvégén volt egy Cé lövés, második félidőben egy Pepe fejes. Azon kívül?
Aztán ezzel rakd párba a távoli Podolski lövést, az utolsó pillanatban vezetett német kontrát, az első félidőben tévesen lesre fújt német kontrát stb.

Mikor nyomtak a portugálok? Próbáltak lőni 20 környékéről, de fölé-mellé ment majdnem mind. Amelyik kapura ment, az alig vánszorgott el Lehmannig.

Mit néztél te? :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 13:37:45

Érdekes, az "én" csapataim eddig csak nyertek, itt és olaszhonban is. A tieid? Tényelg nem vallottak szégyent, a portugálok lepacsiztak nekik egy meccset, csakhogy örüljenek.

kroos 2008.06.20. 13:38:43

nem kell belekötni semmibe én csak azt nem tudom elfogadni hogy a portugálok esélytelenek voltak ezen a meccsen.mert több helyzetük volt,többet volt náluk a labda,és szabálytalan golal kaptak ki.De 20.adjára irom le nem ez a baj.Nem voltak esélytelenek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 13:38:45

Pimpusz fölösleges vele vitázni, csak nyomja a ctrl+v -t. Ő így kommentel.

Pimpusz 2008.06.20. 13:39:55

Nem vitázok én barnettával, csak szeretném megtudni, hogy milyen portugál helyzetekre emlékszik.

kroos 2008.06.20. 13:40:08

Pimpusz. a többieket nem untatnám ugyhogy privibe megy..

Pimpusz 2008.06.20. 13:41:17

Barnetta, szerintem a többiek is kíváncsiak lennének a portugál helyzetekre. :)

kroos 2008.06.20. 13:42:48

nem anémetekkel van baj hanem azzal a világgal ahol az ö focijuk ,,kombinativ szép játéknak "számit.

BruceWayne 2008.06.20. 13:42:51

barnetta végre valamiben egyetértünk!

hmikey 2008.06.20. 13:42:59

drosii: Szép gól volt Schweinié, de Arshavin-é mégszebb, mert kb 10 méteren állva hagyta előtte a védőjét, a befejezés meg ugyanolyan jól sikerült :) Ha a spanyolok kiesnek, és az oroszok nem, akkor az utóbbiaknak fogok szurkolni.

effberg 2008.06.20. 13:48:10

Jó lenne egy német-orosz meccs... kíváncsi lennék ezis nagy zakó lenne e... remélem nem :D (mármint gondolok én itt a zenitre )

Pimpusz 2008.06.20. 13:55:33

Barnetta, a küldött anyag is bizonyítja, hogy 4-5 portugál helyzet volt. Vagy te komolyan beleszámolod a helyzetekbe az ilyeneket:
68' Deco kapott szabdrúgást, Ronaldo kapura lőtte, fölé, csúnyán.
:)

kroos 2008.06.20. 13:56:11

akkor te elküldenéd a német helyzeteket??

drosiii 2008.06.20. 13:58:35

hmikey, igazad van, el is felejtkeztem arról, de mindkettő top3 (főleg úgy ciki, hogy az orosz a választott csapatom)

Pimpusz 2008.06.20. 14:04:23

Elmondtam már a német helyzeteket, bocsánat, hogy nem soroltam az öt méterrel mellément próbálkozásokat. :)

De citálj már néhány olyan szaklapot, ahol azt írják, hogy a kedvenceid megérdemelték volna akár a döntetlent is. Nem lehet, hogy te tévedsz?

wynarsky1 2008.06.20. 14:16:11

1. A portugáloktól csak azok vártak bármit, akik nem értenek a focihoz...
2. Egy hisztis, túlértékelt divatcsapat és egy "nevenincs" kiscsapat csatája gyakran zárul meglepetéssel.Pláne, ha a kiscsapat a németek.
3. Ha az EB legfontosabb híre a portugálok házatájáról, hogy Céronaldo hova igazol, akkor ne csodálkozzunk. (Lásd még, Brazília 2006)

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.06.20. 14:22:07

várjunk csak? Mi is a foci célja??? Talán a ... ööö. a gól? Tényleg.
Ki is lőtt többet? Ja, a németek, akkor nincs miről beszélnünk...

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.06.20. 14:23:24

Jó volt ez a meccs. Egy CSAPAT győzött 11 egyén ellen.
És a foci csapatsportág. Tehát a foci győzelme volt!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 14:25:45

Valaki írja már le mi számít szép focinak????

A 50es évek focija, ahol nem létezett emberfogás, és szemben a mai standard 4-4-2 -es felállás helyet 1-2-7es felállás volt? a 6-5-s eredmény volt az alap?
Vagy az a szép, amikor olaszország 7-0ra veri máltát? A "szépen" játszó portugáloknak nem hagytak helyet, meg lehetőséget, máris nem játszottak olyan szépen.

Azazello007 2008.06.20. 14:28:29

Hihetetlen, hogy egy 3-2-es, viszonylag izgalmas meccs után még vannak, akik majdhogynem a "foci halálát" emlegetik. A németek tegnap egy meccsen rúgtak annyit, mint a görögök négy éve a kieséses szakaszban. Mi a baj, emberek? Utálom a németeket, de itt most kicsit savanyú a szőlő egyeseknek, nem?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 14:30:04

Majd egy esetleges horvát olasz döntőn, szép foci lesz, mind2 csapat átküld egy támadó a másik térfelére, és megvárják, hogy valaki hibázzon és 1-0 végeredménnyel vége lesz a meccsnek. Az lesz majd a szép meccs.

Éhenkórász Joe 2008.06.20. 14:37:38

1. aki a portugáloknak szurkolt le van törve mint a bili füle
2. aki a németeknek szurkolt felszabadultan örül a sikernek
3. NST ketrecében megy a meccs 1000-rel :)

kroos 2008.06.20. 14:43:15

pizzaro,,"Talán a ... ööö. a gól? Tényleg.
Ki is lőtt többet? Ja, a németek, akkor nincs miről beszélnünk...
a 99-es bl döntö után is ezt mondtad?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 14:50:20

Basszus Németország már a bl döntőben is játszott? wow. És mi történt 1936-ban?

crouchy 2008.06.20. 14:53:16

én gyűlölöm a németeket de örülök hogy nyertek; 1: mert a portugálokat mégjobban, 2: fociztak.

kroos 2008.06.20. 14:57:47

csak arra probáltam célozni hogy nem mindig a jobb csapat lö több golt.

zolika26 2008.06.20. 15:01:43

Azt senki nem mondta, hogy a jobb csapat lő több gólt, csak, hogy az nyer

kroos 2008.06.20. 15:08:08

aha szoval nem az nyer aki több golt lö.....

zolika26 2008.06.20. 15:18:03

jó ez félreérthető volt, mert nem akartam végig leírni, mert azt hittem, hogy érted, de akkor: Azt senki nem mondta, hogy a jobb csapat lő több gólt, csak, hogy az nyer, amelyik több gólt lő

Pimpusz 2008.06.20. 15:48:20

Barnetta, szerintem szólj a portugál lánykáidnak, hogy menjenek inkább street-footballozni. A diskurzust meg szerintem itt le is zárhatjuk, mert rajtad kívül senki sem gondolja, hogy akár egy döntetlent is megérdemeltetek volna tegnap. :)

A tegnapi meccsről még a németeket utálók véleménye is megegyezik többé kevésbé, szóval lehet, hogy mégis te néztél egy másik meccset.

kroos 2008.06.20. 16:03:56

A rajtamkivül senki alatt azt a blogot érted ahol az emberek szerint a pool szép focit játszik?ahol az inter nem csal?ahol a madrid nem költ sokat?ahol divat utálni a bayern-t?ahol ha mást gondolsz le k*anyáznak?
nem az lenne a lényeg hogy minden vélemény(a tied is) szubjektiv?és hogy mindenki leirhatja azt?
akkor miért ne mondhatnám hogy pl10-böl 9szer a portugálok nyernének,és ez a 10 meccs.volt.

kroos 2008.06.20. 16:06:11

Az összes többin játszana Veloso akiért az arsenal és a milan harcol,ronaldo középcsatárt játszana a helyét elfoglalná quaresma+beraknám Meirat aki minden labdát elfejelne+egy fadarabot raknék ricardo helyett a kapuba.

halareaal 2008.06.20. 16:08:05

1. egy szép támadás, 2 ordító védelmi hiba utáni gól (az egyik ráadásul szabálytalan) már elég is ahhoz, hogy mindenki isteníteni kezdje a németeket.
2. volt még egy Podolski lövés, ezt leszámítva a németek semmivel sem voltak jobbak mint a portugálok, sőt.
3.a "mindig a németek nyernek..." c. történet soha nem fog beteljesülniu, amíg Ballack a kapitány. az ezüst viszont nagyon kinéz nekik most is.

kroos 2008.06.20. 16:10:09

pimpusz...láti?már ketten vagyunk.

Pimpusz 2008.06.20. 16:39:08

Engem aztán nem zavar, hogy ti ketten másik meccset néztetek, menjetek reklamálni az uefához. :) Majd hoznak nektek egy olyan szabályt, hogy "aki többet sarkal és aki több biciklicselt csinál, azt kell kihozni győztesnek". Ezért mondom, hogy irány a street-foci, ott tényleg ez számít.

Mindegy, minden bizonnyal mindketten elfogultak vagyunk, meggyőzni a másikat esélytelen, szóval részemről a témában ez volt az utolsó.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.20. 16:53:59

"a nácizást énis kikérem magamnak" (effberg)

Végigolvastam az összes kommentet, és egyetlen nácizást sem láttam. Vagy már törölték?

A meccsre térve: 2-0-nál volt egy abszolút gólhelyzet német részről, melyet teljesen jogtalanul lengetett lesre a partjelző. Ha abból is gól lesz, nincs miről beszélni. Igaz, szerintem így sincs.

A németek tökéletesen megérdemelték a győzelmet egy átlagosnál mindenképpen magasabb színvonalú meccsen. Eddig nagyon jó az Eb!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 16:54:01

1Hát tegyük hozzá, hogy a portugálok 2 gólja még nagyobb ordító hiba után keletkezett, az elsőnél friedrich szarul lépett ki elszámolta ,magát, a másiknál, tán mertesacker, nem figyelt az emberére és a labda alá is szaladt, szóval, ha így nézzük a portugáloknak helyzetük sem volt, pláne ha a bíró elengedi a nem lest, akkor már 0-3 lett volna.
Bár ha a portugáloknál az is helyzet, hogy toszogatják a labdát 30 méterre a kaputól, majd fölé rúgják, akkor valóban jobb volt a portugál csapat.
2, azt ne feledjük, hogy a portugálok csak azárt tudtak az utolsó 15 percben támadni, mert a németek 2 gólos előnynél már nem akartak, és az sem portugália érdeme.

haraputca 2008.06.20. 17:00:37

Barnetta, alapvetően megértelek, hogy háborogsz, tényleg lökött Ballack, még ha finoman és okosan is. Hogy a tömegek mégsem szentségelnek, az nyilván két okra vezethető vissza:
1. valahogy a meccs egésze alapján a portugálok nem érdemeltek volna továbbjutást, jobbak voltak a németek, én is ezt gondolom.
2. a potugálok nem olyan sok kommentezőnek szimpik, min az olaszok. Na, abban biztos lehetsz, ha csak fele ennyire szabálytalan gólt kapnak az olaszok, óriási felindulás lesz, nem gyenge összeesküvéselméletekkel. :))

(De ez csak teória, mert szerintem az olaszok továbbjutnak.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.20. 17:02:48

"(De ez csak teória, mert szerintem az olaszok továbbjutnak.)" (haraputca)

Azon kívül, hogy az olaszoknak mindig óriási szerencséjük van, nem tudom, mire lehet alapozni egy ilyen véleményt.

A két csapat eddig mutatott játékára és játékosainak egyéni képességeire mindenesetre semmiképp.

gyedmatroz 2008.06.20. 17:18:48

1, Úgy látom, a németek bármit csinálnak, mindig rosszul játszanak. Amúgy a portugálok pontosan tudták, mire számíthatnak, Scolari tréfásan le is nyilatkozta a meccs előtt. A kérdés, hogy akkor miért kaptak mégis 3 gólt? Miért nem tudták, mit kéne ellene tenniük?
2, Az olaszok meg akármekkora mákkal mennek tovább, kiverik a spanyolokat. Azért, mert a spanyolok mindig remekelnek a csoportkörben, látványos, szép focit játszanak, már mindenki nekik adja a trófeát, aztán az első tétmeccsen összeomlanak, mint egy 1000 éves torony. Ezért nem nyertek '64 óta semmit. Az olaszok meg olyanok, mint a németek, bármilyen sz@r is a csapatuk a világversenyeken mindig jól teljesítenek. Nem elég a szép foci, lélekben is ott kell lenni, bben meg ez a két csapat nagyon jó. Mutatják is az eredményeik.
3, A hollandok nagyon látványos támadójátéka is azért egy kétméteres lesgólnak köszönhető, meg annak, hogy van, aki védjen. Az olaszok ellen előnyből már egy fokkal könnyebb volt kontrázni (annál több támadás ott se volt), a franciákat már úgy kellett megverniük, hogy 2 pont előnyük volt a csoportban, és a leggyengébbnek tartott románok következtek, tehát, kisebb volt a teher (arról nem is beszélve, hogy ez a francia csapat olyan béna, hogy még a Fradi B is megverné), a végén meg a románokat tudták megverni. Most jön egy középerős Oroszország (akiket a spanyolok könnyedén legyaktak), szóval igazából az elődöntőn derül majd ki, mire is képesek, ha nagy a tét.

2008.06.20. 17:19:51

"1. egy szép támadás, 2 ordító védelmi hiba utáni gól (az egyik ráadásul szabálytalan) már elég is ahhoz, hogy mindenki isteníteni kezdje a németeket." by halareaal

Senki nem istenítette a németeket, csupán a hozzászólók többsége nem általlott elismerően szólni a tegnapi teljesítményükről. No persze, a németek és/vagy a német foci iránt érzett ellenszenved valószínüleg olyannyira eltorzítja az objektív ítélőképességed, hogy neked már ez is kisebb traumát okoz, ebből kifolyólag a mérsékelt méltatást is ajnározásnak veszed.

Ronal-d'oh! 2008.06.20. 17:22:04

Azért tettek a bírok is arról, hogy tipikus Euro 2008 meccs legyen: Ballack két kézzel lökött a gólja előtt, Angliában külön figyelik a kékmezeseket, mert nekik ez szokásuk, de a Szárazföldön még ennnyire nem készültek fel az ilyen rafkós megoldásokra.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 17:23:31

Isarsturm 2008.06.20. 17:19:51
Tökéletes megfogalmazás. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 17:26:25

Másrészről azt mindenki észreveszi, hogy ballack lökött, de azt nem hogy egy védőnek ilyenkor a földbe kell taposni a támadót rámászni az arcára, átkarolni, a kapusnek le kellett volna ütnie a fejét, miután a lábával a veséjébe szállt. Ehelyett, mint egy balettos odébb szökellt a védő, márcsak a tüllszoknya hiányzott róla, a kapus meg azt gondolta, hogy ballack ért portugálul és hagyja neki. Sztem meg rohadtul megérdemelték, aki ilyen gyámoltalan, annál ez nem szabálytalanság.

haraputca 2008.06.20. 17:31:17

Csöncsön!

"Azon kívül, hogy az olaszoknak mindig óriási szerencséjük van, nem tudom, mire lehet alapozni egy ilyen véleményt.

A két csapat eddig mutatott játékára és játékosainak egyéni képességeire mindenesetre semmiképp."

Teljesen igazad van. Mint ahogy a két csapat korábbi játéka és játékosainak képessége alapján a németek továbbjutását sem tudom, mire lehetett alapozni. :)
(Hacsak nem a győznitudás képességére, ami nagy tornákat tekintve az olaszoknak pont úgy jobban sajátja a spanyolokhoz képest.)

Egyébként nem mondtam, hogy ezért szurkolok, mert nem is igaz. :) Csak egy óvatos megérzés.

Dr House 2008.06.20. 17:51:38

Bár még messze van a vasárnapi meccs de a végeredmény: 2:1 olasz tj.

Lojzi_ 2008.06.20. 18:39:28

NekedX:
Ne haragudj már, de Ferreira sem tudott róla, hogy a Cselszki játékosok ilyen mocskos trükökkel szoktak élni? :o))))

halareaal 2008.06.20. 20:08:01

"Senki nem istenítette a németeket, csupán a hozzászólók többsége nem általlott elismerően szólni a tegnapi teljesítményükről. No persze, a németek és/vagy a német foci iránt érzett ellenszenved valószínüleg olyannyira eltorzítja az objektív ítélőképességed, hogy neked már ez is kisebb traumát okoz, ebből kifolyólag a mérsékelt méltatást is ajnározásnak veszed. "

nem jelent traumát, mert nagyívben szarok a németekre, és amúgysem a portugáloknak szurkolok, csak tegnap. az istenítés lehet, hogy túlzás volt, mindenesetre megfigyelhető, menniyre lehúzták a németeket még a sajátjaik is a meccs előtt, most meg 1 meccs után hirtelen megy a portugál szidás és a német ajnározás ezerrel. mert az, hogy a németek játékban jobbak lettek volna a portugáloknál nem igaz, nem volt több helyzetük és kevesebbet birtokolták a labdát, ezért sztem az olyan vélemények, miszerint lefocizták a portugálokat, legalább olyan nagy túlzások, mint az h itt istenítés megy.
az meg nevetséges, h ezen kiakadsaz, mikor már most sokkal de sokkal többet dícsértétek a németeket, mint a portugálokat, akiket bezzeg túlsztárolt csapatnak tartasz.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 20:09:15

Mibe számít a labdabirtoklás, ha nem tudsz eljutni az ellenfél 16-ig?

halareaal 2008.06.20. 20:10:04

az olaszok meg most nyertek egy vb-t, ettől rögtön a győzni tudás képességével bírnak? mégis mekkora lúzerek voltak 4 éve meg 6 éve. meg azelőtt is.

halareaal 2008.06.20. 20:12:49

Cornholio, egy szóval se mondtam, h a portugálok annyira jók lettek volna, mert nem voltak, de ez a meccs sztem nem a németek "elképesztő focijának" köszönhetően volt sima, ha sima volt egyáltalán, hanem a béna Ricardonak. ettől függetlenül jók voltak a németek, de azért volt jó meccs, mert a portugálok se voltak számottevően gyengébbek..

halareaal 2008.06.20. 20:14:15

"Másrészről azt mindenki észreveszi, hogy ballack lökött, de azt nem hogy egy védőnek ilyenkor a földbe kell taposni a támadót rámászni az arcára, átkarolni, a kapusnek le kellett volna ütnie a fejét, miután a lábával a veséjébe szállt."

ennyi erővel azt mindenki észreveszi, hogy hisztis köcsög Ronaldo fetrengett, de azt nem, hogy friedrich egy sárgalapos fault után még megtaposta a földön.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 20:16:15

Hát megtaposás, a bergkampé volt a holland argentin vb meccset, inkább visszafutott, Cé meg eléfetrengte magát.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 20:17:04

kihagytam, a visszafutott előtt a német védőt, akinek nem jut a neve az eszembe.

Gotama 2008.06.20. 20:20:09

halareaal!
Azért gondolkodj: 4 VB címmel Európa legeredményesebb országa (csak a braziloknak van több)
Mekkora lúzerek voltak mindig is? Akkor kik a menők, az angolok, franciák, SPANYOLOK?? LOL

emese23 2008.06.20. 20:21:02

1.Portugalia szurkolokent verzik a szivem h kikaptunk, de megeredemeltuk...
2.tanulsag:vegre egy uj kapus es normalisabb vedosor.
3.nem szeretem a nemet focit sot nemetorszagot sem de tegnap lottek harom golt(lehet h egy szabalytalan)de ha portugalia lo kettovel tobbet nincs mirol beszelni..
sebaj ket ev mulva ujra megprobaljuk addig C.Ronaldo is felno a feladathoz. tul koran adtak ra azt a karszalagot...

halareaal 2008.06.20. 20:27:53

Isarstrum egyébként hol írtam, hogy utálnám a németeket? látszik a megfogalmazásból, milyen kifinomultan próbáltál beszólni, de akkor a tartalom is olyan legyen, pl mert nem tudhatod h vannak kötődéseim a németekhez.

halareaal 2008.06.20. 20:33:20

Great:

ha annyira győztes típusúak lennének, akkor nem így estek volna ki. egyébként elég rég volt az a sikerszéria a németeknél is, és 2006 előtt az olaszok is régen nyertek. régmúlt eseményekkel itt most ne dobálózzunk. ez amúgyis egy baromság, talán a németeknél Klinsmann a csatár, hátul meg ott virít Beckenbauer? amikor persze a németek nem bírjál megverni a letteket meg a cseh b-csapatot, vagy az olaszok dél koreát vagy a dánokat, akkor nem jönnek elő ezzel.
a görögök meg nem nyertek tétmeccset 2004-ig, na és? aztán eb-győztesek lettek.

halareaal 2008.06.20. 20:36:49

én pl a brazilokat se mondanám győztes típusnak. több csapatuk is elbukott, amelyet a világ legjobb gárdájának tartottak, régen meg egy cselért odaadták a meccset. 2 éve is nekik voltak a legjobb játékosaik, aztán kopp. pedig a statisztika szerint vérbeli győztesek nem?
de mindegy, ha ez így van ahogy mondod, hátradőlhetek jövőre: a Real úgyis nyera BLben, mert "győztes típus". az Intertől meg nem kell tartani.

2008.06.20. 22:16:09

halareaal 2008.06.20. 20:27:53

Egyfelől nem próbáltam meg beszólni, csupán leírtam a meglátásomat. Mivel nem ismerlek, kizárólag az itteni megnyilatkozásaidból tudok következtetéseket levonni, azokból pedig joggal tűnhetett úgy, hogy bizonyára valamiféle ellenérzéssel viseltetsz a németek irányában, hiszen, ha olyannyira nem érdekelnek téged mint azt állítod, valószínüleg nem fecséreltél volna rájuk ennyi karaktert, és nem védenéd ilyen feltűnően az álláspontodat. Másfelől nem tudom mire alapozod azon állításodat, miszerint túlsztárolt csapatnak tartom a portugált, amikor a poszthoz való egyetlen hozzászólásom, a te írásodra adott reakció volt eleddig. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.06.20. 22:21:45

Hát az hogy a német csapat nem játszik "szépen" az kb ugyanolyan sztereotípia, mikor azt mondom, hogy az olaszok, meg csak kibekkelik a meccset és valahogy nyernek 1-0-ra. Pont az elmúlt vb-től kezdve nyújtanak a németek, szebb kombínatív játékot, bár én a 90es német válogatott miatt kezdtem nekik szurkolni. :) MAúgy meg bárki tud szépen, játszani, ha hagyják.
A németek meg azért kaptak ki a csehektől, mert akkor az első kalapba kerültek volna, a hollandok helyett a sorsoláskor.

szbszig 2008.06.21. 02:39:32

A "miben voltak jobbak a németek" című szavazáson miért nincs "mindenben" pont? :)

halareaal 2008.06.21. 16:10:38

"A németek meg azért kaptak ki a csehektől, mert akkor az első kalapba kerültek volna, a hollandok helyett a sorsoláskor."

a 2004es eb-re gondoltam.

Isarstrum:

"Egyfelől nem próbáltam meg beszólni, csupán leírtam a meglátásomat"

a meglátásod, már megbocsáss, egy beszólás volt, az eltorzul látásmóddal meg mindennel együtt. egyébként, lehet hogy nem te írtad és nem ebben a topikban, de a portugálokat elég sokan tartják itt túlsztárolt csapatnak (ja, amúgy te nem?), holott a blogon nem sokat ajnározták.
és amúgy annyit írtam, h 1 szép gól és 2 kevésbé szép elég h istenítse a németeket, és hogy sztem ennek ellenére nem voltak sokkal jobbak (amúgy ezt az eredmény és talán még a statisztikák is igazolják). na te ebből vezetted le a németutálatomat.
egyébként hangyányi különbséget érzek a "vannak ellenérzéseim" a német foci iránt és az "ellenszenvet a németekkel kapcsolatban" között.

de igazából mindegy, hagyjuk ezt, azért fecséreltem ennyi karaktert a dologra, mert a párharc visziont igenis érdekelt, csak a portugálok és nem a németek miatt.

veryti 2008.06.21. 21:20:12

"Lojzi_ 2008.06.20. 18:39:28
NekedX:
Ne haragudj már, de Ferreira sem tudott róla, hogy a Cselszki játékosok ilyen mocskos trükökkel szoktak élni? :o))))"

nekem a Ballack fejesnel az volt a benyomasom, hogy finoman meglokte a Ferreira-t, aki a valla folott hatranezett, latta, hogy á, csak egy ismeros arc - hirtelen nem kapcsolt, hogy ez most ellenseg, nem csapattars - es a keresnek engedelmesskedve elfutott a partvonal fele...
süti beállítások módosítása