Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hajrá, Inter!

2010.05.19. 13:05 Garcia bőrmester

(Az NST történetében hagyomány, hogy a BL-döntő előtt objektív, tudományosan megalapozott elemzést készítünk arról, hogy az egyes csapatok miért nyerik meg a mérkőzést.)

Nem tudjuk, felmerül-e egyáltalán bárkiben, hogy José Mourinho elveszítse az Interrel a szombati Bajnokok Ligája döntőt, de ha igen, akkor sürgősen fogadja el, hogy nem fogja. Az idei Inter úgy állt össze tökéletes gépezetté, ahogyan a legendás Hét mesterlövész állt volna össze, ha eleve van egy stabil hadsereg, amihez csak néhány különböző karakter, a szerepét pontosan ismerő vadász kellett volna.

Jelenleg az Inter játékoskerete a legerősebb a világon. Amellett, hogy nincs gyenge pontja, bármelyik játékos képes gólt szerezni, gólpasszt adni, vagy legalább olyan szinten részt venni a támadások elindításában, hogy az góllal kecsegtet. Már túlléptünk azon, hogy a más kluboknál hanyagolt (Pandev, Cambiasso, Samuel, Sneijder), elcserélt (Eto’o), apróért elkótyavetyélt (Lúcio) vagy kisebb klubokban parkoltatott (Milito) játékosok előző klubjain röhögjünk. Elérkezett az a pont, amikor kijelentsük, hogy ezek a játékosok, akik ma az Inter keretét alkotják, az Inter fénykorát jelentik. Az ő nevük az Interrel forr majd össze, nem pedig előző csapataikéval.

Ellenfeleik között volt a másik két olyan klub, amely jelenleg Európa legjobbja címére pályázhatna, az angol és a spanyol bajnok. A Chelsea és a Barcelona fel is vette a kesztyűt, de alulmaradt és rajtuk kívül nincsen más olyan csapat, amely jelenleg komoly meccsen komoly ellenállásra késztethetné a milánói kék-feketéket. A Bayern sem. Minden tisztelet kijár nekik a döntőért, és meg kell jegyezni, hogy bőven alulértékeltük őket az egész szezon folyamán, de igazából semmi nem szól mellettük a madridi finálé előtt. Robben befelé megtolja és ballal lő, nagy kaland, Messi is próbálta, Olic harcos lesz, annyira biztos nem, mint Drogba, Lahm előretör és veszélyt okoz, persze mire visszanéz Eto’o már a reklámtáblán állva mutogatja a címerét. A szembe kerülő párok közötti különbség és az ebből adódó, játékban megmutatkozó fölény, olyan érzéssel fogja áthatni a közönséget, hogy itt márpedig az van, amit az Inter akar. Lehet bízni abban, hogy a Bayern mégiscsak német csapat, igen ezzel jutott el idáig, de mint ahogyan a németek az elmúlt másfél évtized folyamán megszenvedték, most sem tudnak majd ellenállni a jóval nagyobb tudásnak.

A Bayernben mindig volt valaki, aki továbblökte a szekeret, de azért a legfontosabb mindig az volt, hogy Robben éppen seggbe tudja-e úgy rúgni a labdát, hogy a müncheniek továbbjussanak. Ezzel szemben az Internek az egyenes kieséses szakaszban meg kellett mutatnia, hogy képes tökéletesen védekezni, folyamatos nyomás alatt tartani ellenfelét, és úgy elegyíteni a kettőt, hogy a másik térfélen álló csapat remegő térdekkel merjen csak átkacsázni az Inter oldalára, mert nem tudhatta, mikor szakad a nyakába az ég. És hogy kitől lehet várni a gólt az Interben? Lehetetlen rá válaszolni, hiszen a Chelsea elleni hazai győzelmet egy védekező középpályás, a Barca ellenit a jobbhátvéd hozta, így inkább az a kérdés, kire nem kell figyelni. És a válasz: mindenkire kell.

Még egy nagyon fontos dolog. Aki úgy véli, netán hangoztatja is, hogy amit az Inter a Chelsea és a Barca ellen bemutatott, az nem futball, sőt a futball halála, a játék meggyilkolása, az vagy elvakult vagy nem ért hozzá. Kétféle embertől hallottunk ilyeneket eddig, az egyik megrögzött Barca-drukker, a másik lány. Az elsőt megértjük és elfogadjuk, valóban bosszantó lehet, hogy az isteni magasságokba emelt játékosok és a hozzájuk illő megfelelő taktika befuccsolt, eredménytelen maradt az elődöntőben. A másikkal pedig nem a foci miatt álltunk szóba.

Ha végignézzük az utóbbi évek döntőit, vagy csak a nagy(nak mondott) csapatait, akiket most az Inter helyébe képzelhetünk a BL-döntő előtt, elmondhatjuk, hogy igazából mindegyikről tudtuk, mire lehet számítani tőle a döntőben. Az Internél azonban szó sincs ilyesmiről. Vajon a Chelsea-t maga alá temető henger következik? Vagy a Barcelonát miszlikbe aprító posztapokaliptikus catenaccio? Esetleg a CSZKA-t hullámsírba küldő könyörtelen precizitás? Senki nem tudja, és ebben benne van Louis Van Gaal is. Illetve egy valaki már tudja:

Azzal kezdtük, hogy José Mourinho nem fog veszíteni, ha már eljutott a döntőig. Ugyanígy élete meccse lesz ez a posztján a világ legjobbjai között számon tartott Julió Cesarnak, Maiconnak, Cambiassonak, Zanettinek és Militonak is. Ezek az emberek, a portugállal a kispadon most már nem ismernek kegyelmet. Nincs kérdés, nincsenek halvány esélyek, majd meglátjátok.

Hajrá, Inter!

101 komment

Címkék: foci bl több inter mourinho mint

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr152015140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ipa 2010.05.19. 13:08:20

Annyira várom, hogy tombolhassak, mert BL győztes a csapatom. Én is ilyenekben reménykedem, de olyan nehéz elhinni, hogy ide jutottunk!
Forza Inter

balu11 2010.05.19. 13:19:03

'Kétféle embertől hallottunk ilyeneket eddig, az egyik megrögzött Barca-drukker, a másik lány. Az elsőt megértjük és elfogadjuk, valóban bosszantó lehet, hogy az isteni magasságokba emelt játékosok és a hozzájuk illő megfelelő taktika befuccsolt, eredménytelen maradt az elődöntőben. A másikkal pedig nem a foci miatt álltunk szóba.'

:)))))

(ha tudnám miért szokták emberek ezt írni, leírnám, hogy epic, meg XDXD, meg LOL, ...)

HosCincer 2010.05.19. 13:26:41

Jó poszt, sok jó megállapítással, viszont azért csak két csapat lesz a pályán

HosCincer 2010.05.19. 13:27:38

csak José nehyogy taktikai leckét kapjon Luis-tól

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.19. 13:27:44

Gratulálok Garcia! Ez egy kifejezetten jó poszt lett. Nem egyszer hangosan röhögtem :)

Garcia bőrmester 2010.05.19. 13:29:32

@Bajnok: kösz, Benito keze is benne van a dologban

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.19. 13:39:28

@Garcia bőrmester: Ne nekem köszönd, Te írtad, meg benito.

@HosCincer: Ne aggódj, lesz fordított poszt is.

Sir Austin Powers (törölt) 2010.05.19. 15:38:50

Mit lehet ehhez hozzáfűzni?
FORZA INTER !

Asidotus 2010.05.19. 15:42:23

Rohaggyon meg az UEFA a szombati döntőjével!
POnt akkor lesz a Metalfest Csillebércen, és pont a Sabaton nyomul majd.
Remélem valamelyik sörsátorban lesz kivetítő.

Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.05.19. 15:42:55

pont ezért fog mégis a Bayern nyerni, mert minden esély ellenük szól
no meg azért, mert bajor sört isznak :)

Zoli 29 2010.05.19. 15:48:47

Csak megjegyzem: tavaly ugyanezen a blogon tuti MU-győzelmet jósoltak, amivel én is egyetértettem, végül tudjuk, mi történt. Sajnos.
Most inkább az Internek szorítok, de éppen azért mert Bayern, meg németek, meg Van Gaal, meg Robben, nem mernék rá sok pénzt feltenni. Meglátjuk.

Go Man UTD!!!

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2010.05.19. 15:53:36

Valami hasonlot akartam irni az interrol mint Bisi, azzal a kiegeszitessel, h. undorito volt, ahogy elcsaltak a Barca elleni elodontoiket. Itt akar en is lehetnek nagy edzo, ha a birokat kilora megveszik, es mar nem csak olaszo-ban...

Artie 2010.05.19. 16:05:48

@Niterider: Igen, ez így van, szemét olaszok.

Vagy várjunk csak... Bayern-Fiorentina. Dereng valami?

A németek folyamatosan megkapják mind klub- mind válogatottszinten a bírói hátszelet, sosem értettem, miért, és sosem értettem, mit lehet szeretni azon a szar, rakkolós focin.

@balu11: Hát bizony ez a defenzív Inter hármat rúgott a Barcának, annak a Barcának, amely Guardiola alatt nem kapott ki egy gólnál többel.

Robert McKefir 2010.05.19. 16:08:14

Azért ki lehet húzni a kék-feketék seggéből a nyelvet nyugodtan

f.fredericks 2010.05.19. 16:12:30

nem azért, de Pandev nem volt hanyagolt játékos a Lazioba.
Ezek után nem is olvastam tovább a postot, úgyis a Bayernnek fogok szurkolni, hiszen Milanoban csak egy csapat van, és az nem kék-fekete:P

thetriggerhappy 2010.05.19. 16:12:33

"Már túlléptünk azon, hogy a más kluboknál hanyagolt (Pandev, Cambiasso, Samuel, Sneijder).....előző klubjain röhögjünk. Elérkezett az a pont, amikor kijelentsük, hogy ezek a játékosok, akik ma az Inter keretét alkotják, az Inter fénykorát jelentik. Az ő nevük az Interrel forr majd össze, nem pedig előző csapataikéval."

nekem samuel neve a romával forr egybe. cambiasso és sneijder pedig egyet jelent a real margit töketlenségével.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.19. 16:16:45

@f.fredericks: "nem azért, de Pandev nem volt hanyagolt játékos a Lazioba. " A balhéjáig nem... ;)

"Ezek után nem is olvastam tovább a postot" Ehhez pedig csak gratulálni tudok. :D

_atya_ 2010.05.19. 16:20:46

Rühellem az olasz focit.
Akkor már inkább a német.

Nesebar 2010.05.19. 16:35:56

Forza Inter!
Aki továbbjut, az kivel játszik a döntőben?
Baresi játszik?
A Népstadionban lesz a meccs?
Puhl Sanyi vezeti?
Világítás van a Stadionban?

Kérném a válaszokat, de mielőbb!

Atrox 2010.05.19. 16:49:25

@Nűnű: Na ja! Veled leszek lélekben meg testben is. De nem sokat ér a kivetítő, miközben a Sabaton és a Hammerfall nyomja a nagyaszínpadon.

Minek kellett hét végére tenni a döntőt?

Transylvanianmixedgrill 2010.05.19. 17:01:27

Egy német és egy olasz csapat a BL döntőben.

Nem tudom sírjak vagy nevessek.

szemeteske 2010.05.19. 17:08:54

" Jelenleg az Inter játékoskerete a legerősebb a világon. "

Azért vicces, hogy ha Kijveben 4 perc alatt csak egy gól jön össze nem meg be a második, akkor ki sem jutnak a csoportból, és most mindenki csak egy legyintéssel intézné el őket. Mondván: otthon jók, de nemzetközi szinten nem megy nekik...

a labda mindig gömbölyű! · http://nobasket-handball.blog.hu/ 2010.05.19. 17:09:01

"Kétféle embertől hallottunk ilyeneket eddig, az egyik megrögzött Barca-drukker, a másik lány."

ejjj, de igazságtalanul demagóg, genyó szöveg ez. :D pedig egy csomó sima (_nem megrögzött barca drukker_) férfi is ezt az antifoci baromságot nyomatta/nyomatja még mindig, ellenben van tudomásom olyan lányról, aki látta, h a zinter sokkal jobb volt és vitába is szállt a nagyszakértő sportbuzi (_nem megrögzött barca drukker_) férfiakkal, de folyton megkapta, h ő lány, így ő ezt nem tudhatja...csak a miheztartás végett...:)
amúgy forza murinnyó! remélem apró véres cafatokra fogja cincáltatni a tokokat is, én mindenesetre nagyon drukkolok neki.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.19. 17:10:27

@Zsoca87: Balhéja annyira nem volt, csak egy undorító geci elnöke és egy fatökű, Bólogató János edzője.

Amúgy szerintem nem kéne ezeket a posztokat a főcímlapon hirdetni, csak idetéved egy sor olyan ember, aki sem ezelőtt, sem ezután nem fog idenézni, trollkodik egy sort, hangulatot kelt és ennyi. Jobb lenne ha csak mi olvasnánk ezeket.

kötekedő 2010.05.19. 17:18:26

teljesen felesleegs azon merengeni, hogy érdemtelenül jutott valamelyik csapat is a döntőbe... oda ugyanis az jut, aki a szembejövő csapatokat kiveri, akár lesgóllal, akár 4-0-ra, ez mindegy: ami pedig az Inter edzőjét illeti, igenis van Gaal meglepheti, ugyanis tetszik-nem tetszik, a Bayern az idén (tavasszal) nagyszerű focival is tudott meccset nyerni és szar focival is... Chelsea, Barca ellen nagyjából lehet tudni, mi az ellenfél stílusa, ott a szisztéma adott, a kulcsemberek egyéni megoldásai is nagyon számítanak...és rákészülni... a Bayernnél szerintem NEM lehet, a Bayern tud úgy visszajönni a meccsbe akár a 90. percben, hogy előtte szinte át sem lépte a felezővonalat, és az Inter ilyen csapattal még nem találkozott, se a BL-ben, se a bajnokságban.. de majd meglátjuk.

Strigo 2010.05.19. 17:27:31

Lucio lesz a meccs embere szerintem, nem kis elégtétel lenne neki.

karikaV43 2010.05.19. 17:28:09

Mindkét csapat szar,két csaló találkozik a döntőben,milyen durva mikor a haver fújja az elődöntőt(inter-barca),szar vagy röhejes meccs lesz

SPU 2010.05.19. 17:28:34

Jó ez az Inter. Edzője nagy tahó, és erre rá is játszik rendesen, hiszen épp ez az egyik titka, de jó szakember. Össze vannak rakva. És egy csomó nagyon jó játékos. A kapus, az egész védelem világválogatott szintű. És előrébb is van még három (vagy csak kettő?) világklasszis, plusz megbízható kiegészítők. Igazságtalan lenne, ha a Bayern nyerne. Ahogy igazságtalan volt, hogy az Inter ment tovább, nem a Barcelona. Persze attól még nyerhet a Bayern is, mert a labda kerek. És persze azt is lehet szeretni, ha az esélytelen nyer. Másrészről a portugálra is ráférne már egy újabb siker a Porto óta, mert azóta nemzetközi szinten nem ért el átütő eredményt. Sőt, effektíve rajta röhögött fél Európa, hogy nem jött neki össze a BL a Chelsea-vel sose, tavaly pedig a lenézett Sir Alex (csapata) oktatta. Már majdnem sajnálni kellett szegényt. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.19. 17:35:15

Erről beszélek... Minek kell idecsődíteni a sok barmot. Blogdémon, cselekedj!

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.19. 17:38:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Te jobban tudod nálam. :P (egyébként a balhét nem úgy értettem, hogy részegen ment edzésre vagy mittudomén', jobb lett volna az 'ügy' szót használnom)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.19. 17:43:53

@Zsoca87: Persze, értelek, csak nem szeretném hogy az aki nem ismeri őt - és most elég sok idetévedő van - az azt hihesse, hogy neki volt valami köze a védhetetlen mellőzésének.

ericcartmen 2010.05.19. 17:47:53

@kötekedő: "a Bayern tud úgy visszajönni a meccsbe akár a 90. percben, hogy előtte szinte át sem lépte a felezővonalat"
Lehet, de ez nem taktika, csupán ordas nagy mák (nem olvastad a másik posztot? :) )

moonclown 2010.05.19. 18:13:14

Inkább arról kéne postot írni miért ez lesz az aBL döntő amit a kissebbségi milánóiakon és a bajorokon kívül senki nem néz majd meg.

Az meg a vic ckategória amikor egy interes a bayernt szidja (amúgy jogosan) a bírói help miatt....beszélgessünk mondjuk a Barca elleni Milito gólról...

Strigo 2010.05.19. 18:18:56

@mocsing: a Bayern nem feltétlenül akarta megtartani, most más klubbal behúzza a BL-t, mert azt még nem nyert.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.05.19. 18:34:20

@Strigo a divatdrukker: lúcio kijelentette, hogy mindenképp el fog menni, vagy akkor pénzért, vagy egy év múlva ingyen. még az új szerződés se érdekelte. úgy döntöttek, h akkor már inkább pénzért menjen. te ebből szűrted le, h a bayern nem akarta megtartani?

lone 2010.05.19. 18:38:36

hogy az inter játékoskerete lenne a legerősebb a világon, nos egy kicsit túlzás

eMTé · http://valogatott.blog.hu/ 2010.05.19. 18:52:34

"vagy a Barcelonát miszlikbe aprító posztapokaliptikus catenaccio?"

Ja, Milito lesgólja az első meccsen
Toure nem kezezése utáni Bojan gól meg nem adása a második meccsen... A pályán a végeredmény az első meccsen 2-1 az Internek, a másodikon 2-0 a Barcának...
A Barcelonát a játékvezetők aprították nem az Inter

eMTé · http://valogatott.blog.hu/ 2010.05.19. 18:54:16

Ja és még valami:
Hajrá Bayern!

yasadasdfasd 2010.05.19. 19:04:57

Azért az mindenképpen érdekes hogy Motta kiállítását senki sem emlegeti.Milito lesgóljáról csak annyit hogy az első félidőben befújtak egy nem lest ahol a Herceg egy az egyben mehetett volna.
Az első meccsen jobb volt az Inter egyértelműen,a második meccshez meg csak annyit hogy ha a világ állítólagos legjobb csapata ennyit tud egy 10 emberrel felálló csapat ellen,az essen is ki.

sh4d0w 2010.05.19. 19:05:49

@Bisi: jah, de a német foci az jó.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.05.19. 19:10:54

@eMTé: ja v Motta jogtalan kiállítása miatt egyik helyzet sem történik, így 2-1, milánóban és 0-0 Barcelonában. Opsz Így is az Inter jutott tovább. :)

giacinto 2010.05.19. 19:11:51

A poszt minden sorával egyetértek, kivéve a világ legjobb játékoskeretét.

A kezdőcsapat jelenleg valóban elsőrangú, mindneki hajszálpontosan tudja a feladatát és alázatosan el is végzi, de a cserék között Muntarikat, Quaresmákat is fellelhetünk sajnos.

Egyébként az Inter most nyerniakarásban és küzdésben is simán felveszi a harcot bármilyen fanatikus német csapattal, ezt bátran le merem irni. és ere még a várható Motta-Stankovic csere is rásegit.
Talán ez az egyik legfőbb erény idén.Nem egyemberes csapat, mindenki veszélyes.

giacinto 2010.05.19. 19:18:03

@yasadasdfasd: maximálisan egyetértek. levehetik a szemüveget.

balu11 2010.05.19. 19:18:14

vagy legyen az, hogy aki kötözködni akar, és nem bírja elviselni, hogy a csapata vesztett, mert találkozott egy jobbal, erősebbel - az keresse meg az akkor aktuális posztot, illetve a vévévé.barcastic.kom-ot (tetszőlegesen helyettesíthető más csapattal), és ott ossza az észt a kollegáinak

ez egy BL-döntő felvezető poszt, szép NST hagyomány, színvonalas írás, becsüljük már legalább minimálisan...

Claudio Marchisio 2010.05.19. 19:18:20

@Mantlesorrow: azért nem minden!:)
@Döncike: én is...:)
@Niterider: miről beszélsz?:)
@thetriggerhappy: eto meg barca(meg a real szopatása:))
@Nesebar: :D
@Transylvanianmixedgrill: az nem olasz! az inter!:)
@kötekedő: dehogynem, mikuláskor a juve úgy elpicsázta őket, hogy...:D
@Strigo a divatdrukker: télleg, a lucio vonal

Mr.AT 2010.05.19. 19:19:34

@Claudio Marchisio: Ez azt hiszem rekord. (Az eddigit Tika tartotta.)

mrs. white 2010.05.19. 19:21:16

Két dolog
A, van Gaal a legutálatosabb edző a világon de hogy ne értene a ficihoz azt senki sem állíthatja róla, hogy csak két korszakos csapatát említsem Ajax, Barcelona. biztos ő is fog kavarni a taktikával rendesen.
B, a MU klasszisokkal volt jobb a Bayern-től egy félidő alatt szétfocizta a németeket. A foci nem igazságos és logikus sport. Ha így lenne az aranycsapat most nem a világ legtöbbre tartott vb ezüstérmese lenne.

Én foci szépsége és a tudás miatt egy Mu Barcelona döntőt láttam volna szívesen. Ez van, egy bunker foci és egy mázlista játsza a döntőt. Majd meglátjuk, hogy a tudás győz vagy a szerencse.

kasat · http://pocokdiszno.blog.hu/ 2010.05.19. 19:26:05

Még hogy az interé volna a világ legjobb játékoskerete?!?!?! Akkor a világon a legjobb autó a Trabant.... Ha ha ha

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.19. 19:28:27

a legjobb keret a veszprémé:) csak még 2 szögedi hiányzik belőle:)

Garcia bőrmester 2010.05.19. 19:31:32

@kasat: akkor tőled is: szerinted melyik erősebb és miért? érdemes elolvasni giacinto véleményét, aki érveket hozott fel egy minimál hasonlat helyett, komolyan: másik olasz? Barca, Real, Chelsea, MU? ezek mellett lehet érvelni, az vitaalap lenne

Pistie 2010.05.19. 19:39:26

oké hogy az NST szívesen földbe döngöli a csapatokat, de itt a Bayern földbe döngölése után elvártam volna hogy az Interrel is ez lesz, ehelyett ez csak egy szimpla dícséret :(

spade 2010.05.19. 19:40:43

Az Inter játékoskerete sok éve már nagyon erős. Csak eddig nem találtak jó edzőt. A mostani siker egyértelműen Murinhonak köszönhető.

Ettől még nézhetetlen a legtöbb meccsük és baromi dühítő amikor látjuk, hogy milyen látványosan tudnak focizni ha éppen azt az utasítást kapják a fiúk.

Claudio Marchisio 2010.05.19. 19:48:30

@Mr.AT: kicsit belemerültem a válaszokba, eddig bírtam...:) szóval merda inter persze:)
de a bayern-nel is úgy vagyok hogy nem szurkolhatok nekik se...:)
a lényeg az lesz hogy jó meccset játszanak, és a vesztest jól kiröhöghessem:)

CaBeL 2010.05.19. 20:10:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: nem így gondolom. Én tavaly így kerültem ide, a BL döntős posztok miatt :) Annyira jót még azóta se nevettem poszton, mint az akkori barcáson! :D

JR V 2010.05.19. 20:31:30

bakker, én meg a bajorokra fogadtam ;)

CaBeL 2010.05.19. 20:32:37

Csak Mourinho miatt sajnálnám az Intert, amúgy a Bayernnek szurkolnék. De szeretném, ha a szpesölván megnyerné a BL-t. Már idén. Legalább az Realnál már nem lenne annyira eltökélt :)

bfeco 2010.05.19. 20:32:43

Hát ez kicsit elfogult cikk. Majd meglátjuk, Bayern mindig szebb játékot játszik mint a szaros inter. Remélem a bíróságon majd elkenik a szájukat, mert ez az inter sehol se lenne, ha bunda botrányba őket is megbüntetik.

vázkulcs 2010.05.19. 20:38:40

Hát azért megnéztem volna a mindenféle stílust játszani képes Intert, ha a Barca az első meccsen 0-1-nél beáll védekezni és nem nagyon lépi át a félpályát mint ahogy Inter tette Barcelonában. Könnyen lehet 0-3 , 0-4 lett volna vége aztán viszlát Bl, mondjuk az is igaz Barcának ez nem stílusa.

Amúgy nem vagyok Barca drukker, és lány sem, de nem bírom ezt az agyontaktikázott olasz védekező focit, egyszerűen baromi unalmas, de sokszor eredményes ezt el kell ismerni. :D

töröltprofil (törölt) 2010.05.19. 20:48:54

Az Inter drukkerkehez lenne egy kérdésem:
Quaresma miért nem kap lehetőséget olyan gyakran?
Nagy pazarlás. Emlékszem tavaly még díjat is kapott amiért olyan szar volt. De idén már jobb. Bár ezt csak néhány videó alapján tudom mondani ahol tökjó megoldásai vannak a portugálnak. Bár Barcelona szurkoló vagyok de én az Internek fogok szurkolni. Olyan alapon hogy az Inter kevesebbszer hódította el a BL címet. Míg a Bayern legyen boldog az 5 címével.
Végre egy olyan döntőt nézhetek ahol nem annyira érdekel a vesztes csapat sorsa.
De azért hajrá Inter.

Gabez 2010.05.19. 20:52:56

Elegem van abból, hogy már a csapból is az Inter folyik! (vagy mégse? ;))

kiscsillag001 2010.05.19. 20:56:10

Én lány vagyok és szeretem az Intert:)) No mindegy, hajrá-hajrá, nagyon szorítok nekik szombat este, ki tudja mikor jön el még egyszer egy ilyen lehetőség..Nagyon unalmas lesz az olasz foci Mou nélkül..

Klárensz 2010.05.19. 20:59:12

@Garcia bőrmester: Jó poszt lett, ne foglalkozz a trollokkal, valószínűleg úgysem találkozol az nst-n velük többet.

@Szuperpocok: A Bayern eddig még csak 4-szer nyert BL-t, most nyerheti az 5.-et

giacinto 2010.05.19. 20:59:14

@Szuperpocok:

Quaresma egy rendkivül böszme futballista, akinek a látványos és egyben értelmetlen megmozdulásaival faszán meg lehet tölteni a youtube-ot (pont ez az amit irsz, de pályán kell látni), de totálisan buta a játékhoz, gyakorlatilag mindig eggyel több cselt csinál, saját magát hozza mindig nehezebb helyzetbe, nem gondolkodik előre, az egyérintős passzt nem ismeri, ha labdát kap, tutira elkezdi dajkálni, cselezni, amire persze odaér mellé 2-3 ember, akiket esélye sincs megverni.

egyszóval totális csőd.

SSaint 2010.05.19. 21:21:06

nem értem...
miért sztárolják annyira ezt az olasz szinten kissé jobb az átlagosnál csapatot. ha a bírok nem addig vezetnék a meccseket amíg nem nyernek vagy nem egyenlítenek, a bajnokság max alsó dobogóján állhatnának.
Az amit a lazio és a chievo művelt az gusztustalan volt és ezzel nyerte a bajnokságot /szemmel láthatóan eladták, lelazsálták a meccset/
A bl csoportkörében szánalmasak voltak erről nincs mit beszélni.
A góljaik nagy részét /főleg az elsőt/ szabálytalanságból szerezték. Aztán persze nem nehéz. Az hogy militó lassan többet van lesen, mint Inzaghi valaha is volt nem csoda hiszen ha 10 lesből 1x elengedik és belövi a gólt máris megnyerték 1-0 ra a meccset a bunkerfocijukkal. Lásd a barca ellen militó csodálkozott a legjobban mikor megadták a gólját.
Hiába ugrálnak az ineresek egyáltalán nem a támadásra épül a focijuk.
Arról ne is beszéljünk hogy sikerül lassan a világ legparasztabb focistáit, az edzőjükkel egyetemben, 1 klubba vásárolniuk mintha vmi manager játék lenne és vki ezzel szórakozna. Már csak drogba és terry hiányzik a sorból.
Az alattomos rugdosódós, szimulálós antifocit a legmagasabb fokon művelik már ehhez kétség sem férhet.
lenne még mit mondanom de nem teszem, mert csak feldühít hogy 2 ilyen hitvány csapat játsza a bl döntőt.
a bayernről is megvan a véleményem de azt nem itt.....

SamS 2010.05.19. 21:23:54

@SSaint: Ez annyira frappáns, hogy az NST-nek már nem kell időt fektetni a Mocskos Inter! posztba :D

Mr.AT 2010.05.19. 21:26:20

@SSaint: Az Inter 75 gólt lőtt a bajnokságban, nyilván itt is igaz az, hogy "a góljaik nagy részét szabálytalanságból szerezték"... :-)

horas 2010.05.19. 22:03:25

@SSaint: Óá,óá.
Akkor szeritned ki lett volna képes kiejteni az Inter-t idén,ha nem a Barca vagy a Chelsea?
Szimulálós?Busquets?
És még úgy sem tudták kiejteni az Inter...
Szerencsétlen....

horas 2010.05.19. 22:20:19

@Szuperpocok:
Quaresma totálisan leépitette magát már tavaly az Inter-nél és a Chelsea-nél is.
Amúgy remek képességei vannak simán lehetne klasszis,de valami hihetelenül feleslgesen labdnyálazó és mindig rossz megoldást választ,az Inter-ben egy kezemen megtudom számolni hány párharcot nyert meg.
Amúgy mindene megvan ahhoz,hogy remek játékos legyen,csak az agya nincs.

Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2010.05.19. 22:28:07

@Nesebar:
1. Valami Dél-amerikai csapattal.
2. Nem játszik. Edzése van a Milannal.
3. A Metallica óta használhatatlan a gyepszőnyeg.
Valószínűleg átviszik a Fay utcába, ha mészöly
rábólint. Szerintem van az a pénz.
4. Nem. Arcidegzsábája van.
5. Világítás nincs, csak mészöly.

zeregély 2010.05.19. 22:59:51

oké, a szép focit játszó csapatok sorban kivéreztek a ligából, de most ettől kezdjünk mennybe meneszteni egy ilyen csapatot, mint az inter? vagy a játékosokat, akik neve "az Interrel forr majd össze"? köszönjük meg a megszállott murinhonak, meg az apukájának, hogy egy kurva érdektelen bayern-inter BL-döntőt hoztak nekünk össze idénre? olyan szívderítő lesz, mint a beszáradt OVB-tagok vitáját nézni a választás estéjén

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.05.19. 23:08:35

@zeregély: Szép focit játszó csapatok. :) Ettől mindig mosolygok. Bármelyik csapat tud szépen játszani 2 osztállyal gyengébb ellenfél ellen.

zeregély 2010.05.19. 23:20:03

@Great Cornholio: nem, nem tud bármelyik csapat szépen játszani. ezt majd fogjuk látni szombaton, a hosszabbítással együtt 120 percig tartó vagdalkozás alatt, amiben lesz úgy max 25 perc folyamatos játék, 17 sárga, 3 piros, és a végén 2-0-s bayern győzelemmel végződő 11-esek. előre unom, de rohadtul

raja ram 2010.05.20. 01:37:43

ez lesz a legjobb CL döntő

Domingo 2010.05.20. 02:43:38

@raja ram: inkább mondjuk úgy, hogy talán jobb lesz mint a Porto - Monaco, vagy a Juventus - Milan.

Lebowski Őtökisége 2010.05.20. 05:07:40

mi ez az ork-rage itt az nst-n? :D:D

van pár előrejelzésem a szombati időjárásról:

szerintem az inter teljesen kiradírozza a pályáról robbent, ugyanúgy, mint messivel tette.

julio cezarnak sokkal nagyobb tenyerei vannak, mint a bayern kapusának, tehát kevesebb gólt fog kapni a döntőn.

azt az egyetlen bayern-gólt pedig OLIC fogja rúgni, mert olyan reflex-mozgása van, mint egy focira teremtett állatnak. előre elképzelt véfelmi taktika kevés rá, mourinhó keze közül ő az egyetlen kicsúszó láncszem.

ja és a legfontosabb: AMENNYIBEN SZOMBATON ESIK AZ ESŐ, ZANETTI GÓLT LŐ, ezzel napóleonozza magára az inter koronáját.

danesdzsu2 2010.05.20. 07:44:17

@Atrox: Úgyis tudják, hogy a mazochistákon kívül senki sem akar megnézni egy Inter-Bayern meccset, azoknak meg direkt jó szombaton:)

mickeyknox 2010.05.20. 09:17:19

azért az, hogy eto'o és lucio neve "az Interrel forr majd össze, nem pedig előző csapataikéval", költői túlzás azért :DDDD

egyébként jó írás. nekik is szurkolnék, ha nem mourinho lenne az edzőjük. így csak eto'onak, zanettinek, cambiassonak és militonak fogok szurkolni :)

touristique 2010.05.20. 09:55:04

@Nűnű: Biztos, hogy lesz kivetítő, csak lesz annyi esze valamelyik tulajnak, hogy ezzel magához csábítsa a már több mint 1 napja tartó metáltól fáradt focirajongókat. :) Egyébként a Sabaton évente kb. 3-szor játszik hazánkban. :)

balu11 2010.05.20. 10:15:52

@kiscsillag001: utolsó megállapításod nagyon ül. Pont olyan lesz, mint közvetlen előtte, vagy talán egy kicsit még unalmasabb...

Azért van fény az alagút végén, van remény a feltámadásra - pl. úgy hallottam, hogy a Milan kiszemelte magának Trezeguet... (nem vicc)

ih bín ájn bájener 2010.05.20. 10:16:44

Mókás hogy az Interesek úgy gondolnak a chelsea vagy a barcelona elleni meccsekre mint valami nagy diadalra,mint ha gurítottak volna egy 10-est mindkét meccsen.
Amúgy mindenki elbukott a Bayern ellen, aki lebecsülte őket, úgy hogy kezdenék izgulni ha Interes lennék. :D

balu11 2010.05.20. 10:21:13

@ih bín ájn bájener: hát, én abszolút semlegesként is úgy tekintek a Chelsea és a Barca elleni meccsekre, mint nagy diadalra... Ha csak a tényeket nézzük ők ugyebár a világ két legerősebb bajnokságának idei bajnokai... És sztem szezon előtt (és közben is) a BL két legkomolyabb esélyese.

Nem mondom a Bayernnek is le kellett győzni komoly csapatokat, de mindegyiknél erősebb volt az idei Chelsea és pláne a Barca... (igen, az _idei_ MU-nál is).

Igazából mi diadal, ha azok a meccsek nem...? (Főként a londoni és a milánói Barca elleni.)

ih bín ájn bájener 2010.05.20. 10:30:54

@balu11: Szimpla győzelemként kell tekinteni erre, mindkét meccsen jócskán benne volt a bukás lehetősége. Nagy csapatokat győztek és az érdem az övék. De nem diadal. Diadalnak az számít, legalábbis nálam, ha az első meccs után kétség sem fér a továbbjutáshoz, de a második meccsen is győzedelmeskednek. Az inter nagyok elleni meccse győzelem volt, de nem diadal.
Amúgy a barca kiesését nyugodtan lehet Pepi nyakába varrni, a chelsea meccset meg nem láttam.

calciomax 2010.05.20. 10:32:04

Mou benevezett mindenkit aki élt s mozgott! Még Luciot is....

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.05.20. 10:32:24

@ih bín ájn bájener: igazad van, a barcat pl. kethetente verik 3-1-re, es az is gyakran megesik, hogy a chelsea otthon nem tud mit kezdeni egy csapat ellen...

negybol harom meccesn az tortent, amit szerettunk volna aktualis topcsapat ellen, szerintem ezt akar sikerkent meg nagy diadalkent is el lehet konyvelni (ettol fuggetlenul nem ertek egyet az inter legjobb csapatkent valo kikialtasaval, es nem gondolom, hogy jar nekunk a bl-cim)

ih bín ájn bájener 2010.05.20. 10:35:58

@Pályaelhagyó autóversenyző: Előbb már megfogalmaztam mi a diadal, tartom magam hozzá. :)
A nagy győzelemhez és a sikerhez kétség sem fér.

avenger13 2010.05.20. 10:46:21

@ih bín ájn bájener: akkor a diadal általad vélt megfogalmazása a bl-ben ismeretlen. emlékszem egy 4-1 0-4 milan, depor(?) összecsapásra. na ott a milan általad is elismert diadalt aratott, aztán kihullott a vérbe.

szóval két hasonló erősségű csapat, soha nem fogja a másikat egyértelműen kicsapni a blben már az első meccsen. az inter baromi nagyot alakított.

ih bín ájn bájener 2010.05.20. 10:47:44

@avenger13: A diadalhoz a második meccset is meg kell nyerni, NE CSAK A DEFINICIÓ ELSŐ SORÁT OLVASSUK, KOLLÉGA! :D

avenger13 2010.05.20. 10:51:02

@ih bín ájn bájener: rendben. ebben igazad van. a többiben akkor is fenntartom, hogy ilyen diadal nincs két hasonló erősségű csapat esetén. :D

nagyon nagyot rakott el az asztalra az inter már azzal is, hogy a döntőbe jutott ezen az ágon.

avenger13 2010.05.20. 10:53:46

@Pályaelhagyó autóversenyző: ez elég korrekt vélemény, a második bekezdés ()jelben megfogalmazott részére gondolok, de a döntőben ti vagytok az esélyesebbek, de a bl cím tényleg nem jár, ígérem nagyon szenvedni fogtok érte, akkor is ha meglesz. :D

ih bín ájn bájener 2010.05.20. 10:59:07

@avenger13: Ez tény! Szerintem ha átlagolunk, akkor is kicsivel erősebb volt az Inter ága, bár a moszkva ellen a legnagyobb nehézség tényleg csak az orosz tavasz volt... :D

calciomax 2010.05.20. 12:21:21

@ih bín ájn bájener: A nagy diadalokban épp az a nagy ,hogy nüanszokon múlnak. Ha az Inter az olasz kupában mondjuk 10-et gurít a Como.nak azt nem gondolom nagy diadalnak de ha a fél európát lealázó Barca-n esélytelenebbként túljut a csapat az diadal. Tavaly a Bayern is majdnem megcsinálta csak egy kevés hiányzott hozzá.....

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.05.20. 12:22:19

"Aki úgy véli, netán hangoztatja is, hogy amit az Inter a Chelsea és a Barca ellen bemutatott, az nem futball, sőt a futball halála, a játék meggyilkolása, az vagy elvakult vagy nem ért hozzá."

Mint FCB drukker, tökéletesen egyetértek!!! Viszont én sajnos nemcsak nőktől és barcafanoktól hallottam ilyet, mármint hogy az Inter gyilkolja a focit, hanem magukat ultranagy szakértőként beállító kis pajtásoktól is! Tudnám, merre kujtorogtak a chelsea és a barca elleni meccsek alatt!!!

Tika_ 2010.05.27. 01:03:27

@Claudio Marchisio: @Mr.AT: bazzeg!... Az csak egy dolog, hogy idén nem mindent nyertünk, de ez már tényleg durva! :))) Bele kell húznom a vb-n.. ;)
süti beállítások módosítása