Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog, amit megtanultál a fordulóban 07.12. 22/23

2007.12.22. 12:47 nou san trafford

Ömlesszék megint, jóemberek!

54 komment

Címkék: három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr16272284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aradebil 2007.12.22. 17:29:45

la liga jóslás? el classico cikk?

wan2bee 2007.12.22. 17:41:11

megtanultam, hogy ha egyszer szerkeszto leszek az NST-n, nem rakom ki a fordulo elott a fordulo utanra valo "Mit tanultal a forduloban" cikket..

Mast meg nem tanultam

wan2bee 2007.12.22. 18:00:07

Megis megtanultam valamit: Ha penteken mesz csutortoki buliban, es mas polojaban ebredsz az agyban, akkor ne lepodj meg, hogy lemaradsz a londoni derbirol, es hogy hulyesegeket beszlesz a forumon.

Tovabba azt is megtanultam, hogy Bendtner lesz a kovekezo 5 ev futballjanak leghiresebb dan jatekosa..

lionheart-laca 2007.12.22. 19:53:00

- előre megtanultam sejteni hogy az elklásszikó vagy 3:3 lesz, vagy egy ualmas gólnélküli rémálom

-egyenlőre ennyi

-.

crouchy 2007.12.22. 20:16:11

ez most melyik fordulóra vonatkozik?

Greg36 2007.12.22. 22:42:34

- Megtanultam, hogyha tíz másodperc alatt két emberbe szállsz bele hátulról úgy, hogy utána mindkettő a földön marad, az egy olasz bírónál még nem jelent két sárga/egy piros lapot automatikusan, csak egyet. De ha az ellenfél időhúzása miatt reklamálsz, az ugyanannyit ér.

- 2.-3. majd holnap

ciru717 2007.12.22. 23:43:43

A héten tanultam:
1. Ha lusta vagyok elmenni télikabátot venni és a tavasziban járok akkor bizony fázni fogok.
2. Ha két pulcsit veszek alá akkor mégse.
3. HA kenhető mogyorókémet akarok akkor nem a lakás leghidegebb helységében(konyha) kéne tárolni.
4. A mikrohullámú sütő ezt a problémát is megoldja.
5. Amúgy a focit is szeretem, csak most jöttem haza albérletből ahol nincs TV

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2007.12.23. 07:28:36

1.: megtanultam, hogy megeri 30km-t utazni egy Arsenal-Tottenham meccsre
2.: megtanultam, hogy egy gyoztes meccs utan (koszi Keane:P) Szegeden a halaszle meg finomabb:)
3.: a halaszle elott egy feles szilva utan magam elott latom Bendtner goljat:)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2007.12.23. 10:22:19

1. a publikál gombra érdemes rányomnod, még akkor is ha hajnali négy óra van. Bocsi srácok!

Woland 2007.12.23. 12:10:53

Ez utóbbi két forduló:

Megtanultam:
1.: hogy Fabregas és Eboué mészárszéket is nyithatna a gyepen akkor sem tiltanák el/állitanák ki őket. (ld. Arsenal-Chelsea)

2.: védekező középpályások, ha a szükség rákényszeriti őket, gyakran jobban teljesitenek a hátvédsorban mint a valódi hátvédek - legalábbis a Spursben : ) (ld. Zokora, Tainio)

3. Arsene Wenger amellett hogy jó edző még korrekt meccs utáni nyilatkozatokat is ad. (Persze lehet hogy ha kikapnak máshogy beszélt volna. : )

Woland 2007.12.23. 12:20:33

Továbbá
Megtanultam:
1. hogy Etuhu (Man City) és Taarabt (Spurs) nagy játékosok lesznek egy-két éven belül.

2. hogy "since Robbie is taking our penalties he is the only one who has the chance to miss them." : ) Legjobb amit egy edző ilyenkor mondhat.

3. ha egy szimpatikus csapat javára itélnek kamutizenegyest az is betesz a meccs élvezeti értékének. (AS Roma-Sampdoria)

WallyB 2007.12.23. 16:20:33

Még nincs vasárnap este, de azt azért megtanultam, hogy:
1. ha nem akarok agyrohamot kapni, akkor a Sport 1-ről le kell venni a hangot, mert vagyok annyira elfogult Interista, hogy kommentátort elfogult, Inter-ellenes trógernek tekintsem...

2. ha az ember egy csapatnak egy meccs erejéig drukkol, akkor az 99%-os valószínűséggel vereséget szenved (Sampdoria)

3. A www.goal.com Goal Cup játékába mégiscsak le kellett volna igazolnom Fernando Torrest...

WallyB 2007.12.23. 16:23:05

Ebben a pillanatban azt tanultam meg, hogy hiába műszálas az Inter mezem, ha abban nézem a Derby-t mégiscsak jót tesz a csapatnak... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2007.12.23. 16:50:00

1.: ma megtanultam, hogy a hentesek emlitesenel ne csak a Cselszki jusson eszembe (Arsenal-Cselszki, Terry), hanem siman megnezhetek egy Milan meccset is (Gattuso)

2.: soha nem teszem ra tobbet minden szelvenyemre a szarkakat...

3.: Pippo tenyleg nagyobb primadonna, mint C Ronaldo...

VGL 2007.12.23. 17:01:14

1. ... hogy Maldininek nyugdíjba kellett volna vonulni a 2007 májusában, és mondom ezt a mai tűrhető teljesítménye ellenére.
2. ... hogy az Ibrahimovic-Cruz csatársor a legjobb most Európában, annak ellenére, hogy nem vagyok elfogult az Interrel szemben.
3. ... hogy Dida nem kapus

2007.12.23. 17:13:17

1/megtanultam, hogy Trezeguet gólkirály lesz idén és hogy ennek ellenére, ilyen szar teljesítménnyel nem lehet valaki válogatott.

2/megtanultam, hogy de ceglie nem giovinco.

3/megtanultam, hogy maresca és fabregas.

Count Adyn 2007.12.23. 17:16:13

1. Dida nem kapus- csatlakozom az előttem szólóhoz.
2. Az Inter-Milan meccs játékvezetője inkább áramot vezessen, met mintha pénzfeldobással itélkezett volna.
3.Trezegól nem babonás (13.gólját rúgta)

Romanista 2007.12.23. 17:16:17

1. megtanultam, hogy szXrt se ér ha az elveimmel elentétben drukkolok a milánnak.
2. megtanultam hogy a brazil kapus nem kapus
3. megtanultam hogy néha meg mégis az.

drani 2007.12.23. 17:42:09

1. hogy jól ítélkeztem magamban 99 környékén Didáról, amikor egy BL meccsen hasonló potyát szedett be, és Costacurta nézett rá úgy, hogy: ez lenne a kapusunk?
2. hogy Oddo nem tud beadni. Ezt minden Milan meccsen megtanulom.
3. hogy a nagyon tuti meccsek nem tuti meccsek, még akkor sem ha minden fórumon annak tippelik (Newcastle-Derby)

Romanes eunt domus 2007.12.23. 18:03:55

1. Rájöttem, hogy Gattusot pihentetni kell, mert különben eltiltják, de akkor tényleg pihenhet...
2. Megtanultam, hogy egyes csapatokban egy Emerson pályára léphet, de egy Gourcuff nem
3. Megtanultam, hogy Dida egy kétbalkezes fasz, akin az isztambuli döntő óta (és azt is beleértve) legalább 10 meccsünk elment. Ha nem több. Új kapust szeretnék...

anniehall 2007.12.23. 18:27:33

Megtanultam, hogy
1.A Milan még akkor is képes gólt rúgni, ha köze nincs a meccshez.
2. És arra jöttem még rá, hogy lehet hogy az Inter győzelmének titka Mihajlovic-ban rejlik?

Count Adyn 2007.12.23. 19:40:25

Jah és +1, ha Pirlo megfogja egy inter játékos seggét az sárgalap:DD

United82 2007.12.23. 20:50:34

Megtanultam, hogy
-az idei 3 legjobb csapat (eddig): Man United,Arsenal,Inter
-a Barcelona idén nem nyer semmit, a Real meg nyer egy bajnokságot(a Bl-ben kevés lesz)
-C.Ronaldo a legjobb és pont (idén 19m 16gól...kpályás létére...)

+1
az El Classico színvonala nem érte el az Arse-Man U, vagy a délutáni Inter-Milan meccset..sőt még a közelében sem volt egyiknek sem

WallyB 2007.12.23. 21:11:06

Ma
1 Megtanultam elfogadni azt a tényt, hogy el classico helyett tudok amerikai focit nézni... :S

2 Megtanultam azt is, hogy ha Ranieri december végi véleménye szerint a bajnokságot már csak az Inter bukhatja el, akkor tényleg jó a csapatom. :)

www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=524342

3 Jó kapusnak szerencséje van. Ma Didának nem volt szerencséje... ergo... (nem mintha sírnék miatta)

lionheart-laca 2007.12.23. 21:12:03

megtaultam hogy:
- a barca harmat gyenge
-és hogy a madrid is csak egy helyzettel jobb
- legközelebb nem várom ennyire az elklásszikót

+sajnálom hogy a milan igazi egyfélidős produkciót nyújtott

Zsoltes 2007.12.23. 21:12:40

1. Megtanultam hogy miért hívják C Ronaldót nagy képűnek (gólok után azok a fejek és lefikázó mozdulatok)
2. Megtanultam hogy a spanyol foci nem olyan jó mint az angol
3.Megtanultam hogy tisztelni kell az Evertont és Moyes-t azért amit az elmúlt 5 évben csináltak: egy majdnem kieső csapatból egy nagyon szimpatikus erős középcsapatot csináltak

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2007.12.23. 21:12:45

Megtanultam, hogy:

1. KURVAJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓK VAGYUNK!!!!!!!!!!!!!!
2. Dida sokkal szebb pályafutását futhatott volna be, mondjuk levélnehezékként vagy ajtótámaszként.
3. From WallyB: "ha nem akarok agyrohamot kapni, akkor a Sport 1-ről le kell venni a hangot, mert vagyok annyira elfogult Interista, hogy kommentátort elfogult, Inter-ellenes trógernek tekintsem..."
4. Ha a kedvenc csapatom úgy veri meg a riválist, hogy meccs közbe van időszak, hogy ég 1-0-ra, de ezalatt sincs bennem semmi idgesség, mert tudom, hogy itt ma csak mi nyerhetünk, akkor az jelenthet valamit, a bajnokság végkimenetelére nézve...

FORZA INTER!!!

Titi120 2007.12.23. 21:12:56

Megtanultam, hogy
1) a Barca támadójátéka Messi nélkül, olyan mint a Chelseaé Drogba nélkül.
2) a Real és a catennecio két egymással összeegyeztethető fogalom is lehet
3) a Barca edzőjének neve (januártól vagy legfeljebb a nyártól) : Mourinho

r_magpie 2007.12.23. 21:14:03

1. 1000edjére is megtanultam, hogy a csapatomon nem lehet eligazodni (...pontosan ezért tudtam, hogy nem nyerünk, engem kellett volna kérdezniük a tippelőknek:))
2. megtanultam őket így is szeretni

ennyi

WallyB 2007.12.23. 21:32:07

Interista! Miért idéztél be? Ez nem volt akkora poén, mint Benito "az Inter ötpontosra erektálódott lóf@szt mutogat a mezőnynek" izé... bocsi, ha nem pontos az idézet... de naon ott volt.
Egyébként Fülöp Lacibácsi a második félidőben már konszolidáltabb volt... neki is el kell ismernie, hogy jó a csapat, még akkor is, ha ez jól hallhatóan fájdalmat okoz neki... :S

Asidotus 2007.12.23. 21:37:15

Megtanultam, hogy:
1. Ibrahimovicsot csak Nesta tudja fogni (ergo, a Liverpoolnak nincs Netája, tehát kiesnek!);
2. lásd Titi20 2. pontját! (+ Schuster végre felismerte Baptistában a jó focistát, respect neki!);
3. A kettős emberelőnyért nem jár három pont, azért be is kell rúgni a gólt (Atlético - Espanyol)

TaxiLoveArsenal (törölt) 2007.12.23. 21:38:57

1. megtanultam h ha fél évig csak Arsenal meccset nézek, rácsodálkozom, h az interben sincsennek olaszok, nemcsak nálunk angolok
2. elfogadtam, h Lehmann télleg nem fog többet védeni az Arsenalban (max. ha Almunia lesérül)
3. megértettem, hogy hiábavaló volt Julio Baptistát egy egész idényen keresztül szarnak nevezni, egyszerűen csak rossz bajnokságban volt...

Asidotus 2007.12.23. 21:46:01

1. Örülök, hogy rajtam kívül is vannak emberek, akiknek ennyit jelent a foci. Üdv minden Fórumozónak!
2. Rossz országban élünk, ahol egy ilyen fórumot lehet működtetni, mert csak ennyi fórumozó van, hogy végig lehet olvasni minden kommentet. (normális világban tízszer ennyinek kéne lennie)
3. Apámnak jó napja volt, nyert az Inter, a Real, nekem meg kevésbé, mert kikapott az Atlético és Barca
+1. Heves megyében szépek a lányok:heol.hu/index.php?apps=napszepe.

Asidotus 2007.12.23. 22:15:41

lányok: klikk a linkre, majd görgesd le kb a a közepéig.

crouchy 2007.12.23. 22:50:51

1megtanultam hogy az izlandiak meg a dánok is hasonlítanak egymásra(mmint h 2 izlandi egymásra, meg 2 dán egymásra)
2. megtanultam h a csapatom igencsak rapszodikus teljesítményt nyújt ebben az évben és ez valszeg így is fog maradni sajnos
3. megtanultam h nem ilyenkor kéne ide írogatnom.

amúgy meg mindenkinek boldog karácsonyt!

andree 2007.12.24. 00:52:26

1 Az olasz köcsögválogatottban most is lesznek inter hátvédek

2 A Juve sajna idén biztos nem lessz bajnok

3 Ha Várhidi és Rijkaard csapatot cserélnének, valószínűleg hasonlóan menne mindkét csapatnak. (na jó lehet a Barca kicsit javulna) :)

nuno 2007.12.24. 01:07:52

1. megtanultam, hogy hátrányban, kiábrándítóan rossz játéknál is inkább két kölyköt kell becserélni, mint egy korszakos csatárzsenit
2.megtanultam, egy olasz derbi simán lehet jobb meccs, mint a spanyol
3.megtanultam, hogy a Newcastle nem tud elég gyenge ellenféllel játszani ahhoz, hogy nyerjen is

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2007.12.24. 01:41:09

2. a Real nagyon erős lesz
3. Yaya Touré nagy és szerethető játékos lesz

rizla 2007.12.24. 01:46:10

"ha nem akarok agyrohamot kapni, akkor a Sport 1-ről le kell venni a hangot, mert vagyok annyira elfogult Interista, hogy kommentátort elfogult, Inter-ellenes trógernek tekintsem..."

ez érdekes, szerintem fülöp végig szopta az inter faszát. egyébként többnyire megérdemelten.

Hartog 2007.12.24. 02:26:30

1. megtanultam szeretni Manuel Almuniat
2. megtanultam Jamie O'Hara nevét
3. megtanultam, hogy "In Arsene We Trust"

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2007.12.24. 02:50:01

1. megtanultam, hogy Iniesta vak vagyok
2. megtanultam, hogy Iniesta a mutatot játékától függetlenül mindig a mérkőzés legjobbja
3. megtanultam, hogy iniesta, akkor is mezőny legjobbja, ha a kapuban áll és 25 gólt kap, mert ez nam az igazi posztja

Metgergo 2007.12.24. 09:31:07

1.Megtanultam, hogyha az Inter góllövőit játszom meg ruletten, akkor nyerek vele 2.Megtanultam, hogy Facchetti mezszámával is nyerek a ruletten 3.Tegnap az án napom volt (nyert az INTER, kikapott a Barca, egy csomót nyertem ruletten)

badblood 2007.12.24. 10:57:07

1. Megtanultam, hogy hiába Kaká az "atyaúristen", attól még a csapata lehet béna.

2. Tán Ancelotti, ill. Berlusconi megtanulta, hogy új kapus után kéne nézniük.

3. Megtanultam, hogy Ronaldinhonak is vannak színészi képességei.

Panu 2007.12.24. 10:59:32

Ezen a hétvégén megtanultam, hogy
1. attól még, hogy Marco Cassetti 20 perc után úgy néz ki, mint aki azonnal beadja a kulcsot, azért az utolsó percben még képes végigvágtázni a fél pályán és gólpasszt adni Tottinak.
2. a Milánt sem kedvelem jobban az Internél
3. szeretek Sevilla meccset nézni, ha nekik meg van kedvük focizni
(+1: türelmes családom van, akik remekül elviselik a focimániámat, még karácsonykor is...)

mujure 2007.12.24. 11:09:03

megtanultam, hogy
1. Pepe egy jó játékos
2. rijkaardnak végleg mennie kell
3. az Intert idén senki nem fogja be (ezt mondjuk eddig is sejtettem)

Greg36 2007.12.24. 12:51:36

2. Inzaghit kár volt lehozni, a műesése veszélyesebb volt, mint a meccs maradékában az egész Milan.
3. Oddonak fagyit kéne kiadnia egy cukrászdában, és nem labdákat beadnia egy rangadón.

tarhauser 2007.12.24. 13:12:52

1. csak 71 kg vagyok, így híznom kell - de megoldom, zabálok majd;
2. csatlakozván előttem szóló kommentelőkhöz, Dida valóban nem kapus, láttam a Népstadionban edzésen, ollózva rúgott gólt, posztot kéne cserélnie Pippoval, mert őt meg mindig eltalálja a labda valamely testrészén;
3. Pirlo hatalmas!

Forza Milan!

kavics30 2007.12.24. 13:50:20

megtanultam, hogy:
1., az inter lesz a bajnok (sajnos, bár tényleg jók)
2., ez a barca lehet, hogy tényleg nem nyer az idén semmit a hollandussal(sajnos)
3., igazad van Imici77: soha nem teszem ra tobbet minden szelvenyemre a szarkakat...:)

Ramon Serrano 2007.12.24. 13:56:42

1. Remelem masok is megtanultak, amit en mar regota tudok: Cambiasso Pista posztjan a vilag legjobbja.
2. Megtanultam Jimenez nevet. Honnan kapta elo ezt a gyereket Mancio? Szenzacios!
3. Az osszel megtanultam azt, amit evek ota nem voltam hajlando belatni, holott ezen a blogon mar regota mondogatjak: Cruz vilagklasszis csatar.

Tábornok 2007.12.25. 06:51:17

1. az olasz foci a legjobb a világon.

2. Oddo már a lazioban is egy kalap senki volt, Milanban sem tanult meg focizni.

3. Barca csak középen képes támadást erőltetni, akkor is, ha teljesen eredménytelen.

krysal 2007.12.25. 22:16:12

1. Ha jobb a Real, akkor is a bírók segítik, és ha Jobbként győzik le a Barcelonát, akkor még jobban gyűlölik.

2. A spanyol bírók a legrosszabbak a világon.

3. Sneijdernek le kellett volna a meccs előtt vágni a kezét, hogy nyugalmas legyen a poszt.

rizla 2007.12.25. 22:44:20

engem csak megerősített a forduló dolgokban, amiket eddig is tudtam, de átismételhettem mégegyszer:

1. dida szar kapus
2. a barcelona idén semmit sem fog nyerni
3. a real úgy játszik, mint egy kicsapat, csak többet érnek a játékosok

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2007.12.25. 23:04:45

1. inter olasz bajnok lesz,
2. realt meg a camp nou-ban is tamogatjak a birok,
3. messi nelkul tenyleg nem megy a barcanak, es ronnie - sajnos - mar komoly meccseken sem kepes a csapat vezeregyenisege lenni

Hyni 2007.12.27. 09:16:15

Megtanultam hogy attól még hogy El Classico,nem feltétlen a forduló zárómeccse este,így vasárnap 21 órakkor egy Murcia meccsen kell megtudnom hogy Barca-Real 0-1 végeredmény...

Megtanultam hogy elfogulatlan néző számára Dida roppant jó kapus,hisz' mosolyt csal a néző szája sarkába...

Megtanultam hogyha a QPR ellen teszek Buzsáky 2-őt rúg, ha viszont legalább egy döntetlent megszavazok nekik,kikapnak...
süti beállítások módosítása