A legjobb afrikai a leggyengébb ázsiai ellen.
Ghána - Ausztrália, 16.00
2010.06.19. 15:30 nou san trafford
211 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr732091174
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 15:38:12
Hajrá Ausztália!
Aussie, Aussie, Oi, Oi!!!
Aussie, Aussie, Oi, Oi!!!
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.06.19. 15:40:49
Jó, legyenek celebek. De akkor legalább olyanok, akik ha nem is értenek hozzá, de legalább nézik a VB-t.
fraulein praxa 2010.06.19. 15:42:05
álmodom vagy haluzok, vagy mivan?.. az ott pindroch csabi??..:-DDD
Romanes eunt domus 2010.06.19. 15:42:37
Igen, fontos volt olyan embert odaültetni, aki nem nézett még egy meccset sem, és az eredményekkel sincs tisztában...lassan már Kiszel Tünci jön
Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.19. 15:46:49
a stúdióban fogalmuk sincs, Ghána csapatában kik vannak, hány évesek...
ZenZo 2010.06.19. 15:47:07
Aztak*rva.... és az ilyen díszf*szok hogy kerülhetnek a stúdióba??? 2 mondatot hallottam, és ordítva kapkodtam a távirányítóért.
rio.pete 2010.06.19. 15:48:24
Ti kit hívnátok be a stúdióba? Őszinte kérdés :)
OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.19. 15:50:38
Gyér most a stúdió. Pindroch azért van ott, hogy a műeséseket pontozza.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 15:54:47
Kewell kezd, naccccerű!
Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.19. 15:56:25
@rio.pete: így nem tudom megmondani, viszont mielptt behívok bárkit, egy őszinte beszélgetésen kifaggatom, hogy 1. érdekli a vébé? 2. nézi a meccseket? 3. tudja ki kivel van?
ZenZo 2010.06.19. 15:56:25
@rio.pete: előbb hívnám be bármelyik trollt innen, mint olyan embert, akinek lövése nincs arról, hol is van valójában. Egyébként is teljesen mindegy, ki ül ott név szerint. Csak legyen olyan ember (akár nő is), hogy meccsenként abban a kb 20-30 percben tudja már, hogy ez nem búcsú vagy ballagás, hanem foci VB, valamint legyen 2-3 értelmes gondolata a mérkőzésehez, ami nem közhelycsattogtatás. Vannak egy páran még ebben az országban is, még látatlanban is 50 embert tudnék akár innen is felsorolni, akit behívnék előbb egy stúdiózásra, mint ezt a ... mindegy, nem mondok rá semmit, gondolom hívták, ment.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 15:56:45
@rio.pete: dévényi tibi bácsit
lenne nála néhány pontos labda, a dzsabuláni helyett ;)
lenne nála néhány pontos labda, a dzsabuláni helyett ;)
rizla 2010.06.19. 15:58:26
@rio.pete: műsorvezető - szántó dávid andi helyett, másik két csaj maradhat. szakértők: benito, heinrich, nyilasi, mészöly, juhász roli, hajnal tomi, gera zoli, celebek: galla, nacsa belefér
Everred 2010.06.19. 16:00:05
@rizla: Gera, mint szakértő? Ne már. Azért csak olyan embert kéne odaültetni, aki el tud mondani két értelmes magyar mondatot egymás után.
rizla 2010.06.19. 16:00:52
@peter135: szerintem egyértelműen SZURKOLÓ celebek kellenek. eleve a celebség lényege, hogy az ő életük a miénk, ha olvassuk az övéket, akkor egyértelműen rájuk kellene osztani a szurkolóságot. galla az angoloknál telitalálat, ilyen kellene még. és akkor ha valaki full hülye is, meg lehet magyarázni. pl rühellem ganxtát, de valami hangulat megteremtéséhez alkalmas lenne egy argentin meccsen.. talán.
rizla 2010.06.19. 16:02:55
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: hát ez jogos, nem tudok vele vitatkozni, de az a helyzet, hogy ő a jelenkor legnagyobb magyar futballistája, és számomra már a jelenléte is akkora pozitívum, hogy csak tapsolni tudok az m1nek. lehet elfogult vagyok, de gera az gera, kész.
olaszokhoz amúgy adná magát, hogy koman, spanyolokhoz vadócz, stb.
olaszokhoz amúgy adná magát, hogy koman, spanyolokhoz vadócz, stb.
frew 2010.06.19. 16:04:06
@rizla: Most nem azért de Gera mit tett hozzá a tegnapi elemzéshez? Eldurrogtatott pár közhelyet, háromszor elismerte, hogy "én biza többet vártam az angoloktól", plusz Angliában játszik és nem tudja, hogy ejtik Gerrard nevét.
Viszont Henriket őszintén remélem, hogy a vb után láthatjuk még szakértősködni, jó meglátásaui vannak, felkészült, külön párbaja Bognár Gyurival meg egyenesen élményszámba megy :).
Viszont Henriket őszintén remélem, hogy a vb után láthatjuk még szakértősködni, jó meglátásaui vannak, felkészült, külön párbaja Bognár Gyurival meg egyenesen élményszámba megy :).
rizla 2010.06.19. 16:05:04
ja, lászló csabát is érdemes lenne megkörnyékezni, neki van hitele. szerintem ez a legfontosabb. és akkor mondhat valaki ökörséget is, elnézzük neki. ahogy én elnéző vagyok gerával akármikor.
olyan szakértő túl sok nincs ebben az országban aki ért is hozzá, jól is beszél, és hitele is van..
olyan szakértő túl sok nincs ebben az országban aki ért is hozzá, jól is beszél, és hitele is van..
rizla 2010.06.19. 16:06:28
@Háromujjú: gera azt tette hozzá, hogy ő GERA. jelenlétével emeli az est fényét.
lószerafin 2010.06.19. 16:06:55
@rizla: Dárdai Pali is jöhetne, valamelyik európa liga meccsen volt szakkommentátor, csomó értelmes dolgot mondott.
rizla 2010.06.19. 16:07:26
sőt baszki, meghívnám hajdú b.-t. kommentátor ki tudja miért nem lehetett, biztos van oka, de vendég szakértőnek biztos megoldható lenne.
rizla 2010.06.19. 16:09:08
@lószerafin: dárdai bármikor, bár néha felkúrja az agyam amikor a magyar fociról hablatyol (németh-ügy), de karakán ember, és neki is van hitele bőven. nácik meccseihez ő kéne, ja.
mondjuk a focistákkal nyilván az a gáz, hogy ők most nyaralhatnak csak, nem érnek rá.
mondjuk a focistákkal nyilván az a gáz, hogy ők most nyaralhatnak csak, nem érnek rá.
frew 2010.06.19. 16:09:54
@rizla: Nem tudom. a hebegésével inkább rontotta. Tették volna be egy üvegvitrinbe akkor már.
rexford 2010.06.19. 16:10:54
Egy nyelvi tanácsadó is elkelne a sportosztályhoz.
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.19. 16:12:53
gól, bazz
Everred 2010.06.19. 16:13:05
micsoda páncélmellény amúgy, nem semmi. Nem hiszem el, hogy minden kapus hülye ezen a vébén, csak van valami azzal a labdával.
négy hárompontos csapat az utolsó kör előtt? Állat lenne :-)
négy hárompontos csapat az utolsó kör előtt? Állat lenne :-)
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 16:13:24
mi van ezzel a labdával? de leszarom GÓÓÓÓÓL
montipájton 2010.06.19. 16:15:13
@rizla: Ez rendben van, tényleg akkor van értelme kívülállót hívni, ha vmi pluszt hozzáad a FOCIHOZ, leginkább szurkolóként.
A gond ott van, hogy előre kellett nyilván szervezni, négy hétre, majd minden napra, nyáron - minden megkeresett azzal kezdte, hogy mittudomén, hol leszek, de lehet róla szó, kb. - így azért elég nehéz terveszerűen, mindig megfelelő embert hívni. (És ne hallgassuk el, ilyen szempontból az aktív focisták a legrosszabbak, fáklyás ünnep, nem túlzok, ha vmelyik egyszer, egy meccsre hajlandó bejönni. Szabadság, pihenés, nem hiányzik nekik. Más kérdés, hogy tudtommal mindegyikük azt mondta utólag, hogy nagyon jól érezte magát...)
Ja, hogy olyan még nem született, aki minden nézőnek megfelelt volna, az a másik, szintén nem elhanyagolható szempont. ))
A gond ott van, hogy előre kellett nyilván szervezni, négy hétre, majd minden napra, nyáron - minden megkeresett azzal kezdte, hogy mittudomén, hol leszek, de lehet róla szó, kb. - így azért elég nehéz terveszerűen, mindig megfelelő embert hívni. (És ne hallgassuk el, ilyen szempontból az aktív focisták a legrosszabbak, fáklyás ünnep, nem túlzok, ha vmelyik egyszer, egy meccsre hajlandó bejönni. Szabadság, pihenés, nem hiányzik nekik. Más kérdés, hogy tudtommal mindegyikük azt mondta utólag, hogy nagyon jól érezte magát...)
Ja, hogy olyan még nem született, aki minden nézőnek megfelelt volna, az a másik, szintén nem elhanyagolható szempont. ))
montipájton 2010.06.19. 16:16:57
Bezzeg a németek nem panaszkodnak a Jabulanira, kivéve Podolskit. )))
Árpádka 2010.06.19. 16:18:43
Nem tom a németeknek egy 3 vagy egy 6 pontos Ghána lenne e a rosszabb
Everred 2010.06.19. 16:24:57
na EZ piros. németfanok látják a különbséget eközött meg Vidic kezezése között, ugye?
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 16:25:08
és még kéz sem volt hanem váll.
rizla 2010.06.19. 16:25:54
hihetetlen ez a vb. 25 perc nem ment még le, de potyagól már pipa, piros már pipa. kurva szórakoztató. ezért érdemes volt kewellt berakni.
rokamoka33 2010.06.19. 16:26:26
hehe Kewell mehet a levesbe:D
fogadtam Ghánára szóval come on!!!
fogadtam Ghánára szóval come on!!!
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 16:26:28
Az európai bírók hihetetlen szarok, tegnap a német meccs meg most, bezzeg egy üzbég meg japán bírók hibátlanul képesek lehozni egy meccset.
raja ram 2010.06.19. 16:26:57
Rárúgták a felső karjára. Szerencsétlen ausztrálok.
Árpádka 2010.06.19. 16:27:10
1-1is jó még
Cadaver!! 2010.06.19. 16:27:18
@OJ: Akkor portugál meccsre kellett volna meghívni...
rowi 2010.06.19. 16:27:34
ez így sok-kevésre áll...
montipájton 2010.06.19. 16:27:52
Rosetti egy fax.
Ami nagyobb baj, ilyen ítéletekkel bele van nyúlva egy különben kurva szórakoztató és izgalmas meccsbe.
(A tizi hagyján, ha nagyon fejbeverték a szabálykönyvvel gyerekkorában - na de a piros...?! És pont szegény Kewell...)
Ami nagyobb baj, ilyen ítéletekkel bele van nyúlva egy különben kurva szórakoztató és izgalmas meccsbe.
(A tizi hagyján, ha nagyon fejbeverték a szabálykönyvvel gyerekkorában - na de a piros...?! És pont szegény Kewell...)
Iustizmord 2010.06.19. 16:28:03
hát én a straight red-ben nem vagyok annyira biztos... kéznek kéz volt, de inkább eshetőleges mint egyenes szándékkal, annyira nem a kéz kereste a labdát...
rowi 2010.06.19. 16:28:12
bár nálam ez váll...ahol Rosetti állt onnan meg lendülő kéz...
ZenZo 2010.06.19. 16:28:42
Ezigene. Potya, majd piros, tizi, 1-1 25 perc alatt megvolt minden, szóval innen hajrá! Jó kis meccs ez. Az auszik meg jó eséllyel csomagol.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 16:28:44
hát nem tom... szerintem meg lehetett adni a piroskát is :( mi lesz így...
rexford 2010.06.19. 16:29:08
Ha befújta a kezet, pirosat is kötelezően adnia kellett ebben a szituban. Amúgy jogos volt szerintem, jól láthatóan lendült az a kéz.
Lacóka 2010.06.19. 16:29:09
vb előtti nst tippek közt volt, h mi lesz dejá vu. hát eddig ausztráloktól minden meccsen kiraknak vkit, ghána ellen is, és ghána minden meccsen kap tizenegyest kezezésért
Everred 2010.06.19. 16:29:12
@montipájton: nem teljesen vágom a problémátokat. Mozdult a labda felé és felkarral gólt akadályozott meg. Egyértelmű tizenegyes és piros.
Árpádka 2010.06.19. 16:29:19
Remélem így marad
Nyico 2010.06.19. 16:29:34
Ekkora csalást már! szegény aussie-k két kamu kiállítás, meg egy kamu tizi. Ilyen szembeszéllel még Brazília is pont nélkül esne ki. PFej!
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.19. 16:29:35
Gyan az FM ben is mindig belövi:)
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 16:29:45
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: A labdába érés után mozdult a keze, a testhez szorított kézre rúgták. Szemből tökéletesen látni, oldalról nem.
Everred 2010.06.19. 16:30:19
meg hát nincs ilyen, hogy befújjuk a tizenegyest, de nem piros, ezt nem is értem, honnan veszitek.
Vagy azt mondja a bíró, hogy nem szándékos kezezés, és akkor mehet tovább, vagy azt mondja, hogy mozdult a kar a labda felé, tehát szabálytalan, és egyértelműen gólt akadályozott meg (ez szerintem nem vitatható), tehát akkor piros.
Vagy azt mondja a bíró, hogy nem szándékos kezezés, és akkor mehet tovább, vagy azt mondja, hogy mozdult a kar a labda felé, tehát szabálytalan, és egyértelműen gólt akadályozott meg (ez szerintem nem vitatható), tehát akkor piros.
Lacóka 2010.06.19. 16:31:16
a kéz nem mozdult, kewell sztem vállal-mellel akarta kiszedni, felkar lett belőle. ez van.
montipájton 2010.06.19. 16:31:38
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: Öh, nekem a superslow alapján egyértelműen úgy tűnt, hoyg egyszerűen karon lőtték.
Azért ne legyen ez már szándékos kezezés. Még csak fel se emelte a karját.
Hozzáteszem, ilyenkor is kellene a videobíró, nyilván Rosettinek 1 mp alatt kellett döntenie.
Azért ne legyen ez már szándékos kezezés. Még csak fel se emelte a karját.
Hozzáteszem, ilyenkor is kellene a videobíró, nyilván Rosettinek 1 mp alatt kellett döntenie.
Füles 60 2010.06.19. 16:31:54
Ghánának a győzelem mellett a gólarányra is figyelnie kell. nekik jó ha kitámadnak az ausszik
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:32:22
@montipájton:
és főleg annak fényében, hogy tegnap a valóban teljesen egyértelműen szándékosan kezező szerb megúszta sárgával.
és főleg annak fényében, hogy tegnap a valóban teljesen egyértelműen szándékosan kezező szerb megúszta sárgával.
Nyico 2010.06.19. 16:32:52
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:
Na ez nagyon nem így van. A szándékos kezezés a piros. A véletlen nem, de az is lehet tizi, ha akár véletlenül is rápattan a kézre mondjuk egy fűcsomóról.
Na ez nagyon nem így van. A szándékos kezezés a piros. A véletlen nem, de az is lehet tizi, ha akár véletlenül is rápattan a kézre mondjuk egy fűcsomóról.
rexford 2010.06.19. 16:33:17
@Great Cornholio: De miért mozdult oldalra is, ha szemből lőtték rá?
Árpádka 2010.06.19. 16:33:22
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: így van vagy tizenegyes és piros mert gólt akadályozott kézzel, vagy pedig blokk mentés és meg megy tovább.
Ezért nem volt piros Vidics kezezése
Ezért nem volt piros Vidics kezezése
lószerafin 2010.06.19. 16:33:46
@montipájton: Karon lőtték jah, de tényleg sansztalan hogy egy bíró ezt elsőre lássa sajnos.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 16:34:08
@rexford: Mert ahogy írták előttem ki akarta mellelni, de testhez szorított felkar vállára pattant. A karja a labda lepattanása után mozdult azért fújta le rosetti gondolom, (bár ahogy írtam az európai bírók szarok).
Everred 2010.06.19. 16:34:22
@montipájton: hát akkor arról vitatkozhatunk, hogy tizenegyes volt-e. Ha az volt, akkor piros is. Ha nem volt szándékos a kezezés, akkor nem is tizenegyes.
@mavo: mert ő nem gólt akadályozott meg szabálytalanul. ez egy elég nagy különbség. Ott tökéletes ítéletet hozott a bíró (mondjuk szerintem itt is)
@mavo: mert ő nem gólt akadályozott meg szabálytalanul. ez egy elég nagy különbség. Ott tökéletes ítéletet hozott a bíró (mondjuk szerintem itt is)
drosiii 2010.06.19. 16:34:26
Ezt amit a TV-ből lehetett látni csak egy bíró nem fújta volna be egy csapat ellen. (nem akarom emlegetni, mindenki tudja =))
Lehet sajnálni az auszikat. De ha nem ők vannak ott, hanem olyan akit nem kedveltek biztos jogosnak éreznétek a tizit.
Lehet sajnálni az auszikat. De ha nem ők vannak ott, hanem olyan akit nem kedveltek biztos jogosnak éreznétek a tizit.
Nyico 2010.06.19. 16:34:36
Sebaj látunk idén is egy Aussie-Horvát meccset, lehet tippelni idén ki kap 3 sárgát.
montipájton 2010.06.19. 16:34:51
@mavo: Így van, Vidicnek is ki kellett volna mennie.
(Ez a szép a fociban: az egyik tök indokolatlanul szándékosan beleüt, és nem kap pirosat, a másiknak lenne oka rá, de nem üt bele, őt meg kiállítják. Nem a szabálykönyvet, meg a cserék számát, meg a pálya méretét, meg hasonló baromságokat, hanem a bíráskodás reformját kellene kötelezően napirendre venni a FIFÁ-nál. Videobíró, két spori, bármi - ez így lassan gáz lesz.)
(Ez a szép a fociban: az egyik tök indokolatlanul szándékosan beleüt, és nem kap pirosat, a másiknak lenne oka rá, de nem üt bele, őt meg kiállítják. Nem a szabálykönyvet, meg a cserék számát, meg a pálya méretét, meg hasonló baromságokat, hanem a bíráskodás reformját kellene kötelezően napirendre venni a FIFÁ-nál. Videobíró, két spori, bármi - ez így lassan gáz lesz.)
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:35:16
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:
"meg hát nincs ilyen, hogy befújjuk a tizenegyest, de nem piros, ezt nem is értem, honnan veszitek"
na, akkor most szépen elmagyarázod, tegnap hogy is volt ezzel a szerbek elleni tizivel. tudod: sárgát kapott. pedig az még egyértelműen szándékos is volt.
"meg hát nincs ilyen, hogy befújjuk a tizenegyest, de nem piros, ezt nem is értem, honnan veszitek"
na, akkor most szépen elmagyarázod, tegnap hogy is volt ezzel a szerbek elleni tizivel. tudod: sárgát kapott. pedig az még egyértelműen szándékos is volt.
fraulein praxa 2010.06.19. 16:36:03
tényleg eltűnt 4 koreai játékos?..tudom h off, de ez a pletyka kering..
Lacóka 2010.06.19. 16:36:56
@fraulein praxa: sportgeza.hu/futball/2010/vb/hirek/megvan_minden_eszak-koreai_futballista/
mondjuk lehet gyorsan importáltak vkiket otthonról, senkinek nem tűnne fel
mondjuk lehet gyorsan importáltak vkiket otthonról, senkinek nem tűnne fel
Everred 2010.06.19. 16:37:27
@Nyico: NEM.
A szándékos kezezés a szabálytalan. A nem szándékos kezezés nem szabálytalan.
A szándékos kezezés úgynevezett "cautionable offence", tehát adható érte sárga lap, ha a játékvezető úgy ítéli meg. Piros lap akkor adható érte, ha A) egyértelmű gólszerzési lehetőséget akadályoz meg a játékos, B) gólba tartó labdát állít meg szándékos kezezéssel.
Kéne valami nst szabályismereti tréning.
A szándékos kezezés a szabálytalan. A nem szándékos kezezés nem szabálytalan.
A szándékos kezezés úgynevezett "cautionable offence", tehát adható érte sárga lap, ha a játékvezető úgy ítéli meg. Piros lap akkor adható érte, ha A) egyértelmű gólszerzési lehetőséget akadályoz meg a játékos, B) gólba tartó labdát állít meg szándékos kezezéssel.
Kéne valami nst szabályismereti tréning.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 16:38:13
Azért volt piros mert GÓLT akadályozott meg ,Vidic meg nem. Ennyire egyszerű.
Everred 2010.06.19. 16:38:33
@mavo: VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
Még egyszer: Vidic nem gólt akadályozott meg és nem is egyértelmű gólszerzési lehetőséget. Szándékos volt, járt érte a tizenegyes és a sárga lap.
Amit idézel, az a mostani esetre vonatkozik: Kewell gólba tartó labdát állított meg, tehát ha a játékvezető ezt szándékos kezezésnek ítélte (azaz szabálytalannak), akkor ki kellett állítania. Ha nem látta szándékosnak, akkor meg továbbot kell intenie, mert akkor nem szabálytalan.
Most komolyan, gyerekek, ez nem olyan bonyolult, teljességgel logikus és átlátható szabály, csak a szándékos kezezés megítélése kérdéses, ebben a bírónak elég nagy szabadsága van.
Még egyszer: Vidic nem gólt akadályozott meg és nem is egyértelmű gólszerzési lehetőséget. Szándékos volt, járt érte a tizenegyes és a sárga lap.
Amit idézel, az a mostani esetre vonatkozik: Kewell gólba tartó labdát állított meg, tehát ha a játékvezető ezt szándékos kezezésnek ítélte (azaz szabálytalannak), akkor ki kellett állítania. Ha nem látta szándékosnak, akkor meg továbbot kell intenie, mert akkor nem szabálytalan.
Most komolyan, gyerekek, ez nem olyan bonyolult, teljességgel logikus és átlátható szabály, csak a szándékos kezezés megítélése kérdéses, ebben a bírónak elég nagy szabadsága van.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:39:19
@montipájton:
a videóbíró előtt inkább azon kellene elgondolkodni, a válogatáson hogy a picsába képes átmenni egy olyan bíró, aki a semmiért (klose első sárgájánál még csak szabálytalanság sem történt) képes sárgákat osztogatni, de ellenben a szándékos kezezésnél lespórolja a kötelező pirosat. most aztán hogy a 93. percben még "elfelejtett" adni egy tizit, az belefér, nem észrevenni jóval kisebb bűn, mint hibásan ítélni.
a videóbíró előtt inkább azon kellene elgondolkodni, a válogatáson hogy a picsába képes átmenni egy olyan bíró, aki a semmiért (klose első sárgájánál még csak szabálytalanság sem történt) képes sárgákat osztogatni, de ellenben a szándékos kezezésnél lespórolja a kötelező pirosat. most aztán hogy a 93. percben még "elfelejtett" adni egy tizit, az belefér, nem észrevenni jóval kisebb bűn, mint hibásan ítélni.
Iustizmord 2010.06.19. 16:39:37
amúgy a "Pantsil" leginkább egy seh védő neve lehetne, emlékszik ki cseh domíniumra fekete-afrikában?
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.19. 16:40:33
elirták a nevét a munkavállalási engedélyen, ezért ez a neve:)
pocak 2010.06.19. 16:43:29
@mavo: akkor se kötelező, sőt, Vidicsnek teljes marhaság lett volna pirosat adni, ahogy @Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: már vagy nyócszor kifejtette.
Everred 2010.06.19. 16:46:04
jó kis félidő volt, mondjuk valahol sajnálom, hogy nem tudjuk meg, mi lett volna 11 a 11 ellen.
rexford 2010.06.19. 16:46:31
@Iustizmord: Simán lehet, hogy cseh bevándorló és Plasilról ghánaisított. Az unokatesója meg cseh válogatott.
rexford 2010.06.19. 16:48:41
@Sas882: Nem is egyszer írták el a nevét ráadásul, az előző meccsen még Panstil volt.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:49:16
@pocak:
jogos, megnéztem. de ettől még ez a tizi a pirossal együtt szépen belenyúlt a meccsbe. mindegy, még ismétlik megnézzük, de álló emberre ment kurva közelről, nagy erővel.
jogos, megnéztem. de ettől még ez a tizi a pirossal együtt szépen belenyúlt a meccsbe. mindegy, még ismétlik megnézzük, de álló emberre ment kurva közelről, nagy erővel.
pocak 2010.06.19. 16:49:33
Ez mekkora már, hogy Pindroch párhuzamot vont 86-tal! De baszki, hogyan? Aszitte, 6:0 lesz az ossziknak, vagy mi a pöcs?
Iustizmord 2010.06.19. 16:51:53
@pocak: kár hogy nem az amcsi meccsre hívták be. ha megkérdik ki játszik csak odaveti: valami amerika
pocak 2010.06.19. 16:51:53
@mavo: ezt nem is vitatom, hogy akár így, akár úgy is lehetett látni lassítás nélkül.
Viszont ez a jobboldali kameraállás nálam perdöntő. Kéz volt, jogos a piros.
Viszont ez a jobboldali kameraállás nálam perdöntő. Kéz volt, jogos a piros.
Romanes eunt domus 2010.06.19. 16:51:57
@rizla: az hát. csak a nyomorék niggák önerőből nem fognak továbbjutni, ezért továbbnyomják őket.
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.19. 16:52:39
minek hivnak ilyen idiótákat, egyáltalán minek ilyen beszélgetés??
Iustizmord 2010.06.19. 16:53:55
@rizla: váll-alhatatlan amit írsz. csak úgy rezgett a bi- és a tricepsz, tisztára mint egy sóbert norbert vidijón
rio.pete 2010.06.19. 16:54:09
@balinhosa: niggázni nem menő
Everred 2010.06.19. 16:54:11
@mavo: arról lehet vitatkozni, hogy tizenegyes volt-e. Huszadjára megnézve én is azt mondom, hogy kis jóindulattal lehetett volna vétlennek minősíteni, és továbbengedni, de akkor meg most azt mondanám, hogy a ghánaiak joggal idegesek :-)
Nehéz mesterség a játékvezetés, basszus.
Nehéz mesterség a játékvezetés, basszus.
rexford 2010.06.19. 16:54:49
Bicó volt ez, tehát kéz. Le se volt szorítva.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:54:54
hát ... a kezezés persze, az egyértelmű, de az eddig is az volt. de hogy szándékos ...
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 16:55:21
ez pszichológia alapvetően
daneeka 2010.06.19. 16:56:44
@rexford: Lehet, hogy ő az egyetlen a csapatban, aki tud írni-olvasni, és a ceruzáról (vö: pencil) kapta a nevét.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 16:57:27
@pocak:
nem a kéz a kérdés. hat, maximum hét méterről ment a lövés, a kar helyzete láthatóan végig változatlan volt a _testéhez képest_, és a vállát próbálta tolni kifelé, de a válla is csak az egésznek a végén mozdult. kérdés, volt-e esélye elhúzni a karját. szerintem baromira nem. márpedig kézre rálőtt labdáért tizit adni ...
nem a kéz a kérdés. hat, maximum hét méterről ment a lövés, a kar helyzete láthatóan végig változatlan volt a _testéhez képest_, és a vállát próbálta tolni kifelé, de a válla is csak az egésznek a végén mozdult. kérdés, volt-e esélye elhúzni a karját. szerintem baromira nem. márpedig kézre rálőtt labdáért tizit adni ...
pocak 2010.06.19. 16:59:13
@mavo: ez jogos, ez nálam is dilemma, és őszintén sajnálom Kewellt bár, de aszondom, ha én vagyok a bíró, és kapok fél perc gondolkodási időt, meg megnézhetem az ismétlést, a végén oda lyukadok ki, hogy megadom.
Tulajdonképpen jó nekem, hogy nem én vagyok a bíró.
Tulajdonképpen jó nekem, hogy nem én vagyok a bíró.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:05:46
amúgy jellemző. szidtuk a játékot, erre jött több jó meccs.
aztán elkövettük a hibát, hogy megdicsértük a bírókat. erre azóta csak hülye bírók vannak
aztán elkövettük a hibát, hogy megdicsértük a bírókat. erre azóta csak hülye bírók vannak
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:06:12
elfogulatlan közvetítés, ha jól hallom.
rio.pete 2010.06.19. 17:06:22
@mavo: dícsérjük meg a blogmotort?
Bauxit 2010.06.19. 17:08:44
A tizenegyesrul kerdeznek valaki okosat: sokszor van a 16 oson kivul olyan szituacio, h szabalytalatnsag -> elonyszabaly -> szabalytalansag. ebben az esetben altalaban az elso szabalytalansag helyerol jar a szabalytalansag. namarmost a kezezes elott volt egy lerantas, nem azt kellett volna befujni?
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:10:38
@Bauxit: szerintem cask elcsúszott, meg ilyenért azért nehezebben adnak tizit.
Füles 60 2010.06.19. 17:12:27
@daneeka: Vsz. a volt ENSZ főtitkár unokaöccse se tud olvasni csak picit rasszista humor
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:13:36
@Bauxit:
ha már, akkor meg volt egy lebirkózás a ghanai tizenhatoson belül, na annál kevesebbért is láttam már tizit.
ha már, akkor meg volt egy lebirkózás a ghanai tizenhatoson belül, na annál kevesebbért is láttam már tizit.
raja ram 2010.06.19. 17:14:12
Aki most beállt Amsterdamban született, Boateng Berlinben, az egyik holland, a másik német U-20-as ban játszott.
ZenZo 2010.06.19. 17:14:34
Érdekes, hogy azon vitáztok, jogos volt-e a piros, mikor tökmindegy, hogy szándékosan vagy sem, gólba tartó labdát ütött ki kézzel Kewell, ez minimum befújható, kevesebbért is kaptak már pirosat ezen a VB-n. A meccs meg különben jó, a ghánaiak jó focit tolnak, lendületes, vannak szép cselek, jó lövések... az auszikat meg 4 éve lehetett sajnálni, idén eddig nem nagyon van miért.
Hojrá Ghána.
Hojrá Ghána.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:16:10
@Juan de Keserű, a keselyű:
én igazából a "jó meccs - de hol bíró?" kombót a kedvelem.
kurvára nem a bíró miatt ülök le meccset nézni
én igazából a "jó meccs - de hol bíró?" kombót a kedvelem.
kurvára nem a bíró miatt ülök le meccset nézni
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:19:25
@ZenZo:
akkor neked a tegnapi "valami történt, tehát adok egy sárga lapot" üzemmódú tegnapi bíró az ideális
akkor neked a tegnapi "valami történt, tehát adok egy sárga lapot" üzemmódú tegnapi bíró az ideális
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:19:54
@ZenZo: jó focit? belebikáznak 40 méterről, aztán hátha kapura megy. ausztrálok se csinálnak semmit, de erre nem mondanám h szép.
ZenZo 2010.06.19. 17:23:51
@toerix_: ha az 50. perctől nézed a meccset, megértem, amit írsz. Ha az elejétől, akkor nem értem, miről beszélsz....
raja ram 2010.06.19. 17:24:09
Az ausztrálok legalább szimpatikusan küzdenek. A ghanaiak képtelenek egy mezőnygólt lőni.
rexford 2010.06.19. 17:25:28
Eddig egyértelműen Ghána a legjobb afrikai csapat, ráadásul a legnagyobb nevek (Essien, Muntari, Appiah) nem is játszanak.
rizla 2010.06.19. 17:26:22
@mavo: és este milyen durván szar lesz a kamerun - dánia. ideje valami esti progi után nézni
raja ram 2010.06.19. 17:26:48
@Bauxit: Én az ARD-t nézem, Mehmet Scholl pont azt mondta, amit te. Lerántásért 11-es, Kewell marad. Ez lett volna az "elegánsabb" megoldás. A 2 számú ausztrál egyértelműen lerántotta a ghanait.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:27:49
@ZenZo: az elejétől nézem.
az oké, hogy néha belemennek egy-két jó cselbe, és össze is jön, de ez is: bemennek előre, aztán hátrapasszolják, hogy valaki belerúgjon egy nagyot. ez nem nagy valami, ráadásul emberelőnyben?
az oké, hogy néha belemennek egy-két jó cselbe, és össze is jön, de ez is: bemennek előre, aztán hátrapasszolják, hogy valaki belerúgjon egy nagyot. ez nem nagy valami, ráadásul emberelőnyben?
simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.19. 17:28:31
jajj tee kangalábúúúúúú
ZenZo 2010.06.19. 17:28:33
@mavo: nem, számomra az ideális bíró kb úgy írható le, hogy nem hoz a mérkőzés végkimenetelét befolyásoló hibás döntést.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:29:23
@toerix_:
nem azért mondom, de a németek kábé ilyenkor kerültek emberelőnybe, de már 2:0 volt, ezek meg már bő félidőnyi ideje vannak előnyben, és ehhez képest nagyjából mezőnyfölényük van, sőt, az auszik is találhattak volna gólt
nem azért mondom, de a németek kábé ilyenkor kerültek emberelőnybe, de már 2:0 volt, ezek meg már bő félidőnyi ideje vannak előnyben, és ehhez képest nagyjából mezőnyfölényük van, sőt, az auszik is találhattak volna gólt
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:31:17
na most az ausztrálok behúzhatnának egyet... mármint gólt
ZenZo 2010.06.19. 17:33:11
@raja ram: @toerix_:
tőletek azért megkérdezném, hogy hova soroljátok a ghánai válogatottat a nagy esélyességi rangsorban... itt jelenleg egy 10 emberrel védekező csapat ellen küzdenek, látványosan. Mennek előre, lőnek, nyomnak. Ezt a náluknál nagyobb névvel rendelkező csapatok sem feltétlenül csinálták meg meccsenként... nem lőttek még mezőnygólt, de már nagyon érik.
Mielőtt "megvádolna" valaki, nem vagyok ghána fan, sőt, kifejezetten haragszom a ghánaiakra. De ettől minden objektivitás nélkül gyakorlatilag lesz*rozni őket, szerintem nemokos dolog.
tőletek azért megkérdezném, hogy hova soroljátok a ghánai válogatottat a nagy esélyességi rangsorban... itt jelenleg egy 10 emberrel védekező csapat ellen küzdenek, látványosan. Mennek előre, lőnek, nyomnak. Ezt a náluknál nagyobb névvel rendelkező csapatok sem feltétlenül csinálták meg meccsenként... nem lőttek még mezőnygólt, de már nagyon érik.
Mielőtt "megvádolna" valaki, nem vagyok ghána fan, sőt, kifejezetten haragszom a ghánaiakra. De ettől minden objektivitás nélkül gyakorlatilag lesz*rozni őket, szerintem nemokos dolog.
raja ram 2010.06.19. 17:33:12
Hogy kaphattak ki ezektől a szerbek?
Füles 60 2010.06.19. 17:33:14
Sajnos elkényelmesedtek az afrikaiak, az utóbbi percekben tényleg gyengébbek, ráadásul védekező játékos hoztak be.
ddrum77 2010.06.19. 17:34:16
Na kíváncsi leszek Muntari rutinjára, ami többnyire durvulásban nyilvánul meg.
rexford 2010.06.19. 17:34:37
Mi az, hogy "valami történt"? Egri nincs ott, vagy csak a monitort bámulja?
rizla 2010.06.19. 17:35:19
könyörgöm valaki a kaput találja el már legalább szabadrúgásból. ennyire nem lehet fos a labda, hihetetlen.
raja ram 2010.06.19. 17:35:54
@ZenZo: Semmi baj nincs Ghanával, de sajnos nincs Essien (kedvenc játékosom) aki irányítaná a csapatot, így elképzelés nélkülinek tűnik a játékuk.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:37:01
@ZenZo: tíz emberrel, de nem védekeznek. az afrikaiak fele vissza se jön a saját térfelére, simán le lehetne kontrázni őket. attól félek sajnos mégis nyerő taktika lesz ez nekik. nyomnak, meg mennek előre, de olyan iszonyatos nagy helyzetük nem volt.
rio.pete 2010.06.19. 17:38:15
azért Moore és Neill hihetetlen milyen védőmunkát végeznek ezen a meccsen...
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:39:43
@ZenZo:
"itt jelenleg egy 10 emberrel védekező csapat ellen küzdenek, látványosan"
azt a fránya látványosságot keresem, de nagyon. továbbá pár perc híján egy órája játszanak emberelőnyben tökéletesen eredménytelenül, csak jelzem
valaki felvetette, hogyan verték a szerbeket: kezdem én sem érteni ...
"itt jelenleg egy 10 emberrel védekező csapat ellen küzdenek, látványosan"
azt a fránya látványosságot keresem, de nagyon. továbbá pár perc híján egy órája játszanak emberelőnyben tökéletesen eredménytelenül, csak jelzem
valaki felvetette, hogyan verték a szerbeket: kezdem én sem érteni ...
ZenZo 2010.06.19. 17:40:27
@raja ram: na így már adom valamelyest, (én is miatta haragszom a ghánai szövetségre, elviszik válogatott meccsre, azt visszakapjuk sérülten). Ő nagyon hiányzik még a Chelseaből is, nem hogy egy ilyen válogatottból. A futómennyisége, lövőereje, stabilitása, stb. De a két Asamoah és Ayew szerintem nagyon jól tolja így is, Boatenget bármennyire utálom is, ma ő is jó, Mensah és Addy akik rémgyengék eddig. Annan sem lehet büszke magára.
raja ram 2010.06.19. 17:41:26
@ZenZo: ...Annan sem lehet büszke magára.
Annan a volt ENSZ főtitkár unokaöccse, nála jobban focizik :)
Annan a volt ENSZ főtitkár unokaöccse, nála jobban focizik :)
ZenZo 2010.06.19. 17:42:41
@rio.pete: és tegyük gyorsan hozzá, hogy Schwarzer is nagy napot fogott ki. Más kapusok ennyi lövésből már összehoztak 1-1 potyát, eddig ő nagyon magabiztosan állta a sarat.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:42:54
viszont ez a rigó kezd észbontó lenni. tíz perc alatt kiosztott három sárgát a ghánaiaknak, és ebből legalább kettőnél nekem fingom nincs, miért.
Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.19. 17:43:13
minden 16oson belüli beadás után vagy hosszú, vagy rövid a labda, ha meg pontos, akkor szabadrúgás kifelé... kurva unalmas
gezabá (törölt) 2010.06.19. 17:43:13
baszki, tiz emberrel nyomnak az aussiek. tegnap ezt a meccset mindenki gánának adta :(
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:44:31
@ZenZo:
az, hogy nem szed be potyát, nálam nem azonos a nagy nappal ... jól véd, az tény, de olyan hű de nagy bravúrja nem volt.
az, hogy nem szed be potyát, nálam nem azonos a nagy nappal ... jól véd, az tény, de olyan hű de nagy bravúrja nem volt.
ddrum77 2010.06.19. 17:45:28
Azért az vicces, hogy egy csapat nem volt eddig képes játékra és gólra: A franciák... Mindenki más legalább küzd, talál egy gólt...
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:45:39
@mavo: azért volt egy nagy védése még 1-1-nél az első félidőben.
hogy ez a szabadrúgás meg miért járt... a lófasz tudja
hogy ez a szabadrúgás meg miért járt... a lófasz tudja
simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.19. 17:47:00
most már maradjon x
megérdemlik a kangák és csinál egy jó harmadik kört
megérdemlik a kangák és csinál egy jó harmadik kört
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:47:16
@gezabá:
rosszul látod. a ghánaiak nyomnak, méghozzá látványosan. :)
az a baj, van egy érzésem, hogy még ezzel a híg fos játékkal is begyötörnek egy gólt, de ha nem muszáj, én nem fogok ezért tapsolni.
rosszul látod. a ghánaiak nyomnak, méghozzá látványosan. :)
az a baj, van egy érzésem, hogy még ezzel a híg fos játékkal is begyötörnek egy gólt, de ha nem muszáj, én nem fogok ezért tapsolni.
ZenZo 2010.06.19. 17:47:29
@mavo: kezdjük a végén (vigyázat, már-már stúdiósan közhelyes lesz, de) 0 gólt lövő csapatot nem nehéz megverni, őket is büntetővel gyűrték le.
A második félidő nem volt látványos, de ezt nem is a 89. percben írtam. Az első félidőt viszont a kiállítástól a végéig szerintem látványos játékkal tolták le. Úgy kavarták össze a sárgák védelmét, hogy öröm volt nézni...
A második félidő nem volt látványos, de ezt nem is a 89. percben írtam. Az első félidőt viszont a kiállítástól a végéig szerintem látványos játékkal tolták le. Úgy kavarták össze a sárgák védelmét, hogy öröm volt nézni...
gezabá (törölt) 2010.06.19. 17:51:10
@mavo: volt, van olyan is.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.19. 17:53:20
hát, így valahol még talán igazságos lett a meccs eredménye
auszik üssék le a szerbeket, németek meg tömjék ki ghánát, és elégedett leszek :-)
auszik üssék le a szerbeket, németek meg tömjék ki ghánát, és elégedett leszek :-)
Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.19. 17:53:25
Jajj, Egri, ha Ausztrália nyer, akkor ha Ghána nyer, akkor jut tutira tovább Ausztrália ... 4 ponttal megelőzné a 3 pontos németeket és szerbeket... ha Ghána kikap, akkor számítana a gólkülönbség
Lacóka 2010.06.19. 17:54:35
nem az van, h a vb reklámok a legdrágábbak? ehhez képest fejős éva, novák péter, meg ez az énekes, akiről még sose hallottam...
Nyico 2010.06.19. 17:55:28
Jó kis meccs volt. Nagyot küzdött a soccreroos és Ghána is jó volt.
Egy-egy tockos kíséretében megnézetném az angolokkal meg a franciákkal, hogy lássák, hogyan is kéne hajtani és pörögni egy vb-n.
Jóslat a csoportvégeredményéhez:
Ghána 7 pont
Ausztrália 4 pötty
Németo Szerbia 3-3 p
Egy-egy tockos kíséretében megnézetném az angolokkal meg a franciákkal, hogy lássák, hogyan is kéne hajtani és pörögni egy vb-n.
Jóslat a csoportvégeredményéhez:
Ghána 7 pont
Ausztrália 4 pötty
Németo Szerbia 3-3 p
raja ram 2010.06.19. 17:55:33
Nagy valószinűséggel a németek és a szerbek fognak továbbjutni, persze a németeknek vigyázni kell, ne kezezzenek a 16-oson belül, mert Ghana csak így tud gólt lőni.
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:56:03
@Kaputykin: igen, de mivel Ghána +1, Ausztrália -4, elég lehetetlennek tartom a 2. opciót
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 17:57:16
@Nyico: Kár hogy ghána meg a szerbek is kikapnak az utolsó fordulóban.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.19. 17:58:12
@ZenZo: nem lehülyézte elküldta a k anyukájába, és jogosan, A köv fordulóban Domenech is követni fogja :)
ZenZo 2010.06.19. 17:58:13
OFF - Anelkat hazazavarták, miután lehülyézte Domenech-et:
www.skysports.com/story/0,19528,11668_6214358,00.html :)
www.skysports.com/story/0,19528,11668_6214358,00.html :)
toerix_ (törölt) 2010.06.19. 17:59:22
@Nyico: ha utsó fordulóban ausztrália nyer 2-0-ra, a németek meg 3-0-ra, akkor ausztrálok továbbmennek. már csak a csoda segíthet sajnos
gezabá (törölt) 2010.06.19. 18:00:08
@Great Cornholio: ja. meg van ott más is. szappanszedő fiú, vagy mi.
gezabá (törölt) 2010.06.19. 18:01:36
amúgy tegnap mennyit minitábláztunk, tök fölöslegesen.
raja ram 2010.06.19. 18:05:45
@gezabá: Tegnap sokan azt mondták, hogy az egymás elleni eredmények döntenek, holott - most már utánanéztem - a gólkülönbség, illetve azonosság esetén, a rúgott gólok
ZenZo 2010.06.19. 18:06:58
@raja ram: :) poén, de mondjuk talán nem árt egyik csapatnak sem, ha nem ér kézzel a labdába, és nem csak a tizenhatoson belül, ez nem az a játék... ;)
Dani Kalifornia 2010.06.19. 18:11:32
Ez a gólöröm a leghomárabb téma.
Asidotus 2010.06.19. 18:12:46
@mavo: lehet, hogy a bírókérdés és a meccsek fordított arányban állnak egymással?
Laza, hajtás nélküli meccsen könnyű bíráskodni, ahogy a fiúk felpörgették a tempót, a játékvezetés már nem bírja követni. Nem véletlen, hogy az európia élfocit nézők követelik a leghangosabban a videóbírót.
Laza, hajtás nélküli meccsen könnyű bíráskodni, ahogy a fiúk felpörgették a tempót, a játékvezetés már nem bírja követni. Nem véletlen, hogy az európia élfocit nézők követelik a leghangosabban a videóbírót.
gezabá (törölt) 2010.06.19. 18:14:04
@raja ram: én a hármas, esetleg négyes pontegyenlőségre gondoltam.
lószerafin 2010.06.19. 18:15:33
@Great Cornholio: Azért játékos ilyet ne mondjon az edzőjének, akkor ha szerintem vicces ami történt. :D:D
Több fordítást olvastam de valami ilyesmit mondott Anelka, hogy ”Baszd meg a mocskos kurva anyád” amikor számon kérték rajta, hogy mér nem azt játssza ami a feladata. :
Több fordítást olvastam de valami ilyesmit mondott Anelka, hogy ”Baszd meg a mocskos kurva anyád” amikor számon kérték rajta, hogy mér nem azt játssza ami a feladata. :
raja ram 2010.06.19. 18:19:48
@gezabá: akkor is az dönt
donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.19. 18:20:59
Lehet, hogy Domenech valójában zseniális edző, de csak Zidane értette, amiről beszélt...
donnelly · http://nst.blog.hu 2010.06.19. 18:25:28
@colonel: Bővebben?
gezabá (törölt) 2010.06.19. 18:41:11
@raja ram: á, b+, most vagy félórát neteztem, de megtaláltam a 2010-es kiirást. szóval, minitábla. akit érdekel, olvasson utána.
www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/56/42/69/fifawcsouthafrica2010inhalt_e.pdf
47 oldalon van a lényeg.
www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/56/42/69/fifawcsouthafrica2010inhalt_e.pdf
47 oldalon van a lényeg.
Nyico 2010.06.19. 18:44:28
Tudom hülye kérdés, de a piros lap a vb-n, hány meccsre szóló eltiltást von maga után? Meg lehet-e fellebezni?
Lacóka 2010.06.19. 18:45:44
@gezabá: igen, ha 2-3-4 csapat ugyanannyi ponttal, ugyanolyan gólaránnyal és UGYANANNYI RÚGOTT GÓLLAL áll, akkor minitábla.
gezabá (törölt) 2010.06.19. 18:51:10
@Lacóka: igen, bocsánat, ezt nem tettem hozzá.
rizla 2010.06.19. 20:22:10
javítanám magam: most végre láttam a jó kameraállásból is, tényleg kéz volt, vitathatatlanul piros és tizi. gyakorlatilag tökmindegy, hogy rárúgták-e, gólba tartó lövést blokkolt szabálytalanul.
daneeka 2010.06.23. 13:41:14
@Füles 60: Bocsánat, hogy csak most reagálok erre a megjegyzésedre, de a rasszizmust te hallottad bele a dologba. Én csupán abból indultam ki, hogy a labdarúgók nem a világ legműveltebb emberei közé tartoznak. Elég csak Vass Ádámra gondolni, hogy mást ne mondjak... Ez ugyanúgy vonatkozik fehérekre, kékekre, pirosakra, ráknépségre stb...
Undorító ez a képmutatás egyébként...
Undorító ez a képmutatás egyébként...
Utolsó kommentek