Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

3 dolog a BL nyolcaddöntőkhöz, vol. 1

2010.02.16. 17:55 _benito

Két évvel ezelőtt a Milan egészen elsőrangú produkcióval lepte meg a Manchester Unitedet, az óriásit futballozó olaszok keresztbe lenyelték az angolokat. Lássuk be, ennek most jóval kevesebb az esélye, még ha ez a United nem is olyan erős, mint az volt, és nem is függött annyira egy embertől, mint a mostani. És közben más volt a Milan is, egy csúcsra járatott Seedorffal, Kakával, Pirlóval egészen más felállni, mint feszülten reménykedni, hogy Ronaldinhónak pont olyan napja lesz. A Lyon, ha lehet, még többet változott azóta, hogy szokássá tette a Real Madrid ledurungolását. Ez a mostani csapat – szemben a közelmúlttal – még hazájában sem tud uralkodni, és ha a madridiak három pontért mennek, meg is szerzik. A játéknap két nagy visszatérője nem is biztos, hogy kezdeni fog .

1. A Manchester legerősebb részével pont a végre összeálló Nesta-Thiago Silva kettős találkozik, ami az olaszoknak kedvez, ráadásul a Jar-Jar vs. Moncsicsi párharc is inkább a Milannak áll. Ezzel szemben a Manchester United jobb csapat, és hatékonyabb futballt játszik, és rohadt nehéz megverni.

2. Furcsa, hogy ezt a párharcot Beckhamre és Benzemára hegyezik ki, pedig közel sem olyan meghatározó játékosok, mint amilyenek a mostani ellenfélnél voltak. Ha Pato végig bírja játszani a meccset, Beckhamnek semmi keresnivalója a Milan kezdőjében, és Benzema sem elsőszámú csatár a Real Madridban.

3. A következő 2-3 hét iszonyú fontos lesz a Real Madridnak. A BL-ben a nyolcba jutás alapkövetelmény, a Ligue 1 negyedik helyezettje ellen nem is túlzás, ráadásul a bajnokságban is megérezhetik a vérszagot. Viszont most egy-két rosszabb meccs kinyírhatja az egész idényt. Itt az ideje, hogy Kaká elkezdjen komolyan törleszteni, mert van mit.

405 komment

Címkék: bl üveggömb három dolog beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr621763878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.16. 22:48:50

Azért legalább emelt fővel távozhat a Milan, szerintem hasonló játékkal hangyányi esélyük az Old Traffordon is lehet.

mann 2010.02.16. 22:49:09

@dickinson: Ahan. És ezért mákos a MU. Még valami ezen a vonalon esetleg? :DDDDDD

Glory 2010.02.16. 22:49:31

@Fernando Torres: miert ti mar reg kiestetek ;)

Viszlat 2010.02.16. 22:49:59

@popp: ha ugyanezt a játékot tudják produkálni, kicsivel jobb hatékonysággal párosítva, akkor nem csak hangyányi.

Glory 2010.02.16. 22:50:20

@dickinson: ja mert az elso milan gol nem bepattant. pffff ocsem fekudj le pihenni szar napod volt.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.02.16. 22:50:25

Nagyon jó meccs volt. Mákos Milan-gól (Ronaldinho úgy ünnepelt mintha az évezred gólját lótte volna - 1:3-nál nem volt már olyan vidám), aztán mákos MU, hogy nem kapott még 3 gólt, aztán mákos MU gól, aztán a 2. félidőben Milan sehol, 2 kiváló MU gól, aztán mákos Milan, hogy nem kapott még 3 gólt, aztán Seedorf csodagólja, izgalmas percek, és vége.
Ilyen egyszerű meccs volt :)
Szerintem a MU eggyel több gólt lőtt, és pont ennyivel mindenképp megérdemelten nyert.

krysal 2010.02.16. 22:50:44

@Lojzi_: ha a mai meccset nézem, akkor max azért, mert nem leszünk benne érintettek...

Hihetetlen, töketlen Pellegrini. És nem, felhívom mindenki figyelmét rá, NEM Higuain volt gyenge. Benzema sem mutatott többet (Higany legalább eljutott egy ziccerszerűségig, bár nagyon kiszorult), de Cérinya, Kaka, Diarra és Xabi kritikán alul teljesítettek. Guti ütempasszai hihetetlenül hiányoztak, és remélem Pelle rájön, hogy a Lyon nem a Xerez, ezek nem fáradnak el egy félidő után.

Ha jár erre egy Lyon szurkesz, gratula. Megérdemelték.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.16. 22:50:53

@mann: A menetrendszerinti mákot nem erre értettem, viszont az egyenlítő gól egy nagybetűs VICC.

Glory 2010.02.16. 22:51:26

@Viszlat: hat ja ettol felek en is. viszont benne van a pakliban egy jo manchester is ami ma ugye nem volt lathato.

Klárensz 2010.02.16. 22:52:01

A visszavágó döntetlen lesz, eddig a Milan minden ellenfelével szemben idegenben eggyel jobb eredményt ért el, mint otthon. Ez sajnos azt is jelenti, hogy viszlát BL.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.16. 22:52:29

@Glory: Na akkor még egyszer, utoljára értelmezzük azt, amit sokan leírtak előttem.

A Milan első gólja kapuralövésből született, Evans beleállt. Minden második gólotok ilyen, nem értem, min vitáztok.

"Scholes gólja" viszont nem kapuralövésből, hanem sima balfaszságból született.

Érthető?

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.02.16. 22:53:10

@Glory: én is félek, 1-3 nyugisabb lett volna :) ha a United rossz napot fog ki, sajnos bármi lehet, de azért remélem, nem lesz :)

mann 2010.02.16. 22:53:29

@rizla: Ad. Az öngólok száma önmagáért beszél. Vitatta ezt valaki?

@popp: Ugye, hogy mennyire jó meccs volt? :)

horas 2010.02.16. 22:53:30

A Milan játék szisztémája szenzációs ha feltudnánk turbózni a keretet újra OTT lehetnének.Egyszerűen elfáradt a Milan,kb negyedóra alatt edző meccsbe ment át a meccs az MU röhögve rúghatott volna 3-at is.A Milan-t talált egy gólt és feltámadt.Ennek ellenére valószínüleg elment a hajó,amire számítottam...
A Milan-ban Bonera,Ronaldinho,Ambrosini a két belső védő szenzációsan játszott és üde folt volt Seedorf is.Az MU-ban Scholes,Carrick,Rafael,Nani,Evans bűn gyenge volt,Fletcher,Rooney,Van Der Sar jók,Ferdinand nem volt rossz.Azért az vicces volt,hogy Ferguson egyetlen cserével megfordította a meccset.

Lojzi_ 2010.02.16. 22:54:49

@krysal: Valami ilyesmire gondoltam magam is.

Nem tudom, hogy a Lyon mit teljesít majd idegenben, de emlékeim szerint régebben nem szokták összeszarni magukat, ha Madridban kell játszani.

Mindenesetre sokkal motiváltabbnak és legfőképpen csapatnak látszottak a Real mellett.

halareaal 2010.02.16. 22:54:51

@Lojzi_: hát én azt mondom, hogy innen is szégyen lenne kiesni. a Lyon vezetése megérdemelt volt abszolút, főleg amilyen beleszarok módon játszott a Real az első félidőben, de az egyenlítés is legalább olyan megérdemelt volna.
nem értem egyszerűen mit csináltunk az első félidőben, mintha nem is hajtottunk volna. a második elején a góltól kicsit szétestünk, bár ilyen játékosoknak, mint Casillas vagy Alonso nem kéne. utána a Lyon látványosan elfáradt, ezek alapján nem hiszem, h ha a Bernabeuban az elejétől pörgünk, bírni fogják. persze a kontráik mindig veszélyesek, dehát ez benne van.

Mac_KAPUFA 2010.02.16. 22:55:18

Valljuk be a Milan - MU meccs esetében ez a realitás (de élvezhető meccs volt)...és az is a REALitás, hogy a Madrid is kikapott ...erre számítottunk...

(nem tudok elmenni amellett, hogy a Rorschach - tesztbe nevezném Beckham mostani arcszőrzetéről készült képet...Beckham = "There's a she wolf in the closet"...:)))))) )

Glory 2010.02.16. 22:55:32

@dickinson: mind a kettonel kb 10 centi hianyzott ahhoz hogy teljesen masrol beszeljunk.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.02.16. 22:55:47

@mann: ad persze, de azért azt ne felejtsük el, hogy az öngólok igen nagy részében ha az illető nem, akkor a mögötte érkező United-játékos fejezi be az akciót.

Lojzi_ 2010.02.16. 22:56:00

@Lojzi_: Természetesen a második félidő alapján mondom, amit mondtam, mert az elsőben a másik oldalt néztem.

mann 2010.02.16. 22:56:43

@dickinson: Igen. Tehát a MU nem ver gólokat, az ellenfelek rúgdalják maguknak minden meccsen.
Ugye láttad, hogy Scholes mögött Nani várta a zsugát teljesen üresen?
Foginnyó lövése Carricken pattant meg.

Glory 2010.02.16. 22:58:27

amugy a sok ongollal kapcsolatban nyilatkozta azt fletcher hogy ezek a golok nem szerencsesek, hanem a bbol erednek, hogy nyom a manchester ami idovel ilyen szituaciokat idez elo. sokszor volt olyan ha nem ongol akkor ott allt a mu jatekos hogy befejezze az akciot (ld almunia---park).

drdugo 2010.02.16. 22:58:40

az egyebkent biztos hogy barki jut innen tovabb, nem ez a parositas fogja adni az idei bl gyoztest. az elmult evekhez kepest ez a mu is iszonyat gyenge. 30 perc utan 3-4 gollal mehetett volna a milan, annyira fogalmatlan volt a mu. ma csak az volt a szerencsejuk, hogy a milan nemcsak gyengult, de amatőr is lett. ezt a mai mu-t carloval siman kiejtettuk volna.

Glory 2010.02.16. 22:58:59

megjegyzem ez a dinnye gol tuti ongol angliaban.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.16. 22:59:05

Mérhetetlen csalódott vagyok:( Kétszer gyorsabbak voltak a Lyon játékosai, nem voltak passzaink se, semmi, Xabi Alonso botrány gyenge volt, Granero eltűnt. Megkövetem Cét, mert ma igyekezett eléggé és voltak jó meglátásai, nagyon akart, passzolt is. De ez az egész 0 volt:(

Múltkor azt akartam írni, hogy látszik a csapat fejlődése, de Pellegriniben én a taktikai húzást hiányolom: egyetlen-egy felállásunk van, amiben max. 2 post kérdéses. És nem változtatunk semmit, bármi is van a meccsen. Nincsenek opciók, legalábbis én nem érzem.

A Milan meccs óriási volt! Nagyon tetszett a Milan, sajnálom őket, és Ronaldinho óriási! Remélem ott lesz a VB-n!

mann 2010.02.16. 23:00:11

@divi: @Glory: Sokat tesz a csapat azért, hogy szerencséje legyen. Ha nincsenek a belőtt labdák, helyzetek, akkor öngólok sincsenek.

Boodler 2010.02.16. 23:00:51

Minél többször látom Scholes lövését annál inkább úgy tűnik, hogy tudatos volt. :)

Egyébként ezzel a győzelemmel új idegenbeli veretlenségi sorozatot ért el a MU?
Ez volt a 24; jól emlékszem?

mann 2010.02.16. 23:01:20

@drdugo: A MU C-vel pedig 198-at vert volna... :)

Glory 2010.02.16. 23:01:34

@mann: igen kb ezt szerettem volna irni :)

Adamfark 2010.02.16. 23:02:11

@dickinson: Az az Evans az inkább Carrick volt...
dickinson, most őszintén, te kinek drukkolsz?
Mert ha egy milános idetéved, és habzószájjal fröcsög, akkor megértem, fordított esetben én sem lennék más. Ha viszont nem Milan szurkoló vagy, akkor miért nem alszol még?

Glory 2010.02.16. 23:02:13

@Boodler: nem ez volt a 15. (ha jol emlekszem:)

halareaal 2010.02.16. 23:03:33

@krysal: hát azért ha megnézed, a Lyon a 2. félidő elején emberfelettit hajtott, az volt a kritikus időszak, de utána, főleg a meccs végén, eléggé el is fáradtak. csak azt nem értem, miért kellett beszopni egy gólt ahhoz, h legalább próbálkozzunk.

Pellegrini meg amikor lehozta Higuaint, nemtom mire gondolt közben. Graneroé volt ma a citromdíj, egy veszélyes szöglettől eltekintve nulla, a gólt is róla kaptuk, ő vesztett labdát a térfél közepén. legalább

Lojzi_ 2010.02.16. 23:05:09

@halareaal: Én inkább azt láttam, hogy a támadásokban nem sok tudatosság volt, inkább megnyert 1-1-ek okoztak zavart, de a Lyon servezettsége miatt ezek nem voltak a legtöbb esetben veszélyesek.
Talán a szögletek jelentették a legtöbb veszélyt, meg Higuain kiugrása.

Ennek a Madridnak nincs igazán esze.
C.Ronaldo és Kaká sem képesek összefogni őket és vezérei lenni a csapatnak.

Nem nézek spanyol bajnokikat általában, csak a BL szereplésüket láttam, de többször is ugyanez volt az érzésem.

Everred 2010.02.16. 23:06:38

Rooney, Rooney, Rooney. Fletcher, Fletcher, Fletcher.

Szerencsénk is volt, a helyzeteket is jobban használtuk ki, de valahol örülhet a Milan is, hogy 1-3-nál nem döntöttük el végleg.

horas 2010.02.16. 23:08:24

@Klárensz: Sztem nagyon jól játszott.Ő nem szélső védő a beadásokat nem tőle kell várni,és nagy kavarás az ő oldalán nem volt...nekem mindenképp megelepetés volt az ő játéka,sztem remekül játszott szinte hiba nélkül.

Most nézem a Real a pályán se nagyon volt?töketlen Lyon eldönthettte volna a továbbjutást...
Azért azt a cikkuszt megnézném ahogy kiesik a Real Ronaldo-stól Kaká-stól...

rizla 2010.02.16. 23:08:41

ahogy az összefoglalóból látom, a madrid kaphatott volna akár három gólt is. bassza meg.

vadkutya 2010.02.16. 23:10:37

@rizla: Higgy nekem, a Madrid-nál valóra válik az álom: a Bernabéu-ban fognak búcsúzni az idei BL-től... :)

A United drukkerek pedig kezdjenek imákat morzsolni magukban, nehogy Rooney megsérüljön. Nélküle ez a csapat picsafüst. Sorry, de ez van, s ezt nem Arsenal szurkolóként írom, sokkal inkább MU-s szemüvegen át nézem a dolgokat...

rizla 2010.02.16. 23:12:20

@_Maverick: ...pedig ilyen játékosokkal bárki BL-t nyerne LOL

mann 2010.02.16. 23:12:52

@vadkutya: És valszeg egész Anglia hasonlóan vélekedik, mivel nyáron vb.

sAp 2010.02.16. 23:13:08

Amúgy meg nem értem a sok szájtépést, azért az kurva sokat nyomott a latban, hogy dinho a 3. percben szerzett egy igen nagy makkos gólt (szabadrúgás után kiollózott lövést lőtt gyengén a rövidre, ami bepattant), és ez elég nagy szerepet játszhatott abban, hogy a Milan utána elhitte, hogy nyerhet, a Unitedet meg rendesen fejbecsaphatta...
Első fi.ben utána valóban nagyon jó volt a Milan, pechjük volt, hogy elcsúszott Antonini meg Huntelaar is; utána viszont a 2. félidőben szinte csak a United volt a pályán, egyből Fletcher ziccer, és utána is több lehetőség, 1-3 után meg gyakorlatilag a pályán sem voltak már az olaszok (hogy aztán a kétségtelenül pazar gól után felpörögjenek).

Rafaelt meg nem tudom miért fikázza mindenki, kb annyiszor verte meg őt Dinho, mint Evrát Pato (vagy annyiszor sem), egyszer kolbászolt el előre, egyből gól is lett belőle, ketten nem bírták megállítani dinhot (ami addig neki - még ha nem is látványosan, de - ment).

Rooney meg világklasszis, a taposásai most sztem egyáltalán nem voltak szándékosak, reklamálni is teljesen kulturáltan reklamált, sárgát sem tudom miért kapott. Carrick meg labdaelrúgásért kapta a másodikat, mituán kb 3. alkalommal csinálta a második félidőben...

Ferguson 2010.02.16. 23:13:55

Azért ezzel a MU védelemmel vmit kezdeni kell a visszavágóra, mert ott sem ússzuk meg kapott gól(ok) nélkül. Milyen lesz a felállás vajon? Gibson szerepet kap?

BruceWayne 2010.02.16. 23:14:05

amúgy hihetetlen mekkora egy robot ez a mu középpálya, egy Dirk Kuytot vagy egy Robbie Keanet érdemelnének éknek leginkább....

blasco 2010.02.16. 23:14:10

Bár belehaltunk a szépségbe, büszke vagyok a Milanra.

sAp 2010.02.16. 23:14:16

na az eleje lemaradt, szóval jobb lett volna az 1-3, mert a Milan megint majdnem olyan volt mint a 3-0 estéjén (akkor minden bement, most nem); de legalábbis amíg nem fáradtak el, ez megint AZ a Milan volt.

halareaal 2010.02.16. 23:16:10

@Lojzi_: sztem kb a 60. perctől sikerült összekapnia magát a csapatnak, és bár télleg nagy helyzetek nem nagyon jöttek össze, addig rendre sikerült eljutni, h a Lyont sok passzal beszorítsuk. lehet h a támadásokban nem volt sok tudatosság, az meg biztos h nem volt irányító ma, de amit a meccs vége felé láttam, az már bíztató volt így is. a másik h a Lyon védelme nagyon erős volt ma, ha a komplett szezonjukat nézem, egyértelműen erőn felül tolták (persze a Madridnak a visszavágón is legalább ilyen jó és harcos Lyonnal kell számolni)

egyébként különösebb tudatosság a Lyon támadásaiban volt ha úgy nézed, a nagy helyzeteik egy szöglet utáni kapáslövés-kapufa, egy labdavesztés utáni bombagól és egy Casillas ziccerpasszból jöttek. a kontráik nagy veszélyt hordoztak, de összességében épp ezért sztem nem voltak jók, mmint csomó lehetőség, csomó terület állt rendelkezésre, de alig bírtak végigvinni egyet.

BruceWayne 2010.02.16. 23:16:57

Carlo ezt a meccset lehozta volna egy bűnrossz 0-0ra.
Leonardoval legalább ma foci volt, de lehetett volna ezt okosabban is csinálni... Beckham meg WTF???

Klárensz 2010.02.16. 23:18:02

@horas: Az első félidő alapján azt mondnám igazad van, de a második félidőben rengeteget hibázott szar helyezkedéssel, töketlenkedéssel, meg volt egy igazán látványos becsúszása a semmibe.

Ferguson 2010.02.16. 23:19:18

@vadkutya: akkor jönne berbatov és owen, akik most jegelve vannak... :D

Rino 2010.02.16. 23:21:49

Gratulálok a szépen és szabályosan játszó MUnak.
Remélem beugrik nekik h mi lett 2-3 után 2007ben.

Strigo 2010.02.16. 23:22:12

@Ferguson: szerintem a visszavágó lehet Anderson nagy visszatérése

Ferguson 2010.02.16. 23:24:51

@Strigo a divatdrukker: Nagyon remélem. Amúgy nem gondoltam volna, h ez ilyen jó meccs lesz. Hihetetlen, h a MU idegenben képtelen veszíteni már 3 éve a BL-ben...

horas 2010.02.16. 23:26:04

@drdugo: Ancelotti-val ugyanazt a tögyögős nyugdíjas tempót játszotta volna a Milan amit az Arsenal ellen,Ronaldinho meg kölcsön lenne már a Corinthians-ban január óta...

pacino 2010.02.16. 23:26:51

hivatalos: nincs isten.

mann 2010.02.16. 23:27:47

@Rino: Be. De akkor az OT-n lett ez az eredmény. Szerintem ez nem elhanyagolható különbség.

Everred 2010.02.16. 23:28:03

@Strigo a divatdrukker: úgy legyen, mert Carrick híján szükség lesz rá.

horas 2010.02.16. 23:30:11

@Klárensz: A Rendben,de a második félidőben nem egyszer 3-4 négyen vezették a labdát a felállt 4 védőre,miközben Pirlo,Ambrosini,Beckham már a félpályánnál feladta a futást,ugyanúgy hibázott akkor Nesta és Silva is...

Amúgy,az utolsó momentum amikor a 20 perce játszó Valencia nem tudta megverni sprintben 'valamennyire' sérült Silva-t az szinte hihetetlen volt.Eszméletlenül belenyúlt a Milan Thiago Silva-val.

vadkutya 2010.02.16. 23:30:35

@mann: Ez mondjuk biztos, Rooney remek évet futhat, ha az égiek (valamint a Bolton, Stoke és a Birmingham 1-2 favágója is) úgy akarják...

@Ferguson: És tényleg. Sőt, szökő évente Nani is kifoghat egy jó napot, ahogy tette ezt az Arsenal ellen (h szakadjon a nyakába egy mázsa szar - áthúzva). Ha mást nem, max Scholes-t kell az ellenfél kapujának közelében jó időben észrevenni, s azonnal rábikázni a labdát, hátha... :)

Glory 2010.02.16. 23:30:55

@Rino: a legjobb amikor mar csak rohogtek rooneyek amikor osszeestek a milan jatekosok. teljesen jo ferfias meccs volt. ja, hogy nem ehhez vagy szokva, sorrry

Everred 2010.02.16. 23:31:32

@pacino: de van, és Wayne Rooneynak hívják.

Iustizmord 2010.02.16. 23:32:28

namost. én a 60. percre értem haza, onnan néztem és nem élrtettem h a milan 60-80 között miért fogalmatlan s aztán mitől támad fel.

három dolog:

1. sir alex tud vmit a játékról
2. seedorf istencsászár, most underrated. kár hogy yoda nagyapja lehetne.
3. ambrosini még a manu-ba, cselszíbe is lazán beférne

és szégyen h a milan nem egyenlített ki. a juveinteres bíró EL-CSAL-TA.

pytho 2010.02.16. 23:33:07

Az egyik szemem kacag, a másik zokog.
Az egyik Milan ma az volt, amelyikbe beleszerettem lassan két évtizede, a másik az, amelyik miatt évek óta rettegve ülök le a képernyő elé.
S Ronaldinho ugyanígy. Ma az egyik Ronaldinho az aranylabdás félisten volt, a másikat Dunga nem akarja elvinni a vébére.
S csak egy gondolat utoljára:
Respect Clarence
/egy csalódott, de örökké bizakodó Rossomnero/

doktor.dikhed 2010.02.16. 23:33:51

Úgy tűnik, Nani fellángolása a PL-ben rövid életű volt. Sok gyenge teljesítmény akadt a Unitedben, de Nani volt a fék. Rossz volt nézni, hogy képtelen beadni egy labdát, és a gyenge megoldásaival a saját csapattársait kedvetleníti el.
Ahogy lecserélték, a biztatóbb mozgású Valencia rögtön meghozta Rooney kedvét is a jáékhoz.

Klárensz 2010.02.16. 23:34:04

@horas: Álljon meg a menet, Ambrosini nem adta fel a futást. Azt el kell ismerni, hogy Bonera jobb volt jobboldali védőként, mint az elmúlt két hónapban bárki a Milanban.

Amúgy támadásban Thiago Sylva belső védő létére alázta Bonerát.

horas 2010.02.16. 23:35:02

@Rino: Nézzük a tényeket:Egy sziporkázó Milan-t vert meg egy elég gyenge MU a San Siro-ban...

bendeguzzz 2010.02.16. 23:38:47

@doktor.dikhed: valencianak tenyleg csak egy laba van??? mert a balt meg tamazkodasra is fenntartasokkal hasznalja.:)

pacino 2010.02.16. 23:39:58

@Glory: @Everred: @többi büszke szakértő:
így van, megérdemeltétek. most már szemellenzőt le és irány az ágyba lányok

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2010.02.16. 23:41:02

Ha a mai teljesítményeket értékelnéd:
golvago.com/

badblood 2010.02.16. 23:42:19

@Lojzi_:
Szerintem maga Pellegrini a leggyengébb láncszem

horas 2010.02.16. 23:43:35

@Klárensz: Ne nekem mond,nézd meg a harmadik gólt,hol van az egész középpálya?Fletcher-rel kijön?
És nem is kontra volt hanem egy felívelés a félpályáról,nyugodtan vissza lehetett volna érni,és az se semmi,hogy Rooney fejeleni vissza két védő között Fletcher-nek befut közéjük és befejeli...
Sztem itt nem Bonera volt a lényeg önmagához képes,Abate-hez képest és alapvetően is jó teljesítményt nyújtott...Elfáradt a Milan kb egy órán keresztül tud ez csapat ilyen szinten játszani...

doktor.dikhed 2010.02.16. 23:44:22

@Fernando Torres: Nem mondom, hogy Valencia jó formában van, de a mai meccsen Nani elvitte a csapattársai kedvét a játéktól, nekem meg majdnem a meccsnézéstől :)

Glory 2010.02.16. 23:45:06

@pacino: senki nem mondta hogy megerdemeltuk 100%-ban. de ha egy csapat a 3. percben kap egy ilyen golt ami utan az ellen nyom nem hinnem hogy nagyon kene magyarazkodni, hogy mi 3-at lottunk. ti is lohettetek volna megse. vhogy kulonbseget kell tenni a csapatok kozott. ez pedig nem egy pontozasos sportag. dobd fel magad az agy elott, sikongass, es kezdj el aludni.

raoul_duke 2010.02.16. 23:49:01

Meg kell őket verni két góllal idegenben, aztán csá.

Ferguson 2010.02.16. 23:50:08

@doktor.dikhed: teljesen igaz, ehhez csak annyit, h "Man Utd's Wayne Rooney, after being asked about Milan's dominance in the first half: "Well, some people just weren't doing their jobs." (BBC Sport) - nani botrányos volt, főleg az első félidőben. Rooney helyében lepofoztam volna a szünetben, h szedd már össze magad srác. A beadásai ember közelbe nem mentek, nemh fejre...

Iustizmord 2010.02.16. 23:50:13

@horas: sajna igaz a 6080 perc között a milanban nem volt középplya. se védekezésben, em támadásban. üresjárat? meccsbeli mélypont?

azért azt tartom h ambrosini ma az egik legstabilabb kp-jás olaszo-ban, bűn lenne nem kezdetni a SA-ban.

és szvsz bármely csapatba beférne világon (szubjektíve).

ahogya milanból tán senki más.

tény az is h a manu ebben az időszakban uralta ammccset s h még 1 gól bnnük volt, ahogy a milanban is 1- a 80-95 között.

sajbnah a 60-ig nem láttam.

(kisplyán vágtam közben, de szoptunk...)

halihalo 2010.02.16. 23:51:51

@Nerazzurri: Még mindig ő tud a legjobban beadni...

horas 2010.02.16. 23:54:58

Lényeg a lényegben a Milan megtalálta a játékát,ha Berlusconi papa hajlamos lesz pénzt áldozni rá újra az élbojban lehetnek.Viszont a MU-ról annyit,hogy mindig is vér profi csapatai voltak Ferguson-nak most is kihasználták a lehetőségeiket,de ez kevés lesz egy komolyabb csapat ellen sztem...pl Chelsea(Inter),Barca
és még nem tudjuk,hogy milyen erőt képviselhet idén a Bayern és a Sevilla...

Iustizmord 2010.02.16. 23:55:11

@raoul_duke: dícséretes optimizmus, hajrá. :o)

pato, ronnie, huntelaar, ambrosini, inzaghi, vs rooney, owen, oszt csá

és a roma is meg van bosszulbva a 7-1ért,

:o))))))))

wishful thinkin'

rizla 2010.02.16. 23:58:52

@Ferguson: azért ez a nyilatkozat kicsit túlmegy bizonyos határon, ha a csapattársaira gondol.

Ferguson 2010.02.17. 00:09:15

@rizla: szerintem egyáltalán nem. Nézd már vissza, h nani-nak milyen beadásai voltak. Ilyen szinten ez megengedhetetlen és szóvá is kell tenni. Ha nem tud beadni, menjen gyakorolni carringtonba az edzőközpontba, azért tartják fent a létesítményt. Ilyen hitványul beadó embert még életemben nem láttam...

rizla 2010.02.17. 00:09:56

@Glory: max azért nem, mert most rooney a főnök, ő a jelenkor mr. manchester-e, tehát ő többet engedhet meg magának. de alapból nem igazán tartom helyesnek, hogy egy játékos KIFELE szúrja le a társait, a médiának.

vadkutya 2010.02.17. 00:13:32

@Ferguson: "A beadásai ember közelbe nem mentek, nemh fejre... Ilyen hitványul beadó embert még életemben nem láttam..." Nézz egy picit több Arsenal meccset, s figyeld Bacary urat. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.17. 00:15:30

@vadkutya: :DDDDDDDDD Te mekkora hülye vagy, atyavilág!!!! :DDD

klisi is megcsinálja, meg ebouéouéououoé

rizla 2010.02.17. 00:17:23

@Ferguson: nem ez a lényeg. szóvá kell tenni, de az öltözőn belül.

vadkutya 2010.02.17. 00:28:11

@imici77: :D Hát, de bazz, szar is az élet,h egy United szurkolónak ez legyen a legnagyobb problémája. Én érzem ezt sértésnek... :)

Iustizmord 2010.02.17. 00:39:17

@rizla: like inchest shall be kept in the family.

raoul_duke 2010.02.17. 00:42:13

@Iustizmord: simán meg lehet csinálni, nem kell ahhoz sok minden.
Például Djévid egy középszar beadása pont jól jön Patonak, negyed óra után 1:0 ide, valamelyik bányászlegény egyenlít a félidő előtt. Huntelaar fejesét a 75. percben vdS Pirlo elé üti, a legurított labdát Klárensz 22-ről bebassza. A továbbjutást érő gólt Pippo szerzi a 93. percben gyanús körülmények közt (kézzel tette maga elé).

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2010.02.17. 01:40:07

@raoul_duke: én is valami hasonlóban bízok. ha pedig más nem jön majd öszse, reményeink szerint majd a transzfereknél kurrens kopaszok végre értelmesen fognak igazolni.

Piiii 2010.02.17. 09:23:57

@Everred: vagy örülhettek h 1-0 után nem 4-0 lett...

AndrásPéter7 2010.02.17. 18:32:45

kettőt szeretnék leszögezni!!!
1.páran mondták hogy az a szar megpattanós milan gólnál ronaldinho úgy örült mintha az évezred gólját lőtte volna....Na erről annyit hogy sztem ember nincs közöttünk aki ne tombolna ha 80000 ember elött a 3. percben 15 embert érintve szerezne vezetést a Man.Utd. ellen!!!!!!!

2.legalább ronnie kapura lőtte,de ez a szerencsétlen répa föld körüli pályára állította a "jobb" lábát a lendület pedig majdnem elvitte magával a balt is,de jött a labda,ami ugye tudjuk milyen védhetettlenül pattant a kapufára!

összegezve:MEGÉRDEMELTEN nyert a manchester,de a győzelmet lényegesen jobban megérdemelte volna a Milan!!!

FORZA MILAN!!!!!!!0:3
süti beállítások módosítása