Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog a színtiszta kék FA-kupa döntő elé

2009.05.30. 15:00 pote

Olyan érzésünk van, mintha a szerdai BL-döntő végeztével, amikor Puyol csak rázta és rázta, a 2008-2009-es fociidény is befejeződött volna. Csütörtök reggel az elvonási tünetek is megjelentek, és a Gyalog galopp felidézésénél is csak olyan lovagok jutottak eszünkbe, akik azt mondják ni-hil. Pedig lesz még foci a hétvégén szerte Európában. Franciaországban még bajnok sincs, az olaszoknál és a spanyoloknál még fontos pozíciókért folyik a harc, a németeknél meg az angoloknál pedig kupadöntőre kerül sor. A legjobban ezek közül az FA-kupa döntője izgat fel minket. Annyira nem, mint Ana Ivanovics, de a Williams nővéreknél egy fokkal jobban.
Lapozás után egy rövidke esélylatolgatás két főszurkoló segítségével.

Nem találjuk fel a katalán viaszt, ha azt írjuk, hogy a Chelsea a találkozó esélyese a két kék csapatból (Lampardék sárgában lesznek). Az már inkább meglepő lehet a fiatalabb korosztálynak, hogy a liverpooliak nyerték el többször a trófeát (5-4).
Érdekes adat még, hogy az elmúlt négy évben mindig az a csapat lett a második, amely kiütötte a Borót a korábbiakban. Idén ez az Everton volt a negyeddöntők során. Azonban meglepődnénk, ha emiatt rezelnének be Moyes fiai.

Két blogunkon kommentelő törzsszurkolót kértük gyorsan fel, hogy ossza meg velünk megérzéseit a százhuszonnyolcadik kupadöntővel kapcsolatban.

Zenzo így látja a Chelsea esélyeit:
1. Key stat: 21 mérkőzés óta az Everton nem tudta legyőzni a Chelseat (7 döntetlen, 14 vereség) (fact)
2. a döntők lélektanisága a Chelsea mellé áll, az Everton utoljára 1995-ben játszott döntőt
3. a Kékek mindenképp trófeával búcsúztatnák Hiddinket, egyúttal feledtetve gyengébbre sikerült szezonjukat szurkolóikkal

Sajnos evertonos felkérésünk nem ért célba, mert a david.moyes@evertonfc.com címről nem kaptunk választ, így mi próbálunk közhelyesen okosak lenni:
1. Egy meccsen bármi megtörténhet, még az esélytelenebb csapat is gálázhat.
2. Moyes-ék sokkal jobban ki vannak éhezve egy sikerre. A motiváltság sokat jelenthet. Sok játékosnak ez lesz élete mérkőzése.
3. Saha meg tudja nyerni, meg vannak a képességei. Ráadásul - fulhames múltja miatt - tudja, mit jelent a Chelsea-nek betalálni.

Fellainit követelitek, de az idő szűke miatt már nincs időnk külön kitérni rá. Mi is nagyon bírjuk a srácot, és bármiben fogadunk, hogy fog kapni sárgát a meccsen.

133 komment

Címkék: chelsea fa fa cup everton fa kupa

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr911152596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.05.30. 20:09:27

@davidmoyes:
semmi gond,
elég későn küldtem.

a meccs felejthető volt, ahogy vártuk, de ezen is túl kellett esni.

davidmoyes 2009.05.30. 20:53:02

A "nagy négyesen" kívül bármelyik másik csapat összeszarta volna magát egy ilyen kezdéstől. A Cselzi nem tette meg ezt a szívességet...

crouchy 2009.05.30. 20:57:54

@davidmoyes: jó nyilván az érintett csapatok szurkolóit érdekelte. de általában azért egy FA kupa döntőt akkor is megnézek és akkor is érdekel ha a Pool nem játszik.

davidmoyes 2009.05.30. 20:58:51

...de hát ők a Cselzi :)
Innen gratulálok az összes londoninak.
Némiképp szomorkásan persze.

Lencse. 2009.05.30. 23:08:41

A 83. percben kapcsolódtam be, a 88-ban elaludtam. Futballklasszikus.

England win The Ashes! 2009.05.30. 23:40:13

@davidmoyes: Én pedig gratulálok az Everton-fanoknak, végtelenül szimpatikus csapatuk van, egy edzőzsenivel a kispadon.

@popp: Igen, de az Everton beceneve "The People's Club", nem pedig "The Animals' Club". Generációk járnak a meccseikre, a klub szeretete apáról fiúra száll, ritka az olyan, hogy az apa a Poolnak, az idősebb fiú az Evertonnak, a kicsi pedig a Tranmere-nek szurkol.

Leon Osman 2009.05.31. 00:00:17

Szegény Hibbert bátyó, nem jött össze neki ez a nap, pedig pár éve még a szezon végi legjobb 11-ben is benne volt. Rossz volt nézni, amit a védelmünk csinált ma. A második félidőre eltűnt a középpályánk jóformán, ilyenkor nagyon hiányoznak Jagsék. Összességében azért jó szezon volt. Legközelebb nem ártana nem 0-4-ekkel kezdeni s máris előrébb leszünk. Azért vicc, hogy ezeket a 60 pontokat általában elérjük s van amikor bl-re is elég van mikor uefára is alig...grat mindkét csapatnak, jövőre újra megpróbáljuk.

England win The Ashes! 2009.05.31. 03:10:36

@popp: Nemrég láttam egy ilyet: apuka, anyuka, 3 kisfiú és egy kislány. A hölgytagokat most nagyvonalúan helyezzük a kispadra. Tehát: a kb. 8 éves: Everton hazai mez. Kb. 6 éves: Everton 2. számú meze. Kicsi, kb.4 éves: Everton-kabát. Apuka (tuti, hogy a mostohájuk volt, ráadásul a gonoszabbik típusból): Pool-mez.

one united 2009.05.31. 07:27:48

@Dr Jozef Vengloš: @popp: szerintem liverpoolban nem ritka a családon belüli kettősség, nemrég még a spektrumon is volt valami focis sorozat, abban is mutattak közös családi meccsnézéseket, és beszéltek róla, hogy meglepő módon nagyon jól elvannak egymással a két csapat szurkolói a városban...

one united 2009.05.31. 08:05:32

legjobban ez tetszett a közvetítésben: riporter a kb 10. percben:
-a gól óta jelentősen visszavett a tempóból az everton...

sporttárs 2009.05.31. 09:48:23

Na, elkezdtem olvasni az angol kupadöntő kommentjeit, de poppnak hála, kb három után már az olasz stadionok hangulatáról volt szó, köszi, ez éppen ideillik. Még belefér a szezonba egy jó értelmes "holvanjobbhangulatszurkolásfoci" vita, az eddigi hetvenkettő nem elég kielégítő.

Nálam egyébként a vacsora igazi családi esemény, apuka, anyuka, négy gyerek - igaz, meg sem közelíti a hangulat egy Roma-meccsét, vagy csak ott több a zajmikrofon.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 10:13:01

Kóstolgathatsz itt szellemeskedve, ha már az érdemi hozzászólásaimra a legritkább esetben vakkantasz, megható családi vacsorákat idézve (mi volt a menü és hogy hívják a csibészeket?). Ehelyett inkább reagálhatnál a Bl-döntő posztban írt válasz kommentemre.

Annyiban nem volt off a komment, hogy két másik kupadöntőhöz hasonlítottam az angol kupadöntő atmoszféráját, egy kupadöntőhöz nem csak a csapatok játéka, de ez is hozzátartozik. És annyira nem pörrentek meccsen az angol fanok sem, így hát mannal elberomkodtunk kicst ezen. De ha megzavartam ezzel a vasárnap reggeli szórakozásodat, akkor elnézésedet kérem, valamint jó étvágyat kívánok a vasárnapi ebédhez.

Ferguson 2009.05.31. 10:24:29

@popp: csak szeretnéd, h az olasz stadionokban olyan hangulat legyen, mint a wembley-ben...

Itáliainagysándor 2009.05.31. 10:27:58

@Ferguson: A régi wembley-ben valóban jó hangulat volt, de az újban, ha szerinted jó hangulat van, akkor egészségedre gratulálok.

Ferguson 2009.05.31. 10:33:56

@Itáliainagysándor: az újban is jobb a hangulat tévén keresztül, mint akárhol Magyaro.-n és ez nekem már megteszi. Mondjuk magyar foci meccsen már vagy 5 éve nem voltam... Az, h milyen valójában a hangulat, lecsekkolom majd személyesen is ősszel az NFL Europe-on ;-P

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 10:39:34

@Ferguson: Mutatom az olasz és spanyol kupa döntők összefoglalóit:
http://www.youtube.com/watch?v=ULMFp-z3M4U&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=oESG12Eeb_A

Itáliainagysándor 2009.05.31. 10:43:15

@Ferguson: Egy UTE - Fradit sosem fog űberelni és nem csak a hangulat miatt... ;) És azt hiszem az olasz hangulatot hasonlítottad hozzá, nem a magyart.
Egy Genoa - Samp-ot nézz meg nyugodtan, utána véleményezz, mert ha láttál volna akkor nem mondanál ilyeneket, és még sorolhatnám a példákat.

Ferguson 2009.05.31. 10:46:51

@popp: én elhiszem neked, h jó hangulat volt a kupadöntőkön. Egy vmit azonban ne felejts el: a wembley mindig megtelik, akármilyen meccs van ott (szuperkupa, fa kupa, alsóházi osztályozó, válogatott stb.), akárcsak az old trafford.

Az általad istenített olimpico évente 10-szer telik meg talán, márpedig egy nem teljesen teli stadionnak már a látványa is rossz, akármilyen jó a hangulata...

Tegnap volt egy kupadöntő a wembley-ben, amit sajnos nem is láttam, szal nem tudom milyen hangulat volt. De egy olyan stadionban, ahol van 85-90 ezer ember és abból a 30-30 ezer törzsszurkoló szurkol és énekel, a többi pedig csak morajlik az események láttán, nos ott nem lehet rossz hangulat...

crouchy 2009.05.31. 10:53:36

a különbség hogy olaszországban a barmok csinálják a remek hangulatot, így hónaponként becsúszik egy-két hulla is.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 10:57:47

@Ferguson: Én viszont láttam és a spanyol és az olasz döntőket is, ezért bátorkodtan összehasonlítani ezeket.

"Az általad istenített olimpico évente 10-szer telik meg talán, márpedig egy nem teljesen teli stadionnak már a látványa is rossz, akármilyen jó a hangulata..." -ezt még adom is neked,de azért az is igaz, hogy a nickedet adó tag is panaszkodott már az Old Trafford hangulatára, amelynek közönségét 0-6-nál is túlüvöltötte 2000 római.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 11:00:53

@crouchy: Azért van nagy hangulat, mert az egész aréna átveszi az ultrák diktálta tempót ;-).

Paul Newman Jr. 2009.05.31. 11:05:14

@popp: ne tegyél már tönkre, az olasz kupa a leghangulattalanabb sorozat a világon, és a félházas bajnoki meccsek is elég lehangolóak tudnak lenni.

De ami a legkiábrándítóbb, az olasz meg spanyol szurkolók csak akkor bírnak drukkolni, ha vezet a csapat.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 11:17:51

@Paul Newman Jr.: "az olasz kupa a leghangulattalanabb sorozat a világon" - ez kis túlzással (lásd magyar ligakupa) általában így van, de mivel, a Lazio és a Samp előtt csillant föl a remény, óriási hangulatot csináltak már az elődöntőben. Különben is a kupa döntőkről beszéltem. Egyébként nézd már meg az idelinkelt ( @popp: ) videókat és a bilbaói fanokat, hogy szurkolnak 1-4-ig, utána szajkózd a sztereotípiáidat

Azazello007 2009.05.31. 11:54:35

Na, kezd körvonalazódni, hogy nagyjából miken megy majd a feszültséglevezető anyázás a szünetben. Alig várom a Konföderációs Kupa kapcsán fellángoló vérmes vitákat.

kroos 2009.05.31. 12:01:21

Jobban jártatok volna ha elismeritek hogy Itálya még kupadöntökben is jobb, mert akkor e meccsröl is lett volna szó.

Itáliainagysándor 2009.05.31. 12:31:29

@Ferguson: Hogy akarsz kiállni az érveléseid mellett, ha nem is láttad a meccset? Na ezen kidőltem.:D:D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.31. 12:31:48

@popp:

Engem meggyőzött ez a videó. Tényleg varázsos hangulat lehetett, a wembley-ivel össze sem hasonlítható. (A spanyol Király Kupa döntőről nem is beszélve, az valami hihetetlen volt!)

@sporttárs: @Azazello007: @kroos:

Szerintem azért folyik erről a vita, mert az FA-kupa döntő kábé a kutyát sem érdekelte.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.31. 12:32:46

@Csöncsön:

(Ööö... bocsánat, mindezt természetesen zárójelben, és a második bekezdést meg kacsintós szmájlival!)

d3vnull 2009.05.31. 12:37:19

Mindenkinek igaza lehet... Nekem például nagyon-nagyon jó volt a hangulatom mikor a Juventust otthon ejtette ki a Chelsea :) Ott is volt meg nem adott gólunk persze :)

kroos 2009.05.31. 12:52:32

@Csöncsön: egy óriási hibát követtek el szerintem.
kizárólag a döntöt veszitek figyelembe nem pedig az egész sorozatot.És hát lehetne bármilyen hangulat a Wemblyben...az angol futballal kapcsolatos elöitéleteitek determinálják a véleményeteket.Mindenesetre a világ legrégebbi kupájáról van szó. És én pl emlékszem arra hogy milyen volt amikor az arsenal lött egy 6-ost az anfilden.A kop ugyanugy szurkolt.És van még ehhez hasonló 1000 példa.
Szóval egy sorozatnál nem csak a döntöt kell nézni.
Sokmindenért ki lehet kezdeni az angol focit de az Fa kupa miatt biztosan nem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.31. 13:00:20

@kroos:

(Szerintem popp is elismerte, és én is elismerem, hogy a megjegyzés nem az egész kupasorozatra, csak a döntőre vonatkozott. Az nyilvánvaló, hogy az FA-kupa a legpatinásabb és legrangosabb európai kupasorozat. A kevés angol focis jelenség egyike, ami előtt én is csak kalapot lengetni tudok.)

Ferguson 2009.05.31. 13:11:41

@Itáliainagysándor: én nem a konkrét meccs mellett/ellen érveltem, hanem a wembley és az angol futball hangulat mellett en bloc...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.31. 13:13:49

@kroos: Neked determinálja véleményedet, hogy rólam meg Csöncsönről van szó. Én az angol kupa döntőt figyelgetve jegyeztem meg, amit ( @popp: ), miután mind a három meccset láttam és kizárólag csak ezeket hasonlítottam össze. (képzeld tisztában vagyok vele, hogy az FA kupa nagyobb presztizsű, mint az olasz meg a spanyol). Valóban nem volt teljesen ártatlan megjegyzés, korábbi vitákra reflektált (de ha tudom , hogy ennyien félreértik akár szándékosan, akkor meg se teszem.) Aztán mivel eléggé unatkoztunk a döntő alatt, elkezdtünk csipkelődni Mannal, az ebben a a purparléban leírt mondatokat nem kéne vérkomolyan venni, amit számájlik is jeleznek.

Mindezalatt nem sokan reflektáltak a meccsre érdemben, egyébként te is megtehetnéd és akkor lenne szó arról is. A magam részéről a témát lezártam.

sporttárs 2009.05.31. 13:52:45

@Csöncsön: Szerinted a spanyol kupadöntő a Barcelona-fanokon kívül érdekelt valakit? Mármint jobban, mint mondjuk az angol?
És honnan a mintavétel?

poolfanati 2009.05.31. 13:54:13

I will be in continuous contact with the club. Chelsea have asked me to become technical adviser," Hiddink told the Sunday Mirror.

poolfanati 2009.05.31. 13:55:32

@poolfanati: szóval valamilyen szinten marad a chelseanél, kérdés mennyire fog majd beleszólni az új menedzser munkájába.
mindenképpen jó hír a chelsea fanoknak és rossz hír az ellenfeleknek.

ancelottival mi újság?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.31. 13:57:40

@sporttárs:

(Hát ha azt a 80.000 baszkot nem számítjuk, aki a vereség ellenére (!) a repülőtéren várta kedvenceit...)

(Komolyra fordítva: szerintem az angolfanok többsége is úgy látta, hogy nem volt ez a tegnapi egy egetverően nagy meccs. Mintavétel: NST-törzsközönség.)

poolfanati 2009.05.31. 13:59:02

http://www.youtube.com/watch?v=dm6-S6T_nGk

tessék csöncsön. :D
ez jó volt.

Ferguson 2009.05.31. 14:29:00

@poolfanati: mekkora fogalmatlan kapus ez a reina, te JóIsten! :-O :D Gerrard viszont kiválóan tolta! Jól emléxem, h ez volt az utolsó jelentős kupája, amit elhódított a pool-al?! De messze van már 2006 tavasza muhhahah :P

poolfanati 2009.05.31. 14:35:18

@Ferguson: én is pont erre gondoltam, hogy reina eléggé szar volt. aztán gerrard mellett mégis ő lett a hős.

sporttárs 2009.05.31. 15:33:02

@Csöncsön: Jaj, megint a mi volt nagy m,eccs téma? :) Mintha a BL-döntő kapcsán is ez menne. Csak ez most szerinted nem volt nagy meccs.
Mondjuk fordulatokban nagyobb volt pedig.

Egyébként nem tudom, én nem láttam. De mintha nem is ez lett volna a kérdés eredetileg, hanem hangulat meg ilyenek. Bár te, ahol lehet, azonnal hozol egy spanyolokra nézve kedvező párhuzamot, az igaz. :)

drosiii 2009.05.31. 22:13:53

azért az is szép, hogy a MU ebben a szezonban 68 tétmeccset játszott.. Ebből 7 vereség - és sajnos a legfontosabb meccsen is. =(

poolfanati 2009.06.01. 10:09:52

@drosiii: túltehetnéd végre magadat azon a 4-1-es vereségen. :-)))

Ferguson 2009.06.01. 10:45:59

@drosiii: a 7 vereség stimmel, de 66 tétmeccsen...

66 m 44 gy 15 d 7 v 119 - 46 gk

Teljes idei statisztika: www.stretfordend.co.uk/seasons/season2009.html

Ferguson 2009.06.01. 10:48:32

@poolfanati: A MU szurkereknek igazából nem kell túltenni magukat semmin. Inkább nektek kéne túltenni magatok az újabb eredménytelen szezonon... :P

Lencse. 2009.06.01. 11:00:23

@Ferguson: Azért téged sem a humorérzéked fog beírni a történelemkönyvekbe.

undertow 2009.06.01. 11:51:06

@poolfanati:
ma jelentették be, júl 1-én kezd, 3 éves szerződés.
az első interjú a chelseafc.com-on, meglepően jó az angolja. hálistennek nem beckhamtől tanult :)

drosiii 2009.06.01. 12:01:05

@Ferguson: Jogos... Legalább a bajnoki cím mellé elmondhatjuk, hogy más sem bírta volna jobban ezt a terhelést =D

poolfanati 2009.06.01. 13:56:50

@undertow: pont most olvastam. ez a sok edzőváltás a chelseanél már-már a realra emlékeztet.

Lencse. 2009.06.01. 16:05:58

@Ferguson: Hát mert poolfan egész szellemes beszólására úgy kettővel alacsonyabb színvonalon reagáltál. Érted, ez nem foci, egy kamuszabadrúgás után közelről bekotort labda képes kiegyenlíteni akármilyen sarkazós gólt. :)

Lencse. 2009.06.01. 16:09:57

@Lencse.: Egy "ahol" szót még tessék odaképzelni az utolsó mondatba.

wilco 2009.06.01. 19:07:48

@poolfanati: Carra átlépős cselén még mindig röhögök :) azt hiszem volt a sky-on egy stat hogy több öngólja van mint rendes...

poolfanati 2009.06.01. 19:42:06

@wilco: ez bizony így van.:D
6 öngólja van, ezzel holtversenyben első.:D

undertow 2009.06.02. 07:20:04

@poolfanati:
ez sajnos igaz, kéne némi stabilitás. ellenben se grunt, se scolari menesztése nem tűnik hibás döntésnek. és hát ez régebben se volt nyugdíjas állás, utoljára dave sexton volt huzamosabb ideig(67-74) manager. azóta max 3-4 évente csere van.

Csörszike 2009.06.02. 14:29:37

az ensz főtitkára Ban Ki Moon, Annan csak volt...

Ferguson 2009.06.02. 17:42:58

http://www.guardian.co.uk/football/2009/jun/02/premier-league-debt-clubs-billions

Hmmm....

ZenZo 2009.06.02. 19:11:45

Nasszóval itt vagyok én is, sajnos a meccset még mindig nem láttam, (nemsokára pótolom), én azért baromira örültem, hogy jutott trófea idénre, meg úgy nézem más is:

img217.imageshack.us/img217/259/guushiddink350x47815282.jpg :)

www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/chelsea/article6400067.ece -- ez meg mekkora :)

poolfanati 2009.06.02. 20:40:51

barry a mancityben...
anyám, ekkora hülyét. minek igazol egy rosszabb csapatba, ami még EL-be sincs?
12 milla volt az ára.

crouchy 2009.06.02. 21:47:59

@poolfanati: EL nem motiválja annyira mint a dupla akkor fizetés.
ennyi.

drosiii 2009.06.03. 11:14:31

hát érdekes most a MU. Nem tudjátok véletlenül, hogy Rooney elutazik a válogatott meccsekre? Mert eddig Carrick, Ferdinand és Welbeck is visszamondta sérülés miatt. Lehet van mostanában egy nagy fejtágítás SAF módra ?

wilco 2009.06.03. 12:15:58

@crouchy: érdekes ez a Barry transzfer, bár gondolom végül Rafának mégsem kellett annyira. nem feltétlenül rossz döntés Barrytől sem, a City jövőre 5ben lesz ha így igazol tovább. kapusuk van, a védelmük rendben így hogy Kompany hátra lesz vezényelve Richards mellé, a középpálya bivalynak tűnik, Irelanddal, Barryvel és De Jonggal, előre pedig ha még megveszik Tevezt meg valaki mást akkor simán BL-esélyesek lehetnek, pláne hogy ők csak erre fognak koncentrálni augusztustól... veszélyes csapat lesznek nagyon.

@drosiii: nem csak Rooney, hanem Gary is ott van a válogatottban. Carrick és Welbeck megsérültek, Rio pedig a második meccsre már lehet tud majd csatlakozni. nincs semmiféle fejtágítás, már szélnek lett eresztve rég a csapat...

poolfanati 2009.06.03. 14:41:45

@crouchy: barry viszont kijelentette hogy a BL-ben akar játszani.
akkor most csak a pénzért olyan csapatba igazol, ami nemhogy BL-be nincs, de EL-be se...
de így viszont rafa tuti nem adja el xabit, mert már nem lehet barryvel pótolni.

crouchy 2009.06.03. 16:30:20

@poolfanati: Blben akart játszani? akkor miért nem igazolt a Poolba? De oks, eltökölték a szerződést, poolba nem jöhet. Ott marad a Villában, abban a Villában akinek egész évben csak az volt a célja hogy Bl-t érő helyezzen. De nem sikerült. Ezekután sztem nem csoda hogy nem hiszi el az AV-nak hogy demajd jövőre bl-t érő helyen fognak végezni. inkább elhiszi annak a Citynek ahol korlátlan a pénz, vagyis jönnek az egyre jobb minőségű, bl-szintű focisták ráadásul még több pénzt is kap. én megértem.

poolfanati 2009.06.03. 18:27:42

@crouchy: érthető, persze hogy érthető.
de a city nem fogja feltörni a big4 kemény páncélját...
barry amúgy jönni akart a poolba tavaly nyáron, de MON kapzsiskodott és nem volt neki elég 18 milla mert neki 18,5 milla kellett.

crouchy 2009.06.03. 20:25:55

@poolfanati: jah és ezek a bennfentes infók honnan vannak?:) Nem fogjuk sosem megtudni h mi volt a helyzet azzal az átigazolással. Lehet elhinni különféle elméleteket csak nem érdemes.

wilco 2009.06.03. 20:49:02

@poolfanati: vagy ha maradt volna fél milka a robikin transzferből...:) egyébként meg jobban jártok így csabival...

crouchy 2009.06.03. 20:55:36

@wilco: hátha tényleg marad akkor jobban. és remélem h van annyira profi h ha el is akar ugyan menni, de nem engedjük, akkor is a maximumát nyújtja.

SamS 2009.06.03. 20:56:14

@poolfanati: Én úgy fogalmaznék, h Benitez fukarkodott ;)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.06.03. 21:34:26

@crouchy: @poolfanati: "barry amúgy jönni akart a poolba tavaly nyáron, de MON kapzsiskodott és nem volt neki elég 18 milla mert neki 18,5 milla kellett."

Ez tényleg így volt - nem olyan bennfentes információk ezek, a sajtóban lehetett követni végig.


@SamS: Rafa rászánhatott valamennyit, de nem akármennyit mert a vezetőségnek R Keane kellett, és ott nem fukarkodtak... Beníteznek akkor még nem volt szabad keze ezekben az ügyekben (Parry ugyebár...).

SamS 2009.06.03. 22:37:30

@donnelly: Azért ha igazán akarta volna Barry-t, 100% h ráteszi azt az 500.000 fontot. Egyébként sztem nincs a Poolnak szüksége rá (bár Rafa tudja h mit akar), a posztján ott van Xabi Alonso, Mascherano és Gerrard is klasszisok azon a poszton, ha azt a feladatot kapják - Gerrard egyre kevesebbszer.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.06.03. 23:01:35

@SamS: Nem ő határozta meg a rá fordítható összeget, hanem az, aki a fején ült - de már szerencsére nem ül ott. Xabi távozásáról folyton szó van, az ő helyére jött volna Barry, de így új játék.

wilco 2009.06.04. 00:14:17

@donnelly:
ne haragudj, de ezeken a 'nem Rafa igazol hanem a vezetőség' kijelentéseken mindig jókat röhögök. nézd végig a pool teljes elmúlt évekbeli igazoláslistáját és azután mondd azt hogy ezt biztos Perry meg az amcsik intézték. persze ettől még a pool vezetősége tényleg inkompetens banda, ezt mindenki tudja.
viszont ha tényleg annyira kellett volna Barry Rafának, akkor nem ad Dossenáért hétmillió fontot, Riéráért nyolcat, Ngogért másfelet, Cavalieriért meg háromésfelet - ugyanazon a nyáron. szóval szép-szép kifogás ez a félmillió fonton múlt szöveg, de azért a számok azt mutatják hogy volt Rafának mozgástere bőven...

@crouchy:
igen, én is ezen gondolkodtam, hogy most csúnyán két szék közé eshettek ha xabi kijelenti hogy akkor ő madridba akar menni. bár azt kétlem hogy ennyire amatőrök lennétek, biztos vagyok benne hogy Barry is csak azután irt alá a cityhez miután megtudta hogy nektek már nem kell.

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.06.04. 00:22:16

@wilco: Ha megmondják, hogy mennyi a plafon, akkor annyi, megvétózhatnak simán egy TOP-igazolást. Amúgy Rafa logikáját ismerve simán kinézem belőle, hogy neki az általad felsorolt négy játékos fontosabb volt a keret szempontjából, mint Barry, akit viszont lazán megvehetett volna ötödiknek, ha nem kell annyira Keane a vezetőségnek. Tehát nézőpont kérdése.

wilco 2009.06.04. 00:37:41

@donnelly: amennyire én gondolom egy TOP-igazolás nem félmillió fonton bukik el... de én nem fogom a pool vezetőséget védeni, csak azt akartam érzékeltetni hogy ha Barry prioritás lett volna akkor lett volna mozgástér, nem kell Rafát áldozati báránynak beállítani, ehhez a cirkuszhoz is két fél kellett, az eredmény pedig az lett hogy se középpályásuk nem lett, a második félévre meg csatáruk sem.
ahhoz egyébként meg Rafa kezdhet hozzászokni hogy bizony a nagy és gazdag klubokkal csúnyán cicáznak a kicsik ha pénzről van szó...

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.06.04. 00:45:09

@wilco: Igen, ez így van. Amúgy most, h visszagondolok, szerintem nem félmillión bukott el az üzlet. Nekem úgy rémlik, hogy Rafa felmenn 12ről 15re, de MON 18-at kért, amit a Poolnál sokalltak, aztán meg már egyáltalán nem akarta elengedni, mert berágott. Nekem ez így van meg.

poolfanati 2009.06.04. 19:47:28

@donnelly: @wilco: @SamS: bocsi srácok.
nem pont fél millán múlt el a dolog, én csak mondtam egy számot, hogy szemléltessek. donnelly mondta jól az adatokat.

más: jöjjön már végre lavezzi, alig bírom foci nélkül.:D
ilyenkor hírek is alig vannak, csoda ha egy héten egy hír van...
szóval ha rafa lavezzit akarja, akkor megint megpróbáljuk a kétcsatáros játékot?
pedig nagyon bevállt a 4-2-3-1. de ha 4-4-2 és támadunk, mint állat akkor nekem tetszik az ötlet.:D

"a második félévre meg csatáruk sem."
ez úgy pontos hogy cserecsatárunk nem maradt. és mivelhogy 2. félévben mi rúgtuk a legtöbb gólt(a hagyományokhoz híven) az azért elég szép, hogy "csatár nélkül" rúgunk ennyi gólt.
jövőre legyen kerek 0 csatárunk, akkor még többet fogunk rúgni.:D

wilco 2009.06.04. 22:43:46

@poolfanati: jó-jó, tudod hogy úgy értettem hogy Torresen kivül nem volt csatárotok...:)
Lavezzit már velünk is szóba hozták, de valószínűbb hogy nálatok fog kikötni. van arról valami hivatalosabb hír hogy mennyit költhet Rafa a nyáron?

chrisred 2009.06.05. 11:04:44

@donnelly: Majdnem pontosan, további adalék, hogy a vezetőség közleményt jelentetett meg a klub hivatalos honlapján, miszerint nekik Barry túl drága, ezért nem veszik meg. Lényegében ezzel zárult le az egész ügy.

chrisred 2009.06.05. 11:09:02

@poolfanati: Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az egész szezonban mi rúgtuk a legtöbb gólt. :)

Ez az "egy csatár maradt" elég pontatlan, mert Gerrard már vagy másfél éve visszavont éket/árnyékcsatárt játszik. Ezzel az erővel a Barcelona is egy csatárral játszik, hiszen ott Eto'o az egyedüli előretolt ék.

chrisred 2009.06.05. 11:09:45

@poolfanati: Nekem nagyon úgy tűnik, hogy az egész szezonban mi rúgtuk a legtöbb gólt. :)

Ez az "egy csatár maradt" elég pontatlan, mert Gerrard már vagy másfél éve visszavont éket/árnyékcsatárt játszik. Ezzel az erővel a Barcelona is egy csatárral játszik, hiszen ott Eto'o az egyedüli előretolt ék.

poolfanati 2009.06.05. 18:28:25

@chrisred: persze, tudom azt én is. :)
de a második félévi teljesítményünknek köszönhetően.
köszi hogy kétszer is elküldted.:))

Lencse. 2009.06.07. 19:14:00

Hú, Wayne milyen gólt rúgott a kazahákoknak, a kurva anyját! :D

Ronal-d'oh! 2009.06.09. 14:29:06

Az megvan, hogy Stuart Psycho Pearce egy kapust cserélt be egy mezőnyjátékos ellen, és a srác utána asszem középpályásként játszott? :D

Ronal-d'oh! 2009.06.09. 14:30:01

@nekedX: Ja igen, angol-azeri u21 meccs volt tegnap, 7-0. :D

United82 2009.06.11. 10:59:51

Ronaldo 80millió fontért mehet.

Elfogadtuk a Real ajánlatát!

www.skysports.com/story/0,19528,11661_5374142,00.html

Köszönjük Roni!

Na most lehet venni 3 qva jó játékost ebből a pénzből:)

United82 2009.06.11. 11:02:46

@Rooney82:
A köszönjük Ronit nem pejoratíve értettem!

Mindent megnyert a csapattal amit lehetett egyéni és csapat díjat is, néhány dolgot nem is egyszer,csak köszönettel tartozhatunk neki.

És most így mostantól kevésbé fognak utálni minket:):)

Azért az is érdekes lesz hogy A Szent Kaka és az Antikrisztus Ronaldo egy csapatban lesznek:):)

drosiii 2009.06.11. 12:34:12

@Rooney82: Kit látnál szívesen helyettük? Befejző csatárra mindenképp szükség lesz, mert mostanában sem Rooney, sem Berba, sem Tevez (marad?) nem lövöldözi úgy a gólokat. Pénzből akár Ibra+Villára is futná, illetve SAFból mondjuk inkább azt nézem ki, hogy Dzeko-ért bejelentkezik és a középpályát erősíti meg.
Ha Rooney visszamegy majd befejezőnek, akkor pedig kellene mindenképp egy bal, illetve jobbszélső. Ez lehetne Ribery. Ljacic-ról mit tudsz? bedobja majd a mélyvízbe? Utánpótlás?

United82 2009.06.11. 12:45:11

@drosiii:
Hogy Rooney nem vágta a gólokat az abból adódott h alá volt rendelve Ronaldonak, ezért védekezett helyette vagy éppen a balszélen játszott. Nézz rá az angol válogatottra ahol a posztján játszik Capello érkezése óta. 8m/10gól a mérlege ha jól tudom. Szóval ha nem lesz kényszerből szélső akkor jönnek majd a gólok.
Szélső posztra kellenek emberek, mert ott Park egy jó kiegészítőember de semmi több, Nani egy tévedés, Giggsy pedig már nem szélső.
Valencia leigazolása szinte biztosra vehető a Wiganből.
De nekem van egy másik sejtésem is, mert lehet ezt meg azt nyilatkozni h nem szeretem angliát, de a Real és Perez látványosan elhátrált Ribery felől, lehet egy alku része a MU-val h a Realé Roni és Ribery a mienk. Majd meglátjuk.
Ha Tevez is megy akkor kéne egy csatár még, mert Welbeck és Macheda nagy tehetségek de nem tudom h esetleg Berba és Roo sérülése esetén bármelyiket is kezdetném mondjuk egy nagy meccsen.
Szóval előre várok egy csatárt ez lehet Benzema vagy Villa, vagy valaki "ismeretlen", ergo nem akkora sztár, de egy olyan aki beleillik Fergie elképzeléseibe.
Pénz van dögivel és Fergiben is bízom , mindig megoldott mindent.
És mostantól végre Rooneyra lesz építve a csapat, ennek örülök a legjobban:)

United82 2009.06.11. 12:47:20

@drosiii:
Ljajic elvileg támadó kpályás, nem szélső, ő nagy tehetség de nem hiszem h 18évesen mélyvízbe lesz dobva, de ha jól tudom csak télen fog érkezni, gondolom fél év tarcsi és majd jövőre meglátjuk.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.06.11. 12:52:20

Nem vagyok kimondottan MU-drukker, de a Manchester a lehető legtöbbet kihozta a Ronaldo-ügyletből. Kapnak érte egy valag pénzt, csapatként még mindig jók, sztárok szintjén is cserélődik a keret (motiváltság szempontjából jól jön), szóval jól jártak. És a Madrid is....
süti beállítások módosítása