Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Egyre szűkebb a bőrgatya - Bundesliga, #32

2010.04.27. 11:00 mocsing

Fokozatosan megkapjuk válaszainkat a korábban feltett kérdésekre, ezen a hétvégén például két dolog dőlt el: egyrészt a Wolfsburg semmiképp nem fog indulni nemzetközi kupában, másrészt bajnoki helyezése alapján szinte biztos, hogy a Hamburg se. Pontszámban beérte a Schalke a döntetlenező bőrnadrágos brigádot, bronzorientált triumvirátusunk mindhárom tagja hozta az elvárt eredményt; továbbá odalent nyert a Freiburg, mindenki más viszont kikapott, úgyhogy a Bundesliga eleje és vége tényleg csak akkor tudna érdekesebb lenni, ha minden második játékos helyett egy gyönyörű, D-kosaras csöcspár rohangálna a pályán. Nagyon régóta nem volt ilyen, de komolyan foglalkoztat a gondolat, miszerint jövő héten nem a Bayern meccsét nézem, hanem a Schalke-Werdert, de minimum mindkettőt.

A salátástál legfőbb várományosa továbbra is a Bayern, azonban van Gaalék elpazarolták egyetlen bónjukat a botlásra, így a továbbiakban erre csak egy brémai bravúr esetén van lehetőség. Tézis: Mönchengladbach-ban nem kéne ikszelni. Kiegészítése: de ilyen jó meccsen lehet. A Gladbach óriásit játszott, öröm volt nézni, tényleg. Frontzeck, gondolom, átrágta magát a Frankfurt elleni buktán, mert elég hasonló taktikával küldte fel fiait, csak annyi volt a különbség, hogy ők szerezték meg a vezetést és nem Alaba volt a balhátvéd. Mivel sose fogjuk megtudni, ezért megdöbbentő határozottsággal jelentem ki, hogy ha a München lövi az elsőt, kikap. Elég valószínű továbbá, hogy ha a) nem lenne a hétközi terhelés BL-csúcsmeccsekkel, vagy b) legalább egy évvel érettebb csapat lenne a Bayern, akkor nem lenne elegendő annyival felküldeni középcsapatokat ellenük a pályára, hogy „nem, ne tömörüljünk hátul, játsszunk agresszív (le)támadófocit!”. Így viszont fásult és gondolatban már valamelyik másik nyugat-európai városban járó játékosokkal (ja, hogy sovány a keret?) áll ki a Bayern, amely képtelen úgy felpörögni, ahogyan kéne. A bajnokságot – ha innen behúzzák – leginkább a Hannover csodájának köszönhetik majd. Viszont a bajnoki reményeket életben tartó egy pont iszonyú sokba került, ha Demichelis, de főleg van Buyten nem épül fel keddre. Mönchengladbach-Bayern 1-1

Van Gaal-ról egyébként megint kiderült, hogy nagyon ért ehhez a játékhoz: először is, amíg mi azon röhögtünk, hogy az általa hozott Pranjic-ot harmadik számú balhátvédként sem veszi számításba, addig ő megtalálta a helyét a horvátnak. Nem lett jobb játékos ettől, de legalább a Bundesliga kis- és középcsapatai ellen van egy tökéletes helyettes a középpálya tengelyébe. (Ezért nem is fogják eladni nyáron, ebben biztos vagyok). Másodszor pedig tudta, hogy most Klosét kell behozni. Rosseb se tudja, honnan. Az biztos, hogy Gomezt lassan minden és mindenki beárazza – leginkább ő maga önmagát.

Papíron kötelező három pontot szerzett a Schalke, de a beszámolók és az összefoglaló alapján kellően megszenvedett Magath csapata, persze az ő szenvedésük egy élményfürdő a Hertha poklához képest. (Egyébként a Schalke már az ezüstöt sem bukhatja el, matematisch alapon sem.) Ha valaki lángolni látná Berlint, akkor azok aligha örömtüzek, bár Dárdai napokban tett nyilatkozata szerint „nincs botrány a városban”. Adódik a kérdés, hogy vajon minek kellene történnie A Fővárosi Klubbal ahhoz, hogy botrány legyen, de ez már inkább magyaros gondolkodás – ha a berlini szurkolók anno néhány stadionelem szétverésével túlléptek a kiesésen, akkor mi igazán nem szeretnénk hergelni őket. Azért gyalázatos egy csapatuk van, ezt jó, ha tudják. Meg azt is, hogy az értékelhető részeit gyorsabban reagálva fogják elvinni, mintha lomtalanítási időben letennénk őket egy kőbányai játszótér oldalába. Hertha-Schalke 0-1

A gelsenkircheniekéhez hasonló minimal version-ben nyomta a Werder is, akik szintén egy hajrában esett góllal hozták 1-0-ra a meccsüket. Bár most „csak” a büntetőt rúgta be, mégiscsak igazi vezére a Bremennek Frings, akiért személy szerint sosem rajongtam, továbbá nagyon bízom benne, hogy nem kell visszakövetelnem a vb-keretbe, pedig hát viszont mégiscsak majdnem ellenben izé… Értitek, na – még Rolfes(!) sincs oda, Torsten meg kis túlzással csúcsformában. Az utolsó percben részükre megítélt tizenegyes jogosságához nem férhet kétség, Geromel kézzel ütötte ki a gólvonalról a labdát, ha esetleg valaki azt hinné, hogy tolták őket. A bundesliga.de-s összefoglalóból érdemes visszapörgetni párszor Podolski ajtó-ablak helyzetét, amelyet tizenkét méterről körülbelül két és fél méterrel rúg mellé. Előfordul. De azért egyszer jó lenne látni rajta, hogy bántja a dolog. Werder-Köln 1-0

Bochumban a Stuttgart negyedgőzzel vert egy újabb szöget Herrlichék koporsójába, hogy egy nem átlagos képzavarral indítsam a hetet. Marica adott egy gólpasszt Cacau-nak, majd visszakapta tőle, így a meccs el is dőlt a huszadik perc előtt. Semmiféle erőlködésre nem kényszerítette őket a VfL, ami egy dolog, egy másik meg, hogy a svábok Hleb nélkül is milyen összeszedett játékot hoznak, ha kell. Mellékesen jegyzem meg, hogy nagyon rossz Holtby-t nézni a kékeknél, kérem szépen a gelsenkircheni vezetőket, hogy értelmesebb helyre adják kölcsön jövőre. Bochum-Stuttgart 0-2

A hétvége embere természetesen Lucas Barrios, ő a triplájával egymaga verte meg a kisebbik bajor bagázst, akik nem lett volna csoda, ha teljesen összeszarják magukat Sahin álarca láttán – de nem tették és kis híja volt, hogy otthon tartsanak egy pontot. Barrios egyébként először tudott egy meccsen három gólt rúgni a Bundesligában, ezzel újra visszajött a gólkirályi címért folytatott harcba. Amit részemről csodálkoznék, ha végül nem Dzeko, vagy Kiessling nyerne. Azért az vicces lesz, ha Löw-nek választania kell majd örök szerelme, Klose, a legjobb német csatár (muhaha),  Gomez és a gólkirály Kiessling között. Ja, meg Kurányi. És ugye a német válogatott elvileg egy csatárral játszik, mivel annyit is nehéz összeszedni, középpályással meg Rajnát lehetne rekeszteni. Sóhaj.

Szintén három gólt rúgva, azonban egyet sem kapva gyűjtötte be hosszú idő (öt meccs) után végre a három pontot a Leverkusen - pozitívum, hogy a gólok kétharmadának aktív részese volt Kroos (assziszt + tizenegyes kiharcolása). Különösen az utolsó gólnál bemutatott lendületes csele emlékeztetett engem Schollra, de mondjuk én a technikás német futballisták hetven százalékába bele akarom látni Mehmetet, úgyhogy ez irreleváns. Leverkusen-Hannover 3-0

A hétvége meccse az a Mainz-Frankfurt lett, ami egyrészt kizárólag r_magpie-t érdekelte, másrészt vélhetően tét nélkülisége miatt vált gólparádévá. Szalai kezdőként 80 percet kapott, Bancé-t meg lassan javasoljuk leigazolni egy EL-helyes, BL-helyért küzdő csapatnak, feltéve, hogy olyan viadalon nem akarnak elindulni, ahol pofára osztályoznak bármit is. Bancé annyira irritáló, hogy nem értjük, miért nem portugál. Mainz-Frankfurt 3-3

Labbadia-ra nem szeretnék kitérni, kirúgták, végre, nyilván ennek kellett történnie – akkor is, ha minden az ő felelőssége és akkor is, ha a legtöbb játékos szívesebben látta volna messze a klubtól és ez nem feltétlenül a megfelelő irányba motiválta őket (Mathijsen megvan az első gólnál?). A Hoffenheim tavasszal - írd és mondd - az első(!) vállalható meccsét hozta. Azért az elég durva, hogy az előző forduló után még kieső helyen álltak, holtversenyben az utolsó Hannoverrel – természetesen mindezt a tavaszi tabella alapján. Nagyon jókor jött nekik most ez a harmatos HSV. Hoffenheim-HSV 5-1 Az, hogy a Freiburg-tól képes volt kikapni a tavalyi bajnok, jól jellemzi képességeiket Misimovic nélkül, meg azt is, mennyire vicces így utólag Dejagah egykori hypolása. Követeljük, hogy az arabot cserélje el Hoeness Bancéra! Csak részben láttam egyébként a meccset, de minimum érdekes, hogy Köstner a 82. percben cserélt először, akkor is Pekarik helyére küldte be Kahlenberget. Freiburg-Wolfsburg 1-0

Kétlem, hogy vigasztal bárkit is a kikötővárosban, de a Tor des Spieltags az egyetlen hamburgi gólszerző, Tesche nevéhez fűződik, aki ritkán látható bombával lepte meg a távozó Hildebrand helyettesét.

Tabella, góllövőlista

85 komment

Címkék: német bundesliga összefoglaló

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr391954894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 11:10:44

@imici77: tessék a kasszához fáradni :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 11:18:17

@imici77: sztem hoeness wenger arcába nevetne, 30-at gond nélkül kicsenget érte több klub is. ráadásul rosicky értéke elég nehezen belőhető, de húszat akkor se ér, ha van alatta egy mazerati

HosCincer 2010.04.27. 11:18:51

Még a végén az örök második Schalke behúzza a bajnokságot.
Egyébként a Hertát iszonyúan sajnálnám, ha kizúgna (főleg Pali miatt)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:20:56

@mocsing: 30, azaz 2 arshavin? vagy egy benzema ára? köszi, mehet padozni másodhegedűsnek.

ps: kik állnak a sorban 30-cal a zsebükben?

HosCincer 2010.04.27. 11:23:42

Labadiat sokkal előbb ki kellett volna tenni. Remélem azért az EL-be legalább egy döntőt tudnak játszani (talán nyerni, bár a Pool/Atletico ellen ninsc valami sok esélyük)
Főleg Zé miatt (ugye-ugye nem kellett volna eladni és most milyen jól jönne, Lucio-t meg megsem merem már említeni)

avenger13 2010.04.27. 11:24:25

@imici77: sztem ennyit még a másik hoeness is kicsengetne érte. Emlékeztetnélek rá, hogy Gomezért állítólag 35öt adtunk. mint a mellékelt ábra mutatja, nagyon nem jött be. megkapjátok ti gomezt, dzeko meg jöhet hozzánk. :D

elber 2010.04.27. 11:26:17

Sajnos kicsit be vagyok havazva mostanság, ezért, bocs ha triviális a kérdés, de Hildebrand hova megy?

avenger13 2010.04.27. 11:27:24

@HosCincer: azért a schalkere két sokkal nehezebb mérkőzés vár. a werder egyértelmű, de a mainz sem az a könnyen lehengerelhető csapat.

ugyanakkor ha a herthanak matematikai esélye sem marad az utolsó fordulóra, akkor is meg fogják próbálni megnehezíteni a bajorok dolgát. már csak a német mentalitás miatt is.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 11:27:40

@imici77: pepe két arshavint ér? gomez öt millióval jobb, mint ribéry? ne csináld már, te is tudod, hogy ez az összehasonlítás egy baromság.

(benzema 35 volt btw)

a milan kifizetné, de szerintem a nemzeti bank aranytartalékát elkölteni tervező juve is. és akkor még hol beszéltünk a bayernről, amelyiknek nem gond a 30, meg nem vettünk egyéb angolokat, pl sir alex-et, aki anno visszaemlékezni se merek, mennyit adott berbatovért, de majd te megmondod. (és elosztod arshavinnal :)

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.04.27. 11:29:31

www.spiegel.de/sport/fussball/0,1518,691419,00.html

Magath agyára ment a Schalke vagy tényleg jobban ért a focihoz, mint én:) majd meglátjuk.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:29:49

@avenger13: igaz, akkor megint az lesz, h a bayern összevásárolja a bundás legjobb játékosait, s hátha megnyerik végre a bajnokságot. nem értem én ezt a bundást, azt biztos.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 11:30:48

@elber: annyit tudni, hogy nem hosszabbít, emlegetik a hazatérést stuttgartba is, de tudtommal semmi konkrétum

avenger13 2010.04.27. 11:30:49

kroos visszatérésének nagyon örülök. annyit fejlődött kb. mint lahm a stuttgartban, nagyon jó kis játékos lett belőle, illene megbecsülni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:31:20

@mocsing: teljesen igaz az összehasonlítgatásos baromságom, nincs értelme, igazatok van, belátom.

ps: berba=2arsha :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.27. 11:31:52

@imici77: a juve feltétlenül.

de 30-at senki nem fog adni érte valószínűleg, az tavalyi ár volt, idénre devalválódott a csapatához hasonlóan.

sztem 15-20 + egy játékosért el lehet hozni.

avenger13 2010.04.27. 11:33:54

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: szinte biztos vagyok, hogy metzelder elkezd másodvirágzani. jajj a blnek jövőre, magath leparkolja a buszt a kapu elé, és még a macabi ellen is 1-0 játszik. vagy igazol mondjuk pár csatárt. (mondjuk dzekot) :D :D :D

@imici77: mi legalább nem a francia piacot raboljuk le, ha már közhelyeket puffogtatunk. :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:34:12

@_benito: tényleg igaz a juve 80milliós játékosvásárlási kerete? azt gondoltam, h kamu, s jó kis középcsapat lesz a zebrabanda. honnan van a pénz amúgy, lehet ezt tudni?

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 11:34:52

ja, dzekohoz még annyit, hogy 2013 nyaráig van szerződése, tehát az égvilágon semmi nem sürgeti hoenesséket

@_benito: a tavalyi ár 40 volt, a milan 30-at ajánlott, de nem adták. még mindig a 40-et mantrázzák, de nyilván odaadnák 30ért

avenger13 2010.04.27. 11:35:35

@_benito: nem vagyok benne biztos. csak azért nem, mert ha a bayern is bejelentkezik érte, már a hírtől is ugrik az ára 10-et, mivel mi 30 alatt nem kaphatjuk meg. persze attól függ milyen játékos.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:36:01

@avenger13: egyre kevesebb a franciánk és az afrikaink, most egy ÖREG ANGOLT igazoltunk a télen :) ez a francia piacrablás meg mítosz, bár rem, jön 1-2 megint :)

avenger13 2010.04.27. 11:39:50

@imici77: ahogy a német piacrablás is. :D

elber 2010.04.27. 11:49:24

@mocsing: kösz. remélem talál magának csapatot, valamiért mindig kedveltem.

HosCincer 2010.04.27. 11:50:23

@avenger13: "ahogy a német piacrablás is. :D "
igazából nem csak mítosz(pl: Ballack, Lucio, Zé 3 in 1 csomag, hogy csak egy példát említsek). Bár mostanság mintha kezdenének róla leszokni, mivel talán rájöttek hogy közvetve a német labdarúgásnak és a Bayernnek nem tesz jót a gyenge Bundás. Az ígaz, hogy így salátástálat lehet nyerni, de igazából európábsn a Bayern már régóta nem csillog múgy mint régen (a mostani Bl elődöntő és talán döntő sem tükrözi a realitásokat)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 11:54:26

@avenger13: értem, h mit mondasz, és egyet is értek vele, mert már meggyőztek, de azért tavaly is befigyelt egy olic-gomez "rablás".

avenger13 2010.04.27. 11:55:58

@HosCincer: csak annyira mítosz, mint amennyire az arsenal piacrablása is. azért mert egyszer előfordult, nem kell általánosítani. sokszor előkerül ez, annyi csak az egész, hogy a bayern, az általa elérhető játékosokat próbálja megszerezni, ezek nagy része németországban játszik.

a döntő tényleg nem reális idén, de azért mindenki látja, hogy most végre alakul valami. kb. majdnem 10 év után ideje volt.

avenger13 2010.04.27. 11:56:58

@imici77: szerintem sincs vita köztünk ebben.

HosCincer 2010.04.27. 12:02:00

@avenger13: itt én most arra akartam kitérni, hogy hosszútávon "az ellenfél gyengítésével mi erősődünk" elv sem a Bundásnak sem a Bayernnek (pláne nemzetközi téren) nem tesz jót, mivel nincs igazán "megbízható" ellenfele a Bayernnek. lásd tavalyi bajnok Wolfsburg (tudom tőle nem vet senkit a Bayern -> csak Magath ment) és talán a szemlélet váltást jelzi, hogy most már nemzetközileg is jegyzett játékosok is érkeznek (és remélem előbb-utóbb a megtartásukkal sem lesz gond)

HosCincer 2010.04.27. 12:06:37

@avenger13: én arra próbáltam utalni, hogy hosszútávon "az ellenfél gyengítése minket erősít" elvvel nem csak ők erősődtek de a bundás gyengült és ez hosszútávon senkinek nem jó. Talán ez az oka, hogy a Bayernnek hosszútávon nincs egy esetleg több "megbízható" és erős ellenfele (lásd a bajnok Wolfsburgot vagy a két/három évvel ezelötti bajnok Stutgartot). De talán most már ez változni fog, mivel most már nemzetközileg jegyzett játokosok is érkeznek a Bayernbe (már csak meg kell majd őket tartani)

avenger13 2010.04.27. 12:08:00

@HosCincer: értelek, ugyanakkor az sem működhet, hogy akkor mi ne vegyünk onnan senkit, és gyengüljünk az a többi csapat szintjére. azzal többet ártanánk. inkább a többi csapatnak kéne néha a zsebébe nyúlnia. de emelkedik a bundás színvonala, ez egyértelmű.

HosCincer 2010.04.27. 12:10:26

bammeg azt hittem hogy az elős elveszett

HosCincer 2010.04.27. 12:12:25

@avenger13: ez is igaz (az érem két oldala)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 12:27:03

@imici77: nem látta még senki topcsapatban, de az biztos, hogy az egyik legjobb középhátvéd németorszgában. szerintem igen, már két éve őt kérem karácsonykor a bayernbe :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.27. 12:31:09

@imici77: hallottál már olyanról, hogy a juventusnál anyagi gondok vannak? nem feltétlenül 80, hanem három év alatt 200, és a befolyó összeget is visszaforgatják, ami idén várhatóan jelentős(ebb) lesz

dzekóért - úgy képzelem - a juve felkínálná camoranesit (őt egyébként a lloris-csereügyletre szánják), meg 10-15 gurigát, és venne 30 vw lupót a játékosok feleségének pluszba.

@mocsing: a 40 már majdnem olyan vicces, mint a 30 gomezért. de azért mégsem :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 13:02:56

@_benito: úgy gondolom, a wolfsburgnak rettentő nagy szüksége lehet (pláne ebben a kontextusban) a 34 éves camoranesire :)

amúgy nem, ha gomez 30, akkor dzeko 50

nem tudok nála jobb, elérhető, fiatal csatárt, és egyébként azt is kétlem, hogy elmenne európaligázni, öreghölgy ide, vagy oda

Mr.AT 2010.04.27. 13:03:14

@imici77: Az olasz Arsenal az az AS Roma, my friend. :-) A Juventus az olasz Real Madrid. :-)

Mr.AT 2010.04.27. 13:06:17

@mocsing: Dzeko számára két reális alternatíva van, a ManU és a Juventus. A bundásból már kihozta, amit ki lehet, az előző kettőben meg jóval nagyobb potenciál van, mint a szintén kérő Arsenalban.

Van rá egy söröm bárkivel, hogy ez lesz a vége.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.27. 13:09:38

@Mr.AT: szerintem meg a spanyol juventus a real madrid

Mr.AT 2010.04.27. 13:12:55

@_benito: Nem tudom elképzelni, hogy a 23 éves Lloris-al akarnák betömni a Buffon által hagyott űrt, függetlenül attól, hogy tényleg az egyik legjobb fiatal kapus. Idén még nem.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 13:13:50

@Mr.AT: milan? ott legalább lesz BL. európa ligával kivan a hócipője, nagy érzelmi pluszt meg szerintem egyik klub meze se adna neki.

Mourinho már nem a király 2010.04.27. 13:25:51

@_benito: szerintem a Juve ha megszerzi Benitezt akkor Torresre hajt, 40-ér el is viszik.

csirko pasek 2010.04.27. 13:26:57

@mocsing: A Milan mellett további érv, hogy bevallottan Milan drukker. A gond, hogy a Milan nagyon kevés pénzből fog igazolni, sztem szinte teljesen kizárt, hogy lenne 30(?) milla rá. Ugyanakkor a Man Utd és a Juve is ki tud csengetni akár 30 millát, ha tényleg úgy érzik, hogy nagy szükség van rá, márpedig most úgy néz ki, h mind2 csapat viszonylag nagy/óriási bukóval is zárhatja az idei szezont.
Ami Dzeko árát illeti, nekem simán belefér a 30-40 milla is, lévén, hogy klasszis(közeli) nagydarab csatárból nagyon kevés van, Dzeko pedig nem csak méretét tekintve hatalmas, de 2lábas és viszonylag technikás is.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 13:51:34

arsha meg menne a barcába, most olvasom. akkor inkább adjuk oda dzekoért.

amúgy én nem bánnám nagyon, ha jó pénzért+játékosért elmenne az orosz, nekem nem a szívem csücske.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.27. 14:04:11

@imici77:
35 millió. Abból 30 Gourcuffra, 5 meg arra, hogy kifizessük azt a csapatot amelyik elviszi Denilsont.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.27. 14:08:04

@peter135: tudod, ha Denilson megy, akkor Bendtneré is fizessünk, hogy távozzon. :)

Juan de Keserű, a keselyű 2010.04.27. 14:19:07

Klassz poszt újfent!

Hildebrand merrefelé veszi az irányt, lehet tudni?

Illetve, van-e valakinek statisztikája, hogy a Gross-érát tekintve hogy állnának a svábok a tabellán?

Juan de Keserű, a keselyű 2010.04.27. 14:21:28

@imici77: Arsha + Rosicky a Wolfsburgba, cserébe Dzeko + Misimovic? Imádnám.

Mr.AT 2010.04.27. 14:26:38

@Anthony (kick-ass): Torres qrva yo játékos, de már most nyavalyog azon, hogy szétrúgják az angolok, mi lenne vele Materazzival meg Mexes-szel a hátán...?

Juan de Keserű, a keselyű 2010.04.27. 14:28:08

@imici77: Legendákat nem szokás csak úgy elajándékozni, ezt Te is tudod.:-)

johevi 2010.04.27. 14:30:06

Lófasz az a bajnokság, amely két élcsapata ellen a vidéknegatív Fulham gólt sem kap...

HosCincer 2010.04.27. 14:30:48

@Juan de Keserű, a keselyű: valszeg életképes csere lenne, már csak egy normális edző kéne a farkasoknak (bár az állítólag már van)

HosCincer 2010.04.27. 14:31:39

@johevi: azért az a két élcsapat nem is annyira élcsapat

avenger13 2010.04.27. 14:33:31

@johevi: kár megint az árazócetlit elővenni. körbeárazás van mindenhol.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2010.04.27. 15:13:33

Bőrgatya a címlapon. Ehhez kivel kellett lefeküdnöd mocsing?:)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 15:22:45

mivanmivanmivan
egyre több má' itt az ausländer :)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 15:30:29

a pl 12.-je eddig három szettben 2-1, 1-0, 0-0-ra fölényesen lemosta a buli 7.-et meg a 8.-at.
és ikszelt a saját 7.-jével is, azaz beárazta a premier league-et is. :)

mondjak még okosságokat?

a buli bajnokesélyese lealázta (2-1, 2-3) a pl bajnokesélyesét.

megállapíthatjuk, hogy a buli bajnokesélyesei lealázzák a pl bajnokesélyeseit, de a középcsapatok esetén megfordul a két liga közt az erőviszony.

LOL

Grinya (törölt) · http://www.grinya.hu 2010.04.27. 15:43:51

azért az esti Lyon-Bayern igazán megérne egy postot...
talán 8 előtt még olvashatunk valami szellemeset...

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.04.27. 18:21:11

Metzeldert nyáron kétszer fogják megverni, aztán utána akár még jó is lehet. Mondjuk inkább Tökölit vette volna meg Edu mellé Magath, de már mindegy.

A Bayern piacrablásáról is volt téma, de nem akarom felmelegíteni a témát. Bááár... Gomez, Olic, meg Baumi biztosan csak véletlenül csatlakoztak idén a nemlétező brigádhoz.

De akkor kicsoda Podolski, Borowski, Klose, Schlaudraff, meg Jansen? Csak az elmúlt 2 évben?

elber 2010.04.27. 19:13:55

@Rekordvizemeister: Most akkor ha a Bayern vesz valakit egy másik bundes alakulattól akkor már rablás esete áll fent? Valamint, ki kötelezi a többi csapatot, hogy eladjanak nekünk valakit?
Gomez esetében inkább a Bayernt rabolták ki.
Borowski, Olic meg Altintop ingyen jött. Ez lehet, hogy rablás, de akkor őket kéne megkérdezni, hogy miért jöttek ide, ugyanis ők szabadon döntöttek.
Schlaudraff, az Aachentől jött ráadásul ő sem váltotta meg a világot, sem akkor, sem pedig a Hannoverben, vagy ahova ment.

agymosott 2010.04.27. 19:25:50

az irániak nem arabok, hanem perzsák. vagy ez vicc volt?

Tika_ 2010.04.27. 19:42:00

@Grinya: +1
(asszem az első Bundás kommentem :) (amúgy megint kényszerből nézem a meccset))

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.04.27. 19:42:16

@elber: hja, ez egy örök vita.
Nyilván, aki ingyen jött, az elég komoly összeget kapott kézbe.

Én csak annyit mondtam, hogy igenis létezik lerablás, a magyarázata többféle, és középen van az igazság. Bayernben lehet jól keresni, sikeresnek lenni. A Bayern pedig gyengíti az ellenfeleket (a Kusen gerincét egyben elvitték, de a HSV-ra is rájárnak, a Werderre is, tény, tőlünk ritkán visznek el) és gyakran azért vesz, hogy más ne erősödjön. A tehetségek, leginkább piacképesebb arcok szinte mind nálatok kötnek ki. Persze sokkolja is a riválisokat, meg Hoenessnek is jól jön. Egyszóval a Bayern megteheti és meg is teszi rendszeresen. Még most is, nem változott itt semmi.

Engem ez annyira végülis nem zavar, aki odamegy, az megérdemli (Schlaudraff, Podolski, Altintop, Baumjohann) csak kicsit kiegészítettem a dolgokat, még a végén az ellenkezője terjed el. ;-))
Lassan már Kroosról sem tudja senki, hogy rostocki nevelés, sokan Beckenbauer unokájának gondolják. :))

HosCincer 2010.04.27. 19:51:02

@Rekordvizemeister: nem mintha a Schalke csak külföldrők igazolna, iiletve csak a saját fiataljaira támaszkodna (nem kétségbe vonva amit írál mert van benne igazság, lásd fentebb mit írtam)

Asidotus 2010.04.27. 20:00:26

Azért nekem csak az a véleményem, hogy amikor a Bayern akar valakit megvenni, akkor jóval vastagabban fog az árazóceruza, míg a "kiscsapat" a müncheniektől kapott pénzből olcsóbban vesz játékost, mintha eleve a Bayern nézte volna ki magának az illetőt. Valahol ez egy kölcsönösen jó üzlet, amennyiben a müncheniek hozzák a nemzetközi eredményeket.

Asidotus 2010.04.27. 20:02:52

Lyon elleni meccsről semmi bölcsesség?
Szerintem Lloris ma bemutatja @Mr.AT-nak, hogy bizony ő lesz Buffon utóda. A baj ezzel csak az, hogy egyelőre még nem kell Buffont helyettesíteni, és mire kellene, már rég Manchesterben fog védeni, így attól tartok, a jó Hugo-ról lemaradunk... :(

elber 2010.04.27. 20:16:23

@Rekordvizemeister: A Kusen gerincének elvitelével nem vitatkozom. A HSV-ben meg két fontos láncszem is pont a Bayernből érkezett.
Viszont, az, hogy a Bayern sokat fizet meg karrier stb-stb ez oda vissza igaz. Amíg a többi klub nem nyúl kicsit jobban a zsebébe és nem mutat fel tartósan eredményeket addig ez a tendencia marad. Pénze a többi csapatnak is van, csak nem költik.

De ennyi erővel akkor minden nagy csapat lerabolja a saját piacát, mégis minden alkalommal a bajorokról beszél mindenki.

Harald hardrode 2010.04.27. 20:19:51

@Rekordvizemeister: ezt mindenki tudja :-D az öccse még mindig a keleti kikötővárosban játszik. Az tény, hogy a Bayern sok mindenkit megvesz, de nézd meg, hogy hányan maradnak 2 évnél tovább (Podoloski nem ér). Ennyi erővel a HSV meg minket rabol le (Zé, indián, Jansen, Troche). Természetesen van tendencia, hogy sok tehetség jön hozzánk, azért amit leírtál. A lerablás, mint a 2000's évek végén, azonban visszaszorulóban.
Aki megérne egy posztot, az az 1860. Na őket szépen lerabolják: Bendnerek, Gebhart, és volt még más ifi EB győztesük is.

Harald hardrode 2010.04.27. 20:35:15

mekkora faszok a studióban: Badstuber, ez a fiatalember még probléma lehet középen. Gundi keress más sportot.

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.04.27. 20:40:58

@HosCincer, @elber: : nyilván mi is megtesszük, csak kisebb mértékben, amire futja. Mondjuk anno a Krsjatic, Ernst, Aílton trióért egy petákot sem fizettünk :)
Mki megteszi, akinek lehetősége van, nem is erre akartam kilyukadni, hanem csak idén Olic jött a sokkal több pénzért, Gomez meg sokkoló volt (na, nem a szezonja). Tehát a folyamat nem állt le.

@Harald hardrode: kihagytad a kedvencemet, Jarolimot. :) Bár igaz, ő a Glubbon keresztül ment, nem közvetlenül. Aztán ilyen Hummelsek, Trochowskik, Misimovicokat meg eladásra kerülnek. Meg volt vmi francia gyerek is, de a nevére nem emlékszem.

Na, mosmár nézzük a meccset

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 22:53:06

@agymosott: nem, ez egy katasztrofális hiba. méghozzá az enyém.

_X_ 2010.04.28. 02:13:24

@Rekordvizemeister: ki "rabolta el" az egyik legjobb német edzőt Wolfsburgtól? :)

Hol lenne Schalke idén Magath nélkül és hol lenne Wolfsburg Magath-tal? Ki gyengített kit?

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.04.28. 18:22:13

@mocsing: ő az, ja

@_X_: hát ha valahonnan nem lehet rabolni, az a Wolfsburg. Magath lényegesen inspirálóbbnak tartotta az itteni közeget, ezért jött el, nem a pénz miatt.

Ezt a kérdésfelvetést nem is nagyon értem.

Apropó, ti nem leraboltátok az Alkmaart? :)

Mondjuk azt nem mondhatom, hogy leraboltátok a Realt, mert újabban mi is onnan "igazolunk"... höhöhö

Egyébként ezt csak eldugva ide írom be (majd hülye leszek a CL-es posztba írni), de amennyire utálom is a Bayernt, amit idén nyújt ilyen terhelés mellett, ilyen mennyiségű játékossal, le a kalappal. És kapják be.

_X_ 2010.04.29. 02:39:56

@Rekordvizemeister: akik meg Bayernbe mennek, azoknak meg a Bayern "inspirálóbb". Én csak annyit akartam ezzel mondani, h Magath elcsábításával Schalke sikeresen kiherélte a Wolfsburgot...

Ezen úgyanugy lehetne csámcsogni, mint azon, h játékosokat csábítanak el más kluboktól.

Amúgy nem vok Bayern drukker, hanem azoknak a német csapatoknak drukkolok, melyek nemzetközileg tovább vihetnék a BuLi-t a rangsorban...

ha nekem kellene dönteni, kik menjenek BLbe: Bayern, Werder, HSV...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.29. 14:36:54

kirúgták herrlichet., jön helyette wosz

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.04.29. 18:32:30

@_X_: nem tudom, mire alapozod, legutóbb negyeddöntőig jutottunk, 3. helyről. A Barca ellen aztán önbizalomhiány miatt estünk ki. A Werder meg rendszeres 2. kalapos. Az utolsó 3 alkalommal mindig kiesett (Famaguszta, Pireusz rémlik?). Tudtommal sosem játszott negyeddöntőt. Ne gyártsunk elméleteket. Pont ezért ugrottam rá a "már régen nem fosztjuk ki a ligát" kijelentésre is. Még a végén elhiszik a beolvasó olaszok, hogy Gomez a Bilbaóból, Olic meg a Hajdukból érkezett.

A HSV-t meg inkább hagyjuk ki ebből a felsorolásból, ahogy a Stuttgartot is. Ketten együtt nyertek talán két BL csoportmeccset. Nagy teljesítmény. (igen, szándékosan kihagytam az idei évet, a VfB elképesztően "nehéz" csoportból mákolta be magát ki-ki meccsen valami névtelen román csapat ellen)

Harald hardrode 2010.04.30. 17:30:25

@Rekordvizemeister: Ne haragudj, de neked nagyon kék fehér lencséd van :-D

Rekordvizemeister · http://www.schalke04.hu 2010.05.01. 00:32:18

@Harald hardrode: ezt egy percig sem tagadom
De ha elmondod, miért lenne jobb a felsorolt két csapat a BL-ben, mint a Schalke, azt szívesen veszem, ha már a kolléga elszalasztotta a lehetőséget.

Kíváncsi vagyok, minek nevezne minket a német sajtó, ha beáldoznánk a ligát, hogy ismét kieshessünk az EL/UEFA elődöntőjében... erre szeretnék rávilágítani, de azt hiszem donkihóte hozzám képest lófasz.
süti beállítások módosítása