Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három BL-dolog, amit megtanultál...

2008.02.21. 13:00 nou san trafford

1. A hazájuk bajnokságát vezető csapatok nem brillíroztak a fordulóban, akik pedig akkora előnyre tettek szert, hogy szinte bajnoknak tekinthetők, azok meg nemhogy nem brillíroztak, de ki is kaptak.

2. A gólt sem szerző csapatok bajnoki termése emígyen fest: Inter: 23 meccs, 48 gól, Porto: 19/35, Chelsea: 26/38, Olimpiakosz: 21/38, Arsenal: 26/54, Milan: 23/34

3. Most akkor jó nekünk, hogy lett ez az új csatorna, ahol lehet BL-t nézni, vagy az angol foci miatt úgyis a körmünk alatt lévő százas szöget verte eggyel beljebb a Nagy Testvér?

És akkor az első meccsek ismeretében várjuk a tippeket a kommentek közé, hogy mely csapatok lesznek a továbbjutók, a következő forduló előtt összesítjük és kiposztoljuk, hogy olvasóink mit vártak előre.

105 komment

Címkék: bl három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr67348163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.02.21. 13:27:49

ja és az olasz csapatok a legjobb 8ban: 0 (nulla)

United82 2008.02.21. 13:32:40

1. A PL és FA kupa meccsek sokkal jobbak mint ezek a "csak ne kapjunk gólt" BL meccsek

2. Fergie: Idegenbe is lehetne győzelemre játszani, nem 0-0-ra, az a Unitednek nem megy.

3. a bajnokságok középcsapatai (pool.milan) , kiejtik a listavezetőket (arse,inter)

Leito 2008.02.21. 13:52:19

1. a milan nagy nulla egy szürke kakával és seedorffal + egy (még) éretlen patoval.
2. az arsenal ezen okfejtés alapján duplanulla, de nem csak a BL-ben... szépen fog az a PL-bronz is csillogni:)
3. a szokásos. videóbírót!azonnal!!! (nem vagyok inter-fan, de felháborít, h eredményt befolyásolóan belenyúlnak meccsekbe ezek a feketeruhás primadonnák)

Leito 2008.02.21. 13:56:08

1. inter-'pool: 2-0, tizikkel inter
2. chelsea-olympiakos: 3-1, chelsea
3. porto-schalke: 3-1, porto
4. real-roma: 2-1, tizikkel madrid
5. barca-celtic: 3-1, barca
6. milan-arsenal: 1-0, milan
7. mu-lyon: 2-1, mu
8. sevilla-fener: 2-1, sevilla

kroos 2008.02.21. 14:00:24

Leito,akkor egy 11-est is kap az inter,ne feledd.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 14:09:02

Továbbjutók: AS Roma, Inter (legalábbis remélem), Chelsea, Porto, Milan, Barca, Sevilla, ManU.

1. Az olasz csapatok taktikusak, de ha arról van szó lefocizzák az angolokat a pályáról (lásd Milan-Manchester Utd.).
2. Kit érdekel a brusztolós rúgd és fuss FA kupa. A PL meg a külföldiektől jó, nem az angoloktól, meg kell nézni a góllövőlistát, meg anagy csapatok kezdőit.
3 Hajdú B. Pista évről-évre szarabb (ő látta egyedül tizinek Drenthe Jászai-díjas alakítását).

Forza Roma, Forza Lupi!

szferi 2008.02.21. 14:24:38

Pool, Madrid, MU, Chelsea, Sevilla, Barca, valószínű Arsenal, és talán a Porto, de itt nagyobb kérdőjelet látok mint a milan-arsenalnál.
1. A milannak 3 értékelhető megmozdulása volt, egyébként szart se ért a játékuk. Ennek ellenére ezzel a stílussal is lehet(ne) meccset nyerni
2. a madrid félgőzön, tartalékosan is van olyan jó, mint a roma a legjobb napjain
3. pato túl van értékelve. Tudom h tegnap nem a támadás volt a milán fő célja, de akkor is csak csetlett-botlott, ha véletlenül hozzá került a labda


Popp, válasz:
1. ezt láttuk a héten is :)
2. az olasz is a külföldiektől jó, ezzel együtt gyengébb mint az angol.
3. Hajdú B. tényleg hülye.

Hyni 2008.02.21. 14:36:47

megtanultam a továbbjutók neveit;

Porto
Roma
Liverpool
Chelsea
Arsenal
Sevilla
Manchester
Barca

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 14:43:29

szferi, válasz:

1. Otthon másképp játszik a Milan és nyer!
2. Ez a tartalékosan félgőzön duma elég túlzó, láttad volna, ahogy az Intert 6-2-re megcsaptuk a tavalyi olasz kupa döntőn. Lehet, hogy játékosállomány alapján jobb a Margit, de a mi csapatunkat nagyon összerakta Spalletti (bár azt nem értem, hogy Cicinho miért nem játszik). Egyébként Mancini és Totti klasszis játékosok, De Rossi meg a világ legjobbja a posztján.
3. Pato tizennyolc éves ez volt az első Bl meccse, majd meglátod mekkor ajátékos lesz.

viszontválasz:

1. és megnézzük két és három hét múlva :)
2. Ebben az olasz-angol vitában nem fogjuk meggyőzni egymást. Csak annyit, hogy ha Olaszország a világbajnok, akkor tán az olasz játékosok is hozzátesznek valamit a bajnokság színvonalához. (Anglia EB-n sincs, de jó ezt százszor is elismételni :) )

mook 2008.02.21. 14:45:32

1: Régen dobott fel annyira meccs, mint a Pool-Inter.
2: Megtanultam, (a meccs után) hogy jó móka átrándulni a Serie A topikokba is.
3: Jó volt az Arsenal-Milan, a társaság, akikkel néztem nem kimondott focibuzikból állt, de azt észrevették (khm. csak azt), hogy milyen szép ződ a gyep az Emirates-ben. A San Siro gyepe nehogy megfogja azt a gyors passzos játékot, amit az Arsenal annyira tud.
4: Nem bánnám nagyon, ha azért egyedüli olaszként a Roma továbbjutna.

2008.02.21. 14:46:09

1. Ronaldinho vagy a csapat(nagy része) edzőt akar buktatni? Hirtelen erre a mérkőzésre(amikor Rijkaard ugye padon sincs) olyan formajavulást produkált a játékosok többsége, de főleg R10, hogy az nem lehet véletlen.
2. Ennyivel jobban jár egy csapat, ha inkább a támadói kapják el a fonalat, mintha a védők játszanak folyamatosan jól.
3. Amennyiben továbbjutunk, remélem(ahogy az előző szezonban is reménykedtem benne) elkerüljük a poolt.

inter-pool: 2-2
chelsea-olympiakos 1-1
porto-schalke: 2-1
real-roma: 4-0
barca-celtic
milan-arsenal 2:0
mu-lyon 2-2
sevilla-fener 2-0

drdugo 2008.02.21. 14:50:01

Én csak azt tanultam meg a fogalmatlan, dilettáns Somostól, hogy Gallas valojában világ és európa bajnok. :)
Kellene írni valamilyen petíciót, hogy cseréljék le az egész M1 bl stábot. Emberiség elleni büntett, amit ezek közvetítés, szakértés címszó alatt művelnek.

Továbbjutónak őket szeretném:

Milan
Roma
Inter
Barcelona
Sevilla
Olympiakosz
Porto
Lyon

mook 2008.02.21. 14:52:01

drdugo, lesz itt sírás, mert mind a négy angol csapat ott lesz a következő körben...

Hispan07 2008.02.21. 14:52:27

továbbjutnak:

Barca
Liverpool
Milan
Roma (????)
MU
Cselszki
Porto
Sevilla

a többiek meg nem :)

gabenito 2008.02.21. 14:53:37

Poppnak annyira igaza van hogy meg is említem neki a mu roma 7 - 1 et olyan jól lefocizta a (kedvenc) taktikus spaletti gárdád az angolokat.
A manchester pár angolja csak a rend kedvéért akik azért elértek egyet mást és/vagy nem rugd és fuss fociról híresek: Scholes, Giggs, Rooney, Carrick, Hargreaves (najó ő egy picit). :)
A milan pl annyira a külföldiekre épül, hogy az olaszok hátul illetve lesvonalon pihennek amíg a kreativitással megáldott két játékos focizik. (nemmintha szerintem ez számítana)
Aki ennyit rinyál h más bajnoksága szar nyilván unja a sajátját. Én is csak azért riposztolok mert a szűkültséged fáj a lelkemnek.amit megtanultam:
1: Ez a Milan idegenben több mint verhető volt pl ha a suhancok a nagy izgalomban néha a kapu szélét jól megnézik akkor nem így kéne utazni
2:A skót betonfoci néha egész jó meccseket szül
3:A pool rafaello barát nélkül egy egész jó csapat lehetne szerintem.
4:Henryt soha nem leírni, messi nevét hiába számra nem venni

de ha már minden szaros post végére kell egy forza! vagy glory! vagy go! akkor:
Illés Béla a legnagyobb király!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 14:58:45

És ha tudnád, hogy Somos a kommentezők között is feltűnik néha és Mancini öltözködését kritizálja, meg az argentínokat favágózza zsigerből, de védje magát, ha van kedve. (Annyit azért mégis, hogy nem könnyű kilencven percet végigpofázni, én tutti, hogy elkáromkodnám magam :), de azért a tárgyi tévedések így se nagyon férnek bele.). Egyébként ha ez jelent valamit, a Sport Klubosoknál még mindig jobbak, még szerencse a Bundesligát, hogy rühellem a Bundesligát.

Anduril 2008.02.21. 15:00:58

A 3 dolog:

1.: Igazolást nyert, hogy Tevez valóban Dr. Moreau egyik teremtménye, e frizurával ezúttal egy oroszlán ősre is gyanakodnék.

2.:A Barcelon mégis csak tud úgy játszani - másfél év után ez most derült ki először -, ahogy elképesztő technikai tudású játékosállománya megköveteli.

3.: Az Inter továbbra is vesztes csapat.

gabenito 2008.02.21. 15:06:01

giggset nem én írtam be hanem egy gonosz szellem
nemtudom mi van velem pár napja interesnek mondtam grosso-t
fenébe hogy nincs nagy britannia

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:08:54

Vártam már a 7-1-ezést, jogos(!), bár előtte a hazai 2-1-hez nem sok köze volt a Fergie bébiknek, lehtett volna öt 5-1 is (tudom, nézzek a táblára), a Milan pedig ezért állt bosszút mikor is szusszt sem hagyott a Unitednek a San Siroban. Most én is elkezdjek sorolni olasz játékosokat. De vegyük inkább a tieidet: Giggst én is csípem, de ő sajnos walesi, Hargreaves pedig szigorúan véve kanadai, Carrick ellenünk bár jól játszott, de maximum is kiegészítő ember, Scholes és Rooney viszont rendben van.

drdugo 2008.02.21. 15:10:06

Ja és Somos szerint a Milán a negyedik helyre jott fel az olasz bajnokságban. Bár így lenne :)
Elképesztő, hogy mennyire nincs képben az ember. És ezek nem egyedi esetek, minden egyes közvetítésén minimum 5 tárgyi hülyeséget mond.

Ja és 'Emirátesz stadion' :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:12:34

A Giggs-es aélcet visszavontam. Azt viszont elfelejtettem, hogy ha Pirlo neked nem elég kreatív, akkor nem tudom ki az, de remélem nem Carrick, vagy G, Nevill.

-Oiler- (törölt) · http://varhegyi.myminicity.com/ 2008.02.21. 15:13:20

Milan - Arsenal 3-1 össz 3-1 Milan
Real Madrid - Roma 1-0 össz 2-2 Real
Inter - Liverpool 1-0 össz Pool 2-1
Sevilla -Fener 3-0 össz 5-3 Sev
Chelsea - Olympiakosz össz 2-1 Ch 2-1
Porto - Schalke 04 2-0 össz 2-1 Porto
Barca - Celtic 1-1 össz 4-3 Barca
MU - Lyon 4-1 össz 5-2 MU
varhegyi.myminicity.com/

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:14:53

még szerencse a Bundesligát, hogy rühellem a Bundesligát. - szép mondat!

Romanista 2008.02.21. 15:19:30

1. gaben_ imperialista... :D (bocs)
2. továbbra sincs semmi értelme a bajnokságokat hasonlítgatni.
3.ciao inter.

további meccsek, félig viccesen, egy hiányzóval:
Inter-Pool 1-3
-- --
Chelsea-Olympiacos 1-1
Porto-Schalke 3-0
Barcelona-Celtic 2-0
Milan-Arsenal 0-0 (tizenegyesekkel Arsenal)
MU-Lyon 2-1 (carramba)
Sevilla-Fener 3-2

7-1 meg már történelemnek és nagyon remélem hogy kemény leckének számít. legalábbis Roma szemmel.Vigyázó szemeteket Aquilanira vessétek

gabenito 2008.02.21. 15:19:49

de nem ez a lényeg. hanem h kurvára semmi értelme ennek a szar a PL szövegnek. most h neked nem tetszik az egy dolog. de a statisztikák/számok/helyezések rendre azt mutatják hogy a világ legerősebb bajoksága.
De ettől még elhiszem hogy neked szebb ha nem kell futni hanem lehet pihizni az öregeknek a 16osnál, meg inzagi betesteli a labdát. a te dolgod.
Emelett én is imádom az olasz bajnokságot és nem stresszelek ezen. csak ez a szemlélet bassza az agyam, meg az általánosítások amik csak arra jók, hogy a kommentelők színvonalát mutassák.

ami a 2-1et illeti scholesy többé kevésbé jogosan a 34edik percben elhagyta az olimpikót ugyhogy szerintem az szintén egy korrekt mencseszteri eredmény. (nézd meg az inter mit ért el emberhátrányban a pool ellen pedig nekik gyakorlatuk is van ebben, szerintem edzésen gyakorolják a lesétálást.

Anduril 2008.02.21. 15:23:39

MU-Lyon 3:1 (4:3) MU
Barca-Celtic 2:1 (5:3) Barca
Real-Roma 3:1 (4:3) Real
Sevilla-Fener 2:0 (5:4) Sevilla
Chelsea-Olymp. 2:0 (2:0) Chelsea
Milan-Arsenal 1:1 (1:1) Arsenal
Inter-'Pool 2:0 (2:2) Inter
Porto-Schalke 2:1 (2:2) Schalke

drdugo 2008.02.21. 15:25:15

'statisztikák/számok/helyezések rendre azt mutatják hogy a világ legerősebb bajoksága. '

milyen statisztikák és számok? meg helyezések?

nézzuk már meg pl. hogy az utobbi 20 évben hány nemzetkozi kupagyozelmet arattak az angol, illetve olasz csapatok:)
nincs idom utánaszámolni, de sacc per kábé 3-szor annyi az olasz, mint az angol.
még a spanyolok is rájuk vernek.
lehet hogy a PL-ben van a legtöbb pénz, és a PL van a legjobban médiatizálva, de attol nem feltétlenül a legerősebb.

drdugo 2008.02.21. 15:28:27

ja és az se véletlen hogy Capello személyében olasz szakembert, és teljes olasz stábot szerződtettek a válogatotthoz rendet csinálni....
most akkor ki akar tanulni kitől? :)

gabenito 2008.02.21. 15:30:50

IFFHS
de nem csak a győzelem számít.
nézd meg kik voltak tavaly a 4 közt....
--------------------------------
de mondom nekem nem ér ez ennyit!
a legerősebb bajnokság az olasz. (ha ennek így van értelme)
ki lehet jelölni szempontokat és akkor a mondatnak lesz értelme. hogy igaz vagy hamis az más kérdés.
a legtőbb mérhető szempont alapján az IFFHS az angolt teszi az élre. média ide oda. Amúgy meg a pénz sajna igenis számít... és nézde meg a hosszútávú tendencia hogy a töbi ország is az angol mintára alakítja a klubbfinanszírozást.

drdugo 2008.02.21. 15:34:55

nem mondtam hogy az olasz a legerosebb (a primera divisiont tartom a legerosebbnek), csak annyit hogy a premiership és egyáltalán az angol labdarugás kicsit tul van értékelve nálunk az eredményeikhez képest.
se válogatott, se klubszinten nem mutatnak az angolok annyit, hogy igazolnák a mitoszukat.

neeskens 2008.02.21. 15:34:56

1.két félidő alatt nagyon be lehet rúgni sörtől is
2.az mtv mellényúl a meccsválasztásban
3.nem lehet fogni nálunka TV6-ot

gabenito 2008.02.21. 15:36:21

az hogy az angol válogatott képtelen teljesíteni, az egy külön dolog.épp a bajnokságokról beszélünk. nem válogatottról pláne edzőkröl. amúgy is az angolok fociztak előbb válaszolhatnám... de nem teszem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:36:27

Gaben nem tudom, milyen statisztikákról beszélsz? Az tény, hogy gazdasági szempontból magasan a PL a legszervezettebb. De szakmailag egy összehasonlítási alap lehet a bajnokságok között még pedig az, hogy ki, hogy szerepel a Bl-ben. Igaz , hogy tavaly három angol csapat volt a négyben, de ez már előfordult a spanyolokkal és az olaszokkal (jelzem, akkor tiszta spanyol, illetve tiszta olasz döntő volt). Szóval egy évből nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni. Egyébként aki manapság arról beszél, hogy szar 0-0-os olasz foci az nem akarja kinyitni a szemét. Nem olvastam statisztikákat, de nem lepődnék meg , ha több gól volna az olasz bajnokikon , mint Angliában. Én például szeretem azt a szervezett csapatjátékot, ami Olaszországban van. Öröm nézni, hogy a csapatok milyen összhangban mozognak a pályán, amilyen tudatosan szűkítik a teret. Egyébként úgy védekeznek, hogy közben már támadnak is egyben. Az se véletlen, hogy már az angol és az ír válogatott élére is olasz edzőt hívnak.

neeskens 2008.02.21. 15:36:37

+1.hülyeség azon vitatkozni,melyik a legerősebb bajnokság

mickeyknox 2008.02.21. 15:40:53

miért a legerősebb a pl? az utóbbi 20 évben 2 BL/BEK győztesük van, ha jól emlékszem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:43:26

Csak kötözködésből: Az olaszok úgy tartják, hogy az első focimeccset 1530 táján rendezték Firenzében. :)

gabenito 2008.02.21. 15:43:58

popp:
1 már irtam h melyik statisztika.
2 nem mondtam h a számok mindig az angolt mutatták a legerősebbnek (mert fogalmam sincs róla)
3 nekem mindegy melyik a legrősebb
4 a legtöbb gól az angol bajnokságban esik átlagosan
5 tényleg jó taktikus csapatok vannak ott
6 még mindig nem az edzőkröl beszélünk.
A SZÁMOK EZT MUTATJÁK. EMELETT TI AZT GONDOLTOK AMIT AKARTOK.

gabenito 2008.02.21. 15:51:35

javítom: a nézhető európai bajnokságok közül a a legtöbb gól idén sorrendben: Holland, Német Angol Spanyol Olasz és végül Francia bajnokságban esik. idén
tavalyi statisztikát nem találtam de úgy emlékszem előkelőbb helyen álltak az angolok

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 15:57:00

Ok. Mikor ezt írtam nem olvastam még az idevágó kommentedet. Tényleg fejezzük be, mert ízlések és pofonok. Az IFFHS statisztikákat én nem nagyon szeretem (akkor se szeretném , ha az olaszokat hozná ki), szerintem nem ezek a mérvadóak. Például egy képtelen baromság , hogy a "jaj csak meg ne sérérüljek" tesztmeccsek is beleszámítanak a válogatott világranglistába.

gabenito 2008.02.21. 16:01:26

szerintem sincs értelme de ha már kikerestem beírom:
A hazai pálya a taljánoknál számít legkevésbé viszont a döntetlenezésben világelsők. meccseik 33%százalékát fejezik be egállal.

szerintem is mindegy ez üres statisztika. de erről lehet beszélni. jogos a kérdés hogy a barátságos miért számít ha számít. meg hogy mi számít. de legerősebb bajnokság csak a számokban meg érzelmekben van. Amúgy csak eredmények vannak.

gabenito 2008.02.21. 16:04:15

amúgy abszolút fiorentina rajongász vagyok kivéve persze egyetlenegy ördögi esetet. szóval ne hidd hogy szerintem erősebb vagy jobb az angol. bár nekem fontos hogy a közvetítés minősége, és a vetített kép minősége abszolút a legmagasabb szinten van. de itt meg is áll az összehasonlítás.

hmikey 2008.02.21. 16:05:52

Szerintem úgy lehetne megoldani ezt a kérdést, hogy a pontszámítást egy picit variálni kéne:

0-0: 0-0 pont
döntetlen, ha volt gól: 1-1 pont
egygólos győzelem (1-0 v. 0-1): 2 pont
győzelem: 3 pont

Vagy ez túl durva? :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 16:06:03

és beleszámítanak. különben, hogy a viharba lennénk mi ötven körül a világranglistán?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 16:07:37

Ha lila vagy, akkor vasárnap összetalálkozunk!

Forza Roma! :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.21. 16:08:58

Hogy a legerősebb bajnokság a spanyol, azt leszűrhetjük a BL és UEFA-kupa eredményekből. (Az előző két év nyolc döntőséből négy spanyol volt...)

Egyébként épp azért annyira erős, amiért az angol és az olasz unalmas: az ún. kiscsapatok bármikor elkaphatják a nagyokat, bármikor képesek UEFA-kupa döntőbe jutni, soha nem lehet leírni őket, és észbontó a harc (10-12 csapat között is) a bentmaradásért. Persze az is igaz, hogy a spanyol ligában sok az unalmas meccs is; dehát hol nem?

A továbbjutókra a tippjeim:

Porto-Schalke -> Schalke (most már)
Inter-Pool -> Pool
Real-Roma -> Real (bár kegyetlen nehéz lesz)
Chelsea-Olimpiakosz -> Chelsea (bár nagyon fogok drukkolni a görögöknek)
Sevilla-Fener -> Sevilla
Barca-Celtic -> Barca
Milan-Arsenal -> Milan (nem olyan hülye, hogy innen kiessen)
MU-Lyon -> MU

gabenito 2008.02.21. 16:15:35

na megjött még egy fanatikus aki nagyon nagyon biztos az igazában... :)
ha a számokat említed, az angolok nyernek. több fronton.

a kiscsapat nagycsapat egy szar klisé a spanyol fociról szerintem. ileltve nem csak a spanyolról, mert mindig elmondják minden bajnokságról, ha épp a kiscsapat megveri a nagyot.
De ha igaz is az is inkább csak arról árulkodik, hogy fordulatos. a fordulatosnak meg semmi köze az erőshöz.

az észbontó harc meg mégnagyobb klisé (álltalában az angolokra mondják ugyan)
de ezen az alapon az angol másodosztály a legerősebb ahol mindig bárki nyerhet tavaly 4 fordulóval a vége előtt azt hiszem még kb 10 csapatnak volt esélye feljutni és soknak le.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 16:21:57

De azért ebből is látszik, hogy mindenki tud olyan szegmenst amelyikben az ő kedvence a legjobb. És még egyszer mondom tendenciákat kell nézni nem egy-egy évet. Így ebben az esetben az IFFHS szava sem perdöntő, már ha egyáltalán pereskedünk.

the real 2008.02.21. 16:32:28

Az elmúlt 2 évben a Serie A gólátlaga a Premiership felett volt. Persze ez is csak egy mutató.

badblood 2008.02.21. 16:41:50

Arsenal-Milan:

Bár nem láttam a többi meccset, de biztos vagyok benne, hogy egy(két)valamiben kiemelkedő meccs volt az Arsenal-Milan.
Rég, (vagy tán még sosem) láttam focistákat az imádott szakmájuk iránt ilyen alázattal, és az ellenfél felé ilyen tisztelettel játszani, (na jó, Lehman egyszer rápirított Patora, de ez belefér) Fault után azonnal pacsi. Szerintem ezekben példamutató volt mindkét csapat. (Adebayor sem hisztizett, ill. az olaszok is otthon hagyták bőséges szókincsüket)
Maga a meccs fenemód unalmas volt... :))

kavics30 2008.02.21. 16:45:27

amit most tanultam meg:

1. van olyan, hogy tv6 (már a neve is hülyeség, fogni meg nem tudom hogy ki tudja)
2. az internél a fejekben kellene rendet tenni és akkor tényleg nagy csapat lehetnének(tök mindegy, hogy jogos vagy jogtalan volt a kiállítás, ha tényleg nagy csapat akarnak lenni, akkor az elmúlt hónapokban látott poolt idegenben, simán kellett volna verniük, de minimum az x hozni kellett volna)
3. igazolva látom azt a teóriát, hogy manapság minden fronton nem lehet egyszerre kimagaslóan teljesíteni. a bajnokságban brillírozó csapatok szenvednek, a gyengébben teljesítők jobban rákoncentrálnak a BL-re, mert ez az utolsó lehetőségük alkotni vmit. BL specialisták alakulnak ki. kíváncsi lennék hogyan változna ez a dolog, ha a G14-ből lenne vmi...

Davajmarat 2008.02.21. 16:46:29

Tj.:
Arsenal
Roma
Inter
Sevilla
Olympiakos
Schalke
Celtic
Lyon

bahrdew 2008.02.21. 16:50:44

Schalke szerencsésen
Pool brillírozva
Roma vért izzadva
Chelsea lazán
Fener ritmust nagyon elkapva
Barca oktatva
Arsenal megkomolyodva
MU könnyedén

Hitetlen87 2008.02.21. 16:54:24

Továbbjutók:

Barca
Man.United
Shalke
Liverpool
Roma
Milan
Chelsea
Fenerbache

3dolog:

1. Kaká-nak ártott az aranylabda és egyéb kitüntetések.
2. A Roma egyre meggyőzőbb.
3. A legjobb öröm a káröröm! (végre valaki lealázta az Intert!!!:D)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.02.21. 16:55:48

1.: ciao, inter, ciao (rafa neha jol rotal:))
2.: a milan nagyon tud vedekezni, szineszekbol es antifocistakbol allo oregfiuk csapat, akiknek szerencsejuk is van
3.: ezt a tv6-ot upc-vel lehet fogni? - ezt meg meg kellene tudnom, kabeles formaban

Tj.:
Arsenal
Real
Pool
Sevilla
Cselszkij
Schalke
Henry
Mu(hahaha)

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.02.21. 16:59:00

vmelyik trollnak feltűnhetne már, hogy nem véletelenül nem a legerősebb bajnokságról szoktak beszélni, hanem a négy legerősebbről. ennek kb az az oka, hogy innen a legjbb három közül bki bmikor megverhetne bkit.

egyébként meg:
- Schalke (döntetlen Portóban)
- Real (bár nem érdemlik meg)
- Chelsea (nem, majd a görögök, mi?)
- Pool (mer az interrel játszanak)
- Barca (simán és meg is érdemli, aki 3 gólt lő Glasgowban)
- MU (kevés ez a Lyon)
- Sevilla (két idegenben lőtt góllal illene)
- Milan (picsába)

díszbohóc 2008.02.21. 16:59:24

1. Ha tegnap azt írtam a Pool meccsre h szar volt, akkor ugyanez igaz az Arsenal Milanra is.
2. Mégis, valami különös perverziótól vezéreltetve élvezet volt nézni ahogy a tinicsapatot a geranto-k oktatják védekezésböl.
3. Az M2-n nagyon rossz filmek vannak este 9-töl...

gabenito 2008.02.21. 17:04:42

mocsing:
mindenki hülye csak te vagy helikopter igaz?
amúgy egyetértek de ezt a felesleges szar netszleng trollozást felejtsd el. És zseniális az okfejtésed! amiről nem beszélnek az nincs is!

the real 2008.02.21. 17:12:02

Tényleg, az m2-ről jut eszembe: meglepve hallottam, hogy a Celtic-Barca meccset péntek éjjel felvételről adják. Miért nem lehet rögtön az élő közvetítés után? Csak így kaptak rá engedélyt? Vagy az m2 programja olyan fergeteges szerda 11-kor, hogy nem akarják felborítani?

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.02.21. 17:13:35

a troll létező mitológiai fogalom. amugy leszarom, ki hol trollozik a neten, és nem hülyéztem senkit. de nem akartam a lelkedbe gázolni.

azt se mondtam, h én vagyok itt a helikopter, de nem értem minek ragozni azt, h melyik a legjobb bajnokság. és akkor mindenki mondja azt, ahol a kedvenc csapata játszik.

nem azért nincs, mert nem beszélnek róla, hanem azért nem beszélnek róla, mert nincs. bármilyen értelmes logikai vonalat, ok-okozati összefüggést megfordítani és azzal érvelni a legzseniálisabb.

Romanes eunt domus 2008.02.21. 17:20:29

IFFHS-statisztikákat én azóta nem veszek komolyan, amióta pár éve(2005 talán) a világ 3 legerősebb csapata a következők voltak: Valencia, Newcastle, Inter :))))
Ja, és manapság a Steaua-nak bérelt helye van a legjobb 10 között...
Ne már :))

gabenito 2008.02.21. 17:24:32

oké oké értelek és ABSZOLÚT egyet is értek. de volt egy vita és ez a megmondóemberkedést nem értettem ennyi. Nem gázoltál a lelkembe de akkor sem értem, hogy miért.
azt még ugyan értem, hoyg abból hogy nincs abból miért következik hogy nem beszélnek róla. értem amit mondassz de egy csomó dologról szoktak beszélni ami nincs: pl kék elefánt, becsületes politkus, vagy akár a legjobb focista. ilyen fura világban élünk...:)

mook 2008.02.21. 17:26:48

"kavics30 2008.02.21. 16:45:27
amit most tanultam meg:
3. kíváncsi lennék hogyan változna ez a dolog, ha a G14-ből lenne vmi... "

kavics30, nagy tisztelettel, akkor itt a +1, amit most megtanulhatsz: A G14 nincs már, feloszlott:
news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7247791.stm

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.21. 17:32:02

Jól van, igazatok van, nem is akarom titkolni, hogy elfogult vagyok. :-)

Én három legerősebbről beszélnék, a német a negyedik, a francia az ötödik, utána görög, holland stb.

Már ha szabad beszélni, dehát miért ne volna szabad, akár olyasmiről is, ami nincs? :-)

gabenito 2008.02.21. 17:32:06

balinhosa:
2004re gondolsz.
abban az évben a valencia uefa győztes volt
a boca juniors a második akiket azért nehéz összehasonlítani mert kevés kapcsolódási pont van európával. ebből sok anomália adódik valóban.
a harmadik ugyan united de egy másik united aminek illik ott lennie.
nem értem miért válaszolok amikor csak annyit mondtam, hogy nincs legerősebb, max statisztikán alapján lehet mondani valamelyikre és erre mindenki rámmászik
ja és tudtommal a steua nem volt a 10ben
OLVASSOTOK RÉGRE IS VISSZA mielőtt írtok

kavics30 2008.02.21. 17:34:09

köszi mook:) pont ezért írtam, hogy mi lenne, ha lenne belőle vmi... de nem lesz...:)

kavics30 2008.02.21. 17:35:37

ja és egyébként személy szerint nekem nem tetszett igazán az ötlet korábban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.21. 17:36:39

Ja, még egy. A kiscsapatok. Az utóbbi években BL-es volt az Osasuna, a Betis, a Bilbao, a Depor, a Celta Vigo, a Real Sociedad stb. Nincs lezsírozva négy csapat közt, mint Angliában vagy az olaszoknál. (De persze minden érvet az elfogultság mondat ki.)

mook 2008.02.21. 17:38:12

kavics30, javagyúgy. :-)
Egyébként szerintem időről időre fel fogja vetni valaki, hogy legyen szuperliga. És nem vennék rá mérget, hogymárpedig az sosenemlesz.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.02.21. 17:39:55

gaben_:

istenments, h én megmondóemberkedjek. sztem a másik letrollozása belefér, pont azért mert félig vicces, nyilván egy normális vitában nem fogok lehülyézni senkit, mert az tahóság.

de filozofáljunk tovább, mert csúsztatsz:) azt állítottam, hogy azért nem beszélnek róla, mert nincs. ez nem hordozza önmagában azt, hogy ha beszélnek róla, akkor van (lásd legjobb bajnokság). tehát ha vmiről nem beszélünk, szinte bizonyosan kijelenthető, hogy (még/már) nincs, ám megfordítva nem igaz a képlet, vagyis ha beszélünk róla, még nem feltétlenül van.

Dzsúd Horse 2008.02.21. 17:42:29

1. Bozsik szerint, az Arsenal stadionja az Old Trafford.
2. Pato és Kaka abszolút nem "érzi" egymást a pályán.
3. A Romának ki kell találni valamit, mert két-három gól borítékolható nekik a visszavágosdin.

+1 Vajon ki közvetít rosszabbul focimeccset ? Sport Klub Vs M1 ? (Eb-re összehozhatnának valami értelmes gárdát)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.21. 17:44:46

Mocsingnak hibás a logikája.

Attól, hogy nem beszélnek valamiről, még létezhet. És megfordítva.

freiburg 2008.02.21. 17:49:58

1. kevesebbet kéne locsolni
2. milan meccsek közvetítését be kéne tiltani pár évre
3. sokkal szívesebben nézem a poolt akármilyen formában van, mert szórakoztató meccseket játszik

továbbjutók:
real
chelsea
manu
schalke
fener
liverpool
barcelona
milan

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.02.21. 18:12:36

csöncsön:

"Attól, hogy nem beszélnek valamiről, még létezhet. És megfordítva."

létezhet, ezért volt ott a szinte szó. fordítva pedig nem volt vita, gaben viszont olyat adott a számba adni, amit nem mondtam. a vita ugyanis nem az volt, h mi létezhet, hanem h mi minek a feltétele. az h beszélsz róla, nem feltétlenül jelenti, h létezik is. és ha nem beszélsz róla, akkor is létezhet.

feltételes módban nem érdemes vitázni erről, csak ha feltételként nézed a dolgot. (mondhatni, ez feltételes valószínűségre épülő eseményalgebra)

na megyek meccst nézni.

bozz 2008.02.21. 18:19:43

1. Rohadt nagy mázlink volt (Milan) ..de kit érdekel:)
2. Aquilani meccsek óta gyenge mint a harmat.
3. Az M1 megöli az élményt, mi lesz így az Eb-vel, bár Léderer,Kovács K.- Világi,Verebes négyest nem fogom hiányolni.
Azon vitatkozni melyik bajnokság az erősebb, több mint hülyeség, és csak felesleges szócséplés, bár kétségtelenül hosszú beszédtéma:)

Milan
Pool
Chelsea
Sevilla
Madrid
Barcelona
MU
Porto

Szerintem

Romanes eunt domus 2008.02.21. 18:25:16

gaben:
ha a steaua nem is, de a rapid bucuresti az uefa-negyeddöntőjével befért 2006-ban a legjobb 10 közé. Egy román csapatra emlékszem :)
De ha már szóbajött 2004: a Manchester abban az évben egy FA-Kupát nyert, ezzel 3.-ak. Miközben a veretlenül bajnok Arsenal 4., az olasz bajnok Milan 10., a két BL-döntős 8-9...teljesen komolytalan az egész...
Szóval az olasz-angol vitában nem hivatkoznék az IFFHS-re. Érdekes statisztikákat szoktak készíteni, amiket én nagyon szeretek, de szubjektív szempontok alapján érdekes ranglistákat tudnak felállítani.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.21. 18:26:44

Mocsing: Oks, jó meccsnézést!
Bozz: Azon vitatkozni, hogy melyik bajnokság az erősebb, pontosan annyira "felesleges szócséplés", mint azon, hogy melyik csapat az erősebb. Mindkettő kétségtelenül hosszú beszédtéma :-)

Romanes eunt domus 2008.02.21. 18:29:49

na, és hogy a bejegyzés témájához is hozzászóljak:

1. Amelyik csapat elsőszámú csatára nem képes arra, hogy 65 centiről az üres kapuba fejeljen egy labdát, az ne is akarjon nyerni. Ettől függetlenül a Milan abszolút nem érdemelt győzelmet, a 0-0 teljesen jó eredmény.
2. Henryé a forduló gólja
3. Somos riporter úr vagy Arsenal-drukker, vagy nem szereti a Milant. Egri Viktort akarom!! (ugye nem egyedül? :) )

Romanes eunt domus 2008.02.21. 18:31:01

továbbjutók:
Sevilla, Barcelona, Roma, Milan, Chelsea, MU, Porto, Liverpool

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.21. 18:45:37

A bl meccseket visszaadnám a Sport1-nek és az MTV helyében meg kikérném a Szaniszlót, a Fülöpöt és a Méhest az EB-re közvetíteni.

Freeezer 2008.02.21. 19:04:33

1.aki aranylabdat kap az a kovetkezo ev nagyon elkurja
2 marha unalmas a BL
3 a kurva m1 meg alladoan basszot szar meccseket ad

rizla 2008.02.21. 19:10:22

"3. Most akkor jó nekünk, hogy lett ez az új csatorna, ahol lehet BL-t nézni, vagy az angol foci miatt úgyis a körmünk alatt lévő százas szöget verte eggyel beljebb a Nagy Testvér?"

alap, hogy jó. a tv6 lazán agyonverte közvetítésben az m1et, pedig sztárvendég sem volt. csak normális képarány, meg az ország legjobb kommentátora.

krysal 2008.02.21. 19:41:10

1. Megtanultam, hogy ez tényleg nem Inter vagy Real blog (értsd: nem csak e két csapat szurkolói verik a mellük) - a szavazás állása jelenleg (fáradtan számolva) Roma: 10 Real: 10 Tehát Vergőciusz-Purgatóriusz 0-0 (Dantetlen)
2. Az Intert, ha szar, akkor azért gyűlölik, ha viszonylag jó, akkor meg azért.
3. Tippelni botorság. (Viszont max respect Romanistának, ki elegánsan kihagyta a Roma-Real tippjét. Így kell ezt:)

Viszont! Ha már illik most tippelni, akkor:
Inter vs. Pool 2-1 (össz.:2-3, Pool)
ManUtd-Lyon 2-0 (össz.:3-1, ManUtd)
Porto-Shalke 2-1 (össz.:2-2, Shalke)
Sevilla-Fener 3-1 (össz.:5-4, Sevilla)
Chelsea-Olympiakos 2-0 (össz.:2-0, Chelsea)
Barcelona-Celtic 3-0 (össz.:6-2, Barca)
Milan-Arsenal 1-1 (össz.:1-1, Arsenal)
Real Madrid-Roma ...... (ide nem merek tippelni se... De amíg élünk, remélünk...)

BruceWayne 2008.02.21. 19:46:43

1. az arsenalt több mint egy éve láttam utoljára, de akkor is és most is ugyanaz volt a bajuk (ügyes, szervezett, gyors, kombinatív csapat, csak a befejezéssel hadilábon állnak)

2. ha az Inter középső védők nélkül 10 emberrel kikap az utolsó 5 percben, azt minden ellenszurkoló kurva nagy elégtételnek érzi főképp fernando coutu - általa is bevalott - kezezésért.

3. a labdarúgás istenének gyárába a liverpool adja a betanított munkásokat.

Asidotus 2008.02.21. 19:50:48

Angol bajnokság 26 forduló 672 gól, fordulónként 25,85 gól. Olasz bajnokság 23 forduló, 582 gól, fordulónként 25,3 gól.

halareaal 2008.02.21. 20:22:28

1. a Madrid megeszi a Romát a Bernabeuban
2. a Milan még mindig a legprofibb csapat.
3. idén spanyol dominancia lesz a blben.

SzTomiie 2008.02.21. 20:32:44

1. Ha azt hiszem meccs elött a Romarol, hogy nagyon ki fog kapni, akkor altalaban nyer.
2. Sose gondoltam hogy eljutok addig hogyha valasztanom kell Spalletti és Cichino közt, akkor Cichinot valasztom...
3. Nem tudom ugy varni a Real elleni visszavágót, hogy ne lebegne a mult gonosz szelleme a fejem felett (7-1). :S

Tippelni meg nem merek.

Forza Roma!

BruceWayne 2008.02.21. 20:38:03

roma továbbjut nyugi

SzTomiie 2008.02.21. 20:40:51

Azért én is bizom benne! :)

keg 2008.02.21. 20:44:32

A tippek:
Milan - Arsenal 1-1 (idegenben lőtt góllal mennek tovább az ágyúsok) x
Real Madrid - Roma 3-1 (a Roma a legszimpatikusabb olasz csapat, de ki fognak esni) 1
Inter - Liverpool 1-2 (ha ez nem is jön be egy gólt mindenképp találunk, Torres egy kontrából most be fog találni és BL-ben négy gólt nem kapunk senkitől) 2
Sevilla -Fener 3-1 (ismét gólgazdag meccsre számítok, ha mégis a törökök mennének tovább az poén lenne) 1
Chelsea - Olympiakosz 2-1 (sajna, de én a görögöknek fogok szurkolni) 1
Porto - Schalke 04 2-0 (hosszabbítás után) 1
Barca - Celtic 2-1 (egyik csapat sem fogja túlzottan megerőltetni magát, bár ne legyen igazam) 1
MU - Lyon 3-1 (Juninho szabadrúgás gólra tippelek) 1
(esküszöm, most se vagyok teljesen józan)
Mellesleg:
Nem kekeckedésből, de az Index beszámolója a Liverpool - Inter meccsről kissé elfogult. Mi az, hogy "illene" az Internek továbbjutnia? A foci azért mégsem az etikettről szól, pláne hogy ezzel a minősítéssel, a szerző sikeresen megszegi a hír és vélemény műfajok szétválasztásának alapelvét. Ha az NST ír ilyet, az rendben van, de amit szabad az NST-nek azt nem szabad az Indexnek, illetve csak akkor, ha fölé írják, hogy vélemény, vagy jegyzet, vagy mitt’om én. Na szal’ korrektül talán valahogy így kellett volna:www.sportoldal.ro/content/view/1447/1/. Bár azt is ismerjük be fordított esetben nem biztos, hogy szólnék.

rexford 2008.02.21. 21:00:31

"a labdarúgás istenének gyárába a liverpool adja a betanított munkásokat."

Nera, nagyon szép a metaforád, írsz egy hasonlót az Interről is?

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.02.21. 22:02:08

1. Rájöttem, hogy utálom az angol focit.
2. Rájöttem, hogy az olasz foci sokkal élvezhetőbb mint az angol sablon falábú futball.
3. You will never walk alone majd Milanoban lesz érdekes ha ötöt vág az Inter :)

FORZA INTER!

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.02.21. 22:04:52

"a labdarúgás istenének gyárába a liverpool adja a betanított munkásokat."

LOL, nagyon megfogalmaztad, ezek már irodalmi magaslatok :)

Az Inter játékosok minden labdaérintésén és passzán látszott, hogy jó barátságban vannak a labdával. Szinte minden percben nevettem egy jót mikor az interesek egy-egy csellel alázták a poolt. Ezért viselkedtem ideggyengén, mikor 2-0 lett a vége.

crouchy 2008.02.21. 22:16:03

továbbjutók: inter, Arsenal, MUTD, Chelsea, Sevilla, Roma idegenben lőtt több góllal vagy madrid, barcelona, porto.

crouchy 2008.02.21. 22:20:34

három dolog amit tanultam:
1. a milan isztambul óta úgy be van fosva hogy egy gólnál több nem születik a meccsein:)
2. bozsik péter kretén, és hazudik
3. a schalke megbolondult

papercut 2008.02.21. 23:10:20

3 dolog?
1. Ha a Milan egész meccesn el sem találja a kaput, ellenben 15 Arsenal kisérletből és 7 kapuralövésből egy se megy be akkor a Milan csodás remek a védelem ezért jöttek stb...
2 Épp ezért a visszavágón kiesnek, mint a sicc Bl rutin(ez mekkora baromság!) ide vagy oda.
3 A Man U nak is fel kell kötni a gatyót, mert ez a Lyon Benzemával és Ben Arfával képes lesz meglepetést okozni!

Oarbeaskoa 2008.02.22. 00:06:01

1. Olimpiakosz tovább jut
2. Fenerbahe tovább jut
3. Inter otthon nyerni fog, de nem tudom mennyire

mook 2008.02.22. 00:48:48

" crouchy 2008.02.21. 22:16:03
továbbjutók: inter,"
Crouchy, valaki ellopta a jelszavad és most a nevedben garázdálkodik?
Vagy bele se merek gondolni, b@szomalássan...

rexford 2008.02.22. 00:51:42

"Az Inter játékosok minden labdaérintésén és passzán látszott, hogy jó barátságban vannak a labdával. Szinte minden percben nevettem egy jót mikor az interesek egy-egy csellel alázták a poolt. Ezért viselkedtem ideggyengén, mikor 2-0 lett a vége."

Nyugi, Feri, én is ideggyengén viselkedem, amikor elmúlik a süti hatása.

drani 2008.02.22. 09:10:57

papercut:
a BL-rutin miért baromság?

Shogun 2008.02.22. 14:50:17

Én nagyon nem csípem az angol focit, túl-hypeolt..
Remélem a következő csapatok jutnak tovább( a remény hal meg utoljára:)
MILAN(Forza)
Porto
Lyon
Inter
Roma
Sevilla
Celtic
Olympiakos
süti beállítások módosítása