Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog, amit megtanultál a fordulóban

2007.12.17. 10:35 habitang

Kedves Olvasóink, ez bizony a Ti rovatotok lesz! Három dologra vagyunk kíváncsiak, amelyre az aktuális forduló meccseit bámulva jöttetek vagy egyenesen döbbentetek rá, netán kiszámoltátok vagy megfigyeltétek, vagy egyéb legális módon tettetek szellemi ingatlanná. (Az ötletet mi a Caughtoffside.com c. blogról adaptáltuk, azt, hogy ők honnan, azt nem tudjuk. De ha az övék, hát respekt.)

Játékszabályok és útmutatás:

1. Mi sem fogunk minden szabáyt halálosan komolyan venni

2. Senki nem fog megharagudni, ha háromnál többet írsz, de akkor írj hatot és foglald két kommentbe.

3. Nem baj, ha háromszor ugyanazt írod. Azt úgy fogjuk értelmezni, hogy nagyon megtanultad, és senki nem veheti már el tőled. Galla Miklós is kétszer vett meg egy CD-t, mert azt akarta, hogy nagyon meglegyen neki

4. Azt, hogy egy olvasótársadról, vagy kommentjéről mi a véleményed, nem a meccsek alatt tanultad. Ezt például halálosan komolyan vesszük.

5.) Játékosról, edzőről, stadionról, riporterről sokminden belefér, de bárkinek az anyját akkor kurvázhatod csak le, ha igazolod, hogy már fizettél neki. Ez is komoly.

6.) Rólunk sem meccsnézés közben tanultál, de mi azért megszoktuk..

7.) Ne habozz sokat, az ember nem gondolkodik azon, amit tényleg megtanult

95 komment

Címkék: három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr68266316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_benito · www.nst.blog.hu 2007.12.17. 10:49:40

1. megtanultam nem könnyek között nézni a Serie A taballájára. nem volt könnyű, de már egész jól megy.

2. buffon a világ legjobb kapusa

3. megtanultam zuhogó hóban, nyári gumival vezetni úgy, hogy közben habitang liverpool-meccs utáni könnyeit törölgetem verbálisan az egyik, mérhetetlenül befosott kiskutyám fülét vakargatva a másik kezemmel.

bigchange 2007.12.17. 11:01:18

1. Már korábban is sejtettem, de most örökre megtanultam, hogy az angol csapatok egymás közt eszetlenül, passz nélkül "játszanak": futnak, rúgnak, csúsznak. (Az Arsenal szerencsére nem angol csapat, ezzel megmentette valamennyire a tegnap délutánomat a teljes csődtől.)

2. Megtanultam tisztelni (őszintén: inkább csak próbálom elfogadni) Inzaghit.

3. Megtanultam, hogy a Real hazai meccsein le kell venni a hangot és zenét kell hallgatni. Egyrészt a folyamatos trombitaszó, másrészt Horváth Ferenc orgánuma miatt

Count Adyn 2007.12.17. 11:17:43

1.Megtanultam jót nevetni azokon akik szerint Del Piero öreg és lasssú.

2. Bár Buffon a világ legjobb kapusa, de Molinaro a talján Vanczák Vili.

3.A jövő héten meg kell tanulnom drukkolni a Milan-nak, mert gyorsan eldőlhet lényegében hogy ki nyeri a Serie A-t :/

osztovata 2007.12.17. 11:28:13

Kedves bigchange
sajnos a MU vagy a Chelsea sem "angol" csapat, ilyeneket vszleg csak a táblázat alján vagy az első ligában találni. De veled ellentétben én legjobban az angol meccseket szeretem, mert mindenki megalkuvás nélkül küzd, hatalmas az iram, kevés a szabálytalanság, és sok a jó játékos.

Beyonder 2007.12.17. 11:34:55

1. Megtanultam, hogy sopcastes meccsnézés alatt ki kell kapcsolni a fájlcserélőt, mert szaggatni fog az a kurva kép.

2. Megtanultam, hogy az Anfield mégsem olyan félelmetes hely.

3. Megtanultam, hogy az Arsenál idén 'valóban' veszélyes lehet a MU-ra.

habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.17. 11:37:36

osztovata

Bár tudjuk, éppen mi írtuk, hogy nem veszünk minden szabályt halálosan komolyan, de azért az első négy komment között felrúgni minden határt csúnya dolog!:)

Kérjük a három dolgot!

Gabez 2007.12.17. 11:43:04

1. egyetlen juve-s sem lát túl buffonon, ha véd egy nagyot, pedig mások is védenek nagyokat, lásd frey vagy iker
2. az inter anélkül ver meg mindenkit, hogy fel lenne pörögve, mert ennyi is elég jelenleg - ez így hosszú távon bizony unalmas lesz
3. a roma-nak viszont fel kell pörögnie fejben, ha nyerni akar, mert anélkül nekik nem megy

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2007.12.17. 11:55:20

1. A Valencia menthetetlen
2. A spanyol bírók menthetetlenek: legalább fogadnának a meccsekre és koncepció alapján fújnának félre, de ez az össze-visszaság nagyon gáz
3. Torni Barnabás példaképe Szikora Robi - ennyi feliratot öltönyön kizárólag a "csikidám" királyán láttam

seahawks 2007.12.17. 12:03:22

1 Át kell térnem UPC-directre, hogy nézni tudjam a premier league-t.
2. A Liverpool FC a legnagyobb!!!
3. Még mindig utálom az olasz focit.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2007.12.17. 12:10:05

1. megtanultam én is, hogy a fájcserélő és az internetes mérkőzés közvetítés nem megy egyszerre.
2. megtanultam, hogy a Liverpool tényleg nem képes nagy csapatok ellen teljesíteni (glory,glory manutd)
3. megtanultam, hogy nem is olyan unalmas az olasz foci
+1 (a kakuk tojás) megtanultam, hogy egy sportoló életére nagy hatással van ha Jessica Simpson a nője

ja és ígérem megtanulok egyszer helyesen írni

VaracskosGörcs 2007.12.17. 12:23:47

1.megtanultam hogy Del Pieronak néha még kijöhet a lépés, de már egyre ritkábban
2.megtanultam hogy olyan nincs h Trezeguetről kifelé pattanna(mondjuk ez eddig is elég biztos volt)
3.Buffon azért a világ legjobbja mert kb 3 éve nem volt egy potyája sem, emellett hihetetlen reflexei vannak, míg ez másokról nem mondható el(pl Frey--Ukrán-Francia, jól elvágta magát a válogatottban szerintem,, Ikerről most nem ugrik be semmi, de nem nézek nagyon spanyol focit, de aki még hasonló szintű az Julio Cesar, tőle se sok hibát látni)

gyz 2007.12.17. 12:38:30

1. Megtanultam/tudtam, hogy egy - amúgy kitűnően játszó - magyar futballistának 3-4 birminghami év sem volt elegendő egy középfokú angol nyelvtudás elsajátításához.

2. Megtanultam, hogy a West Ham kizárólag akkor képes értékelhető produkcióra, ha nem nézem a meccsüket. Ezentúl tehát nem is fogom.

3. Én nem most tanultam meg, hogy Buffon a világ legjobb kapusa.

mickeyknox 2007.12.17. 12:44:42

1. megtanultam, hogyha hétvégén nincs időm meccseket nézni, nem tanulok meg semmit.

Panu 2007.12.17. 12:52:31

1. Megtanultam, hogy igenis tudok bundesliga meccset nézni, amennyiben azt Horti Gábor közvetíti.
2. Megtanultam végignézni az inter meccseit, anélkül, hogy elaludnék, rágógumival a számban. (a rágó kimoshatatlan, de tényleg!)
3. Megtanultam, pontosabban inkább most realizálódott bennem, hogy a legordenárébb, legidiótább sapkaviselet dívik manapság az itáliai futballpályákon, és környékükön.
(Buffon sapijától majdnem sikítófrászt kaptam.Ikább faggyanak le a fülei, azokra nincs szüksége a védéshez!)

Coupe 2007.12.17. 12:53:35

1. Megtanultam, hogy Inzaghi aktív játékos pályafutása tanújának lenni legalább akkora dolog lesz egy évtized múltán, mintha Pelét láttam volna még élőben futballozni.
2. Megtanultam, hogy Inzaghi gólérzékenységéhez foghatót senki más esetében nem láthattam az elmúlt tíz évben.
3. Megtanultam, hogy nem feltétlenül a legfelkapottabb nevek jelentik a modern labdarúgást, Inzaghi gyakorlatilag mindenki másnál folyamatosabb, kiegyensúlyozottabb és nem utolsó sorban eredményesebb játékos.
+1 Inzaghi a modern futball legnagyobb jelensége, még ha elismertsége, díjai és felkapottsága köszönő viszonyban sincs kiemelkedő sportemberi magatartásával és produkciójával.
+2 Nem vagyok kifejezetten olasz futball megszállott, de elmondhatom majd, hogy én láttam még Inzaghit játszani és nem volt még egy ilyen képességű és hatékonyságú csatár.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2007.12.17. 12:59:22

1. Ha bevan kapcsolva a tévé, akor mi lakodalmas rokkot szoktunk nézni, de mivel a Jocó az tuggya a focistákat, meg a Ferenc is eggy mekvilágosodot ember, ezér mindik tájékosztatnak benünket aról, hogy ki volt a szabájtalan, és kinek keletet volna a belét is kirugni a valagábol. Most is mekmondot mindent a Ferenc, de elfelejtetük, hogy mit mondot, mer a Károj elalutt az asztal alat, és fokpiszkálót duktunk a fülébe, és beletetük a zsiroskenyeret az ölébe, hogy asziggye, hogy megin mekvolt neki, asztán meg kezdődöt a lakodalmas rokk. Aszt tanultuk, hogy mindik kitudódik az igasság, akor is, ha nem nézünk tévét, csakmost a Jocó kórházba van, mer mirigye van neki, ezér ő nem világositot minket mek, csak a Ferenc.

2. Aszt is mos tanultuk mek, hogy a jobminőségü körteízü szeszitalt is hamisittyák, mer monta a kocsmáros, hogy az a kapus focista. az azér eset el, mer neki a cserkóízübe tetek eggy körteízü tabletát, így egy kicsit kóvájgot a feje, és eszt aláirom, mer nekünk ám a kocsmáros csak minőségi gyártmányt szerez be.

3. Monta a jósnő, hogy nem mindenkinek van az aurájába opálazur rétek, mer amikor futotak a tévébe a focisták, és elkezdet csikos leni a kép, akor az aurájuk kicseleszte őket, és ezér nem láccotak ojan jól, és nem pedik a kocsmáros zavarta meg a kis vibrátorjával az adást, amit külön ere a célra fejlesztetek ki, mer a nézés közbe elfelejtettünk inni.

r_magpie 2007.12.17. 13:02:24

1. A Toon Army tagjainál nincsenek jobb, lelkesebb, hangosabb, hálásabb away fan-ek.

2. Sokadjára megtanultam, hogy soha ne mondjam, hogy soha. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer hangosan fogom követelni Viduka becserélését kedvenc csapatomba, és kiugrok a bőrömből egy Joey Barton-gól után.

3. Bréma-meccs elé MINDIG érdemes leülni.

delp 2007.12.17. 13:03:29

1 Buffon nem ember.
www.youtube.com/watch?v=EFhP9zuF3N4

2 Del Piero nem világklasszisok ellen továbbra is világklasszis.

3 Szeretem Cassanot.

gyedmatroz 2007.12.17. 13:14:57

1, Megtanultam, hogy ha van Nistelrooy gólt szerez a Madridban, akkor nyer a csapat.
2, Megtanultam, hogy a Valencián lassan már csak a csoda segíthet, vagy a téli szünet. Esetleg egy Csernus.
3, Megtanultam, hogy a Madridnak mákja van az el classicóval, mikor Messi éppen előtte egy héttel dől ki egy hónapra.

BBking · http://bbking.blogspot.com 2007.12.17. 13:23:55

1. Megtanultam, hogy noi kezimeccset nezni nyugtato nelkul felesleges (ha magyarok jatszanak, azzal is)
2. Megtanultam, hogy Cseh Laci a legnagyobb kiraly
3. Tevezt kellett volna a Liverpoolba vinni Mascherano helyett

WallyB 2007.12.17. 13:24:13

1 Megtanultam, hogy ez az Inter már nem az az Inter (Mr. X csapata, amelyik akkor is tökönrúgja saját magát, amikor nem kéne)

2 Megtanultam, hogy egy angol bajnoki rangadót eldöntő gól és egy NHL meccs hosszabbítása között csak annyi a különbség, hogy utóbbit jégen, ütőkkel, védőfelszerelésben játszák, de mind a kettőn egy gól dönt, ráadásul marhára hasonló.

3 Megtanultam, hogy Pippo Inzaghi igenis tud az ötösön kívülről is gólt szerezni, bár nem bánnám, ha a következő meccsén nem szerezne egy gólt sem. Se ő, sem a csapata. :P

dif_ferenc 2007.12.17. 13:25:25

Megtanultam, hogy

1. Ha Messi megsérül, akkor tényleg megsérül

2. Eto'o ra nagy szüksége van a Barcanak, annak ellenére, hogy mostanában Will Smith-re hasonlít.

3. Yaya Toure-nak vannak a világon a legviccesebb fülei.

Flankerr 2007.12.17. 13:37:48

1. Ha nevetni is akarok focieredmenyek olvasasa kozben, ide kell jonnom.

2. A heten lesz az EL Classico

3. Megtanultan anyazni az angol bajnokik kozvetittesenek rohadt lenyulasos athelyezese miatt

Cs... 2007.12.17. 13:39:38

1. Megtanultam, hogy a Donadel hasonlít Dombi Zétényre.

2. Megtanultam, hogy a La Gazzetta mellett a BBC-nek sem szabad hinni a forduló beharangozóban.

3. Megtanultam, hogy ha Zs kolléganőm melleire gondolok elalvás előtt, vele álmodom.

Davoman 2007.12.17. 13:42:03

1. Megtanultam, hogy Gallas jobb, mint Ashley Cole

2. Megtanultam, hogy a Chelsea támadójátéka Drogba nélkül töketlen

3. Megtanultam, hogy olyan tempó, mint a Liverpool vs. egyéb nagyvadak meccseken nem nagyon akad.

Frigo 2007.12.17. 13:47:02

1. Megtanultam, hogy ha Liverpool - MU-t akarok nézni kocsmában, akkor azt csak két kocsmában tehetem meg egész Budapesten. Mindakettőt Champs-nak hívják. Ráday utca lezüllött, és a Sportfogadó azonnal változtassa meg a nevét!!!

2. Megtanultam, hogy ha Liverpool - MU-t akarok nézni kocsmában, akkor előre kell asztalt fogaltatnom a Champsban, mert különben baszhatom.

3. Megtanultam, hogy ha Liverpool - MU meccs helyett beülnék sörözni valahova, ha már a ameccset úgyse láthatom, akkor nézzem meg a kocsmakereso.hu-n, hogy melyik kocsma van nyitva vasárnap délután a környéken, mert magamtól aligha találok.

Frigo 2007.12.17. 13:48:52

1. Megtanultam, hogy az angol PL csapatok, nem igazán angolok, de az Arsenal egyáltalán.

2. Megtanultam, hogy éppen emiatt bajnokesélyesek.

3. Megtanultam, hogy ha már divatdrukker vagyok, legjobb, ha az MU-é. Mert évek múlva is nagyon jó csapatuk lesz, íg nem kell hamar váltanom.

drani 2007.12.17. 13:55:41

1. Hogy a Romát ne tegyem meg legközelebb idegenben a Torino ellen.

2. Hogy az Inter majd csak tavasszal kezd el bukdácsolni.

3. Megtanultam, hogy mekkora szerencsém volt, hogy láttam azt a Juvét, amiben DelPiero mellett Inzaghi játszott (meg Zidane)

gyedmatroz 2007.12.17. 14:02:05

1, Cassano képes egy sárga lap miatt a földhöz csapkodva magát bőgni.
2, A Valencia játékosait fel kéne pofozni, mert most 11 ember külön-külön játszott, csapatnak nyoma sem volt, mindenki azt tette, amit kedve tartott.
3, A Deport előbb szétlpta az elnökség, most meg teljesen tönkrevágja. Azért remélem, nem esnek ki.

grigorij (törölt) 2007.12.17. 14:06:25

1. Erősödött bennem a tudat, hogy az angol meccseken háromnál többször nem passzolnak egymásnak az azonos csapat játékosai!
2. Megnyugodtam, hogy a Milan mindig nyer, ha valóban van tét!
3. Megynugodtam, hogy az idei Aranylabda méltó helyre került!
...

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2007.12.17. 14:07:11

1. Megtanultam, hogy olaszországban a szurkolóknak van honnan tanulniuk az agressziót meg ilyen csúnya dolgokat (Torino-Roma)
2. Megtanultam, hogy a madrid nagyon mákker csapat
3. Messi nélkül nagyon nehéz lesz, de Eto'gol nagy király

grigorij (törölt) 2007.12.17. 14:08:21

4. Megnyugodtam, hogy megvan a 14:0
5. Ismét bizonyított, hogy egy hülye picsa mekkora hatással van a férfiakra!
6. Bizonyosságot nyert, hogy a hsz-ekben sokkal több bölcsesség van, mint az eredeti szerzők cikkeiben...

szbszig 2007.12.17. 14:12:16

Kicsit tágabban értelmezve a feladatot:

1. Megtanultam, hogy a Caughtoffside.com-nak van egy hülye játéka, amiben le kell írni, mit tanultam meg az elmúlt napokban.

2. Megtanultam (szomorúan), hogy a BL-csoportkörben egy ideje már nincs semmi izgalom, és nem történik semmi nagy meglepetés. (És ez a mostani még relatíve izgalmas is volt a tavalyihoz képest, mert kiesett a Valencia és a PSV.)

3. Megtanultam az anyagot a holnapi vizsgára. (Azaz hogy nem, de nagyon erősen próbálom ezt elhitetni magammal...)

pote · http://nst.blog.hu/ 2007.12.17. 14:32:00

1) ha valamilyen meccs(ek)et nagyon varsz, azok szoktak legbenabbak lenni (SundayGrandSlam)

2) hogy a legendasan sportszeru angol bajnokik lassan legendasan nem sporszeruek

3) hogy hiaba rugsz mesterharmast, akkor is ki tudsz kapni (Wigan-Rovers)

WallyB 2007.12.17. 15:20:04

1 Azt is megtanultam, hogy ha az ember egy csapat ELLEN szurkol, az átlalában nyerni szokott... (Juve, ManUtd). Úgyhogy mea culpa és respect.

2 Megtanultam, hogy ha egy NFL meccsen elalszom, akkor azt követően még LEGALÁBB EGY touchdown születik.

3 Megtanultam, hogy olasznak hangzó nevű játékos is okozhat meglepetést... ugyebár Dahlin is svéd volt...
www.inter.it/aas/squadra/player1?codgioc=G0823&L=en&stagione=2007/08

Romanes eunt domus 2007.12.17. 15:26:40

1. A Milan a világ legjobb csapata (bizonyítottan :) )

2. Soha többé nem nézek angol bajnokit, főleg akkor nem, ha a Liverpool játszik.

3. Pippo egy isten. Kaká meg kettő

habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.17. 15:30:03

balinhosa

Félve kérdezem: mi lenne, ha Kaká a Liverpoolba igazolna?:))

Romanes eunt domus 2007.12.17. 15:40:54

ja, és +1. Az a Sevcsenko, aki egykoron a kedvenc játékosom, és a példaképem is volt, és a világ legjobbjának tartottam...egy zsák sz.rt nem ér...

habitang:
Ha Kakát kielégíti az, hogy 5 évente nyerhet egy FA-kupát, hadd menjen :)) De Benítez úgyse venné meg, mert technikás, és szépen focizik :))

calcio_di_rigore 2007.12.17. 15:43:30

1, Megtanultam, hogy a nagy angol rangadókra tuti tipp a "kevesebb gól lesz mint 2,5".

2, Megtanultam, hogy hiába a fizikailag tökélyre fejlesztett futballgladiátorok újhulláma a pályákon, a zsenik mindig zsenik maradnak (Del Piero).

3, Megtanultam, hogy Buffon minimum szobrot érdemel, amiért a világ legjobb kapusaként, Aranylabda várományosként, a bizonytalansággal átitatott B-ligás szezonban is kitartott csapata mellett. Köszönjük Gigi!

rowi 2007.12.17. 15:44:33

megtanultam, hogy

1., kézilabdában, ahol van negyeddöntő, ott mi nem nyerhetünk

2., a Chelsea még mindig jó, de Drogbával könyebb

3., szép szép az a 14-0 de a döntő Arizonában lesz, ott pedig nem fog havazni...

sh4d0w 2007.12.17. 15:51:08

habitang:

1. Kaká sose' igazolna Liverpoolba

2. lásd 1.

3. Kaká-maestro mindig a Milanban fog jáccani, mer megmonta...

montipájton 2007.12.17. 16:02:41

1. Megtanultam, hogy attól, hogy ejakuálni illik a liverpooli közönség folyamatos bőgésétől, még nem fogom megérteni, mit szeressek a csapatukon.))

2. Megtanultam, hogy nem minden Világ Kupa-döntő végződik 1-0-ra. ))

3. És hogy még Cech is tud hibázni. Marad az egy tökéletes kapus: Casillas. (Buffon, Buffon... olyan ismerősen hangzik... na, mindegy. ))) )

r_magpie 2007.12.17. 16:15:17

4. Sportkommentátoraink még mindig nem tudják objektíven szemlélni, ha egy magyar játékos is a pályán van egy külföldi csapatban. (lásd még: Léderer Dárdai iránt érzett heves szerelme)

5. Azok a magas hangú madridi trombiták nem a tévém hibájából szólnak olyan irritálóan otrombán - ha már mást is zavar.

6. Játsszon bármilyen gyenge, alacsony színvonalú, dögunalmas meccset a csapatom, akkor is az lesz a hétvége legizgalmasabb, legpörgősebb, leginfarktusgyanúsabb 90 perce.

broáf 2007.12.17. 16:39:53

1/a A Liverpool a bajnokságban mindig csak a sehol sem jegyzett kiscsapatoktól kap ki. (Reading és MU)

1/b Ettől még a Liverpool a legjobb csapat.

1/c Toronymagasan a legjobb.

nasteey 2007.12.17. 16:42:35

1., Megtanultam, hogy relatíve béna kezdővel is meg lehet verni egy padlón lévő csapatot

2., Megtanultam, hogy a Barcában nincs olyan, hogy mindenki egészséges.

3., Megtanultam, hogy komment-írás közben ne bambuljak annyira, hogy ne vegyem észre, hogy vérzik az orrom... :/

United82 2007.12.17. 16:52:56

1.Akkor is nyerünk egy középcsapat otthonában(liverpool), ha szarul játszunk!.(Glory United!)

2.Akkor is nyerünk az Anfielden ha 1 helyzetet alakítunk ki az egész meccsen.(azt hittem a tavalyi 1-0 véletlen volt, de nem, ez tudatos:D)

3.Tevez tud gólt lőni az Old Traffordon kívül is! (eddig 8-at rúgott otthon, ezvolt az első idegenben rúgott gólja:))

+1 A Pool sose lesz bajnok (bár ezt a hétvége előtt is tudtam:D)

smartdrive 2007.12.17. 17:13:16

megtanultam, hogy potom nyolc év késéssel hirtelen mindenki megtanulta Frey nevét

rexford 2007.12.17. 17:18:06

1. Megtanultam, hogy meccsnapra sosem szabad születésnapi zsúrt szervezni a gyereknek.

2. Megtanultam, hogy a meccsnézés elmaradása miatti frusztráltság hatásosan csökkenthető becherovka és martini együttes fogyasztásával.

3. Megtanultam, hogy a fent nevezett kombó utóhatásai erőteljesen apasztják a hétfői kommentezéshez feltétlenül szükséges harci kedvet.

gyz 2007.12.17. 17:22:04

4. Megtanultam egyaránt utálni a MU-t és a 'poolt, amiért elvitték a WHU-ból Benayount és Tevezt. Most x-edik sztárok, nálunk istenek voltak.

5. Sokadszorra is szembesültem a ténnyel, hogy egyszerűen nincs irritálóbb figura a PL-ben a pálcikaembernél, akinek a puszta látványa fizikai fájdalmat okoz.

6. Megtanultam, hogy ha a magyar sportsajtó úgy dicséri Hajnalt, hogy sokat volt játékban, és kapura is veszélyes volt, az a valóságban azt jelenti, hogy kihagyott két akkora ziccert, amivel simán eldönthette volna a meccset.

Oarbeaskoa 2007.12.17. 17:41:39

1. Megtanultam hogy száraz, rideg, teljesítmény centrikus, önző ember közötti komunikáció semmire nem visz, mégha ti látogatottságot akartok tőlünk, mi meg hasznos tippeket tőletek.

2. Megtanultam hogy a magyar ember nagyon önző, irigy, és hogy ezt nem ismeri el. Ösztönlény.

3. Megtanultam bízni egy bizalmatlan világban. Barátokra lelni.

4. Elkezdtem megtanulni ráérezni a meglepetésekre. Bejött hogy nem nyer a Lyon, a Roma, a Mallorca, Atletico, Empoli, Portsmouth.

5. Kezdem megtanulni jelenben lenni. Ahogy a jó manager is mindig azon hétvége legjobb formájában levő 11 emberét küldi pályára. Hiába van egy Ronaldinho, meg egy Gerrard.

danesdzsu2 2007.12.17. 17:58:42

1. Rájöttem, hogy az emberek többségének fogalma sincs a jó kapusteljesítményről, mert akkor egy egyébként remek Buffon védés miatt nem emlegetnének olyanokat, hogy a világ legjobb kapusa. Hogy ne menjek messzire, nekem nagyobb védések is kicsúsztak szerdán, csak elfelejtettek felfedezni:) De a világ legjobb kapusa még csak nem is abban a bajnokságban véd.

2. Véletlenül sem szabad leülni olyan meccset megnézni, ahol két nagycsapat játszik. (Kivéve a városi rangadók, és az El Classico)

3. Könnyebben verjük meg a volt szovjet utódállamok válogatottjait jégkorongban, mint fociban.

crouchy 2007.12.17. 18:07:23

én ehhez fáradt vagyok. másodzsro olvasom el de nem értem:D

crouchy 2007.12.17. 18:09:31

stílszerűen harmadikra értettem meg.

geem5 2007.12.17. 19:19:21

1. tegnap meccs közben megtudtam,hogy sokminden kikötött már liverpoolban, de a premiership még nem

2.szintén itt kiderült, hogy mostanában nem is fog..

3. pár órával később megtudtam, hogy ez a chelsea, már nem az a chelsea (amit persze annyira nem bánok)

Tábornok 2007.12.17. 19:22:38

1.
Tudtam a MU nak drukkolni, az okát még nem tudom, majd tanulmányozom magam, de én ugy szeretek meccset nézni, ha szurkolok valamelyik csapatnak( lányom persze a poolnak, s megtanulta, hogy Cisse már nem ott játszik, pedig várta nagyon)

2.
Anelka egy csiszolatlan gyémánt, Romába vele, amig nem késő.

3. Megtanultam, ha élőben nézem a Roma meccseit, akkor általában szarul játszanak, s hogy milyen infarktus árnyékában élni.

Bendeguzi (törölt) 2007.12.17. 19:40:02

1. Megtanultam, hogy nincs is szarabb annál mint 2 nővel meccset nézni kocsmában.

2. Megtanultam, hogy egy kisgyerekkel tuti jobb meccset nézni, mert ő lehet, hogy majdnem annyit kérdez mint 2 nő, de legalább a tv-t nézi és nem a hátát mutatja a képernyőnek.

3. Megtanultam, hogy ha a világ legjobb kapusa nemérdekelkicsoda, akkor is a világ legjobb balhátvédje Evra. (és ő a világ egyik legjobban cselező , balközepe és baloldali támadója is).

kelta 2007.12.17. 19:45:41

1. megtanultam szeretni a realt
2.meggyülöltem a porugálokat
3. szurkolni kezdtem a liverpoolnak,
remélem rafa tudja mit csinál

2007.12.17. 19:55:51

1/ megtanultam, hogy ha nincs eurosport2-öm, akkor nem fogom nézni az angol bajnokikat.

2/megtanultam, hogy Buffon a legjobb a világon, de azért vannak még előtte.

3/megtanultam, hogy Zanetti-t lassan el kell kezdenem baromira kedvelni.

andras3 2007.12.17. 20:02:37

1, nem letezik rossz inzaghi, csak alacsony a tet (3 donto, 5 gol)

2, az argentinok mar nem tudnak gyozni - meg riquelme nelkul sem

3, kaka allva nem tud cselezni, csak futtaban

luqe 2007.12.17. 20:19:13

1. Megtanultam, hogy Kaká egyáltalán nem tud cselezni :)
2. Megtanultam, hogy Marcelo mindent tud, csak védekezni nem, hisz középcsatár.
3. Megtanultam, hogy a sztereotípia sem véletlen kialakult előítéletesség.

Vaader 2007.12.17. 20:23:24

1. Megtanultam, hogy a digittévénél az életben nem lesz eurosport2
2. Megtanultam, hogy ha előfizetek eurosport 2-re, akkor jön a sport 3 és megint nem látok angol bajnokit
3. Megtanultam a gazdaságpolitikát, így nem volt időm sopcaston se meccset nézni.

2007.12.17. 20:39:51

1. Megtanultam, hogy Gudjohnsen mégsem olyan rossz játékos.
2. Megtanultam, hogy Arséne Wenger a világ egyik legjobb edzője
3. Megtanultam, hogy a lóvé nélküli argentín foci semmit nem ér

szferi 2007.12.17. 20:57:58

megtudtam, hogy a 'Pool csak benítez nélkül lehet bajnok

rájöttem, h a Roma a büdös életben nem lesz bajnok, de még egy olasz kupa is álom

olvastam, hogy inzaghi még mozog

szferi 2007.12.17. 21:16:01

és hatvanharmadikként érkeztem kommentelni...

... ebből megtanultam, hogy kis hazánkba bármilyen külföldi reality vagy web 2.0ás kezdeményezést sikerrel át lehet ültetni. Ráharaptunk! :)

crouchy 2007.12.17. 21:16:45

1megtanultam hogy hogy szól a lesszabály szövege
2. megtanultam hogy hajdú b. összekeveri Osheat Carrickkel, a knézy pedig Chelsea drukker.
3. megtanultam hogy anyámnak oriási nagy segge van úgyhogy ha nem ülök ki az ágy szélére akkor le fogok késni a gólokról, mert mindig akkor áll be a tv elé, és ez nem jó dolog.

crouchy 2007.12.17. 21:20:51

1.megtanultam hogy benayoun meg kuyt nem jó együtt
2. megbizonyosodtam róla hogy már csak egy csapat ijed meg az Anfieldtől, A liverpool(aszsem ezt már mondtam)
3. megtanultam hogy beníteznek nagyon nem megy Fergi ellen, de ennek ellenére már nem utálom annyira, nem tudom miér

crouchy 2007.12.17. 21:26:55

jah és még valami: megtanultam hogy nekünk legfeljebb a második tizenegyest adják meg minden meccsen..

Count Adyn 2007.12.17. 21:36:27

+1 tőlem:
Megtanultam hogy a barátnőmnek ne próbáljam elmagyarázni, hogy mi a les, illetve miért van hosszabbítás, ha megkérdezi ezeket:DD

szferi 2007.12.17. 21:49:03

még azt is megtanultam, hogy 1 valamirevaló ellenfél legyőzésével is lehet trófeát nyerni, egy elbaszott szezon utáni magyarázkodásnál majd ezt a (majdnem) semmit is el lehet sütni

rbaggio 2007.12.17. 22:13:25

Megtanultam, hogy befejező csatárból is lehet középpályás.
Megtanultam, hogy az igazán gyors ellentámadás egy indításból, egy átvételből (az sem baj, ha sarokkal), némi labdavezetésből (szigorúan gyorsabban, mint a védő labda nélkül) és egy baromi pontos lövésből áll. És ezt meg lehet csinálni 12 percen belül kétszer!
Megtanultam focimeccset csak nézni,de nem hallgatni!

+1 kicsit off:
Megtanultam, hogy a világ (talán) legkevésbbé eseménydús sportját (NFL) is lehet hihetetlen izgalmasan közvetíteni. (Most tényleg. Nem hittem volna, hogy az ember várja a vasárnap 22:15-öt...)

rbaggio 2007.12.17. 22:19:03

Megtanultam, hogy Pandev hasonlít Kristonra. Csak több gólt ér el. Például a heti összes Lazio gólt...
(és Cruznak is érdekes füle van).

BruceWayne 2007.12.17. 23:24:26

1. megtanultam a sok tavalyi Sport2-es PL meccs és néhány idei kósza Scottish PL pillanat után kurvára nem hiányzik nekem most a britt foci (de azért eurosport 2 száksz, eurosport 2 basszódj meeeg)

2. Cassano még mindig egy pszichiátriai eset hülye kis hisztis picsa primadonna zseni, aki csak beteljesedetlen ígéret lesz és meg se fogja közelíteni azt a szintet amit tehetsége alapján meg kellett volna már rég.

3. megtanulták végre az emberek hogy ez a Julio Ricardo Cruz mennyire baszott jó csatár lett az Interben (most öszintén, a feyenoordba és a bolognába volt ennek a közelében, emlékszik tőle valaki ilyen fokú hatékonyságra és precizitásra?), és hogy milyen jól játszik már 2-3 éve, én meg megtanultam hogy egy focista 30 éves kora után is fejlődhet és beteljesedhet.

Sladin 2007.12.17. 23:55:46

1. Megtanultam, hogy a MU, mindig képes egy gólra a Pool ellen.
2. Megtanultam, hogy ha a Pool gólt lő az vmikép csodával ér fel. (Bár Torres ebben néha megkérdőjelez)
3. Megtanultam imádni a pool-t és gyülölni egyik legjobb haverom Liverpool-MU rangadó után. (Mindig röhögve hív fel, hogy nyert a csapata.) Egy másik haveromat egyszer és mindenkorra leszoktatta erről a Pool 2005-ben. (a meccs szünetében hívott fel, és én nem hívtam fel a végén)

badblood 2007.12.18. 00:17:45

1. Még mindig nem tanultam meg elolvasni az összes postot

2. Megtanultam, hogy felállt Arsenal védelem ellen impotens a Chelsea (valszínű Drogbával is az lett volna)

3 Megtanultam hogy Avram "jó haver" Grant, és Hent ten Cate mégse José Mourinho...

badblood 2007.12.18. 00:29:13

Kedves bigchange, osztovata : Wayne Bridge, Ashley Cole, Joe Cole, Frank Lampard, Shaun Wright-Phillips, John Terry, Steve Sidwell... azért van eppár angol játékos, (több mint pl. az ágyúsoknál :)) ) sőt, többségük válogatott is...

Ja, és az angol labdarúgó-játékvezetők még mindig nem tanulták meg mesterfokon űzni eme "foglalkozást"

wan2bee 2007.12.18. 00:31:06

1, Megtanultam, hogy ha jaratni akarom itt a pofamat, akkor nem tudom kikerulni a regisztraciot

2, Megtanultam, hogy a Chelsea Murinho nelkul olyan, mint macska karmok nelkul.

3, Megtanultam, hogy az Arsenal miert lesz bajnok iden

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2007.12.18. 02:43:16

megtanulok azzal együtt élni h paolo maldini nem lesz a keretben.

megtanultam h pippo inzaghi a legnagyobb király (ez nem újdonság).

sajna megtanultam h a zinter szarból is palacsintát csinál, s ez nem jó ómen a milanói derbyre nézve.

jasszgeri 2007.12.18. 03:11:05

1.) megtanultam fergusson nevét egy lapon említeni a michels, herrera, sacchi trióval.
2.) megtanultam, h a man utd 2007 csapata.
3.) megtanultam, h a red devils ellen képtelenség szép focival nyerni. csak pontrúgás, kamu 11-es és oltári mák útján lehetséges, mert a világ legjobban kontrázó csapata.

=)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2007.12.18. 08:40:04

1, megtanultam, hogy rotációval működő csapat sosem fog PL-t nyerni, ellenben BL-ben sokáig juthat, ugyanezen oknál fogva.

2, Megtanultam, hogy szeretett MU-m sokat ócsárolt Brown-ja , remek játékra is képes ha rendszeresen lehetőséget kap.

3, Megtudtam, hogy ő is rájött erre, mivel nem hosszabbított szerződést. Gondolom , úgy érzi, hogy Nevile felépülésével megint padra szorul majd

Hyni 2007.12.18. 09:02:28

1. Megtanultam hogy nem minden játékos képes súlyos sérülés után ugyanolyan szinten játszani mint korábban,ebből kifolyólag miért koptat többnyire cserepadot Cissé a Marseille-ben - avagy mennyire nincs a csapat hasznára ha kezdő...

2. Bár a Róma a Seria A leglátványosabban játszó csapata, ez a látványosság többnyire csak az Olimpicora korlátozódik

3. Az Inter csak akkor szimpatikus mikor nem jön össze nekik semmi (A Juve meg ha a Seria B-ben játszik...)

gyedmatroz 2007.12.18. 10:15:23

1, Megtanultam, hogy midenki a angol fcit imádja, mert annyira "odateszik" magukat. Kár, hogy a 20 méteres becsúszásokban semmi focis nincsen.
2, Megtanultam, hogy az angol játékvezetőknek nincs piros lapjuk. Még akkor sem, ha egymás torkát harapnák át a játékosok. Legfeljebb annyit mondanak: Kemény játék.
3, Megtanultam, hogy sokan csak azért szeretik az angol focit, mert PL és divat, holott a topligák leggyengébbje. Ami jó benne, az pont nem angol.

nou san trafford 2007.12.18. 11:31:36

wan2bee

a reg. bizony kell, de legalább mi tényleg szívesen látunk!:)

Üdv a fedélzeten.

nou san trafford 2007.12.18. 11:34:51

Kedves új kommentelőink!

Természetesen nem csak wan2beenek jár a köszöntés, hanem Nektek is, reméljük, senki nem bánja meg a regisztrációba fektetett időt, ami alatt pedig simán megnézhetett volna egy posztot a Subbán.

Nou San Trafford

Köszöntjük Bisztő Gyallát is, de legközelebb igyekezzen a "témába vágni". Szeretjük mink a viccet, meg értsük is, de ami sok az sok. Hogy vette a bátorságot ahhoz, hogy kihagyja Lujza uszkárját és Miselle-t?

MAti 2007.12.18. 12:43:26

1. Megtanultam, hogy pörköltet főzni nem lehetetlen.

2. Megtanultam, hogy a Milan akármilyen rossz formát mutat, egy komoly meccsen bárkit, bármikor le tudnak nyomni, mint a legyet.

3. Megtanultam, hogy Inzaghi pontos megítéléséhez idő kell. Pár éve még én is szidtam, hogy nem foci, stb-stb. Már nem.

Homaj 2007.12.18. 12:55:59

1 megtanultam (10 éve) hogy magyar focit akkor se ha a másikon a gyözike összest adják
2 ha elclasiko van akkor más nincsen
3 mit is tanultam meg 3.ra :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2007.12.18. 13:29:05

1. megtanultam, hogy Wenger knows - minden évben megtanulom (+ Henry nélkül tényleg van élet)
2. megtanultam, hogy ugyanúgy tudok örülni egy talált gólnak a semmiből (Gallas), mint Bergkamp bizonyos góljának Argentina ellen
3. megtanultam, hogy egy meccs kedvéért átszervezem az egész hétvégém és a környezetem ezt elfogadja.
(+ 4. megtanultam, hogy a mi Galaktikus FociBuzi Baráti Körünkben senki nem százas, kicsit sem:) leánykérést így elmesélni: "...hátrafordultam megszokásból, hogy jól áll-e a sorfal...":D )

scholes 2007.12.18. 13:30:14

1. Megtanultam,h a rohadt munkaadóim pont akkor osztanak be hétvégére ha nagy meccsek vannak.Lásd múlthét meg a mostani)
2. Megtanultam,h sokan azt mondják,h az Arsenal idén megnyeri a PL-t de rohadtul tévednek.
3.Megtanultam,h Evra és Clichy lesznek a szélső hátvádek a francia válogatottban...

badblood 2007.12.18. 13:42:47

1. Ma megtanultam elolvasni az összes postot

2. Ebből pedig azt tanultam, hogy a jövőben ne olvassam el az összes postot

3. De mivel elolvastam az összes postot, megtanultam (vagyis inkább megtudtam), hogy csak divatból (???) nézem szívesen az angol focit (egyébként már X éve...)

3+1. Tehát, ha valami jó, avagy nekem tetszik, az divat (???) (pl.: Divat heteronak lenni? Mer az szerintem jó. Divat sört inni?? Mer az szerintem jó... stb)

COBAIN87 2007.12.18. 13:49:21

1.Megtanultam , hogy faraszto elolvasni ennyi hozzaszolast
2.Megtanultam , hogy mindenki nagyon elfogult .
3.Megtanultam , hogy nem szabad masra hallgatni ha tipmixezni akarsz , meg akkor sem , ha azt mondja , hogy 4-0 ra fog nyerni a csapat, tegyem fel.

sporttárs 2007.12.18. 14:33:24

Megtanultam, hogy Urbányi István már nem tart igényt arra a koreai árusra, akit augusztusban a bajnokság legkellemesebb meglepetésének jósolt. Mármint a magyarénak.

Hogy Robinho nem úgy biciklizik, ahogy Indurain focizna.

Hogy van, ami Terrynek is fáj.

bahrdew 2007.12.19. 01:10:33

1. a kézicsapatokban kurva jó nők vannak

2. angol focit akkor se néznék, ha az életem múlna rajta

3. totti nélkül SEM megy a játék, és ez nem jó

bahrdew 2007.12.19. 01:13:27

4. Barca-Real default hogy nézem

5. ha nem tudom, mi van a Bundesligában, semmi sem marad ki az életemből

6. Chivu egy buzi

badblood 2007.12.19. 13:04:13

1. Tegnap megtanultam, hogy tíz ifjonti ágyús focista jobb, mint tizenegy Blackburn focista

2. Tíz 'Spurs focista jobb, mint tizenegy Man.City focista

3. Az angol labdarúgó-játékvezetők még mindig über bénák...

3+1. Ma valószínű megtanulom, hogy a Chelsea játékosállománya sosem lehet elég nagy, (és jó)...

WallyB 2007.12.19. 13:40:02

1 Már régen megtanultam, de tegnap este ismét bebizonyosodott, hogy Arsene Wenger q-rvára érti a szakmáját.

2 Azt is megtanultam, hogy tippixelni nem létkérdés. Ha az lenne, már régen éhen haltam volna...

3 Ma Reggina-Inter lesz, és a hivatalos honlapról megtanultam, hogy a kék-feketék keretében vannak olasz játékosok.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2007.12.19. 17:08:06

1.: megtanultam (en is, ismet), hogy Wenger knows:)
2.: megtanultam, hogy az angol birok kezdenek nagyon rosszak lenni es kovetkezetlenek
3.: megtanultam, hogy odaeg a rakottkrumpli, ha a hosszabbitast meg a sutoben tolti:)
süti beállítások módosítása