Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

BL negyeddöntők - első játéknap

2009.04.07. 18:30 pote

Megkezdődnek a BL negyeddöntői ma este, így a focivilág Manchesterre és Villarrealra koncentrál. A sorsolás szeszélye folytán nem a keddi mérkőzésekre gondolja azt az egyszerű futballdrukker, hogy tőlem aztán Penelope Cruz is szétteheti előttem a lábát, én akkor is a meccset nézem, de ettől függetlenül még számíthatunk izgalmakra és magas színvonalra, annak ellenére is, hogy csak az odavágókat játsszák. Ennek a hülyén megszerkesztett mondatnak az értelmezése után, nincs más dolgunk, mint keresni egy havert/rokont/kocsmát, ahol van tv6 és szorítani a szívünkhöz közelebb álló csapatnak. Lapozás után három-három dolog, ami az érintett csapatok mellett szól.
 
A Porto lehet elégedetebb a lefújáskor, mert:
1) egy-két kósza örömordítás még biztosan keringeni fog a Stretford End felett, amikor az első jegytulajdonos belép az Old Traffordra. Ötven órával a BL negyeddöntő kezdő sípszavának elhangzása előtt a MU még a győzelemért támadott az Aston Villa ellen. Talán ez az a szalmaszál, amibe a portugál listavezető leginkább kapaszkodhat. A United nem lesz friss, a United nem lehet friss.
2) a hazai pontvadászatot vezetik. Tizenhat meccs óta veretlenek. Amennyiben elhiszik, hogy ma is van keresnivalójuk egy tartalékos United ellen, akkor jövő szerdán ez a meccs lesz az, amit a legjobban fogunk várni.
3) most is kábé akkora esélyük van a végső győzelemre, mint 2004-ben.
 
A Manchester igazolni fogja a papírformát, mert:
1) Vidics vissza fog térni a védelembe. A Vidics-Evans-O'Shea-Evra tengely jóval áttörhetetlenebbnek tűnik a hétvégi Neville-féle formációhoz képest.
2) elhisszük Fergie-nek, hogy tényleg nem nézik le az ellenfelet, tanultak a 2004-es blamából, és biztosra fognak menni már az első találkozón.
3) sokkal jobb csapat a MU a Portónál.
 
A Villareal lesz kedvezőbb helyzetben, mert:
1) otthon kezd az Arsenal ellen. A londoniak azok közé a csapatok közé tartoznak, akiknek nem előny, ha náluk van a visszavágó. Illetve, akkor fickándoznak igazán, ha otthon kezdik a párharcot.
2) az Ágyúsok idei legjobb góllövője - van Persie -  és Eduardo is sérült, vagyis a birodalmi lépegetőre fog hárulni a holland pótlása.
3) hazai pályán a BL-ben még nem szenvedtek vereséget. A MU sem tudott nekik gólt lőni.
 
Nyugodtan utazhat haza az Arsenal, mert:
1) Fabregas és Adebayor már a City ellen is bizonyította, hogy velük sokkal hatékonyabb a támadójáték.
2) csipkebokorvessző
3) három éve is ők örülhettek itt. Köszönhetően annak, hogy az egyik legszimpatikusabb irányító lőhetett - az utolsó utáni percben - büntetőt a legszimpatikusabb kapusnak.
 
Hogy tippeljünk is:
Man Utd - Porto 2-0
Villarreal - Arsenal 1-1

225 komment

Címkék: bajnokok ligája bl arsenal porto mu villarreal

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr261051941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rowi 2009.04.07. 22:37:28

kapusnak időhúzásért sárga, annál nincs jobb időhúzás...egyébként labda volt

Viszlat 2009.04.07. 22:38:08

Viccesen szánalmas színvonalú MU ellendrukker szinten "pörög" a topic... de hát akinek ennyi jutott, részvétem. :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.07. 22:38:09

az mekkora taktikai húzás volt már a Porto edzőjétől, hogy 'Madrid' pályára küldésével kizökkentette CR-t a végső szabadrúgás előtt??? át is adta rögtön Giggsnek, ami egyébként elképzelhetetlen volna.

rizla 2009.04.07. 22:39:39

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

amúgy milyen név már ez az andres madrid?
budapest andrás

avenger13 2009.04.07. 22:39:45

a mu megúszott egy tizenegyest. rooneyt nem rúgták fel lehagyta a labdát.

danesdzsu2 2009.04.07. 22:40:30

Hát, ha a Fény Stadionra olyan hatással lesz a bíróra, mint az Álmok Színháza, akkor ideje a bajnokságra koncentrálni. De valószínűbb, hogy a MU behúzza a továbbjutást, és a visszavágóra összekapják magukat annyira, hogy ne is lehessen azt mondani, hogy érdemtelenül.

(bár a fene tudja, a portugálok ellen vhogy nem megy nekik...)

Viszlat 2009.04.07. 22:41:18

@avenger13: hja, lelassította a labdát és fordult volna meg, mikor elsodorta a védő.

mann 2009.04.07. 22:41:19

Hát le a kalappal a Porto előtt. Remekül játszottak és akár a győzelmet is megérdemelték volna.
Borzasztóan gyenge teljesítményt nyújtott a MU. Egyedül Rooney nyújtott jó teljesítményt.
A második portugál gól előtti MU védekezést pedig tanítani lehetne, a "hogyan ne tolódjunk?" órán.....

Ferguson 2009.04.07. 22:41:30

Megérdemelten szerzett "pontot" a porto asszem. A meccs fő tanulsága, h védelem nélkül semmit nem lehet elérni a BL-ben. Az első gólnál evans ahelyett h kirúgta volna a labdát, odaadta az ellenfélnek, a második gólnál, meg nem tudom g. neville mit keresett megint középen?! Utána veszekedett azzal a középső védővel, aki megcsúsztatta a labdát, ami pont elé esett volna, ha nem húzódik középre. Tisztázik és megvan a 2-1. Ilyen egyszerű. A visszavágón van esély (az atletico sem kapott gólt), feltéve, ha lesz védelem. Nyerünk idegenben 2-1-re :D ManUtd 4ever

horas 2009.04.07. 22:42:02

Aki majd írja erről a posztot nyugodtan írhatja majd megint,hogy
"ezt a Porto-t nem lehet nem szeretni!"

Mémé (törölt) 2009.04.07. 22:42:46

az egyik legszimpatikusabb irányító lőhetett - az utolsó utáni percben - büntetőt a legszimpatikusabb kapusnak.


EZEN BEFOSTAM :D:D:D::DD:D:D:D

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.07. 22:45:59

nos, amit láttam belőle (2. félidő nagy része+a gólok), reális az eredmény, védelmi hiba meg a portonál is volt, nem kisebb, mint neville-é.
villareal sem nyomta rosszul, de nem jött nekik össze a második gól valahogy, az 1-1 ott sem irreális. ahhoz képest, hogy odavágók voltak, nem voltak egyáltalán rossz meccsek

rattenfanger 2009.04.07. 22:46:52

@danesdzsu2: Nem baj, hogy az a Benfica otthona?

danesdzsu2 2009.04.07. 22:48:24

@rattenfanger: Affene, rosszul emlékeztem:(

giacinto 2009.04.07. 22:49:48

Fény Stadionja? az a LUZ és a Benfica pályája :)

DRAGAO

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.07. 22:50:47

Csöncsön, Adebayor góljához mit szólsz? :)

20LEGEND 2009.04.07. 22:52:15

Hát ez így ennyi. Neville gyorsan menjen el nyugdíjba, mert pár meccs alatt lerombolja azt amit hosszú évek alatt felépített..

Strigo 2009.04.07. 22:54:49

Ez valami nagyon jó meccs volt, és ha nem szerzik a portugálok (inkább brazilok) az egyenlítő gólt, teljesen elégedett lennék. Két támadó felfogású csapat játszott, alig-alig állt a játék, és rendkívül sportszerű mérkőzés volt.
A 2-2 azt jelenti, hogy mindenképp nyerni kell a Dragaoban, ahol angol csapatnak eddig még soha sem sikerült. Nehéz lesz, bár a BL-győzelmet sosem adják könnyen. 10 éve a triplázáskor a Juvét kellett lenyomni a Delle Alpiban, az sem ígérkezett könnyebbnek.
A védelem az utóbbi 4 meccsen 10 gólt kapott, tehát nem valószínű, hogy pont ez ellen a támadófocit játszó Porto ellen lenne meg a clean sheet. Legalább két gólt kelt szerezni ott is. Érdekes lenne veretlenül kiesni, de még az is megtörténhet.

20LEGEND 2009.04.07. 22:55:12

@Basti: Holnap ezt mi is elküldjük neked, csak ne felejts el felnézni. ;)

Jo_Jo 2009.04.07. 22:55:54

Az MU védelme tényleg nem az igazi, az elmúlt néhány meccsen szinte többet kaptak mint eddig megelőzően a szezonban. Pedig ma az O'Shea-Evans-Vidic-Evra sor játszott, szinte nekik volt köszönhető a védelmi rekort, ma meg... Tavaly épp azért meneteltünk a BL-ben mert kevés gólt kaptunk, elől sztem nincs gond, 1-2 gólra bármikor jó ez a csapat, ha jól játszik ha nem, csak annyi a különbség, hogy idén ha rosszul játszik akkor a védelem is betlizik.
Kövezzetek meg, de én a visszavágóra egy 1-0-ás MU győzelmet várok :)

Vul-Kahn 2009.04.07. 22:55:57

Iszonyat mákja volt a ManU-nak a sorsolásnál. A szerdán játszó 4 csapat bármelyike simán elintézte volna őket ma este. Még a Bayern is.:)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.07. 22:56:17

én imádom, ha Neville-re lehet kenni valamit, de tény, hogy O'Shea (?) egy nő határozottságával és egy menyét helyzetfelismerő-képességével fejelt bele a beadásba.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.07. 22:57:39

@peter135: (még rooney sarkazására is azt mondaná, hogy a gijon-numancián a cserekapus szokott ilyen gólpasszokat adni)

Ferguson 2009.04.07. 22:58:35

@Strigo a divatdrukker: Simán meglehet a clean sheet (az atletico-nak is megvolt), csak koncentrálni kéne...

Strigo 2009.04.07. 22:59:28

Egyébként miért van az, hogy a legkutyaütőbb kapusok pont a United ellen nyújták szezonbéli legjobbjukat? Gomes is csak ellenünk parádézott, meg most ez a másik brazil is. Én Vidic fejesét már bent láttam.

Strigo 2009.04.07. 23:01:04

@Ferguson: Azt mondta a kommentátor, hogy az atletico csak a kapusának köszönheti, hogy nem kaptak ötöt a visszavágón. És nem utolsósorban ezek lőnek, mint az oroszok, méghozzá nem is pontatlanul.

Ferguson 2009.04.07. 23:03:52

A mu szemszögéből nehéz mit mondani erről a meccsről. Ha van normális védelem, akkor meglett volna a hőn áhított 2-0 elméletileg. Ettől függetlenül a játék képe alapján a porto legalább olyan jó volt. A középpálya egyszerűen súlytalan volt megint, 2-1 után ahelyett h birtokoltuk volna a labdát és esetleg vágtunk volna egy harmadikat, hagytuk, h a porto birtolkolja és megint elkezdtek támadni. Egyszerűen ennyi volt ma a MU-ban, gyengék voltunk, de ez a porto erős csapat. 48 órán belül nem könnyű két ilyen meccset játszani. A kétcsatáros játékot változatlanul hiányolom otthon. Ferguson nem örült a 2-1 után sem különösebben, mert az sem lett volna jó eredmény. A manchesternek ebben a szezonban az volt az esszenciája, h nem kapott gólt és nyert 1-0-ra v még jobban. Természetesen nincs lefutva a párharc, de a továbbjutáshoz nagy szerencse kellene és jó védelem (ha úgy játszunk, mint az inter ellen az első félidőben, csak berúgjuk a helyzeteket, akkor továbbmegyünk).

rattenfanger 2009.04.07. 23:26:57

@Strigo a divatdrukker: Az egyenlítő gólt nem argentín szerezte? (mint a másik oldalon a vezetőt :) )

Goyo 2009.04.07. 23:42:42

@Ferguson: Ha a második Porto gólért Neville-t okolod, akkor tényleg fikarcnyit sem értesz a focihoz. Rühellem azt a gnómot, de nem ő baszta el. 3 védőtök ment ki a jobbszélre.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.07. 23:50:28

No hát. Ez a nap fölülmúlta az elképzeléseimet...

Nagy gratula a Portonak, megmutatták, hogy miért lehet szeretni a latin focit. 10 kapuralövés (köztük jópár nem akármilyen) az Old Traffordon: ez igen!

Nem kellett volna sok a győzelemhez, de ez így is szép volt, ráadásul egy szimpatikus MU ellen. Jó meccs volt!

A Villarreal pedig továbbra is egy nagyon-nagyon szerethető csapat. A döntetlen nem jelent bajt; ők idegenben jobbak. :-))

Mindenesetre izgalmas visszavágókra van kilátás.

Ferguson 2009.04.07. 23:56:23

@Goyo: és neville is behúzódott középre... Ő is vastagon benne volt. Mindenki mellett állt ember, ha visszanézed, az ő oldalán lévő pofa meg úgy vette át a labdát, h 8 méteres körzetében senki nem volt...

Ferguson 2009.04.07. 23:59:03

@Csöncsön: Inkább a MU győzelméhez nem kellett volna sok (5 perc...) Megérdemelte a döntetlent a porto, de azért ne essünk át a ló túloldalára. Helton cé és vidic fejesénél emberfelettit védett, rooney emelése is veszélyes volt. Emellett neki is védenie kellett egy csomó lövést (park, cé, carrick). V d sarnak nem emlékszem olyan nagy bravúrjára, lövéseket kellett neki is fognia...

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.08. 00:00:37

@20LEGEND:

Csak nyugodtan... én már lélekben és alkoholban felkészültem a holnapi meccsre ;))
igazán nagy megrázkódtatás csak akkor fog érni, ha netán nyernénk xD

rizla 2009.04.08. 00:03:11

csöncsön, ha rooney gólpasszát portós adja, vagy az emelését portós csinálja, ki is vered? : DDDDD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.08. 00:04:05

@Ferguson:

Már hogy a viharba ne lettek volna bravúrjai Sarnak! Többször is a sarokból szedett ki lövéseket, volt, hogy takarásból zúduló labdát védett, volt, hogy a léc alól tornázott. Bőven voltak lehetőségei a Portonak, amely ráadásul egy gólt is ajándékozott Rooney-nak. (Ki tudja például mi van, ha az nincs?)

De félreértés ne essék: szerintem is reális eredmény a döntetlen. Mindkét csapat nyerhetett volna. Soha rosszabb BL-negyeddöntőt!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.08. 00:05:12

@rizla:

Rooney ma kifejezetten szimpatikus volt, és a mezőny egyik legjobbja.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.08. 00:08:11

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

Most válaszoljam azt, hogy miért érdekli rizlát az én szexuális életem?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.08. 00:09:47

(az angol fociról nemcsak zárójelben írsz?)

Mr.AT 2009.04.08. 00:27:43

Volt igény a két portói gólra... :-) A ManU fanokon kívül azt hiszem a visszavágón az egész világ a portugáloknak drukkol majd, és most nem a műmájer transzvesztita cowboy-ra gondolok... :-)

petyaaftc17 2009.04.08. 00:45:21

Hat az elso felido utan a junajtid egy szot se szolhatott volna ha 0-3,persze megkaptak a szokasos ajandekgolt a porto meg kihagyott mindent!A masodikban valamivel jobb volt az mu,de ezt a meccset a porto baszta el!Azert jot rohogtem a vegen benn a munkahelyen a gyoker salfordi junajtid fanokon(koztuk a fasz fonokom).Remelem azert a visszavagon vegre eltunik a vorosok legendas makkal nyerunk mindent sorozata!!!

Ferguson 2009.04.08. 00:57:20

didier81: "Remelem azert a visszavagon vegre eltunik a vorosok legendas makkal nyerunk mindent sorozata!!!" - még mindig fáj a tavalyi tizipárbaj? :DDD Tizenegyest rúgni is tudni kell, az nem mák, hanem képesség... A MU 1-el többet rúgott be, ennyi :)

Lencse. 2009.04.08. 01:00:13

Jó kis meccsek voltak. A közönség figyelmébe ajánlom Rooney ihlethiányos centerezését a vezető gól előtt, valamint Adebayor szánalmas exkavátorgólját. (Azért Ade és Fab elég komolyan gondolja ezt a foci dolgot, mióta visszatértek) Senna gólja pedig természetesen nem számít, ugyanolyan faszmakk volt, mint tavaly Scholesé.

Viszont amire tényleg rárántottam, az Edwin vetődése volt. Bazmeg, mit kiszedett a sarokból!

United82 2009.04.08. 07:43:54

Majd a BL posztban hosszabban elemzek, elöljáróban csak annyit, hogyha tegnap nem a Porto , hanem bármelyik másik bent maradt csapat az ellenfél akkor 1-4 a vége mint a Pool ellen és nincs miről beszélni a továbbiakban.

kroos 2009.04.08. 08:32:52

azért kiváncsi lettem volna nst-s barátaink arcára amikor egy portugál csapatból egy argentin gólt rug a mu-nak.

Walmer 2009.04.08. 08:37:26

@Mr.AT: Ennek a kommentnek sok értelme volt.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.08. 08:57:12

Érdekes, volt egyszer egy cikk, azt hiszem a sportgézán,
hogy angol tudósok kimutatták, hogy ilyen meg olyan okok miatt
mindig a pirosak nyernek.

érdekes lenne ebből az aspektusból a
MU, Pool, Arsenal, Bayern "színtiszta" legjobb négy.

(bár személy szerint elviselnék ilyen-olyan kék kombinációkat is)

Tika_ 2009.04.08. 09:45:07

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: :))) ez nagy volt! (B)

Az MU második félidejét néztem, és nagyon fosnak találtam. Megértettem, hogy Csöncsön miért hívja ezt exkavátor focinak… (és inkább ezt hangoztassa, mint a szexuális életéről írjon ;))
A múltkor irigykedtem, hogy – pl. a Barcával ellentétben – az MU-nak minőségi cseréi vannak; most kicsit átgondoltam ezt a dolgot, miután Giggs szinte nem is találkozott a labdával...
A minap valaki arról beszélt, hogy a Bayern nem méterekről fog embert – hát, az MU se, mert ők 5-nél többről :) (bocs).
Szegény Rooney meg el fog fáradni, ha nem csak az angol válogatottat, de az MU-t is a hátán kell vinnie. Ezt az _ibrahimovics_-i mozdulatot! :)

United82 2009.04.08. 10:13:52

@Tika_:
"Az MU második félidejét néztem, és nagyon fosnak találtam. "

Mit mondtál volna az első félidőről...hu..belegondolni se merek:):)

Amit az elmúlt 5 meccsen nyújtott a United az egyenlő a Nullával (és ebben benne van az Inter elleni 2-0 is) (a többi mondandóddal nem értek egyet, de vitatkozni nem fogok mert felesleges:))

eyeofodin85 2009.04.08. 10:15:50

A Porto szervezeten játszott tegnap, de a második félidőre elfáradtak nagyon. Egy két passzal a MU kapuja közelébe kerültek, viszont ez a Hulk gyerek túl öncélúan játszott. Még semmi sem dőlt el, de ennek ellenére még az angol gárda az esélyesebb.

Ferguson 2009.04.08. 10:23:07

Kimoderálták a tegnapi utolsó hsz-em, pedig csak azt írtam, h iszonyú manipulatív és ellenszenves az a cím, amit az index adott: "bajban a bénult manhcester united". Nos, azt még aláírom, h bajban van, de miért lenne bénult? A manchester tegnap nem bénult volt, hanem dekoncentrált leginkább, ami valszű az akut fáradtság jele. Bénult akkor lett volna, ha nem tudott volna gólt lőni szerintem...

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.08. 10:24:11

@eyeofodin85:
nekem ez a fajta "öncélú játék" inkább amolyan "csak egy lábam (bal) van" fajta játéknak tűnt. ami valami megdöbbentő volt ezen a szinten :-)

Ferguson 2009.04.08. 10:27:48

@Rooney82: egyetértek. Én is úgy látom, h a gondok már az inter ellen kezdődtek. A védelem már azon a meccsen is betlizett (ha bemegy a két kapufájuk, most nem lennénk itt...) és a középpálya már akkor elkezdett súlytalankodni. Azóta a hátsó részleg katasztrófa, bár vidic tegnap szerintem jó játékkal tért vissza és evra is javult. Utóbbival csak az volt a bajom, h csomószor nem ért vissza, holott ő elsősorban hátvéd. 2-1-nél már nem kellett volna felfutkorásznia. Ha jól rémlik, a porto második góljánál is elölragadt, ezért kellett vidic-nek kihúzódnia a bal hátvéd posztra. Bár o'shea csúsztatása sem volt éppen konstruktív középen, de az, h neville miért húzódott be középre otthagyva a saját emberét 8 méteres magányban, azt nem tudom...

luis garcia 2009.04.08. 10:38:52

viszont liverpooli szemüveggel nézve tökéletes ez az eredmény :) jusson csak tovább a mu, de hosszabbításban, büntetőkkel, kevesebbet pihenhetnek majd a sunderland és everton meccsek előtt/közben/után.
alakul :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.08. 10:39:48

@Ferguson: szerintem csak nem küldted el, vagy anyáztál benne, itt ilyesmiért soha nem moderálunk senkit. a vélemény szabad, csak az anyázás tilos.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.04.08. 10:43:57

azért valamilyen szinen röhejes (nekem mindenképp, de tartok tőle, a külország szurkolóinak is),
hogy magyar emberek hogy tudják hergelni magukat angol, stb... csapatok miatt.

bár lehet ezt nem itt kéne leírnom, hiszen ez ennek a blognak a lényege.

Ferguson 2009.04.08. 10:44:55

@_benito: hmmmm szerintem elküldtem, bár már késő volt, nem emléxem :) Ezt írtam amúgy szó szerint, h "undorító az index címadása a meccs kapcsán". Ez anyázásnak számít? :DDD

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.08. 10:48:01

@pattopo: ahogy más ország zenéjéért is (hisz az Ő koncertjükre sem jársz egynél többször évente), más országbeli írókért, képekért, versekért, filmekért, ételért, ruhákért, s tudom én még miért, de rajongunk érte.

Persze nincs annál jobb, mint magyar sörrel, kacsazsíros kenyeret enni lilahagymával és paprikával enni magyar meccset nézni, majd utána beleolvasni egy Petőfi versbe, este meg megnézni egy kis magyar filmet Kabossal, Hofival meg lefojtani éjfél tájban egy deci feles házipálinka után.

:)

halareaal 2009.04.08. 10:54:21

Hulkból nagy focista lehet, csak kéne passzolnia is. az azért megdöbbentő, h ha felé megy a labda, méterekről odaugrik, és feldönt mindent ami szembe jön. durvább, mint Rooney begőzölve, a MUsoknak 1 az 1ben gyak. esélyük sem volt vele szemben.
a visszavágón ha még Lucho Gonzalez is jól játszik, simán továbbjuthatnak, de azon sem lepődnék meg ha a fos portugál védelem csak úgy összeomlana hirtelen.

United82 2009.04.08. 10:54:29

@imici77:
ez az utolsó bekezdés ott van:):)

djemba 2009.04.08. 10:58:36

@Jo_Jo:

sztem is meglesz, nagyon 99-es juve kiejtés szaga lesz ennek idegenben, meg azért az, hogy a drago-ban még nem nyert angol csapat, nem jelenti azt, hogy azért nem, mert nem akartak (értsd: elég volt az x is), meg azért a portugál szurkolók nehogymár olyan félelmetes hangulatot tudjanak, mint mondjuk tavaly a Róma kanyarja
sima lesz a tj, és szerencsére a tippmixen nagyobb lesz rá az odds, mint egy 2-1 után lett volna
ma meg elbúcsúzik a pool, és koncentrálhatnak a bajnokságukra

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.08. 10:59:34

@kroos: sztem nem én vagyok az egyetlen nst-s barátod, aki nem érti, mit akarsz ezzel.

Ferguson 2009.04.08. 11:01:11

@halareaal: ezen a hulkon jókat kuncogtam annak ellenére, h az eredmény számunkra egyáltalán nem "vicces" :( Hihetetlen figura, egy csomószor eljátszotta a nagyhalált, pedig olyan erős, h falat lehetne bontani vele. Tényleg jól mondta hajdú b., ha elkezd cselezni, akkor nem a labdát kell figyelni, hanem őt, mert rendszeresen túlfut a lasztin és testi erővel próbált mindent megoldani. Ez párszor bejött neki, de utána vidic-ben emberére talált. Passzolni meg tényleg nem passzolt...

Asidotus 2009.04.08. 11:01:44

@Ferguson:
Nekem is úgy tűnt, hogy az Inter elleni visszavágón már döcögött a MU. Csak akkor azt hittem még, hogy azért, mert az Inter annyira jó csapat, de ebben tévedtem. Olvasgatva valakinek a kommentjét az olasz összefoglalóban, nekem is az az érzésem, hogy az Inter európai szinten középcsapat, bár ha lenne egy klasszis csatáruk Ibrahimovic mellett (Amauri pl.), akkor most Inter - Porto-t nézhettünk volna.
Nagy Gratula a Porto-nak, visszaadták a focinak a játékot!

vigvik 2009.04.08. 11:05:46

Én nem értem miért G. Neville a hibás a második gólért. Evra helyére beviszik a labdát (Evra 4-5 méterrel lemaradva kocog), ezért Vidic kilép. Középen O'Shea embert fog, de üresen marad Lucho, akire Neville (szerintem nagyon helyesen) behúzódik. A hosszún üresen érkező ember valahogy betossza.
4 hibát látok a védekezésben:
-Evra nincs a helyén
-O'Shea belecsúsztat a labdába, amit Luchonak szántak (akit Neville fogott)
-Nem ért vissza sem az egyik vkp, sem a jobb oldali kp a felfutó emberrel, kisegíteni az eltolódott védelmet
-VdS elég töketlenül jött ki
Még Vidic is hamarabb okolható, mert kiváltott, de mégis beadták mellőle. Kb. Neville volt az egyetlen, akibe nem lehet belekötni.

United82 2009.04.08. 11:10:06

@vigvik:
egyetértek
Ott elcsúszott az egész védelem, mert Evrát megverték, Vidicnek muszáj volt kiváltani...eltolódott az egész védekezés...
Egyszerűen nem kellett volna 2-1nél továbbmenni az esetleges harmadikért ,mikor az egész meccsen "ültek" a Porto kontrái és megvolt a veszélye ennek...
Mivel Ronaldo a jobboldali kpályás ezért nem csoda h nem volt ott senki az emberen:) (bár tegnap életében először letámadt CR7 és a védő rögtön "kiugratta" Rooneyt:):)

United82 2009.04.08. 11:14:00

Mivel még nincs BL poszt és türelmetlen vagyok ide írom a meccsről a hosszabb véleményem, azt legfeljebb majd átmásolom a másik poszbta:)

szóval..
Azt hiszem a legelfogultabb United szurkolók (köztük én is), egy rossz szót nem szólhattunk volna ha 0-3 a félidő. Most sem értem hogy lett 1-1 a félidő:) A végeredmény a játékot látva számunkra hízelgő (igen még így is hogy vezettünk 2-1re). Idén 30percet játszottunk 451-be (ligakupa döntő hosszabbítás), erre így pakolja fel Fergie a csapatot. Miért? Nem értem. Scholes,Carrick,Fletcher azt se tudták h mit csináljanak, a kpályás védekezés nulla volt és még labdát se tudtak előre adni a csatárok felé. A második félidő egy fokkal jobb volt, mert 442őt nyomtunk,mondjuk az első félidőhöz képest nem volt nehéz....
A Red Wall is teljesen eltűnt, 4 meccs alatt 10gólt kapni úgy hogy simán lehetett volna belőle 15-20...
Az pedig tényleg vicces hogy O'shea volt az elmúlt 2 meccsen a védelem legbiztosabb és legjobb pontja, pedig ő csak hozta azt az átlagot amit tud, de ebben a nagy posványban ez is elég....
Ha nem a Porto ma az ellenfél, hanem bárki más a bent maradott csapatok közül, akkor ugyanúgy 1-4 mint a Pool ellen és nincs miről beszélni...
Így van 2 halvány reménysugár.
1. Fergie megtalálja a Red Wallt
2. 3-3 vagy 4-4 Portoban...

még két adalék...

1. Angol csapat még nem nyert Portoban
2. a United utoljára 1999-ben (!!!!!), NYERT MEG BL-ben egyenes kieséses párharcot ha OTTHON kellett kezdeni! (Juve ellen 1-1,3-2)

+1 Ilyen védekezéssel nem lehet BL-t nyerni, de továbbmegyek FA kupát és Bajnokságot se, ha nem találja meg Fergie a hibát akkor minden úszik.

++1 Wayne Rooney az Isten:)

kroos 2009.04.08. 11:14:14

@_benito: az egyetlen barátom vagy az egyetlen aki nem érti?

Walmer 2009.04.08. 11:30:58

Rooney gólpassza eszelős volt. Messi ilyenekről csak álmodhat legfeljebb.
Ezzel az eredménnyel semmi gond. Én még emléxem arra, mikor a nagy Ajax nem döntetlenezett, de egyenesen kikapott otthon a Krzsistof Warzsiha vezette Panától, a haverokkal viszont 10000%-ig biztosak voltunk abban, hogy nem a görörgök mennek tovább. Athénban olyan habkönnyű ötöst gurítottak Litmanenék, mint a szar. Itt is ezt várom.

rizla 2009.04.08. 12:01:15

"Rooney gólpassza eszelős volt. Messi ilyenekről csak álmodhat legfeljebb."

jaajjj

mickeyknox 2009.04.08. 12:08:05

walmer hsz-ait mindig szórakoztató olvasni :)))

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.08. 12:09:25

@vigvik: pontos, én is így láttam.

egyébként a Porto idétlen védekezését látva (hogy a Sportingról ne is beszéljünk) egyszerűen fel nem foghatom, hogy lehet a portugál (a francia után/mellett) a leggólszegényebb európai bajnokság.

Walmer 2009.04.08. 12:11:59

@rizla: pedig van folytatása is.
"...csak álmodhat legfeljebb", miközben zsebhokitól maszatos kezét a párnájába törli.

kroos 2009.04.08. 12:13:53

a Leirában van egy kis brazil gyerek valami csumbinyo vagy ilyesmi,az a srác jobb mint messi meg a 20 éves ronaldinho eggyütt...ajánlom figyelmedbe csöncsön.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.08. 12:16:52

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

bár ez a Cissokho elég jó volt, meg a másik szélső hátvéd sem volt rossz, de azért úgy általában érződött a védelmükön, hogy bármikor képesek lenullázódni.

Walmer 2009.04.08. 12:17:15

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
mert a támadoik is töketlenek. És most ne a tegnap kifutott meccsből indulj ki.

Mindig azt beszéltük a srácokkal annak idején, hogy ha európai szinten közepes képességű futballisták lennénk minden követ megmozgatnánk, hogy egy portugál középcsapathoz (Belenenses, Maritímo, Vitoria) szerződjünk.

Felelősség semmi, teljesítménykényszer semmi (most nem mindegy 7, vagy 8. a csapat?), égés nincs, mert alig van néző, ellenben baromi jó az idő, meccseken öregfiúk tempó,szép a környezet. garantált a hosszú, nyugodt élet.

Everred 2009.04.08. 12:26:23

Nagyon sürgősen kell valami benzinkutat találni, mert totál kiürült a United tankja. A 60 százalékos labdabirtokláson és Rooney játékán kívül pozitívumot nem nagyon lehet felfedezni, egyre kimerültebbnek és tompábbnak látszik a csapat. Lehet, hogy valami szigorúan alkoholmentes kikapcsolódás jót tenne a játékosoknak, nem tudom.

Mindenesetre ezek után nekem a Sunderland-meccs jóval fontosabb, mint a visszavágó. A BL most már le van szarva, ha sikerül, sikerül, ha nem, akkor nem.

Walmer 2009.04.08. 12:30:19

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: basszus nincs. Ez honnan?
Más.

Kedves NST!!!!
Lehet hogy csak az én készülékemben van a hiba, de úgy jelent meg az oldal, mintha bloggazda lennék, ugyanis minden komment mellett ott van a lehetőség, hogy törölhetem azt, illetve kitilthatom a kommentelőt.
Ez normális? Ha nem tesztek ellene valamit, 10 perc múlva akcióba lépek. Először Csöncsönt fogom kitiltani, azt most megmondom:-)

Walmer 2009.04.08. 12:30:52

Bassza meg, most meg eltűnt

Everred 2009.04.08. 12:32:34

@Walmer: mer reklamálsz, ahelyett, hogy cselekednél. Életed nagy lehetőségét szalasztottad el!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.08. 12:38:49

@Walmer: kirakhattál volna egy posztot például;)

kroos 2009.04.08. 12:40:13

@Everred: @pancho_sanza: annak apropoján hogy Guttman Béla azt mondta 66-ban hogy ha az angolok nyerik a Vb-t az katasztrófa'.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.08. 12:41:06

@Walmer:

egy legendás interjú a Portugáliában játszó Lipcseivel. :D

kapásból ő jutott eszembe a kommented kapcsán.

Walmer 2009.04.08. 12:43:51

@pancho_sanza: úgyis törölted volna;-)

Walmer 2009.04.08. 12:44:38

@Everred: soha többé nem lesz ilyen...
Kérem azonnali nyugdíjazásomat

Walmer 2009.04.08. 12:48:19

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Hát igen.
Ha egy idő után reálisan felmérte volna képességeit, már rég lenne egy kisvendéglője valahol az Atlanti-óceán partján, ahol remek lenne a garnélarák és ahelyett hogy a Baktalórántháza ellen csinál hülyét magából, a lemenő nap fényében öreg portugálokkal iszogathatná a madeirát és a régi nagy időkre emlékezne.

ZenZo 2009.04.08. 13:05:23

Na csak végiggyűrtem magam a hsz-eken. Mindkét meccset meg tudtam nézni tv-ben, hál' istennek, meg a kábelszolgáltatónak, meg az asszonynak, meg a...

de nézzük: ManU-Porto
hát, mit mondjak, meglepett a Porto. Inkább a ManU töketlensége. Még át sem kapcsoltunk (mer ám ha meccs van, akkor előtte meg kell nézni a klinikát), már azt látom, hogy CR labda elad, Evans szintén aztán gól... sebaj mondom, legalább lesz pörgés akkor a meccsen. Egyébként jó mérkőzés volt, kevés durvasággal, 4 góllal, megérdemelt eredménnyel. Tegnap a meccs előtt 2-1-et tippeltem, azt hittem be is jön, de jogos volt a Porto egyenlítője. Keveset mutatott a címvédő, kint ennél több kell, de ha valaki, hát ők meg tudják csinálni.

Jó kis mérkőzés után legalább ennyit vártam a Villareal-Arsenaltól, s az első 10 perc alapján nyugodtan dőltem hátra, ez sem lesz rosszabb - aztán az lett. A sok (sajnos kényszerű) csere, a sok durvaság teljesen darabossá tette az amúgy sem túl érdekfeszítő mérkőzést. Az Arsenal egyáltalán nem találta a ritmust az első félidőben, de a Villareal pont annyival volt jobb náluk, hogy ők birtokolták a labdát. Egyébként helyenként rendkívül tetszetős focit toltak, de a kapu előtt rendre túljátszották, és ezt egy angol védelem ellen (bocs, angol csapat védelme ellen) nem lehet. Sennán kívül úgy látszott mindenki csak 4 méteren beülről hajlandó kapura lőni. A második félidőre aztán úgy jött ki az arsenal, ahogy az elején kellett volna, Adebayor meg meglőtte a forduló gólját nyilván. 1-1, így nagyjából letettem a Villareal-Chelsea döntőről. Ha ezt a 45 percig fogalmatlan, védőt és kapust cserélni kényszerülő Arsenalt nem verte meg otthon a tengeralattjáró, akkor nem hiszem, hogy lenne tovább számukra a BL-ben.

Egyébként 2-2 után 1-1, ma majd a Pool-Chelsea úgyis büdös nagy 0-0 lesz, akkor mi lesz a másik meccsen? (-1)- (-1) azaz 0-0 két lesgóllal :)

Lencse. 2009.04.08. 13:18:35

Valóban komoly sansza van annak, hogy egy angol csapat sem nyer az odavágókon. :)

_KingJack_ 2009.04.08. 13:28:59

ajánlanám figyelmébe, hogy a második porto gól nem neville lelkén szárad. Muszáj volt középre jönnie, mert különben az ott egyedül lévő csatár befejelte volna. Vidic az, aki nem tudott visszaérni a védekezéshez, a maradék három védő pedig egyszerűen rosszul tolódott. De gary-re fogni az egészet.... nevetséges. Becserélése után pedig egyébként az egyik legjobb volt a csapatban, még a támadásoknál is rendre hozzá tett valamit. Még van benne két év, aztán Rafael kiegyensúlyozottabb lesz és kiszorítja.

halareaal 2009.04.08. 14:26:24

@Ferguson:

hát elég fura stilusas van az biztos, de attól még 1 az 1ben megt tudta verni az összes manchesterit, ált 2-3an legalább kellettek hozzá, hogy bedobásra mentsenek ne adjisten elpiszkálják tőle. nem véletlen méltatta Ferguson a meccs előtt.
süti beállítások módosítása