Jó ebédhez szól a nóta; 12.00-tól az Eurosporton és az UEFA honlapján is nyomon követhető a 2012-es, elsikkasztott Európa-bajnokság sorsolása. Az utóbbi évekre nem lehet panaszunk, még a dél-afrikai vb-selejtező csoportunk volt a legnehezebb, így kicsit tartunk tőle, hogy ezúttal viszont átütik a kettős fedezékünk. Kérünk minden jelenlévőt, őrizze meg hidegvérét, és a lehető legtávolabb tartózkodjon a halálcsoport kifejezéstől, bárhogy alakuljon is a sorsolás, köszönjük. Tovább után a kalapokat találjátok.
Első kalap: Anglia, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Németország, Olaszország, Oroszország, Portugália, Spanyolország
Második kalap: Csehország, Dánia, Görögország, Románia, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovákia, Törökország
Harmadik kalap: Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Észak-Írország, Finnország, Írország, Izrael, Norvégia, Skócia
Negyedik kalap: Belgium, Ciprus, Fehéroroszország, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Szlovénia, Wales
Ötödik kalap: Albánia, Észtország, Grúzia, Izland, Kazahsztán, Liechtenstein, Moldova, Montenegró, Örményország
Hatodik kalap: Andorra, Azerbajdzsán, Feröer-szigetek, Luxemburg, Málta, San Marino
Eb-sorsolás 2012
2010.02.07. 11:02 heinrich
144 komment
Címkék: h vegyes izé sorsolás
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr381735920
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sporttárs 2010.02.07. 12:39:11
Az egyes kalapból tuti a németeket kapjuk, nekik szokott ilyen mázlijuk lenni. :)
Titi120 2010.02.07. 12:39:16
Most jön a legfontosabb kalap, a kettes.
sporttárs 2010.02.07. 12:40:32
Svédeket kapjuk vagy a dánokat a kettesből.
Éééés...
Éééés...
Titi120 2010.02.07. 12:41:04
Nem igaz, már megint a nyamvadt svédek ! :(
sporttárs 2010.02.07. 12:41:10
Hehe, tudtam.
Lacóka 2010.02.07. 12:41:27
bazmeg, h ezeket az erdőkerülőket mindig kifogjuk....
ki nem akart skandinávot? :D
ki nem akart skandinávot? :D
váév építők (törölt) 2010.02.07. 12:41:37
@Titi120: nem olyan nyamvadtak azok...
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.07. 12:41:40
Legalább most nincs egy dán szintű harmadik kalapos ellenfél.
sporttárs 2010.02.07. 12:44:30
Szuggerálok: horvátok, horvátok...
váév építők (törölt) 2010.02.07. 12:44:47
spanyolokat ide!!
váév építők (törölt) 2010.02.07. 12:45:39
milyen csúnya ez a lengyel nyelv...
Tarfful 2010.02.07. 12:45:44
Megéreztem a hollandokat. Azért kár, hogy nem vagyok Mo-n és nem láthatom őket..
sporttárs 2010.02.07. 12:45:48
Bah, ez nem olyan fasza.
man city 2010.02.07. 12:45:49
@man city: így jöjjön be minden tippem
0 esélyünk van kb., feltéve, hogy csak az első 2 megy tovább...
0 esélyünk van kb., feltéve, hogy csak az első 2 megy tovább...
Titi120 2010.02.07. 12:46:08
Hollandia
Svédo.
Finno.
MAGYARORSZÁG
Moldova
San Marino
Kb középerős.
Svédo.
Finno.
MAGYARORSZÁG
Moldova
San Marino
Kb középerős.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 12:46:40
le lehet rúgni RvP-t egy idényre :)
sporttárs 2010.02.07. 12:47:00
A spanyolok a mákkirályok, nem a németek. :)
tjunior 2010.02.07. 12:48:56
F csoport elég vicces
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.02.07. 12:50:53
Szerintem jó csoportba kerültünk, van esélyünk harmadikként is végezni.
És vissza tudunk vágni a svédeknek a legutóbbi vereség miatt.
És vissza tudunk vágni a svédeknek a legutóbbi vereség miatt.
zsakfos 2010.02.07. 12:51:41
Na végre gyerekkorom óta erre várok:)
Szeptemberben fogadjuk a világbajnokot, nem lesz az rossz:) Koeman meg megmutathatja!
Szeptemberben fogadjuk a világbajnokot, nem lesz az rossz:) Koeman meg megmutathatja!
dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.07. 12:51:53
@tjunior: NSO szerint: "Az F csoport brutális"
Tarfful 2010.02.07. 12:52:04
Na jó, Moldovát, San Marinot csak megverjük oda-vissza. Finnektől talán 3 pont, svédektől talán 1, de már az is bravúr.
Bár a 3. hely talán meglehet, némi szerencsével.
Bár a 3. hely talán meglehet, némi szerencsével.
horas 2010.02.07. 12:54:38
Szerintem ez nem vészes csoport,a svédek ellen lehet esélyünk,ha Ibrahimovic visszamondja a válogatottságot,illetve a Finnek sem sokkal jobbak nálunk,bár némi fejlődés elférne nálunk.Második helyen van pótselejtező?
Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2010.02.07. 12:55:57
A legxarabb. se íze se bűze. San Marino Moldova Finno. ok! Svédek 120-adjára! Hollandia helyett meg bárkit. Nagyon erősek, de a faszomat se érdekli. Akkor már inkább angol német spanyol olasz, francia.
Ja és se egy román szlovák, vagy legalább osztrák.
A moldovai túra viszont jónak ígérkezik. Keresztül románián. Összességében elég fos, de ez természetesen szubjektív. Hollandia csontnélkül. a cél az lehet hogy ne a hullamák svédek legyenek a 2.-ok!
Ja és se egy román szlovák, vagy legalább osztrák.
A moldovai túra viszont jónak ígérkezik. Keresztül románián. Összességében elég fos, de ez természetesen szubjektív. Hollandia csontnélkül. a cél az lehet hogy ne a hullamák svédek legyenek a 2.-ok!
daneeka 2010.02.07. 12:57:23
3.-ok leszünk és ez már előrelépés.
Ferguson 2010.02.07. 12:58:44
A hollandokat nem követem az utóbbi időben, de gondolom jók lesznek ellenünk két győzelemre. A svédek nem tudnak olyan gyengék lenni, h megverjük őket, otthon viszont esélyesebbek. A finneket sem ismerem, de szerintem hajtós, masszívan védekező csapat, ami nekünk nem jó. San marino-t és moldova-t csak elverjük. Legkésőbb a pótselejtezőn kipofoznak minket, addig lehet bizakodni... :)
Mourinho már nem a király 2010.02.07. 13:01:34
@Kettészakad a pálya középen jön fel a víz: A moldovai túra viszont jónak ígérkezik. Keresztül románián.
Repülő?
Repülő?
drani 2010.02.07. 13:03:39
mi most már a svédekkel örökre jóban-rosszban együtt.
Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.02.07. 13:16:07
sztem kijutunk, a selejtezők még arrébb vannak, beérünk, a kötsög svédeknek visszavágunk, babos, tímár(?) már nem lesz, finnek sima, hollandok egy pontot adnak, minden oké lesz, nyugi!!! :D
Árpádka 2010.02.07. 13:17:41
Oda vissza meg kell verni a San Marinot. Moldáviát és a finneket utána lehet álmodozni.
Bár szerintem a finnek ellen idegenben max X a realitás. Egy 3 helyel kiegyeznék és remélem elkezdik beépiteni a fiatalokat. Halmosit, Sanyit meg Vadóczott el lehet felejteni meg aki nem játszik saját csapatában az nincs mit keresen a válogatott környékén. Uff
Bár szerintem a finnek ellen idegenben max X a realitás. Egy 3 helyel kiegyeznék és remélem elkezdik beépiteni a fiatalokat. Halmosit, Sanyit meg Vadóczott el lehet felejteni meg aki nem játszik saját csapatában az nincs mit keresen a válogatott környékén. Uff
Árpádka 2010.02.07. 13:19:51
@Bastille: A hollandok 100% mérleggel jutottak ki és mivel nincs védelmünk nekik meg van egy Robben Snejider. van der Vaart tengelyük meg Kuyt és Huntelaar kár álmodozni. A hollandokat csak védekezve tudnánk megverni:(
Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.02.07. 13:26:17
@Árpádka: igen, de az egy vb selejtező csoport volt és már véget ért, ez meg eb lesz és még el se kezdődött, és ha elfelejtjük a halmosi-féle bohócokat, meg eltakarodik a kisteleki, akkor a magyar futball egén felszakadozik a felhőzet! egyébként minden realitásérzékemet elveszítem, ha a magyar válogatottról van szó, ezért mondom, h minden válogatott ellen van esélyünk az egy pontra....
mándy 2010.02.07. 13:37:59
legutóbbi 9 selejtezőből (eb,vb) ötödször a svédek ellen, pedig annyi más csapat is lehetne...
a hollandok kiemelkednek, max. a tisztes helytállás a cél.
biztos megkérdeznek pár szaktekintélyt, akik szerint majd "az utóbbi években valami mintha megmozdult volna a magyar fociban, a 2. helyre odaérhetünk stb..", a média ezt szépen megtámogatja, aztán a szegény birka nép majd néz becsapottan megint. (bárcsak ne így történne...)
a hollandok kiemelkednek, max. a tisztes helytállás a cél.
biztos megkérdeznek pár szaktekintélyt, akik szerint majd "az utóbbi években valami mintha megmozdult volna a magyar fociban, a 2. helyre odaérhetünk stb..", a média ezt szépen megtámogatja, aztán a szegény birka nép majd néz becsapottan megint. (bárcsak ne így történne...)
red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2010.02.07. 13:48:37
Most már le lehet írni, hogy "halálcsoport"? Mert ez szerencsére nem az! San Marino-t, Moldovát oda-vissza elölről, hátulról, és, ha a finnek ellen nem baltázzuk el, akkor a svédekkel mehetünk face to face a 2. helyért. Egyszer már mi is lemákolhatnánk őket. Egy baszott nagy hollandiai verésre viszont sajnos már most elkezdhetünk lélekben készülni... Nem tudja valaki: Henke Larsson nem tervezi, hogy visszatér a válogatottba? :)
fittipaldi23 2010.02.07. 13:52:07
Kisértetiesen hasonló a legutóbbihoz.
Hollandok aláznak,mint a portugálok,
svédek, a svédek :)
finnek nem lesznek annyira jók mint a dánok,
moldávok ellen kell a malac,mint az albánok ellen,
san marino,talán tuti...
Kúman ismét előveszi a svédek,és a földijei ellen a "csak3nál többel ne kapjunk ki" taktikát...
Talán csak abban bízhatunk,hogy Dzsudzsi nem alibizni jön haza a hollandok ellen...
Hollandok aláznak,mint a portugálok,
svédek, a svédek :)
finnek nem lesznek annyira jók mint a dánok,
moldávok ellen kell a malac,mint az albánok ellen,
san marino,talán tuti...
Kúman ismét előveszi a svédek,és a földijei ellen a "csak3nál többel ne kapjunk ki" taktikát...
Talán csak abban bízhatunk,hogy Dzsudzsi nem alibizni jön haza a hollandok ellen...
nasteey 2010.02.07. 13:53:05
Ha Koeman folytatja a tutyimutyi stílusát, és megint Gyepesek és Tóth Balászok kapnak meghívót, akkor azt hiszem mindegy milyen csoportban vagyunk.
Én mindenképpen örülnék neki, ha erősen építenénk a fiatalokra. Lehet, hogy megégnénk, és nem jutnánk ki, de ez ekkor is jövőépítés lenne. Főleg, hogy a mostani gárda bőven nem garancia arra, hogy többet érnének el, mint egy fiatalított válogatott.
Én mindenképpen örülnék neki, ha erősen építenénk a fiatalokra. Lehet, hogy megégnénk, és nem jutnánk ki, de ez ekkor is jövőépítés lenne. Főleg, hogy a mostani gárda bőven nem garancia arra, hogy többet érnének el, mint egy fiatalított válogatott.
elber 2010.02.07. 13:53:25
Azt lehet tudni, hogy milyen sorrendben találkozunk majd az ellenfelekkel? Nem lenne jó ha megint közel lenne egymáshoz két meccs a legerősebbek ellen. A vb sorrend nekem nagyon nem tetszett, remélem valami értelmesebb lesz.
krysal 2010.02.07. 13:54:03
Fiatalított válogatottat! A bronz-csapat felét kívánom a felnőtt keretbe:)
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.02.07. 13:59:21
nyilván azt kéne lezsírozni, hogy a hollandok elleni itthoni meccs az utolsó körben legyen. talán a jó Erwin meg tudja bindzsizni.
red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2010.02.07. 14:03:26
A sorsolás után ülnek össze a sportdiplomata urak, hogy kiokoskodják a menetrendet. Kopasz meg Koeman remélem megcsinálja okosban :) És, tényleg, fiatalokat végre a válogatottba!
fittipaldi23 2010.02.07. 14:05:20
Ez tetszene nekem:
----------------Fülöp
Bodnár-------Juhász----Kádár---Leandro
----------------VassÁ.
---------Varga J.---------Huszti
---------------Koman
---------Gera---------Rudolf
Gulácsi
GaálM
Vanczák
HorváthG.
Korcsmár
Buzsáky (vagy Hajnal)
Dzsudzsák(!!!)
Torghelle
NémethK.
----------------Fülöp
Bodnár-------Juhász----Kádár---Leandro
----------------VassÁ.
---------Varga J.---------Huszti
---------------Koman
---------Gera---------Rudolf
Gulácsi
GaálM
Vanczák
HorváthG.
Korcsmár
Buzsáky (vagy Hajnal)
Dzsudzsák(!!!)
Torghelle
NémethK.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.07. 14:18:22
Tényleg hihetetlen, hogy folyton megkapjuk a svédeket. De nézzük a jó oldalát: egyszer most már meg kell végre fordulnia a szerencsének. Hátha most lesz végre egy olyan meccs ellenük, amikor az utolsó percben mi lövünk győztes gólt...
A hollandok ellen semmi esélyünk pontra se, de némi szerencsével talán megtörténik az, hogy ők viszont mindenkit megvernek (mondjuk emlékszem néhány svéd-hollandra, mindegyik döntetlen lett...).
A finnek két döntetlent értek el legutóbb Németország ellen, ennek alapján nem mi vagyunk a favoritok, de valahogy eszem ágában sincs félni tőlük; akár négy pontot is be lehetne gyűjteni ellenük.
Moldova ellen édes lesz a bosszú a 0-3-ért, San Marino meg a minik közt is a leggyengébb: kötelező a 6 pont.
Összességében nem rossz sorsolás, nagy bravúrral és sok szerencsével akár a második helyre is odaérhetnénk........
A hollandok ellen semmi esélyünk pontra se, de némi szerencsével talán megtörténik az, hogy ők viszont mindenkit megvernek (mondjuk emlékszem néhány svéd-hollandra, mindegyik döntetlen lett...).
A finnek két döntetlent értek el legutóbb Németország ellen, ennek alapján nem mi vagyunk a favoritok, de valahogy eszem ágában sincs félni tőlük; akár négy pontot is be lehetne gyűjteni ellenük.
Moldova ellen édes lesz a bosszú a 0-3-ért, San Marino meg a minik közt is a leggyengébb: kötelező a 6 pont.
Összességében nem rossz sorsolás, nagy bravúrral és sok szerencsével akár a második helyre is odaérhetnénk........
zsakfos 2010.02.07. 14:18:43
Nem feltétlenül az elmúlt vb selejtezők eredményeiből kell kiindulni. Lsd. A 2008-as ebre a lengyelek( a portugálok és a szerbek előtt ),és a csehek ( a németek és az írek előtt) is csoportelsőként jutottak ki, aztán simán kizúgtak a vb selejtezőkön egy szlovák, szlovén kettős mögül....
Más idők, más csapatok.
A hollandok sajnos inkább jobbak lesznek mint rosszabbak. A vb után kiöregszik egy pár játékos ( van Bronkhorst, Ooijer, van Bommel) akik inkább már csak a rutin miatt vannak a csapatban és amúgy se ők a húzóemberek. A két 30éves játékos ( Mathijsen, Kuyt) mellett a "sztárok" : Sneijder, Robben, van Persie, van der Vaart, N. de Jong stb. 25-26 évesek, pont most kerülnek a legjobb korba. Emellett a 18-24 év közötti korosztály is nagyon erős ( 2006 és 2007-ben is U21-es EB-t nyertek, rendszeresen játszanak 18-20éves tehetségek a holland bajnokságban).
A svédek új csapatot kezdenek építeni. Mellberg, A. Svensson már 33éves, Allback és Ljungberg sincs már, Ibra lemondta.
Az Isaksson, Kallstrom, Elmander középkorosztály mellé jön egy fiatal társaság ( Berg, Toivonen, R. Elm),de ezt azért bőven nem érzem verhetetlen csapatnak.
A finnek meg aztán végképp teljes megújításon fognak sztem végigmenni. Jaaskelainen, Hyppia, Kolkka, Litmanen, J. Johansson, már közelebb a 40-hez mint a 30-hoz... Az utánpótlásuk nem rossz, de nekik sincs olyan sok nyugat-európai bajnokságban rendszeresen játszó játékosuk, sőt kevesebb mint nekünk. Ha őket nem verjük meg oda-vissza nincs esélyünk. Ez igaz a moldávokra is ( akikről annyit tudok, hogy Dobrovolszkij helyett az egykori Steaua sztár Gavril Balint lett a kapitány), San Marinóra meg végképp...
Summa summarum: pótselejtezős helyre úgy érzem jók leszünk,de legalább is nagy harcban leszünk a svédekkel.
Más idők, más csapatok.
A hollandok sajnos inkább jobbak lesznek mint rosszabbak. A vb után kiöregszik egy pár játékos ( van Bronkhorst, Ooijer, van Bommel) akik inkább már csak a rutin miatt vannak a csapatban és amúgy se ők a húzóemberek. A két 30éves játékos ( Mathijsen, Kuyt) mellett a "sztárok" : Sneijder, Robben, van Persie, van der Vaart, N. de Jong stb. 25-26 évesek, pont most kerülnek a legjobb korba. Emellett a 18-24 év közötti korosztály is nagyon erős ( 2006 és 2007-ben is U21-es EB-t nyertek, rendszeresen játszanak 18-20éves tehetségek a holland bajnokságban).
A svédek új csapatot kezdenek építeni. Mellberg, A. Svensson már 33éves, Allback és Ljungberg sincs már, Ibra lemondta.
Az Isaksson, Kallstrom, Elmander középkorosztály mellé jön egy fiatal társaság ( Berg, Toivonen, R. Elm),de ezt azért bőven nem érzem verhetetlen csapatnak.
A finnek meg aztán végképp teljes megújításon fognak sztem végigmenni. Jaaskelainen, Hyppia, Kolkka, Litmanen, J. Johansson, már közelebb a 40-hez mint a 30-hoz... Az utánpótlásuk nem rossz, de nekik sincs olyan sok nyugat-európai bajnokságban rendszeresen játszó játékosuk, sőt kevesebb mint nekünk. Ha őket nem verjük meg oda-vissza nincs esélyünk. Ez igaz a moldávokra is ( akikről annyit tudok, hogy Dobrovolszkij helyett az egykori Steaua sztár Gavril Balint lett a kapitány), San Marinóra meg végképp...
Summa summarum: pótselejtezős helyre úgy érzem jók leszünk,de legalább is nagy harcban leszünk a svédekkel.
Kövi 2010.02.07. 14:18:44
Azért a németek otthon sem lesznek igazán otthon, hát még Ankarában vagy Konstantinápolyban. :)
váév építők (törölt) 2010.02.07. 14:19:44
az itthon játszókat el kell felejeteni végre. ez a magyar szuperliga nem alkalmas arra, hogy a játékosok felkészüljenek nemzetközi megmérettetésre.
sundin 2010.02.07. 14:26:30
@elber:
Ezt majd a szövetségek sakkozzák le egymás közt. Remélem Qman lepaktál a hollandokkal, mondjuk egy utolsó fordulós itthoni meccset.
Ezt majd a szövetségek sakkozzák le egymás közt. Remélem Qman lepaktál a hollandokkal, mondjuk egy utolsó fordulós itthoni meccset.
zsakfos 2010.02.07. 14:29:19
Emberek!!!
A fiatalság nem érdem, hanem állapot.
Hagyjuk már a picsába ezt kibaszott nagy fiatalítást, az emberek ( nem feltétlenül itt az NST-n) Gulácsit meg Futácsot vízionálnak a válogatottba, akik még egyetlen felnőtt bajnokit nem játszottak életükbe..
A legfontosabb, hogy minél több magyar játékos rendszeresen játszon a klubjában! Az kerül be a válogatottba aki rendszeresen játszik. Nézzük meg már a vb-re készülő kereteket, mindenhol a rendszeres játék a feltétel: játékritmus, megfelelő erőnlét nélkül nem fog menni.
A fiatalság nem érdem, hanem állapot.
Hagyjuk már a picsába ezt kibaszott nagy fiatalítást, az emberek ( nem feltétlenül itt az NST-n) Gulácsit meg Futácsot vízionálnak a válogatottba, akik még egyetlen felnőtt bajnokit nem játszottak életükbe..
A legfontosabb, hogy minél több magyar játékos rendszeresen játszon a klubjában! Az kerül be a válogatottba aki rendszeresen játszik. Nézzük meg már a vb-re készülő kereteket, mindenhol a rendszeres játék a feltétel: játékritmus, megfelelő erőnlét nélkül nem fog menni.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.07. 14:30:37
@zsakfos :
Van ennek jó oldala is (mármint annak, hogy a hollandok most jutnak éppen a zenitre). Így talán tényleg lesz esély arra, hogy mindenkit egyformán legyőzzenek. (Minket akkor is megvernek, ha nem olyan jók, a svédeket viszont csak akkor, ha nagyon jók.)
Igaza van @Alapvonalszippantó Hapci Benő: -nek: az lenne az ideális, ha az utolsó körben lenne magyar-holland, talán cseppenhetne nekünk egy (vagy három) ajándék pont.
Van ennek jó oldala is (mármint annak, hogy a hollandok most jutnak éppen a zenitre). Így talán tényleg lesz esély arra, hogy mindenkit egyformán legyőzzenek. (Minket akkor is megvernek, ha nem olyan jók, a svédeket viszont csak akkor, ha nagyon jók.)
Igaza van @Alapvonalszippantó Hapci Benő: -nek: az lenne az ideális, ha az utolsó körben lenne magyar-holland, talán cseppenhetne nekünk egy (vagy három) ajándék pont.
gamtab (törölt) 2010.02.07. 14:31:21
@zsakfos :
Szerintem aki ilyeneket hajtogat hogy jók vagyunk a második helyre meg harcban leszünk a svédekkel annak valami szemellenző van a fején.Nem leszünk itt harcban semmiért max. azért hogy a következő sorsoláson ne az 5. kalapba sorsoljanak minket.
Nemcsak fizikálisan de mentálisan is a béka segge alatt vagyunk.
Aki azt mondja hogy Moldova ellen pikk-pakk 6 pontot szerzünk az még kb ott tart hogy a magyar csapat világverő mint anno régen....
Mikor volt az már?Régen.Talán igaz se volt....
Szerintem aki ilyeneket hajtogat hogy jók vagyunk a második helyre meg harcban leszünk a svédekkel annak valami szemellenző van a fején.Nem leszünk itt harcban semmiért max. azért hogy a következő sorsoláson ne az 5. kalapba sorsoljanak minket.
Nemcsak fizikálisan de mentálisan is a béka segge alatt vagyunk.
Aki azt mondja hogy Moldova ellen pikk-pakk 6 pontot szerzünk az még kb ott tart hogy a magyar csapat világverő mint anno régen....
Mikor volt az már?Régen.Talán igaz se volt....
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.02.07. 14:38:04
Moldovával jól járt a magyar csapat, sokkal nehezebb ellenfelek is jöhettek volna az 5. kalapból: Ciprus, Wales, Lettország, Grúzia, Albánia (!)... egyszerűen kötelező ellenük a hat pont, legutóbb még Luxemburg is megelőzte őket a csoportjukban.
A finnek szintén szerencsés választás, Norvégiánál, Skóciánál, Bulgáriánál biztos nem jobbak. San Marino lutri, mint mindig, Svédország egy, Hollandia pedig két szinttel egyértelműen a magyarok felett áll. Realitás: 3. vagy 4. hely.
A finnek szintén szerencsés választás, Norvégiánál, Skóciánál, Bulgáriánál biztos nem jobbak. San Marino lutri, mint mindig, Svédország egy, Hollandia pedig két szinttel egyértelműen a magyarok felett áll. Realitás: 3. vagy 4. hely.
Árpádka 2010.02.07. 14:38:11
@zsakfos : Futácsot és Gulácsit nem is de egy rendszeresen játszatott Szalait, Komant, Némethet meg Kádárt ki lehet probálni meg persze Rudolf Varga, Vass Ádám, megütik a szintett.
Viszont ha Marci nem véd rendszeresen nem tom ki llehet az első számú kapus
@batmag: Szerintem Moldva nincs olyan erős mint Albánia.
Viszont ha Marci nem véd rendszeresen nem tom ki llehet az első számú kapus
@batmag: Szerintem Moldva nincs olyan erős mint Albánia.
sundin 2010.02.07. 14:39:41
@JClayton:
Minket is leigáztak 3-0-ra nem is oly régen... igaz Bábhidivel, de akkor is.
Minket is leigáztak 3-0-ra nem is oly régen... igaz Bábhidivel, de akkor is.
zsakfos 2010.02.07. 14:40:23
Emberek!
A fiatalság nem érdem, hanem állapot!
Hagyjuk már a picsába ezt a mindig előjövő kurva nagy fiatalítást. Gulácsit meg Futácsot ( nem feltétlenül itt az NST-n) követelik sokan a válogatottba, akik még életükbe nem játszottak egy felnőtt bajnokit sem. Az játszon a válogatottban aki rendszeresen szerepel a klubjában, lehetőleg nyugat-európai bajnokságokban. E nélkül nem fog menni...Nézzük meg, hogy alakulnak a vb-re készülő keretek. Az utazik aki rendszeresen játszik...Ennyi.
A fiatalság nem érdem, hanem állapot!
Hagyjuk már a picsába ezt a mindig előjövő kurva nagy fiatalítást. Gulácsit meg Futácsot ( nem feltétlenül itt az NST-n) követelik sokan a válogatottba, akik még életükbe nem játszottak egy felnőtt bajnokit sem. Az játszon a válogatottban aki rendszeresen szerepel a klubjában, lehetőleg nyugat-európai bajnokságokban. E nélkül nem fog menni...Nézzük meg, hogy alakulnak a vb-re készülő keretek. Az utazik aki rendszeresen játszik...Ennyi.
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.02.07. 14:40:49
@sundin: igen, azt én speciel nagyobb szégyennek tartom, mint a máltai égést
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.07. 14:45:27
@JClayton: "San Marino lutri"
???
Abszolút a leggyengébb válogatott még a minik között is. Egy Liechtenstein vagy Andorra (Máltáról nem is beszélve...) meg-megtréfál egy-egy nagyobb vadat is. San Marino talán még nem is nyert meccset Eb-selejtezőkön, annál inkább jeleskedik a gólrekordállításban. Egyértelmű a 6 pont.
Moldova könnyebb ellenfél az albánoknál. Tisztességes fölkészüléssel ellenük is hozni kell mind a hat pontot.
Ha ez a négy meccs megvan, el lehet kezdeni az ábrándok szövését.
???
Abszolút a leggyengébb válogatott még a minik között is. Egy Liechtenstein vagy Andorra (Máltáról nem is beszélve...) meg-megtréfál egy-egy nagyobb vadat is. San Marino talán még nem is nyert meccset Eb-selejtezőkön, annál inkább jeleskedik a gólrekordállításban. Egyértelmű a 6 pont.
Moldova könnyebb ellenfél az albánoknál. Tisztességes fölkészüléssel ellenük is hozni kell mind a hat pontot.
Ha ez a négy meccs megvan, el lehet kezdeni az ábrándok szövését.
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.02.07. 14:48:05
@Csöncsön: Igazad van, ezt visszaszívom.
giacinto 2010.02.07. 14:50:44
Várhidi szerint ennél künnyebb csoportba nem kerülhettünk volna :) sértődöttség? :)
Finneket meg kell verni, egy darab klasszisuk nincs (mondjuk nekünk sincs) de ilyen gyenge 3. kalaposat nem kaphattunk volna. hollandokkal jó lenne utolsó meccsre játszani, azok ugyis kijutnak 4-5 meccs után, Erwin meg elrendezhetne egy bundameccse t a végén. Az Ibra és Larsson nélküli svédek ellen is van esély, ha nem lesznek Timárok a csapatban. optimista vagyok.
Finneket meg kell verni, egy darab klasszisuk nincs (mondjuk nekünk sincs) de ilyen gyenge 3. kalaposat nem kaphattunk volna. hollandokkal jó lenne utolsó meccsre játszani, azok ugyis kijutnak 4-5 meccs után, Erwin meg elrendezhetne egy bundameccse t a végén. Az Ibra és Larsson nélküli svédek ellen is van esély, ha nem lesznek Timárok a csapatban. optimista vagyok.
gamtab (törölt) 2010.02.07. 14:53:26
@zsakfos :
Igazad van,én csak azt szerettem volna mondani hogy teljesen felesleges álmokat szövögetni,olyan csapatokhoz akarunk felérni akikkel nem ugyanazt a játékot játsszuk....
Sokan tudom elhiszik hogy lehet esélyünk egy második helyre de jobb lenne belátni mindenkinek hogy nem....
Ha a válogatott és az ország nem rózsaszín szemüvegen keresztül nézné a focit akkor lehetne változás,de így nem lesz.
Igazad van,én csak azt szerettem volna mondani hogy teljesen felesleges álmokat szövögetni,olyan csapatokhoz akarunk felérni akikkel nem ugyanazt a játékot játsszuk....
Sokan tudom elhiszik hogy lehet esélyünk egy második helyre de jobb lenne belátni mindenkinek hogy nem....
Ha a válogatott és az ország nem rózsaszín szemüvegen keresztül nézné a focit akkor lehetne változás,de így nem lesz.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 14:55:19
@goldmarci: kádár balbunkót játszik a toonsban, és nagyobb szükségünk is van egy jó balhátvédre. egyébként nem rossz az úgy, csak vassról pl elég keveset tudunk.
el kell felejteneni, hogy esélyünk lehet bármire is, minden meccsre úgy kell kimenni, hogy átharapjuk a torkukat, ha már ezt megvalósítjuk, elégedett leszek.
a továbbjutás nagyon-nagyon messze van tőlünk.
el kell felejteneni, hogy esélyünk lehet bármire is, minden meccsre úgy kell kimenni, hogy átharapjuk a torkukat, ha már ezt megvalósítjuk, elégedett leszek.
a továbbjutás nagyon-nagyon messze van tőlünk.
BruceWayne 2010.02.07. 14:57:03
@giacinto: hülye ez a Várhidi?
mert szerintem Hollandiánál Oroszo. és Horváto. is gyengébb
meg szlovákia és románia is gyengébb mint svédo.
finneknél is az osztrákok
szóval nem a legerősebb csoport de a legoptimistább esetben kerülhettünk volna könnyebbe is
mert szerintem Hollandiánál Oroszo. és Horváto. is gyengébb
meg szlovákia és románia is gyengébb mint svédo.
finneknél is az osztrákok
szóval nem a legerősebb csoport de a legoptimistább esetben kerülhettünk volna könnyebbe is
zsakfos 2010.02.07. 14:57:32
@Árpádka:
Kapus poszton tényleg bajban leszünk ha Fülöp nem véd rendszeresen, pedig nem úgy néz ki, hogy fog. Gulácsinak kellene ( leginkább már kellett volna) elmennie kölcsönbe valahova, ahol rendszeresen véd felnőtt bajnokin.Ha egyikőjük sem véd, akkor Királyon kívül más nem nagyon maradt..
A védelemben vagyunk sajnos a leggyengébbek. Kádárnak nagyon örülnék ha kezdő lenne a Newcastleban, de inkább csak csere. Elég sanszos, hogy fel is jutnak, jövőre a PL-ben nem lesz könnyebb dolga...
Azért van még a selejtezőkig egy nyári átigazolási időszak, jó lenne ha mindenki találna magának olyan csapatot ahol kezdőként számítanak rá.
Kapus poszton tényleg bajban leszünk ha Fülöp nem véd rendszeresen, pedig nem úgy néz ki, hogy fog. Gulácsinak kellene ( leginkább már kellett volna) elmennie kölcsönbe valahova, ahol rendszeresen véd felnőtt bajnokin.Ha egyikőjük sem véd, akkor Királyon kívül más nem nagyon maradt..
A védelemben vagyunk sajnos a leggyengébbek. Kádárnak nagyon örülnék ha kezdő lenne a Newcastleban, de inkább csak csere. Elég sanszos, hogy fel is jutnak, jövőre a PL-ben nem lesz könnyebb dolga...
Azért van még a selejtezőkig egy nyári átigazolási időszak, jó lenne ha mindenki találna magának olyan csapatot ahol kezdőként számítanak rá.
gamtab (törölt) 2010.02.07. 15:00:25
@_benito:
Szerintem neked van igazad.
Szvsz az a bak szerintem hogy a magyar focitársadalom még mindíg úgy tekint erre az egészre hogy a mi igazi ellenfeleink: Anglia,Németország,Olaszország,(Brazília) haha
el kéne ezt már felejteni és úgy kimenni a kicsik ellen is mintha az lenne az utolsó esélyünk megmutatni.
A kicsik ellen nem hajtunk mert azok nem ellenfelek a nagyok ellen meg esélyünk sincs.Persze a kicsik ellen is küzdeni kell minden pontért,de ez nekünk derogál.
Szerintem neked van igazad.
Szvsz az a bak szerintem hogy a magyar focitársadalom még mindíg úgy tekint erre az egészre hogy a mi igazi ellenfeleink: Anglia,Németország,Olaszország,(Brazília) haha
el kéne ezt már felejteni és úgy kimenni a kicsik ellen is mintha az lenne az utolsó esélyünk megmutatni.
A kicsik ellen nem hajtunk mert azok nem ellenfelek a nagyok ellen meg esélyünk sincs.Persze a kicsik ellen is küzdeni kell minden pontért,de ez nekünk derogál.
brodi 2010.02.07. 15:04:10
@_benito: kádár idén még nem játszott balhátvédet, volt már belső védő, jobb oldali védő és kp. is, balbunkó pont nem.
vasst nem fogja kicsinálni, nem csinálta ki a bundasztori a válogatottnál?
a harmadik hely nekem álmaim netovábbja lenne, de ha a fiatalok (elsősorban Kádár, koman és Krisztián) tavasszal sokat játszanak, fejlődnek, akkor velük kiegészülve kevés hiányposztja lesz a csapatnak. Bár az is nagy kérdés, hogy mondjuk egy komant, hogyan fogadnak el az idősebb társak, mint vezért. (ő akkor igazán király szerintem)
vasst nem fogja kicsinálni, nem csinálta ki a bundasztori a válogatottnál?
a harmadik hely nekem álmaim netovábbja lenne, de ha a fiatalok (elsősorban Kádár, koman és Krisztián) tavasszal sokat játszanak, fejlődnek, akkor velük kiegészülve kevés hiányposztja lesz a csapatnak. Bár az is nagy kérdés, hogy mondjuk egy komant, hogyan fogadnak el az idősebb társak, mint vezért. (ő akkor igazán király szerintem)
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.02.07. 15:05:51
@_benito: Kádár eddig jóval gyakrabban szerepelt középhátvédként a Newcastleben, és tudtommal jobban is szeret ott játszani. ettől függetlenül a válogatottban megoldás lehet a balbunkó posztjára.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.07. 15:13:01
@batmag: "A kicsik ellen nem hajtunk mert azok nem ellenfelek"
Te nem láttad egyik Albánia elleni meccsünket sem, ez most már tény.
Nem arról van szó, hogy továbbjutásról meg pótselejtezőről beszélünk, egyszerűen próbáljuk keresni a lehetőségeket a minél több pontra.
Te nem láttad egyik Albánia elleni meccsünket sem, ez most már tény.
Nem arról van szó, hogy továbbjutásról meg pótselejtezőről beszélünk, egyszerűen próbáljuk keresni a lehetőségeket a minél több pontra.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 15:21:13
bocs, majd szólok egervári sanyinak is, hogy rosszul tudta, úgyhogy ne játszassa többet ott, hiába szedte le a pályáról balotellit.
én egy meccsét láttam, és azon balhátvéd volt, nem is rossz. sajnos a többiről nem tudok nyilatkozni, de egervári azt mondta, örül neki, hogy a bal oldalon játszatják, mert ő is ott akarja.
én egy meccsét láttam, és azon balhátvéd volt, nem is rossz. sajnos a többiről nem tudok nyilatkozni, de egervári azt mondta, örül neki, hogy a bal oldalon játszatják, mert ő is ott akarja.
gamtab (törölt) 2010.02.07. 15:23:40
@Csöncsön:
Igazad van nem láttam.Nem is akarom elhitetni hogy túl sok közöm lenne a focihoz mint szakember.(Veletek ellentétben) De láttam már egy két nagy égést úgyhogy két meccs alapján nem állítom hogy hirtelen felszálló ágba került a magyar foci.
MInden selejtező sorozat elején megy a reménykedés de az inkább álmodozás.
Igazad van nem láttam.Nem is akarom elhitetni hogy túl sok közöm lenne a focihoz mint szakember.(Veletek ellentétben) De láttam már egy két nagy égést úgyhogy két meccs alapján nem állítom hogy hirtelen felszálló ágba került a magyar foci.
MInden selejtező sorozat elején megy a reménykedés de az inkább álmodozás.
Árpádka 2010.02.07. 16:30:41
@zsakfos : Esetleg Köteles is megoldás lehet a Genkből de nem mennyit játszik és talán még a Heartsnél is magyar kapus van.
Védőknél szerintem ki lehetne probálni Mészárost meg esetleg Szabót bár neki el kellene már jönnie Paksról. Más nem jut eszembe egyébként is ennek az U20 as örjöngésnek csak akkor van értelme ha a következő generációk is szállitanak hasonló eredményeket vagy embereket pl: a mostani Spanyol csapat vagy a németek
Védőknél szerintem ki lehetne probálni Mészárost meg esetleg Szabót bár neki el kellene már jönnie Paksról. Más nem jut eszembe egyébként is ennek az U20 as örjöngésnek csak akkor van értelme ha a következő generációk is szállitanak hasonló eredményeket vagy embereket pl: a mostani Spanyol csapat vagy a németek
Ronal-d'oh! 2010.02.07. 16:43:32
@goldmarci: Koman balszélső. Mondjuk így belegondolva kurva erős baloldalunk van, csak épp a jobbon nincs senki.
zsakfos 2010.02.07. 17:13:59
@Árpádka:
Köteles két meccsen védett eddig a Genkben, Balogh J. meg kb. a mérkőzések felén a Heartsben, de már nem László Csaba az edző.
Köteles két meccsen védett eddig a Genkben, Balogh J. meg kb. a mérkőzések felén a Heartsben, de már nem László Csaba az edző.
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.02.07. 17:19:21
Amúgy a sportgéza komolyan gondolja ezt a „Megyünk a svédekkel a második helyért” címet? Netalán lemaradtam valamiről az utóbbi tíz évben?
newnt55 2010.02.07. 18:19:22
Most kezdjem el mondani a kötelező ökörségeket?
Halljuk majd még sokszor:
- elkerülhető gólokat kaptunk
- a küzdenitudással nem volt probléma
- odérhetünk a második helyre(mert megvertük a 2 leggyengébbet)
- nem érdemeltünk vereséget
- jogos tizenegyes volt(a bíró a sztárcsapatnak fújt)
- torgellesanyi
- látszódik a fejlődés, a fiatalokra kell építeni
- majd a vb selejtezőkön...
- bezzeg a puskásék....
- kapitánykérdés...
Ennyi. A realitások talaján kell maradni, a 3. hely tényleg megszerezhető, de az 1-2-re sajnos semmi esélyünk nincs.
Halljuk majd még sokszor:
- elkerülhető gólokat kaptunk
- a küzdenitudással nem volt probléma
- odérhetünk a második helyre(mert megvertük a 2 leggyengébbet)
- nem érdemeltünk vereséget
- jogos tizenegyes volt(a bíró a sztárcsapatnak fújt)
- torgellesanyi
- látszódik a fejlődés, a fiatalokra kell építeni
- majd a vb selejtezőkön...
- bezzeg a puskásék....
- kapitánykérdés...
Ennyi. A realitások talaján kell maradni, a 3. hely tényleg megszerezhető, de az 1-2-re sajnos semmi esélyünk nincs.
newnt55 2010.02.07. 18:22:29
@zsakfos :
"Az játszon a válogatottban aki rendszeresen szerepel a klubjában, lehetőleg nyugat-európai bajnokságokban. E nélkül nem fog menni...Nézzük meg, hogy alakulnak a vb-re készülő keretek. Az utazik aki rendszeresen játszik...Ennyi. "
Tökéletesen és maximálisan egyetértek.
"Az játszon a válogatottban aki rendszeresen szerepel a klubjában, lehetőleg nyugat-európai bajnokságokban. E nélkül nem fog menni...Nézzük meg, hogy alakulnak a vb-re készülő keretek. Az utazik aki rendszeresen játszik...Ennyi. "
Tökéletesen és maximálisan egyetértek.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.07. 19:43:45
Szerintem kedvező a sorosolás, jobb mint legutóbb. Harmadik-negyedik hely a realitás, én már örülnék a harmadiknak. De a svédeknek a jó generációja végérvényesen lefutott fiatalítaniuk kell, ami mindig rizikós és egyszer már a nagy számok törvénye alapján is el kéne kapnunk őket. Hajrá magyarok, akármilyen csapatunk is van!
halihalo 2010.02.07. 20:21:09
Átlagos csoport, és ez a legrosszabb benne. Nem nagyon lesz mire fogni, ha nem jönnek az eredmények.
don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.02.08. 10:04:10
Húúú nálam megvan a tuti taktika...
Minden csapat ellen lesz nyerő szöv.kapi az elmult 20 évből. Orbán Viktor, az MLSZ következő elnöke forradalmasítva a világfutballt minden meccsre más kapitányt rak a kispadra.
Hollandok ellen Mezeyvel, mint '84-ben,
Svédek ellen Mészöly Kálmi bá (szigorúan Halmaival a kezdőben), Finnek ellen Csank Jancheeval és Orosz Ferivel, Moldávok ellen Várhidit a kispadra Gerával.
Na mit szóltok?
Minden csapat ellen lesz nyerő szöv.kapi az elmult 20 évből. Orbán Viktor, az MLSZ következő elnöke forradalmasítva a világfutballt minden meccsre más kapitányt rak a kispadra.
Hollandok ellen Mezeyvel, mint '84-ben,
Svédek ellen Mészöly Kálmi bá (szigorúan Halmaival a kezdőben), Finnek ellen Csank Jancheeval és Orosz Ferivel, Moldávok ellen Várhidit a kispadra Gerával.
Na mit szóltok?
rexford 2010.02.08. 21:00:32
@don brada: Tetszetős. :)
A hollandok miatt most Koemant tuti nem rúgják ki, vagy ezt inkább kérdezem. Btw, Kisteleki most végül meddig marad?
Ibra szerintem vissza fog térni a válogatottba.
A hollandok miatt most Koemant tuti nem rúgják ki, vagy ezt inkább kérdezem. Btw, Kisteleki most végül meddig marad?
Ibra szerintem vissza fog térni a válogatottba.
Az utolsó 100 komment: