Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Szolgálati közlemény

2008.01.15. 12:35 _benito

Holnap délben, pontban 17 órakor rátok szabadítjuk az NST David Beckham IQ- és Futballkvíz aktuális kiadását. A szabályok ismertek, a győztes (aki mindent visz és csak neki szabad sírnia) az lesz, aki legelőször helyes választ juttat el hozzánk mind a húsz feltett kérdésre. Igyekeztünk eltalálni a megfelelő arányt az aljadék szemétláda kérdések és az első oldalon szereplő gugli-találatok között, mindenesetre nagyon reméljük, hogy ismét jól szórakoztok majd rajta.

 

20 komment

Címkék: szolgálati közlemény kvíz

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr15298238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carradine 2008.01.15. 14:43:36

Király.
Off:

És PL-összefoglaló mikor lesz?

On

crouchy 2008.01.15. 19:14:41

szeretnék benyújtani egy módosító indítványt!a 'szolgálati közlemény' első bekezdés első sorának negyedik szavát 12-ről 17-re való változtatása úgy érzem közérdek lenne. egyrészt a felmérés alapján úgy láttam hogy elég sok a 18 alatti gondolom nekik azér legalább 50%a viszonylagos rendszerességgel még látogatja az iskolát. másrészt szerintem azér nem mindenki dolgozik gép előtt. Így ez nagyon nagy előny a D3nvull féle semmit nem csináló embereknek(:D) és a milliomosoknak és a munkanélkülieknek. persze ha lesz olyan nehéz a quiz hogy hetekig tartson megcsinálni akkor nem számít ez a pár óra. Amúgy viszont de. A 17órai kezdet ellen viszoint szerintem senkinek nem lehet kifogása addigra már nagyjából mindenki hazaér (ha nem lehet még később). szal szerintem az jobb lenne. szerintem.

mujure 2008.01.15. 19:26:11

egyetértek langaléta csatár nevét viselő hozzászólóval, na nem mintha én bármikor is meg tudtam volna csinálni a kvízt:D de itt az elv a fontos, kéremszépen!!

crouchy 2008.01.15. 19:33:50

igen mujure ezzel én is így vagyok:) De én olyan állampolgár vagyok aki szereti ha biztosítva vannak az alkotmányban rögzített jogai. még ha nem is élek velük akkor is. nosza. de ha nincs sok egyetértő, meg ha már későnek érződik az inditvány akkor nyugodtan elfogadhatjátok a következő kvízre ami ugye februárban lesz:P

tb 2008.01.16. 10:04:39

na, jól hazavágtátok a délutáni szórakozásomat...

egyébként, 5-kor nem inkább leckédet kellene írni, crouchy? vagy már a napköziben megcsináltad?

szbszig 2008.01.16. 10:16:46

Úgy látszik, ez itt a Három Kívánság, úgyhogy akkor én pedig bejelentem, hogy szeretnék több cikket olvasni az Afrika-Kupáról! :)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.01.16. 10:33:02

szbszig, pancho kolléga roppant alaposan felkészült az afrika kupáról, ma délután lesz is post róla, de úgy tervezzük, emberül végigkövetjük az egész eseményt.

és most dobd tovább a labdát, hadd kívánjon más is!

the real 2008.01.16. 11:58:16

Akkor most kockáztatnom kell este a portán egy "mennyé haza internetezni" hazazavarást?
Bár a második kvízből kiindulva itt ülhetnék akár hétfőig is.

r_magpie 2008.01.16. 12:09:44

innye, most nézem, hogy változtattatok az időponton... akkor most nem nevezek

legközelebb a tibeti jakhajcsárok szakszervezetének kérésére hajnali 3-ra kérem a kvízt!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.01.16. 12:19:49

real, ez most amolyan arany középút lett... nem durva annyira, mint a második, viszont nem is olyan könnyű, mint az első volt.

magpie, nem tudunk mindenkinek a kedvére tenni. sajnáljuk.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.16. 12:40:30

r_magpie:
A tibeti dolog most annyira nem is vicces. Ez két napról szól:
m.blog.hu/ns/nst/image/pancho/nst.blog.hu_world.jpg

r_magpie 2008.01.16. 12:51:28

félreértés, nem akadtam ki, sőt, méltatlankodásom valójában jól álcázott megkönnyebbülés: a múltkori félnapos guglizás épp elég kimerítő volt idegileg

pancho: mibe trafáltam bele tibettel?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.16. 12:57:24

Lassan figyelembe vehetjük a tibeti véleményeket is. Nézd meg a linket:)

r_magpie 2008.01.16. 13:04:14

valóban, a tibetieket lassan figyelembe vehetitek, de rijadiakat már most azonnal!

d3vnull 2008.01.16. 13:22:02

Látom ma mindenki ilyenekkel baszogat titeket, muszáj vagyok én is : "Holnap délben, pontban 17 órakor"... Marty-Marty!Doki-doki! Felborult a tér-idő kontinuum :)

crouchy 2008.01.16. 17:27:47

engem, senki nem nevezhet nyuszinak. am tb ha tudnád hogy majdnem eltaláltad..:) drágalátos osztályfőnökünk úgy érzi hogy 10.ben még szükség van tanulószobára:D:D:D. szerencsére az okosabb fajták mentesülnek.. am minden szép és jó de ho la quiz?:)

crouchy 2008.01.16. 17:31:08

d3vnul (most vettem észre h nem d3nvull) azt hiszem ezt az eslő mondatot megérdemeltem. elvégre teljesítették midnen óhajom. azt a szót valóban megváltoztatták:)
süti beállítások módosítása