Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Rokonszenvderbi - pár sor az uru-német elé

2010.07.10. 09:00 OJ

Ahogy látjátok, a hangolás már elkezdődött és amíg a hajrák és mocskosok legutolsó rejtett poénjai is leesnek, felkonferálnánk minden vébék legrokonszenvesebb felvonását. Az utolsó előtti vébémeccs mindig a túlteljesítők és a csalódottak terepe. Kisdöntőben már nem szokás a tilitoli, a takarékosság, ami egy hónapig bennmaradt, illik most kiadni, hadd örüljön a világ - ha pedig lekerül a görcs, kibújik a futball. Erre építve várhatunk jó, talán még a majdani finálénál is élvezetesebb meccset, ahol Schweinsteiger királlyá lesz ugyan, de Uruguay nyer. Előbb azonban rövidtávú visszatekintés azokra a bronzmeccsekre, melyeket nemcsak hogy láttam, de emlékszem is rájuk.

1994. július 16. Úgy tartja a mondás, hogy minden csoda három napig tart. Nem véletlenül van pont három nap az elődöntők és a bronzmeccsek közt, a csalódást viszont nem mindig sikerül ennyi idő alatt feldolgozni, még az igazi hardcore profik mezőnyében is akadnak bőven tipródós, rágódós alkatok, míg mások léhaságba gondolják fojtani a bánatot. A kába bolgárok tán még az elődöntőnél is nehezebben emésztették meg a meccs után elfogyasztott alkoholmennyiséget, ez ad(hat)ta a pasadenai kisdöntő emlékezetes kulisszáit. Sztojcskov is csak enerváltan, önmaga paródiájaként volt képes méltatlankodni, a svédek pedig megérezték a bolgárok baját és a kényelmes sütkérezést elhalasztva bő félóra alatt szétverték őket. Brolin indította a bulit, Mild folytatta, Rasta Larsson már a frizuradivatot erősen ignoráló Trifon Ivanovot is megalázta, Andersson pedig még szünet előtt feladta nekik az utolsó kennetet. Sztojcskov révén a gólkirályi címet (megosztva) elnyerte a Penev-csapat, a tartását viszont elvesztette és negatív gólkülönbséggel, atomokra esve fejezte be az amerikai turnét. Svédország-Bulgária 4-0

1998. július 11. Két példa kevés az általánosításhoz, de a németek kiverése itt is konkrét éremesélyt vont maga után - ha nem a házigazdával került volna össze a kollektív kedvenc Horvátország fennállása első világbajnokságán. Aimé Jacquet dörgedelmei előcsalogatták a hagymaszagú jobbhátvédból a saját maga előtt is titkos fegyvert, a horvátok viszont hamar talpra ugrottak az ominózus Thuram-dupla után. Suker a góllövőlista élére küldte magát, olyan lágyan suhintotta be a győztes lövést, hogy a francia gyepmesterek országos szövetsége levélben köszönte meg neki a torna után. A konszolidált Kluivert a vébé alatt szakkommentátort játszik az Eurosporton, biztos letesztelik, kibírja-e a jabulanigyanús gólt szerző Zenden bukfencét röhögés nélkül. Horvátország-Hollandia 2-1

2002. június 29. A mai napig neheztelek egy akkori cimborámra, mert megváratott (illetve el se jött a megbeszélt meccsnézésre, hát ember az ilyen?), de Hakan Sükür is a bögyömben van rendesen, mert volt képe a második labdaérintéséből bevarrni minden idők leggyorsabb vébégólját. Még az előszobában cihelődtem, amikor a koreai bekk elbambult, persze a válaszként érkező szabi és az Ilhan-gólok már megvannak és az a mozzanat is simán előttem van, ahogy Szong Csong Gug kapura szúrja a kilencvenharmadik percben. Akkoriban még kevesebb cinizmussal kezeltem a futballt, valahol örültem, hogy a kis koreaiak nagy menetelésének szép vége lett és góllal végződött, noha ezt az eredményt az azóta magamra szedett ismeretek kicsit árnyalták. Törökország-Dél-Korea 3-2

2006. július 8. Az idősíkok összecsúszása miatt nem tudom tisztán eldönteni, melyik lehetett Schweinsteiger karrierjének legfaszább mutatványa - ugye itt van ez az argentin meccs, meg a klubjában is bizonyára akadt pár nagy show -, de az tény, hogy egy különleges triplával szomorította a portugálokat. Attól, hogy a háromból egyet öngólnak minősítettek, nálam ez még mesterhármas, a szebbik fajtából.  Az "arannyal felérő bronz" fordulat elhasználtságára már nem emlékszem, arra viszont igen, hogy a szomszéd ételbár angolosoktól hangos udvarát is rendesen lázba hozta a srác lövőkedve. "A kisdöntőnek" - és most vébésorozatunkat idézem - "volt még egy kiemelendő mozzanata: Kahn megszabadította magától a nemzetközi futballt, Nuno még egy csukafejessel elköszönt tőle a 88. percben." Németország-Portugália 3-1

2010. július 10. Az arannyal felérő bronz elnyerésének lehetősége forog fenn az esti címmeccsen is. Ha két, abszolút megosztó csapatról kellene értekezni, kicsit könnyebb lenne a jóslás, úgy viszont, hogy mind a kettő halál szimpatikus, gondban vagyok. (Na azért annyira mégsem, egy spanyol-holland tipp bejött a mediamarktnál - nyert is vele egy kolléga.) Müllernél már csak Maradona a polip nagyobb arc ezen a vébén, de most neki is kötelessége segíteni Schweinsteigert, hogy a bronzmeccsek királya lehessen, mert aranyat valószínűleg az életben nem fog nyerni, örök másodikból meg már van egy. Jogiékat nem, Uruguayt viszont környezetem megdöbbenésére a döntőbe vártam, Abreu azonban nem tudott hozzátenni a monterós posztban elejtett tipp sikeréhez, bár voltak olyan szakaszok, amikor körvonalazódott előttem egy önfeledt pillanatkép, amint a hosszabbítás legvégén gólt szerző colost elcsigázott társai kergetik a szögletzászlóhoz és ahogy ők ott örülnek egymásnak, folyik a narancslé a füvön szerteszét.

Görcsmentes élményfutballt akarok, de ragaszkodom az urukhoz - azaz, ahogy magunk közt már kitaláltuk, "habár felül a gálya, s alul a víznek ÁRJA, azért a víz az URU". Uruguay-Németország 2-1

217 komment · 1 trackback

Címkék: német uruguay vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr652141819

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bűn és bűntetlenség - a Biszku-film 2010.07.10. 15:00:18

Bűn és bűntetlenség. Itt letölthető. Történet az 1956 után következő megtorlások egyik vezetőjéről, Biszku Béláról, a belügyminiszterről.Bővebben: http://mandiner.hu/tag/biszku_belaElnézést kérünk a Mandinertől és a film készítőitől, de ezt a filmet mi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidmoyes 2010.07.10. 14:51:54

Prosztó véleményem az általatok kivesézett gólkirály kérdésről:
Az lesz, aki a legtöbb gólt rúgja. A számok makacs dolgok.
Ez olyan mint az NBA: Charles Barkley-nak sosem lesz aranygyűrűje, Robert Horrynak viszont hat(!) is van. Mert a sport nem mindig igazságos...

Iustizmord 2010.07.10. 14:52:21

@popp: igen
@smartdrive: miért?
@Csöncsön: szerintem meg a szorgos munkáskezek építik jövőt, inkább 5 schweinsteiger mint egy messi.

Iustizmord 2010.07.10. 14:54:57

@smartdrive: rendben, eldöntöttük. az érdemes egyéneket (melyeket 5 évente írnak össze, tulajdonképppen koskripciót alkalmazva) egy 51 tagú FIFA-bizotság elé terjesztik, s eldöntik hogy közülök ki érdemes arra, hogy az elmúlt 5 év Méltó és Eredményes Futballistája (MEF) helyére lépjen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 14:55:05

@Iustizmord: Éni jobban szeretem a Roma himnuszát :-). Amúgy el lehet ezt jópofáskodni, de két malomban őrlünk. Senki nem mondta, hogy egy Klose nem lehet, örök-gólkiály, ha vág egyet-kettőt az is lesz. De miért kellene ennek tetszenie nekem?

@davidmoyes: Az biztos, hogy '92-től 2000-ig nagy esélyese lett volna minden vébének és eb-nek egy közös Jugó csapat. '92-ben épp a jugó ellenes nemzetközi embergó miatt indulhatott a Jugoszláv válogatott helyett a végül győzte dán.

smartdrive 2010.07.10. 14:57:18

@Iustizmord: mert az egyrészt nem 8-10-15-20 meccs, többé-kevésbé ad hoc csapatokkal, a sorsolás mázlifaktorával. egy bajnokságban ilyen dilemma, hogy most akkor Klose vagy Ronaldo statisztikái jobbak, elképzelhetetlen lenne

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.07.10. 14:57:29

@Iustizmord:

Innentől ez már egy filozofikus vita. Ha nem lennének zsenik, lángelmék, szóval olyan emberek, akik máshogyan képesek látni és érezni a világot, akkor nem volna mi tápot adjon a szorgos iparkodásnak.

Iustizmord 2010.07.10. 14:58:10

elvittem a lurkókat vásárlni, nemsoká visszajövök s megaszondom a tutkófrankót

STURM BIS DIE ENDE ! :o)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 14:59:06

@rajaram: Senki nem vonja kétségbe az érdemeit megdolgozott érte, sőt tiszteletre méltó a pályafutása is. De miért kéne drukkolnom neki?

Egyébként nem mondanám, hogy semmit nem jelent ez a cím. Nem ez a lényege a játéknak ugyan, hanem a csapat győzelme, de azért ez egy nagyon büszke cím.

smartdrive 2010.07.10. 14:59:48

@Iustizmord: Te is csúsztatsz már

egyszerűen ez egy olyan statisztika, ami egy megkerülhetetlen mutatóból űz gúnyt. nem szavazásokról beszélünk

Martin Astin 2010.07.10. 15:00:21

@davidmoyes: Tényleg nem az. Big Shot Rob legalább 10-et érdemelt volna.

smartdrive 2010.07.10. 15:00:34

@davidmoyes: ez egy teljesen más téma. Klosénak sem lesz, Ronaldónak meg van, tehát ez a része rendben van

davidmoyes 2010.07.10. 15:01:19

@popp: P.J.O' Ruorke szavai jutnak eszembe: A térség legjobb adottságú országa volt. Mindenük megvolt, hogy vezető állam legyenek Közép-kelet Európában. Ehelyett halomra lőtték egymást.
Persze, ez egy önző amerikai szemüvege.. :)

rajaram 2010.07.10. 15:02:11

@popp: Ezt a "büszke" címet egy módon lehet elérni: a legtöbb gólt kell rúgni a VB-ken. Mérhető dolog, vitatkozni nem lehet rajta. Klosénak még van egy esélye (bár a spanyoloknak vágott volna kettőt!) Ronaldonak már nincs. Kár ezen meditálni.

smartdrive 2010.07.10. 15:07:18

@rajaram: nem azzal vitatkozunk, hogy mérhető-e, hanem hogy jobb hely lenne-e ettől a világ, vagy rosszabb

a földrengés is mérhető, de nem örülünk neki

davidmoyes 2010.07.10. 15:10:51

@popp: Valóban nem. Ez egy európai mese...

@Martin Astin: He-he..

smartdrive 2010.07.10. 15:16:41

tegyük fel, hogy Szami Al-Dzsaber 2002-ben 1:8-ra hozza a németek elleni meccset, amúgy illésbélásan

akkor Pelé és Uwe Seeler mellett emlegetnénk a nevét

rajaram 2010.07.10. 15:17:02

@smartdrive: A világ így is rossz. És még rosszabb lesz. De nem attól, hogy Klose vagy Ronaldo van -e a góllövő lista élén.

davidmoyes 2010.07.10. 15:19:13

@Martin Astin: Nem a kilencvenes évek közepétől kellett volna elkezdeni kosármeccset nézni... :)

smartdrive 2010.07.10. 15:20:06

@rajaram: lehet, hogy Neked csak az atomháború vagy a CHF erősödése rontja a hangulatod, de nekem ez is

rajaram 2010.07.10. 15:25:05

@smartdrive: CHF erősödése nekem jó. Atomháború nem lesz egyenlőre. Most, hogy felvetetted, átgondolva a helyzetet - nekem is ez jelenleg a legnagyobb problémám.

davidmoyes 2010.07.10. 15:25:52

@smartdrive: Amit írtam, igazából a címekre vonatkozott...
A "herceg" sem lett soha világbajnok, pedig mekkora játékos volt.

smartdrive 2010.07.10. 15:29:33

@davidmoyes: de legalább Zidane róla nevezte el a fiát, akiből még lehet

zsakfos 2010.07.10. 15:58:40

Andersson feladta az utolsó kenetet:))) na ez jó vót:)

Vul-Kahn 2010.07.10. 16:17:56

Egy olyan világban, ahol Egri "Háteznemigaz,vezetparaguay" Viktor vb-elődöntőt közvetíthet...
Egy olyan világban, ahol egy Wesley Sneijder mindent (de bazmeg, felfogtátok? MINDENT, egyéni díjakat is) megnyerhet bő FÉL ÉV ALATT, amit focista megnyerhet...
Egy olyan világban, ahol Titianrit EGY KURVA MECCSRŐL NEM BÍRJÁK ELTILTANI azok után, amit csinált (majd utána még neki van pofája kezezést reklamálni a vb-n, na ez külön LOL)...
Egy olyan világban, ahol olyan, hogy "olasz labdarúgás", egyáltalán LÉTEZHET (hogy ennek velejáróiról már ne is beszéljek) ...

...egy ilyen világban ti komolyan azon sírtok, hogy mi lesz, ha Klose megelőzi azt a csorbafogút egy kutyát nem érdeklő statisztika élén?????

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.07.10. 16:20:36

@Vul-Kahn:
Ilyenkor örülök, hogy gyűjtjük a vb epic kommentjeit. :)

rizla 2010.07.10. 16:33:23

@rajaram: "mert ő soha nem lesz még érmes se egy VB-n, nemhogy gólkirály"

ezt elmentem, 4 év múlva visszatérünk rá.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 16:35:35

@davidmoyes: Sir Charlest nagyon bírtam.

@Vul-Kahn: Egy fing sem érdekel senkit hosszútávon, mégis rossz a bukéja. Meg vicc ide, poen oda persze ezt a stat-ot, azért igenis számon tartják. Ne legyen Klose az élén, na.

rajaram 2010.07.10. 16:36:40

@rizla: ritkán fogadok, de erre van egy üveg jack danielsem. mentsd el.

rajaram 2010.07.10. 16:37:50

@Vul-Kahn: Ennél már csak egy rosszabb van. Az, hogy 16 millióért felajánlották a Bayernnak (Robben 25) és nem vették meg. Azóta verem a fejem a falba.

madbalee 2010.07.10. 16:38:02

@rajaram: 8 év múlva már nem is ér?

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 16:41:19

@rajaram:
Nem biztos, hogy jobban jártunk volna vele, mint Robbennel. Szerintem nem is lett volna hajlandó a Bundesligába igazolni.

rizla 2010.07.10. 16:41:37

@rajaram: akkor legyen így: 2018-ig bezárólag messinek vagy érmet, vagy gólkirályi címet kell szereznie. megbeszéltük?

rajaram 2010.07.10. 16:41:59

@madbalee: Ismerve a magyar férfiak átlagéletkorát, már nem fair fogadnom. De, ha még akkor is élek, akkor az NST minden tagja kap egy üveg Jack Danielst, függetlenül Messi eredményétől.

rajaram 2010.07.10. 16:42:49

@értelmetlen_nevű: Mind a kettőt meg kellett volna vennünk.

értelmetlen_nevű 2010.07.10. 16:47:11

@rajaram: Már így is túl sok a holland. Védőket kellett volna venni, meg Gomez helyett egy igazi játékost. No mindegy, ez itt eléggé offtopic.

rajaram 2010.07.10. 16:49:30

@értelmetlen_nevű: Úgy néz ki, hogy van der Wiel megvan. Lahm visszamegy a baloldalra. Ez elég jól hangzik.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.07.10. 16:53:47

@rajaram: van benne igazság, de az azért adjuk meg, hogy Ronaldonak háromszor szakadt szét a térde (két jobb, egy bal), és már egy után is nehezen szoktak visszatérni + a brutális sérüléseken kívül az apróból is kijutott neki.

Ehhez képest csoda, hogy egyáltalán focizik, akaratgyengének nem mondanám.

rajaram 2010.07.10. 16:55:29

@heinrich: Persze, de itt nem is Ronaldóról volt szó, hanem Klose degradálásáról, ami szintén igazságtalan.

rizla 2010.07.10. 16:56:16

@heinrich: így van. mondjuk ettől még nem kellett volna szép lassan kipukkadnia a 2002-es győzelem után, de talán nem is a madridba kellett volna igazolnia ; DDDDD

rajaram 2010.07.10. 17:03:14

@rizla: A Barcából elkergettétek, ahogy Maradonát, Rivaldót, Ronaldinhót, Figót, Schustert. Kiváncsi leszek, mikor kerül Messire sor.
Pár éve, mikor Ronaldinho volt az isten Barcelonában, mondtam egy barátomnak (a világ legnagyobb Barca fanatikusa), hogy nemsokára lapátra kerül. Majdnem megölt.

rizla 2010.07.10. 17:09:32

@rajaram: jaj-jaj szegény ronaldinhot elkergették:((((((
ember, ronaldinho akkora kalap szar volt, hogy a klub örülhetett annak a 20 milliónak, amit be tudott érte szedni. jóval előbb kellett volna "elkergetni", csak hát laporta becsülendő módon adott még egy esélyt neki is.
természetesen messi is el lesz adva, ha úgy gondolja, hogy neki 27 évesen már nem kell olyan keményen edzenie, mert megnyert mindent, tehát megteheti. de ő nem az a típus, ráadásul saját nevelés.

rivaldo gasparték hülyesége volt, egészen más szelek fújnak már azóta, figo felemlegetésén meg csak nevetni tudok.

schustert és maradonát nem kommentálom, fiatal vagyok ahhoz.

horas 2010.07.10. 17:10:26

@Vul-Kahn:
-A "Csorbafogú" minden idők egyik legjobb és talán legnagyobb hatással bíró csatárja.Klose nem az,ez a pikantériája a helyzetnek,bár a tragédiát én sem érzem a levegőben ennek bekövetkezésekor.
-Az,hogy Sneijder aranylabdát,nyerhet abban semmi extrát nem érzek.Kicsit meglepő talán és előzetesen nehezn elképzelhető volt,de semmi több.
-Az,hogy magyar telvizió színvonala miylen az nálam megint nem,világot formáló tényező.
-Henry-t adom.
-Olasz labdarúgással kapcsolatban,meg nem tudom pontosan mire gondolsz,gondolom a bundabotrány az egyik mérv,egy kicsit biztos ,hogy maradinak hat ebben a szuper intelligens és patyolat tiszta EU-ban,de hát istenem,klubszinten még mindig van egy aktuális top csapatuk,ellenben a németekkel.

horas 2010.07.10. 17:14:06

@rizla: "ha úgy gondolja, hogy neki 27 évesen már nem kell olyan keményen edzenie, mert megnyert mindent, tehát megteheti. de ő nem az a típus, ráadásul saját nevelés."

Ezt azért majd várjuk meg.
Ronaldinho tény,hogy rövid fénykorú játékos,de számomra emlékezetesebb az két év amikor UFO-volt,mint Messi-nek ez a monoton szlalomozása megmondom öszintén.

rajaram 2010.07.10. 17:15:19

@rizla: ...jaj-jaj szegény ronaldinhot elkergették:((((((
ember, ronaldinho akkora kalap szar volt, hogy a klub örülhetett annak a 20 milliónak, amit be tudott érte szedni.

Ronaldinho megmentette a Barcát a középszerűségtől.Kár, hogy nem emlékszem, hol és mikor láttam azt a riportfilmet, aminek a lényege az volt, hogy a Barca a legkegyetlenebb egyesület. Spanyol film volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 17:16:58

@rajaram: Nem Klose degradálásáról, hanem arról, hogy egy párunknak nem tetszene, ha ő lenne minden idők legjobb vébé góllövője.

@rizla: A Milanban aztán megint fölfelé ívelt a formája egy újabb súlyos sérülésig.

horas 2010.07.10. 17:17:51

Ronaldo hízásra hajlamos és valószinüleg szeret enni.
Ez a baja neki.
És télleg egyszer sem tört meg igazán a karrierje,pedig nagyon komoly sérülései voltak,iszonyat meló lehetett nem egyszer visszajönni,a végefele már nem is sikerült teljes mértékben.

rizla 2010.07.10. 17:19:39

@horas: messi már nagyobb barca-legenda, mint ronaldinho, sokkal többet tett a klubért. az, hogy neked a játéka kevésbé tetszik, vagy másnak, az tökéletesen mindegy. ronaldinho azért lett elküldve, mert NEM TELJESÍTETT, kevés volt a csapatba. egy döglött szimbólum volt. kitalálni azt, hogy "elkergették", teljesen abszurd.

@rajaram: ronaldinho egy játékos, akit a klub jó pénzért megvett, majd fantasztikus fizetéssel jutalmazott egészen addig, amíg ezt megérdemelte. amikor már nem érdemelte meg, akkor sem küldték el a francba, hanem próbáltak segíteni neki, stb, de menthetetlen volt. ekkor úgy döntöttek, hogy eladják. ez messivel is meg fog történni, ha ő sem óhajt többé a legmagasabb szinten futballozni. senkinek sem kötelező a barcelonában játszania.

Iustizmord 2010.07.10. 17:22:28

@smartdrive: egyszerűen ez egy olyan statisztika, ami egy megkerülhetetlen mutatóból űz gúnyt.

eztet nem értem. a statisztika gúnyt űz a mutatból, ez nem önellenmondás?

Iustizmord 2010.07.10. 17:25:10

@smartdrive: lehet, hogy Neked csak az atomháború vagy a CHF erősödése rontja a hangulatod, de nekem ez is

irogylésre méltó problémáid vannak ;o)

(a szahel.övezetben meg éheznek-szomjaznak)

horas 2010.07.10. 17:31:54

@rizla: Az,hogy mi zajlott közte és a klub között,azt nem tudom és arról én ne is beszéltem.

Ronaldinho számomra izgalmasabb mint Messi.
Ronaldinho tárháza sokkal sokkal nagyobb (volt)mint Messi-é és számomra ez sokkal imponálóbb.
Mivel nem vagyok Barca szurker nemtudom ki tett többet a klubért és nem is érdekel.

De nekem valahogy az indivudális figurákkal mindig is más milyen volt a viszonyom,ahogy a mai napig teljesen más érzelmi szál fűz Adrinao-hoz az összes fazsságával együt,mint példáúl Zanetti-hez,akit nem lehet szavakba öntenti mennyire nagyra tartok,de hát....érted mit mondok.

horas 2010.07.10. 17:33:32

@Iustizmord:
Mit nem értesz ezen,drága cimbora halálosan egyértelmű ?
De most komolyan.
Nem akart szó ismétlést használni,ennyi.

stars7726 2010.07.10. 17:37:01

messi soha nem lesz olyan jó,mint ronaldo.mert messi argentín.bárki bármit mondhat.

Iustizmord 2010.07.10. 17:38:10

@Vul-Kahn: megalol

@OJ: remlem lesz egy best of commenst az uborkaszezonra

@rajaram: szvsz a REAL a legkegyetlenebb együttes, pár éve emlékszem h nyaraláskor semmi értelmes nem jött az 568 adón (melyből 254 arab nyelvű volt) mint a real tv spanolul meg angolul, akkor ment oda o principe meg diogo, meg az azóta eladott 2.sz. kapus. meg tán soldado a castillából. NAPONTA szopták mindegyikl faszát hogy így meg úgy (a konzervmeccsek viszont jók voltak, mondjuk a 90-es évek elejéről....butrageno, michel...), szal azóta melyik és hol van?

.@horas: és hát ronnie a milanban megfrissült, még ha nem is úgy tolja mint 5 éve a barcában, de jót tett neki a váltás. tán egy jó pszichológus is helyrerakta volna úgy OTT és AKKOR, de nem volt ilyen. tán rijkaard hibája, tán nem, de akkor is a stáb is ludas benne

ami ronaldot illéeti, olyan volt mint a drót árnyéka még 94-ben, kell egy jó adag hedonizmus mindehhez. én jelentős napi 1x esti kajálá+sörözés - sok mozgás kombóval 30 éves korom körül "nőttem meg" egy méretet. 1 méretet... szal ronaldo vagy hedonista, vagy tényleg a hajlam.

@rizla: tartom hogy ha igazán jó pisológusok lettek volna a barca stábjában, akkor megoldják a motivációt is.

Iustizmord 2010.07.10. 17:41:56

@horas: írta volna hogy komolytalan statisztika, játék a számokkal, ilyesmi, akkor értem, de ez így per se contradiction in terms.

és ign, messi nekem is olyan.... sótlan.kicsit mechanikus, less flashy.

smartdrive 2010.07.10. 17:45:05

@Iustizmord: nem. a statisztika itt maga az adat

horas 2010.07.10. 17:45:19

Ronaldinho a Rijkaard-éra összeomlásának kulcsfigurája volt és fő bűnbaknak let kikiáltva nem feltétlen jogosan.
Emlékszem az aranylabdás szezon után,még volt egy szezonja,mikor már nem varázsolt annyit,de lőtt vagy huszon X-gólt meg egy csomó gólpasszt,és már akkoriban érezhető volt a kialakuló-félben lévő Anit-Ronaldinho propaganda,ami a Rijkaard irányítása alatt álló csapat szétesésekor nagy részben az ő nyakába lett varrva,pedig az uccsó szezonban már ne is nagyon játszott a vége-fele,emlékszem több kamera volt akkor Ronaldinho-n mikor legelöszőr a padra került mint a pályán.

Azért nem volt az (lelki oldalról sem) tiszta munka a "katalán közösségtől" sem maradjunk annyiban.

horas 2010.07.10. 17:48:38

Rijkaard-ot is úgy meghurcolták mintha kiesett volna csapat az első osztályból,a majdnem 15 év után elért BL-cím olyankor már a kutyát nem érdekelte.
Emberségből ölég nagy elégtelenre vizsgázott akkoriban Katalónia Barca meccseket látogató rétege,valljuk be.

Iustizmord 2010.07.10. 17:53:27

@horas: szerencsére vannak akik 20évet is tudtak várni egy inter-cup-ra... de a végén csak letárgyalták a figc-gel...:o)

horas 2010.07.10. 17:59:49

@Iustizmord: Ja valami van a FIGC meg az Inter között,nincs hónap bünetetés nélkül,még az uborka szezonban sem basszus!Moratti most kapott 3 hónap elitltást elnöki teendői gyakorlásától való elitlást Preziosi-ügy miatt.
Sőt Mourinho-t már bemutatták a Real-nál,utána még valami meccsen valami beszólásáért még utólag,gyorsan kiszámláztak egy 25.000 Eurós büntetést.
:)

Kiváncsi vagyok mikor lesz az első gól-hátránnyal kezdődő meccs jövőre.
:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 18:00:43

@horas: Ez jogos, nekem sem volt szimpatikus, amit hálátlan Barca-drukkerek rendeztek Rijkarddal és Ronaldinhoval.

rizla 2010.07.10. 18:01:30

@horas: értem mit mondasz, csak azt nem értem, hogy ez hogy jön ide, vagy bárhogy.

"Ronaldinho a Rijkaard-éra összeomlásának kulcsfigurája volt és fő bűnbaknak let kikiáltva nem feltétlen jogosan."

ronaldinho KURVA SZARUL játszott és ennyi, mit nem lehet ezen megérteni? azért küldték el, mert nem volt esély a javulására. aztán a klub megnyerte a triplát. tényleg magyarázkodni kellene miatta? előbb kellett volna kidobni, az az igazság.

"mikor már nem varázsolt annyit,de lőtt vagy huszon X-gólt"

ja, ebből kb 6 büntető, 6 szabadrúgás, a többi pontrúgás utáni fejes. nagyon nem érdekelnek a statisztikák ebben az esetben, a saját szememmel láttam, hogy ronaldinho LEHÚZZA a csapatot.

"már akkoriban érezhető volt a kialakuló-félben lévő Anit-Ronaldinho propaganda"

: DDDDDDDDDDDD ember, értsd már meg, SEMMIT SEM ÉRT ronaldinho. SEMMIT. kapott új esélyt, tiszta lappal indulhatott és MÉG SZARABB VOLT, mint előtte. az antironaldinho propagandáról annyit, hogy a camp nou mindig imádta, akkor is, amikor szar volt, mindig mindenki kiállt mellette, az összes csapattársa, az edzője, és a szurkolók. és cserbenhagyott mindenkit, mert baszott normálisan dolgozni. a következő nyáron már olyan pocakos volt, mint puskás a madrid előtti évében. hagyjuk már ezeket a légbőlkapott dolgaidat, nem vagy képben egyáltalán.

"Azért nem volt az (lelki oldalról sem) tiszta munka a "katalán közösségtől" sem maradjunk annyiban. "

mindenki jobban járt azzal, hogy elment. kivétel nélkül.

@Iustizmord: "tartom hogy ha igazán jó pisológusok lettek volna a barca stábjában, akkor megoldják a motivációt is. "

kurva érdekes, hogy ronaldinho vagy adriano motivációját senki sem tudja megoldani, a világ legnagyobb klubjai sem. akkor szerinted mivan? nem lehet, hogy egyszerűen csak az ő személyiségük alkalmatlan ahhoz, hogy hosszútávon is a képességeiknek megfelelően teljesítsenek? nem nem, persze a klub a hibás, értem, csak hát ez a válasz teljességgel mellőzi a racionalitást.

rizla 2010.07.10. 18:02:39

@popp: kit érdekelnek a drukkerek? nem ők döntenek a klub ügyeiről. egyébként volt olyan szerencsétlen hülye, aki még 2008 áprilisában is azt mantrázta, hogy újraarégileszújraarégilesz, miközben jöttek a hírek, hogy bulizott sérülten, meg leszarja az edzést.

Iustizmord 2010.07.10. 18:04:53

@horas: gólhátrány, továbbá 10 játékos a kezdőben, félidőben egy lejön, egy meg juve mezt húz, ez járna nektek :o)))))))))))))))))))))))

Iustizmord 2010.07.10. 18:08:11

@rizla: a milanban jól játszik,kb. lehet hogy milanelloban vannak jó pisológusok? biztos, mert a pillanatnyi barcánál általában rosszabb játékosállománnyal szoktak bl-döntőket játszani.... remember 94.

horas 2010.07.10. 18:14:24

@rizla: Úgy jön ide,hogy felhoztam.
Én éreztem,egy fajta túlzást,ahogy ez a Ronaldinho dolog kialakult, a végén egyértelmű volt,hogy tarthatatlan a szitu,de én kezdetekről beszéltem.
Azért 20-gól fölötti termést nem magyarázuk már,hogy szar...mert nem illeszkedik a koncepciódba.
Akkoriban a Barca mint csapat kezdett széthullanai,Rijkaard kezéből tökéletesen kiesett az irányítás.Ronaldinho is szétesett egyértelmű,de egy 20-gól feletti szezonban nem kéne ármánykodni,azt hiába írod,nagy betűvel,hogy nem történt ilyen.(Eto'o is tökéletesen illeszkedik ebbe az elképzelésembe,már egyből menni kellett volna csak ember nem volt aki kitudta volna fizetni,az sem volt elég,hogy nagyjából behúzta a BL-döntőt a Barca-nak mennie kellett...)

Ha a Barca nem is triplázott Rijkaard-al,de úgyanúgy megvolt a fénykora annak az időszaknak is minden véget ér,egyszer,ahogy a Guardiola-éraban is gyülekeznek a sötét fellegek,és jövőre lesz egy Mourinho-féle Real,akik idén is a Barca sarkában voltak végig...csak nehogy megint zsebkendő legyen az évvégre meg bűnbakok,meg kijebb rúgdalt hősök...

horas 2010.07.10. 18:15:19

@Iustizmord:
Nektek egyelőre elég,Berlusconi is...
:)

smartdrive 2010.07.10. 18:15:33

a világ legtúlértékeltebb szakmája a sportpszichológusoké

rizla 2010.07.10. 18:20:38

@Iustizmord: "a milanban jól játszik,kb. lehet hogy milanelloban vannak jó pisológusok? "

khm, mit is ért el a milan ezzel a jó ronaldinhoval? volt egy tűrhető szezonja, maradjunk ennyiben. a barcelonába így is csak módjával férne be.

@horas: "Azért 20-gól fölötti termést nem magyarázuk már,hogy szar...mert nem illeszkedik a koncepciódba."

jaj bazmeg, elmondom, hogy született ez a 20 gól: eto'o kidőlt, messi kidőlt, egy időre még saviola is kidőlt. egyetlen ember nyomta végig a támadósorban a komplett idényt, és az ronaldinho. belőtt sok tizit, szabadrúgást, akciógólból volt a villarreal elleni ollózása, meg egy atletico elleni lövés, a többi mind valami fejes, mert ő játszott centert sokszor, jobb híján. irányítani már jóval alacsonyabb színvonalon tudott, a dinamika hiányzott a játékából, könnyedén szerelték, fél évig gólpasszt is alig adott. de ez a szezonja még valóban nem volt szarnak minősíthető, a következő viszont mindent alulmúlt. ment a nagy fogadkozás, hogy majd megmutatja, meg stb, ehhez képest semmit, de tényleg kurvára semmit nem ért a pályán. voltak jó 10-15 percei, maximum.

"Ha a Barca nem is triplázott Rijkaard-al,de úgyanúgy megvolt a fénykora annak az időszaknak is minden véget ér"

nem érted amiről beszélek. hogy lehet a barcát kritizálni ronaldinho eladása miatt, amikor ezután MINDENT megnyert a csapat? röhej.

krysal 2010.07.10. 18:23:16

@horas: tök kíváncsi lennék, hány meccset láttál te abból az időszakból. Hogy 'dinhóra utaztak? Omg, szerinted melyik magára "valamit is adó" (muhaha) zuglap nem azzal foglalkozott volna, hogy a hátán az egész Camp Nou-t elcipelő Ronaldinho árnyéka önmagának? Sok esetben ezt a "jóllakottságot" könnyen meg lehet fordítani, egy teljes váltással (Dinho esetében ez volt Milánó). Én a spanyol focit lesem napról-napra, hétről-hétre, de nem láttam olyat benne, hogy utaztak volna Dinhora, a klub (a tőle telhető) legtöbbet hozta ki. Egy egész szezonjuk ment rá Dinhora (nem is feltétlenül a hollandra!). Keziccsókolom, tessék ismerni, amiről beszélsz.

(Köztudottan madridistaként írom le ezeket, szóval elfogultsággal abszolúte nem vádolhat senki. Én csak azokon röhögtem hangosan, akik annó fennhangon kiáltozták: Ki az a Zidane? Ronaldinho az Isten!"- aztán, tudjuk mi lett a vége.)

horas 2010.07.10. 18:26:11

@rizla: Ne bazmegelj,elöszőr.
Félreértesz.
Írtam,hogy Ronaldinho a végén már tarthatatlan volt.
Amit én mondok az az,hogy a Barca-nál nagyon hamar lelehet esni a panteonból.
És arra utaltam,hogy sansz van rá,hogy jövőre esetleg a Real beelőz,mind a bajnokságban mind a BL-ben,és nem leszek meglepődve egy merőben új hangszínen Guardiola-val kapcsolatban az évvégén a katalán közösségtől,ahogy már írtam.

horas 2010.07.10. 18:27:56

@rizla: Az 'bazmeg' meg elég nagy hülyeség,hogy azért rúgott 20 gólt mert mindenki kidőlt...
David Suazo elől kidőlhetne mindenki akkor sem rúgna 20 gólt az Inter-ben...

horas 2010.07.10. 18:31:22

@krysal: Ronaldinho önmagához,nyújtott keveset nem objektíve és máris ő volt a szemét,mert elvesztették a bajnoki címet.
Keziccsókolom, tessék ismerni, amiről beszélsz.

krysal 2010.07.10. 18:33:58

@horas: keziccsókolom, ha valaki tartja sok pénzért a világ legjobbját sokáig, aztán hirtelen "önmagához képest" egy kalap szar lesz, akkor mi a teendő? Kit veszel elő? (Nem mellesleg, nem csak ő volt a hibás, ezt senki nem állítota.) És kettőnk közül hidd el, én ismerem jobban a spanyol széljárást. Az Interről nem vitatkoznék veled.

rizla 2010.07.10. 18:41:06

@horas: "Amit én mondok az az,hogy a Barca-nál nagyon hamar lelehet esni a panteonból."

ez szinte minden nagy klubra igaz. mindenesetre erre nem ronaldinho a jó példa. ő kapott esélyt még, bőven.

"és nem leszek meglepődve egy merőben új hangszínen Guardiola-val kapcsolatban az évvégén a katalán közösségtől,ahogy már írtam. "

engem kurvára nem érdekel az úgynevezett "katalán közösség" véleménye. guardiola biztosan nem lesz elküldve egy sikertelen szezon után.

"Az 'bazmeg' meg elég nagy hülyeség,hogy azért rúgott 20 gólt mert mindenki kidőlt..."

oké oké, te jobban tudod. én meg láttam az összes meccsét.

"David Suazo elől kidőlhetne mindenki akkor sem rúgna 20 gólt az Inter-ben... "

talán mert ott nem xavi, iniesta, meg hasonló spílerek osztogatják a labdákat. ronaldinho pontrúgásai egyébként zseniálisak voltak, de ennek a mezőnyjátékához semmi köze. ennyi erővel mirjuca laci is játszhatott volna a barcában.

"Ronaldinho önmagához,nyújtott keveset nem objektíve és máris ő volt a szemét,mert elvesztették a bajnoki címet."

de kit érdekel, hogy pár ember szemetezte? meg rijkaardot is. ilyenek az emberek. mindenhol.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.07.10. 18:41:50

@rizla: Hát mondjuk Spanyolországban közvetett módon igenis a szurkolók egy része az úgy nevezett sociok döntenek, ők választják az elnököt, akinek épp ezért oda kell figyelni az ő hangulatukra.

Ha egy focistát lekapnak egy bárban, akkor már megy a pletyka, hogy az éjszakát ott töltötte kokó hegyek között. Ezektől a hírektől éppen még akármi is lehetett volna. Ráadásul azok a 'szerencsétlen hülyék' a tehetségében bíztak. A Milanban idén nem volt rossz szezonja.

De a mai nap remélhetőleg nem Ronaldinhoról, nem Ronaldoról és nem is Kloseról, hanem Forlanról fog szólni.

rizla 2010.07.10. 18:44:10

@popp: "ők választják az elnököt, akinek épp ezért oda kell figyelni az ő hangulatukra."

laporta az utolsó pillanatokig kitartott ronaldinho és rijkaard mellett. mellesleg pont laportán verték el a port a legjobban a sociók, nem ronaldinhon.

én csak azt nem értem, hogy lehet ronaldinho eladását "elkergetésnek" beállítani a klub részéről, ez teljességgel nonszensz, én ezzel vitatkoztam. erre jött horas megmondani a tutit.

Iustizmord 2010.07.10. 18:49:34

@horas: sok is az öreg berlu, nagyon sok...

@rizla:
khm, mit is ért el a milan ezzel a jó ronaldinhoval? volt egy tűrhető szezonja, maradjunk ennyiben. a barcelonába így is csak módjával férne be.

hallottál arról már hogy ez CSAPATJÁTÉK és nem one man show. a milanból dinho felfelé lógott i, nem rajta múlott. a milan amúgy erőn felül teljsített idén, sajna ilyen most ott az "erő"

másrészt, bocs ha tévedek de most a barcajátéka egy némileg sablonos mechanikus passzjátékra épül, ebbe dinho nem fér bele mert ő szereti fényezni a lasztit , s nem csak járatni mint xavi. a barcáéban most sapnyol gyártmányú gépemberek vannak (messi is az) , made in copacabana meg nem illik a (szó szerinti) gépezetbe.

bazz, most tűnik fel, ez egy bronzmeccs topik ohne barca...

Iustizmord 2010.07.10. 18:50:33

@krysal: az interről vitázni sem érdemes :o)))))

Iustizmord 2010.07.10. 18:59:51

@rizla: én elhiszem hogy barcaügyileg rajta tartod a kezed a történések ütőerén, quasi belsősként nézed, de PONT EZÉRT egy outsider véleménye, z eltérő nézőpont és az elfogultság hiánya okán néha pont olyan lényeges.

rizla 2010.07.10. 19:07:56

@Iustizmord: sikerült egy demagóg hülyeséggel megmosdatnod a barcelonába tökéletesen alkalmatlan ronaldinhot, szép volt.

nyilván iniesta sem fényezi a lasztit, meg xavi sem, soha, ők csak mechanikus passzgépek. messi meg pláne, ő a legkevésbé kreatív.

rizla 2010.07.10. 19:09:05

@Iustizmord: "PONT EZÉRT egy outsider véleménye, z eltérő nézőpont és az elfogultság hiánya okán néha pont olyan lényeges. "

néha. most nem. én soha nem voltam elfogult, a szurkolók hülyeségeit rijkaard és ronaldinho kapcsán láttam, de ennek magához a klubhoz nincs közük. ami tény: ronaldinhot el kellett adni, el lett adva, nem kergette senki. ez egy munkaviszony, nem házasság.

Iustizmord 2010.07.10. 19:20:24

@rizla: na, látom ha nőnemű felmenődet szidnám se váltanék ki ilyen indulatokat. demagóg hülyeség, piha, mintha kampányolnék valamiért.

és igen, ronaldinhohoz képest a 3 törpe egy mechanikus passzgép 3 apró alkatrésze.

m,egjegyzem, pl messi egy kohler vagy gentile-szerű emberfogó mellett már haltáp lenne.

rizla 2010.07.10. 19:23:02

@Iustizmord: így van, anyámat szidhatod, a barcát soha! komolya fordítva: igen, van bennem némi indulat, amikor két évvel és 7 (!!!) kupával ronaldinho távozása után valaki még mindig ezt az "el lett kergetve" dumát tolja. agyament baromság, nem tudom szebben kifejezni.

"és igen, ronaldinhohoz képest a 3 törpe egy mechanikus passzgép 3 apró alkatrésze."

egyrészt egy jó ronaldinhohoz képest kb mindenki, másrészt egyszerűen nem tudod, hogy miről beszélsz, láthatóan. linkelhetnék neked 500 különböző videót csak iniesta zsenialitásáról és kreativitásáról, de ezekkel már sokszor befürödtem, mert a válasz mindig az, hogy "jó, videót mindenkiről lehet!", még akkor is, ha ez az illető denilsonhoz méri xavit.

"m,egjegyzem, pl messi egy kohler vagy gentile-szerű emberfogó mellett már haltáp lenne"

ó, hát persze. még nem találkozott komoly ellenféllel. tudjuk tudjuk.

Iustizmord 2010.07.10. 19:23:17

@Iustizmord: ahogy ez a 94-es bek döntőn ki is jött, stoickov meg romario nem sok sót evett meg maldiniék mellett, pedig ha jól tévedek, sem costacurta, sem baresi nem volt a pályán.

rizla 2010.07.10. 19:24:13

@Iustizmord: "stoickov meg romario nem sok sót evett meg maldiniék mellett"

következésképpen ők mechanikus futballisták? vagy mit akarsz kihozni ebből?

Iustizmord 2010.07.10. 19:29:09

@rizla: így van, anyámat szidhatod, a barcát soha!

ez komoly defektre vall, remélem nem árvaházban cseperedtél :o)

komolya fordítva: igen, van bennem némi indulat, amikor két évvel és 7 (!!!) kupával ronaldinho távozása után valaki még mindig ezt az "el lett kergetve" dumát tolja. agyament baromság, nem tudom szebben kifejezni.

nem énállítottam (horas volt, pfuj), ezt látom elfelejted,.

"és igen, ronaldinhohoz képest a 3 törpe egy mechanikus passzgép 3 apró alkatrésze."

egyrészt egy jó ronaldinhohoz képest kb mindenki, másrészt egyszerűen nem tudod, hogy miről beszélsz, láthatóan. linkelhetnék neked 500 különböző videót csak iniesta zsenialitásáról és kreativitásáról, de ezekkel már sokszor befürödtem, mert a válasz mindig az, hogy "jó, videót mindenkiről lehet!", még akkor is, ha ez az illető denilsonhoz méri xavit.

iniestát nem bánom, őt max. elismerem, mint underrated játékost, kb amennyivel xavi túl van hypeolva. nagy passzai vannak és ésszel játszik, csak kissé szürke.

"m,egjegyzem, pl messi egy kohler vagy gentile-szerű emberfogó mellett már haltáp lenne"

ó, hát persze. még nem találkozott komoly ellenféllel. tudjuk tudjuk.

soha nem állítottam ilyet, bár a mostani vb-n messi "be lett árazva", megalol, de ez itt a mostani divat, a beárazás, (tudom-tudom: maradona cseszte el), de ettől függetéenül egy klasszikus emberfogó, és erre kohler meg gentile a legjobb példa, bárkit úgy el tudott tüntetni h az edzőnek se tűnt fel hogy hová lett a játékosa. emellett gentile nem is volt túl durva. bár maradona ezt is másként gondolja :o)

Iustizmord 2010.07.10. 19:30:31

@rizla: onnan indultnk hogy jobb játékosanyaggal a barca a bek/bl-ben kevésbé volt eredményes mint a milan, és ezzel kanyarodtam vissza hogyha milanoban ghelyrerázták ronnie-t (tudom nem úgy, de majdnem) akkor milanoban a pisológusok jobbak mint barcelonai társaik. tudom h komplex, de csak megérted :o)))))

rizla 2010.07.10. 19:35:21

@Iustizmord: "nem énállítottam (horas volt, pfuj), ezt látom elfelejted,."

nem felejtettem el, ti felejtitek el. én ugyanis arra reagáltam, azóta meg előkerült már minden ronaldinho kapcsán, ami kurvára nem releváns az eredeti állítással kapcsolatban (amit egyébként rajaram állított, aki - köztünk legyen szólva - nem igazán van otthon a klubfutballban).

"kb amennyivel xavi túl van hypeolva. nagy passzai vannak és ésszel játszik, csak kissé szürke."

nevetni tudok. nagyon. tényleg. most erre mit lehet írni? gondolom látod őt ezen a vb-n, meg pár BL-meccsen és ennyiben ki is merülnek az ismereteid.

nem csak messit lehet leszedni a pályáról, hanem kb mindenkit, és ebbe nyugodtan belevehetjük ronaldinhot is, aki még a legszebb éveiben is hangulatember volt, és meccsekre képes volt eltűnni. messi soha, még ha szenved is.

"ezzel kanyarodtam vissza hogyha milanoban ghelyrerázták ronnie-t (tudom nem úgy, de majdnem) akkor milanoban a pisológusok jobbak mint barcelonai társaik."

1. a serie A nincs a barcelona szintjén, a milan pedig pláne nincs, gondolom ezt belátod.

2. attól, hogy milanban sikerült helyrerázni (1 szezonba csak belekerült...), attól még mindig nem tart ott, ahol egykor, másrészt ez nem jelenti azt, hogy a barcelonában is sikerült volna jobb pszichológusokkal. a környezetváltás neki is jót tett.

Iustizmord 2010.07.10. 19:48:03

@rizla: "kb amennyivel xavi túl van hypeolva. nagy passzai vannak és ésszel játszik, csak kissé szürke."

nevetni tudok. nagyon. tényleg. most erre mit lehet írni? gondolom látod őt ezen a vb-n, meg pár BL-meccsen és ennyiben ki is merülnek az ismereteid.

nem, én mindig becsukom a szemem ha barca játékoshoz kerükl a zsé, én nem hagyom hogy a tények megzavarják a tisztánlátásomat :o)

ronaldinhot is, aki még a legszebb éveiben is hangulatember volt, és meccsekre képes volt eltűnni. messi soha, még ha szenved is.

kivéve jelen vb-t. bár tusdom hogy mégsem, de mégis így gondolom, bárha nyilván naked van igazad

1. a serie A nincs a barcelona szintjén, a milan pedig pláne nincs, gondolom ezt belátod.

ez 1szerűen gyönyőrű, a komplett serie a a nyomába nem érhet a barcának, és ezt mind bizonyítást nem igénylő állítást hozod, háááát...

feladom, te nyertél, nincs ellenérvem

rizla 2010.07.10. 19:52:29

@Iustizmord: "kivéve jelen vb-t. bár tusdom hogy mégsem, de mégis így gondolom, bárha nyilván naked van igazad"

sok mindent lehet állítani, de azt, hogy eltűnt volna, elég nehezen. a németek ellen persze 2-0 után mindenki eltűnt.

"ez 1szerűen gyönyőrű, a komplett serie a a nyomába nem érhet a barcának, és ezt mind bizonyítást nem igénylő állítást hozod"

jó, akkor úgy mondom, hogy a serie a JELENLEG nem éri el a spanyol első osztály szintjét. persze az inter szenzációs volt, de nem is sok sót evett meg mellette a milan. de a lényeg igazából az, hogy abból a milanból "kicsit" könnyebb kiemelkedni, mint ebből a barcelonából. és igen, ezen nem nagyon van mit bizonyítani, BL, csók.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.07.10. 20:01:54

@rizla: emlékszik bárki bármire Messitől ezen a vébén azon kívül, hogy adott egy gólpasszt Teveznek Mexikó ellen annál a bizonyos gólnál?
Nyilván volt egy csomó jó passza, labdaátvétele, de az első meccset leszámítva akár idegen poszton játszott, akár nem, bizony ezen a vébén eltűnt.

Na jó, én is emlékszem egy brutális kapufájára, de ebből CRonaldo rúgott vagy kettőt, aztán mire ment vele? Pont annyira mint Messi.

És apró megjegyzés, egy SerieA csapat a BL-elődöntőben mintha nem egy átlag spanyol csapatot, hanem a Barcat győzte le, oda-visszavágón, nem egy meccsen.

Hogy egyáltalán hogy jutottatok ide a mai bronzmeccs kapcsán, azt nem tudom, de nem is nagyon érdekel... :)

rizla 2010.07.10. 20:05:14

@Rexfelugyelo: úgy látszik, hogy az "eltűnt" az két különböző fogalom nálunk. nálam azt jelenti, hogy mezőnyben nem csinált semmit. ez pont messi kapcsán jó nagy hülyeség a vb-n. persze nem volt igazán jó, de a németek elleni meccsig nagyon hasznosan játszott. ronaldinho meg ha eltűnt, akkor tényleg eltűnt, értsd: nem lehetett megjátszani, ha el is jutott hozzá a labda, szimpla visszapassz, nem mozgott be, nem futott, nem védekezett, nem kérte a labdát, semmi. elvolt, sétálgatott.

"És apró megjegyzés, egy SerieA csapat a BL-elődöntőben mintha nem egy átlag spanyol csapatot, hanem a Barcat győzte le, oda-visszavágón, nem egy meccsen."

és ez hogy jön ahhoz, hogy a milanból könnyebb kiemelkedni?

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.07.10. 20:13:07

Látom, itt lehet offolni bőven. Nem tudom, hogy miféle emlékezet őrizte meg Ronaldinho 2006/2007-es szezonját pocsékként. Gólokat lőtt, asszisztokat osztott, abban a szezonban még bőven varázsolt. És azt sem tudom, hogy milyen orgánumban láthattuk/hallhattuk/olvashattuk azt, hogy az ő nyakába varrják a bajnoki buktát. Mondjuk egy hivatkozásnak örülnék.
A 2007/2008-as idényben aztán szépen fokozatosan mentek tönkre a dolgok. Az, hogy elüldözte a klub, valóban óriási túlzás. Mégis mire fel fizessenek neki évi tizenegynéhány milliót? Ahogy rizla mondta, megkapta a lehetőséget, de nem élt vele. Ugyanakkor a Barca valóban nem arról híres, hogy jól bánik a sztárjaival. Ronaldo és Rivaldo "elüldözését" én valóban nem nagyon értettem, szakmailag indokolhatónak pedig semmiképp sem tartottam. ELőbbinek Nunezzel, utóbbinak Van Gaal-lal akadt kibékíthetetlen ellentéte. És akkor még nem beszéltünk Cruyff összeveszéséről Sztoicskovval vagy Romárióval! Nehéz megmondani, hogy kinek volt igaza ezekben az esetekben. A szurkoló persze valaki mellé áll, de olyasmi ez, mint egy párkapcsolat- szerintem. Ha tönkremegy, az valahol mindkét fél hibája. Maradona Barcelonában kezdett el kokózni, meg aztán betegség, lábtörés, eltiltás, minden nehezítette a dolgát. Persze én is sajnálom, hogy nem vezette a Barcát a csúcsra, de "elüldözését" is véleményes tévedésként felróni a klubvezetés számára. Klubelnök vagy edző legyen a talpán, aki egy ilyen játékost fenntartások nélkül a csapatában akar tudni.
süti beállítások módosítása