Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog és magyar kezdőcsapat - U21-selejtező

2009.11.13. 13:29 _benito

Mintha tegnap lett volna, amikor a váratlan tavaszi hóesésben minden idők egyik legszívszorítóbb futballeseményének voltam szemtanúja az Üllöi úton. A skót játékos hiába üldözi Dombi Tibcsit, aki a tizenegyes vonalra koncentrálva vágtat előtte a labdával, hogy amint az Ígéret Földjére érjen, megadóan elessen. Kiállítás, büntető, a skót játékos arcáról Dosztojevszkíj tollából származó szívszaggató bűntudat árad, Szanyó Karcsi (belőle miért nem lett az Ország Charlija?) ha jól emlékszem, kétszer is belőtte a tizenegyest, mire megadták, nyertünk, és akkor csak ennyi kellett ahhoz, hogy az 1996-os altantai (c)olimpiára kijussunk.

És megvan Madarcsabi átemelős gólja a brazilok ellen? (Belőle miért nem lett a Nemzet Madárja?). És amikor Faragó Ricsi szívszélhűdést kapott a japánok győztes góljánál a 93. percben? Annál szebben nem lehet azt mondani, hogy „Hát ilyen nincs…!”. És mielőtt elkezdeném sorolni, hogy Sándor Tamás, meg Bükszegi Zoltán, és főleg Preisinger Sándor, állítsuk is meg a gondolatmenetet.

A kicsit borongósabb hangulat azonban két okból sem véletlen. Egyrészt volt ez a roppant érdekes beszélgetés, amiből az derült ki, hogy nem jól van, ahogy van, még ha úgy is tűnik, hogy nagyon jól van. A másik meg az, hogy ez egy egészen más olasz válogatott, mint amelyiket a Koman Vladimir-Németh Krisztián celebpár hidegre tett egy hónapja. Az olaszokról bővebben itt érdemes.

Feszengve kérdeztem Sandro Ehervarit, hogy vajon ez a csapat is képes lesz-e ugyanazokat az erényeket felvonultatni, mint az U20-as. Mert ha igen, akkor azért több okból sem szabad félnünk a meccstől. Itt lehet a paradicsom ígéretét hozó Varga József, a suttyó bányászoktól nagy nehezen megléptetett Kádár, és az MTK-s Lencse, akivel kapcsolatban soha nem értettem, hogy miért nem őt követelik a nagyválogatottba Kabát Harcos Péter helyett.

A tengely az U20-asoké lesz, Gulácsi, vagy Debreceni, vagy Szabó ott lesz középen, Koman és Németh biztosan kezd. A csapat megmutatta, hogy nagyon sok mindent tud, mindenféle játékhelyzetre fel van készülve, de azt látni kell, hogy Egyiptomban nem találkoztunk olyan erős csapattal, mint ez az olasz válogatott. Valahogy mégsem akaródzik leírni, hogy kiegyeznék a döntetlennel, mert ez a csapat okozott már annyi meglepetést, hogy titkon az ember újabbakra számít. A győzelemmel kilépnénk a walesiek mögött felvert porfelhőből, és lőtávolságon belülre kerülnénk, míg Olaszország jó eséllyel nemhogy az olimpián, de az Eb-n sem lesz ott. Ezt valószínűleg nem akarják.

A Három Dologért visszanyúlnánk a csodaszép októberhez.

1.    Ki
2.    nem
3.    ugrál…!


Itt a kezdőnk:

Gulácsi Péter - Lázár Pál, Korcsmár Zsolt, Szabó János, Kádár Tamás - Gosztonyi András, Varga József, Elek Ákos, Koman Vladimir - Németh Krisztián, Simon András

244 komment

Címkék: u válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr921522383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hakapesz imi 2009.11.13. 13:46:08

Megérkezett! Hip-hip...

cooper (törölt) 2009.11.13. 13:50:57

Nagyon bizakodó vagyok! Szerintem Balotellit kiállítják, annak a srácnak hiányzik egy kereke:), nem csapatjátékos, ha őt kiveszi a csapat a játékból, nyerünk.
2-1 ide.

Off.
Svájc nagyon ott van az U17 VB-n - Mex, Bra, Német, Olasz -t vert.

Calogero 2009.11.13. 14:08:38

Olasz kezdőt nem tud valaki? Sehol se találok

Calogero 2009.11.13. 14:09:21

@cooper: aért az olaszok elég erősen magukat verték ki. Emberelőny, kihagyott 11-es, rengeteg helyzet...

nagyon halott 2009.11.13. 14:10:35

én nem találom, de nem tudjátok, vmelyik rádió adja a meccset? sajnos, épp úton leszek.
ja és egervári a híres graffitis visszatér kedvenc városába. (németh krisztián meg úgy rémlik, itt született)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 14:11:53

Szág-szág-szág, Magyarország!

méregvera 2009.11.13. 14:12:21

Olasz kezdő:
Balotelli-Balotelli, Balotelli, Balotelli, Santon-Balotelli, Balotelli, Balotelli, Balotelli-Balotelli, Paloschi

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 14:13:31

@méregvera: Paloschi végül nem jött, úgyhogy az ő helyén is Balotelli kap lehetőséget.

Herthinho 2009.11.13. 14:16:56

Érdekes, és nem dicsérő cikk az U20-asokról és a nagyválogatottról:
floorball.blog.hu/2009/11/12/a_hollandus_vedelmeben_ii

shinigami 2009.11.13. 14:21:57

@méregvera:
ez jol hangzik, felidore csak hatan maradnak a palyan kb

nasteey 2009.11.13. 14:25:58

A tudatlanabbakat világosítsa már fel valaki, hogy...

1., Lázár Pál kicsoda-micsoda? Nagy Olivér még mindig sérült? És akkor Szekeres hol van?
2., Elek Ákos, de ki ő? Korcsmár miért nem középpályás, Kádár miért nincs Szabó mellett középen, és hová tűnt Debreceni (aki ugye nem cz-vel írja?)? Présinger mehetett volna balbekkbe.
3., Ez a Németh - Lencse páros nem ilyen kivégzőosztagnak számított még az MTK (?)-ban?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 14:29:36

@nasteey: németh és lencse sosem játszottak együtt. szerintem hrepkával kevered, akinek a "helyére" felkerült anno lencse. legalábbis én így emlékszem.

korcsmár meg eredetileg kphátvéd volt mindig is.

méregvera 2009.11.13. 14:36:12

@popp: Hálazégnek, pedig tőle drassoltam egy kicsit..

méregvera 2009.11.13. 14:40:46

@nasteey: Csak halkan jegyzem meg, szerintem a jobb bekk poszt volt az egyik gyenge pontunk, faszrajzoló mester ezt vehette észre.

Én is Németh-Hrepka duóra emlékszem, bár szerintem NK igazi társa Illés Béla volt a régi MTK-ban

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2009.11.13. 14:51:25

@Herthinho: TE ÍRTAD??? bármerre járok bekommenteled... unalmas....

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 15:09:42

@mocsing: Hrepka helyére nem Urbán került, Lencse meg azóta?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 15:14:47

@popp: hrepka és urbán játszottak együtt, nem is keveset

nasteey 2009.11.13. 15:16:22

@mocsing: Valami utánpótlás szinten sem játszott együtt Németh és Lencse?

Apropó Korcsmár. Ennyi még nálam is megvolt, hogy középhátvédként is játszott. :) Viszont úgy emlékszem, Kádár a Newcastle-ben is balközépen játszik (már ha...), így játszhatott volna Présinger balszélen, ha már Koman van előtte, aki befelé fog menni, mert jobblábas.

@méregvera: Aláírom. Nagy Olivér még mindig nem bevethető? Mert ő egészen jó megoldásnak tűnt az U19-es EB-n.

Tehát itt van két új srác, akiről semmit nem tudok, így (még) nem értem, hogy ha itt vannak a már bizonyított emberek, akkor miért nem ők kezdenek. Csak abban bízom, hogy Szabó sem került volna be anno, aztán mégis stabil ember lett (mégha nem is egy gól volt róla).

Herthinho 2009.11.13. 15:19:59

@simoo: Vazz! lebuktam... :-) Persze! csináltam 4-5 regisztrációt, hogy reklámozzam magam. Jó ötlet! Majd kipróbálom...

Flankerr 2009.11.13. 15:21:30

rádiós vagy netes közvetítéshez linkeket tud valaki?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 15:27:29

@nasteey: azt nem tudom, lehetséges, utánpótlás dolgokban annyira nem vagyok otthon, inkább nb1-ben.

Elek Ákos amúgy jól nyomja a Vidiben, fix kezdő, de róla inkább heinrichnél és sporttársnál kérdezz rá.

rizla 2009.11.13. 15:41:25

a papírforma az, hogy kikapunk, ezt ne felejtse el senki. nem akarok felesleges "nem is olyan jó ez a csapat" kommenteket olvasni mindenhol.

vass, stieber?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 15:44:49

@rizla: vassról és filkorról is nyilatkozta egervári, hogy nem dolgozott még velük, ismeretlenek neki, túl rövid idő alatt kéne beépíteni őket a meglévő csapatba stb., úgyhogy most hagyja a dolgot, de később számít rájuk.

rizla 2009.11.13. 15:47:26

@popp: be hát.

hu.wikipedia.org/wiki/Vass_%C3%81d%C3%A1m

vagy nem?

@mocsing: filkor nem érdekel, stieberre viszont már iszonyatosan kíváncsi vagyok.

rizla 2009.11.13. 15:48:40

korcsmár belső védő lesz.

cooper (törölt) 2009.11.13. 15:50:56

@Calogero:
persze, tudom, láttam a meccset, de akkor is.
nem tud valaki p2p-t a meccsre? :)

rizla 2009.11.13. 15:54:43

@rizla: eredetileg is ez a posztja amúgy zsoltnak? nem vagyok valami járatos az NB1-ben.

Flankerr 2009.11.13. 16:08:23

eddig az első pár perc nem rossz..

drani 2009.11.13. 16:12:34

@cooper: nekem nem megy. mitől lehet?

Flankerr 2009.11.13. 16:14:01

első 15 perc a miénk eddig, csak igy tovább

kelta 2009.11.13. 16:18:54

Góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóól

shinigami 2009.11.13. 16:19:28

tud vki mukodo linket? leccilecci

Flankerr 2009.11.13. 16:19:42

ÉS GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLLLL.. Németh!!!!!!!!!!!!!!! Ki adta a passzt?

kelta 2009.11.13. 16:20:03

Úristen, mekkora játék volt.

Matteo_B 2009.11.13. 16:22:24

Eddig jók vagyunk.Balottelli meg hozza magát...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.13. 16:22:26

Balotelli a szokásos primitív stílusát hozza, csak így tovább, 10 ember ellen könnyebb lesz.

shinigami 2009.11.13. 16:22:50

@Flankerr: koszi

remelem ismetleik a golt

rizla 2009.11.13. 16:23:13

gecijók vagyunk, de persze szerencsénk az nincs. balotellinek nem kéne már a pályán lennie, németh meg lesérül.. bazmeg már, komolyan.

Flankerr 2009.11.13. 16:23:57

a néger gyerek mekkorát könyökölt..
basszameg, németh jobb bokáját nem irigylem.. csúnyán ráesett..::(:.:(

kelta 2009.11.13. 16:24:23

Bazmeg, Németh ne, ez így szar lesz.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 16:25:03

Gyerünk Lencse! Remélem Németh nem sérül le hónapokra.

cooper (törölt) 2009.11.13. 16:28:45

www.justin.tv/alex2md
ez tényleg jó köszi:)
Mondom, Balotelli nicht normale, nagyon jók vagyunk eddig

mickeyknox 2009.11.13. 16:29:02

állítólag egyből kórházba vitték. bassza meg

shinigami 2009.11.13. 16:31:51

eddig nem volt bajom balotellivel mert nem erintett a taplosaga de mostmar akad...

kelta 2009.11.13. 16:41:48

Egy kontrát már helyzetig elvihetnénk.:(

Secnir 2009.11.13. 16:41:56

hoppá, ez komannak egy picit hosszú volt. csak 5 centi, akkor is...
...jól van, az olasz csatárok nincsenek a helyzetük magaslatán (remélem fejelésnél sem lesznek...)

Flankerr 2009.11.13. 16:42:11

tévedett már a mi javunkra is, de ez a bíró kritikán aluli..
de legalább jól játszunk..:)

rizla 2009.11.13. 16:43:10

mintha megzavarta volna a csapatot németh sérülése. nem tudom, hogy ez-e a tényleges oka, de most kicsit holtponton vagyunk. mindenesetre lencse lényegesen kevésbé jól megjátszható

rizla 2009.11.13. 16:44:06

@Flankerr: a középpályán mi vagyunk az okosabb csapat, ők viszont az izmosabbak. a játékvezetési stílus inkább nekik kedvez, szinte egyik kétértelmű labdavesztésből sem kapunk szabadot.

rizla 2009.11.13. 16:45:13

kádár stramm gyereknek tűnik, szépen arrébbrakosgatja balotellit.

Lezuzius 2009.11.13. 16:46:43

Nemet azt mondta reccsenest hallott a foldreerkezesnel. Remelejuk nem annyira sulyos mint igy elsore hallatszik.

Lencsenel meg osszeszokotsag hianya latszik. Bizzunk benne.

Lezuzius 2009.11.13. 16:47:32

kapura lovesek szama 6-1 nekunk.

Flankerr 2009.11.13. 16:51:40

bakker az olasz páros lábbal csúszik Vargára..

Viszlat 2009.11.13. 16:51:54

Szalagszakadás Némethnél... nem láttam az esetet, de akárki is volt, szakaggyonmeg.

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 16:52:57

1) Némethnek jobbulást
2) Koman remélem marad magyar válogatott
3) gyengék a digók

kelta 2009.11.13. 16:53:17

Szalagszakadás az nagyon durva.
Közbe meg: Guuuuuuuuuuláááááááácsiiiiiiii

Flankerr 2009.11.13. 16:53:38

mekkorát védett gulácsi..

rizla 2009.11.13. 16:53:39

gulácsi emberfeletti.

némethről meg teljesen igaz, amit itt írt róla bedobásnálnincsles: egy valami hiányzik, hogy nagy játékos legyen, és ez a szerencse. :(

cooper (törölt) 2009.11.13. 16:54:00

Huuu, micsoda védés volt a végén, na eddig jók vagyunk

rizla 2009.11.13. 16:54:16

@Viszlat: senki, szarul ért földet egy felugrás után.

Lezuzius 2009.11.13. 16:54:34

Nemet rosszul ert foldet egy fejparbaj utan.
Reina nem ertem minek hosszabbit szerzodest, mikor itt van Gulacsi, micsoda vedes volt ez is a hosszabbitas ban...

Flankerr 2009.11.13. 16:55:02

@Viszlat:
kivételesen nem volt szabálytalan, kurvarosszul esett le magasból, pont a jobb lábára, és nem talpra.. a francba ez minimum 3-4 hónap, ha nem fél év...

Viszlat 2009.11.13. 16:55:18

@rizla: akkor a gyep szakaggyonmeg. :/

bög 2009.11.13. 16:58:34

nem hiszem el némethet, szarból van ez a gyerek. komolyan mondom, többször láttam megsérülni, mint végigjátszani egy meccset. most is, a közelében nem volt senki, ártatlan szituáció, és a leérkezésnél reccsen a lába. Mennyi egy szalagszakadás, minimum 3-4 hónap, nem? Szerencsétlen gyerek, így nagyon nehéz lesz klasszissá válni, ha vki ennyire sérülékeny...

shinigami 2009.11.13. 16:58:51

jo latni h ilyen sokan vannak a meccsen

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 16:59:29

Az első félidő nagyobb részében jobbak voltunk, de végén nagyon jöttek. Gulácsi meg valami óriási bravúrral mentette meg a vezetést. Koman, Varga, Simon meg a védelem nagyon jó.

Most egy kicsit telhetetlen leszek, a második félidő elején meg kéne őket lepni egy újabb góllal, mert ez még kutya nehéz lesz. Némethnek meg jobbulást.

rizla 2009.11.13. 16:59:47

@bög: ha bokaszalag, akkor talán nem biztos, hogy véget ért számára a szezon, változó.

cooper (törölt) 2009.11.13. 17:00:17

Hát ez nagy pech, ami Némethtel történt, remélem Liverpoolban lábadozik, nem a görögöknél, vagy itt!!!

Bumpi 2009.11.13. 17:00:52

fiatal , hatha gyorsabban regeneralodik

rizla 2009.11.13. 17:04:27

@popp: szerintem túlzás, hogy "nagyon jöttek". az olaszok játékában nincs elképzelés, valamiféle meddő mezőnyfölényt kialakítottak, de ennyi. volt egy semmiből talált ziccerük, egy kis flipperezés után.

jobbak vagyunk, de sajnos németh-tel mintha kihúzták volna a méregfogunkat. lencsét nehezebb megjátszani, és lassabbnak is tűnik fejben.

nasteey 2009.11.13. 17:04:53

Remélem Némethnek nincs komoly baja. Egy ugyanilyen felugrás után én a térdemnél hallottam reccsenést, akkor "csak" húzódtak és rándultak a térdszalagok. Az pár hónap volt, persze mindenféle profi stáb nélkül. :) Tehát nagyon bizakodok, hogy nem kell sokat kihagynia.
A befejezés remek volt, Simon passza viszont zseniális.

Talán meg lehetne próbálni egy szélsőt hozni balra, Koman - Varga középen, mert az előrejáték és a labdatartás eléggé halványnak tűnik.

rizla 2009.11.13. 17:05:12

bocs, meg volt a végén ez a veszélyes szöglet.

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.11.13. 17:05:33

nem tudtok valahol streamet a meccshez véletlenül? nem akarok lemaradni a végéről!

Bumpi 2009.11.13. 17:06:01

a golrol van videoja valakinek?

sepsta75 2009.11.13. 17:06:22

sztetek nem volt les a gól?

rizla 2009.11.13. 17:06:39

@nasteey: szerintem fantasztikus koman a balszélen. a félidő utolsó 15 percében halványult el kicsit. az előrejátékon sajnos meglátszik a legjobb csatárunk hiánya. a labdatartást viszont nem venném elő, elég a labdabirtoklási arányt megnézni (51% ide)

rizla 2009.11.13. 17:07:07

@sepsta75: nem volt les a gól. nem csak szerintem, hanem konkrétan nem volt az.

Flankerr 2009.11.13. 17:07:53

nem volt les, ismétlésen látszott. az angol kommentár is elismerte hogy annak látszott ,de nem volt az

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 17:08:26

@rizla: Koman kiemelkedik a mezőnyből. Nem létezik, hogy nem fér be a Bariba.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 17:09:50

@rizla: Valóban szervezetelenek, de vannak az embereik akik megtudják oldani egyedül, például Santon. Az se jó, ha rugdossák a szögiket, mert az ilyen flipperek benne vannak.

kelta 2009.11.13. 17:12:54

Szép lövés Elek!

Flankerr 2009.11.13. 17:16:16

az olaszok már most mekkora szinészek.. ha már a kommentárnak is feltűnik..

Bumpi 2009.11.13. 17:19:09

uh bmeg, kaphattun vlna ket golt is most

shinigami 2009.11.13. 17:20:40

az nem volt les a francba

cooper (törölt) 2009.11.13. 17:21:29

Hát ez a Balotelli :D:D:D, ez kész van, mit lő ez:D:D, hogy ilyen, már az inter meccsein is látszott, hogy valami nem ok, dehát ez kész :), najó, nem foglalkozom vele többet, jó lenne gy nyugtató gól nekünk

Flankerr 2009.11.13. 17:22:57

huhh.. ezt a kapufát a könyöklésért kaptuk vissza..

kelta 2009.11.13. 17:23:22

hát most nagy mákunk volt.

rizla 2009.11.13. 17:25:27

na MOST nyomnak az olaszok tényleg. de amúgy csak én érzem, hogy a bíró többet enged nekik, mint nekünk? simon hozzáér a digóhoz, egyből szól a síp.

rizla 2009.11.13. 17:26:16

@kelta: és amikor lencsét lefújták lesnek ziccerben, az mi volt?

kelta 2009.11.13. 17:27:29

Balotelli bmeg remélem végig így játszik.

Flankerr 2009.11.13. 17:27:50

spori, ha ez nem sárga a 18-asnak akkor mi???

shinigami 2009.11.13. 17:27:54

ez nem ert sargat? gyokerek ezek az olaszok

viszont egervar vmit csinalhatna mert nem lesz ez igy jo

dzolutan 2009.11.13. 17:27:59

Balotelli azért dobott egy cigánykereket, hátha. És Gulácsit is már nagyon utálhatja az egész olasz banda.

kelta 2009.11.13. 17:29:20

@rizla: persze, igazad összeségében még mindig vagyunk szeretcsétlennebbek.

Secnir 2009.11.13. 17:29:27

barátságos gyerek ez a gyári fekete olasz...

rizla 2009.11.13. 17:29:43

most visszaállunk? és az a lencse lesz az egyetlen csatár, akit nem igazán lehet megjátszani eddig?

shinigami 2009.11.13. 17:30:17

ki ez a szakaly tud rola vki vmit?

Ronal-d'oh! 2009.11.13. 17:30:21

Németh lesz a mi Owenünk. Nem aranylabdás, de a mienk.

kelta 2009.11.13. 17:30:49

@dzolutan: Eddig sztem a magyarok legjobbja.

Viszlat 2009.11.13. 17:32:23

Futács sérült? Mer' ez a Lencse mintha lassítót szedett volna be...

kelta 2009.11.13. 17:35:11

sztem csere óta sokkal jobban játszunk.

rizla 2009.11.13. 17:35:39

balotelli a kurva anyád. mit keres ez a féreg még a pályán?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.13. 17:36:07

Jól mondja a kommentáror: Balotelli tényleg annyira alattomos, hogy az dühítő. Valaki kicsit beleszállhatna, hogy észhez térjen.

dzolutan 2009.11.13. 17:36:46

Akkor ezek után várnám a balotelli védegylet véleményét.

sepsta75 2009.11.13. 17:38:01

nektek nem akad néha a sport 1-n a kép?

Viszlat 2009.11.13. 17:38:03

@mocsing: köszi!

Balotelli meg monnyon le.

sepsta75 2009.11.13. 17:38:41

nektek nem akad a kép néha a sport 1-n?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.13. 17:39:16

@Viszlat: Futácsot valami miatt nem hívták be, elvileg a Werdere hivatkozott a szövetség, hogy miattuk nem, de a németek mondták, hogy tőlük mehetett volna. Nem tudom mi lehetett a gebasz, remélem csak félreértés, bár annak erős.

Flankerr 2009.11.13. 17:40:08

az olasz középpálya rengeteg labdát elszór vagy elveszít.. ez persze nekünk csak jó..)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.13. 17:40:56

Na igen, most meghallgatnám giacinto vagy Great Cornholio véleményét Balotelliről. :)

rizla 2009.11.13. 17:41:10

nagoyn unom már, hogy semmit sem fújnak le az olaszok ellen, ami ilyen apró lökés, vagy feltartás, vagy hasonló. lehet persze, hogy csak én látom elfogultan ezeket az eseteket.

rizla 2009.11.13. 17:43:24

kádár eddig abszolút beváltja a hozzá fűzött reményeket

psychocska 2009.11.13. 17:43:44

Tipikusan az a meccs, amikor utolsó perces 4emberen megpattanós olasz gól következhet. Reméljük nem így lesz.

kelta 2009.11.13. 17:45:35

@rizla: én is őt figyelem, nagyon jól tolja.

_X_ 2009.11.13. 17:46:08

@mocsing: áááá most melyik igaz végülis?

Azért nem mind1, h lehet-e majd még rá számítani.

kelta 2009.11.13. 17:49:04

Már megint pár centi hiányzott:(((((

kelta 2009.11.13. 17:50:54

Kooooooooooomaaaaaaaaaaaaan

Flankerr 2009.11.13. 17:51:37

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!
Ezt Koman kurvára megérdemelte, hatalmasat játszik ma..

Flankerr 2009.11.13. 17:52:27

most nézem ismétlésbe, mekkora is gól.. HATALMAS!!

_X_ 2009.11.13. 17:53:17

nem látom a meccset, kb mennyi néző lehet ott?

bög 2009.11.13. 17:53:30

remélem a kibaszott bari vezetői nézik a meccset, és végre felismerik, hogy koman jobb, mint a komplett olasz utánpótlás

Ricsman - HóStrucc 2009.11.13. 17:53:55

Bari edzőt kirugniiii!! :D

shinigami 2009.11.13. 17:55:17

ez miert nem piros?
a gol meg nagyon jokor jott es szep is volt

rizla 2009.11.13. 17:55:32

ez piros volt silvestrinek. megint 9 emberrel kéne befejezniük a meccset.

_KingJack_ 2009.11.13. 17:55:35

@Ricsman - HóStrucc: Koman baja mindössze annyi h nélküle jól ment a csapatnak eddig. Ahogy jön egy rosszabb sorozat megkapja az esélyt a kezdőben, jövőre pedig Samp kezdő lesz. :)

rizla 2009.11.13. 17:56:33

balotelli fetreng, nem rúgjuk ki, alap.

kelta 2009.11.13. 17:56:54

EZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZ

rizla 2009.11.13. 17:57:15

fantasztikus győzelem. természetesen koman a meccs legjobbja, németh-tel talán még jobbak lettünk volna.
és mi lett volna, ha kádár ott van a vb-n..?

Flankerr 2009.11.13. 17:57:43

És vége... köszönöm a csapatnak az élményt, folytatás tavasszal.. balotellinek jó sok kőkemény olasz védőt kívánok.. páros lábbal

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 17:57:53

Hohohohóóó! Bravó gyerekek! Ez a mi csapatunk!

sepsta75 2009.11.13. 17:58:47

@_X_:
nem tudom mekkora a győri stadion,de sztem volt vagy 3-4 ezer néző.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 18:00:32

@_X_: nem tudom megbecsülni, az nso 8ezret ír, ami így látatlanban elsőre elég soknak hangzik

nasteey 2009.11.13. 18:00:36

Na, hogy is volt ez a "csak a sok hiányzós olaszokat tudjuk megverni"dolog ? Azok legalább gólt is rúgtak. :) A két új srác pedig tényleg nem rossz. Nagy Olivér viszont akkor is személyes kedvencem marad. :)

@rizla: "és mi lett volna, ha kádár ott van a vb-n..?"

ezen gondolkoztam én is... persze "ha", de lehet, hogy az ezüst lett volna a minimum.

Szép volt fiúk!

cooper (törölt) 2009.11.13. 18:01:29

Gyönyörű győzelem, és teljesen megérdemelt!!!!
és köszönjük meg Casiraghinak, hogy azt elmerogyant Balotellit beállította :D:D:D

halihalo 2009.11.13. 18:02:18

@sepsta75: A győri stadion kb. 20 ezres, de csak az egyik felét mutatták.
Írta már valaki, hogy Némethen részleges szalagszakadása van? :(

rizla 2009.11.13. 18:02:30

és a hab a tortán: németh megúszta, 1-2 nap..

: DDDDDD

gyönyörű. ez a tényleg kommentár nélküli győzelem kategória, most már arra sem lehet kenni, hogy náluk nem játszottak a legjobbak, mert de igen.

rizla 2009.11.13. 18:03:50

@cooper: miért köszönjük meg? balotelli még így is a legveszélyesebb olasz volt, és nem állították ki egyik ámokfutásáért sem. ők köszönjék meg, hogy a pályán maradhatott.

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 18:06:06

@cooper: miért, szerinted ha nem állítja be akkor kikapunk? így is ő volt a legveszélyesebb a digóknál. engem egyébként sosem zavartak a parasztságai eddig, de így a válogatott ellen kurvára irritáló volt.

rizla 2009.11.13. 18:06:27

egyébként megkövetem egervárit, nem álltunk vissza, remekül cserélt ismét.

Secnir 2009.11.13. 18:07:23

@rizla:
egyetértek
búcsúzóul még a játékoskijáróban fejbe kellett volna nyomni egy stoplis cipővel...

sporttárs 2009.11.13. 18:08:26

Én dicsérném azokat is, akiket nem sikk és nem szokás, mert az egész csapat jó volt. Eleket senki nem fogja megemlíteni, pedig, ahogy egész ősszel, most is nagy mezőnymunkát végzett rendkívül hatékonyan, és ott van Korcsmár, Varga is. Lencse pedig a Koman-gól előtt úgy tette vissza a labdát, amiért a hokiban a gólpasszadó egyenrangú a gólszerzővel. (Simonnál észrevettük, vegyük észre nála is a passz milyenségét.)
Hálistennek nemcsak Koman és Németh van nekünk, a háttérzenészek se rosszak.

Az olaszok nem sok mindent vezettek elő, a kapufánál szerencsénk volt, de ennyi. Jó lesz tovább reménykedni!

_KingJack_ 2009.11.13. 18:08:54

Azt amúgy jól látom hogy megint ez az idióta kocka-számozás van a mezen? Azt hittem végre lecseréljük a szabványra....

rizla 2009.11.13. 18:09:36

balotelli kapufájáért amúgy gulácsi nagyon nagyot melózott

rizla 2009.11.13. 18:10:08

@_KingJack_: a nemzetisport szerint igen, németh szerint nem. de reméljük a legjobbakat.

rizla 2009.11.13. 18:11:15

@sporttárs: lencse nem passznak szánta a koman gólja előtti labdát, hanem lefordult a védőről, aztán mivel érkezett voli, hagyta.

cooper (törölt) 2009.11.13. 18:14:32

@rizla:
teljesen igazad van, ki kellett volna állítani! miért is köszönjék meg az olaszok? elszúrt mindent, nem küzdött a csapatáért, a hétvégi Roma elleni meccsen is mit csinált?, szerintem ez nem teljesen normális dolog, teljesen olyan érzésem volt, hogy az olaszok se tudnak mit kezdeni vele, mintha a csapat szétesne miatta, és Komannak is alattomosan odalépett, egy jobb bíró kiszórja, és igen, az a vicc, hogy lehet, jót tett volna az olaszoknak. Persze, ez legyen az ő bajuk, ez óriási győzelem, nagyon jó, sőt tökéletes volt a csapat!!! :)

BruceWayne 2009.11.13. 18:14:46

@_KingJack_: az a kockaszámozás engem is mindig felbasz.

2. félidőt láttam, faszák voltunk!

és nagyon jó ez a győri stadion megtömve, de oda pazarlás..... felhúzhatták volna az ország másik végében

rizla 2009.11.13. 18:19:10

@cooper: úgy gondolta a kommentelőtárs, hogy MI köszönjük meg nekik, hogy játszott, de mondom, én ezzel nem értek egyet, így is veszélyes volt. abból, hogy paraszt, nem profitáltunk semmit, mivel a pályán maradhatott, viszont majdnem lerúgta komant.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2009.11.13. 18:21:03

Balotteli egyébként tényleg zseniális focista lehetne, igazi klasszis, de a hozzáállása miatt nem lesz az. Ha valakivel Mourinho se tud szót érteni, akkor ott komoly bajok vannak...

horas 2009.11.13. 18:22:04

Én Balotelli-ről mindig elismertem,hgy egy igazi senkiházi primitív paraszt,de valamilyen szinten védtem őt,igazából most tudtam át érezni azt amiről itt sokan beszéltek róla.

cooper (törölt) 2009.11.13. 18:22:23

@rizla:
há én is ez mondtam :):) én arra gondoltam, abból profitáltunk, hogy idegbolond :)
na, elég is belőle, nem is érdemli meg :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 18:24:28

@sporttárs: Varga Józsit sikk dicsérni ;-), de Elek is megérdemli a hozsannát. Jó volt az összes Vidis, Lázár is megtette a magáét és Szakály Dénes is ügyes gyereknek tűnik. Az öreg Mezeyt emberileg nem szeretem, de jó kis csapatot épít, tele ügyes fiatalokkal (lehet, hogy jobban jártatok, mint Mattheus-szal?). Kiváncsi vagyok mire mennek jövőre a nemzetközi porondon.

cooper (törölt) 2009.11.13. 18:24:43

@rizla:
há én ezt mondtam :) - én arra gondoltam, abból profitáltunk, hogy játszott :)
na, tényleg befejeztem a B ügyet :)
, hajrá magyarok :)

BruceWayne 2009.11.13. 18:26:36

amúgy a stadion most 16 ezres, és a meccsre 8 ezre nézőt írt a nso

Viszlat 2009.11.13. 18:28:05

@popp: Szakályról mondjuk nekem három labdavesztés ugrik be, meg az, hogy úgy vezeti a labdát mint ahogy a kezdő sofőr vált... de a többiek tényleg kivétel nélkül jók voltak.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.13. 18:29:42

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Bárki akin fekete fehér mez van (csíkos) és olaszhonban játszik. :P (tehát nem Newcastle)

horas 2009.11.13. 18:31:16

Mostani helyzetben azt mondom,elkell adni az Arsenal-nak azért a 22 m font-ért azt köcsögösködjön ott,Adriano-val egyszer már ráfáztunk arra,hogy a hálátlan senkiházikban bíztunk,neki is már rengeteg volt a rovásán és még úgy is megjátszotta,hogy nem fogott kezet Mancini-vel.Akkor kellett volna adni,vesződjön vele más,és akkoriban még jó pénz is lett volna belőle,aztán hozni a helyére egy olyan embert aki akar futballozni és nem egy ilyen hálátlan senkiházi majom,mint ezek ketten.De legalább Adriano-nak valamilyen szintű kifogása volt és ő nem volt egy ekkora köcsög.

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 18:34:17

@horas: azt nézheted, hogy az arsenal 22 m fontot fizet bárkiért is :D
Esetleg elcserélhetitek Bendtnerre, vagy Denilsonra.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.13. 18:35:40

@Nerazzurri:

Csak az egyik oldalra engedtek nézőket, vagyis szerintem 6-7 ezren lehettek. Persze ez így se rossz.

A meccs óriási volt! Koman tényleg úgy játszott, olyan passzokat adott, olyan labdaszerzései voltak, úgy irányított, ahogyan azt csak Xavitól látni. És mindenki odatette magát, még az is, aki annyira nem volt csúcsformában (pl. Lencse, aki szerintem nagyot küzdött, csak nem jöttek be a dolgai).

Kiemelendő, hogy milyen sok csapatból (sok NB1-esből is) állt össze ez a válogatott.

Az olaszok meg nem mutattak semmit, Balotellit simán ki kellett volna állítani, teljesen megérdemelt a magyar győzelem!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 18:36:26

@Nerazzurri: Csak az egyik oldali lelátót nyitották ki. Most olyat mondok amiért lehet, hogy megkapom megint az arrogáns pesti jelzőt.

Szerintem, ha az Üllőin vagy a Megyerin rendezik, akkor egy-kétezer forintos jegyár mellett is tuti lett volna a teltház, ingyen jegyért meg talán az Öcsi is megtelt volna. Mondjuk a négy órás kezdés sem volt éppen kedvező.

Persze a lényeg, hogy jó hangulatban, nagy játékkal újabb bravúr győzelmet arattunk.

Bumpi 2009.11.13. 18:41:12

balotelli egy szanalmas alak.

Baski Sándor · http://filmvilag.blog.hu 2009.11.13. 19:01:35

Ha lesz összefoglaló, linkelje be ide valaki. Kösz!

balu9 2009.11.13. 19:05:32

az olasz bajnokik alapján sejtettem ,hogy Balotelli egy féreg, most már tudom. remélem vmi hentes előbb utóbb lerendezi.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 19:08:19

@[bs]: Itt meg találod az első félidő öf.-jét.
@balu9: Hagyjuk már Balotellit lógva, kicsoda ő Komanékhoz képest?

cooper (törölt) 2009.11.13. 19:09:04

@balu9:
én ezt nem akarnám, de egy pszihiriger az kéne neki, az tuti, na erre a győzelemre sörözök egy óriást :)

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.11.13. 19:41:11

ez gyönyörű volt! Némethet nagyon sajnálom, de ez a győzelem ismét mesés volt! kezdek hinni a magyar fociban!

capor_ 2009.11.13. 19:53:58

@Pangalactic:

Az az igazság, hogy egy korosztály nem elég a megváltáshoz... De ha a következő két-három koosztály is hasonló lesz akkor nagyon szép jövő elé nézünk!

geem5 2009.11.13. 20:16:25

@popp: miért is kellett volna pestre vinni ezt a meccset??? teljesen jó volt Győrben, ha a dilettáns győri vezetőség megnyitja mindkét lelátót, teltház közeli nézőszám lehetett volna

halihalo 2009.11.13. 20:43:34

@geem5: Ha szerinted jó volt Győrben, akkor olvasd el egy szurkoló helyszíni tudósítását:
"Kint voltam, hatalmas győzelem volt, szerették volna többen is látni a meccset, ha a rendezők lettek volna szívesek megnyitni mindkét lelátót az ETO Parkban. Lehet, hogy a játék már európai szintű, de a szervezés itt Győrben a nulla alatti. Sok kisgyerekes csak ténfergett üres helyet keresve, hogy végre láthassanak valamit, rossz volt nézni. A szemközti lelátó meg szervezési okok miatt zárva..."Gratulálunk" Győri ETO, és Klement Tibor úr, egy remek döntéssel sikerült megfosztani több ezer embertől egy jó futballélményt!"
Szóval ezért volt jó Győrben???

rizla 2009.11.13. 20:46:52

@capor_: nem lesz hasonló sajnos, az okokról sok cikket találhatsz a neten, a legutóbbi erről az indexes both józsef interjúszerűség. megszűnt a bozsik-program többek között.

viszont az bizakodásra adhat okot, hogy az U21 sem egy generációból áll azért, szóval a magyar foci következő évtizede mindenképpen jobban sikerülhet, mint a mostani. de az igazán nagy léptékű építkezésre még várni kell.

Ronal-d'oh! 2009.11.13. 21:22:45

@rizla: De miért szűnt meg? Ha ennyire jó játékosok, sőt csapatok kerülnek ki belőle, akkor miért nem lehet folytatni? Némethék se kerültek többe 20-30 milliónál, ennyit bőven lehetne fektetni az utánpótlásba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.13. 21:54:34

@halihalo:

Teljesen érthetetlen, hogy miért nem nyitották meg mindkét oldalon a lelátót.

@nekedX:

A válasz: Kisteleki. Ő eresztette szélnek a Bozsik-program embereit, ez volt az egyik első dolga, miután megválasztatta magát MLSZ-elnöknek.

rizla 2009.11.13. 21:56:01

@nekedX: nem tudom. mert ilyen geci ország ez. mert nem az van döntéshozó pozícióban, aki a legjobban ért hozzá. mert itthon jobb rövid távon némi pénzt lopni, mint hosszú távon rengeteg pénzt keresni munkával, szakértelemmel.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.11.13. 22:02:07

5 hónapra hagyom el az országot, és kb. mindenről lemaradok, amire 10 éve várok magyar foci téren:))

Kicsit OFF:
Egyik szerzőtársam kanyarított egy cikksorozatot a Floorballer nickemen fenntartott alapvetőn floorballos blogunkon Erwin Koeman munkásságáról, esetleg titeket érdekelhet, vagy ha más nem, engem érdekel a véleményetek:)

floorball.blog.hu/2009/11/11/a_hollandus_vedelmeben_i
floorball.blog.hu/2009/11/12/a_hollandus_vedelmeben_ii
floorball.blog.hu/2009/11/13/a_hollandus_vedelmeben_iii

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 22:02:47

@nekedX: jobb helyen van az a pénz a politikusok zsebében, na azért.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.11.13. 22:05:38

Most már meg kell néznem egyszer balotellit, mert eddig valahogy mindig lemaradtam ezekről a dolgairól, persze inter meccset egészben nem is tudom mikor láttam utoljára:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.13. 22:08:34

@nekedX: @Csöncsön:

Kicsit a szavaim kompenzálásaképp, vagy inkább kiegészítéseképp ideidézek egy hozzászólást, melyet a SportGéza Both-interjújához írt pocsolya. Nem tudom, mennyi az igazságtartalma, mindenesetre engem elgondolkodtatott. Az biztosnak látszik, hogy van az ügyben politikai szál.

"Sokan azt hiszik, hogy a Bozsik program Kisteleki miatt szűnt meg. Ez csak nagyon kis részben igaz. Igazából azért szűnt meg, mert a MOL és az OTP nem támogatta tovább, mert Kisteleki lett az MLSZ elnök. Persze másra fogták a dolgot, nem Kisteleki személyét kifogásolták, hanem különböző sportszakmai feltételeket szabtak a támogatásnak, azonban ezeket mind teljesítette a Kisteleki féle MLSZ vezetés, még abba is belement, hogy Mezey György irányítsa az utánpótlásképzést, stb. Mindezek ellenére a MOL és az OTP mégis megvonta a támogatást, mert nem felelt meg nekik, hogy nem az ő jelöltjük lett az MLSZ elnöke. Nagy ára lett volna, ha folytatódik a Bozsik program, mert akkor egyértelművé válik, hogy a nagytőke kénye-kedvére irányíthatja a magyar labdarúgást, önkényesen dönthet olyan sportszakmai kérdésekben amiről talán nem bankároknak és egyéb focihoz nem értő embereknek kéne. Persze a Bozsik programból lehet és kell is tanulni, nem véletlenül nyerte el az UEFA tetszését is, de szerintem akkor sem módi, hogy egy bank vagy egy olajcég irányítsa a magyar labdarúgást."

sporttárs 2009.11.13. 22:09:32

A Bozsik-program szándéka, és megvalósítása szerint is jó volt, alkalmas arra, hogy az ország minden területét lefedve ne hagyjon sok tehetséget parlagon heverni, ellenben bevonja őket egy központi képzésbe. Megszűntetése alighanem politika, nem szakma volt. (Politikán ezúttal nem a nagypolitikát értem, bár tán az is volt benne, hanem érdekérvényesítést, személyi ellentéteket.)

Most van gyereklabdarúgó szövetség, nem biztos, hogy az rossz, a választ évek múlva kaphatjuk meg. És az akadémiák is egyre inkább lefedik az országot, ami a kiválasztást illeti. Kérdés, pénz lesz-e mindenhol, én ma is voltam a felcsúti bázison, az azért nem két fillérből épül... Ellenben ha minden csapatnak lenne iylen, vagy legalább tíznek, meg pár hasonló utánpótlásközpont... Eh, hagyjuk.

sporttárs 2009.11.13. 22:11:28

Ellenben az olasz szakértőktől kérdezném, hogy ha a vb-n látott utánpótláscsapat "kamu" volt, ez mennyire nem az, és ennek alapján akkor mégis milyen lesz a jövő olasz válogatottja? Mert Balotellin kívül azért markáns egyéniséget én ma sem fedzetem fel, és csapatként sem villogtak.

Gondolom, ennél azért rózsásabb a helyzet, nem?

sporttárs 2009.11.13. 22:14:39

@Viszlat: Szakály körülményessége Komanhoz viszonyítva tűnik fel igazán (bár őszintén szólva a hazai bajnoki meccseken is...), ugyanakkor időnként teljesen váratlanul elképesztő dolgokra képes. De nem kiegyensúlyozott még, és hát ha itthon marad, legfeljebb magyar szinten lesz az.

sporttárs 2009.11.13. 22:17:22

@Csöncsön: Tökéletes meglátások.
Én persze örülök, hogy az OTP mg a MOL első embere mostanában a Vidi-meccseken jelenik meg a VIP-páholyban, de hülye azért nem vagyok... :) Pontosan tudja az ember, minek és ki(k)nek szól ez.

Persze, lehet mondani, végül is a támogatás a lényeg.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.13. 22:35:56

@sporttárs:

Igen, egyik klub (meg úgy az egész magyar foci) sincs abban a helyzetben, hogy finnyáskodhasson a pénzforrást illetően. Aki meg adja a pénzt, annak érthető, hogy vannak bizonyos elvárásai. Annál is inkább, mert épp elég szélhámos fordult már meg a magyar futballklubok környékén az utóbbi két évtizedben.

SamS 2009.11.13. 22:59:42

@rizla: Mennyi igaz szerinted abból a cikkből? Minden tiszteletem Both Józsefé és a programjáé, valószínűleg tényleg ért a futballhoz, de gondolom a leginkább a program feladása miatti csalódottság és sértődöttség beszél belőle.

Azt például miért nem említi meg, hogy ez az első generáció, amelyik 4-5-6 éven keresztül bentlakásos akadémiákon edződött? Az akadémiai rendszer egy óriási előrelépés, mert míg külföldön már jó 15 éve naponta 3-at edzenek a gyerekek (így kerültek ki Henry-k, Zidane-ok a francia futballból, Xavi-k és Raúl-ok Spanyolországból stb.), addig Magyarországon ez az első komplett generáció, akik ilyen képzést kaptak.

Most ezt úgy állítja be a Both, mintha kizárólag neki és a foglalkozásainak köszönhetően lenne ez a korosztály bármivel több, mint a fiatalabbak és idősebbek.

bög 2009.11.13. 23:18:57

@_Maverick: a szerzőtársad az általam ismert magyar nyelvű internetet már tele is spamelte vele, úgyhogy kár volt fáradnod.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.11.14. 00:44:42

@bög: bocs, nem olvastam vissza kommenteket:S

capor_ 2009.11.14. 11:01:17

@Csöncsön:

Márpedig jelen helyzetben egy-két mecénás igenis jobb lett volna mint a pénztelenség...És nem igazán látom a kisstílű kisteleki miért jobb mint mondjuk egy olyan elnök aki valószínüleg ugyanúgy ha nem jobban ért hozzá és még pénzt is hoz...

oldelvis 2009.11.14. 11:42:22

@sporttárs: azért tulzás, hogy a paraszt balotellin kivül nincs különösebb tehetségük(macheda pl.) meg azért a nagyválogatott se csak ebből a generációból fog állni. az olaszok u20as kifogása meg nyilván lószar. A magyar csapat viszont pazar, ha 4-5 ember kiköt a nagy válogatottnál már lehet előrelépés.(bár remélem többen fognak)

lexx 2009.11.14. 12:21:27

ezt ma talaltam a belga meccs beharangjaban:
"az U21-es válogatott elődöntőt játszott a 2007-es Európa-bajnokságon, majd a 2008-as, pekingi olimpián a negyedik helyet szerezte meg (az ottani keretből most nyolcan kaptak meghívót). Mindez optimizmusra adhatott okot, főleg, hogy az eggyel fiatal korosztályban is sorra tűntek fel a tálentumok, akik már nagyon fiatalon külföldre igazoltak, és a topligákban is megállták a helyüket. Mindennek köszönhetően a nemzeti tizenegyben egyik pillanatról a másikra rengeteg tehetség mutatkozott be, a válogatott történetének tíz legfiatalabb labdarúgója közül négy is a mostani generációhoz tartozik."
valamint valami Vercauteren nevu ex-szov kap szerint:
"A játékosok nem ismerik a legmagasabb szintet. Megpróbáltam elmagyarázni nekik, hogy mit jelent az igazi profizmus, de nem hallgattak rám. Segíteni akartam nekik, de cserbenhagytak"
hmm szoval ennyit a nyugati orszagokban valo tiszta atmenetrol az utanpotlasbol a felnottbe egy az egyben

drdugo 2009.11.14. 12:24:39

Paloschi is ottvan még. Szerencsére most sérült volt. Meg egyébként is ez egy nagyon alulmotivált brigád volt tegnap, nincs ekkora különbség a két csapat között. Viszont pont hogy az ilyen Balotelli-féléket nem szabad a nemzeti csapat közelébe engedni, bármennyire is benne van a potenciál. Hova süllyedt az olasz válogatott, hogy ilyen hozzáállású férgek felhúzhatják az azúrkék mezt... Szégyen. Közben meg pl. Cassano ha megszakad, akkor is leszarja Lippi.

drdugo 2009.11.14. 12:39:23

"A taljánok magaviseletét tökéletesen példázza Mario Balotelli meccs előtti megnyilvánulása: az Inter csatára rendesen fel volt háborodva, hogy egy magyar kisfiú autogramot mert kérni tőle..."

komolyan mondom, balotelli feltunése óta már kezdem tisztelni céronaldot. : D

zsakfos 2009.11.14. 13:05:14

@lexx:
A belgáknak volt 20 évük ( 1982-2002), mikor minden vb-re kijutottak, most elég nagy gödörben vannak. 20 hellyel állnak mögöttünk a FIFA rangsorban. Elég nehéz vb selejtező csoportba kerültek, de játékosállományuk nem rosszabb mint pl. a bosnyákoké. Az új kapitány Advocaat is panaszkododtt a belga játékosok hozzáállására.
Mindenestere tényleg most van egy tehetséges generációjuk ( Vermaelen-Arsenal, Kompany M. City, Vertonghen Ajax, Fellaini Everton, VandenBorre Portsmouth-még nem volt 17 éves mikor válogatott volt!, Dembele AZ csak a legjobbak és 24év alattiak)és "az Ügyvéd" szerintem összekapja majd őket az EB selejtezőkre.
X közeli eredményt várok ma ellenük.

freiwald 2009.11.14. 13:15:21

Hsz a Gazzettáról:
Pinturicchino | venerdì 13 novembre 2009, 18:25
Sconfitta meritatissima
Koman e Nemeth sono troppo forti per l'Italia. Ma come mai Koman non gioca quasi mai in una squadra mediocre come il Bari? Allenatori italiani, meditate e svegliatevi!

Azért ezt jó olvasni egy olasztól. Még neki is feltűnt, hogy illene már helyet csinálni - a Bari kezdőjében - ennek a "gyereknek".

lexx 2009.11.14. 13:28:53

@zsakfos : tehat szoros vereseg? :D
na mindegy abszolut nem akarok szakerteni csak erdekes,hogy lam naluk sincs vajbol a tehenszar,pedig aztan valahol az o utjuk lehetne kovetheto,mentalitasban es szemleletben eleg sok a kozos vonas belga es magyar focista viszonylatban :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.11.14. 13:33:39

Macheda-nak volt egy mozdulata tavaly, plusz még kb két gól fél év alatt, azóta semmi (bár ő még ennél a gárdánál fiatalabb asszem). azért most nincs a nagycsapata közelében. Koman nagy játékos, de a Bariban amíg nem fogadják el vezérnek, nem fog tudni nagyot játszani (neki ilyen a mentalitása, vizhordónak, másodiknak nem áll be, úgy tűnik). amúgy ne legyen igazam...

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.11.14. 13:52:30

azért remélem lesz a meccsről értékelés is! sajnos nem tudtam megnézni :S

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.14. 14:50:43

@sporttárs: Az olaszok rendszeresen járják a korosztályos versenyeket. tavaly előtt ők nyerték az U21-es EB-t, idén úgy estek ki az elődöntőben, hogy szerintem jobbak voltak a nénmeteknél. Ez most egy gyengébb eresztés. Persze az az egy-két ember itt is megvan, akiből nagyválogatott lehet.

ZenZo 2009.11.14. 15:13:06

Aki látta a meccset, azokhoz szól a kérdésem: több helyen olvastam -persze nem feltétlen elfogulatlan tollakból :) - , hogy Borini idézem "Borini hatalmas labdákat osztogatott Balotellinek". De legalábbis jól játszott. Jelenleg ő a legígéretesebb fiatal a Chelseaben...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.14. 15:16:42

Borini volt az egyik legjobbjuk, még Santon játszott jól.

rizla 2009.11.14. 15:16:51

@SamS: nem both józsef a bozsik egyszemélyes szülőatyja, és bár nem találom most így hirtelen a riportot, abban sem vagyok biztos, hogy van köze a létrehozásához. a végrehajtásához maximum. ő egy edző volt.

"Most ezt úgy állítja be a Both, mintha kizárólag neki és a foglalkozásainak köszönhetően lenne ez a korosztály bármivel több, mint a fiatalabbak és idősebbek."

ezt abszolút nem érzem így, semmi ilyesmi nem jött le a szövegéből. egyszerűen csak aggódik, hogy a többi korosztály nem lesz ilyen jó, és hát meg is indokolja keményen, hogy miért gondolja így. egyébként kiáll sisa és egervári munkája mellett is, ez pl a legutóbbi szöllősi cikkből is kiderül.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.14. 15:20:52

@freiwald: legalább egy google translate kattintást eressz már meg legközelebb a közösség kedvéért. Olaszul sem tudok (unk), meg aztán a szombat délutáni lustaság... :)

Megérdemelt vereség
Koman és Németh túl erős Olaszország. De miért nem játszott Koman szinte soha nem egy középszerű csapat, mint a Bari? Olasz edzők, meditálunk, és ébredj fel!

horas 2009.11.14. 15:39:53

Nekem az lesz teljességgel érthetetlen ha apránként nem kezdik el leigazolgatni nagyobb klubbok ezeket a gyerekeket.Most mindenki azt mondja,hogy csapategységben vagyunk nagyon erősek nincsenek olyan nagy tálentumok ebben a csapatban.Hát elég szomorú,hogy egy olasz csapat-nál nem alapvető a csapategység,szal sztem ez az elmélet nem stimmel.Mert ha tényleg így van és az egyéniségek dominálnak az olasz csapatban akkor miért nem láttunk egy villanást sem,se Santon-tól se Schelotto-tól(akiért a nagyok már bejelentkeztek),Poli-tól aki kezdő a Samp-ban Koman meg ellett zavarva onnan,tegnap csak egy klasszis volt köztük.(Balotelli-t azért nem írom mrt az ő hihetetlenúl flegma volt tegnap).

Csapat egység is van nílvánvaló,de most már kijelenhetjük,hogy a magyar utánpotlás semmivel sem gyengébb mint bármelyik másik nemzeté.Németh villog a görög-bajnoságban addig Torghelle kész futballistaként lebögőtt ott.Koman pedig objektíven is az egyik legtehetségesebb játékos a tegnap pályára lépők között.

zsakfos 2009.11.14. 15:51:49

Bassz nézem a Kenya-Nigéria meccset, 1-0ra vezetett Kenya, majd fordítottak a Sasok és 10 perccel a vége előtt egyenlítettek a Futók, majd most vezet ismét Nigéria. A Mozambik-Tunézia 0-0. Ha ez marad Nigéira jobb gólaránnyal továbbjut.
Nem gyenge körülmények vannak. A kenyaiaknak egy fehér rozsdás cserét jelző táblájuk van:)
Áh a 89. percben vezet Mozambik Tunézia ellen!

BruceWayne 2009.11.14. 16:20:34

jó meccsek lesznek este de a tv kínálat elég fosch.

RAI gondolom lekódolja az Olasz-Holland meccset.

spanyol-argentin valahol? (TVE talán ha a buzi upc nem vette ki azt is...)

nadivereb 2009.11.14. 16:26:06

@zsakfos : a livescore szerint Mozambik és Nigéria is a 83. percben lőtte a győztes gólt. Tunéziának az nem volt egy jó perce.

szbszig 2009.11.14. 16:42:15

@nadivereb: Jaja, én párhuzamosan néztem a kettőt két streamen egymás mellett, és hirtelen felcserélődött a kép, mert mindegyik csatornán a másik meccset mutatták. :D

ZenZo 2009.11.14. 16:44:12

@zsakfos : ja, sajnos pont dolgoznom kellett, nem láttam, de nem semmi izgalmak voltak ott, de legalább nigéria kijutott...

mellesleg izé, rendező úr, most elég félve teszem fel ezt a kérdést, de valami mentesítő chat-posztot lehet kérni a délutáni/esti vb selejtezők/barátságos mérkőzésekhez, hogy ne ezt offoljuk széjjel?

szbszig 2009.11.14. 16:45:17

@Nerazzurri: Ezt viszont sose értettem, hogy hogy érdekelheti az embereket egy barátságos találkozó, ha ráadásul még csak nem is a saját csapatuk vagy válogatottjuk játszik rajta, és közben ma eldől négy kijutó csapat, meg lejátszanak még másik öt póselejtezőt.

zsakfos 2009.11.14. 16:49:34

Ja ja mielőtt elküldtem a bejegyzést, még rápillantottam, hogy áll a tunéziai meccs és akkor már a 89.percben jártak.
Egyébként respect Mozambiknak és Kenyának, hogy így küzdöttek pedig nekik már nem volt tétje a meccseknek.

calciomax 2009.11.14. 16:54:43

Balotelli azért volt kiakadva az autogramm miatt mert nem tud irni valszeg.

rizla 2009.11.14. 17:06:32

@szbszig: hát mondjuk az argentina vs spanyolországnak van némi presztizse, és a fellépők névsora miatt is érdemes nézni, főleg, ha az ember kedvenc klubcsapatából is pályára lépnek játékosok. a brazil-olasz is szórakoztató volt.

szbszig 2009.11.14. 23:29:50

@zsakfos : Dehogynem volt! A vébéselejtező a tavaszi Afrika-kupa selejtezőjeként is funkcionál, és oda a csoportból az első három megy ki, szóval pont egymással küzdöttek a hamadik helyért! Ilyen szempontból, meg kell hagyni, egészen szerencsés ez a rendszer, mert a kicsik is a végéig küzdenek. ;)

zsakfos 2009.11.14. 23:35:36

@szbszig:
Azt tudtam, hogy Afrika kupa selejtező is, hisz korábban még Dél-Afrika is játszott, de nem tudom miért azt hittem csak az első kettő jut ki oda, bár utánaszámolva az úgy kevés lenne:)

idiotapocs 2009.11.16. 13:07:53

@psychocska: lol
1-2 külföldi wonderkid topikban már én is észrevettem :)

Shikaka 2009.11.16. 15:38:26

Megkérdeztem egy görög (PAOK szurkoló) ismerőst Némethről, hogy mi róla a vélemény:

"Nemeth is a luxury for AEK, as he is better than 80% of the roster. I like to see him, though that signing him meant that Nate Burns should be loaned out."
süti beállítások módosítása