Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Knézy Jenő emléktorna - Zárszó

2008.05.18. 22:00 pancho_sanza

A bajnoki fordulók mellett egy másik sorozat is a végéhez közeledik. A Knézy Jenő emléktorna zárómondatai következnek. Volt itt minden, ami a hagyományos labdarúgás sajátja. Kiélezett küzdelmek, papírforma eredmények és meglepetések. Később az olasz labdarúgásból átemelt eredmény befolyásolására irányuló kísérleteknek lehetett szemtanúja a nagyérdemű. Mi nem száműztünk senkit a másodosztályba még akkor sem, amikor a gyanú bizonyossággá vált. Legvégül az egyik induló versenyző nyílt reklamációt fogalmazott meg felénk, amelyben kikérte magának, hogy kiesését az NST olvasóinak ízlése szerint ítéltük meg. A torna hiányozni fog. Olyannyira, hogy az űr betöltésére nem marad más lehetőségünk, mint egy újabb megmérettetést hívjunk életre. Egy olyat, amelyben a futball polihisztorát keressük. Mielőtt azonban rátérnénk az újabb torna részleteire zárjuk le az előzőt, amelynek végeredménye nem tartogatott meglepetést számunkra. Hajdú B. István nyert. Tovább után részletek:

A győzelem ténye nem igazán volt kérdéses, hiszen minden párharcában magabiztos fölénnyel utasította maga mögé aktuális vetélytársát. Egyetlen egyszer nsem merült fel, hogy nem ő lesz a továbbjutó. Kivéve talán a mi calciopolinkon, amikor Fülöp László szavazatszerző képessége hacker ismeretei domborodtak ki. Szerencsére a szavazómotor üzemeltetője segítőkésznek bizonyult és kiválogatta a gyanús voksokat, így a csalás sötét felhője is elvonult a torna fölül.
Fülöp László végül a negyedik helyen végzett, mivel a bronzmérkőzésen nem bírt Méhes Gáborral. Aki a szorosan elbukott elődöntő kudarca után összekapta magát, és meggyőző teljesítménnyel lépett fel a dobogó harmadik fokára. Nagyon szép eredmény ez tőle, hiszen egyetlen vereségét Faragó Richárdtól szenvedte el, aki egészen a döntőig menetelt. Reménykedjük benne, hogy a futball amerikai vállfajával barátkozó kommentátor visszatalál a gyökerekhez, és még sokáig szórakoztat minket. Még akkor is, ha jelenleg nem látjuk, miként nőhetne fel a magyar kommentátorok immáron koronázott királyához, Hajdú B. Istvánhoz.

Sok mindent nem lehet hozzáfűzni, annyira fölényes volt a siker. Már a hozzászólásokból is le lehetett szűrni, hogy komoly ellenvetés nincs szerepléseivel szemben. Sőt egy egyedi stílust honosított meg a magyar kommentátorszakmában, amelyet manapság már példaként állítanak a sportriportereket képző intézet növendékei elé. Számunkra meg nem marad más, mint a gratuláció, és a különdíjak elővezetése. Nagyon nehéz volt kitalálni, hogy pontosan kik érdemelnek bárminemű elismerést, így aztán megpróbáltunk csak az igazán megérdemelt díjak kiírását megvalósítani.

A legmegosztóbb személyiség Cristiano Ronaldo Különdíjat Horti Gábor nyerte.
Női olvasóink a legszebb kommentátor Oliver Kahn Luca Toni Különdíját Faragó Richárdnak ítélték.
A lesszabály beható ismeretéért járó Filippo Inzaghi Különdíját Fülöp László nyerte.
Az elfogulatlan kommentátort illető Raúl Gonzalez Blanco Különdíjat Horváth Ferenc Blanco nyerte.
A leglelkesebb kommentátornak járó Palik László Különdíjat Léderer Ákos nyerte.
A legszebb frizura, Pierluigi Collina Különdíját ifjabb Knézy Jenő nyerte.
A Knézy Jenő emléktorna legsportszerűbb kommentátorának Marco Materazzi különdíját egy meg nem nevezett kommentátor nyerte.
A legszebb kiejtés Ronaldinho Gaucho Különdíja Farkas Norbertet illeti.

Köszönjük a részvételt, a szavazást, a hozzászólásokat! Ezennel a Knézy Jenő emléktornát befejezettnek nyilvánítjuk. Mielőtt azonban bárkin is a szomorúság venne erőt, szeretnénk meghirdetni a Szőke Szikla kupát, amelyen Mészöly „megvezettek minket” Kálmán nem indulhat, hiszen olyan szinten kiemelkedik a honi futball közegéből, hogy az a torna létjogosultságát is megkérdőjelezné. Nem említjük most meg minden érdemét a magyar futball polihisztorának. Lesz még rá alkalmunk. Egyelőre csak soroljuk fel a jelenlegi indulókat. Kérés esetén a listát kiegészítjük, amivel csak a magunk dolgát nehezítjük tovább, hiszen egyelőre halvány lila gőzünk sincsen, mi alapján állítsuk fel az erősorrendet. Ráadásul a polihisztor keresése okán árnyékfordulókat is szeretnénk rendezni, elvégre itt nem csupán arról van szó, ki mit tud habogni egy mérkőzésről.

Puhl Sándor
Bánki Dodó
Telek András
Urbányi István
Várhidi Péter
Bozsik Péter
Nyilasi Tibor
Zombori Sándor
Kovács Kálmán
Nagy László
Tornyi Barnabás
Hajdú Attila
Bánfi János
Urbán Flóri
Hegyi Iván
Kiss László
Verebes József

138 komment

Címkék: szakértelem több mint foci knézy jenő szoke szikla

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr71475938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 01:55:59

"bedobásnál, ebben igazad van, Murányi, Bruchkner és Jakab is szeret itélkezni. És sokszor a saját prekoncepciójuk szerint ferdítik a tényeket." - na így!

Csöncsön, legutóbbi hozzászólásodban a lényegre tappintottál. Nyilasin látni ezt legjobban, nagyon sokszor mondaná, de nem teszi, inkább a vállát vonogatja meg szabadkozik. Pedig fiatal edzőként mindig megmondta magáét volt baja ebből elég, mégis tökös gyereknek tűnt, aki tudja mit akar. Mi maradt ebből, a bólogatás meg a valóban így van.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 02:05:52

Azért nekem hiányzik a versenyzők közül. Mészöly "fiatal barátaim lejöttek a fáról" Kálmán. Az sem probléma, ha névadóként nem nyer, hiszen egyszer Udo Jürgens is hetedik lett egy Udo Jürgens hasonmás versenyen.

d3vnull 2008.05.19. 02:12:50

Na, úgy látom bejött a dolog, a KJ torna első fejezetében írtam, hogy ilyen legyen, ezek szerint nektek is eszetekbe jutott :)

Itt most legjobbat kell választani vagy irritáció szerinti növekvő sorrendbe kell állítani a nevezetteket?

Ha az első, akkor szerintem bekötött szemmel kattintok, hegyiiván, tornyibarna, telekmanci olyan magasra rakja a lécet, hogy már nincs mérhető tartományban, ezért egyet nehezen tudnék kiemelni. Kapaszkodnak a lécbe ilyen dodók, meg urbánflórik még :)

agent bauer 2008.05.19. 04:05:14

popp,

Valóban így van!:) Nem mindig így kezdi amúgy Tibor, ne legyünk igazságtalanok! Többször is hallottam, hogy azzal nyitott: "HÁT valóban így van:))
Puhl Sanyi pedig mindig csak kitölti az előre bekészített szakkomentár űrlapját:" Kétségtelen tény,....ettől függetlenül.... más kérdés...összességében azt kell, hogy mondjam.."
Egyszer saját véleményéről így nyilatkozott: " a véleményem szuvenír szubjektív":))
Ivánnak csak a népszabis szóviccei idegesítenek, amúgy szeretem a stílusát, én őt tartom a legtöbbre, bár amikor elkezd a kvalitásokról és a braztlokról beszélni, akkor azért...
Zombi viszont a szívem egyik csücske: a Nissan-os szponzorlogós inggallér nagyon jól állt neki, és ahogy kiejti azt, hogy "méhhhrrrhhhkőzés", azt nem lehet eleget hallgatni. amikor igazán élesen szeretne megmondani akkor bármilyen szituációra, hírre kijelenti: "Egy egy vicc..hát ez azért vicces"..kábé ennyit tesz hozzá szakmailag.
Tornyi Barnának a bravúros átkötései tetszenek.Beszél valamiről (Fox autórentnél közben már izzanak a vonalak), egyszercsak azt mondja, hogy "miközben" és máris egy teljesen másik témát fejteget, aminek abszolút semmi köze az előzőhöz többnyire.
a Mágusról ha tudna valaki egy régi győri video-t a szakmai munkájáról..egyszer láttam egy öltözőbeli felvételt, tényleg Kálmánnal vetekedett. így fejezte be a félidei oktatást: "Meg kell nyerni a mérkőzést, gyerekek, mindenáron meg kell nyerni.Lehet menni a színpadra."

Docilemonster 2008.05.19. 06:51:50

A döntőt Várhidi-Hegyi kettős fogja "játszani", és én csak azért fogok mágnestábla Petire szavazni, mert annyira nem szeretem a brazilokat! És éljen Vass Ádám!

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.05.19. 07:45:48

Kedves Szervezők!

Szeretném jelölni a kor két legnagyobb futballpolihisztorát, az elsőt komolyan, a másikat csak úgy poénból, hátha:

1. Hevesi Tamás - női szövkap, szakedző, énekes, szakértő. Ő képes olyanokat mondani, főleg a zuhanyhiradóban, heti helyzetben, hogy még másnap is az értelmét keresem.
2 Ganxta "Argentína" Zoltán: bár sose focizott, nagyon komoly véleménye van mindennel kapcsolatban.

kambandi 2008.05.19. 08:09:42

Nem pont ide tartozik, de Urbán Flórinak nem tudom elfelejteni az ellenfél villámyors csatárairól alkotott "fekve egyik sem gyorsabb" véleményét (még játékosként, de tévéközvetítésben!). Kemény alapozás...

r_magpie 2008.05.19. 08:29:57

Nyilasi Tibi a valóbanígyvanozás mellett azért néha elengedi azt is, hogy "Én is így gondolom!"

Tényleg katasztrófa az egész, Spillert, Mocsait vagy az NFL-szakértőket hallgatva mindig belesajdul a szívem, hogy a fociközvetítéseknél még nem sikerült egyetlen értelmes embert sem a stúdióba hívni, talán Várhidi Petya volt ez alól a kivétel, rajte legalább látszott, hogy tudja, mi fán terem az olasz bajnokság.

Egyenként ki kellene elemezni, hogy mit csinálnak ezek szakértés címén.
Soha nem értettem, hogy Urbán Flóri komolyan gondolja azt, amikor lassítás közben kétszer elhadarja, hogy "a jobbszélső szépen ment el, beadta, a csatár nem találta el jól, nagy helyzet volt, majd talán legközelebb"?
A nagyképű Zomboriról a kedvencem, amikor egy Arsenal-Blackburn FA-kupa meccs szünetében egy-két éve azt találta mondani, hogy "a Blackburn taktikáját nem elemezném, azt mindenki látja".
Vagy Verebes mágus: "megmondtam, hogy Tezergé két percen belül gólt fog lőni"

Komolyan, ordítani tudnék attól, hogy a legtöbb "szakkommentátornak" fogalma nincs arról, kik vannak a pályán, és mit csinálnak, csak az ordas nagy közhelyeiket szajkózzák.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.05.19. 08:47:12

egyszer azért nyíl megkérdezte a várhidit németh krisztián ügyben, hogy akkor most ki is a szövkap? meg hogy ez a kisteleki meg az ifi kapitány neked milyen alapon mondja meg,h ogy kit igen s kit nem....
....az öreg nyíl értetlenül nézett és nem értette gyermeki egyszerűségével, hogy mi folyik itt...na ott zártam a szívembe

zomborin meg csak felhúzom magam,mint a francia foci doktora nincs normális kiejtése az OM, OL, GB három nagycsapaton kívül semmit nem tud és akkor odahívják, hogy szakmázzon, komolyan akkor már inkább engem hívjanak!

drosiii 2008.05.19. 09:23:30

szerintem igazán beférnének még az alábbi polihisztorok (főleg, hogy azokat keresitek - lényeg h ne csak a focihoz értsen):
-Csapó Gábor
-Fenyő Miki
-Ganxsta Zoli

KÁJZERSZÓZE 2008.05.19. 09:44:50

Csörszike: én Osasuna rajongó vagyok! No persze nincs harag, én sosem sértődtem meg. Most sem, hogy nem estük ki... :D :D :D :D

Dr House 2008.05.19. 09:53:30

Urbán Flóri pusztító előnnyel fogja hozni az első helyet...legalább ebben.. sporttársak ne fosszuk meg a "sikertől":D

Dr House 2008.05.19. 09:54:53

Jah és "SZŐKE SZIKLÁS" kép nagyon üt:D

drani 2008.05.19. 09:56:06

nagyon kevés, amit ezek a szakik nyújtanak, alig-alig mondanak érdekes dolgot. A nagy része közhely, semmi értelme. Más sportágaknál vannak rendes szakkommentátorok (pl. NBA), amiből tanulok. Fociban nulla. És a nagy riporter-győztes Hajdú B is idegesítő a rengeteg statisztikájával. Ki nem szarja le

KÁJZERSZÓZE 2008.05.19. 09:59:36

Ha már szakértőt keresetek, ezt az edzői nyilatkozatot tavaly olvastam véletlenségből: Borsod megyei I. osztály, labdarúgás 2007.09.16.:

link: www.boon.hu/hirek/im:boon:sport_special-megye1/cikk/tovabb-hengerel-a-cigand-egyuttese/cn/news-20070916-07474679

Szirmabesenyő-Cigánd 0-5 (0-3)
Szirmabesenyő, 100 néző, v.: Pásztor.
Szirmabesenyő: Samkó - Csipkés, Kollár, Rakaczki, Szuba, Tátrai, Urbán, Tóth L., Lasztóczi (Illovai), Tóth B. (Tóth I.), Zugrovics (Lénárt). Edző: Lasztóczi Péter.
Cigánd: Mata - Ablonczy, Csáki, Janikó, Králik, Nagy, Ocsenás, Terjék, Balla (Daruk), Dócs (Tóth J.), Hajdú (Bodnár). Edző: Nagy Gábor.
G.: Dócs, Ablonczy, Terjék, Nagy, Janikó. Jók: senki, ill. az egész csapat. Ifi: 6-1.

Lasztóczi Péter: - Felszippantott bennünket a Cigánd, mint Jim Morrison a kokaint... Sok sikert nekik a Magyar Kupában!

Nagy Gábor: - Nagyon jól zártuk a szerda-hétvége ritmust!

Az edzőnek érdekes elképzelései lehetnek, kérném a vetéledésbe benevezni!!!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.05.19. 10:03:39

Valaki nem tud esetleg egy NST reklámfeliratot varázsolni a Szőke sziklás képre? Mintha biztosítótűvel lenne ott...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 10:26:48

@popp:

Valóban így van, Nyilasin mindig érezni, hogy visszafogja magát. Mivel a közeg olyan, hogy nem mondhatja ki, amit gondol, egyfajta iróniába menekül. De aki figyel, az szerintem kihallja ebből a valódi véleményét is. Szóval, nálam ő nyeri a Szőke Szikla Kupát.

Zombori embertelenül idegesítő volt sokáig, semmit nem mondott, és az is hülyeség volt. Az utóbbi időben viszont mintha határozottan fejlődött volna. Egyre érdemesebb odafigyelni rá.

Walmer 2008.05.19. 10:52:05

Urbányi ma már inkább az ultragáz kategória, de régebben, mikor kezdett, azt hittem "valami megmozdult kommentátori fronton is". Volt valami hulladék Újpest - Fradi meccs talán (baromi nagy ködben játszották) és a stúdióba meghívott szakértők a félidőben azt kezdték boncolgatni, hogy jó ez a meccs, de hát ugye a köd, meg a pálya, meg a szél, mega..... Mire urbányi az egyik nagytudásút fébeszakítva valami olyat nyögött be, hogy "tényleg beszélni kellene a ködről, de nem arról ami a pályán van, sokkal inkább arról, ami a játékosok fejében leledzik". Azt hittem beszarok:-)

A legirritálóbb nekem Zombori "Lampard nagyon gyengén játszik" András. Ő szimplán egy barom. De Verebesen marha jókat tudtam röhögni a vébé alatt.

Az egészben az az érdekes, hogy majd' minden csapatsportághoz tudnak hozni olyan "szakértőket" akikről üvölt a hitelesség és olyan dolgokat mondanak, amiket nem biztos, hogy észreveszek. Ilyet fociban (vessetek meg), csak Várhidinél éltem meg. Nyíl, Puhl, Torny, meg a többiek a vicc kategória inkább.

Walmer 2008.05.19. 10:53:30

ja és nekem bejön a hegyi. Annak ellenére, hogy ki nem állhatja az angolokat, én meg ugye...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 11:14:34

@Walmer:

Igen, Urbányi vezette be azt, hogy a szakkommentátor mondjon olyat is, amit nem mindenki lát. Azóta tényleg ellaposodott, de a berajzolgatások ötlete alapvetően jó volt szerintem.

Bendeguzi (törölt) 2008.05.19. 11:29:19

en ugy velem ha szavazas lesz akkor a legjobbra kene szavazni. megsem szep fikazni. illetve a nyertesnek legalabb telleg joo. kapna ajandekba egy posztot az nst-tol a legjobb beszolasaibol legjobb meglatasaibol, de akar par fotot a szep hajarol , mosolyarol stb...

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.19. 11:44:04

amúgy ez az egész lófaszt se mond, csak amit a vak is lát-dolog nem is lenne olyan i(sokáig) degesítő, hozzá lehetne szokni, ha ilyen Zomborikon nem látszódna beszéd közben, hogy elhiszik: mondatukkal a világmegváltás határát súrolják. Nyilasin látszik, h kicsit kellemetlen neki az egész, amikor tud, csendben van. ezért ő kapásból szimpibb, mint bárki más. Hegyi a legidegesítőbb talán, mert neki a homlokára van írva, h szívességet tesz az országnak, amiért itt ül és elmondja a frankót. a sportklubosok meg a fogyatékos-kategória, de ebben sztem mindneki egyetért itt. (nagy lászló egyszer legalább 2percen át elemzett egy képernyőre kitett felállást és nem vette észre, hogy 10 játékosból áll a meccs előtt a csapat .)

Titi120 2008.05.19. 12:13:20

Ki az az alacsony, körszakálas szakkomentátor a Sport Klubon, talán valami Laci (netán a Kiss?), aki néha szokott értelmeset is szólni?

Picit hadarós.

d3vnull 2008.05.19. 12:28:58

Az Kevin Kurányi lesz... :)

Walmer : Zombori nem András, hanem Sándor. De tényleg majdnem tökmindegy :)

BruceWayne 2008.05.19. 12:33:01

KÁJZERSZÓZE 2008.05.19. 09:59:36

asszem ő nyilatkozta egy másik meccs után hogy "Rézből különbet hajlítok a mai játékvezetőnél"

ez komoly

Walmer 2008.05.19. 12:34:14

dv3null, bazmeg, igazad van:-)))
Szeretnék azonnali kivégzésemet kérni.

mócsing,

"Hegyi a legidegesítőbb talán, mert neki a homlokára van írva, h szívességet tesz az országnak, amiért itt ül és elmondja a frankót."

Azon túl, hogy szarrá röhögtem magam ezen, ellent kell, hogy mondjak. Én úgy érzem, ha nem a brazilokról kell beszélni, tényleg csak akkor dicsér, ha oka van rá és abszolót nem érzem rajta "a nagyon fasza gyerek vagyok" attitűdöt. Pedig nem nagyon kedvelem.

fatan 2008.05.19. 12:39:42

Üdv. mindenkinek!

Az utóbbi idők legjobb internetes cikksorozata (ha annak lehet nevezni) volt ez az emléktorna. Olyannyira, hogy azóta a baráti PES partykon nálunk már csak titianrik, léómésszik és ronaldinnyogaucsok futkároznak... természetesen Blanco Feri aktív emlegetése mellett. (És akkor a kolcsonérókról és a túriapartiakról még nem is tettünk említést). :)

Mint ősrégi madridista ÉN kérek elnézést Blanco Feri tevékenysége miatt. Az utolsó pár fordulóban már nekem is kínos volt hallgatni a teljesen szubjektív kommentjeit. Tegnap biztosra veszem, hogy a stúdióban ülve együtt hullámzott a Bernabeu népével.

Ami a Szőke Szikla kupát illeti. Teljesen egyértelmű (már csak a felvetést illetve a névadót nézve is), hogy a legdilettánsabb "szakértőt" keressük. Erős a mezőny. :) Nem is tudok dönteni a sorrend felől.

Ellenben a legvégén átadandó különdíjakra lenne pár javaslatom:

A legszebb kiejtésért járó Montágh Imre különdíjat Puhl "Tippmix" Sándornak adnám RonAldo, ZidAn, KArpin, Roberto KArlosz, KannaVáró valamint BALAKK nevének emlegetése miatt.

A legértékesebb reklámfelület Klapka "Vámházkörútkilenc" György különdíja természetesen Tornyi "virítsdalóvét" Barnabásé, köszönhetően a megboldogult Gianni Versace-t meghazudtoló változatossággal bíró ruhatáráért.

A legérdekfeszítőbb szakmai elemzések Fidel Castro díját Telek Mancinak szavaznám meg altatónak is beillő, monoton motyogása miatt.

A legobjektívebbnek járó Kudlik Júlia különdíj pedig Hegyinho Ivan de Lima kezében landolna. Bár Zombori "Ágyús" Sándor is erős esélyes lehetne.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 12:44:18

KAJZERSZÓZE, úgy látom az összeállításból, hogy ez a Lasztóczi játékos edző a szirmabesenyői csodacspatban. Egyébként szólhattak volna neki, hogy az Jim többre becsülte a tripet és a heroint, mint a kokót.

BruceWayne 2008.05.19. 12:52:45

fatan ez nem gyenge :-)

egyébként Blanco Ferinek élvezetes alakításaiért Komlósi "bátorficsilla" Gábor emlékdíjat ajánlanék

heggab 2008.05.19. 12:55:17

Én Hajdú Attilát szeretem, mint szakértőt. Nem emlékszem, hogy olyan nagy egyedi dolgokat mondana, de hülyeségek se jutnak eszembe. Igaz, már kapusként is szerettem, úgyhogy elfogult lehetek...
Kovács Kálmánnak korábban, mintha még lettek volna jó meglátásái, aztán nehéz lehet, 52.-jére is újat mondani, beleszürkült.

Telek Mancin én is kifáradok, pedig játékosként őt is tiszteltem. Azért amellett, hogy valamikor jó futballista volt, egy TV-ben az is követelmény kellene, hogy legyen, hogy érthetően beszél, nem? Ja, meg az önálló gondolatok is...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 12:55:45

Nera, Komlósi "ott a pöri" Gáborra gondoltál?

BruceWayne 2008.05.19. 12:58:32

ja, rá. ami a legemlékezetesebb, Bátorfyt verték mint a bokrot, már nagyon sok-nagyon kevés volt az állás, ez meg tök nyugodtan elvolt, "Nem baj csilla meglesz az de most már el kéne kezdeni felzárkózni" :-)

Hajdú szerintem is teljesen korrekt, ő az esélyesek közé tartozik

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.19. 12:59:33

"nagypöri" is volt bőségesen

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.19. 13:02:00

hajdúról nem lehet negatívat mondani, de ha két napig áll az egész nst-stáb a bal herémen, akkor se tudnék pozitívat.

amúgy jó, találunk vkit, aki se nem irritáló, se nem beszél égbekiáltó szamárágokat, pusztán semmi érdemit nem mond, de már ez is esélyessé teszi

r_magpie 2008.05.19. 13:21:44

az a Komlósis eset nekem is megvan a sydney olimpiáról, kész ténynek vette, hogy Csilla megnyerte a meccset, és arról beszélt, kivel játszik a köv. fordulóban, közben pedig az élőképen Csillát éppen agyonverték

Titi120, az a Pecha lesz, ő tényleg szokott értelmeseket mondani, be kellene őt is nevezni, bár kevesen ismerik

szerintem is a (relatíve) legjobbra szavazzunk, a többieken meg majd a kommentekben kitöltjük a haragunkat jól

és legyenek különdíjak:)

d3vnull 2008.05.19. 13:34:51

Hegyi Ivánban az tetszik a legjobban, hogy míg rajta kívül minden más televíziós személyiség a "x.y-nak köszönjük a szakértő kommentálást/idefáradt"-ra azt válaszolja, hogy "én köszönöm" addig hegyijiván erre mindig azt feleli : "nagyon szívesen". Ami amúgy nem hibás, meg valszeg igaz is, csak a protokoll nem ezt támasztja igényként, mint ahogy én sem mondok indokolt esetben kezitcsókolom helyett lábaközitcsókolomot.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 13:34:58

r_magpie, athénból közvetített Komlósi és valóban roppant elfogult volt Csillával, még 0-3 meccslabdánál is biztos volt a győzelmében. Amikor nagy néha pontot szerzett Csilla, akkor jött az "ott a pöri, de nagy pöri!". Sidneyből Hajdú B. közvetítette Bárorfi és Tóth meccseit nem is akárhogy.

Pecha, rá játékos korából emlékszem, még élőben is láttam játszani egy Honvéd-Vasas meccsen még a '80-as évek végén.

bakító 2008.05.19. 13:51:19

Pancho ki találta ki ezeket a különdíjakat? Világbajnok!

Ami a "szakértőket" illeti, nem világos számomra hogy citromdíjat akartok osztani, vagy a legjobbat (legkevésbé rosszat) keresitek.
Én a citromdíjra szavaznék, mert olyan mértékben sz@r, nívótlan szakértőink vannak, hogy jót találni nem is lehet. A Knézy tornán legalább volt értelme a legjobbat keresni, mert akárki akármit mond a Hajdúbé, Faragó, Méhes hármas igenis jó sportriporterek, és vannak még jók (pl. a hekkeléssel vádolt Fülöp).

A legnagyobb hibája egyébként az összes szakértőnek, hogy teljesen feleslegesen ül a stúdióban, ugyanis nem mond semmit. AZ ÉGVILÁGON semmit sem mondanak közhelyeken kívül.
Akkor már sokkal jobb lenne, ha két hiper elfogult alak anyázná egymást a szünetben. Mondjuk egy Real-Arsenal BL meccsen Hegyi Iván és Zombori Sanya aprítaná egymást. Na azt szívesebben nézném.

rexford 2008.05.19. 13:53:58

Minden hibájával együtt, egyedül Hegyi Iván kezeli abszolút az értékén a magyar focit. A többiek nagy része pedig nyugodtan megköszönheti, hogy pénzt kap a semmitmondó, ostoba frázisok pufogtatásáért.

Titi120 2008.05.19. 14:17:24

r magpie!

Valóban, ő lesz az!
Követelem a mezőnybe Pechat ! :)

BruceWayne 2008.05.19. 14:32:25

engem az b*sz fel mikor ahelyett hogy felolvasnának 20 sms-t, azt a 3 mondatos sms-t 1 percig írják körül, hogy azzal megy el az összes idő... így kb 3-at olvasnak be

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.19. 14:42:47

ha már smsek, a kedvenceim a "Zombori úrtól kérdezném, szerinte ki a jobb, Rivaldo vagy Totti". és az a fontoskodó fej, amivel elkezdte, h "hát, erre azért nehéz válaszolni..."

de egyébként is, milyen formák lehettek, akik ezt rendszeresen megkérdezték smsben?

realm 2008.05.19. 14:56:06

Keressük a legrosszabbat!
Mágus Verebes Sarlatánt ki ne hagyjátok! A vb-n való közreműködése röpke 100%-kal vetette vissza a fociszerető emberek bizalmát a "szakértőkkel" szemben. Egy egész estés standup comedy-t simán össze lehetne szedni okosságaiból. Kedvencem az volt, amikor Vieira nevét egy egész meccsen keresztül Vierinek mondta, szegény Világi (asszem) meg nem merte kijavítani a magyar csodaedzőt (aki még egy kupac szarból is bajnokcsapatot képes csinálni, vagy nem...).

Tornyi is esélyes.

GrandeCapitano (törölt) 2008.05.19. 15:15:06

Ki az a "meg nem nevezett" ember? Nem értem, lemaradtam valamiről? :)

Legjobb szaki Várhidi és Zombori!

ApukadHUN 2008.05.19. 15:17:49

Itt van utalás a meg nem nevezett emberre.
nst.blog.hu/2008/05/10/real_madrid_barcelona_riport
Gondolom továbbra sem járult hozzá a neve megemlítéséhez....

Vaader 2008.05.19. 15:21:57

Várhidi és Hegyinho Iván magasan kiemelkedik ebből a mezőnyből, már ha tényleg a legjobbat keressük. A névsor alapján ugyanis ez inkább egy hasonló szavazás lesz, mint amikor kijött, hogy az NST olvasói szerint Tornyi legyen a Barca edzője.
Amúgy az csak nekem tűnik fel, hogyha angol fociról van szó Hegyi mindig a Beatles-hez jut el (Népszabiban legalábbis)? Régebben ehhez kellett neki egy Liverpool meccs apropóként, de ezt az akadályt már leküzdötte.

Ivan Berger 2008.05.19. 15:40:09

"Kedvencem az volt, amikor Vieira nevét egy egész meccsen keresztül Vierinek mondta"

Az még semmi. Inkább az fogott meg, ahogy Mágusunk azt fejtegeti, hogy erről a "Vieriről" még bizony sokat fogunk hallani, érdemes megjegyezni a nevét. Amikor figyelmeztették, hogy felfedezettje bizony már 30 éves, és hát finoman fogalmazva nem ma kezdte az ipart, akkor meg azzal jött, hogy "valóban, de igazán csak most kezdi megmutatni, mit tud".

Ivan Berger 2008.05.19. 15:45:07

Én is utánanéztem, mi rejlik Barnabás egyik régebbi felvarrója mögött. Íme: üvegfeldolgozás, szigetelőüveg gyártás, üveg és tükör megmunkálás.

Pseudo 2008.05.19. 16:18:51

Hegyinho Iván egy kétlábon járó lexikon ezt nem lehet elvitatni tőle, azonban nekem már túl sok, egyszerűen unalmas. NSZ sportrovata meg ha olyan viszonyban van a valósággal, mint a belföld rovata, akkor meg nem értem, min csodálkoztok.

Puhl "a-meccs-végső-konFúziója" Sándor önmagát minősíti majdnem minden mondatával, kedvencem tőle, amikor ketten Nyíllal voltak a stúdióban, Nyíl elmondta a véleményét, majd Puhl megismételte Nyíl véleményét mint saját szellemi terméket.

Urbányi egy időben a "résekbefutások" és a "beindulások" kifejezések túlzott használatával kiírta magát az általam élvezhető szakik közül, bár eleinte örömmel láttam őt a képernyőn.

Az sms-es/e-mailes dolgot a sporttv-n páratlan baromságnak tartom, jó ha egyet-kettőt fel tudnak olvasni, azok is 90%-ban erre a sablonra futnak: "Jó estét az uraknak, Zombori Sándortól/Puhl Sándortól/stb kérdezném, hogy szerinte kell-e/nem kell-e a Milanba/Manchesterbe/stb egy jó söprögető/támadó/stb mint Redondo/Krisztina Ronaldo/stb? Válaszukat köszönöm Baggio/Totti/stb." Erre nem csoda, hogy nem lehet értelmesen válaszolni, főleg, ha már 40-edik alkalommal kell megválaszolniuk ugyanezt a kérdést.

Tornyi Barnabás folyamatosan a játékpercek tartalommal történő megtöltéséről tud csak beszélni. Ez szinte minden szakkomentálásában előjön.

Szóval egy idő után mindegyik sablonossá válik, kiismerhető és a néző előre meg tudja mondani, mi lesz a szaki véleménye. Emiatt én nem nyomnám ezt a szakemberkedjünk témát a szünetben, meg a meccs előtt, hanem adnám szépen a lelátói képeket, a meccs hangulata kedvéért, ha már úgyis elfogyott a reklám.

Akik valaha játszották a sportot (Hajdú, Nyíl, Kovács K, Pecha), azok tudnak egy-két érdekesebb dolgot mondani, bár az is inkább személyes élmények/vélemények gyűjteménye, mint szakértés - éppen ezért az olyan "érdektelen" meccseknél, mint pl. egy Athletico - Recreativo, felesleges szakkomentálni, hogy a 17. percben egy védekezési hiba miatt tudott vezetést szerezni a hazai csapat. Látjuk anélkül is.

haraputca 2008.05.19. 16:22:25

Először is köszi NST az ötletet, jópofa volt. Másodszor gratulálok Hajdú Bé-nek, végül is ez egy győzelem. Sajnálom, hogy nem Méhes nyert, mert szerintem jobb nála, de végleg és sokkal jobb Faragónál, aki nyilván retro alapon jutott döntőbe mert régen mindenki együtt kezelte Hajdú Bé-vel. De már messze nem kiemelkedő, az UEFA döntőből szerintem senki nem emlékszik semmire vele kapcsolatban. Vagy ez is olyan, mint a bírók, hogy akkor jó? :)

A szakkommentátor versenyen nagyokat fogunk röhögni, mert ez nyilván tiszta vicc, de azért Puhl Sanyi "az a végső konfúzió" meg hasonlókkal verhetetlen. a Forgács Vilmos díjat már most oda neki, ugye olvastátok Moldovát?
:)

Ramon Serrano 2008.05.19. 16:26:48

Bar nem a focihoz kotodik, de nem mehetek el szotlanul David Kornelunk szakertoi munkassaga mellett sem, aki minden Lakers meccs alatt 6-szor elmondta, hogy "a Lukewalton".
Attol eltekintve, hogy o legalabb hiteles, ezen mindig jot derultunk.

Szerencsere melto orokose van Kovacs "szituacio" Kalman szemelyeben, es orulok, hogy Kalmi felkerult a listara.

Mas: sokat gondolkodtam anno, hogy kellene irni valami irtozatos nagy marhasagot sms-kerdeskent a szakertoknek, pl. ki a jobb jatekos stb. Es megnezni, hogyan boldogulnak. Kb a regi Bravo ujsagok szexrovatanak mintajara.

Ivan Berger 2008.05.19. 16:30:14

Lássuk a mezőnyt:

Puhl "a képanyag alapján" Sándor - Valóban így van, nem kertel, hanem tökösen megmondja a frankót, még ha ezzel ki is váltja az esetleges másik vendég nemtetszését. Jól látszik továbbá, hogy az asztalon pihenő színes lötty bizony csak a kísérő a tippmix-trafikok kétdímenziós őrzője számára.

Bánki Dodó: Újságíróként kedvelem, de a kamerák előtt mintha nem mozogna otthonosan.

Telek András: Manci a vibráló bluebox előtt zavart félmosollyal az arcán motyogja el a meccsel kapcsolatosan éppen eszébe jutó közhelyeket.

Urbányi István: Most csak a farmernadrág-fehéring-lezser zakó kombinációban előadott műsorvezetői produktuma van előttem, bár rélmik még, hogy régen meglehetősen sokat cikizték a szakértősködése miatt. Edzőként "bizonyított".

Várhidi Péter: Teljesen lejáratta magát, miután önkéntesen Kisteleki játékszerévé vált. Elemzéseivel időnként újat mond, de néha átcsap nemzetközi sztáredzők fikázásába, ráadásul igencsak elfogult (ahogy még jópáran rajta kívül). Írták még valahol, hogy ezzel a rőzsével simán elmehetne egy történelmi filmbe apródnak.

Bozsik Péter: Ő is csak melegedni jár a stúdióba, gyakran halvány fingja sincs a dolgokról.

Nyilasi Tibor: Ez az állandó megalkuvás és kompromisszumkeresés engem is a sírba visz. Néha mondjuk elkezd Nyil-azgatni a szünetben, akkor nem gáz.

Zombori Sándor: Na ő meg Nyilasi ellentéte. Mintha szándékosan mondana radikális baromságokat egy-egy témával kapcsolatban, csakhogy szembemenjen a "kedves esemesező", vagy a műsorvezető/kommentátor akaratával. Időnként mondjuk beletrafál, de nem jellemző.

Kovács "fánhojdink" Kálmán: Néha nem tudom eldönteni, hogy ironizál, vagy csak szimplán hülye. A VB-n találta azt mondani megszokott, vérpezsdítő hanghordozásával, hogy a csatár a 16-oson belül vagy lő, vagy cselez, vagy passzol.

Nagy László: Szimpiatikus arc, sok bajom nincs vele. Az már a sportklub faszsága, hogy totálképet mutattak a stúdióról, mikor Laci a sötét, elegánsabb öltözetéhez színes sportcipőt húzott. Meg az az elcseszett bluebox...

Tornyi Barnabás: A reklámokról asszem már mindent elmondtak az előttem szólók. Másik kedvencem tőle még az ízes tájnyelven előadott sablonduma - hogy néhány példát is hozzak: "le a kalappal előttük", "van vér a pucájában", vagy a "megtöltötték tartalommal a játékot".

Hajdú "fodbalista" Attila: Az idősebb generációt idéző fodbal kifejezésen kívül mást nem nem említenék vele kapcsolatban. Értelmes dolgokat mond az értelmetlen magyar futballról.

Bánfi János: Hebeg-habog, makog, izzad... kinek a haverja ez, hogy állandó vendég a stúdiókban?

Urbán Flóri: A vb-n mókás pillanatokat okoztak a pályán megszokott vaddisznó-stílusából fakadó faragatlan beszólásai, aminek mondjuk HBI mintha nem mindig örült volna.

Hegyi Iván: "Hát igen, ez már-már Tostaót és Jairzinhót idézte", "nálam Ronaldo a világ elsőszámú centere", "hát igen, a Real Madrid az Real Madrid" - Mindezt a székben eltespedve, fölényesen magabiztos mosollyal az arcán, hogy mi, egyszerű pórok örüljünk, ha odaszór közénk néhány morzsát bámulatos tudásából. Na és érezzük magunkat megtisztelve, amiért a mondjuk a Plymouth-Colchester meccs szünetében emberöltővel ezelőtti brazil anekdotákat hallgathatunk, nem is akárkitől.

Kiss László: A mai napig csodájára járok, hogy a stúdióban le tudják imádkozni róla a trademark diszkós napszemüveget és a Chicago Bulls-os bézbólsatyit, ami a magyar futballban nála jobban talán csak egy mestert, nevezetesen Őze Tibort jellemez. (Laci divatosan meghajlítja a napellenzőjét, míg Tibi egyenes, égnek állított silttel feszít)

Verebes József: Lásd: Vieira

BruceWayne 2008.05.19. 16:32:42

például írni egy ilyet tornyinak hogy mennyiért vállalná mondjuk svéd péniszpumpa reklámozását azt öltönyén? :-)

kedvenc szakszavam amúgy a "felpassz". nem tudom ki vezette be de nagyon elterjedt /Fifába asszem shift+S/

BruceWayne 2008.05.19. 16:35:43

hát Ivan Berger a te listád se semmi :-D

ma volt min nevetni az NST kommentetk közt, nem is kevésszer

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 17:38:09

A fölpassz, bepassz, előrejáték (ez a legkeményebb, hisz van rá fasza szó: támadás, vagy támadójáték) roppant magyaros szavak elterjedése Urbányi Pistának köszönhető, bár eltudom képzelni, hogy magyarországi fociöltözők falai már évtizedek óta hallgatják e gyönyörű kifejezéseket.

Azért a kézilabdás és valóban hiteles Mocsai is tud jókat, motivációs bázis és a testsúly/kilogramm kifejezéseket például szereti ismétlegetni egy-egy kommentálásában.

És végül Kovács Kálmán legnagyobb vébé bakija: "A kilencvennyolcas döntő után Mitterrand elnök csókolta meg Barthez fejét a francia öltözőben, és most, a döntő után is lehet, hogy Mitterrand elnök csókolja meg." - részint annak ellenére, hogy évekig Franciaországban játszott és felteszem, hogy tud franciául Mitterrand nevéről nem felejtette le d-t, részint meg '98-ban már három éve Jaques Chirac volt az elnök (aki valóban megcsókolta Barthez fejét) és Mitterrand '96-ban meg is halt.

bahrdew 2008.05.19. 17:51:22

Somogyi Dia lesz?

(heinrichnak üzenem, hogy a táblázatokat vizsgamentesebb időszakban összegányolom, de ha cikket is kell írnom, akkor leszopom magam)

Strigo 2008.05.19. 18:16:40

Szerintem klasszikus kupa lebonyolítás kéne a tornán, véletlenszerű sorsolással, fordulónként egy bejegyzéssel. 16 szakértő, csak egy maradhat.
A vége felé a bentmaradtak részletes bemutatása, vagy egy-egy érdekesnek ígérkező párharc (pl. Bozsik-Várhidi exkapitányoknak, vagy Bánfi-Urbán vébépótselejtezősöknek a csatája) kiemelése. A kommentek között biztosan felbukkannak majd aranyköpések, még talán néhány videó is előkerül.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 18:24:31

Álljon meg a menet, ez nem jó. Össze fogunk zavarodni.

A fél társaság a legjobbra szavaz, a másik fele meg a legrosszabbra. Aztán a végén nem tudjuk, hogy akkor végülis ki nyert. Valamit tenni kéne.

Hajdú Attilát én is bírom. Egész jó meglátásai vannak. A mezőny legjobbja meg 90%-ban a kapus, amikor rajta múlik. Amúgy ő is Fradi-iskola, mert nála minden mondat így kezdődik: "Így van."

Strigo 2008.05.19. 18:28:17

A legjobbat kéne, persze a különdíjak gondolom nem maradnának el.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 18:32:29

Ja, popp, ezekkel a szavakkal nekem semmi bajom, sőt. Mocsainak is a szókincse és mondatszerkesztési képessége kelti föl a legnagyobb bámulatomat. Kár, hogy soha nincs nálam papír; jegyzetelni kellene a mondatait a "mentális energiáról", a "pálya teljes szélességében elvégzett hiteles keresztmozgásokról" és társairól. Egyszerűen élvezet hallgatni.

Romanista 2008.05.19. 18:49:26

köszönöm nektek ezt a félóra röhögő görcsöt.

retroflexus 2008.05.19. 19:11:09

Ez jó verseny lesz megint... Nekem Puhl "bennevanapakliban" Sándor a favoritom, Mészöly után ő a legnagyobb közhelygyáros. Lehetne aztán egy "legcikibb magyarfoci szakember" verseny is, most jutott eszembe Őze Tibor öltönyben meg baseball sapkában...:S

retroflexus 2008.05.19. 19:45:45

Kovács Kálmiról van egy 2002-es vb-emlékem. Egy riporterrel és a Csapó Dudival voltak a studióban. A riporter (nem emlékszem, h ki volt) felolvasott egy hírt, hogy az orosz parlament megszakítja az ülését a sorsdöntő vb-meccs idejére. Csapó az orra alá dörmögött: Hát igen, az orosz duma...
Kovács Kálmán reagált: "Szerintem nem duma, tényleg megteszik."
Reklám......................................

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.19. 19:48:22

Csöncsön, azért a testsúly/kilogramm közül az egyiket elhagyhatná. .

gibson 2008.05.19. 19:50:26

Nálam a nap beszólása:

Puhl "Kétségtelentény" Sándor :)))))

Köszi, OJ, ahányszor ez eszembe jutott ma, mindig hangosan felröhögtem (eszembe jutott az a durva alkesz fej hozzá, a rekedt hang, a mélyen ülő szemek... fenomenális!)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 20:04:38

Azért az sem volt rossz Ivan Bergertől, hogy [Urbán Flóriról] "a vb-n mókás pillanatokat okoztak a pályán megszokott vaddisznó-stílusából fakadó faragatlan beszólásai, aminek mondjuk HBI mintha nem mindig örült volna".

:-)

De voltak itt még aranyköpések bőven. :-D

Kovács Kálmán egyébként már játékosként is vicces volt a maga tökéletesen negatív szemléletével. Emlékszem a magyar-izlandi (1-2-es) meccs utáni elemzésre, amikor megmutatták felvételről az egyik helyzetét, amikor a kapussal szemben állva is ki tudta hagyni. A mi Kálmánunk szerint "nem értem, most miért pont ezt varrják a nyakamba, lefutottam a védőt, mit lehetett volna ebből többet kihozni?!"

Vagy amikor a Honvéd megkapta az UEFA-kupában a Leverkusent. "Nekünk, itt már, azt hiszem, csak egyetlen feladatunk van: hazai pályán elkerülni a kiütéses vereséget."

[Nota bene: ez sikerült is. Itthon 0-2 volt; Leverkusenben 0-5...]

Popp, az ilyesmikért engem bőven kárpótol Mocsai a "hiteles blokkoló tevékenységből kialakított, a pálya teljes hosszában keresztülvitt mélységi tagozódás"-aival.
:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.19. 20:10:52

(A legérdekfeszítőbb szakmai elemzések Fidel Castro-díja sem volt rossz fatantól, melyet Telek Mancinak ajánlana fel...)

gibson 2008.05.19. 20:17:46

Persze, volt egy pár komoly aranyköpés még...
Ivan Berger posztja, úgy, ahogy van, en bloc egy nagy aranyköpés... :)

crouchy 2008.05.19. 21:03:00

hát én még nem láttam ezt a musambit, köszi annak aki belinkelte:):):) "Dávid teddm ár el ez KURVA JÓ":D

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.05.19. 21:19:01

gibson bátya, igazán nincs mit :)

Titi120 2008.05.19. 21:32:56

Egyszer egy Vitár Robi - Verebes, vagy egy Horti - Kovács Kálmán kombóval igazán megörvendeztethetnének minket csak a poén kedvéért valamelyik sportcsatornán.

Na akkor kezdenénk meg értékelni Léderer "bedobáááás!" Ákost! :)

BruceWayne 2008.05.19. 21:48:43

Puhlt én annyira nem osztanám mert ő legalább mer keményen odamondani. amúgy valmi súlyos betegsége volt hosszú ideig állítólag, látszik is rajta, szóval annyira én nem bántanám...

na és mi van mostanába Bognár "itt a piros hol a piros/kaszinókgyöngye" Györgyel????

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.05.19. 22:01:30

Bognár kartárs újhullámos, még nem volt elég idő szakértői munkásságának elemzésére.

Titi120 2008.05.19. 22:15:24

Zomboriban én egy dolgot szeretek: amikor leosztja Kistelekit meg az MLSZ-t!

Néha úgy fel bír háborodni rajtuk, mint ha az anyját szídták volna, egyszer a Zuhanyhíradóban eléggé össze is szólalkozott Mészöly Szőke Kálmán Sziklával.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.19. 23:07:46

Mészöly Mandelára biztos nem vár az a sors, mint hajdúbélára, hogy az elején nem látjátok értelmét nevezni, de később azért mégis??

léccikeléccike, vicces lenne.

gibson 2008.05.19. 23:20:34

Nera: én Puhlról úgy hallottam, hogy keményen alkesz volt pár évig, állítólag kétdecis vizespohárból nyomta a viszkiket állófogadásokon, de nem egyet meg nem kettőt. Mostanában szokott le róla úgy-ahogy. Ezt olyan ember mesélte, aki jópár kiöregedett focistával jóban van, meg ilyen Kistelekis körökben is mozog rendszeresen. Ettől persze még lehet hatalmas kamu is a dolog (ez kéccségtelentény :), ez esetben elnézést kérek utólag is. Én amúgy bírom a Sanyit nagyon, csak hát a stílusán meg lehet szakadni, ez van.

polo0723 2008.05.19. 23:42:24

Nem tudom ki emlékszik rá, de a Sport 1 valahányadik születésnapján láttam egy paródiát a csatornáról. Nincs meg valakinek? megnézném szívesen még egyszer, bár kissé erőltetettek voltak a poénok...

Walmer 2008.05.20. 09:46:10

Berger, ezen beszartam:
"Hegyi Iván: "Hát igen, ez már-már Tostaót és Jairzinhót idézte", "nálam Ronaldo a világ elsőszámú centere", "hát igen, a Real Madrid az Real Madrid" - Mindezt a székben eltespedve, fölényesen magabiztos mosollyal az arcán, hogy mi, egyszerű pórok örüljünk, ha odaszór közénk néhány morzsát bámulatos tudásából. Na és érezzük magunkat megtisztelve, amiért a mondjuk a Plymouth-Colchester meccs szünetében emberöltővel ezelőtti brazil anekdotákat hallgathatunk, nem is akárkitől."

esküszöm van benne valami. Még mindig folyik a könnyem.

Sath 2008.05.20. 10:45:17

gibson:

Nem szép dolog a pletykálkodás, dehát az ember gyarló :)

èn piával a kezében nem láttam, viszont az Euro Center Casinojába betérni igencsak nyúzott álloptban rendszeresen. A nap legkülönbözöbb pontjain.

gibson 2008.05.20. 11:28:36

Sath, akkor megvan a súlyos betegség neve is: szenvedélybetegség :)

Raul75 2008.05.20. 11:29:19

"Az elfogulatlan kommentátort illető Raúl Gonzalez Blanco Különdíjat Horváth Ferenc Blanco nyerte."

Ez a legjobb!!! :))))))

Pseudo 2008.05.20. 19:29:32

Picit off, de a humor miatt mégis ideillik. Az megvolt Nektek, amikor valamelyik Eurosport-os kommentátor (talán Szabó Gergely, de lehet, h Dzsungel Takács) kb 10 éve biatlon-közvetítés során erre ragadtatta magát: "hú, de unalmas sport ez a biatlon. Nagyon utálom. Jobb lenne, ha közben a versenyzők a síbottal szurkálhatnák egymást".

Ezen besírtam...

rockflr 2008.05.22. 20:23:50

Egy kis off, ismerős pár Berlinbe megy, küldöm az sms-t ékezet nélkül:"Dardai mez nelkul haza ne gyertek". Na úgy mar jártam, hogy nem értettek egy ékezet nélküli szót, de hogy valaki hozzágondolja.. Keresték a szerencsétlenek egy ideig a dárdai mézet, persze nem találták, aztán vettek valami finn csodát, de ráírták, hogy DARDAI. Na itt tart ma a magyar foci.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.22. 20:36:06

Még offabb, hamár magyar foci. Elhangzott ma a kommentek között a Gömöri név - amúgy nagyon is találóan - de érdemben semmi reagálás nem érkezett.

Gömöri - Videoton - MU, kihagyott tizenegyes, jó lett volna, ha még emlékszik erre valaki, nemcsak egy eszement vidi drukker...

tb 2008.05.22. 21:05:20

Én emlékszem
meg arra is, hogy "az első gól amit a Videoton hazai pályán kap, a szerzője Skoro" találóskérdés, ki volt ez a riporter, aki sajnálatos módon a KJ emlékversenyen? (semmi különös nincs ebben a mondatban, csak valamiért ez maradt meg legjobban a Videoton sorozatából riporter részről)

habitang · www.nst.blog.hu 2008.05.22. 21:29:56

hehe, tb,

akkor arra is biztosan emlékszel, mekkorát játszott az a Skoro a Vidi ellen:)

Egyébként annak az elődöntőnek sztem a "Csuhay ügyesen rápattintotta a labdát", volt a legemlékezetesebb "kommentje" (ha jól emlékzem, Gulyás). Azért maradt meg bennem, mert Csuhay okos pattintás helyett az ördögként rohamozó Zseljótól teljes pánikban, összeglettelt nadrággal próbálta éppen kivágni a lasztit, amibe beleugrott valaki. Mellesleg az Zseljo Bazsderevicssel és Skoróval tízből nyolcszor kiverte volna a Vidit, de persze: zavarja ez a Szamardzsiját , ne minket:)
www.youtube.com/watch?v=_C6w6zGosjA

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.22. 21:30:41

Végig Gulyás közvetítette a nagy menetelést.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.23. 02:29:25

habi, még egy ilyen fertelmes komment és úgy éljek, el is tiltalak egy hónapra :D

Csuhay még most is beforgatná maseránót, amúgy meg a janicsárok rácsatlakoztak a nagy, közösségi tömlőre - nincs ezen mit variálni. Az esélylatolgatást mindenesetre köszönjük, majd értesítjük :))

montipájton 2008.05.23. 10:12:27

Habitang,
bazmeg, ha Csuhay és a Zseljo relációról neked NEM a szarajevói visszavágó 88. perce jut eszedbe elsőre, akkor nézzél életed végéig Best Of Plókai-felszabadítórúgások DVD-t.

És mégegyszer: bazmeg.
Irgumburgum.

(Gulyás Laci két klasszikusa a sorozatból, szó szerint: "Szabó, hát te szobrot kapsz Székesfehérváron!!", ill. "Mit csináltál, Gömöri?! " )

Walmer 2008.05.23. 17:03:25

"Gömöri - Videoton - MU, kihagyott tizenegyes, jó lett volna, ha még emlékszik erre valaki, nemcsak egy eszement vidi drukker... "

Azért mert nem reagáltunk rá, még emléxünk. Én legalábbis igen. az első tévés focis emlékem. Akkorát üvöltöttem kis hülye kölyökként, mikor kihagyta a tizenegyest, hogy anyám ki akarta kapcsoltatni apámmal a tévét:-)

habitang · www.nst.blog.hu 2008.05.23. 19:19:49

"Habitang,
bazmeg, ha Csuhay és a Zseljo relációról neked NEM a szarajevói visszavágó 88. perce jut eszedbe elsőre, akkor nézzél életed végéig Best Of Plókai-felszabadítórúgások DVD-t."

Üdv montipájton,

természetesen Csuhayról él a Zseljóról az a gól jut először eszembe, a gond csak az, hogy Csuhayt én hoztam fel:) Szóval, nekem Skoróról és a közvetítés emlékezetes mondatairól jutott eszembe az, amit leírtam. Csuhay góljánál ki hallotta a riportert?!:)

Amúgy, ha egyszer akkora marhaságot írok majd, jelentkezem nálad a Plókai DVD-ért!:) Bevallom azt is, aljasul megkísértett a gondolat, hogy azonnal így is tegyek, de ellenálltam;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.23. 19:26:55

Picit OFF

Nekem is életem legeslegelső fociemléke kötődik ahhoz a Vidi-meneteléshez, de voltaképpen csak annyiban, hogy mindenki Vidi-őrült volt. Vidi, Vidi, Vidi, de én persze még (négy évesen) semmit sem értettem az egészből. Csak hangulatfoszlányok maradtak meg, de azok kifejezetten kellemesek.

Picit ON

montipájton 2008.05.23. 23:47:24

Habitang,

nem haragszom ám, éppen imént néztem meg a youtube-on a Zseljo-Vidi összefoglalót - szerb kommentátorral.)) (Hm, a Knézy Emléktorna oly kritikus hozzászólói mit mondanának, ha magyar riporter közvetítene így - konkrétan szinte sehogy - egy ilyen meccset...?)) )

Hogy a Zseljo tízből hányszor verte volna azt a Vidit, arra én nem fogadnék, az a Vidi ugyanis nagyon jó csapat volt.)) És Májer meg Csongrádi még nem is játszott az elődöntő egyik meccsén sem! (Így aztán a két középső védőnk, Disztl Laci és Csuhay rúgta helyettük a gólokat. )) Meg Vadász, atyaúristen, az a ballábas kapáslövés...!)

Nem folytatom, mert rámvirrad.)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.29. 21:29:42

Remélem, nem hal be a Szőke Szikla kupa.

Tegnap este Hegyi Iván megint csúcsformáját hozta az angol-amerikai meccs után. Magát a mérkőzést természetesen nem néztem meg (mit nézzek én rajtuk? focit úgyse látnék); de az nagyon élvezetes volt, hogy Hegyi Iván megint kifejtette véleményét az angol foci helyéről a világban.

"Messze nincsenek a világ élvonalában. Még a 16 közé sem jutottak ki, pedig ez csak Európa-bajnokság. Európa 16 legjobbja között sincs ott Anglia." Stb. stb.

Zene volt füleimnek. :-)

drosiii 2008.05.30. 08:11:46

Brazília sincs ott Európa 16 legjobbja közt ;)

szferi 2008.05.30. 10:25:36

Bezzeg az osztrákok meg a törökök!!! Ezek játsszák csak az igazi focit! Jó hogy nem jutottak ki az angolok, így létrejöhettek olyan derbik, mint az orosz-görög, az osztrák-lengyel, vagy a svájci-török meccs! Ezeket biztos még az ínyenc csöncsön is nyálcsorgatva várja! :)

Az olasz-franciát meg enyhe gyomorgörccsel, ugye? :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.05.30. 10:59:11

Hegyivel nem érdemes foglalkozni, rögeszméit sosem fogja feladni és a tények sosem érdekelték.

ettől függetlenül volt vmi mámorítóan földöntúli Petric emlékezetes góljában :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.30. 19:57:25

@mocsing:

Néha azért érdeklik a tények. Például amikor bele lehet egy kicsit rúgni az angol fociba. :-)

@szferi:

Osztrák-lengyel meg svájci-török meccs az angoloktól függetlenül is lenne. Az utóbbiról leginkább a magyar válogatott tehet. Meg a norvég.
De ha arra gondolok, hogy az angol válogatott például a legutóbbi VB-n is milyen felejthetetlenül parádés meccseket játszott pl. Paraguay-jal, Trinidad és Tobagóval, Ecuadorral meg Portugáliával, háát... szóval, akkor már inkább egy orosz-görög.
;-)

Az olasz-francia a nemzetközi foci Chelsea-Liverpoolja. Valahogy majd csak túléljük.

Pláne, ha beültetnek a stúdióba egy magával ragadó szakkommentátort, aki mágnestáblán megmagyarázza majd, hogy Totti miért vált ki mindig a balszélre, na, akkor nem is lesz kérdéses, hogy még élvezni is fogjuk.
:-)
süti beállítások módosítása