Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog az idei Bl szezonról

2008.05.22. 16:30 nou san trafford

Emlékeztetőül: Kedves Olvasóink, ez bizony a Ti rovatotok lesz! Három dologra vagyunk kíváncsiak, amelyre az aktuális forduló meccseit bámulva jöttetek vagy egyenesen döbbentetek rá, netán kiszámoltátok vagy megfigyeltétek, vagy egyéb legális módon tettetek szellemi ingatlanná.

A Manchester United – többek közt – azért is tudott a csúcsra érni, mert többször is bebizonyította, hogy remekül (bár néha kicsit feleslegesen) tud alkalmazkodni ellenfele játékához amellett, hogy a sajátját is képes szinte bárkire ráerőltetni.

A spanyol és olasz csapatok vesszőfutása az angol klubfutball tavalyihoz hasonló fölényét eredményezte, ám ez az állapot szinte soha nem tartós – és most sem lesz az, annak ellenére, hogy idén az olaszok például gólt sem tudtak rúgni az angoloknak. A spanyolok nagy talány…

Ha valakinek – nyilvánvaló okokból - kétsége lenne, hogy ki volt idén a Manchester vezére, az nézze meg, ki lett mindkét, a vörösök által megnyert sorozat gólkirálya. Nem kell szeretni, de akkor is övé kell, hogy legyen az aranylabda idén, ha a portugálokkal a csoportból sem jut ki és egy gólt sem lő ősszel. Mondjuk ezt erős meggyőződésünk ellenére, de erről majd egy külön posztban...

247 komment

Címkék: bl szakértelem három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr19482002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brassmonkey12 2008.05.22. 16:35:19

ez baromság chelsea első 30 perc után uralta a meccset,néha volt manchester kontra,ha tényleg ráeröltette a játékát manu a chelsere akkor egy rooney mé nem lött kapura egyszer sem ezen a meccsen

Paul Newman Jr. 2008.05.22. 16:39:23

1) Ha már házidöntő, akkor legyen angol-angol, netán spanyol, az olaszoktól irgalmazzon minden illetékes.

2) A következő BL szezontól a 'Rage against the Machines' össznépi performanszot várjuk

3) Juve nélkül nem az igazi - look who is back :D

brassmonkey12 2008.05.22. 16:41:07

házidöntő semmikép se jo,real fog nyerni jövöre

Paul Newman Jr. 2008.05.22. 16:41:26

Brassmonkey12 kolléga új arcnak tűnik, kérem, tájékozódjon a 'Három dolog' szabályairól innen:

nst.blog.hu/2007/12/17/harom_dolog_071217

brassmonkey12 2008.05.22. 16:46:39

1 mindent meg kell szedni egyszer vagy többször
2 sok hülye van foci világba c ronaldo nem ér 100 milkát,azért veszel egy csapatot
3 hiányoznak focibol az igazi világsztárok,kár hogy tönkre tették ronaldihnot

MAti 2008.05.22. 16:50:22

1. Tegnap nem bizonyította a Manchester, hogy jobb csapat a Chelsea-nél. Sem azt, hogy rosszabb. De az egész év alatt bebizonyították, hogy ők a legjobbak, és ez számít.

2. Alex Ferguson a világ legjobb nevelőedzője. C. Ronaldo-ból futballistát csinált. Rooney-ból is. Tevez-ből is azt fog. És ez már kb. a hamadik csapat, akiket kinevelt.
Ha futballista lennék, mindent megadnék azért, hogy a keze alatt dolgozhassak...

3. Az angol foci szerethető. Jobban szeretem a spanyolok nézni, de ez másik kérdés.
Viszont igazán tragikus hőssé valahogy az angolok tudnak válni (ld. Beckham vagy Terry).

És remélem, jövőre a spanyolok összeszedik magukat...

bakító 2008.05.22. 16:50:50

1.) A MU nagyon erős, és a többi nagy angol csapat is, de a játék nem a végső győztesnél volt a legszebb (bár sokan ezt várták).
2.) A spanyolok feltámadása még várat magára amíg rendesen összerakják a barca-real-valencia hármast. A real talán jövőre mutat valamit. Az olaszok a Milan nélkül esélytelenek.
3.) C Roni aranylabdája azért még odébb van. Általában a VB, EB nagyobb súllyal esik a latba. Várjuk meg ott ki mit nyújt.

Lojzi_ 2008.05.22. 17:00:53

1. Évről évre csökken a színvonal. És nem arra gondolok, hogy többet hibáznak a védők és a kapusok. Talán pont az ellenkezőjére. Tényleg kellene valami új szabályozás (nagyobb kapu, nagyobb bűntetőterület, játékosok számának 10-re, vagy 9-re csökkentése)
2. Én széthúznám a mezőnyt több kupába. Az nem lenne baj, ha mondjuk három, vagy négy nemzetközi trófea lenne, hogy mindet angol nyeri, de legalább a döntők ne angol-angol (és spanyol-spanyol, vagy olasz-olasz, vagy akármilyen-akármilyen) párosok legyenek. Mert ez így kb. az elődöntőktől érdektelen mindenkinek, akit nem érdekel az adott ország labdarúgása. Így volt ez a Real-Valencia-Barcelona hármas és a Milan-Juve-Inter hármas esetén is, mielőtt még valaki azt mondaná, hogy csak az angolokra húzom a számat. Sőt még egy német 3-as sem tetszene, pedig pedig.
3. Ha már ilyen a lebonyolítás, akkor legalább az elejétől felejtsék el azt a szabályt, hogy azonos nemzetbeliek nem kerülhetnek össze. Ha mindenképpen kell lennie Liverpool-Cselszki meccsnek, akkor rendezzék el a nyolc közé jutásért amikor lehet másik - izgalmasnak ígérkező - meccset nézni...

Pseudo 2008.05.22. 17:05:29

1. Terry a mennybe mehetett volna, ha Giggs lövésének kifejelése után cserét kér.

2. Hisztiano Ronaldo teljesítménye nem csak Hegyi Ivánt emlékeztetné Zicho franciák elleni '86-os produkciójára.

3. Drogba és Krisztina Ronaldo viselkedésből azonos szint (és az sajna földszint).

BruceWayne 2008.05.22. 17:06:47

1. ó hogy b*ssza meg...
2. a jó k*rva életbe...
3. büdös p*csába már...

Bendeguzi (törölt) 2008.05.22. 17:11:51

1. a szezon alapjan megerdemelt mu siker
2. a meccs alapjan mindket csapat megerdemelte, de ugye csak egy nyrhet a tobbi meg bas...ja
3. megveszem azt a rohadt tagsagit a jovo szezonra hogy tobb meccsre tudjak kimenni a trafford-ra :)

kisnyul_78 2008.05.22. 17:23:29

1. Az idei BL szezonban angol csapatot csak angol csapat búcsúztatott.

2. Az idei BL szezonban angol csapatok nem angol csapattól összesen 4szer kaptak ki (42-ből), ebből három csoportkörös meccs volt, egy meg a Fener-Chelsea első körös meccs. Egyiknek sem volt különösebb jelentősége.

3. Két nagy hiányzó volt idén, a Bayern és a Juve, és kb. ez az a két csapat, amelyik a fenti helyzeten változtathat (na jó, esetleg még a Milan, ha tényleg találnak egy jobb kapust.)

Hispan07 2008.05.22. 17:24:49

1. az angol hegemónia is elmúlik, lásd pár éve olasz ("a BL olasz felségterület"), előtte spanyol ("a BL spanyol felségterület") dominancia. és tiltsák be a nemzeten belüli BL meccseket

2. valljuk be, idén nagyon hiányoztak avagy elkúrták: bayern, juve, inter, milan, barca, real, valencia, egy jó francia, egy jó holland csapat

3. szomorú, hogy 2008-ban egy ronáldó kriszti a legjobb. a manchester pedig nagyon jó csapat, de közel sem annyira jó, mint amennyire haloványak voltak a 2. pontban felsoroltak

kisnyul_78 2008.05.22. 17:25:12

Persze értelemszerűen a Milan legfeljebb 2 év múlva...:)

Pseudo 2008.05.22. 17:33:44

hispán 3: és akkor idén mi lett volna a döntővel és az elődöntővel? Nem rendezed meg, hanem sorsolsz?:)

Calogero 2008.05.22. 17:34:21

1.Még egy ilyen év,amikor az angolok dominálnak és örökké elmegy a kedvem a focitól
2.Lehetetlen még egy ilyen év,kiindulva a spanyol és olasz példából
3.Jövőre Rómában lesz a döntő,hát itt az ideje,hogy végre révbe érjünk (na ne úgy,mint az anno 11-esekkel bukott római döntőben)
Daje Roma!

Hitchiker 2008.05.22. 17:36:25

1. a látszat ellenére nem csak angolok lehetnek tragikus hősök... (tegnap ballack is az volt a sokadik ezüstjéval és nekem rémlik csak az utóbbi pár évből zidane, del piero, shevchenko, és persze a németek is kahnnal meg ballack-al)
2. ne izguljon senki, ha a sormintát nézzük lesz még bayern - meg egy német csapat házidöntő és akkor majd lesz móka meg kacagás (de addig míg ez az utópia megvalósul jöjjön az emlegetett rage-es hepaj jövőre)
3. nem tudom ti hogy vagytok vele de ha Del Piero a döntőbe vezeti az olaszokat 10 rúgott góllal és ott nem fejeli le materazzit meg mellé még nyernek is akkor talán megérdemelhetné az aranylabdát az idei teljesítménye alapján (persze ehhez az is kell hogy CR ne villogjon mondjuk semennyire)

fingfelelős 2008.05.22. 17:52:27

1.
Az MU és a Chelsea kb. egyforma erős csapat, csak a véletlen dönti el, melyik a jobb. Az Mu csapatjátéka erősebb (ld. tegnapi meccs statisztikái), a Chelsea több, meccset eldönteni képes játékossal rendelkezik.

2. A mindig sötét ló Lyon soha nem fog BL-t nyerni.

3. Korábban mindig volt egy-egy meglepetés csapat (Valencia, PSV, Dinamo Kijev, Porto, Monaco, stb.) a legjobb négy között, de ez már kb. négy éve nem nagyon fordult elő, ez nem tesz jó a focának...

montipájton 2008.05.22. 17:53:45

1. Inkább hat angol házidöntő, mint egy olasz. 2003, Juve-Milan, a Bl-történet legborzalmasabb fináléja, kell valakinek további érv?

2. C. Ronaldo egyelőre vitathatatlan Aranylabdás. Az Eb (meg az őszi szezon!) azért nem kicsit fogja ezt befolyásolni, de Európában jelenleg nincs futballista, aki nála többet tett volna egy csapat nem akármilyen sikereiért. A többi kamu, ízlésekről nem érdemes vitatkozni.

3. Olasz, angol, spanyol dominancia, eh, lófasz alkonyfényben. Majd amikor MTK-Vasas BL-döntőt néz a Bernabeu közönsége... )))

Romanista 2008.05.22. 18:03:57

1. angolokról beszélünk pedig összesen egy csapatnyi angol angol volt ez nem baj, az viszont szerintem az hogy az angol foci mint a tökély legyen elfogadva az szerintem beszűkültség.
2. szép lesz jövőre a Fior és várom Juve-Bayern visszatérést. a Pool kevés lesz, Barca halovány az Inter talány ManU- nyarán múlik hogy ugyanitt folytatják vagy megcsúsznak.
3. jövőre Romában lesz a BL döntő.

drdugo 2008.05.22. 18:38:25

Remélem az EB-n lesz valaki aki villant akkorát, hogy C. Ronaldo év végén ne kapja meg az aranylasztit. Ilyen szar alak nem érdemli meg egyszerűen.

montipájton 2008.05.22. 18:41:53

Drdugo,

szillogizmus, amit írsz. Attól, hogy "szar alak" (szerinted), az Aranylabdát még megérdemli. Mert azt nem jellemre osztják, hanem a futballpályán mutatott produkcióra. Ez van, babám.)))

Elllnekező esetben megkaphatta volna már mondjuk Dárdai Pali is, aki minndeki által kedvelt aranyos gyerek. A kisfiamról nem is beszélve.)))

Dean 2008.05.22. 18:53:33

1. Tényleg csökken a színvonal évről évre. Az idei döntőt meg sem néztem élőben. Minimum egy olyan szabályt be kéne vezetni a BL-ben, hogy a döntőre ne kerülhessen össze két csapat ugyanabból az országból. (Ennek megfelelően kéne "igazítani" az elő-, negyed- és nyolcaddöntők sorsolását.)
Beférne valami olyan szabályozás is (nem csak BL szinten) ami támogatná a látványos, és a sportszerű játékot.
2. A 11-espárbaj egy undorító f*s. Ki kellene találni valami mást helyette.
3. Papolhatnék még, de igazán hatásos harmadik pont most nem jut az eszembe :)

úrilány 2008.05.22. 18:58:41

1-.John Terry szemei gyönyörűek, ha elkeseredettségében /bánatában sír

2. John Terry szemei gyönyörűek, ha elkeseredettségében /bánatában sír

3. John Terry szemei gyönyörűek, ha elkeseredettségében /bánatában sír

(sorry, ezt nem hagyhattam ki -most aztán tudom, utánam a vízözön)

Pseudo 2008.05.22. 19:00:30

Dean: szeirntem az egyes pontodnak ebben a világban már semmi jelentősége sincs. Már az olyan kérdéseknek sincs értelme, hogy "Melyik az angolabb klub, a ManU, vagy a Chelsea".

madbalee 2008.05.22. 19:02:25

1. Inter 1 meggyengített BL sorozatban sem tudott előrébb lépni.

2. Nekem hiányzik még mindig 1 betörés a keleti blokkból, mint anno Cverna, vagy a Dinamo (húú mekkora volt az a Kiev-Bayern 3-3 elődöntő.)

3. Az idei 2 legjobb játszott a döntőben.(És sajnos kedvenc csapatom nem volt ott:( )

madbalee 2008.05.22. 19:07:06

+1 mivel sokan emlegetitek az idegenlégióskodást.
Itt a három legnagyobb bajnokság idegenlégiósainak aránya:

Anglia: 64,87%
Spanyolország: 33,6%
Olaszország: 38,8%

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.05.22. 19:15:15

Én a Chelseanek szurkoltam, mert azt akartam, hogy a kurva bőgjön, de a 'SCOUSE FREE ZONE' transzparens miatt kékek megérdemlik a vereséget.

GGG77 2008.05.22. 19:19:48

1. Idén egyértelműen a United érdemelte.
2. FORZA MILAN, HOLA MADRID!
3. "A legtöbb szabadrúgást Drogba ellen ítélték, összesen 37-et. A legtöbb szabadot C. Ronaldo kapta, őt összesen 45-ször állították meg szabálytalanul."

Ez mindent elmond. Amúgy szívesen vennék egy portugál eb győzelmet. Vagy egy spanyolt. Amúgy, FORZA AZZURRI!

VGL 2008.05.22. 19:20:14

1. kupaküzdelmet a kis országok csapatainak (lásd kézilabda Challenge-kupa). Sikerélmény, plusz egy kis pénz az európai szövetségtől. Egy kis esély az életben maradásra ott, ahol már spanyol, angol, és olasz csapaton kívül más nincsen.
2. a tegnap esti kommentátor monnyon le. ha Ő fog közvetíteni az EB-ről (márpedig ha jól tudom így lesz), akkor az az élvezeti értéket nagyban csökkenteni fogja. Mint ahogy tette azt tegnap is.
3. CR megérdemli az aranylabdát. Bár nálam mindig Paul Scholes az aki megérdemelne egy ilyen díjat, de ezt mint már mások is kifejtették, nem a személyiségjegyek befolyásolják.

Lojzi_ 2008.05.22. 19:22:17

madbalee:
Forrás? Van ott Bundesliga is? Csak kiváncsiságból...

szbszig 2008.05.22. 19:27:58

1. Cristiano Ronaldo: :|
2. John Terry: :,(
3. Nicolas Anelka: x(

nasteey 2008.05.22. 19:43:33

1., mindenki a MU-tól, meg SAF-tól van hasraesve... én attól esek hasra, hogy Rooney a középpályán kap védekező feladatokat.

2., Ronaldo fejben egy nagy nulla, bár a kiscsapatok ellen kétségtelenül így is megy neki. És ezért emlegetik majd klasszisnak. Pedig hol van ez az ember Zidanetól, Ronaldinhotól...

3., Spanyolok, olaszok, ÉBRESZTŐŐŐ!

madbalee 2008.05.22. 20:00:22

Lojzi_: transfermarkt.de

madbalee 2008.05.22. 20:01:10

Lojzi_: Bundesliga: 49,5%

tb 2008.05.22. 21:00:24

madbalee, Crvena lesz az, nem Cverna

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.22. 21:03:34

1. Kellett egy olyan év is, amikor az angol BL-csapatoknak minden szempontból kijön a lépés.

2. Szerencsére ezen az éven túl vagyunk.

3. Jövőre Európa visszavág! (Mert muszáj neki.)

szferi 2008.05.22. 21:16:37

nasteey, ronaldinho épp akora beképzelt, hisztis fasz, mint CR, csak nézd meg az utolsó szezonját

madbalee 2008.05.22. 21:28:59

tb: igen persze Crvena, elírtam.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.22. 21:29:57

(szferi: Ronaldinho teljesen más karakter, mint CéRonaldo. Nyilván egyik sem problémátlan, mint ahogy egyik zseni sem az; de azonosítani őket elég nagy vakságra vall.)

BruceWayne 2008.05.22. 22:03:26

-SCOUSE FREE ZONE muhahahha, az tényleg jó volt.
-jövőre juve-bayern (a labdarúgás legaljább párosítása), remélem jól összerúgdossák egymást.
-zidane is egy szar alak mégis kapott aranylabdát (de az eb döntő lefújásáig nem érdemes ezzel foglalkozni)

rexter 2008.05.22. 22:11:54

1. egyre kevesbe erdekel a BL
2. egyre kevesbe erdekel a BL, nevetseges mar ez a cirkusz korulotte, regebben meg volt hangulata mikor nem 8 csatorna nyomta a csapatok meccseit 24 oraban
3. egyre kevesbe erdekel a BL, nem hiszem már el a drámát sem a történetben, 120 ezer font heti fizetéssel ki nem szarja le ha nem rugom be, egyáltalán ki nem szarja már le ki nyeri ezt a gigakupát, lgm van abból hogy minden a BL körül forog, BL BL BL ömlik a csapból, miközben rém unalmas meccsek, alibi focik. Ezerszer jobb meccsek vannak bármelyik topbajnokság sima bajnokiain. Megreformalni a BL-t, vissza a BEK-et, minden bajnok indulhat meg a cimvedő, senki más, UEFA és KEK-et visszahozni, semmi szükség a csoportkörökre, annyi ország van már Europában hogy így is rengeteg meccs lehetne és legalább lenne valami varázsa. Ennek már régóta nincs.

rexter 2008.05.22. 22:13:52

+1 persze tudom h ez nem lesz így, mert aztmondják h a PÉNZ PÉNZ PÉNZ, pedig a régi szisztémával is jó pénzeket lehetne keresni, ha meg nem annyira akkor meg fizetési plafon azt jolvan. na szoval csömöröm van az egésztől.

east1878 2008.05.22. 22:18:47

1. Sokan támadjátok Ronaldot (nagyrészt jogosan), csak azt nem veszitek észre, hogy még ő is és Rooney is - bár sokaknak fájó lesz - még gyerekek. Nagyszerű focisák akik Ferguson nélkül nem tartanának itt. Szerintem ezt a gusztikulálást, hisztit (Ronaldo), túlzott keménykedést (Rooney) idővel kivetkőzik magukból. És akkor majd lehet Ronaldot összehasonlítani a majdnem 6 ? évvel idősebb, és tapasztaltabb Ronaldinhoval. Azért gondolom ezt, mert emlékszem, hogy mindkettő honnan indult.

2. Sokan mondták, írták, hogy talán a Chelsea jobb volt összeségében tegnap este, mégis én úgy érzem, hogy a sors igazságot szolgáltatot azzal, kapufákkal, a kihagyott tizenegyesekkel. Mert az nem lehet, hogy egy csapatnak mindig, mindig, mindig mákja, szerencséje legyen mindenben.

3. A sor Ronaldonak is igazságot szolgáltatot tegnap este, és most már csak rajta múlik, hogy ebből a leckéből tanul-e, hogy ő lehet akármilyen jó focista, de attól még nem mindíg alakulnak úgy a dolgok, mint ahogy azt szeretné. Nem kellene felelőtlenül ötven gólt igérni a következő szezonra stb...

MU forever!

shikari 2008.05.22. 22:27:43

1) mint, ahogyan tegnap is bebizonyosodott: nem mindig az a csapat nyer, amelyik jobb volt, és amelyik megérdemelte volna a győzelmet, hanem az a csapat, amelyik mellett a szerencse (és a bíró) is ott van.

2) egy bl-döntőben, a játékvezetői kar simán megtudja azt csinálni, hogy egymás után 4 - szellemileg visszamaradott óvodásoknak is nyilvánalóan - egyértelmű szituációt rosszul ítéljen meg.

3) tevez egy fasz.

east1878 2008.05.22. 22:33:16

Rexter!

1. Részben egyetértek, hogy minden a pénz körül forog, és hogy butaság volt eltörölni a KEK-et, és rosszul sikerült az UEFA Cup reformja.

2. A többi kijelentésed azonban - már bocsáts meg - marhaság.

3. Szerintem a hangulat elvesztéséhez nagyban hozzájárult a kritikus közvetítés, és a kritikán aluli stúdiós beszélgetés. Aki egy kicsit is ismeri az angol bajnokságot, a két csapatot, felháborodhatott, hogy gyakran főleg a cserék után nem ismerték fel a játékosokat, valótlan, vagy nem teljesen igaz információkat adtak a csapatokról. A stúdiós beszélgetés egy része is a vicc kategóriájába tartozik. És sajnos ez megy már évek óta, s ez vár ránk az EB alatt is. SZÁNALMAS!

+1 Nekem megvan a 99-es Manchesternek a Juventusszal (BL elődöntő visszavágó), Münhennel (BL döntő), a Newcastle-nel (FA CUP döntő), felvételei (egyszerűen videóra lettek véve). Knézy Jenő teljesen más volt, nemcsak a napi dolgokkal volt tisztábban, hanem a hátsó körülémyekkel is. Ő biztosan mondta volna tegnap este, amikor Ronaldo-t kritizálták a tizenegyesse miatt, hogy bizony az utolsó bajnokin azonban milyen fontos 11-es gólt szerzett. Nem beszélt volna hülyeségeket, mint ezek, de hozhattam volna más példákat is akár a másik csapattal kapcsolatban is.

pavel88 2008.05.22. 22:34:34

1. Ki a francot érdekel múúú-cselszki párosítás egy évben ötször???
2. Az Inter egy nagy nulla a nemzetközi porondon, bárki is az edző és bárki is a játékos ott!:)))
3. A Real egy nagy nulla a nemzetközi porondon, bárki is az edző és bárki is játszik ott!:((((
+1. Ez az idei év szerintem nagy sz@r volt, már ami a meccsek érdekességét illeti.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.22. 22:34:44

1, hiába gyönyörködtet állítólag a változatosság, az ember úgyis a BL-t (és kb. a 6-7 topcsapatot) követi figyelemmel egész évben
2, tovább növekedett a nagyok és a kicsik közti szakadék. a Barcelona például rossz formája ellenére is eljutott azért a legjobb négyig
3, ez a szezon a Manchesteré volt, vitán felül.

rbaggio 2008.05.22. 22:37:56

east1878: A bbc.co.uk-n van egy videointerjú Cével. Nem egészen az jött le, amit Te reméltél a 3. pontban.
Hitchikernél a pont. Ha Del Piero és az olaszok mutatnak valamit valamit az EB-n, akkor Cé még ne simogassa az aranylabdát, mert úgy járhat, mint Terry, akinek már a kezében volt a kupa. Kupával a kézben pedig nem könnyű tizenegyest rúgni. És az ősz még csak jön.
A BL, mint rendszer hatalmas pénzgyár, ezt mutatja a csapatoknak szétosztott pénz is. Emlékezzetek a Fradi mennyit kapott milyen teljesítményért. Szóval lehet, hogy a "kis" csapatok is kapálóznának,ha vissza akarnák állítani a régi rendszert (BEK).

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.05.22. 22:44:01

1. Sajnos a nagy számok törvénye uralja a BL-t: mivel sok meccsből áll, több a szar köztük és a csapatok is sokszor fáradtabbak / tartalékolnak. Viszont mi így is végignézzük, nehogy arról az egy gyöngyről maradjunk le, így a szervezők nagyot kaszálnak, és nemhogy kevesebb, de inkább mégtöbb meccsben gondolkodnak. És ez így megy még, amíg maguk a játékosok / csapatok fel nem szólalnak ellene (sztrájk?)
2. Ettől függetlenül sokkal nagyobb sansza van, hogy egy BL meccs lesz jó, mint bármelyik EB, vagy VB - mégiscsak a klubfutball csúcsa, még így, túlhajtva is
3. A manu egyértelműen a legjobb volt idén, de ettől szimpatikusabb nem lett: bár nehéz lenne eldönteni, melyik csapat volt jobb tegnap, nekem, tkp semleges szemlélőnek (lévén gunner) úgy tűnt, mintha a mu lenne a belső ellentétektől feszített, és a dinamó mutatott igen szimpatikus csapategységet és együtt dobogó szívet. Éppen ellentétben azzal, amivel oly gyakran vádolják őket abrapapa érkezése óta.
+1. Nem csak a dinamó szurkeszek üzentek a pudliknak: a bbc honlapon volt fent video a reptéren hazatérő manu fanokról, akik szintén a merseyside-ra üzenték, tessék minket megnézni.....

Lojzi_ 2008.05.22. 22:48:00

Ehe-ehe. A Rangers a skót bajnokságot is bebukta.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.05.22. 22:57:05

1. remeljuk,angol csapatok utan most mar foci is jon jovore,es europa visszavag,feltamadnak a nagyok
2. mu catenacciobol jeles,utso 3 meccset osszvissz 1 felido focival abszolvalta. ellenfeleire nezve naon komoly kritika,h ez eleg vt a bl-cimre
3. ha pl. egyszer vegre osszejonne a spanyoloknak,es fernando torres vezerletevel eb-t nyernenek+o lenne a golkiraly,nem kapna aranylabdat az a jellemtelen senkihazi

rbaggio 2008.05.22. 22:59:47

Bizony be kéne szerezni komentátorokat, szakértőket, rajongókat, stb, mert gyalázat ami megy. A világ legjobb futballját kapjuk meglepően gyatra körítéssel. Én már jó ideje hang nélkül nézem a közvetítéseket. Nem mazochizmus, hanem alszanak a gyerekek. Néha belehallgatok, majd ijedten lehalkítom. Stílustalan, szenvtelen, monoton, humortalan. Az összesnek házi feladat nyárra végignézni az öszes amarikaifoci közvetítést a sportv-ről! Az közvetítés és ott szakértő van! Az nem elég, ha valaki edző, vagy játékos! És ott lényegesen több a történés nélküli idő. Minden alig játszó védőnek tudják az életrajzát, tudják, hogy ki mit mondott a ligában a héten, melyik szertárosnak válik a lánya, satöbbi. Komolyan mondom, hogy rászoktam a közvetítések miatt. (A másik jó példa számomra közvetítésből - és itt kérek elnézést mindenkitől a szörnyű offért - a talán két évvel ezelőtti amerikai forma1 volt, amikor csak 6 autó indult vaami gumibotrány miatt. A szeretett/utált Palik másfél órán keresztül beszélt a sportágról, és ami körülötte van análkül, hogy a futamon a legkisebb történés is történt volna.)
Lehetne például alternativ közvetítést csinálni? Mondjuk olyat, mint a stand-up műfaj? Menne egy kocsmában a meccs, és valaki közvetítené? Persze lennének szabályok, meg ne illene beszólni, meg ilenek, de hátha kikerülne belőle egy-egy jó... hogy is hívják őket rendesen? közvetítő? kommentátor?
Bocsánat, nem teljesen illik ide, de végülis a szezonhoz tartozik.

WallyB 2008.05.22. 23:01:25

1 - 1-1 után bealudtam a döntőn... bár álmomban a Chelsea nyert... rettenetes, hogy ez a nagyképű majom és mégis zseniális Cé Ronáldó megússza az elarcozott 11-est... Terry-t sajnálom, bár nyilván nem szorul rá. C. hibázzon az EB-döntőben is... döntő 11-est az olaszok ellen. Akkor szeretni fogom.

2 - Sok év után visszapártoltam az NBA-hez meg az NHL-hez a tavaszi éjszakákon. Ez sajnos azt jelzi, hogy nem hoz lázba az angol foci... még akkor sem, ha BL-döntő... sajnálom... ez van.

3 - Csapatom, az Inter a BL-ben sz@r, mint a f&s. (bocs, ez nem volt NST szintű komment) Rossz volt nézni, ahogy a Liverpool átgázolt rajtuk. Jó lenne már itt is bizonyítani, de tartok tőle, hogy amíg nem jön Csozé... izé... José "The Special One" Mourinho, addig ez csak álom marad. Bár még Mancini és álmodhat ősmagyarokkal... és a végén "megtáltosodik"

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.05.22. 23:04:42

nerrazzurri:

Ha Zidane szar alak, akkor Mátrix mi?

Amúgy bajnok a Celtic, YNWA!

MUfanatic 2008.05.22. 23:06:42

Persze, hogy üzennek, lévén, hogy MU-Livverpool régi ellenfelek...Nem csípik egymást, na...

wendriner úr 2008.05.22. 23:11:37

1. Hargreaves. megint meghuzta az oreg a maga trukkjet, es most ez jobban bejott, mint szokott altalaban (ld '99 Giggs + Beckham csere). nagyon jo vetelnek tunik a srac, igazan a Bayern majd csak osszel jon ra, hogy kit adtak el. utility player. miatta tudott CR a baloldalon ficankolni, meg az o elfutasa utan adta Barna a golpasszt.

2. Giggs. no comment. szimpatikus, ahogy most mindenki ot meltatja, csak sajnalhatjuk, hogy vilagversenyre sohasem jutott ki.

3. Terry. riszpekt, kek-ver, klubhuseg, minden. de. a legtobbet es a legvehemensebben reklamalo jatekosok egyike. Beckhamet 2004-ben nem igy fogadtak az elcsuszasa utan... Terry nem nyertes tipus. ez a valogatottban latszott a legjobban.

+1. Tevez jovore tobb golt lo, mint CR (ha megy, ha marad ez utobbi), iden megvolt neki az osszes kihagyott helyzet a kovetkezo 3 evre.

+2. a Chelsea nem fog sohasem szep focit jatszani Granttel. ragaszkodom hozza, ha nem BL donto lett volna a tegnapi meccs, akkor egy PL-ritmusu Manchester megszorja oket 3-4 gollal fel ora alatt.

+3. a feketek miert tetovaltatnak? arulja el valaki (Makelele, Kobe, etc)

Asidotus 2008.05.22. 23:15:01

Rangers LOL!
A hét örömhíre!

BruceWayne 2008.05.22. 23:23:50

agresszív: mégis előbbi fejelte mejjbe utóbbit a vb döntőn.. mátrix egy őrült, mint Rodman.

wendriner: ja, persze, jó hogy nem 5-6 góllal.
az öreg meg annyira meghúzta magát hogy tegnap a kupa sorsa 3-szor is tőlük függetlenül nem került a Chelseahez.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.22. 23:27:07

"Lehetne például alternativ közvetítést csinálni? Mondjuk olyat, mint a stand-up műfaj? Menne egy kocsmában a meccs, és valaki közvetítené?"

Persze, hogy lehetne, pl. a Sportklubon már most is ez van.

wendriner úr 2008.05.22. 23:35:20

nem azt mondtam mester, hogy azzal nyerte meg a meccset, hanem hogy bejott. nekem az a haromszor inkabb egyszer: Terry buntetoje. egyedul Ronaldo hibaja utani ket percben volt a Cselszi elonyben, ne feledd.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.05.22. 23:58:18

1.aranylabda ide vagy oda, cé sose lesz profi
2.a bl döntő sztem jobb volt, mint ahogy itt látjátok
3 két rühelleni való csapat játszott és a rühelni valóbbnak szurkoltam, ez volt az idei bl döntő..

plusz 1: rip john terry

Mémé (törölt) 2008.05.23. 00:32:50

1. Bálnaszív Lampard, Meghasadtszív Terry
2. Scholes&Giggs ill. Nani&Anderson no comment (meccs utánra tessék gondolni)
3. A leendő Aranylabdás nem lehet más mint ő. A francba.

+1. lehet elkerülte a figyelmem, de mit jelent a SCOUSE FREE ZONE?

Hartog 2008.05.23. 01:19:42

1, én is utálom ezt a kamu-Ronaldo-t, de skacok, ahogy oda-vissza megetette Essient vagy háromszor...

2, az feltűnt láttátok, hogy Gary Neville próbálta vigasztalni Terryt a meccs után? Asszem sportember

3, Hargreaves nagyon jó játékos. Nem is feltétlen a tegnapi produkciója miatt, de ha kell, védekező középpályás, ha kell szélső, ha kell, jobb hátvéd - és mindegyik poszton jó. Válogatottba vele

ui.: Scouser Free Zone= 'Hülllye Liverpudli' Mentes terület

ShanklyGates 2008.05.23. 01:20:07

1. A Man U még tavaly is játékkal szórakoztatott, szemben az idén nyert a dekára kimért darálással.
2. Csak Scholes és Giggs miatt nem lehet őket egyelőre tiszta szívből utálni.
3. Terry egy arrogáns suttyó, jó helyre baszott be a villám.

rizla 2008.05.23. 01:28:26

1. tényleg ronaldonak jár idén az aranylabda, de ettől, és a rengeteg góljától függetlenül messze nincs azon a szinten mint számtalan egykori aranylabdás, vagy akár nemaranylabdás. és nem az irritáló személyisége miatt. az index cikk által pl most néztem az ifjú giggsről videókat, CR sosem lesz ekkora művész. jól játszott a döntőben, de én hiányolom az eleganciát a játékából. ronaldinho kiégésével, a milan - és vele együtt kaká - szenvedésével, messi sérüléseivel, a régi nagyok letűnésével (mint például az IGAZI ronaldo) ronaldo egyszerűen csak betölt egy űrt. a 40+ gól félelmetes, de ezek közül csak 2-3 van, amit szívesen megnézek újra, és a cselei is rém unalmasak.
2. idén nem volt olyan csapat, amelyik egyértelműen európa fölé emelkedett volna színvonalban. az MU - bár a bajnokságban nagyon elpáholta a kicsi, és a közepes csapatokat - gólszegény, favágó játékot játszott szupertechnikás játékosokkal milliárdos keretből. ellenfele detto. az arsenalon kívül igazából nagyon kevés az üde színfolt, és nem feltétlenül a joga bonitoról beszélek. gyűlölöm ezt a szöveget, de nem tart jó irányba a foci. ha a rangers nem akar támadni, és inkább fát vág, azt megértem, de ekkora sztárok ne ilyen kevéssé nézhető meccseket produkáljanak, mert elsírom magam. hol a spiritusz? a mencseszter egyszerűen kibrusztolta, behúzta, elrakták a trófeát mint legerősebb csapat, úgy, hogy ebből a keretből kb 50%-ot hoztak ki. hol van ebben a líra, hol a heroikus küzdelem?
3. nagyon rosszul alakultak a sorsolások. ha az inter és a milan nem kap két angol csapatot rögtön az első körben, talán érdekesebben alakul. akkor azt hittem, hogy ez lesz az egyik legjobb BL, aztán rájöttem, hogy faszt: mivel a jó csapatok kiejtették egymást, ezért sor kerülhetett olyan tragikusan fos negyeddöntőkre, mint pl a barca-schalke, chelsea-fener, vagy az elcsépelt MU-roma. kapásból 3 papírforma meccs. legalább a balfasz real képes lett volna továbbmenni..
+1. spanyolok ébresztő

ShanklyGates 2008.05.23. 01:51:19

+ 2. 'szomba már ezzel a hülye aranylabdázással májusban, EB előtt... a homokváron már nincs semmi simítanivaló?

A posztok százait generáló klasszis-nemklasszis, szimpi-unszimpi (sic) Ronaldo döglött lóról is le lehetne végre szállni. EMBEREK, 40+ gól egyetlen szezonban, megvan!? Nekem se tetszik h nem a Bakonyban van a Himalája, de mit lehet tenni?

rizla 2008.05.23. 03:40:33

nem ez a lényeg. nagyon jó játékos, ennyi gól nagyon durva, de nekem akkor sem tetszik, hogy ilyen embernek KELL odaadni. és mondom, nem a személyiségére gondolok, hanem a játékára. túl sok a robot.

kroos 2008.05.23. 08:02:49

1-Az olasz és a Spanyol bajnok gyengébb mint valaha
2-Házidöntöknek nincs olyan fílingje mint egy német-angol,spanyol-olasz párbajnak.
3-Grat a Mu elsö Bl gyözelméhez

kardinálispinty 2008.05.23. 08:09:15

1. Valaki kitalálta, hogy a Chelsea sztárokból összevásárolt csapat. Én átlagos focinézőként emlékszem, amikor Mourinho megérkezett, nekem (tehát nem mindennap a focioldalakat bújó emberke) semmit nem mondott Lampard, Drogba vagy Terry neve. Egyedül Makelele-t ismertem.
2. Miért a foci az egyetlen játék, amibe milliárdokat ölnek, de még csak a pálya méretei sincsenek szabványosítva (értve: szélesség)?
3. Mitől is király Sir Alex, ha 22 év alatt csak 2 BL-t nyert?

mickeyknox 2008.05.23. 08:42:03

1. a kedvenc csapataim már megint kipukkantak tavaszra,
2. még mindig összeszorul a szívem, ha a döntő veszteseit mutatja a kamera,
3. akárki akármit mond, vissza kell állítani a régi rendszert. legyen csak a bajnokoké a bajnokok ligája!

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.05.23. 08:59:16

1. néhány évvel ezelőtthöz képest rettenetes volt a színvonal, lásd az akkori Barcelonát, Chelseat, Lyont

2. Nagyon hiányzik néhány kiscsapat, ez a Milan-Liverpool-MU-Chelsea dominancia rémes (Barca dominálhat felőlem a köv 10 évben...persze, mindjárt felébredek)

3. Az milyen már, hogy nincs kinek drukkolni egy BL döntőben???

United82 2008.05.23. 09:08:25

1. Azt hiszem ez most nem kérdőjelezhető, nekem mindig is ők a legjobbak de most már ez tény is. Tavaly Angol bajnok, Idén Angol bajnok és Veretlenül BL győztes..ehhez sztem nem kell kommentár

akik fikázzák Ronaldot és Fergiet azoknak 1-2adat...
Ronaldo az elmúlt 2 évben 101meccset játszott a Unitedben és ezalatt termelt 65gólt és adott 33 gólpasszt ez 98pont 101meccsen...ez egy jégkorongosnak is dicséretére válna...

Fergieről meg ennyit:
Bajnokok Ligája: 2 (1999, 2008)
KEK: 2 (1983, 1991)
európai Szuperkupa: 2 (1983, 1991)
Világkupa: 1 (1999)
angol bajnok: 10 (1993, 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003, 2007, 2008)
FA-kupa: 5 (1990, 1994, 1996, 1999, 2004)
angol Ligakupa: 2 (1992, 2006)
skót bajnok: 3 (1980, 1984, 1985)
skót kupa: 4 (1982, 1983, 1984, 1986)
skót Ligakupa: 1 (1986)

és felépített 3 nyerő csapatot (első:Schmeichel,Bruce,Pallister,McClair,Ince,Robson,Hughes,Cantona ,GIGGSY féle csapat,
második:Nevillék,Scholes,Bex,Cole,Yorke,RvN,Ole,Sheringham,Keano,GIGGSY féle generáció
és a mostani harmadik:Rioval,Ronaldoval,Rooneyval és a többiekkel valamint ugye GIGGSYvel)

ennél még mi többet kéne letennie az asztalra? de komolyan....

ez az év a UNITED-é , Ronaldoé és Fergié..ha tetszik, ha nem!

füredi (törölt) 2008.05.23. 09:12:27

1.) A labdarúgás az egyetlen labdajáték a világon, ahol megtörténhet az, hogy 50 percen kersztül ne történjen semmi.

2.) Bár régi meggyőződésem, hogy a gyűlölet legalább olyan fontos érzelem, mint a szeretet (ha ugyan nem ugyanaz a kettő), és hegyeket képes mozgatni, a labdarúgásban csak verekedéshez elegendő, arra nem, hogy két csapat a másik legyőzése érdekében játsszon egy jó meccset.

3.) 120 perc szenvedés után minden további nélkül le tudom kapcsolni a tévét, és be tudok fordulni aludni, egy "Ronaldo úgyis kihagyja" mormogással, és bőven elég, ha reggel megtudom, hogy ki nyert a snúrozásban.

Gotama 2008.05.23. 09:37:38

barnetta!
Jó az másodiknak is (bár sztem is viccesen kevés, ennyit Anchelotti 5 év alatt szerzezz:D

United82 2008.05.23. 09:40:13

"ennyit Anchelotti 5 év alatt szerzett"- ja közbe meg 3.ik,4.ik vagy most éppen 5.ik lett a csapattal a bajnokságban....nem is emléxem mikor volt bajnok utoljára a milannal Ancelotti....

Walmer 2008.05.23. 09:41:22

1.) Fog még Cé sírni nagyon döntők, elődöntők után és fog még rajta elmenni meccs épp elég...
2.) Az eb-t megint valami fos csapat nyeri, mert a topbajnokságokban (főleg a PL-ben) játszók kikészültek.
3.) Cé nem fog csinálni semmit a Portugál válogatottban, mert az nem a MU. Ott nem Rooney a társa és ott nem Hrgreaves, meg carrick teszi alá a labdákat.
+1.) Tegnap rájöttem, hogy Ballack és Lampard a 2 kedvenc középpályásom és ha ez a kettős együtt marad jövőre nyerik ezt a szájbabaszott BL-t.

Walmer 2008.05.23. 09:46:00

wendriner:
" Terry. riszpekt, kek-ver, klubhuseg, minden. de. a legtobbet es a legvehemensebben reklamalo jatekosok egyike. Beckhamet 2004-ben nem igy fogadtak az elcsuszasa utan... Terry nem nyertes tipus. ez a valogatottban latszott a legjobban."

Ki a nyertes típus az angol válogatottban?

Terry azért reklamál, mert ő a csk. Ha megnézed Angliában nem az van, hogy mindenki ugat a bíróval, henem legtöbbször csak a csapatkapitány beszél. Kivételek persze vannak (nemzetközi meccsek, ultrasuttyó játékosok, mint Cé, Drogba).

grizligeza 2008.05.23. 09:55:46

1. védekező csatár fogalma: Kuyt, Rooney

2. Kuyt megérdemli, ő ennyit tud

3. na de Rooney... (SAF nálam mindig is kókler volt, az eredményei ellenére)

Walmer 2008.05.23. 09:58:32

grizli, és ne feledkezzünk meg Alan Smith tönkretételéről sem...

kroos 2008.05.23. 10:00:37

mikor volt az elsö?

kroos 2008.05.23. 10:02:40

és ha már itt járunk akkor ott van a bartez bosznics taibi félr kapusvonulat.vagy a dzsemba-dzsemba klberson féle középpálya,vagy hogy Veron-ért 50 milliot fizettek és 2 év mulva 5 ért adták el....

emese23 2008.05.23. 10:03:28

1.Ha vki nem tudja elismerni SAF eddigi munkassagat
az MUnal az az ember vmi sotet szemuvegen at lat....
2.C.Ronaldo?ha vkit ennyire pocskondiaznak az sajnos azert van mert faj az igazsag...nem kell ujbol leirni h mit tett iden vagy tavaly..kivedtek a 11set amit igen rosszul lott.Terry meg melle lotte....ennyin mulik.de a buntetokig nem jutnak el ha Ronaldo nem fejel golt.(en is anyaztam es tudtam h kifogja hagyni de ez kellett neki h visszaszaljon kicsit a foldre es vissza is fog)
3.MU KINGS OF ENGLAND and EUROPE!!:)

drosiii 2008.05.23. 10:03:52

Alan Smith a Leeds-ben volt a legjobb, nem MU szintű már sajnos, de a jelenlegi csapatában sem vitézkedik, szal a tönkretételét nem mondanám. De ugye ezzel az erővel lehetne más klubokat is írni, mint tönkretevők, ennyire ne utálkozzunk már légyszi.

drosiii 2008.05.23. 10:05:02

köszönjük emese :P

enrikó karúszó 2008.05.23. 10:08:06

1. Drogba egy primitív buta majom
2. Tevez egy primitív buta vadember
3. Miért nem beszél senki Wes Brown zseniális beadásáról? Pedig ez a bizonyíték a mondásra, hogy egyszer a kapanyél is elsül :D

wynarsky1 2008.05.23. 10:09:42

1. Mindeki tudta, hogy Rolnalda kihagyja, akik szíve nem vörös, ezt is kívánták.
2. Mindenki tudta, hogy Anelka is kihagyja, akik szíve nem kék, ezt is kívánták.
3. Senki nem gondolta, hogy Terry kihagyja, ezt még a vörösök sem akarták...

drosiii 2008.05.23. 10:09:44

na és a 3 pont:
-kár h a védekezés lett a legfontosabb a nagy csapatoknál is
-Ronaldo akkor idén betalált minden nagy csapat ellen, kivéve a Barcat (Lyon,Roma,Pool,Arsenal,Chelsea) - eddig az volt a baj, h a nagyok ellen nem talál be, most mi lesz?
-jövőre sokkal kevesebb gól lesz a BL-ben és emiatt szorosabb meccsek is.

+1: Igazságos végeredmény született ha azt nézzük, h mindig az ment tovább aki kevésbé játszott tetszetősen (arsenal,pool,cselzkij -> MU) - tanulsag Wengereknek: nem szabad a sort kezdeni, mert akkor keserű a szájíz

Boodler 2008.05.23. 10:16:10

1. MU és BL - a döntő alapján nem egyértelműen, a szezon alapján egyértelműen megérdemelték - úgy, mint 99-ben.

2. MU, gyerekek és Ferguson - Nagyon érdekes, mi lesz pár éven belül amikor igazán összeáll (még jobban) a csapat és az említett gyerekek még jobban (Rooney) vagy remélhetőleg minimum elkezdik elfelejteni a beidegződéseket (Ronaldo)

3. Real Madrid - csak három szó: Átütőerő, Del Bosque.

3+1: Ennyi gólt kapott Kahn az utolsó európai meccsén. :)

enrikó karúszó 2008.05.23. 10:19:59

1. CRonaldót maga az isten! Ahogy a barátnőm meglátja az izzadt felsőtestét, amint meccs után leveti a mezét, máris rámveti magát. Megérdemli az aranylabdát! :)
2. Beckham maga az isten! (lásd 1.pont). Igaz, hogy mióta olyan hülye szakállat növesztett, a forró hangulatot megzavarja néhán heves röhögési roham :)
3. Oliver Kahn maga az isten! Ahogy a barátnőm meglátja, inkább kimegy a konyhába és főz valami finomat.:)

Steve73 2008.05.23. 10:20:12

1. Életemben először drukkoltam a Chealse-nek mert én is úgy vagyok, hogy bárki csak ne C. Ronaldo, bár MU ma valóban Európa legjobbja.
2. Amíg egy csapatban korlátlanul szerepelhetnek külföldiek addig ugyanazt a 4-5 csapatot fogjuk minden évben bámulni a BL vége felé közeledve.
3. UEFA kupa ugyan csak a "második vonal" de sokszor jobb meccsekkel mint amit a BL-ben lehet látni.

drosiii 2008.05.23. 10:21:57

"I'm very proud, everything has come right for me," he said. "My team-mates have helped me a lot; we've won the Premier League and the Champions League, so everything is good . It's been a magnificent season and it's a great feeling; when you pick up the trophy it's amazing."

-ezt a nyilatkozatot is lehet boncolgatni, kellemes szórakozást

bakító 2008.05.23. 10:28:13

1. A KO rendszerű lebonyolításban mindig nagyobb a mákfaktor, mint a bajnoki rendszerű lebonyolításban. Mák nélkül még senki nem nyert BL-t. Persze a bajnoksághoz is kell szerencse.
2. Aki olyan sokszor szerencsés mint Sir Alkesz, az valószínűleg tud is valamit. Nem hiszek az ezoterikus dolgokban. A tudásban és az elvégzett munkában már inkább.
3. A foci rossz irányba halad. Amikor Rooney vkp-t játszik, akkor már komoly gond van. Szabálymódosítást a FIFA/UEFA dinoszauruszaiból nem lehet kicsikarni. Esetleg az idegenben lőtt gól intézményét nyugodtan el lehetne törölni, félelmetesen káros.

+1 C Roni zseniális tehetség, de isten őrizzen, hogy a most felnövekvő focista generáció példaképe legyen. Muszály, hogy valaki nagyot alkosson az EB-n. (Fabregas, Torres, Del sanyi...).

mickeyknox 2008.05.23. 10:28:24

egyébként rooney-t is elkezdte tönkretenni az új taktikával.... az előző években nem volt ennyi védekező feladata a shrek-nek, és c visszavontabban játszott. most a vadláb van az előtérben, meg tevez, bár az argentín elég kevés helyzetét lövi be. kicsit sajnálom rooney-t

drosiii 2008.05.23. 10:34:27

Rooney-n kisebb a teher hogy nem tőle várják a gólokat, kevésbé agresszív, kevesebb piros lap.

kroos 2008.05.23. 10:35:18

akkor is ennyi Mu drukker volt amikor a csoportból estek ki 4. helyen?

Asidotus 2008.05.23. 10:37:00

Idén a kommentelők nagyon sok baromságot hordtak itt össze:
1. Sokan szidták az idegenben lőtt gól szabályát, pedig anélkül nagyon sok Barca-MU jellegű meccset láthattunk volna, plusz egy csomó hosszabbítást és 11-es párbajt.
2. Támadják a BL lebonyolítási rendjét. Szerintem ez így jó, ahogy van. Elismerem, nem volt egy nagy meccs, de akor is inkább egy Milan - Arsenalt választok, mint egy lengyel bajnok- horvát bajnok meccset. A kisebb, keleti csapatok simán megnyerhetik az UEFA-t, lásd idén.
(Számomra nem az a lényeges, hogy tavaly mit játszott a győztes, hanem idén, a BL-győzelem mellett tudott-e bajnok lenni. Mert ha a Chelsea nyert volna, akkor nem tudnám azt mondani, hogy ők a legjobbak, mert már otthon nem tudtak bajnokok lenni.)
3.Egyesek egy kicsit (nagyon) mélyen magukba nézhetnének. Minősíthetetlen stílusban írnak C. Ronaldoról. Így, hogy lehet valakit a személyisége miatt bírálni? Aki sokkal mélyebb szinten van emberileg. Aki ilyeneket ír, hogy "szar alak", "hisztis fasz", "kurva" egy emberről, az maga hol tart? Ő milyen jogon kritizálja másnak a személyiségét?
+1. Az NST cikke nem blog, ez egy tévedés. Egy országos médium egyik cikke. Újságcikk, pont olyan, mint a többi INDEX - cikk, még akkor is, ha a szerző a magánvéleményét írja meg. Pont az a kategória, mikor pl. Hegyi Iván a Népszabi hátán ír egy cikket.

drosiii 2008.05.23. 10:42:21

barnetta, kérdésedre nem tudom a választ, de magamról tudom, más meg nem foglalkoztat ;)

United82 2008.05.23. 10:43:38

barnetta

nyilván nem, akkoriban a Barca volt a menő:D

de én pl akkor is nekik szurkoltam:D (93óta..Honvéd-MU a BL selejtezőben..kint voltam a Bozsikban..azóta vagyok MU szurker:))

mickeyknox 2008.05.23. 10:50:33

nünü:
'Idén a kommentelők nagyon sok baromságot hordtak itt össze:'
'Támadják a BL lebonyolítási rendjét. Szerintem ez így jó, ahogy van. '

szerintem meg nem :) és attől ez meég nem baromság... a 3. ponttal némileg egyet tudok érteni.

bakító 2008.05.23. 10:53:18

Kedves Nünüke!
Örömmel látjuk, hogy te mint nagy okos bácsi helyrerakod oktondi buksinkat.
Mindazonáltal szeretnénk, ha mégiscsak lehetne dehonesztáló véleményünk valakiról aki unszinpatikus, mivel ilyen gyarlók vagyunk. Szeretnénk továbbá, ha lehetne véleményünk egyes szabályokról, sőt még gondolhatnánk azt is, hogy a szentséges UEFA nem mindent csinál jól. Persze attól még mi oktondi kis állatok maradunk, de véleményünk csak lehet, nem?

Köszönöm megértésed, nagy gondoskodó testvér.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.23. 11:03:20

"Az NST cikke nem blog, ez egy tévedés"

erről már többször volt szó, unom is, hogy mindig le kell írnom, de nem szeretném, ha bárki félreértené. a blog gazdája az index, a szerzők jelentős része azonban azt sem tudja, hol van az index szerkesztősége. anyánk semmilyen formában nem szól bele abba, hogy mit és hogyan csinálunk, ez tehát egy egyszerű BLOG, és nem az index szabadszájú véleményét tükröző háttéroldal.

a jelenlegi stáb kétharmada kommentelők közül került ki, azt hiszem, ezzel mindent elmondtam, a te és az ő véleményük között annyi a különbség, hogy ők posztba írják, te meg kommentbe.

Walmer 2008.05.23. 11:18:37

Nünüke,
C. Ronaldo egy hisztis kis faszkalap, akinek a büdös életben nem lesz még egy ilyen szezonja.
na, ehhez mit szólsz?

Mindenkinek, aki azt írja, hogy sokan szidják a fenntebb említett portugál organizmust(embernek nem nevezném), de a két kezüket összetennék, hogy az ő csapatukban játsszon: Én WHU szurker vagyok a nem elvakult fajtából, de ha Cé betenné a lábat az öltözőbe, soha az életben nem tudnék egyetlen hammers gólnak sem feltétel nélkül örülni.

Asidotus 2008.05.23. 11:22:25

Bakító!

C. Ronaldo magatartását lehet (szerintem is kell) bírálni, de azért lehetne valamilyen stílusszintet tartani. Szerintem az általam idézett kifejezések erősek vele kapcsolatban. Ott van Martin Taylor, aki eltörte Eduardo lábát, ehhez képest Roni legfeljebb csombékot köt a védők lábára.

Mickeynox!
Szerintem ojobbat nem tudunk ennél kitalálni. Mást lehet, volt többféle, nem véletlen, hogy ez maradt. És ennél már volt több meccs is, néhány évig ment a 2. csoportkör intézménye, amit én speciel nagyon szerettem, személy szerint azt hagytam volna meg, és az elsőt kiváltottam volna egy 4. selejtetőzkörrel. De persze, akkor is voltak már érdektelen találkozók.

Benito!
Jogilag, formailag, szakmailag biztos úgy van, ahogy írod, de én még a régi, papíralapú újságokon nőttem fel, és ott egy ilyen poszt (állandó helyen, állandó szerzőkkel) bizony cikknek számít. Én nem tudok rá másként tekinteni.

Asidotus 2008.05.23. 11:24:45

Walmer!

A stílus minősíti az embert.
(Amúgy valószinűleg, nem lesz még egy ilyen szezonja, lehet, hogy lesz jobb is, meg sok (ettől) gyengébb.)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.23. 11:28:56

semmi baj, nűnű, csak az elvárásaidat igazítsd a fentiekhez. nekünk ugyanis nem feladatunk tényeket közölni, a szubjektum erejében hiszünk helyette.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.23. 11:31:38

Walmer: get a life

Az nst-kommentelők népítélete alapján a szezon nyertesei:
- Arsenal (kábé), AS Roma, talán a Juventus ... Getafe?

A szezon vesztesei:
- Angol pénzcentrikus foci, Liverpool, Manchester, különös tekintettel Ronaldóra, Chelsea, Real Madrid, Barcelona, Valencia, Inter, AC Milan, spanyol csapatok globál (mert gyengék), olasz csapatok globál (mert gyengék), Glasgow Rangers, Bayern München

szóval így végigtekintve a listán azért lel ehet vonni bizonyos következtetéseket. szellemes sértegetés vagy céltalan fikázás?

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.23. 11:35:16

jaj, még hozzáteszem:
deklaráltan rossz volt a spanyol bajnokság, az olasz bajnokság kétharmada, az UEFA-kupa (kivéve Zenit-Bayern), a Bajnokok Ligája. Hát élet az ilyen? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.23. 11:38:59

"az olasz bajnokság kétharmada"

az előzmények ellenére minden idők egyik legjobb olasz bajnoksága volt az idei.

mickeyknox 2008.05.23. 11:47:05

értelek én, nünü, és abban is igazad van, hogy ha csak egyenese kiesés lenne, akkor még több 11-esekkel eldőlő párharc le(het)ne, de akkor is azt a lebonyolítást tartom jobbnak, amiben csak a bajnokok vesznek részt. na jó, legyen az első 2 helyezett, de azzal vége. egyszer már leírtam, hogy azzal, hogy akár 3-4 csapat is benn van a topligákból a legjobb 16-ban (sokszor így alakul), mindig ugyanazok a csapatok kaszálnak sokkal több pénzt, ezáltal sokkal nagyobb esélyük van a jó játékosokat elszipkázni, a többinek csak a resztli jut, ezáltal a hazájuk bajnokságában még erősebbek lesznek, és konzerválódik az első 3 hely. Emódon nem csak a bl meccsek lesznek unalmassabbbak (nemzeten belüli összecsapások, a profitorientáltság miatt célfoci, mert kell a zsír, hogy az adósságokat szinten tudják tartani, amit azért halmoznak fel, hogy ki bírják fizetni a sztárok gigantikus fizetéseit), hanem tönkreteszik a nemzeti bajnokságokat is. szerintem.

mickeyknox 2008.05.23. 11:48:03

bocs a rengeteg elírásért, de éhes vagyok :)

Asidotus 2008.05.23. 12:05:31

Mickeynox!
Az a baj, hogy sok igazság van mindkettőnknél.
Ha csak a bajnok meg esetleg a 2. indulhatna, az szerintem még inkább konzerválná a nagycsapatok erőfölényét. Emlékezz vissza a régi időkre, mikor a Real Madrid 5-ször, az Ajax és a Bayern 3-szor egymás után volt BEK-győztes. (1970 és 1976 közötti hat kiírásból csak 2 csapat nyert BEK-et!)
Nézd meg, idén a Fiorentina is indulhat, a Villareal is indulhat a BL-ben. Amúgy meg az lenne, ami az angoloknál, ahol masszívan bebetonozódni látszik a 4 nagy. (Amiben nagy szerepe van Abramovics pénzéének, mert addig csak 3 nagy volt, mindig változott a negyedik személye (Leeds, Newcastle, Chelsea, Everton.)
Másrészt, a Bl-nek a nagy pénzt az adja, hogy a legnagyobb csapatok vívják meg, enélkül odérhetne kisebb csapat is de csak éppen sok pénzt nem kapna. Őszintén, például az olasz 3. Juventusnál hány jobb, idén bajnok csapat van?
Ha visszanézzük a történelmet, sok kisebb csapatot látunk a döntőkben, ám már a győztesek között sokkal kevesebbet. És ez is elsősorban amiatt van, hogy korlátlanul lehet mindenkit igazolni, főleg az EU-ból, ami most már igen széles kör. Elsősorban emiatt nem tudnak a kicsik megkapaszkodni, bár pénzt kapnak sokat a jó játékosaikért.
Jó étvágyat!

Calogero 2008.05.23. 12:21:57

Clayton; az utóbbi legalább 5 év legjobb olasz bajnoksága volt az idei,olyan meccsekkel,mint a; Palermo-Juve,Juve-Fio,Roma-Inter,Inter-Roma,Roma-Milan,Inter-Juve,Juve-Milan,Roma-Juve,Roma-Napoli,Samp-Juve,Milan-Inter...

Amiket meg írsz konzekvenciaként kb azért van,mert mindenkinek kezd elege lenni ebből a robotias célfootballból,ami ellen talán egy vitézebben kűzdő spanyol és olasz csapatok tehetnének,illetve példaként pont az a 2-3 csapat,akiket említettél (Arsenal,Roma,Juve)..

Egyébként minden tiszteletem idén az angol csapatoké,de azért nem hinném,hogy ez a spanyol és olasz foci végét jelentené,az angol foci a média által iszonyatosan túlértékelt,így aztán az idei teljesítményük után is most mindenki megkérdőjelezhetetlen világuralomról beszél,holott ugye az utóbbi pár évben pont az angolok voltak egyedül,akiknek nem jött még össze a házidöntő.. Jövőre tuti biztos nem ez lesz

Calogero 2008.05.23. 12:22:37

Clayton; az utóbbi legalább 5 év legjobb olasz bajnoksága volt az idei,olyan meccsekkel,mint a; Palermo-Juve,Juve-Fio,Roma-Inter,Inter-Roma,Roma-Milan,Inter-Juve,Juve-Milan,Roma-Juve,Roma-Napoli,Samp-Juve,Milan-Inter...

Amiket meg írsz konzekvenciaként kb azért van,mert mindenkinek kezd elege lenni ebből a robotias célfootballból,ami ellen talán egy vitézebben kűzdő spanyol és olasz csapatok tehetnének,illetve példaként pont az a 2-3 csapat,akiket említettél (Arsenal,Roma,Juve)..

Egyébként minden tiszteletem idén az angol csapatoké,de azért nem hinném,hogy ez a spanyol és olasz foci végét jelentené,az angol foci a média által iszonyatosan túlértékelt,így aztán az idei teljesítményük után is most mindenki megkérdőjelezhetetlen világuralomról beszél,holott ugye az utóbbi pár évben pont az angolok voltak egyedül,akiknek nem jött még össze a házidöntő.. Jövőre tuti biztos nem ez lesz

room303 2008.05.23. 12:24:14

1. A Chelsea-ból bárki más sokkal inkább megérdemelte volna, hogy olyan pechje legyen a tizinél, mint Terrynek volt (na jó, - Lampard).

2. Rooney nem középpályás, de főleg nem jobb bekk. De igazi csapatember, mert ezt is szó nélkül bevállalja - azaz rengeteget fejlődött fejben az elmúlt pár évben.

3. Fentiekből kiindulva mindkettejük számára kiváló alkalom lesz az EB, hogy megmutassák a világnak, hogy mire képesek.

+1. Ja, hogy az angolok nem jutottak ki?! :D

ASRM 2008.05.23. 12:50:32

1.megérdemelték, persze, de aki az idei bl után még mindig az olaszokat szidja, akár a háziöntőt is, az tényleg csak a fákat látja
2.de a fák - szerencsére - nem nőnek az égig
3.EB évben nem európai nem is nyerhet aranylabdát? mondjuk Sheva se volt ott 2004-ben az eb-n.

kroos 2008.05.23. 12:55:33

ASRM ez nagyon europai volt töled.

Walmer 2008.05.23. 13:01:50

Szerintem ha lenne olyan szabály, hogy max 5 idegenlégiós lehetne egyszerre a pályán, akkor semmi baj nem lenne ezzel a "topbajnokságokból menjen 4 csapat" rendszerrel. Mondjuk az Inter, Arsenal, Barca, stb nemtudom micsinálna:-)

kroos 2008.05.23. 13:03:47

mondjuk a Barcában van a legtöbb sajátnevelés...Valdes,Messi,KRIKIC,D.santos ,puyol,oleguer,xavi,,iniesta,stb......

Walmer 2008.05.23. 13:10:09

Messi mióta spanyol? Nem a saját nevelés a lényeg, hanem a nemzetiség...

kroos 2008.05.23. 13:14:21

Te már csak tudod ,amennyi angol játszik az angol top 4-ben...

Bendeguzi (törölt) 2008.05.23. 13:18:22

azert szerintem kurta jo volt nezni, hogy a mu kezdojeben 6 tenyleg angol kapott helyet.

kroos 2008.05.23. 13:22:44

Hargreave csont Walesi csak nem oylan hithü mint Giggsz.

Walmer 2008.05.23. 13:27:07

Hargreaves soha az életben nem volt walesi. Kanadában született, mert a kedves papa és mama oda húztak ki valamiért

kroos 2008.05.23. 13:28:12

aha.akkor kanadai.

kroos 2008.05.23. 13:28:48

mind 2 szülö wakesi csalodást kell okozzak.

Walmer 2008.05.23. 13:29:09

Amúgy ha csont walesi lenne, nem is nyomhatná angol színekben. Giggs amúgy cardiffi

kroos 2008.05.23. 13:34:11

Az anyja biztosan Walesi és a Mu-ig nem is járt angliába.

Walmer 2008.05.23. 13:34:48

De tökmindegy, mert ha ő walesi, akkor Xavi ne játszon a katalán válogatottban, mert ő katalán. Hivatalosan nagy Britannia van csak. Úgy az olimpián, mind az ENSZ-ben. Az csak egy régi hagyomány, hogy van walesi rögbi, meg fociválogatott

bakító 2008.05.23. 13:35:54

Jópofa dolog ez a saját nevelés, meg saját nemzetiség erőltetése. Én csak azt nem értem, hogy amikor R. Carlos, Figo, Zidane, Redondo, Mijatovics, Ronaldo és társai vitték a vállukon a Realt akkor ez miért nem zavart senkit, ill. amikor a fél holland válogatott a Barcában játszott akkor sem zavart ez senkit, ill. a Kaka, Seedorf, Cafu, Sevcsenkó féle Milánt sem kárhoztatta senki.
Szerintem átlátszó dolog az, hogy kinek mi nem tetszik. Most az angol csapatok vannak tele pénzzel, és felvásárolják a többi elől a nagy neveket. Meg persze sokkal jobb az olasz és spanyol utánpótlás nevelés, ezért nagyobb lehetőséguk van saját nemzetiségű játékosokból meríteni az ottani kluboknak.
Csakhogy a BL nem U 21-es VB, így ott mindenki azzal főz amivel tud.

kroos 2008.05.23. 13:37:23

ebben az esetben a FIFA a mérvadó nem az ENSZ...

Walmer 2008.05.23. 13:38:07

spanyol válogatottban, mert ő katalán (így helyes)

Walmer 2008.05.23. 13:39:24

barnetta, de ha csont walesi, akkor a walesi válogatottban kell, hogy játsszon, ha már a FIFA. Kevered a szezont a fazonnal.

tb 2008.05.23. 13:39:26

Giggs is játszhatott volna az angol válogatottban, ha akar, de nem akart, inkább a wales-iben (brit állampolgárként)

neeskens 2008.05.23. 13:40:22

1.tényleg kezd unalmas lenni,hogy minden évben tavasszal ugyanazt a 8-10 csapatot kell nézni.Hiányzik a kiscsapatok frissessége, akik esetleg még nem is ismerik annyira egymást és tényleg két eltérő karakterű csapat játszik igazán érdekes meccset (pl: Sevilla - Fener)

2.C.Ronaldo idén tényleg hatalmas, de sokan már minden idők legjobbjának titulálják a jobbszélen. Szerintem nem korszakos sztár, ahogy Kaká és Ronaldinho sem volt az.

3.Jelenleg a Premier League a világ legerősebb bajnoksága

+1. Zidane-nál néha elgurult a gyógyszer, Materazzi viszont egy brutális alattomos fasz. Sem jellem, sem játéktudás tekintetében nem lehet őket összehasonlítani.

gabenito 2008.05.23. 13:40:37

1: mint MU szurkesz rettenetesen élvezem már már c ronaldo szintű nyavalygásotokat. A MU-ban játszó megosztó személyek mint Cantona, Keano, Becks, Rooney, C mindig azok voltak akik egy jól működő csapatra rányomták a sót ami miatt lehet őket gyűlölni. De amikor győz a csapat szánalmas pityergésetek belevész a manchester-i ködbe. :)
2: Ilyenkor mindenki fikázza a BL-t amikor vége van és nem a csapata győz. thats life. veszteni, és nyerni is szépen kéne , a feszültséget meg aki ezekben a "fasz cr" típusú hozzászólásokban vezeti le, megérdemli.
3:Faszom kivan ezektől a farkasos, barcás stb szövegektől, hogy több hazai játékost a csapatokba. Csak azért mondjátok mert nektek valahogy pont megvan az a limit amit el akartok várni. ennyi
4:C-nek kijár az aranylabda ez egyértelmű. hiszen ha teszemfel Giggs lenne a helyén aki logikus hogy nincs EBn akkor már meg sem kaphatná? Ridiculus
+1 bár élvezem a nyavalygást remélem C elmegy tőlünk min 90M pénzért. Kíváncsi vagyok mikorra áll össze nélküle a csapat.
+2 remélem SAF hamarosabban mint ígérte átadja a stafétát a Querioznak, egyrészt mert megérdemli másrészt mert unom a boritta pofáját és a szar szövegeit. (amúgy eredményeirt respekt)

Walmer 2008.05.23. 13:42:33

Nem mintha annyira fontos lenne a téma, de:

"I’m English, even though I’ve never lived there. My parents migrated to Canada, because of the better job prospects for my father. But even in Canada we stayed an English family."

Az english nálam angolt jelent...

kroos 2008.05.23. 13:44:10

Hát ez az....ha Walesi akkor mit keres an angol Vál.-ban?

tb 2008.05.23. 13:48:10

amíg nem szerepelt a wales-iben, addig választhat, hogy hol játszik, játszhatna akár az észak-írben is, ha valamiért úgy dönt

rexter 2008.05.23. 13:50:17

Nunu, Ronaldo egy ordas nagy kurva, egy szar alak, a lebonyolitasi rendszer pedig onmaga csapdajaba esett es surgosen reformra szorul az egesz, es valoban vannak kurva buta kommentelok, - hopp ott latok is egyet, ja igen, az te vagy!

Walmer 2008.05.23. 13:52:25

Én úgy tudom, akkor választhat, ha egyik szülő angol, a másik meg teszem azt walesi.

kroos 2008.05.23. 13:53:39

És a nyáron ez az angol mit fog csinálni???

bakító 2008.05.23. 13:56:13

Walmer! Bojan Krkic spanyol, Viera francia, Owomoyela német, Camoranesi olasz...
HA, HA, HA.

Hol vagyunk már ettől. Giggs azért walesi válogatott mert neki ez csípődött be, Haegreaves meg azért angol mert ő tud számolni kettőig.

Walmer 2008.05.23. 13:56:29

A perdöntő bizonyíték a szövevényes hargreaves ügyben:
"My mother is from Wales but my father is English"

Függöny le.

Walmer 2008.05.23. 13:59:18

bakító, ezek az emberek a futball bérencei, de itt most nem olyanokról beszélünk, hanem a normál esetről. származol valahonnan és ott is játszol. Ennyi.

kroos 2008.05.23. 14:00:05

Érdekes mert voltak olyan hirek is hopgy Almuniát akarják honositani az angolok.....

gabenito 2008.05.23. 14:03:46

rexter the genius. csak nem nemvagy MU drukker!? Nicsak..

Walmer 2008.05.23. 14:05:06

barnetta, mondd, hogy csak hülyéskedsz. Tudom, hogy gyengén állnak kapusposzton, de...

tb 2008.05.23. 14:08:25

Krkic, Owomoyela mitől a futball bérencei? Mindkettőnek az anyja spanyol illetve német és Spanyol- illetve Németországban születtek. És Vieira ugyan nem Franciaországban született, de gyerekként Franciaországba költöztek már, és játszhatott volna a szenegáli válogatottban is (ahogy Drogba az elefántcsontpartiban, ő is 5 éves kora költözött F.o.-ba), de szerintem nincs azzal semmi gond, hogy azt az országot választotta igazi hazájának, ahol az első néhány évét leszámítva felnőtt.
Camoranesi esetében viszont valószínűleg igazad van

tb 2008.05.23. 14:09:48

Tényleg volt ilyen hír, mármint az Almuniás. Mondjuk azt nem tudom, hogy volt e valóságtartalma, mindenesetre voltak ilyen cikkek

kroos 2008.05.23. 14:10:21

Gyengén? Shilton óta nem volt kapusa az angol válogatottnak és ö se élcsapatban védett...

tb 2008.05.23. 14:14:48

Nem ugyanazok voltak az élcsapatok mint most Shilton idején...
A Foresttel például bajnok és kétszeres BEK győztes is volt, ezt azért nevezhetjük élcsapatnak

kroos 2008.05.23. 14:18:57

Sorry de arra nem emlékeztem csak arra amikor még láttam az öreget akkor viszont a Derby-ben a Soton-ban meg a plymouth-ban nyomta

bakító 2008.05.23. 14:19:42

Egyébként Puskás és Di Stefano is játszott a spanyol válogatottban, úgyhogy nem újkeletű ez a paródia. Ja és a 30-as évek olasz válogatottjában jó pár honosított argentin volt.
Node sebaj, kár ezen lamentálni. Ha már ilyen f*stalicska magyar utánpótlásnevelésünk van, esetleg mi is megpróbálkozhatnánk ügyes honosításokkal.

Az angolok eddig kimaradta a nagy honosításból, Hargreaves is csak súrolja a lecet. Az Almuniás sztori pedig valami vicc lehet...

kroos 2008.05.23. 14:25:28

Igen de Kubala a rekorder mert ö 3 válogatotban is jáétszott,spanyol cseh magyar...

Lord_G 2008.05.23. 14:30:57

1. Most nagyon kijött a lépés az angoloknak, megérdemelték.
2. Amíg a nem angol csapatok nem állnak át a rotációs rendszerrre, addig marad az angol dominancia. Rotáció nélkül elfáradnak a kulcs emberek szezon végére. Hiába Juve így meg Barca úgy, ha a cserepadnál elfogy a csapat. Tavaly is három angol csapat elől vitte el a Milan serleget, már akkor észbe kellett volna kapnia a többieknek.
3. Célfoci volt benne sok. SAF-t meglehet érteni: tavaly zseniális játékkal kiverték a Romát majd elbuktak a célfocit játszó Milannal szemben, és idén ellesve a Milan módszerét megnyerték a BL-t. Itt külön üdvözölném az összes olasz szimpatizánst, aki véres szájjal köpködi a célfoci miatt a jelenlegi BL-t. Téttel bíró meccsen olasz csapatot, legyen az válogatott vagy klub, nyíltsisakkal kiállni olyan ritkán látni mint John Terryt tizenegyest rúgni.

+1. Tipikusan angol, a legjobb angol vicceket idéző helyzet, hogy abban az évben nem jut ki a válogatott az EB-re amikor klub szinten Európát letérdeltetik. Kicsit elszomorított, hogy ez így történt, de annak kifejezetten örülök, hogy helyettük két kifejezetten szimpatikus, küzdő szellemmel gazdagon megáldott csapat jutott ki az oroszok és a horvátok személyében.

Walmer 2008.05.23. 14:40:32

"abban az évben nem jut ki a válogatott az EB-re amikor klub szinten Európát letérdeltetik."

Ez volt a helyzet '78-ban is...

vigvik 2008.05.23. 14:42:13

1, 2-3 sztar, es nehany jomunkasember sokkal tobbre megy, mint 11 sztar. Barna for prez:)
2, Aki BL-t nyer, az automatikusan sztarra avanzsal legalabb egy evre, ilyen modon nincs eselye semmifele csapatnak se a cimvedesre, az elso pontban megfogalmazottak alapjan.
3, Nincs senkinek egy rendes jobb oldali hatvedje?

Walmer 2008.05.23. 14:42:39

"Hargreaves is csak súrolja a lecet."

Nem súrol semmit. Apuka angol, anyuka walesi és kimentek kanadába, mer' ott apuka több pénzt tudott keresni. nekam van olyan kolléganőm, aki Angliában született, mert a szülei akkor ott dolgoztak. De attól ő még ugyanolyan magyar, mint én.

kroos 2008.05.23. 14:44:39

Di Stafano?mi a 3.?

bakító 2008.05.23. 14:49:46

igen:) ez a nem triviális

kroos 2008.05.23. 14:51:52

argentin......DDDD

kroos 2008.05.23. 14:52:54

Amugy Öcsi bácsi azt mondta,,a rosseb akart ezekkel játszani d ekülönben eltiltottak volna 3 évre...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.05.23. 16:23:46

1.: az olasz csapatok 6 meccsen nem tudtak az angol csapatoknal gólt lőni
2.: videóbíró kellene, mert nagyon sok a bírói tévedés. Ha más sportágakban be tudták vezetni, itt is be tudnák
3.: jövőre nem lesz milan-bayern szuperrangadó, s ennek nem tudok nem örülni flamoney viselkedése miatt

+1, sajna a mu megérdemelte, grat nekik az idei sorozatban nyújtott teljesítményért

ymy

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.23. 16:32:51

1. Nününek, Rangers (öröm látni, hogy csak rájuk jár a rúd az UEFA-döntő után a bajnokságot is beszopták) idei teljesítménye a napnál világosabban megmutatja mi a baj az idegenben lőtt gól szabályával. Az még pedig, hogy az első meccsen hazai csapat elsőrendű célja, nem az, hogy minél nagyobb előnyt szerezzen, hanem az, hogy lehetőleg ne kapjon gólt (meg lehet nézni az idevágó edzői nyilatkozatokat, melyekben az 1-0-lal mindig kiegyeznének a mesterek). Ha ehhez még hozzácsapunk egy idegenben jó az x mottóval fellépő vendég csapatot, máris kapunk egy vérbő 0-0-t. Azt is megkérdezném, hogy jó meccsen kit zavar a hosszabítás? A tizenegyes párbaj meg majdnem olyan izgalmas, mint egy all in a heads upban.

2. Sir Alex Fergussonról, a világ egyik legnagyobb edzője, gratulálok az újabb sikeréhez. De meg kell jegyeznem , hogy 1986-ban lett az MU edzője a skót és első trófáját a vörösökkel csak 1990-ben nyerte. Ha akkorák lettek volna az elvárások az MU-val szemben akkor is, mint manapság, az első négy éve alatt kábbé négyszer rúghatták volna ki. Oszt ha nem ő SAF, akkor 2003-tól kezdődő három sikertelen szezon valamelyike után is repült volna.

3. Ideje volna elefeljteni az egyes nemzetek focijához előszeretettel kötött szterotípiákat főleg klubszinten. A Bl-döntőn például többet fetrengtek az angolcsapatok általában kemény kötésűnek mondott játékosai, mint egy olasz bajnoki meccs föllépői. Azt is elfelejthetjük, hogy az angolcsapatok, ha nem is technikásak, de legalább kompromisszum mentesen támadnak. De mondanék egy még ékesebb példát a 2006-os olasz -német előtt nem is tudom mikor fordult, hogy egy csapat négy csatárral állt ki a hosszabításra.

f.fredericks 2008.05.23. 16:41:06

1. Cé Ronaldo mindig is Cé Ronaldo marad, mert Ronaldo csak egy van.
2. Számomra a nyolcaddöntők után véget ért a BL.
3. Jövőre pedig már csak az UEFA kupa marad.:(

_alerob 2008.05.23. 16:53:45

1. a Mu egy nagyon beképzelt néha, de megérdemelte, habár a Barca ellen és a döntőben is necces volt nekik..
2. Az aranylabda nem lesz ilyen egyértelmű....( Del piero, Ballack többek közt + az EB számit majd a legtöbbet, ahol a portugálok nem a favoritok)
3.Jövőre szinte biztos, hogy nem csak az angolok dominálnak ( +Juventus, + Bayern és várhatóan nem is lesznek gyengék, de mások is erősitenek)

+Tevezt nagyon megutáltam a döntőben.....

Strigo 2008.05.23. 16:56:10

1. Fergiet fikázók (22 év alatt "csak" 2 BL) valahogyan elfelejtik a 10 bajnoki címet. Mondjatok legalább egy edzőt, aki fele ennyit nyert komoly bajnokságban (angol, olasz, spanyol, német).

2. Angol "összevásárolt, nemzetközi" csapatokat fikázók számolják össze, hány angol játékos futott ki kezdőként Moszkvában a pályára. Segítek, pont annyi mint a Sir bajnoki címei a Uniteddel.

3. Cristiano Ronaldot fikázóknak is csak egy szám: 42.

+1: Wes Brownt fikázók szakíthatnának már a többéves előítéleteikkel.

Walmer 2008.05.23. 16:56:57

" tizenegyes párbaj meg majdnem olyan izgalmas, mint egy all in a heads upban."

Nem beszélve arról, hogy egy büntetőpárbajt azok is megnéznek, akik még az életben nem láttak focimeccset és azt sem tudják kik játszanak. Ez pedig jó a reklámozóknak.

Én konkrétan egy olyan példát tudok, mikor nem így történt. Állítólag az 1998-as angol-argentin tizenegyespárbaja előtt állt fel Erzsébet királynő, hogy ő most megy aludni, mert álmos, majd reggel mondják el neki mi volt:-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.23. 17:01:28

"Állítólag az 1998-as angol-argentin tizenegyespárbaja előtt állt fel Erzsébet királynő, hogy ő most megy aludni, mert álmos, majd reggel mondják el neki mi volt:-)" :D, méghogy Makes her victorious!

dillinger 2008.05.23. 17:14:21

Nagyjellemű John Morális Hérosz Terry legendájának árnyalásához egy részlet, a 0:13-nál történtek:

www.youtube.com/watch?v=B5uGA9Ef55I

Walmer 2008.05.23. 17:21:27

Mit kellene látnom, nagy igazságosztó, mindenttudó okostóni dillinger?

d3vnull 2008.05.23. 17:22:26

Igen, tisztán látszik, hogy Terry sugárban le akarja hányni Tévez-t és közben a fülébe súgja, hogy megöllek, Argentín köcsög... Menj már a francba a hülyeségeddel dillinger :)

dillinger 2008.05.23. 17:31:29

beléfútta a taknyát mint Bayer Zsolt

Paul Newman Jr. 2008.05.23. 17:31:56

Ha esetleg arra céloznál, hogy leköpte (másra nem tudok gondolni), akkor az már elég egyértelműen kiderölt volna. Leginkább ott és akkor.

Esetleg Tevez szemérmesen hallgat róla, igazán könnyű elhinni...

BruceWayne 2008.05.23. 17:39:21

szerintem tényleg leköpte de ez a csicskagyökér tevez örülhet hogy ennyivel megúszta. köcsög volt végig, nem tudtam hogy ekkora egy paraszt

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.23. 17:45:55

Magunk is feltúrtuk a netet idevágó infóért, de csak a pártállásoknak megfelelő véleményeket találtunk, semmi konkrétum, így Tevez hallgatása lehet a perdöntő.

Terry-ről szerintem nehéz ezt elképzelni, amúgy is csk. feladatainak tett eleget a dulakodásban, észnél volt, hogy mi történik, ez a köpés ügy nem illik a képbe.

Talán az eső az oka, talán más, de azért sem gyanakszom a köpésre, mert JT mozdulata után 2-3 msdperc is eltelik, mire Tevez reagál.

BruceWayne 2008.05.23. 17:48:29

szemébe kellett volna csulázni, azt csak észreveszi

badblood 2008.05.23. 17:48:36

A fentebb feszegetett témához:
Ibrahimovic. Az igazi svéd. :))

RoFä 2008.05.23. 18:02:22

Elárulná valaki, hogy miért utálják ennyien, ennyire Carlos Tevezt? Ezt mint enyhe dávidibolya kérdezem (nem nagyon értek a focihoz). Szerintem ügyesen játszott a döntőn, csak legtöbbször az utolsó mozdulat nem jött össze. Mással is megesik. Hogy egy pitbull? Na és.

K-4 2008.05.23. 18:03:42

...valamint: Podolski, Klose, und Asamoah sind echte Deutschen...:D

RoFä 2008.05.23. 18:06:26

Not to mention David Odonkor :D

Asidotus 2008.05.23. 18:07:07

Popp!
Az idegenben lőtt gól szabálya nem véletlenül született meg. Mondtál egy jogos ellenpéldát, a Rangerst, ez tény, én mondok egy másikat: Barcelona - Manchester. Pont az ilyen, mint ez utóbbi meccs, miatt született, mert előtte bizony nagyon sok idegenbeli 0:0 volt, majd otthon nyerünk, címen.
Mint ahogy régen 2 pont járt a győzelemért, majd 94-ben fölvitték 3-ra, mindjárt nem érte meg 0:0-ra játszani. 1993-94, Capello Milanja 34 meccsen 36 rúgott góllal (18 csapatból 10-en lőttek többet) lett bajnok.
Vannak, akik rájátszanak az idegenben lőtt gólra, de Bremen, Sporting és a Fiorentina ha lőtt volna csak 1-et, akkor ők mentek volna tovább, nem a skótok. Amúgy meg, akkor a Rangers idegenben ült volna rá a meccsre.
A 11-es párbaj baromi izgalmas (leszámítva,ha a Juventus játssza, mert akkor már a szívgörcs kerülget), de szerintem igazából az már valahol szerencsefaktor kérdése. De még mindig jobb, mint a megismételt találkozó, amit régen sokáig nyomtak. Tény, valahogy el kell dönteni.

RoFä 2008.05.23. 18:10:14

Lehetne mondjuk a 16-osról (kívülről, bárhonnan) lődözni. Akkor jobban döntene a rúgótechnika meg a kapusbravúr, és kevésbé az ideg, meg a szerencse.

Asidotus 2008.05.23. 18:21:13

Rofa!
Szerintem akkor a Juventus mindig nyerne, mert Buffon mind megfogná.
Szerintem az távoli. Bár érdekelne a profik véleménye róla

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.23. 18:25:42

Én meg épp azt látom évek óta, hogy az első meccsek általában sokal gyengébbek, mint másodikak. Ennek okát pedig épp az idegenben lőtt gól szabályában. Mert így a hazaiak is jobban figyelnek hátul, a kapott gólra, az idegenbeli csapatnak meg jó a döntetelen, viszont ha nem lenne, akkor hazaiak legalább mennének mint a meszes.

Az is hozzátartozik ehhez, hogy ha 0-0 az első meccs, akkor megint nem támad nyíltan a visszavágón a hazai fél, mert ha véletlenül kapnak egyet máris kettőt kell rúgniuk.

Amúgy a Barca-Man Uniteden a Barca is odafigyelt arra, hogy nehogy lekontrázza őket az United. Szóval ők is fontosnak tartották és nem vezettek olyan fergeteges rohamokat végén, mint ha egy bajnoki meccsről lett volna szó.

Abban igazad van, hogy a három pontos szabály jót tett a focinak, de ez hogy jön ide?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 18:53:20

"Mindenkinek, aki azt írja, hogy sokan szidják a fenntebb említett portugál organizmust(embernek nem nevezném), de a két kezüket összetennék, hogy az ő csapatukban játsszon: Én WHU szurker vagyok a nem elvakult fajtából, de ha Cé betenné a lábat az öltözőbe, soha az életben nem tudnék egyetlen hammers gólnak sem feltétel nélkül örülni." (Walmer)

Én is rettegek, hogy a Realba találna menni. Meghasonlanék.
:-)

Calogero 2008.05.23. 18:54:27

Lord G; én ezt pont fordítva látom. Idáig minden angol az olaszokat fikázta a célfoci miatt,erre mit csináltak? Egy az egyben megtanulták és átvették,most meg azt kell hallgatni,h ennél szebb foci nincs a világon.. Az olaszok meg (talán pont az őket ért bírálatok miatt) offenzívebbe váltottak (nézd meg az utóbbi pár év bármelyik rangadóját és hasonlítsd össze az angolokkal),nem is jönnek úgy a sikerek.. Nem véletlenül akar a Milan és az Inter is folyton csak csatárokat venni (Ronaldo,Crespo,Ibra,Pato,Suazo + a hírbe hozott Etoo,Dinho,Drogba stb),a védelmük meg egyre inkább hagy kivánni valót maga után,mégsem igazolnak 20 millió euróért klasszisokat e posztokra.. Szóval most mondanám azt,hogy félidő van e téren; az olasz csapatok még nem elég átütők ahhoz,h gyönyörű attraktív focival hengereljenek a bl-ben,az angolok viszont már tökéletesen játszák a lesajnált olasz célfootballt.. most akkor az olaszok vagy visszafordulnak,vagy fejreáll a világ 2 éven belül

bag 2008.05.23. 19:07:47

A legjobb

1, Hogy fölényesen kipenderítettük a sajtókedvenc Arsene-nalt
2, hogy az Intert is
3, Hogy messze mi rúgtuk a legtöbb gólt

Hajrá Pool!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 19:17:33

P.S. (Persze a Real Madrid a fociban a tipikus kurva, aki aztán tényleg mindig és mindenkivel lefekszik. Szóval, igazából nincs min meghasonlani.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 19:23:09

Az idegenben lőtt gól szabálya miatt az első meccsek talán tényleg egy picit halványabbak, a visszavágók viszont sokkal jobbak.

A döntőkben nincsen "idegenben lőtt gól szabály", a csapatok mégis óvatoskodnak. Ez azt támasztja alá, hogy a szabály eltörlése esetén csupa óvatoskodó meccset látnánk. (Vagyis mint a szabály bevezetése előtt volt.)

dillinger 2008.05.23. 19:24:42

heinrich

hát ez az! Mindannyiunk Igazi Bajnoka még csak le se köpte Tevezt olyan igazán olaszosan, csak odahajolt a nyakába röfögni egy félreérthetőt.

so fucking weird!

na nem mintha nem lenne teljesen mindegy.

K-4 2008.05.23. 19:53:50

1.: Lehet, h. en vagyok rosszul osszerakva, de a fentebb belinkelt videoban ugy lattam, mintha John 'csk' Terry a sajat kis ingujja mellett sunyimod rauritene orra tartalmat Carlos 'gyilkosarcu' Tetvesre, na nem mintha barmelyikojukert, v. a csapataikert oda lennek, de 1 magat kicsit is sportembernek nevezo egyed ne csinaljon mar olyanokat, mint ezek, es akkor meg nem is beszeltunk Ceronaldorol, es meg sorolhatnank...
2.: A megismetelt meccsekkel az a baj, h. veluk tulsagosan elnyulik 1 sorozat, a 11-es parbajtol szivrohamot lehet kapni (ezt allitolag kimutattak...), az idegenben lott tobb gol szabaly meg nekem 1 kicsit olyan, h. ha az embernek van, akkor k. jo, ha nincs, akkor dogoljon meg a szomszed tehene is...
3.: Evtizedes 'hagyomany', h. a foci az idok soran egyre deffenzivebbe valik, avagy elrepul felette az ido vasfoga. Regen ugy tartottak, h.: "...nem erdekes mennyit kapunk hatul, csak lojetek tobbet elol..." Hol van mar a jo oreg 1-2-7-es felallas a mai 4-4-2-hoz? Szepen lassan lepkedunk visszabb es visszabb. Vajon mit szoltak ahhoz annak idejen apaink es nagyapaink, amikor 1 csapat az 5 csataros jatekrol visszaallt 4-re? Ugyanez megy ma is, csak mas szamaranyokkal...

+1.: Nezzetek Libertadorest, ott meg ma is a 3 vedo a max.!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 20:07:33

"Szepen lassan lepkedunk visszabb es visszabb." (K-4)

Ez nem igaz. A mélypont a 90-es évek eleje volt. Akkor bevezettek egy nagyon jó és hasznos szabályt, nevezetesen, hogy a kapus nem foghatja meg kézzel a hazaadást. Ezzel ösztönözték a védők letámadását, és pl. a 94-es világbajnokság már viszonylag gólgazdag volt a megelőzőhöz képest.

Nem szerettem az idei BL-t, de azért itt is voltak a kieséses szakaszban is sok gólos meccsek. Sevilla-Fener, Liverpool-Arsenal. Csak hát pont a MU volt elég defenzív.

mickeyknox 2008.05.23. 21:18:46

ez a flamoney meg cashley cole néha szánalmas azért. egy-két tottin meg zanettin meg giggsen kívűl már régóta nincs klubhűség.

Romanes eunt domus 2008.05.23. 22:14:51

1. Méghogy a Milan játszik defenzív célfocit...ettől függetlenül grat a MU-nak.
2. Idén semmi sem ment meg minket a portugál bringás aranylabdájától...esetleg ha az EB-n pofánrúgja Cech-et, és mellé leköpi Barost is
3. Jövőre még ugyanilyen angol dominancia lesz. Nincs Milan, a Juve még építkezik, az Internek a negyeddöntő is nagy falat, úgy ahogy a Realnak is, a Barcát meg most kapják szét. Fio, Villareal, AtMa, hagyjuk már...

Romanes eunt domus 2008.05.23. 22:19:52

+1. A tizenegyespárbaj pedig a legigazságossabb módja egy mérkőzés eldöntésére. Ha 120 perc alatt sincs döntés, ergo, fizikailag, és technikailag egyszinten vannak, mentálisan kell eldőlnie. Aki pedig a világ legjobb játékosai között tartja számon magát (ugye, Análka?...), annak nem okozhat gondot 11 méterről a kapuba jutattnia a labdát, úgy, hogy a kapusnak fingja nincs arról, hogy merre és hogyan lövi.
Aki szerint ez igazságtalan, az az angol válogatottnak drukkol :))

BruceWayne 2008.05.23. 22:30:04

11-est nem lehet jól védeni csak rosszul rúgni.
bár szerintem VdSaarnak a legnehezebb belőni

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 23:18:47

"Ha 120 perc alatt sincs döntés, ergo, fizikailag, és technikailag egyszinten vannak, mentálisan kell eldőlnie." (balinhosa)

Nagyon régen olvastam már (foci-ügyben) ennyire okos dolgot. Gratula, tök komolyan!
;-)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.24. 02:05:27

"11-est nem lehet jól védeni csak rosszul rúgni."

Lehet, hogy hülyeséget mondok, de ez épp mintha mostanában kezdene megdőlni. Pl. a két nyolcaddöntőben rémlenek olyan büntetők, amiket szerintem emberi számítás szerint nem lehetett volna védeni, aztán mégis.

bakító 2008.05.24. 07:44:43

bag: Kit penderített ki a pool fölényesen? Teljesen felidegesítettél, ilyen pofátlan hazugsággal!!!!
A 80 x-ik percben még kiesésre áltatok, aztán jött a gyökér bíró, meg Kolo bénázása. Ez a fölényes továbbjutás? A többi óriás mákról, és hülye bírói ítéletről ne is beszéljünk.

Hát urghfkobivbilvu ******.....

RoFä 2008.05.24. 09:20:45

Bedobásnál,

ezek valóban durva védések, de - bármennyire utálom Anelkát - azért az övéhez is kellett egy V.der Saar. Nem volt jó lövés, de annyira rossz se.

d3vnull 2008.05.24. 11:28:48

Bag : röhögtem egy kicsit, aztán rájöttem, hogy te ezt komolyan gondolod. És akkor mégnagyobbat röhögtem.

RoFa : Nekem eddig semmi bajom sem volt Tévez-el, de amit ezen a meccsen produkált azzalt számomra eggyé vált a manunited-el. És ami a legszarabb, hogy mindezt büntetlenül (a végén az a sárga mondjuk úgy, hogy arcrapuszi volt ahhoz képest amit kapnia kellett volna). Már Makélelé letaglózásáért is ki kellett volna küldeni.

Francois Pignon 2008.05.24. 12:55:42

"idén az olaszok például gólt sem tudtak rúgni az angoloknak"
Csak a rend kedvéért:
www.youtube.com/watch?v=D9jiHtuGfCo

rizla 2008.05.24. 13:24:12

jó, bag robbie fowlernek hiszi magát, most szabadult, mert bezárták hárshegyet, és nem volt hová rakni szegényt. ne haragudjon rá senki.

rizla 2008.05.24. 13:35:26

egyébként is az idei BL kevés pozitívumainak egyike, hogy a liverpool nem jutott a döntőbe. az viszont szomorú negatívum, hogy az MU ugyanolyan nézhetetlenül játszott, mint az antikrisztus-team

aki mindent jobban tud (törölt) 2008.05.24. 13:43:24

Be lehet rajzolni a kapuba azokat a sávokat, ahol a kapusnak egyszerűen esélye sincs kivédeni egy 11-est. Én még nem láttam pl. olyat, hogy a felső kapufa alá érkező, vagy ezzel együtt még sarokra is tartó 11-est akárki is kivédjen, és elképzelni sem nagyon tudom. Ezek azok a pontok, ahonnan egy 30 méteres szabadrúgást sem egyszerű kifogni, egy 11-est meg lehetetlen. Persze, lehet mondani, hogy a szélre tartó lövéseket sem lehet megfogni, ami részben igaz is, mert nehéz, de ha a kapus előre elvetődik és jól találja el az irányt (ami abszolút szerencse kérdése, de bejöhet az 50 %), akkor van esélye hárítani. Nem egy hasonló esetet láttunk már. Azt is lehet mondani, hogy a felső sarokba rúgni a labdát nehéz, de nem az, mert én is meg tudom csinálni 5-ből 4-szer, akkor egy olyan játékosnak, aki 40 millió forintot keres egy héten ez technikailag nem jelenthet gondot, egyszerűen csak fejben kell ott lenni. És ez a nehéz. Nem sokan meriki bevállalni, mert félnek, hogy úgy járnak mint Baggio, inkább azt az utat választják, hogy esetleg egy bőven védhető lövéssel, de biztosan eltalálják a kaput, mert ha belegondolunk, a kapusnak még így sincs sok esélye védeni, de ez már abszolút nem a lehetetlen kategória. Továbá van, aki túlzásokba esik, és ebből születnek a klasszikusan "gyatra" 11-esek (középmagasan a kapufa és a kapus között félúton - ebből is láttunk már nem egyet). Az én teóriám szerint, ha valaki nem képes elviselni a súlyt, és a felső sarkok valamelyikébe célozni, egyszerűen csak fusson neki és spiccel erőből küldje rá a labdát, úgy, hogy ő se tudja pontosan hova fog menni. Én ezt a 11-est utálom a legjobban védeni, mert ez megy be a legnagyobb eséllyel, és biztos vagyok benne, hogy ha Terry is inkább így lövi, akkor a Chelsea a bajnok (nem a legjobb példa, mert ő nem rúgta rosszul, csak elcsúszott, de aktuális, viszont Shevchenko 11-ese az elveszített Liverpool elleni bl döntőben tipikusan ilyen.).

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.24. 15:25:51

oké, oké, hogy nehéz 11-est védeni, de azért a rutin sokat segíthet:

youtube.com/watch?v=WvA9QyeDhV0

:D

d3vnull 2008.05.24. 15:34:47

Ilyen botrányosan rosszul lőni egy büntetőt... :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.24. 15:57:35

na és amikor Henry és Pires Cruijffnak és Olsennek képzelték magukat? :)

bag 2008.05.24. 16:43:52

kakíto:
ez az én véleményem személyesen nem bántottam senkit
ha ideges vagy szedj hangyát, a futballhoz meg annyi közöd van h egyszer jól fejbe rúgtak és úgy maradtál...

rizla csak személyeskedni tud továbbra is sajnos az orvosa már rég látta.
dv ha nem tetszik amit irok ne olvasd, az nst nem csak a tiétek, ez van
a céltábla visszalő :)

d3vnull 2008.05.24. 17:05:38

A céltábla : a személyiség szokásos "jajmegintbántanakezekacsúnyaposztolók" oldala megint kitört rajtad :) Ezért nem bír senki.
Az nem gyanús, hogy itt mindenki hülye rajtad kívül és bántani akar téged meg a Liverpoolt? Nézz magadba bag...

Nem tetszik amit írsz, de mégis olvasom, mert pont ezért van az Nst...

d3vnull 2008.05.24. 17:06:32

Amúgy láttátok közben, hogy a Championship play-off döntőben Windass mekkora gólt rúgott a Bristol-nak? Ha tehetitek nézzétek meg, szerintem gyönyörű volt. Most megy a sport2-n.

d3vnull 2008.05.24. 17:16:56

Ja, most nézem milyen topicban vagyunk :)

1. a szöglet valójában kirúgás ha a szöglet a mu ellen járt volna, továbbá büntetőt csak akkor fújnak nekünk, ha Joe Colenak legalább a fél szemét kirúgják a tizenhatoson belül.
2. Semmi gáz, ha valaki vérzik, nyugodtan játszhat vérző fejjel is. Különösen akkor, ha ezzel saf tovább játszathatja a kedvenc (megjegyzem : tényleg méltan az) Scholes-t.
3. Tévez-nél is kibújt a szög a zsákból, geci alak. (ha nem tudnám, hogy Argentín simán portugálra tippelnék).

d3vnull 2008.05.24. 17:18:58

Na csöcsi, elhúztam kocsmába :)

bag, hozok haza is egy sört, úgyhogy légyszíves hagyj valami csemegét estére is. Azt a témát javaslom, hogy hiába lett csak negyedik a Pool és harmadik az Arsenal azért a Pool egész idényben fölényesen jobban játszott mint az Arsenal... Szerintem ez menne neked őszintén, nem? :)

mickeyknox 2008.05.24. 18:53:00

off

kijutott az u-19 az eb-re!

on

mickeyknox 2008.05.24. 19:43:47

ennek a windass gyereknek (39 éves:)) volt még egy youtub-ot érdemlő megmozdulása, de ez nem annyira pozitív megmozdulás.... materazzi kismiska ehhez képest
youtube.com/watch?v=zbKVDsZtaHs

bag 2008.05.24. 20:47:39

d3
hozz nekem is

nem muszály kőbányit, jó lesz amstel is :)

nincs harag!

ők 3. mi meg tvábbmentünk ennyi

bag 2008.05.24. 20:55:26

a poszt címére reagálva leírtam ami tetszett a BL idei kiírásában, hiszen a T. szerkesztők ezt kérték.

nem személyeskedtem, a véleményemet írtam.

erre durva kirohanásokat kaptam válaszul. :(

(nem mintha a rizla félék fröcsögése engem érdekelne, magukat minősítik)

csak a tényszerűség kedvéért T. szerkesztők
amúgy tök jó h pont ezt kérdeztétek

szbszig 2008.05.24. 21:08:31

Nem ide tartozik, de ezúttal nem keresem elő a régi topikokat.

Na, ki a nem hivatalos világbajnok megint? :D

mickeyknox 2008.05.24. 21:34:25

na, most már a regnáló világbajnok meg az európa-bajnok is meghajolt előttünk, kár, hogy csak barátságos meccseken :)

rizla 2008.05.24. 22:05:01

némethnémethnémethnémethnémethnémethnémeth

d3vnull 2008.05.25. 03:43:49

bag : harag nincs hálistennek ezek szerint:) Ennek tényleg örülök (komoly).

Talán mondanom sem kell, hogy abból a pár sörből nagyon sok lett és fél négyes hazérkezés :) De a hun-hellén párharcot ott néztem végig :) 3-2, igen!
És ahogy most olvasom legyőzte a Roma az Inter-t ami megintcsak jó számomra. Az olasz nagycsapatok közül egyedül őirántuk érzek némi szimpátiát, csak Totti-t ne utálnám ennyire (meg úgy en-bloc az olaszokat :)). Az Inter-t meg a legférgesebb csapatnak tartom, de nem megsértődni (pl. Nerazzurri :)), ez csak szubjektív vélemény :)

Most olvasom, hogy kirúgták a sehonnai senkit tőlünk (CHELSEA). VÉGRE!!! Örülök! Az indexen olvastam most, csak attól félek, hogy Rijkaard-ot akarja majd abrapapa idehozni. Számomra egyetlenegy megoldás létezne : Senor Special One. Tudom, hogy nem Chelsea drukkerek nem értik ezt, de nekem nagyon sokat jelentett ő. Bár egy ekkora egyéniség - sem nem pozitív sem negatív értelemben véve, tehát mondom inkább azt, hogy erős jellem - nem hiszem, hogy ilyen megaláztatás után visszatérne sajnos. Vagy ha igen, azt csak úgy tudom elképzelni, hogy :
oké, leszek ismét edző, de NINCS belepofázás. Nincsenek 30m fontért ideerőltetett Shevchenko-k, nincsenek hozzánemértő, de fentről érkező taktikai belepofázások, hagyjatok dolgozni!
Mancini nem lenne szar, de ő szerintem egy sudribunkó, és lehet, hogy nem jönne ki jól a dolog.

Olvasom továbbá az indexen:
Otto Rehhagel, a görög válogatott szövetségi kapitánya:

"Mi azt hittük, barátságos meccset játsszunk, a magyarok úgy küzdöttek, mintha az Európa-bajnokságon lennének. Ellenfelünk nagyon jól játszott, agresszív volt, és megmutatta az összes hibánkat. Ez a vereség időben jött figyelmeztetés, rengeteget kell még dolgozni, ha sikeresek akarunk lenni az Eb-n."

Atyaég, mikor lesz olyan, hogy pl. -bár nem az ő feladata - kisteleki(kúvaajád) ilyet nyílatkozzon. Nem kenni semmire, jobb volt az ellenfél és kész.

Varsi 2008.05.25. 08:55:43

1. Jövőre ott lesznek a spanyolok is (főleg a Real)
2. A Juventus 3. kalapos lesz, az Atletico 4., a Bayern 2...
3. nem tudok

rizla 2008.05.25. 08:58:07

"Mi azt hittük, barátságos meccset játsszunk, a magyarok úgy küzdöttek, mintha az Európa-bajnokságon lennének."

jaja, otto, persze. de azért pár nappal ezelőtt még egészen mást nyilatkozott. nagyon komolyan kell venni a felkészülést, stb, stb. meg portugáliát ugye megcsapták azért nemrég szintén barátságos meccsen. úgyhogy ez nagyon szar duma, és már rohadt unalmas is, az olaszok ugyanezzel jöttek. és persze ilyenkor a magyar drukkerek(?) is rákezdik, hogy nem csak barátságoson kell hajtani! de amikor meg NEM hajtanak barátságos meccsen (szlovákok, szlovének), akkor meg az a baj. mi lenne, ha nem csak a pofázás menne, hanem tényleg helyén kezelnénk a dolgot: legyőztük ezeket a szőrös bunkókat, akik egy eb-győzelem keretében futball elleni merényletet követtek el 4 éve. azt hiszem, ennek jóízlésű ember csak örülhet.

gabenito 2008.05.25. 11:10:30

Grant sokkal többet érdemel mint amit hálátlan elkényeztetett csak nagy nevekre izguló chelseasták adnak neki. Ő tehet róla hogy a beképzelt portugált csunyán küldték el? (világraszóló végkielégítéssel)
Ha a chealsea drukkerek apaszerepre vágynak nesze nekik Kenyon... pff

Grantnek mint abszolút chelsea hater , abszolút elismerem a munkásságát, hogy egy morálisan széthullott, szar chelaseat feltámasztott versenyben tartott. Megverte a MU-t egyszer, és egyszer pengeélen táncolt. hibái abszolút a tapasztalatlansága számlájára írhatóak. Ja és fél év alatt bejuott a döntőbe, simán legyőzve a poolt ami valakinek nem jött össze mindössze 2 év alatt (mármint a döntő)
Szóval applause, és maxi respekt (IMHO)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.25. 11:38:10

(Igen, én nem bánnám, ha Erwin Koeman lekopírozná Grantot. Az edzőt, akitől senki sem vár semmi jót, aztán...)

d3vnull 2008.05.25. 12:51:48

gaben_ : nem egészen így festett a dolog... Grantet Abrapapa pár hónappal Mourinho leváltása előtt hozta hozzánk, és önkényesen Mourinho nyakába ültette.

morálisan széthullott, szar Chelsea : pont Mourinho menesztése miatt volt ilyen. Szerinted ha a játékosok interjúkban nyíltan mondják, hogy sokkolta őket a dolog, és szomorúak miatta akkor ott az edző nem bírt csapatmorált tartani?

gabenito 2008.05.25. 13:22:07

a szezont JM ugy kezdte hogy sehol sem voltak semmilyen versenyben. grant egy két meccs után visszahozta őket...
Grant nem tehet arról hogy abra megunta a portugált, és igaz hogy Jose távozása miatt de tényleg nem volt akkoriban csapatmorál.

És persze az örök klassszikus: ha grant veszt elrontotta José csapatát ha nyer azért nyer mert ez még José csapata. nevetséges... ideje a teljesítmény alapján megítélni valakit nem a nagy szája miatt tisztelni... amúgy nekem nagyon jött Grant fanyar szar humora :)

Grant murinnyo nyakában:
aki kurvának megy ne sírjon ha basszák!
mi scusi
ergó:
ha elmész abra csapatába ne a nyugat európai felfogást várd ilyen tekintetben ez evidens lehetett Josénak is...

d3vnull 2008.05.25. 14:37:29

Ha Grant-et a teljesítmény alapján ítélem, akkor is oda jutok, hogy nem sokat csinált. Taktikai változtatás nem nagyon volt, morálisan békasegg, Mourinho idejében szerinted előfordulhatott volna, hogy Drogba és Ballack nyíltan vitatkoznak a pályán, lökdösődnek, hogy ki rúgja a szabadot? Mourinho úgy lebaszta volna őket félidőben, hogy meghülyülnek. Vagy előfordulhatott volna, hogy Terry és Ten Cate között majd' tettlegességig fajuló vita tör ki? töttörö, töttörö.

badblood 2008.05.25. 17:10:30

d3
Grant valóban nem csinált semmi érdemlegeset, én is örülök, hogy végre elküldték.
Már képben van állítólag Hiddink, avagy Laudrup is.
(az vitán felüli, hogy Mourinho lenne a legvagányabb)
Nyilván 1-2 hét múlva már okosabbak leszünk :))

d3vnull 2008.05.25. 17:52:57

Rijkaard-tól félek... Amennyire az ilyesmit Abrapapa át tudja gondolni...

BruceWayne 2008.05.25. 17:54:22

Mancini is képben van :-)
amúgy Grant azért ennyi fikát nem biztos hogy érdemel. gyakorlatilag a bajnokságba felhozta egálra a csapatot a bl meg egy elcsúszáson múlt. vagy Ten Cate itt is ennyire jó lenne?

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.25. 21:38:54

Én örülnék Tenknek, de úgy tűnik Hiddink lesz a befutó az orosz padról.

d3vnull 2008.05.26. 10:46:54

Ki az Tenk? :)

Nem tudom mit szaroz ennyit Abrapapa. Tessék felemelni azt a telefont és tárcsázni Tornyi Barnabást :):):) Na jó, szar volt, Chelsea szurkerként meg ijesztő is :)

BruceWayne 2008.05.26. 11:42:16

ha végignézünk a nagyobb bajnokságokon és válogatottakon, olyan rengeteg név nem jöhet szóba:
Rijkaard, Mancini, Laudrup, Koeman, Ancelotti, Lippi, Ericcson, Martin O'Neill, Hiddink, Scolari, Donadoni a nagyobb nevek akikből talán "válogathatnak" a nagycsapatok, nem?

d3vnull 2008.05.26. 13:51:05

Mourinho-t ne felejtsük :)

ZenZo 2008.05.28. 11:39:03

Na két dolog:
1. K-4: még a felállásokat firtató hsz-ekre: igen a Libertadores és egyéb délamerikai focikban még mindig sok a 3 védős felállás, ennek az oka, hogy ők (pontosabban a Brazilok) "találták ki" az úgynevetett WM felállást (nem ma), ami egyfajta 3-2-2-3, s világversenyeken is évtizedeken át sikerrel alkalmazták. Csak a "modern" brazil válogatott már beleesett abba a hibába, hogy minden posztra csatárt állít...

2. Chelsea és Grant menesztése: várható volt, és én is pártolom a dolgot. Mikor Grant megkapta az új, négyéves szerződését a szezon végén, már akkor sejthető volt, hogy ez a hosszabbítás azért volt ilyen fontos, hogy jó pénzzel menthessék fel a szolgálatai alól. Állítólag hat név van a kosárban, de meg lennék lepődve, ha Abra már nem tudta volna az utód nevét JM menesztésekor, és Grant távozásakor nem lett volna biztos a dolog.Lippi, Rijkaard, Mancini, Hiddink, SGE, Scolari és Mark Hughes tán a jelöltek, de persze Laudrup és újabban Deschamp és Ancelotti neve is felmerült, sőt már vannak olyan kombinációk is, mint Mancini-SGE. Tény, hogy JM-mel már többször is tárgyalt Abra a visszajövetelről, és állítólag egész stáb dolgozik azon a klubnál, hogy úgy térhessen vissza, hogy Abra jóhíre ne csorbuljon. Számomra szimpatikus lenne akár Gullit és Zola edzői karrierje is nálunk. A fent említett hat névből szerintem Mancini és Rijkaard igen rossz döntés lenne, Hiddink talán a legjobb, de szerintem rá nagyon kicsi az esély, hacsak Abra közben nem jár ugye az orosz válogatottnál. SGE az angol válogatott után annyira nem jó jelölt, de klubedzőként azért elismerésre méltó, csakúgy, mint Hughes, akinél még Chelsea-kötődés is van.

doktor.dikhed 2008.05.29. 19:41:45

Azért a 11es párbaj sem mindig izgalmas. Ha csak az egyik csapat az angol, akkot tuti a másik nyer...
süti beállítások módosítása