Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Manchester United- Manchester City

2008.02.10. 14:10 habitang

A Liverpool és a Chelsea háza táját kivéve mindenki a manchesteri derbire készül. Egyrészt a mücheni katasztrófa évfordulóját követő első United-meccs lesz a mai, másrészt ugye a derby az a derby... Ha ez még mind nem lenne elég, akkor is égnénk a kíváncsiságtól, hogy vajon sikerül-e a Unitednek visszaadni a medvepuszit, amit a City of Manchester stadionban kaptak még az ősszel.

Az évfordulóról egy poszt erejéig már mi is megemlékeztünk, de ezúttal sem lehet megkerülni, hogy felemlegessük. Ugyanis a United még a kezdő és a végső sípszó közötti időtartományban sem hagyja majd, hogy felejtsünk. Ronaldóék az '58-as csapatéhoz hasonló szerelésben játszanak majd, a korábbi szokásoknak megfelelő egytől tizenegyig tartó számozással, amely mellett egyébként mi is teljes képernyőszélességgel kiállunk, bármikor. (Ha jól sejtjük, egyébként az alább látható mezhez hasonlót tesznek próbára majd visszahúzások és álló férfimellbimbók.) A városban tartózkodó tudósítónk szerint mindkét csapat szurkolói tartanak az ellenféltől, bár szerintünk a United-fanok esetében valószínűleg a derby ténye az egyetlen, ami ezt kiválthatja. Egy biztos: a manchesteri United-drukkerek nagyon óvatosak, többnyire a 2-1 és a döntetlen között döntenek, ha a rámenős magyar munkaerő tippelésre kényszeríti őket. Mi ezt ezennel a túlzott aggodalmak kategóriájába soroljuk. A United számára létkérdés a győzelem - két pont különbség ugyanolyan soknak tűnik alulról, mint amilyen kevésnek felülről-, ráadásul a múlt héten a Spurs ellen alaposan felbosszantották őket. Őszintén szólva szerintünk annyira, hogy a City-fanok alapos elnáspángolástól való félelme sokkal inkább jogos. Nehezen képzeljük, hogy Ronaldo két meccsen egymás után betlizne - az ő esetében: gól nélkül marad -, igazából egyedül Rooney hiánya nem tűnik jó ómennek. A United az összes vereségét nélküle szenvedte el idén, de az Old Traffordon idén erre még nem volt példa PL-meccsen. Mellékesen jegyezzük meg, Szoborhajat innen csókoltatjuk, a Spurs meccs előtt először sikerült úgy írnunk róla, hogy pusztán futballista mivoltában emlegettük, sorainkból sütött  csodálat, erre barackot katunk tőle. Igazán udvriatlan húzás volt...

A United a Spurs elleni meccsel került ponthátrányba az Arsenallal szemben, és bár utolsó rúgkapálózásukkal  - vagy inkább Dawson öngóljával - kiegyenlítettek a Lane-en, vereség esetén sem szólhattak volna egy rossz szót sem: körülbelül harminc percet futballoztak úgy, ahogy tudnak, de inkább annyit sem. Még Ronaldo csatársorba installálásával sem sikerült megtörniük igazán a Tottenham védelmét, a 4-3-3 sem hozta meg az áhított 1-2-t. Most leginkább az Portsmouth-ból szándékai ellenére a Citybe kerülő Benjanitól, és Petrovtól kell tartaniuk. Ha egy embert kell megneveznünk, az utóbbi lenne, semmi kétség. Az érdekes helyzet az, hogy a City legveszélyesebb támadásainak forrása éppen a United leggyengébb láncszemével fog szembenézni. A mi összes szemünk ezért a Petrov-Brown párharcon lesz, mert ha valahonnan, hát innen várjuk az izgalom forrását a 90 perc során. Azt azért csenben el kell ismernünk, Brown játékán a fejlődés nyomait véljük felfedezni, keserűek is vagyunk miatta - a végén még nyár előtt törlődnek a gyenge pontok a United kezdőcsapatából. Abban, hogy ez jövőre így lesz, már most halálosan biztosak vagyunk.

Wes pandantja, Evra nem játszhat, ahogy a Cityből Elano és Corluka sem, és bármilyen fura, mi inkább utóbbi hiánya miatt aggódnánk a Blue Moonnal fekvő és ébredő, kék vécépapírt használó manchesteriek helyében. A brazillal ezen a meccsen akkor sem számolnánk, ha pályára léphetne a Bobby Charlton jelmezbe bújt sokadalom ellen: szerintünk őt úgy venné le az Old Traffordon bárki az Anderson, Carrick, Fletcher, Hargreaves kvartettből, mint a pinty.

A City majdnem biztosan egy csatárral fog játszani - erre akár fogadnánk is-, ez pedig csak akkor lehetne elegendő ma délután, ha Benjani mögött Kaká játszana. A Kékek így nem fogják tudni megismételni a Spurs teljesítményét, elöl kevesen lesznek ahhoz, hogy biztonságos  védekezésből gyors kontrát vezessenek, felállt United védelem elleni játékhoz pedig nincs elegendő minőség a csapatban. Szerencséjük pedig még egyszer nem lesz..

Rooney nélkül a United legnehezebb feladatának leginkább az látszik, hogy a számukra kellemes gyakori "kontrák" lehetőségét megteremtsék. Szerintünk Eriksson nem fogja hagyni, hogy a Vörösök kihúzzák a City-t, egyértelműen a biztonságra fog törekedni, pedig mi a táblázatra pillantva azt látjuk, hogy kockáztatnia kellene. Nem valószínű, hogy három ponttal kalkulálta volna ezt a meccset a svéd és stájba, az pedig majdnem mindegy, hogy 4-0 vagy 2-1 lesz a vége. Tegnap még 3-1-et jósoltunk, őszintén szólva ma már a 2-0-ra tennénk inkább, de ha már egyszer leírtuk, hagyjuk úgy... Legalább lesz még valami, amiért izgulhatunk.

A BBC rövid megemlékezését itt tudjátok letölteni kiváló minsőségben: http://www.mediafire.com/?6byuneb1mgj

A MU TV műsorának torrentje pedig itt található: http://www.megaupload.com/?d=YFK81CA5

40 komment

Címkék: angol manchester united derbi premier league derby manchester city 2008.02.10

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr22333532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mook 2008.02.10. 15:15:17

habitang, egy kicsit csalódott vagyok. Azt hittem, hogy a derby-sorozat folytatása lesz ez a post, azért vártunk rá külön postban...
De legalább a meccs jól alakul eddig (0:1, 43. perc).

mook 2008.02.10. 15:18:35

Correction: 0:2 :-D

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.10. 15:23:36

jut eszembe, darius vassell a premier league kamuja.

habitang · www.nst.blog.hu 2008.02.10. 15:24:02

mook

a manchesteri derby posztra március közepéig kell várnod, van egy nagyon jó okounk rá, hogy addig húzzuk.:)

0-2, ja. Megkövetem Erikssont. Kockáztat, amit Benítez semmi pénzért nem tenne. Marha jó a City, a United meg... nem is tudom egyelőre. Várok!:)

mook 2008.02.10. 16:01:28

OK, legyen március.
Ha ez így megy tovább, Sven lesz az idény menedzsere, amit nem sokan gondoltak volna azután amit a válogatottal művelt (még ha klubszinten tényleg sikeres is volt máshol). Érdekes.

mook 2008.02.10. 16:03:48

Ja, és veletek osztom meg először a hírt, amit bennfentesektől hallottam : április elejétől ES2 a UPC-n.

kutyacica 2008.02.10. 16:36:22

ez szégyenletes volt. a bajnokságnak ezzel vége.

az arsenalnak nagyon könnyű hónapja jön és ha öt pontos előnnyel kezdheti a rangadós márciust akkor nincs kérdés, megint az angolmentes csapat nyeri a pl-t.

ennyit arról, hogy az afrika kupa a chelsea-t és az arsenalt fogja megakasztani.

Lacóka 2008.02.10. 16:38:54

Hát, az új mez nem hozott szerencsét...
Vidic az első gól előtt mintha bekötött szemmel szaladgált volna, Evra, Rooney (és még Carrick is) kell ebbe a csapatba, akármekkora is az a kispad, CR meg húzós meccsen továbbra is úgy játszik, mint egy lány... Elfogult és dühös vagyok, 5 pont soknak tűnik most innen...

Ylaya 2008.02.10. 16:44:33

Nani mintha palyan se lett volna. bassza meg. Sajnos o`shea is csak szerencsetlenkedett. faszkiva` Pont most nem kellett volna kikapjanak. Na mindegy akkor is "utolerjuk" (hamar mindenki igy hasznalja) az agyusokat, erre merget veszek.

mook 2008.02.10. 17:24:25

kutyacica: angolmentes? a manutd pesze kőangol az amcsi tulajokkal. miért fáj neked, hogy "angolmentes"?
Egyébként meg: ámen. :-)

Vidic egyébként érdekesen játszott, többször is felment egész a 16-oshoz. Korábban nem emlékszem, hogy ezt láttam volna tőle. Vki?

kutyacica 2008.02.10. 17:43:05

mook: nem mondtam, hogy fáj. nem fáj, csak teljesen antipatikus, így aztán elképzelni nem tudom, h lehet nekik szurkolni. de ez, mint minden a szurkolásban, szubjektív persze.

remélem SAF összeszedi a társaságot. mindenesetre mind az arsenalnak, mind a mu-nak nagy szopó, hogy az fa-ban egymást kapták, rá 3-4 napra meg milan, ill. lyon.

nagyon remélem, hogy most egy hét alatt nem omlik össze az eddig igen jó szezonunk.

na, inkább kussolok amíg szomorkodok.

Glory REDS, RIP Flowers of Manchester

cs_laca 2008.02.10. 17:49:21

Egy ilyen meccsen a döntetlen lett volna a legigazségosabb. A United most hogy érezheti magát? Az 50 éves évfordulón kikapnak a városi riválistól, mekkora szégyen ez nekik? De hát most mindenki azt mondja, hogy ez a sport. Csak ezt az 50 éves müncheni évfordulós zakót nem fogja elfelejteni senki, akármit is nyerhet a MU, ez hatalmas szégyen.
A City....
Vassel most berúgta, bezzeg a 2002es EB-n a portugálok ellen nem tudta berúgni a 11-est, de most a nagy buzgóságából sikerült meggyaláznia MU emlékét.
Ünnepeljetek City rajongók, ha nektek ez öröm.

Lacóka 2008.02.10. 18:02:54

Na, azért hülyeségeket ne beszéljünk, nehogy már a citynek kelljen szégyellni magát, h nem lefeküdni ment ki a pályára. Meg lehetett volna emlékezni egy fantasztikus meccsel, és ehhez speciel a United nem volt ma partner. Nincs itt semmi veszve.

cs_laca 2008.02.10. 18:08:07

Ez kb olyan szintű megalázás volt, mint amit a Milan művelt a Sevilla ellen a Európai Szuperkupa döntőjében. Csak akkor Milanban volt annyi tartás, hogy nem nevettek a Juan de Ramos szemébe, mint ahogy most Fergusson szemébe egy segédedző, vagy vmi vizesnyolcas.
Nem így kell egy emlék előtt tisztelegni.

tarhauser 2008.02.10. 18:08:20

this is our city!
ennyi!

Go City!!!

seahawks 2008.02.10. 18:09:58

kutyacica, aglory reds-el a liverpool-t élteted!!:))

BruceWayne 2008.02.10. 18:16:40

cs-laca: ezzel a meccsel nem koszorúra gyűjtöttek, tétmeccs volt, city gondolom a 4-be akar végezni.
megemlékezni nem a pályán kell

kutyacica 2008.02.10. 18:19:21

mindenesetre a bek győzelemnek meg 40 éves évfordulója van, azt hiszem ha behúznánk a BL-t az valamelyest kiküszöbölné a csorbát. végülis hoztunk már ennél jóval többet is be a bajnokságban, meg hát azért egyenlőre még 2 ponttal vezet az arsenal, kop-kop-kop.

egyébként meg egyetértek cs_lacával abban hogy nekem is annyira elegem tud lenni az olyan emberekből, akik csak épp akkor húznak meg valamit egész életükbe egyszer, amikor az ellen játszanak, akinek szurkolok.

kedvenc példáim ronaldinho viccmák szabadrúgása a vb-n, figo lecsúszott beadás 'csodagólja' a bl-ben még a realban, vagy éppen a megpattant a védőn bemákolt gólja az angolok ellen a 2000-es eb-n.
ezekhez hasonlókat se csináltak persze soha többet, na
de akkor és ott muszáj volt :(

na mind1, nem szabad az ellenfélre fogni, mégiscsak '99 után ha 100 évig nincs szerencséje az MU-nak, akkor is korrekt.

viszont, egyet kell értenem azzal a korábbi hozzászólással, hogy a rangadókon ronaldo rendre gyengélkedik.

kutyacica 2008.02.10. 18:37:42

tanulnom kéne nem ide irogatni, na mind1.

seahawks, én azt gondoltam ebben szimplán nincs igazad. én legalább annyiszor láttam-hallottam-olvastam Reds-ként hivatkozni az egyikre, mint a másikra.

és igazából nem is tudok olyan ismert pool indulót se, amiben pont ez a szókapcsolat szerepelne. na mondjuk nem vagyok egy nagy szakértő.

ugyanakkor a wikipedia aszerint a liverpool a reds meg a nottingham forrest. mondjuk ahhoz képest egy sor MU indulóban van Reds, mint az alap glory glory estébé. na mindenestre asszem a reds akkor jobb híján marad a liverpoolnak, mert annak meg nincsen más egyedibb. ha csak nem a scousers :)

a kedvedért: glory Man Utd :)

Matfu 2008.02.10. 18:38:10

mook 2008.02.10. 16:03:48

mook, a Jóisten áldjon meg, ez biztos??

:-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.02.10. 18:49:34

cs_laca,
ezt meg gondold at egyszer...

kutyacica 2008.02.10. 18:58:43

Matfu, nincs hol meccset nézned?

sopcast, tvu, tvants, ill. pl. www.goaltube.org vagy www.myp2p.eu a barátaid.

mook 2008.02.10. 19:10:56

kutyacica: OK, bár én ezt a "miért fáj" dolgot annak a szinonímájaként használtam, hogy mi bajod van vele.

Az Arsenal hagyományai és erdményei alapján is teljesen angol csapat.
Egyébként meg innen (Hungary) nézve nem tök mindegy, hogy mennyi nem angol játékos van az Arsenalban?
Ha mi magyarként nem magyar csapatot választunk, akkor ennek a szempontank fel sem szabadna merülnie nálunk.
Mondom ezt úgy, hogy anglomán vagyok.


Matfu, elég biztosnak tűnt, szóval a bajnokság izgalmasnak tűnő végjátékára végre jó lesz a kép, de a kommentár lehet, hogy nem lesz jobb, mint az angol szpíkerekéi (lásd kutyacica linkjeit a netes közvetítésekhez).

kutyacica 2008.02.10. 19:19:36

egyébként ha már a közvetítések szóba kerültek, azért ez elég nevetséges, hogy ennyi idő lereagálni a szolgáltatóknak egy olyan változtást, mint hogy melyik csatorna adja az angol bajnokságot, nem?

de mondjuk érdekes, odahaza Gödöllőn már pl. jó ideje van eurosport2 a kábeles csomagban, közben meg pesten direktbe sport kocsmákban még most is van ahol széttárják a kezüket, hogy "bocs, nekünk olyan nincs". és olyan hely is van, ahol van eurosport2, de nem a magyar program. na az elég bosszantó volt amikor első alkalommal, miután leszondáztuk hogy ugye van eu2 beültem egy fordulóra a megszokott kocsmába és a tévét benyomva megjelent a salakmotor..

doktor.dikhed 2008.02.10. 20:35:56

"na mind1, nem szabad az ellenfélre fogni, mégiscsak '99 után ha 100 évig nincs szerencséje az MU-nak, akkor is korrekt."

Azért veretlenül behúzni a BL-t nem szerencse. Gyakorlatilag egyetlen meccsen játszottak szarul. Igaz, az a döntő volt :D

habitang · www.nst.blog.hu 2008.02.10. 20:49:04

kutyacica, doktor úr!:)

A United 99-ben nem a BL-döntőben játszotta el először azt a produkciót, ha jól emlékszem, például a Pool elleni meccs nagyon hasonlóan zajlott. Pool-vezetés az első öt percben, és hoszabbításban fordított a MU. Ha ilyesmi többször megtörténik egy csapattal, az nem szerencse kérdése.. Ahogy a Pool is megcsinálta a BL-döntő környékén többször azt a kunsztot, hogy fordítottak, felálltak, hármat rúgtak egy félidő alatt, a United is megtette ezt a BL-diadal évében. Valószínűleg inkább a győztesek mentalitásáról van itt szó, mint szerencséről!

danesdzsu2 2008.02.10. 21:11:22

Ez a komment arra a sztorira emlékeztet amikor Hemingway sztárgázsiért írt egy előzetest egy bokszmeccsről, amelyben egy rakás indokot felsorolt, miért fog nyerni A bokszoló, és miért nem nyerhet B. Másnap B kiütéssel nyert az elején.
:D

kutyacica 2008.02.10. 21:23:46

habitang, emlékszem mik voltak abban a szezonban, ezért írtam, amit írtam.

pl. 90. perc fa kupa elődöntő bergkamp tizenegyest hibázott (ok, emlékezzünk inkább úgy hogy Scmeichel mester kifogta :D)

asszem nem tévedek ha azt mondom hogy szurkolásban nagyon nem vagyok objektív de azért a 99-es sikerekhez bőven kellett szerencse is. ennyi sikerhez mindig kell, szerintem.

ez persze nem jelenti azt hogy nem az volt minden idők egyik legnagyobb csapata! :)

tb 2008.02.10. 21:28:57

kutyacica: méghogy Figo vagy Ronaldinho csak akkor "húztak meg" valamit... érdekes felvetés...

cs_laca, ekkora baromságot régen olvastam, nem is értem hogy juthat eszedbe olyan, hogy a Citynek le kellett volna adnia a meccset, kegyeleti okokból. az lett volna az igazi szégyen, ha megteszik nem pedig ez.

danesdzsu2 2008.02.10. 22:06:21

cs_laca:

lehordtad a magyar válogatott játékosait és szurkolóit, amikor az '54 vb döntő !barátságos! újrarátszásán volt pofájuk nyerni?

halareaal 2008.02.10. 23:02:34

cs_laca: a Milan hol alázta meg a Sevillát? jó meccsen tudtak nyerni, nem voltak komoly szabálytalanságok, könnyelmű v alázó megoldások. arról nem is beszélve, h a játékosok Puerta feliratú mezben játszottak, Kaká gólja után Puerta nevére mutatott, Seedorf is pár percet elvacakolt a cseréjénél, hogy levehesse a mezt és Puertát körbemutassa a stadionban. már megbocsáss, de ez annál is hülyébb meglátás, hogy Vasselnek fölé kellett volna vágni a büntetőt. amugy meg, ha már ilyen helyzet adódik, nem lehet jobban megoldani,mint a Milan tette.
"megemlékezni nem a pályán kell" egyetértek, hamár olyan van, akkor ne álljanak ki. még abúcsúmeccsek sem arról szólnak, h vkinek hagyjuk, hadd lőjjön egy mesterhármast, főleg nem ha tétmeccs.

cs_laca 2008.02.10. 23:06:37

tb:
Az ilyen meccseknek döntetlennel kellene hogy befejeződniük.
Ahhoz meg neked nincs jogod, hogy mások véleményét ocsmárold. Ha nincs benned ennyi tartás akkor miért írsz bele egy olyan topikba ami egy emlékmeccsről szól?
Ha meg olyan széleslátású vagy, hogy meg tudod ítélni mások véleményét a fociról, akkor menj Livepoolba és taníts az egyetem Focitanszékén!

d3vnull 2008.02.10. 23:15:33

cs_laca : bocs, de azok a meccsek amelyeknek döntetlennel kell befejeződniük azok a gálameccsek. De persze amikor a menjunájtid tavaly gálameccset csinált otthon magánál akkor a menjunájtid drukkerek nem voltak tekintettel arra, hogy gálameccs van, ezért Gerrard-ot, Carragher-t minden labdaérintésnél hangos pfujolással és huhogással illették. Ekkora baromságot életemben ritkán hallok, hogy itt most a Citynek le kellett volna feküdnie.

Bocs, tiszteletben tartva az emléket, ez egy bajnoki meccs volt.

Mook : nagyon remélem, hogy így lesz. én azért szeptember óta hetente egy levelet megeresztek nekik.

d3vnull 2008.02.10. 23:50:13

Bár szerény véleményem szerint a gálameccseknek sem kell, de azoknál elképzelhető.

BruceWayne 2008.02.11. 00:03:35

meg ha jól tudom egyik Mu játékosnak sem volt se rokona se senkije az áldozatok közt. szomorú tragédia meg minden, de ez a 90 percen kívülre tartozik. Volt egy Inter meccsen is hogy 1 perc gyász mert meghalt valaki (nem is az Interes Fachetti), Cambiasso ott könnyezett a kezdőkörben, aztán elkezdődött a meccs és kurvajól játszott, végig nagyon odatette magát...

kutyacica 2008.02.11. 00:57:40

nerazzurri azért ez nem volt egy szép megjegyzés a meg mindennel együtt. szerintem nem sok pontos fogalmad van arról, hogy mennyire szerve része az mu-nak, mint football klubnak ez az esemény. szerény véleményem szerint nem sok hasonló esemény van a modern football klubok történetében.

tb: mikor is ismételték meg ugyanazt? azt nem mondtam egy szóval se, hogy ne lennének (bár szerintem mindkettő már túl van a fénykorán de mind1) rendkívüli játékosok, minden tiszteletem az övék, de az tény hogy ronaldinho nem sok hasonló szabadrúgás gólt szerzett és figo se sok lecsúszott beadása akadt be úgy, mint az akkor.

egyébként ezekben az esetekben engem az szokott zavarni inkább, amikor bele akarják magyarázni a zsenialitást, amikor éppen az ott és akkor nem más, mint mák ami egyszer van. ettől persze karrierje maradék összes percében lehet valaki jó játékos.

BruceWayne 2008.02.11. 01:04:34

szerintem meg nem kell ennyire kivetíteni a tragédia évfordulóját magára a meccsre...

és mi a baj a "nem úgy akarta" gólokkal???
oké hogy sokszor a sok hülye belemagyarázza hogy nem úgy akarta/biztos úgy akarta, de ezek is ugyanolyan gólok mint a többi...

BruceWayne 2008.02.11. 01:08:28

"figo lecsúszott beadás 'csodagólja' a bl-ben még a realban, vagy éppen a megpattant a védőn bemákolt gólja az angolok ellen a 2000-es eb-n."
azért ezek igen szép gólok voltak

youtube.com/watch?v=3zS6NwZNCx0&feature=related

youtube.com/watch?v=hS0oYk4tubw

Woland 2008.02.11. 03:53:54

Csatlakozni tudok azokhoz akik szerint az egyetlen elvárható dolgot tette a City azzal hogy teljesen komolyan vette a meccset. Kicsit dühit is hogy az ellenkezője felmerült.

d3vnull-nak igaza van: ha gálameccsről van szó az más, ott esetleg el lehet várni hogy kozmetikázzák az eredményt. (Persze magyar válogatott ha emlékszel gálameccsen rúgott idegenben négyet az ireknek - HAMAR!!! - és a spanyoloknak:)) nekünk meg a németek egy laza ötöst Pesten, nem???) De tétmeccsen ez nem szabad hogy megforduljon a játékosok és az edző fejében.

Milyen dolog lenne azzal emlékezni profi futballistákra hogy egy bajnokit elkomolytalankodnak? Szerintem az lenne a teljes tiszteletlenség.

De ha már itt tartunk - mi lett volna ha most az 50. évforduló évében a ManU a szaúdi dollárgála helyett egy emlékmeccset szervezett volna a Bayern Münchennel??? Akár ingyen belépővel (rekordbevétel minden évben, ugye). Ott lehetett volna egy gálameccset játszani ahol garantált a jó légkör és a 4-4. Ne mondja nekem egy ManU szurkoló se hogy nem lett volna meg ez a lehetőség! Akkor ki lehetett volna zárni mindenfajta blamázst.

Mellesleg, nekem eszembe nem jutott hogy az Aston Villára rossz szavam legyen amikor ősszel a 125. évfordulós Tottenham meccsen 4-1-re vezettek a Lane-en 60 perc után. A saját csapatomat szidtam! Pedig ott is volt kezdőkörös megemlékezés meg Spurs-legendák a VIP páholyban. (Persze az a meccs végül is egy véletlenül sem barátságos 4-4 lett, igy mégiscsak megmenekültünk az égéstől.)

Üdv!

tb 2008.02.11. 07:10:57

laca, ez nem emlékmeccs volt, hanem bajnoki, mindenkinek szüksége van a pontokra. Mit szólna az Arsenal, ha emiatt az "emlékmeccs pontok" miatt előzné meg a végén a bajnoki címért folyó harcban? Méltó lenne így bajnokságot nyernie a ManUtd-nek?

ami a véleményedre való reagálást illeti: ha nem szeretnéd, hogy kritizálják a hozzászólásodat, akkor vagy ne írj be semmit, vagy próbálkozz olyanokkal, amibe nem lehet belekötni
süti beállítások módosítása