Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Vesszen a GDP

2008.09.25. 18:00 heinrich

Eleddig sziklaszilárdan álltunk a labdarúgás talaján, ám szakítva a hagyományokkal kitekintünk a virtuális piac kínálta csemegékre, és a munkahelyi vad unalom perceire ajánlunk szabadprogramot. Mi több, rögtön kettőt is. A főnök zavarórepüléseihez igazodva, a tömör-gyönyör percei az angol futball legalján, illetve a hasonszőrű futball-drukkerek között törhetnek ránk, fókuszban a mousebreaker és a footbo.com.

Jumpers for goalposts
Hmm, már a neve is sokat sejtet. Mousebreaker. Nem ám holmi fifakétezerhuszonnyolc, meg Playbox izék kacagtató gürcölése a futballpiac margóján, ahol csak konstans navahó kódjelek beadása után van reményünk labdába rúgni.

Rádőlsz, klikk és zuuuu(h). Emígyen lehetne összefoglalni az MB velejét. (Lőj egy gólt, lőj egy gólt, Kriston Zizu lőj egy gólt!)

Kezdetben a hátsó csalitosban terelgetjük a labdát, de a friss ganajszagot hozó szellők szárnyán egyenesen a Premier League-ig repülhetünk a vágóüszők kelletlen közelségéből. Ezért azonban véres verítékkel meg kell dolgoznunk. A gyakorlás során kapás- és rexlexlövéseink, valamint az angol szívnek oly kedves tizenegyeseket kell ösztönszintre tökéletesíteni (~ 5 perc). A kapás és rexlexlövések terén nincs varia,  az egér horizontális mozgatásával az ember felveszi a lövőpozíciót, majd bal klikkel tüzel veszettül. A tiziknél annyi a trükk, hogy minél hosszabban tartjuk nyomva a gombot, annál jobban megemeli a spíler, az irányzék használata értelemszerű. Ha teljesítettük a megadott szinteket, már csak a negyedosztály mesés ajánlataira kell várnunk. Készüljünk fel, hogy az első szezont itt is a tarcsiban töltjük, de immár valódi futballpályán mozgunk, háló is van, meg minden. Innen indulunk, cél az első osztály.

Egy bajnoki szezon 11 hétből áll, ennyi időnk van tehát a bizonyításra. Két forduló között ne sajnáljuk azt a plusz 5 szekundumot/2 kattintást, míg elmegyünk mozizni, dorbézolunk a kocsmában, vagy új csajt szedünk fel, hiszen a rendkívül bonyolult játék során nemcsak gól/meccs mutatónk, hanem az utánfutó és a manager, valamint az itt is megjelenő mocskos média véleménye is számít. Ha nem élünk társasági életet, nem kerülünk be a lapokba, és nem kapunk ajánlatot nagy kluboktól. Egy meccs lejátszása kb. 2 perc.

Tippek
•    A pénzéhes asszonynép nem békávézik velünk, csak egy darab autó beszerzése után van esélyünk a mókucira. (a jó ízlés határain belül kerüljük a Fiat Pandát)
•    A kapott ajánlatok közül nem biztos, hogy érdemes a fizetés alapján dönteni, a csapatrangsor fontosabb. Gyengusz csapatban könnyen előfordul, hogy a gólszerzés lehetősége nélkül zabálunk hármat, márpedig a prémiummal lehet nagyokat akasztani, nem az alapfizuval, de hát mi ezt már jól ismerjük a honi ligából.
•    A kocsmatúrákat időzítsük a hét elejére, hogy felszívhassuk magunkat a szombati játéknapra.
•    Akárhány gólt is kapunk a 90. percben, ne sújtsunk elfehéredő ököllel a klaviatúrára, kíméljük a cégtulajdont.
•    Kapufáról sosem pattan be lövés, ellenben a védőkről olykor megesik. Inkább lőjünk mellé, mint fölé.
•    Igen, az események feliratozása marha idegesítő, de egy idő után immúnis lesz az ember.

Menüpontok
Afternoon Rest – két kattintással a tréningnek és a pihinek szenteljük az adott napot
Have some fun – Itt élhetünk társasági életet, vagy költhetjük a nehezen összekuporgatott zsugát kocsira, később lakásra
Your info – áttekinthetjük az eddigi karrierünket

Innentől nincs más dolgunk, mint ontani a gólokat, és státusszimbólumokra verni a pénzünk, tehetjük mindezt 10 évadon keresztül, mely után minden esetben visszavonulásra adjuk a fejünk. Az online rangsor a tizedik év végén meglévő tárgyi eszközeink és bukszánk összértéke alapján kerül megállapításra. Inspirációs jelleggel közzé tesszük egy saját eredményünk, mely messze nem verhetetlen ugyan, de a kezdők nem holnap fognak leszokni a nyugtatókról fogják lealázni.

Grafika: 10%
Kezelhetőség és élvezeti érték: 100%

A kezdéshez kattints ide.

Következő munkamorál emelő ajánlatunk a footbo.com, öndefiníció szerint football social networking site, azaz web 2.0 közösségi foci cucc. Gabriele Marcotti (Sports Illustrated, The Times), Guillem Ballague (Skysport) és a jó Raphael Honigstein hozta össze, ami kezdetnek ugye nem is rossz. Az oldalhoz kerekasztal beszélgetéseket mellékelnek, aminek színvonala egyelőre ugyan nem verdesi az eget, de mégiscsak nekünk készül ekszkluzíve, meg amúgy is, tudjuk be a béta változatnak.

A tervek szerint hírös játékosok vezetik majd itt blogjukat, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy heti egy bejegyzéssel jelentkeznek. Az első nagyvad Michael Ballack (angolul itt, németül meg emitt).

Tartalom
•    Saját profil készítése
•    Kedvencek választása, csapatok, játékosok
•    Különböző válogatottak összeállítása korszak és játékrendszer szerint, szabadon variálható opciókkal
•    Felhasználók által szerkesztett adatbázis (képek, videók, osztályzatok, életrajz stb.)
•    Saját blog, kép- és videótár szerkesztése
•    Belső levelezés, kapcsolatépítés
•    Bazi sok bajnokságra kiterjedő tippverseny
•    Kapcsolódó anyagok, hírek, cikkek az Internetről, tabellák, átigazolások, videók, képek, miegymás

A magam részéről azért csatlakoztam, mert rengeteget fizettek ezért a posztért hogy első kézből származó infókra, benyomásokra tegyek szert azoktól a jó házba született szurkeszektől, akik heti rendszerességgel kint vannak a top bajnokságok meccsein, edzésein, mégis más, mint ezer kilométerekről beleszagolni. Másodlagos cél természetesen a direkt kontaktok beszerzése, hogy aztán egyes e-mail címek, telefonszámok végül NST poszt formájában manifesztálódjanak, így a héten sem maradtunk interjú nélkül.

A felhasználók nyelvezete elég vegyes, döntően német/angol, de portugál és spanyol bejegyzésekkel is találkozik az ember. A közösségileg fejlesztett tartalom mélysége még nem az igazi, de ha figyelembe vesszük, hogy mindössze néhány hónapja él az oldal, egy éves távlatban jelentős áttörésre lehet számítani.

Akinek inge, itt felveheti.

20 komment

Címkék: h több mint foci vegyes izé

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr28673673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andree 2008.09.25. 18:07:08

Ezek veszélyes dolgok. Én a mousebreakerhez tartozó playforyourclubbal szórakoztam egyszer, de nem bírtam abbahagyni, amíg nem én lettem a legjobb volley lövő a csapatomon belül. Ez nem rövid idő. Amúgy hosszútávon a volley kinyírja a szemet nagyon.

IronRock 2008.09.25. 18:30:12

Én szintén a playforyourclub.com-on a kapáslövésekkel múlattam az időt egy jó darabig, már 4 évvel ezelőtt is. Aztán jött a 2006-os VB és a miniclip.com-on a World Cup Soccer, idén pedig ugyanott az Euro 2008. :-)) Ezekkel hetekig elvoltam. :-)) De tényleg vigyázni kell velük, mert iszonyatosan fogyasztják a hasznos tevékenységgel töltött időt, és ezt még az én "viszonylag ritkán van meló, de akkor rögtön és azonnal megcsinálni" állásomban is negatív észrevételt szült. :-)

szbszig 2008.09.25. 23:34:53

Leigazolt a Barnet! Biztos emlékeztek rá, hogy a FIFA 07-ben velük játszottam szezont, és nyertem meg minden lehetséges kupát. :D

andree 2008.09.26. 01:19:55

Én se bírtam ki és kipróbáltam. Lehet ebbe valahol menteni, vagy ilyesmi. Végignyomtam a teljes szezont de a végén majd kifolyt a szemem. Ki is estem elsőre az Arsenal-al. Már csak ilyen vakharcot folytattam. Én is Barnettel kezdetm benne. A vége 1m pont körül lett, de szerintem mentéssel 2* ennyi lenne. (Montam, hogy veszélyes ez a szar, mindjárt játszok még egy szezont:))

Balázs1983 2008.09.26. 05:23:10

Igazi szemétparaszt játék az első, imádom, pedig iszonyat béna vagyok:)

mizie 2008.09.26. 09:09:47

De bazdmeg!!!! hogy kell ellőni azt a kurva labdáb ha jön oldalról??

:DD

nagyon ideges vagyok

ZenZo 2008.09.26. 10:23:55

Ó, kedves NST és némi fölös szabadidővel rendelkező dolgozó munkaerő! Mily nyugodt is vagyok, hogy egy, azaz egy darad ilyen játék (ill. semmi más) nem jön be, mert mindent letilt a rendszer :) már az is öröm, hogy egy-két sportoldal, pár fórum vagy az nst bejön... (még jó, hogy az IT-n főleg férfinép dolgozik :) )

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.09.26. 10:38:04

Pár tipp egértöréshez:

Kapáslövésnél akkor kell tüzelni, amikor a labdát kitakarja a játékos (lehetőleg a jobb lába előtt), és leszállóágban, majdnem a földön (vagy a földön, esetleg dropból) - tehát ha magasan jön a labda, ki kell mozogni jobbra. Ha lapos a beadás, akkor le is pattanhat.

Tiziknél a jobb felsőt érdemes választani (kapus szemszögéből), méghozzá úgy, hogy az I és R betűk között álljon meg a vonal, majd picit hosszabban klikkelni - nem könnyű, de így a kapus sem fogja meg:)

Snapshotra még nincs tuti taktikám, kicsit jobbra kimozogva értelemszerűen több az esély eltalálni a labdát, viszont így könnyen keresztbe is lövi, vagy az elfekvő kapus lábába.

További jó kattintgatást!;)

andree 2008.09.26. 11:34:58

Bazz! Rájöttem ha kilépek, onnan folytathatom ahol abbahagytam. Én meg végignyomtam az egészet egyben. :) A volley tényleg nehéz elsőre, de miután ráérez az ember az egyik legkönnyebb. Kapáslövést úgy érdemes szerintem, hogy nagyjából a nyíl folytatása legyen a játékos. (Újra elkezdtem és végre feljutottam az adott csapatommal. Barátnőt, hogy lehet kidobni?

tb 2008.09.26. 11:53:02

én a szezon közepén kidobtam victoriát
a your info/dump girlfriend menü pontban lehet ejteni, de utána az összes csaj utált a kocsmában és csak a haverokkal piáltam,

andree 2008.09.26. 11:58:26

Köszi! Ezt nem szúrtam ki.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.26. 13:13:27

Sikeresen vettük a kiesés elleni harcot a Peterborough-val, mondjuk a 220 fontos hetiből nehezen jövök ki. Az is gáz, hogy alig kapunk tizit, de a zseniális Dúró Jocó így is vágott 8-at a szezonban, ez elég volt 2 győzelemhez, 4 döntetlenhez és 4 zakóhoz.

mickeyknox 2008.09.26. 13:15:57

egész jó ez a játék, csak alig játszok, fene ezeket a jó angol pubokat :) az a köcsög megint belém kötött, mr. manager!

díszbohóc 2008.09.26. 14:58:01

Hehe. Nem is tudtam, hogy ebbol van tournament. Regebben fasza volt Heskeyvel, meg Zolaval kapasloni. Az kulonboztette meg oket, hogy Heskey fekete, es ketszer akkora meretu volt, mint Zola. :)

probinho10 2008.09.26. 17:17:45

Jó a játék, nagyon is jó, csak egy baj van: laptoppal játszottam, és mivel itt nem az egeret ütöm dühömben, így 2x sikerült akkorát rávágni a gépre, hogy egy kis kerregés után kikapcsolt. :D

Az első 10 évemet Aston Martinnal, és a 4csillagos házzal zártam az Evertonnal a másodosztályban. Most egy darabig szüneteltetem a játékot, hogy pihizzen a laptop. :D

ycool 2008.09.26. 18:32:02

Én kb 3 hónapja bukkantam rá, egy egész hónapig rá voltam zoomolva..
A legjobb eredményem Chelseavel megnyertem a PL-t.

Az a poén, ha ügyes vagy, akkor az utsó szezon után, - mivel hirtelen lesz egy üresedés-, behív a szövetségi kapitány az angol válogatottba. Aztán hirtelen egyből a VB döntőben találod magad, ahol minden esetben Németország az ellenfél. Végigücsörgöd a 90 percet a padon, amikor is minden esetben 0-0 az állás. Utána eljön a Te időd! Becserél a mester! Még mindig kihagyott helyzetek mindkét oldalon, aztán eljön a 120. perc! És egyetlen esélyt kapsz! Jön oldalról a zsuga, ha bevágod Ti nyeritek a VB-t! Ha nem akkor a fritzek.. Menny vagy pokol! ééés + 1M font a végén mint jutalom!

szbszig 2008.09.26. 19:46:46

Muhaha, megnyertem a vébét úgy, hogy a védőről pattant be a labda a kapuba!!!... :D

andree 2008.09.26. 23:39:59

Én simán melléküldtem. :) Az összesítő statom pont olyan lett mint a kép a bejegyzésben csak több pénzel és a Poolba. Asszem profinak állok. :)

szbszig 2008.09.27. 14:34:39

Egyébként senkinek sem tűnt fel, hogy ez a játék rasszista? Minden klubban csak fehér játékosok szerepelnek, miközben pont a Premier League-ben mennyi a fekete focista... :D
süti beállítások módosítása