Egy nem túl magas színvonalú, de emlékezetes meccset, és egy szalonremit kaptunk a BL legutóbbi játéknapján, mindkét meccsre igaz, hogy az egyik csapat nem akart, a másik meg nem tudott többet felmutatni. Az oroszok továbbra is olyan messze vannak a Bajnokok Ligájától, mint az olaszok Európa elitjétől – látótávolságban, de a körön kívül.
Tavaly ugye az történt, hogy az olasz csapatokat az első adandó alkalommal kisöpörték a BL-ből, és idén sem állnak sokkal jobban. A Seria A általános értékvesztése, morális és pénzügyi válsága nem fogja alapjaiban átírni az európai labdarúgás erőviszonyait, de két jelenséget nehéz nem észrevenni.
A catenaccio nagyjából kifutotta magát, ebben a játékrendszerben nincs több, másképp fogalmazva: jelenleg nemigen van mit tanulni az olasz labdarúgástól – mármint az elitnek. Egy-egy bravúrra persze képesek a futball-gyilkosok, de a jelenleg is zajló folyamat a semmibe mutat; felfelé legalábbis biztosan nem. Nincs az a területszűkítés, ami annyira le tudná lassítani a modern futballt, hogy az ne lenne még mindig túl gyors az olaszoknak, illetve ahhoz, hogy ez a rendszer mégis működjön, klasszisokra van szükség, akik egyénileg képesek kikalapálni a rendszer tökéletlenségeit. Az elmúlt évtizedekben ez sosem okozott problémát, most viszont olvadóban a rendszer.
A Milanban Ronaldinho és Seedorf volt képes emlékezetes megoldásokra, a feltámadni látszó Juvét Del Piero vonszolja a vállán, a Fiorentina leakadt ott, hogy védekezni jó. Pedig aztán mindhárom zseni bőven túl van már pályafutása csúcsán, de ide sorolhatjuk Tottit vagy Pirlót is, mégis, még mindig róluk szól a Serie A, még mindig ők a húzónevek, csak a nyomaték már nem a régi.
Mourinho Intere nem csak a bajnoki eredmények alapján, de a tendenciákat figyelve is messze kilóg a sorból, per pillanat a Serie A MKB Veszprémje. És ok, hogy szövetség csapata, meg hogy akad pénzmag is serényen, de azt tudni kell okosan elkölteni, csapatot építeni, stílust teremteni. Olasz hagyományokon, olasz alapokon, de kettőnél előbbre látva.
Az Inter tökéletesen játszotta ki saját erényeit, míg a Chelsea jó alaposan a tükörbe nézhetett. Igaz, hogy messze nem dőlt el a továbbjutás, de aki tavaly az egekig magasztalta a szuperszervezett Hiddink apánk-féle átjátszhatatlan biomasszát, csak azt felejtette el, hogy akkor egyetlen pillanatig sem kellett eredménykényszer alatt játszaniuk. Az a fantáziátlan, esetleges szöszmötölés, amit a Giuseppe Meazzában mutattak, a nullával volt egyenlő, egyedül Malouda balhátvéd dicsérhető. Komoly nyomást kialakítani sem tudtak, nem hogy fenntartani, az átlövések zsengének, a beadások laposnak bizonyultak, Julio Cesar oltári bakija nélkül most egy kinyúvasztott Chelsea-ről beszélnénk, amely még a Barcánál is siralmasabb játékkal hozakodott elő.
Olasz pályán az sem volt éppen mindennapos, ahogy Mourinho a meccs utolsó harmadára simán otthagyta a széleket a tök veszélytelenül gürcölő Chelsea-nek, és Balotelli becserélésével átállt 4-2-3-1-re, tökéletesen biztosítva, hogy Lampardék már mégse vonuljanak át testületileg az ő térfelükre.
Vitapontok
Hibázott-e vagy nem-e hibázott-e Cech az első gólnál?
Mondjuk úgy, nem különösebben. Amikor Diego Milito ott áll az emberrel szemben tíz méterre a kaputól, miközben Terry középhátvéd éppen háttal pörög az eseményeknek, a derék Ivanovic meg félig blokkolja a kilátást, az már túl van azon a ponton, mikor még elő lehet venni a rövidre nem illik gólt kapni dumát.
Tizenegyes volt-e vagy nem-e Kalou elterülése?
Az. Samuel, még ha tán nem is szándékosan, de mindenképp rálépett Kalou sarkára, ha ez az ostoba jószág nem égre emelt tekintettel, és önálló életre kelt szárnycsapásokkal hasalt volna el, még be is fújják.
Motta – Piros-e, nem-e?
Sárga fölé. Az angol futball azért is marha idegesítő tud lenni, mert sok esetben a hentes-mészáros szakipari hallgatók pöttömnyi agyáig el sem jut, hogy egy-egy belépővel milyen károkat okozhatnak. Motta esete is hasonló, szinte érthetetlen, hogy a büdös francba gondolta, hogy majd két méterre emelt lábával oldja meg a szituációt. Nem emberre irányult, nem volt brutálisan durva, egyszerűen csak ostoba.
Julio Cesar
Kalou lövése félig takarásból jött, és le is pattant a brazil előtt, mindez mégsem lehet mentség arra, hogy ez a vérszegény belsőzés gól lett.
Mourinho vs. Ancelotti
Pontozással a méregzsáknak adjuk a meccset. Végig az történt a pályán, amit az Inter szeretett volna, ők tudták érvényesíteni az akaratukat, miközben a Chelsea játékosok motiválatlanul ténferegtek, látszólagos fölényük abszolút meddő volt.
A meccs Déjà Vu-je
Hasonló futóvadlövészetet már láttunk Cambiassótól, nem is olyan régen a Milan ellen, de ott háromszor próbálkozott gyors egymásutánban, és nem lett belőle semmi, most viszont már másodszorra bebikkantotta a tanulékony szörnyeteg.
Visszavágó
Hasonló meccsre számíthatunk, melyen a Chelsea a légzőközpont bénulása miatt bekövetkező fulladásos halállal próbálja majd térde kényszeríteni az Intert; lassan, komótosan, de egyre szorosabbra fonva vasmarkukat.
Az Intert csak egy rúgott gól kell hogy érdekelje, annak hiányában szinte biztos, hogy kiesik, azzal együtt viszont igen jó eséllyel továbbjut majd.
Inter – Chelsea 2-1
A másik meccsről, a CSZKA Moszkva – Sevilla összecsapásról nem sokat tudunk, nekünk úgy tűnt, a spanyolokon egy terheléses EKG-t már nem lehetne lefuttatni. Gólt rúgtak, nem kaptak ki, és ennyivel tökéletesen elégedettek lehettek, mint ahogy mi is González ménkű nagy lövésével. CSZKA Moszkva - Sevilla 1-1
BL, nyolcaddöntők - Az Inter az olaszok mentsvára
2010.02.25. 10:23 heinrich
155 komment
Címkék: h összefoglaló bl
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr221788923
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vadkutya 2010.02.25. 13:31:18
@chrisred: Én azért még belepiszkítanék. Az Arsenal nem fog belerokkanni a stadionépítésbe, illetve semmilyen efféle "válság" nem fenyegeti. Nincsenek ész nélküli költekezések, s Wenger nem mellesleg azért van még a helyén - többek közt - mert nyereségesen működteti a klubot. A Highbury helyén felépült lakóparki lakások is szépen fogynak.
Szóval az Ágyúsokat nyugodtan ki lehet húzni az adósok listájáról. Van egy törlesztőrészlet, ennyi, ez minden hónapban ki van termelve, az Emirates általában telt házzal működik.
Vagy,h Téged idézzelek: "a saját vagyonukat és a bevételeiket forgatják". Ennyi.
Szóval az Ágyúsokat nyugodtan ki lehet húzni az adósok listájáról. Van egy törlesztőrészlet, ennyi, ez minden hónapban ki van termelve, az Emirates általában telt házzal működik.
Vagy,h Téged idézzelek: "a saját vagyonukat és a bevételeiket forgatják". Ennyi.
Calogero 2010.02.25. 13:41:51
Mancini, Capello, Zola, Ancelotti mind a "catenacciót" oktatni gyűltek Angliába, szóval nem hinném, hogy nincs már mit tanulni az olaszoktól..
Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.02.25. 13:49:21
@_benito: A Chelsea-nek már nincs egy font adóssága sem.
mickeyknox 2010.02.25. 13:53:37
@Calogero-nál a pont, az olasz edzők valahogy csak kelendőbbek, mint pl. az angolok.
jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!) 2010.02.25. 13:56:29
En ket dolgot fuznek hozza a poszthoz marmint azon kivul hogy igen jo volt.
Azonkivul hogy az olasz foci valsagban van nem hiszem hogy ezt a szezont temetni kene olaszhonban vegtere is az internek eleg jo eselye van a tovabbjutasra a milannak nincsenek de a fiorol siman el tudom kepzelni hogy talal egy golt azutan pedig nem hiszem hogy megegyszer beneznek egy akkora lest a nemeteknek mint anno az elozo meccsen. Persze ettol fugggetlenul lehet hogy tovabb megy a bayern de az szerintem siman 50-50es mecs (na jo legyen hatvan negyven mert a fio a vegen ugyis bekap egy golt).
Az Elben pedig ott van a igen jo formaban levo Roma-Juve kombo Oke az utobbi talan nincs annyira jo formaban de bebizonyitottak hogy a legnagyobb posvanybol is kepesek kilepni egy meccs erejeig. (lasd meg Juve-Inter 2-1) Raadasul a legmelyebb posvanybol mar reg kiertek (bar hogy meg nincsenek a felszinen az is biztos)
Azonkivul hogy az olasz foci valsagban van nem hiszem hogy ezt a szezont temetni kene olaszhonban vegtere is az internek eleg jo eselye van a tovabbjutasra a milannak nincsenek de a fiorol siman el tudom kepzelni hogy talal egy golt azutan pedig nem hiszem hogy megegyszer beneznek egy akkora lest a nemeteknek mint anno az elozo meccsen. Persze ettol fugggetlenul lehet hogy tovabb megy a bayern de az szerintem siman 50-50es mecs (na jo legyen hatvan negyven mert a fio a vegen ugyis bekap egy golt).
Az Elben pedig ott van a igen jo formaban levo Roma-Juve kombo Oke az utobbi talan nincs annyira jo formaban de bebizonyitottak hogy a legnagyobb posvanybol is kepesek kilepni egy meccs erejeig. (lasd meg Juve-Inter 2-1) Raadasul a legmelyebb posvanybol mar reg kiertek (bar hogy meg nincsenek a felszinen az is biztos)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:08:36
@_benito: belerokkanni? miközben a juve (jövőre európa liga?) egy sportcsarnokba költözik, már ha lesz pénz felépíteni... azért azt gondolom, h ezzel a stadionnal az Arsenal nagyot húzott, lesz még ennek előnye, ebben biztos vagyok (olimpia esetleg egy példa, a másik, h most egy brazil-ír meccs lesz felkészülés gyanánt, az is bevétel)
erre mondtam, h "eredményesség"... értelmezzük másként, s kijön a végeredmény...
amúgy sztem egyelőre max likviditási problémák lehetnek az angoloknál, de remélem megoldják, okosban... még nem beszélnék válságról. de ez csak az én álláspontom.
ymy - és elkezdtük az utánpótlást is, elég durván :)
erre mondtam, h "eredményesség"... értelmezzük másként, s kijön a végeredmény...
amúgy sztem egyelőre max likviditási problémák lehetnek az angoloknál, de remélem megoldják, okosban... még nem beszélnék válságról. de ez csak az én álláspontom.
ymy - és elkezdtük az utánpótlást is, elég durván :)
Tika_ 2010.02.25. 14:14:44
@vadkutya: mindig röhögök azon, hogy az angolok leszólják pl. a magyar státuszmegnevezéseket, mikor ők még a fociedzőt is menedzsernek hívják :)))
De így már világos; ha náluk az edző személyesen felel a klub nyereségességéért meg a lakások eladásáért, akkor jogos :)).
@Zsoca87: a Videoton még nem kapott ki a BL-ben.
Hitlert pedig nem ítélték el a nürnbergi perben
De így már világos; ha náluk az edző személyesen felel a klub nyereségességéért meg a lakások eladásáért, akkor jogos :)).
@Zsoca87: a Videoton még nem kapott ki a BL-ben.
Hitlert pedig nem ítélték el a nürnbergi perben
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:17:33
@Piiii: vili, csak egy példát mondtam, max rosszat.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:20:24
@_benito: "Mourinho Intere nem csak a bajnoki eredmények alapján, de a tendenciákat figyelve is messze kilóg a sorból, per pillanat a Serie A MKB Veszprémje. És ok, hogy szövetség csapata"
ezt kifejthetnétek. szövetség csapata... vajon ezért szerepeltünk le az eb-n?
ezt kifejthetnétek. szövetség csapata... vajon ezért szerepeltünk le az eb-n?
chrisred 2010.02.25. 14:23:52
@Tika_: Igen, az angol klubok menedzsere teljesen más, mint a kontinentális futballedző.
Mr.AT 2010.02.25. 14:32:56
@imici77: A Juve "sportcsarnoka" konkrétan egész Európa egyik legmodernebb futballstadionja lesz, de rá se ránts.
"Jövőre Európa-liga." A Juve már most BL-helyen van a bajnokságban, pedig még csak most indult el felfelé.
"Jövőre Európa-liga." A Juve már most BL-helyen van a bajnokságban, pedig még csak most indult el felfelé.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:40:37
@Mr.AT: tényleg nem tudom, de nem arról volt szó, hogy kisebb stadionba megy a juve? mekkora lesz? tudsz róla képeket mutatni?
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:45:34
@Mr.AT: kösz. ezt benéztem, sportcsarnok visszavonva :)
robill760 2010.02.25. 14:48:51
@giacinto: Mou beszólása: sosem kaptam ki a Stamford Bridge-n :))
Ami ráadásul nem is igaz, mert a Barca egyszer elkapta őket (Del Horno-Messi miegymás)
Ami ráadásul nem is igaz, mert a Barca egyszer elkapta őket (Del Horno-Messi miegymás)
Mr.AT 2010.02.25. 14:49:25
@imici77: Mondjuk a 77 ezres Delle Alpihoz képest a 41 ezres új stadion tényleg kisebb, de ezzel együtt is igen meggyőző. Mondjuk 150 Mio EUR-ból azért már lehet gazdálkodni.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 14:50:55
@Mr.AT: rosszul tudtam, szóval kösz a segítséget... de azért gonosz módján megkérdem, mennyi az átlag nézőszám otthon?
Mr.AT 2010.02.25. 14:55:52
@imici77: Nagyjából pont 40 ezer körül. A Wikipedia kicsit többet ír, de még hivatalos Juve hírek közt olyan 38-39 ezerre emlékszem utoljára, a Serie B-s évünkben volt kiemelkedően alacsony (~20 ezer körül), de ez a 40 körüli jellemző.
A két milánói meg a két római szokott megelőzni minket 45-50 közt, mi meg a Napolival szoktunk egy szinten lenni 40 körül.
A két milánói meg a két római szokott megelőzni minket 45-50 közt, mi meg a Napolival szoktunk egy szinten lenni 40 körül.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 14:58:49
Basszus, de irigylem ezt a juventusmember cuccot...
Asidotus 2010.02.25. 14:58:53
Az angol klubokkal az a baj, hogy azok húztak el most, amelyek mögött csak egy lufi van. Lufi abban az értelemben, hogy nem elkötelezett, generációkon átívelő tulajdonos család, hanem "jöttment" alakok, akik csak vettek maguknak egy PL csapatot, mert az olyan menő. Arab milliárdosok (pl. a Fulham, nem csak a City), orosz oligarcha, amcsi befektetők a Pool-nál és a MU-nál. Ezek bármikor ott hagyhatják a klubot, ha éppen az anyagi helyzetük vagy az úri kedvük úgy tanácsolja. Ellenben egy Agnelli v. Moratti család biztos, hogy kitart.
A többi angol klub, amelyik mögött nem állnak ilyen, érzelmi kötődés nélküli pénzeszsákok, sosem fognak kikerülni Európa porondjára, és bár éppen profitálnak ők is a nagyokra irányuló figyelemből, azért még messze vannak.
Az oroszoknál el szoktuk mondani, hogy az abjuk, hogy senki sem akar Oroszországban élni, és bár nagy pénzzel oda lehet csábítani feltörekvő, tehetséges afrikai és dél-amerikai focistákat, ám mihelyst azok megszerzik a kellő nevet, lépnek is le.
A többi angol klub, amelyik mögött nem állnak ilyen, érzelmi kötődés nélküli pénzeszsákok, sosem fognak kikerülni Európa porondjára, és bár éppen profitálnak ők is a nagyokra irányuló figyelemből, azért még messze vannak.
Az oroszoknál el szoktuk mondani, hogy az abjuk, hogy senki sem akar Oroszországban élni, és bár nagy pénzzel oda lehet csábítani feltörekvő, tehetséges afrikai és dél-amerikai focistákat, ám mihelyst azok megszerzik a kellő nevet, lépnek is le.
calcio_di_rigore 2010.02.25. 15:00:06
@Mr.AT: A Serie B-s évben már az Olimpicoban játszottunk az építkezés miatt, ami 23 ezres, úgyhogy az a 20 ezer nem meglepő.:) Meg ugye azóta is ott játszunk, ilyenkor jönnek a nagyon okosak megmondani, hogy mit akarunk mi a 23 ezres nézőszámunkkal. Miközben többen be se férnek az Olimpicoba.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 15:02:54
@Nűnű: Azért a Fulham szerintem pont nem illeszthető ebbe a körbe, ott esztelen költekezésről és meggondolatlanságról szó sincs, csak csöndes munkáról. Az öreg egyiptomi nem rossz tulajdonos.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 15:03:24
@Mr.AT: nah, akkor ha legközelebb juventinóban járok, megnézem ezt a stadiont... :)
b.viktorio 2010.02.25. 15:08:38
A post minden szavával absz egyet tudok érteni! Kíváncsi vagyok a visszavágókra, nagyon izgalmasan fog alakulni a dolog, annyi biztos! :)
Boodler 2010.02.25. 15:09:09
@Nűnű:
"Ezek bármikor ott hagyhatják a klubot,..."
Nem értek hozzá de felteszem pont nem "bármikor" és bárhogyan szállhatnak ki klubból.
Ha mégis akkor azt mondom, mint amit az ilyen hirtelen kiszálló pénzeszsák is mondana a klubnak: sorry.
:)
"Ezek bármikor ott hagyhatják a klubot,..."
Nem értek hozzá de felteszem pont nem "bármikor" és bárhogyan szállhatnak ki klubból.
Ha mégis akkor azt mondom, mint amit az ilyen hirtelen kiszálló pénzeszsák is mondana a klubnak: sorry.
:)
Mr.AT 2010.02.25. 15:18:26
Az amúgy komoly, hogy a Sporting-Everton meccset adja ma a Digi a Juve-Ajax helyett? Ez még viccnek is rossz...
chrisred 2010.02.25. 15:19:45
@Nűnű: Nem tudod elképzelni, mennyire várják már Manchesterben és Liverpoolban, hogy az amcsi "befektetők" végre otthagyják a klubot. Ugyanis a klubra ráterhelt bődületes összegű banki hitelen kívül mást nem kaptak tőlük. És annak a törlesztő részleteit a saját bevételükből kell kigazdálkodniuk. (Ők nem is azért "vették" meg a klubot, mert menő, hanem mert gyakorlatilag ingyen jutottak hozzá a világ élvonalába tartozó sportvállalkozások egyikéhez.)
Mac_KAPUFA 2010.02.25. 15:27:09
@Mr.AT: a Juve-Ajaxot a story tv (:D) adja ma este 9től...közvetlenül a J.A.G. Becsületbeli ügyek után :)
b.viktorio 2010.02.25. 15:28:20
@Mr.AT: Ez azért van, mert míg a Juve meccs már az első találkozón eldőlt, a liszaboni hajtós, nyílt sisakos meccsnek ígérkezik... :)
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.25. 15:42:27
Istenem, és akkor ma este nem lesz a story tvn szerelemhajó? Mély gyász...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.25. 16:21:06
@Mr.AT: @calcio_di_rigore: @imici77:
Az Olímpico (ahol a Juventus jelenleg játssza a meccseit) 25.442 néző befogadására alkalmas (a klub hivatalos honlapja szerint), és nagyjából 90%-osan van kihasználva. Aki bele-belepillant olasz meccsekbe, az láthatja, hogy közel sincs mindig telt ház.
Ez persze nem jelenti azt, hogy az új stadion ne telne meg majd, ha fölépül. Jól írta egyszer _benito: az olasz foci újbóli fölemelkedéséhez a stadionépítés is hozzájárulna.
Az Olímpico (ahol a Juventus jelenleg játssza a meccseit) 25.442 néző befogadására alkalmas (a klub hivatalos honlapja szerint), és nagyjából 90%-osan van kihasználva. Aki bele-belepillant olasz meccsekbe, az láthatja, hogy közel sincs mindig telt ház.
Ez persze nem jelenti azt, hogy az új stadion ne telne meg majd, ha fölépül. Jól írta egyszer _benito: az olasz foci újbóli fölemelkedéséhez a stadionépítés is hozzájárulna.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 16:22:35
Buffon, Grosso és Salihamidzic hiányozni fog a Juventusból, ámde visszatérhet Tregezol, a Romába pedig Pizzaro és Perrotta. Az Ajaxból meg eltiltott Suarez, na ez nagyon fájdalmas lehet nekik, de ott van még van der Wielt, na ő egy nagy tehetség.
Kíváncsi vagyok, mennyiben lesznek ma papírforma eredmények, az összes többi találkozót is ideszámítva.
Kíváncsi vagyok, mennyiben lesznek ma papírforma eredmények, az összes többi találkozót is ideszámítva.
Piiii 2010.02.25. 16:28:48
@b.viktorio: Rómait is igazán adhatnák. nagy csata várható remélhetőleg római továbbjutással
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.25. 16:29:42
@imici77: ez mennyire szánalamasan szar volt, hombre.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.25. 16:30:51
@Piiii: Nyilván az ember a szívének kedves csapat meccsét nézné, engem perverz módon az Unirea-Liverpool érdekel a legjobban, el tudom képzelni, hogy kiverik a Liverpoolt.
b.viktorio 2010.02.25. 16:40:56
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Pontosan.
Ugyanakkor nekem mint "semleges" nézőnek talán tényleg egy olyan meccset kell hogy adjanak, ahol a továbbjutók még nincsenek annyira élesen kirajzolódva.
Ugyanakkor nekem mint "semleges" nézőnek talán tényleg egy olyan meccset kell hogy adjanak, ahol a továbbjutók még nincsenek annyira élesen kirajzolódva.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.25. 16:44:02
@Piiii: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Objektíven nézve egyértelműen a Wolfsburg-Villarreal a nap meccse. A német bajnok egy BL-negyeddöntőssel. De engem leginkább a Valencia meccse érdekel. Elvileg le tudják dolgozni a hátrányt Villáék, de elképzelhetetlennek tartom, hogy kapott gól nélkül megússzák, márpedig akkor már hármat kéne lőniük -- Silva nélkül...
Objektíven nézve egyértelműen a Wolfsburg-Villarreal a nap meccse. A német bajnok egy BL-negyeddöntőssel. De engem leginkább a Valencia meccse érdekel. Elvileg le tudják dolgozni a hátrányt Villáék, de elképzelhetetlennek tartom, hogy kapott gól nélkül megússzák, márpedig akkor már hármat kéne lőniük -- Silva nélkül...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 16:47:12
@_benito: összekevertem az olimpicót (azt megnéztem, csodálkoztam is most h 80e a befogadóképessége???) és a másik stadionotokat...
mindegy, akkor hogy jön ki a 40ezres átlag, ha 25 a befogadóképesség?
baszki, ez az utolsó kérdésem, aztán elég a juvéból részemről :)
Üdv, ymy - bocs, ha nem tudom, h a zebrák mikor hol játszanak :)
mindegy, akkor hogy jön ki a 40ezres átlag, ha 25 a befogadóképesség?
baszki, ez az utolsó kérdésem, aztán elég a juvéból részemről :)
Üdv, ymy - bocs, ha nem tudom, h a zebrák mikor hol játszanak :)
Mr.AT 2010.02.25. 16:49:22
@Mac_KAPUFA: Meg vagyunk mentve, köszi! :-)
Mr.AT 2010.02.25. 16:51:31
@imici77: A 40 ezres átlag a Delle Alpiban volt.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.25. 16:52:14
Jó a poszt, de az elején leírt általánosítás bizony sántít. A Milan például épp azért kapott ki a Manchestertől, mert túlságosan támadólag lépett föl, a második félidőben azt le is kontrázták őket jól
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 16:58:10
@Mr.AT: ok, mindegy, nem tudtam h mikor melyik stadionban játszik a juve, meg volt rossz infóm az új stadionról, elbénáztam :) nekünk a liga kupán vannak 55ezren :) és ezt nyögjük :)
téma lezárva részemről :)
téma lezárva részemről :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.25. 17:11:35
@imici77: annyit fikázod a juvét, amennyit akarod, nem érdekel. az előző is a veszprémre vonatkozott, mert azért viszont ölök.
ZenZo 2010.02.25. 17:13:01
@Hispan07: azért korábban is történtek már hasonló dolgok, idén a Puszmusz van most a gödör szélén, de nemrég még ott volt a WHU is (mondjuk december környékén még eléggé), s hát a Leeds sem véletlenül van ott, ahol, s akkor még a nem túl távoli jövőbe néztünk vissza. Sőt, hogy a cikkhez is kapcsolódjunk, ne legyen off, Abra 2003-as érkezése előtt a Chelsea is kb ezen a hintaszéken ült. Jött Abra, hinta fel. Csak majd ha megy, akkor hinta le. Ez hosszabb-rövidebb időközönként szerintem minden klub életében előfordul. A kérdés csak annyi, hogyan reagál a vezetés. El tudja adni a sz*rt, vagy sem :)
A cikkhez pedig: jól eltalált írás, a Chelsea önmagához képest is enerváltan és erőtlenül játszott. Kulcsembereit kikapcsolták, akik nagyot húzhattak volna, képtelenek voltak rá, s két csúnya hibából két gólt kapott a védelem. Ez az Inter számára csillagok szerencsés együttállása nem hiszem, hogy a Stamfordon is meglenne, de ki kell mondani, azért ezzel a 2-1-el elég jól állnak.
Többen említették, sok múlik majd azon, ki lövi az első gólt Angliában, ha egyáltalán. Ezt én is így látom, ez döntő lesz. Igazán izgalmas akkor lenne az egész, ha a sorminta kedvéért otthon a Chelsea találna be az első három perc valamelyikében. S ha Ancelotti nem hülye, akkor ez meg is lesz. Szerintem legalábbis nem kérdés, hogy akkor lehet gyorsan nyílttá tenni a továbbjutást, ha nekiront a Chelsea az Internek, mint az vadállat.
A cikkhez pedig: jól eltalált írás, a Chelsea önmagához képest is enerváltan és erőtlenül játszott. Kulcsembereit kikapcsolták, akik nagyot húzhattak volna, képtelenek voltak rá, s két csúnya hibából két gólt kapott a védelem. Ez az Inter számára csillagok szerencsés együttállása nem hiszem, hogy a Stamfordon is meglenne, de ki kell mondani, azért ezzel a 2-1-el elég jól állnak.
Többen említették, sok múlik majd azon, ki lövi az első gólt Angliában, ha egyáltalán. Ezt én is így látom, ez döntő lesz. Igazán izgalmas akkor lenne az egész, ha a sorminta kedvéért otthon a Chelsea találna be az első három perc valamelyikében. S ha Ancelotti nem hülye, akkor ez meg is lesz. Szerintem legalábbis nem kérdés, hogy akkor lehet gyorsan nyílttá tenni a továbbjutást, ha nekiront a Chelsea az Internek, mint az vadállat.
calcio_di_rigore 2010.02.25. 17:25:23
@Csöncsön: ha majd kitiltják a vendégszurkolókat, akkor lehet 25 ezer is, igen.
horas 2010.02.25. 17:31:13
@popp: A Milan azért kapott ki a MU-tól fizikálisan nincsenek egy szinten...Az első félidőben miért nem kontrázott az MU?
Legalább is sztem...
Legalább is sztem...
elber 2010.02.25. 17:58:11
grat jó írás. nem nagyon tudnék ellentmondani.
De ha már mindenki offol akkor engedtessék meg nekem is. Az egy dolog, hogy külföldiek kezében van jó pár angol élcsapat is. De egyrészt ott a jó példa pl Fulham másrészt pl az olaszok is tudnának mesélni szerintem nem kéne az angolokra mutogatni, hogy mekkora adósságokat görget némelyik csapat. Parma, Lazio, Fiorentina. Mind sikeres volt, aztán elfogyott a pénz. De egy valamit nem lehet elvitatni az angoloktól tőzsdézés csak nekik jött be. PL a Dortmund is belebukott a dologba. A másik pedig, hogy nagy pénz nagy foci... Lehet szembe menni a dologgal lásd BuLi, bár, de ez akkor is így van. Nekem mindegy lenne ki hozza a pénzt ha hozza. Glazer meg a Hicksék esélyesek, hogy egyszer csak megunják a dolgot. De az oroszoknak nincs miért hazamenni, valamint nekik a foci egy kedves sport.
De ha már mindenki offol akkor engedtessék meg nekem is. Az egy dolog, hogy külföldiek kezében van jó pár angol élcsapat is. De egyrészt ott a jó példa pl Fulham másrészt pl az olaszok is tudnának mesélni szerintem nem kéne az angolokra mutogatni, hogy mekkora adósságokat görget némelyik csapat. Parma, Lazio, Fiorentina. Mind sikeres volt, aztán elfogyott a pénz. De egy valamit nem lehet elvitatni az angoloktól tőzsdézés csak nekik jött be. PL a Dortmund is belebukott a dologba. A másik pedig, hogy nagy pénz nagy foci... Lehet szembe menni a dologgal lásd BuLi, bár, de ez akkor is így van. Nekem mindegy lenne ki hozza a pénzt ha hozza. Glazer meg a Hicksék esélyesek, hogy egyszer csak megunják a dolgot. De az oroszoknak nincs miért hazamenni, valamint nekik a foci egy kedves sport.
badblood 2010.02.25. 18:32:49
Nem "jó"-zom a cikket, fentebb többször megtették, többen is, helyettem is, :)) Londonban kell két őrült erős negyedórát produkálnia a hazaikanak, és szeritntem meg lesz/lehet a továbbjutás
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.25. 18:40:18
fanatizált inter fog kifutni a pályára, mert van esélyük. remélem, nem spilázzák túl (Sneijder pölö)... ezzel együtt nüanszok döntenek majd, és remélem, egy hasonlóan meccsképes bíró fogja levezetni a visszavágót is. (apropó, szokatlanul korán előkerültek a sárgák amúgy ezen a meccsen, de volt értelme talán).
giacinto 2010.02.25. 18:43:30
annyiból jól állnak az angol topklubok, hogyha a tulajdonos meggondolja magát és lelép, egészen könnyen fognak találni új tulajt maguknak. a Cityt és a Portsmouth is szinte évente adták-vették az utóbbi 1-2 évben, pedig azok sehol nincsenek hirnévben, ismertségben.
@ZenZo: ellentmondást érzek: kulcsembereit kikapcsolták vs. szerencsés együttállás.
most akkor szerencsénk volt vagy megdolgoztunk a győzelemért?
@ZenZo: ellentmondást érzek: kulcsembereit kikapcsolták vs. szerencsés együttállás.
most akkor szerencsénk volt vagy megdolgoztunk a győzelemért?
horas 2010.02.25. 18:46:24
@ZenZo: "Ez az Inter számára csillagok szerencsés együttállása nem hiszem, hogy a Stamfordon is meglenne."
Hát rontott ziccer Eto'o részéről és félpotya gól azért nem ezt mutatja szerintem,bár a második gólhoz kellett az is.
Igen én is ezt írtam,ha Ancelotti nem hülye,tudja,hogy egy gyors góllal fellehet borítani az Inter takiktáját és számításait,de az Inter is lépéselőnybe kerülne egy találattal...kb hasonló slamasztika mindkét oldalon egy-egy kapott gól...
Hát rontott ziccer Eto'o részéről és félpotya gól azért nem ezt mutatja szerintem,bár a második gólhoz kellett az is.
Igen én is ezt írtam,ha Ancelotti nem hülye,tudja,hogy egy gyors góllal fellehet borítani az Inter takiktáját és számításait,de az Inter is lépéselőnybe kerülne egy találattal...kb hasonló slamasztika mindkét oldalon egy-egy kapott gól...
bag 2010.02.25. 19:55:59
az Inter előrelépett.
Eddig rúgott gól nélkül esett ki a BL 16-ból az utóbbi két évben véletlenül mindig PL csapat ellen, most viszont elkapta a listavezetőt.
érdekes.
a visszavágón valszeg feltöri a háló a hátukat, de nem fognak továbbjutni ezúttal sem.
Eddig rúgott gól nélkül esett ki a BL 16-ból az utóbbi két évben véletlenül mindig PL csapat ellen, most viszont elkapta a listavezetőt.
érdekes.
a visszavágón valszeg feltöri a háló a hátukat, de nem fognak továbbjutni ezúttal sem.
henrypass 2010.02.25. 19:58:54
hello,
lehet h tevedek de a premier league csapatok gazdasagi ereje talan abban IS rejlik h sokkal tobb olyan szurkoljuk van akik tobbet "koltenek" a szenvedelyukre.ott meg a championshipes csapatok is olyan atlagnezoszamot produkalnak mint nemely olasz elsoosztalyu csapat.ja es a stadionokat nem sajatitjak ki az ultrak.
ilyen elozmenyek utan meg ne csodalkozzunk ha azok akik megtehetik egy PLes csapatba fektetik a penzuket mint mondjuk az amugy rendkivul szimpatikus Cagliarba,akik stadionja olyan lepusztult mint mondjuk a Siena stadion..
Sajnos rothad az olasz foci,remeljuk megkapjak az EB rendezes jogat es akkor elindulnak ujra felfele,mindenkinek jobb lenne talan.
lehet h tevedek de a premier league csapatok gazdasagi ereje talan abban IS rejlik h sokkal tobb olyan szurkoljuk van akik tobbet "koltenek" a szenvedelyukre.ott meg a championshipes csapatok is olyan atlagnezoszamot produkalnak mint nemely olasz elsoosztalyu csapat.ja es a stadionokat nem sajatitjak ki az ultrak.
ilyen elozmenyek utan meg ne csodalkozzunk ha azok akik megtehetik egy PLes csapatba fektetik a penzuket mint mondjuk az amugy rendkivul szimpatikus Cagliarba,akik stadionja olyan lepusztult mint mondjuk a Siena stadion..
Sajnos rothad az olasz foci,remeljuk megkapjak az EB rendezes jogat es akkor elindulnak ujra felfele,mindenkinek jobb lenne talan.
ZenZo 2010.02.25. 21:47:58
@giacinto: a kulcsemberek kikapcsolása egy dolog, amiért tényleg megdolgozott az Inter, hiszen ez nem semmi munka. De az egész mérkőzést tekintve 3 kapuralövésből ritkán kap 2 gólt a Chelsea. Terryt évente egyszer lehet így megforgatni, s Cech sem gyakran szerencsétlenkedik kétszer egymás után egy meccsen... stb, stb.
@horas: hagyjuk már. A luft meg a félpotya gólra simán rákontrázok egy kiállítással és egy büntetővel. A többiben meg egyetértünk ;)
@horas: hagyjuk már. A luft meg a félpotya gólra simán rákontrázok egy kiállítással és egy büntetővel. A többiben meg egyetértünk ;)
Mr.AT 2010.02.25. 21:58:35
@_benito: Miazaveszprém? :-)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.25. 22:04:10
@_benito: ok... :)
együnk egy normális halászlevet (utazz tovább, mint baja) és akkor jöhet a nóta... kettőőőőő, három: "veszprémbe mentünk, kupát is nyertünk..." :)
CSAKASZEGED!!!! :)
együnk egy normális halászlevet (utazz tovább, mint baja) és akkor jöhet a nóta... kettőőőőő, három: "veszprémbe mentünk, kupát is nyertünk..." :)
CSAKASZEGED!!!! :)
hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.02.25. 22:30:54
Egy gondolat... én, mint MU-szurkoló, örülnék-e annak, ha a Chelsea kizúgna a BL-ből?
Nem járnánk-e jobban, ha majd csak később esnének ki, és addig sem tudják minden energiájukat a PL-re fordítani?
Zavar az a (jelenleg csupán potenciális) 4 pont :D
Nem járnánk-e jobban, ha majd csak később esnének ki, és addig sem tudják minden energiájukat a PL-re fordítani?
Zavar az a (jelenleg csupán potenciális) 4 pont :D
BruceWayne 2010.02.25. 22:34:48
@hererál: de jobban, de igazából tök mindegy, lényeg hogy a Chelsea nyerje a PL-t. a MU biztos továbbjut, de amíg ők versenyben vannak addig nem nagy előny számukra hogy a Chelsea is
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.02.26. 03:26:33
@popp: hát ezzel erősen vitatkoznék.
A Milan azért kapott ki, mert a második félidőben gyakorlatilag képtelen volt helyzetet kialakítani, nyomás alatt tartani a MU-t; Ambrosini elfáradt, nem működött a letámadás, és mindkét gólnál botrányos helyezkedési hibákat vétettek a védők, az angolok meg elrohantak mellettük, Rooney 5 méterről fejelgetett.
A Milan azért kapott ki, mert a második félidőben gyakorlatilag képtelen volt helyzetet kialakítani, nyomás alatt tartani a MU-t; Ambrosini elfáradt, nem működött a letámadás, és mindkét gólnál botrányos helyezkedési hibákat vétettek a védők, az angolok meg elrohantak mellettük, Rooney 5 méterről fejelgetett.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 06:11:36
@imici77: utálom a halat, és az elmúlt években kevés szeged-veszprém meccset rendeztek nélkülem
volt olyan, pontosan egyszer. ott voltam, sírtam. :)
"Alszik a város, minden éjjel,
S én éneklek csendben kihűlt fejjel.
Vagy kiabálok, mint egy kis gyerek.
Ha az Építők verik a Pick Szegedet"
www.youtube.com/watch?v=0-6M1KLJHIM&translated=1
volt olyan, pontosan egyszer. ott voltam, sírtam. :)
"Alszik a város, minden éjjel,
S én éneklek csendben kihűlt fejjel.
Vagy kiabálok, mint egy kis gyerek.
Ha az Építők verik a Pick Szegedet"
www.youtube.com/watch?v=0-6M1KLJHIM&translated=1
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 07:38:11
@_benito: Veszprémnek még folyója sincs, hogy lehet azt a várost, csapatot szeretni??? :)
ps: aztán nehogy kiderüljön megint, hogy vkivel van előszerződésetek tőlünk, aztán menjen a tagadás... :)
ps: aztán nehogy kiderüljön megint, hogy vkivel van előszerződésetek tőlünk, aztán menjen a tagadás... :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 07:40:38
@imici77: azért a balcsi odaveri a tiszát, gondolom, ebben egyetértünk :)
pfff, senkit nem kellett kényszeríteni, hogy egy világhírű, világverő csapatba jöjjön, ha érted, mire gondolok.
nyugi, testvér, már csak hét év, és újra jön egy arany, ha a kilencéves átlagot nézzük. kitartás :)
pfff, senkit nem kellett kényszeríteni, hogy egy világhírű, világverő csapatba jöjjön, ha érted, mire gondolok.
nyugi, testvér, már csak hét év, és újra jön egy arany, ha a kilencéves átlagot nézzük. kitartás :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 07:43:24
@_benito: "szövetség csapata" :)
úgy igazoljátok tőlünk a játékosokat, mint a barca hlebet például... jó lesz az a padra, de a riválist gyengítjük... :)
majd a válogatottban bizonyíthat a nagy edzői párosotok egy ilyen faszányos eb után :)
úgy igazoljátok tőlünk a játékosokat, mint a barca hlebet például... jó lesz az a padra, de a riválist gyengítjük... :)
majd a válogatottban bizonyíthat a nagy edzői párosotok egy ilyen faszányos eb után :)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 07:57:05
@_benito: bartókcsabi, mezeiricsi... 2 a közelmúltból, csak Neked :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 08:15:48
@imici77: bartókcsabit spanyolországból vettük, ricsi állandó kezdő volt.
kapufa, jöhetsz tovább. :)
kapufa, jöhetsz tovább. :)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 08:26:10
@imici77: pff, dani padozott?? nálunk lett az ország egyik legjobb irányítója. nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem jött ki belőle a sok sérülés miatt. :(
na, flame off, folytassuk levélben.
na, flame off, folytassuk levélben.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 09:04:27
@Shikaka: egyetértek, de a szöv kap továbbra is csoknyai, fölé helyezték mocsait, nem?
montipájton 2010.02.26. 09:04:55
Ha már OFF, íme egy markáns vélemény tőlem: amit a Veszprém csinál, az nagyon jó a veszprémi szurkolóknak és szar a magyar kézilabdának. Hosszútávon.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 09:08:58
@montipájton: @Shikaka: @_benito: nso: "Mocsai szakmai igazgatóként kap megbízást, míg Csoknyai marad a szövetségi kapitány"
Shikaka 2010.02.26. 09:09:50
@imici77: Hivatalosan szakmai igazgató, Csoki felé helyezték (de gondolom ezt meg tudják beszélni). A megbizatása a pótselejtező utánig szól.
Gondolom az a terv, hogy attól függően terveznek hosszabb távon (és választanak koncepciót/kapitányt) hogy sikerül-e kijutni vagy nem.
Gondolom az a terv, hogy attól függően terveznek hosszabb távon (és választanak koncepciót/kapitányt) hogy sikerül-e kijutni vagy nem.
balu11 2010.02.26. 09:17:30
"urak, ez egy kurva jó poszt, mi meg itt szétoffoljuk.
javaslom, vissza a lényeghez, ne is törődjetek velem. :)" (@_benito:)
javaslom, vissza a lényeghez, ne is törődjetek velem. :)" (@_benito:)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 09:18:37
@balu11: a szerző hozott párhuzamot... egye meg, amit megfőzött :)
montipájton 2010.02.26. 09:35:26
@imici77: Már csal Lusnyikovot meg Lapcsevicset kellene honosítani, hiogy a komplett magyar válogatott veszprémi legyen, mondjuk, ki lehetett volna talán nevelni helyettük pár hazai fiatalt, de nem vagyok gonosz.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 09:38:16
@balu11: teljesen jogos, sajnálom, bocsánat. vancouveri ügyeletes vagyok, szétuntam az agyam egész éccaka, örültem, hogy végre nem csak a kutyához szólhatok.
@Shikaka: sajnos nincs ilyen.
@montipájton: nem értek egyet.
@Shikaka: sajnos nincs ilyen.
@montipájton: nem értek egyet.
balu11 2010.02.26. 09:50:03
egyébként a posztban is foglalt legérdekesebb vitapont a Muri vs. Carlo
jól látszott a meccsből is (meg azért ezt lehetett sejteni), hogy a két csapat nagyjából hasonló játékerőt képvisel, sőt még az erősségeik is hasonlóak: megbízható kapusok (OK, én is láttam a meccset, általánosságban mondom), erős belső középpálya, taktikai überfegyelmezettség, kifejezetten gólerős támadók
sztem a kérdés, amin el fog dőlni a továbbjutás az a védelmek, és főként az edzők
általában nem értek egyet azzal, hogy az edzők 10-20%nál nagyobb arányban befolyásolhatnák a meccsek kimenetelét, de most pont igen
lenyilatkozzák, hogy hú de ismerjük egymást, de igazából nyilván mindkettő igenis meg akarja lepni a másikat (pl. Kalou balbekk - OK, h valamennyire szükségszerű, de mégis gyanús, h pont egy kifejezetten támadó játékos játszott ott)
én a visszavágón Carlora teszek - nem feltétlenül úgy értve, hogy előrukkol vmi extrával, hanem úgy, hogy rákényszeríti az akaratát a meccsre teljesen, pont az lesz, amit ő eltervez (1-0, vagy 2-1 és a hosszabbításban megnyerik)
(jelzem legtávolabb áll tőlem, hogy bármelyik csaaptnak drukkoljak, csak elismerem mindkettőt, edzőstül)
jól látszott a meccsből is (meg azért ezt lehetett sejteni), hogy a két csapat nagyjából hasonló játékerőt képvisel, sőt még az erősségeik is hasonlóak: megbízható kapusok (OK, én is láttam a meccset, általánosságban mondom), erős belső középpálya, taktikai überfegyelmezettség, kifejezetten gólerős támadók
sztem a kérdés, amin el fog dőlni a továbbjutás az a védelmek, és főként az edzők
általában nem értek egyet azzal, hogy az edzők 10-20%nál nagyobb arányban befolyásolhatnák a meccsek kimenetelét, de most pont igen
lenyilatkozzák, hogy hú de ismerjük egymást, de igazából nyilván mindkettő igenis meg akarja lepni a másikat (pl. Kalou balbekk - OK, h valamennyire szükségszerű, de mégis gyanús, h pont egy kifejezetten támadó játékos játszott ott)
én a visszavágón Carlora teszek - nem feltétlenül úgy értve, hogy előrukkol vmi extrával, hanem úgy, hogy rákényszeríti az akaratát a meccsre teljesen, pont az lesz, amit ő eltervez (1-0, vagy 2-1 és a hosszabbításban megnyerik)
(jelzem legtávolabb áll tőlem, hogy bármelyik csaaptnak drukkoljak, csak elismerem mindkettőt, edzőstül)
mickeyknox 2010.02.26. 10:24:13
@montipájton: a veszprém a magyar kézilabda bayern münchenje.
zoli szegedről :)
zoli szegedről :)
mickeyknox 2010.02.26. 10:50:47
@imici77: a halászlében pedig teljesen igazad van, a legjobbat márpedig itt szegeden tudjuk főzni!
na, letudtam a mai lokálpatriótizmus-adagomat:)
na, letudtam a mai lokálpatriótizmus-adagomat:)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 11:01:33
@mickeyknox: előbb az inter, most meg a bayern, még valaki nem akar nekifutásból tökön rúgni?
balu11 2010.02.26. 11:13:53
úgy látom, menthetetlen a poszt... nincs véletlenül a közelben Pöte, hogy megkérdezzem a véleményét az MK sorsolásról? (nem, nem kézilabda, annál komolyabb sportágról van szó :))
mickeyknox 2010.02.26. 11:36:22
@_benito: ne haragudj, de ki kellett adni magamból azt, amit oszlánczi veszprémbe igazolása óta forr bennem :))
balu11 2010.02.26. 12:11:26
@pote: egyelőre azt sem tudom, melyik párosításról (sportágról) beszélsz :)
viszont ha esetleg _arról_, akkor ajánlom, hogy gyorsan kössétek (újítsátok?) meg a bírókkal a haveri-szponzori szerződést, mert törünk elő a homályból!!
viszont ha esetleg _arról_, akkor ajánlom, hogy gyorsan kössétek (újítsátok?) meg a bírókkal a haveri-szponzori szerződést, mert törünk elő a homályból!!
pote · http://nst.blog.hu/ 2010.02.26. 12:28:08
@balu11:
pont ma 23 éve várom azt, h minket hívjanak a szöveccség csapatának.
csak akarni kellett :)
kben a szolnok elleni odavágótokon fordult elő hosszú évek után először, h nektek szurkoltam. komolyan. a visszavágóra már elmúlt, de érdekes egyhetem volt, orvoshoz is akartam menni,
de mivel az internél és a bayernnél ilyeneket nem éreztem, így vártam, h magától (tudom tegezhetlek) megoldódjon.
és lőn :)
pont ma 23 éve várom azt, h minket hívjanak a szöveccség csapatának.
csak akarni kellett :)
kben a szolnok elleni odavágótokon fordult elő hosszú évek után először, h nektek szurkoltam. komolyan. a visszavágóra már elmúlt, de érdekes egyhetem volt, orvoshoz is akartam menni,
de mivel az internél és a bayernnél ilyeneket nem éreztem, így vártam, h magától (tudom tegezhetlek) megoldódjon.
és lőn :)
balu11 2010.02.26. 12:34:38
@pote: hát, örülök a felépülésednek. Velem még ez fordítva nem fordult elő, 1-2 Körmend-ZTE-nél rezgett a léc, de aztán végül maradt a "tökmind1, csak legyen vmi balhé" hozzáállás :)
(viszont nem volt rossz ómen a drukkolásod, nem is értem, hogy vertük meg annyira az olajosokat)
mindenesetre remlélem haza tudok menni a meccsekre - ha igen, akkor nyélbe üthetjük azt a sört (nem akármilyen képzavar!), amiről már tavaly is szó volt a derbi kapcsán
visszakanyarodva a blog sportjához, de maradva a lokálpatriotizmusnál, és a kevésbé szeretett ellenfeleknél, ajánlom szíves figyelmetekbe:
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/veber-miatt-indult-a-rendorsegi-nyomozas-2019233/
(viszont nem volt rossz ómen a drukkolásod, nem is értem, hogy vertük meg annyira az olajosokat)
mindenesetre remlélem haza tudok menni a meccsekre - ha igen, akkor nyélbe üthetjük azt a sört (nem akármilyen képzavar!), amiről már tavaly is szó volt a derbi kapcsán
visszakanyarodva a blog sportjához, de maradva a lokálpatriotizmusnál, és a kevésbé szeretett ellenfeleknél, ajánlom szíves figyelmetekbe:
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/veber-miatt-indult-a-rendorsegi-nyomozas-2019233/
pote · http://nst.blog.hu/ 2010.02.26. 12:42:34
@balu11:
hétközben lesznek sajna (17, 24)
de követhetjük pestről, és akkor nyugodtan sörözhetünk is :)
ON
hétközben lesznek sajna (17, 24)
de követhetjük pestről, és akkor nyugodtan sörözhetünk is :)
ON
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 13:23:10
@mickeyknox: látod, ezek már a kosárnál járnak, bezzeg amikor Czuprák triplákkal ütöttük az akkori honvédod, meg kórusban skandáltuk a "Zsebe, nyugdíjas" -t, nah, azok voltak a szép idők... :)
csak nincs pénz, mint a "szövetség csapatai"-nak, ezért aztán marad az alsóbb osztály...
csak nincs pénz, mint a "szövetség csapatai"-nak, ezért aztán marad az alsóbb osztály...
montipájton 2010.02.26. 15:28:58
@pote: Hát, ha tényleg a körmendi klubelnök és bírószponzor lesz a szövetség elnöke is (így, egy személyben, bájosan), durvábban lesztek szöveccségcsapata, mint ahogy valaha is az Albacomp az volt a szemetekben. Az ilyesmit, valljuk be, még a nápolyi körzeti maffiabajnokságban is megsüvegelnék. )))
Piiii 2010.02.26. 18:29:41
@mickeyknox: :)
Oszlánczy, huhh :)
Oszlánczy, huhh :)
Az utolsó 100 komment: