Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Gera Zoli gólpatt adott

2010.04.09. 01:34 heinrich

Gera Zoli megint gólpasszt adott, élete legjobb szezonját futja, ez ám a muníció, ismét el lehet ereszteni pár jobbost, azt sem baj, ha néha övön alul csúszik. A kialakult helyzet a józan gondolkodás követelményeinek meg nem felelő,  avagy illogikus, ez pedig sosem volt a profizmus sajátja – és akkor még nem is rántottuk elő a címeres mez, a sportemberi nagyság vagy az erkölcs szavakat. Hinnem kell, hogy legalább a válogatottunk nem viseli magán azokat a jegyeket, melyek velejéig átjárják a magyar labdarúgást. Ha tanultunk valamit az elmúlt harminc-negyven futball-évünkből, akkor az az, hogy a játékos-uralom és a széthúzás csak egyre lejjebb vezet.

Nyilvánvaló, több ember sorozatos hibája vezetett a szakadáshoz, ugyanakkor nem tudok elég jó okot elképzelni, mely igazolná, hogy Gera Zoltán végül otthagyta a válogatottat. Komoly szövetségi kapitány ilyenkor nem tehet mást, mint amit Erwin Koeman tett. A patt adott. Egy komoly szövetségi kapitány nem visszakozhat, egy komoly szövetségnek pedig ki kell állnia a kapitány mellett. Maradt az, hogy Zoli elismeri tévedését, és mivel ő ment el, ő is jön vissza. Minden más megoldás komolytalan.

Nincs kétségem afelől, hogy az Újszövetség új szövetség majd lendületes suhintással átmetszi ezt a mi kis gordiuszi-csomónk, de ez az egész már megint marha rossz irányba mutat.

97 komment

Címkék: h magyar válogatott több mint foci

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr541906237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.09. 01:51:14

Miért mutat rossz irányba? Ősszel úgyis új szövetség és új kapitány lesz, akkor pedig Zolinak sem lesz gondja. Megoldódik ez magától.

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 01:58:37

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Akkor is tartozik egy bocsánatkéréssel. Ha a kapitány felé nem is, de a szurkolók felé mindenképpen. Sajnálom egyébként nagyon Gerát, sokkal többre lett volna hivatott.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.09. 02:54:47

@értelmetlen_nevű: A szurkolóknak szerintem nem, annyira nem tudjuk hogy mi van a háttérben, ezért nem is mondanám hogy ki kérjen bocsánatot és kitől.
Az nyilvánvaló, hogy csendesen meg fog ez oldódni, csak attól félek, hogy Zoli megint azt a borzasztó játékát hozza majd a válogatottban, amit az utóbbi években, hiába megy neki most remekül Angliában, ne legyen igazam, mert nagyon kedvelem, nem csak azért mert pécsi. :)
Másrészt én nem sajnálom, lehet hogy több lenne most benne, ha az alapozás legfontosabb éveit nem azzal tölti amivel, de örüljünk annak, amit elért és azért mekkora hihetetlen nagy siker lenne, ha egy EL kupát csókolgathatna hazánkfia?

Budlofsky 2010.04.09. 02:58:40

Teljes mértékben egyetértek, itt most Gerának kell(ene) lépnie, ha szeretne még válogatott lenni, nem pedig kivárnia amíg mondjuk kirúgják Koemant.
Egyébként tud valaki legalább három olyan válogatott tétmeccset mondani, ahol Gera jól játszott és nem egy San Marino szintű csapat volt az ellenfél?

CaBeL 2010.04.09. 03:09:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: te teljesen el vagy tévedve. gerának kell lépnie és kész. akármi is történt. azért nem hiszem, hogy koeman leverte uno-ban 2 plusznégyes kártyával gerát, ráadásul utána még pirosat is kért, pedig csak zöldje volt szegény zoltánnak, hogy a hollandot lehessen ezért hibáztatni... nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát. egy kibaszott játékos tegye már ki a szívét-lelkét a címeres mezért, ne pedig feltételek szabjon, meg leléceljen. elmehet akkor a picsába. vannak elvek. szerintem.

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 03:22:15

@CaBeL: nagyjából egyetértek. Sajnos Gera nem egy erős jellem, persze a válogatottnak nagy szüksége lenne rá. Azért az óriási szégyen lesz, ha anélkül visszaveszik a válogatottba, hogy valami minimális bocsánatkérés megtörténne.

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 03:24:50

@Budlofsky: tud valaki BÁRKIT mondani, aki legalább három válogatott tétmeccsen jól játszott?

oké, Juhász.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.09. 04:08:51

@CaBeL: Mivel te szintén nem tudod mi történt, ezért ne mondj véleményt, emlékezz Várhidi és Huszti esetére, akkor ő volt messze a legjobb formában lévő focista, nehogy már egy kapitánynak olyant terve legyen, amibe az akkori legjobb focista nem fér bele, akkor Husztival értettem egyet. Most nem tudom mi a helyzet Gerával, felőlem bocsánatot is kérhet, arra céloztam, hogy édes mindegy, tetszik vagy nem tetszik neked, mert nem ezen fog múlni. Ez a realitás és ezen belül teljesen mellékes, hogy nekem személy szerint tetszik-e vagy sem.

@értelmetlen_nevű: Gera nem egy erős jellem? Na nem már. Nem tudnék nála stabilabb embert mondani a válogatottban. Az más kérdés, hogy a válogatottbeli formája - sajnos - nem hiányzik.

Hartog 2010.04.09. 05:53:21

Azért azt kijelenthetjük, hogy Zozi nem okos. Ellenben az utóbbi idők magyar szövkapjai sem, mert sosem a helyén játszatták. Az a poszt való neki, amit most a Fulhamben rendszeresen megkap: visszavont center (trequartista? fantasista? "in the hole"?) az egyszem csatár mögött. Más kérdés, hogy nincs egy Zamoránk, akit elé lehetne tenni, de tény, hogy nálunk valamiért mindig a széleken erőltették a srácot. Ha végre lenne neki való taktikánk, neki is jobban menne a válogatottban. Ha már végre visszakerülne, persze

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 06:50:23

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Most hadd ne írjam ide, hogy ki rángatja zsinóron. A róla szóló magyar Wikipedia oldal nagyon tanulságos :(

montipájton 2010.04.09. 07:38:02

Ejnye, Hinrich, hát hogy lesz ebből Szöllősi Díj...? )))

váév építők (törölt) 2010.04.09. 07:50:54

aki azért megsértődik, hogy nem rakják be a válogatott csapatba, az nem kell.
máskor meg másért fog megsértődni....

MSammer6 2010.04.09. 08:07:01

Szerintem Gerának kell lépnie. Azok után, amit a svédek ellen csinált az utsó percben, nekem annyira nem hiányzott a dán meccsről. Huszti esete kicsit más volt, merthátugye Várhidi barátunk azért nem egy görög jellem, lásd a legutóbbi "sportszerű" meccsvégi nyilatkozatát...
Nem kell senkinek se könyörögni, aki nem akar válogatott lenni, az ne legyen, ha Gera nem játszaná a sértődött picsát szerintem megkapná újra a lehetőséget, de ehhez neki kell lépnie először.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.09. 08:35:44

Pontosan.

Amit Gera a válogatottal tett, az minden körülmények között menthetetlen.

montipájton 2010.04.09. 08:36:14

Mind szarul látjátok. a jó nézőpont (hétfőtől egyszersmind hivatalos is...)) ) a következő (by Sz. Gy.): ez a Jöttment Holland Senkiházi, aki különben is egycsatárralálltfelasvédekellen, nem jó helyen játszatta, folyamatosan megalázta, lehetetlenné tette Zolit, akinek nem volt más választása. Ez a J.M.S. már tudhatná, hogy számára a jövő befejeződött. Addig is számoljunk együtt vissza, míg a magyar válogatott újra magyar lesz és Gera Zoli régi fényében visszatér. Tíz, kilenc...

)))

montipájton 2010.04.09. 08:38:25

@Csöncsön: Most fogsz örökbe fogadni, de nem baj, akkor is leírom, hogy a Gera mellett azzal érvelők, hogy Koeman fogalmatlan és emiatt érthető a Zoli lépése, megnézhetnék a történetet a Messi-Maradona-argentin válogatott viszonylatban, aztán elgondolkodhatnának.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.09. 08:44:58

@montipájton:

Örökbe fogadtalak. :-)

Ha van ember a földgolyón, akit TÉNYLEG szívat a kapitánya, az Messi. Mégis, egyszerűen elképzelhetetlen, hogy akár csak hasonlót is tegyen a társaival, az országával, mint Gera.

zsakfos 2010.04.09. 09:12:25

Egyébként Gera is elismeri, hogy neki kell lépnie:
" Én mondtam le a válogatottságot, tehát nekem kell újra jelentkeznem, s még akkor sem biztos, hogy a mindenkori szövetségi kapitánynak kellek. "

hetivalasz.hu/itthon/gera-zoltan-a-hit-gyulekezeterol-annyi-rosszat-tettem-amit-mas-egesz-eleteben-nem-tesz-28336

valogatos 2010.04.09. 09:19:43

@Csöncsön: fene tudja, hogy egy 30 éves Messi mit tenne, ha csupa fogalmatlan közt kellene játszani(hosszú évek óta), totál más poszton és mégis mindenki csak tőle várná a csodát...

Magyarvagyok_Nemturista 2010.04.09. 09:29:32

Hát itt már mindenki mindent elmondott. Én leginkább azokkal értek egyet akik szerint először Gerának kellene bocsánatot kérnie. A címeres meznél ugyanis nincsen fontosabb, a szövetségi kapitány szava - legyen az bárki - pedig szent! Csak így lehet valamit elérni. A sport sajnos nem a demokráciáról szól!!!

Circus 2010.04.09. 09:38:08

Ha már Messi szóba került...
Ugyebár, én sem értek a focihoz, meg nem akarnék/nák senkit megbántani a párhuzammal, de mondjuk ahelyett, hogy folyton beleerőltetnék valami számára nem túlzottan nyerő szerepbe, nem lehetne Gerát kb úgy játszatni, mint Messit? Az összes taktikai tanács az lenne, hogy menj a pályára, és JÁTSSZ!

Az eredményesség rovására nem nagyon mehet, és ha van egy felépített, stabil védekezésünk (üssük a hollandot, rendben, de akkor sem gyalázott már minket le senki, mióta ő itt van - na jó, Belgium, de az ugye NEM tétmeccs volt!!!), akkor egy két kreatív ember eljátszogathatna elöl, annyi akad... Amúgy Gera elé Rudolfot berakni, pl., vagy kipróbálni Németh-et, Sanyink esetleg, ha jó formában van (hehe, ez így mekkora áthallás - lenne, de direkt volt :o) )... Mondom, bukni, nem nagyon tudom, hogy lehetne, legfeljebb bejön...

Szidni lehet Zolit a döntése, illetve a játéka miatt, de a foci a vérében van, ezt nem lehet elvitatni.

KELL a válogatottba.
Zoli, kérj bocsánatot, gyere vissza, ezzel sokkal nagyobbat nőnél mindenki szemében!

értelmetlen_nevű 2010.04.09. 09:39:25

@Circus: :))) Németh Sanyit a válogatottba!

Shikaka 2010.04.09. 09:39:56

A cikk minden szavával egyetértek.

Akármi is történt, akár jogos, akár nem, megvárhatta volna a meccs végét.

Stoney Hill Billy 2010.04.09. 09:40:26

Valahogy úgy érzem, a Zoli mostani szárnyalásában benne van, hogy a válogatott terhe lekerült a válláról.

mickeyknox 2010.04.09. 09:47:50

a cikk jó, télleg gerának kellene lépni, ha még akar válogatott lenni, a válogatottnak annyira nem hiányzik, ritkán játszott jól.
lehet az edző hibája is, rossz helyen játszatták, meg nem úgy, ahogy ő szerette volna. ilyenkor a játékos vagy beletőrődik, és ott próbál jó lenne, ahova az (esetlegesen hülye) edzője rakta, vagy veszi a kalapját, és elmegy.
de könyörögni neki hogy visszajöjjön: böszmeség!!! :)

az meg, hogy mennyire erős jellem, a fene tudja, de én az efféle csodálatos megtérésektől (no offense!!) erősen irtózók.

medco 2010.04.09. 09:53:58

@Budlofsky: Például az olaszok ellen óriásit játszott. Igaz, hogy nem volt tétmeccs. A többi meccsen is az átlagnál jobb volt mindíg. Sajnos, kicsit hangulatember. Fontos neki a bizalom, és egy-két jó húzás. Középső középpályásként a legjobb.

balu11 2010.04.09. 09:54:57

egyetértek a poszttal

azzal nem, hogy amit Gera tett, az megbocsáthatatlan, és hogy a szurkolóktól elnézést kellene kérnie

pontosan azért, mert nem tudjuk pontosan, mi történt, csak annyit, hogy Gera biztosan sáros valamennyire, és valószínűleg Koeman sem ártatlan

a lényeg, viszont, hogy a kapitány és a szövetség hitelét ásná alá, ha ők lépnének először - viszont ha új kapitány lesz, akkor az új szitu, mert az alapellentét valamennyire személyes jellegű (ld. Bodor Portugáliában enyhébb büntit kapott), így új kapitánnyal sztem minden további nélkül mehet a "tabula rázás" (copyright: Verebes, a mágus)

az igazi gáz az lenne, ha maradna Koeman, de az új szövetség rá akarná szorítani, hogy "pitizzen" Gerának - remélem, akkor a holland inkább venné kalapját, nem lenne ebben partner (viszont a szövetség így is jól járna, hozhat új embert...)

szóval b_sszameg az új szövetség a fűnyíróját!

(azon gondolkodtam lehet-e ezen a blogon olyan posztot írni, hogy ne kerüljön elő Messi... üzenem a szimpatizánsoknak, hogy ha számít az is, hogy a nem-imádók mit gondolnak kedvencükről, akkor a "csapból folyatás" kontraproduktív)

Lenny 2010.04.09. 09:59:51

Miért sajnálod Gerát?
Többet elért, mint a hazai igazolt focisták 99.99%-a.
Ritkán játszott jól...de talán egy-kettőnél még mindig jobb...Torghelle??? huh...antifocista.

medco 2010.04.09. 10:05:09

Szerintem máshogy kellene nézni az egészet. Mattheus kiemelte, megtette csk-nak, és Zoli ettől szárnyalt. Koeman nem bízott benne igazán, Zoli pedig zokszó nélkül teljesítette a taktikai utasításait. A Bodnárt visszavették, pedig halálosan gázolt. Őt pedig egy pár perces késés miatt még a cserepadról is elzavarták. Erre gondolta ő, hogy nem erőlteti Koemannal, hanem próbál érvényesülni a Fulhammal. Önként lemondott a válogatottságról. Miért kéne bocsánatot kérnie?

Mr.AT 2010.04.09. 10:05:53

Teljes mértékben egyetértek heinrich-el és a posztban foglaltakkal.

Az persze nem lep meg, hogy a következmények nélküli tettek hazájában ennyien támadják emiatt Koemant.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.09. 10:08:44

@medco: elég morbid ötlet bodnár balesetét és gera dolgait egy kalap alá venni, vagy bármilyen módon összehasonlítani

JESTER 2010.04.09. 10:10:52

Öröm olvasni ezt a sok értelmes hozzászólást komolyan. Az nb1.hu-n meg a hasonló színvonaltalan helyeken megy a "koemantakaroggy" 3 "szotyiakirájj" jellegű, építő kommentek özöne, itt végre a többség jól látja a helyzetet.
Szotyi nem egy agykirály, súgói is rendre rosszak, ő meg butaságokat csinál, elég sokszor (WBAnál punnyadás, válogatott elhagyása stb).
Úgyhogy a javaslatom: 4 kör békaügetés a Fulham pálya körül, majd laposkúszásban irány Groningen én bocsánatkérés Koemantól, aztán jöhetnek a VB selejtezők.

Nyilván ez persze csak álom...ősszel Tésztás Gyurival vagy Lotharral a padon (esetleg Egervárival) és Szotyival a kezdőben várjuk Finnországot és megy minden továbba régi mederben nagy ász magyar edzőkkel nagy ász vereségekkel.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.04.09. 10:17:51

a faxom ebbe az allando messizesbe, nyilvan cambiassot cseppet sem szivatja a ven drogos, biztos fincsi erzes lehet, hogy a posztodon a vilag egyik legjobbja vagy evek ota, a szov.kap. meg csak azert sem szamit rad, hogy megmutassa, hogy neki sajat elkepzelesei vannak.

de nyilvan a hobbitistenetek az aldozat itt is.

geranak meg ha van esze, akkor elfocizgat 2-3 evet meg angliaban es nagyivben tojik a valogatottra. kijutni ugy se fog veluk sehova, bohockodni meg tok felesleges. ott vannak az allitolagosan szupertehetseges fiatalok, jatsszanak, bizonyitsanak, ha tudnak

limonade joe 2010.04.09. 10:34:04

Az a baj, hogy nem ismered a szakítás részleteit, különben nem írnád ezeket. 1. Amikor bejelentette, hogy elmegy, érdekes módon abban a pillanatban ingzsebből előhúzták a repjegyet. Valamit tudtak már, amit akkor még Gera sem. 2. Ezek után még ott az edzőtáborban bocsánatot kért Gera, és mondta, hogy maradna. Elküldték. ( A Kisteleki-Koeman korszakot ismerve ezen nincs is csodálni való.) Akkor most kinek kéne lépnie?

vidi-master 2010.04.09. 10:39:41

maradjunk annyiban, hogy egyikünk sem tudja mi az igazi oka annak, hogy Gera azt mondta: elég!

a magyar válogatottnak és a magyar labdarúgó-társadalomnak szüksége van Gerára.

véleményem szerint Koemannak az a szerencséje, hogy Gera nem sárdobáló típus, mert kiteregethette volna a szennyest.

ja és akik megkérdőjelezik a jó meccseit a válogatottban, itt van néhány:

2002. 10. 16. Magyarország - San Marino 3-0
2003. 06. 07. Magyarország - Lettország 3-1
2004. 02. 19. Magyarország - Lettország 2-1
2004. 06. 06. Németország - Magyarország 0-2
2004. 08. 18. Skócia - Magyarország 0-3
2004. 09. 08. Magyarország - Izland 3-2
2004. 11. 17. Málta - Magyarország 0-2
2005. 06. 04. Izland - Magyarország 2-3
2006. 08. 16. Ausztria - Magyarország 1-2
2006. 09. 06. Bosznia - Hercegovina - Magyarország 1-3
2007. 08. 22. Magyarország - Olaszország 3-1
2007. 09 .08. Magyarország - Bosznia - Hercegovina 1-0

The Paramour 2010.04.09. 10:53:23

@vidi-master: Egy jól játszó Gerára nagy szüksége lenne a válogatottnak. De ebből a felsorolásból is látszik, hogy Zoli két és fél éve nem csinál semmit a válogatottban, miközben a klubjaiban meg jól ment/megy neki. Jöjjön vissza, de csak ha 100%-ot tud nyújtani!!

danesdzsu2 2010.04.09. 11:07:52

@mickeyknox: "az meg, hogy mennyire erős jellem, a fene tudja, de én az efféle csodálatos megtérésektől (no offense!!) erősen irtózók."

Ezen én is fennakadtam, de nem a megtérés ténye, hanem inkább az alábbihoz hasonló mondatai miatt:

"Ha nem fordulok Istenhez, lehet, hogy már nem is élek, de valószínűleg egy kábítószeres, semmittevő ember lennék."

De ez nagyon nem ehhez a bloghoz való, inkább hagyjuk.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.04.09. 11:28:12

@vidi-master: no most amellett, hogy szerintem is jó játékos a gerazoltán, azért ez a lista nevetséges. izland meg bosznia.)
na nem mintha lennének elvárásaim, hogy esetleg argentína, vagy hollandia, de azért na.

Arzén Vendel (törölt) 2010.04.09. 11:44:25

Gera a legjobb magyar labdarúgó, a kapitánynak pedig az lenne az egyik fő feladata, hogy szót ért a játékosaival. Valószínűleg meg lehetett volna oldani a problémát, ha Koeman nem erőből, hanem ésszel dolgozik. Egyébként nem hiszem hogy Gera bízik a mesterben, így felesleges is erőltetniük a közös munkát. amit Koeman kitalált arra Gera alkalmatlan. Keressen a bunkertaktikára játékost a magyar nb1-ből.
Gera nem nagyon villog a válogatottban, ez igaz, viszont az is igaz, hogy a magyar válogatottban 25 éve nem villog senki. Úgyhogy a villog-nem villog nem Gera-specifikus probléma, hanem az abszolút gyengeségé.

Shikaka 2010.04.09. 11:47:51

@vidi-master:
Szüksége LENNE Gerazolira, ha önként jelentkezne. Nem vagyok elájulva tőle, de egy bő keretbe mindenképp befér.

Egy komoly edző nem teheti meg, hogy megalázkodik egy volt játékosa előtt.
Remélem nem kerül sor erre.

Loglift 2010.04.09. 12:12:24

@Shikaka: Egy komoly edzo nem hagyja, hogy az egyik legjobb jatekosaval idaig fajuljon a helyzet...

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.09. 12:15:49

@Loglift: Ferguson, Mourinho vagy Capello mindig is úgy vágta ki a renitenseket a keretből, hogy csak nyekkentek.

Arzén Vendel (törölt) 2010.04.09. 12:24:42

@heinrich: Aztán igazolt helyettük másik világsztárt. Nem lenne gond, ha a magyar kapitány lehetőségei is korlátlanok lennének ilyen szempontból. Amíg viszont nincs egy csapatnyi épkézláb játékosunk, addig ne képzelje magát Fergusonnak.

balu11 2010.04.09. 12:32:17

@Pályaelhagyó autóversenyző: húú, az első bekezdéssel de egyetértek! Nem ismerek olyan játékost (nem vkp-t, játékost!), aki az utóbbi 4-5 évben annyira egyenletesen, és magabiztosan hozta volna a világklasszis szintet, mint a jó Esteban.

(pedig mi sem áll távolabb tőlem, mint hogy Inter-drukker lennék, és az argentinokért sem rajongok...)

Walmer 2010.04.09. 12:38:58

nem egy kategória, de volt egy Bernd Schuster nevű bajszos kraut, akinek annak idején bizony még a DFB is könyörgött. Mondjuk ott csapat is volt mellé.

Circus 2010.04.09. 12:49:20

@heinrich: "Ferguson... mindig is úgy vágta ki a renitenseket a keretből, hogy csak nyekkentek."
... vagy fejberúgta őket cipővel... :)

----

"Ha nem fordulok Istenhez, lehet, hogy már nem is élek, de valószínűleg egy kábítószeres, semmittevő ember lennék."
Akkor már inkább a HGy, mint amit leírt, egyetértek, kár lett volna érte. Kb az egyetlen dolog, ami pozitív a HGy-vel kapcsolatban, szerintem.

limonade joe 2010.04.09. 12:50:02

@The Paramour: Talán Janus Pannonius-nak az Egy dunántúli mandulafáról című versét idézném fel. De mondhatnék egy másik klasszikust is: "micsoda ország?!"

limonade joe 2010.04.09. 12:52:33

@heinrich: Itt persze az a kérdés, hogy ki volt renitens. A főnöknek mindig igaza van?

limonade joe 2010.04.09. 12:54:11

@Circus: Na, látod, ezen el kellene gondolkozni.

bencekert · http://www.checkthegate.org.uk/ 2010.04.09. 13:06:22

Én nem tartom Gerát korszakos zseninek, meg semmi, leginkább azt csípem benne, hogy hajt, mint az állat, de ha az is lenne, attól még bárkit megillet a jog, hogy lemondja a válogatottságot. Nyilván senki sem erre vágyik alapból, de ab ovo elítélni az ilyesmit nem tartom szerencsésnek.

A tekintélyelvűségben, fegyelemben sem hiszek, csak, ha bizalmon alapul. Szerintem a Kapitány státuszából nem következik az, hogy bárkivel bármit megtehet, sem az, hogy aláásná magát, ha hibájáért vállalná a felelősséget.

Ez persze akkor érdekes, ha a konfliktusban Koeman a ludasabb. De kicsit úgy érzem, hogy az egész mögött inkább az áll, hogy Gera egyszerűen nem játszott jól. Ha egy játékos nem játszik jól, akkor miért kéne betenni a csapatba, illetve miért ne lehetne kiszállnia a csapatból?

(Amúgy örülnék, ha Gera válogatott lenne - és ez nem rontana a teljesítményén a Fulhamben -, és ebben talán segítene valamit, ha a sajtó és a szurkolók nem csinálnának a kérdésből ilyen idióta, macsó perpatvart, hanem hagynák őket csöndben, nyugodtan dumcsizni.)

pattopo · http://100ev.uw.hu 2010.04.09. 13:21:10

több helyen láttam szalagcímként, hogy Gera Zoli gólpasszt adott...
azért nem kellene ezt ennyire túllihegni,
inkább csak passzocska volt az, Zamora lényegében saját magának adott gólpaszt a csodálatos átvételével.

bakító 2010.04.09. 14:30:15

Itt a lehetőség, hogy Gera és Koeman is új fejezetet nyisson. Zoli szépen bocsánatot kér a szurkolóktól, Koemannal pedig simán kezet fog és megbeszélik a folytatást. Koeman pedig megnézi videón a Fulham összes idei meccsét, és szépen besúlykolja mit is kell játszatni Zolival. Nem szégyen a jobbtól tanulni.

Amúgy a poszttal teljes mértékben egyetértek.

díszbohóc 2010.04.09. 15:00:09

Abba nem mennék bele, hogy kinek kellene bocsánatot kérnie, de egy dolog nagyon bassza a csoromet:
Ha nem csal az emlékezetem Gera a Franzstadtban csatárt játszott, és mivel az ángilusoknál nem látnak elorébb a 4-4-2-nél, ezért kerult ki a szélre. Amondó vagyok, az hogy éveken keresztul nem a maximumot teljesíthette, az edzok hibája (is. foként az edzoké): eloszor is az angliai nagytudásúaké, hogy tobb, mint 5 évnek kellett eltelniem hogy "felfedezzék", másrészt a szov.kapitányoknak, akik meg ész nélkul kovették a példát.
Szóval: ilyen esetben a játékos hibája, hogy nem megy oda, hogy mester, én szar vagyok szélen, vessen be a csatár mogott?

nagyon halott 2010.04.09. 15:10:20

azt elmondanátok, h gera mit tudott volna hozzátenni a csapat játékához a koppenhágai lelátón?
(kell a válogatottba és kész, ott ahol elmondása szerint játszani szeret: a csatár mögött, középen)

rizla 2010.04.09. 15:12:07

@Hartog: a magyar válogatottban nincs meg az a poszt, amit gera játszik a fulhamben. csak miatta nem fogjuk átalakítani a csapatot.
miért játszatták a szélen? ez az egyik kedvenc rinyám a magyar drukkerektől. nem értik, hogy gera a WBA-ban VÉGIG A SZÉLEN játszott, méghozzá a jobbszélen, aztán a fulhamben is ott kezdte. ezek után amatőrözni a magyar csapat edzőit, hogy odarakták, vicces. árnyékék a mi taktikai hadrendünkben nincsen, és nem tudom elképzelni, hogy legyen, úgy, hogy befér huszti is, dzsudzsák is, de a középpálya nem válik túl súlytalanná.

rizla 2010.04.09. 15:15:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: huszti szerintem sokkal nagyobb faszfej volt. leültették a PADRA (a padra, és nem a lelátóra, mint gerát akarta koeman), erre fogta és otthagyta a csapatot. gera saját elmondása szerint már régebben meghozta ezt a döntést, és ehhez joga is van. ahogy az egész lezajlott, az már más lapra tartozik, az tényleg csúf volt. de valóban neki kell lépnie, koeman azt teszi, amit tehet. ha meg gera nem akar válogatott lenni (és azt mondta, hogy nem akar), akkor nem tudunk mit tenni, ez van.

Mr.AT 2010.04.09. 15:20:19

Halkan jegyzem meg, tényleg bárki azt gondolja, hogy majd Zolika lesz az, aki megváltja a világot a magyar válogatottban? Ne essünk már át a ló túloldalára, csak azért, mert volt mostanában 1-2 jó meccse.

Személyiségénél fogva éppúgy nem vezéregyéniség, mint a többiek, a mutatott teljesítménye meg éppúgy nem utal kihagyhatatlan zsenire, mint a többieknél.

Nem ügyetlen játékos, nem hátrány, ha ott van - de ha nincs, se tűnik fel senkinek. Dzsudzsák, Huszti, Buzsáky és a többiek ugyanilyenek. Nemzetközi szinten mindegyik megbízható, jó kis focista - de egyik sem klasszis, nemhogy extraklasszis.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.09. 15:22:45

@rizla: Ha Hajnal nem játszik, Gera helyett adott középen.

rizla 2010.04.09. 15:24:59

@Mr.AT: a MAGYAR MEZŐNYHÖZ képest gera extraklasszis. luxus, hogy ki kell hagynunk egy ilyen játékost. igaz, amit muitatott az utóbbi időben, az valóban nem fog hiányozni, de akkor még a fulhamben is gyengélkedett.

@A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól: az nem az a poszt, amiben a fulhamben játszik, és szerintem nem is neki való. mindenesetre akkor KI játszik a jobbszélen? gera jó pótmegoldás volt oda.

horas 2010.04.09. 15:26:25

Azért szerintem lényegesen sokat számít,hogy Hodgson felismerte és berakta abba a posztba ahol Gera igazán szeret játszani és a gyengébb meccsek ellenére hagyta a kezdőben és ez az esetek többésgében be szokott jönni,ha egy játékos érzi a feltételen bizalmat,Gera a szélen szenvedett a magyar válgatottban és a Fulham-ben is...

Lényegében szerintem mindegy,hogy kibékülnek vagy sem,Koeman úgy is az a fajfeű hajtahatatlan típus,aki a legjobb megoldást is képes felül bírálni,ha sérti az öntörvényűségét az adott szitu...

(Magyarúl képes lenne egy talán élete legjobb formájában lévő Gera nélkül,tovább dolgozni pedig a saját munkáját könnyítené meg vele,de neki juszt is az a meggyöződése,hogy Gera a szélen játszon mert ő szerinte az a döfi és Gera szerinte a szélen szar -mert az is- ezért jegeli a témát és különösebben nem is érdekli,ahogy engem se az egész mert a lényegen nem változtat ez a magyar válogatott kevés bármilyen világtornához)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.09. 15:30:10

@rizla: Amúgy nem ugyanaz a poszt középen, de Hajnallal eggyel kevesebben vagyunk általában + Hajnalposzt nincs is, az csak egy virtuális dolog...:S

rizla 2010.04.09. 15:30:32

@horas: "Gera a szélen szenvedett a magyar válgatottban és a Fulham-ben is..."

a wba-ban meg parádézott ott.

"neki juszt is az a meggyöződése,hogy Gera a szélen játszon mert ő szerinte az a döfi"

hihetetlen, hogy mennyire értetlenek vagytok. gera ÉVEK ÓTA A SZÉLEN JÁTSZIK a magyar válogatottban (meg a wba-ban.. meg a fulhamben anno..), koeman előtt is ott játszott, várhidi alatt jól is. tényleg micsoda gazfickó, hogy otthagyta.

a fulhames posztja a magyar válogatottban nem létezik. egyébként ha létezne, és ott játszana, és ne adj isten, ott sem váltaná meg a világot, viszont cserébe a jobbszélre bekerülne valami nála bénább, akkor BIZTOS, hogy mindenki okoskodna, hogy jaj jaj, miért nem gera van a szélen??
persze mindez csak teoretikus, gera nem magyar válogatott.

rizla 2010.04.09. 15:32:49

@Stoney Hill Billy: pontosan. nem hiányzik neki a válogatott. nincs mit tenni.

rizla 2010.04.09. 15:34:11

@balu11: "azon gondolkodtam lehet-e ezen a blogon olyan posztot írni, hogy ne kerüljön elő Messi... üzenem a szimpatizánsoknak"

nézd már meg, hogy ki hozta szóba messit.

rizla 2010.04.09. 15:37:10

@Pályaelhagyó autóversenyző: "de nyilvan a hobbitistenetek az aldozat itt is."

így alakulnak ki a legnagyobb baromságok. MONTIPÁJTON hozta szóba messit, akinek tudtommal nem istene a hobbit, sőt, nagyon szereti szopni látni a barcát.
cambiasso ugyanaz, mint a franciáknál trezeguet vagy frey. ők már meg is mondták, hogy amíg az a barom ott van, ha lehetne, sem akarnák a válogatottságot. cambiasso előtt is ott a lehetőség, hogy felhívja a figyelmet maradona faszságára egy ilyen megnyilatkozással. de gondolom reménykedik a VB-kerettagságban. remélem joggal.

horas 2010.04.09. 15:37:51

@rizla:WBA Az már rég volt...
amúgy összeségégben egyt értünk,a lényegen nem változtat ezért is nem érdekel különösebben a dolog...sajnálom,de annyira azért nem....

rizla 2010.04.09. 15:40:28

@díszbohóc: persze, kurva szarok az angliai edzők. véletlenül sem az volt a gond, hogy csatárnak vékony volt egy nb1-ből csak 25 évesen váltó madárcsontú ex-szipus, pláne, ha még az angliai darálást is hozzávesszük.
mindenki tök hülye, csak nektek van igazatok.

rizla 2010.04.09. 15:42:24

@horas: nem az a lényeg, hogy rég volt a wba, hanem az, hogy koeman nem lesz hülye attól, hogy egy olyan poszton számít egy játékosra, amin a játékos már több éves rutinnal bír, ráadásul más ember nagyon nem jöhet oda szóba, mert míg a balszélre van emberünk egy rakás, a jobbra nincs.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.09. 15:52:06

@rizla: Így van, kb. egy évig tartott neki kipihenni az első kinti szezonját...

horas 2010.04.09. 15:52:13

@rizla: Mia téma Cambisso val meg Messi vel meg a válogatottl,le vagyok maradva...

Amúgy szeretem az argentínokat,(mivel az Inter egy argentín gócpont már régóta),de nagyon nem zavar,hogy az ecet MAradona nem hívja be Samuel,Zanetti,Cambiasso,Milito kvartetet mert ez már önmagában akkora faszság,hogy foglalkozni sem érdemes vele...és legalább nem szednek össze sérüléseket...mint személyek sajnálom őket valahol,de annyira nem zavar...

Amúgy hihetelen baklövés volt Maradona-t kinevezni,epdig eredetileg támogattam az öteletet,de ő egy ilyen poszthoz rettenetesen kevés agykapacatással rendelkezik,látjuk,hogy kiket hív be,hogy válogat,hogy játszik egy olyan argentín válogatott akiknek a lábuk alat zenélnie kellene a labdának,ha belegondolok sírok,a vb-ről nem beszélve...Ez nem világbajnoksesélyes csapat?Hogy a viharba ne....

Zanetti Samuel Milito X/Insua
Lucho Mascherano Cambiasso
Messi Milito Agüero

És akkor ilyenekről még szóba sem jöttek,hogy Tevez,Higuain,Zarate,Maxi,Lisandro,Jonas,Banega,Gago... és ilyen Martin Palermo-k bohóckodnak az argentín válogatottban...

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.04.09. 16:01:46

@horas: MI??? Cambiassot lehet nem viszi? Ezt eddig nem is hallottam. Hát ekkora ökörsget régen láttam azért... Ááá nevetséges.

Elöl mondjuk én a Messi-Tevez-Higuaint kezdetném talán, de itt kissé elfogult vagyok:) És a kombinációs lehetőség elég bő.

díszbohóc 2010.04.09. 16:02:31

@rizla: most nyilván valamirol lemaradtam, mert a kommenteket nem olvastam végig, de szerintem eleve hulyeség volt angliába igazolnia pláne olyan feltételekkel (4 év egy szinte tuti kiesohoz... Tudom, akkoriban nem lehetett válogatni, mindegy is, megtortént), és igencsak furának tartom, hogy ennyi ido után találtak meg a "helyét." (ha jól emlékszem Hodgson volt az elso aki kipróbálta ezen a poszton, elotte fel se merult a lehetosége. Az hogy meg szélen is jó teljesítményt nyújtott, nyilván azt mutatja, hogy nem szar játékos) szóval errol ennyit...
Mindettol fuggetlenul azt nem mondom, hogy egy Szent, meg hibátlan, de az biztos, hogy egy majdnem/szinte elpazarolt/késon beért tehetség. Illés Béla méltó utódja lehet a "mi lett volna ha" nagyjai kozott.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.09. 16:05:29

@díszbohóc: Azért a Fulham színeiben alázni a Juvét nem Béla király szintje...

horas 2010.04.09. 16:14:32

@_Maverick: Jó hát a támadó szekciót Mesi-n kívül nagyon rosszul nem lehet kiállítani...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.09. 16:18:43

@rizla: Ne legyen olyan felállás, amibe a messze legjobban teljesítő focista nem fér bele. Nyilván túlreagálta Huszti, de alapvetően Várhidi hibázott, akit persze szeretek, hisz a PMFC mestere.

Geráról pedig még annyit, hogy mindenki annyira egyetért is abban, csakis ő lehet a hibás. Fogalmunk sincs arról hogy mi zajlott a színfalak mögött, nem volt jó a döntése Zolinak, de tőlem aztán ne kérjen bocsánatot.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.04.09. 16:19:31

@horas: Igen, de Cambiasso nélkül nevetséges az egész. Szerintem a legjobb VKP Essien mellett. De még talán előtte is. Már a Realban fiatalként is csodáltam és vertem a fejem a falba, mikor eladtuk...

rizla 2010.04.09. 16:32:37

@díszbohóc: "igencsak furának tartom, hogy ennyi ido után találtak meg a "helyét."

de értsd meg, hogy JÓ VOLT A SZÉLEN A WBA-BAN. AZÉRT JÁTSZOTT OTT. miért kellett volna átrakni másik posztra, amihez ráadásul nem is volt meg a fizikuma akkor? a fulhamben 1 év után rakták be a csatár mögé, addig ott is szélső volt.

"az biztos, hogy egy majdnem/szinte elpazarolt/késon beért tehetség. Illés Béla méltó utódja lehet a "mi lett volna ha" nagyjai kozott. "

nevetséges. ha gera elpazarolt, akkor a többi magyar játékos mi? zoli lehet, hogy európai kupadöntőt játszhat. nem nevezném ezt tékozlásnak. persze annyira eltékozolt, mint akármelyik magyar játékos, külföldön nem szipuzott volna, mert már 12 évesen kiszúrja egy akadémia a grundon, és kiváló képzést kap. de ezen kár sírni, hogy nem egy alternatív valóságba született.
bélussal összehasonlítani felháborító. főleg, hogy gerán hányan kárörvendtek, amikor úgy döntött, hogy megpróbálja angliát. kudarcot fog vallani, meg a többi károgás ugye. aztán bizonyított.

horas 2010.04.09. 16:42:26

@_Maverick: Ingyen...:)
Samuel,Sneijder,Eto'o fél Real Madrid itt játszik szinte...ez annak fényében vérciki,hogy zsákszámra vettétek a vkp,hgy majd ő lesz az új Makelele,pedig csak megkellett volna tartani a kis akadémiás argentín srácot...
Sneijder és Eto'o pedig Kaká és Benzema szempontjából gáz...bár ő bennünk ez a fajta felsülés nem igazán volt sanszos...

horas 2010.04.09. 16:49:55

Amúgy kicsit kitérve Cambiasso-ra azt bírom benne még,hogy amellett,hogy hihetelenül sallang mentesen játszik,nincsenek durva faultjai,nem kullancs típus,magas a játékintelligenciája van,sokszor ő íránítja a csapatot,emellett részt tud venni az összjátékban remekül passzol,jól érkezik második hullámban és van érzéke a szervezéshez.Mindig mikor feljebb játszott rendre rúgta a gólokat második hullámból,bízom benne,hogy tud majd feljebb játszani és még jobban felszínre kerülnek ezek a képességei.Zanetti után ideális capatkapítány lenne,sőt talán már most jobb lenne mert ő írányítja a csapatot,Zanetti pedig szimplán csak a csapat ikonja és rangidőse a pályán sokat nem tud hozzáadni a csapat mentálitásán,taktilailag meg végképp.Esetleg Touré érkezésésvel tudna egy kicsit feljebb játszani,ezért akarom mindenképp Touré-t mert amellett,hogy perpillanat az egyik legjobb,hanem "A",ő tudná Cambisso kiváltani ebből a mélységi szerepből.

díszbohóc 2010.04.09. 17:00:51

@rizla: akkor jó volt. veled nem vitatkozom.
Az elpazaroltat meg úgy értem, hogy sajnos tehetségéhez mérten kevesebb jott ki belole. De igen, látom a pozitív oldalt,el lehet róla mondani, hogy befutott játékos, és szívbol orulok ennek.
Amúgy meg Béla helyett ugyanúgy írhattam volna Lisztest, Lipcseit, Váczi Zolit stb... Mi lett volna HA, nem sérul le, HA nem iszik, HA eligazol kulfoldre...

rizla 2010.04.09. 17:29:55

@díszbohóc: de lisztes szerinted tényleg olyan mint béla? nemár

díszbohóc 2010.04.09. 17:38:13

@rizla: ugyanmár... Béla minimum olyan, mint Messi.

montipájton 2010.04.09. 17:40:55

@rizla: Az még hagyján, hogy ugyanazt gondolom Geráról, amit te (tehát valamiben egyetértünk), de hogy csupa nagybetűvel írtad a nevemet... Kész, most kell visszavonulnom.

(Nem fogok, ne örülj.))) )

horas 2010.04.09. 18:17:45

@díszbohóc: Ez az Trifon kép már 94-ben is durva lett volna nem hogy manapság...:)

sporttárs 2010.04.09. 21:52:25

Hamarosan kapitányt vált a Fi... izé, az új szövetség, jön majd Egervári vagy Mezey vagy valaki mélyen tisztelt magyar szaktekintély, jönni fog vissza Gera is. (Ha nem, akkor ugye majd lehet elfelejteni, hogy Koemann miatt volt a hepaj.)

Na, akkor majd ugye ki fog derülni, hogy tényleg annyi volt-e itten a gond, hogy egy idegen méltatlanul bánt Gerzsonnal, a klasszissal, rossz helyen játszatta direkt, nem közelített rugalmasan az időbeosztásához meg mittudomén. Vagy esetleg újra kiderül, hogy Gerával sem jutunk ki sehova, ahogy eddig (szintúgy vele), a magyar válogatottnak egyszerűen nem ez a legnagyobb problémája.

A svédek elleni Ibra-gólt nyilván nem varrom a nyakába, de ugye akik már-már fetisizálni kezdik távozása óta Farkasházytól Szöllősigi (ez ám a névsor :)))) ), szerintem maguk is tudják, hogy az igazi klasszis, a döntő pillanatokat képességei tudatában magára vállaló erős jellemű csapatember pontosan olyan alibi-semmit nem csinál, mint Gera azzal a labdával.

Jó játékos, jó formában van - de ezeknek semmi közük ahhoz, ahogy és amit tett, nincs közük Koemannhoz. És sajna aligha elég önmagában, hogy jó válogatottunk legyen.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.04.10. 04:52:24

@horas: azert en ebbol a felsorolasbol nem hagynam ki Di Mariat sem, VB utan tuti sztarklubhoz igazol, meg ha Argentina szarul is fog menni :P

váév építők (törölt) 2010.04.10. 07:59:27

sokan leírtátok itt, hogy a kormányváltás hoz új edzőt is: tudjátok ez lenne a nagyobb baj a magyar focinak, ha a politika beleszólna a sportba....
kiváncsian várom majd amikor o.v. kinevez vmi magyar f@szkalapot szöv. kapitánynak, aki visszahozza gerát és a nép majd recskázhat a tv előtt akkora királyok leszünk zolival.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.10. 08:25:02

@váév építők: Hasonlóan jól fogunk szerepelni Gerával és magyar kapitánnyal, mint Gera nélkül és külföldi kapitánnyal. Akkor meg nem mindegy ebből a szempontból?

ForzaBianconero 2010.04.10. 09:26:43

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ja csak külföldi edzővel talán nem kapunk ki: Máltától, Moldovátol, Grúziától. Persze a kijutás esélytelen, de azért én nem szeretnék még egy olyan meccset átélni mint a máltai vagy a moldovai.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.10. 10:11:33

@ForzaBianconero: Igen, mert ha nem magyarul szólal meg az öltözőben, akkor eldöntetett, hogy nem kapunk ki Moldovától?

ForzaBianconero 2010.04.10. 10:23:41

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Természetesen nem így értettem.(bár ezt szerintem te is tudod)
Csak arra próbáltam rávilágítani hogy azoktól a csapatoktól magyar edzővel kaptunk ki, míg Koemannal és Lotharral nem voltak ilyen szégyenteljes vereségek.
Egyébként nekem tök mndegy hogy magyar vagy külföldi az edző, csak az zavar ahogy Koemannal egyesek bánnak. Ha pedig a politika tényleg beleszól és elküldik őt, na az nagyobb szégyen lesz mint egy vereség Máltától(szerintem).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.10. 10:28:07

@ForzaBianconero: Jó, ezzel egyetértek, alapjában nekem sincs bajom a külföldi edzővel, Lothart például nagyon bírtam. Személyes bajom, hogy Koeman nagyon nem szimpatikus, több múltbéli tevékenysége miatt.

jawbone 2010.04.11. 06:40:39

Gera azert ilyen jo most mert vegre megszabadult a valogatottol
nincs a sok felesleges utazas, a megalazo veresegek, arra tud koncentralni ami a dolga
nagyon remelem h. az EL vegen kiesik neki az erem

a valogatott vele v. nelkule de ugyanugy szopni fog a kovetkezo selejtezosorozatban is, legalabb Zolika hadd erezze jol magat

Circus 2010.04.15. 17:39:50

@sporttárs:
"az igazi klasszis, a döntő pillanatokat képességei tudatában magára vállaló erős jellemű csapatember pontosan olyan alibi-semmit nem csinál, mint Gera azzal a labdával"

Mióta Baggio kihagyta a 11-est a VB döntőn 94-ben, és ezzel azt el is bukták az olaszok, én nem teszek ilyen kijelentést. Ha már klasszisoknál tartunk...

Ha jól tudom, akkor és ott nyerni akartunk, kb lehoztuk a kapust, mint hokiban. Persze, el is lehetett volna dugni a labdát... Nem sült el jól, ennyi, addig kétesélyes volt a meccs, ez is benne volt. (Ibrahimovicsot könyörgöm, akasszuk fel :) )

Másik, OFF kérdés - lehet, hogy meg kellene adni az esélyt 'Gyuribá'nak, hogy ISMÉT bizonyítson. Vagy Egervárinak, ha a másik, legutóbbi időben sikereket elért edzőt nézzük. Mindazonáltal, hadd ismételjem magam, Koeman érkezése óta már nem mossák fel velünk a pályát TÉTmeccsen! Eredményesség tekintetében sem mindegy 1 vagy 4 góllal kikapni...
süti beállítások módosítása