Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

És talán nem is a kiesés a legnagyobb baj...

2008.03.12. 00:45 _benito

Szólásra emelkedett a szülinapi torta fölött Moratti a napokban, hogyaszongya Mancini csak Herrerához mérhető az Inter edzőinek sorában (pedig választék van ugyebár bőven), akkora zsugás. Nos, ha Mancio arra gondolt, hogy ez a Bl itten már úgyis lefőtt és már csak túl kell lenni rajta, tartalékoljanak inkább a srácok a Palermo elleni csörtére, akkor egyetértünk, ugyanakkor a közönség egyáltalán nem úgy tűnt, mint akik a Kop-ot fényképezni és az angolok örömében osztozni jöttek ki. Ők tovább akartak jutni. Vagy minimum nyerni. Erre Mancio eléjük pördült és egy méteres lófaszt villantott körbe a Meazza csordultig megtelt lelátói felé, amit persze a Liverpool köszönt szépen és igazából nehezen értékelhető két meccsen, de meglehetősen simán kiverte ellenfelét. A vörösök ugyanis bagóztak rá, hogy mennyire jogosak a kiállítások, és a szerencsét is szövetségesül hívva, magabiztosan újra bebizonyították; ha van igazi kupacsapat, azok ők!

Valami nagyon nem volt rendben az Inter öltözőjében, mert Mancini egy merész húzással balhátvéd nélkül küldte ki csapatát a veszett fejsze nyele után kapkodni. Illetve nem tudjuk, lehet, hogy Chivut szánta balhátvédnek, de élünk a gyanúperrel, hogy inkább Burdissónak kellett volna ott tevékenykednie, csak valószínűleg ezt elfelejtette közölni a játékosaival. Érezhette a mester is, hogy egy Rivassal (Habitang szerint az Inter Titus Bramble-je) súlyosbított védelem igencsak támogatásra szorul, ezért mindjárt három védekező középpályást is csatába küldött, majd az egyébként sem különösebben mutatós tortája tetejére szart egy ordenáré nagyot azzal, hogy Sztankovicsot megint betolta középre az Ibrahimovics-Cruz páros mögé. Hogy azt mégis vajon hogy képzelte, hogy ezzel a csapattal kétgólos verést mér a Liverpoolra, azt ne tőlünk…

Benitez nem készült meglepetéssel, a Pool az egészen elképesztő szezont futó El Ninóba helyezte minden bizalmát, ami a gólszerzést illeti, a támadó gyémánt két szélén pedig sajtország másodosztályának zászlóvivőit, a Kuyt-Babel kettőst vetette be az isteni Gerrard oldalán. Rafának úgyis az járt a fejében, hogy tök mindegy, ki pilinckázik elöl, a meccset (de még inkább a párharcot) úgyis a Leiva – Mascherano kettős hozza majd – és ebben teljesen igaza is lett. A kockázati faktort a vörösöknél az ifjú padavan, Skrtel játéka jelentette, de később kiderült, maga Benítez is söprűzhetett volna, abból sem lett volna nagy baj (főleg így, hogy Ibra valahogy csak mellépofozta a szlovák ajándékpasszából táplálkozó ziccert).

Pedig az Inter úgy kezdett, hogy itt aztán kő-kövön nem marad. Reinának már a 8. percben igen észnél kellett lennie, hogy elcsípje Cruz lövését és támadásban is maradt a Nerazzuri, csak ugye ott volt az a fránya balhátvéd poszt… Gerrardról pedig pontosan tudjuk, hogy akár az öltözőfolyosóról is odarúgja a labdát a robinsoni magányában árválkodó Kuytnak, úgyhogy igen izgalmas kis meccs volt kibontakozóban. Jött a Pool helyzete is, Torres azonban annyira vérbeli csatár, hogy Julio Cesar alhasából is gólt akart szerezni, ahelyett, hogy a középen bóklászó csapattársat játszotta volna meg, a rossz példa pedig ragadósnak bizonyult, hiszen az Ibrahimovics forintos passzával megiramodó Cruznak is szimpatikusabb volt a szögletzászló, mint a középen egyedül érkező Sztankovics. Az első félidőt zanzásítva kijelenthetjük, hogy ugyan jobb az Inter, de két góllal semmiképpen, ehhez ugyanis kockáztatni kellene. Vieira úgyis nagyjából annyira hiányzott volna, mint szar a zsebbe', ha nem jön ki a második félidőre, de hát kik vagyunk mi, hogy tanácsokat osztogassunk a Herrera utáni másodiknak... A szünetben tehát 0-0, Benítez pedig szerelmes pillantással méregeti Gerrard öltözőfolyosón eltűnő daliás alakját.

Aztán visszatértek a fiúk, Burdisso meg fogta magát, és eldöntött mindent. A szabálytalanságról nekünk a Chelsea-Barcelona meccsen esett kiállítás jutott eszünkbe, amikor Del Horno távozott időnek előtte egy jellegében hasonló eset után. Kommentálni csak annyival szeretnénk, hogy egy sárga birtokában így odamenni egy labdára igazi vadbaromság, ugyanakkor megértjük az Inter szurkolóit is, akik Babel kezezése után már jóval korábban reklamáltak egy hasonlóan élénk színű lapot, arról nem is beszélve, hogy maximum veszélyes játék volt, fault nemigen. A holland megúszta (más kérdés, hogy ettől még nem kellett volna ilyen szarul játszani), Burdisso viszont arckifejezéséből kiindulva pontosan tudta, mit tett: végleg kiejtette csapatát. Fertályóra kellett csak, hogy Milánó egyik fele után a másik is hasonló módon vérezzen el, ekkor Fabio Aurelio megtette azt, ami Babelnek egyszer sem sikerült és egy centerezéssel megtalálta Torrest, akinek egy védő jelenléte általában szemernyi problémát sem jelent. És most sem. Durr, gól, csókol anyád. Ennyit a meccsről.

És akkor jöjjön a Breaking News: a mérkőzés után Mancini bejelentette, hogy a szezon végén távozik az Intertől. Hozzátette, a kiesésnek nincs köze a döntéshez és a játékosokkal már közölte a hírt, ám amikor Cambiassót kérdezték a dologról, jelezte, fogalma nincs semmiről, Mancio nem mondott semmit. Ha most ehhez hozzávesszük, hogy néhány játékosát szertefütyülte a publikum, valamint Figo, annak ellenére, hogy szólították, Torres gólja után nem volt hajlandó beállni (Urbán Flóri vetemedett ilyesmire anno emlékeink szerint, mentségére szóljon, hogy neki a Jugók elleni 1-7 alkalmával nem akaródzott a bőszen kurvaanyázó nézők színe elé járulni), már láthatjuk: valami nincs rendben az Internél, a baj ráadásul nem kicsi! Ibrahimovics és Vieira nagyon nincs formában, előbbi ráadásul csúnyán összekapott a csapat emblematikus figurájával, Materazzival – aki egyébként szintén tragikus szezont fut, és most nem a sérülésére gondolunk. Sztankovics szegény detto, mondjuk őt kár a pálya közepén erőltetni, az nem az ő helye, Figo tettére pedig (ha így történt valóban), egyszerűen nincs magyarázat.

A Pool viszont megint ott van, ráadásul a tavalyihoz képest egy Torressel feltétlenül előbbre, ugyanakkor most nagyon kellene a jó sorsolás, hiszen a második félidő elején Gerrard kapott egy sárgát, így pedig nem játszhat a negyeddöntő első meccsén – ami egy Schalke ellen várhatóan zökkenőmentesen belefér, de ki mondja, hogy nem a MU ellen kell majd fenekedni?! Pénteken mindenesetre kiderül.

147 komment

Címkék: videó liverpool bl inter

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr18377203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 01:22:42

A sikertelen Bl szereplés esetére boritékolható volt, ez a Mancini bejelentés. Mindenesetre valószínűleg három Scudettoval a zsebében távozik. Nem ártana viszont ha jól megbecsülné ezeket, mert ezzel előre láthatóan edzői pályafutása legeredményesebb korszaka zárul le. Nem hiszem, hogy akármelyik nagy klub elnöke alkalmazná a továbbiakban, bár Calderonból akármit kinézek.

rizla 2008.03.12. 01:36:44

a liverpool 3 félidőt emberelőnyben játszhatott. az inter mindkét meccsen kiállíttatta egy játékosát. ez az összecsapás transzcendens síkon dőlt el: az inter hagyományosan el van átkozva, a liverpool pedig megáldva a BL-ben. játszhatnak ezek a vörösök akármilyen ratyin, stílustalanul, akkor jön a mák, vagy az ellenfél balfasz (kihagynak mindent), vagy ha nincs ilyesmi, akkor véletlenül jól játszanak. ez meg van írva a csillagokban, higyjétek el. a liverpool idén is minimum elődöntős lesz, és már unom, unom, unom. de nincs mit tenni, ez előre elrendeltetett.

rizla 2008.03.12. 01:37:26

ja, torres meg egy zseni. nem gondoltam volna, hogy ekkora. valószínűleg első PL-idényében gólkirály lesz..

rizla 2008.03.12. 01:44:52

"Ibrahimovics és Vieira nagyon nincs formában"

azért ibrahimovic így is a mezőny legjobbja volt az internél, csak a befejezéseket szúrta el, de azokat csúnyán.

ShanklyGates 2008.03.12. 02:46:38

Mancini nem egy buta ember, sztem régóta tudja h soha nem fogják Capelloval, Lippivel de még Spalettivel sem egy napon említeni a nevét. Az Inter egy zsoldoshorda volt és maradt is a keze alatt. Ha nem így lenne a két ziccerből két centerezéssel-góllal egy szoros meccset csináltak volna.

Benitez meg úgy szétszedi a kontinentális sztárcsapatokat a szívós és fegyelmezett Liverpoollal, mint a legót.

rizla 2008.03.12. 02:57:36

azért biztos könnyebb olyan csapattal, amelyik nem tett túl sok erőfeszítést azért, hogy hazája bajnokságában, kupáiban harcban maradjon..

gyap! 2008.03.12. 07:16:31

Jó reggelt!
Fura egy meccs volt, annyi szent! Mikor megláttam a kezdőt kezdtem azt érezni, hogy Mancini ezt a meccset nem akarja megnyerni :
- Sztankovics helyett talán egy Jimenez vagy Maniche talán többet tudott volna hozzátenni a játékhoz.
- Burdisso balbunkóban??? Akkor már miért nem Chivu? Ő legalább játszott már ott.
Nekem mondjuk a legnagyobb csalódás Vieira volt... Nem tudom mi történt vele, de nekem borzalmasan lassúnak tűnt (főleg fejben), mikor megkapta a labdát ábrándos szemekkel nézett körbe és látszott rajta, hogy fogggalma sincs hogy most mit is kéne vele csinálni, mire eldöntötte már passzolni sem nagyon lehetett mert mindenkinek megvolt az őrzője. Szóval nem értem, a Pool egy félidő alatt rámolt 3-at a Milannak, az Internek lett volna 1 egész meccs és elég lett volna 2 gól. Ha Mancio nem hitte el, hogy meg tudják csinálni, akkor tényleg jobb ha veszi a kalapját (ha a játékosa lennék szarul esne hogy ennyire nem bízik a továbbjutásban)
Torres gólja meg mestermunka volt, elképesztő ez a fazon! Azt gondoltam, hogy megállja majd a helyét Angliában, de bassza meg ilyen hamar felvenni a ritmust??? Ha Villa összekapja magát (a Valencia-val együtt) akkor jó kis spanyol válogatott megy az EB-re! (persze megnyerni tuti nem fogják, ez náluk már hagyomány :-)

WallyB 2008.03.12. 07:24:25

Az Inter a két meccs alapján nem érdemelt továbbjutást, ezt be kell látnia a legelvakultabb szurkereknek is. Három félidőnyi emberhátrány, illetve az, hogy ziccerekből, kapu előtti szabadrúgásokból, ajándéklabdából a támadók kaput sem fognak, illetve egymást zavarják (Cruz két esete) nekem azt mondja, hogy a fiúk fejben vagy nem voltak ott, vagy nem érettek egy ilyen nagyságú feladat megoldására. Gratula a Liverpoolnak, nekem ők megmutatták, hogyan kell ezt csinálni. (Maicon ajándéklabda, beadás, Fernando Torres egy helyezet/egy gól és nincs több kérdés). Személy szerint nem hullajtanék könnyeket, ha Mancini menne, Morattival meg nem értek egyet, mert ha nincs a calciopoli akkor ki tudja mire képes Mr X a csapattal...
Egyedül a csapat elszántsága tetszett, illetve az, hogy azért helyzetekig sikerült eljutni (tudom, gólra játszák), és ezzel a kieséssel talán még van esélye az Internek behúzni az olasz bajnokságot.
A BL-ben ezek után FORZA ROMA! Örülnék egy MU-Cselszki, Arsenal-Pool párosításnak... meg annak, hogy a Roma a Fenert kapja és elkenje a szájukat, mert a minap a goal dot com-on egy isztambuli fickó csúnyát szólt be! :)

montipájton 2008.03.12. 08:01:38

Pár megjegyzés.

1. Valóban tükörsima továbbjutás volt, de milyen a futball: ha az amúgy elég reménytelenül támadó Inter két - elvileg - klasszis csatára, Cruz és Ibrahimovic képes középrepasszolni, amikor ketten állnak a kapussal szemben - serdülő IV, második edzés -, akkor a második félidő elején meccsnull van...

2. A kiállítás, remélem, precedens-jelleggel szolgál: jogos volt. Régi mániám, hogy szándék ide vagy oda, meg, hogy eléri-e a lábat blablabla, minden eszközzel le kell szoktatni a futballistákat, hogy nyújtott lábbal egyáltalán elinduljanak az ellenfél felé. Tökmindegy, milyen messziről, a pálya melyik pontján stb. A futball feltalálása után a becsúszó szerelés fogalma az ellenfél lábára merőleges irányból, földön csúszva, hajlított lábbal történő mozgást jelentett, vagy szorosan mellőle egy nyújtózkodást a labda irányába. Aztán megjelent ez a mozdulatsornak nevezett ámokfutás, hogy méterekről, levegőben, nyújtva... Nem. Piros, és edzői, bírói továbbképzés, ha nem hajlandók megérteni. Ugyanez a fejelés közbeni könyökhasználatra. Gyorsabb a mai foci, de ebből még NEM következhet, hogy szándékosan durvább is legyen.

3. A Pool védekezése meggyőző volt, Torres pedig immáron extraklasszis. Simán fogadnék rájuk most - persze nyilván nem mindegy, kit kapnak. A BL szeszélyeit ismerve arra tippelnék, hogy a minden különösebb meggyőzést nélkülöző továbbjutók (Barcelona, Schalke) jól megkapják egymást, a nagyobb formátumú csapatok közül meg kettő biztosan kénytelen lesz kiesni.
De hát ez a Bl, nem az Igazságügyi Minisztérium.

IronRock 2008.03.12. 08:14:33

Hát ez csúnya volt...Mancini eddig is küldte már érdekes összeállításban a csapatát a pályára, de akkor kényszerből, és mindig bejöttek a húzásai. Ellenben most szerintem behunyta a szemét, rábökött maga előtt a játékosok nevét tartalmazó papírra, és akire esett a toll vége, az játszott ott, aztán így tovább... Mondjuk nem értem, Vieira mi a francnak volt a pályán, szinte semmit nem csinált. Szűrni nem nagyon kellett, ha igen azt Cambiasso megoldotta, a támadásokat meg látványosan nem segítette. Maniche hasznosabb lett volna, ő legalább tud előre is passzolni és távolról jól lő. Figo meg ha tényleg nam akart beállni a végén, az a szánalmasság netovábbja, menjen el Dubaiba vagy USA-ba, de azért már nem akkora játékos ő, hogy játssza itt a primadonnát!
A Liverpool meg azt játszotta, amit ilyenkor kell, szinte olaszosan...biztos védekezés, a Mascherano Leiva kettős valami elképesztően hatékony volt. Skrtel beállításával Benitez ismét megadta az ellenfél számára a szokásos esélyt, de az Inter nem tudott élni vele. Mondjuk azt nem értettem, hogy fél óra után miért nem hozta le Babel-t, mert ha a bíró sasszeműbb és kiszúrja a kezezését, a Liverpool könnyen bukhatta volna a meccset 10 emberrel...
Babel le, helyén Riise, és lett volna egy hatékony baloldal. Na mind1, de a Pool-nak se fog idén sok babér teremni. Gerrard hiányát még talán elviselik, pláne ha Xabi Alonso visszatér a következő meccsre, a védelem azonban eléggé furán fest középen. Hyppye már nem egy villám, Finnan sérülése miatt Carragher van kint a jobb szélen, egy komolyabb csapattal szemben nagy bajban lesznek....

Csak a Loki 2008.03.12. 08:42:10

Az egyetlen tévedés az elemzésben: bár én is utálom, de Zlatan zseniális formában van. Amilyen passzokat nyomott. Jó, kihagyott egy nagy helyzetet, de ezt megtette Torres is, aki szintén zseni csak kisebb/gyengébb nála fizikailag.

tb 2008.03.12. 08:47:36

montipájton: a 2. ponttal maximálisan egyetértek, elszomorító, hogy vannak akik nem fogják fel ennek a kockázatát és valami tökös dolognak gondolják...

az 1 .pont első felével viszont nem, mármint hogy tükörsima volt, mégpedig pont attól amit a második részében írtál, a tükörsima nálam az, ha végig ellenőrzés alatt tartják a meccset, most mondjuk legalább 2-3 alkalommal kicsúszott az ellenőrzés a Liverpool keze alól, nem rajtuk múlt, hogy az Inter nem rúgott belőlük gólt, ezeket leszámítva a meccs nagyrészén meglepően gyengén játszott az Inter

montipájton 2008.03.12. 08:52:48

A "tükörsimát" elsősorban az eredményre értettem, minthogy az Inter gólt sem rúgott a két meccsen - és főleg az elsőn alkalma se nagyon volt rá -, az ördög persze a részletekben, kiállítások, Ibrahimovic-helyzet satöbbi, de a 180 percből összesen talán 35-40-ben érezhette úgy a Liverpool-tábor, hogy kétesélyes a dolog. (Az Inter az első meccsen szinte kapura se lőtt...)

Metgergo 2008.03.12. 08:53:55

Nekem kifejezetten tetszett Vieira játéka, Zlatanon meg szerintem még a sérülése utáni meccshiány látszódott.
Torres pedig tényleg hihetetlen. Le a kalappal előtte, és a Pool előtt, bár ezen az összecsapáson gyakorlatilag semmit nem játszott, csak lőtt 3 gólt.
Mancsot pedig sajnálja a halál. 3 védekező középpályással kezdeni úgy, hogy kb 4 gól kell reálisan a továbbjutáshoz...

montipájton 2008.03.12. 08:56:34

Hozzáteszem megint, ha az első félidőben Cruz, a másodikban Ibra helyén mondjuk Iniesta vagy Podolski alkatú (és nem a fizikai alkatra gondolok) játékos kerül helyzetbe, halálbiztzos, hogy középrepasszol, és máris 2-2 összesítésben.)) A gólagyú klasszisoknak is megvan a maguk hátránya.))

HasPoch 2008.03.12. 08:58:42

Az Inter egy sz.r. Egy nagy halom sz.r. Értem én: sérüléshullám, meg minden. De mi a francért mondják róluk, hogy európa talán legerősebb kerete, ahol mindenkinek megvan a helyettese. Hát nincs. Ezek elszálltak maguktól, hogy 2 éve az ölükbe hullott a bajnoki cím, múlt évben meg úgy kitakarították a bajnokságot, hogy nem volt igazi riválisuk (kivéve persze a vérszomjas farkasokat!) és bemeneteltek nagy rekordokkal a bajnoki címbe. Hát hogyne. Aztán kilépnek a nemzetközi porondra, osztán mi van? Pofáraesés. Ugye, ugye, amikor egyenrangú bíráskodás van, akkor már nem olyan jó a foci. Mert tegnap is jól látszott, hogy megszokták a serie a-ban, hogy nekik mindent szabad, ellenük meg mindent befújnak. A BL-ben ez kérem szépen nincs így. Ott a bírók nem kivételeznek a nagyobb csapattal (mert nincs nagyobb).
Azért én örültem volna, ha az Inter jut tovább, mert a Liverpool erősebb, és az Inter még verhető, és mert így már csak az olasz kupában és a bajnoki címben vígasztalódhatnak. A Roma velük szemben meg nem fogja bírni a többfrontos harcot. Bárcsak így lenne.
Ja és egy szép adat: Európában már csak egy olasz csapat áll és ki az? Hát persze, hogy a ROMA!!! Fényes jövő következzen!

nalazo 2008.03.12. 09:09:22

Mancini valóban bejelentette, hogy a 4 éves szerződése ellenére május végén távozik, de nem egy másik olasz csapat edzője lesz. Azt viszont cáfolta, hogy Figo azért nem lépett pályára, mert nem akart. Mancini szerint a bemelegítés ellenére sem volt olyan állapotban, hogy beállhasson és ezt jelezte állítólag.
Vieira valóban borzasztó volt, de engem az dühített a legjobban, hogy a szabadrúgásoknál mintha mindenki "Ki lő magasabbra játékot" játszott volna. Nem igaz, hogy ennyi szabadrúgásból ne lehessen eltalálni a kaput.
Amit meg Burdisso csinált, az volt kicsiben, amit a csapat művel mostanában nagyban. Fejvesztett hősiesség, ami vagy bejön, vagy nem. De inkább nem.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 09:09:48

A tavalyi Valencia elleni kiesés is elég furcsa volt, igaz teljesen más okból. Örüljünk, hogy most legalább nem verekedtek:)

nalazo 2008.03.12. 09:12:53

Kedves haspók!

Tavaly a vérszomjas farkasok csak a Teveréből ittak.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.03.12. 09:15:37

Miért ez az értetlenkedés Burdisso kiállítása miatt? Hiszen többször is elhangzott már a blogon, hogy az Inter leghatékonyabb fegyvere az emberhátrány :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 09:17:51

a roma azért tavaly kiverte a realból bohócot csináló lyont, aztán rommá verte a mu-t is (igaz, nem volt szerencséjük, mert az 5-6 helyett csak 2 jött össze), kint pedig bejött a 100ból 1, ilyen szarul egyszerre három védő nem valószínű, hogy játszani fog még egyszer.

nalazo, amit a kiállításról írtál, érdekes megközelítés, én szinte minden héten látom az intert, és azt kell mondjam, igazad van.

anniehall 2008.03.12. 09:21:28

HasPoch: mert a Roma nem szokott pofára esni a Bl-ben, csak egy sima hetest kaptak tavaly ugye..

montipájton 2008.03.12. 09:23:29

Benito, egy nagy túlzásod van, a rommá vert MU. Én nem úgy emlékszem arra a meccsre, mint amin a Roma lefocizta volna az angolokat. És a visszavágót is "pici" csúsztatás az olasz védelem szar napjával magyarázni, mintha lett volna a pályán egy másik csapat is, tudom, hogy inkább levágatsz valamit valamelyik testrészedből, mint hogy C. Ronaldóról elismerően kelljen írnod, de akkor is. )))

(Hm, lehet, hogy kissé túlértékelitek a Romát? Még nem nyertek semmit, de majd meglátjuk.)

Gabez 2008.03.12. 09:23:46

HasPoch: ha szar az Inter és ez is elég arra, hogy 6 ponttal vezessék a bajnokságot (ami volt 11 is, tavaly meg majdnem 30), akkor milyen a többi csapat? Hehe...ki nem mondd.

Jön Murinnyó aztán majd lesz nektek még cudarabb világ, majd meglátjátok.

Ja és az Inter a zsoldossereg? MINDEN csapat zsoldossereg, elég csak megnézni del piero esetét, aki nem volt hajlandó focizni addig, míg nem kap több pénzt. Kicsit furán látjátok egyesek a dolgokat...pénz beszél, mindenki más ugat csak.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 09:28:57

monti, jogos, az kimaradt, hogy a mu hatalmasat játszott aznap, egyszerűen szétszedték a romát, mint floki a lábtörlőt. ez nem is vitás.

viszont az odavágó reálisan legalább háromgólos római előnyt kellett volna, hgoy hozzon, nagyon megverték ott a mu-t.

és összetévesztesz egy másik szerzőnkkel, én bizony leírom, hogy céronaldo napjaink egyik legnagyobb játékosa, még ha egy csótány is a lelkem. igaz, én írtam róla azt, hogy patkányba oltott gepárd. :))

Everred 2008.03.12. 09:47:17

"viszont az odavágó reálisan legalább háromgólos római előnyt kellett volna, hgoy hozzon, nagyon megverték ott a mu-t."

Hát, kellett volna, ahhoz, hogy esélyük legyen a visszavágón. Csak épp 11 ember ellen semmi veszélyt nem jelentett akkor a Roma, és emberelőnyben is csak lőttek mindenhonnan, nem voltak kidolgozott helyzeteik. A 2-1 tökéletesen reális eredmény volt, ahogy a visszavágón a 7-1 is :-)

montipájton 2008.03.12. 09:48:45

(Érdekes kérdéseket vet fel, ha patkányozunk valakit mondjuk a grimaszai miatt, miközben ezen a blogon született védőbeszéd az ellenfél lábát kettétörő "jószándékú" hátvéddel kapcsolatban, de hagyjuk.)

Viszont Ronaldót ti nem tettétek be a tavalyi PL-álomcsapatba, már nem tudom ki miatt. Kollektív bűnösség nincsen, oké, de ez a lelketeken szárad akkor is.)))

dillinger 2008.03.12. 10:06:54

_benito

Az El Grande Inter Reloaded című írásod állításait változatlanul tartod?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 10:09:51

értem a kérdést és köszönöm

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.03.12. 10:11:27

montipájton, az neked feltűnt mikor gerrard elvesztette a labdát és nyújtott lábbal beleszállt (taylorosan) az inter 16ánál vmelyik (tán burdisso) lábába? Azért ha jól emlékszem semmit v sárgát kapott, a jogos PIROS helyett, olyan lerántásból, amikből az inter a szabadokat kapta materazzit KIÁLLÍTOTTÁK. Csak ennyit. A másik az inetr így áll fel ugyanis cambiasso már nem csak labdákat szed, hanem támad is. Vierira meg stankovic beállítását és már napok óta megkérdőjeleztem.

montipájton 2008.03.12. 10:15:20

Cornholio,
nem tűnt fel, igaz, apróbb kihagyásokkal néztem az első félidőt (a gyerekek altatása miatt), mindenesetre én nem írtam, hogy csak az Intert kell büntetni ilyen esetekben : mindenkit, azonnal. Vannak ezek annyira intelligens játékosok, hogy a sokadik piros lap után csak megértenék, ennek a dolognak vége van, mint a hazaadás kézzel megfogásának. Tényleg csak nevelés kérdése.

Gabez 2008.03.12. 10:33:56

montipájton: nálad a pont, már ami ronaldot illeti...

Tegnap a norvég bíró egyértelműen angolpárti volt, miért nem egy keleteurópait választottak? azt nem érdekelte volna semmi és senki, 1-2 sárgával több lett volna, sőt, pirossal.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.03.12. 10:39:47

nem feltétlen, mert terje hauge, ugye megnyerette a barcelonával a bl-t, a chelsea ill arsenallal szemben.
Akkor ez volt a 4. bíró aki barca mezben pózolt anno?

Walmer 2008.03.12. 10:47:05

Sima volt ez, mint az országút. Pár megjegyzés:

1.) Azért én meglepődtem, hogy az -ezen a blogon is épp eleget- állandóan ajnározott Inter ilyen simán kihullik.

2.) Lehet cseszegetni Mancinit, de az olasz bajnokságot simán megnyeri az Interrel és én még emléxem azokra az időkre, mikor a ManU 112.000 ponntal nyerte meg a bajnokságokat és képtelen volt 8-ba kerülni a BL-ben (ugye megvan még a Galata elleni 3-3 és a kiesés?). Alex meg a helyén maradt.

3.) Torres valóban igen komolyan nyomja a Poolban, de aki a spanyol válogatottban csodát vár tőle az eb-n, az csalódni fog. Az ugyanis a spanyol válogatott és nem a Liverpool. Ennek a csapatnak olyan önbizalma van mostanság, hogy az őrület. Üvölt róluk, hogy el sem tudják képzelni, hogy veszthetnek. Fokozottan érvényes ez a BL-re. Na, ilyen hangulat nem lengi be a spanyol 11-et.

4.) A post ucsó bekezdésével maximálisan egyetértek. Ennek a csapatnak Steven Gerrard az alfája és omegája. xabi Alonso nem fogja megoldani a pótlását. Nélküle a Pool nem ugyanaz.
Nem is láttam még ilyen fokú szimbiózist játékos és csapat között.

5.) A Roma tavaly nem focizta le a MU-t. 2-1-re nyertek egy 10 emberrel játszó csapat ellen. Persze, ha minden kapura tertó lövés beakad...
akkor Manchesterben legalább 13-1

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.03.12. 11:06:16

Wlamer "-ezen a blogon is épp eleget- állandóan ajnározott Inter ilyen simán kihullik."

Te biztos, hogy ezt a blogot olvasod? :)))

BruceWayne 2008.03.12. 11:18:29

Figonak igaza volt: "Állj be te bazdmeg, ha már ilyen kezdőt küldtél a pályára!" mondhatta, szerintem jogosan... akkor már lefőtt a kávé, tök mindegy volt, tétmeccsen elfogadhatatlan lett volna (Eto'o tavaly a Barcában a sérülése után, na az nem volt szép), de így nem csoda ha dühös volt. remélem még egy évet vállal a csapatban.
padra José kell.

krysal 2008.03.12. 11:19:15

Hümm. Gyerekek. Akkor a Seria A ilyen gyenge?? Az Intert ebben a sezlonyban 1szer tudták kétvállra fektetni, erre jön a Pool, és mint a kétfenekű dobot.
Érthetetlen. Akkor nem a Primera Division a leggyengébb?? Vagy csak forma-forma?

r_magpie 2008.03.12. 11:20:35

a Rivas-Bramble hasonlóság nekem is feltűnt
sőt, ha már itt tartunk, Fabio Aurelio a Pool Justin Timberlake-je

Walmer 2008.03.12. 11:25:08

Great Cornholio,

vigyázó szemed _benito "La Grande Inter reloaded"
című postjára vesd. Mióta olvasod a blogot?

BruceWayne 2008.03.12. 11:27:07

menjél már ezzel a bajnokságösszehasonlítósdival, ennek kb annyi értelme van hogy semennyi....
lehet hogy a pool évek óta jó a BL-ben de a bajnoksághoz közük nincs 10 éve

mickeyknox 2008.03.12. 11:27:20

legyen az interé mourinho, és akkor nem kell attól félnem, hogy jövőre úgy kell szurkolnom a barcelonának, hogy köpködök az edzőre :-)

ZenZo 2008.03.12. 11:27:53

Az inter akárhogyan is nézzük, magát verte meg, a Poolnak nem nagyon kellett megszakadnia ezért a 0-1-ért. A felállás nem volt egyszerű, de great Cornholio is írta, hogy Cambiasso nem az a tipikus szűrő már, mi sem mutatja jobban, hogy az elején a legnagyobb helyzet az ő nevéhez fűződik. Viszont Sztankovics az nagy kérdőjel volt szerintem is. Bazi nagy.
És igen, elég sima volt a Pool útja az Interen át, úgy, hogy ha az Inter nem tud kapura veszélyes lenni. Ezen a meccsen legalább a helyzetek megvoltak, de Reinat igazából csak Cruz lövése tornásztatta meg az elején. Én elhiszem, hogy meg akarták ajándékozni a kilátogató tömeget valahogy, de nem biztos, hogy közéjük lőtt labdákkal kéne, jobban örültek volna egy gólnak... Az már más kérdés, hogy a Pool nem győzte le a teljes létszámmal felálló olasz gárdát, merthogy 11 vs. 11 ellen csak a 0-0 volt a menő. A Pool focijára tökéletesen jellemző, hogy a legjobban tömörülő, stabilan védekező csapat egész Angliában, ezért bosszantóan nehéz ellenük játszani, de az ugyanúgy tökéletesen jellemző, hogy simán kivégezhették volna az Intert, mert a kiállítás után volt néha 5 perc is, hogy a kék-feketék közül senki nem ért labdába, de helyzet kialakítására ez nem elég a Poolnak. Gurigáztak hátul.
A kiállításhoz még annyit, hogy mindkét sárga jogos volt, így a piros is. Ilyenkor értékelődik fel, hogy az első sárga teljességgel fölösleges volt - földön fekve utánarúgás, mégcsak nem is rejtett módon, hanem úgy, szépen, hogy mindenki lássa...

BruceWayne 2008.03.12. 11:32:19

mickey: én örültem volna a Barcánál is Josénak, de azért valljuk be a 4 Barca-Chelsea alatt nem biztos hogy szívükbe zárták a játékosok, bármennyire is volt a tevékenysége a 'pszichikai hadviselés" része

krysal 2008.03.12. 11:35:20

Nerazzuri!

Épp erre akartam utalni én is - bár akkor nem értetted a viccet:)

BruceWayne 2008.03.12. 11:41:26

akkor nem értettem a viccet :-)

mickeyknox 2008.03.12. 11:42:06

nera:
erre is gondolok, amikor nem szeretem mourinho-t. de emellett arra is, hogy nem szeretnék egy olyan barcelonát nézni hétről-hétre, amelyik úgy játszik, mint anno a porto és a chelsea (bármilyen eredményes is volt az a játék, a portónál még nemzetközi szinten is). tudom, hogy sok ember szerint ez nem lehet indok (capello is ezért szívott a madridnál a nyáron), de nekem fontos, és nem vagyok egyedül ezzel, azt hiszem. harmadjára pedig mourinho beszólásai nem nélkülözik a humort, de azért sokszor köcsög. ellenszenves, na :-)

Strigo 2008.03.12. 11:43:02

"a roma azért tavaly kiverte a realból bohócot csináló lyont, aztán rommá verte a mu-t is (igaz, nem volt szerencséjük, mert az 5-6 helyett csak 2 jött össze)"

Azt hiszem én valamiről lemaradtam tavaly. Egyszer tényleg rommáverték a Unitedet olaszhonban, de az a Milan volt. Én az Olimpicoban Scholes kiállításra, utána meg jó védekezésre emlékszem. Bár lehetett volna akár 6-1 is, összesítésben akkor is a MU lett volna jobb :)
Ide nekünk a Romát idén is!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 11:45:03

walmer, az a poszt, azt hiszem, kilövése idején igencsak létjogos volt, ez nem is vitás, ráadásul - szórom a hamut a fejemre - valóban többször fordult elő, hogy dehonesztálóan fogalmaztam az interrel kapcsolatban, mint hogy agyonnyaltamfaltam volna őket.

hiába, így megy ez: csak a pornósztárok tudnak mindenki kedvére tenni, a többieknek marad a magyarázkodás.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 11:46:04

és benítezt követelem az inter padjára!!! UFF!

jazs 2008.03.12. 11:56:47

benito
C. Ronaldo a legnagyobb király, tátárátárá, tátárátárá...
Nálam napjaink egyértelműen legjobbja.
A játékával elérte, hogy megkedveljem.
Nem is értem, egy ekkora zsenit, hogy lehet nem szeretni?
Én nem tudom, mindegy, hogy mekkora patkány.
Megszerettem, kész.

Szurkolok, hogy a Liverpool ne legyen benne a bajnokságban a top 4-ben, így jövőre nem kell végigszenvedni a meccseiket a BL-ben.

BruceWayne 2008.03.12. 11:57:34

benito: ez még viccnek is rossz volt.....

BruceWayne 2008.03.12. 12:01:18

mickey: azért nézd újra szerintem hogy a Chelsea miként nyerte Mourinhoval az első bajnokságát, nem csúnya játékkal, Lampard Robben Duff Cole Drogba Crespo nagyon jól küldték, jópárszor egy négyest berámolva, szép játékkal, szóval nem az a jellemző hogy ő csak antifocira tudná ényszeríteni a csapatait...

a mu-romához meg annyit hogy 7-ből 4 doni potyája volt...

iiilakjfaofijaosf 2008.03.12. 12:02:36

Walmer azért szerintem Mancinit nem lehet egy lapon említeni a Sirrel. Azért akárhogy nézzük ő több mint 20 éve ül a kispadján és nem azért mert annyira szeretik a tulajok hanem mert a legbrusztolósabb bajnokságban is szép játékkal bárkinél többször bajnok lett, a focitörténet legrégibb történetű kupájában (FA) is jópárszor nyert, emelett az utóbbi időszak egyetlen edzője aki összehozta a triplázást ráadásul nem is rossz játékkal (Juventus-MU 2-3, Bayern-MU 2-1) stb stb Igaz hogy volt néhány rossz nemzetközi év de azért a hazai bajnokságban szinte mindig toppon volt. Mancini meg úgy nyert három Scudettot hogy egyszer kizártak előle két csapatot, következő évben a kizárt csapatok sztárjaival (Ibrahimovics). Az idei évet annyira nem tudom mert nem követem viszont a roma elleni meccset igencsak elcsalta nekik a bíró.

Ronaldo pedig nem tudom miért lenne nagyobb patkány mint Eto'o, Ibrahimovics, Drogba és még jó néhány kortárs?

Hyni 2008.03.12. 12:27:45

jazs; ...és ha a Liverpool nyeri a BL-t?

egyébként meg Roma-Liverpool döntőt!!!

BruceWayne 2008.03.12. 12:29:01

megy már a találgatás
www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=172544

hyni: az az európai klubfutball halálát jelentené

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 12:38:53

"Tavaly a vérszomjas farkasok csak a Teveréből ittak."

Kedves Nalazo!

Meg az olasz, valamint az olasz szuperkupából, emlékszel 6-2 az Olimpicoban a kupadöntőn.

BruceWayne 2008.03.12. 12:47:08

előtte meg mi 1szer a bajnokiból, 2szer a kupából és egyszer a szuperkupából mind a Roma ellen :-)

2008.03.12. 12:53:51

Great Cornholio: "nem feltétlen, mert terje hauge, ugye megnyerette a barcelonával a bl-t, a chelsea ill arsenallal szemben."

Majd sorold már fel mely esetekről van is itt szó!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 12:55:02

nera, jogos , de most a tavalyi évre és a Teveréből ivásra reagáltam.

balu11 2008.03.12. 12:55:53

3 dolog...

1 - Nem 100%ig biztos, hogy azzal kell a szabadrúgást lövetni, aki egyébként a leggólveszélyesebb (Ibra).

2 - Xavi, Iniesta, Fabregas, Torres - még egy-két védő, és idén lehet, elmarad a szokásos ibériai égés.

3 - Fabio Aurelio mezszáma. 12. Nem igazán emlékszem jelentős csapatban futballozó mezőnyjátékosra, aki ilyennel a hátán futkározott. [persze biztos vannak, csak míg 2-23ig minden számra rávágnánk 2-3 nevet, ennél azért elgondolkodna talán bárki néhány mp-re]

balu11 2008.03.12. 12:56:42

na jó, Henry a válogatottban

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 13:04:04

balu11, a 2. ponthoz még odavenném Casillast és Ramost és máris ott egy elég fasza mag. De hányszor volt már jó csapata a spanyoloknak, hányszor gondoltuk hogy és lett utána mindig dehogy (a 2002-es vébén mondjuk vérlázító módon csalták ki őket az elődöntőből).

Ja és egy bizonyos Marco Van Basten is a 12-es mezt vitte a válogatottban.

michellewild 2008.03.12. 13:05:04

Benito, nem mentél ki a meccsre, pedig ki kellett volna..

Mancini volt tegnap az egyetlen olasz az Interben-erre ő is lelép, enm csoda, ha megpüfölik őket.

BruceWayne 2008.03.12. 13:15:32

poolba hány angol volt tegnap? arsenalba múlt héten?

jazs 2008.03.12. 13:17:49

Hyni már az is tragédia lenne, ha döntőt játszanának.
Benitez meg szégyellje magát, amiért évek óta ilyen focit játszat egy angol csapattal!

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.03.12. 13:20:21

Hé, Frankó Néró! A 'Poolban volt 2+1 angol tegnap, az Interben meg 0 db olasz.

És ha elkezditek, hogy ezért INTER a neve, akkor mi meg elkezdjük, hogy a Liverpool nem is igazi angol csapat, hanem LIVERPOOLI (Scouser), mert az egy egészen speciális kulturális közeg...

Filkor 2008.03.12. 13:21:10

Kezdjük azzal, hogy a Pool oda-vissza megverte az Intert, ezért továbbjutása nem kérdőjelezhető meg, gratulálnunk kell nekik.

Azonban valóban igen nehéz ezt a párosítást értékelni, mert az Inter a 180 percből 100-at emberhátrányban vívott meg, méghozzá jogtanalanul.

Mátrix sárági közül egy sem volt az, ne is vitassuk, Burdisso elsője jogos volt, a másodiknál szerintem az első meccset és meg a mérkőzés hangulatát nézve is max egy "utolsó figylemeztetés" járt volna, de miután el se találta a kisgyerek lábát, talán még az is szigorú lett volna..

Babelt csupán háromszor kellett volna kiállítani: kezezés, Vieira fejbe rúgása, Maicon lekönyöklése (ja az bocs Benayoun volt)...

Ami a játékot illeti, az Inter tegnap jól játszott, még akkor is ha Burdiosso volt a balbekk, Stankovic meg a fantasista. Megvoltaka lehetőségek (Cruz, Ibra, Cruz, Ibra), a labda nálunk volt, nyomást tudtunk gyakroloni, hátul csak akkor volt gond, ha épp odaaadták nekik a labdát (Torres helyzetéánél, Cambiasso, Maicon egy keresztpassza kuytnak illetve a gól szintén maicon). Mindezt úgy, hogy valóban látszott és tudjuk, hogy a csapat nincs csúcsformában, a Pool ellenben legjobb szériáját futja a szezonban, a fél csapat - cordóba, samuel, materazzi, maxwell, chivu, ibra, cruz, stankovic, vierira, figo - vagy végig sérült az egész szezonban, vagy épp ezekben a kritikus hetekben dől ki, és kell őket összedrótozni. egyszóval ez egyenlő feltéételek mellett és némi szerencsével meg lehetett volna, nem sikerült

habár nem volt bajom Mancinivel, mert hozta a címeket, játék is volt, meg végre egy edző mellett kitarottak 4 évig, nem bánom, lehet, h most váltani kell, és akkor jöjjön Mourinho, az érdekes választás lenne

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.03.12. 13:22:39

Amúgy Gerrard nem lesz eltiltva, mert a BL jelenlegi szabályai szerint 3 sárga után, és az azt követő páratlan számú sárgalapoknál jár egy meccses büntetés.

"from the first match in the group stage, after three cautions in three
different matches, as well as following any subsequent odd-numbered
caution (fifth, seventh, ninth, etc.)."
forrás: uefa.com

szabika 2008.03.12. 13:51:18

Az elég erős kifejezés, hogy Ibra volt az Inter legjobbja.... Szerintem Zanetti vitt mindent, fantasztikusan játszott. Öröm volt nézni. De miért kellett Dejan-t erőltetni? Óriási játékos, de a sérülések után kell még neki legalább egy fél év, mire visszanyeri tavalyi (szenzációs) formáját.
Megérdemelte a továbbjutást a Pool, hogy ez a szürke csapat (természetesen a Kölyök kivétel ez alól) állandóan ott van a BL végelszámolásnál, az már több a soknál...

Walmer 2008.03.12. 13:51:59

Kikke, nem is hasonlítom én hozzá, csak akkor a Sir egy a többi csapathoz képest magasan túlfinanszírozott csapattal volt képtelen a csoprtmeccses fázisba kormányozni a Unitedet. Ezért én nagyon nehezteltem rá akkoriban:-)

Nerazzurinak, meg csak annyit, hogy az Interben mennyi olasz játszott? vagy a Barcában mennyi spanyol? Hozzátéve azt is, hogy engem személy szerint zavar, hogy wenger nem játszat angolokat, vagy a Liverpoolban is már csak mutatóban vannak. Éppen ezért szurkolok sokkal jobban a ManU-nak, vagy a Chelsenek, mert ott azért még lehet találni briteket.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.03.12. 13:54:37

ballábas. Spec arra, hogy hauge igyekezett minél előbb kiállítani játékosokat a barca ellenfeleitől, több mint kevesebb sikerrel, barca mezben pózol nyíltan a 4. játékvezető(sztem ő is), az arsenal elleni döntőn, mégha jogos is volt a kiállítás, előnyszabályt kellett volna alkalmazni. Inkább 1-0 hátrány mint 75 perc emberhátrány.

balu11 2008.03.12. 13:58:20

popp: én sem fogadnék azért a spanyolokra, csak szembetűnően megy egy-két kulcsjátékosuknak.

van Basten természetesen megvolt [már csak azért is mert elég rég óta a holland fociért szorítok], én speciel az elmúlt 7-8 évre gondoltam

AndrásPéter7 2008.03.12. 14:14:51

Na emberek ennyit ér Mancini!
ezzel a csapattal még én is behúznám a scudettót!
a BL-ben nehezebben menne,de ennyi mindenképpen!
Isten mentse a PL csapatokat Mancinitől

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 14:21:23

Pedig eltudom képzelni Mancinit a Man. Citynél, ugye kisfiacskája odaigazolt és Eriksonnak is országos cimbije a Lazios időkből, a végén talán segítője is volt.

tb 2008.03.12. 15:01:52

balu11:
"Fabio Aurelio mezszáma. 12. Nem igazán emlékszem jelentős csapatban futballozó mezőnyjátékosra, aki ilyennel a hátán futkározott. [persze biztos vannak, csak míg 2-23ig minden számra rávágnánk 2-3 nevet, ennél azért elgondolkodna talán bárki néhány mp-re] "

nem tudom miért fontos, de segítek: van Basten 1988 EB-n pl 12-es mezben játszott

tb 2008.03.12. 15:04:27

ja, már látom beírták

fejci 2008.03.12. 15:09:58

A Liverpool jó kupaszerepléséről csak annyit, hogy lassan tendenciává válik, hogy a saját bajnokságban lébecoló csapatok csak a nemzetközi kupaporondra koncentrálnak és ott érnek el szép eredményeket, otthon meg becsúszkálnak a 3., 4. helyen a BL-be. (kivétel tavalyelőtt a Barca - respect). Ritka az olyan, amelyik mindkét fronton kimagaslóan teljesít. A Pool is csak azóta tagja a BL mezőnyének, amióta 4 angol csapat rajtolhat. Azért ez egy kicsit érdekes...

cooper (törölt) 2008.03.12. 15:17:36

Talán az is probléma, hogy Materazzi az emblematikus figura. Inkább Zanetti az, szerintem. De azért Bergomi, Berti, Zenga inkább voltak azok. S nem hiányzik ebből az Interből Grosso? Dehogynem. Ha már "nincs" olasz játékosuk, minek olasz edző? :)
Ma is aktív olaszok, kik megfordultak az Interbe: Cannavaro, Grosso, Pirlo. Talán ezek köré lehetett volna valamit építeni. Sajnálom az Intert, de le a kalappal a pool előtt. Igazán kirúghatnák ezt a Benítezt :)

michellewild 2008.03.12. 15:33:22

Lehet hogy nem mindenkinek fontos ez a hány olasz (hazai ) játszik a csapatban téma, engem mégis érdekel valamiért. Lehet túl öreg vagyok.
De arra sem emlékszem, hogy nyert volna bármilyen nagyobb kupát olyan banda, amiben nem volt hazai játékos. (A szar Arsenal talán így volt PL bajnok pár éve, de nemzetközi szinten a nagy lóbrájsz jutott nekik akkor is.)

Eboué 2008.03.12. 15:33:59


1. A meccs legunszimpatikusabbja egyértelműen Vieira volt: amikor lecserélték 0-1-nél, nem vágom miért úgy jött le a pályáról, mintha a másik csapatnál játszana. Elég sok meccset nézek - és talán beteges, de különösen érdekelnek a cserék reakciói, a becseréltekkel való pacsizás stb - és ennyire pökhendi magatartást ritkán lehet látni. Oké, hogy már nem volt esélyük, de ezzel a szememben többet rontott, mint a legendás kiállításaival.

2. Torres zseniális gólt lőtt, és mocskosul fontosat, de a cselei kurvára nem jöttek be. Nem láttam még túl sok meccsen játszani - mutatói lenyűgözőek - , de sztem iszonyatosan kis hatékonysággal cselezik, már régebben is feltűnt. Ennek ellenére rugdossa a gólokat, nem is akármilyenket. Szóval nemtom hovatenni a srácot.

Ramon Serrano 2008.03.12. 15:46:07

Erdekes ez a Mancini kerdes...

Eloszor is adva volt Moratti, aki beleszerelmesedett Mancini-be meg a Lazios ideje alatt. Odavitte, es teljesen meglepo modon helyen is tartotta 4 evig, mire Mancio minden evben nyert valamit a csapattal. Azert meg lehet nezni, elotte kik nem voltak kepesek erre, pedig nem akarmilyen csapat volt a kezuk alatt nekik sem. Nem mellesleg a vilag legjobban fizetett fociedzoje (!!!).
Kozben persze sokan szidtak, hogy nem is jo edzo stb, de valahogy (calciopoli ide vagy oda) megis szallitotta az eredmenyeket, raadasul elso Interes evehez kepest rengeteget fejlodott: az utobbi ket evben mar bele tudott nyulni a meccsekbe.
Hihetetlen jo erzekkel valogatta ossze a jatekosokat a csapatba, ez elvitathatatlan, a garda nagyon egyben van.

Megis ugy erzem, hogy jol teszi, ha lelep. Innen szerintem mar nincs vele tovabblepes, a BL-hez hianyzik belole az a plusz, ami Benitezben pl megvan.

Mourinho idealis megoldas lenne, szinte uj embert sem kellene igazolnia, ez a garda (ill a stilusa) kb olyan, mint az altala osszerakott Chelsea-e.

tb 2008.03.12. 16:00:23

Mancini inkább abban fejlődött, hogy úgy játszon a csapata, hogy ne kelljen belenyúlni nagyon a meccsbe, szerintem. Pl az Inter hihetetlen döntetlen szériájának évében jópárszor hozta vissza a meccset az utolsó negyedórában cseréinek, taktikaváltásainak (meg persze a szerencsének) köszönhetően, szóval inkább abban fejlődött, hogy már ritkábban van szüksége a vészforgatókönyvre, mint az első évében, legalábbis így gondolom

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 16:04:41

michelle, a te elméleted alapján a Rómának vagy a Schalkének kéne nyernie. A farkasok sikerét alá is írnám. A Fener is inkább brazil csapat, még ha jó nevű Mehmet Aureliot töröknek is vesszük.

michellewild 2008.03.12. 16:11:17

Az én elméletem csak annyi, hogy ahol egy hazai sincs, az egy kalap szar, ami semmit nem nyerhet.
(Esetleg véletlenül)
Nem tudnám egyébként megmondani miért van így, de szerintem így van.
Ha valaki tudja miért, elárulhatná..

BruceWayne 2008.03.12. 16:26:21

semmi nem támasztja alá a véleményed de mindegy

kavics30 2008.03.12. 16:57:26

Michel mondjál már egy csapatot, akiben csak külföldiek játszanak! Az Arsenal? ott van, igaz ritkán de azért ott van Walcott. szóval van ilyen csapat? ha nincsen, akkor ugye nem nehéz igazolni a hipotézised :)

BruceWayne 2008.03.12. 16:59:00

a Barca pl. úgy nyert Bl-t hogy majd minden meccsen 2-3 hazaival állt fel.
a Milanba meg picit több hazai van de oddo, pippo, gila idei teljesítményét nézve ennek se sok milanos örül szerintem...
poolba van 2-3, arsenalba is, Chelsea kezdőbe max 3, volt hogy ők is 11 külföldivel áltak fel nem egyszer, Mu-ba is max 3, realba 4...
szerinted ha az Interben mondjuk tegnap Rivas,Stankovic, Viera helyén 3 olasz játszik akkor továbbjutnak?

KingKenny 2008.03.12. 17:04:47

"ugyanakkor a közönség egyáltalán nem úgy tűnt, mint akik a Kop-ot fényképezni és az angolok örömében osztozni jöttek ki."

Miért, a közönség Liverpoolba ment meccset nézni, hogy a Kop-ot (nem) akarta fényképezgetni?

kidrock 2008.03.12. 17:16:22

Egyetértek azzal,h a legellenszenvesebb Vieria volt a tegnapi meccsen,mióta Olaszországban van egy nagy nulla,a tavalyi bajnoki címhez sem sok köze volt.Lassú és körülményes,de az arca hatalmas,meg sem közelíti azt,amit Zanetti vagy Cambiasso nyújt.A meccs legjobbja viszont sztem egy harmadik argentin,Mascherano volt.
Én szinte biztos vagyok benne,h Mourinho lesz az Inter edzője nyártól,kérdés mit érnek vele,mert a BL-ben ő sem bizonyított a Chelsea-vel sosem.Igaz a Portóval igen...

hulk 2008.03.12. 17:23:01

„én bizony leírom, hogy céronaldo napjaink egyik legnagyobb játékosa, még ha egy csótány is a lelkem. igaz, én írtam róla azt, hogy patkányba oltott gepárd.:))”

Ez nagyon állat! Mondjuk azt nem tudtam, hogy Zlatannak portugál felmenői is vannak, de kétségtelenül felfedezhető rokoni kapcsoltat közöttük.

Az Inter menetelt, aztán játékra jelentkeztek szépen sorban a régi nagyok és tessék ez lett az eredménye. Teljesen szétestek, az olasz edző guru pedig nem tudta kezelni ezt a helyzetet. Viera hetek óta csak hátráltatja csapatát, már a 20. percben haldoklik, nem ér oda, rosszul passzol, hosszú percekre eltűnik, eh, borzalmas, de Figo és Sztankovics sem az igazi már. És még így is megvolt az esély, már az első félidőben az egalizálásra, de Cruz elfelejtette, hogy ez egy csapatjáték. Meg persze volt egy abszolút jogos, de elmaradt első félidős Babel kiállítás. Ami ugye ...

crouchy 2008.03.12. 17:24:50

1.nah kezdjük ott hogy burdissot az első sárgájánál ki kellet volna állítani, az amit ott művelt, nem focipályára való és a labdához az égvilágon semmi köze nem volt
2. kibszott szar volt az inter, mer szerintem egyáltalán nem védekeztünk hűsejól (főleg az elején), és két totális ziccert isk épesek voltak kihagyni. nekem am tetszett a skrtel játéka, valaki meg írta hogy mi lesz a védelemmel a poolban, hát az lesz hogy az agger már meggyógyult. De hogy Gerrard nélkül mit alkotunk arra nagyon kiváncsi leszek. Remélem hogy shcalkét kapunk de félek tőle hogy unitedet. na mind1. mesz ami lesz
3. Köszi habitang, mer megütött tegnap a guta hogy kire hasonlíít annyira ez a nigga védő, dehát most már megvan. amúgy ha a hasonlóságoknál tartunk Skrtel hasonlít Wenworth Millerre(nem focista), Benitez meg Persányi Miklósra(ő sem az)

BruceWayne 2008.03.12. 17:28:58

erős túlzás lett volna az első sárga után kiállítani, bár érdekes módját választotta a taktikai faltnak :-)
Babel elmaradt lapját miért nem említed meg?
remélem a pool kiesik a g***be a következő körben, PL-be meg 5. hely, azt csá

rizla 2008.03.12. 17:32:35

eboué:

"Nem láttam még túl sok meccsen játszani - mutatói lenyűgözőek - , de sztem iszonyatosan kis hatékonysággal cselezik, már régebben is feltűnt."

először azt mondod nem láttad sok meccsen játszani. aztán kijelentesz egy ilyet, hogy kis hatékonysággal jönnek be a cselei. ezt most mire véljük mégis?

torres a meccsen összesen kb 3-4 labdát kapott. mindig volt rajta egy védő. a gólon kívül még egyszer megverte az emberét, kb kétszer meg nem. szerintem ez teljesen normális..

michellewild 2008.03.12. 17:41:51

Nerazzurri,
Ha mondjuk totti, derossi, nesta játszott volna-igen.
Szerinted?

crouchy 2008.03.12. 17:42:36

Én nem láttam Babel kezezését, de ez most nem azt akarja jelenteni hogy szerintem nem volt kéz, csak azt hogy ebben a kérdésben nem tudok ítélkezni mert nem láttam. De azt pl hogy miér kapta az első sárgáját nem igazán értem. így minden meccsen ki lehetne állítani a sorfal összes tagját..
És azt mondom hogy ha babelt ezért kiállította volna a bíró akkor Bourdissót is ki kellet volna állítania az első szabálytalanságáért.

michellewild 2008.03.12. 17:50:16

Kavics30: Nem tudok én sem többet, Arsenal, Inter (most).
Viszont, miért nem vesz akkor minden nagyobb edző csak külföldit? Ferguson kb. ezer éve bizniszel a játékospiacon, mégis mindig marad pár britt a csapatában, pedig megtehetné, hogy csak külföldit vegyen. Szerintem lenne erre lóvé a realnál és a Barcánál is, mégsem erőltetik.

kavics30 2008.03.12. 17:55:54

én alapvetően értem, hogy neked nem szimpi, ha egyetlen hazai sincsen a csapatban. egyet is értünk, érthetünk, de ma minden edző, ha teheti, mert van rá kerete, akkor olyan játékost igazol, aki erősíti a csapatát. nem nézi senki, hogy kiféle-miféle. a román bajnokságot vezető kolozsvári csapat, magyar tulajdonosával készült nemrég egy cikk az indexen. ő mindezt ki is mondja. neki a csapat a fontos és az eredmények, nem a focisták nemzetisége.

michellewild 2008.03.12. 18:01:12

Én sem szimpátiából gondoltam erre, egyszerűen elbuknak az ilyen csapatok. Ha a Kolozsvár BL-t nyer csupa külföldivel, gratula, de azért nem mernék erre fogadni

mook 2008.03.12. 18:12:04

"Valami nagyon nem volt rendben az Inter öltözőjében, mert Mancini egy merész húzással balhátvéd nélkül küldte ki csapatát a veszett fejsze nyele után kapkodni."

Ez csak Mancini zsenijét dícséri, mert hizen az impotens Kuyt támadott azon az oldalon.

mook 2008.03.12. 18:17:45

0 db olasz csapatot vártam a negyeddöntőre, amikor erről szavaztunk - nem jött be...

seahawks 2008.03.12. 18:25:34

olasz foci egy nagy nulla
super reds!!!

Titi120 2008.03.12. 18:33:32

Mourinho vagy Lippi.
Más szerintem nem nagyon jöhet szóba Morattinál, bár ha a prezidente úgy vélte, hogy Manciot csak Herrerahoz lehet mérni, akkor akár más is jöhet (Benítez, Riijkard ? - csak, hogy az interistákat ijesztgessem egy picit :-)

Ja, és ha jön José, akkor jöhet Carvalho is, hogy összeálljon minden idők legnagyobb taplótengelye egy Burdisso-Mátrix-Carvalho védősor keretében.
Elöl Ibraka, padon a Különleges ember, húúúú ... minden idők "legszimpatikusabb" társasága gyűlne össze! :)

United82 2008.03.12. 18:33:54

azért a Unitedben mindig van angol és a keret is tele van angolokkal: Foster,G.NEville,Brown,Ferdinand,Carrick,Hargreaves,Scholes,Rooney
GNeville(sérülése miatt most Brown),Ferdinand, a 3 kpályásból kettő mindig és Rooney pedig általában kezdő..ez a csapat majdnem fele akárhogy is nézem
és ha azt veszem hogy tavaly mikor a romát 7-1re verte a csapat akkor 5 angol volt kezdő (Brown,Carrick,Ferdinand,Rooney,Smith), csereként Richardson és Scholes el volt tiltva GNEeville meg sérült volt
véleményem szerint a nagycsapatok közül még a United az amelyikben a legtöbb hazai játékos játszik általában, mégha az utobbi 1-2évben sajnos mert számomra sajnos ez is kezd megváltozni de még mindig a 4-5angol fix kezdő megvan, mondjuk sajnos úgy érzem pár év és ez sem lesz de most még így van!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 18:43:45

"szerinted ha az Interben mondjuk tegnap Rivas,Stankovic, Viera helyén 3 olasz játszik akkor továbbjutnak?" Az tutti, hogy ezeknél nem kevés jobb olaszt találunk, ha csak a volt intereseket veszünk, akkor Cannavaro, Pirlo, C. Zanetti!

Asidotus 2008.03.12. 18:44:07

Babel első sárgája egy olyasmi miatt volt, ami anno a Juvénak a 2003-as Bl-győzelmébe került. Akkor Nedved kapott ilyesmiért, még a szezon elején, és akkor még nem törölték el a lapokat az egyenes kieséskor, így a Real alázó elődöntőn kapott 3. sárgája miatt nem játszhatott a döntőn, ahol az akkor zseniális (és ezért Aranylabdával jutalmazott) cseh sztár nélkül csak döntetlenre volt képes a Milan ellen. Vele elvertük volna a rossoneriket.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 18:53:43

Titi, azért Carvalho nem ugyanaz a kategória, mint a Burdisso és főleg Mátrix!

Titi120 2008.03.12. 19:07:15

No, azért ahogy Carvalho közlekedik néha a pályán az se piskóta, csak Angliában ez nem tűnik ki annyira.

halareaal 2008.03.12. 19:07:51

Rivast nem egészen értem mért kell szidni, az Inter egyik legjobbja volt, engem nagyon meglepett. kb 2 hibája volt, ha beleszámoljuk a torkost amit kiosztott vmi poolosnak, de még azzal is 100%os ziccert akadáylozott meg. az Interben meg nincsenek kreatív játékosok, csak Ibra. hiába vannak a világ leggjobbjai közt posztjukon Cambiasso, Maicon, Julio Cesar, én vh gyengének érzem a támadójátékot. csak védekező középső középpályásaik vannak, ami elfogadhatatlan. Zanetti meg kurvajó, de ettől még rég rossz, ha neki kel felépíteni a támadásokat. egy szó mint 100, Ibra nem illik ebbe a csapatba, jöjjön át Madridba.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 19:10:31

Én elismerem, hogy Ibra jó játékos, de nem szívesen látnék egy ekkora tukkót a kedvenc csapatomba.

halareaal 2008.03.12. 19:14:37

popp, nézd meg az isteni Francescot. 1 kategória, csak Ibrát sehol nem imádják (és nemis fogják) annyira, mint Tottit Romában, ezért nem várom el h ezt elismerd. én nem áltatom magam azzal, h a játékosok magánélete/mentaliása a fontos, én nézem őket. Materazzit volt olasz/olasz csapatnak igazán drukkoló ember, aki utálta a vb alatt?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.12. 19:30:25

Mook: Érdekes, hogy a többség egy darab olasz csapatot várt a döntőbe, addig a továbbjutásoknál mindössze a a Milan kapott többet mint ellenfele. A piros-feketék is csak egy szavazattal:)

crouchy 2008.03.12. 20:09:51

nahát én beszarok. nézem a Eurosport 2-t, megy rajta a pool-castle meccs összefoglalója, és beszél alatta egy hang angolul ami annyira ismerős, de nem tudom hogy kié. ne ma Gerrardé, nem benitezé. kié lehet? nahát aztán rájöttem. Kimi Raikonnene:D:D Angol eurosport hangja megy, magyar képpel. oltári:D:D

why-not 2008.03.12. 20:20:00

Nagyon gyenge az Inter! Mancini egyszerűen nem elég tapasztalt és dörzsölt ehhez a szinthez... Amúgy Moratti nagyon kedvesen szabadult meg tőle - ugye pár nappal ezelőtt nyilatkozta, hogy Mancinit ő olyannyira szereti és nagyra tartja, hogy ő ugyan SOHA nem fogja kirúgni, ha megválnak tőle, az csakis annak lehet köszönhető, hogy Mancini LEMOND (hehe!), lévén más kihívások mozgatják :-)
Ami a kiállítást illeti, nem nagyon értem, mit lehet vitatni Burdisso második sárgáján - két perccel azt követően, hogy Gerrard valami hosonló (bár talán még elnézhetőbb) belépő után kapott pedagógiai célzatú sárgalapot.

capor_ 2008.03.12. 20:30:37

Érdekes, a bejegyzés szerint minden meghatározó játékosa szar formában van az internek.. Mégis vezetik a bajnokságot. Akkor most mi az igazság? Ilyen szar a Seria A ?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 20:38:31

capor nem tudom figyelted-e hogy az Inter az utóbbi pár hétben szinte több pontot veszített, mint az egész eddigi szezonban, ennek folytán 11 pontos előnye 6 pontosra csökkent és kiestek a Blből.

tb 2008.03.12. 20:56:08

capor: ahogy popp is mondja, az Inter nincs jó passzban, van ilyen, pechükre nem a BL holtidényben kapta el őket a hullámvölgy, hanem most, persze nem biztos hogy akkor továbbjutnak, de lehet.
kieséses rendszerben megesik, hogy nem a jobb csapat jut tovább, nem feltétlenül erre a párharcra gondolok, mert nem lehet azt kijelenteni, hogy a legjobb formájában lévő Inter jobb mint a legjobbját hozó Liverpool, de azért azt sem lehet kijelenteni, hogy szar a Seria A, csak mert kiesett az Inter, mert ennyi erővel azt is kijelenthetnénk, hogy szar a PL mert a Chelseat és a Liverpoolt is megverte Championship tizenvalahányadik helyezettje

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.12. 23:38:06

Az milyen , hogy Dzsuzsákra bízták az ötödik tizit! Rájöttem , hogy imádom a tizi párbajokat, persze csak akkor , ha az általam preferált csapat megy tovább.

argentin#21 2008.03.12. 23:41:21

ennyit Murinnyorol...

www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=619574

na de legalabb vieira es figo huzzon melegebb helyekre...

BruceWayne 2008.03.12. 23:42:12

Dzsudzsi adott erőt a csapatnak :-)
egyébként az utóbbi 8 nap 8*15 perce alatt egy árva gól nem esett a hosszabbításban, jó lenne már egy olyat is látni


ez meg what the fuck?
Change of heart
Mancini told a press conference after last night's UEFA Champions League exit by Liverpool FC that his fourth season with Inter would be his last, despite a contract running until 2012. However, Moratti said tonight: "I had a talk with Mancini, and he told me he wants to stay at Inter next season and for the length of his contract. He wants to win the Champions League with Inter next season. The situation is completely different to the one that was recounted to me and to the team this morning."

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.03.13. 00:02:43

Szétizgultam magam, de megérte.

Bírtam azt a brazil kapust; ha ő nincs, a 120. percben kapott góllal kizúgnak Dzsudzsákék.

Ez az UEFA-kupa egész jó találmány... :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 00:21:18

Azért ma két tizi párbajt bukott az angol fél, a bl-ben is megvan a recept :). A Gomes meg három éve a Lyon ellen Bl-elődöntőbe védte a PSV-t a tizenegyes párbajban. Gondolkoztam is miért nem vitte már el egy nagyobb csapat, de asszem ma rájöttem erre is. Igazi bravúr kapus a csávó, de hajmeresztő kifutásai vannak és a beadásoknál is bizonytalan.

Gabez 2008.03.13. 08:36:17

Mancini marad...Moratti megdumálta. Sztem pár éve még simán hozott volna vmi sztáredzőt, de változik ő is. Na meglátjuk hétvégén, hogy milyen hatással van ez a csapatra.

ZenZo 2008.03.13. 09:07:31

popp: ja, Gomes remek kapus, amíg nem kell kimozdulni a mészcsíkról. Tavalyi BL-ben is nagy segítség volt a PSV-nek, meg persze előtte is. De beadásokra tízből nyolcszor olyan szerencsétlenül mozdul ki, hogy fáj nézni. Ettől persze van jópár, a PSV-nél nagyobb csapat, ahová simán beférne kezdőként...

kavics30 2008.03.13. 10:05:43

_benito majd szombaton, az tétmeccs lesz :)

BruceWayne 2008.03.13. 10:37:30

Gabez: remélem ez azért van hogy nyugodt legyen ez a 2,5 hónap, ne az új edzőn agyaljon mindenki, aztán majd nyáron le lehet mondani,, remélem :-)

argentin#21 2008.03.13. 11:12:53

hat ha a scudettot is elbukja akkor tuti

BruceWayne 2008.03.13. 11:18:21

azt azért csak nem. de Moratti is láthatná hogy Mourinhoval több esélyünk lenne.
Eddig mindenkinek az volt a baja hogy az Internél sosincs türelem az edzőkkel szemben, hamar menesztik ha nem jön eredmény.
most volt türelem, de most meg ezért megy a fikázás, hogy miért nem küldik el :-)

mindenesetre José kiválló választás lenne, és neki is inkább való az olasz liga mint a spanyol, a Milannál meg ugye nem akarnak váltani, aztán ha mégis, akkor meg biztos hogy Van Basten.

rexford 2008.03.13. 12:07:17

Van Basten az Ajaxhoz megy. Cruijff már össze is veszett vele és otthagyta őket.

rexford 2008.03.13. 12:09:46

Nagy edzőkeringő lesz a nyáron egyébként, megérne egy cikket is.

BruceWayne 2008.03.13. 12:15:04

erről lemaradtam. akkor ha Carlo marad Frank hova megy? Chelsea esetleg? :-)
Shuster szeritentem mara.d

argentin#21 2008.03.13. 12:34:56

Ketsegtelen,h Mourinho jobb edzo,mint Mancini , de erkezesevel ujraepittetne a csapatot es az megint nem lenne jo,bizonyos szempontbol. es az sem biztos,h olyan gyorsan es hatekonyan ossze tudná allitani a csapatot ,mint a Chelseanel.
Ugyhogy meg egy evet maradhat Mancini es csiszolja tovabb a csapatot, es a gyomokat kiirtani, helyette valami hasznosabbat ultetni es akkor majd a turelem is rozsat teremt.

argentin#21 2008.03.13. 12:35:28

(gyengebbek kedveert: rozsa=BL)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.13. 12:35:46

Ha Juande Ramos türelmesebb lett volna, akkor most lenne neki hely bőven...
Egyébként a spanyol válogatottat nyártól várhatóan del Bosque irányítja.
Laudrup sorsa még a kezében van, s ha így folytatja megbolygathatja az álóvizet.
Valverde jó választás lenne a Barcához, mert ott valszeg egy-két játékos hiánya nem érintené annyira érzékenyen a csapatot.
Koeman talány, de a Valencia managementjének változása valószínűleg érzékenyen érinti majd.
A Sevilla házon belül megoldotta az edzőkérdést, de ha nem lesz BL hely, akkor már pakolhat is Jimenez.
Az Atléticonál is kudarc lenne a BL hely elmaradása, s ez tetézve a váratlan kupabúcsúkkal, egyértelműen edzőváltáshoz vezetne.
Schuster és Rijkaard jelenleg ugyanolyan eséllyel maradhat, mint amekkorával mehet Isten hírével, de a megfelelő pótlás hiányában nem vagyok benne biztos, hogy annyira egyértelmű a váltási kényszer. Ráadásul a mindenhol esélyes Mourinho talán a két spanyol óriásnál mutatna legrosszabbul. Előnye az, hogy a portugál szavára Drogba és Essien is mozdul, de a csapatai eddig enyhén szólva nem a joga bonito alá voltak rendelve.
Összeségében szerintem két lehetőség van: 1. kevés mozgás lesz.
2. egy Laudrup, vagy Mourinho, vagy Valverde, vagy Benítez által indított lavina keretében mindenki megmozdul. Na az szép lenne.

A spanyolokon túl nem nagyon tudok okosságot mondani, de mintha több lenne a jó játékoskeret, mint a jó edző.

BruceWayne 2008.03.13. 12:37:53

Hiddink is lehet felszabadul a nyáron
argentin: a csapat magja megvan, nem kell itt akkora építkezés.

argentin#21 2008.03.13. 12:40:38

en azt nagyonjol tudom,h megvan a mag,mondtam,hogy csak csiszolni kene, de egy Murinnyo erkezes lehet felbolygatna a dolgokat... ezert maradjon az edzo es csak nehany jatekoscsere..

popp · http://koncertblog.com/ 2008.03.13. 12:44:14

pancho, úgy tudom , hogy az Espanyol és a Barca között nem épp testvéria viszony, Valverde meg ugye ős-Espanyolos (UEFA-döntő játékosként és edzőként). Hogy fogadná őt a Camp Nou?

K-4 2008.03.13. 13:07:04

mook, én is, de igy sem rossz...
És grat a Pool-nak!!
NA DE:
-egyik oldal: Gerrard nélkül télleg baj van, nem is kicsi,
-másik oldal: egy olyan csapat ne akarjon továbbjutni, ahol a csatárok elfelejtenek egymásnak passzolni, ha jobb helyzetben van a másik (Ibra Cruz-nak és viszont - talán ennyire utálják egymást??), Mazerati már a múltkor elintézte, h. a visszavágón ne kelljen játszania, és Bourdisso most sem hazudtolta meg önnön magát. És ebben a pillanatban felrémlik előttünk, h.: "Nesztek, itt van még 1 kocsmai bunyós a pampákról..." - kezdődött a nevével fémjelzett bekezdés a tavalyi Serie A-s köcsögválogatott post-ban...
-az edző: javitsatok ki, ha tévedek, de eddig azt hittem, h. 1 csapatnál ő az az ember, aki megmondja a frankót a játékosoknak, ők pedig hallgatnak rá, merth. valószinüleg nem csupán a véletlen műve, h. éppen ő van a csapat élén. Figo-t eddig úgy ismertem, h. - ha formában van - villan 3-at, és legalább ugyanennyi gól születik belőle, de most nagyot kellett csalódnom benne. Na, nem mintha eddig rajongtam volna érte, de legyen 1 játékos akármekkora sztár, akkor se csináljon már ilyet...

rexford 2008.03.13. 13:07:06

Aki biztos marad a helyén (normál körülmények között): Ferguson, Wenger, J. Ramos és Spalletti.
Olaszországban el tudok képzelni egy Ancelotti-Donadoni cserét, ha a válogatott nagyot bukik az EB-n.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.13. 14:01:23

Rijkaardnal többet játszott a Barcelonában. Szerintem vele jól járnának, mert a mostani eredményeket simán hozná ő is.

kroos 2008.03.13. 14:02:08

Nagyon jó példa ez a hét.Hétvégén még (ki tudja hanyadik) ajándék 11-est kap az Inter,aztán rá pár nappal ollézik a Meazza közönsége.(Legalábbis az angol része)

kroos 2008.03.13. 14:04:52

És tényleg nem a kiesés a legnagyobb baj....mert a Pool-tól ki lehet kapni.De nem mindegy hogyan.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.03.13. 18:06:26

Pár írták, hogy nem jöttek az eredmények az Internél... nem tudom hogy most én élek szatyorba, vagy ti néztek be valamit az emlékeitek között kutatva. Szerintem az Inter nagyon is jól játszott, de mikor jöttek a sérüléshullámok a csapat még jó sokáig bírta.

A cikkben bíráltátok az Inter védősorát, elmondom, szerintem ez volt a maximum amit ki lehetett hozni a keretből: Maxwell-Materazzi-Crodoba-Samuel sérült (illetve Mátrix eltiltott) volt... Rivas engem sem győzött meg, akart, de egy Cordoba vagy Samuel 1000x jobb lett volna.

Sajnos a sérülések után Stanko és Materazzi már nem a régi volt, remélem gyorsan kiheverik ezt a kínt. Adriano meg mintha nem is hozzánk tartozott volna... hát sajnos az is. Crespo olyan szürke ha játszik mint egy kisegér, Cruz meg egyébként brilliánsan játszott ebben a szezonban.
Viera számomra csalódás, mert nagyon jó játékosnak tartom, de egyszerűen nem bír viselkedni.

Mancini munkáját én azért még nem dobnám a kukába. Én soha nem felejtem el neki, hogy alatta nyertünk bajnokságokat meg rengeteg jó élményt! BL-t meg már egy ideje senki nem tud nyerni az Interrel, nem csak Ő. Én azt szeretném ha maradna és Moratti kicsit megint rendet tenne a fejekben, azért ha másra nem is a nagyöregre még hallgathatnak a játékosok.

FORZA INTER!!!
süti beállítások módosítása