Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 20. giornata

2010.01.16. 08:00 _benito

Ha a zergebaszó hideg nem is erről árulkodik, beköszöntött a tavasz. A 20. játéknaptól kezdődően már a visszavágókra fenekedik a Serie A mezőnye, ha már egyéb komoly izgalmat nem tartogat az első tavaszi játéknap. Szegény Siena újra a San Siróban találja magát, és a múlt heti játékkal nem is lenne esélytelen a Milan ellen, a Juventus pedig a Chievo otthonában folytatja vesszőfutását. Az Inter megizzad, de nem kap ki Bariban, a Fiorentina viszont lebombázza a Bolognát, ahogy a Napoli is a Palermót. A forduló rangadója a Roma-Genoa lesz, a fővárosban már addig javult a helyzet, hogy már egyértelműen csalódás lenne, ha nem győznék le a szezon előtt jóval többre taksált genovaiakat.

Roma-Genoa 2-0
A hazaiak 10 meccse veretlenek, a Genoa viszont csak a 11., múlt heti győzelme egy meglehetősen rossz sorozat végére tett pontot. Luca Toni megteszi az első lépéseket a tifosók szíve felé azzal, hogy csapata mindkét gólját ő lövi, a Genoa pedig elgondolkodhat, hogy a jó csapat felépítéséhez nem csak pénz kell, de idő is. Augusztusban: Genoa-Roma 3-2

Milan-Siena 1-0
Változatlanul nem vagyunk elájulva a Milantól, ugyanakkor szöget ütött a fejünkbe, hogy esetleg a Manchester Unitedet kiverik majd a Bajnokok Ligájából. Addig is, meg utána is lesz még néhány kellemetlen meccsük a Serie A-ban, ilyen lesz a Siena elleni is, amit hasonló körülmények között nyernek majd meg, mint a társbérlő egy hete. Augusztusban: Siena-Milan 1-2

Bari-Inter 1-1
A nagy Bari-hype közepette meg kell jegyeznünk, hogy elég statikus, amit a Kakaskák csinálnak, ezért leginkább akkor van esélyük az Inter ellen, ha ők szerzik meg a vezetést. Komanéknak jól jöhet, hogy az Inter jövő héten készül inkább nagy durranásra. Reméljük, a magyar középpályás visszaverekszi magát a csapatba. Vagy eligazol. Augusztusban: Inter-Bari 1-1

Chievo-Juventus 2-0
Az érdekes lenne, ha a Juve zuhanása akkor állna meg, amikor Diego, Del Piero kettőssel kell támadnia, Mommo az ANK-n falja a kilométereket, a fél csapat sérül, a másik fel meg jobb lenne, ha az lenne. Ráadásul a Chievo jó kis csapat, jelenleg legalább egy klasszissal jobb, mint vendége. Meg is veri jól. Augusztusban: Juventus-Chievo 1-0

Fiorentina-Bologna 1-0
Sorsfordító a meccs, hiszen a Viola mindig elhiteti a szurkolókkal, hogy jó csapat, aztán egy Bolognához hasonló hurka ellen beint, hogy hoppá, mégsem. Mostanában viszont kezdenek magukra találni, már megnyeregetik az ilyeneket is, a Bologna pedig egy rossz csapat. Augusztusban: Bologna-Fiorentina 1-1

Napoli-Palermo 3-1
12 veretlen bajnokival a hátuk mögött dagad a nápolyiak keble, ráadásul megérkeztek oda, ahova tartottak: BL-helyen állnak. A kupa nem foglalkoztatta őket (az elnök el is töröltetné, ahogy van), de a bajnokságban egyre nő az étvágy, és nem úgy tűnik, mintha lassítani akarnának. Szomszédrangadó ám ez is. Augusztusban: Palermo-Napoli 2-1

Parma-Udinese 1-1
A hazaiak megkezdték felzárkózásukat a középmezőnyhöz, csak felülről csorognak alá. A szürreálisan magas helyezés után már realisztikusabb célokért harcolnak, ehhez verni kéne a némileg éledező Udinesét, amely viszont ezúttal kemény lesz, és Di Natale is lecsap újra. Augusztusban: Udinese-Parma 2-2

Atalanta-Lazio 1-0
Új edzője van az Atalantának, ráadásul ezúttal nem sztár, hanem egy helyi erő: a bergamói születésű Bortolo Mutti, aki a csapat játékosa is volt a 80-as években. A győzelem, más magyarázat nem lévén, a küzdőszellem visszatérésében keresendő, valamint abban, hogy Zarate már a jobbkormányos Ferrarikat nézegeti a katalógusokban. Ausztusban: Lazio-Atalanta 1-0

Cagliari-Livorno 3-1
A komcsik kivégzés nem okozhat gondot a szárdoknak. Mindkét csapat sokkal jobban hasít, mint arra számítani lehetett, és egyiküknek sem lesznek kiesési gondjaik, de a jobb csapat vitán felül a Cagliari, és ezt be is bizonyítja. Augusztusban: Livorno-Cagliari 0-0

Sampdoria-Catania 2-1
Mindkét fél rossz szériát fut, de a Sampnak legalább van miben reménykednie. A Catania érzésünk szerint az utolsó fordulókig versenyben lesz Serie A-tagsága megtartásáért. A Samp egy EL-helyet elcsíphet, hogy aztán jó magasról leszarhassa. Augusztusban: Catania-Sampdoria 1-2

508 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr771675478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

értelmetlen_nevű 2010.01.17. 23:12:20

@Iustizmord: Ja, csak egy jó ideje Ronnie a közelében sem volt a válogatottnak (jogosan persze), muszáj tartania a jó formáját, ha akar valamit. Kaká nyilván kezdő, a többi csatárposzt nem annyira egyértelmű. Pato, Fabiano, Robinho, (Ronaldo esetleg, bár kicsi a realitása), Hulk? közül talán Fabiano emelkedik ki valamennyire.

Meg kérdéses, hogy Melo befér-e az értékelhetetlen idény után, bár olyan sok alternatívája neki sincs. (Josué, G. Silva)

Piiii 2010.01.17. 23:24:33

@daneeka: na én azokra nem emlékszem, de ha voltak is, azóta el is koptak. csak egy adat a juve-divatdrukkerezéshez. nso szavazás ki nyeri meg az olasz bajnokságot? múlt 7en néztem és most csak úgy fejből irom az adatokat de az megmaradt, h a juve volt az első helyen kb 35 %-kal. inter milan, 25% körül... nyilván nem 100%ig mérvadó de mindenképpen elgondolkoztató...sztem még mindig simán a juve drukkerekből van a legtöbb az olasz bajnokságból, de lehet amúgy is. bár ott van még a sok mu-drukker is

Iustizmord 2010.01.18. 00:14:32

@értelmetlen_nevű: rdinyho szvsz most jobban ott van mint o principe robinho.

hulk? portugálból? nane. pato igen.

daneeka 2010.01.18. 00:36:54

@Piiii: Arra gondolsz, hogy sok a Juve szurkolója? Ha divatdrukkerek lennének, akkor a te szavaiddal élve már régen lekoptak volna.

kampat 2010.01.18. 01:29:36

@_benito: TOP5
_____________

Valami oka biztos van annak, hogy már A Triád egyik tagja is kifogásokat keresve köpködi a rizsát. A projekt megbukna Ferrara távozásával? Lippi lehetséges érkezése dugába dőlne? Egyéb?

Nem tudok mást elképzelni, mint azt, hogy egy kib.szott nagy szövögetés van a háttérben, mert nem lehet ilyen szinten veszélyeztetni azt, hogy a csapat ne vegyen részt egy európai kupasorozatban sem jövőre, ráadásul többek között - Buffon, és Chiellini - távozásával is járna szerintem egy ilyen lebőgés.

Ilyen eredmények, s játék után még a redbullos csacsiknál is menesztenék az edzőt, nemhogy egy Juventusnál.

neeskens 2010.01.18. 09:39:59

"a futball és a calcio valóban nem ugyanaz. az egyiket leülsz, és nézed, hogy milyen szép. a másikat érteni is kell ahhoz, hogy élvezni tudd."

Ezt annyira szépen mondtad....

Piiii 2010.01.18. 11:22:57

@daneeka: jah értem mire gondolsz, nem kapcsoltam. monjduk ebben igazad lehet. akkor úgy értettem, h a juvénak van a legtöbb szurkolója, talán az összes csapatot figyelembe véve is. és tök mindegy milyen rossz focit játszanak, őket kell adni. de hát ezt már megszokhattuk

giacinto 2010.01.18. 11:30:26

Moggi vissza akar térni. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 11:35:15

A tegnapi veronai vereség után a Juve 4,5 millió eurót ajánlott Ledesmáért, Lotito válasza kitalálható. Körülbelül minden 2 naponta egy millió eurót megy le az ajánlatok értéke. De ez pont ki fog jönni a szerződése felbontásának napján 0-ra, még mondja valaki hogy nem a sors keveri a lapokat. Rocchi iránt meg érdeklődik a Genoa, de ennyire nem lehetnek ők sem kétségbeesve.

Iustizmord 2010.01.18. 12:24:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: marad a lazioban egyáltalán élő ember? a szertárost leszámítva?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 12:27:43

@Iustizmord: A keret legjobbjai voltak Pandev és Ledesma, előbbi már egy jóval nagyobb klubban is bizonyítja mindezt. Az lesz a szép, ha tényleg nem sikerül igazolni senkit Floccarin kívül. Lotito egyik különös perverzitása, hogy 999.999 euró felett nem hajlandó igazolni, nem tudom mi lelte Zarate esetében.

ASRM 2010.01.18. 13:17:57

A Roma szurkolók körében most mindenki nagyon happy, én nem annyira. Fasza dolog, hogy végre jönnek az eredmények, Juan újra tanári, ez tényleg nagyon örömteli és külön nagy öröm volt tegnap Toni két gólja. Ugyanakkor a játékunk teljesen elrainerisedett, unalmassá vált. Biztos vannak csapatok, ahol boldogságot okoz játék nélkül nyerni a meccseket, nagy és sikeres csapatok is, a Rómának nem kéne ezt az utat követnie, nem tudom van-e értelme ezt a játékot elvinni az európai topligába. Az, hogy mostanában mindenki a védelmünket fényezi azért sokat elmond.Ha legalább egy negyed Spalletti szorult volna Raniba.
Ott van pl. Menez. Most épp mindenki el akarja őt zavarni, de szerintem az igazán nagy edzői teljesítmény pont az lenne, ha sikerülne őt beépíteni a csapatba, persze ez rajta is múlik, rajta elsősorban, de vele azért minőségileg más lenne a játék.

Iustizmord 2010.01.18. 13:26:18

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hm, nekem szimpi lenne he nem azzal kezdődne minden transfer wi(n)dow hogy 50-100 M eur közötti összeget adnak egy játékjogért. a fizetési sapka vagy a transzferdíj-plafon (PL MAX 25M EUR / JÁTÉKOS VAGY H MAX 50M EUR/ÉV, mindkét ÁTIGAZOLÁSI IDŐSZAKOT IDEÉRTVE) nem lenne hülyeség, mert amit pl a real művelt idéN nyáron is az totál eszement. ha holnap elütik c.ronaldot a zebrán akkor mi van? 90M eur badly invested?

giacinto 2010.01.18. 13:37:44

@Iustizmord: gyorsított amortizáció.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.18. 13:38:49

@Iustizmord: Más kérdés hogy mit tartunk jónak, és hogy mi a realitás. Lehet így gondolkodni, és is hasonlóan gondolom, de ettől még azért az aprópénzért nem kap egy klub jó játékost. Ez a realitás. Hogy ennek mi az oka, és hogy jól van-e ez így, más kérdés, de a téma szempontjából érdektelen.

Piiii 2010.01.18. 13:50:07

@ASRM: amúgy szerintem ez a korábbi meccsekre nagyon jellemző volt. eredmény szép játék nélkül. de pont a tegnapi meccsen szerintem elég szépen játszottunk, nem azt mondom, hogy úgy mint a Spall-érában, de szépen. de amit pont Rani nyilatkozott, először az eredmények kellenek, hogy megjöjjön az önbizalom, aztán jöhet a szép játék. sztem lassan az is alakulni fog. azért a most már lesajnált Mancini igen-igen kellett ahhoz a szép játékhoz, persze amikor volt kedve játszani,nálunk nagyon jól tolta, de hát akinek a pénz többet ér minthogy játszon az igy járt.

Mr.AT 2010.01.18. 14:07:02

@Iustizmord: Se a fizetési, se az átigazolási sapka elméletével nem értek egyet. A labdarúgás teljesen egyértelműen üzlet, és csak aztán sport - tetszik, nem tetszik, bő 30 éve ez a tendencia, nem véletlenül lett a világ lenépszerűbb szórakoztatóipari ágazata. Nyilván ezért a klasszikus sportért rajongók nagy része nem felhőtlenül hálás, de látni kell, micsoda tőke kell ahhoz, hogy egy bármilyen szintű elsőosztályú labdarúgóklubot eredményesen működtessen valaki - ez amatőr rajongás, szakmai odaadás alapján már nem működik, nem működhet.

Ha itt valaki úgy dönt, hogy jelentős tőkét invesztál a saját kockázatára egy-egy játékos megszerzéséért/megtartásáért, az a saját döntése, amiért ő vállal felelősséget - aztán vagy bejön, vagy nem.
A futballban így is van egy másodlagos bináris kód, amit nevezhetünk presztízsnek, tradíciónak vagy reputációnak, tökmindegy - a sportszakmai logika. Ezért nem igazolt pl. Kaká a ManCitybe, pedig 2x annyit fizettek volna érte is és neki is.

Emellett pedig a korlátlan anyagi invesztíció sem biztos garancia a sikerre, ahogy azt számtalan példán át láttuk és látjuk most is - se a Chelsea, se a ManCity, se a 90es évek Intere nem lett BL-győztes, hogy csak a leghírhedtebb költekezőbajnokokat hozzam példának, de nyilván ezer másikat is lehetne.

ericcartmen 2010.01.18. 14:09:43

@ASRM: Nem értek egyet, Ranieri-vel az elején tényleg szenvedős volt a játék, helyenként totálisan koncepció nélkül, de nagy nehezen jöttek az eredmények. Most viszont abszolút tudatosan megy a játék, helyenként tényleg szép labdakihaztalokkal, és szépen felépitett támadásokkal. Spalletti alatt valóban szebben játszott a csapat (bár ott sem mindig), de azért ezt is jó nézni.
Menez meg egyelőre nem tenne annyit hozzá a játékhoz, jogos a padoztatása. Egyébként is kit hagynál ki? Még az is lehet, hogy Vucinic is kiszorul (bár remélem nem). Én sem értek egyet Ranieri több döntésével, pl Taddei, Cassetti rendszeres játszatása, meg néha a hülye cseréi, de azért összességében elégedett vagyok. Mentálisan nagyon összeszedte a csapatot, a védelemre nem nagyon lehet panasz, Perrotta újjászületett, Brighi megint kezd jól játszani, Pizzaro még sosem volt ennyire hasznos, és Taddeinek is vannak jó megoldásai.

ericcartmen 2010.01.18. 14:16:09

@Mr.AT: Pedig szerintem neked, mint szurkolónak jobb lenne ha nem ilyen irányba haladna a foci.
Nekem legalábbis nagyon nem tetszik ez a tendencia.

Iustizmord 2010.01.18. 14:22:41

@Mr.AT: abban igazad van h a foci = üzlet, de nézd meg az amerikai major bajnokságokat:
nhl, nba, nfl, mlb, mindenhol van fizetési sapka, mert felismerték hogy mindenhol előbb -utóbb kiemelkedik 3-4 pénzeszsák és az a kompetivitás kárára megy.

az nfl-ben ráadásul valami quotiens alapján még pár évente rotálják is a sorsolást, hogy kiegyenlítődjék a mezőny.

és 1 dolog biztos: ha sportbusiness, akkor az amerikai modell műkszik.

horas 2010.01.18. 14:30:40

@értelmetlen_nevű: Igen ez már inkább érdekesebb,Lucio az Inter-ben nem nyújt klasszist,ellenben a válogatottban magabiztos én is inkább Silva választanám a helyére.

Pato helyett Nilmar-t preferálja Dunga,Fabiano pedig sztem megkérdőjelezhetetlen.Nálam Dinho nem.Kaká-val zavarják egymást és én inkább Kaká-ra tippelek,bár ő nem brillirozik a Real-ban mostanság,de belőle kinézem a tartalékokat,a hétvégéket részegen végig doboló Ronaldinho-ból nem és komoly csapat ellen jól játszani továbbra sem láttam...

Melo egyetlen szerencséje,hogy nincs konkurenciája,bár a Palmeiras-ban egy Pierre-nevű srác nagyon jól nyomja...

@Pályaelhagyó autóversenyző: Kire gondolsz golyofej alatt?Adriano?
Touré ra rákéne menni,megérne egy komolyabb beruházást az ő megszerzésével min.két játékos feleslegessé is válna.(Bár én hasonló lehetőséget látok nagyobbik Diarra-ba is.)Állítolag jön Ledesma,ez jó hír,bár most egy igazi betonkeverőre lenne szükség.

Ja és az IFFHS új listát adott ki a bajnokságokról a Premier L.,a Primera D. és Bundesliga után a Brazil bajnokság a negyedik legerősebb a Serie A és Ligue 1 elött,hoppáré...

horas 2010.01.18. 14:36:42

@Piiii: @ASRM: @ericcartmen: Nálam Roma előlépett első számú EL esélyesek közé.Bár ahogy már írtam Ranieri nem egy nagyra vágyó típus,pedig ez a mostani Roma nagyon magabiztosnak tünik...
Most hirtelen aki veszélyes lehet rájuk az a Valencia,más nagyon nem...

Mr.AT 2010.01.18. 14:51:02

@Iustizmord: A kompetitív logikát mesterségesen fenntartani nem lehet. Nekem az amerikai bonyolítási logika nem is szimpatikus, ráadásul nagyon speciális háttérrel is bír:
1. Belső bonyolítású, európai szintű országok közti megmérettetésen részt nem vevő ligákról és csapatokról van szó - így nem hátrány az, hogy nincs néhány kiemelkedően erős klub, amely kellőképp dominánsan képviseli az országot "Európában".
2. Az ország hatalmas mérete és kiterjedése miatt szükségszerű fenntartani egyfajta kiegyensúlyozó logikát - nem valószínű, hogy egy New York-i valaha is rajongna egy San Francisco-i csapatért, és viszont.

Európában ez nem így van. A "mammutok" léte szükséges, a tradíció része, és egyben igény is van rá. Engem eléggé zavarna, ha mondjuk az NBA-hez hasonlóan egyik évben a Chievo, a következőben a Napoli, utána meg az Inter lenne a bajnokesélyes.

horas 2010.01.18. 15:02:13

@Mr.AT: Engem nem feltétlenül.Azért ott is megvan a hierarchia,ott is vannak csapatok akik évtizedek óta alsóháziak vagy középcsapatok.Abban viszont egyetértek,hogy a szakadékot nem lehet eltüntetni csak lefele tolni,ha felerősítjük a középcsapatokat az elitből akkor a 8 hely után lenne akkora zakadék mint most a BL helyek után.
Kérdés az,hogy ez rosszabb lenne-e...

Iustizmord 2010.01.18. 15:15:49

@Mr.AT: szép hogy nem tudunk semmiben egyetérteni. legalábba nagy melleket szereted? :o)

naszóval. az usa mérete, gazdasága túlmutat az Eu-n, uefa-n. tehát egy BL bonyolítés igenis összemérhető egy ottani major league-gel. valóban tradíció hogy van pár eu-klub (kb a g14, meg még pár) aki mindíg mindenkor számít, néha több, néha kevésbé. meg vannak a középcsapatok, uefa-cup, roma, lazio, sevilla, everton, ilyesmi.

de arra azért törekedni kell hogy legalább az a 14-18 csapat ne távolodjon egymástól, ami egy real 250m/ év bevásárlásnál már egy juve-szintű csapatnak is reális veszély.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.01.18. 15:24:47

@horas: golyofej: vieira. nem epitettem volna ra csapatot, de a hetvegen ezerszer jobb lett volna, ha o szur, es zanetti a balvedo.

egyebkent meg tokmindegy, elmehet a busba a csapat, csesznek focizni 60 percet, utana meg rohangalnak az eredmeny utan. mindezt ugy, hogy papiron teljesen tamado felfogasban voltunk a palyan.

ez az a lazsalas, amit evek ota nem tudok felfogni az internel. mancini elso eveben is ez volt, elmegy az ellen, aztan negy csatarral rohamozunk. latvanyosnak latvanyos volt a meccsek vege, szereztunk egy csomo szurkolot, meg kaptunk ajandekba egy cimet. ezutan kialakult a mostani atomfocink, evi 2-3 jo meccsel, labdazgatunk, mert majd ugy is gol lesz valahogy. ja, csak a bl-ben nem. iden mar erezhetoen tamadobb a taktika, neha van jatek is, de a jatekosok most sem nagyon hajtjak ki a beluket.

ez itt mar tobb, mint az edzo felelossege, se mancini, sem mourihno nem tudja oket motivalni. (en nem tarotm olyan marha nagyra a portugalt, de eleg sokszok panaszkodott, hogy baj van a jatekosok hozzaallasaval 1-1 bl vagy olasz kupa meccsen) hiaba vannak uj jatekosok, lassan ok is beleszurkulnek az interbe. regen azt hittem, hogy az egesz csak a luzer argentin hozzaallas miatt van, de a nagy reszuk mar nincs itt.

zanettit sem lattam orditani a tobbiekkel, pedig neha arra is szukseg van, nem csak arra, hogy balotellinek magyarazza meccs utan, hogy lesz szives jokisfiusat jatszani, pedig mario provokativ mutatvanyai legtobbszor kifizetodoek (mar ha nem allittatja ki magat ez az eszleny)

ha nem tanulunk meg szetszedni egy kiscsapatot, akkor mit akarunk a chelsea ellen? vagy akkor talan meltoztat a tisztelt bagazs motivaltan jatszani legalabb 45 percet?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 15:26:14

@Iustizmord: Gondolom, amikor még Berlusconi uralta a piacot, a korabeli legnagyobb ajánlatokra is durván ráígérgetve, meg ő vitte a kispadra az aranylabdásokat (Papin, Rivaldo), akkor még nem követeltél sapkát ;-).

@ASRM: Szerintem szigorú vagy, nem annyira csúnya a játék és működik még egy csomó Spalletti-féle automatizmus (lásd: Vucsinics vagy Perrotta játéka) és ezeket Rani nagyon bölcsen nem is akarja kiiktatni a játékból.

@Mr.AT: Engem nem zavarna ha forognának az esélyesek. Ha pedig nem lennének kőbe vésett nagycsapatok, akkor aszurkolók is jobban szóródnának. Angliában, ahol a legrégebbi a futballkultúra, ott a negyedosztályban is találunk korábbi bajnokokat. De Olaszországban sem tudni már hol van a Pro Vercelli. Szóval a mostani nagycsapatok országonként eltérő távolságban, de nem a nagyon régmúltban harcolták ki a pozíciójukat. Vegyük a hatvanas évek végén megnövő Bayernt, vagy a kilencvenes években megnövő Chelsea-t. Talán csak a Real és a Barca dominenciája tart a spanyolliga megalakulása óta. Amúgy például pont az általad említet Napoli Maradonával tudott egy pár évig komoly ellensúlyt képezni az északik triumvirekkel szemben. És azért mögöttük jó sokan álltak.Ha tíz évvel később lett volna a nagykorszakuk, Magyarországon is sok szurkolójuk volna.

Iustizmord 2010.01.18. 15:30:59

@popp: de akkor berlusconi csak egy volt a sokból, ma meg pl a real egy az egyből. mármint költés szintjén. az angolok is irreal árat fizetgetnek ki mindenkiért.

mellesleg, amikor gigi lentiniért kiadtak 24 milla lírát (?) a pápa már akkor is tiltakozott és a hétköznapi emberek munkájának semmibevételéről szólott.

de akkor még kicsi (korai tini) voltam hogy mindezt értsem.

Iustizmord 2010.01.18. 15:32:03

@popp: 90-es évek parmaja? crespo, chiesa, buffon, crespo, így hirtelen?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 15:36:11

@Iustizmord: Egy volt sok közül? - naaa. A második legerősebb akkori klubtulaj Bernard Tapie aranylabdását JPP-t hozta el Van Basten cseréjének. Én a nyolcvanasok végéről a kilencvenesek legelejéről beszélek. Mondjuk persze a szakmai munka is ott volt Sacchival, majd Capelloval, így szép trófeákra tudtátok váltani a pozíciótokat.

nils_h 2010.01.18. 15:37:13

@Iustizmord: úgy érted: crespo, chiesa, crespo, buffon, crespo? :)

ASRM 2010.01.18. 15:43:45

@ericcartmen: A játék tudatos, mentálisan erős a csapat, ez kétségtelen, én sem vitatom. De attól még, hogy tudatos, nem szépségdíjas, legalábbis Spaletta időszakához képest. A 16-os előtti fal tényleg nagyon masszív lett, imponáló, hogy mennyire meg van ez a terület szervezve. Ugyanakkor a támadójátékunk szerintem sablonos és Tonival egyre sablonosabb lesz. De nem mondom, hogy nem jó nézni, mert az eredményes játékot jó nézni, de még jobb a tetszetős+eredményes játékot nézni, ez így talán telhetetlenség, de pl. a Milan-nál pont vmi ilyen van kibontakozóban.
Menez jogosan padozik jelenleg sztem is, sokkal többet kellene nyújtania ahhoz, hogy jelenleg beférjen, én csak azt mondom, hogy ez sztem edzői feladat is lenne, ez lenne az igazi edzői feladat, őt megfelelően motiválni, mert az látható, hogy a csávóban nagyon sok van. És ha tudná konzisztensen hozni azt, ami benne van, akkor nyilván meglenne a helye is a csapatban.
Függetlenül Menez pozíciójától egyébként, én annak nagyon örülök, hogy Taddei újra játszik, egyre több önbizalommal, sztem ha valaki, akkor ő képes stabilitást vinni a csapatba, pláne amíg jobb hátsó pozícióban nincs megnyugtató megoldás. Ráadásul ő mindig nagy akarattal tolja, a kopasznál is alapember tudott lenni.

Iustizmord 2010.01.18. 15:49:38

@nils_h: meg bennarivo, apolloni , dino baggio , mussi, (mint ott a 94-es vb-n), cannavaro, zola, asprilla (törne le a lába a milan elleni gól miatt)

ASRM 2010.01.18. 16:21:49

Ajjaj, Baptistát mégsem akarja vinni az Inter.

horas 2010.01.18. 17:12:36

@Pályaelhagyó autóversenyző: Én is ezen az állásponton vagyok,és írtam,is,hogy nem volt labdaszerzőnk ezért volt olyan az utóbbi két meccs amilyen.

Én nem hozzállásbeli problémákat látok,hanem képességbeli hiányosságokat,most már Mourinho-nak is leesett,hogy ez a 3 vkp játék BL-ben 0.
Középpálya egy nagy massza,nincs szervező készségű és egyáltalában technikás ember.Elit szintű játékosunk a középpályán csak Cambio,Stankovic,Sneijder.Egyiknek sincs cseréje pl.
Ehhez a 4-2-3-1 hez megint nem megfelő a keret Balo és Eto'o egyértelműen csatár.ÉS ebben a felállásban középpályáról egyből hiányzik egy szervező,Cambiasso sztem megtudná oldani,de neki szakad az összes védekező feladata nyakába,Zanetti-t ugye nem lehet kihagyni, labdátszerezni igazából nem tud előrefele ismét semmi már is van egy totál kuka középpálya...nézzük a padot Muntari,Motta,Quaresma,Mancini...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 17:28:07

@Iustizmord: Jó játékosok voltak, de a legtöbbjük a Parmában lett ismert. ABuffonal meg ne gyere már, ő tizenhét évesen került a kapujukba egy lírát nem fizettek érte. on.

horas 2010.01.18. 17:56:41

@nils_h:@Iustizmord: Thuram,Veron,Couto azt a csapatot nem lehetett nem szereti...

giacinto 2010.01.18. 18:01:36

@ASRM: óóó, igazán sajnálom hogy nem hozunk egy újabb szemetet a klubhoz.

horas-szal egyetértek, az a négyes nálam is repülne középpályáról és 2-3 minőségi embert (mondjuk a Gerrard, Anderson, Yaya trió + Cassano) kellene hozni, kérdés van-e rá keret.

de Zanettivel nem vagyok ennyire kritikus. 4312-ben kiváló munkát szokott végezni, Maicon biztosításában, továbbá labdát csak kb fényévente veszít el. igaz hogy nem osztogat gólpasszokat, nem lő gólokat, de ha nála van a labda akkor biztos lehetsz benn, hogy nem az ellenfélhez passzol. A lényeg az lenne hogy adja Sneijdernek majd ő megoldja.
Az nagyszerű hogy José felismerte a 4312 nem nagyon működik Európában, de ehhez van a keret leginkább és a 4231 még akadozik. Balotelli túl inkonzisztens, néha eldönt egy meccset, néha nem csinál semmit. igy nem lehet nekimenni egy BL-párharcnak. ebbőla szempontból jó hogy jött Pandev és látszólag illik a felállásba,a stílusa előrelépés.

slyagency 2010.01.18. 18:13:57

Csöncsön szerintem neked egy kibaszott nagy tasli hiányzik, azért jársz ide feszültséget generálni...

horas 2010.01.18. 18:15:41

@giacinto: Gerrard sztm nem kell nem dobja rajtuk annyit mint amennyi áldozatot kívánna.Cassano nálam is alapkövetelmény.Touré és Anderson is jó választás utóbbi talán el is jönne elöbbire kevés esélyt látok.Ha pénzt csinálnánk a feleslegssé vált,váló játékosainkból sztem össze lehetne hozni a kest.
Muntari,Quaresma,Motta,Mancini,Burdisso,Jímenez,Rivas,Suazo,Córdoba,Obinna.Ha átlagban 3m-ért (ami igen alacsony) mennek már jók vagyunk...

ericcartmen 2010.01.18. 19:33:22

@ASRM: Nekem tetszik ez a játék is, lehet, hogy sablonos kissé, de egy jó Tottival és egy motivált Vuciniccal tezsetősebb lesz.
Menez motiváltsága lehet edzői felelősség, de azért vannak öntörvényű játékosok, akiket nem nagyon lehet megnevelni, félek ő is ilyen. Azért drukkolok, hogy összeszedje magát, van benne fantázia, ha csak rendszeres csereként is, de tudna lendületet adni a játéknak.
Taddeiben viszont nem értünk egyet, tény, hogy küzd, hajt, és mostanában kezd jobban játszani, de az elmúlt másfél éve hihetlenül katasztrofális volt, igazából nem bánom, ha nem hosszabit vele szerződést a klub. Pedig régen szerettem.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.18. 19:53:11

Vieira-val nem sokra ment volna a hétvégén az Inter, hisz még a Chievo elleni utolsó meccsén sérült meg, azóta még a City-ben se tudott pályára lépni emiatt

Iustizmord 2010.01.18. 20:06:24

Gentile shone in Serie B as a holding midfielder and was acquired by Juventus (who had then a consistent strategy of buying young standout defensive Serie B players. Gaetano Scirea, Antonio Cabrini, and Marco Tardelli also followed the same path). by wki

ma miért hallani kevés ilyenről, ha 78.80 körül működött ma miért ne lenne jó?

olasszakértők, answer plíz.

Iustizmord 2010.01.18. 20:13:15

@horas: szvsz nagy faszság hogy az Electronic Arts nem hoz ki egy retro-lemezt FIFA History néven (mehetne az FIFA World Cup History i) kb így: 70-es, 80-as évek, 90-es évek, 2000-es évek, csak a karaktereket kellene megcsinálni, azt talán gép is rendereli, minimális befektetés (nagy része adatbázis) instant success lenne. én pl a 94-es milannal lennék, az tutkófrankó. és akkor egy jó parma lenne a B choice...

aki ezt megcsinál(tatj)a amélkül h jogdíjaz fizetne aztat én... és álljon itt 128 Btk-s tényállás, kezdve a nagyon súlyos testi megsértéssel.

Iustizmord 2010.01.18. 20:15:02

@horas: s nincs is ma hasonló. ha jól emlékszem az nem egy kifejezetten összevásárolt gárda volt, igaz a parmalat akkor könyvelési trükkökkel (?) csinált énzt.

fernando cutut meg imádnivalóan lehetett utálni. biztos a sörénye miatt :o)

Iustizmord 2010.01.18. 20:18:34

@popp: így van, sacchi meg capello beletette, nem csak a dellát hanem pl sacchi pressingje fogalom volt. és perzse a 3 tulipán egyenként is jó volt (tán 87-ben a három dobogós a best of holland szavazáson) de ilyen maldini, tassotti, costacurta, baresi, ancelotti (!) , galli (x2) szerű "senkik" mellé tették be őket, hiába no.

és PIETRO PAOLO VIRDIS, az ÖREG SZÁRD, rulez.

horas 2010.01.18. 20:19:32

@Iustizmord: Sztem lehetne párhuzamot találni,mondjuk Deportivo.
Couto? mindig Slash-re emlékeztett:)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.18. 20:30:53

@Iustizmord: Virdis - tényleg, Ravanelli elődje, az őszhajú gólszaró pozícióban. Amúgy donadonit és akkori nagy kedvencemet Evanit ki is felejtetted. Óriási csapat volt!

Iustizmord 2010.01.18. 20:52:02

@horas: úgy is játszot. nem a gitáron.

Iustizmord 2010.01.18. 20:52:39

@horas: depor / parma? eeegen, eeegen. találó.

Iustizmord 2010.01.18. 20:54:09

@popp: virdis az öreg pippo elődje. kb ua gólokat lőtte.

donadoni kiráyl voltl, alberigo unsung hero. de azér 94ben a WC-re ő is befért. a padról.

horas 2010.01.18. 21:19:50

Na Mali kiesett,rá lehet menni Mahamadou Diarra-ra szépen okosba.

BruceWayne 2010.01.18. 21:24:02

@horas: mármint ki menjen rá és miért?

amúgy most nézem az összeállításokat ebben a fordulóban, nem furcsa hogy az Inter és a Milan is mostanában elég hasonlóan áll fel (és most valamennyire a Roma is)?

Iustizmord 2010.01.18. 21:31:48

@popp: E-TA-LON. sogenannte. :o))))))

BruceWayne 2010.01.18. 21:32:26

jó helyen van ott ahol van, az Internél nehogy szóba kerüljön még csak a neve se..

rexford 2010.01.18. 22:14:18

Sissy lesz a megváltónk. Ha nem ő, akkor majd Iaquinta. DP eljátszotta a bizalmat a Chievo ellen. :)

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.01.19. 08:52:11

a Juvénél a januári erősités összesen Paolucci és Iago lesz,úgytünik.sem játékos,sem edző nem jön,és a vezetőségből sem távozik senki!
"mennek tovább a megkezdett úton".
tehár irány a serie b,kizárás nélkül.
ha nincs változás,nincs bl hely,és akkor mégjobban nem lesz pénz. a helyzet siralmasabb,mint amilyennek eddig tünt.

Mr.AT 2010.01.19. 09:44:30

@vargacsabi: Amióta az eszemet tudom, összvissz kétszer igazoltunk a téli szezonban bárkit is, az egyik Davids volt még 98ban, a másik meg Esnaider, Del Piero emlékezetes sérülésekor még az ősszel az Udinese ellen.

Ezt amúgy bő 3 héttel ezelőtt megmondtam, nem fogunk igazolni senkit, max. kölcsönből hívjuk vissza a kölyköket, ahogy eddig is.

rexford 2010.01.19. 10:37:40

@vargacsabi: Molinarótól és Tiagótól megszabadultunk (egy időre legalábbis), a helyzet nem lehet siralmasabb. Valamennyi pénz is lesz mindig, nem ezen fognak múlni a dolgok.

daneeka 2010.01.19. 11:32:43

@Mr.AT: Én még emlékszem Stendardo-ra is, aki 2 éve a Laziotól érkezett kölcsönbe. Valamint Sissoko is akkor télen lett juventino.

Althedokan 2010.01.19. 12:07:38

@Iustizmord: ez még csak a legkevesebb, de milyen alapon ér ennyit bármelyik focista??? én ezen vagyok kiakadva, hogy képesek ennyit fizetni egy sztárnak. A reál esetében általában rossz befektetések mert vagy szarul vagy nem is játszik az illető. Mert már nem fér be! röhej, amugy akkor miért veszik? hogy máshol ne játszhasson? Más kérdés hogy úgy tűnik azért c. ronaldo jól nyomja ott is...

Althedokan 2010.01.19. 12:11:38

A milan meg fogja verni az Intert és megnyeri a bajnokságot is! Nagyon mennek, és Beckhammal meg csak erősebbek lettek. Azt remélem a MU-t is kiütik és akkor teljesülnek az álmaim:D Boriello nagyon megtalálta a helyét, ha Pato felépül, akkor a támadásunk nagyon jó. A védelem kalap szar, de szerencsére Oddo sérült (nem tudom mit keres itt) és azért úgy látom egy két fiatal is beépül a csapatba, ami finoman mondva időszerű volt. Leonardo elve, hogy a támadás a legjobb védekezés nagyon tetszik, végre lesznek gólok, nem 1-0ás szar tilitoli meccsek. És mutatkoznak is a jelek, kezdjük beérni az Intert, mind pontban, mind gólarányban. tipp: Inter-Milan 1-4

hajrá Milan!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.19. 12:16:32

@Mr.AT: jobb is, ha ezek nem igazolnak senkit, érdemes végignézni a 2006 óta hozzánk került játékosok listáját.

most is kiket akarnak már, bazmeg? rocchi, candreva, floro flores??? ezekkel akarnak a csapat történetének legnagyobb válságából kilábalni? amikor lanzafamme inkább marad parmában, mint hogy visszajöjjön?

az egyetlen értelmes név, ami szóba került, foggia volt, de ő meg hülye lenne jönni, mert amint camoranesi felépül, megy a padra.

legalább momo visszajön, hála az égnek.

horas 2010.01.19. 12:27:43

@Nerazzurri: Hirtelen nála jobban és megszerezhetőt nemtudok.Muntari-nál csak jobb lehet.
@Althedokan: Húhú,optimizmus mindenek felett!:)
A körülmények tényleg a Milan-t mutatják jobb formában,az Inter egyedül a sok sérült miatt tünik gyengébbnek,és azért akármennyire kezd kialakúlni,stabilizálódni a Milan játéka azért két mindenhájjal megkent,nagyon tapasztalt,a szakmai csúcsainak tekinthető rutinos róka fog a padon ülni,Leonardo tényleg tehetséges edzőbojtár,de lesz még nap mikor azt se tudja mit történik a pályán...

Althedokan 2010.01.19. 12:32:08

@horas: az optimizmus mindig a legjobb! Amúgy nem csak az internél vannak sérültek, nálunk is sok sérült van, nem is akárkik, pl Pato. Szóval erre nem lehet mindent fogni, arról nem is beszélve, hogy egy csapatnak erre fel kell készülnie. A rutinos róka Murinho lenne? Nem kétséges hogy minden hájjal megkent... Majd meglátjuk, szerintem Leonardo nem egy eltévedt helyét kereső zöldfülű. Sőt egyre jobban tetszik amit csinál

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.19. 12:34:37

@_benito: Foggia sem segítene ám sokat, mostani formájában egy egész nagy nullát. Az egész őszi idényben szinte értékelhetetlen volt a teljesítménye. Az meg hogy Rocchi szóba kerül, tényleg a totális kétségbeesés jele, még akkor is, ha nem mint idegen érkezne.

horas 2010.01.19. 12:40:56

@Althedokan: Hát Ferguson az egyik,hát hozzá képest nem rutinos Mourinho,de Leonardo-hoz nagyon is.Eltévedve nincs,de neki azért még lehet meglepetéseket szerezni,Mou-nak is úgy ahogy,de Ferguson-nak nagyon nem...

Althedokan 2010.01.19. 12:44:28

@horas: nem hiszem, hogy azért mert valaki nagyon rutinos nem lehet neki meglepetést okozni. Az igaz, hogy sok ujat mutatni nehéz lenne, de ettől még meg lehet lepni. Ez nem ugyanazt jelenti. De én nem is a meglepetés erejével akarnék virítani, hanem egy jól kifogott játéknappal, amikor jól megy a csapatnak. Mert szerintem ez esetben vagyunk elegek ahhoz a szinthez, amit a MU képvisel. Nem csak az edzőkön mulik a dolog

horas 2010.01.19. 12:47:10

@Althedokan: Én nem fogtam erre semmit,sok a hiányzó és akiknek pótolniuk kéne gyenge formában vannak,ennyi a történet.A Milan fontos játékosai közül csak Pato hiányzik az Inter-nél Chivu,Stankovic,Cambiasso.Ha Cambiasso felépül nem lesz gond...

horas 2010.01.19. 12:52:35

@Althedokan: Hát az MU-nál viszont már tényleg irrealisan sok a sérült,de mondjuk nekik nem ez a fő gondjuk.Nincsenek támadóik.Az MU ellen Ronaldinho-t felejtsétek el sztem...

Althedokan 2010.01.19. 12:59:30

@horas: hát igen ez kicsit necces, de ha ronaldinhora utaznak akkor ott van Beckam, aki jol ad be, nem kicsit, vagy pirlo, aki szintén rendelkezik nem csekély rugotechnikával. Egyébként Seedorf is hiányzik, Boriello sem 100%os, szóval vannak gondok nálunk is, szerencsére a pótlások eddig jól sültek el. Meglátjuk mire képes pl Abate a MU ellen. De nem hiszem egyébként, hogy Ronaldinhot le tudják venni a pályárol, most nagyon megy neki

horas 2010.01.19. 13:09:03

@Althedokan: Kik ellen megy?10 emberes Siena?Góljainak 3/4 tizenegyesből lötte.Juventus ellen sem csinált semmit...Ha most a derbyn mutat vmit akkor azt mondom igen Ronaldinho.

Althedokan 2010.01.19. 13:16:08

@horas: hát akkor figyelmesebben nézd a meccseiket, ha érdekel a téma, nem a góljai számából látszik milyen jó, mert inkább osztogat. Nézd meg a passzait, meg amiket meglát. nagyon élvezi a játékot és tényleg jól megy neki. meglássuk mit tud a többiek ellen. amugy a 10 emberes siena maga ásta a sírját

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.19. 13:26:25

@horas: Azért a 2007-es Milan elleni idegenbeli elődöntőn vagy a tavalyi Bl-döntőn az öreg Fergie is csak nézett, mint a bagoly.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.01.19. 13:41:59

Fergusonnak szerintem a játékospolitikája és a pszichológiája sokkal jobb, mint a taktikai tudásának minősége.

Mr.AT 2010.01.19. 13:53:41

@_benito: Foggia számára sztem igenis előrelépés lenne a Juventus, ad.1., ahogy Laziale kolléga is írta, nincs épp élete formájában, magyarul aligha a Chelsea és a Barca ajánlatai közül válogathat, ad.2., még fiatal és olasz is, a kiöregedő Camo-nak mind a klubban, mind (a Juve révén jobban szem előtt léve) a válogatottban is utódja lehetne, ad.3. szegény Camo már most is viszonylag gyakran sérült, lenne játéklehetőség mögötte bőven, anno nem véletlenül vettük Marchionnit sem.

horas 2010.01.19. 14:06:48

@popp: Az igaz látod.Viszont a Milan egyértelműen jobb csapat volt a BL döntő első 10 perce meg igen csak necces volt a Barca-nak.Most az MU és a Milan közel egy erőt képvisel de az edző személye egyértelműen az angolok felé billenti a mérleget.
@Althedokan: Tényleg jó Ronaldinho,de én nem érzem őt már klasszisnak,ha szórja majd a labdákat is az Inter ellen akkor azt mondom igazatok van.Nem rossz indulat,csak én így látom.

Viszont ne akarom bántani Milan-t tetszik amit játszanak és kezd eredményes is lenni,az Inter-nél is látni,hogy valami hasonlót akarnak,mármint támadó focit csak ott hiányoznak a spílerek,de ez azért ez jó jel az olasz foci szempontjából,de egyszerűen a Milan-t nem tartom elég erősnek,bármilyen cél eléréséhez,és azért mert sztem nincs másról szó mint,hogy Leonardo-val új impulzusokat kaptak,de sztem nem lett más kategória a Milan,ennyi.

mantegna 2010.01.19. 14:12:19

@Zsoca87: Ott a pont. Egyetértek, mindig ki akartam fejteni, ki a jó stratéga, ki a jó taktikus az edzők közül. De a lustaság...
Fergusonra pont az jellemző, Ő mindig fantasztikus a nagystratégában, de a napi meccstaktikákat képes elszúrni.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.19. 14:24:02

@horas: Én csak arra reagáltam, hogy Fergie-t nem lehet meglepni, dehogynem. Még akkor is, ha egyébként én is leborulok a nagysága előtt. És ugye a mostan MU is jóval gyengébb, mint a 2007-es.

Már vitatkoztunk egyszerea mércéről, de ha szerinted Ronaldinho nem klasszis, akkor ki a csoda az? Jelezem a kiscsapatok elleni meccseket is el kell dönteni valakinek.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.19. 14:25:10

@Mr.AT: Én nagyon örülnék, ha Foggia akár a Laziótól távol is formába lendülne, nyilván persze annak a legjobban, ha itt lenne jó, anno potenciálisan remek húzás volt az ő érkezése a pénz mellett Oddo ellenében. De ha csak valami radikális dolog nem történik vele, akkor ugyanolyan igazolás lenne ő is, mint most jó pár besült torinói igazolás. Lehet ez a radikális dolog a környezetváltozás, de én abban bízom, hogy inkább edzőváltás.

horas 2010.01.19. 14:40:23

@popp: Jójó értettem,igazad is van,igazából hülyeség amit írtam,mert Guardiola is nézett a Stamford-on mint a hal a szákban...

Rosszul fogalmaztam,Ronaldinho már nem az a formátum mint annak idején,hébe hóba megmutatja,hogy különleges képességei vannak,de sztem, kb egy 65%-on van a mostani csúcs tejesítménye az aranylabdás kotszakától és sokkal nem is lesz több,ennyi az én véleményem...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.19. 14:51:30

@horas: Ha úgy is van, ahogy mondod, ezzel a hatvanöt százalékal is meccseket dönt el és hasznára válik a csapatának.

Fergie-ügyben pedig talán @Zsoca87: -nek lesz igaza.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.19. 14:54:16

@popp: néhány évente elnéz meccseket, ez igaz :))

egyébként a párharcnak nincs favoritja. a Milan nagyon kezd kilábalni, a United viszont még egyáltalán nem.

_alerob 2010.01.19. 15:23:45

oké, hogy visszajött két fiatal, de Lanzafame miért nem? az a srác baromira tehetséges

Iustizmord 2010.01.19. 15:24:30

@popp: mintha vmi kiscsapat kiverte volna a MUt a kupából. egy 3. ligás.

nos, fergie meg volt lepődve. fact.

Mr.AT 2010.01.19. 15:40:59

@_alerob: Mondjuk nem tudom, mikor volt utoljára spanyol játékosunk... :-) Az mindenesetre önmagában jól cseng, hogy Barca utánpótlás középpályás, ez mostanában nagy divat. :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.19. 16:10:35

@Mr.AT: komolyan mondom, összerándult a gyomrom, ahogy marchionni nevét olvastam.

Mr.AT 2010.01.19. 16:15:17

@_benito: Miért? :-) Technikás, gólerős (!), olasz válogatott (!!) szélső, szép jövő áll előtte. :-)

_alerob 2010.01.19. 16:21:03

@_benito: nekem ez Grosso-val van így meg De Caglie-vel.
@Mr.AT: hát ja, legalább játszana.. de nem. De Caglie fontosabb.

Melo eltiltás miatt nem játszik elvileg a Roma ellen, esküszöm ennek még örülök is. Egyébként én mindenképp megpróbálnám szélen a kis Fausto Rossit, mert még anno az Emirates kupán is elég jól tolta, azóta csak fejlődhetett. Habár manapság semmit nem jelenthet ki az ember

horas 2010.01.19. 16:24:41

@popp: Az edző kérdés az mellékvágány volt,hagyjuk,ott mindenre lehet példát találni.Nem vitás,hogy eldönti a meccseket,de kik ellen,én erre akartam kilyukadni.

csirko pasek 2010.01.19. 16:25:44

@Mr.AT: Hónapokig tartó karácsony/Katasztrófa (nézőpont kérdése) ami megy a juve-nél, de szerintem a legkisebb probléma a játékosállománnyal van. Kreatív játékos nagyon hiányzik a zebráktól (ADP nem bír végigjátszani egy teljes szezont, ráadásul, ha jól látom kegyetlenül összebalhézott Ferrara-val, Camoranesi folyamatosan sérült, Diego meg nyáron igazolt, szóval még szoknia kell a serie a ritmusát), mert összesen 3 ilyen spíler van (esetleg Marchisio, bár asszem ez inkább a Juve kritikája), szóval a középpályára és a csatársorba is mehetne 1-1. Ezen kívül még szélsővédőkből közepes a felhozatal, de sztem a többi helyen kimondottan masszív a keretük. Szóval valahogy az önbizalmukat kellene helyre pofozni, ami rohadtul nem egyszerű, de az, hogy idiótábbnál idiótább neveket dobnak be, inkább csak rombolhatja azt az esetlegesen meglévő minimális önbizalmat is, mert bohócokkal feltölteni a keretet, nem túl ambíciózus hozzáállás.

csirko pasek 2010.01.19. 16:34:27

@horas: én sem gondolom, h Dinho fog még úgy játszani, mint a Barcaban, amikor a topon volt, de ezt nem is varom tole. iden eddig adott 8 golpasszt (ezzel vezeti a listat) meg rugott 9 golt. Hibátlan lenne,ha ezt tudná folytatni. Szóval eddig 100 %-osan elégedett vagyok az idei teljesítményével.

horas 2010.01.19. 18:36:03

@csirko pasek: Jó csak azt,mondom,hogy ha az Inter ellen nulla lesz és nyer az Inter akkor fabatkát sem ér az egész,ezért mondom,hogyha most szárnyalna ahogy egyesek mondják,és megnyerné a derby-t a Milan-nak akkor azt mondom igen Ronaldinho,addig vihar a biliben nálam,ennyi...

Lesbőltámadó Ruhaszárítókötél 2010.01.19. 21:07:41

@horas: Nem ezen az egy meccsen múlik el a világ dicsősége. Ha pl. a derbin betlizik ő is, és a csapat is, de Bl-ben szép sorban a vezérletével menetel a Milan, akkor...
Másrészt lehet, hogy sok tizenegyest rúg, de a 9 gól 8 assziszt igencsak rendben van, így az idény felénél.
Harmadrészt a motiváció. Dinyho menni akar a VB-re. Mindennél jobban. Emiatt úgy érzem, hogy ez a szezon neki most amolyan "mindent vagy semmit".

raoul_duke 2010.01.19. 21:52:01

Meg szerintem szerződés is akar hosszabbítani.

csirko pasek 2010.01.20. 03:41:55

@horas: sajnos nem olyan atom a csapat, hogy ha nem nyerjük meg a derbyt és a bajnokságot, az hatalmas kudarc. Remélem ezt a szezont úgy zárjuk, hogy jó nyári igazolásokkal jövőre már ilyen célokkal vághatunk neki a szezonnak, de bármilyen jó formában is vagyunk, nem tartom túl sanszosnak, hogy megnyerjük a scudettot. De tetszik ez a maximalista hozzáállás és kívánom, hogy ne legyen igazam, nyerjünk vasárnap és a 38. forduló után a Milan legyen az 1. helyen :)

Piiii 2010.01.20. 14:59:30

@horas: ennyi erővel CRonie egy nulla mert a nagy meccseken 90%ban betlizik BL,bajnokság, de főleg válogatott meccseken EB-n VB-n. ettől még el kell ismerni, hogy jól küldi. attól még nem mondhatni rá, hogy fabatkát sem ér az egész,...
süti beállítások módosítása