Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

22 dühös genovairól

2009.05.05. 16:23 _benito

A körülményekhez képest egészen mozgalmas fordulót hozott a 34., és itt nem csak a szokásos vérzivatart még felül is múló Világítótorony Derbire gondolunk. Az Inter sima győzelmét az Ibrahimovicra egy év után ráboruló lila köd fűszerezte fogyaszthatóvá, a Milanban Pippo folytatja, amit hetek óta művel, és ugyanez igaz a Juventusra is, mely megint az utolsó pillanatban bukott el – és megint jogosan. A kiesők közül a Reggina a forduló győztese, miután hatpontost nyert Bolognában, de így sem változott jelentősen a hátsó traktus, ahol igen komoly adok-kapok várható a hátralevő négy fordulóban. A Genoa tartja a lépést a Fiorentinával, az utolsó BL-helyért folyó verseny még nem dőlt el teljesen, a legjobbkor kapott észbe a Grifone, és még nagyobbat is nyerhetett volna a fordulóban (nem mintha a Samp leverése nem lenne elég már önmagában is), ha nem bukkan elő megint egy hüjebiróó – ezúttal Firenzében.

A három meccse veretlen Reggina már megint jön a hülyeségével. A Bolognából elhozott három ponthoz eltökéltség, parádés helyzetkihasználás és egy kondányi sertés által összehordott ganyé kellett, a hazaiak ugyanis az utolsó percekben – és főleg a szépítés után – a szuszt is kipréselték az elkeseredetten védekező Granatából. Mindhiába, a calabriaiak megtartották előnyüket, és ezzel esélyüket a bent maradásra, mely annak ellenére egyre komolyabbnak látszik, hogy még mindig utolsók. A Reggina a szezon során hét gólt bírt beküzdeni ellenfelei kapujába az Orneste Granillótól távol, ebből hármat az elmúlt két meccsén, úgyhogy a formaidőzítéssel megint nincs gond a délieknél, ez pedig figyelmeztetés a Sampdoriának és a Laziónak is. A decemberben kirúgott, majd Pillon után visszahívott Orlandi tavaly már hozta a csodát, és hiába nincs a saját kezében a Reggina sorsa, most sem tűnnek esélytelennek, hiszen a fent említett két idegenbeli meccs mellett fogadják a Genoát (az nagyon nehéz lesz, hiszen a genovai bordóknak is vastagon van miért hajtaniuk), és a már nagyon nyugodt Sienát.
A Bolognára eredményei alapján simán rámondhatnánk, hogy inkább anyagilag igyekszik megerősíteni magát, mint küzd a bennmaradásért, ha hihető lenne, hogy például a már egyébként is megkapaszkodó Sienának megér egy büdös eurócentet is, hogy idegenben 4-1-re gyalázza őket. Ugyanennyire valószínűtlen, hogy a BL-helyekért küzdő Genoa eladta volna a múlt forduló meccsét, amikor Bolognában véreztek ki. Nincs más hátra, az itt elhullajtott pontokat idegenben kell visszaszerezni, a következő körben ezt mindjárt egy iszonyatosan fontos meccsen el is lehet kezdeni a Torino ellen, majd egy még iszonyatosabban fontosabb hazai következik a Lecce ellen. A sorsolás a Bologna kezébe adta saját sorsát, az elnök pedig a legnagyobb megmentőt ültette a padra Mihajlovics helyére: Il Papa sehol nem volt sokáig edző, de mindenhol hozta, amiért odaültették. (Bologna-Reggina 1-2)

Hiába nem áll kiesőhelyen a Torino, a helyzetükben nincs sok szívderítő. Először is elbukták a mindkét fél számára hihetetlenül fontos meccset Firenzében, másodszor kiállították Serenit, a kapus pedig az egyik legmegbízhatóbb tagja a Torónak. A Fiorentina győzelmének jogosságát kár vitatni, Jörgensen gólkirály lehetett volna, ha három ordító zicceréből legalább egyet kihasznál, mivel azonban kihagyta őket, hangsúlyosabb lett a Torino kretén módon érvénytelenített gólja. A hajrában les miatt visszafújt gól nagyon sokba kerülhet, hiszen a sorsolásuk sem éppen a legjobb, hatpontos meccsen fogadják a Bolognát, majd sorrendben a Napoli, a Genoa és a Roma lesznek az ellenfelek. A Fiorentina góljához, illetve Vargas (zsinórban második győztes gólja, mióta feljebb tolták egy sorral) cseléhez szeretnénk egy gondolatot hozzáfűzni: bruhaha! (Fiorentina-Torino 1-0)

A negyedik kiesőjelölt pont azt csinálta a Juventusszal, mint a legutóbbi fordulóban a Reggina: megmutatta, mit lehet elérni egy kiesés elől menekülő kiscsapat ellen fingfogással. Az egy ponttal nem sokra megy a Lecce sem, bár könnyen lehet, hogy pont ennyi kell majd nekik a megkapaszkodáshoz, ellenben a Juventusnak egészen biztosan nagyon fog hiányozni. Ezt a csapatot már semmilyen szinten nem érdekli a szezon, és igen rossz látni, hogy Ranierinek az utolsó fordulókra jött meg a bátorsága, ami abban manifesztálódik, hogy lekapja a szünetben Del Pierót és Camoranesit. Kár, hogy azt viszont képtelen észrevenni, hogy De Ceglie ígéretes balfutó, egy fél sorral hátrébb is tud jól játszani, ahol viszont képtelen, az a balhátvéd posztja. A Lecce nagyot harcol, és bár a sorsolásuk inkább közepes, mint jó, valamiért most nem érezzük őket annyira esélytelennek, mint néhány hete. Jön a Napoli és a Fiorentina, mennek Bolognába és Genovába, vagyis Genoába. (Juventus-Lecce 2-2)

Az Inter leverte a Laziót, igazából két dolog érdemel szót az egészből. Az egyik, hogy Mourinho nem fogja hagyni úgy leereszteni a csapatát, ahogy Mancio tavaly, a Nerazzuri végigcsinálja becsülettel a szezont, ha a portugálon múlik, azt pedig tudjuk, hogy a játékosait tudja motiválni, ha arról van szó. A másik, hogy a szurkolók nincsenek meggyőződve a fentiekről, és már az első félidőben elővették a már többször működő kifütyülést, mint motivációs eszközt, ezzel viszont csak azt érték el, hogy az utóbbi egy évben példás magaviselettel tevékenykedő Ibrahimovicnál leereszkedett a köd. Előbb Matuzalemet ragadta torkon egy furcsa, de egyáltalán nem durva fault miatt (sárga jött, következő meccs ugrott), majd nagyon szép gólja és gólpassza után a jó anyjába küldte el saját szurkolóit. Azaz nem is, hanem csak felszólította őket, hogy térdeljenek elé, és szeressék szájjal. És meg kell védenünk: Ibra pont ezt érdemli az Inter szurkolóitól, a sok barom meg azt éri el, hogy az egyébként is elvágyódó svéd a szezon végén pakol, és elhúz a francba. Megértjük. (Inter-Lazio 2-0)

Pippo és pajtásai tovább folytatják varázslatosnak tetsző menetelésüket, ha nem láttunk volna ilyet már tőlük, még komolyan is vennénk, hogy minden rendben van. Pedig Cataniában tényleg jól játszott a Milan, igaz, hagyták is, a szicíliaiak semmit nem tettek a vereség elkerüléséért, Pippo pedig köszönte szépen, és három zicceréből egyet gólra váltva megint győztes gólt szerzett (8 meccsen a 11.-et), Pato pedig ráment az ellenfelek ijesztgetésére, és tar fejjel állt be a hajrában. És most jöjjön, ami nem fog tetszeni: a Juventus gyengébb játékosokból álló, rosszabb formában lévő, teljesen fogalmatlan csapata a következő körben meg fogja verni a Milant saját pályáján. (Catania-Milan 0-2)

Amekkora csalódás volt a Rambo IV, annyira biztosak voltunk benne, hogy a Derby della Lanterna hozza a szokásos feature-öket, és így is lett. Korábban azt írtuk, ennek a városi rangadónak a hangulata valamiért még azokat is megfertőzi, akik egy évvel ezelőtt bajban lettek volna, ha a térképen el kell helyezniük Genova városát, Thiago Motta például visszafejlődött nyolcéves rosszcsont kölökké, és hajat cibált, Cassano pedig a másnapi tudósítások szerint megállás nélkül panaszkodott a bírónak, hogy nem hagyják játszani. Maga a meccs nem volt különösebben magas színvonalú, de egy Milito-mesterhármas (gólkirály lesz-e?) fogyaszthatóvá tette azok számára is, akik futballmérkőzésre számítottak, az összesen három bunyó pedig a hétvége meccsévé tette a rangadót. Egyébként a Genoa elpunnyadó játékosainak hihetetlen jókor jött az ébresztő, mert nagyon elmehetett volna a Fiorentina, melynek befogására így sincs komoly esély, de legalább van annyi, hogy a Griffone végigdarálja a szezonból hátralevő négy meccset. (Genoa-Sampdoria 3-1)

A Derby delle Isole már kevesebb izgalmat hozott, a végébe belealvó Cagliarit nagyon csúnyán megcsinálta a Palermo, mely sikerével előzött is. A szicíliaiak egy pontra megközelítették a Romát is, és egyáltalán nem kizárt, hogy a szezon elejét idézően teljesítő farkasok előtt végeznek (Palermo-Cagliari 5-1), közben ugyanis Tottiék képtelenek voltak begyötörni egy gólt a Chievónak, mely a 0-0-s végeredménnyel elérte az általunk bennmaradáshoz elégségesnek vélt 35 pontot. A Romával kapcsolatos kérdéseket majd a nyáron boncolgatjuk, de nem számítunk sok jóra. (Roma-Chievo 0-0)
A Siena leverte a Napolit, az nst üveggömbje is csak azt nem látta meg, hogy a két perccel korábban beállt Piá a 80. percben bepofozza a vendégek szépítését. Mindkét csapatra komoly feladatok várnak még, amikor kiesőjelöltek ellen játszanak, de ez minden, mondhatnánk, készülhetnek a nyaralásra, ha pl. a Napoli nem ezt csinálná három hónapja. (Siena-Napoli 2-1) Az Udinese a végére egészen belejött, Quagliarella pedig szeretné minél jobb csapatba eladni magát, úgyhogy kenyerespajtása nélkül is ontja a gólokat. A Samp egykori támadóját nem csak a 6+5 fenyegető réme miatt szeretnék a nagyok is maguknál tudni. (Udinese-Atalanta 3-0)

98 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr661104476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.05. 16:29:16

első.

meg se próbáljátok itt folytatni, ami az előző poszt alatt ment, mert begorombulok.

igazságtalan_kommandó

fran7 2009.05.05. 16:36:34

Csak egy röpke kérdés, mikor lesz pontosan az Udinese-Milan meccs? Köszi előre is!

giacinto 2009.05.05. 16:38:30

tele vagyunk pletykákkal:

Buffon a milanban (15 + abbiatiért) ? Nedved marad? Ibra marad? Gasperini lesz a milan edzője a szimpatikus börtöntöltelék szerint. a juvénél is edzők sora van a listán.

A juve pedig vasárnap mehet az utcára a meccs után bulizni a kékfekete drukkerekkel :)

gabenito 2009.05.05. 16:42:21

nemértem miért lenne picit is esélytelen a Genoa. a fiorentinának nehezebb a sorsolása (pl van benne egy csúcsformában lévő milan) és csak 1 pontal mennek. tényleg nem értem.

*Fata* 2009.05.05. 16:49:15

Cataniában IS jól játszott a Milan.
Persze hogy nincs minden rendben, ezért is jár hatalmas respect a zsinórbeli ötödik győzelemért.
A Juve győzelem vizionálását betudom a kétségbeesésnek.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.05. 16:57:52

@gabenito: oh, szó sincs róla, hogy esélytelen lenne, csak az elmúlt hetek nem úgy alakultak.

@giacinto: szimpatikus börtöntöltelék, muhaha. sokaknak kellene ám ülniük, többek között olyanoknak is, akik kétpofára osztják moggit (aki megérdemli, szó se róla).

én kedvelem abbiatit, tényleg, de a 15 guriga nagyon kevés lenne mellé. mondjuk seccóék még kidumálhatják, hogy jöjjön sevcsenko és emerson, sőt talán favalli is belefér. ;)

Juan de Keserű, a keselyű 2009.05.05. 17:02:27

"de a 15 guriga nagyon kevés lenne mellé" A jelenlegi Buffy-ért? Ezt nem gondolhatod komolyan...vagy mégis?:-)

Glory 2009.05.05. 17:04:08

en meg csak annyit szeretnek hozzatenni hogy: rohadjal meg juve es maradtal volna a masodosztalyban mert akkor tuti nem fogadtam volna rad gggrrrr

andree 2009.05.05. 17:10:28

@Glory: Hát ha Te erre a Juve-ra fogadtál, szerintem nem a csapatot kéne szidnod, hanem feladnod a szerencsejátékokkal kapcsolatos tevékenységeidet.

calcio_di_rigore 2009.05.05. 17:50:05

A lehető legjobbkor jön most egy rangadó.

A gazzetta szerint 3 részre szakadt a csapat:

Ranieri mellett állnak: Buffon, Chiellini, Marchisio, Sissoko, Legrottaglie, Molinaro, Marchionni, Iaquinta, Amauri, Grygera

Semlegesek: Del Piero, Giovinco, Nedved, Zanetti, Poulsen, De Ceglie, Salihamidzic

Ranieri ellen fordultak: Trezeguet, Camoranesi, Tiago, Zebina

*Fata* 2009.05.05. 17:56:04

Kíváncsi vagyok, tényleg menesztik-e Ranierit a bukó után. Állítólag a Lecce elleni szünetben összeveszett Camoranesivel és Del Pieroval, így Marchionni és Amauri kezd majd

Glory 2009.05.05. 18:02:58

@andree: lehet :), de akkor is gggrrrrrr a masodik az utolso elottivel otthon????????????????????

Hispan07 2009.05.05. 18:09:44

Én szerintem minden egy percig sem kicsinyelt (sőt...) hibája-gondja-baja ellenére a Milan most tényleg szépen, jól és eredményesen játszik, úgyhogy gorombákat fogok kommentelni Fester és Röfipofi női felmenőiről, ha tényleg ki mernek kapni otthon ettől a totál fogatlan és fogalmatlan Juventustól.

Egyébként pedig jobban örülnék Buffy a csatárok valljuk be hogy egyre öregedő, ezért egyre kevésbé réme helyett vmi fiatalabb, felfutóban lévő kapusnak. De Fester hivatalos kommunikációja szerint egyik sem lesz, marad Dida, Abbi-baba és Kalács. Meglássuk.

horas 2009.05.05. 18:19:25

Egyetértek,nekem se tetszett,amit Ibra-val műveltek.Sokat tett ezért a csapatért.Lehet,hogy elakar menni és ennek sokan nem örülnek:de ez elég gáz volt,ha el is megy csak köszönettel tartozik neki a Nord.Bezzeg tavaly a Parma ellen mikor bejött nem fütyögött egyik faszarcu sem.Azért a Juve-re kiváncsi leszek a San Siroban!Ez egy kicsit hazabeszélős lett! ;)

calcio_di_rigore 2009.05.05. 18:21:04

Buffon hanyadszor igazol a Milanba?:))
Minden szaros pletykát beírkáltok majd, vagy lesz valami kontroll?

calcio_di_rigore 2009.05.05. 18:23:03

Kemény a milanisták nagyra nyílt csipája, 3 győzelem után. Megint meg kéne őket alázni, mint ősszel.

kroos 2009.05.05. 18:57:55

A kérdés az hogy az olasz focinak mi tenne jót.Most hogy minden pont számit mert különben ha igy haladnak elveszítik az egyik BL-es helyüket.(3 van portugáliának,meg a hoLlandoknak is?-de ez más téma).
A fio stabil,de szerintem bennük több nincs.Gila marad,mutu is.Montolivo-kuzmanovics stabil.Frey-ért kell majd esetleg harcolni.
Mig a genovában talán több a potenciál de ök el fogják veszíteni Miliotot.És nem biztos hogy ugy sikerül a pótlása mint Borielloé.De ahogy ujra-felfedezték Mottat,jankovic kezdi bejátszani magát,ferrari-chrisito-biava stabilak-kétségtelen hogy van benne fantázia ....de ha ezt a csapatot kiegészitik se lesznek olyan erösek szerintem mint most a fiorentina.
Lesz megint 38 milla?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.05. 18:59:13

@calcio_di_rigore: Ősszel (inkább télen) jól játszottatok a Milan ellen, az volt a legjobb meccsetek , de az alázás szó kicsit erős szerintem.

hatoldal 2009.05.05. 19:08:48

@fran7: Ha minden igaz és a google nem téved (miért ne tévedne), akkor az Udinese-Milan május 16. 20:30. Elvileg úgy van, hogy én is mennék, szóval ha valaki máshogy tudja, érdekelne.

horas 2009.05.05. 19:13:33

Sztem gáz,hogy akkor beszélünk Milan szárnyalásról mikor már minden eldőlt és betudtak előzni a második helyre mert megnyertek zsínorban 3 meccset vagy mennyit...

Hispan07 2009.05.05. 19:13:39

@calcio_di_rigore: Főleg a te arcod nagy, de az legalább állandóan, úgyhogy már megszoktuk. És ha szerinted jelen pillanatban tényleg esélyesebb ez a Juventus, Milánóban, pláne ahogy te mondod, egy alázásra (apám, neked nem nagy, hanem BAROMI NAGY az arcod), akkor vagy nekünk, vagy magadnak kamuzol.

*Fata* 2009.05.05. 19:15:43

@calcio_di_rigore: öt győzelem után. ti mikor is nyertetek utoljára? nincs több kérdésem.

Hispan07 2009.05.05. 19:32:50

@horas: A Milan nem tudom szárnyal-e, de végre úgy játszik, ahogy az egész szezonban elvárható lett volna.

Ezt persze lehet nyugodtan fikázni, de ami tény:

- a Milan az utóbbi 8 meccséből 7-et megnyert, 1 döntetlent játszott. Az utolsó öt meccset sorozatban nyerte. Ezeken a meccseken rúgott 21 gólt, a Napoli elleni 0-0-t nem számítva ez ugye 3-as átlag, amiért talán nem kell szégyenkezni. Ezzel szemben kapott összesen 3 gólt, amiért az agyonszídott, lesajnált, vénemberekből álló védelemnek pláne nem kell szégyenkeznie.

- eközben a Juventus eredményei ugyanezen a 8 meccsen: 3 győzelem (az utolsó március 21-én...), 4 döntetlen, 1 vereség. 19 rúgott gól mellé 12 kapott gól.

- összehasonlítás képpen a már szerintem biztos bajnok Interé: 5 győzelem, 2 döntetlen, 1 vereség, 12 rúgott, 4 kapott gól.

Tehát ez idő alatt a Milan szerzett 22, az Inter 17, a Juventus 13 pontot.

Nos, én továbbra sem tudom, hogy ez szárnyalás-e. De egy biztos, nem "3 meccs után nyílt ki a csipánk". És az is biztos, hogy a Milan elől-hátul egész máshogy muzsikál, mint előtte az egész szezon során.

Ettől függetlenül szvsz a Milan nem érdemel bajnoki címet, az az Internek jár, jogosan, mert messze a leg kiegyensúlyozottabb csapat. De a szezon közbeni szenvedés után igenis szebben fog csillogni az ezüst így, mintha megint csak egy nyomorult bronz jutott volna. Vagy esetleg annyi se.

rexford 2009.05.05. 20:16:59

Calcio, inkább azt mondd meg, h te például hallottál-e mostanáig erről az ötéves tervről? Én nem emlékszem, h az utóbbi két évben lett volna erről szó, de emlékezhetek rosszul. (Elnézést az éppen onanizáló (ez így mehet, nem?) milanosoktól, h pont most jövök ezzel.)

calcio_di_rigore 2009.05.05. 20:17:44

@Hispan07: Nem esélyesebb, de ha azt hiszed, hogy ugyanúgy fognak játszani mint a Reggina meg a Lecce ellen, akkor nagyot tévedsz.

calcio_di_rigore 2009.05.05. 20:19:30

@rexford: Igen, Blanc már a feljutás után azt mondta, hogy 5 év kell amíg elérjük a kizárás előtti szintet. Sokaltam már akkor is, most is.

calcio_di_rigore 2009.05.05. 20:32:59

@calcio_di_rigore: sőt, lehet hogy már a B-ligában is mondta ezt, már nem emlékszem pontosan.

daneeka 2009.05.05. 20:44:34

@Glory: Fogadtál volna x-re és többet nyertél volna! :P

rexford 2009.05.05. 20:50:21

@calcio_di_rigore: Komenisták ezek bazmeg, ez a baj.

Akkor csak azt nem értem, h az öregek hogy mentek ebbe bele.

rexford 2009.05.05. 21:06:42

@calcio_di_rigore: "Ranieri ellen fordultak: Trezeguet, Camoranesi, Tiago, Zebina"

Nem szeretnék abban a helyzetben lenni, amikor a Camo-Zebi páros ellenem fordul. :)

Gabez 2009.05.05. 21:07:39

Én azt mondom, menjen Ibra spanyolba, a rakás pénzért meg vegyen az Inter 2-3 f@szagyereket. Most már Mourinho (ő az igazi kincs, neki kell maradnia) látja, mire számíthat taljánban, összerakhat egy még ütőképesebb csapatot. Azért DDR csak nem jön Milánóba...pedig jó lenne nekije. Is.

Azt hiszem, ezt a Milan - Juve meccset megnézem, iszom egy-két sört az egészségetekre közben ;)

giacinto 2009.05.05. 21:53:40

@Gabez: A Milan-Juve egész nézhető meccs lesz, pláne ha előtte Balotelli lejt egy szimpatikus gólörömöt :)

Tiago miért fordult Ranieri ellen? épeszű edzőnél nem igen játszana :)

Piiii 2009.05.05. 22:12:24

@Gabez: nah egy világ omlana össze, ha a Capitano Futuro(DDR) eligazolna, főleg a interbe...de hál Istennek van, akinél nem csak a pénz számít...

giacinto 2009.05.05. 22:42:38

@Piiii: pedig örülnénk ha azzal a 20 millióval hozzá tudnánk járulni a Roma anyagi megmeneküléséhez, hiszen mégiscsak egy patinás klubról van szó :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.05. 23:02:03

@giacinto: meg amúgy sincs még elég vkp.

tiagóval kapcsolatban igazat szólsz. pedig emlékszem, hogy örültem, amikor leigazoltuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 09:20:18

@calcio_di_rigore: Pedig azt még egy Juve, Real vagy Bayern drukkernek is be kéne látni, hogy nem lehet minden évben bajnokságot nyerni. Morgolódni persze lehet meg hivatkozni a klub múltjára, de akkoris vannak zsengébb évek. Így megy ez!

giacinto 2009.05.06. 09:56:49

@_benito: DDR nem éppen igazi VKP. Muntari vagy Zanetti helyére beférne simán, a capitano meg mehetne bármely posztra, ahol éppen szükség van rá

kroos 2009.05.06. 10:00:32

@popp: Mint most a Lyon mekkora kokit kap...
francia post nem lesz?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 10:07:08

@giacinto: De Rossi igazi vkp, aki Muntarival ellentétben még a zsugákat is megtudja játszani és pontos 40-50 méteres indításokra képes. Ő azonban nem fog eligazolni!

Gabez 2009.05.06. 10:43:38

@popp: ne legyél benne olyan biztos...nincs BL a Romanak, márpedig DDR nagyon ambíciózus. Nem valószínű, hogy vmelyik vetélytárshoz igazolna, de külföldre miért ne.

Ipa 2009.05.06. 10:53:13

@popp: Tényleg jópofa csapat volt ez a Spaletti féle Roma, 2 évig az egyetlen igaz ellenfelünk, de idén kipukkadt, és nem hiszem, hogy jövőre nem lesz még rosszabb a helyzet. A fiúk viszont nem ehhez szoktak. Totti fáradt és sérült, AA sérült és sérült, Mexes ideges és sérült, Doni nagyon gyenge lett stb. DDR simán el fog menni egy komoly olasz csapatba, szerintem egyébként a Milanba, ott lenne a helye Pirlo helyett, pedig örömmel látnám az Interben is.

giacinto 2009.05.06. 11:05:22

@popp: Muntari is képes hosszú labdákat adni, van neki is néhány gólpassza már, egyre jobban bírom is a ghánai Tüdőt, az erőcsávót :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 11:06:58

@Gabez: @Ipa: DDR, tényleg ambiciózus és valószínűleg elférne világ legjobb csapataiban is. Azt viszont elfelejtitek, hogy De Rossi mivel született romanista sokkal elkötelezetebb is egy átlagos játékosnál, ráadásul vele - sok másik játékossal ellentétben - hosszabbítottak is nem olyan régen. Mindenesetre nagyon komoly ajánlatot kell tennetek, hogy a Roma szóba álljon veletek. Ő más kategória, mint Chivu vagy Mancini.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.06. 12:06:20

@popp: Ibra is minden csapatánál bejelentette, hogy élete végéig ott akar lenni. :))

Amúgy fogod te még árulózni szegényt mikor bejelenti, hogy elmegy a Wolfsburgba. :)

Klárensz 2009.05.06. 12:28:38

@Great Cornholio: Totti is minden csapatánál bejelentette, hogy élete végéig ott akar lenni. :))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.06. 13:05:48

@Klárensz: Mert nem kellett senkinek. :) Olyan lett volna mint Seva a chelseanél. :)

touristique 2009.05.06. 14:11:01

@Gabez: "Én azt mondom, menjen Ibra spanyolba, a rakás pénzért meg vegyen az Inter 2-3 f@szagyereket. Most már Mourinho (ő az igazi kincs, neki kell maradnia) látja, mire számíthat taljánban, összerakhat egy még ütőképesebb csapatot"

Tökéletesen egyetértek, akkor meg már vegyünk támadó játékosokat. Mert jelenleg kicsit kiszámítható a támadójáték, egyedül Ibrahimovic megoldásai tudnak meglepetést okozni, ő meg szerintem addig pukkad amíg el nem adjuk.
Vérfrissítés kell előre. De ha azt vesszük védekező középpályás is elférne, mert bár van 3, mindig mind a 3 játszik is. Vieirát nem számolom bele...

Mourinho engem nem győzött meg, dehát ha meglesz a scudetto, hát miért ne kaphatna még egy lehetőséget?

horas 2009.05.06. 14:30:31

Én bízom Mourinho-ban.Többre számítottam az idény elején,de nagyobb részben a keret hiányosságaira írom ezt a szezont,jó a kupát ő cseszte el.Sztem védekező középpályás nem kell mert ott van Cambiasso,Zanetti,Muntari tud játszani Chivu is ott,meg Stankovic is inkább középső középpályás.Olyan középpályások kellenek akik az előre játékban is használhatóak.Meg gyors erős lendületes csatárok pl.Lavezzi v Agüero.Meg még egy atom középső védő.

Piiii 2009.05.06. 15:46:56

@Gabez: látom még mindig nem látjátok, hogy van klubhűség, amit sok helyen nem ismernek, internél főleg, juve(DelPiero), milan(Maldini) kettősnél azért megvan, van ahol a pénzél fontosabb dolgok is vannak.DDR nem megy sehova...

horas 2009.05.06. 15:51:25

Hát az bizony nagyon nagy flash lenne De Rossi-t Inter mezben látni.Nem tudom elképzelni...Nekem még most is furcsa sokszor Chivu-t Inter mezben látni,Mancini-ről nem is beszélve bár őt olyan sokat nem látom,lehet,hogy jobb is...

giacinto 2009.05.06. 16:02:20

@horas: "Olyan középpályások kellenek akik az előre játékban is használhatóak.Meg gyors erős lendületes csatárok pl.Lavezzi v Agüero.Meg még egy atom középső védő."

1, Az első mondat egyértelmű, kell egy amolyan 2irányú középpályás meg egy irányító/támadó jellegű.

2, Csatároknál érdekes kérdés lesz, hiszen jelen pillanatban Balotllei helye biztos, Adri már elment, Cruz és Crespo szerződése lejár, Aqua még nem 100 % hogy visszajön, Ibra meg ki tudja mit akar.
Ha marad, az a kérdés milyen stílusú meber kellene mellé, egy Milito-féle befejező, vagy egy másik kreatív csatár (Cassano?) hogy még több helyzet legyen és ne 1-2 emberre épüljön a támadójáték

3, atomjó védőt nem fogunk igazolni, mert vagy nem elérhetőek vagy atomdrágák. a jelenlegi védőkkel én többé-kevésbé elégedett vagyok. a Corodba- Samuel-Chivu hármas rotálva teljesen jó, ha dögvész van, akkoris ottvan Mátrix és Burdisso :S Rivas tök felelsleges.

giacinto 2009.05.06. 16:03:20

Lényeg a lényeg, Ibra mellé kell venni 2-3 embert és nem helyette, az árából...

Gabez 2009.05.06. 16:14:47

@Piiii: hát hogyan is láthatnánk mink aztat, teljesen elvakultak vagyunk...:P

DDR azért nem egy Totti, sem tudásban, sem a múltat tekintve, nincs olyan régen a köztudatban, ráadásul kicsit azt érzem a rómaiak részéről, hogy kétségbeesetten keresnek vkit, aki Totti örökébe léphet, ezért istenítik annyira.

horas 2009.05.06. 16:17:17

@giacinto: Hát én rosszul vagyok Burdisso-tól.Matrix meg Rivas menjen.Cordoba télleg jó de ő hullámzó egy kissé.Tény hogy kemény dió egy jó középhátvédet szerezni.Én tőlem meg Ibra mehet.Ne sírjon,hogy BL-t meg aranylabdát akar,A Real-ba meg mindehol bekell rúgni az olyanokat meg amiket kihagyott az Mu ellen,és hol volt a Pool ellen tavaly? és hol volt a Valencia ellen.Az egyenes kieséses szakaszban 20/0 a mutatója.Ha jön Cassano Lavezzi Quagliarella Balotelli mellé,akkor engem nem érdekel,hálás lehet neki sok mindenért a klub de nem hiszem hogy nem lehet pótolni.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.06. 16:34:28

@Piiii: Gondolom annyira vagy jártas az olasz fociban, hogy Javier Zanetti, Giuseppe Bergomi neve neked semmit sem mond. Még az Interesek elvakultak.

Amúgy az általad említett 2 név + Totti mellett ismersz még neveket a Serie A-ból?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 16:38:25

@Great Cornholio: Ember, De Rossi Rómában született, hugyos kölyökként vagy a Sudban szurkolt a farkasoknak, vagy Giannininek szedte a labdát. Ettől még lehet az a pénz amiért elmegy Romából. De Ibra hangzatos nyilatkozatait összevetni az ő elkötelezettségével legalábbis vicces. Bár lehet, hogy viccnek is szántad.

*Fata* 2009.05.06. 17:26:02

Ez a sértés azért nagyon kemény, én kikérném magamnak :)))

www.corrieredellosport.it/images/46/C_3_Media_789046_immagine.jpg

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.06. 17:32:24

@popp: De érzékenyek lettünk. :) Szereted a viccet, de nem érted, v érted a viccet csak nem szereted?:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 17:38:34

@Great Cornholio: De Rossi rovására ne viccelődjünk, jóóó!? :-)

Hriszto 2009.05.06. 17:57:20

Az biztos, hogy idén nyáron nagy lesz a mozgás az Internél, nem borítékolható, hogy Acquafresca visszajön a Cagliaritól, rebesgetik Cassanót, Quagliarellát, Agüerót, Militót is. De már olvastam Drogba nevét is a lehetséges érkezők közt. A legfontosabb igazolásnak a köv szezonra a belső kp! Lampard? Ribery? Diego? Ki tudja, a nyáron ők lesznek a legkeresettebb játékosok, lehetséges, hogy az Inter is beszáll a versengésbe? Rivas, Burdisso, nem Inter szintű védő, és ha Maicon elmegy a Santon, Zanetti, Chivu, Samuel, Maxwell hátsó alakzathoz télleg kell vennie Morattinak 1-2 klasszist. Cordoba-Matrix pedig lehetnének a kiegészítő emberek a bajnokságban, ha pihentetni kell az első sort. Ibráról csak annyit, hogy nem vitás mit tett az Interért, és az sem, hogy világklasszis játékos, de Horas-szal értek egyet, úgy akar BL-t meg Aranylabdát nyerni, hogy az igazán fontos, nagy riválisok ellen gólképtelen...

Piiii 2009.05.06. 18:02:47

@Great Cornholio: tudtam hogy, hogy ő lesz az első akit majd beírsz, már vártam.és ebben igazad is van, még ő a legszimpatikusabb az interből.márha onnan lehet valaki szimpatikus:)
talán az alázata miatt

kroos 2009.05.06. 18:52:42

ha már genova és ha már juvésok..volt egy nagyon ügyes srác aki szerintem tehetséges volt .Paro-vele mi lett?Tudom hogy genovában van de nem nagyon játszik...

horas 2009.05.06. 18:57:18

Most már egyre többet lehet olvasni,hogy Mourinho nagyon rávan kattanava az Udinese középpályásaira D'agostino,Inler,Asamoah meg ugye Quagliarella is kell neki.Ez már csak azért is érdekes mert az Udinese azon kevés csapatok közé tartozik a Serie-A ban akik a 4-3-3-as felállásban játszanak leggyakrabban.A 'Szpesölvan' már lehet hogy kitalált valamit...

touristique 2009.05.06. 18:59:22

Piiii: Előre szólok, ne vedd kötekedésnek, de azért az egy dolog, hogy 5-6 éve ez az "az Inter nem ismeri a klubhűséget" duma talán megállta a helyét, csakhogy van pár játékos, aki azóta itt van... Zanetti és Cordóba a csúcstartók, emellett Toldo és Materazzi Hector Cúper első évében jöttek, Crúz 2003-ban, Stankovic 2004 januárjában, Cambiasso pedig 2004 nyarán.
A Romában van 7 olyan játékos aki 2004-ben már bordósárga volt? Vannak páran, Montella, Totti, DDR, Panucci, csakhogy én nem látok akkora különbséget mégsem emiatt a két klub között ilyen téren.

horas 2009.05.06. 19:15:13

@touristique: Jó hát azért az Inter-re mindig is az volt jellemző,hogy nagy jövés menés minden év végén nagy bevásárlás,el is vesztett ez miatt olyan embereket mint Pirlo,Seedorf,Cannavaro.Mancini érkezésével maradtak abba ezekdolgok és azóta nincs nagy jövés-menés év végén.

Hawkz 2009.05.06. 20:04:09

Tudom hogy keveseket érdekel a Reggina, de azért javítanék a poszton, mert nem a Genoa-val játszanak még hazai pályán, hanem a Cagliari ellen.
Na csak ennyi lett volna.
FORZA REGGIO!

ericcartmen 2009.05.06. 20:12:09

@Piiii: Nekem is ő az egyetlen szimpatikus az interből, játéka miatt is, meg azért is, mert az inséges évek is végig kitartott a klubnál.
Azért egy folyamatosan bajnokesélyes klubhoz sokkal könnyebb hűnek lenni, ezért is tisztelem Tottit, meg De Rossit is (bármit mondtok, Romából fog visszavonulni)

Gabez 2009.05.06. 20:58:42

@Piiii: "még ő a legszimpatikusabb az interből.márha onnan lehet valaki szimpatikus:)"

Akkor fejtsd ki pls, pl Toldo, J. Cesar, Santon, Maicon, Cambiasso vagy Cruz, stb miért nem szimpatikus...

Piiii 2009.05.06. 21:03:25

@ericcartmen: hát sajnos nem volt mindig bajnokesélyes csapat a Roma(idén sem az, kár érte) egyszer nyertünk bajnokságot, asszem 2001-ben, utána volt még 1 jó év, aztán becsődölt a csapat, és nagyon mélyről lett újra meghatározó .Tottit bőven hívta akkor a Real meg még sokan mások, amikor gyenge volt a csapat, mégse ment.persze máshol is van ilyen, de a Roma nem olyan meghatározó csapat, pénzügyi különbségek miatt, mint az északi gazdag klubbok

touristique 2009.05.07. 08:42:01

"Akkor fejtsd ki pls, pl Toldo, J. Cesar, Santon, Maicon, Cambiasso vagy Cruz, stb miért nem szimpatikus... "

Azon nem kell csodálkozni, hogyha a legjobb játékosaink nem az ellenfeleink kedvencei, akkor sem, ha emberileg semmi kivetnivaló nincs bennük. :)

horas 2009.05.07. 13:07:20

Én meg aztmondom,hogyha Rosella Sensi Atalanta szintű középcsapatot akar a Rómából akkor nagyon jó úton halad.Tavaly is volt már,vevő a klubra nem tudom mért ragaszkodik hozzá,nincs pénzük se igazolni se a legjobbakat megtartani,nemtom kinek jó ez.De nem baj,azért egy UEFA-kupa is sztem óriási öröm lenne nekik és kiis jár már a siker ennek a csapatnak.

Gabez 2009.05.07. 14:20:22

OFF
sportgeza.hu/sport/hirek/2009/05/07/szektorlabda_vilagbajnoksag_budapesten/

Na hol a poszt erről :P

ON

@horas: kinek jó, ha megtartja a klubot? neki. a hatalom jó dolog ;)

giacinto 2009.05.07. 14:53:36

@Hriszto: Maicon miért és hova menne el? gyakorlatilag a mai Inter egyik (2.-3.) legfontosabb embere.

Mr.AT 2009.05.08. 21:46:18

Molinaro sérülés miatt kénytelen kihagyni a szezon hátralévő részét. Hát persze, mikor, ha nem a Milan elleni meccs előtt...

www.juventus.it/site/eng/NEWS_newsseriea_AFD8957EF98F45C5A5F680CCBE4E0746.asp

Mr.AT 2009.05.08. 21:53:21

Ami meg a Buffon-Abbiati csere komolyságát illeti, itt van Cobolli Gigli tegnap esti nyilatkozata:

«For us Buffon is priceless. He is a great champion and is not for sale. He is right to want to win and we share the same views and this is why we are seeking champions to become even more competitive.»

calciomax 2009.05.09. 08:55:42

Buffon egy olyan Juvéban védett ami minden évben bajnokesélyes volt és általában hozta is a Scudettot. Ezért bevállalta a B-t is egy évre(volt egy állandó lúzer Inter és egy szintén megtépázott Milan) nem nevezném nagy klub hűségnek. Majd vissszakerültek az A-ba de ez már egy másik A-volt. Nem lúzerkedik az Inter visszaerősödött a Milan a Juve meg......A második év telik el úgy hogy a Juve-nak nincs köze a Scudetto-hoz és nem a fő esélyese a következőnek sem. Közben Buffon egyre másra teszi a nem ép korrekt nyilatkozatokat-a Juve szempontjából. Sztem egy jó ajánlat és simán elhúz! -a Milané ilyen.

Asidotus 2009.05.09. 09:28:58

Van az a pénz, amiért én elengedném Buffont, valami ordas nagy összegért (mondjuk olyan 50 millió fölött), de nem olasz klubnak. Kinek hiányozna, hogy ne tudjunk gólt rúgni?
Engem ősszel Manninger meggyőzött.

daneeka 2009.05.09. 11:34:28

@calciomax: "visszaerősödött a Milan"

Az 5. hely visszaerősödés? Elárulom, a Milan a Juve visszasorolása előtt minden évben versenyben volt a scudettoért, ehhez képest 2006 óta nem voltak komoly bajnokesélyesek.
Buffonnak élő szerződése van, tehát nem ő dönt arról, hogy eligazolhat-e vagy sem.

daneeka 2009.05.09. 11:36:17

Mellesleg sokan tudni vélik, hogy Prandelli váltja Ranierit, illetve Diego érkezését is biztosra veszik. Hát nem tudom. Prandelli tényleg jó lenne, de Diego szerintem hatalmas nagy lutri.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 11:46:54

@daneeka: Bárkit igazolnak, úgyis lesz néhány ember aki húzni fogja a száját.
Prandelli csak egy név, és jelenleg talán a legesélytelenebb Spalletti, Gasperini és Conte mögött.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 11:54:22

@calciomax: azért elég sok kérdést felvet a hozzászólásod...
1, Ha valaki marad a B-ben, az nem klubhűség?
2, Visszaerősödő Milan? Most már csak ez a szint? Nincs túl magasan a léc...
3, Május eleje van, de Te már vágod, hogy jövőre ki lesz az esélyes? Pár normális igazolással ebből a Juvéből simán bajnokesélyest lehet csinálni, mivel a többiek egyáltalán nincsenek annyival előtte.
4, Milyen "nem épp korrekt" nyilatkozatot tett Buffon, ráadásul egyre-másra? Nem a kiforgatott része érdekel, hanem amit tényleg mondott.
5, Ismered a Milan -állítólagos- ajánlatát? Gondolod, hogy a Milan tudná a legtöbbet fizetni a Juvénak?

calciomax 2009.05.09. 12:26:09

daneeka: ne forgasd ki a szavaim. Milyen ötödik hely. Én a jelenről beszélek és a jövő év várható aspektusából. A Milan jelenleg 2. nem 5. jövőre sem hiszem hogy 5. lesz. Elárulom a Milan a "visszasorolása" után BL-t nyert.
Calcio_di_rigore: Maradt a B-ben mert türelmes volt maradni akart olaszo-ban ennyi. Gondolta két év és megint minden a régi lesz.
Pár normális igazolással ebből a Juvéból már idén is bajnokot lehetett volna csinálni kérdés lesznek e ilyenek?
Tett több nem szokványos nyilatkozatot már több fordulóval(még a Juve -Inter előtt) ezelőtt hogy nincs esélyük stb.
Nem ismerem a Milan ajánlatát de pletyka szinten felmerült és azt próbálom ecsetelni hogy nem kizárt és én nem hiszek Buffon klubhűségében de ez privát véleményem.

calciomax 2009.05.09. 12:29:34

Élő szerződés ugyan már ha nem lenne nem lenne miről beszélni menne és kész. Ha valaki el akar menni azt azért általában elengedik tehát az élő szerződés nem garancia a maradásra.

daneeka 2009.05.09. 15:04:08

@calciomax: Nem forgattam ki a szavaid. A Milan nem visszaerősödött, hanem gyengült. Ha nekem nem hiszed el, beszéljenek helyettem az eredmények:
2002-2003: Juve 1., Milan 3., Juve-Milan BL-döntő, Milan nyer
2003-2004: Milan 1., Juve 3., BL-ben mindenki leszerepelt
2004-2005: Juve 1., Milan 2., Milan BL-döntős, Juve a győztestől kap ki az elődöntőben.
2005-2006: Juve 1., Milan 2., Juve a döntős Arsenaltól, Milan a győztes Barcelonától kap ki a BL-ben
2006-2007: Juve B, Milan 4. - pontlevonás nélkül 3., Milan BL-t nyer.
2007-2008: Juve 3, Milan 5. - Milan elvérzik a 16 között a BL-ben.
Idén a Juve esett ki a 16 között.
A scudettóért egyik csapat sem volt egy percig sem versenyben, a Milan sem a kapusa miatt volt gyenge, ahogy a Juve sem. A Milan visszaerősödését legfeljebb az idei szezonban lehet értelmezni.
Ezek alapján nem értem, miért menne Buffon pont a Milanba? Azért, hogy ne 3. legyen jövőre, hanem 2.? Ugyanmár!

calciomax 2009.05.09. 15:10:50

Ok. De én tendenciáról beszélek a Milan idén ha csak két beccsel kevesebbet szúr el most mindenki másról beszélne. A BL az meg egy másik állatfaj. Sztem a Juve most el van maradva a két Milánóitól és nem hiszem hogy pár jó igazolással megoldódna minden. Talán idén ill. tavaj igen de lassan már el kell gondolkodni Nedved és ADP pótlásán is és az nem lesz egyszerű....Új csapatot kell épiteni ami a csapat gerincét illeti.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.09. 15:17:37

17:00-ra beidőzítettem az olasz beharangot, lesz majd nagy meglepetés :D

buffont lerántott a saját szintjére ez a fogalmatlan juventus, én teljesen megérteném, ha elvágyódna. de szerintem sem megy el, ennek viszont már sokkal prózaibb okai vannak.

én őszintén kedvelem ezt a milant, de ahogy a juventus győzelmi sorozata közepén sem hittem egy percig sem el, hogy jó csapat, úgy most a milanról sem hiszem el - pedig utóbbi még jól is játszik mellé, ami a juvénak idén nem sokszor sikerült (ha mégis, ki is kapott rögvest).

ja, és a forduló rangadója a torino-bologna lesz.

daneeka 2009.05.09. 15:24:30

@calciomax: ADP és Nedved kapcsán egyetértünk. Talán annyit hozzátennék, hogy Giovinco lehet ADP utódja, míg Pavel távozásával a középpályát teljesen át kell szabni, én 3 vkp-s játékot tudnék elképzelni. (Buffon-Gattuso csere?)
A Juventusnak is csak a Lazio ellen kellett volna télen nyernie, hogy 1 pont legyen a különbség az Interhez képest.

Klárensz 2009.05.09. 15:25:27

@daneeka: egyetértek veled abban, hogy a Milan gyengült, és még nem erősödött vissza, de az általad felsorolt eredmények között egy hangyapöcsnyi csúsztatást vélek felfedezni. :))

"2004-2005: Juve 1., Milan 2., Milan BL-döntős, Juve a győztestől kap ki az elődöntőben."
a Juve a negyeddöntőben kapott ki

"2005-2006: Juve 1., Milan 2., Juve a döntős Arsenaltól, Milan a győztes Barcelonától kap ki a BL-ben"
itt vajon miért nem említetted, hogy meddig jutottak? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.09. 15:36:17

@Klárensz: ahhoz képest, hogy a milan helye a c1-ben lett volna, kifejezetten dicséretes a bl-győzelem, ne vitassuk. :)

Hispan07 2009.05.09. 16:04:18

A Milan messze nem azon a szinten teljesít még, ahol lennie kéne, de jelenleg több benne a potenciál, mint a Juventusban. Ha nem így van, holnap meglátjuk. Ennyi.

calciomax 2009.05.09. 16:15:59

Ilyen alapon az Inter sem azon a szinten teljesit ahol lennie kéne mert szerintem BL-eket kéne nyernie és 22 scudettónál kéne tartania....smilee

daneeka 2009.05.09. 16:21:46

@Klárensz: Hogy is mehetett ki a fejemből a szuperizgalmas Pool-Chelsea elődöntő? ;)
2006 meg igazából mindegy, hiszen egyik csapat sem játszott döntőt...
@Hispan07: Potenciál a Milan védelmében nem sok van, ahogy az a 4-2 alkalmával látszott is rendesen. Ezt egy szem Buffonnal nem lehet orvosolni.

Hispan07 2009.05.09. 16:40:43

@daneeka: nyilván elsőre is értetted, de akkor mégegyszer: a Milanban mint csapatban van több potenciál, véleményem szerint. amúgy a Milan potenciálisan szar védelme a szezon során 29 gólt kapott. Mesélj, a Juventus Buffonnal a kapuban hányat? És bár az előbb lemaradt, elírnám amit már korábban megtettem: egyébként sem kell nekünk Buffon.

Klárensz 2009.05.09. 16:41:15

@daneeka: a 4-2-es meccs óta sok minden változott ám, a védelem jobbszélén megtalálta Flamini helyét Carletto, de még így is a védelem a gyengéje a Milannak
viszont most a középpálya kicsit ütősebb lesz, nem játszik majd Emerson (halleluja), cserébe Pirlo és Seedorf sokkal jobb formában vannak, mint akkor voltak, + lesz Kaká

Hispan07 2009.05.09. 16:44:29

nna, csak összekuszálódott az előző kommentem: szal azt kéne megnézni, az agyonszopatott, vénemberekből álló Milan védelem hányat kapott - és ezzel szemben hányat kapott pl a Juventus, és mennyivel lett jobb a helyzet, mikor már Buffon állt a kapuban.

És igen, arra a fél évvel ezelőtt esett 4-2-re jogosan lehet nyálazni, szép volt - más viszont nemigen.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 18:55:34

@calciomax: A Milannak egy csöppet több izgulnivalója van a csapatának újjáépítésével kapcsolatban, mint a Juvénak, akinek az utánpótlás bázisából csak idén 3 játékos került fel, akik már most simán megállták a helyüket (sőt, sokszor kiemelkedtek), és már kopogtatnak az újak.
Diego sem túl öreg.
süti beállítások módosítása