Mivel majd’ 20percig nem tudtam eldönteni, hogy szerintem a Hamburg most feltámad és jól elveri a Fulham-et, vagy a kelj fel és járj! felszólításra annyit mond, hogy mi vagyok én, bazzeg, előfizetett nőklapja, hogy járjak? jó nekem a padlón fekve!, ezért majdnem nem írtam posztot, de rájöttem, hogy donnelly múltkori köszönetnyilvánításához hasonlót szeretnék majd pingálni Labbadia emlékkönyvébe, ahhoz meg ez jól jön lélekerősítőnek. Azon nem kellett gondolkodnom, mi történik majd a másik párharcon, mert a Kupaolümposz tetején csücsülő Kupazeusz El Nino nélkül is át fogja gyalogoltatni fiait az Atlético-n. Nyugi, mindenki meg fog magyarázni mindent.
Sérülteken keseregni lányos dolog, de ettől még a jó kommunikációs szakember előre is válságkezel, sőt: válságkommunikál. Azaz, mielőtt kiadjuk a közleményt a másfélmilliárdot alulról súroló éves veszteségről, szépen harangozzuk be, hogy a) a gazdasági klíma szar, b) egyáltalán nem is terveztünk nyereséget, c) rengeteg esetben a veszteség csak a kiváló befektetés ideiglenes manifesztálódása, visszajő az jövőre, egyébként is d) csoportos leépítünk, ami nem más, mint racionalizálás, majd azután. Futballban ez általában a+b+c+d=sérült a legjobbam, most viszont lehetnek új változók is az egyenletben, tehát példának okáért: a+b+c+d= sérült ász + feltörte az ánuszkánkat a busz.
Hamburgban egyrészt a legjobb, másrészt a legeredményesebb szélső fog hiányozni Elia, illetve Jansen személyében, ráadásul Petric sem játszhat. Nem enyhíti a kínokat, hogy a helyettesek közül (ezt a jelenetet követően) Guerrero-t legott örökbe fogadta egy elmegyógyintézet, úgy kellett elkérni mára; Trochowski emberemlékezet óta nem hozott le két normális meccset egymás után (padról nehéz); Pitriopa pedig durván összekeveri a realitást és a szerepjátékokat, ahol ő a fekete Robbent játssza valami perverz gondolat által vezérelve. Labbadia vezér elve meg úgy szól, hogy az újságoknak belső ügyekről kifakadó játékost kipenderíti a keretből. Akkor is, ha az Rost, a szezon kb. egyetlen átlag felett teljesítő hamburgija. Annyira azért Bruno sem hülye, hogy ne védesse ma este, ez inkább jelképesen ideiglenesen semmilyen szigor volt, de biztos volt, aki megrémült. Egyébként meg az van, hogy a nagy dérrel-durral beharangozott Nistelrooy-tól egyelőre piszkosul nincs elájulva senki. Tőle lehet azt várni, hogy visszacsempészve valamit a régi Ruud-ból, akár el is dönti a meccset. (a poszt már élesítve volt, mikor jött a hír, hogy Rooney emlékezetes esetét lekoppintva mégiscsak pályára léphet Petric - a horváttal azért sokkal könnyebb lesz, de átírni nem fogom a bekezdést, már csak azért sem, mert ha nem is a perui kezd, de Guerrero úgyis beáll majd csereként.)
Benitez sem okosabban ürít nagy ívben a bajnokságra, ők sem állnak már kupaindulást jelentő helyen, de valamiért nagyobb sanszot látunk náluk arra, hogy ez az állapot változik, meg hát ugye a Portsmouth is „segít”. Torres nélkül fog rohamozni (haha) a ’Pool, ami hatékonyság szempontjából egy ollójától megfosztott rák (éérted, hátrafele megy) képét vetíti elénk, bár asszociáció terén az NST királya mindenképpen díszbohóc nevű olvasónk. Torres csak egyetlen kulcsjátékos, de ér annyit, mint három hamburgi, úgyhogy lesz muníciója Rafának is válságkom-ügyben, de előre szólunk, hogy most talán igen, de a második meccs végén nem lesz szüksége rá. Az Atlético fröccsöntött védelme ellen Kuyt és Benayoun éppen elég lesz, egy döntetlenre biztosan. Még akkor is, ha ’Pool-szurkolónak lenni most olyasmi, keserű érzés lehet, mint amikor a vetkőztetés végeztével döbbenünk rá, hogy szívesebben nézzük a csajunkat, ha van rajta ruha.
Akinek nagyon drukkolunk, az természetesen Gera Zoltán, rég láttunk nemzetközi kupa döntőjében magyar játékost, a csapat erősségeként pláne. És bár a párharc esélyeseinek nem őket gonodljuk, mégis hisszük, hogy Zamorával legalább egyszer végigkényszerítőzik ezt a szerencsétlen Hamburgot. A védelem tengeléyben helyet kapó, egyébként jobbhátvéd Boatengnél kezdenénk próbálkozni először a helyében, de Mathijsen-től sem kell félni, kivéve a hazai tábornak.
Tehát a sztori úgy néz ki, hogy Labbadia-t még megmentheti az EL, de inkább csak a megnyerése. Benitez vélhetően akkor is menni fog, ha megnyerik, Hodgson viszont legfeljebb nagyobb csapatért hagyhatja el a Fulhamet. Sanches Flores-ről meg annyit tudok, hogy a hírhedten híres balfaszokból ő sem csinált kisebb lúzereket, úgyhogy jelenleg egy érvem sincs, miért maradjon, ha nem nyeri meg ezt a kupát. (Remélem, az mindenkinek világos volt, hogy a madridi edző alibije a Spanyol Kupa-döntő, amelynek május 26-i döntőjére szeretnének már most rápihenni.) Mindemellett abban is biztos vagyok, hogy lesz olyan spanyol kötődésű kommentelő, aki mond végre pár szót Messiről csuklóból rittyent egy védőbeszédet Quique érdekében.
Tippek:
HSV-Fulham 1-1
Atlético – Liverpool 2-2
Európa Liga, elődöntők, I. felvonás
2010.04.22. 19:30 mocsing
190 komment
Címkék: beharang európa liga
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr991943167
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
England win The Ashes! 2010.04.22. 19:53:57
Három dolog a mai meccsek elé:
1. Az Atletico nyer. mert a pudli sokat buszozott.
2. A Hamburg nyer, mert a Fulham nem tudott chartergépet bérelni, ergo ők is sokat buszoztak.
3. Én is nyerek, mert megjátszottam a fenti két meccset.
:)
1. Az Atletico nyer. mert a pudli sokat buszozott.
2. A Hamburg nyer, mert a Fulham nem tudott chartergépet bérelni, ergo ők is sokat buszoztak.
3. Én is nyerek, mert megjátszottam a fenti két meccset.
:)
2010.04.22. 19:57:03
öö a rák ollóval is hátrafelé megy, vagy nem értem?
Vul-Kahn 2010.04.22. 20:00:28
Első nemBuliposztod ez, mocsing?
Csak mert überfaja lett, a Guerreros poénon sírva fakadtam. :)
A tippeket is adom, bár az Atletico talán képes lehet nyerni 1 góllal.
Csak mert überfaja lett, a Guerreros poénon sírva fakadtam. :)
A tippeket is adom, bár az Atletico talán képes lehet nyerni 1 góllal.
poolfanati 2010.04.22. 20:06:06
"Benitez vélhetően akkor is menni fog, ha megnyerik"
tökéletes párosítás,. a próféta szóljon belőled:D
tökéletes párosítás,. a próféta szóljon belőled:D
rowi 2010.04.22. 20:07:19
engem idén már csak (a Chelsea mellett persze) már csak a Fulham EL meccsei érdekelnek. bár most mintha felcssillant volna, hogyha a BL döntő Inter-Bayern lesz, azt érdemes lesz majd nézni (de ott semmilyen más párosítást nem)
2010.04.22. 20:08:14
Az Atletico vert meg valaha komoly csapatot a Barcan kívül?
England win The Ashes! 2010.04.22. 20:08:33
@Hadrian77:
(Mottó: Nyilván nem szó szerint kell érteni, ugyanúgy vonatkozik más tejipari termék készítőire.)
Gondolom úgy érti, hogy Torressel együtt is hátrafelé halad, de nélküle (ollók nélkül) kevéssé harcias.
(OFF: zsír az avatarod!)
(Mottó: Nyilván nem szó szerint kell érteni, ugyanúgy vonatkozik más tejipari termék készítőire.)
Gondolom úgy érti, hogy Torressel együtt is hátrafelé halad, de nélküle (ollók nélkül) kevéssé harcias.
(OFF: zsír az avatarod!)
Vul-Kahn 2010.04.22. 20:27:02
-----------------Rost---------------
Demel-----Boateng----Mathijsen----Aogo
----------Jarolim----Zé Roberto--------
Pitroipa---------------------Trochowski
-----Guerrero-------van Nistelrooy-----
-------------------Zamora------------
-------------Gera--------------------
Davies------Murphy------Etuhu------Duff
Konchesky---Hangeland----Hughes---Baird
----------------Schwarzer-------------
Demel-----Boateng----Mathijsen----Aogo
----------Jarolim----Zé Roberto--------
Pitroipa---------------------Trochowski
-----Guerrero-------van Nistelrooy-----
-------------------Zamora------------
-------------Gera--------------------
Davies------Murphy------Etuhu------Duff
Konchesky---Hangeland----Hughes---Baird
----------------Schwarzer-------------
Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.22. 20:38:32
@Vul-Kahn: hirtelen néztem, hogy mit csinál zamora a kapuban, aztán rájöttem, hogy real 3D-ben küldted az összeállítást (a fulhemét mint a rák :)
ez így majdnem annyira ütős, mint a taktikai posztok krétás-táblás képei :)
ez így majdnem annyira ütős, mint a taktikai posztok krétás-táblás képei :)
micu · http://www.ingyentv.hu 2010.04.22. 20:38:35
A neten állítólag 21:05 -től www.ingyentv.hu -n.
Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.22. 20:40:54
a digire pikkapakk beléptem, most meg a melegítést nézem. létezik, hogy a hsv-fulham kevesebbeket mozgat meg mint a bayern-lyon? :)
szeme közé, laposan! 2010.04.22. 20:43:19
Egy Messi sokat segítene bármelyik csapaton - szerintem.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 21:09:20
Öööö... van egy tippem, kire utalhat a poszt utolsó mondata. :-)
QSF szerintem eddig hozta az Atletinál, amit hozhatott. Most jön három (jó esetben négy) olyan meccse, amely után persze elválik, hogy miként értékeljük a szezonját...
QSF szerintem eddig hozta az Atletinál, amit hozhatott. Most jön három (jó esetben négy) olyan meccse, amely után persze elválik, hogy miként értékeljük a szezonját...
handranorbert (törölt) 2010.04.22. 21:19:36
@micu: ha minden kötél szakad, www.sport.ro - mindkettôt lehet nézni.
balu11 2010.04.22. 21:22:56
remélem, bejut a döntőbe a Fulham, és meg is nyeri, és nem elsősorban Gera miatt, hanem, hogy Capello meggondolja magát, és mégis behívja Zamorát (hopp, most is éppen milyen zsugát osztott ki Zolinak egy hosszú előreívelésből, háttal a kapunak, sarokkal)
c'mon you Whites!
c'mon you Whites!
handranorbert (törölt) 2010.04.22. 21:26:28
@rowi: nem tudom, nekem a Story-s nem indul. :-w
fallen 2010.04.22. 21:28:51
tényleg, a storyn akadás nélkül megy
balu11 2010.04.22. 21:29:16
ja, és tényleg köszi a posztot, jó lett!
csaresz 2010.04.22. 21:29:40
nem szeretném Gerát agyonfényezni, de a storytv-s(wtf????)közvetítésben mondta az arc, hogy ez a Fulham történetének legjobb együttese. Gera itt meghatározó emberke. 30 év múlva biztos lesz helye a "klublegendák" között. Jól hangzik.
Életem végén megkérdeznék,mit értél el fiam? Klublegenda lettem vazze.
Nem rossz, de az enyém jobb lesz (pfff...)
Életem végén megkérdeznék,mit értél el fiam? Klublegenda lettem vazze.
Nem rossz, de az enyém jobb lesz (pfff...)
balu11 2010.04.22. 21:30:19
a Forlan-gólról lemaradtam, hogy esett?
fallen 2010.04.22. 21:37:19
Gerát jól felpakolták, látványos repülés volt
szeme közé, laposan! 2010.04.22. 21:39:18
@balu11: 25-ről, mielőtt lepattant volna, félfordulatból, kapásból, léc alá. Kapus el nem érhette volna soha...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 21:40:48
@balu11:
Forlán kapura akarta fejelni (töküresen állt), de nem találta el jól. A (saját magáról) lepattanót viszont a kijövő Reina fölött beívelte.
Forlán kapura akarta fejelni (töküresen állt), de nem találta el jól. A (saját magáról) lepattanót viszont a kijövő Reina fölött beívelte.
balu11 2010.04.22. 21:42:54
@szeme közé, laposan!: @Csöncsön: kösz, bár a két leírás nem éppen fedi egymást, de kb. összeraktam :)
(most már van stream, a félidőben remélem, mutatják)
(most már van stream, a félidőben remélem, mutatják)
balu11 2010.04.22. 21:50:22
sok minden nem történt az első félidőben Hamburgban... ez mondjunk nem rossz Gerzsonéknak
sedre 2010.04.22. 21:53:31
csak a hamburgi meccs statisztikáját láttam: szögletarány 3-1, gólkísérlet 1-0. nem tűnik egy nagy meccsnek... vagy csak középpályáznak? szánalmasan kevés az összesen egy kísérlet...
balu11 2010.04.22. 21:57:14
na, megnéztem a Forlán-gólt, helye van a szilveszteri összefoglalókban, asszem
balu11 2010.04.22. 21:59:39
@sedre: pont olyan a meccs, mint a stat. Egyébként a Hamburg "támad" inkább, de teljesen veszélytelenül.
macca17 2010.04.22. 22:01:49
viszont benayoun egyenlítő gólja tök szabályos volt, csak benézte az asszisztens
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 22:03:54
@macca17:
Mint ahogy előtte Forlán kiugrása sem volt les.
Egyébként félidőben 3-3 szabálytalanság. :-D
Mint ahogy előtte Forlán kiugrása sem volt les.
Egyébként félidőben 3-3 szabálytalanság. :-D
halihalo 2010.04.22. 22:04:39
Azért Benayun gólja nem volt les... Szóval lehetne 1:1...
viszont milyen volt Forlan gólja... mint az egész meccs: röhej eddig...
viszont milyen volt Forlan gólja... mint az egész meccs: röhej eddig...
macca17 2010.04.22. 22:04:58
forlán gólja meg tökéletesen jellemzi az egész szezonunkat. egy tömegszerencsétlenség vagyunk
halihalo 2010.04.22. 22:05:22
@Csöncsön: Azt még be kellett volna rúgni. Benayun viszont be is rúgta, és nem a sípszó miatt nem ment rá a kapus.
macca17 2010.04.22. 22:07:03
@Csöncsön: most hadd ne emlékeztesselek arra, hogy egy kiugrás még nem gól...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 22:07:46
@sedre:
Szerintem se hibázott Reina. Az viszont tényleg vicces volt, hogy Forlán milyen üresen fejelhetett. Meg az is, hogy a saját kezére fejelte. :-D
Szerintem se hibázott Reina. Az viszont tényleg vicces volt, hogy Forlán milyen üresen fejelhetett. Meg az is, hogy a saját kezére fejelte. :-D
macca17 2010.04.22. 22:11:25
khm, ez se azonos testrészek találkozása volt...
macca17 2010.04.22. 22:13:46
amúgy persze elég szarok vagyunk. olyan fájdalmas látni, hogy nincs egy ember, aki szervezné a játékot :(((
balu11 2010.04.22. 22:14:32
Zamora megsérült? Nem örülök neki, hogy lejött, de ha megsérült, annak még kevésbé.
Viszont így Gera lesz a center, vagy mi? Érdekes...
Viszont így Gera lesz a center, vagy mi? Érdekes...
lószerafin 2010.04.22. 22:17:13
Az a jó hogy nézem Gerát és azt látni rajta hogy simán beférne egy nagyobb csapatba.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 22:18:16
Nem olyan rossz meccs ez, a tegnapi Bayern-Lyonnál szerintem élvezhetőbb. A riporter hülye. Megnézem azt a csapatot, amelyik ez ellen a Liverpool ellen ennél több lehetőséget kidolgoz. Mondjuk be kéne lőni őket.
macca17 2010.04.22. 22:22:38
vaz, reina mekkorát védett.
azon gondolkozom, h miért nem vesszük be jobban a játékba, meglehetősen labdabiztos, de mégse tesszük neki vissza a labdát, hanem csak rúgdossuk fel ész nélkül
azon gondolkozom, h miért nem vesszük be jobban a játékba, meglehetősen labdabiztos, de mégse tesszük neki vissza a labdát, hanem csak rúgdossuk fel ész nélkül
rowi 2010.04.22. 22:41:05
a meccs elején Hodgson felvonta a Jó a 0-0 zászlót. Zamora lecserélése óta ezt kicserélte nagyon jó a 0-0-ra...de nembaj, majd a Cottage-en elintézik
Lojzi_ 2010.04.22. 22:46:59
Bevallom őszintén, hogy az elmúlt években azt gondoltam, hogy ebben a fázisban az UEFA/EL már jobb, mint a BL.
Nos tévedtem.
Valójában az a jobb, ahol már nincsenek angolok.
Nos tévedtem.
Valójában az a jobb, ahol már nincsenek angolok.
Slice 2010.04.22. 22:52:21
@Lojzi_: Szerintem sokan gondolják ugyanezt németek/franciák/olaszok/spanyolok nélkül is.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 22:54:27
@Lojzi_:
Ez így van. :-))
Micsoda egy masszív dög ez a Liverpool. Egyszerűen NULLA támadójátékkal elértek egy olyan eredményt, amivel még akár tovább is juthatnak. Bosszantó, hogy nem 2-0 lett.
Ez így van. :-))
Micsoda egy masszív dög ez a Liverpool. Egyszerűen NULLA támadójátékkal elértek egy olyan eredményt, amivel még akár tovább is juthatnak. Bosszantó, hogy nem 2-0 lett.
Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.22. 22:56:40
azér brunónak komoly munkája van abban, hogy ez a hsv nem jó csapat.
Micimedwe 2010.04.22. 22:57:42
Labbadia a következő szezonban vajon melyik csapatot fogja boldogítani? FSV Frankfurt? FC Union Berlin?
Messi88 2010.04.22. 22:59:20
@Csöncsön:
azért én látok némi összefüggést a Barca, a Lyon és a Pool játéka és a buszozás között, persze lehet, hogy csak a véletlen műve.
azért én látok némi összefüggést a Barca, a Lyon és a Pool játéka és a buszozás között, persze lehet, hogy csak a véletlen műve.
nordsee 2010.04.22. 23:00:28
@macca17: Ahogy néztem azt a keveset a meccsből, a 0-0 volt az alapvető cél, zárójelbe: asse baj, ha vágunk egyet. A korai gól után már nem volt preferencia a támadás, mert könnyen mégegy bekapott lehetne belőle.
Jó ez így. Otthon 3-1, jöhet a Fulham, az meg 4-0 azt készen van Rafa hattyúdala.
Jó ez így. Otthon 3-1, jöhet a Fulham, az meg 4-0 azt készen van Rafa hattyúdala.
TickTickTickBoom 2010.04.22. 23:04:46
na HSV is közel került a kieséhez, idegenben nyerni nem fognak, sztem max. away goal-lal mehetnek tovább, annyira masszív ez a Fulham, hogy nem kapnak ki
ma is csökkent az esélye, hogy a +BL hely a németeké legyen már jövőre
Wolfsburg, Hamburg, Werder meg is érdemlik mondjuk, ha elkúrják, mert ők kúrták el talán épp saját maguknak
(Inter sztem már fő esélyese a BL-nek, nagy meglepetésre, tehát még 3 pontot szereznek kb., németeknek ekkor még 4 pont kell, Bayern ebből talán vállal 2-t, Hamburg meg lehet, hogy 1-et sem, szóval olyan 50-50% ez már csak)
amúgy ritka szar meccs volt, remélem a VB-n ilyen színvonalú meccsek nem lesznek, bár dehogynem lesznek:D
ma is csökkent az esélye, hogy a +BL hely a németeké legyen már jövőre
Wolfsburg, Hamburg, Werder meg is érdemlik mondjuk, ha elkúrják, mert ők kúrták el talán épp saját maguknak
(Inter sztem már fő esélyese a BL-nek, nagy meglepetésre, tehát még 3 pontot szereznek kb., németeknek ekkor még 4 pont kell, Bayern ebből talán vállal 2-t, Hamburg meg lehet, hogy 1-et sem, szóval olyan 50-50% ez már csak)
amúgy ritka szar meccs volt, remélem a VB-n ilyen színvonalú meccsek nem lesznek, bár dehogynem lesznek:D
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 23:04:51
@Messi88:
Szerintem is lehet benne valami. Ezzel együtt hihetetlen a statisztika:
kapuralövés: 2-0 (!)
szögletarány: 4-0 (!)
Összességében szép eredmény az Atléticotól az 1-0. Azt hiszem, a maximum. Ha nem ijednek meg az Anfielden, meglehet a döntő.
Szerintem is lehet benne valami. Ezzel együtt hihetetlen a statisztika:
kapuralövés: 2-0 (!)
szögletarány: 4-0 (!)
Összességében szép eredmény az Atléticotól az 1-0. Azt hiszem, a maximum. Ha nem ijednek meg az Anfielden, meglehet a döntő.
halihalo 2010.04.22. 23:07:43
@Messi88: London-Hamburg pl. 900 km. Az kb. 12 óra busszal. Ezzel szemben itt több napos buszozásról beszél mindenki. Budapestről is csak 26-28 óra busszal London.
Hasonlóan Barcelona Milánó 1000 km, az se a világ vége, főleg nem egy luxusbusszal. Erre azért nem lehet fogni. Ha meg igen, akkor nagy bajok vannak az erőnléttel.
Hasonlóan Barcelona Milánó 1000 km, az se a világ vége, főleg nem egy luxusbusszal. Erre azért nem lehet fogni. Ha meg igen, akkor nagy bajok vannak az erőnléttel.
giacinto 2010.04.22. 23:08:24
Ha a 2 német csapat 2 ponttal többet szerez a hátralévő 2-4 (?) meccsen, mint az Inter (1-2-n), előzés van.
giacinto 2010.04.22. 23:09:28
@halihalo: A Barca például 2 részletben tette meg, 2 nap, 2*6 óra volt kb, közte éjszakával.
Messi88 2010.04.22. 23:09:55
@giacinto: pontosan :)
@Csöncsön:
sztem simán továbbmegy a Pool. Ez az Atleti egy tipikus lúzer csapat....Az egész játékfelfogásuk olyan érthetetlen és zavarodott...letámadnak, meg nem is, kontráznak, meg nem is..a fene tudja, hogy mi a baj pontosan, de egy összeszedett teljesítménnyel simán fordíthat a Pool otthon.
@Csöncsön:
sztem simán továbbmegy a Pool. Ez az Atleti egy tipikus lúzer csapat....Az egész játékfelfogásuk olyan érthetetlen és zavarodott...letámadnak, meg nem is, kontráznak, meg nem is..a fene tudja, hogy mi a baj pontosan, de egy összeszedett teljesítménnyel simán fordíthat a Pool otthon.
Domingo 2010.04.22. 23:11:03
@halihalo: Senki sem fogta a buszutakra, de kár volna tagadni, hogy igenis számít 10+ óra zötyögés, luxus ide, vagy oda. Tény, hogy egy ilyen utazás megviseli a szervezetet.
Messi88 2010.04.22. 23:12:15
@halihalo: sztem nem az erőnléttel, inkább a koncentráltsággal van gond. Fejben bele lehet fáradni egy ilyen egész napos buszozásba, aki volt már ilyenen tudja miről beszélek. De ez nem kifogás semmire, csak néhány játékos számára esetleg negatív hatással járhatott.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 23:17:38
@Messi88:
Szerintem az Atléticot ma csak dicséret illetheti. A Liverpool tavaly december óta nem kapott ki egynél több góllal, láttam őket az Arsenal meg a MU ellen, azt hiszem, a lehetséges maximum egy 1-0 ellenük. Pláne, hogy eszük ágában sem volt kinyílni.
Ez a párharc nem lefutott. Főleg úgy nem, hogy nincs Torres. Én mindenesetre nagyon örülnék az Atlético döntőzésének.
Szerintem az Atléticot ma csak dicséret illetheti. A Liverpool tavaly december óta nem kapott ki egynél több góllal, láttam őket az Arsenal meg a MU ellen, azt hiszem, a lehetséges maximum egy 1-0 ellenük. Pláne, hogy eszük ágában sem volt kinyílni.
Ez a párharc nem lefutott. Főleg úgy nem, hogy nincs Torres. Én mindenesetre nagyon örülnék az Atlético döntőzésének.
szbszig 2010.04.22. 23:18:52
Ej, de sok gólt előlegeztetek meg a csapatoknak a jóslatokban. Pedig ezek a mai meccsek kritikán aluliak voltak. Én kapcsolgatva is majdnem elaludtam rajtuk...
Lojzi_ 2010.04.22. 23:19:36
Gyerekek nehogy már sajnálni kelljen szegényeket, mert utazgattak egy kicsit egy luxusbusszal.
Gyakorlatilag ez még mindig minimális hátrány ahhoz képest, hogy otthon van az odavágó.
A Lyon meg pláne bekaphatja, miután a bajnoki meccsüket elhalaszttatták a francia szövetséggel.
Remélem hazafelé Moszkván keresztül mennek szamárháton.
Gyakorlatilag ez még mindig minimális hátrány ahhoz képest, hogy otthon van az odavágó.
A Lyon meg pláne bekaphatja, miután a bajnoki meccsüket elhalaszttatták a francia szövetséggel.
Remélem hazafelé Moszkván keresztül mennek szamárháton.
England win The Ashes! 2010.04.22. 23:22:04
@halihalo: Ahogy @Messi88: kolléga említi, ott van a kutya elásva, nem az erőnlétben. Volt egy jó írás a keddi The Times-ban Tony Cascarinótól. Arról értekezett, hogy a buszozás önmagában nem nagy kunszt, hiszen full luxus, lágy mandolinzene stb. Viszont ha a hosszú út unalma mentális fáradtságba megy át, az alávághat a csapatoknak. Persze egyik vesztes csapat sem fogja majd erre a vereséget, ha netán mégis, akkor meg a ló túloldaláról fogják felnagyítani a buszút játékra gyakorolt hatását.
Domingo 2010.04.22. 23:26:13
@Lojzi_: Hagyjuk már ezt az ezeréves mentalitást. Hogyne számítana már ez a faktor egy olyan sportágban, ami egy olyan üzletté és tudománnyá nőtte ki magát, ahol minden apró részlet számít? Senki sem mondta, hogy döntő szerepe volt, de igenis számít, mégha keveset is. Hogy lenne már mindegy, hogy egy-két óra alatt elrepül az ember, vagy fél napokat döcög az országúton?
Woland 2010.04.22. 23:29:08
@Messi88:
nem tul reg nyomtam egy par 24 oras (meg egy 55 oras) buszutat is, kifejezetten nem luxus buszokkal es rakovetkezo hegymaszasokkal. a szememben ez nem lehet kifogas, ha meg megis az, akkor az illeto jatekosok kabe annyira erzekenyek mint a nehai Michael Jackson.
2*6 ora, luxusbuszon, kozben egy ejszaka luxusszalloban. meg ne szakadjon a szivem : )
(en amugy egy 3-1-es Barca visszavagot remelek. jo kis hosszabbitassal es hazai tovabbjutassal.)
nem tul reg nyomtam egy par 24 oras (meg egy 55 oras) buszutat is, kifejezetten nem luxus buszokkal es rakovetkezo hegymaszasokkal. a szememben ez nem lehet kifogas, ha meg megis az, akkor az illeto jatekosok kabe annyira erzekenyek mint a nehai Michael Jackson.
2*6 ora, luxusbuszon, kozben egy ejszaka luxusszalloban. meg ne szakadjon a szivem : )
(en amugy egy 3-1-es Barca visszavagot remelek. jo kis hosszabbitassal es hazai tovabbjutassal.)
macca17 2010.04.22. 23:33:59
@nordsee: úgy legyen. de akkor is rossz nézni, amit művelünk...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.22. 23:38:08
Én @Rico1: -hoz csatlakoznék. Annyira professzionalizálódott az élsport, hogy ilyen dolgok is számíthatnak. Nem sokat, de valamit. Talán mindhárom eredmény ugyanaz lett volna úgy is. Sose tudjuk meg. (De az sem véletlen, hogy Van Gaal figyeltette a játékosait, hogy mivel töltik az éjszakákat.)
Ferrara elronthatott valamit a Juventus erőnléti felkészítésében, és úszik nekik nemcsak a BL, de talán az EL is.
Ezek az emberek gépek.
Mindez nem von le semmit a három győztes csapat érdemeiből. Ha volt is előttük egy apró plusz lehetőség: éltek vele.
Ferrara elronthatott valamit a Juventus erőnléti felkészítésében, és úszik nekik nemcsak a BL, de talán az EL is.
Ezek az emberek gépek.
Mindez nem von le semmit a három győztes csapat érdemeiből. Ha volt is előttük egy apró plusz lehetőség: éltek vele.
avenger13 2010.04.22. 23:59:15
a buszút nem számíthat ennyire. végig autópályáznak, nem sok különbség van. bordeaux-ba is buszozott a lyon, ott mégis tudtak focizni, pedig messzebb van. és tényleg kaptak egy ajándék elhalasztott meccset. azért napi 6 óra buszút ne ártson meg egy focistának. pláne úgy, hogy több mint egy nap pihenőjük van még a meccs előtt.
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.23. 06:44:34
az ilyenek számítanak az erőnlétbe!
soccer-portal.org/cat/wags/1781-zahia-dehar-ribery-govou-benzema-prostitute.html
soccer-portal.org/cat/wags/1781-zahia-dehar-ribery-govou-benzema-prostitute.html
Orvenyhivo 2010.04.23. 06:53:38
Tessék, betegen fetrengek, amikor végre győzünk, ráadásul lealázva a 'Poolt. ;)
Most nem tudom eldönteni, hogy az Atleti ennyire nem törődik már a bajnoksággal (ha valaki nem tudná, az utolsó meccseiken mindenki bucira verte őket, a bajnoki tökutolsó is), vagy a 'Pool ennyire rossz, hogy még ez a lúzerbanda is győz ellenük.
Forlán gólja nagyon szép volt, abban az értelemben feltétlenül, hogy a normál lehetőségét elrontotta, de valahogy csak bebohóckodta a kapuba. Igaza volt, egy rendes fejesgól nem illett volna a szezonhoz.
Most nem tudom eldönteni, hogy az Atleti ennyire nem törődik már a bajnoksággal (ha valaki nem tudná, az utolsó meccseiken mindenki bucira verte őket, a bajnoki tökutolsó is), vagy a 'Pool ennyire rossz, hogy még ez a lúzerbanda is győz ellenük.
Forlán gólja nagyon szép volt, abban az értelemben feltétlenül, hogy a normál lehetőségét elrontotta, de valahogy csak bebohóckodta a kapuba. Igaza volt, egy rendes fejesgól nem illett volna a szezonhoz.
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.23. 07:17:34
Benayoun gólja meg les volt, bár igen könnyű kézzel húzták be. mondjuk a bemozduló védő eléggé suta volt, mert a passzt későn indították, ha vonalba marad, méteres les. B viszont előbbre lógott a passz pillanában (a védő már visszafelé mozdult), ami a szabályok szerint, asszem, les. elnevezem K-V-L poziciónak, oszt valaki majd kiokosít... V csúcsa a leshatár. Ben K(apu) felé mozog, a védő a L(abda) felé. a V két szára mutatja a testük vonalát, feltételezve, hogy a határon állnak a passz pillanatában. ez les, tudtommal?
nordsee 2010.04.23. 08:22:00
@macca17: Borzalmas. Ez valamiféle kontrataktika lehetett, csak egy passzolni tudó játékos hiányzik hozzá. Josszin kívül nem volt IQ pozitív ember a pálya felső kétharmadában. Ilyen felálláshoz pont jó lenne Alberto, újabban passzol előre is, nem is szarul. Nem Reinától kéne várni a gólpasszokat. Pláne, hogy nincs Torres...
mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.23. 08:26:11
@Vul-Kahn: valahogy úgy :)
grat az atletico egygólos győzelmének eltalálásához, bár még mindig tartom, hogy a pool simán továbbmegy.
bruno, bazzeg...
grat az atletico egygólos győzelmének eltalálásához, bár még mindig tartom, hogy a pool simán továbbmegy.
bruno, bazzeg...
slowmotion 2010.04.23. 08:50:54
@nordsee: tennap aszonták az ajrósporton, hogy Torres állítólag out for season. ez komoly?
ha igen, akkor komoly próbálkozás lesz továbbjutni az Atleti ellen, mert kb már csak ez maradt...
ha igen, akkor komoly próbálkozás lesz továbbjutni az Atleti ellen, mert kb már csak ez maradt...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 08:58:06
@váév építők: @nordsee:
1. Ha az _elrúgás pillanatát_ figyeljük, abszolút határeset.
2. De Gea (az Atleti kapusa) már leállt. Nem tudhatjuk, védte volna-e.
3. Nem emiatt kapott ki a Pool.
4. Az Atleti több góllal nyerhetett volna, a Poolnak meg kb. ez volt az egyetlen értelmesnek kinéző támadása a 90 perc alatt. Megérdemelt hazai győzelem született.
1. Ha az _elrúgás pillanatát_ figyeljük, abszolút határeset.
2. De Gea (az Atleti kapusa) már leállt. Nem tudhatjuk, védte volna-e.
3. Nem emiatt kapott ki a Pool.
4. Az Atleti több góllal nyerhetett volna, a Poolnak meg kb. ez volt az egyetlen értelmesnek kinéző támadása a 90 perc alatt. Megérdemelt hazai győzelem született.
Republik of Mancunia 2010.04.23. 09:08:12
No a Fulhamnek most már tényleg karnyújtásnyira a döntő.
Otthon egy sima 2-0al tovább fognak jutni, esetleg egy 3-1el, nem lesz probléma.
Az utóbbi évek legszebb angol nemzetközi kupaszereplése lenne ha a Fulham döntőt játszana. (értem ezalatt azt hogy nem a big4 valamelyik tagja hanem egy középcsapat jut el egy nemzetközi kupa döntőjébe)
Hajrá Fulham!
A Pool otthon meg fog szenvedni, remélem nem torkollik hosszabításba a visszavágó, mert akkor a Chelsea elleni meccsük tényleg érdektelen lesz a számukra, az meg nekem nem tetszene:)
Otthon egy sima 2-0al tovább fognak jutni, esetleg egy 3-1el, nem lesz probléma.
Az utóbbi évek legszebb angol nemzetközi kupaszereplése lenne ha a Fulham döntőt játszana. (értem ezalatt azt hogy nem a big4 valamelyik tagja hanem egy középcsapat jut el egy nemzetközi kupa döntőjébe)
Hajrá Fulham!
A Pool otthon meg fog szenvedni, remélem nem torkollik hosszabításba a visszavágó, mert akkor a Chelsea elleni meccsük tényleg érdektelen lesz a számukra, az meg nekem nem tetszene:)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 09:10:38
Kikockáztam vagy ötször a videót. Tényleg nem volt les. Egy ezredmásodperccel az elrúgás után már les, de az elrúgás pillanatában még valóban nem az. Nagyon nehéz volt az asszisztens dolga. A többi pontot tartom.
nordsee 2010.04.23. 09:22:15
@slowmotion: Ja. Régi hezitálás ment már a térde körül. (is) Nem akart radikális beavatkozást, de nem lehetett halogatni már. Osztott, szorzott: műtét lett belőle, mert ugyan mit csinálhatna már a csapatért. Az EL-t behúzzák simán, a bajnokság meg régóta a levesben. (A VB-re rendbejön. A döntőn győztes gólt rúg az angolok ellen.)
Ez a döntés egyébként Rafa távozási esélyeit erősíti. Torres volt az egyik leglojálisabb hozzá (így kívülről).
Ez a döntés egyébként Rafa távozási esélyeit erősíti. Torres volt az egyik leglojálisabb hozzá (így kívülről).
slowmotion 2010.04.23. 09:26:23
@nordsee: azért ha ezt tudom, akkor kissé többet gondolkodom tegnap az x2-n :D
mondjuk akkor marad a kérdés: ki fog támadni helyette? Kuyt? N'Gog? (hahaha) Babel, feltolva? azért szvsz ezzel az EL-esélyek kapásból csökkentek is a szememben úgy 15-20 százalékkal...
mondjuk akkor marad a kérdés: ki fog támadni helyette? Kuyt? N'Gog? (hahaha) Babel, feltolva? azért szvsz ezzel az EL-esélyek kapásból csökkentek is a szememben úgy 15-20 százalékkal...
balu11 2010.04.23. 09:36:04
@Messi88: most akkor, hogy is van ez, ezzel a buszozással? A Pool-nak, Lyonnak, Barcanak számít, a Fulham-nek meg nem? - hisz' ők az esélyesebb otthonában, kifejezetten a nagyon komoly fizikális és pszichikai koncentráltsággal (nem is focival...) értek el számukra jó eredményt.
Gera, Duff, Schwarzer, Hageland, ... profibbak, mint Messi (igen, leírtam, Messi), Kuyt, Kallström, ...? Vagy annyival jobb a kondijuk? Mert a saját szintjükhöz képest talán a Fulham találkozott a legkomolyabb ellenféllel.
Az az ötlet meg, hogy buszozzon akkor a másik csapat is, annyira komolytalan, hogy foglalkozni sem érdemes vele (már bocs).
Egyébként azok a vélemények, amelyek azt mondják, hogy "OK, nem emiatt kaptunk ki, de számított" egy kicsit farizeusnak tűnnek, mert pont azt sugallják, hogy azért igazából lehet, hogy pont ez volt a mérleg nyelve, vagy pont 1 gólnyit azért változtatott... Nem igazán sportszerű, de biztos csak én érzem így.
@Woland: így is van, örülök, hogy túlélted, kemény vagy :)
Gera, Duff, Schwarzer, Hageland, ... profibbak, mint Messi (igen, leírtam, Messi), Kuyt, Kallström, ...? Vagy annyival jobb a kondijuk? Mert a saját szintjükhöz képest talán a Fulham találkozott a legkomolyabb ellenféllel.
Az az ötlet meg, hogy buszozzon akkor a másik csapat is, annyira komolytalan, hogy foglalkozni sem érdemes vele (már bocs).
Egyébként azok a vélemények, amelyek azt mondják, hogy "OK, nem emiatt kaptunk ki, de számított" egy kicsit farizeusnak tűnnek, mert pont azt sugallják, hogy azért igazából lehet, hogy pont ez volt a mérleg nyelve, vagy pont 1 gólnyit azért változtatott... Nem igazán sportszerű, de biztos csak én érzem így.
@Woland: így is van, örülök, hogy túlélted, kemény vagy :)
Messi88 2010.04.23. 10:03:12
@balu11: nem láttam a Fulham meccsét, ezért arról nem nyilatkozom. A másik hármat igen, és nekem koncentrációs problémák tűntek fel. A Lyon és a Pool esetében ez elég szembetűnő volt, néznék egy statot az eladott labdákról, a Barca annyira nem volt pontatlan, de ők ennél sokkal pontosabbak szoktak lenni :)
Én olyat nem mondtam, hogy buszozzon a másik is, összekeversz vkivel...
Tényleg lehet, hogy "farizeusnak" tűnik, de továbbra is tartom, hogy volt negatív hatása, de mi sem ezért kaptunk ki, ezt is leírtam már többször. Sztem ez nem sportszerűtlenség.
Én olyat nem mondtam, hogy buszozzon a másik is, összekeversz vkivel...
Tényleg lehet, hogy "farizeusnak" tűnik, de továbbra is tartom, hogy volt negatív hatása, de mi sem ezért kaptunk ki, ezt is leírtam már többször. Sztem ez nem sportszerűtlenség.
chrisred 2010.04.23. 11:09:50
@Csöncsön: Hasonlókat gondoltam a keddi meccsről és Milito lesgóljáról.
balu11 2010.04.23. 11:13:54
@Messi88: OK, korrekt, nem is a te véleményed a legszélsőségesebb a témában, csak hirtelen erre válaszoltam
(a "buszozzon más is"t tényleg nem te írtad, nem is neked ment az már)
(a "buszozzon más is"t tényleg nem te írtad, nem is neked ment az már)
Everred 2010.04.23. 11:48:48
@Messi88: mondjuk a Liverpool idegenben buszozás nélkül is épp ilyen reménytelen fos volt az egész szezonban.
sh4d0w 2010.04.23. 12:34:20
Tegnap rájöttem, miért is utálom a német focit, a hamburger-fiúk bemutatták a tipikus német fingfűrészelést. Ha ők támadtak, az égvilágon semmiféle ötlet nem került elő a tarsolyból, mindig csak megindították a labdás mögött elfutó szélsőt, akinek a beadásai szinte soha nem érték el a 16-os belsejét, de ha véletlenül igen, akkor is minek - és ez igaz volt a mindkét oldalról érkező beadási kísérletekre.
Hogy jött volna egy ötlet és nem a meginduló szélsőnek adjuk labdát (mellesleg soha nem sikerült elérni a védelem mögé kerülést) és az elvitt védő helyén próbálkozzunk egy betöréssel, vagy gyilkos passzal? Felejtős... Csak agyatlan, darálós erőfoci, semmi több. Na ezért rossz a német futball.
Hogy jött volna egy ötlet és nem a meginduló szélsőnek adjuk labdát (mellesleg soha nem sikerült elérni a védelem mögé kerülést) és az elvitt védő helyén próbálkozzunk egy betöréssel, vagy gyilkos passzal? Felejtős... Csak agyatlan, darálós erőfoci, semmi több. Na ezért rossz a német futball.
chrisred 2010.04.23. 13:52:38
@balu11: Gondolom, akkor az is mindegy, hogy a Fulham szombaton játszotta le a bajnoki meccsét, a Liverpool meg hétfőn. Az már szóba se kerüljön, hogy a London-Hamburg távolság 869 km, a Liverpool-Madrid 2025 (autópályán).
England win The Ashes! 2010.04.23. 14:01:04
@chrisred: Nono, csak Bordeaux-ig számold a kilométereket!
England win The Ashes! 2010.04.23. 14:04:16
@chrisred: Bocs, lemaradt: mivelhogy a Pool az első nap Párizsig buszozott, ott húzta meg magát éjszakára, másnap Bordeaux-ba szintén busszal, onnan Madridba repülővel.
chrisred 2010.04.23. 14:05:10
@Dr Jozef Vengloš: Mert a meccset Bordeaux-ban játszották?
chrisred 2010.04.23. 14:06:33
@Dr Jozef Vengloš: Ez a két város közötti távolságon nem változtat.
England win The Ashes! 2010.04.23. 14:10:51
@chrisred: Azon nem, de a buszozás időtartamán igen. Pláne, ha hozzávesszük, hogy a Pool két napra bontotta a túrát, a Fulham viszont egy szuszra nyomta le.
Ilu 2010.04.23. 14:33:41
Raadasul a Fulham busza meg dugoba is kerult es orakig alldogalt benne, bar ha igazak az infoim a jatekosok futkarozhattak a busz korul, csak ugy lazitaskent :)
chrisred 2010.04.23. 14:36:10
@Dr Jozef Vengloš: Mennyit módosít a buszozás időtartamán, ha két napra van lebontva?
r_magpie 2010.04.23. 15:25:54
a HSV-meccs egyetlen pozitív élménye számomra az volt, hogy még mindig ott függ a kultikus "Air Bäron"-drapi a Volksparkstadion rácsain:)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 15:33:06
@balu11:
Ha szerinted nem számított semmit, akkor miért tartod abszurdnak azt a fölvetést, hogy tegye meg a másik csapat is busszal a távot? Csak akkor lehetsz következetes, ha ezt elfogadnád. (Hiszen úgyse számít semmit, akkor meg miért ne?)
Ha szerinted nem számított semmit, akkor miért tartod abszurdnak azt a fölvetést, hogy tegye meg a másik csapat is busszal a távot? Csak akkor lehetsz következetes, ha ezt elfogadnád. (Hiszen úgyse számít semmit, akkor meg miért ne?)
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 15:35:34
@Csöncsön:
Talán mert nevetséges lenne. Mint ahogy az egész téma is az.
Talán mert nevetséges lenne. Mint ahogy az egész téma is az.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 15:41:04
@értelmetlen_nevű:
Miért lenne nevetséges busszal utazni? Most már hirtelen nevetséges? Az előbb még nem osztott, nem szorzott semmit. Egy csomó fölösleges találgatásnak ("mi lett volna, ha") elejét lehetne venni.
Természetesen ez csak erre az egy alkalomra (a visszavágókra) vonatkozna. Szerintem nagyvonalú gesztus lenne az érintett klubok részéről.
Miért lenne nevetséges busszal utazni? Most már hirtelen nevetséges? Az előbb még nem osztott, nem szorzott semmit. Egy csomó fölösleges találgatásnak ("mi lett volna, ha") elejét lehetne venni.
Természetesen ez csak erre az egy alkalomra (a visszavágókra) vonatkozna. Szerintem nagyvonalú gesztus lenne az érintett klubok részéről.
jawbone 2010.04.23. 15:43:12
@Csöncsön:
teljesen igazad van bzm, mint mindig !!!!
sot tovabbmegyek: az abszolut fair play jegyeben, ha az elso mecsen a barcabol esetleg leserult vki, akkor az inter azonos poszton jatszo alapembere helyett nekik is a tartalekot kelljen jatszatni !!!
lecci lecci toljad nekunk tovabbra is a csodalatos otleteidet, mert ebbol egyszeruen sosem eleg
teljesen igazad van bzm, mint mindig !!!!
sot tovabbmegyek: az abszolut fair play jegyeben, ha az elso mecsen a barcabol esetleg leserult vki, akkor az inter azonos poszton jatszo alapembere helyett nekik is a tartalekot kelljen jatszatni !!!
lecci lecci toljad nekunk tovabbra is a csodalatos otleteidet, mert ebbol egyszeruen sosem eleg
rizla 2010.04.23. 15:44:15
a buszozásról kb utoljára: igen, kipihenhetik a luxusbusszal való utazást, de akkor is -15 óra (legalábbis a barca esetében) a meccs előtti napirendből, tehát: kevesebb pihenés, kevesebb aktív pihenés, kevesebb ráhangolódás, stb. és ne mondja senki, hogy de nem, mert kipihenhették, és amúgy sem olyan fárasztó, mert a lényeg, hogy szombattól keddig lehet felkészülni a meccsre. ebből a repülőzés 2-3 órát vesz el, a buszozás majdnem egy teljes napot. és a felkészülésbe minden beleszámít, a teljes napirend. az is, hogy a játékosok tv-znek, meg az is, hogy az utolsó előtti napon a családjukkal activityznek otthon.
ettől függetlenül eszemben sincs a buszozásra fogni az inter győzelmét, bár tudom, hogy itt most nem erről a meccsről volt szó. a fulhamnek gratula, egy lépés a döntő, nagy kár, hogy nem lehet nézni őket a tv-ben, legalábbis a suttyó story tv nálunk nincs. nevetséges ami közvetítések alatt folyik idén (digi, story, kapják már be).
ettől függetlenül eszemben sincs a buszozásra fogni az inter győzelmét, bár tudom, hogy itt most nem erről a meccsről volt szó. a fulhamnek gratula, egy lépés a döntő, nagy kár, hogy nem lehet nézni őket a tv-ben, legalábbis a suttyó story tv nálunk nincs. nevetséges ami közvetítések alatt folyik idén (digi, story, kapják már be).
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 15:55:25
Az ilyen személyeskedő bunkókat: @jawbone: nem lehetne végleg kitiltani az NST-ről, T. Szerk.?
(Elnézést, tudjátok, hogy nem vagyok véresszájú, de már kezdem unni, hogy megszaporodtak itt a trollok.)
(Elnézést, tudjátok, hogy nem vagyok véresszájú, de már kezdem unni, hogy megszaporodtak itt a trollok.)
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 15:56:10
@Csöncsön:
"most már hirtelen nevetséges?" - már a meccsek előtt is az volt.
1) Egyrészt szerintem nem volt komolyabb hatása a buszokon "zötykölődő" (lol!) csapatok játékára.
2) Tegyük fel hogy mégis volt. Akkor is nevetséges erre hivatkozni (vagy elvárni, hogy az ellenfél is buszozzon), ez kb. olyan, mintha elvárnád, hogy Iniesta sérülése miatt az Inter standard balszélsője (vagy amilyen poszton Iniesta játszani szokott) is hagyja ki a meccset. Legközelebb már egy udvariatlan stewardess miatt is újrajátszást fogtok követelni? Bizony előfordul, hogy külső körülmények is beleszólnak egy csapat teljesítményébe. Anno az egész MU megsemmisült egy repülőgép szerencsétlenségben, ahhoz képest elég jól jártatok.
A körülmények hibáztatása, másokra mutogatás nagyon béna szokás, mondjuk azt elismerem, hogy van valami "spanyolos" ebben a rinyálásban.
"most már hirtelen nevetséges?" - már a meccsek előtt is az volt.
1) Egyrészt szerintem nem volt komolyabb hatása a buszokon "zötykölődő" (lol!) csapatok játékára.
2) Tegyük fel hogy mégis volt. Akkor is nevetséges erre hivatkozni (vagy elvárni, hogy az ellenfél is buszozzon), ez kb. olyan, mintha elvárnád, hogy Iniesta sérülése miatt az Inter standard balszélsője (vagy amilyen poszton Iniesta játszani szokott) is hagyja ki a meccset. Legközelebb már egy udvariatlan stewardess miatt is újrajátszást fogtok követelni? Bizony előfordul, hogy külső körülmények is beleszólnak egy csapat teljesítményébe. Anno az egész MU megsemmisült egy repülőgép szerencsétlenségben, ahhoz képest elég jól jártatok.
A körülmények hibáztatása, másokra mutogatás nagyon béna szokás, mondjuk azt elismerem, hogy van valami "spanyolos" ebben a rinyálásban.
jawbone 2010.04.23. 15:57:51
@Csöncsön:
hat neked aztan rovid a turelmed lol
sztem most eloszor szoltam hozzad
nyugi, utoljara is
esetleg szolj faterodnak is, hatha lekever nekem egyet?
muhaha
hat neked aztan rovid a turelmed lol
sztem most eloszor szoltam hozzad
nyugi, utoljara is
esetleg szolj faterodnak is, hatha lekever nekem egyet?
muhaha
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 15:59:54
@Csöncsön: ha ez szavazásos alapon menne, akkor szerintem előbb kerülnél ki te, mint jawbone pl. (no offense, kivételesen :)).
Az pedig pláne mosolyra fakaszt, hogy pont te használod a troll kifejezést.
Az pedig pláne mosolyra fakaszt, hogy pont te használod a troll kifejezést.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 16:02:43
@jawbone:
Te egy általános jelenség egyik megnyilvánulása vagy, bármennyire jelentéktelen is a létezésed amúgy.
@értelmetlen_nevű:
1) A meccsek nem ezt mutatták. Három csapat is (önmagához képest) elég gyalázatos teljesítményt nyújtott. Ez lehet persze véletlen is.
2) Senki sem fogta erre a vereséget. Egytől egyig minden itteni barcás elismerte, hogy jobb volt az Inter, és megérdemelten nyert.
+1. Azzal, hogy népcsoportokat megbélyegzel (náci-e vagy?), nem tudok mit kezdeni. Talán majd kinövöd.
Te egy általános jelenség egyik megnyilvánulása vagy, bármennyire jelentéktelen is a létezésed amúgy.
@értelmetlen_nevű:
1) A meccsek nem ezt mutatták. Három csapat is (önmagához képest) elég gyalázatos teljesítményt nyújtott. Ez lehet persze véletlen is.
2) Senki sem fogta erre a vereséget. Egytől egyig minden itteni barcás elismerte, hogy jobb volt az Inter, és megérdemelten nyert.
+1. Azzal, hogy népcsoportokat megbélyegzel (náci-e vagy?), nem tudok mit kezdeni. Talán majd kinövöd.
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.23. 16:06:51
nem volt les!
krysal 2010.04.23. 16:07:48
omg, mi megy itt? srácok (szerintem tudják, kire gondolok), nektek nem szóltak, hogy ez nem az nso?
@rizla: pedig némileg lehetne, egy olyan tényező volt, ami az alap "mindennapjaikba" nincs bekalkulálva. Személyes buszozós élményeimből fakadóan mondom: nem egyszerű kipihenni egy ilyen hosszúságú utat. A közvetítéshez hozzáfűzött véleményedhez meg (csak most, csak itt) +1 :DDD
@Csöncsön: értelmetlen sajnos a felvetés, ez nem a lovagi kor. Szép lenne, valóban, de ezen fennakadni most olyan, mint a sajtreszelővel rejszolás. Businesséknél (klubvezetők) most az ment, hogy az otthon játszó csapat vezetői kajánul vigyorogtak. Sajna ilyen az emberi természet.
@rizla: pedig némileg lehetne, egy olyan tényező volt, ami az alap "mindennapjaikba" nincs bekalkulálva. Személyes buszozós élményeimből fakadóan mondom: nem egyszerű kipihenni egy ilyen hosszúságú utat. A közvetítéshez hozzáfűzött véleményedhez meg (csak most, csak itt) +1 :DDD
@Csöncsön: értelmetlen sajnos a felvetés, ez nem a lovagi kor. Szép lenne, valóban, de ezen fennakadni most olyan, mint a sajtreszelővel rejszolás. Businesséknél (klubvezetők) most az ment, hogy az otthon játszó csapat vezetői kajánul vigyorogtak. Sajna ilyen az emberi természet.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 16:11:22
@krysal:
Sajnos elszaporodott itt az NSO-tenyészet. Valahogy majd átvészeljük ezt is.
A buszozással kapcsolatban én is úgy gondolom, amiként te: "ez nem a lovagi kor. Szép lenne, valóban" :-)
Tudom, hogy a dolognak nincs realitása.
Sajnos elszaporodott itt az NSO-tenyészet. Valahogy majd átvészeljük ezt is.
A buszozással kapcsolatban én is úgy gondolom, amiként te: "ez nem a lovagi kor. Szép lenne, valóban" :-)
Tudom, hogy a dolognak nincs realitása.
drosiii 2010.04.23. 16:17:47
@Csöncsön: Szerintem meg lófaszt sem érdemel a Barcelona.
Címvédőként így viselkedni/nyilatkozni az minden csak nem sportemberhez méltó.
Szurkolóik meg rosszabbul viselik a sikert mint a tinipopsztárok.
Címvédőként így viselkedni/nyilatkozni az minden csak nem sportemberhez méltó.
Szurkolóik meg rosszabbul viselik a sikert mint a tinipopsztárok.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 16:21:24
@drosiii:
Mit nyilatkoztak???
SENKI sem fogta a buszozásra a gyengébb teljesítményt. Meg sem említették. Egy ember volt, aki megemlítette a buszozást: a Fulham edzője.
Hogy viselkedtek? Mi nem volt sportemberhez méltó?
Sejtelmem sincs, hogy miről beszélsz.
Mit nyilatkoztak???
SENKI sem fogta a buszozásra a gyengébb teljesítményt. Meg sem említették. Egy ember volt, aki megemlítette a buszozást: a Fulham edzője.
Hogy viselkedtek? Mi nem volt sportemberhez méltó?
Sejtelmem sincs, hogy miről beszélsz.
England win The Ashes! 2010.04.23. 16:21:36
@chrisred: Semmit. A buszozás időtartamán az módosított, hogy nem Madridig kellett "zötyögniük". A kényelem szempontjából viszont nyilván haszontalan volt a párizsi pihenő is, nem?
Football League Two, Darlington-Bournemouth, 321 mérföld, kb. 517 km. Negyedik liga. Nem a legmodernebb busszal.
League One, harmadik liga, Carlisle-Exeter, 349 mérföld, kb. 562 km.
Football League Two, Darlington-Bournemouth, 321 mérföld, kb. 517 km. Negyedik liga. Nem a legmodernebb busszal.
League One, harmadik liga, Carlisle-Exeter, 349 mérföld, kb. 562 km.
donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.23. 16:24:33
@Dr Jozef Vengloš: És ne feledjünk egy Szombathely-Nyíregyháza távot se;)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 16:30:12
@Dr Jozef Vengloš: @donnelly:
Az egyetlen különbség ugye, hogy ott ugye mindkét csapat buszozik... :-)
[Kicsit túl lett lihegve a téma a kommentekben, de még egyszer mondom: egyetlen érintett sem FOGTA ERRE a vereséget. Mindenki úriember módjára, igazi sportemberként nyilatkozott.]
Az egyetlen különbség ugye, hogy ott ugye mindkét csapat buszozik... :-)
[Kicsit túl lett lihegve a téma a kommentekben, de még egyszer mondom: egyetlen érintett sem FOGTA ERRE a vereséget. Mindenki úriember módjára, igazi sportemberként nyilatkozott.]
drosiii 2010.04.23. 16:31:52
@Csöncsön: a bírózás.
de akkor ha ők nem említették meg akkor ti miért kapaszkodtok ebbe mint utolsó szalmaszálba?
Semmi értelme sincs magyarázni a (szegénységi) bizonyítványt.
de akkor ha ők nem említették meg akkor ti miért kapaszkodtok ebbe mint utolsó szalmaszálba?
Semmi értelme sincs magyarázni a (szegénységi) bizonyítványt.
rizla 2010.04.23. 16:33:48
@drosiii: senki sem kapaszkodik ebbe, még a tényleg irritáló napot kifogó csöncsön sem.
erről a "ti"-zésről amúgy kurva gyorsan le kéne szokni.
erről a "ti"-zésről amúgy kurva gyorsan le kéne szokni.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.23. 16:36:30
@drosiii:
Olvasd vissza, hogy miket írtunk le erről. Én személy szerint minden leírt szavamat vállalom. Egyszer sem fogtam a vereséget a buszozásra, és mindvégig csekély jelentőséget tulajdonítottam a dolognak. És ezzel így volt valamennyi barcás kommentelő is.
Olvasd vissza, hogy miket írtunk le erről. Én személy szerint minden leírt szavamat vállalom. Egyszer sem fogtam a vereséget a buszozásra, és mindvégig csekély jelentőséget tulajdonítottam a dolognak. És ezzel így volt valamennyi barcás kommentelő is.
drosiii 2010.04.23. 16:42:43
@rizla: kurva gyorsan meg kéne tanulnod normális hangnemben beszélni másokkal, mert nem te vagy az atyaúristen.
@Csöncsön: "1) A meccsek nem ezt mutatták. Három csapat is (önmagához képest) elég gyalázatos teljesítményt nyújtott." vs "mindvégig csekély jelentőséget tulajdonítottam a dolognak"
Felőlem vállalhatod minden leírt szavadat, csak azt ne mondd, hogy nem szoktál magaddal ellentétbe kerülni a végén.
@Csöncsön: "1) A meccsek nem ezt mutatták. Három csapat is (önmagához képest) elég gyalázatos teljesítményt nyújtott." vs "mindvégig csekély jelentőséget tulajdonítottam a dolognak"
Felőlem vállalhatod minden leírt szavadat, csak azt ne mondd, hogy nem szoktál magaddal ellentétbe kerülni a végén.
England win The Ashes! 2010.04.23. 16:48:42
@Csöncsön: @Csöncsön: Részben igaz, de pl. a Nyíregyháza többször szív, mert a Diósgyőrt és a Debrecent leszámítva már óriási távolságokat találunk a szempontjukból. A Szombathelynek talán némileg könnyebb a helyzete, mert több a nyugati csapat, mint pl. a Győr, a Vidi, a Kaposvár, a Zete, a Pápa. Az angol példáknál is hasonlóan aszimmetrikus a térkép. De csitt, mert ha az illetékesek olvassák ezt a kommentet, majd erre fogják, hogy a Szpari meg a DVTK ezért áll kieső helyen.
Egyébként igaz, senki az illettékesek közül nem fogta erre, és ez így korrekt.
Egyébként igaz, senki az illettékesek közül nem fogta erre, és ez így korrekt.
avenger13 2010.04.23. 16:52:03
@Csöncsön: lovagias lenne, ha a másik csapatok is buszoznának, de pl. az is, ha a lyon nem halasztgatná a meccseit. egyébként tényleg nem lehet erre fogni, ahogy nem is tette senki, így nem is fognak buszozni, így is meg van az az előnye az említett csapatoknak, hogy a második meccset játsszák otthon. lovagias lenne ezt is eltörölni, és mindenki random stadionba játsszon nem? és félre ne értsd ez most nem arról szól, hogy te vagy bárki erre fogná, csak te írtad, hogy fura, hogy ezeknek a csapatoknak szarul ment, meg hogy mi lenne lovagias ezért válaszoltam neked.
@sh4d0w: egyrészt a hamburgnak tegnap hiányzott az egyik szélsője, Jansen. Ő elég nagy veszteség jelenleg az egyébként is baromira formán kívül teljesítő csapatnak. Ha benéznél néha az nst német szekcióba láthatnd, hogy kb. mindenki bruno fejét követeli, mivel teszi tönkre folyamatosan a hamburgot, reméljük jövőre kapnak egy normális edzőt. ha a német foci ennyire kiismerhető, és ötlettelen, akkor mégis hogy a fenébe ennyire sikeres? mindenki más hülye, hogy ezt nem látja? nézzél meg egy wolfsburg, dortmund, stuttgart, leverkusen, werder, bayern meccset. ha meg nem nézel, kár ilyen általánosításokat tenni.
@sh4d0w: egyrészt a hamburgnak tegnap hiányzott az egyik szélsője, Jansen. Ő elég nagy veszteség jelenleg az egyébként is baromira formán kívül teljesítő csapatnak. Ha benéznél néha az nst német szekcióba láthatnd, hogy kb. mindenki bruno fejét követeli, mivel teszi tönkre folyamatosan a hamburgot, reméljük jövőre kapnak egy normális edzőt. ha a német foci ennyire kiismerhető, és ötlettelen, akkor mégis hogy a fenébe ennyire sikeres? mindenki más hülye, hogy ezt nem látja? nézzél meg egy wolfsburg, dortmund, stuttgart, leverkusen, werder, bayern meccset. ha meg nem nézel, kár ilyen általánosításokat tenni.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.04.23. 16:55:37
A portugál bírónak portugáliából kellett buszoznia Milánig? Az hosszabb táv... :)
Biztos azért fújt rosszul, mert fáradt volt, egyértelmű. Így lehet hogy nem is kellett Morattinak megvenni. :)
Biztos azért fújt rosszul, mert fáradt volt, egyértelmű. Így lehet hogy nem is kellett Morattinak megvenni. :)
zsakfos 2010.04.23. 17:12:18
@avenger13:
Meg a másik szélső Elia is hiányzott. Látszott is a két szélső hiánya a középpálya kreativitásán...
Meg a másik szélső Elia is hiányzott. Látszott is a két szélső hiánya a középpálya kreativitásán...
rizla 2010.04.23. 17:51:04
@drosiii: he? most mi bajod volt a hangnemmel ember? azt tudod, hogy a kurva az a "gyorsan" szó jelzője volt, ugye?
rizla 2010.04.23. 17:52:01
@avenger13: " pl. az is, ha a lyon nem halasztgatná a meccseit."
ez így van, nem is értem hogy ez mi, meg hogy, iszonyú undorító szerintem.
ez így van, nem is értem hogy ez mi, meg hogy, iszonyú undorító szerintem.
szferi 2010.04.23. 18:08:42
@rizla: na persze, amikor meg a debrecen csinálta ezt hogy pihenten tudjanak játszani, örült mindenki mint bolond a faszának
szferi 2010.04.23. 18:14:09
buszozós témához annyit, hogy nyilvánvalóan hatással van a játékosok teljesítményére, de ez van, nem döntő tényező. engem sokkal jobban idegesít yossi meg nem adott gólja, különösen úgy, a benfica elleni idegenbeli meccsünkön is egy faszkalap bíró vert meg minket. ezzel kéne valamit csinálni.
Slice 2010.04.23. 18:43:47
Eléggé hosszúra nyúlt ez a buszozós vita. Mondjuk azt én sem értem, ha a csapatok edzői/játékosai nem hozták szóba ezt a buszozást, a szurkolóknak miért kellett.. Nyilván fárasztóbb volt valamivel buszozni, mint repülővel megtenni azt a távot ötöd annyi idő alatt, de most a vendég csapatok rábasztak, ez van. Nem befolyásolta súlyosan egyik mérkőzés eredményét sem szerintem, azt meg legfeljebb vicc szinten lehet megemlíteni, hogy a most hazai pályán játszó csapatok is majd buszozgassanak. Főleg, hogy ez is csak néhány szurkoló fejében merült fel, az edzők nagyrészt leszarták.
rizla 2010.04.23. 18:48:24
@szferi: talán mert magyarok vagyunk? ezért örülünk ha legalább annyi előnye van a csapatnak, amelyik ezt az országot a BL történelme során mindössze másodikként képviseli? és amelyik csapat így is nulla pontra volt képes? hát.. bocs.
Everred 2010.04.23. 19:03:06
@rizla: mondjuk én sem értem, hogy miért baj az, ha a Lyon elhalasztja a bajnokiját. Ha a francia szövetség és a Lyon aktuális ellenfele is beleegyezik, miért ne? A Bayern is megtehetné, hogy kéri a saját bajnokija halasztását.
rizla 2010.04.23. 19:06:28
@Everred: ?????? az aktuális ellenfél beleegyezett? mármint az aktuális BAJNOKOK LIGÁJA ellenfél? na ugye, ők nem. csak mert ŐKET kéne megkérdezni, nem gondolod? totálisan unfair elhalasztani egy bajnokit a BL-ellenfelekkel szemben.
és hogyne, persze, a bayern is megtehetné, aztán megtenné szép lassan mindenki, és csak gyülekeznének a lejátszatlan bajnokik, amik lassan belelógnának az aktuális válogatott világverseny felkészülésébe.. ne viccelj.
és hogyne, persze, a bayern is megtehetné, aztán megtenné szép lassan mindenki, és csak gyülekeznének a lejátszatlan bajnokik, amik lassan belelógnának az aktuális válogatott világverseny felkészülésébe.. ne viccelj.
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 19:07:34
@Everred:
Meg is tette, de elutasították a kérelmet. Mint ahogy az összes "komolyabb" bajnokságban elutasítanák az ilyesmit.
Én nem érzem ezt olyan hű de nagy igazságtalanságnak, nem fog ezen múlni, de azért nem szimpatikus. Alapból kb. ugyanannyi ideje lett volna mind két csapatnak a pihenésre, tehát nem értem, hogy miért trükközik a Lyon.
Meg is tette, de elutasították a kérelmet. Mint ahogy az összes "komolyabb" bajnokságban elutasítanák az ilyesmit.
Én nem érzem ezt olyan hű de nagy igazságtalanságnak, nem fog ezen múlni, de azért nem szimpatikus. Alapból kb. ugyanannyi ideje lett volna mind két csapatnak a pihenésre, tehát nem értem, hogy miért trükközik a Lyon.
rizla 2010.04.23. 19:10:09
@értelmetlen_nevű: "nem fog ezen múlni" és ha igen? konkrétan egy élcsapattal előfordulhat olyan is, hogy 3 naponta meccsel, és bizonyos sérülések miatt bizonyos kulcsjátékosai folyamatosan a pályán vannak. rengeteget számíthat az a plusz pihenő, ne szórakozzunk már. a lyon egy BL-elődöntős csapat, még csak nem is egy kis szar loki. ha nem ezen fog múlni, akkor MILYEN JOGON HALASZTGATJÁK EL A BAJNOKIKAT? ha nem jelent hátrányt a bajnoki, akkor miért halasztják el??? po-fát-lan-ság.
Everred 2010.04.23. 19:12:41
@rizla: az aktuális világversenyt azt épp leszarom magasról és a klubok is joggal leszarják.
Tiltsa meg akkor az UEFA, utasítsa az LFP-t, fenyegessen kizárással, mittomén. De amíg van rá lehetőség, addig teljesen érthető, hogy a Bajnokok Ligájára akar fókuszálni egy csapat, amelyik most jutott el először az elődöntőbe.
És hát ja, akkor a Debrecen esetében is iszonyú undorítónak kellett volna titulálni ugyanezt, függetlenül attól, hogy magyar csapat.
Tiltsa meg akkor az UEFA, utasítsa az LFP-t, fenyegessen kizárással, mittomén. De amíg van rá lehetőség, addig teljesen érthető, hogy a Bajnokok Ligájára akar fókuszálni egy csapat, amelyik most jutott el először az elődöntőbe.
És hát ja, akkor a Debrecen esetében is iszonyú undorítónak kellett volna titulálni ugyanezt, függetlenül attól, hogy magyar csapat.
Everred 2010.04.23. 19:18:37
@rizla: még annyi, hogy szerintem egyedül a szurkolók panaszkodhatnak, akiknek megvolt a jegyük az adott bajnokira, esetleg az utazást is leszervezték, aztán kezdhetik elölről az életük tervezését. Na, velük kibaszás a halasztósdi.
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 19:19:26
@rizla:
Úgy értettem, hogy konkrétan ez a párharc nem ezen fog múlni. Általában tényleg nagyon nem mindegy, de a sérültjeink (egyelőre) nincsenek, a Gladbach-ot pedig remélhetőleg egy 70%-on pörgő csapattal is megcsapjuk. Az otthoni meccsen simán eldönthettük volna, nem tettük, ezért megint csak nem a Lyon a hibás.
Tényleg pofátlanság, és remélem, hogy nem lesz általános a későbbiekben.
Ezzel együtt úgy érzem, volt idén annyi szerencsénk (Fio/MU ellen), hogy ne legyek felháborodva, mint BM szurkoló.
Úgy értettem, hogy konkrétan ez a párharc nem ezen fog múlni. Általában tényleg nagyon nem mindegy, de a sérültjeink (egyelőre) nincsenek, a Gladbach-ot pedig remélhetőleg egy 70%-on pörgő csapattal is megcsapjuk. Az otthoni meccsen simán eldönthettük volna, nem tettük, ezért megint csak nem a Lyon a hibás.
Tényleg pofátlanság, és remélem, hogy nem lesz általános a későbbiekben.
Ezzel együtt úgy érzem, volt idén annyi szerencsénk (Fio/MU ellen), hogy ne legyek felháborodva, mint BM szurkoló.
OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.04.23. 19:19:48
@Everred: Körülbelül ez a lényeg, nem korrektség kérdése ez elsősorban, hanem az eltérő szövetségi felfogásé. Éltek a lehetőséggel, kész. A Lokit meg idekeverni felesleges, mert csak kettős mérce lesz a vége, ami egyszersmind védhető és védhetetlen.
rizla 2010.04.23. 19:20:22
@Everred: a klubok éppenséggel nem szarják le, ugyanis a világversenyek miatt van jóval sűrűbbre véve a menetrend.
"Tiltsa meg akkor az UEFA, utasítsa az LFP-t, fenyegessen kizárással, mittomén"
pontosan! nagyon jól mondod.
"De amíg van rá lehetőség, addig teljesen érthető, hogy a Bajnokok Ligájára akar fókuszálni egy csapat, amelyik most jutott el először az elődöntőbe."
hát nem is a lyont kell elküldeni a faszba, hanem az uefát. nem ők a pofátlanok, hanem az egész, hogy meg lehet ezt tenni, pofátlanság.
"És hát ja, akkor a Debrecen esetében is iszonyú undorítónak kellett volna titulálni ugyanezt, függetlenül attól, hogy magyar csapat. "
ott is annak titulálnám, ha mondjuk a debrecen nem csak egy nulla pontos csapat lenne így is. mindenesetre a jelenség maga ott is bántó, hogy meg lehet csinálni. de egy BL-elődöntőben már súlyos.
"Tiltsa meg akkor az UEFA, utasítsa az LFP-t, fenyegessen kizárással, mittomén"
pontosan! nagyon jól mondod.
"De amíg van rá lehetőség, addig teljesen érthető, hogy a Bajnokok Ligájára akar fókuszálni egy csapat, amelyik most jutott el először az elődöntőbe."
hát nem is a lyont kell elküldeni a faszba, hanem az uefát. nem ők a pofátlanok, hanem az egész, hogy meg lehet ezt tenni, pofátlanság.
"És hát ja, akkor a Debrecen esetében is iszonyú undorítónak kellett volna titulálni ugyanezt, függetlenül attól, hogy magyar csapat. "
ott is annak titulálnám, ha mondjuk a debrecen nem csak egy nulla pontos csapat lenne így is. mindenesetre a jelenség maga ott is bántó, hogy meg lehet csinálni. de egy BL-elődöntőben már súlyos.
rizla 2010.04.23. 19:25:53
@értelmetlen_nevű: "konkrétan ez a párharc nem ezen fog múlni."
két hasonló erősségű csapat között nagyon könnyen döntő lehet, hogy melyik a frissebb.
"Az otthoni meccsen simán eldönthettük volna, nem tettük, ezért megint csak nem a Lyon a hibás."
utólag már okosabb vagy. inkább úgy mondanám, hogy ÍGY IS nyerhetett volna több góllal a bayern. ettől ez még nem cáfolja azt, hogy nagy előny félretenni a bajnokit.
"Ezzel együtt úgy érzem, volt idén annyi szerencsénk (Fio/MU ellen), hogy ne legyek felháborodva, mint BM szurkoló. "
én kifejezetten antipatikusnak találom a bayernt, sehogysem jönnek ide az érzelmek. teljesen racionális alapon tartom ezt rossz húzásnak. az uefától, hogy engedélyezik.
két hasonló erősségű csapat között nagyon könnyen döntő lehet, hogy melyik a frissebb.
"Az otthoni meccsen simán eldönthettük volna, nem tettük, ezért megint csak nem a Lyon a hibás."
utólag már okosabb vagy. inkább úgy mondanám, hogy ÍGY IS nyerhetett volna több góllal a bayern. ettől ez még nem cáfolja azt, hogy nagy előny félretenni a bajnokit.
"Ezzel együtt úgy érzem, volt idén annyi szerencsénk (Fio/MU ellen), hogy ne legyek felháborodva, mint BM szurkoló. "
én kifejezetten antipatikusnak találom a bayernt, sehogysem jönnek ide az érzelmek. teljesen racionális alapon tartom ezt rossz húzásnak. az uefától, hogy engedélyezik.
rizla 2010.04.23. 19:26:44
@OJ: ha bárki rászólt volna a lokira, azt mondtam volna, hogy igaza van. mármint a BL-mezőnyből.
szferi 2010.04.23. 19:49:32
@rizla: "talán mert magyarok vagyunk? ezért örülünk ha legalább annyi előnye van a csapatnak"
"totálisan unfair elhalasztani egy bajnokit a BL-ellenfelekkel szemben. "
"MILYEN JOGON HALASZTGATJÁK EL A BAJNOKIKAT? ha nem jelent hátrányt a bajnoki, akkor miért halasztják el??? po-fát-lan-ság."
ugye érted...
"totálisan unfair elhalasztani egy bajnokit a BL-ellenfelekkel szemben. "
"MILYEN JOGON HALASZTGATJÁK EL A BAJNOKIKAT? ha nem jelent hátrányt a bajnoki, akkor miért halasztják el??? po-fát-lan-ság."
ugye érted...
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 19:51:37
@rizla:
Tulajdonképpen igazad van, de én nem tudok/akarok objektíven viszonyulni ehhez a témához.
Az a Bayern, amit én megszerettem, illetve amit én szeretnék látni, nem mutogat a bíróra, nem a körülményeket okolja, hanem leszar mindent, és megy előre. Pláne, ha egy FRANCIA csapat az ellenfél (persze most egyenrangú ellenfél, de elég szomorú ez).
Egyébként ha jól tudom, hivatalosan csak van Gaal hisztizett, a klubvezetés nem tulajdonított nagy jelentőséget a halasztásnak (persze ebben lehet némi nagyképűség is).
Azt viszont adom, hogy sportszerűtlen húzás volt.
Tulajdonképpen igazad van, de én nem tudok/akarok objektíven viszonyulni ehhez a témához.
Az a Bayern, amit én megszerettem, illetve amit én szeretnék látni, nem mutogat a bíróra, nem a körülményeket okolja, hanem leszar mindent, és megy előre. Pláne, ha egy FRANCIA csapat az ellenfél (persze most egyenrangú ellenfél, de elég szomorú ez).
Egyébként ha jól tudom, hivatalosan csak van Gaal hisztizett, a klubvezetés nem tulajdonított nagy jelentőséget a halasztásnak (persze ebben lehet némi nagyképűség is).
Azt viszont adom, hogy sportszerűtlen húzás volt.
rizla 2010.04.23. 20:07:17
@szferi: igen.
"ha bárki rászólt volna a lokira, azt mondtam volna, hogy igaza van. mármint a BL-mezőnyből"
érted.
"ha bárki rászólt volna a lokira, azt mondtam volna, hogy igaza van. mármint a BL-mezőnyből"
érted.
szferi 2010.04.23. 20:18:56
@rizla: szerintem meg egy csapat kurvára ne szóljon bele egy idegen szövetség ügyeibe. ha csak minimálisan intelligens, ne is kommentálja.
sh4d0w 2010.04.23. 20:32:05
@avenger13: mennyire sikeres a német futball? Ha jól megnézem az utóbbi idők európai kupáit, nem túl gyakori a német győzelem. Most kivételesen két kupában is a végső vél közelébe jutottak, de ne legyen kétséged afelől, hogy Európában sokkal jobb csapatok vannak a Bayernnél, a Hamburgnál, a Schalkénél, vagy a Wolfsburgnál. A tavalyi német bajnokot az EL-ből ütötte ki egy tökéletesen közepes angol csapat és a HSV sem tett sokat azért, hogy eldöntse a továbbjutás kérdését.
A Bayern - szerintem - rohadt nagy mázlival jutott túl a MU-n, egy megpattanó szabihoz nem kell futballtudás. Ha az a gól nincs, a bajorok reggelig sem rúgtak volna gólt.
Évente körülbelül 3x látok német futballt, de statisztikailag elég alacsony a valószínűsége, hogy pont mindig szar meccset fogok ki. (Ne ess kétségbe, a holland fociról hasonlóan elítélő véleményem van :D)
A Bayern - szerintem - rohadt nagy mázlival jutott túl a MU-n, egy megpattanó szabihoz nem kell futballtudás. Ha az a gól nincs, a bajorok reggelig sem rúgtak volna gólt.
Évente körülbelül 3x látok német futballt, de statisztikailag elég alacsony a valószínűsége, hogy pont mindig szar meccset fogok ki. (Ne ess kétségbe, a holland fociról hasonlóan elítélő véleményem van :D)
_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.23. 20:45:49
@sh4d0w: a hollandról nekem is, de én idén már kaptam el kurva jó bundimeccset is. a hamburg-schalke egészen parádés volt pl
rizla 2010.04.23. 20:54:23
@szferi: nem az idegen szövetség ügyeibe, pusztán ha szóvátették volna, hogy nem fair, hogy bizonyos csapatok elhalaszthatják, mások nem. tehát azt mondod, hogy az uefa ne szóljon bele bele. hát szerintem meg de, egyszerűen csak ne lehessen elhalasztani BL-meccs előtti bajnokit A BL MIATT.
rizla 2010.04.23. 20:56:01
@sh4d0w: "A Bayern - szerintem - rohadt nagy mázlival jutott túl a MU-n, egy megpattanó szabihoz nem kell futballtudás. Ha az a gól nincs, a bajorok reggelig sem rúgtak volna gólt."
azért azt tegyük hozzá, hogy a bayern mindenben jobb volt otthon, mint az MU, akik nem csináltak semmit egy félideig. úgyhogy az, hogy az egyik gól konkrétan mák, olyan sokat nem számít.
azért azt tegyük hozzá, hogy a bayern mindenben jobb volt otthon, mint az MU, akik nem csináltak semmit egy félideig. úgyhogy az, hogy az egyik gól konkrétan mák, olyan sokat nem számít.
rizla 2010.04.23. 21:02:18
@sh4d0w: beszakértek: "Évente körülbelül 3x látok német futballt, de statisztikailag elég alacsony a valószínűsége, hogy pont mindig szar meccset fogok ki."
ha jól számolom, évi 324 meccsből látsz hármat. pont, hogy statisztikailag ennél nehezen lehetne magasabb a valószínűsége, hogy mindig szar meccset fogsz ki (értelemszerűen ha egyet vagy kettőt látnál egy idényben).
fölösleges és arcbamászó okoskodás off.
ha jól számolom, évi 324 meccsből látsz hármat. pont, hogy statisztikailag ennél nehezen lehetne magasabb a valószínűsége, hogy mindig szar meccset fogsz ki (értelemszerűen ha egyet vagy kettőt látnál egy idényben).
fölösleges és arcbamászó okoskodás off.
Everred 2010.04.23. 21:12:49
@rizla: idegenben meg mindenben rosszabbak voltak, a bíró befolyásolását leszámítva.
mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.23. 21:23:06
@értelmetlen_nevű: tegyük hozzá sebtiben, a bayern nem kétszáz évvel szerette volna elhalasztatni a bajnokiját, hanem az adott fordulón belül szeretett volna másik napon játszani. mikor a dfb ezt meghallotta, ide-oda gurultak a nevetéstől, hogy ez nem a nyivákolás helye, akkor játszotok, amikor mi mondjuk, ha nem vagytok a 48 órás pihin belül.
nyilván nem jó a loki példája, meg papíron a francia szövetség a felelős, de egy alternatív valóságot szívesen visszapörgetnék, micsoda égszakadás-földindulás lett volna (itt is), ha fordítva, a másik csapat lépi meg ezt. biztos mindenki a vállát vonogatná, hogy a hülye dfb...
nyilván nem jó a loki példája, meg papíron a francia szövetség a felelős, de egy alternatív valóságot szívesen visszapörgetnék, micsoda égszakadás-földindulás lett volna (itt is), ha fordítva, a másik csapat lépi meg ezt. biztos mindenki a vállát vonogatná, hogy a hülye dfb...
Everred 2010.04.23. 21:29:57
@mocsing: én most jobban utállak benneteket, mint azt valaha el tudtam volna képzelni, de megesküszöm mindenre, ami szent, hogy leszartam volna, ha halaszt a Bayern.
értelmetlen_nevű 2010.04.23. 21:33:29
@Everred:
Lehet, hogy te így vagy vele, de egy szaros buszos út is lecsapta a biztosítékot egyeseknél. Azért nagyon durva flame lenne itt, ha az Inter vagy a Barcelona halasztja el a meccsét.
Lehet, hogy te így vagy vele, de egy szaros buszos út is lecsapta a biztosítékot egyeseknél. Azért nagyon durva flame lenne itt, ha az Inter vagy a Barcelona halasztja el a meccsét.
rizla 2010.04.23. 21:35:09
@Everred: úgy emlékszem, hogy a legtöbb MU-drukker elismerte da silva kiállításának a jogosságát. a két bayern gól ugye szép volt.
az van, hogy ha szerencsés is volt a bayern (végig azok a BL-ben, ez igaz, kár, hogy pont a döntőre fog elfogyni), a legnagyobb szerencséje azzal volt, hogy az MU ennyire lúzer volt. 1-0ról meg 3-0ról elbukni egy továbbjutást? no comment.
az van, hogy ha szerencsés is volt a bayern (végig azok a BL-ben, ez igaz, kár, hogy pont a döntőre fog elfogyni), a legnagyobb szerencséje azzal volt, hogy az MU ennyire lúzer volt. 1-0ról meg 3-0ról elbukni egy továbbjutást? no comment.
sh4d0w 2010.04.23. 21:40:14
@rizla: minden szezonban pont azt a 3-at fogom ki, ami szar, egyébként meg tökjó a német futball?
sh4d0w 2010.04.23. 21:41:59
@_benito: állítólag a holland sem olyan rossz, de a múltkor sikerült elkapni a PSV-Feyenoord meccset... hát az még nb1-ben is tré lett volna.
Everred 2010.04.23. 21:44:52
@rizla: hát, én a mai napig súlyos bírói következetlenségnek tartom. Egyrészt annak fényében, hogy a Bayern részéről milyen belépőket nem torolt meg lappal a bíró, másrészt arra gondolva, hogy Rafi úgy kapta az első sárgáját, hogy kurvára felrúgták, a partjelző orra előtt, de mehetett tovább. Ja, és Ribéry nem kapott sárgát, amikor ellökte Rafaelt végül, pedig kijárt volna neki.
Magunkat hibáztathatjuk az Olic-gól miatt, ja. Az ritka gyík gól volt, ilyet nem lehet kapni egy BL-negyeddöntőben. Ettől függetlenül azt, hogy rohadt nagy mákkal ment tovább a Bayern, nehéz tagadni. Még akkor is, ha tényleg jobbak voltak az első meccsen. Meg akkor is, ha ez a mostani Manchester United egy BL-negyeddöntős erősségű csapat, nem több.
Magunkat hibáztathatjuk az Olic-gól miatt, ja. Az ritka gyík gól volt, ilyet nem lehet kapni egy BL-negyeddöntőben. Ettől függetlenül azt, hogy rohadt nagy mákkal ment tovább a Bayern, nehéz tagadni. Még akkor is, ha tényleg jobbak voltak az első meccsen. Meg akkor is, ha ez a mostani Manchester United egy BL-negyeddöntős erősségű csapat, nem több.
Everred 2010.04.23. 21:51:25
@zsakfos : de az milyen már, hogy a listavezető Twente gólkülönbsége 45-tel rosszabb a második helyezetténél... hihetetlen stat szerintem.
rizla 2010.04.23. 22:02:32
@sh4d0w: nem feltétlenül, de ettől még nem igaz, amit írtál. amúgy simán lehet, hogy igen, pont a szarabbakat fogod ki. szerinted 3 meccs reprezentatív? egyébként meg a focimeccsek jó része uncsi szar, ha nem szurkolsz valamelyik csapatnak.
rizla 2010.04.23. 22:03:42
@sh4d0w: ja te most a futball színvonaláról beszélsz? hát aki pl az angolhoz szokott, annak néha a spanyol is nézhetetlen tud lenni sok szempontból, amit meg is értek. wenger pl egyszerűen azt mondta a madrid almeriáról, hogy "unwatchable".
zsakfos 2010.04.23. 22:19:44
@Everred:
Más stílusú focit játszanak. A Twente 26 győzelméből kb 16ot nyert egy góllal 1-0-ra vagy 2-1-re.
Az Ajaxnál követelmény a támadófoci: volt olyan meccs idén, hogy 4-0-ra vezettek a félidőben, a 2.-ban leáltak és 20 perc után már fügyült a közönség:) aztán rúgtak még kettőt.
Más stílusú focit játszanak. A Twente 26 győzelméből kb 16ot nyert egy góllal 1-0-ra vagy 2-1-re.
Az Ajaxnál követelmény a támadófoci: volt olyan meccs idén, hogy 4-0-ra vezettek a félidőben, a 2.-ban leáltak és 20 perc után már fügyült a közönség:) aztán rúgtak még kettőt.
SamS 2010.04.23. 22:38:33
@Csöncsön: "Azzal, hogy népcsoportokat megbélyegzel (náci-e vagy?), nem tudok mit kezdeni. Talán majd kinövöd. "
Te nem így teszel az angolokkal, angol bajnoksággal, az angol foci kedvelőivel, a Manchester Uniteddel, a Manchester United szurkolóival és az őt támogató kommentelőivel? Rendszeresen kollektíven szidod a fent említetteket, anélkül h bármilyen különbséget tennél X meg Y között.
Te nem így teszel az angolokkal, angol bajnoksággal, az angol foci kedvelőivel, a Manchester Uniteddel, a Manchester United szurkolóival és az őt támogató kommentelőivel? Rendszeresen kollektíven szidod a fent említetteket, anélkül h bármilyen különbséget tennél X meg Y között.
Everred 2010.04.23. 22:42:27
@zsakfos : azt elhiszem, hogy a Twenténél leszarják a gólkülönbséget, nem hiszem, hogy van élő szurkolójuk, aki emlékszik a legutóbbi bajnoki címre :-)
Csak szerintem a gólkülönbség is azt mutatja, hogy egyértelműen erősebb az Ajax kerete, épp ezért még inkább elismerésre méltó, hogy az Angliában teljesen nevetségessé vált Steve McClaren mekkora munkát végzett ott. Kár volt neki elvállalni az angol válogatottat anno, anélkül nagyon impresszív lenne a CV-je, elvégre a Middlesbrough-val sem kis dolgokat ért el.
Csak szerintem a gólkülönbség is azt mutatja, hogy egyértelműen erősebb az Ajax kerete, épp ezért még inkább elismerésre méltó, hogy az Angliában teljesen nevetségessé vált Steve McClaren mekkora munkát végzett ott. Kár volt neki elvállalni az angol válogatottat anno, anélkül nagyon impresszív lenne a CV-je, elvégre a Middlesbrough-val sem kis dolgokat ért el.
rizla 2010.04.23. 22:50:44
@sh4d0w: értsd már. a meccsek pontosan egy száznyolcad részét látod. szerinted ennyi alapján tényleg eldönthető egy bajnokságról, hogy szar meccsek vannak benne?
rizla 2010.04.23. 22:51:33
@sh4d0w: bocs, hülye vagyok, erre már reagáltam, azt hittem az azóta írt kommentjeimre írtad, explorer hozta a formáját.
zsakfos 2010.04.23. 22:54:01
@Everred:
Ajax az őszt szúrta el, és hiába nyerték meg az elmúlt 14 meccset 46-2-es gólkülönbséggel, a Twente ha nehezen is, de hozta a meccseit, bár az utolsó meccsük Bredában lesz és ott nem nyert egyik nagycsapat sem, úgyhogy még az uccsó fordulóban is változhat az állás. Ami engem kicsit meglepett, hogy a PSV milyen szar lett tavaszra.
Ajax az őszt szúrta el, és hiába nyerték meg az elmúlt 14 meccset 46-2-es gólkülönbséggel, a Twente ha nehezen is, de hozta a meccseit, bár az utolsó meccsük Bredában lesz és ott nem nyert egyik nagycsapat sem, úgyhogy még az uccsó fordulóban is változhat az állás. Ami engem kicsit meglepett, hogy a PSV milyen szar lett tavaszra.
Everred 2010.04.23. 23:46:10
@zsakfos : engem inkább az lepett meg a PSV kapcsán, hogy sokáig nagyon jók és veretlenek voltak. Szerintem a mostani teljesítményük reálisabb, kiábrándítóan szürke az a keret, Rutten meg korántsem egy mágus.
rizla 2010.04.24. 01:22:47
@mocsing: ehhez ezt tudom hozzáfűzni a barca kapcsán
“We would like to have four days break after Inter but they never give us that,” he said. “I think that there is a rule that states that any one team can only play ten games so late at night, but we have already played 12 or 13.”
“We would like to have four days break after Inter but they never give us that,” he said. “I think that there is a rule that states that any one team can only play ten games so late at night, but we have already played 12 or 13.”
váév építők (törölt) 2010.04.24. 06:49:06
miért ne halaszthatna el egy csapat egy bajnokit vagy kupameccset egy bl meccs előtt? szerintem ez abszolut nem sportszerűtlen. semmi köze az ellenfélnek hozzá, hogy a másik mennyit pihen. ami sportszerűtlen azaz állandó nyávogás az ellenfél különböző előnyeiről...
zsakfos 2010.04.24. 08:52:45
@Everred:
Rutten és a vezetőség baltázott el nagyon valamit Eindhovenben.
Lazovic márciusi eladása hatalmas baromság volt.
A Rutten által kitalált védekező kp. nélküli 3 kreatív ember( Afellay, Engelaar, Bakkal) +2 szélső alkotta középpályát az ellenfél kiismerte és sokszor átrohantak rajtuk, plusz nem tudtak labdát szerezni,Afellay egy kreatív támadó kp. ez a hülye Rutten meg hátravitte egy sorral, meg is látszott mind a csapat mind Afellay teljesítményén. A bajnokság végén meg hiába rakta vissza Simonst a kezdőbe. egy: nem találta a belga a ritmust, kettő: mindig is egy bűngyenge játékos volt, megfejelve:
-a codálatos mexikói középső védő párossal ( Salcido-Rodriguez). Sikerült a nagyon tehetséges Marcellist elkótyavetyélnie, el is megy nyáron sztem.
- és a 15 helyzet kell, hogy gólt rúgjak Toivonennel.
Kérdés kit tudnak megtartani, mert jövőre nem lesz BL...és olyan is régen volt, hogy 2 egymást követő évben sem nyertek se bajnokságot, se kupát. Mindenesetre kezdhetnék Rutten kirúgásával.
Rutten és a vezetőség baltázott el nagyon valamit Eindhovenben.
Lazovic márciusi eladása hatalmas baromság volt.
A Rutten által kitalált védekező kp. nélküli 3 kreatív ember( Afellay, Engelaar, Bakkal) +2 szélső alkotta középpályát az ellenfél kiismerte és sokszor átrohantak rajtuk, plusz nem tudtak labdát szerezni,Afellay egy kreatív támadó kp. ez a hülye Rutten meg hátravitte egy sorral, meg is látszott mind a csapat mind Afellay teljesítményén. A bajnokság végén meg hiába rakta vissza Simonst a kezdőbe. egy: nem találta a belga a ritmust, kettő: mindig is egy bűngyenge játékos volt, megfejelve:
-a codálatos mexikói középső védő párossal ( Salcido-Rodriguez). Sikerült a nagyon tehetséges Marcellist elkótyavetyélnie, el is megy nyáron sztem.
- és a 15 helyzet kell, hogy gólt rúgjak Toivonennel.
Kérdés kit tudnak megtartani, mert jövőre nem lesz BL...és olyan is régen volt, hogy 2 egymást követő évben sem nyertek se bajnokságot, se kupát. Mindenesetre kezdhetnék Rutten kirúgásával.
sh4d0w 2010.04.24. 13:29:39
@rizla: én inkább az olaszhoz szoktam, de szoktam nézni időnként a Barcelona, a Sevilla, a Valencia és a Villareal meccseit is spanyolból, illetve Angliában a két nekem szimpi csapat a MU és a Pool. Külön pech, hogy mostanság hiába nézek Milan-meccset, vagy az említetteket, alig kapok el jó meccset.
Sajna mindez nem változtat nálam a tipikus erőfocit képviselő bajnokságok megítélését illetően. Abban persze igazad van, hogy nem reprezentatív az általam látott német és holland minta, de hogy mindig szar meccset lássak...
Sajna mindez nem változtat nálam a tipikus erőfocit képviselő bajnokságok megítélését illetően. Abban persze igazad van, hogy nem reprezentatív az általam látott német és holland minta, de hogy mindig szar meccset lássak...
avenger13 2010.04.24. 23:51:36
@sh4d0w: lesd meg az utóbbi évek eb és vb eredményeit. nem is tudom, hogy írhattam le ekkora hülyeséget a német foci sikereiről. a hamburg pl. tavaly is elődöntőt játszott a werderrel. az olasz foci sem túl sikeres mostanság. a szar németek épp most fogják előzni őket, ugyanis az olaszoknak utoljára 2006/2007-ben sikerült több pontot szerezniük. 3 meccsből következtetést levonni meg igen érdekes. biztos vannak jobb csapatok mondjuk a wolfsburgnál, de ha megnéznéd egy meccsüket látnád, hogy a nevetséges sztereotípiák, amiket itt hangoztattál az ötlettelen játékról, rájuk sem illenek.
Utolsó kommentek