Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

UEFA Kupa - Dzsudzsák Balázs, te vagy a mentsvárunk

2008.03.13. 02:26 heinrich

Kicsit megkésve, de öreg bárzenészek módjára mi is felvesszük a UEFA kupa ritmusát, ami a BL mögött amolyan szegény rokon besorolásba került az utóbbi években. Meglátásunk szerint ebben a tök érdektelen csoportmeccsekre nagyszerű lehetőséget kínáló rendszer kialakítása is hibás, bár rögtön pálfordulnánk mi is, ha legalább egyszer beküzdenénk magukat olyan nagyágyúk mellé, mint az Austria Wien, a Panionios, az Aalborg, vagy a Mladá Boleslav. Addig viszont rohadt savanyú a szőlő, így a hollandusokkal karöltve  zenghettük tegnap este, Dzsudzsák Balázs, te vagy a mentsvárunk. A BL-hez képest errefelé nem pusztít angolkór, viszont nyomulnak a németek és a jó tizenegyesrúgó alibisták.

Az arcokra fagyott a francia bájmosoly Szentpétervárott, ahol három-egyes előnnyel léphetett fel a marseillei balerinák társulata, de Pogrebnyak duplájával innen is kitakarították a BL hulladék franciákat, akik pedig anno még a csoportjukat is vezették. Az oroszok 2005-ben még megnyerték a kupát (CSZKA), 2006-ban nyolc között volt a Zenit, tavaly viszont arcpiritó módon szerepeltek, még a csoportkörig sem jutottak el és a BL kiesőket is megzuholták a 32 között, kvázi kiscsapatok. Ránézésre a Zenit a leggyengébb alakulat a maradók közül, de valószínűleg a Marseille is így gondolta, még bunkósbottal nem verték a fejükbe az ellenkezőjét. Sokat elmond, hogy Cissé mindössze egyszer lőtt kapura, azt is tíz méterről, tökegyedül, bele a kapusba (Zenit Szentpétervár – O. Marseille 2-0, össz. 3-3, tj.: idegenben lőtt góllal a Zenit).

A forduló legkomolyabb derbije Liverpoolban zajlott, ahol a bajnokságban 9 meccse veretlen Everton két gólos mínusszal kezdett a Fiorentina ellen, akiknek külön süveg, hogy felvállalták a 3-4-3 formációt idegenben is. Mondjuk nem nagy dolog, ha ezt a kezdés után rögtön 8-1-1-re módosítják. Frey kivételével gyalázatos játékot és harci szellemet mutattak a taljánok, megérdemelték volna, hogy mindezt háromszor verje le rajtuk az Everton, ami simán meg is lehetett volna, ha Yakubu legalább egyszer, könyörgök, egyetlenegyszer eltalálja a kaput ziccerben, de mivel ez még a tizenegyes párbajban sem sikerült neki, maradt a sűrű szentségelés, meg a jóindulatú Pudlik kárörvendő pofája. Pedig az angolok eltüntették a Fiorentinát a pályáról, lefocizták, sarokba szorították, de vagy Frey parádézott, vagy a bíró nem adta meg a gólt, vagy a gólvonalról tuszkolták ki a védők. Rosszalló fejcsóválásunk mellett továbbjutók a semmit sem érdemlő lilák. (Everton – Fiorentina 2-0, össz.: 2-2, tizenegyesekkel 2-4)

Tizenegyesekig fajult a Tottenham hollandiai túrája is. Itt nem volt annyira felborulóban a pálya, mint az előbb említett meccsen, de (főleg a 180 perc alapján) az angolok sokkal többet tettek le az asztalra, Gomeznek még a 120. percben is keze-lába összegabalyodott, hogy valahogy szögletre mentsen egy közeli bombát. Természetesen Berbatov mentette hosszabbításra a meccset a 81. percben - a gól után azonnal pályára lépett Dzsudzsák is, tekintve, hogy az addigi alibi helyett a PSV kénytelen volt előre is játszani. Balázs egészen jól nyomta, bár talán többször felvállalhatta volna az egy-egyet a szélen. Ugyanakkor ez semmi ahhoz képest, hogy a tiziknél ő volt a PSV utolsó rúgója, ha kihagyja akkor viszlát UEFA, de rettenetes drukkolásunk mellett simán betette
jobbra a balra induló Robinson mellett, artikulálatlan torokhangokat csalogatva elő belőlünk, hogy aztán Gomez megfogja az utolsó angol tizit (Jenas bénázta el), a második párban pedig már erre sem volt szükség, hiszen Chimbonda (aki a meccsen amúgy jól játszott) még a kaput sem találta el (PSV – Tottenham 0-1, össz. 1-1, tizenegyesekkel 6-5).

A BM szereplésének nagy tirádát nem kerítenénk, már az első találkozón lefőtt az Anderlecht, de roggyant gerincüket kettő-egyes diadallal kalapálták ki az Allianz Arénában, így aztán mindenki elégedett lehetett, maximum végig kellett hallgatni egy Hitzfeld lelkifröccsöt. Na bumm. Mivel ugye Németországban szinte kapusláz van kitörőben az EB előtt, annyit kiemelünk, h Rensing bizony benne volt az első gólban, nem a vonalon kellett volna ácsorognia várható indítás előtt. Kahn alighanem rajzol majd neki egy folyamatábrát, hogy mi fán terem az ellentmondást nem tűrő felszabadítás. (Bayern – Anderlecht 1-2, össz.: 6-2)

Két hete, még mindkét német csapat három fronton volt érdekelt, de azóta a HSV a német és az UEFA kupától is könnyes búcsút vett, a Leverkusen viszont tovább nyomul, mint egy hormonkezelt kamasz, Barbarez korai találata miatt igazából ez a meccs is sima ügy volt, bár ha nincs Gekas (már megint a görög, újabban veszélyesebb, mint Paragulisz) méteres lesgólja, szorosabb is lehetett volna. Bundesliga berkekben általában a díszcsatár jelzőt ragasztjuk Guerrero-ra, most viszont vétek lenne elhallgatni parádés játékát, melyre az úton-útfélen magasztolt Rolfesnek kiosztott irgalmatlan bőrrel tette fel koronát, közvetlen a vdV-nak adott gólpassza előtt, és saját gólja után. (Hamburger SV – Leverkusen 3-2, összesítésben 3-3, tj.: Leverkusen, idegenben lőtt góllal).

Pancho barátunk spanyolok felett nagy lendülettel kongatott vészharangjára a Getafe cáfolt rá némiképp, hiszen Albín átemelésével otthon is megruházták a visszavágóra szegény Eusébiót is elcitáló Benficát. Az öreg moncsicsi imitátor szellemét azonban elnyomta egy másik zseni, a minden látszat szerint defibrillátorként is jól szereplő Michael Laudrup, aki legjobb nyolcba vezette a néhány hónapja biztos kiesőnek aposztrofált kiscsapatot. Reméljük a válogatott kispadjától sikerül majd távol tartaniuk. (Getafe - Benfica 1-0, össz.: 3-1)

Ma este a Werder két Wiese potya nehéz terhével fogadja a Rangerst, a Bolton pedig egy-egyről mentheti az angolok becsületét, a hasonló becsületmentő feladattal pályára lépő Sporting ellenében.

72 komment

Címkék: uefa kupa h összefoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr72378768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.13. 03:26:32

a Bolton a Wigan elleni vasarnapi kineessunk-rangado miatt meg a szertarosukat is otthon hagyta, h nehogy elfaradjanak...
sajna,
pedig nagyon kozel van Bolton, es nagyon olcso a jegy az UEFAcupa meccsekre...

Woland 2008.03.13. 04:45:23

Jó összefoglaló.

Annyit hozzá kell tenni hogy a Fiorentina az első meccsen ugyanigy lefocizta az Evertont mint most történt ellenkező előjellel. Akkor Neville-ék örülhettek hogy csak kettőt kaptak. Persze igy hogy visszakapaszkodtak szerintem is jobban megérdemelték volna a továbbjutást mint a lilák.

Ugyanez volt a PSV-Tottenham esetében is. A Spurs is az első meccs miatt esett ki, mert ott töketlenek voltak. Persze ők legalább megpróbálták, mig a PSV otthon sem mutatott semmit (ahogy benne is van az összefoglalóban). Hihetetlen mekkora csönd volt abban a stadionban - mintha mise lett volna meccs helyett!

Na, majd jövőre. Alighanem az Everton is újra kvalifikálja magát az UEFA-kupába.

Addig meg hajrá Zenit, hajrá Getafe!
Meg hajrá Bolton, hogy pote láthasson a helyszinen olcsón kupameccset. : )

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.13. 07:11:12

csak szeretném jelezni, hogy a Getafe a középsővédő posztjáról irányított. De la Red személyében erősen támadósfelfogású középhátvéddel találkozhatott a nagyérdemű:)

dillinger 2008.03.13. 08:09:29

A PSV- Tottenham tizenegyespárbajnál volt egy jelenet, amikot a Gomes hajbakapott valakivel, talán Zokorával, nem emlékszem már. Bár az eset nem fajult el, eszembe jutott erről az elméleti kérdés: ki lehet állítani kapust a tizenegyeseknél, és ha igen, mi történik (pl. ha valami csoda folytán van még lehetőség, lehet e cserélni)?

Ronal-d'oh! 2008.03.13. 08:16:48

ez tuti benne lesz a DB iq- és futballkvízben :>

balu11 2008.03.13. 09:28:05

régi igazság, új kiegészítéssel:

becserélt játékos ne rúgjon tizit - kivéve, ha magyar :)

rizla 2008.03.13. 09:38:26

felvállalta volna többször is az 1-1et dzsudzsák (így is jóformán az összeset megnyerte), de nem nagyon akaródzott a psv-nek baloldalt játszania. a lövései szarok voltak, ezt leszámítva viszont kiválóan játszott, a 11esért meg taps. igazából leszartam a psv-t, csak attól féltem, hogy kihagyja, aztán hosszú padozás után visszatér az nb1-be. de ez csak lázálom volt

rizla 2008.03.13. 09:40:10

"Hihetetlen mekkora csönd volt abban a stadionban - mintha mise lett volna meccs helyett!"

hát azért amikor bözsi odaállt a szabadhoz, nyomták, hogy tötörötötö törötötötötö balaaa djudjaak

Walmer 2008.03.13. 09:55:45

Rég nem basztam fel az agyam annyira, mint tegnap. Miért van az, hogy az angolok mindig elszálnak a büntetőknél? És miért van az, hogy aki angol csapat mezét húzza fel rögtön elfelejt tizenegyest rúgni? Jenas botrányosan szarul rúgta a magáét. Chimbonda meg... Kész röhej, hogy ez a rettentő halovány PSV kiverte ezt a Spurst, akik persze csak magukat okolhatják. Még jó hogy nem láttam az Everton meccsét, mert az összefoglalótok alapján, ha nézem tuti az agyvérzés.

the real 2008.03.13. 09:56:55

dillinger, akkor egy mezőnyjátékosnak kell beállnia a kapuba. Ha megsérül közben a kapus, akkor cserélhetnek (feltéve, hogy még van cserelehetőségük).

Woland 2008.03.13. 09:59:05

rizla,

a tizik előtt csak elvétve lehetett hallani a hazai szurkolók hangját. az 1600 Spurs-drukkert simán többször lehetett hallani mint a 35000 péesvést. Ezt te is tudod ha nézted a meccset. A kommentátorok le voltak döbbenve hogy ilyen minuszos hangulat hogy lehet európai kupameccsen a hazai szurkolók között. Mondjuk ahogy a PSV játszott (azután hogy kieszközölték a hétvégi pihenőt) nehéz is lett volna nekik lelkesedni...

a büntetőkre már bemelegedtek egy kicsit ja.

Dzsudzsák egyébiránt nagyon befér ebbe a csapatba. Két kedvenc játékosom a 2006-os VB-ről a PSV-t erősiti: Salcido és Mendez. őmiattuk még akár szurkolnék is a hollandusoknak a következőkben, de mivel ilyen szar, semmi 'játékkal' mentek tovább remélem mihamarabb kiesnek.

Amúgy figyelemre méltó hogy két egymást követő évben kiütötték Észak-London szeme fényeit a BL-ből illetve az UEFÁ-ból. Ha emlékezetem nem csal az Arse ellen sem szambáztak túl sokat, mégid továbbcsúsztak. (Következő fordulóban mondjuk ki is zúgtak...)

Eh, de nézzük a pozitivumokat: Dzsudzsák... , na jó: pozitivumot.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 09:59:46

"Az öreg moncsicsi imitátor". :D

Egyébként egy szép napon még Rómában is szívesen látnám Dzsudzsit.

Hawkz 2008.03.13. 10:14:05

Ami a kapus kiállítását illeti a 11-eseknél, a Német Kupa 2005/2006-os kiírásának nyolcaddöntőjében a Hansa Rostock és a Kickers Offenbach játszott egymással, a meccs 1-1es döntetlennel végződött és az ezután következő 11-eseknél kiállították a vendégek kapusát (Ramovic). A Rostock kapusa (Schober) az egyik 11-es után lefejelte Ramovicot, majd kiváló színészi tehetséggel ő (!!!) esett össze. Schober sárgát kapott, a vétlen Ramovicot pedig kiállította a bíró. :D Az eset az első rostocki 11-es után történt, akkor 1-0ra vezetett a Rostock. Ramovic helyett Stephan Sieger, egy középpályás állt a kapuba ezután:D (Szerintem egyébként ilyenkor már nem lehet cserélni, de az Offenbachnak már nem is volt cserelehetősége) Ami még vicces a sztoriban, hogy ezek után a Rostock kihagyott két 11-est (nem találták el a kaput:D) és ezzel az Offenbach jutott tovább, egy középpályással a kapuban:D

BruceWayne 2008.03.13. 10:23:42

durva ez a 11-es téma, nekem is pont a kiállítás ugrott be. egyébként aki látta az everton-fiorentina párbajt az azt is láthatta hogyan hova kell lőni a 11-est 120 perc játék után, Pazzini és Mulimovic személyében :-)
Jenas nem rúgta rosszul csak nem emelte meg eléggé...nálam az alapvetőnek tűnne hogy 11est CSAKIS felsősarokba, mivel a kapus oda nem érhet fel soha...valamint egyre jobban kezd bebizonyosodni hogy a színesbőrű játékosok nagyrésze - pszichikai alapon - képtelen jól rúgni a 11-est, azt nem tudom miért de így van.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 10:28:27

A felsősarokba az a baj, hogy könnyen fölé mehet.

" valamint egyre jobban kezd bebizonyosodni hogy a színesbőrű játékosok nagyrésze - pszichikai alapon - képtelen jól rúgni a 11-est, azt nem tudom miért de így van." - Nera, azért én óvakodnék az ilyen általános érvényű kijelentésektől.

BruceWayne 2008.03.13. 10:39:27

ez olyan mint a White man can't jump.
nézd meg hogy be vannak szarva egy csomóan lövés előtt, sokszor megtorpannak, vagy a lehető legrosszabb helyre lövik...ez így van szerintem, nézz meg egy afrika kupa párbajt, ott jobban látszik

BruceWayne 2008.03.13. 10:50:08

én a legkomolyabb 11-est valami brazil-horvát U21 vagy U19-es vb-n láttam, a gyerek jól nekifutott és alápörgetett de nem ilyen panyenkásan vagy hogy a hálóba, hanem úgy hogy kb fél méter magasra szállt fel a labda és az ötös környékén lepattant és valami brutál lassan vánszorgott be a kapuba, persze a kapus már a kapufa tövében hempergett, de majdnem odaért... pimasz egy gól volt, főleg egy büntetőpárbjaban egy 18 évestől :-)

Walmer 2008.03.13. 10:56:48

11-est úgy kell lőni, ahogy Shearer szokta volt. Bivalyerővel a felső sarokba. de az alsó is jó. Bent (aki fekete:-) oda rúgta tegnap és -bár Gomez azonnal elindult, esélye nem volt. jenas pedig sem nem emelte meg, sem nem tett bele erőt és nem is helyezte jól.

the real 2008.03.13. 11:01:14

Woland, úgy érted, hogy a PSV rendőrsztrájkot hirdetett, ezzel elérve, hogy ne kelljen játszaniuk a hétvégén? :)

Jenas tizenegyesére visszatérve: csak két lépésről "futott" neki, az ilyenekből gyakran valami Nerazzurri által leírt ultralaza megoldás születik, vagy kihagyják. Szerintem nem ment nagyon rossz helyre, de lassú volt a labdája.

the real 2008.03.13. 11:03:35

Amúgy tizenegyeseknél nekem is Shearer szokott eszembe jutni, de inkább az a fajta lövése, amikor keményen, laposan a kapufa mellé rúgja. Az oldalhálóba, de belülről.

kavics30 2008.03.13. 11:07:07

www.youtube.com/watch?v=V0CFHZePLS8&NR=1

ez meg az elvárásaid szerint a felső sarokba megy:)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 11:18:47

Nera, az afrikaikkal kapcsolatban lehet , hogy igazad van, de a dél-amerikai fekák vagy akár Henry elég magabiztosan rugdossák a tiziket. Láttam már egy-két tizi párbajt például a Libertadores kupában ott elég ritkásan hibáznak.

BruceWayne 2008.03.13. 11:20:58

tegnap az volt a legkomolyabb hogy Prandelli valami divatos szűk, pufi de ocsmánylila dzsekibe és kék-fehér melegítőbe nyomta, úgy nézett ki mint valami aluljárós seftes c***ny :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 11:26:29

mickey, hiába a Capitano! Ugyanő a hollandok elleni eb-elődöntőn: www.youtube.com/watch?v=uT4R4fkCp1Q&feature=related

és akkor az igazi Panenka:
www.youtube.com/watch?v=KdvUnhSv7cs&NR=1

mickeyknox 2008.03.13. 11:35:15

popp:
ha másért nem, ezért a végtelen lazaságért kedvelem tottit :-)

panenka büntetőjében az az igazán szép, hogy az volt az utolsó, mindent eldöntő büntető az eb-döntőn...

szbszig 2008.03.13. 13:43:37

BL-t nézem minden évben ugyanolyan intenzitással, rendszeresen: egy-egy meccs kedden és szerdán (valamelyik csatornán) és az utánuk következő összefoglalók, UEFA-kupát viszont csak úgy, ahogy éppen alakul. Idén az összefoglalókat követem az Eurosporton szerda és csütörtök esténként, azokat viszont mindig.

Kár, hogy tegnap a mi fiaink két meccsét pont nem mutatták. Bár végülis csak a szokásos történt: Juhász összeszedett egy sárgát az első tíz percben, Dzsudzsák meg gólt lőtt, és ezzel megnyerte a csapatának a párharcot. :)

IronRock 2008.03.13. 13:48:12

Hát hát...először is bassza meg a Fiorentina, másodszor meg a PSV (bár utóbbi csak félig, mivel az edző már korábban kijelentette, hogy neki a bajnokság fontosabb mint az UEFA-kupa). A Fio viszont nem érdemelt továbbjutást, de remélem a bajnokságban a negyedik helyet sikerül nekik megtartani, mert a Milan-t ki nem állhatom, de az UEFA-kupában ezek után nincs helyük.
És én most komolyan azt szeretném a leginkább, ha a Getafe megnyerné ezt a sorozatot. Egyrészt Laudrup a mennybe menne, és mivel a csapata már most jobb mint Schusteré tavaly ilyenkor, meg is érdemli az elismerést....Én szeretnék egy olyasmit, amit a Sevilla csinál pár éve...nem világklasszis (vagy azokat kinevelő játékosokból) egy remekül összerakott csapat, ami képes bizonyítani és alkalomadtán bárkit alázni, vagy piszkosul megnehezíteni a nagyok dolgát. Csak nehogy úgy járjanak, hogy a legjobbjaikat elviszik, ők meg kezdhetik elölről....

K-4 2008.03.13. 13:56:01

Kommentátorok?? A Sp.Klubbon?? (szbszig, ők adták a meccset, csak szokás szerint elfelejtettek minket tájékoztatni róla...)
Woland, ez durva sértés volt a kommentátorokra nézve...

Nera, erről a felső sarokról kérdezzük meg Neuer-t is...

És ha már a 11-esknél járunk, ezek a legg*cibbek:
www.youtube.com/watch?v=8z-pJ6t52BQ&NR=1
www.youtube.com/watch?v=Tv1GzCT7A5M&feature=related

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.13. 14:02:53

Kommentátorok még lesznek a héten. Csak azért írom le, hogy kötelezzem magam az írásra/publikálásra.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.13. 14:06:39

en is preferalom a felso sarokba tarto tiziket:

www.youtube.com/watch?v=TLBTDYHz-b0

:)

K-4 2008.03.13. 14:06:58

Iron, akkor üdv a klubban! :)
Szerintem is bassza meg a Fio, de a Milan meg még jobban! És a CSAPAT jellegű csapatoknak a trófeákat, ne a csapból-is-én-folyok-világsztároknak!!!
De sajnos én már látom szegény kicsi Getafe sötét jövőjét: úgy fog járni, mint a Monaco, a Porto, a Depor...stb. pár éve: elérnek vmi nagyon nagyot, aztán szétkapkodják a csapatot a geciba', játékosostúl, edzőstül, mindenestül...

Akkor is az Alaves volt a legnagyobb pár éve: sp. másodosztályúként UEFA-döntő!!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 14:08:35

Pancho cikkéig ideoffolom szerintem melyik három a legszarabb komentátor ma és a múltban.
Napjaink: 1. Kovács Géza László 2. Horti Gábor 3. Léderer Ákos.
Old School: 1. Kopeczki "Maradonnya" Lajos 2. Vitár Robi bácsi 3. Gulyás Laci

K-4 2008.03.13. 14:10:53

pote, :DD

Mondta is Ricardo Bökömnek a nagy rákészülődés közben:
"- Alacsonyan fogok szállni, csak rúgd fölém!" - szót fogadott. :))

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.13. 14:11:48

K-4:
erről megemlékeztünk már egyszer, az Alavés nem volt akkor másodosztályú:)
Annyira nem, hogy később vezette a spanyol elsőosztályt is:
nst.blog.hu/2007/11/06/a_legkisebb_is_szamit

drdugo 2008.03.13. 14:41:07

Nem tudom mi a baja egyeseknek a Fiorentinával.
Sport Klub közvetítésen is a fejemet fogtam, mikor Bánfi ilyet szólt, hogy 'Remélem az Everton jut tovább'.
Mire fel? Sokkal jobb játékosok alkotják a Fiorentinát, és szebb focit is játszanak, mint az Everton.
Szerintem minden jóérzésű futballkedvelő inkább nézi tovább Mutu (ha felépül), Pazzini, Montolivo, Vieri, stb játékát, mint Yakubuét, vagy Johnsonét.
Az első meccsen körülbelül 6-0-a lehetett volna, annyi köze volt az Evertonnak a meccshez.
Most lehet h. szarul játszott a Fio, de ez betudható annak, hogy épp pengeélen táncolnak a Serie A-ban a negyedik helyért, érthető, hogy tartalékoltak, plusz rengeteg a sérültjük is.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 14:53:16

én is dugo véleményére hajlanék. A Bánfinak meg azt hiszem angol felesége van. Én úgy éreztem, hogy bár nem merte kimondani, de Dzsudzsi ellenére is a Tottenhamnak szurkolt.

Alexxxx 2008.03.13. 14:53:58

drdugo: " Szerintem minden jóérzésű futballkedvelő inkább nézi tovább Mutu (ha felépül), Pazzini, Montolivo, Vieri, stb játékát, mint Yakubuét, vagy Johnsonét."
Hát azért ezt meg is lehet fordítani. Szerintem sokan nézik inkább pl. Arteta játékát,mint Donadelét...
Mellesleg sajnálom az Evertont.A Fiot meg utálom.

giacinto 2008.03.13. 14:58:43

szferi

hány angol csapat jutott tovább? 0. hány olasz? 1. mondtam hogy az 1 az több mint 0.

csak mert a múltkor másképp gondoltad :)) még a spanyolos cikknél

szferi 2008.03.13. 15:07:44

Azért nem volt az annyira sima,hogy egyből le kellett írni őket, vagy igen? És a mai sem lesz az.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.13. 15:24:43

Dehát, szferi, pontosan ennyire nem voltak simák a spanyol csapatok kiesései sem. Nüanszokon, centimétereken múlnak (ide-oda) a dolgok.

Egyébként a tegnapi UEFA-nap olyan volt, hogy hatból hat párban az a csapat jutott tovább, amelyiknek (inkább) szorítottam.

Walmer 2008.03.13. 15:25:06

"én is dugo véleményére hajlanék. A Bánfinak meg azt hiszem angol felesége van. Én úgy éreztem, hogy bár nem merte kimondani, de Dzsudzsi ellenére is a Tottenhamnak szurkolt."

Képzeld popp én is a Spursnek szurkoltam. be kell vallanom neked, szarok arra, Dzsudzsák hol játszik. Mint ahogy nem lettem WBA szurkoló sem Gera miatt és a QPR-t sem szeretem jobban Buzsáky miatt.

Kommentátorok: legüberszarabb (magasan): Kovács Géza László
2. Tóth Csaba a Sport1-ről
3. Egri Viktor (viszont ő irritáló is, míg előbbi kettő csak hülye a sporthoz)

K-4 2008.03.13. 15:25:48

Pancho,
ezek szerint ez a cikk kimaradt az életemből. Világéletemben úgy tudtam, h. az azelőtti kupadöntő kapcsán indulhattak UEFA-ban a Mallrocához hasonlóan, miközben a másodoszt.-t taposták... de utánanéztem én is, úgyh. mea culpa!

Popp,
Kristóf- és Világi Pétereket ki ne hagyjuk! Utóbbi próbálta közvetiteni a tegnapi PSV-meccset... szörnyű volt!

Drdugo,
a Fio-nál nem feltétlen a játékukkal, v. a játékosokkal van a baj, néha tudnak egészen szimpatikus eredményeket produkálni. Utálatomnak egyéb okai vannak...

Giacinto,
ma a Bolton még tovább mehet...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.13. 15:31:19

Riporterek:

Én azt veszem észre magamon, hogy kezdem megszokni a SportKlubos szerencsétlenkedőket. Azon is elgondolkodtam már, ők javultak-e föl, vagy az én igényszintem süllyedt a béka feneke alá.

Mondjuk, amikor Világi meg Kokó "leverkúzent" mond "léverkúzen" helyett, meg "miguel torreszt" "migel torresz" helyett, bennem is fölmegy az agyvíz. De mintha még ilyesmi is egyre ritkábban fordulna velük elő...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 15:42:01

Walmer, én nem minősítettem Bánfit, csak annyit mondtam , hogy szerintem a Spursnek drukkolt, Dzsudzsi ellenére is. És te is annak drukkolsz, akinek akarsz.

K-4, az egész Sport Klub úgy szar, ahogy van: óriási ego és iszonyatos felkészületlenség. A vébé alatt is minősíthetetlen produkciót nyújtottak, egyébként a kezit csókolom Kokónak (aki szerint el kéne törölni a lesszabályt :D). Talán Edvi a kivétel, de ő meg vaszottul idegesítő. Egyébként 1000 meg 1000 karakteren át sorolhatnánk a neveket, jó erős a mezőny, de én csak egy top 3-at állítottam föl.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.13. 15:45:55

mindenkeppen jo a psv es a fio tovabbjutasa,egeszsegtelen lenne a pl tulsulya a foci jovojet illetoen. essen csak ki a bolton is ma,es a bl-t se nyerjek meg. unalmas mar allandoan azt hallgatni,olvasni,h igy az angol csapatok,ugy az angol csapatok...

tb 2008.03.13. 16:02:45

tizenegyes témához
kedvencem Cassanoé:
www.youtube.com/watch?v=HeDk-zvBF6o

Walmer 2008.03.13. 16:29:11

popp, nekem a "Dzsudzsi ellenére" kifejezéssel van gondom. mintha azért mert ott játszik, minden magyarnak kötelező lenne a PSV-nek szurkolni. vagy ha nem is kötelező, legalábbis furcsa, ha valaki nem így tesz. Aztán lehet hogy én értettem félre a mondanivalódat:-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 17:09:15

Walmer, de ezt te gondolod bele, én ilyet nem állítottam, nem is gondoltam. A félreértést tisztázandó: távol áll tőlem, hogy akárkinek megmondjam, mitől jó magyar. Értem a problémádat, valóban trend a sporttelevíziózásunkban kiállni a magyarokat foglalkoztató csapatok mellett. Nekem se tetszett, mikor Puhi Sanyi azt mondta a Sport Tv-ben, hogy minden jó érzésű magyar fociszurkoló az Eindhovennek drukkol. Érzésem szerint ennek volt az áldozata Bánfi, aki nem merte nyíltan bevállalni, hogy a Spursért szorít. (Persze ettől függetlenül jó volt nézni, hogy ilyen fontos büntetőt biztak a kis Balázsra és örültem a PSV továbbjutásának.).

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.03.13. 17:22:27

kedvelem a holland csapatokat,altalaban nekik is szurkolok (kivetel,ha a barca az ellenfel),viszont kicsit tulzasnak tartom,h dzsudzsak miatt most akkor drukkoljunk mindig a psv-nek. semmi gaz nem vt azzal,h banfi a spurs-ert szoritott. reszemrol pl. mindig az ajax vt a kedvenc holland csapatom,es valtozatlanul az marad. meg akkor is,ha a psv-ben tortenetesen 11 magyar jatszana.

Woland 2008.03.13. 18:04:11

the real,

úgy értem hogy az Ajax szerint meg lehetett volna rendezni a meccset - még birósági kérvényt is adtak be ezért. Nem is mindegyik mérkőzést halasztották el a fordulóból, persze PSV-Ajax az örökrangadó. De a PSV-szurkolók tegnapi teljesitményét látva/hallva a B-közép is ministránsfiúkból áll.

Na persze a Lane-en dobálták a hazai szurkolókat fémpénzekkel (havert is fejbedobták). Mert tudták hogyha a Spurs-szurkolók partnerek a rendbontáshoz akkor a hazai csapatot megbünteti az UEFA mert nekik kellett volna rendet tartani.

No lényeg az hogy jurva jól jött a PSV-nek ez a halasztgatósdi. mi vasárnap játszottunk a West Ham-mel ők meg csütörtök óta pihentek. Ehhez képest egy zsák szart mutattak játékban.

davidmoyes 2008.03.13. 18:04:15

Régi igazság, hogy az első meccsen is teljesíteni kell!
Ezzel együtt is megérdemeltük volna!!
(az is régi igazság, hogy az angolok nem tudnak tizit rúgni!) :)

Woland 2008.03.13. 18:12:37

K-4,
angol kommentárról beszéltem, magyarokat egy jó ideje van szerencsém nem hallani : ))

amúgy Ramos cseréit követte valaki? Négy különböző balhátvédünk volt a meccs alatt! (Lee, Zokora, Malbranque, O'Hara) Imádom ezt az embert! Két védőt cserélt a mester csatárra és támadó középpályásra! (Bent jött Lee helyére, Lennon jött King helyére)

Ő a legpozitivabb edző akit valaha láttam!

davidmoyes 2008.03.13. 18:29:07

A PSV (teljes meglepetésemre) rosszabbul játszoott, mint egy magyar középcsapat(kis tulzással:))
455-ször adták el a labdát a saját 16-osuk előtt, pontatlanok voltak, stb.
Egy jobban játszó spurs rúghatott volna egy 5-öst..
(Már csak ezért sem érdemeltek továbbjutást - mármint az angolok)

danesdzsu2 2008.03.13. 22:15:42

Sanongo-t ki fogják ma herélni.

reader613 2008.03.14. 00:56:13

még a legjobbtizi témakörhöz:

2001 BL-döntő, Kily González
youtube.com/watch?v=RA8EUFEH8yw
7:45-től.
Kahn csak nézte.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.03.14. 01:17:54

Zormac,
ezt nem kellett volna,
azt hittem, h most talan befele pattan Carboni tizije :(

altalaban elfogadom, ha valaki mas csapatnak szurkol, de szamomra rejtely meg mindig, h a Bayernnek hogyan lehet szurkolni.
egy ideig azt hittem ilyenek csak a meseben vannak, de mar tobbel talalkoztam, es a civil eletben semmi gond sincs veluk :)

kroos 2008.03.14. 08:10:14

A Bayern-szurkolásnak az az egyik lényege hogy korlátozott potenciálokkal,milyen eredményeket ér el.Sokan kiegyeznének 2 Bl döntövel (inter,chelsea..),és ezek olyan csapatok akik mindig megkapnak akit akarnak,és a pénz sem akadály.Mig a Bayern,nem tud megtartani egy Ballackot,Hargreaves-t, vagy nem tud megvenni egy Van der vaar-t,Sneider-t.Behatárolt potenciálok,nagy eredmények.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.03.14. 08:55:33

...micsoda? A Bayern éppenhogy meg tudja tartani a sztárjait. Hargreavest jóval áron felül passzolták csak tovább, Ballack esete meg inkább személyes, mint szakmai okokra vezethető vissza. A vételi részhez meg annyit, hogy Toni, Ribéry meg Klose azért nem kis nevek. Ettől még a Bayern elsősorban a Bundesliga cápája marad, de nehogy már kiscsapatnak legyen elkönyvelve (és ezt bajorellenesként mondom).

kroos 2008.03.14. 09:03:59

Nem azt mondtam hogy kiscsapat,söt,az egyik legnagyobb.De Klose és Toni ha nem 30 évesek lennének akkor le tudták volna igazolni öket?Vagy ha Ribery ugy néz ki mint Beckham,akkor nem a Reálban játszana?A Bayern potenciáljai be vannak határolva a Bundesliga által,de még igy is több döntöje van mint sok más nagycsapatnak.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.03.14. 09:09:27

Nos, leigazolták a fiatal, nagy jövő előtt álló sztárt, Ribéryt, nem? Toni és Klose is kapós volt a játékospiacon.
Erre pedig "ha Ribery ugy néz ki mint Beckham,akkor nem a Reálban játszana?" inkább nem mondok semmit Cassano fizimiskájának az ismeretében :)

szferi 2008.03.14. 10:34:30

Azért a Bayern eletőségei elég tágasak. Biztos, hogy elmarad a real, inter, chelsea, milan mögött, akik képesek évente több nagy sztárt is igazolni horribilis összegért. De akiket akarnak, azokat megszerzik, csak valamivel okosabban vásárolnak, és nem mennek bele őrült licitekbe. De ugyanez elmondható az arsenalról, egy-két kivétellel juvéról, manchesterről, liverpoolról is.
Egyébként meg kivásárolják az egész bundesligát, valószínű fontosabb nekik hogy a közvetlen konkurrenciát gyengítsék, a bundesliga csapatok gazdasági helyzete meg nem igazán engedi meg hogy tartósan ellenálljanak.

kroos 2008.03.14. 12:40:18

A lényeget megfogalmaztad,, Biztos, hogy elmarad a real, inter, chelsea, milan mögött,"
De!Az nem igaz hogy akit akarnak megszereznek,pl.Aguero,Tevez,Sneider,Van der vaart,R.Van nister..

szferi 2008.03.14. 13:48:18

Persze valamilyen szinten, a chelsea meg a real se tud megvenni mindenkit, akit akar. De jó arányban sikeres a Bayern is.

szferi 2008.03.14. 13:49:31

Azt is írtam hogy nem mennek bele a túllicitálásba, inkább vesznek valaki másat, ez egy fontos ok. És jól is teszik.
süti beállítások módosítása