Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga, 18-19. forduló - Ruhrpott reneszánsz

2010.01.22. 16:55 heinrich

Elég mátyáskirályosra sikerült a Bundesliga 18. fordulója, voltak is jó meccsek, meg nem is, születtek meglepetések, meg nem is. Akárhogy is – bár a nagy számok végre a berliniek barátai voltak – említést érdemel a Hertha sikere, röpke tizenhét fordulót kellett csak várni, semmiség. Aztán ott volt még a Frankfurt idei második győzelme a Bréma felett, és a Köln masszív szerencsétlenségének lehangoló tömege, mely nagyban hozzájárult a Ruhrpott reneszánszához.

Ki hinné, hogy mindössze harmadik egy-nullás győzelmét húzta be a Schalke az egyre menthetetlenebbnek tűnő Nürnberg ellen, amivel Magath bogáncsként tapad a második helyre. A megroggyant anyagi helyzetben lévő klubnak ez a fajta előre menekülés, neadjúristen Bajnokok Ligája selejtezés jelenti a perspektívát, annyi könnyítéssel megfejelve, hogy Európa legrosszabbul irányított klubja, az Atletico Madrid jövőre biztosan nem áll majd lesben.

Hasonló műveletben gondolkodott a Köln is a szezon előtt, és bár túlzás lenne azt állítani, hogy a klub alapjai kerültek veszélybe a játékosvásárlásra felvett kölcsön/jelzálog miatt, az ember sosem lehet nyugodt, ha Michael Meier ül a volánnál.

Meier Kölnben kezdte a menedzseri pályafutását, aztán a nyolcvanas évek végén – mikor Hassler eladása után süllyedni kezdett a hajó – a Dortmundhoz igazolt. Ott aztán nemcsak azzal írt történelmet, hogy Gerd Niebaummal közösen – a bundi történetében először – a tőzsdére vittek egy csapatot, hanem azzal is, hogy sorozatos, fatális vezetési baklövéseket elkövetve a tönk szélére kormányozta a klubot, majd visszaiszkolt Kölnbe. (A kiköltekezésnek egyébként nem volt része a Podolski-ügylet, azt jó részt külső források takarták be, nem a költségvetés). Mindenesetre jó lesz vigyázni vele.

Akinek viszont sokat köszönhetnek a csapat drukkerei, az Heribert Bruchhagen, az Eintracht ügyvezető elnöke. Bruchhagen régi motoros, volt a Schalke, a Hamburg és a Bielefeld általános menedzsere is, 2003-óta viszont Frankfurtban tevékenykedik.

A kilencvenes évek elején pont ez a két klub, a Köln és a Frankfurt jelentette a garanciát a látványos, szórakoztató futballra. Yeboah, Okocha, Gaudino, Bein, Möller, és persze Détári Lajos neve fémjelezte a mostanság vadunalmas játékot produkáló Frankfurtot, közvetlen, mielőtt – elsősorban anyagilag – darabjaira hullott volna a klub, de akadtak egyéb problémák is. A spílerek úgy gondolták, ők azt majd tudják, hogy milyen stílusban és taktikával akarnak játszani, sokszor kerültek összetűzésbe Jupp Heynckesszel, Yeboah anyakoca méretűre hizlalta magát, Gaudino lopott Ferrarikkal seftelt, miközben egyre üresebben ásítozott a kassza. A folyamat egy nagyjából tíz évig tartó hullámvasútba torkollt, ez idő alatt a klub license is veszélybe került olykor.

Viszont Bruchhagen érkezésével megváltozott a helyzet, ma pénzügyileg az Eintracht számít a liga egyik legstabilabb csapatának. A továbblépéshez leginkább egy adag szerencsére, és szerencsés csillagzatra lenne szükség, hiszen a klub igazából csak akkor lehet versenyképes magasabb súlycsoportban is, ha jó érzékkel nyúl bele egy-egy fiatal, még megfizethető tehetségbe. Merthogy a rendelkezésre álló javak végesek, az olyan kétségbeejtően gyenge igazolások, mint Bellaid, Caio, Mahdavikia vagy Petkovic alá is ásnak egy komplett szezont; nincs helyettük más vagy több, a realitásokra kell támaszkodni. (Különösen úgy, hogy a stadionhasználatért ők fizetnek a legtöbbet az egész ligában)

A rövid kitérő után visszatérünk nemkedvenc klubunk kedvenc edzőjéhez, Klopphoz, aki visszaesőként ötezer eurós bírságot nyalt be a hétvégi zavart tekintetű kirohanásával, mely során már a lelátóra száműzetve hömpölygött vissza a pálya mellé, hogy méltóképp ünnepelje Großkreutz győztes gólját. Zseniális a pali, no, és jár a riszpekt a messze erőn felül teljesítő BVB-nek is.

Elég lapos meccsen van túl a Bayern, csak egy-egy Gomez labdaátvételnél kapaszkodtunk bele a karfába, amúgy méla bódulat jellemezte a találkozót, melyen sokadszor bizonyosodott be, hogy a Hoffenheim a nagy szimpisége mellett is képes gusztustalanul játszani, főleg hátrányban kaphatóak némi alattomosságra, olykor hentelésre, elsősorban a köcsögválogatottságra ácsingózó Weis és Luiz Gustavo vezetésével - bár most egyikük sem játszott.

Továbbra is szánni való helyzetkihasználással gürcöl a Wolfsburg, Dzeko a gyermeteg ziccereket is elhibázza, Grafite meg az üres kaput sem képes eltalálni – idén nem először. Gross érkezése viszont stabilizálta a svábokat, és már legalább a roppant kínos kiesőhelyeket maguk mögött hagyták. Csakúgy, mint a Leverkusen a komplett mezőnyt, a Mainz ellen négy-kettő nem is igazán adta vissza a két csapat közt lévő osztálynyi különbséget.

A csúcsgagyiság területi rekordját megdöntve alulmaradtunk popp vaktöltényeivel szemben; erről szót se többet, a párbaj állása 3:5 nemide. Újra egyszerű feladvánnyal kecsegtetjük olvasóink, bízva abban, hogy egy eredendő kontár akad hálónkba, és megkezdhetjük a nagy átkaroló hadműveletünk.

Kérdés: ki a legfiatalabb játékos, aki valaha bemutatkozhatott a Bundesligában? Még mindig heinrich.nst@gmail.com, megfejtéssel együtt a tippeket is várjuk.

Jóslataink
A hétre több vaskos meglepetést is diagnosztizáltunk, kár, hogy ezekért is csak három pont jár majd.

  

És máris vonalban egy helyes megfejtő, Vul-Kahn jelentkezett Nuri Sahin nevével a leggyorsabban.

Freiburg – Stuttgart 2-2
Bochum – Schalke 1-2
Nürnberg – Frankfurt 3-0
Mainz – Hannover 2-0
Hertha – Gladbach 2-1
Werder – Bayern 0-1
Dortmund – HSV 2-3
Wolfsburg – Köln 3-1
Hoffenheim – Leverkusen 1-2
 

250 komment

Címkék: német bundesliga frankfurt h

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr411693111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elber 2010.01.23. 17:35:27

@Lojzi_: Jó természetesen mindig öröm egy Werder verés nekem is. Pláne, hogy idegenben tettük ezt.
De a mutatott játék, pontosabban annak legelemibb tényezőjének a hiánya, az ad okot némi edzés utáni plusz munkára. Robben is mindent elront, aztán meg lő egy az év végi válogatásokba valót. De nem is a támadásokkal lesz a gond. Törvényszerűen nem lehet ennyi helyzet után is nulla rúgott gól majd. Pláne, hogy a Fio védelme azért nem akkora dolog. De a minek sem sajnos.

Lojzi_ 2010.01.23. 17:48:56

@elber: Azért mindig jobb egy győzelem után értékelni, hogy mitől lett ez annyira nehéz, mint egy vereség után, hogy hol csesztük el.

A mostani töketlenséget szerintem képtelenség megismételni.
A kérdés inkább az, hogy a Weder védelme volt ennyire szar, vagy az, hogy a Bayern képes egy komoly(abb) csapat ellen is 10-15 ziccer kidolgozására. Esetleg a kettő együtt.

Mindenesetre a 'Kusen sinsheimi vendégjátéka sem ígérkezik sétagaloppnak. Akár a nyertese is lehet ennek a fordulónak a Bayern, a bajnoki ünneplésnél meg már senki nem fogja kérdezni, hogy mi volt Brémában a helyzetkihasználással...

értelmetlen_nevű 2010.01.23. 18:05:07

Egyébként így utólag kurva jó meccs volt, még most is mosolygok magamban.

Szerintem meg kellene próbálni Müllert egy sorral feljebb, tökös gyerek, nem jön zavarba a kapu előtt.

Gomezzel kapcsolatban még mindig az aggaszt a legjobban, hogy nem tud annyira szarul játszani, hogy lecseréljék.

A Fiorentina ellen kötelező a továbbjutás, épp eleget bohóckodtunk mostanában. Ha szerencsés a sorsolásunk, és sikerül befoltozni a meglévő lyukakat (Demichelis, Gomez), akkor akár még egy kört is mehetünk. A négy közé kerüléssel pedig maximálisan elégedett lennék, arra már lehetne építeni.

acdcisti 2010.01.23. 18:39:23

@értelmetlen_nevű: Demichelis kivételével meg vagyok elégedve a kazdő11-el. S ezt nem csak a mai meccsre értem. De szerintem Micho is fog javulni.
A legnagyobb gondot a padunk jelenti. Elől akad elfogadható alternatívánk, de ha ki talál dőlni Lahm és/vagy Buyten, akkor hatalmas gondjaink lesznek...
Zavaró a tény, hogy csak azért nincs durva hiányposztunk mert a semmiből elővarázsoltatott 2 ifi a nyáron... s zavar Breno elengedése megfelelő utánpótlás keresése nélkül...

értelmetlen_nevű 2010.01.23. 19:23:51

Fasza ez a Dortmund, Klopp tényleg tud valamit. Nem lepődnék meg, ha komoly karriert futna be edzőként.

A válogatott élére is el tudnám képzelni (a német és a magyar válogatottnál is, persze hülye lenne idejönni edzősködni :( )

Titi120 2010.01.23. 19:49:49

@értelmetlen_nevű:
Szerintem 2012 nyarán ő fogja Löwöt váltani, Löw pedig majd Van Gaalt.

(ha ez a jóslatom bejön, akkor tuti elő fogom venni bizonyítandó zsenialításomat, ha nem, akkorra pedig már ti úgyis elfelejtitek, én meg majd sunyítok)

Vul-Kahn 2010.01.23. 20:18:00

Kissé megkésve, de én is megeresztek egy Analyse-t a mai meccsről.
Hát van Gaal helyében én úgy leordítanám a srácokat, hogy összefosnák magukat. De mivel nem edző vagyok, hanem szurker, a győzelem után nincs kedvem fanyalogni. 3 pont bazmeg, kész. A helyzetek közül bazisok nem ment be, de ez nagyrészt szerencse kérdése is volt, az meg, mint tudjuk, forgandó. Majd a Firenze ellen bemennek, megláschschátok. Nekem személy szerint továbbra sincs semmi problémám Gomezzel, még akkor se, ha ezzel a véleményemmel egyedül vagyok. Az egyetlen, akit szívesen kivennék a csapatból, az Demichelis, de sajnos nincs elég deffenzívspieler a keretben, úgyhogy nem nagyon van mit tenni, kevés az opció.
Sebaj, mindenki tudja, hogy BL-t nem fogunk nyerni, de a csapat jól és szépen is játszik, és engem ez is kielégít. Talán nem is baj, hogy nem nyertünk 10-2re, így legalább nem fogják elbízni magukat a fiúk.
Kurvajó meccs volt ez egyébként, a Bremen-fanokat leszámítva minden néző jól szórakozott, ebben biztos vagyok.

Buzi Sestak meg meg fogja nyerni a tippjátékot heinrichnek (ha nincs az a gól, akkor 3 ide, 0 oda, így viszont 0 ide, 2 oda), úgyhogy hiába jelenti ez a Bayern első helyét a tabellán, én annyira nem vagyok elragadtatva. :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.01.23. 20:58:25

Úgy nézem, Nistelrooy hivatalosan is a Hamburgé.

Lojzi_ 2010.01.23. 21:26:40

@heinrich: Abból nagy bajuk nem lesz. Toni meg lesérült.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.23. 21:39:19

az mennyire komoly, hogy sahin volt a bvb csk-ja. 21 éves és török.

legalábbis a kicker szerint.a meccs egyharmadát láttam, akkor nem figyeltem a csk-t.

értelmetlen_nevű 2010.01.23. 21:41:56

@mocsing:
Ő volt a csk, én is úgy emlékszem.

Hummels megint többször volt az ellenfél térfelén, mint a sajátján.

acdcisti 2010.01.23. 21:50:21

Rendesen megy a Dortmund szekere... Tomika nehezen fogja visszaverekedni magát a kezdőbe...
Nagyon kell egy jó Dortmund a ligának... bármennyit is bénáztak az utóbbi években, szerintem Németországon kívül a Bayern után ők a legnépszerűbbek.

Titi120 2010.01.23. 22:08:07

Nem tudom hova írni: >k>¤$$|qg°˙`ˇszameg !
4-0 -ról szoptunk ki futsalban, 4-0 -ról !!!

mándy 2010.01.23. 22:15:26

@Titi120: én is láttam. a csehek a kapus helyett mezőnyjátékost hoztak be és végig beszorítottak minket (5 a 4 ellen). nem tudom, ez ellen mi a taktika, de ha nincs rá, akkor komolytalan játék ez a futsal. ha meg van, akkor miért nem azt játszottuk?

Titi120 2010.01.23. 22:20:51

@Hontalan Ivan:
Én nem tudom, de az általam először ezen a blogon olvasott, "agyfaszt kapni" kifejezés nekem most nyert 100 % -osan értelmet ...

Egyébként meg nem vagyok futsaltudor, de nekem óriási hibának tűnt, hogy Gyurcsányi egyenlítő gólja után nem cseréltünk, 1 (!) db védekező játékosunk maradt fent, Turcsányi.

Hihetetlen, áh ....

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 22:28:10

szvsz erőnlét... szétcincálták a csapatot a csehek. azért akkor is horror volt az utolsó pár perc.

mándy 2010.01.23. 22:29:52

@Titi120: hidd el, én sem vagyok nyugodt.
az dühít, hogy egyből látszott, hogy 5 a 4 ellen nem leszünk jók, és mégsem változtattunk, visszaálltunk és abban bíztunk, h csak nem rúgnak majd ennyi gólt.

az olaszokkal játszhattunk volna, szvsz a brazilok és spanyolok mellett ők a legjobbak. megnéztem volna :(

Titi120 2010.01.23. 22:39:01

@Hontalan Ivan:
Nekem is úgy tűnt, hogy mintha ezt a játékszituációt abszolút nem gyakoroltuk volna, behúzódtunk és reménykedtünk, hogy hátha elpasszolják a csehek és ívelünk egy fél / egészpályás ötödiket.
Nem értem az egészet.

mándy 2010.01.23. 22:45:22

@Titi120: " a csehek a kapusuk levitele után mezőnyben létszámfölényben tudtak játszani, amelyre nem voltunk felkészülve és teljesen megzavart bennünket." - ilyenre nem felkészülni? mikor ez a játékszituáció alap a futsalban?! "agyfasz"-t kapok én is mindjárt

Titi120 2010.01.23. 22:49:54

@Hontalan Ivan:
Ja, olyan ez, mintha Kemény Dénes nem gyakoroltatná az emberhátrányos védekezést.

mándy 2010.01.23. 22:57:49

@Titi120: ha már így előhoztad, azért a kézilabda és a futsal után megnéznék egy cseh-magyar vízilabda meccset is, csak a lelki egyensúly helyreállítása végett :)

gasbert 2010.01.23. 23:00:59

A csehek a sirból visszahozott meccsek nagymesterei . Van még jónéhány ilyen meccsük még , pl. igy jutottak ki 2 éve Braziliába a Vb-re Románia kárára , akkor a románok 3 perccel a vége előtt mentek kettővel és a csehek sehol se voltak .
Persze ez nem mentség Lódiéknak de egy picit enyhitheti egyesek fájdalmát .

Titi120 2010.01.23. 23:01:31

@Hontalan Ivan:
Marhául pikkelek rájuk most én is, hogy szakadna össze a Károly - híd ! :)

mándy 2010.01.23. 23:15:23

@Titi120: pár éve, megyeiben (nagypályán) vezettünk 4-0-ra félidőben, végén kikaptunk 5-4-re. most az emlékek újra felszínre törtek. amit mi ott kaptunk a végén :)

Titi120 2010.01.23. 23:24:06

@Hontalan Ivan:
Hát, én viszonylag régóta ( = több éve már) figyelem a hazai futsalt, nem tudok haragudni rájuk, jó srácok, szívük - lelkük kitették, de ez ami ma történt még a tévé előtt is letaglozó volt, tiszta '99-es barcelonai deja vü ...

mándy 2010.01.23. 23:36:47

@Titi120: én is nézem már pár éve őket, nem haragszom rájuk én sem, sajnos egy ilyen összeesés bent van (főleg a futsalban).

elnézve hoeness mosolygós képét, én 99-ben a másik oldalon álltam a nou campban :P

gasbert 2010.01.23. 23:41:43

@Titi120: Nem vág a futsal Eb-hez , de mit tudsz most milyen anyagi körülmények között dolgoznak a magyar futsal klubok , Gödöllő , Eger és a többiek ?

Titi120 2010.01.24. 10:27:41

@gasbert:
No, ennyire azért nem vagyok járatos ! :)
Annyit tudok, hogy a Győr, a Mezei - Vill és most már a Fradi is hazai szinten stabil és kiemelkedő háttérrel rendelkezik, és, hogy össz - vissz 1000 igazolt játékosa van a sportágnak (szemben mondjuk a csehek 35 000 -vel).

acdcisti 2010.01.24. 10:31:52

@heinrich: a holland túl van már a csúcson, de szerintem jól fogja tolni a Hamburgban. Ha öregebb is, kellenek a nemzetközileg is ismert nevek a bundásnak. Az ilyen igazolásokból szerintem az egész liga profitál.

rexford 2010.01.24. 10:37:59

Szépen kiépítették a Hamburgnál ezt a holland kapcsolatot. Hollandia a Hamburg Afrikája.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.24. 14:22:00

Ó, de fasza meccs volt. Nagyon elkúrtuk a végét, ritkán látható, hogy ennyire kontrollálja egy csapat a meccset, vmikor a 80. percben volt az első védése Manunak. Aztán elnagyképűsködték a végét, 5 mp-cel a vége előtt egyenlítettek, mondhatni tipikus. Gondolom, Magath jól lebaszta őket aztán.

Keffin megint hajtott, Matip, mondom, egy óriási játékos lesz, ő is vmikor a 80. perc környékén hibázott először.

Szokásos: 82 percig kussoló bochumiaknak a vége után kinyílt a csipája. Addig semmi, (elvileg) hazai pályán. Riszpekt.

Lojzi_ 2010.01.24. 16:21:55

A Wolfsburg szurkolói nem árt, ha ízlelgetik a "bajnokcsapat" és a "nemzetközi szereplés" fonémákat, mert nem mostanában kerülnek ezek a fogalmak újra kapcsolatba a klubjukkal.

A Bayern, a Leverkusen és a Schalke minden szempontból, a Hamburg és a Dortmund jelenlegi formájában ezerszáz, de szerintem amúgy is jobb náluk, a Werder a Hoff is jelenleg simán az ő szintjük felett áll, és két-három forduló múlva szerintem a svábok is csak a visszapillantóból fogják őket figyelni.

A Mainz-cal és az Eintrachttal lehet majd nagyokat bírkózni Veh mester vezetésével a tavasszal, csak előbb a Kölnön átlépve utól kellene érni őket.

Lojzi_ 2010.01.24. 16:50:01

Klopp, Schaaf, Ragnick, és a freiburgi Robin Dutt.
Ők azok, akik már tavaly januárban is azon a padon ültek, ahol most.

Szerintem ők maradnak is, legalábbis nehéz elképzelni azt a szitut, hogy kitegyék őket...

A nyáron kezdett edzők közül a legbizonytalanabb Armin Veh állása jelenleg.
Egy kész bajnokcsapatot készhez kapva nem valami fényes eredmény, hogy nagyjából pariban vannak a Kölnnel....

Lojzi_ 2010.01.24. 17:03:18

:o))))

Bánki Dodó azt mondta Geromel felszabadítására, hogy "Ez is egy feminim megoldás volt a részéről..."

acdcisti 2010.01.24. 17:33:43

Lőtt a Köln 3gólt!!! S mindezt a herceg nélkül. Nem semmi... a meccset nem láttam, de az eredmény szégyen a farkasoknak....
A Hoff - Bayer-t nem fogom kihagyni. Jónak igérkezik.

brodi 2010.01.24. 17:38:18

hát geromelnek azért két gólpasszt sikerült kiosztania a wolfsburgi védőknek.

amúgy nem volt egy rossz meccs, soldoval elég stílusos focit játszik ez a köln, csak a játékosanyag nem az igazi. amúgy rengeteg passz, futás, mozgás, nekem totál tudatosnak tűnik az egész. csak kevés a kreatív játékos, talán azért jön ki a kelleténél több gyenge meccs.

na, második buli felvonás. Hoff-Lever.

Lojzi_ 2010.01.24. 18:09:11

A Hoffenheim helyzetkihasználása kezd a Bayernére hasonlítani, csak az a bajom ezzel, hogy nekik nem lesz 15 ziccerük a végére.

Ez meg azt jelenti, hogy nem maradunk a tabella elején sajnos.

brodi 2010.01.24. 18:23:22

gyenge a 'kusen, nagyon, de ha ilyen játékkal is nyerni tudnak idegenben egy, fogjuk rá, rivális ellen, akkor én is elkezdek hinni abban, hogy lehet esélyük a tálra.

off: hogyan lehet az avatart beállítani?

Lojzi_ 2010.01.24. 18:32:24

@brodi: Azt hiszem, hogy a mai játékot nyújtva nem lesznek bajnokok.

Ami nem tesz bizakodóvá, hogy ennél jobban is tudnak.
Meg az, hogy még nem kaptak ki. Akárhogyis, de ez azért több, mint figyelemreméltó...

Nagyon hiányoznak az ősszel feleslegesen elhajigált pontok ellenük, na.

brodi 2010.01.24. 18:42:36

hát Kroos bevágta a maga kis gólját.

@Lojzi_:
nyilván nem fognak parádézni minden meccsen, de még így is jön a három pont, akkor még ünnepelhetnek is májusban.

értelmetlen_nevű 2010.01.24. 18:42:57

Én meg jót röhögnék, ha Kroos behúzná nekik a bajnokságot. Úgy kell nekünk.

Egyébként nem hinném, hogy bajnokok lesznek, de mindenképpen a dobogóra várom őket, jó kis csapat.

Titi120 2010.01.24. 18:56:30

Kroos 1+1 -et összehozott ma is.

Ma nem parádéznak, de szerintem pontosan az mutatja az erejüket, hogy egy ilyen meccset is képesek behúzni.
Nem engedik az első helyet, nagyon szívósak, de mindezek ellenére van egy olyan érzésem, hogy csak az első vereséget kéne benyelniük, utána már jönne a többi ...

brodi 2010.01.24. 19:03:20

kellett egy kis szerencse ehhez a harmadik gólhoz, de amit előtte leműveltek az elképesztő.

Ez a Reinartz Vidal kombó is rendkívül hatékony a második félidőben. Főleg előbbi.

2010.01.24. 19:40:11

@brodi: "off: hogyan lehet az avatart beállítani?"

pl. így: www.kreten.hu/vegyes/2140b.jpg

Egyébként meg az indanet-es profil oldaladon kell beállítanod valahol.

A Leverkusen pedig ügyes csapat, Heynckes jól összerakta őket, meg kell hagyni. Nem lennék bosszús ha bírnák még ezt a tempót egy darabig, így a Bayern sem esne bele abba a hibába hogy elszórakozzák a meccseiket, mint tették azt majdnem Brémában,

Vul-Kahn 2010.01.24. 19:51:53

Jól számolom, heinrich, hogy összemákoltál ellenem egy kamuikszet? :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.24. 20:14:56

@Vul-Kahn: Mindjárt kiderült ki az igazi bundás szakértő ;-).

Lojzi_ 2010.01.24. 20:20:07

@Isarsturm: Ezt már láttam Star Wars és Hary Potter verzióban is és gyakorlatilag bármilyen két történetről lehet ilyet írni, ha ügyes vagy.
Jó, mondjuk a stílusnak azért valamennyire egyeznie kell.

Vul-Kahn 2010.01.24. 20:37:01

@popp: Ja, aki Futács Márkó-gólt* szimatolt a levegőben? :) Én szégyenlem magam heinrich helyett is. :-)

*: Azért az durva, hogy a srác még a Bréma második csapatában sem jutott egy perc játéklehetőséghez sem tétmeccsen. Tudom, hogy sérült is volt, de ez azért vérciki szerintem. :S

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.24. 20:44:29

@Vul-Kahn: Azt csak magyar vérem mondatta velem ;-). Annak meg sok összetevője lehet, hogy az amatőrben sem jut szóhoz. Innen azért nehezen láthatsz bele.

brodi 2010.01.24. 20:48:47

@Isarsturm: pont a valahol érdekelne. keresgetem, keresgetem, de semmi. :(

amúgy Szalai szombati teljesítményéről van valakinek infója? azt olvastam, hogy kihagyott két helyzetet, de csak nem lehetett olyan rossz, ha végig a pályán hagyták. Bounty mikor tér vissza?

Futács nem egy nagy eresztés szerintem. ellenben a mi Sanyink ismét betalált, tizenegyest és kiállítást harcolt ki, ezzel osztályozós helyre küldve a bajorokat.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 09:49:56

@brodi: nem ajánlja fel a kommentablak mellett, hogy "szeretnék avatart a hozzászólásaim mellé"? régen úgy volt.

------------------

mindenki úgy járna a legjobban, ha végül a Kusen EL-helyen végezne. Kroos (tehát a legjobbjuk) biztosan nem lesz ott jövőre, Adler se valószínű, Hyppia még tovább fog lassulni, Kiesslingen is gondolkozik már talán néhány élcsapat és akkor még nem beszéltünk arról, hogy Barnettanak és Renato Augustonak is jobb csapatban lenne a helye, ami nem kizárt, hogy Kiesslingre (esetleg Vidalra is) is igaz.

ha ezek közül három (azaz Kroos+2) elmegy, már megbénult ez a csapat, de a csoportkörből biztos nem menne tovább. és sosem arról voltak híresek, hogy jó ajánlat esetén ragaszkodnának a kulcsjátékosaikhoz, vagy éppen a nagy igazolásokról.

brodi 2010.01.25. 10:59:05

@mocsing: nem bökte ki a szemem. :) köszi!

szerintem nincs rá esély, hogy ennyire szétkapják őket a nyáron. Talán Adler mehet az általad felsoroltak közül, de ha meglesz a BL csoport, akkor miért ne maradna még egy évet?
A Bayern nem őt üldözi, Manchesterben meg ad egy szezont Fosteréknek Ferguson szerintem.

A többiek jó helyen vannak, nem tudom hova léphetnének előre jelenleg. Egy igazi topcsapat még nagy lépés lenne Kiesslingéknek, utánuk meg amúgy is a Leverkusen jön.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 11:56:44

@brodi: örülök, hogy sikerült :)

Adler 25 elmúlt, jövőre 26 éves lesz (gyors fejszámolás volt) - ez az a kor, amikor egy nagyravágyó kapusnak topcsapathoz kell igazolnia, ha tud. lásd Kahn esetét. ő is tudja, hogy a kusennel soha semmit nem fog nyerni, max dfb-kupát.

egyébként Adler szerintem túlbecsült kapus, nem örülnék, ha ő jönne Münchenbe.

nem lepődnék meg, ha Kiessling lenne Dzeko utódja. Barnetta meg tökéletes lenne a Bayern középpályájára a 4-3-3-ban. ha most elküldtök a rákba, akkor is :)

brodi 2010.01.25. 12:29:12

Teljesen logikus és jogos az adler-elméleted, de egyszerűen nincs klub ahova igazolhatna. Egyszer ugyan tövig itta Ferguson boros üvegét, de továbbra is tartom, hogy még egy évet kihúz a Fosterékkel Alkesz.

Én bírom Aldert, eszméletlen jó kapus, de valami hiányzik belőle. Talán az ami Neuerben megvan, akit viszont kifejezetten nem kedvelek szögletzászlós akciója miatt.

Igen, a farkasok könnyen rámozdulhatnak, de ha nem lesz nemzetközi szereplés meggondolja Kiessling a költözést.

Barnetta szimpi, aranyos, ügyes, lelkes, de, hogy mondjuk Ribery után...

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.01.25. 12:41:27

@Vul-Kahn: valahol azt olvastam, hogy Futács az ősszel nem is léphetett volna még pályára az U23-asok között Brémában, de a konkrét okra nem emlékszem. Edzeni edzett, de a vonatkozó szabályok értelmében nem játszhatott.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 12:53:16

@brodi: barnettat nem ribéry helyére, hanem a középső hármasba képzelném el, ha nem is fix kezdőként, de első számú csereként mindenképp. például egy fényévvel jobb játékos altintopnál, kettővel ottl-nál, másfélszer annyit fut, mint bommel, nem ostoba előrejátékban sem és jól védekezik. pont ilyen spíler kéne a 4-3-3-ba. ráadásul a legjobb korban van.

brodi 2010.01.25. 16:46:21

@mocsing: Nálam barnetta a klasszikus szélső kategória, de nem tudom megcáfolni az általad feltüntetett érdemeit sem. Viszont belül elképesztő tömörülés lesz, ha visszajön Kroos, nem hiszem, hogy lenne helye. 'neadjisten még Özil is Münchenben köt ki, akkor meg főleg...

Amúgy én belülre, a 4-3-3-ban Müllert tudnám elképzelni, ott lenne helye, területe, gyakrabban a kapu elé érkezhetne, ráadásul még a védekezéshez is elég agresszív.

acdcisti 2010.01.25. 18:30:14

Kicker: Wolfsburg entlässt Armin Veh
Ideje volt.
Eddig a Schuster és Sammer nevek merültek fel utódként. Vagy: kihúzzák belső emberrel szezon végéig, de ez nem túnik nyerőnek szerintem.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.25. 21:35:55

Rolfest lehet, megint műteni kell. Akkor kampó.
Löw kiutálta Jonest, Fringst, lehet nem lesz hatosa, max Khedira.

Hehehe

@mocsing: Adler kurva jó kapus, szerintem nagyot fognátok vele. Neuer különböző stílusából fakadóan egy picit jobb még nála is, de ő - remélem - max külföldre igazol. De mondom, Adlerrel olyan jól járnátok majdnem, mint Kahnnal.

Veh... hát mit mondjak, csak még jobban bosszant, hogy ilyen nulla edző hozta el előlünk a salátástálat. :(((

Valaki itt írta, hogy a Wolfsburg messze nem olyan jó, mint az első 5-6. Hát szerintem a Bayern, Werder, HSV trió után ők a legerősebbek. A Schalke, Hoffenheim, BVB kerete azért egy-két fokkal gyengébb. A Hoffenheim a helyén van, de a két ruhr-vidéki erőn felül teljesít.

Lojzi_ 2010.01.25. 21:51:56

@Rekordvizemeister: Én voltam, de tartom. A Leverkusent kifelejtetted, így szerinted is 5. a ligában játékerőben a Wolfsburg.
De. A Dortmundon és a Schalkén nem hoznak 15 forduló alatt 12, illetve 14 pontot, akkor sem, ha belezöldülnek.
A Hoffenheim nem a Bayern, vagy a Leverkusen szintje, most nem sok pontot szereztek a tavasz elején, de leírni őket sem kellene Wolfsburgi részről. Egyrészt előttük vannak és a következő forduló után elmondhatják, hogy a dobogósokat letudták.

Ja és ott a Stuttgart is. Van fogalmad, hogy hány válogatott játékosuk van?! :o)))))

Frankfurt és Mainz. De ahhoz először össze kell kapni magukat.
Tavalyi hajrával (amit kétlek) Stuttgart és Hoffenheim is.

De az akkor is 7. hely.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 22:02:52

@Rekordvizemeister: "Adlerrel olyan jól járnátok majdnem, mint Kahnnal."

csak azért nem írok semmi súlyosat, mert tudom, hogy te sem gondolod komolyan :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 22:15:54

Azannya, csak most kapcsolok, hogy kivágták Veht. Megérdemelte, csak összerendetlenkedett mindent :)

Az egy nagyon jó kérdés, hogy ki jöjjön helyette.

brodi 2010.01.25. 22:32:00

@Rekordvizemeister: Schweini és Ballack legyen a két hatos. De ha szóba kerül Müller és Badstuber is, akkor ennyi erővel a dormundi Bendert is elvihetné a szafarira Jogi. Rá még szükség is lenne...

mi igaz abból amit hallottam a spanyol fociban kifejezetten tájékozott Farkas Norbitól hallottam a tegnapi Getafe-ATMA meccsen, mi szerint Rafinha 14 milláért Madridba igazol?

"De mondom, Adlerrel olyan jól járnátok majdnem, mint Kahnnal."

majdnem nélkül=Neuer? :))

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.25. 22:50:30

@Lojzi_: persze, hogy 7.-ik, de azért a keretben több van, mint a mostani helyezés. Megjegyzem, a Werderben is. Kérdés, hogy a Leverkusennek mikor jön el a formahanyatlás. Már csak ők maradtak ki. Najó, nálunk sem volt még nagy bedőlés.

@heinrich: látod, ha Didi Hoeness nem töketlenkedik, egy hete még szerezhettek volna egy nagyszerű trénert BL negyeddöntővel a portfóliójában. :)) Egyelőre Köstner a megoldás, őt még Magath igazolta le az ifibe.

@mocsing: rengeteg kapus van, aki jobb, mint Adler, de német viszonylatban nem kaptok jobbat. Naja, ha kiperkáltok 25 milliót Buffonért, akkor ok. Adler a Nummer 1, kivételes képességű kapus, német, hypeolt médiasztár, megfelelő mennyiségű (de még fejleszthető) önteltséggel, teljesen beleillik a bajor képbe. Maketingtelitalálat meets létező tudás, ideális. Egy Gomez, kapuskesztyűben. 2018-ban arra sem fog senki emlékezni, hogy valaha a Kusenben játszott.

Na, lényeg, Kahn """csak""" az elképesztő győzni akarása és vadállati hozzáállása miatt volt olyan kivételes kapus, akitől beszartak a csatárok, azt nem lehet helyettesíteni, a tudását Adler viszont meg tudja közelíteni. Különben is, senki sem tudná helyettesíteni AZT a Kahnt, de ez ti is jól tudjátok. Meg ettől el is kell vonatkoztatni. Hoeness kvalitású menedzser sem lesz már, Beckenbauer, meg Gerd Müller sem. Egy szó, mint száz, nem a kapusposzt lenne nálatok a leggyengébb. Megjegyzem, a vadállati hozzáálláshoz Neuer sem lenne közelebb. :)

Szóval ez volt a majdnem szócska mögött. :)

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.25. 22:57:46

@brodi: hát, mondjuk a felét lenne hajlandó az Atlético kifizetni. De Magath is elismerte, hogy bejelentkeztek érte. A Juve is ennyit akart fizetni, és nem engedte el. A VW állítólag hajlandó 10-12 milliót fizetni, ha lesz backup a posztra, akkor mehet.

Akárki is lesz a Bayern kapujában, a legjobb amit tehetnek vele, ha elfogadják, hogy Kahn már nem fog visszatérni, váltás kell.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.25. 23:11:47

Ez is megérne egy posztot. Kb. egy éve kezdődött a "nagy harc" heinrich és köztem ebben a témában. :)

www.muensterschezeitung.de/sport/fussball/art335,798029

Lojzi_ 2010.01.25. 23:27:34

Magath Wolfsburgja 1. volt.
Armin Veh-é 10.

A kettő számból adódik a megfejtés, hogy mennyit tett hozzá Veh a csapathoz. (Segítek: nem 9-et...)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 23:34:52

@Rekordvizemeister: nekem nem Kahn kell újra, mert megértettem, hogy azt nem lehet, nem is hoztam volna fel őt, ha nem írod le az istenkáromlásod. de egy csipetnyit kérek a mentalitásából. adlerben semmit nem látok viszont ebből. és szerintem a tudását sem tudja megközelíteni, de ez már lényegtelen is, mert tényleg ügyes, de adler nem az, aki meccset nyer egy gigaklubnak a bl-negyeddöntőben. illetve lehet, hogy képes erre, de ránézel, nézed védeni és nem látod benne ezt.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 23:38:05

@Rekordvizemeister: nocsak, valóban.

Most gyorsan visszaolvasom az akkori kommenteket, a többit meglátjuk :)

brodi 2010.01.25. 23:42:22

@mocsing: "adler nem az, aki meccset nyer egy gigaklubnak a bl-negyeddöntőben."

és kiben látod ezt? mert valakit mindenképp hozni kell a nyáron, ez egyértelmű. Ilyen maximum Neuer vagy Buffon lenne az, de előbbi miatt már párszor rávágták Uliékra a kapuajtót. utóbbi meg...

Handanovicot is figyeljük az Udineből. Csak zárójelben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.25. 23:47:24

@brodi: attól, hogy adlerre igaz, amit írtam, nem biztos, hogy tudok jobb megoldást, ami elérhető is.

akinfeev-et jó lenne látni párszor.

ettől még tartom ezt adlerrel kapcsolatban. egéybként még neuerben sem látom ezt. viszont vállalom, ha vki szerint ez részben azért van, mert amit a kapusposztról mint intézményről gondolok, az maga Kahn.

brodi 2010.01.25. 23:58:33

nagyjából egyre gondolunk, de ha a sok rossz ( értsd: rosszabb mint olli) közül valakit választani kell. akkor az Adler legyen.

Neuerben vélem felfedezni azt az őrültséget, habitust egy rosszabb kiadásban, mint ami Kahnt jellemezte, de nem írom le még egyszer, hogy nekem nem ő kellene :)

akinfeev szerintem nem jobb, mint a fiatal németek, bár erősen korlátozva vagyok az orosz fellépéseiből.

a német szurkolókról ( ultrák, hoolok) volt már poszt? Engem az is érdekelne, ha már Tibi bácsi ma este itt rendel :)

Harald hardrode 2010.01.26. 09:02:18

Én tudok egy kapust, aki olyan habitussal rendelkezik mint Kahn. Tverjakin, az azeri futsalosok kapusa :-D Amit tegnap művelt a kifogott büntető után, azt a fénykorában lévő Kahn is csak tátott szájjal nézte volna. Két baj van vele: már túl van a negyvenen és ...nem nagy pályás lapus :-D

acdcisti 2010.01.26. 09:12:40

@mocsing: Rensingben látod? Elvileg magától a mestertől tanult :)) Nah... ezzel lehet szórtam egy kevés sót a régi sebekbe:))

@Rekordvizemeister: Igen, talán ma vizsgálják alaposabban. Ezt ecsetelgettem picit korábban, a Frings téma kapcsán: mit tesz Löw ha lesérül pl. Rolfes? Szerintem fog találni egy tuti vkp-t a Stuttgart II-ben...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.26. 10:41:16

@acdcisti: a mester Sepp Maier. remélem, rá értetted. Kahn a király. Rensing meg az udvari bolond. Butt a tűzoltó. most már csak a Megváltót várjuk. (Herceg már volt, köszönjük.)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.01.26. 13:15:30

@mocsing: nana, Kahn az I.S.T.E.N., nem csak holmi király.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.01.26. 13:16:52

@mocsing: Rensing nem annyira gáz, de ha münchen, akkor áhcénzexcig :)
a nürnbergben nagyon jól ellenne.

Titi120 2010.01.26. 19:20:22

Hohó, uraim, nem piskóta, ami a spanyol - orosz meccsen történt a futsal EB -n !
Aki tudja, nézze meg saját szemével Rodrigez büntetőjét a 6 méteres párbajban !
Ilyen büntetőt még nem láttam visszafújni.

brodi 2010.01.26. 19:28:25

hihetetlen volt. ennyire csökönyösnek lenni? Remélem Platini ezt látta.

amúgy ezért utálom a délieket, rég nyertek, de még mindig a büntetőt magyarázzák :))

@Harald hardrode: mi csak kommandósnak hívjuk az EB alatt. :)) Óriási forma az ember.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.26. 19:40:25

@mocsing: Neuertől sem fogsz olyat látni, nyilván. De ő már a Porto ellen megmutatta, hogy képes kiélezett szituban világklasszis módon védeni.
Nem tudom, hogy mennyire fontos, hogy egy kapus olyan legyen, mint Kahn egy gigaklubnál BL akármilyen döntőben, szerintem ha kurva jól véd, akkor az elég. Adlerből én igenis kinézem, hogy óriási reflexvédésekkel őrjítse meg az ellent, szegény portóiak még mindig nem hiszik el, hogy mi történt. :)

( www.youtube.com/watch?v=HY-0xuJ0edM

Az összefoglaló legnagyobb védése nálam 1:11, a többit ráfoghatjuk akár szerencsére is. De aki 21 évesen nem dobja el magát az első 2-3 lövőcselre/ütemre, és még a lövésbe is belelép, abban van fantázia. Egyébként ezt imádom Neuerben, kiszámíthatatlan, hogy mit csinál.)

Aztán van der Sar sem harapja meg a csatár fülét, és mégis elég sikeresnek tartom.

Vul-Kahn 2010.01.26. 20:13:36

@Rekordvizemeister: Fantasztikus ez a video, láttam már vagy 8szor, de nem lehet megunni. Nekem a 0:37es védés a kedvencem, meg ahogy utána mutatják a portói gyereket a kispadon (ha jól tudom a marokkói Tarik Sektioui az), ahogy sír :)))
Aztán valóban az 1:11es, meg a második 11es, azt elég jól helyezte Lisandro a balfelsőbe, Manu mégis kiszedte.
De az az egész meccs egy klasszikus volt, kurvára örülök, hogy aznap este a Sat1 elé ültem le, nem vmelyik magyar csatorna divatmeccséhez. Mocskos Howard Webb úgy felbaszott, amikor a 16oson kívül kézzel hárító portoi kapust nemhogy nem állította ki, de még csak le se fújta az esetet.
De aztán a sors igazságot szolgáltatott, és a jobb csapat ment tovább. Utána a Barca ellen is mind2 meccsen a Schalke játszott jobban, irgalmatlan nagy pechük volt, hogy kiestek.

Amúgy a Neuer-Adler-Kahn féle diskurzusban is leginkább veled értek egyet.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 20:18:40

@Vul-Kahn: "Utána a Barca ellen is mind2 meccsen a Schalke játszott jobban, irgalmatlan nagy pechük volt, hogy kiestek."

Én arra emlékszem, hogy a Barca azon a két meccsen kb. negyedgőzzel játszott. Az egész idényben feltűnően motiválatlanok voltak, de a Schalke még a szokásosnál is kevésbé hozta lázba a csapatot. Rúgtak mindkét meccs elején egy-egy gólt, aztán csak arra vigyáztak, hogy nagy baj ne legyen. A Camp Nouban valami félház volt a visszavágón. Utolsó Rijkaard-év, eh...

acdcisti 2010.01.26. 20:26:35

@Csöncsön: eszméletlen. Szóba kerül a Barcelona, csöncsön rögtön ugrik, magyaráz, bizonyít:)) gyors reakció volt az biztos:))) a tartalma lényegtelen, csak meglepődtem:))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 20:34:42

@acdcisti:

Nem szabad kiigazítatlanul hagyni egyoldalú, téves beállításokat. Képzeld, idetéved valaki, aztán még azt hiszi, hogy a Schalke lefocizta a Barcelonát. Ugye te is érzed, hogy ez milyen iszonyú volna. ;-)

Vul-Kahn 2010.01.26. 20:35:41

@Csöncsön: Nyilvánvalóan szar volt a Barca, én csak azt mondtam, hogy a Schalke uralta mind2 meccset, és ez így is volt. Németo.-ban a semmiből jött a Barca-gól a 30. perc környékén, aztán a Schalke 3-4 ziccert puskázott el, azonkívül is egykapuzott, de maradt a 0-1.
Aztán nagyon lelkesen utaztak Barcelonába, látszott rajtuk, hogy elhiszik, hogy innen is tovább tudnak menni, és meg is voltak az elején a helyzeteik, egy Halil Altintop lövésnél Valdesnek akkora mákja volt, amilyet egészen ritkán látni. Emellett Kurányi is elkúrt két ziccert jó szokásához híven, aztán a szünet előtt 1-2 perccel Toure jött, látott, mákolt, így sajnos a második félidőre már tötymörgéssé vált a meccs.

(Picsába, hogy nem találtam linket, pedig én is megnézném újra, de szerintem jól emlékszem.)

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.26. 20:36:58

@Vul-Kahn: naja, jobbnak lenni kevés, azt ki is kell használni, nem hittek benne, hogy kiverhetik a Barcelonát. A Bayern kiverte volna őket, ez a különbség, de ne kezdjük el ..... (Ponyvaregény)
:)

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.01.26. 20:41:11

@Csöncsön: hááát, nézzél összefoglalókat, az odavágón Henry szerzett gólt, a visszavágón az első 4-5 helyzet a miénk volt, majd szereztetek egy elég vicces gólt, sztem idegenben rúgott góllal továbbment volna egy nem kishitű csapat.

acdcisti 2010.01.26. 20:42:44

@Vul-Kahn: az akkori kickerből: "dennoch gelang den Katalanen kurz vor der Pause völlig überraschend der kuriose Führungstreffer. Bordon lenkte eine Flanke von Bojan auf das eigene Tor. Krstajic köpfte die Bogenlampe aus dem Winkel, aber auch direkt vor die Füße von Touré, der nur noch abzustauben brauchte (43.)."

szóval igazad volt. Kavarodás a kapu előtt. Az mindig mákra megy

@Csöncsön: nem a tartalomra reagáltam hanem a gyorsaságra. De ha már itt tartunk: az első meccs egy Neuer hibán ment el, a másodikon meg jobb volt a Schalke. Te ha akarod nevezd ügyes Barca védekezőjátéknak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 20:48:50

Na, néhány pontosítás. (A magamé is.)

Az első meccsen a 12. percben Bojan szerzett gólt. A visszavágón 72.000-en voltak (ami azért a Camp Nouban sem félház).

Borzalmas volt a Barca mindkét meccsen, tényleg voltak helyzetei a Schalkénak, nem is kicsik, mindkét meccsen megnyerték a kapuralövés-mutatót (ami talán egyedülálló a Barcelona utolsó öt éves történetében), ugyanakkor nem tudhatjuk, mi lett volna, ha...

Összességében óriási szerencséje volt akkor a Barcának, már a sorsolásnál is. Emlékszem, a meccs után jött mindenki azzal, hogy szét fogja alázni a csapatot a MU.

Vul-Kahn 2010.01.26. 20:52:35

@Rekordvizemeister: Szerintem elhitték, csak pechük volt. Hatalmas. Talán a visszavágón a gól után már tényleg nem volt meg a kellő hit, pedig még onnan is meg lehetett volna - nem csak a Bayernnek, mondjuk nekik biztos ( :-)), - ebben egyetértek.
A Barca meg nem negyedgőzzel játszott, hanem szar volt, a 180 perc során végig. (ez utóbbi Csöncsönnek)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 21:01:06

@Vul-Kahn: "A Barca meg nem negyedgőzzel játszott, hanem szar volt, a 180 perc során végig."

Ezt akkor mondhatnánk ki (így), ha kiesett volna. Persze szar volt, de nem tudhatjuk, mi történt volna, ha tényleg ég a ház (gyanítom, egy egészen más ritmusú játék).

Alapvetően az az egész idény arról szólt, hogy Rijkaard képtelen volt már motiválni a sztárokat.

rizla 2010.01.26. 21:10:56

@Vul-Kahn: azt még megértem, hogy valaki szerint a barca gyenge volt a stamford bridge-en, de a camp nouban?
amúgy miért kerül ez szóba itt?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 21:16:20

@rizla:

Így jár, aki nem olvas vissza, honnan indult a vita. ;-)

Vul-Kahn 2010.01.26. 21:17:21

@Csöncsön: Okay, elfogadva. De én is csatlakoznék acdsisti-hez, tényleg jó lenne, ha nem ugranál folyton minden kommentre, amiben benne van, h "Barca". Annak a kommentemnek sem a Schalke-Barca, hanem a Schalke (Neuer)-Porto párharc felelevenítése volt a lényege.

Nagy kár amúgy, hogy az Elefántcsontpart elleni barátságoson akkorát hibázott Neuer, mert én is jobb kapusnak tartom Adlernél, és talán egy ottani jó teljesítmény még gondolkodásra bírta volna Löwöt. Mondjuk ha Manu most még gyorsan eligazol a Stuttgarthoz, akkor talán lehet esélye az 1es mezre. :-)

De én bízom Renében is, szerintem nem rajta fog elmenni a vb-cím (ha elmegy).

Vul-Kahn 2010.01.26. 21:18:36

@rizla: a stamford bridge miért kerül szóba, azt mondd el nekem :)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.26. 21:20:05

@Vul-Kahn:

Ígérem, visszafogom magam. Amúgy ON ihletett meccse közepes kapusnak is lehet.

rizla 2010.01.26. 21:54:23

@Vul-Kahn: most direkt visszaolvastam több kommentet, de még így sem tudom, lol. bocs.
a schalke ellen természetesen kurva szar volt a barca.

brodi 2010.01.26. 22:04:00

@rizla: neuer és a schalke, Slomka alatti Bl szereplése volt a téma, mikor találkoztak a barcaval és egyesek szerint (nekem fogalmam sincs, hiszek nektek) volt esélyük a továbbjutásra, mert a katalánok nem voltak éppen a toppon. A tavalyi chelsea meccseket te hoztad szóba. Ennyi.

rizla 2010.01.26. 22:09:45

@brodi: igen, azért írtam, hogy bocs. elnézést.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.27. 10:39:18

@Rekordvizemeister: objektíve nem fontos. nekem az :)

egyébként a megveszekedett vadállat habitus nem feltétele a világklasszis kapusnak, azonban sokszor éppen akkor jön jól, amikor nem véd kurva jól. arról nem is beszélve, amikor "ettől" védett jól, mármint emiatt volt kevésbé határozott vele szemben a csatár.

de mondom még egyszer, megértettem, hogy nem lesz belőle több és már az elfogadás fázisában vagyok.
süti beállítások módosítása