Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyitómeccs, bréking és még hétmeccs - Premier League, 1.forduló (1.nap)

2010.08.14. 11:00 pote

Elkezdődnek a csatározások a tavalyelőtti év legjobb bajnokságában is. Ahogy már az elmúlt évek során megszokhattuk, az átigazolási időszak lezárása nem esik egybe az idény kezdetével, vagyis a konkrét erővonalakat még nagyon nehéz meghúzni. Így az első pár forduló beharangozójánál még mi sem próbáljuk meg a legfontosabb kérdéseket (bajnok, BL-helyek, kiesők) vizionálni, hiszen könnyedén elképzelhető, hogy augusztus 30-án a Man City vételi szándékkal jelentkezik a Barcelona egész keretére vonatkozólag, aztán be kell őket tennünk a harmadik helyről a másodikra.
Lapozás után picit részletsebben foglalkozunk a forduló első rangadójával, a tegnapi nap egyik sztárigazolásával és szigetjeggyel a csuklónkon felvázoljuk, hogyan is képzeljük el ezt a PL-idényt majdnem itt és mindenképpen Veletek.

Fura egy hétnek az utolsó óráit éljük éppen. Hétfőn még azt az együttest búcsúztattuk, amelyik több generációnak tette elviselhetőbbé az ezredfordulót, szerdán bemutatkozott az új szövetségi kapitányunk, szombaton meg már startol az utóbbi évek legizgalmasabbnak tűnő angol bajnoksága.

Rögtön egy rangadóval. Írhatnánk is, hogy a negyedik hely szempontjából sorsdöntő mérkőzés lesz, de persze tudjuk, hogy ez óriási badarság lenne az első fordulóban. Ráadásul nem is gondoljuk így. A City-t egy kicsit feljebb várjuk, a Spursöt meg féltjük.
Redknapp csapatától nem volt hangos a sajtó a nyáron. Szinte hihetetlen, de eddig csak egy játékos érkezett és a távozók között sincs meghatározó focista. Itt jöhet is a közhely, hogy egy összeszokott csapattal könnyebben lehet sikereket elérni, mint egy sztárokból/nevekből összeverbuvált alakulattal. Ennek igazolására (vagy cáfolatára) tökéletes lesz a City elleni nyitómeccs.
A City pont a másik utat járja be. Ha egy átlagos laptopon akarod átfutni a Telegraph azon oldalát, amelyben a hivatalossá vált igazolásokat mutatja be, akkor az egyetlen csapat, amelynél ehhez nem elég egy oldal, az Manchester City. A legnagyobb vicc persze az, hogy a bevezetett 25 fős keretes szabály miatt, nekik az eladási/kölcsönadási oldal a stresszes idén.

Azt nem lehet mondani, hogy a nyáron ész nélkül vásároltak volna, de az a politika, amit a vételeknél folytatnak már azoknak is gyomorforgató, akik különben szimpatizálnak velük. Például jómagam.
Négy éve sem volt egy szegény klub a kisebbik manchesteri, de valahogy más volt, mint most. Akkor még úgy tűnt, hogy tényleg építkezni akarnak. Fiatal, tehetséges játékosok voltak a nagyfogások az átigazolási piacon. Volt egy filozófia (our city) a csapat körül, ami nem toborozni, neadjisten venni akart szurkolókat, hanem a helyieket megtartani. Nem volt nehéz megkedvelni olyan valakinek, aki egy kisvárosban nőtt fel, ahol ráadásul volt egy helyi csapat.
A gond csak ott van, hogy ezerszer könnyebb egy csapat szurkolójává válni, mint abból kiszeretni. Persze, nem sajnáltatni akarom magam, de az elmúlt három év alatt nem tudok mondani olyat, hogy a Manchester City vezetősége jól döntött. Volt két edzőváltás. Az egyik felháborító, a másik iszonyatosan rosszul időzített. Oké, ezen még túl lehet lépni, hiszen új tulajdonos, hadd dolgozzon azzal, akivel akar. De basszus olyat régen tojt már a nyúl, hogy öt átigazolási szezon alatt ne sikerüljön olyan játékost igazolni, akire futballtudásilag és emberileg is csettintene az ember, miközben az összes kedvencet eladják a rákba. Mintha ez lenne a cél, hogy egy bizonyos taplósági szintet el kell érnie a kiszemeltnek, hogy felhúzhassa a világoskék mezt a mellkasára.
És ezt akkor is leírtam volna, ha nincs a tegnapi bejelentés. De volt.

Eddig nem tettem fel azt a jogosnak tűnő kérdést, hogy hogyan lehet olyan csapatnak szurkolni, amiben Balotelli játszik, mert ugye az Interben játszott. Mostantól azonban ezzel a tudattal kell a tükörbe néznem. Tényleg nehéz szavakat találnom. Durva, de ebben az állapotban még szóviccre sem telik. Na jó, Morvai Krisztina férjének születésénél mondta flegmán a kórház portása, amikor a család az anyát kereste, hogy menjenek a szülészetre, épp a Balót elli...
És ezen videó 29. másodpercénél még látszik, hogy nagyon bíztam abban, hogy ez az üzlet valami oknál fogva meghiúsul. Nem így történt. Egy perces néma felállás.

A rövid dühöngés után azért a rangadóról is. Demiafaszért pont ezt a köcsögöt??? Különben tehetséges, de akkoris... Ha csak a kereteket nézzük, mint egy szar kiállításon, akkor ez a meccs a City-nek áll. Sőt, nem elhanyagolható szempont, hogy a Spursnek nem a tökéletes PL-rajt a célja ezekben a napokban, hanem, hogy a májusi eufóriát pénzre váltsa. Pár éve az Evertonnak sikerült megtörnie a big4 hegemóniáját (volt egy albérlőtársam nyolc évig, Hegének hívták, a barátnőjét meg Móninak. Azóta imádom ezt a szót), de ők elbuktak a selejtezőkön. A londoniaknak most óriási blama lenne, ha nem mennének túl a svájci fiatal fiúkon (hm, pazar képzavar), és épp ezért nehezen hinnénk, ha ma kockáztatnanák. Ellenben egy összeszokott keretből kell kiállítania Redknappnek a kezdőt, míg Mancini ezerszázalék, hogy játszatni fogja az új szerzeményeket (kivéve a friss hisztit). Egy szónak is száz a vége, nyugodtan csak akkor ebédelek, ha ikszet tippelek a Spurs-City-re.
Tottenham - Man City 1-1

Dióhéjban a többi szombati mérkőzésről:

Aston Villa - West Ham 2-0
A menedzsertelen Villa, Milnerrel még a keretben, le fogja nullázni a West Hamet.

Blackburn - Everton 1-2
A Rovers nem arról híres, hogy jól rajtol a PL-ben. Hm, akkor miről is...
Az Everton kerete erősebb, ráadásul a sárgakirály Hajasbaba és az agresszív Tetkósabo játékára is van esély.

Bolton - Fulham 1-1
Owen Coyle még számunkra is szimpatikussá tette a Boltont, így csak Gera személye miatt tudunk most ellenük szorítani.

Sunderland - Birmingham 0-1
A fülöptelenített hazaiak fogadják az NST olvasóit legjobban megosztó kiscsapatot. Én szeretem őket, ti meg sokan egy favágó bandának tartjátok. Ma varázsolni fognak.

Wigan - Blackpool 3-2
Az egyik kiesésre esélyes csapathoz látogat az egyik újonc. Mivel közel is van egymáshoz a két város, így parázs ütközetre számítunk. Égjenek a sztrímek! Blackpool különben olyan, mint Siófok, csak mégsem. Mivel voltam ott, így valószínűleg, ha nem lettem volna ott, akkor ez lenne az utolsó város Angliában, ahova elmennék. Erről eszembe is jut egy Heidegger idézet, amit most nem osztanék meg veletek.

Wolverhampton - Stoke 0-0
A két tavalyi hős, de csak azoknak, akik a Elm utcás horrorokat is bírták.

Chelsea - West Brom 3-0
Az angol Haladásnál sem hinnénk, hogy örülnek, hogy a bajnokkal kell kezdeniük.



És akkor egy picit a jövőről.
Egy menstruáló nő kiszámíthatóbb volt, mint ahogy a PL posztok érkeztek az NST-re tavaly. Ezen mindenképpen változtatni akarunk. Ja, és nem ígéretekkel. Máséval csalánt nem illik, így először csak a saját nevemben írok.
Először a beharangok. Próbálom szemléltetni már az első héten. Ahogy a vébé alatt is tapasztaltuk, eléggé csippáztátok, hogy minden meccs alatt volt kinn kommentfogó, illetve a komolyabb meccsek előtt komolyabb beharangozó. Ezt egy picit átültetjük ide is. Lesz mindig egy hosszabb beharang péntek éjjelig (igyekszem majd péntek koradélutánra időzíteni, de sokszor még nincs elég információ addig), amiben egy rangadóval részletesebben foglalkozunk (most ez a Spurs-City). Amennyiben vasárnapra is jut egy gigarangadó (vagy ugye lesznek SuperSunday-ek), ami most a Pool-Arsenal, akkor az elé külön posztot rakunk ki. Vagyis holnap külön poszt lesz.

A tippjátékot sem akarjuk elengedni, vagyis feltámasztjuk poraiból. Ismét lennének kvízkérdések, amivel megkapnátok az esélyt, hogy halálra alázzatok. Az első fordulóban, az idő rövidsége miatt, ez még elmarad, vagyis a leggyorsabb kezű kapja meg a lehetőséget. Cserébe a maradék két meccs tippjeit is megmutatom:
Liverpool - Arsenal 2-1
Man Utd - Newcastle 2-1

A szük keresztmetszet az összefoglalóknál szokott jelentkezni. Itt kell nagyon igyekeznünk. A lendület egy ideig biztosan fog tartani. A hullámvölgyek alkalmával meg valószínűleg Titeket fogunk bevonni, de erről majd később részletesebben. Most úgy képzelem, hogy összeszedjük azokat, akik egyes csapatokhoz erősen kötődnek (Imici - Spurs, Woland - Arsenal, ZenZo - Fulham, davidmoyes - Pool, horas - Milan, popp, én - Lazio, és így tovább), és ha azt érezzük, hogy idődeficitünk van, és necces, hogy időben kikerüljön a beharang, akkor riadóztatunk egyes kommentelőket. Reméljük erre minél később kerül sor.

Most még csak annyit, hogy FASZIPÁNTOS SZEZONT mindenkinek. Mindenki kedvenc csapata, kivéve, aki a Poolnak szurkol, legyen bajnok, és senkié se essen ki.

434 komment

Címkék: angol premier league pl balotelli

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr72220947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Woland 2010.08.15. 02:17:33

@bag: "Hát szerintem még nyitó meccshez, meg idény eleji formához képest is eléggé gyenge volt ez a Spurs-City."

szerintem meg ennél a Spurs és a City meccseinek a zöme gyengébb lesz. 17 kaput eltaláló lövés (igaz, ebből 13 hazai), meg rohanás oda-vissza - ezt én bármelyik meccs előtt aláírnám. :) Bár te emlékszem, hogy kikérted magadnak azt is látatlanban, hogy az Arsenal-Tottenham-et derby-nek nevezzük, úgyhogy talán most is arról van szó, hogy a Spurs egyszerűen irritál, nem? Attól, hogy 0-0 lett még nem volt gyenge a meccs, sem iramban, sem színvonalban. Ha Hart nincs ekkora formában akkor láthattál volna 2-3 hazai gólt.

a BBC az első félidei teljesítményünket egyszerűen csak "sublime"-nak minősítette, mondván, hogy a tavaly év végi kirobbanó formát sikerült átmenteni az új szezonra is. szóval szerintem ne nézz több Tottenham-meccset mert a mainál többnyire borítékolhatóan nem lesznek jobbak.

_norbi · http://www.liverpoolfc.tv/ 2010.08.15. 02:37:20

Az esti rockbuliról a magyar testvérekkel (és persze azért is szóljon, hogy a Liverpool legyen a bajnok 20 év után!):
www.youtube.com/watch?v=vcWTTs8QVRc

Slice 2010.08.15. 02:54:21

@Everred: Előre kikiáltani a Chelsea-t bajnoknak elég merész döntés. Oké nyertek 6-0-ra, ez meggyőző. De egy WBA ellen sikerült ezt összehozni, ha a Wigan kioszt nekik 7-et, akkor ők is bajnokesélyesek lesznek? Vagy ha esetleg a MU hazaküldi a NU-t 7-tel, akkor mindjárt ők lesznek azok? Pont te mondtad, hogy a Community Shield meccsről nem érdemes levonni következtetéseket. Hát egy első fordulós meccsről pont ugyanennyire érdemes bármire is következtetni. Erős gárda a Chelsea, de simán el tudom képzelni, hogy idén megelőzik őket, akár többen is. Mielőtt bármilyen esélylatolgatásba belemennék inkább megvárom, hogy mit mutat a MU és az Arsenal,'Pool hármas.

chrisred 2010.08.15. 07:35:04

@vizsla_: Talán úgy kell érteni, mint abban a viccben, amikor a diák felkéredzkedik az öreg székely szekerére, majd folyamatosan kérdezgeti, hogy messze van-e még Kolozsvár.

Most, hogy nemcsak játékosállományban és bevételben vagyunk elmaradva a legjobbaktól, hanem a menedzser képességeit tekintve is, már igen nagy a távolság.

váév építők (törölt) 2010.08.15. 09:30:37

igaz, hogy a tavalyelőtti év legjobb bajnoksága volt a pl, de a tavalyié is..
jó kis cikk, már vártam én is a szezonkezdetet!

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.15. 10:09:30

@Everred: mondjuk egy középső védő is elfért nálunk, főleg úgy, hogy Vidic a távozásáról szóló pletykák, Ferdinand meg az állandó sérülései miatt nem volt 100%, hogy a hasznunkra lehet az idén.

a Chelsea-szurkolóknak pedig gratulálok, szép szezont futottak az idén is, augusztusban ritkán dől el a Premier League.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.15. 10:11:00

@Slice: az a baj ezzel a Chelsea-vel, hogy nem hibázik. tavaly sem hibázott, otthon verhetetlen, és ha egy csapat ilyen formába kerül, ennyi önbizalommal, akkor lehetetlen lesz megállítani.

egyetlen csapat sincs, amelyik eléjük kerülhetne, nekik áll minden az idén.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.15. 10:12:26

@kulibáli-a-sötét-sanyi: az a Milan akkor azért erősebb volt nálunk. viszont mi akkor felfelé tartottunk, ezt 1 és 2 évvel azután is bizonyítottuk. mostanra azonban elkezdtük követni a Milant...

undertow 2010.08.15. 10:53:56

@gio: amíg a jelenlegihez hasonlóan sérülésmentes marad a csapat, talán. de a sérülések jönni fognak mint mindig, akkor meg a fiataloknak kell beugraniuk akikről fogalmunk sincs, hogy mit tudnak majd nyújtani. a keret szűkült és elég nagyot fiatalodott, ez pedig majd december környékén amikor a csapból is meccsek fognak folyni visszaüthet.

Everred 2010.08.15. 11:25:49

@undertow: tökmindegy, nincs ellenfeletek. Ha Drogba, Lampard, Essien és Cole is kidől 4+ hónapra, akkor lehet aggódni, egyébként sima ügy.

wil 2010.08.15. 11:39:41

először a Digisportról

tehát végig megy a netes közvetítés, de amikor a PL meccsek vannak, akkor képesek leállítani?
mert ez történt...
és ezt még megfejelik azzal, hogy vannak, akik ugyanúgy tudták nézni az oldalukon
(ezt több helyről hallottam)
nekem meg végig jelenleg nincs elérhető adást írt ki (másoknak is, olvastam)
tényleg menjenek a fenébe
(pl. most megint megy vmi motorverseny, hibátlanul)

Chelsea-WBA, hát ebből sokat nem lehet levonni, Chelsea idén is párszor kioszt 6-7 gólos pofonokat, azoknak a csapatoknak, akik ezt meg is érdemlik az adott napon
jó a helyzetkihasználása a Chelsea-nek, másrészt remekül alakítanak ki sok helyzetet
nem igazán tudom milyen taktikát talál ki 1 WBA ilyenkor
6 védővel és 3 védekező kp.-val lehet egy kis csapatnak pontot hoznia a Chelsea-től kb.:D
Drogba pedig zseniálisan tolja, és Essien +Bosingwa játékával simán lehet erősebb a Chelsea, mint tavaly
(de ezt majd a BL-ben látom fontosabbnak náluk, ezt is tavasszal)

Spurs-City sem volt rossz, atyaég Hart mivel rukkolt elő, nem idegbajos gyerek, és angol kapus, vmi titoknak lennie kell itt:D
Spurs tényleg a tavalyi jobb játékát hozta, gyors akciókkal, nagyon jó helyezkedéssel, remek támadásépítésekkel( azok a lapos 20-30 méteres labdák szélről a visszalépő csatárnak középre, aki egyből ráfordul, közben jön fel a szélső is szélvész gyorsan és veszélyt okoznak, ez vmi Spurs-ös sajátosság:D)
de ennyi helyzetből nem gólt rúgni nagy hiba, és inkább buktak 2 pontot, mint nyertek egyet

City meg nyert 1 pontot, nagyon a szezon elején vannak, ez látszott, meg hát míg a Spurs a tavaly kezdővel tolta, addig Mancini 3 új játékost is berakott, naná hogy még nem volt domináns játékuk (bár a 2. félidőben szépen tartották a labdát, az 1. félidőhöz képest és ezzel alig engedtek helyzetet a Spurs-nek)
rövid passzos játék, vagy valahogy a sebesség hiányzik nekem a City-ből még
Barry, DeJong és Yaya sem annyira gyors (utóbbi viszont alig vesztett labdát, Barca-s passzjáték hatott rá:D), Tevez távol volt a kaputól, Silva-ra nagyon kíváncsi vagyok, kapott egy kis ízelítőt a PL-ből:)
SWP hiába gyors, egyszerűen gyenge
na de majd Balotelli, neki van sebessége, ha éppen akar futni:D
clean sheet a Spurs stadionjában ilyen meccs után, na meg 1 pont, ez a City-nek kedvezett így tegnap

ma Pool-Arsenal 5 órától, tipp: 2-2:)

wil 2010.08.15. 11:47:51

www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1301270/Jamie-Redknapp-My-10-watch-Barclays-Premier-League.html

(így kell linket betenni?)

egy 10-es lista, amolyan "players to watch" Jamie Redknapp-től:

10. Wilshere
9. Hart
8. Joe Cole
7. Fabregas
6. Adam Johnson
5. Andy Carroll (Newcastle)
4. Javi Hernandez
3. Carlie Adam (Blackpool)
2. Bale
1. D. Silva

én azért még rávenném Balotelli-t, de Bebét is:), hátha Ferguson megint belenyúlt vmi nagyon nagyba, h már egy poénnek tűnt a megvétele elsőre, meg másodikra is:)

LT91 2010.08.15. 11:54:50

Megírtam a tegnapi nap összefoglalóját.... Annyit még hozzátennék röviden, hogy Drogba ha a spanyol válogatottban játszana akkor tuti aranylabdás lenne idén. Így is ott lesz a top five-ba. Nagyon tud a srác és nem túlzás azt mondani, hogy a világ legjobb csatára és ezt most elsősorban nem a tegnapi meccsre értem. A Chelsea pedig kötelező 15 pont megszerzésén van. A nagyok ellen és a fontos meccsek ellen lesz érdekes, hogy mire lesz képes ez a viszonylag szűkebb keret úgy, hogy közben VB is volt...

Slice 2010.08.15. 12:01:18

De az ilyenek, hogy a Chelsea nem képes hibázni és stb. miből szűritek le? 2 tétmérkőzésük volt idén. Az egyik egy potenciális kiesőjelölt ellen hazai pályán akiket kitömtek, a másik pedig a CH ahol az egyik riválissal találkoztak és kikaptak. Azt meg tegyük hozzá, hogy se a MU se a 'Pool és se az Arsenal nem lépett még pályára. Mi van akkor, ha Essiennek kiújul a térdsérülése..A Chelsea öregedett, és már kifele mennek a játékosok. Simán lehet, hogy ez abban fog megmutatkozni, hogy Drogba,Terry vagy akár Lampard a szezon utolsó negyedére el fog fáradni. Én is őket látom a legerősebbnek idén is, de azt se felejtsük el, hogy az átig. szezonból is van hátra.

Everred 2010.08.15. 12:16:56

@Slice: az ő keretük a legerősebb, most már bennük van az az önbizalom is, ami a bajnokság megnyerésével jár - és ez nagyon fontos, tavaly szinte csak emiatt volt végig versenyben a United -, és felszabadultan játszhatnak. És ezt nem a két eddigi meccs alapján mondom, hanem úgy általánosságban. És mondom, a Community Shield nem sokat számít: mi sem vagyunk gyengébbek a Kansas Citynél, csak mert kikaptunk tőlük.

Különben is, a Chelsea olyan csapat, évek óta, hogy úgyis lehet tudni, hogy nyer. Minden meccsén azt érzi az ember, hogy tökmindegy, mi történik a pályán, valahogy úgyis nyerni fognak. Vezetést szerzett az ellenfél? Nem számít, úgyis megfordítják. 0-0 a 93. percben? Hiú remény, a 95. percben jön Drogba, vagy egy megpattanó Lampard-lövés.

Nehéz elképzelni, hogy az átigazolási időszakból hátralévő idő lényegesen változtasson ezen. A City lassan talán befejezi a bevásárlást, az Arsenal úgysem fog sokat költeni, a United meg nem vesz több embert.

Everred 2010.08.15. 12:32:49

komment, jelenj meg.

Ronal-d'oh! 2010.08.15. 12:46:24

@Everred: semmi bajom veled, de kezd kurva idegesítő lenni ez a károgás. Fontolgatom, hogy szólok Csöncsönnek, hintsen igét Messiről és/vagy a Barcáról és/vagy a spanyol válogatottról, ennél még az is jobb.

Slice 2010.08.15. 12:59:06

@Everred: A Community Shield szerintem sem számít sokat, de sztem kb pont ennyit számít az 1. kör is. Azért olyan nagyon felszabadultan sem játszhatnak, mert mindenki tőlük várja most, hogy bajnokok legyenek és azért ez nem kis teher. Drogba pedig hiába jön a 95. percben vagy Lampard, ha esetleg a szezon végére teljesen elfáradnak, vagy lesérülnek. Minél idősebb valaki általában annál sérülékenyebb, ezt is bele kell kalkulálni. Az átig. szezontól már én sem várok sokat igazából, de ha valami orbitális véletlen folytán Wenger esetleg igazolna egy KAPUST az szerintem óriásit dobna az Arsenal esélyein. Szokásosan kérdés lesz az is, hogy melyik csapatokat mennyire kerülik el a sérülések. Lehet bármilyen jó csapat a Chelsea, ha egyszerre elveszíti 2-3 legjobbját vagy a komplett védősorát.

Everred 2010.08.15. 12:59:22

@Ronal-d'oh!: igazad van, azt is el kell mondani, hogy szerintem jó focit, érdekes meccseket fogunk játszani, izgalmas és gyors támadósorunk van, amit élmény lesz nézni végig.

Trófeákat nyertünk eleget mostanság, szóval nem katasztrófa, hogy most nem fogunk, csak szabaduljunk meg a Glazerektől mihamarabb.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:02:30

csilisbab és becks... készülök a meccsre:)

vadkutya 2010.08.15. 13:04:40

@imici77: Jó is leszel vegyi fegyvernek, ha kikapunk... :))))

Everred 2010.08.15. 13:05:56

@Slice: ők nem fáradnak el, kibaszott szörny az összes, 200 meccset le tudnának játszani azonos szinten. Elpusztíthatatlan droidok ezek :-)

Nem mindegy, hogy az Arsenal milyen kapust igazol, ha egyáltalán. Olyan kéne, amelyik 1) nem követ el hülye hibákat, tehát általánosan megbízható, 2) magabiztosan képes irányítani a védelmet, és jó döntéseket hoz a levegőben érkező labdáknál.

Szóval pl. felmerült Given, az nem biztos, hogy annyira nagy előrelépés lenne - a pontrúgásoktól, beadásoktól továbbra is retteghetnétek, páni félelemmel.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:06:49

@vadkutya: nyugi, Arsha lesz, nem kaphatunk ki:) meg szétcsapatom egy kis unicummal, alszom egyet, sál a nyakba és indulás:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:07:55

@vadkutya: baszki, Everred nyafogása nem a hét picsogása sztem, hanem a hónapé, jó, h nem Ágyús:)

Slice 2010.08.15. 13:09:11

@Everred: Igen-igen ezért is írtam nagy betűvel azt, hogy kapus. Hartért imádkoztam amikor szóba jött, de reménytelen. Schwarzerrel és hozzá hasonlókkal sehol nem lennénk igazából. Ott van Frey akár..Boruc most igazolt oda, kétlem hogy 2en megférnének. De tennék rá egy nagyobb összeget, hogy most sem fog épkézláb kapus érkezni és minden marad a régiben.

vadkutya 2010.08.15. 13:09:20

@imici77: Nincs egy picit meleg a sálhoz? Azért kérdem, mert ezen gondolkod egy ideje. Meg nem akarom lejégerezni... :)

man city 2010.08.15. 13:14:19

kezd unalmas lenni a bajnokság, mert a MU kezd megzuhanni, aha...

a szegény MU nem tud már annyi pénzt költeni, mint a többiek... rotfl#1
különben sincs értékes játékos a piacon jelenleg...
csak Bébé

Scholes volt a legnagyobb pár hete ezzel:
"The last thing we want is City above us."
amitől csak még királyabb az egész...

különben sem hinném, hogy egy olyan óriási csapatnál, mint a MU, a pénz komoly faktor lenne az eredményességben
az szembe menne minden eddigivel, hiszen a MU sosem a pénz miatt volt sikeres
rotfl#2

Ronal-d'oh! 2010.08.15. 13:15:01

@Everred: That's more like it!

bár mintha némi iróniát éreznék a levegőben.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:16:25

@vadkutya: lehet h meleg lesz, de a pudliban a Srácok is izzadni fognak :)

vadkutya 2010.08.15. 13:22:05

@imici77: Izzadni én is fogok, ha beváltom azt a májszter mennyiséget, amiket itt felelőtlenül összeígérgettél a posztjaim után... ;)

vadkutya 2010.08.15. 13:23:29

@imici77: S igazából a legnagyobb bajom az,h a nyáron vettem egy vuvuzelát, de elmúlt egy baráti összejövetel által. Pedig zárt térben az igazi... :)

man city 2010.08.15. 13:24:09

@Everred: Cech, van der Sar, Buffon és Casillas
kb. ezeket írtad le
ilyen kapust soha nem szervál az Arse

de Fabianski-hoz képes Given olyan más dimenzió, amitől az Arse fanok elhihetnék részben, hogy Wenger nem komplett bolond azügyben, amit a kapusokkal művel...

Given nem világklasszis ez tény, sőt sok gyengesége is van
de sem a Newcastle-ben, sem a City-ben nem volt előtte sosem igazi betonvédelem
de kb. olyan a kontraszt, minthogy Fülöp vagy Hart...

mivel az Arse védelme közelébe nincsen a top-top csapatok védelméhez, ezért 1 világklasszis kapus sem lenne ott annyira jó
ez fordítva is igaz, pl. Fabianski lerontja az Arse védelmét már a jelenlétével...

ha van reális lehetőségük Given-re, és nem szerzik meg, hanem maradnak Almunia/Fabianski-val, akkor Wenger jót tesz a riválisoknak

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:28:41

@vadkutya: jó, párat beválthatsz:) csak ugasd ki a 3 pontot:) akkor pénz nem számít :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:30:37

@man city: "mivel az Arse védelme közelébe nincsen a top-top csapatok védelméhez, ezért 1 világklasszis kapus sem lenne ott annyira jó"

öööö... a Real védelme átjáróház, ezért egy Casillas nagyon fontos láncszem, és van mód bizonyításra is...

Slice 2010.08.15. 13:31:53

@man city: Mondjuk Cech szerintem nem említhető egy lapon VDS-el vagy akár a másik 2 emberrel. Amióta bukósisakban tolja sokat bakizik. Inkább Cesart venném még ide. VDS visszavonul hamar, szóval a jó kapusok száma csökkenni fog, hacsak nem érik klasszissá 1-2 fiatalabb tehetség.

Given bár nem világklasszis, de kb 10 góllal kapnánk kevesebbet, ha ő védene. Kíváncsi lennék egy statisztikára, hogy a tavalyi szezonban hány gólt kaptunk kapushibából. Abban biztos vagyok, hogy ez 10 fölött van.

Slice 2010.08.15. 13:32:58

@Slice: "VDS visszavonul hamar," =VDS visszavonul hamarosan

Everred 2010.08.15. 13:34:57

@Ronal-d'oh!: pedig nincs, teljesen komolyan gondoltam.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.08.15. 13:35:18

@vadkutya: amúgy a cselszkijes cikkeidért meg TE jössz nekem sörökkel, mert miattad kaptunk ki :)

Everred 2010.08.15. 13:38:36

@man city: azt próbáltam mondani, hogy nem bravúrkapus kell, nem olyan, aki kiváló "shot stopper", az akkor igazán jó, ha előtte erős, magas, domináns középső védők vannak - az Arsenalnál nem ez a helyzet.

Ide olyan kapus kell, aki a légtér korlátlan ura tud lenni. Nem feltétlenül VdS vagy Cech, de pl. egy Neuerrel szerintem jobban járnának, mint Givennel, bármennyire fiatal és tapasztalatlan, mert inkább az a TÍPUS, amire szükségük van.

Az, hogy Given is klasszisokkal jobb, mint Almunia vagy Flapianski, nem vitás :-)

dzzzzz 2010.08.15. 13:39:57

@Everred: szép is lenne egy Neuer, ahogy fut ki a kapuja elé 30 méterre :D

man city 2010.08.15. 13:42:31

@wil: no vmi értelmes is:D

az tényleg érdekes volt nyitómeccsben, hogy a rövid passzos játék mennyire átvette az irányítást a City-ben...
Mancini már formálja a csapatot, egyre jobban

pl. King és Dawson (2 belső védő), összesen passzoltak 18+19-et, nagyjánól minden pontosan
Kolo és Kompany pedig passzoltak 55-öt és 48-at (!!) és nem is adták el a labdát soha (Yaya 68/70 amúgy)

középen is Huddlestone és Modric együtt nem passzoltak annyit, mint Yaya, és fejelnként fele annyit mint Barry egyedül

Mancio rámegy a rövid passzokra, és a labdatartásra, mert a rohanásban általában gyenge a City
minél gyorsabb a meccs, annál inkább kedvezett ez a Tottenham-nek
(pl. Tevez is egyedül többet passzolt, mint Defoe, Crouch, az orosz meg Keane 4-en együtt, persze így baszott helyzetbe kerülni...)

Spurs nem szereti tartani a labdát, mindig mennek vele, és teszik tovább, nagyon jól italálták Bale-t és Lennon-t is, a csatárduójuk is hatásos, bár 1 komoly centerrel nagyon nagyon húzhatnának, aki tényleg bever 2-ből 1-et mindig...
(Defoe képes eltűnni meccsekre, Crouch kurvázik hogy lesz ez?:D)

amúgy Bale statjaira ránézve, kibaszot szarok voltak a beadásai, csomó pontatlan 1 pontos kb.
de így is adott kb. kvázi 2 gólpasszt meg a kapufa...
ezt Richards számlájára lehet írni mondjuk

ha Bale agresszivitását, és sebességét ötvözni lehetne Adam Johnson képpességeivel, na akkor kapnánk egy Crinyát...
ezzel így persze sokra megyünk:D

egyedül SWP volt szabadjára engedve, hogy hasznosítsa magát, amíg a csapat mögötte dolgozik, de azt az 1 rohadt nagy Yaya labdát is eltoporzékolta, amíg az ananász fejű Ekotto odaért
(apropó Ekotto mekkorákat dolgozott, Corluka-t meg nem is láttam, mivel nem is használtuk azt az oldalt sajnos, pedig nem Ekotto-t kellett volna bepróbálni)

de nem jó, hogy a Spurs topformához közelít már az 1. meccsen, kibaszott szar telük lesz, és tavasz is kérdéses, mert még egy pofátlanul nehéz BL csoportkör is jön nekik (remélem)

Everred 2010.08.15. 13:45:51

@man city: pénztéma? Legyen :-)

Ha (amikor) Milner meglesz, a City által játékosokra költött összeg a Premiership évei alatt (1992-2010) 515 millió fontra nő.

A Manchester United ugyanezen időszak alatt 419 millió fontot költött. A bajnoki helyezéseket is hasonlítsam össze? Ígérem, a Division Two-ban töltött idényt kihagyom :-)

A bajnokság miattatok is unalmas lesz, nem csak azért, mert mi "megzuhanunk": majd ha tényleg bajnokesélyes csapatot vásárolnak össze az arabok, akkor nem lesz az, lesz kihívója a Chelsea-nek. Most nincs.

Everred 2010.08.15. 13:47:31

@imici77: majd elmúlik, mint a szénanátha.

man city 2010.08.15. 13:49:56

@imici77: nézd meg Casillas-t a spanyol védelem mögött, és nézd meg a 2 évvel ezelőtti Casillas-t a Real védelme mögött

persze hogy nagyon nagy kapus, de mennyivel jobb lenne a Real-ban is mondjuk egy Chelsea szerű védelem mögött

amikor meccsenként 2-szer kéne csak védenie, nem pedig 6-szor...
nagyon nem mind1

Everred 2010.08.15. 13:53:26

@man city: ja, még valami. Tényleg nem tudunk annyit költeni, mint a többiek, a Chelsea, City, Barcelona, Real bandával nem tudjuk felvenni a versenyt.

Idén kiadtunk 8 millió fontot Smallingért, 7 milliót Hernandezért, 7,5 milliót Bebéért, az összesen 22,5 millió font. Na de: elment Foster 6 millióért, Tosic 8 millióért, és nem vettük meg végül az előzetesen már bekalkuláltan 8 millió fontba kerülő Ljajicot. Ha összeadod, kijön, hogy kábé nullánál tartunk...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.08.15. 14:08:27

@imici77:
Az én optimista tippem 2-0-ás hazai győzelem. A pesszimistát inkább nem mondom.

chrisred 2010.08.15. 14:14:56

@Everred: Akkor ehhez már azt kellene csak hozzáadni, amit a két klub fizetésekre elköltött ebben az időszakban. :)

man city 2010.08.15. 14:18:22

@Everred: megsajnálom a MU-t még a végén...

addig, amíg eszembe nem jut az az idő, amikor a fizetési sapka, és az őrült átigazolási összegekre Ferguson csak legyintett anno, hogy hát a minőséget meg kell fizetni (vagy meg kell találni nagy mákkal)

(és igaza volt:DD)

Everred 2010.08.15. 14:27:06

@chrisred: szerintem abban is feljöttek keményen az utóbbi két évben. Ha minden igaz, Robinho, Tevez, és Yaya Touré is többet keres, mint Ferdinand, aki a United legjobban fizetett játékosa; Bridge 90 ezer fontot kap hetente, annyit, mint Vidic...

@man city: nem kell sajnálni, de hát ettől még csórók vagyunk. Nekünk van három olyan játékos a keretben, aki 20 millió fölötti összegbe került, a Citynek hét, épp ezt mondom, hogy így az a papírforma, hogy a City előttünk végez - mert hát a minőséget meg kell fizetni, ugye.

halareaal 2010.08.15. 14:28:09

@man city: Casillas ponthogy azért kiemelkedő, mert olyan csapatban véd rengeteget, ahol nem fektetnek különösebb hangsúlyt a védekezésre. így robbant be. volt nem is olyan rég egy gyengébb periódusa, de ez pont akkor volt, amikor a csapat védekezése már sokkal összeszedettebb volt, mint mondjuk 4-5 éve.
egy klasszis kapusnak bármilyen csapatban jól kell védenie, de minél gyengébb a csapat, annál többet tud hozzáadni.

man city 2010.08.15. 14:31:03

@Everred: Neuer, Lloris stb. jó kapusok, de egyáltalán nem biztos, hogy világklasszisok lesznek

Wenger pedig éppen azon agyalhat, hogy még Schwarzer sem kell, mert Almunia már ismeri a védelmet elég jól ugye

azért remélem Given marad, ahol van, nem kéne 80 pont fölé engedni az Arsenal-t

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.08.15. 14:38:24

off: easypoll miatt nem jön be az oldal vége. b+meg... 3x kell nekihuzakodni, mire bejön a belépés. utána újra. b+meg újra, természetesen.

on: meccs mai rangadó +beharang? gyön-e már?

man city 2010.08.15. 14:40:14

@halareaal: "ahol nem fektetnek különösebb hangsúlyt a védekezésre"

majd José...

Casillas=top class, erről nincs mit beszélni

horas 2010.08.15. 14:40:33

@Domingo: Pizarro-t szerintem emglehetett volna tartani...
Már mondani akartam,állat ez az új avatar.

chrisred 2010.08.15. 14:49:12

@Everred: www.guardian.co.uk/football/table/2009/jun/03/premier-league-turnover-wages-debt

2007-08: Man Utd: 121,1M font, Man City: 54,2M font

news.bbc.co.uk/2/hi/business/7424134.stm

2006-07: Man Utd: 92,3M font, Man City: 36,4M font
2005-06: Man Utd. 85,4M font, Man City: 34,3M font

Ha csak ezt a három szezont nézzük:

Man Utd.: 298,8M font
Man City: 124,9M font

És érdekes módon nem a Man City lett a bajnok kétszer is. :)

Everred 2010.08.15. 14:54:47

@chrisred: még szerencse :-)

De a Chelsea is csak egyszer a háromból, pedig hát...

halihalo 2010.08.15. 16:52:35

@undertow: A fiatalok, sajnos, megmutatták, hogy mit tudnak, az Ajax ellen ők játszottak (csak Essien játszott, hogy formába jöjjön, senki más), vagy a világverő FT Wycombe ellen a következő csapat kapott ki 5 - 1-re: Samuel Walker; Billy Clifford, Rohan Ince, Aziz Deen-Conteh, Ryan Bertrand; Scott Sinclair, Jack Cork, Conor Clifford, Milan Lalkovic (Dan Philliskirk, 59); Franco Di Santo, Aliu Djalo (Philipp Prosenik, 59). Szóval a sérülések sajnos eléggé beleszólhatnak, mint ahogyan tavaly is. De azért most is nyugodtabb lenne mindenki, ha Ferreira helyett Bosingwa lenne a csapatban.

halihalo 2010.08.15. 16:58:10

@Slice: ""Lehet bármilyen jó csapat a Chelsea, ha egyszerre elveszíti 2-3 legjobbját vagy a komplett védősorát."
Tavaly volt olyan, hogy Mikel hátvédet játszott... :)

wil 2010.08.15. 21:42:15

@man city: ezt vettem észre én is:)

mondjuk alapvetően sztem nem nyerő ez felfogás a PL-ben, hogy legyen lassabb a meccs, járassuk többet a labdát a megfelelő játékosok nélkül (ez fontos ugye)
de ez épp abból is adódhat, hogy kevés igazán gyors játékosa van a City-nek
akik megadják a csapat tempóját
persze még túl korai megmondani, hogy Mancini hogyan képzeli el a City-t, és hogy pontosan kikkel, de valszeg a nehéz meccsekre vmi ugyanilyennek fog kiállni a City mindig, főleg idegenben

most attól el lehet tekinteni, hogy hárommal nyerhetett volna a Spurs, mert ez szezoneleji forma (Spurs-nél tényleg nem:D, ezt adom, hogy később meg kicsit megzuhanhatnak a BL hatására) a City-nél, jó pár játékos még csak keresi önmagát, ők pár meccs után stabilizálódnak
meg az újaknak is kell majd jó 10 meccs kb. mire legalább a ritmust teljesen felveszik

de nagyon messze van még a City attól, hogy ennyi játékosból Mancini összerántson vmi sikereset
a TOP4 nem lesz kérdéses sztem, de azon belül már 5 pontnyi különbség is 15-nek hat, nehéz felfelé lépegetni

tegnapra visszatérve SWP helyett pont Balotelli-t játszattam volna, aki nyilván nem segítette volna ki Richards-t Bale-lel szemben (bár SWP sem tűnt segítőkésznek:D), de azért meg tudja csinálni az 1 v 1-eket, agresszív, és sikeresebben lépett volna fel centernek (mint SWP), amíg Tevez máshol bóklászott
(vagy pedig Johnson-t, aki kb. mindenben jobb, mint SWP lassan)

általánosságban az a baj ezzel a visszaülős taktikával (sit back...), hogy nagyon magára húzhatja az ellenfelet a az adott csapat, tegnap is volt ilyen, hogy még akkor is a Spurs támadott, amikor a City tarthatta volna a labdát (vagy támadhattak volna)
ezért mondom, hogy ezt csak nagyobb meccseken tudom elképzelni, a legtöbb meccsen egy sokkal támadóbb taktika kell, vagy feljebb tolni mindenkit kicsit, hiszen sok csapat meg majd 2 vonalban védekezik a City ellen

meg hát ennyi minőségi támadóval a keretben illene nem szétvédekezni a meccseket, illetve kihasználni a támadókat sokkal jobban
(bár bitang erős védelem nélkül meg bajnokságot nem nyer senki, ez is igaz, de hát a balansz nagyon fontos, és ez utóbbi hiányzik még nagyon a Cityből)

tavaly elég jó kontrákat láttam a City-től több meccsen is, ha azt tovább tudják fejleszteni akár csak Balotelli-vel , akkor az jól kiegészítené ezt a visszaülős taktikát, csak a Spurs ellen még lehet, a MU és Chelsea ellen már annyira nem lehet labdát birtokolni
(ellenük meg éppen kontragólokat lőtt a City, ha jól rémlik)

van egy olyan érzésem, hogy egy nagyon jó formában lévő Adebayor-ra, vagy ugyanilyen Balotelli-re inkább nagyobb szüksége lehet idén a City-nek, mint egy nagyon jó Tevez-re
(benne sztem nincs még 1 olyan jó szezon, mint a tavalyi)
de majd elválik...

undertow 2010.08.15. 21:59:17

@Everred: mennyit tettél fel rá?

horas 2010.08.15. 21:59:24

@wil:
Mancini az Inter-nél is ezt csinálta.Nulla játék full biztonsági felfogás,semmi kreativitás,játékosság finesz.Elől a befejező jellegű emberket szerette akik nem szinesznek semmit bevarják azt csoki.
Nem szereti a mozgékony,gyors játékosokat a ha 442 van,akkor a szélsői messze vannak a kaputól,nem is tudom,hogy az Inter,hogy rúgta a gólokat mi volt a koncepció...

A BL-ben 3 szezon alatt 3 gólt lőtt a csapata a kiesési szakaszban...ez azért árulkodó.Ritka idegesítő a játékfelfogása,Mourinho is szeret betonozni,de nyilatkozta pl a BL-döntő után kontráknál 5 féle elmozgást beszéltek meg,Mancini-ről én ezt nehezen tudom elképzelni.

Ez haláosan nonszensz,hogy 3 védekező középpályással kiáll,amúgy nem láttam a meccset mit játszott? mert a kezdőből itélve,4-3-3-nak tünik de gondolom nem,inkább 4-5-1-re tippelek,félkör-szerű középpályával.

Domingo 2010.08.15. 22:02:37

Na hát az milyen már, hogy Bellamy a Cardiffhoz kerülhet. Bunkó paraszt, meg minden, de azért ennyire ne adja már le.

Everred 2010.08.15. 22:17:10

@undertow: semennyit, nem szoktam fogadni. Nagyon zsugori vagyok én ahhoz, hogy pénzt kockáztassak a futballon, épp elég az elmém épségét rendszeresen kockára tenni, minden egyes meccsel.

undertow 2010.08.15. 22:29:18

@halihalo: teljes ificsapat nem ugyanaz a kategória, mint az 1-2 legnagyobb tehetség a nagyok között. értelmetlen hasonlítgatni. majd amikor studge, bruma vagy kakuta sérülés miatt kerül a csapatba pár bajnokira, na akkor kiderülhet mit tudnak.
az nagyon nem mindegy, hogy pl egy ifi balback bruma társa a védelem közepén vagy JT irányítja.

szóval majd meglátjuk. mindenesetre ha ezzel a fiatalított kerettel charlie megint bajnok lesz az a mu drukkerek minden előresírása ellenére nagyon szép teljesítmény lenne.

undertow 2010.08.15. 22:31:11

@halihalo: az essien-ferreira belsővédő páros is előjön még a rémálmaimban...
huth, mint jobb back megvan? mindig rá kellett szólni, hogy a bedobást neki kell elvégeznie :D

undertow 2010.08.15. 22:33:10

@Everred: hát hol a kockázat, ha úgyis biztos bajnok lesz a Chelsea? :)

Woland 2010.08.15. 23:44:37

@Domingo:

Bellamy cardiffi srác - mindig is szeretett volna a hazai csapatban játszani, na meg a Cardiff City három éve volt FA-Kupa döntős, míg a City legutóbb 1981-ben járt arra. :)

(amúgy, szerintem Bellamy csak a többi focistával ill. az edzőivel bunkó, amúgy földi halandókkal nem túl tahó. sőt, ahogy nemrég olvastam igazi jótékony faszi, Sierra Leone-ben meg fociakadémiát alapított.)

Redknapp már régóta le szeretné igazolni, meg a wales-i is jönni akar a Lane-re, csak hát a City belevette a fejébe, hogy nem adnak el nekünk senkit (Bellamy-n kívül Micah Richardsért és Irelandért is bejelentkeztünk ha igaz - a Richards-transzferrel kapcsolatban nyár elején már minden készen volt az üzlethez, de a halványkékek meggondolták magukat).

A Cardiff City-n kívül a Sunderland, a Fulham, mi és a Celtic is vinni akarná, ha jól tudom.

feed_the_Goat 2010.08.16. 09:46:01

@Woland: Sztem jó pár játékost vehetne a Spurs a Cityből, de pont nem őket célozza meg. :D
(RSC-t vigyétek!:)

Bellamy pedig pont nagyon hasznos lehetne a Spursbe, ő pl. tuti befejezett volna egy akciót szombaton a Spurs színeiben. Ráadásul van BL tapasztalata is, ezért jól is jönne ilyen okból is gondolom Redknappnek.
Viszont a City részéről ez akkora öngól lehetne, mint hogy Givent az Arsenalnak adni.

@horas: @wil: Na ez alap, hogy én is támadóbb játékot várok, mondjuk rangadókon elfogadható (egyelőre). A 3 védekező középpályással nincs gondom, csak akkor tényleg a szélsővédők meg a támadók támadjanak úgy, ami a csövön kifér.
Vagy Yaya Touré lépjen előrébb, mert ő sokkal többet konyít a támadásokhoz, mint pl. DeJong.

halihalo 2010.08.16. 19:29:47

@undertow: Persze, nagyrészt igaz, de amikor Bruma a nagy csapatban játszott, akkor sem volt túl meggyőző még. Lehet, megilletődött volt.

Ronal-d'oh! 2010.08.16. 20:00:33

Na, még egy óra, és rajtol a Premier League!

A MU-NU meccsről lesz valami iromány?

ha mégsem, akkor is Glory, Glory, Man United! :)

undertow 2010.08.16. 20:09:01

@halihalo: arra a két PL meccsre gondolsz ahol kapott 20-30 percet? szerintem semmi baj nem volt a játékával.

vadkutya 2010.08.16. 21:37:35

Nah, ezt szépen csinálta Berbatov.

Domingo 2010.08.16. 21:44:13

Rút lehet még ez.

vadkutya 2010.08.16. 21:46:42

@Domingo: Szép is lesz, ha rúgnak ezek is 5öt, talán még Rooney is betalálna (mondom én). A Szarkák meg nullák.

r_magpie 2010.08.16. 21:50:12

ide nekünk azt a május végi 17. helyet!

Csongongor 2010.08.16. 21:53:05

Nem tudom mért kellett temetni őket nme olyan rossz ez a csapat, Berbatov is mintha egy kicsit meg emberelte magát, bár lehet, hogy csak azt szeretném látni...

Lacóka 2010.08.16. 22:02:11

berbatov mosolyog, felszedett vmi csajt, vagy nemtom mi történhetett...

Domingo 2010.08.16. 22:02:19

@Woland: Értem én a hazai kötődést, de ez szerintem akkor is nagyon nagy visszalépés. Nagyon jó kis duót alkothatna Zamorával, vagy Darren Benttel.

Hiába szeretném Givent az Arsenalban, nem tudom hibáztatni őket azért, mert nem látják el a közvetlen riválisokat játékosokkal. Ireland szerintem amúgy tök felesleges lenne a Spursbe, vannak azon a poszton embereitek gazdagon.

A Richardsos dolog nem tudom mennyire volt igaz, de nem hiszem, hogy tényleg megváltak volna tőle, ugyanis szélsőhátvéd poszton gyengusznak érzem őket, míg a Spursnek ott sincsenek szerintem különösebb gondjai, ráadásul Micah tett olyan nyilatkozatot, hogy idén nagy szezont akar futni a Cityben.

Lacóka 2010.08.16. 22:02:59

rooneyval meg vki rúgasson sürgősen egy gólt, mert nagyon kell neki

Freeezer 2010.08.16. 22:03:46

@Csongongor: Berbatov eddig nekem is kellemes meglepetés,de várjunk még vele is. engem kicsit azé megrémít,h egy Newcastle,néha így áttud szaladni a komplett kp, és néha elég simán jut el a kapunkig

Csongongor 2010.08.16. 22:05:17

71-29 labdabirtoklás...

értelmetlen_nevű 2010.08.16. 22:09:55

@Lacóka:

Szerintem ez lesz második félidei program. Rooney az új Berbatov egyelőre.

vadkutya 2010.08.16. 22:15:10

Scholes a régi, megnyugodtam. :)

Freeezer 2010.08.16. 22:16:15

istenem... rooney is meg berbatov is eleggé reménytelenek eddig

Domingo 2010.08.16. 22:16:28

Az édesanyád picsáját Berbatov, hát hogy lehet ezt kihagyni? :D

Scholes valami hihetetlenül jól nyomja.

Lacóka 2010.08.16. 22:19:42

@vadkutya: minek fusson, aki így passzol? :)

felmerült bennem: a bayernes odavágó óta lőtt rooney gólt? (mu, válogatott, barátságos, bárhol - edzés nem ér)

horas 2010.08.16. 22:20:49

Newcastle megint egy pár oldalnyi karrierisztkai tanulmány,hogy néhány év alatt a BL-ből és egy tehetős klubból,hogy lehet egy reménytelen kiscsapattá válni.

Rooney-ről Torres jut eszembe,rég láttam iylet vagy talán még sose mikor egy sérülés ennyire és ennyi ideig lenulláz egy játékost...

vadkutya 2010.08.16. 22:23:20

@Lacóka: Scholes most jól nyomja, a belépőjére gondoltam. De azóta már Fletcher is megmutatta magát e téren.

Amúgy pont ezen gondolkoztam én is, sztem azóta nem lőtt Rooney gólt.

vadkutya 2010.08.16. 22:27:23

A Newcastle-nél mostanában nem volt a labda, igazából semmit nem csinálnak.

horas 2010.08.16. 22:29:22

Fletcher engem már-már Cambiasso-ra kezd emlékeztetni...

horas 2010.08.16. 22:32:44

Döbbentesen gyenge ma (vagy általában) a Newcastle...

horas 2010.08.16. 22:39:16

Ez ellen a Newcastle ellen mindenki világklasszisnak tűnik az MU-ból,komolyan mondom...

Domingo 2010.08.16. 22:47:20

Na, a vének felébresztették a nézőket. :D

halihalo 2010.08.16. 22:57:07

Három dolog:
1. Berbatov egy vicc.
2. Scholes újra (?) a régi. (A becsúszásai is) :)
3. Ha a Newcastle-nek lenne még 3-4 Carroll és Gutierrez mentalitású és képességű játékosa, biztos nem esnének ki.

Ronal-d'oh! 2010.08.16. 22:58:32

ha eddig senki, akkor én: Giggs továbbra is az egyetlen, aki minden PL-szezonban be tudott találni.

Everred 2010.08.16. 23:22:00

most vajon ha írok, akkor megjelenik az a komment, amit a blogmotor elnyelt?

Everred 2010.08.16. 23:23:58

nem. akkor hát...

@halihalo: utálom, hogy Berbatovot lassan hivatalból és megszokásból fikázza mindenki. Ma például nagyon is jól játszott, ő rúgta az első gólt, baromi aktív volt a második félidőben végig.

Oké, kihagyott 3-4 nagy helyzetet, tény. De ettől még olyanokat írni, mint valaki fentebb, hogy "reménytelen", meg hogy "vicc"... hát nem tudom. Az az érzésem, hogy ha David Villának hívnák, most mindenki a nyálát csorgatná.

Scholes a második félidőben óriási volt, az elsőben csak szimplán jó.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.08.16. 23:27:34

@Everred:
nekem nem lőtte ki a posztom, amit 5re élesítettem
fuck
most csakazértis kilövöm...

Ronal-d'oh! 2010.08.16. 23:29:18

@Everred: agreed, ma Berba nagyot játszott, és végre azt láttam rajta, hogy van kedve az egészhez, és övé volt a legfontosabb gól, remélem megmarad az önbizalma.
süti beállítások módosítása