Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

PL, 38. forduló - Kapkodd a lábad!

2010.05.09. 13:00 donnelly

Ismerjük a BL-indulókat, ismerjük az EL-indulókat, ismerjük a kiesőket. Anglia másra sem vár, mint a világbajnoki keret kihirdetésére. Várjál, ja igen! Lesz itt egy bajnoki címről döntő forduló is teaidőben, mely után tudni fogjuk, hogy megdől-e a Liverpool és a Manchester United által közösen tartott bajnoki rekord, illetve hogy nyerhet-e valamely angol klub négy első osztályú bajnoki címet egyhuzamban, meg hogy egy másik nyerhet-e összesen ennyit. Tovább után az utolsó bőrt is lehúzzuk a három dologról, ugyanis ennek keretében gyűjtöttünk össze olyanokat, amelyek kicsit megbonyolíthatják ezt az elsőre egyszerűnek tűnő utolsó fordulót.

1) Ami a Chelsea mellett szól: Négy PL-elsőséget szerezni zsinórban nem lehet. Nekik "csak" meg kell verniük a Wigant. Gary Neville.

2) Ami a Manchester mellett szól: Ha valaki, akkor Ancelotti tudja, hogyan kell innen elrontani. A londoniak nemrég veszítettek bajnokságot a Wigan ellen. Ballack. Műanyagcsapat.

3) Amire számítunk: Kapkodd a lábad! - ügyességi vetélkedő, a labdarúgó világbajnokság jegyében.

Ha valaki nem tudná, Man Utd-Stoke és Chelsea-Wigan meccseket rendeznek, a többi teljességgel érdektelen. A blúzosok egy pont előnnyel indulnak, vagyis, ha nem nyernek, de az MU igen, akkor új rekordnak tapsolhatunk. Minden más esetben a Chelsea szurkeszek ünnepelhetik a negyedik bajnoki címüket.

Egyébként nem lesz ez olyan izgalmas, mint amilyennek megpróbáltuk feltüntetni.

474 komment

Címkék: chelsea d manchester united dolog pl három beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr471985175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

undertow 2010.05.10. 08:52:35

@ZenZo:
elöbb érjük el a 20-at, mint a pool ;)

váév építők (törölt) 2010.05.10. 08:55:20

frusztrált szurkolóként egy ilyen elkúrt szezon után csak egyet remélek: Torres nem megy sehová. angliába amúgy sem menne, már mentegetőzött, hogy nem tölti ki a szerzősését, mert az ő lábai ezt nem bírják.. ergo: olaszországba sem megy lerúgatni magát Totti féle köcsögökhöz. szal ha megy akkor egyértelmű, hogy csak spanyol élcsapat jöhet szóba:
1. a real kiesik, mert gyűlöli, mint a szart.
2. marad a Barca (esetleg sevilla)

nordsee 2010.05.10. 09:22:14

@váév építők: Ha Rafa megy, akkor megy vele (kivéve Real). Már régóta szopkodja a faszát a sajtóban, ugyanitt ekézi a társakat. Nem nézek ki semmi jót a folytatásra. De mindegy is. Imádom Torrest, de ha az első mondatban foglalt kitétel teljesül, akkor ¡Adios Amigos!

Ágyúsfiú 2010.05.10. 09:37:53

@vadkutya: és igaza van..láttunk már tőle óriási bravúrokat, csak szerintem ilyen fiatalon kár volt nagy téttel bíró meccseken játszatni. Így nem csoda, egy-két(lehet 3 is..:) ) hiba, és elmegy hamar az önbizalma, az meg egy kapusnál nem árt. Szerintem ő marad nyáron.

vadkutya 2010.05.10. 09:50:58

@Ágyúsfiú: Fabianski "fél" a labdától (még inkább a támadóktól), szemmel látható, amikor megy érte, a szabadrúgásokat és a távoli lövéseket valóban jól fogja, de ennyi, s ennél több kell. Abba már nem megyek bele,h ő is a sokadik, még fejlődésben lévő játékos, ami annyira kell az Arsenal-nak, mint meleg szar a farzsebbe. Főleg kapus poszton...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.10. 10:02:30

@Ágyúsfiú: @vadkutya: nagy tanulópénzt fizettünk már meg érte, ki kell dobni. Fontos meccsek mentek el rajta, köszi, nem kell több.

Alapvetően nem rossz kapus, de nem is jó, ha Wenger nekem szavazna bizalmat, néhány bravúrt én is be tudnék mutatni.

De legalább kiderült, h kapust sem fogunk venni.

vadkutya 2010.05.10. 10:06:13

@imici77: Azért csak nézegessed szorgalmasan az emailjeidet, hátha kapsz behívót Wenger-től. :)))

danesdzsu2 2010.05.10. 10:17:02

@vadkutya: Pedig lehet, hogy most az egyszer Wengernek van igaza. Emlékszel Gomes első szezonjára? Most meg már ott tartunk, mint a MU, a csapat legtöbb pontot szerző tagja a kapus....

Lezuzius 2010.05.10. 10:17:09

Arsenal fanok-nak hosszu nyara lesz, minden masodik kapust szobahoznak velunk, legalabb 10 kozepso vedot igazolunk, vedekezo kozeppalyasbol Dunat lehetne majd rekeszteni.

danesdzsu2 2010.05.10. 10:20:46

@Lezuzius: Nyugi, csatárposzton is fogtok erősíteni. Apropó, nem érdekel titeket egy kiváló ír csodacsatár? Most akciósan csak 15 millió!

vadkutya 2010.05.10. 10:25:07

@danesdzsu2: Wenger-nek akkor lenne igaza,h ha Fabianski előtt nem Almunia állna a rangsorban. Elnézve az ő évek óta tartó hullámzó teljesítményét, ki tudja,h az öreg elméjében kapus poszton mi számít fejlődésnek...

Lezuzius 2010.05.10. 10:26:14

@danesdzsu2: Chamakh melle mas nem jon csatarnak. O pedig ingyen, es a frizuraja is jobb mint az ir arcnak.
Ezeket meg ugy ertettem, hogy minden jatekos/ugynok az Arsenalt fogja dobalni ha hogy sajat arat/poziciojat javitsa.

danesdzsu2 2010.05.10. 10:29:35

@vadkutya: tudod ki volt akkor Gomes előtt a rangsorban?:)

vadkutya 2010.05.10. 10:34:06

@danesdzsu2: Tudom hát, valójában nem is a rangsor a lényeg, hanem az,h normális kapusunk Seaman óta nincs. Nah jó, Lehmann óta. Pedig egy klasszis kapus átlagosan 8-9 plusz pontot jelent egy évben a csapatának, ezt már Te is tudod. Egy klasszis csatár meg még többet, de ez más téma. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.10. 10:42:42

@Lezuzius: azért is lesz hosszú, mert Cesc, Arsha, RvP, stb eligazolása is napi téma lesz...

ZenZo 2010.05.10. 10:48:05

@undertow: :)

Nyilván, de mostanában ettől még nem nagy durranás, hogy kisz*punk a Spurstől. JM óta van gondunk velük bőven, nem tudom, miért félünk tőlük, általában látványtalan, szenvedős játékkal hozakodunk elő, kivétel az e szezonbéli Stamfordi meccs, de az sem volt ilyen simára várható. Még Hiddink is belebukott a Spursbe. Nem egyszerű ez, na.

rowi 2010.05.10. 11:03:23

@Lezuzius:
minden második kapust nem...csak Llorist és Akinfeevet, de ebből a kettőből szappanopera is lehet. mondjuk sztem, amelyiket ne az Arsenal viszi, azt elviszi a Sir, vagy fordítva

Lezuzius 2010.05.10. 11:11:42

@rowi: eddig ok roppentek fel, az 1/3 mar megvan szerintem :)
Sebastien Frey - goalkeeper, Fiorentina, £8m
René Adler - goalkeeper, Bayer Leverkusen
Gianluigi Buffon - goalkeeper, Juventus, p/x for Robin van Persie
Pepe Reina - goalkeeper, Liverpool
Doni - goalkeeper, Roma, £5m
Sergio Romero - goalkeeper, AZ Alkmaar, £8m
Andriy Pyatov - goalkeeper, Shakhtar Donets
Kasper Schmeichel - goalkeeper, Notts County, free transfer
Joe Hart - goalkeeper, Manchester City
Hugo Lloris - goalkeeper, Lyon
Diego López - goalkeeper, Villarreal
David James - goalkeeper, Portsmouth,
Robert Green - goalkeeper, West Ham

váév építők (törölt) 2010.05.10. 11:30:42

@nordsee: én is attól félek, hogy a Rafa elviszi magával. nagy érték a srác, de a sérülékenysége sokba került a csapatnak és ezt más is tudja. szóval már nem ér annyit mint 1-2 éve, persze így sem adnám el még 70-80 milláért se, na de ki vagyok én, hogy beleszóljak ilyesmibe....
gerrard tuti nem megy el, aki még nagy veszteség lehet, az masce.
mindenesetre tény, hogy új csapatot kell építeni:
johnnson, benayoun, masce, gerrard, torres, kuyt, reina, insua legyen a gerinc, köréjük lehet szervezni új játékosokat

danesdzsu2 2010.05.10. 12:27:27

@ZenZo: Nem meglepő, hogy a nagy csapatok megreszketnek a rutintalan, fiatalos lábak...:)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.05.10. 12:30:45

@Lezuzius: ingyé is van? akkor megvan a választás eredménye!

danesdzsu2 2010.05.10. 12:32:35

@Lezuzius:

Frey: neeeee!
James: Ha Seaman utódot kerestek, akkor tökéletes, csak rá kell venni a buzis copfra:)
Adler , Reina, Buffon, Doni, Schmeichel jöhet.

A többit nem ismerem.

danesdzsu2 2010.05.10. 12:33:31

@anonim222 [semleges néző]: Csak ha nem brit, és 1990 utáni születésű.:)

danesdzsu2 2010.05.10. 12:35:26

@vadkutya: Hát, köszönöm a bizalmad, de Pavlyu _még_ nem nevezhető klasszisnak.

:D

Lezuzius 2010.05.10. 13:01:16

@danesdzsu2: Buffon, Riena nem realis. Csak peldakent irtam amugy hogy mire lehet szamitani...
@imici77: ki megy el azt nem olvasom :)

Andrey Arshavin: Arsene Wenger has told Arsenal players to rest and then win trophies next season.

Most mar mindenki megynyugszik remelem...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.05.10. 14:03:50

A magam részéről ezzel akis szösszenettel gratulálnék a Chelseanak a bajnoki címhez: koncertblog.com/2010/05/10/rock-stoplisban/

ZenZo 2010.05.10. 14:17:05

@popp: hm, azt a cikk is elfelejti megemlíteni, hogy már korábban is volt próbálkozás ezirányban:

www.youtube.com/watch?v=oRJ2xYFqs0k

mégha nem is egy orbitális szám lett belőle, nyilván a mondanivaló a lényeg :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.10. 14:37:45

@Lezuzius: "Most mar mindenki megynyugszik remelem... "

Gazidis - We have sufficient funds to invest

Üdv, ymy - határ a csillagos ég, és tovább! :)

balu11 2010.05.10. 15:34:12

azért idén tényleg elég brutál volt a Chelsea - az megvan, hogy Drogba+Lamprad 12 PL _csapatnál_ több gólt rúgtak a bajnokságban (az Aston Villa (!) épp hogy csak, 1 góllal, "veri" őket)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.10. 16:10:49

@balu11: ebből is látszik, h a villa mekkora egy olasz csapat.

Mr.AT 2010.05.10. 16:15:47

@Lezuzius: Azt megtekintem, hogy Frey-t 8 Mio GBP-ért elengedi a Fiorentina... :-) Gyököt vontak a piaci árból kb.

Everred 2010.05.10. 17:19:33

@Rooney82: a csapat nagyon kevés jelen állapotában. Nem is a csatárposzt a legfőbb probléma, és nagyon nagy baj, hogy Berba gyenge teljesítménye kap ekkora fókuszt, eltereli a figyelmet a középpályánk közepének siralmas állapotáról.

Az egy szem Fletcher lesz jövőre, aki teljes értékű. Hargreaves kérdőjel, Anderson is az, és úgysem fog sok lehetőséget kapni, Gibson kevés, Carrick minden bizonnyal távozik, úgyhogy Scholes és Giggs nyilván alapemberek lesznek.

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy Gary Neville jövőre is játékosként marad a klubnál... a hosszú távra való tervezésben siralmasak vagyunk az utóbbi időben, hagytuk elöregedni és elfásulni a keretet. Simán jöhetnek olyan igazi milanos évek most. Már csak azért is, mert Fergie nyilatkozatai arra engednek következtetni, hogy a középpályán minden rendben van és Scholes, Giggs és Neville még most is tökéletesen alkalmasak alapembernek egy bajnokesélyes csapatba.

horas 2010.05.10. 17:22:40

@ZenZo: Erre gondolok.Ezzel a játékos kerettel nem ment az Ancelotti-féle foci.
De Ancelotti Ancelotti marad a Chelsea viszont lehet alakítani és Ancelotti is a saját stílusával tud a legnagyobb hatásfokon dolgozni.
@vadkutya: Sztrerotípia.
Ahhoz képest,hogy az olaszok tipikus védekező focit játszanak a Ancelotti első évében megdöntötte mint latin az PL gólrekordját...

Lacóka 2010.05.10. 17:26:20

@Everred: carrick megy? ezt honnan, én még semmit nem hallottam. én egyébként épp őt nem írnám le, ez a szezonja szar volt, de tavaly alapember volt.

Everred 2010.05.10. 17:34:20

@Lacóka: én se írnám le, de ez, hogy ilyen látványosan büntetésben van, nem arra enged következtetni, hogy van még jövőre nálunk. Gibson hamarabb állt be, mint ő.

Én nagyon szeretném, ha maradna, de ez a tavasz pont úgy zajlott Carrick szempontjából, mint 2003-ban Beckhamé vagy 2006-ban Van Nistelrooyé. Minden jel arra mutat, hogy megy, állítólag a Spurs egyik legfőbb nyári célpontja lesz.

Lacóka 2010.05.10. 17:41:58

@Everred: hehe, visszaveszik féláron? :D

gibsont én évek óta bírom, ha kiderül, h agya is van a mozsárágyú mellé, sokra viheti, ő, fletcher, anderson meg scholes akár elég lehetnének középre, a szélek is talán rendben vannak, park, valencia jók, nani is futballistára hasonlított a szezon végén már, obertannak biztos adunk még egy évet, eddig ő nem jött be. tosicról van vmi, pár éve érte is nagyon odavoltak.

Ami kell, és minden második posztban leírjuk, egy belső középpályás, aki a támadásokat is tudja segíteni, meg egy csatár rooney mellé. előbbiből egy darab nincs a keretben, utóbbira ott van berba, akit én továbbra is kergetnék, nemhiszem, h most támadna fel, owen öreg és porceláncsontú, macheda meg wellbeck kölykök, kupára jók, de egyelőre kevesek.

Everred 2010.05.10. 17:50:49

@Lacóka: Gibson lassú, rossz a helyezkedése, nem igazán erőssége a labdaszerzés, nem túl technikás és közepes a passzjátéka. De egyébként rendben van. Úgy nyolcadik számú középső középpályásnak tudom elképzelni. Anderson, Fletcher, Scholes, Gibson készlet középre? Ja, ez elég. Egy 8. helyre tényleg.

Fletcher, Hargreaves, Carrick, Anderson + egy új középpályás - ez elég lehet. Sérüléshullám esetén Scholes, esetleg Giggs, nagyon esetleg Gibson. Illetve ha Tom Cleverley beválik, akkor lehet ő a 6. számú középpályás.

Széleken? Valencia, Nani, Park, Obertan, sérülések esetén Giggs. Elöl Rooney, Hernandez, Macheda, egy új csatár, + nagy sérüléshullám esetén Owen v. Berbatov, attól függ, melyikük marad. Leginkább egyiküknek se kéne.

Védelemben: O'Shea, Brown, Ferdinand, Vidic, Smalling, Evans, Rafael, Fabio, Evra + Gary Nevi.... nem, őt még sérüléshullám esetén se. Legyen motivátor, edző, bölcs öreg, kabalafigura, akármi, csak játékos ne.

Kapusposzton: VdS, Kuszczak, Amos

Na, ha így áll fel a keret, akkor esélyesek lehetünk a dobogóra. De nem így lesz, mert nem veszünk középpályást, mert Carrick megy, mert Gary jövőre is játszik 25-30 meccset, mert max. ilyen Hernandez- vagy Diouf kaliberű csatár fog érkezni.

horas 2010.05.10. 17:51:19

@Lacóka:
Milner v Van Der Vaart
Bent,Dzeko,Villa,Ibrahimovic
Ibra nagyon illene ebbe az MU-ba szerintem.
Ahogy a Chelsea-be is tegyük hozzá.

Boodler 2010.05.10. 17:52:40

@Lacóka:
Modricot hozták szóba a MU-val, ha igaz akkor gondolom Carrick megy a másik irányba.

Gibsont én is komálom bár csak idén vettem észre.

Egy rövid szösszenet a témában:
uk.eurosport.yahoo.com/football/paul-parker/article/24154/

Az utolsó 3 bekezdés érdekes.

Árpádka 2010.05.10. 17:54:50

@horas: Ebből az első kettőre van reális esély
@Everred: egyet értek.+ Tosics elég jól tolta a Kölnben még benne van potenciál. Derbyshire nem a mi játékosunk?

Everred 2010.05.10. 18:00:01

@Árpádka: nem, az Olympiakosé.

Tosicnak aligha van jövőre az Old Traffordon, a 25-ös keretek bevezetése is ellene dolgozik.

Árpádka 2010.05.10. 18:03:45

@Everred: 25 fös keret Liga és Fa kupával kevés. Biztos lesz kiskapu a nagy csapatoknak.

Everred 2010.05.10. 18:06:54

@Árpádka: persze, az, hogy 21 éven aluli játékosokat nem kell nevezni, ők játszhatnak bármikor.

Lacóka 2010.05.10. 18:10:00

@Everred: ja, gary neville, tényleg. nem bírom brownt, de magasan a legjobb volt azon a poszton az elmúlr években (talán még oshea, de ő se jobbbekk, tényleg kéne vki)
Egyébként sztem túlságosan pesszimista vagy, a chelsea most össze van rakva, de ők is öregszenek, rajtuk kívül nem látok olyan csapatot, akinek ne lennének gondjai.

@horas: vdV-t meg Dzekot én is hallottam, a montenegrói(?) tán kurvajó, középpályást meg csak a reálból, szóval jöhetnek

Ibrát én is megnézném, de semmi esélyt nem látok.

@Boodler: modric is meglepne, megszerették tottenhamben (esetleg eladják vhova, és féláron visszaveszik egy év múlva)

Everred 2010.05.10. 18:14:14

@Lacóka: Rafael, O'Shea, Brown épp elég a jobbhátvéd posztjára, ne arra pazaroljuk az amúgy is nagyon kevés pénzt.

Ibrahimovicstól az isten mentsen meg, nincs elég bajunk? Már alapból ott kezdődik, hogy 1981-es, az a korosztály meg felülreprezentált a keretben. A játéka sem illik a csapatba, ráadásul a hozzáállásával is akadtak már problémák másutt is. Nem, annál csak Tevez visszahozatala lenne rosszabb.

Modricot elfogadnám, de ő nem az az árkategória, amit mi megengedhetünk magunknak.

Árpádka 2010.05.10. 18:15:36

@Lacóka: Modricot 20 alatt nem lehetne elhozni.
Mondok én valamit vegyük meg Keane-t :)
Reméljük perez bácsi nagytakarítást tart és egy két emberkét el lehet majd hozni. Meg ami nálunk hiányposzt azzal máshol nincs gond.

Árpádka 2010.05.10. 18:20:42

Közben a Shity megvette 11 milláért Jerome Boatenget. Mondjuk felét se éri meg.:D

Lacóka 2010.05.10. 18:26:13

@Everred: rafael elég rémisztő dolgokat csinál, brown néha lelépéssel fenyegetőzik (most épp marad?), de legalább bevethető középen is, mint oshea, ez nagy érdem, tény

ibrát én bírom, ha murinnyó nem tudta megnevelni, talán SAF-nak kell adni egy lehetőséget, és nem olyan öreg még, klasszikus későnérő csatárkorban van (értsd: akit nem 18 évesen fedeznek fel)

@Árpádka: viszont túl nagy kínálat sincs, világklasszis csatárt és irányítót sehol nem látok leárazva. (tavaly sneijdert, basszus, még mindig dühös vagyok) Mondjuk úgySINCS PÉNZ (tiszta szomszédok), szóval vmi ismeretlent kéne meghúzni, nemtom SAFnak milyen a szeme vénségére.

horas 2010.05.10. 18:26:29

@Lacóka:
Igen, A Bundesliga nemzetközi szinten nem feltétlenül értékmérő ez szól Dzeko ellen.
Viszont az én meglátásom szerint Dzeko játékstílusa és góljainak száma és minősége átíveli ezt a sztereotípia szerűséget.Jól példázza,hogy Magath távozása után visszaesett Grafite,Misimovic az egész csapat.Dzeko ugyanúgy vezeti a góllövőlistát mint ahogy az élbojban volt tavaly is.

Igen a Real-ból Sneijder és Robben példájából kiindúlva nagyon megéri hollandot venni,Huntelaar sem volt rossz idén a Milan-ban.

Ibrahimovic-Rooney ketős odabaszna az biztos.Bár ezt gondoltuk/tam az Ibra+plus Barca kombóról is.

Valetudox 2010.05.10. 18:30:50

@horas: "Huntelaar sem volt rossz idén a Milan-ban."

Azert a "jo"tol is messze volt.

horas 2010.05.10. 18:31:24

Ibrahimovic-al egy baj van nem megy neki a BL-ben,a Barca-ban sem volt vészes,a Barca centerjátékához ő nem elég statikus.
Butaság azt mondani,gondolni,hogy Ibrahimovic egy balfasz.
Kaká sem lett egy középszerű játékos nem megy neki ott ahol most van.

Árpádka 2010.05.10. 18:38:49

@Lacóka: Ha nagyon kellene lenne pénz. azért a diuf meg a hernandez gyerek se jött ingyen ( szándékos a kisbetű).
Nem hiszem hogy az a klub amelyik 3 szor lett bajnok, sorozatban egy Bl elődöntő és két döntő valamint egy bajnoki ezüst után . Arról nem is beszélve hogy 90 milláért adtunk el egy játékost aki 4 éven át profitot termelt. van egy 75 ezres stadion szinte mindig telve és nincs kurva 60 millánk 3 játékosra ? Azért itt van vlm nem ?

horas 2010.05.10. 18:39:24

@Valetudox:
Huntelaar játékidő/gól mutatója remek volt idén.
1040/7=148,5 percenként lött gólt átlagosan.
Milito 132,8 percenként.

Everred 2010.05.10. 18:43:12

@Árpádka: lehet, hogy a 710 millió fontos adósságnak van némi köze ahhoz, hogy kevés a pénz az igazolásokra.

De persze csak találgatok.

Lacóka 2010.05.10. 18:45:04

@Árpádka: nahát ez az. h a MU pár éve a világ legjövedelmezőbb sportvállalkozása volt, nyilván az még ma is, csak glazerék hitelből vették meg, és a bevételeket a törlesztésre fordítják. azért van az a sok zöld-sárga sál a traffordon mostanság.

@horas: ja, nehéz megítélni, én is kb ellenünk láttam játszani.

Ibrát mondom, bírom, rooneyval történelmi szinten csúnya csatársort alkothatnának, de mondom, esélytelen, h a barca, aki egy vagyont adott érte, vagyon alatt elengedje, annyink meg nagyon nincs.

Árpádka 2010.05.10. 18:49:32

@Everred: @Lacóka: Én is tom csak kurvára idegesítő a legtöbb mezt Ázsiában az MU adja el. És 700milliós adóság basszus :SSSSSSSSSSSSSSSSS

horas 2010.05.10. 19:03:01

@Lacóka: Hét igen,nem szép emberek.De szerintem nagyon jól kijönnének a pályán,mindekettőjük tud és szeret is előre tólva játszani,befejezni és kicsit visszább vonva előkészíteni is.

horas 2010.05.10. 20:15:57

Szinte megmondtam előre:
Mancini megvetette a nemtudom hanyadik védekező középpályást a csapatba.
De Jong,Barry,Vieira,Kompany, és most úgy néz ki jön Boateng.Télen is Mariga-t akarta Vieira mellett...
Istenem....ugyanazt csinálja mint az Inter-nél.

SamS 2010.05.10. 20:57:44

@Everred: Idén már nem voltak alapemberek.

Scholes csak Carrick botrányos teljesítménye és Anderson súlyos sérülése miatt játszott néha 2 meccset hetente. Carrick mellőzése minden bizonnyal a távozását is jelenti, egyúton egy új CM érkezését. Yaya Tourét lehetne esetleg megkaparintani elérhető áron, vagy Milnert áron felül. Más hirtelen nem jut eszembe, akiért nem kéne 25+ milliót fizetni.

Neville-el nem tudom, mi a bajod, mert ő sem volt alapember idén, de amikor esetleg nagyobb szerepet kapott (lásd Ronaldinho ellen), akkor tökéletesen megoldotta. Nyilvánvaló, hogy csak azért játszott ennyit idén, mert egyes időszakokban Brown, Ferdinand, Evans, Vidic, O'Shea és Rafael is sérültek voltak - nem hiszem, hogy a PL akármelyik csapata nála jobb játékost tudna pályára küldeni 6 védő sérülése esetén.

Giggsre nem lehet alapozni jövőre, 20 percekre beállva még jó lehet meg Stoke féle csapatok ellen, de a posztjára már van 3 ember előtte: Valencia nagyon rendben van, ahogyan Nani is már most készen áll bármilyen megmérettetésre (és még fejlődni is fog remélhetőleg). Park még egy kérdőjel számomra, nálam ő egy jó kis squad-player lenne, remélem komolyabb szerepet nem szánunk neki. Obertan talán több lehetőséget kap jövőre, én látok benne fantáziát.

A 3 nagy öregtől eltekintve 1-2 erősítéssel elég erős keretünk lesz ahhoz, hogy harcba szálljunk a bajnoki címért.

Kapusposzt: VDS nálam még mindig a világ legjobbja, semmi panasz nem lehet rá. A következő évben még minőségi megoldást jelent. Mögötte Foster és Kuszczak második számú kapusnak kifejezetten erősek (lásd Chelsea vagy Arsenal)

Hátvédsor: Rafael (Brown/O'Shea) - Rio (Evans) - Vidic (Smalling) - Evra (O'Shea/Fabio). A kezdőben 3 jelenlegi világklasszis plusz egy potenciális, és mindenhova van legalább két back-up.

Középpálya közepe: Fletcher, Anderson, Gibson, Cleverley. Carrick szerintem adios, Anderson kérdőjel, az öregek mint már mondtuk, nem számítanak, tehát itt tényleg komoly gondok vannak. Bizonyítottan klasszis játékos érkezése kellene, hogy normális áron ki elérhető, azt Fergie tudja a legjobban, nem láthatunk bele elég mélyen a kivásárlási árakba, piacba. Ide akár 2 ember érkezhetne, nálam továbbra is Touré és Milner a két favorit, de ha van rá pénz, Hamsikot is elnézegetném. Van der Vaart? Akkor már több értelme van a Championshipben remeklő Cleverley-t vagy Matty James-et kipróbálni.

Széleken: Valencia (Park), Nani (Obertan). Milner érkezése esetén két legyet ütnénk egy csapásra, vagy egy másik meggondolandó opció, hogy szélen is bevethető csatárt veszünk Rooney és Berbatov mellé (várom a neveket, megintcsak nem látok a kritériumoknak megfelelő reális árú játékost)

Csatárposzton maximum egy közepes mértékű igazolást várok Rooney mellé, és akkor Rooney, XY, Berbatov és Owen elegek lesznek (+ ugye Macheda, Chicarito meg Welbeck) még Rooney sérülése esetén is.

Egy ilyen keret akármikor versenybe szállna a bajnoki címért.

horas 2010.05.10. 21:36:32

@DimitarSuperstar:
Pedersen szélsőnek?
Azt hiszem ingyen igazolható.
Középpályára én letudnám képzelni Parker-t is a West Ham-ből.Milner télleg remek választás univerzális.
Kell egy megbízható csatár aki képes átlagban 10 gól felett lőni egy évben.Bent,bár ő nem feltétlen MU szint,de viszont gólerős bár most biztos ár felett lehetne megszerezni.

Árpádka 2010.05.10. 21:38:54

@DimitarSuperstar: Andy Caroll Newcastle-ből esetleg csatárnak, fiatal és fejlődő képes, bár futni ő se nagyon fog.
Szerintem idén jön Milner vagy egy másik CM meg pár fiatal a tarcsiból ennyi a maximum. Ja és Carrick olyan 15 millka körül elmegy. Berbatov meg úgy 10-15 között, ennél többet normális ember nem adna érte.

Szergő 2010.05.10. 21:43:15

@DimitarSuperstar: Gourcuff-al szerintem rohadt nagyot húzna Fergie,és ahogy te is leírtad,onnantól már meg is lenne a csapat

d3vnull 2010.05.11. 00:41:53

Everton-Liverpool stadion... szinte már látom is, ahogy egy stadionból kiszálló Gerrard szabadrúgás átszáll a másik pályára ahol Cahill köszöni szépen és befejeli belőle a 91.-ik percben az Everton vezető gólját... :D

gezabá (törölt) 2010.05.11. 05:21:08

@DimitarSuperstar: Carrick miért megy el? C&F volt a legjobb két belső kp az egész PL-ben. ehhez kellet a csapat sajátos stílusa, persze (mindketten főleg védekeztek, ez persze CR-s csapat volt). de Valencia, meg Nani ugyanez a játék (Parkkal együtt). csak WR annyira örül, hogy végre csatárt játszhat, hogy kevesebbet kolbászolja körbe a támadóharmadot... (bár lehet, CR-nek kötelező volt mindkét oldalon játszania, hogy egyenletesen teljenek a lelátók). playmaker nincs egy szál se a MU-nál, ahogy nézem a neveket (bár eddig is jó megvoltak nélküle). azok meg drágák, az olcsóbból meg kettő kéne, minimum. de inkább 3. Hamsik meg az első hármasban játszik, oda való szvsz. ja Gourcuff, az jó példa, ki kéne.
oszt ha nem vigyáz SAF, kiküldi úgy a csapatot játszani, mintha az Arzenál lenne... bár kapus, az van.

nordsee 2010.05.11. 08:05:49

@d3vnull: "Everton vezető gólját..." a Chelsea ellen :)
És már megérte! :))

undertow 2010.05.11. 08:28:16

a bajnokavatás utáni bulin volt pár speciel guest, bekéreckedtek, mert egyébként esélyük nem lenne tapizni a serleget: fabregas, adebayor, nasri, sagna :)

www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1275955/Chelsea-hit-West-End-Bluesy-night-town-winning-Premier-League-title.html

Juan de Keserű, a keselyű 2010.05.11. 09:01:55

Vajon miért nem láttam még erről a buliról olyan képet, ahol egyazon fotón van Arsenal meg Chelsea-player?

danesdzsu2 2010.05.11. 11:49:29

@undertow: Ezek ilyenek, mindenhová betolakodnak.

:D

d3vnull 2010.05.11. 13:59:27

@Juan de Keserű, a keselyű: Mert már a meccsen is bunyó van ha összetalálkoznak, főleg ha a fabregas gyerek odateszi a stílusát is :D

Valetudox 2010.05.11. 14:21:01

@horas: "Huntelaar játékidő/gól mutatója remek volt idén.
1040/7=148,5 percenként lött gólt átlagosan.
Milito 132,8 percenként"

Ok, de ha nezted a meccseket akkor lathattad, hogy igazabol 1 2 meccs kivetelevel total haszontalan volt

zsakfos 2010.05.11. 14:41:38

@Valetudox:
Mondjuk ez Thiago Silva és Ambrosini (+ még Nesta) kivételével-akik hoztak egy jó átlagot a szezonban-, minden Milan játékosra elmondható.

balu11 2010.05.11. 15:49:36

na, akkor erről ennyit, ahogy sejteni lehetett, Bobby nem utazik

www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1208724/index.html#unlikely+faces+england+squad

sztem ez hiba, értékes variációs lehetőségtől fosztotta meg a csapatot Capello

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.05.11. 18:51:57

Az idei U18-as bajnokságot ismét az Arsenal nyerte, miután a döntőben 5-3-ra verte a Nottingham Forest csapatát az Emirates stadionban. Afobe 3, Freeman 2 gólt szerzett.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.05.11. 19:03:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Pontos nézőszámot nem tudok mondani, de nyilván többen voltak mint egy átlagos bajnokin (azon pár százan szoktak kint lenni). Jelen volt egyébként a Magyar Arsenal Szurkolói Klub 2 tagja is.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.05.11. 19:05:23

@peter135:
Egyébként ritka jó meccs volt. Szerencse, hogy adta az Arsenal TV (a szezon második felétől már a tarcsi meccseket sem adták élőben, csak összefoglaló).
Ebből a csapatból páran már jövőre nem játszhatnak ezen a szinten, és van pár kiemelkedő játékos.

undertow 2010.05.11. 20:38:28

www.youtube.com/watch?v=xwHSd_U14SU

ki ez a piros mezes csávó, elég kemény fazon...
valami stevens, nem? :)

rowi 2010.05.12. 13:48:31

most nézem, Anglia elbukta a 3ik helyet a fair play listán...a Fulhamnek nyernie kell a kupaindulásért

doktor.dikhed 2010.05.12. 18:37:23

"Az egy szem Fletcher lesz jövőre, aki teljes értékű. Hargreaves kérdőjel, Anderson is az, és úgysem fog sok lehetőséget kapni, Gibson kevés, Carrick minden bizonnyal távozik, úgyhogy Scholes és Giggs nyilván alapemberek lesznek. "

Carrick összeszedi majd magát. Gibson szerintem egyre jobb, és még fejlődni fog, kár, hogy Fletcherhez nagyon hasonló játékot játszik.

Nekem inkább Nani kérdéses, annyira szélsőségesen hullámzó a teljesítménye.

danesdzsu2 2010.05.13. 10:34:05

Imiék kezdhetnek sírni, ismét megjelent a DVD.:)

vadkutya 2010.05.13. 10:40:20

@danesdzsu2: De végre idén került is rá vmi értékelhető... :)

danesdzsu2 2010.05.13. 11:09:03

@vadkutya: látod, ezért jó kiscsapatnak drukkolni. Nekünk néha az is siker, ha bennmaradunk, ti meg egy BL negyeddöntő és harmadik hely után is csak szomorkodni tudtok:)

vadkutya 2010.05.13. 11:42:44

@danesdzsu2: A T.Ham nem kis csapat, de Te tudod apa... ;)

Asidotus 2010.05.14. 11:15:51

@vadkutya:
Összeszedtem a Premier Liga igazolásait 2003-tól, amióta Abramovic felfuttatta a Chelsea-t.
A forrás a Transfermarkt, és érdekes dolgok derültek ki. Néztem az teljes játékosvásárlást, és a játékoseladás-teljes vásárlás értékét. is. Ez utóbbi mutatja igazán, hogy mennyivel erősödik a keret, hiszen ennyivel értékesebb, az első meg azért fontos, mert mutatja a klub anyagi erejét. (Hiszen a játékoseladásokból befolyó pénzt nem kötelező vásárlásokra fordítani, a klubvezetés el is ihatná azt.)
2003. nyártól 2010. januárig terjedő 7 szezonban a nagyobb csapatok játékosvásárlásait néztem, hogy mennyit költöttek teljesen, és mennyi pénzt kellett ehhez beletenni:
1. Chelsea:
640 millió eurót költöttek, 459 milliót kellett hozzátenni a játékoseladásokon túl.
2-3. Tottenham Hotspur és Manchester City
Ez érdekes, mert attól függ, hogy nézzük. Ha a teljes összeget vesszük, amit kiadtak, akkor a
Tottenham Hotspur következik, a 7 szezon alatt 452 millió eurót költöttek, a játékoseladásokon felül is 225,7 millió eurót kellett beletolni, ami még úgy is a 3.
A Man. City viszont a beletolt pénz miatt lenne 2. Ők 305 millió eurót tettek az eladásokhoz, így jön ki a 420 millió eurós total kiadás.
4. a Liverpool:
Mindkét szempontból. 368 millió eurós játékosvásárláshoz a klubnak 161,5 millió euróval kellett kiegészítenie az eladásokat.
5. Manchester United
95,6 millió euróval egészítették ki az eladásokat, így jött ki náluk a 353 millió eurós játékosvásárlás.
Arsenal
(megmondom őszintén, még az Aston Villát néztem, így nem tudom megmondani, hogy az ágyúsok hol állnak a teljes ligát nézve. Némely években egyik-másik kisebb klub is költött el horror pénzeket, így lehet, hogy nem valódi az Arsenal 6. helye).
195 millió eurót költöttek játékosvásárlásra, de az eladásokat mindössze csak 21 millió euróval egészítették ki.
Az ASton Villa 189 millióért vett játékosokat, és ehhez 74 milliót kellett az eladásokhoz tenni.

Asidotus 2010.05.14. 11:20:41

@Nűnű:
Ha Benitezre agyunk kíváncsiak, akkor kivéve a 2003/2004-es szezont, a lista nem változik.
352 millió euróért vehetett játékosokat, amihez a klubnak 145 milliót kellett hozzátennie

undertow 2010.05.15. 14:28:41

nincs FA-kupa poszt? szégyen...

d3vnull 2010.05.15. 14:58:19

Addigra már le lesz játszva :D

undertow 2010.05.15. 15:01:23

@Alapvonalszippantó Hapci Benő:
az sajnos túl késő, lépek inni és meccset nézni :)

ZenZo 2010.05.15. 15:09:56

Ejnye, na megyek én is, a posztot majd küldjétek utánam sms-ben :)

under veled találkozunk a box utcában, vagy máshova mész?

undertow 2010.05.15. 20:18:11

@ZenZo:
duplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

vadkutya 2010.05.16. 23:14:20

OFF

Épp a wiki-t nézegettem, ott is a az angliai rekordokat (en.wikipedia.org/wiki/Football_records_in_England), gondolom nem sokan tudják,h a leggyorsabb gól, amit cserejátékos követett el, az 1.8 perc volt (a wiki-n ugyan seconds-ot írnak, de azt kötve hiszem), amit az öreg Bendtner lőtt 2007. december 22-én a Csirkék ellen. Mondjuk azon a meccsen voltak még hasonlóan szép dolgok, pl Keane büntetője. :))

ON
süti beállítások módosítása