Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

C-csoport, 16.00

2010.06.23. 13:43 donnelly

Szlovénia-Anglia, Port Elizabeth

Egyesült Államok-Algéria, Pretoria

Ebben a négyesben is lehet még bármi, akár pénzfeldobás is. Ha az Angolok győznek, továbbmennek - azt nem mondjuk, hogy megérdemelten, de legalább valamit mutatnának hozzá. Tovább után egy kis duma, egy kis tippelés, és minden lehetséges forgatókönyv.

Anglia neki kell, hogy essen a szlovéneknek, mert ebből a csoportból nem továbbjutni az még cikibb, mint az A-csoportból kiesni, így Capello teljesítményével alulmúlhatná Domenechet. Mindkét angolszász alakulat továbbmegy, ha győz, de ha az angolok 2-2-t játszanak, míg a másik meccsen 0-0 az eredmény (vagy 3-3 és 1-1; 4-4 és 2-2 és így tovább), akkor pénzfeldobás dönt köztük, amit már most szólunk, úgyis az amerikaiak nyernek. (Legalábbis ha van igazság a földön, mert három döntetlennel ugye pofátlanság továbbmenni, de győztes gólt meg nem adni szintén az.)

Tippjeink:

Szlovénia-Anglia 1-2

Egyesült Államok-Algéria 1-0

A csoport állása:

Csapat
Mérk. Gy D V LG KG GK P
Szlovénia 2 1 1 0 3 2 +1 4
Egyesült Államok 2 0 2 0 3 3 0 2
Anglia 2 0 2 0 1 1 0 2
Algéria 2 0 1 1 0 1 −1 1

 

 Szlovénia továbbjut, amennyiben:
- nem kap ki Angliától
- döntetlen születik a másik mérkőzésen
- egygólos vereséget szenved Angliától, miközben Algéria is egy góllal veri az Egyesült Államokat úgy, hogy három, vagy kevesebb góllal szerez góllal többet, mint Szlovénia

az Egyesült Államok továbbjut, amennyiben:
- legyőzi Algériát
- döntetlent játszik Algériával, miközben Anglia kikap Szlovéniától
- döntetlent játszik Algériával, miközben Anglia is döntetlent játszik Szlovéniával úgy, hogy Anglia legföljebb egy góllal szerez többet, mint az USA

Anglia továbbjut, amennyiben:
- legyőzi Szlovéniát
- döntetlent játszik Szlovéniával, miközben az Egyesült Államok is döntetlent játszik úgy, hogy Anglia legalább három góllal szerez többet, mint az Egyesült Államok

Algéria továbbjut, amennyiben:
- legyőzi az Egyesült Államokat és Anglia nem győzi le Szlovéniát
- legyőzi az Egyesült Államokat legalább két gólnyi különbséggel, és Anglia legyőzi Szlovéniát
- legyőzi az Egyesült Államokat, és Anglia legyőzi Szlovéniát legalább két gólnyi különbséggel

Amennyiben mindkét mérkőzésen döntetlen születik, és Anglia pontosan két góllal szerez többet, mint az Egyesült Államok, legjobb tudomásunk szerint pénzfeldobás dönt az USA és Anglia csapatai között.

500 komment

Címkék: d vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr332103762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CaBeL 2010.06.23. 17:56:29

Lehet Capellonak is jót tenne ha felszívna egy uccát meccs előtt.

gorszky tivadar 2010.06.23. 17:56:56

...es akkor ismet vilagbajnoki eselyes lett az angol valogatott...hahahah. rohej.

Mourinho már nem a király 2010.06.23. 17:57:02

megérdemelték a szlovénok, az első 10-15 perc után semmit nem csináltak.

Everred 2010.06.23. 17:57:32

@Henry The Navigator: ők jutottak eszembe, akik szintén 1-0-ra nyertek, szintén nem túl meggyőzően, de viszonylag sok helyzetet kidolgozva. És mert őket szopkodták nagyon utána :-)

értelmetlen_nevű 2010.06.23. 17:57:35

Az esetleges Anglia-Németország nyolcaddöntő miatt kurva mérges vagyok, de az amcsik nagyon megérdemelték, egyértelműen a legjobbak voltak a csoportban.

Strigo 2010.06.23. 17:57:46

Capello faszán kinyírta a támadójátékot Rooney lehozatalával.

montipájton 2010.06.23. 17:58:01

Amúgy mennyire olyan gól volt, ami alkalmas arra, hogy a szurkoló üvöltve szétrúgja a bútorzatot... Utolsó perc, gyors kontra (már feláll a székből), jó beadás (felkapja a sörösüveget), helyzet, bele a kapusba (kibassza az ablakon), kipattanó (székláb), gól (asztalnak, széknek annyi). )))))

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.06.23. 17:58:36

This is the USA-spirit! Ez az igazi csapatszellem! Bravo srácok, csak így tovább!:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.23. 17:58:50

Mondjuk a szlovénok ugyanúgy estek ki, mint ellenünk kéziben múlt vasárnap az utolsó percekben. És még mi szoktunk sírni, hogy micsoda pechesek vagyunk.

Strigo 2010.06.23. 17:59:14

USA meg rohadjon meg, így nem szombat este játszanak az angolok.

értelmetlen_nevű 2010.06.23. 17:59:20

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:

Argentína: 9 pont, 7 rúgott gól
Anglia: 5 pont, 2 rúgott gól

Remélem érzed a különbséget, mondom úgy, hogy rühellem az Argentínokat.

Füles 60 2010.06.23. 18:00:17

Szlovénia jó játék hülyék ülnek a stúdióban

Everred 2010.06.23. 18:01:10

@CaBeL: de, pont erről beszélek, te, nagyon amőba.

Egyszerűbb agymunkára berendezkedettek kedvéért:
Argentína-Nigéria 1-0, kihagyott argentin helyzetek >> szopkodták őket. ÉS EKKOR MÉG NEM LEHETETT TUDNI, HOGY KILENC PONT meg hét gól, szóval ne gyertek ezzel.

Anglia-Szlovénia 1-0, sok kihagyott angol helyzet >>mindenki fikázódik, pedig nagoyn hasonló meccs volt. Ennyi, fogjátok fel.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.23. 18:01:21

@montipájton: Ez mondjuk jogos, igazi katartikus, mint Kis Gergő hálószaggatója az athéni döntő utolsó perceiben.

CaBeL 2010.06.23. 18:01:32

Nehogy már összehasonlítsuk az angol válogatottat az argentínnal. csoportmásodik hely 2 rúgott góllal meg egy halomra szopkodott edzővel! Hát ez tényleg bravúros! El ne aléljak!

Henry The Navigator 2010.06.23. 18:02:11

@popp: Igen, itt se lőttek gőlt az utolsó tíz percben.:)

CaBeL 2010.06.23. 18:02:19

@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: Ebben vastagon benne volt az is, hogy addig 0 jó meccs volt a VB-n. Ott legalább voltak helyzetek. Azóta azért már láttunk egyet s mást, na.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.23. 18:05:45

@Henry The Navigator: Pedig nem is Fazekas Nándi védett az angoloknál ;-). Az 'azt hitték, hogy közbe dehogy helyzet' viszont nagyon hasonló a két szlovén csapatnál.

Amúgy meg Szlovénia büszke lehet a foci válogatottjára, bár nekünk lenne ilyen.

Henry The Navigator 2010.06.23. 18:05:49

@CaBeL: Csak két meccset hasonlított össze @Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: , nem az egész teljesítményüket...ARG-NiG és a mostani ENG-SLO-t.

Everred 2010.06.23. 18:05:53

@CaBeL: oké, én nem mondom, hogy ez valami briliáns teljesítmény volt.

Csak azt mondom, hogy összességében ez bizony egy teljesen megérdemelt győzelem, sőt, megérdemelt továbbjutás, mert bizony az angol-usa meccsen is volt egy jobbik csapat és nem az amerikai volt az.

Ettől még nem hiszem, hogy bármit elér majd ez az angol csapat, de most teljesítették a feladatot, úgy, hogy láthatóan kibaszott görcsösek voltak. És rúghattak volna még 3-4-et, pechjük is volt (Rooney kapufa, ugye)

2010.06.23. 18:07:15

Phüüü, most már nagyon várom a Mexikó-USA döntőt

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.06.23. 18:07:32

mindenki német angolozik itt, várjuk azé meg az estét :P

egyszer Ghánának is kijöhet a lépés... :D

bz249 2010.06.23. 18:08:42

Amugy fordulatos jo meccs volt ez, de azert 1-0-ra raulni, ugy hogy angol allampolgar all a kapuban? Nem beszari fiu ez a Capello.

mrazziee 2010.06.23. 18:10:22

OFF

aki szereti a teniszt: Sport2, minden idők leghosszabb meccse megy! döntő szett 27-26 az állás

ON

calcio_di_rigore 2010.06.23. 18:10:56

Azért ez az Uruguay, Korea, USA, D2 ág elég lightos.

Everred 2010.06.23. 18:12:14

@calcio_di_rigore: a brazilokra vagy a hollandokra egy elvileg nagyon sima elődöntő vár.

calcio_di_rigore 2010.06.23. 18:12:50

@mrazziee: vazze, ezek mióta játszanak? Kőkemény.:)

England win The Ashes! 2010.06.23. 18:13:48

@YNWA: A németek marhák lennének megnyerni a csoportot. Ugyanis a D2, USA, Uruguay, Korea négyesből valaki a négybe jut. Apró légy a levesben, hogy nem tudnak a második helyre játszani, mert ha nyernek, elsők (hacsak a szerbek nem rendeznek gólfesztivált), ha ikszelnek, vagy kikapnak, akkor meg lehet, hogy tovább sem jutnak.

2010.06.23. 18:17:02

@calcio_di_rigore:
hát igen, én a szerbeket várom első helyre, Ghánát meg x-el a másodikra, a németek hazamennek, egyszer mindennek eljön az ideje, és tényleg lightos lesz
akkor nagy valószínűséggel a ez az ág brazil holland(spanyol:):)) nagyágyúval játszik a döntőért - mázli az tény

rowi 2010.06.23. 18:20:08

faszkivan a jenkikkel...anglia végre csinál vmi olykor szépet, még a szlovének is jól járnának erre donovan pff...az meg angliának gyógyág lett volna, így meg...

de legalább megvan a válasz az egyik vb előtt felett kérdésre...a meglepetéscsapat az lesz aki az uru/kor/usa/d2 ágról elődöntős lesz, akkor már remélem, hogy az uruk

Everred 2010.06.23. 18:20:15

@calcio_di_rigore: végül is, semmi sem kizárt :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 18:20:25

Na, örülök az USA továbbjutásának.

Kimagaslóan a legszimpatikusabb csapat volt ebben a négyesben.

Egyúttal érik a német-angol, aminek szintén örülök.

váév építők (törölt) 2010.06.23. 18:23:17

amerika volt a legjobb a csoportban, nagyot hajtottak ma is a győzelemért. remélem jól alakul a d csoport és nem a németekkel játszanak majd.

Henry The Navigator 2010.06.23. 18:23:38

@popp: OFF-Benito(álnéven) megszellőztette, hogy ősztől lesz kézis blog.- ON

PaliDrobo 2010.06.23. 18:26:03

német-angol győztese vs. argentin-mexikó győztese

hm de szép lesz:D

(HA a németek ma csoportelsők tudnak lenni)

váév építők (törölt) 2010.06.23. 18:26:34

nem értem azokat, akik a nagy neveket akarják látni a legjobbak között. eddig csúfság volt amit műveltek. inkább usa uruguay, koreát, ghánát, szerbiát nézek, mint német-angol-olaszt.

bz249 2010.06.23. 18:28:05

@váév építők: hat igen Ghana aztan csodaszep tizenegyesgolokat lott.

2010.06.23. 18:29:11

@váév építők:
nagyon kicsi az esélye, hogy a németekkel játszanak sztem, ha németek nyernek, szinte biztos hogy elsők, hacsak a szerbek nem rúgnak 5-öt ausztráliának, azt meg nem hiszem(4 éve 2-2 auszi-horvát, figyelem), de nyerni fognak azért a szerbek, sztem, (de ki tudja :):):):))

Everred 2010.06.23. 18:29:26

@váév építők: hát, a szerbek sem szaggatták az istrángot, tíz ember ellen sem. Uru, Korea nagy királyság valóban, Ghána csak tizenegyesből tudott gólt lőni, szóval nem sok, az amcsiknak meg volt egy jó félidejük.

váév építők (törölt) 2010.06.23. 18:30:54

@Strigo a divatdrukker: roo nulla volt ma is, hiába durcáskodott a lejövetelnél. inkább szedje össze magát, mert fél anglia rühellni fogja, mint bekemet annak idején.

Everred 2010.06.23. 18:32:09

@Everred (Ballon d'Or Winner 2010: Jermain Defoe): ja, ha már kiscsapat: Chile pl. rendkívül szórakoztató, annyi helyzetet senki nem tud elbaszni, mint ők, talán csak Fernando Torres.

montipájton 2010.06.23. 18:36:20

Szöllősi Gyuri magabiztos jóslata, hogy max. egy jut tovább az angol-USA kettősből, most nem jött be.)))

BruceWayne 2010.06.23. 18:37:42

ha szerbia lenyomja Ausztráliát a németek még győzelemmel is csak 2-ok lesznek

szóval a német-angol nem túl esélyes.

mrazziee 2010.06.23. 18:40:02

bolondok vagytok, ma ghánai és ausztrál győzelem lesz, mindkettő továbbjut ;)

Henry The Navigator 2010.06.23. 18:41:04

@montipájton: Valaki itt fogadott is vele, Szőlő akkor bukta.

PaliDrobo 2010.06.23. 18:42:05

@Nerazzurri: hát ha a szerbek nagyon kitömik a kengurukat, max. akkor

amúgy a németeké a gólkülönbség egyelőre...

2010.06.23. 18:43:30

@Nerazzurri:
attól függ, lenyomja e 4-el, a gólarány számít, szerbiának minimum 4-re van szüksége az első helyért német győzelem esetén(ha nem 5re), de minek nekik, 2 gól, és az usával játszik szerbia(nem tudom jobb-e, mint Angliával, de szerintem így gondolkodnak)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 18:45:47

@Nerazzurri:

A németek vagy elsők lesznek, vagy harmadikok.

Vannak annyira erősek mentálisan, hogy ne bolondozzák el a továbbjutást. Márpedig ha ez így lesz, akkor alkalmasnak látom őket Anglia hazaküldésére is. A németek nem szoktak csak úgy kiesni a 16 között.

értelmetlen_nevű 2010.06.23. 18:49:07

@Csöncsön:
Szerintem meg pont nem a mentális oldala erős ennek a válogatottnak. Foci az van, de nagyon fiatal és rutintalan csapat. Én már Ghána ellen is nagyon féltem őket. Nem szabadott volna a szerbek ellen bénázni.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.23. 18:56:17

Kegyetlen meccs volt az amerikai. Dempsey egész évben nem rontott el annyi lehetőséget, mint most, ha ő jön Donovan helyett középen, állítom, hogy nem lövi be.

raja ram 2010.06.23. 18:56:28

@Henry The Navigator: Én fogadtam vele egy üveg Jack Danielsben. Felajánlom egy hajléktalanszálló javára. Remélem elviszi nekik.

montipájton 2010.06.23. 19:17:28

@értelmetlen_nevű: Inkább erre a véleményre hajlok, most nem érzem annyira erősnek a német mentalitást, mint általában, cserébe több játékos spílerük van, de fiatalok és vb-szinten rutintalanok. Ha tovább is jutnak, Anglia ellen nem adok nekik igazán esélyt. (Az amcsik ellen viszont adnék, mert az ő védelmük sebezhetőbbnek tűnik.)
Ma már felsültem egy jóslattal, de most ghánai-szerb továbbjutást várok, igaz, nehéz elképzelni, hogy német csapat nélkül rendeznek egy vb-n egyenes kiesést.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.23. 19:23:24

Nem tudom, mi lesz végül, de szerintem legalább 3 gól kell ahhoz, hogy valaki megnyerje ezt a meccset, ami az egész vb legjobbja lehet. Azért inkább a németekre tennék 3-2-re.

raja ram 2010.06.23. 19:28:00

@heinrich: A németeknek egyre kell vigyázni, ne legyen 11-es. Ghana csak ebből tud gólt rúgni. Az utóbbi 20 év legnormálisabb német csapata lép pályára, Németország VB-n még soha nem esett ki csoportkörben. Ők sem fognak. 2-0

horas 2010.06.23. 19:29:46

@heinrich:
Jól támadnak a Ghánaiak azt beszéltük,de nekem ma esett le,hogy két tizenegyes góljuk van,az egyik több mint kabaré után született,hát nem tudom,ettől függetlenül elég jónak tűnnek.
Ha Cacau játszik Klose helyett akkor,biztos lőnek gólt,ha Gomez...
Ha Szerbek és a Németek is nyernek akkor Vidic-ék a csoportelsők,az egymás elleni eredmény dönt elsorban nem?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 19:30:43

@heinrich: @raja ram: @montipájton: @értelmetlen_nevű:

Nekem a 2002-es német-kameruni jut eszembe. Jó, hogy most nincs Kahn, de a németek akkor is németek. Tudják, hogy nyerniük kell, és nyerni is fognak.

értelmetlen_nevű 2010.06.23. 19:31:18

@raja ram: A németeknek arra kell vigyázni, hogy Sweinsteiger és Khedira megússza sárga nélkül. Az angolok ellen vicces lenne belső középpálya nélkül kiállni. A meccsel kapcsolatban nagyon rossz érzésem van.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 19:31:43

Amúgy minden rokonszenvem Ghánáé.

raja ram 2010.06.23. 19:32:12

@horas: gólkülönbség dönt:
NSZK +3
Szerbia 0

értelmetlen_nevű 2010.06.23. 19:32:37

@horas:
Akkor ezredszerre is: a gólkülönbség számít.

Gomeztől a jóisten óvja meg a német válogatottat.

2010.06.23. 19:33:27

@horas:
no, gólarány dönt!

bakító 2010.06.23. 19:38:33

Most lehet fikázni az angolokat, de igazából nagy megváltás, hogy az Algéria Szlovénia kettőst valaki eltakarította. Két ilyen antipatikus csapat, fújjj!
Algéria nálam az elsőszámú antikrisztus, hajszállal megelőzve a görögöket. 3 meccs 0-2, kritikán aluli játék, rohadjanak meg.

Henry The Navigator 2010.06.23. 19:38:44

Az utolsó esély, hogy egy afrikai csapat is a 16 közé jusson. Emiatt félek egy kicsit a bíráskodástól, ha engedik a kemény játékot, akkor Ghána felőrölheti a németeket, Özilt könnyen leveszik a pályáról. Szerintem brutális egy meccs lesz.

horas 2010.06.23. 19:44:01

Igazából ebben a csoportban jól nem lehet járni.
Aki megnyeri a csoportot az kapja az angolokat.

raja ram 2010.06.23. 19:47:48

@horas: Végül is teljesen mindegy. UK és USA kb. egyforma erőt képvisel, sőt az amerikaiak eddig meggyőzőbbek. Angliát legyőzni csak nagyobb presztízs.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 19:48:30

@horas:

Az angoloktól mit kell félni? Bebizonyosodott, hogy az utóbbi kilencven évhez hasonlóan ismét csak a hájp volt irtózatosan nagy körülöttük, de kreatív támadójátékról nem beszélhetünk velük kapcsolatban. A németeknek bőven elég kihúzni ellenük 0-0-lal, a 11-eseket meg úgyis megnyerik. :-)

raja ram 2010.06.23. 19:52:25

@Csöncsön: Azért ez nem ilyen egyszerű. Egy német-angol gyakorlatilag a II.VH. folytatása a pályán, vérre megy.

bakító 2010.06.23. 19:56:47

@Csöncsön: Ej de keveset tud magácska fociról. Egy Angol-Német az olyan meccs (ha bekövetkezik), hogy...
Na mindegy. Azért a latin focin kívül is van élet vassza meg!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 20:05:37

@raja ram: @bakító:

Inkább magácskák tudnak keveset. Ezeket az angol-németeket ugyanis, ha tétre mentek, az utóbbi évtizedekben valahogy mindig a németek nyerték meg.

intentional grounding · http://budapest-state.blog.hu 2010.06.23. 20:06:27

Elkepeszto, hogy vannak emberek, akik ezt a szloven valogatottat kepesek siratni. Kurva lassu meccseket jatszanak, varatlan megoldasra keptelenek, vegig bekkelnek, kibaszott unalmas, amit produkaltak, kesz squadra azzurra. Gondolom, az olasz valogatott felszopoibol kerulnek ki a szloven-fanok elsosorban, csak azok vannak olyan pervezrek, hogy erre a lusta fos focira verjek a pocsuket.

bakító 2010.06.23. 20:08:16

@Csöncsön: Tájékozódj! Itt van mindjárt az internet.

ecky 2010.06.23. 20:08:47

mellékesen megjegyzem h eddig minden csoportba bejöttek a továbbjutó tippjeim kivéve a görögöket /ugye ott dél-korea ment tovább/ illetve az angol usát fordított sorrendben tippeltem meg...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.23. 20:09:57

@bakító:

Volt egy szabályerősítő kivétel, tény, az az 1-5...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.23. 20:23:15

@bakító: Van, de minek ;-).
@intentional grounding: Ez így persze nem igaz. Egy három milliós ország csapata állta meg a helyét nagy hatalmakéval szemben, bár egy magyar válogatott játszana ugyanígy

intentional grounding · http://budapest-state.blog.hu 2010.06.23. 20:36:58

@popp: De nem az amugy eremberileg es jatekoskent is szimpatikus, meg meg fasza focit tolo amerikai jatekosok tehetnek rola, hogy olyan orszagbol jottek, ahol szazszor annyian laknak...

Walmer 2010.06.23. 22:49:50

@Csöncsön: a kreatív támadójáték nem feltétele egy vébé megnyerésének. az eredményesség annál inkább. Amúgy én a helyedben picit csendesebb lennék, lévén a spanyoljaid még csak álmodoznak a 16 ról. nehogy majd nagyon meglepődj estleg:-)

szemeteske 2010.06.24. 12:29:43

Két dudás nem fér meg egy csárdában. A Gerard-Lampard középpálya papíron nagyon jól hangzik, de a valóságban egyáltalán nem működik. Capellonak el kell döntenie ki ossza a zsugát, mert ez így nem oké.

horas 2010.06.24. 13:33:48

@Csöncsön:
Ennek a német válogatottnak pont az a lényege,hogy tipikusan nem német.Ezért több(egyáltalán van) a semlegeses nézők között is szimpatizánsai.Ez a német csapat pont nem a mentális erejéről ismerszik.Ez egy ügyes csapat,technikailag és taktikailag.Ha az angol klasszisoknak csak közelítőleg lenne akkora önbizalmuk,mint a klub csapataikban,szerintem esélye sem lenne ennek a német válogatottnak ellenük,akár milyen nyögve nyelős is a játékuk.De valószinüleg az angol csapatnak a németek kiejtése után fog csak az önbizalmuk jelentősen helyre állni,így azért ez még más meccs lesz.

Ha az elmúlt jó pár válogatott tornák tendenciáiból indulunk akkor nyugodtan elfelejthetjük a spanyol és az argentín válogatottal azzal az erővel amivel az angolokat derogálod.

(Ha Milan az lenne mint a 2000-es évek közepén Schweinsteiger jövőre már a Milan-ban játszana Pirlo helyén.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.24. 14:39:38

@horas:

Szerintem német annyira, amennyire kell. Lebirkózták az oroszokat a selejtezőn, nyertek Ghána ellen, amikor nagyon muszáj volt.

Az angolokat nem "derogálom", egyszerűen '96 óta még soha egyetlen angol válogatottat sem láttam minimálisan is élvezhető játékot bemutatni. Mindig ugyanazt a fantáziátlan, borzalmas, semleges nézőnek gyötrelmes semmit mutatják. Ehhez képest meg kissé el vannak szaladva az őket övező elvárások.

horas 2010.06.24. 14:48:07

@Csöncsön:
Oroszokat hagyjuk,mert Szlovénia verte ki őket...
Az Oroszok angyon rapszódikus csapat.
Jók a Németek én nem mondtam,csak azt mondo,hogy ettől a csapattól nem a tipikus német skillek várhatók,tehát szerintem felesleges arra bazírozni,hogy majd hogy megnyerik a tiziket,meg minden honnan vissza jönnek,mert ez a német csapat most más.Ők azért jók mert jól futballoznak.

Az angolok ugyanazt csinálják most mint a németek eddig,brusztolnak.

Egyébként a 96-os angol válogatott nagy kedvencem volt.

horas 2010.06.24. 14:52:48

@horas:
Ez az angol válogatott tipikus sváb-bogár mentalitású csapatnak tűnik,hogy kibrusztolják,megkiverekedik illetve Capello által kibekkeleik a meccseket,nulla focival.
Az ilyen fajta csapatok az esetek többségében sokkal veszélyesebb(Görög) mint a parádézó totális futball-t demonstráló csapatok(Spanyol).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.24. 14:58:45

@horas: "kibrusztolják,megkiverekedik illetve Capello által kibekkeleik a meccseket,nulla focival."

Az angol foci, amikor én láttam, mindig ilyen volt. Egyetlen kivétel '96. Az tényleg egy szerethető csapat volt!

bz249 2010.06.24. 15:01:39

@Csöncsön: nemetek ugyan, de gyerekek. Eddig azert nem egy Ozilnek vagy egy Mullernek kellett fazon szabnia a csapatnak. A kovetkezo eb-re valoszinuleg meglesznek a tipikus nemet erenyeik is, de most meg tapasztalatlan csikok.
süti beállítások módosítása