Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Ünnepelni gyülekezz!

2008.07.24. 09:37 heinrich

Néhány órával a meccs után még nehéz felhőtlenül örülni a harmadik helynek, de majd megtesszük holnap, legkésőbb holnapután. Nagyon drukkoltunk a kicsiknek, csak valahogy ez a hitvány egy-null default a digóknál, ráadásul a győzelemhez szükséges mázli ezúttal a túloldalnak jutott. Minden elfogultságot félretéve minimum a hosszabbítást megérdemeltük volna, és akkor a TV-t sem kell lerúgnunk Gosztonyi kapufájánál. Közel csapott le, nagyon közel… Büszkék vagyunk, srácok, köszönjük! Újdonsült respektünk fokmérője a VB lesz, a továbbiakban Egyiptomé a főszerep.

Átfogó véleményünk a korábbi posztban elhangzott, most csak kiegészítéseket tennénk.

Több mint bíztató, hogy alig néhány éves munkának milyen kiemelkedő eredménye van, mégiscsak futballnemzet a magyar, ha nem éppen mutyizással, tehéndöglesztéssel és Zimmer frei típusú rablógazdálkodással van elfoglalva. A holland, francia, orosz vagy éppen román válogatott ki sem jutott az EB-re, ennek tükrében (is) fantasztikus, hogy mi viszont Európa négy legjobb csapata között vagyunk.



MAGYARORSZÁG: Gulácsi Péter (Liverpool) - Szekeres Adrián (MTK Budapest), Korcsmár Zsolt (Újpest FC), Debreceni András (Budapest Honvéd), Présinger Ádám (Integrál DAC) - Gál András (MTK Budapest), Busai Attila (MTK Budapest; Bajner Bálint, West Ham United, 77. perc) - Gosztonyi András (MTK Budapest), Koman Vladimir (Sampdoria), Szabó László (MTK Budapest) - Németh Krisztán (Liverpool).

Sisa Tibor: Két nagyszerű csapat jó meccsét láthatták a nézők, nagyon sajnálom, hogy nem sikerült még boldogabbá tenni drukkereinket, mert hiába játszottunk jól, az egyetlen gólt az olaszok szerezték. Ettől függetlenül nagyon büszke vagyok a srácokra, és talán nem túlzás, ha azt mondom: mi is megérdemeltük volna, hogy bejussunk a döntőbe. 

Elsők az egyenlők közt
Mindamellett, hogy a komplett csapat megérdemli az elismerést és méltán lehetnek büszkék magukra, nem lehet szó nélkül elmenni néhány igazi klasszisteljesítmény mellett.

Gulácsi Péter – Az egyetlen, amit korábban fel tudtunk hozni ellene, hogy túlságosan vonalkapus, és a csatároknak szánt kiugratásokat nem mindig üti ki a lelátóra. Abszolút mentsége viszont, hogy az így adódó összes ziccert megfogta, hihetetlen reflexei vannak. Az olaszok ellen viszont már nem volt erre szükség, takarított, mint egy hókotró. Érett, maga- és labdabiztos játékát parádés védésekkel fűszerezi, hál Istennek mégsem bravúrkapus. Hosszútávú válogatott matéria, nem is kérdés.

Debreceni András – A védelmünk összességében megbízható, sőt, a felfutások is benne vannak a repertoárban, a spanyolok ellen is egy emlékezetes Nagy Olivér rohammal adtuk be a mattot. Mégis Debreceni játékát emelnénk ki. Jó felépítésű, megvan a kellő ütemérzéke, nem kapkod, de ami abszolút felkeltette a figyelmünk, az az átlag feletti játékintelligenciája. Össze kell rakni a batyut Kecskeméten, aztán irány külföld.

Koman Vladimir – Egyértelműen neki van a legnehezebb dolga, hiszen jó részt rajta áll a támadójátékunk léte, vagy holta. Kérje a labdát a két védekező középpályásunktól, ugrassa ki a szélsőket, találja meg négy védő közt Németh Krisztiánt. Kicsit mintha még maga is keresné az igazi játékstílusát, gyakran csak másod-, vagy harmadszándékból passzol, de ez csak rutin kérdése, nem kell a jónál is jobb megoldásokat keresnie. A középpályáról játéktempójával, és egyszerűnek tűnő, de zseniális ütempasszaival emelkedik ki.

Németh Krisztián – Végre valódi csatárunk van. A Poolban vaskos izomkötegek jelentek meg rajta, robbanékony, kiválóan fedezi a labdát. Szinte az összes lövése kaput talál, de az olaszok ellen a lekészítései is kiválóak voltak, ráadásul a megfelelő egyensúlyban tartja a kettőt. Olykor a szemére lehet vetni, hogy sokat kommentálja a bírók ténykedését, de most hallgatott, mint a csuka, pedig ha két faultot befújt neki a derék norvég, már sokat mondunk.

Sajnos, Simont nehéz lenne beszuszakolni a kezdőbe, Sisa Tibor 60-40%-ban hátra osztotta a fékerőt, de mindenképp megnyugtató, hogy Némethnek megfelelő helyettese van. Kár volt azért a hebrencs sárgáért a németek ellen, a meccs végén megnéztük volna, mire mennek ketten egyszerre.

Szólunk még Gosztonyi Andrásról, aki mindössze 17 évesen stabil tagja a csapatnak, nála csak az a két évnyi fizikum hiányzott, hogy meghatározóbb szerepet tudjon  vállalni. 

A hazai selejtezőn még csak ismerkedtünk a csapattal. Azóta a posztokhoz nevek, a nevekhez arc és játékstílus is társult, megismertük a magyar labdarúgás első vonalas utánpótlását. A válogatott már holnap (csütörtökön) hazaérkezik, 15.30 - 17.00 óra között az MLSZ székházánál (Budapest 1112, Kánai út 314./24.) lehet tolongani az ünnepléshez.

Ritka, szinte nem is létező alkalom, hogy az MLSZ méltatására ragadtathatjuk magunkat. Igaz, a mostani eset mindössze csepp a tengerben, de értékelendő, hogy valakinek eszébe jutott  a meccsre ellátogató Szurkoló is, így a szövetség kontójára lehetett megtekinteni a  az elődöntőt, mi több, egy alkalomra szabott pólóval is gazdagodott az ember.

Zárásként az ifjúsági bajnokság legjobbjai az MLSZ meglátása szerint:
 
U19-es bajnokság:
Az év edzője - Tamási Zsolt (MTK Budapest)
Az év játékosa - Gosztonyi András (MTK Budapest)
Fair-Play verseny – Sopron FC

U17-es bajnokság:
Az év edzője - Petres Tamás (MTK Budapest)
Az év játékosa - Tischler Patrik (MTK Budapest)
Fair-Play verseny - Pécsi MFC
 

79 komment

Címkék: h u válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr34582937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidmoyes 2008.07.24. 09:46:56

Az ilyen vereséget utálom a legjobban. (persze mindig ezt mondja az ember :)) A 93. percben majdnem kiugrottam az erkélyajtón..(egy 6.5 kg-os gügyögő "súlyzóval" a kezemben)
Végre stabilak voltunk, erősek és nyerni akartunk. Sajnos az előrejátékban mintha fejben nem lettünk volna ott eléggé. Majd legközelebb.
BRAVÓ srácok!
Mé' nem holnap kezdődik a VB? :)

Contitius 2008.07.24. 09:56:24

Gratulálok a srácoknak, nagyon szép menetelés volt!
Egyetlen hiányérzetem a gól miatt volt tegnap. A helyzetek megvoltak, de nem volt meg az a plusz (meg a mázli!), ami a spanyolok ellen segített. Sajnos a német meccshez hasonlóan nem nagyon nyertünk csatákat a labdákért, keveset ütköztünk. Kicsit több akarat kellett volna még.
Kár, mert megérdemeltük volna, hogy döntőt játszunk!
Más: Hiába, az olaszokat szeretik a bírók: lásd 16-oson kezezés, meg Németh többszöri eltakarítása bűntetlenül!

giacinto 2008.07.24. 10:18:32

Az Eurosport menjen az anyjába. inkább az ostoba körözgetést közvetitették meccs helyett. mondjuk vannak, akik szerint Mo-n több embert érdekelt a Dopping de France mint a magyar válogatott. LOL!

giacinto 2008.07.24. 10:21:15

egyébként a VB hány csapatos (16? 24? 32?) és milyen csapatok jutottak ki? lehet már tudni? az európaiakat tudom.

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2008.07.24. 10:24:22

Nagy-nagy gratuláció a srácoknak, öröm volt olvasni a híreket (látni, sajnos egy meccset sem sikerült), és beleélni magamat, hogy hamarosan újra lehet rendes magyar válogatottunk. Csupa tehetséges gyerekkel van teli a keret, és vannak még páran, akik most nem lehettek ott (Dudás, Kádár), azaz van verseny, és van választási lehetőség. Remélem az MLSZ-ben vannak, akik felérik ésszel, hogy nagyon oda kell figyelni erre a generációra (meg a következőre), mert most van itt az esély, most kell megragadni!

davidmoyes 2008.07.24. 10:35:42

giancinto.
A33.perctől azért ment élőben.
azért én is anyáztam. :)

corporal clegg 2008.07.24. 11:23:25

Persze ha U-16-os női Curling megy, azt nem szakítanák meg még véletlenül sem...
Nagyon perverz egy társaság ez az Örószpor.

kroos 2008.07.24. 11:29:55

Várhidi urtól most megkérdezném hogy a Grosseto is jobb mint a Sampdoria?

ZenZo 2008.07.24. 11:30:27

Nagy grat a srácoknak, és persze ahogyan heinrich is írja, most még nehéz örülni a 3. helynek, de már ez is nagy előre lépés a mi labdarúgásunkban, olyan, aminek tényleg örülni lehet. Kérem, magyar harmadik hely az EB-n, az olyan eredmény, aminek már réges-rég nem örülhetett az itthoni egyszeri futballszurkoló. Sajnos túlontúl sok csalódás ért minket mostanság, még az olaszok, görökök s egyéb mérkőzések mellett is. Jó látni, hogy egy olyan generáció van feltörőben, akinek lehet keresnivalója a nemzetközi porondon, és nem csak barátságos mérkőzéseken vagy Azerbajdzsán ellen. Persze igazi véleményt majd csak a VB után alkothatunk, de jó előjel ez.

the real 2008.07.24. 11:36:38

Doppingolhattak volna egy kicsit többet, hogy egy félórával hamarabb célba érjenek... Így elég dühös voltam.

Azért a vb-n még több esélyünk lesz a továbbjutásra a csoportból (24-ből a 16 közé, egyébként még csak az európai kvalifikáltak vannak meg), utána meg már minden lehet.

Ja, én német-olasz döntőt vártam. Igaz, Bécsbe :) Most meg magyar-csehet.

giacinto 2008.07.24. 11:37:45

tavalyi U20-as vb-n 24 csapat volt, 6 európai, 4-4 dél-amerikai, ázsiai, afrikai, concacaf-ország + házigazda + 1 óceániai csapat. 4 db 6-os csoport volt.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.07.24. 11:49:49

Én is csak gratulálni tudok a srácoknak! Nagyon örülök, hogy végre van valami a magyar fociszerető szeme előtt ami hazai és a nemzetközi versenyben is felveszi a versenyt.
Kicsit sajnálom, hogy ennyire védekező focit játszottunk, sokszor már úgy éreztem, hogy mi jobban játszuk az olasz stílust mint maguk a névadók. A távoli és közeli kísérletek is nagyon veszélyesek voltak és kis szerencsével mi megyünk tovább.
(Az Eurosport meg tényleg mehet a p*csába, egyszerűbb lett volna kiírni a végeredményt, ehelyett meg még a buta interjúkat is leadták!! grrr)

neeskens 2008.07.24. 12:04:04

Hatalmas gratuláció a srácoknak!

Rengeteg pozitívumot fel lehetne sorolni, szerintem Gulácsi,Szabó,Szekeres,Korcsmár,Gosztonyi is hamarosan helyet követel magának a nagyválogatottban.Bízom benne,hogy sikerül mindegyiküknek hamar külföldre szerződni.Németh Krisztián pedig szerintem olyan magasra juthat,ha így fejlődik,mint utóbbi 20 évben egy magyar focista sem.Elnézve a játékát már a Liverpool nagycsapatát sem tartom elképzelhetetlennek, de hogy stabil Premier League-s csatár lesz, az szinte biztos.Kiválóan fedezi a labdát, gólérzékeny,jól cselez és mostmár messziről is hatalmas löketei vannak.

Ami picit negatívum, hogy - főleg a második félidőben - a jobboldali védekezésünk nem volt rendben, sajnos ebből lett a gól is.Illetve nem értettem Sisa Tibort - minden tiszteletem amúgy az övé - hogy miért várt olyan sokáig a második csatár behozatalával.

danesdzsu2 2008.07.24. 12:23:10

Ha már többedszerre is olvasom, akkor:

A Eurosport hülye lenne, ha megszakítaná a Tour egyik hegyi szakaszának közvetítését holmi U19-es meccs miatt. Már az egy csoda volt tőlük, hogy az eredményhirdetést nem várták meg.

Egyébként, bár a verseny neve kört jelent, egyetlen szakaszon szoktak körözgetni, és az nem akkor volt.

drani 2008.07.24. 12:23:34

Nem tudom, csak tippelem, hogy nem a magyar Eurosport-stúdióban döntik el a közvetítéseket. És ha egész Európában mindenhol ugyanaz megy, nem csodálkozom, ha a Tour királyetapját vetítik az U19 EB-elődöntő helyett.

Egyébként szerintem az olaszok jobban játszottak, főleg Forestieri beállítása után. Az a srác nagyon komolyan tolja.
Nálunk fő hibaként a passzok pontatlansága tűnt fel. Főleg az íveléseknél. Valamiért állandóan ívelgettünk ennek ellenére is. Koman nekem nem volt most meggyőző, de még nem nagyon láttam játszani. A jobb oldalunkon nem tudtuk megfogni a támadásokat, nem tudom, hogy a Nagy Olivér hiánya volt-e az oka vagy mi. A cserecsatárunk bűnrossz volt. Németh viszont tényleg nagyon jó, klasszis lehet belőle. Megtartja a labdát 2-3 ember között is, bárhonnan rá tudja lőni, gyors.

vargasanyigól 2008.07.24. 12:35:42

Valaki végre megköszönné Várszegi Gábornak hogy csinált egy EB-3-ik csapatot?

Ez a harmadik hely mindenekelőtt neki és az akadémiájának köszönhető!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.24. 12:50:48

"Az ilyen vereséget utálom a legjobban." (davidmoyes)

Én nem. Én az olyan vereséget sokkal jobban utálom, amikor a 90. percben még mi vezetünk, aztán két perc alatt kapunk két gólt, és 1-2 a vége.

Két nagyjából azonos képességű csapat meccsén nyert az egyik. Nagyon nem világvége egy Eb-bronzérem... :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.24. 12:52:53

@danesdzsu2:

Nagyon utálom és unom a kerékpárt, de ebben teljesen egyetértek veled. Gondoljunk bele, hogy pl. egy franciaországi Eurosport-nézőt mennyire érdekli az egyik, és mennyire a másik esemény...

davidmoyes 2008.07.24. 13:22:37

"Én nem. Én az olyan vereséget sokkal jobban utálom, amikor a 90. percben még mi vezetünk, aztán két perc alatt kapunk két gólt, és 1-2 a vége."
Helyt adok.:)
Emlékszel Japán ellen az olimpián?
Azért maradtam fent hajnali 3-ig!!!
Azt hittem tökön szúrom magam :D

drosiii 2008.07.24. 13:33:36

Hát nem semmi egy szakasz volt a tegnapi. Velits a hegymenetben nagyot alkotott, de a végére a CSC is amilyen taktikával kiállt. Próbálták visszafogni valahogy Evans-t, aztán majd ma kiderül mennyire sikerült. Kommentárok el sem akarták hinni, hogy a CSC Sastre-nak akarja a srága trikót.

grat az u19-eseknek. csak így tovább

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.24. 13:33:57

Ja, ja, davidmoyes. Annál undorítóbb nincs, mint úgy kikapni.

(Nekem a '99-es BL-döntő is hasonló élmény volt, bár ott azért annyira nem voltam elfogult.)

kamuka 2008.07.24. 13:34:28

Én az olyan vereséget utálom, ami után nem lehet emelt fővel távozni (mert annyira pocsék volt a játék). Viszont most emelt fővel jöhetnek haza a fiúk Csehországból, és nem utolsósorban bronzéremmel. Én azt mondom, veszíteni tudni kell, és ez most egy szép vereség volt. Két egyformán jó csapat (na ezt is de régen lehetett magyar-olaszra írni) játszott, és csak az egyik nyerhetett. Most az olaszokon volt a sor, de lehet (és remélem, lesz) ez még ennél is jobb. Gratulálok a fiúknak, csak így tovább!

horas 2008.07.24. 13:35:00

Nagyon jók voltak a gyerekek,kis szerencsével tovább juthattunk volna azt kell,hogy mondjam mi uraltuk a játékot,de fekete srác meg a Forestieri ők azért már egy következő lépcső fok.Nálunk van 3 4 ember aki nagyobb klubnál van náluk meg mindenki milan,samp,juve...van olyan aki az Nb III ban játszik és kis mákkal nyerhettünk volna,ugyhoyg sztem leszohatnak a kis digó buzik!!hajrá magyarok!!!!!!!!4

horas 2008.07.24. 13:40:47

Az első félidőben símán jobbak voltunk,a másodikban a 60 perc környékén már éreztem,hogy fáradnak csapkodó lett a játék,és már nem tudták úgy felvenni a forestet,én akkor kettős cserével egy kicsit meghajtottam volna a meccset,de így se a kis digókon múlt...utolsó perc kapufa... Koman egy kisit túl vállalta magát,,sztem többet kellet volna beindulni,nem osztogatni néha céltalanul,meg a jobb szélső gyerek már nagyon fáradt volt a II.félidő közepére-aki rúgta a kapufát...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.24. 13:41:22

Én úgy gondolom, az első félidőben egyértelműen jobbak voltunk, a második félidő meg kiegyenlített volt. Nem baj, hogy a szerencse inkább a spanyol meccsen volt velünk, ha nem így van, talán nem is beszélhetnénk az elődöntőről.

Egyébként számomra meglepően jó színvonalú az eb, látszik, hogy ezek a játékosok már majdnem felnőttek. Nagyon sok jó játékost láthattunk, de az igazán nagy csillag ígéretét (amit pl. a tavalyi U-17-es EB-n Bojan Krkicen kilométerekről látni lehetett) talán csak Némethben és Necidben látom. A németek pl. nem azért ilyen jók, mert kiemelkedő sztárjuk volna, hanem mert olyan szinten játszanak, mint egy felnőtt csapat.

Amúgy Egyiptom előtt én még másra fogok figyelni, sorrendben: Villareal, Rangers, Valarenga, Lazio. Ezek a Liverpool hátralévő felkészülési meccsei, és Németh biztosan, Simon talán-talán, Gulácsi pedig esetleg egy félidőre lehetőséget fog kapni. Hát hajrá, lehet tovább bizonyítani.

calcio_di_rigore 2008.07.24. 13:43:58

Szokásos. Most majd jöhetnek a dumák, hogy jók voltak a srácok és megérdemelték volna, csak közben a focit még mindig gólra játsszák.
Azért jó lenne ha ez a korosztály felnőttkorban is elérne valamit, bár sajnos a különbség később jön ki. Okakacsukán szarrá röhögtük magunkat amikor a Róma felnőttben játszott, mégis tegnap alaposan kijött a fizikai fölénye (és talán taktikai is) pl. Némethhel összehasonlítva.

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 13:49:21

Okaka Chuka? Ne nevetess már. AZ egyetlen dolog, amit tud, az az, hogy fekete, emiatt fizikálisan még durván veri a korosztályát, de a játékhoz annyi esze van, mint egy darab szénnek. A taktikai fölénye abból áll, hogy rohan?

Amúgy brávó, természetesen most is van, aki csak fikázni bír, bár hogy a meccset nem láttad, arra fogadnék..

calcio_di_rigore 2008.07.24. 13:54:01

drosiii, nem akarták ők Sastrénak a sárgát, csak bebiztosították magukat, ha hátul Schleck nem tud mit kezdeni Evans-szel (és nem tudott), akkor legalább Sastre legyen ott. De ez szerintem a B-terv volt. Valverdét sajnálom, hogy összelapátolt korábban egy 4 perces hátrányt, így már szinte hiába ment.

Na de ez itt OFF, egyébként biztos egész Európában hőzöngtek, hogy Tour királyetap helyett mér' nem a focistapalántákat adják.:))))))))))

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 13:56:40

Ja, a drogosok valóban nagyon fontosak.

horas 2008.07.24. 13:56:44

nag válogatottba a Gulácsi t azt a Szabó gyereket,a kis Gosztonyit meg Arsenalba,vagy Poolba minél elöbb és akkor lesz egy Huszti,Dzsudzsák féle jobbosunk is!!!!!!ezeket a a gyerekeket kell nyomatni nem a Fülöpöt meg a Priskint meg a Ferenczit nem játszottak meccset féléve
azt ők játszank eb selejtezőt...

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 13:58:05

Egyetértek, kivéve Szabó-val, aki sajnos lassú, körülményes, pontatlan, egyszóval a csapatunk leggyengébbje.

calcio_di_rigore 2008.07.24. 13:59:31

Paul, abból hogy széthúzta a védelmünket, és nem állt le birkózni középen, nézd meg honnan jöttek az olasz támadások, vagy éppen a gól. Ha valamit megtanítanak neki Rómában akkor az a taktikai felkészítés, ebben nyugodt lehetsz. Attól függetlenül hogy tényleg buta játékos, ezt mutatta egy lesrefutása hatalmas gólhelyzetben.

Nem fikáztam, így is többet mutattak a srácok mint amit vártam, az meg hogy Te mire fogadnál, pont nem érdekel.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.24. 14:04:08

Szabóval az egyetlen gond, hogy nem elég gyors, de pontatlannak éppen nem mondanám. Nem volt rossznak nevezhető teljesítmény a csapatban. Én még Nagy Olivért emelném ki, aki (támadó!) középpályásként olyan szinten játszott jobb-bekket, hogy tátva maradt a szám.

drosiii 2008.07.24. 14:05:34

calcio, azért írtam, hogy a végére. Amikor hagyták meglépni Sastre-t és a néhány támadási kísérlet csődöt mondott, akkor már lehetett látni, hogy ezt próbálják meg. Csak Ullrichot sajnálom, hogy visszavonult, simán ott lenne a helye. Vinnokourov hova tűnt, nem tudod véletlenül?

drosiii 2008.07.24. 14:08:34

drogosozni meg nevetséges, mert nem semmi munka áll mögöttük, bár tény, hogy elég nagy százalékban doppingolnak. Kolonics is ahogy járt. Remélem visszaszorulnak ezek a dolgok..

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 14:10:50

Ejjha, szóval taktikailag érettebb, mint pl.: Németh, mert felismeri a vonalat, és képes azzal párhuzamosan futni. Meggyőztél, visszavonulót fújok.

Mi egy csatárral játszottunk, az olaszok meg kis túlzással 3 (Okaka, Paloschi, Forestieri, bár utóbbiba bele lehet kötni, hogy támadó kzp), tehát Németh kénytelen volt középen játszani, már csak azért is, mert középcsatár...

andree 2008.07.24. 14:14:14

drosiii, calcio: Köszönöm! Negyedszázados rejtélyt oldottatok meg. Tényleg van olyan ember, aki nézi és értelmezi a biciklis közvetítéseket. Én azt hittem olyan időkitöltők a nyári sportínségben, mint a délelőtti műsorok a kereskedelmi tévében. (Ugye számomra a séma is hasonló: Két unalmas műsorvezető és nulla esemény)

Amúgy meg hatalmas grat. a srácoknak. Évek óta először ültünk le úgy egy válogatott meccs elé haverommal, hogy komoly célért küzdött a csapat és esélyesek is voltunk. És nem is úgy keltünk fel, hogy "picsába nem sikerült bemákolni", hanem azzal, hogy milyen szerencsések az olaszok.

drosiii 2008.07.24. 14:18:26

andree, nálunk 20an nézték a tourt... De most nem hiszem, hogy az első fél óra miatt kell problémázni. Ha a foci van előbb, akkor azt adták volna végig és akkor a tour 6 óra tíz percéből maradtunk volna le az első fél óráról. Akkor sem lett bajom, de a befutót, hadd lássa már szerény személyem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.24. 14:19:21

"Két unalmas műsorvezető és nulla esemény" (andree)

Ja, ja. :-)

Amit a tegnapi meccsről írsz, abban is teljesen egyetértünk.

calcio_di_rigore 2008.07.24. 14:22:56

Vino lebukott at Astanánál (gyakorlatilag ezért nem indulhat most az Astana, Contadorral és Klödennel) és visszavonult. Ja, Ullrichot én is sajnálom, kedvencem volt, hiányoznak a pár évvel ezelőtti nagyok, az Armstrong-Ulle csaták. Egyébként azok drogosoznak, akik még életükben nem láttak egy szakaszt sem, csak a sporthírekből hallották hogy ott doppingolnak. Mindegy, gondolom ők az olimpiát sem nézik majd.

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 14:23:51

drosiii

Ullrich és Vno is visszavonult már, miután mindlketten buktak doppinggal, meg amfetaminnal.

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 14:27:21

Bocs, utolsó off.

Nem, pont azért drogosozom, mert végignéztem már 6-8 tourt, girot, meg egynapost. Furcsa, hogy te, aki szintén követed, nem látod be, hogy Mindenki tolja a cuccot orrba szájba, egy tiszta győztes sem lehet mondani az elmúlt 5 évből, akiről ne derült volna ki valami.

drosiii 2008.07.24. 14:30:31

Melyik a nem sportszerűbb: doppingolni vagy színészkedni a focipályán? Annyi pro és kontra érv van. De pl Kolonics esete. Szerinted ő mennyire volt hibás?

Paul Newman Jr. 2008.07.24. 14:35:30

Kolonicsot (RIP) ne keverd már ide lécci, fogalmunk sincs, mi történt vele, de ha tényekkel tudsz szolgálni, ne habozz.

Doppingolás vs. szinészkedés???? Ez komoly? Maradjunk annyiban, hogy az egyik törvényeket sért és emberek halnak meg miatta, gondolom kitalálod melyik az.

drosiii 2008.07.24. 14:39:07

Doppinggal magának árt, színészkedéssel másnak. Egyiket sem helyeslem. És én is elvetem a doppingot, sportolóként. Ha Kolonicsot nem keverjük bele, akkor kiről tudsz, hogy dopping miatt halt volna meg? (más tényezők nélkül)
Kolonicsról amit tudok, azok a tapaszok.. Én azt is doppingnak mondom, mert nagyobb teljesítményt lehet elérni vele (és nem is egészséges). Más kérdés, hogy ő erről mennyit tudott.. nyugodjon békében

calcio_di_rigore 2008.07.24. 14:39:18

Paul, mindegy hagyjuk az Okakacsuka témát, én nem tudom így leegyszerűsítve nézni a dolgot, ez persze lehet hogy az én hibám.

Tour: Ha én tolnám a cuccot, akkor is kb. 1000 méterig bírnám velük meló nélkül. Engem is zavar a dopping, de mit csináljak, szeretem ezt a sportot, és a sportértékét sem lehet letagadni. Ha más nem, már csak a tájak miatt érdemes nézni, elképesztő.

andree 2008.07.24. 14:59:25

Drosiii: A dopping önmagában az egész sportnak árt szerintem. A reális eredményekhez 20(vagy több) évvel vissza kéne állítani a világcsúcsokat jópár sportágban. A tour ebben a tempóban jelen körülmények között teljesíthetetlen tisztán emberi teljesítménnyel. Szerintem senkit sem zavarna ha pár nappal tovább tekernének, de ez megszünt akkor, mikor valakik elkezdtek doppingolni. Vannak sportágak ahová nem tudják a szülők levinni úgy a gyermeküket az első edzésre, hogy ne tudnák: csak akkor érhet el benne bármit ha telenyomják minden szarral.

mickeyknox 2008.07.24. 15:05:03

asszem párizsban döntik el, hogy mi mit látunk... ezek után a túrdöfransz közvetítés általában nem nagyon szakad félbe :)

brassmonkey12 2008.07.24. 15:16:32

Szeretném elmondani hogy minden profi sportban ott a dopping,egyedül a kerékpár harcol ellene,2 éve volt egy kerékpáros dopping botrány amely során felmerültek real madrid illetve barca játékosok is csak ott eltüntették a dolgokat,hova örülünk,ez olyan torna mintha egy klubcsapat játszon volna a szezon elött egy tornát,attól most hogy szereztünk egy bronzérmet,ezekből nem lesz mindegyik fantasztikus futballita,talán kladigymir vagy kicsoda(ha itthon sztár akar lenni itt az idö beruházni egy normális névre)és németh,

brassmonkey12 2008.07.24. 15:17:50

amikor a vb-n kikapnak ugandátol már egyböl temetni fogjátok öket nem fogtok lázadni tour de france ellen

mickeyknox 2008.07.24. 15:24:43

brassmonkey:

jaja, abban a botrányban gyakorlatilag az összes sportág felmerült, amiben spanyolok vannak :) dr fuentes segített mindenkinek, ahol tudott...
minden sportágban doppingolnak, csak van, ahol újabb és jobb szerekkel. észrevehető, hogy azok a sportolók, amelyek az adott sportág legjobb bajnokságaiba kerülnek egy relatív gyengébből, az első évben csak szenvednek, majd a második évtől (10 kiló extra izommal felvértezve) kezdenek el jó teljesítményt nyújtani.

akron99 2008.07.24. 15:26:15

Heinrich

Debreceni már összerakta a batyut Kecskeméten, visszatért kölcsönből nevelőegyesületéhez a Honvéd-hoz. Az összeállításban is ott a neve mögött...
De remélem, hogy tényleg előbb-útóbb irány külföld!

BruceWayne 2008.07.24. 15:57:46

off: ennél a tour de france bohóckodásnál még a curling is izgalmasabb....

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.24. 15:58:48

Remélem annyian lesznek Egyiptomban, mint most odakinn!

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2008.07.24. 16:08:44

brass: nem fognak kikapni ugandától, mert uganda nem fog kijutni (nem úgy, mint mi, akik már ott vagyunk), és ide zömmel nem olyanok írogatnak, mint Te, akik egyrészt semminek nem tudnak örülni, másrészt: csak addig szeretnek egy csapatot, amíg az nyerésben van.
Más: az Eb-bronz számomra két dolgot tett még világosabbá: 1. a magyar srácokkal tényleg velük születik a tehetségük, ha ilyen közegben, ilyen szervezeti, szakmai és infrastrukturális háttér mellett (kivéve a S.K. Akadémiát) ilyen játékosokat sikerült kinevelni. 2. A hazai bajnokság a legjobb matériát is tönkreteszi, azaz legkésőbb 20 évesen el kell innen húzni, és akkor lehet belőlük megbecsült focista bárhol Európában.

wynarsky1 2008.07.24. 16:28:16

Ezt a Németh gyereket most kellene nagyon eldugni a nyilvánosság elől, nem úgy mint a Szávay Ágit...
Hagyni, fejlődni, dolgozni, edzeni, aztán, majd ha a PL-ben veri a gólokat, akkor sztárnak kezelni, mert egyelőre még csak egy szorgos, tehetséges srác. Amúgy szép volt fiúk..

kroos 2008.07.24. 16:29:37

,,csak addig szeretnek egy csapatot, amíg az nyerésben van." szerintem brass-nál pont nem igy van és ezt is akarta mondani hogy hirtelen rengeteg lett a válogatottért szorito drukker.Mig pl a moldva elleni vereség után Brass egyedül sörözött egy krimoban és megfogadta hogy leszünk mi még VB-n.

horas 2008.07.24. 16:43:41

Visszatérve sztem meg a Szabó gyerek látszatra télleg otromba robosztus körülményes emberke...de sztem jó megoldás lenne a mostanság gyengélkedő Vass,Tőzsér helyett,és a Németh által vissza tett labdát hány ember között lőtte át és mennyivel ment mellé(!!)ahhoz képest,hogy milyen ügyetlen egyesek szerint.ő benne látom a mi Makelele-nket

horas 2008.07.24. 16:46:40

mert a Dzsufszák Hajnal vonal nem nagyon fog leütközni senkit,nehogy kikerüljön a klub csapatkezdöből

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2008.07.24. 17:04:44

Akkor brass-tól bocs, de, amit írt abból pont az ellenkezője jött le - szóval, még egyszer bocs. moldva után pedig sokan ittak egyedül, én spec. otthon, mint sok más hasonló meccs után...

Azazello007 2008.07.24. 17:24:00

Először is nagyon nagy gratula a srácoknak! Jó végre ilyen magyar csapatnak szurkolni.

És off: elég képmutató dolog "drogosozni", illetve döbbenten konstatálni, hogy hát bizony a kerékpárosok nagy százaléka (mind) doppingol, amikor nézzük meg, hány versenyen KELL indulniuk a reklámok és a csapatérdekek miatt. Hogy lehetne ezt másképp bírni? Egyszerűen túl sok a verseny, túl nagy a teher. Ezen kéne elgondolkozni. Régen tényleg tisztább volt a sport, mert nem a pénz és a reklámérdekek diktáltak.

És csak úgy csendben megjegyzem, hogy valószínűleg a focisták nagy része is orrba-szájba anyagozik, csak szerencsére ott annyira nem számít, mert a tehetséget nem pótolja semmilyen cucc.

horas 2008.07.24. 17:27:42

nemtudom sztem a kutyát nemérdekli ez a sok biciklis
ecet a rokonkoat meg akik ott laknak ordítanak h benne legyenek a tvben..ennyi...

pocak 2008.07.24. 17:28:02

www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N160632080724-1149.htm

No, a Liverpool vett egy 19 éves francia csatárt az első csapathoz, ráadásul most nagyon nyomják a 17 éves Pachecót (aki Voronyinnal kettesben állítólag nagyon jól nyomta eddig a preseasonban), úgyhogy Krisztiánnak fel kell kötni a proverbiális textíliát rendesen, ha visszamegy a szabi után, amit most gondolom, azért kap. (Torresék pl. holnap állnak edzésbe.)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.24. 17:40:04

pocak

N'Gog más típusú csatár (targetman), inkább Crouch "helyére" vették.

Pachecóról meg az derült ki a pre-season meccseken, amit eddig is lehetett tudni nagyjából: elképesztően tehetséges srác, de a nagycsapatba még kisfiú. Németh egyértelműen előtte van a rangsorban, remélem ezt lesz alkalma megerősíteni a hátralévő meccseken.

pocak 2008.07.24. 17:48:18

Persze, bedobás, meg várható is volt, hogy hoznak valakit a Crouchosaurus helyére, meg nem is gondolta senki, hogy Németh stabilan az első csapatnál lesz. Pachecóval szemben meg az is nyilvánvaló volt, hogy elsőbbséget élvez a tarcsiban, szóval tök igazad van, csak épp olvastam, és illet ide, linkeltem hát.

De akkor már valami komolyabb csatárt kellett volna venni talán, így elsőre N'Gog nemigen lehet jobb Krisztiánnál, legfeljebb tapasztaltabb. Tavaly 18 bajnokin egy gól Biztos ő kellett Torres mellé? Ne má.

petrov144 2008.07.24. 18:21:37

Én örülök hogy jól ment a gyerekeknek az eb-n, sok megfigyelő nézelődött biztos vagyok a még otthon lévők közül lesz aki kap ajánlatot külföldre. Az ilyen pénzek (is) működtetik az akadémiát..
Németh dolga meg nagyon nehéz mert fiatal még ő a poolba, ahová kész klasszis csatár kell az eredménykényszer miatt. 1 kölcsönjáték alatt kisebb csapatban (a tarcsi helyett) lehet jobban megmutatná mit tud

drani 2008.07.24. 19:20:01

mikor lesz az egyiptomi vb?

szerintem amúgy Némethnek 1-2 évet még várnia kell majd az első csapathoz.

brassmonkey24 2008.07.24. 22:56:36

tisztázzunk egy két dolgot,ezekből az U19 srácokbol csak egy kettö lesz világsztár,egy egész csapat nem lesz,pontossan ezért nagy futballhatalmánainak lehet nincsenek ott a döntöben,de van egy két világsztárjük aki mindig felnő és így fog kialakulni egy válogatot,példa ebböl az u19 csapatbol mondjük németh,koman és gulácsiból felnött válogattotak lesznek,ezek mellé fognak feljönni az u17böl veres jancsi és jankuvocsics pál,így müködik külföldön,nem egy egész u19 csapatból lesz válogatott,ezért vagyok szkeptikus és a magyar fiatalok hajlamosak elkallodni,

rizla 2008.07.24. 23:09:14

brassmonkey annyira durván összevissza beszélsz, hogy fizikai fájdalmat jelent olvasni. "van egy két világsztárjük aki mindig felnő és így fog kialakulni egy válogatot" ",ezekből az U19 srácokbol csak egy kettö lesz világsztár"
világos.

BruceWayne 2008.07.24. 23:11:02

jó ha 1 az lesz. ügyesek meg minden, de hány tehetségünk volt az utóbbi 20 évben aztán abból hány világszár lett?

kroos 2008.07.25. 08:08:23

Én is ezt mondom,kezeljük helyén a dolgokat.
Szeretném felhozni ismét Fischer Pali-t aki az Ajaxban az elsö 16 meccsén 10 gól-t lött aztán mi lett belöle?
Nagyon szép ez az eredmény de nem egyenes ut egyik csapat-hoz sem.Németh-nek meg jót tenne ha felnött bajnokin is tudna játszani mert igy nem lesz jó.......

danesdzsu2 2008.07.25. 08:39:59

" Paul Newman Jr. 2008.07.24. 14:27:21
Bocs, utolsó off.

Nem, pont azért drogosozom, mert végignéztem már 6-8 tourt, girot, meg egynapost. Furcsa, hogy te, aki szintén követed, nem látod be, hogy Mindenki tolja a cuccot orrba szájba, egy tiszta győztes sem lehet mondani az elmúlt 5 évből, akiről ne derült volna ki valami. "

Értem, tehát szerinted a focisták egyszerűen csak ennyit fejlődtek fizikálisan az elmúlt 20 évben, az puszta véletlen, amikor edzés, meg meccs közben esnek össze holtan. Természetesen egyetlen focista sem bukna meg a kerékpáros stílusú doppingteszttel, így a focit továbbra is nézed. Ha nem lenne így, nem néznéd.

cheega 2008.07.25. 08:41:20

azert a default 1-0-as olasz gyozelem elott mi is ket 1-0-al jutottunk tovabb...
Egyebkent meg szep volt fiuk...

Bondi 2008.07.25. 14:02:51

Persze, megint a Kerékpár jön szóba. Szerinted a többi sportban mi történik? A fociban? Szerinted honnan van olyan fizikai állapotuk? Hogyan futnak annyit a meccseken? Úszás? Erről szerintem ne is ejtsünk szót, mert amit a Phelps művel, az már egyhén szólva is több mint pofátlan. Egyszerüen minden sportágban ott van a dopping, ezt el kell fogadni. Persze nem tetszik, de nem lehet tenni ellene, illetve lehet, de a dopping fejlesztése mindig előrébb jár, mint a kimutatása. És ha ezt nem látod be, pl Paul Newman jr, akkor nagyon elfogult vagy a foci irányába, vagy utálod a Kerékpársportot.

amc 2008.07.25. 14:13:29

" Nerazzurri 2008.07.24. 15:57:46
off: ennél a tour de france bohóckodásnál még a curling is izgalmasabb....

A curling még a kézilabdánál -aminek az eredményét általában a bírók döntik el- is izgalmasabb!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.25. 14:46:10

random érdekes adat: a gólszerző Forestieri beceneve "El Topa"

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.07.29. 07:32:03

vive le tour! már csak 49 hét :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.29. 18:25:17

"ennél a tour de france bohóckodásnál még a curling is izgalmasabb.... " (Nerazzurri)

De tényleg! Én a curlinget kifejezetten szeretem nézni.
süti beállítások módosítása