Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi összeharangozó - 26-27. giornata

2010.03.06. 16:33 _benito

Nem mondott semmi meglepőt az a 35 gól, amit az érintettek elhelyeztek egymás kapujában. Azt mondja, az Inter még mindig a legjobb olasz csapat, és azt is, hogy az őket követő Milan mögött a Roma döcögősre váltott. Kettő közülük azt mondja, hogy a Juventus egy rossz csapat, hét meg azt, hogy a Genoa letett minden nagy tervéről idén (ugyanez a hét azt is mondja, hogy a Bologna bent marad). A Fiorentina tovább nyújtja iszonyatos sorozatát, de ezúttal segített, hogy a Lazio is ugyanígy tegyen, Siena meg úgy felzárkózott, hogy már csak két győzelemre van a biztonságos talajtól. Nagyjából ennyi elég is a hótérdektelen 26. fordulóról, koncentráljunk inkább a 27-re, ahol rangadó rangadót ér, és természetesen minden az Inter keze alá dolgozik.

Roma-Milan 0-0
Érdekes rangadó lesz, hiszen a Roma október vége óta veretlen, és a tragikusra sikerült rajt után már a scudettóra hajt, és hasonló a helyzet a Milannál is, ráadásul ők pont a Roma elleni hazain indultak meg felfelé. Az akkor kiesőhelyen álló Milan a félidőben még égett, de fordított, onnantól számíthatjuk a nagy feltámadás kezdetét. A hazaiaknál nincs Totti, de visszatér Toni, a Milanból Pato fog hiányozni, helyén megnézhetjük újra Mancinit. Döntetlenszagot hoz a szél Róma felől, de csak azért, hogy az Internek jó legyen.

Fiorentina-Juventus 1-1
Rangadó ez, más kérdés, hogy mindkét csapat történelmi mélypontokat támad. A Juventusnál a tabellán ez kevésbé megfigyelhető, a firenzeiek viszont már az alsóházban vannak, és mivel a BL-ben is nehéz helyzetben vannak, a szurkolóikat már csak azzal tudják valamelyest vigasztalni, ha a Púposokat lenyomják.

Inter-Genoa 1-1
A zsinórban 5. bajnoki címe felé vágtató Inter még egy jobb formában levő Genoát is agyonvágna, de most mégsem így lesz. A Genoa bosszút áll az idei szezonjáért, amit elsősorban azért baltázott el ilyen csúnyán, mert az Inter meglovasította két fontos játékosát. Más lenne, ha Milito és Thiago Motta a Rossoblunál kezdene…

Bologna-Napoli 2-2
Nem akkor meglepetés ez, mert hiába beszél már Nápolyban mindenki a BL-ről, ez a csapat nem jó annyira, mint a többiek botladozásával elért eredménye mutatja. Kikapni azért nem fog, bár a legutóbbi öt meccséből pont feleannyi pontot szerzett, mint ellenfele, a halál torkából nagy magabiztossággal visszatérő Bologna.

Palermo-Livorno 3-0
Lassan pakolgatják a tarisznyát Livornóban, nem állnak jól a dolgok Sztálinvárosban. A Palermo ezzel szemben nem érdemtelenül áll BL-helyen, kicsit néha esetlegesnek tűnik, amit csinálnak, és a szerencsére sem panaszkodhatnak, de szépen bizonygatják, hogy rózsaszínben is lehet szépen futballozni.

Sampdoria-Lazio 3-1

A Sampnak nem okoz gondot a halovány Lazio leverése, annál is inkább, mert a rómaiaknak már csak annyi a céljuk, hogy megőrizzék tagságukat a Serie A-ban, és azt valószínűleg már régen belátták, hogy ehhez nem Genovában kell nyerni.

Bari-Chievo 1-1
Megtört a lendület a San Nicolában, a Bari már hátrafelé nézeget, és Koman sincs csúcsformában, úgyhogy nincs miért örvendeznünk nekünk sem. A Chievo egy rossz sorozatból kecmereg kifele, legutóbbi két meccsét megnyerte, és egy pontot elhoz délről is.

Siena-Parma 1-0

A Siena talán még időben indította meg a menetelését, de az olyan meccseket, mint a hétvégi, kötelező behúznia, ha még akar izgulni tavasszal. A Parma már régen búcsút intett parádés rajtjának, most a botladozás üli torát arrafelé.

Cagliari-Catania 1-0

A szárdok legutóbbi két meccsüket elbukták, de masszívak, mint a korpás széklet, a Catania ellen pedig pont erre van szükség. Mihajlovics bent tartja az Elefántokat, de lesz még miért idegeskedni az év végén, mert például a Cagliari lenyomja őket.

Atalanta-Udinese 0-0

Szót se róla többet.

204 komment

Címkék: serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr621814086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szent.J. 2010.03.06. 16:38:32

rengeteg X, de meglátjuk, szerintem a Roma képes lesz nyerni, és a Fiorentina is. De 11-re minden kiderül.

Mancini-t egyébként nem vitték el az olasz fővárosba, "sérülésre" hivatkozva, de inkább a szurkerek haragjától fél a kis brazil.

Hispan07 2010.03.06. 16:49:30

Az inter sztem biztosan üti a genoát. Mi meg nyerjünk már nna..

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.03.06. 16:50:13

@Szent.J.: hat ha en roma szurkolo lennek, kitoro orommel nyugtaznam, hogy mar nem nalunk jatszik (az utolso szezonja miatt)

mivel inter szuirkolo vagyok, igy szinten kitoro orommel veszem tudomasul, hogy mar nem nalunk jatszik :)

Piiii 2010.03.06. 16:51:38

@Szent.J.: Leo azt montda, tisztességesen dolgozott a héten ezért fáradtság gyötri:)

Szent.J. 2010.03.06. 16:52:43

@Pályaelhagyó autóversenyző: Volt pár jó szezonja Rómában, de tényleg a végére kidurrant, csak a mani érdekelte, ez van, ismerünk sok ilyen futballprostit. :(

A Lyon elleni cselre sokáig fogunk még emlékezni Calco szerelmesek...

Iustizmord 2010.03.06. 16:54:58

a milan élt, a milan él, a milan élni fog.

a zinter meg botlik. érzem.

Althedokan 2010.03.06. 17:07:19

meglátjuk... forza milan!

Romanes eunt domus 2010.03.06. 17:19:15

Akárhányszor arra fogadtok, hogy az Inter nem nyer, mindig az ellenkezője történik.

giacinto 2010.03.06. 17:25:55

Thiago Motta nyugodtan játszhatna a Genoában, senkit nem zavarna sztem. Milito más tészta. Nagyon más.

egyébként ősszel sem állt bosszút a Grifoni, kaptak is egy 5-öst a Ferrarisban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.06. 18:00:50

Az a nagy gond, hogy lesérült Licthsteiner, és Matuzalem sincs túl jól. Az igaz, nem itt kell nyerni, de a Samp ezt simán eltöketlenkedheti döntetlenre. Meglátjuk.
Az Inter tuti nem botlik, Rómában meg X lesz, esetleg Milan győzelem, de veszély nem fenyegeti őket.

gasbert 2010.03.06. 18:10:07

Indulhat a szájtépés , a Juve lesgóllal vezet . Mostanába a birók nincsenek a firenzeiekkel .

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.06. 18:14:11

@gasbert: Nem volt ez les. Trezegol azon állt, de Diego nem. Szerintem.

gasbert 2010.03.06. 18:18:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem akarlak kioktatni , láttál már te is elég ilyen szituációt de egyértelműen Diego deréktól felfele lesen volt és mint tudjuk pl. a mellkasa v feje szabályosan megjátszható , mivel ezen testrészek lesen voltak ezért les . Szerintem egyértelmű . Amúgy meg Diego szépen csinálta utána , nem úgy mint Gila kicsivel később.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.06. 18:21:58

@gasbert: Ennyire tisztán nem emlékszem, meglehet neked van igazad, nem tűnt annak a visszajátszásból, de tévedhetek is persze.

_alerob 2010.03.06. 18:24:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @gasbert:
Ez nem volt les, a visszajátszásból egyértelműen kiderül.

Mr.AT 2010.03.06. 18:25:13

@gasbert: Ez a te véleményed, tegyük hozzá. A partjelzőé, a bíróé, a kommentátoroké és az enyém pedig az, hogy nem volt les. Kéretik megnézni a labdaelrúgás pillanatát.

_alerob 2010.03.06. 18:25:45

Marchisio magára talált a meccshiány után.

Mr.AT 2010.03.06. 18:29:18

A Marchionni tök úgy néz ki amúgy, mint a Joey a Friends-ből. S ugyanolyan fogalmatlan is szegény. :-)

gasbert 2010.03.06. 18:30:09

@Mr.AT: Én most is szinte biztos vagyok benne h les volt , jöhetsz nekem a pápával is és különben is a kommentátorok szava nálam sokat nem ér , a biró pedig nem látta . A véleményed elfogadom , nem is próbállak meggyőzni az ellenkezőjéről , mert az lehetetlen .

raoul_duke 2010.03.06. 18:31:33

Mancinit most nem nézzük meg Pato helyén, azt írják, mondjuk én ezt nem is bánom. Szerintem felrakja oda Beckhamet, vagy Abatét, hátra meg talán Zambrottát/Bonerat.

Azt tippelem, hogy Abbiati, Bonera, Nesta, Silva, Antonini, Beckham, Flamini, Pirlo, Ambrosini, Ronaldinho, Boriello kezdő lesz.

_alerob 2010.03.06. 18:34:42

@gasbert: Az is lehetetlen, hogy téged meggyűzzön

_alerob 2010.03.06. 18:36:13

Hoppá, hoppá Marchionni

Mr.AT 2010.03.06. 18:36:46

Na fasza, az antifocista egyenlít egy antigóllal.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.06. 18:36:48

ha legalább de cegliét tisztességesen ledarálta volna, bánná a tököm az 1-1-et.

daneeka 2010.03.06. 18:36:55

Amikor Almiron gólt lőtt a Juve ellen, azt hittem nincs már lejjebb. Hát mégis van...

Piiii 2010.03.06. 18:36:56

@_alerob: ez vicces gól volt azért..

gasbert 2010.03.06. 18:37:00

@_alerob: Lehetséges .

Közbe Marchionni fejjel , ez se sűrű jelenség . Manninger gyönyörűen jött ki , megkell jegyezni .

Althedokan 2010.03.06. 18:37:22

hát gyerekek a Juve kapusa nagyon fogalmatlan...
így lyukra futni,....

_alerob 2010.03.06. 18:38:54

@Althedokan: Nem mindig volt fogalmatlan. Mostanság nem megy neki ...

Hispan07 2010.03.06. 18:39:01

@Mr.AT: és úgy látom, Marchionni is olyan könnyen dönti meg az öreg hölgyeket, ahogy Joey tenné ;)

Althedokan 2010.03.06. 18:39:12

@Great Cornholio: sikerült is, csak a csapattársnak a gyomrába nem annyira "high" volt...

_alerob 2010.03.06. 18:39:29

@Piiii: a napi humor rovatba befér

Mr.AT 2010.03.06. 18:40:25

@Hispan07: Gól ide vagy oda, azért érdemes számolni, hogy hány értelmes megmozdulása van a faszinak. Nem kell A4es lap, ha esetleg striguláznál, előre szólok. :-)

Althedokan 2010.03.06. 18:40:41

ez a gól... minél többször visszajátszák, annál viccesebb...:D

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.06. 18:40:44

A védő azt a támadót fogta le akinek semmi köze nem lehetett volna a labdához ahelyett, hogy a labdát nézte volna, Manninger meg joggal várta, hogy a védő eléri és kibikázza. Szal mind2-en szarok voltak.

gasbert 2010.03.06. 18:43:40

Ha nem változtat valamit a Juve , sok pontot nem szereznek ma .

ericcartmen 2010.03.06. 18:44:19

Ha az elrúgás pillanatában állitották meg a képet, akkor szerintem is les volt, a lábak egyvonalban voltak, de a felsőtestek nem.
De tökmindegy, minimális les volt, ezt be lehet nézni.

Amúgy pont az ilyen esetek miatt nem támogatom feltétlenül a videobirót, ha ott a helyszinen visszanézik, és eldöntik, hogy les/nem les, attól még az ellentábor ugyanúgy meg lesz győződve a saját igazáról, és megy majd a csalózás izomból.

Hispan07 2010.03.06. 18:44:52

@Mr.AT: francba, pedig egész füzetet vettem elő :) de mint kenyerét szombaton is kereső férfiú, amúgy is csak a live score-t kuksizom, szóval felőlem Marchionni akár tripla axeleket is szórhat menet közben :)

gasbert 2010.03.06. 18:48:30

@Hispan07: A Milant is csak livescoren fogod "kuksizni" ? Kár lenne ...

Mr.AT 2010.03.06. 18:48:37

Plazmatévé 200E HUF. Kényelmes bőrkanapé 150E HUF. Az érzés, hogy a "Marchionni lőőőő..bedobás" feeling miatt már nem kell, hogy nekem égjen a pofám...megfizetethetetlen. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.06. 18:48:52

@gasbert: meg idén sem...

szégyen, gyalázat, amit ez a juventus futball címszó alatt elővezet. ez egy kbszt okádék, lassan már tényleg ott tartok, hogy nem nézem meg őket, mert csak felbaszom magam rajta.

ez egy bűnrossz csapat, a világon semmi szeretnivaló nincs benne.

ericcartmen 2010.03.06. 18:48:52

@Mr.AT: A Juve játékosok értelmes megmozdulását is strigulázhatod, abból sincs túl sok.
Nem úgy tűnik, mint akik nyerni akarnak

Mr.AT 2010.03.06. 18:51:09

Ha nem Chiello játszana nálunk középen, most kb. 10.-ek lennénk.

gasbert 2010.03.06. 18:52:08

Egy bekkelő kiscsapatot csinált belőlük Zac .

Hispan07 2010.03.06. 18:55:23

@gasbert: neeeem, 8-kor megpattanok, ha minden jól megy, az esti meccs kezdősípszava már kisgatyában és sörrel a kézben fog érni :)

Mr.AT 2010.03.06. 18:56:31

@_benito: Nem bűnrossz ez a csapat, csak durván hiányos.

Ma is: Trez és Diego van fent a támadó jellegű játékosok közül. (Miközben Trez tényleg bűnrossz, na rá nagyon jól illik a fenti jelző.) A maradék 8 fent lévő mezőnyjátékosunk védő, vagy vkp. Ennyi. Nyilván nem lesz joga bonito.

Viharos gyorsasággal igazolni kell nyáron pár értelmes embert előre - de tekintve, hogy ma is annak a kib*szott Kurányinak hallom vagy ötödszörre a nevét, erősen fontolgatom, hogy átnyergelek az örmény klubfocira.

Althedokan 2010.03.06. 18:57:10

@Hispan07: különben is minden rendes munkahelyen adnak milanmeccsszabadságot nem?:) Én remélem majd kapok...

Althedokan 2010.03.06. 18:58:44

nem lesz itt joga benito...:D:D:D:D

Mr.AT 2010.03.06. 19:27:36

Szegény Trez önmagában egy passzív emberhátrány. Teljességgel használhatatlan bármire. Ugyanakkor pedig annál rosszabb, mintha csak nem lenne, mert így az az illúziója van a csapatnak, hogy érdemes az irányába játszani.

Althedokan 2010.03.06. 19:29:53

iszonyatosan unalmas meccs... egy rendes előreívelés nincs, mind hosszú. mindkét oldalon.

Althedokan 2010.03.06. 19:32:17

na ez legalább szép volt

Mr.AT 2010.03.06. 19:32:49

Nem tudom nem megjegyezni, milyen zseniális labdát adott Sissoko.
Ugyanakkor felhőtlen örömről nem lehet szó, mert Grosso gólja alighanem azt jelenti, hogy megint bentragad a csapatban jó időre.

Althedokan 2010.03.06. 19:34:23

ti úgy láttátok, hogy Grosso majd megőrült a nagy gólörömben? Épp hogy nem ült le magazint olvasni bakker...

Althedokan 2010.03.06. 19:35:42

végre trezeguet is megzaccant...:)

_alerob 2010.03.06. 19:38:01

Ebből a Juventusból hiányzik valami, de hogy mi, azt az isten se tudja ..

Piiii 2010.03.06. 19:40:43

jah és ne beszéljünk a bírókról sose a juve meccseken mi?

Piiii 2010.03.06. 19:45:31

na ez a Chiellini egy kifinomult védő. kezezik úgy h csak a bírók ne lássák és egy könnyed nyakfogással leviszi a csatárt a földre.persze minek 11est adni, az már túl nagy luxus...

szeme közé, laposan! 2010.03.06. 19:47:55

@Mr.AT: durván hiányos, ja! Durván hiányoznak belőle az olyan játékosok, akik valóban a Juvéba illenek.:)

Mr.AT 2010.03.06. 19:48:26

@Piiii: Milyen kezezés? Arra gondolsz, mikor a tiszta szerelése után elcsúszott a földön? Ahhoz képest Comotto tiszta kezezése a 35-40 perc környékén a saját ötösén szabálykönyvi mintaeset volt.

ericcartmen 2010.03.06. 19:48:28

@Mr.AT: kiváncsi vagyok chiellini akcióját hogy magyarázod meg

Mr.AT 2010.03.06. 19:50:50

@ericcartmen: Miért kellene bármit megmagyarázni? Keirissonnak köze nem volt a labdához, azt Manninger kilőtte, s egyben elsodorta Chiellinit és Keirissont, akik egymásbacsimpaszkodva alákerültek, majd elestek. That's all. Ezért nincs pálya a világon, ahol tizit adnak.

Piiii 2010.03.06. 19:51:24

@Mr.AT: te nem nézed a meccset? 16oson belül egy beadást kézzel akadályozott meg. na és a bírkózós földrevitelről mi a véleményed. 5 percen belül volt 2 11es szitu.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.06. 19:51:40

nem kurva unalmas még megállás nélkül bírózni? (de)

Piiii 2010.03.06. 19:54:09

@Mr.AT: az a fekete-fehér szemüveg, amin keresztül látod a világot (vagy csak a juve meccseket????) nagyon vastag lehet, h ennyire torzít mindent,,,,

ericcartmen 2010.03.06. 19:54:54

@Mr.AT: Manninger elütötte a labdát, miközben Chiellini lebirkózta Kerrisont. Manninger jobb helyzetben volt, de Chiellini akciója miatt esélye sem volt a labdához férnie. Szerintem ez tizenegyes.

ericcartmen 2010.03.06. 19:56:27

@_benito: de, igazad van, részemről lezárva

Piiii 2010.03.06. 19:56:35

@_benito: igazad van. csak egyszer hallanék egy olyan mondatot a Mr-től h igen ez akkora 11es volt mint az állat. többet soha nem szólnék. de nem folytatom. sry

gasbert 2010.03.06. 20:04:02

Bravó Leo !

MILAN: Abbiati; Bonera, Nesta, Thiago Silva, Antonini; Flamini, Pirlo, Ambrosini; Huntelaar, Borriello, Ronaldinho.

Bekell venni Rómát :D

Mr.AT 2010.03.06. 20:04:38

@szeme közé, laposan!: Kellene még egy Diego, meg egy épkézláb csatár, nagyon. A brazillal semmi baj nincs szvsz, hiába ekézi a fél világ, a meccsek nagy részéből kihozza, amit ki lehet, nem rajta múlik az idei szezon.

Trez a láthatatlan ember, Iaqi meg szegény szimplán nem elég ide. A technikai hiányossága tökéletesen látszott a meccs végén, mikor az egyik kontra jobb oldalon Marchisiohoz került, befelé indult, megcsinálta a cselt, megverte a védőt, majd gyönyörűen kapura lőtt, amit ugye Frey bravúrral védett. 3 perc múlva Iaqi kapott labdát bal oldalon, meg akart csinálni egy cselt, de simán elbaszta, majd le is futották. Ez itt a baj. Egy Juve csatár verjen már meg egy szem védőt egy az egyben. Ha Cavani van ott mondjuk Iaqi helyén, akkor most 1:3 a vége.

Althedokan 2010.03.06. 20:12:52

@gasbert: igen, egészen jó felállás, és üdvözlöm a két befejezőcsatárt együtt a pályán, meg kell ennek lennie!

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.03.06. 20:26:55

LAMPO DIEGO — La Juve, senza Del Piero e con Diego e Candreva dietro Trezeguet, parte veloce come un fulmine. Quello di Diego, che con un tocco elegante con la pianta del piede dribbla Frey e mette dentro l'1-0, capitalizzando un buon passaggio in profondità di Candreva. La Fiorentina reclama invano il fuorigioco del brasiliano, che invece, per un pelo, è in posizione regolare. È il 2' minuto di gioco."

Haszjál híján, de nem volt les - ahogy írja a Gazzetta is. Egyébként a szünetben 3d-ben lemodellezték az esetet. Szabályos gól volt.

Zanetti és Chiellini kezezése. Előbbi olyannak minősíthető, mint a múlt héten Stankovicé, ami a szabályok szerint nem büntető. Chiellini esetében először a testére pattant a labda, onnan a talajon támaszkodó kezére. A Sky kiemelte, hogy Collina szerint van egy norma, amely szerint ilyen esetben, ha a labda a játékos más testrészét éri előbb, aztán pattan a kezére, szintén nem 11-es.

A harmadiknál Manningernek sikerült sérültre rúgnia Chiellinit, így emberhátrányban fejezte be a Juve a meccset.

divatdrukker 2010.03.06. 20:35:08

"A zsinórban 5. bajnoki címe felé vágtató Inter"
Benito, azért tőled elvártam volna, hogy ne azt írd, hogy negyedik :D

divatdrukker 2010.03.06. 20:35:56

illetve: "hogy azt írd"

Althedokan 2010.03.06. 20:35:59

na lássuk azt a meccset...már:D

Althedokan 2010.03.06. 20:41:18

Toni nem is kezdő, nem úgy tűnik a Roma kezdője, mint ami nagyon nagyon támadni akarna...

ericcartmen 2010.03.06. 20:41:55

@dino vercotti: "A harmadiknál Manningernek sikerült sérültre rúgnia Chiellinit, így emberhátrányban fejezte be a Juve a meccset."
Magáról a lerántásról nem irtak semmit?

Piiii 2010.03.06. 20:43:43

@Mr.AT: nem is vártam mást

ericcartmen 2010.03.06. 20:45:55

@Althedokan: 4-4-2, Ranierivel mindig ezt játssza a Roma

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.03.06. 20:46:44

@ericcartmen: nem, arról csak a riporter mondta azt, hogyha valakit megrúgott Manninger, az Chiellini volt. Szerintem ott volt egy apró kézimunka, egyébként teljesen feleslegesen, amin lehet vitatkozni.

giacinto 2010.03.06. 20:51:18

ezt a fiorentinát kegyetlenül szopatják idén.

Althedokan 2010.03.06. 21:16:45

na kezd jobb lenni a Milan

Althedokan 2010.03.06. 21:19:04

HUntelaar meglepően jó megmozdulásokkal örvendezteti a nagyérdeműt...

giacinto 2010.03.06. 21:19:05

Azért Cassetti és Amelia előrébb végeznének egy Joey Tribbiani-hasonmás versenyen, mint Marchionni.

Sztem.

ericcartmen 2010.03.06. 21:19:25

@Althedokan: Nem tudom kire gondolsz egyikként, de Baptista-Vucinic a két csatár

Althedokan 2010.03.06. 21:20:58

@ericcartmen: Vucinicre gondoltam, de BAptista hátrébb van most húzva nem?

ericcartmen 2010.03.06. 21:24:27

@Althedokan: A két csatár közül az egyik mindig kicsit hátrább játszik, ha ők ketten vannak, akkor ez Baptista. Toni mellett Vucinic játszana mélyebben.

giacinto 2010.03.06. 21:32:09

elég gyenge meccs, le is fujhatnák végleg...

pozitivum hogy a bíró itt még nem "tévedett"

Althedokan 2010.03.06. 21:34:15

@giacinto: igaz, de remélem a második félidőben valaki rúg egy gólt gyorsan aztán máris lesz izgalom. A bíró nekem is pozitív csalódás, bár még nem voltak olyan kétes helyzetek, amiből tizit tévedhetett volna, vagy ilyesmi... Eléggé 0-0ra áll a meccs...

Piiii 2010.03.06. 21:57:24

pfúúúúú. ekkora milan helyzet. idén az ilyen meccseket húzta be a Roma nagy százalékkal egy bagyötört góllal. kiegyeznék vele...

Althedokan 2010.03.06. 22:33:07

volt itt némi 11 helyzet...Huntelaar fejét majdnem lerugta a gyerek

ericcartmen 2010.03.06. 22:36:09

@Althedokan: az nem csak közvetett lett volna? (ahogy a kommentátor is mondta)

Piiii 2010.03.06. 22:36:38

igazságos döntetlen. ez egyik csapatnak sem jó

ericcartmen 2010.03.06. 22:36:46

benito, grat a tipphez, én biztos voltam benne, hogy lesz gól a meccsen

raoul_duke 2010.03.06. 22:38:17

Hát ez jó szar meccs volt. Szerencsére nem nagyon figyeltem.

Althedokan 2010.03.06. 22:39:03

hát bakkerom
felháborítóan szar meccs volt, de egy gólt azért simán passzírozhattunk volna ennek a Romának...

ericcartmen 2010.03.06. 22:39:30

@Piiii: A Milan érdemelt egy pontot.
A Roma inkább 0-t.

giacinto 2010.03.06. 22:42:29

felejtős meccs.

FORZA INTER!

Piiii 2010.03.06. 22:44:13

@ericcartmen: végig nem néztem a meccset, a vége felé láttam itt is ott is helyzetet. mondjuk ritka gyenge meccs volt az igaz.

Althedokan 2010.03.06. 22:47:12

@ericcartmen: hát nekem fogalmam sincs mit mondott a kommentátor, románul néztem:D De egy 6 méterről elvégzett közvetett sem annyira veszélytelen...

gasbert 2010.03.06. 22:48:49

Én élveztem a meccset , ritkán játszik igy a Milan , volt lendület és biztosság csak nem jött az a fránya gól , ezért kicsi keserű a szájizem .
Ez a meccs a kezünkben volt . Tetszett Flamini és Antonini játéka , ezt a Ronaldinhot pedig nem szeressük .

Forza Milan!

ericcartmen 2010.03.06. 22:49:30

@Althedokan: Akkora tömörülés van ott, hogy abból ritkán van gól. De nyilván jobb, mint a kirugás.

Althedokan 2010.03.06. 22:51:48

@gasbert: ronhaldinho valóban nem mutatott semmit ma, csak az otromba vigyorát...

de egyébként piszok szar úgy játszani, hogy ha hozzád kerül a labda, akkor egyből három kutya ugrik rád, és addig ütnek vágnak, amíg meg nem szerzik a kis labdájukat... Meg kellett volna próbálnia hogy miután elrugja odakiáltja nekik, hogy hozd vissza...

ericcartmen 2010.03.06. 22:51:55

@Piiii: Egy Vucinic fejes, meg pár átlövés. Ennyit mutatott a csapat 90 perc alatt. Többet vártam, csalódás volt a meccs.
Ettől függetlenül, ahogy meccs előtt is mondtam, jó az x.

Althedokan 2010.03.06. 22:52:59

@ericcartmen: a Milan szempontjából nem annyira, szerintem megérdemelt lett volna egy gól, mindenesetre jobban benne volt a Milan játékában mint a Romáéban

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 05:21:52

Nincs is szebb, mint mikor a tv-n is hallani hogy zúg az Avanti Ragazzi Budapest. Ez lesz ma 3-tól.
Ami viszont új és érdekes, hogy Reja nagy eséllyel 4-3-3-at fog játszatni, amiben Kolarov megint a középpályán lesz, és egyszerre a pályán fog tartózkodni Zarate, Floccari és Rocchi is. Viszont ebben a felállásban nem kap szerepet se Mauri ( hál égnek ), sem Matuzalem. Forza Lazio!

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.07. 09:46:22

Mekkora lenne már, ha a Siena megint megcsinálná. TÉnyleg nincs még egy ekkora menekülő szerte Európában:)

Hispan07 2010.03.07. 11:01:31

Tegnap jobb volt a Milan, de nem volt meg az átütő erő, nem panaszkodhatunk a döntetlen miatt.

Szerintem nem volt annyira szar meccs, a Milan főleg a 2. félidő elején jól játszott, a Roma pedig baromi jól védekezett.

Engem Huntelaar nem győzött meg, továbbra is Boris párti vagyok - bár mindketten kihagyták a nagy ziccerüket. Dinnye lehetett volna jobb, de igazán gyenge Beckham volt, nem is értettem, miért kellett beküldeni (foci szempontból. a marketing részt értem). Flamini és Pirlo viszont kifejezetten jól játszott, Gattusot a csapat közelébe nem engedném, ha a francia így teljesít.

A Romában jó volt az egész védekezés, különösen Juan és Pizarro (Pizzaro?).

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.07. 11:34:12

brera szerint a tökéletes meccs 0-0-ra végződik.
mondjuk biztos nem ilyesmire gondolt :)

ranieri egy puding, utálom az ilyen edzőket. aki nem kockáztat semmit, kicsiket nyerhet, de bankot soha nem robbant.

@_Maverick: nem a siena a nagy menekülő, hanem az atalanta. mondjuk a robur is úszott már meg nem egy koccos helyzetet, de a Running Man bergamóból indul útnak :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.07. 11:35:39

@ericcartmen: köszi, de sokkal jobban szerettem volna tévedni, a két tegnapi meccstől még rosszabbul lettem, pedig a péntek éjszaka felét a vécén ülve, a másik felét meg vele szemben töltöttem...

csaresz 2010.03.07. 11:41:00

mostanában elalszom a meccseken. cartmennel terveztük, hogy megnézzük együtt (roma vs milan), hát nem tudom hogyan értékeltük volna. nem úgy tűnt, hogy bármelyik csapat érdemben kihívója lehet az internek. sajnos. roma-inter lesz még?

horas 2010.03.07. 12:26:20

@giacinto: Na pl erre gondoltam,hogy egy szétistenített Roma otthonában a Milan akarata érvenyesül,és játszik mezőnyfőlényeben-stílus és játékmegtalálás alatt.

Roma elöbb az Európa Ligaból szállt ki,most a bajnoki címért folytatott versenyből,Rani-bácsi kösz a nagy büdös semmit.

Jenas-t emlegetik az Inter-rel kapcsolatban ez egy jó hír,már csak egy Muntari cserével lehetne jobb.Milito igen Motta nem annyira számottevő,hogy hol kezd.

Azért a Genoa-t legkéne verni és akkor lehetne nyugodtan a Chelsea-re kocentrálni,griffonik egy hullámzó kiscsapattá szürkültek idén.

horas 2010.03.07. 12:27:32

Motta-hoz még annyit,hogy Zapater konkrétan jobbnak tünik.

Calogero 2010.03.07. 12:33:27

Azért a Reggina menekülését nehéz lenne felül ütni. Más kérdés, h tavaly ez már vhogy nem működött..

horas 2010.03.07. 12:53:13

Na MRAT alakúl a nyári MERCATO-tok,Taddei Kurányi...;)

horas 2010.03.07. 13:16:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Matuzalem eredetileg hol játszik vagy milyen stílusú focista?

Mr.AT 2010.03.07. 13:21:52

@_benito: Nem kellett volna belenézni Bundesliga-közvetítésbe. :) Minden jóérzésű ember gyomrát megfekszi...

Mr.AT 2010.03.07. 13:24:11

@horas: "Alakul" rövid U. ;)

Iustizmord 2010.03.07. 13:34:49

@Mr.AT: arra akart utalni hogy kúúúúúl lesz ha kuranyi zebrában nyomja, és az a zebra =/= siena.

azért tény és való hogy a nagy olasz klubbok közül jelenleg egyedül a inter folytat normális észel érthető és helyeselhető igazolási és játékospolitikát: posztra igazolnak.

Iustizmord 2010.03.07. 13:36:57

tényleg, a wolfsburgi Martins az ugyan az aki az interben kezdett?

horas 2010.03.07. 13:48:58

@Mr.AT: Ó köszönöm,ezek a fránya U betük nem mennek nekem...
Grygera-t jól írom?

horas 2010.03.07. 13:51:06

@Iustizmord: Azaz.18 m körül Newcasle aztán mikor kiestek Wolfsburga-ba igazolt.
Igen most Jenas és Pastore van a láthatáron a nyárra illetve Ranocchia és Bonucci körül puhatolóznak.Bonucci-t hiba volt eladni 4 m eurórért,mehetett volna kölcsönbe is,ennyit Mourinho nagy fiatalosításáról.

_alerob 2010.03.07. 13:57:03

Pastore jó lenne a Juvéba is

giacinto 2010.03.07. 14:27:19

@_benito: eddig aReggina volt a menekülő ember, nem?

@horas: Jenas? na hát az aztán tényleg jó hír. egy angol középcsapatban sem kezdő, tuti nagy erősítés lenne.

Amúgy meg BL-üldözéshez egyelőre jobbnak tűnik egy Lucio, mint egy Bonucci. Ettől függetlenül hiba volt elengedni. bár ezeket a csereberéket Brancáék rendezik. nem baj, jóvátehetik a hibát, ha visszaszerzik, egyébként meg ha nem engedjük el, valszeg még mindig a Primaverában játszik és nem derül ki róla hogy ilyen jó. Ez Itália. :)

Pastore egy óriási lufi eddig, passzolni nem igen tud, rohadt sok igéretes helyzetet elszórakozik egy béna megoldással... ami egy irányítótól nem olyan jó tulajdonság.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.07. 14:33:49

@giacinto: b+, igaz, télleg. a levonásos menekülés után, hát persze. ejnye, de ostoba vagyok.

_alerob 2010.03.07. 14:37:04

elgondolkoztató, ha egy csapatnál több sérülés van egy szezon alatt, mint rúgott gól. Valami nagyon nincs rendjén. A Juventusból most is a legtöbben izomproblémával küszködnek.

mindeközben, Chiellini úgy néz ki kihagy kb 1 hónapot....

horas 2010.03.07. 14:38:59

@giacinto: Jenas igen is jó húzás lenne.Muntari-nál jobb,Motta-nál kiegyensúlyozottabb.Azért került ki a kezdőből mert Huddlestone támadóbb szelleműbb Palacios pedig védekezőbb nála.Így jobban megvan az egyensúly ha Jenas-játszik valamelyik irányba elmegy ez a dolog.Én jó játékosnak tartom,és sokkal jobb kiegészítő embernek mint Muntari vagy Motta.Technikás,játék és labdaügyes,ilyenből nem sok futkározik az Inter középpályáján.És ez fura gondolkodás mód szerintem,hogy hol játzik meg ott emnnyit,mert ennyi erővel,hogy gondolhatták,hogy egy ismeretlen barzil csávó a Monaco-ból érősítés lehet az Inter számára és így tovább...

Bonucci valószinüleg nem játszana ez igaz.de mehetett vona kölcsönbe is,és én inkább arra gondolok,hogy Matrix helyére inkább őt kellene keretben tartani,jövőre már mindenképp,nyílván nem a Chelsea elleni kezdőbe követelem.

Pastore tehetséges,ügyes játékos nyílván szubjektív a hype megitélése ami körülötte van.

Mr.AT 2010.03.07. 14:40:40

@_alerob: Mondjuk ez már a szegény embert az ág is húzza tipikus mintaesete. (Ha Manninger nem ugrik rá Chiellora, nincs sérülés.) Tényleg, legjobb lenne, ha már túllennénk ezen a szezonon, s lehetne végre dolgozni az új csapaton.

horas 2010.03.07. 14:48:16

@giacinto: Nyílván nehéz valakiben megváltoztatni egy játékosról kialakúlt képet,ha konkrét érv nincs is Jenas mellett,én alapvetően képességeiről megvagyok győződve,mi sem bízonyítja,hogy nem egy ízben verekedte be magát az angol válogatott nem gyenge kezdőjébe,tagadhataltan,hogy kisebb hullámvölgyben van a karrierje,de sztem képességeivel nincsenek gondok.

giacinto 2010.03.07. 15:02:59

Az idei Muntarinál nem nagyon lehet rosszabb, de nem biztos, hogy ez kell legyen a mérce.

sok pénzt nem áldoznék rá, az biztos.

giacinto 2010.03.07. 15:03:55

Remélem nyer a Lazio, érdekes a felállás, 4 középső védő és 3 csatár :)

Iustizmord 2010.03.07. 15:42:22

@horas: jenas hangulatember. szvsz.

az angoloknak eddig nem nagyon jött be a serie a, nem látom miért jenas lenne aki nagyod durrant. mármint nem a bableves után.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 15:54:26

@horas: Támadó középpályás, de Ballardini sokszor irányítóként számolt vele, nem is ment jól neki a játék. A posztján viszont jó teljesítményre képes.

Megint az a kurva nagy baj, hogy megvan a vezetés, és utána rövidzárlat, kész, nem tudnak vele mit kezdeni. Jó ez a felállás, bár Zarate szokás szerint haszontalan, Floccari csak a gólja miatt dicsérhető. Kolarov és Ledesma meg eddig 0, utóbbival most már tényleg el kéne beszélgetni, mert így ennek semmi értelme, árnyéka önmagának játékban és mentalitásban is. Pozitívum, hogy csakúgy mint ősszel, most is a forduló legjobb meccsének néz ki, unalom nincs.

Mr.AT 2010.03.07. 16:04:36

@Iustizmord: Kicsit hosszabb okfejtésbe belemenve: Taddei és Kuranyi a két tökéletes iskolapéldája nálam a méltatlanul túlértékelt ballasztfocistának.
Még mielőtt félreértés lenne: nyilván nem bűnrossz játékosokról van szó (pl. nálunk a keddi haveri öregfiúk fociban alighanem villognának), de az alábbiakat egy mindenkori nagycsapat fontos játékosával szemben támasztott kritériumok szempontjából írom.

Két olyan játékosról van szó, akik gyakorlatilag MINDENT, amit eddig elértek, annak a klubnak köszönhetnek, ahol játszanak - értem ezalatt valamennyi személyes eredményüket (szereplések, gólok, stb.). Ilyen játékosunk pedig már most is van kettő: Poulsen és Iaquinta.

Kuranyi az a sétafikálós, magát zseninek képzelő álművész, aki se kreativitásban, se technikailag nem nevezhető még csak erősen közepesnek sem, s annak köszönheti a nem rossz gól/meccs mutatóit, hogy az egész Schalke rá játszik már hosszú évek óta. Tekintve, hogy ő a befejezőember, nyilván törvényszerű, hogy előbb-utóbb begyötör pár gólt (ő a tipikus "10 gólos szezonos" csatár) - aminek köszönhetően kikiáltják nagy királynak, pedig ha a helyén egy csak kicsit is technikásabb játékos játszana, aki képes egyedül is megoldásokra, nagyságrendekkel eredményesebb lehetne a csapat. (Iaqi teljesen ugyanez az a 2000es években végig a keze alá játszó Udinesével.)

Taddei teljesen objektíven nézve ennyire ugyan nem ügyetlen, de tekintve, hogy az egyik támadó középpályás posztján foglalva a helyet a csapataiban, a hiányosságai emiatt talán még szembetűnőbbek. Míg mondjuk egy csatár ellegitimálgatja magát azzal, hogy "igaz, hogy eltűntem 90 percre, de végül rúgtam gólt" (lásd. még: Trezeguet), addig a minden csapatban max. 2-3 támadó kp helyből egyet elfoglaló Taddei "5 meccsenként egy szép megoldás" mutatója teljesen védhetetlen. Lelkes, nagyon akar, még az a benyomásod is van, hogy védekezik is, annyit fut, csak szegény olyan szinten fogalmatlan, hogy itt is inkább sárgul, semmint labdát szerez.
S hát lássuk be: ő lenne az, akinek az irányító mellett mozgatnia kellene a csapatot. Kacagjunk felszabadultan együtt.

Poulsen pedig a ballaszt harmadik típusa. Papíron neki a legkönnyebb a dolga, nem szükséges se fantázia, se kreativitás, se semmi: ütközz, csússz be, szerelj, majd passzolj valakihez, akin olyan mez van, mint rajtad.
Poulsen a lelkes őrült, aki az első két pontot izomból more or less megvalósítja, a probléma viszont ott kezdődik, mikor végül tényleg hozzá kerül a labda. Tegnap világosodtam meg, elnézve ezt a szegény szerencsétlent a firenzeiek elleni meccsünkön: Poulsen konkrétan FÉL A LABDÁTÓL. Amíg lohol az ellenfél után, vad, ragadozó tűz lobog a szemében, de mikor az ellen lemészároland', s hirtelen ott találja magát kettesben a labdával, olyan őszinte rettegéssel kúr bele egy lehető legnagyobbat, hogy az ember már szinte megsajnálja. Sajnálná, egész pontosan, ha hősünk ezzel nem abortálná már a fogantatás előtt az akcióink erős 80%át.
A túlértékeltsége abból fakadhat, hogy a klasszikusan rövidpasszos, zsugás Sevillában annak idején egyszerűen ELFÉRT egy ilyen boka és szem nélküli hentes középen. A társak örültek, hogy Christian elvetette a félelem magvait az ellenben, s úgy voltak vele, jól van, valaki csak álljon közel hozzá, aki ELVESZI TŐLE, miután ő elvette az ellentől. Emiatt az a tökéletesen téves tévhit alakuland ki a focikedvelő társadalomban, hogy dánunk megállja a helyét elit bajnokságokban is. A valóság ezzel szemben az, hogy az ilyen játékosoknak a haveri társasági focikban is már kb. 10 perc után szoktunk szólni, hogy "kell a csere a kapuban!".

Összefoglalóan: ezen, szembetűnően komoly technikai hiányosságokkal küszködő ballasztok nemhogy pluszt nem adnak a csapatnak, hanem folyamatos bizonytalankodásaik, folyamatos hibáik és hiányosságaiak miatti kompenzálási igyekezetük miatt gumicsizmás páros lábbal taposság a csapat koherenciáját és önbizalmát. Folyamatosan biztosítani kell őket, támogatni, s az egész csapat imádkozhat, ha hozzájuk kerül a labda, hogy "úristen, csak NAGYON ne b*ssza el". De persze elb*ssza.

PS.: Kérem, hogy senki ne cáfoljon rá a fentiekre a "de nézd, ezen a videón nyolc évvel ezelőtt 5:36nál egész szépen visszahúzta a labdát" linkekkel. Az az élvonalbeli focista, akiről 8-10 évnyi pályafutás után nem lehet összevágni egy 60 perces videót, amely megtekintése után az ember Aranylabdát követelne az illetőnek, jobb ha eligazol Battarötögényre perecárusnak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 16:15:38

@Mr.AT: Amit Poulsenről írsz, igaz, de Németországban majd Spanyolországban akárhogy is, de csapata mindenkori egyik legjobbja volt. Nem azért mert trükközött, hanem mert elvégezte a rá bízott feladatot profin.

Lefogadom, megint egy semmit, de semmit nem érő döntetlen lesz ez, legalább annyi jó van, hogy nagy eséllyel se a Siena, se a Livorno nem fog nyerni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 16:26:33

Azért nem semmi az öreg, zsinórban másodszorra küldik el a padról.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 16:36:25

Ezért piros bazdmeg, gratulálok, Brighi... Nem, nem mondok semmit, csak annyit, hogy szemmel láthatóan egy köcsög a tisztelt sporttárs. Kár, hogy Zaratét ennyien lefogták, pár saller kinézet neki.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.07. 17:10:17

@Mr.AT: hát engem asszem senki nem vádolhat azzal, h különösebben kedvelném őt, de kurányit senki nem kiáltja ki nagy királynak, még a schalke-drukkerek sem, ők egyszerűen szeretik, és amit csinál, hogy 8 éve folyamatosan megrúgja a nagyobb egyenlő 10 gólját, azért egy elég nagy riszpekt jár

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 17:21:17

Muslera legalább remek volt, már megint, nagyon jó hogy hosszabbított. Ha kellett, bravúrral védett, ha kellett, ötödik hátvéd volt, a Lazio egyik legnagyobb értéke, ha töretlenül fejlődik, pár év múlva gigacsapatok fognak érte sorban állni.

értelmetlen_nevű 2010.03.07. 17:29:17

@mocsing: nem úgy, mint Amauri, aki idén 23 meccsen 5 gólnál tart.

hehehe

horas 2010.03.07. 17:43:42

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hát igen,jól kezdett a Lazio Rocchi is kihagyott egy ziccert,de utána egyszerűen szétesett a játék a középpálya konkrétan nulla volt.Kolarov nem középpályás,Ledesma katasztrófa gyenge,Brocchi sosem volt igazán jó és már öregecske is.Egy csatárt lekellett volna hozni és Matuzalem-et a középpályára,mert nulla volt a csapatrész.

Nem tudom mit Del Neri-ztek ennyit a studióban,kishíján elbukták ezt a győzelmet emberelőnyben.Samp-nak továbbra sincs semmi játéka rugdossák fel vagy be a labdákat a tizenhatosra aztán kész.Guberti-t én már a Roma-ban is kiszúrtam,nagyon ügyes gyerek az olasz foci nagyon kevéske vékony jövőjének egy szelete ő.

@Iustizmord: Miért ne jöhetne be,Jenas szerintem pont nem brit tipusú futballista.Nem kell nagyot durrantania,játszon úgy ahogy tud és akkor már elég,nem neki kell a csapatot vinniea hátán,hanem megbízható kiegészítő ember legyen és a stílusával hozzon egy kis színt a játékba.Én jó ötletnek tartom.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 17:46:37

@horas: Egyetértek, kivéve amit Brocchiról írsz. Minden meccsen hajt, küzd, lelkesít, szerel, ő a középpálya motorja. Az ilyen mentalitás hiányzik sokakból.

horas 2010.03.07. 18:10:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Legyen,de tragédia,hogy ez az egyetlen pozitivum,aminek a legkevesebb köze van tulajdonképpen a sportághoz.

@Mr.AT: Hellyel közzel,mindenki tisztában van Taddei és Kurányi adottságaival,és szerintem sokan nem is gondolták komolyan ahogy én sem,hogy nekik a jövőben bármilyen közük is lehet a Juve-hoz,a röhej a dologban inkább az,hogy lassan már forradalmi változásokat igénylő helyzetben is ilyen nevetséges kiutakat pedzeget a vezetőség.

"S hát lássuk be: ő lenne az, akinek az irányító mellett mozgatnia kellene a csapatot. Kacagjunk felszabadultan együtt."

Ezen konkrétan felkacagtam,jó volt.

calcio_di_rigore 2010.03.07. 18:17:11

Mostanában jobban járunk ha idegenben játszunk, mert a bekkelés ellen teljesen fogalmatlanok vagyunk.

Diego gólját először én is lesnek mondtam, de aztán kiderült, hogy még a felsőteste sem volt előrébb mint a védő lába.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 18:25:37

@horas: Hasznos ember tényleg, meccsek óta a csapat egyik legjobbja. Ez persze a Lazio kritikája is, de Brocchi érdemeit sem csorbítja.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.07. 18:28:54

@értelmetlen_nevű: elmondtuk már ezt sokszor, ez a jelenlegi juventusnál nem feltétlenül a csatárok hibája (anélkül, hogy felmenteném amaurit, vagy trezét).

nincs helyzete a juvénak, arra pedig a keret egyetlen csatára sem alkalmas, hogy átcikázzon a védők között, és helyzet nélkül gólt lőjön. úgy szar a csapat, ahogy van, és ez nem csatárkérdés, illetve az építkezést nem ott kellene elkezdeni.

@calcio_di_rigore: te most komolyan úgy láttad, hogy a fiorentina bekkelt?

calcio_di_rigore 2010.03.07. 18:33:16

@_benito: nem bekkelt, pont ezért jártunk jobban. De szerintem elsőre is ezt írtam.

értelmetlen_nevű 2010.03.07. 18:41:51

@_benito: Elhiszem hogy így van, csak a Kurányival kapcsolatos okoskodásra próbáltam reagálni. A Schalke kapcsán sem a totális támadófoci jut az ember eszébe, mégis meglövi KK az évi 10-15 (mostanában inkább 15) gólját. Nem egy klasszis játékos, de az elsődleges feladatát azért elég jól ellátja.
Nem hinném, hogy a Juventusban maradandót tudna alkotni, de semmivel sem tartom rosszabb játékosnak Amaurinál pl. Titokban azért reménykedek, hogy mégis inkább Gomezt veszitek meg, nagyon hálás lennék érte.

Mr.AT 2010.03.07. 19:58:39

@értelmetlen_nevű: A mondanivalóm lényege pont ez volt (ami ezek szerint nem jött át): egyik fenti kiszemelt sem olyan játékos, aki a jelenlegi Juvén érdemben tudna segíteni. Kuranyi egy halovány hajszállal sem jobb játékos, mint pl. Amauri, Iaquinta vagy Trezeguet, akikhez hasonlatosan játszik, sőt.

Ez nem azt jelenti, hogy objektíven szar játékos - hanem azt, hogy nem elég jó ahhoz, hogy ő legyen az az új "sztárigazolás", aki kiránt minket a gödörből. Harmadik csatárként (mondjuk Trez helyén) akár el is üldögélhetne, de ne vele akarjuk már megoldani a szerkezeti/taktikai problémáinkat.

Gomez. Aha. Gomez jöhet, mondjuk Molinaroért cserébe, ha küldtök még vele mondjuk 10 Mio EUR-t. Smiley.

Iustizmord 2010.03.07. 20:05:56

@Mr.AT: baszki, rég röhögtem ilyen jót, komplett kis diplomamunka volt. hogy mennyire igaz, hadd ne ítéljem meg, mert sem taddei, sem poulsen munkásságát nem figyelem erősen (taddeitől azért láttunk szépet is), de kurányival kapcsolatban lehet valami abban amit mondasz.

Iustizmord 2010.03.07. 20:10:32

@mocsing: lehet hogy nagy teljesítmény éveken át 10+ góét termelni bármely topligában (ill. biztosan az, mutass magyart aki megtette), de abban igaza van MrAT-nak hogy kurányi nem a juvéba való, még kiegészítőnek sem. régi vesszőparipám, hogyha annyira jó lett volna, 3-5 évet bayern mezben szaladgált volna, tehát ha nem kellett a bayernnek, majd pont a juvén fog segíteni.

(és itt nem a bayern és a juve közti különbségre utalok, mert nekem mindkettő egykutya, hanem arra hogy ha a bayernben tolta volna, legalább nem kellett volna (Fuball s egyéb) kulturális váltáson átmenni, ami ugye nem mindenkinek jön ki jól)

Iustizmord 2010.03.07. 20:11:11

@horas: SZÍNT biztosan vinne a játkba :o)))

Iustizmord 2010.03.07. 20:12:27

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Brochi a milanhoz kevés volt, de szvsz a a 3 nagyon kívül más csapatokban már húzóember tud lenni. én sajnáltam hogy elment a milanból. bárha nagyot nem alkotott.

horas 2010.03.07. 20:18:23

@Iustizmord: Jólvan,kössz....:)
Szerintem jó játékos vita lezárva.:)

horas 2010.03.07. 20:27:43

Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 25 Samuel, 4 Zanetti; 5 Stankovic, 11 Muntari; 45 Balotelli, 10 Sneijder, 27 Pandev; 22 Milito.
Subs: 1 Toldo, 2 Cordoba, 7 Quaresma, 9 Eto'o, 17 Mariga, 23 Materazzi, 27 Pandev.

NEm biztos,hogy Eto'o padoztatni kéne,nem a legjobb válság kezelés szerintem.Na mondjuk többek között ezért is lenne jó Jenas,ha lenne,hogy nem kéne léptem nyomon a bennszülött általános-ötödikes,agydonor Muntari-t nézni,ha valaki sérült vagy eltiltott a középpályán.

horas 2010.03.07. 20:28:32

Genoa: 32 Amelia; 15 Papastathopoulos, 26 Bocchetti, 24 Moretti; 7 Rossi, 77 Milanetto, 21 Zapater, 4 Criscito; 14 Sculli, 19 Suazo, 20 Mesto.
Subs: 73 Scarpi, 5 Kharja, 6 Palacio, 10 Palladino, 17 Jankovic, 28 Juric, 40 Tomovic.
Coach: Gian Piero Gasperini.

ezt így illik...

Klárensz 2010.03.07. 20:30:47

Brocchi a szegény ember Gattusoja.

Iustizmord 2010.03.07. 20:30:57

@horas: btw, mariga nem a parmaból jön?

Iustizmord 2010.03.07. 20:31:34

@Klárensz: a nap poénja. ki is teszem a falra.

horas 2010.03.07. 20:35:41

Lelki szemmeimel egy Quaresma mesterhármast látok....épp itt lenne az ideje.... :D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.07. 20:38:39

@horas: így van. kb nem passzol a poén. de amúgy a hozzáállásuk megbecsülendő. mindkettőjüknek.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.07. 20:43:19

@Mr.AT: de hát ki mondta, h sztárigazolás lenne? INGYEN jön, tehát marad pénz a sztárigazolásokra. minden csapatba kell második-harmadik sor, torinóba meg különösen, mivel hetente kilencven ember lesérül. engem is irritál az ábrázata, én is tudom, milyen labdaügyetlen sokszor, de basszus, azt mondjátok, hogy a juve kispadjára nem fér oda valaki, aki az elmúlt 8 évben mindig meglőtte a tizenvalahány gólját és nem albániában, hanem topligában. ez az, ami ebben a formában túlzás.

abban mindenki egyetért, hogy a juventus kezdőjébe nem való kurányi, ez nem is vita tárgya.

@Iustizmord: fenti sorok neked is szóltak. túlzás, hogy a juvéba kiegészítő embernek nem elég kurányi. mindemellett megértem, h nem szeretné egyetlen juvés sem a leigazolását.

volt róla szó még nagyon rég, h vinné a bayern, nyilván sok oka lehetett, h mégsem jött össze.

horas 2010.03.07. 20:44:34

@anonim222 [semleges néző]: pontosan nem tudom mire gondolsz...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.07. 20:46:58

@horas: hát, szerintem nem ugyanazt csinálják. szélső vs belső vkp.

Mr.AT 2010.03.07. 20:57:49

@mocsing: Nekem ezzel van régóta bajom, hogy ilyen tessék-lássék álsztárjátékosokkal akarjuk betömni a szurkolók száját, aztán csodálkozunk, ha a szezon 90%ában olyan fogalmatlan játékkal rukkol elő a csapat, hogy ég mki arcáról a bőr, akinek kis jó érzése van és köze van hozzá.

Elméletileg teljesen rendben lenne, amit mondasz: tényleg nem kell fizetni érte, elférni pedig elfér a padon. Csak az elmélettel szemben a gyakorlat az, hogy amióta világ a világ, 4 első vonalas csatár van a Juve keretében (az ifiket nem számolva), és kétlem, hogy ez változna.

Egyedül Trez szerződése jár le idén június végén, tehát egyértelmű, hogy az ő helyére keresünk pótlást. Iaquinta és Amauri szerződése is 2012ig szól, miközben Amauri még csak 29, Iaquinta pedig 30 éves - tehát ha most nyáron valaki el akarná vinni őket, nyilván 10+ Mio EUR körüli áron tudná ezt csak megtenni, idei szar forma ide vagy oda. Kétlem, hogy lenne bárki, aki az idén látottak alapján ennyit fizetne értük.
(Alex pedig ugye a szent tehén, ő maradni akar, és nyilván maradni is fog.)

Innentől pedig zárva van a kör: ha Kuranyival megegyezünk, akkor be is zárul a kör, és a következő szezonnak a fenti hármassal + Kuranyival vágunk neki, több csatár nem fog érkezni. Én pont ettől tartok, s ezért mondom: nagyon meg kell nézni, hogy ki legyen az az egy új csatár.

Mr.AT 2010.03.07. 21:04:15

@Mr.AT: Lippi pont ebben volt zseniális, és ezért tudott olyan jól együtt dolgozni Moggival: nem neveket vett, hanem szigorú szakmai szempontok alapján posztra igazolt, ha úgy ítélte meg, akár korábban névtelen játékosokat is.

Seccoék a rájuk jellemző elképzelés nélküli fogalmatlan fos jegyében nevekkel próbálkoznak, anélkül, hogy bárkinek összeállna a fejében egy elképzelés, hogy aztán mi is sül majd ki ebből. Össze-vissza veszünk játékosokat anélkül, hogy meggyőződnénk róla, mi is az erősségük, és miben is tudjuk majd jól használni őket. Legyünk meg létszámra, aztán majd vmi lesz. Olyan fokú dilettantizmus jellemzi az igazolásainkat, mintha direkt cél lenne az, hogy lezüllesszük a csapatot.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 21:19:57

@Klárensz: Van benne valami, bár ha Gattuso és Brocchi jelenlegi formája alapján kéne választanom, utóbbi lenne a nyerő.

Iustizmord 2010.03.07. 21:37:12

@mocsing: "fenti sorok neked is szóltak."

jawohl, verstanden, Herr Hauptbahnhof.

"túlzás, hogy a juvéba kiegészítő embernek nem elég kurányi. "

pedig annyira kell a juvéba kurányi mint bubópestis a lepratelepre.

"mindemellett megértem, h nem szeretné egyetlen juvés sem a leigazolását."

én nem vgyok juvés. éppen nem :o)))

"volt róla szó még nagyon rég, h vinné a bayern, nyilván sok oka lehetett, h mégsem jött össze."

rég volt, igaz se volt. de vajh mi hiányozhatott? pl a tudás?? tényleg, amikor felmerült, kiket kellett volna kiszorítania a kezdőből? érdekelne.

Iustizmord 2010.03.07. 21:38:40

@Mr.AT: "Nekem ezzel van régóta bajom, hogy ilyen tessék-lássék álsztárjátékosokkal akarjuk betömni a szurkolók száját, aztán csodálkozunk, ha a szezon 90%ában olyan fogalmatlan játékkal rukkol elő a csapat, hogy ég mki arcáról a bőr, akinek kis jó érzése van és köze van hozzá."

ezzel egyet tudok érteni.

"Elméletileg teljesen rendben lenne, amit mondasz: tényleg nem kell fizetni érte, elférni pedig elfér a padon. "

ilyen alapon bárki jelentkezhet :o)))

giacinto 2010.03.07. 22:22:54

na jön a megmentő Quaresma, 1 gól is elég lenne :)

Romanes eunt domus 2010.03.07. 22:23:16

Nem tudom, Milanosok emlékeztek-e rá, 2006 őszén Brocchi a Milan legjobb formában lévő játékosa volt. Akkor álltunk kb. a 16. helyen :)))

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 22:23:48

Létezik, hogy Quaresma beállása lendületet ad az Internek? :)
Csak behúzza ezt valahogy az, teljesen máshogy játszik az utóbbi 5 percben, csak ne középen próbálják.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 22:25:57

@balinhosa: Ott lehet a kutya elásva, hogy egy sztárklubban nincs nagyon helye az öregnek, de egy közép-, és kis csapat még bőven ki van segítve a csupa szív játékával, a Lazio pedig jelenleg teljesítményben a kettő között van, így nem véletlen hogy az egyik legjobb embere az együttesnek. Roppant szimpatikus nem utolsósorban, nem véletlen, hogy csapatkapitány helyettes.

Romanes eunt domus 2010.03.07. 22:31:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Persze, mint azt az előbb megénekelték, Brocchi a jó Rino lebutított kiadása, pedig Rino se az a labdazsonglőr. Brocchi hozzáállásával semmi baj nem volt a Milanban, csak egyszerűen sírt a labda, ha hozzá került :)). Hányszor, meg hányszor követeltem Gourcuffot a helyére a csapatba, aztán egyszerre tűntek el a csapatból másfél éve...

Romanes eunt domus 2010.03.07. 22:33:30

Kb 10 perce volt az eset, Balotelli 3 Genoa védő közé vitte be a labdát az ötös és a tizenhatos közé, majd, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, eldőlt balra. Gondolom 11-est akart kiharcolni, de ezt ő se gondolta komolyan :)) Hihetetlen ez a srác, percekig szakadtam a röhögéstől a jeleneten

ericcartmen 2010.03.07. 22:39:58

@balinhosa: hát igen, ma sem azért játszik, hogy az ellendrukkerekkel megkedveltesse magát

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.07. 22:47:10

@balinhosa: Meglehet, de hidd el nekem, semmi gond nincs mostanában azzal sem, ha nála van a labda, vezeti, sőt, cselezni is mer. Nem akarom felbecsülni, de Brocchi jelenleg jobb mint Rino, és húzóember.

Elég rossz volt ez a mai Inter, csodálom, hogy 1 gólt nem tudtak lőni, nagy esély volt ez. Én ezt a Balotellit soha, de soha nem fogom megérteni...

BruceWayne 2010.03.07. 22:53:35

huh hát ez bőfos volt ma estére

az Inter már sokadszorra bizonyítja be hogy nem szeret vasárnap este játszani ha nem a roma-milan-juve az ellenfél....

gasbert 2010.03.07. 22:56:31

Brocchit mindig szeretet és tisztelet övezte a Milan szurkolók körében de eközben mindenki látta h ő itt nem lehet több mint egy jobb kiegészitőember , az is volt . Aztán úgy látta jobb lecserélni a Milan padját egy szerényebb csapat kezdőjére , megjegyzem helyesen döntött . Nem alkotott semmi különlegeset a nálunk töltött évek alatt de mindig tisztelettel nézek rá.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.07. 23:06:26

@Mr.AT: te ismered jobban a csapatot, de szerintem az amauri-iaquinta duóból egy biztosan ki lesz vágva (inkább utóbbi) és kurányin kívül is igazol csatárt a juventus. méghozzá a rangsorban kurányi elé.

@Iustizmord: hogy volt róla szó (a sajtóban), az biztosan igaz volt. nem emlékszem már pontosan, legalább 5 éve. elber után lehetett, amikor makaay mellett csak pizarro, meg santa cruz voltak komolyan vehetőek

touristique 2010.03.07. 23:27:44

@Nerazzurri: Szerintem sosem szeretnek játszani ha nem nagycsapat az ellenfél. Pedig a Genoa általában azok közé tartozik akiket komolyan vesznek. Tényleg, miért nem lehet még az utolsó negyed óra előtt elkezdeni focizni? Látszott, hogy ha akarunk, rá tudunk mászni az ellenfélre, csak nagyon későn esett le nekik, hogy nem olyan jó az az egy pont.

horas 2010.03.08. 00:21:58

Balotelli minden 3 harmadik esetbe nem elakar esni hanem megjátszani a szitut már sokkal veszélyesebb lehetne,de ez egy idő után nagyon idegesítő,hogy semmi mást nem akar elérni csak szabadrúgást,és a cink az,hogy eredmény kényszerben is ezt csinálja.

Quaresma jó játékos lehetne,ha lenne egy kis agya,most is volt egy-két szituáció mikor tisztára játszotta magát,a nehezén túl volt,annyira meglepödött rajta,hogy még gyorsan bedobott 2-3 cselt és el is veszett a helyzeti előnye.

Pandev-et kellett volna fenn hagyni Balotelli helyett.Egyébként nagyon jól védekezett a Genoa,de azért az Inter félgőzön sem pöfögött.

@anonim222 [semleges néző]: Kikre vagy mire gondolsz?

Iustizmord 2010.03.08. 08:14:14

@mocsing: nem tűnik úgy hogy kuranyi jobb lett volna ezeknél. mondjuk jancker-elberhez képest visszalépés lett volna.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.08. 08:50:45

@Iustizmord: santa cruznak sosem jött össze, h 5 gólnál többet lőjön egy szezonban, papíron mindenképp jobb lett volna. meg ott volt még hashemian is akkoriban...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.08. 09:12:47

@Nerazzurri: Én meg erősen azon gondolkodtam, hogy negyed órával a vége előtt elmegyek aludni.
Queresma meg csinált v 3 jó helyzetet, de passzolni meg nem akar, csak mikor már nem tud kapura lőni vazze.

Iustizmord 2010.03.08. 11:43:21

@mocsing: lehet, santa cruzt sose értettem. lesüllyedt már a Championshipbe, vagy még megmentőként tekint rá egy-egy kiesőjelölt a premier league-ben?

horas 2010.03.08. 11:55:53

@Iustizmord: Most a City-nél van,csere vagy még az sem.A Blackburn-ban az első szezonja nem volt rossz.

@Great Cornholio: Hát Quaresma önmagához képest elég bíztató volt,ellenben Pandev formája csak hanyatlik folyamatosan,Eto'o-ról nem is beszélve,bár ő rossz formában is jobb játékos a mindegyikőjüknél.

Balotelli-t,meg megkéne veretni Muntari-val,megmondani,hogy ez a feltétele a csapatba kerülésének,hihetlen ez a két manusz az egyik nem tud a másik meg egy komplett elmebeteg.

Ez a meccs után azt,mondom,hogy ha Balotelli és Quaresma között kell választani inkább utóbbi,de játszon inkább Eto'o most már többször bebizonyosodott,hogy Balo-ra pont rossz hatással van ha kezd,nem élni akar a lehetőséggel,hanem azt hiszi,hogy ez neki járt és azt csinálhat amit csak akar...csereként legalább csipkedi magát...

Mr.AT 2010.03.08. 17:16:50

@horas: Balotelli minden gyökér patkányságával együtt is kiemelkedően a legnagyobb tehetség a teljes olasz utánpótlást figyelembe véve. Én személy szerint qrvára örülnék, ha nálunk játszana, bárki helyén.

Lippit sem Cassanoért meg Del Pieroért kellene baszogatni, hanem miatta. 3-4 év múlva nagyobb márkanév lesz, mint Ibra vagy Drogba.

Mourinho már nem a király 2010.03.08. 18:07:04

@Mr.AT: Tényleg van tehetsége a kis gyökérnek, de amit leművel az tűrhetetlen (ezt mondom úgy, hogy én annyira nem vagyok érzékeny az ilyesmire).
Neki az lenne a legjobb, ha eladnák a Manchesternek és Sir Alkesz jól megnevelné. Másképp csak egy Cassano 2 lesz, akinek a majomságai híresebbek mint a focitudása pedig ő is tud focizni.

Althedokan 2010.03.08. 18:15:38

Bakker még csak hétfő van, de már tűkön ülök a szerdai MU-Milan meccs miatt... Pedig nem vagyok most annyira pozitív mint szoktam, persze végig fogom szurkolni, és nem mondom hogy nincs esély, de elég kevés valljuk meg... De most Pato ilyen gyorsan fel is épült? Tud valaki erről valami értelmes hírrel szolgálni?

giacinto 2010.03.08. 21:48:50

@Mr.AT: mennyire befolyásolta a véleményedet Moggié? :)

egyébként tényleg totális baromság, hogy iylen (kreatív) embereket, mint Cassano és Balotelli kihagy Lippi, mikor az oalsz futballból gyakorlatilag eltűntek az olasz támadó középpályások és ilyen szélre kikúrt csatárokkal próbálkoznak 433-azni meg hasonlók.
szinte az összes csapatban (mondjuk táblázat első fele) külföldiek a támadó kp-ások, nem akarom sorolni.

Cassano és Balotelli előtt lenne egy Gila vagy Pazzo centerben, máris ezerszer látványosabb lenne a futball. és még igy is be lehet suvasztani 3 védekező kp-ást mögéjük (pl. De Rossi-Palombo-Pirlo) szóval az nem lehet komoly indok hogy nem védekeznek.

horas 2010.03.09. 00:44:54

Balotelli egyértelműen szenzációs tehetség,de abszólút sérült a sporterkölcsi értékrendje,totálisan hiányzik belőle az alázat a szerénység,motiválhatatlan,hangulat ember,labilis mentálisan,és primtív intellektuálisan.Túl sok,a levágandó vadhajtás rajta,talán korral javúl majd a helyzet,de én perpillanat elég reménytelennek és mélyen gyökerezőnek látom a problémát.

Az a durva szerintem,ha fejben rendben lenne Balotelli,sokkal nem lenne már most sem lemaradva Ibrahimovic vagy Drogba szintjétől.

Cassano-ban manapság már van némi hajlandóság,az alázatra,fegyelemre,önmegtartóztatásra,más kérdés valószinüleg Lippi erre nem kiváncsi és nem szeret rizikózni ilyen ügyekben.

horas 2010.03.09. 01:18:56

Adriano is az egyik legnagyobb név volt egy időben....

_X_ 2010.03.09. 09:40:35

lenne egy off kérdésem, de mégiscsak Olaszországgal kapcsolatos. Szeretnénk majd utazni oda és jó lenne beszerezni egy jó kis könyvet melyben élménybeszámolók, leírások vannak. Ami fontos szempont, hogy fiatal felfogású legyen (25-30 éves korosztály számára írt)

ha bárki tud bármit előre is thx és sry az offot

Iustizmord 2010.03.09. 10:56:46

@dzolutan: szerintem már nem sokáig, majd jól eladják a wolverhamptonnak vagy ilyesmi
süti beállítások módosítása