Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Jön a Milan, emberek! - Serie A, #18

2010.01.07. 10:38 _benito

Ronaldinho egy szemétláda, hogy így elrontotta Becks visszatérését. A Milan meccse semmi másról nem szólt, csak róla, sem a duplázó Borriello, sem a hatalmasat harcoló, új erényeket csillogtató Amrosini nem volt sehol ahhoz képest, amit a brazil mutatott. Pedig elvben ez a Nagy Bemutatkozások fordulója volt, Pandev egy gólszerűséggel, Suazo egy igazival, Floccari két góljához még jó játékkal tartott székfoglalót. Kilóg kicsit Toni, aki 10 percet kapott a Romában, amely ebben a 10 percben 2-0-ról adott egy el két pontot, és ez a BL-helyébe került, ahova a Mazzarri keze alatt vörösen izzó Napoli vágódott be. A toszkán derbin a Fiorentina Sienában gyalázta meg a Roburt, a Catania hiába verte meg a vele együtt az év végén kieső Bolognát, a Lazio pedig döcögős kezdés után leverte a Livornót. Hajtás után brutálisan nagy gól, repülő kapitány, és welcome back, Ronnie.

Azt gondoltuk a szezon előtt, hogy a Milantól nem kell tartani, mert túl sok minden kellett ahhoz, hogy jó csapatnak tekintsük őket. Fel kellett támadnia elsősorban Ronaldinhónak, aztán Pirlónak, és Nestának olyan formában kellett visszatérnie, amilyet lehetetlennek tartottunk másfél szezon kihagyása után. A háromból kettő, ez egyre biztosabban kijelenthető, összejött, Pirlo tragikus játékát pedig mindig van valaki, aki pótolja: a Genoa ellen – Berlusconi másik kedvence Ronnie mellett – Ambrosini játszott nagyot. A vén henteslegény még cselekre is vállalkozott, két tökéletes betöréséből egy jogos és egy jogtalan büntetőhöz juttatta csapatát. Furcsa, de Ronaldinho a jogtalant lőtte be, viszont vele kapcsolatban nem ez fog senkinek eszébe jutni a meccs után. A brazil most volt a legközelebb ahhoz a fiatalemberhez, akit felállva tapsolt a Bernabeu népe, mióta Olaszországba szerződött. És nem a Catania, vagy a Siena ellen, hanem a Serie A legszebb fociját játszó Genoa ellen, amelynek nem volt ellenszere Ronaldinhóra: a brazil szétszedte őket, mint Floki a lábtörlőt. És jaj, beh szép volt, ahogy Ronnie mindenkinek ajánlgatta a büntetőt, amit végül Huntelaar lőtt be (ennek a történetnek van egy gonosz olvasata is, de az bizony nem illik ide). Jön a Milan, és amíg Ronaldinho ezt játssza, addig menni is fog. Valóban kétesélyes a bajnokság idén, csak máshogy, mint gondoltuk. (Milan-Genoa 5-2)

Az Inter veronai vendégjátékát sporttársunk foglalta össze a legjobban: az erősebb, de a győzelemért egy klasszissal kevesebbet tevő nagycsapat legyőzte a saját hibáin túllépni képtelen kicsiket. Az Inter tulajdonképpen megérdemelte a győzelmet, mert néhány megingástól eltekintve magabiztosan rombolt, a Chievo pedig nem tudta kihasználni a védőnként meglevő 2-3 hibát. A bíró is belenyúlt, de igazából csak rosszul vezette a meccset, mert ide-oda tévedgetett, csak jóval hangsúlyosabb egy feltartásnál a 93. percben be nem fújt, tök egyértelmű 11-es. És persze szegény Chivu, jobbulást. (Chievo-Inter 0-1)

A Juventusnál annyi történt, hogy a korábbiaknál egy hajszállal masszívabb volt a szarból épített várfok (ebben valószínűleg komoly szerepe van Chiellini vb-formában bemutatott, érces védőmunkájának), és ez meglepetésre már elég volt a Parma idegenbeli legyőzéséhez. A gratuláció itt meg is áll, mert bár ezt nem sokan fogják a Juve után csinálni idén, a játék még mindig rettenetes volt, Diegóról pedig egy újabb poszton derült ki, hogy hasznavehetetlen, és már valóban ott tart az ember, hogy a képességeit kérdőjelezi meg, nem a formáját. Ferrara legalább próbálkozott valami újjal Parmában, és most felcsillant némi értelem a cserék mögött is, de ha nem puhapöcsű, akkor a bántóan formán kívüli játékosait kiteszi a csapatból a Milan ellen. Meg kell jegyeznem, ezt a Cacares gyereket kezdem egészen megkedvelni. (Parma-Juventus 1-2)

"Mi a tököm ez a műbalhé, Felipe"

A helyzetek alapján a Roma nem biztos, hogy győzelmet érdemelt, és nem is szerezte meg, hiába vezetett a 90. percben 2-0-ra. Az élet elvette Taddeitől, hogy 3 pontot érjen a világ legkevésbé brazil futballistája által bemutatott szóló, amit Perrotta váltott gólra. A Cagliarinál szokássá vált, hogy a lefújás előtt egyenlítenek, emlékszünk a Napoli elleni thrillerre, most is összejött, és bár az első gól valószínűleg szabálytalan volt, a Sant’Elia frenetikus hangulata az egyenlítés után kárpótlásul szolgálhat. (Cagliari-Roma 2-2) Rangadónak indult, semmi nem lett belőle: a Fiorentina a szünetben már három fával vezetett Sienában, szegény Roburnak úgy fest, idén fogyott ki a szerencséje, mert sorban néznek bele a pofonokba, és már most tök utolsók. A Fiorentina felszívta magát, de ez nem azt jelenti, hogy további két fordulón keresztül parádéznának – ez ugyanis nem szokásuk. (Siena-Fiorentina 1-5) A Samp nem tudta megverni a Palermót, pedig Cassano egy kbszt zseni, aki ezt vitatja, az nem normális. Az egy ponttal még így is a genovaiak lehetnek boldogabbak, mert Cavani ajtó-ablak ziccert hagyott ki a lefújás előtt. (Sampdoria-Palermo 1-1)

Quagliarella szerénytelenül nagy góljával (is) nyert Bergamóban a nagyon meginduló Napoli, amely már – őrület! – BL-helyen áll. Mazzarrival 11 meccse veretlenek, és még semmiről nincsenek lemaradva. Contének viszont biztosan feltesznek néhány kellemetlen kérdést a szurkolók. (Atalanta-Napoli 0-2) A Bari Koman nélkül, de már nem is meglepetésre megverte az Udinesét, amely úgy látszik, ott folytatja, ahol abbahagyta két hete. Ugyanez elmondható a Bariról is, amely csak egy pontra van a csodaújonc Parmától. Azaz ő is csodaújonc, na. (Bari-Udinese 2-0)  A Lazio Floccari két pontosan ugyanolyan góljával fordított, és legyőzte a szezon egyik legfontosabb meccsén a Livornót. Aki szeretné nagyon vicces élő – engl-ish –kommentárral megnézni a meccs összefoglalóját, az katt ide. (Lazio-Livorno 4-1) Később derül ki, de elsőre nagyon fontosnak látszik a Bologna veresége Cataniában, ha mégsem, az azért lesz, mert mindkettő kiesik. (Catania-Bologna 1-0)

190 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr321653618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2010.01.07. 17:21:18

@gasbert: "izomproblémái voltak , Leo lenyilatkozta a meccs előtt hogy valószinű nem fogja tudni vállalni a játékot . Nem is volt baj , pihenjen kicsit , ráfér . :)"

tudod, poén vol, ha-ha.

Iustizmord 2010.01.07. 17:22:08

@Iustizmord: vagy arra gondoltál hogy a feleségemmel éppen valamelyik játékos sérülését tárgyalom meg?

giacinto 2010.01.07. 18:00:18

@Pályaelhagyó autóversenyző: azt a Santon-elasticot ne rejtegesd, hadd kedveljem meg még jobban a fiút.

Klárensz 2010.01.07. 18:02:16

@Iustizmord: A középpályát nem fogja megváltani, az biztos. Ancelottinál is játszott jobbszélsőt, meglepően jól. Szélsővédőként látok benne fantáziát, de ott meg nem szívesen játszik.

gasbert 2010.01.07. 18:02:27

@Iustizmord: Átfutott a fejemen egy ilyen gondolat , de nem nagyon ragadt meg . Időközben , szép lassan leesett mire is céloztál. Hiába na , vizsgák vannak , lassúl az agyam .

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.01.07. 18:18:04

Trezegé bokája miatt 40 napra kimarad a buliból!

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.01.07. 18:28:34

@Titi120: hasonlóan látom én is, és kivételesen a goal.com értékelése is minőségi.

Ettől függetlenül Diego sokkal többet mutathatna egyénileg - egy embert játsszon már át lendületből, aztán zuhintsa kapura, vagy rúgassa fel magát, akármi, mert ok, hogy vakok riogatják jobbról-balról, de rajta sem látom, h kurvára szaggatná az istrángot.

blasco 2010.01.07. 18:31:35

@giacinto: azmiaz, hogy +szánalmas volt ahogy ott táncikált"? mert odaállt a második mögé is, és bebaszta, majd odament ünnepelni a szurkolóihoz, szánalmas? hagyjuk már ezt. tegnap nem lehetett belekötni Dinhoba, el kell ismerni és vége a történetnek.

Mr AT: erre a végső bajnoki helyezés dologra pihenj rá kicsit, előnyt is adtunk nektek, mégse megy a dolog. ;)

giacinto 2010.01.07. 18:43:17

@blasco: egy magyar megyei szintű játékosnál sem különös érdem hogy 2 tiziből egyet berúg

egy ronaldinhotól ez több mint elvárás lett volna... ő még meg is ünnepelte jól hogy egyet be tudott lőni.

rexford 2010.01.07. 18:51:28

@Gabez: "Tippek a megjósolhatatlan hétvégi "szarból épített várfok" vs "nyugdíjasklub" meccsre? Talán kiegyeztek már egy x-ben telón...;)"

Kérdezd meg Moratti papát, biztos lehallgatta őket. :)

rizla 2010.01.07. 18:52:33

@giacinto: jaj, a kedvenc elcsépelt frázisom ez az "ez még megye 2ben is alap", meg "ezt még a megye1ben sem engedheti meg magának senki", stb. AKÁRKI kihagyhat egy büntetőt. meg is teszik a legnagyobbak rendszeresen.

ronaldinhot senki sem azért dícsérte most, mert belőtt egy tizit. táncikálni meg azért táncikált, mert egy bohóc brazil.

gasbert 2010.01.07. 18:58:15

Benne volt még az éjszakai párizsi rigmus :)

blasco 2010.01.07. 19:00:36

@rizla: köszönöm, hogy megkíméltél a választól. így már csak annyit, hogy pontosan, erről van szó.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.07. 19:33:57

@Iustizmord:
Anno 05/06-ban, amikor Cole és Clichy is sérült volt, elég jól tolta balhátvédben. Viszont nem igazán szerette, 06/07-től már egyáltalán nem szerepelt ezen a poszton.

Iustizmord 2010.01.07. 20:01:42

@Klárensz: @peter135:

ezt soha nem értettem. én indig örültem ha az edzőm betett / beküldött, vagy a csapat játszatott. akárhová. pedig én csak juniorként/ifistaként nyomtam nagypályán meg utána sokat (ma már csak buliból) kispályán. aki szeret focizni, bárhoil eljátszik; az ajándék ha éppen a kedvenc posztján nyomhatja.

ha meg vki profi, tehát ebből él, nem is rosszul, akkor meg kutya köteélessége akár szögletzászlót is játszania ha a csapatnak az hasznos.

ha vki egy arsenal / milan szintű csapat rendszeres kezdője vagy egy évben lenyom 30-40 meccset, akár csereként is, akkor az ne rinyáljon hogy INKÁBB hol szeretne játszani. a vájárt se kérdik h a 2A vagy a 3C tárnába akar lemenni szenet fejteni, az orvost se hogy kit akar operálni, a vádlott se mondhatja h inkább ő lenne az ügyész . vannak játékszabályok.

nr1: amit az edző mond, azt teszed.
2. ha nem teccik lehet kussolni
3 ha nagyon nem teccik, lehet lépni a picsába,menni vájárnak.

szóval flamini legyen büszke hogy a milanban tolja, akárha balhátvédben is.

egy paolo maldini nevű faszi óta ez ui eléggé egy elvárást teremtő poszt.

Iustizmord 2010.01.07. 20:09:12

@blasco: hadd el, egy interes mégse dícsérhet egy milanistát.

Hispan07 2010.01.07. 20:14:14

@Iustizmord: sztem most hogy már 2. éve itt van, egyértelműen kiderült - Flamini a Milanban minden szinten súlytalan, max kiegészítő ember lehet, abból se különösebben hasznos. a posztokat illetően meg teljesen igazad van

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.07. 20:31:56

@Iustizmord:

Ezzel mondjuk meg is szívta Flamini. 06/07-ben amolyan mindenes csere lett. Sokszor pl jobbszélsőt játszott, olyan is volt a szezonja. Sokan el is adták volna az azt követő nyáron, ami utána következett, az már történelem.

Iustizmord 2010.01.07. 20:43:19

@Hispan07: na,most hogy van egy követőm, alapítsunk vallást :o)

szeretném hinni h tévedsz, mert flaminiról azt gondolom h olyan allrounder. mással is volt már hogy sok idő kellett a csapathoz/helyhez/kultúrához/bajnoksághoz adaptációhoz, reméljük hogy mathieu is a milanban érik be. nem szerettem ha vki x helyen nagy volt, váltott, s 3 meccsen belül nem lett sztár, ergo ejtették. kevés az olyan ember (most laudrupék jutnak eszembe) akik mindég mindenhol s mindenkor ászok voltak. oh, michael laudrup, ohhhh...

bár most jöhet persze nekem a kritika a diego / melo fikázásért, csak én őket soase fikáztam.

(merthogy kik ezek?)

Iustizmord 2010.01.07. 20:44:48

@peter135: nézd az NBA-ban is van olyan hgy best 6th man... megtiszteltetés ha te lhetsz a Mindenes Tűzoltó. szvsz a best 6th man az jobb mint a weakest 5th.

Iustizmord 2010.01.07. 20:46:20

@Iustizmord: meg ugyi ott volt pirlo aki az internek nem kellett. már hallottam interistt keseregni hogy faszér adták el... pont a milannak.

raoul_duke 2010.01.07. 21:05:19

@Iustizmord: Ambrosini még kábé tavaly sem volt fix kezdő. Előtte meg nagyjából egy évtizeden keresztül 1-2. csere.

sporttárs 2010.01.07. 21:13:17

@Csöncsön: Na, megint arra hajtatok, hogy ne találkozzatok egyetlen komoly ellenféllel sem.

Iustizmord 2010.01.07. 21:16:10

@raoul_duke: ő volt a 6th player. baszki, becslettel küzdött amikor kellett, max respect. nagyon tisztelem. jah, és a benchről is lőtt (fejelt) fontos gólokat.

örök darab.

és nem volt ám kis része: (by wki):

Milan 1995-96 7 0 4 0 3 0 - - 14 0
1996-97 11 0 3 0 4 0 - - 18 0
1998-99 26 1 3 0 - - - - 29 1
1999-00 29 2 4 0 2 0 1 0 36 2
2000-01 16 3 3 1 7 0 - - 26 4
2001-02 9 3 1 0 3 0 - - 13 3
2002-03 21 1 3 1 13 0 - - 37 2
2003-04 20 1 3 1 7 0 2 0 32 2
2004-05 22 1 4 2 11 1 1 0 38 4
2005-06 13 1 1 0 4 0 - - 18 1
2006-07 19 2 3 0 12 0 - - 34 2
2007-08 33 4 - - 8 0 2 0 44 4
2008-09 26 7 - - 5 1 - - 31 8
Total 240 23 32 5 77 2 6 0 355 29

Iustizmord 2010.01.07. 21:18:04

én magam elégedett lennék évi 20-22- serie-a meccsel,ez ugye 2/3-a a szezonnak. meg hozzá még kupa, bl válgatott, legyen 40-50 mccs / év. egész kénylmes. a 70-80-hoz viszonyítva.

Iustizmord 2010.01.07. 21:20:05

a 355/29 a total match in lilan /total goals for milan jele. marhára nem semmi. egy amerikai futballos faszi 10 év alatt ha jáccik 120 meccset. ha ott van s nem sokat sérült.

Klárensz 2010.01.07. 21:21:39

Ambrosininél jobb kiegészítő ember szvsz nagyon kevés van/volt/lesz.

horas 2010.01.07. 21:35:02

Jaj,ne túlozzunk láttuk már a Milan brillírozni idén valószínüleg fogjuk is de oktatva is voltak és lesznek is,sztem túlzás bajnok esélyesnek nevezni a Milan-t.Ronaldinho nem fog így játszani mindig és ahogy az elöző poszthoz is írtam,jó csapat a Genoa de ez nem az első 5-ős amit kapnak idén ugyhogy hagyjuk,én inkább úgy helyesbítenék hogy jó úton jár a Milan...

Iustizmord 2010.01.07. 21:35:10

@Klárensz: true. jawohl. oui. yes. ja. da. vero. annyira kiegészítő h nélkülözhetetlen. ezért 6th man és jobb mint a 5th.

Iustizmord 2010.01.07. 21:36:52

@horas: jó. úton jár. nem visszafelé. már ezis valami. vö juve.

a zintert ugyi hagyjuk, mert ott most pénz nem számít és 2x év után nekik is kijöhet.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.07. 21:49:27

@rizla: Pár hónapja lehet látni, hogy jobb erőben van. Ezt jelzi ahogy mbemba kollég jól meglátta, hogy a védők újra behátrálnak előle, így kitudja osztani a zsugáit. Ha Leonardo edzői kvalitásának megállapításával még várnék is, az biztos Ronaldinhonak sokat segített a honfitárs.

horas 2010.01.07. 21:50:15

@Iustizmord: Nincs nekem bajom a Milan-nal egész egyszerűen nem tartom elég erősnek a keretüket arra,hogy megelőzzék őket és elöttük is maradjanak.Az Inter hozza szürke átlagot ami a bajnoki címhez elég a BL-hez meg édes kevés szint.

De annyit hozzá tennék,hogy a 'zinter' is,ha a BL-ben nem is,de fejlődik ennek a csapatnak több oldala van mint a Mancini-félének,azért láttuk már idén helyenként kombínatívan,látványosan focizni a őket,és a keret és szépen tisztúl le...

Juve tévesztett lépést ez egyre inkább nyílván való,ott már saját magukat emésztik ezzel,hogy Ferrara még mindig ott találgatja a szakma rejtélyeit...

Iustizmord 2010.01.07. 21:57:38

@horas: baszki nemtok vitatkozni, tényleg jól foglaod ösze.

még 100x: én a ilanból a HGAGYOMÁNYOSAN stabil hátsó alakzatot hiányolom. 4 hátvéd aki 10 meccsenként enged 4-5 gólt.

előre jók csak szelebudrik (vezzeg basic van basten...), középen tűrhetőek, hátil hasmenés.

horas 2010.01.07. 22:04:37

@Iustizmord: Már rég megkellet volna venni Hernanes-t vagy D'agostino-t Pirlo helyére vagy mindkettőt mert Seedorf is olyan amilyen...meg tényleg védőket kellene venni,nincs megbízható középhátvéd csere a szélsők meg nem klasszisok vagy már túl vannak azon.Ja meg olyan kapus akiben nincs minden 3 meccsen egy óriási keszeg.

Mala Suerte 2010.01.07. 22:10:53

Mindhárom büntető jogos volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.07. 22:17:47

@horas: Szerintem Antoniniben van fantázia.

Titi120 2010.01.07. 22:26:15

@heinrich:
Jogos, ezért hellye - közzel a nincs formában megállapítást el tudom fogadni, de, amikor már azt olvassa az ember, hogy hasznavehetetlen meg a képességei megkérdőjelezhetőek ... Há' zárják össze az ilyet a Zombori Sanyával, azzal ! :)

horas 2010.01.07. 22:28:19

@popp: Abate Antonini jók,de sztem Zambrotta és Jankulovski helyére,nincs mese be kell ruházni venni kell két klasszis szélsőt,ők nagyon jók lesznek beugrósnak,rotálásnál,sérülésnél,jók megbízhatóak,látszik rajtuk,hogy óriási tettvággyal és bizonyítási vággyal játszanak,de azért egy Evra maicon duótól utcahossznyi...
Nézd meg ellenben Pirlo-t mennyire szürke,persze,akkor is kezdene a válogatottban és a Milan-ban is ha nem tudna vmiért lábra állni...
(persze ilyet nem kívénok neki csak érted...)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.07. 22:29:28

Elvileg a Real megadná Kolarovért a 20 milliót, és az Arsenal 40 milliót Zaratére költene, utóbbi egyszerűen nem akarom elhinni hogy igaz. Eliseu hivatalosan is kölcsönben a Real Zaragozához került.

horas 2010.01.07. 22:35:15

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hát elég hihetetlen is,Kolarov még oké.mondjuk én nagyon sajnálnám,nagyon várom ide az Inter-be Maicon plus ő,vadállat szélső játékunk lehetne.
Wenger egy barom ez már biztos.Zarate,ügyes gyerek,de az Arsenal-nak pont az az egyik gyenge pontja,hogy fizikálisan súlytalan,erre megvenné a tizenxedik madárcsontú kerti törpét,arról nem beszélve,hogy Zarate nem illik az Arsenal csiki-csukijába mert egész egyszerűen nem passzol...

horas 2010.01.07. 22:38:45

NA megnézem a Juve-Parma nem káttam,meg megnézem ezt a Galloppa-t mindenki megakarja venni aztán nem nagyon tudom,hogy miért...

Titi120 2010.01.07. 22:45:07

@popp:
Antonini lassan 28, már túl kéne lennie a "van benne fantázia" kategórián. Nem is értem miért nem kezdetik. Olaszországban 30 alatt nem védő a védő, vagy mégis mi a ménkű tartja még most is előrébb a "hiarerchiában" Zambrottát, de főleg Jankulovskit ?

értelmetlen_nevű 2010.01.07. 22:48:42

@horas: Wenger nem barom, nem kellene az ilyen pletykákkal foglalkozni. 40 millió Zarate-ért vicc, semmi realitása nincs. Hihetetlen egyébként, hogy mennyi irreális átigazolási pletykát lehoznak még komolynak vehető oldalak is.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.07. 22:55:15

@értelmetlen_nevű: Nyilvánvalóan irreális, éppen ezért lep meg, hogy komoly oldalakon felmerül. Csak nem tudom ki, vagy kik dobták be a köztudatba.

@horas: Pontosan. Zarate nem hozna minőségi újulást az Arsenal játékába, mert önző és ugyanolyan, mint a többi támadójuk, Bendtner kivételével. Megint mondom, semmi realitása ennek persze, csak nem tudtam nem leírni, a szemem majd kiesett hogy ilyen napvilágot lát.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.07. 22:55:15

@horas: Abate és Antonini fiatalok játszatni kell őket és még jobbak lesznek. Nem az van már, mint húsz éve, hogy Törvényhozó Silvio rámutatott velekire és másnap már Milanban volt. Amúgy elég inkorrekt rögvest a világ legjobbjaival összevetni két fiatal srácot. Ha Maldini talán az apja neve miatt - kétségtelen tehetsége mellet - nem kapja meg 17 évesen lehetőséget, csak 25 évesen ő se lett volna az aki.

No offense, de azt meg kifejezetten bírom a nagycsapatok szurkolóiban, hogy ha valamelyik poszton nem válik be azonnal egy-egy játékos, akkor jön a duma, hogy vásárolni kell, Franciaországból, Németországból, lehetőleg jó drágán. Nem baj, hogy nem ismeri a nyelvet, az országot, a csapattársakat. Aztán majd ha az előbbiek miatt nem kezd egyből úgy játszani, mint korábbi klubjában, akkor jönnek dumák, mint Diegonál. Nem való ide, egy kalap szar, nem tudom hogy lehetett így benézni etc.

giacinto 2010.01.07. 22:59:02

Az Arsenalnak egy klasszis befejező csatár kéne (egy Crespo, Trezegé, Etoo-szintű) nem pedig egy újabb törpe technikás kis cselgép.

horas 2010.01.07. 23:05:13

@popp: Antonini 27 Abate 23 éves,nem rosszak nincs velük baj,hogy jobbak lesznek az kétséges,talán az utóbbi még fejlődhet.Én csak azt mondtam,hogy ha a Milan újra az elit tagja akar lenni,akkor bizony több elit játékost kell a csapatában tudnia,hogy kineveli vagy megveszi az nagy részben szerencse kérdése,beválik-e az adott sztár vagy van egy világklasszis az alomban...
Ahogy Kaká-t,megvették Maldini-t,kinevelték.

értelmetlen_nevű 2010.01.07. 23:05:26

@popp:
azért annyira nem fiatalok (23, 27). Valahogy én sem látom őket egy BL győztes Milanban.

horas 2010.01.07. 23:07:29

@popp: Abba meg nem menjünk bele,hogy ki miért és mikor került a kezdőcsapatba,mert annak általában elég egyértelmű és körhatárolt oka szokott lenni.

horas 2010.01.07. 23:13:33

@popp: Szal még annyit ahhoz a mondatodhoz,hogy
'ha nem kapja meg 17 évesen lehetőséget, csak 25 évesen ő se lett volna az aki.'
Balotelli is betudott kerülni egy ilyen csatársor konkurenciából a kezdőbe,hogy Adriano,Crespo,Cruz,Ibrahimovic.
Az,hogy Antonini és Abate nem az kisebb részben annak köszönhető,hogy nem nagyon számoltak akkoriban fiatalokkal,nagyobb részben meg annak,hogy egész egyszerűen nem voltak elég jók....

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.07. 23:43:55

@Titi120: Hopp ezt benéztem! Bár Olaszországban másképp számolnak, Maldini léptékkel még lehet 10 jó éve ;-).

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.08. 00:02:40

@horas: Mit tudtál Grossoról vagy Toniról 27 éves koráig, aztán előbbi némi túlzással megnyert egy vébét Olaszországnak ;-), utóbbi meg két bajnokságban is gólkirály lett, Egy 23 éves játékos meg bőven fejlődhet. Például Zambrotta ha már sokkal többet nem is, de arra mindenképp jó, hogy rengeteg tapasztalatával segíteni tudjon a fiatal játékosoknak. Szerintem ez a 20 évesen már magasszinten kell játszania egy igazán jó játékosnak is erős túlzás, Tizenhét évesen csak a legnagyobbak meg az afrikaiak robbannak be, Van olyan, hogy későn érő típus. Rersze lehet, hogy én tévedek a konkrét esetben, de nem változtat véleményemen, hogy nem szabad egy játékost akár egy rossz szezon után temetni, meg a kor alapján megítélni.

@értelmetlen_nevű: A menedzser fölhívja az egyik újságírót. "Lásd kivel van dolgod neketek szólok először: tudod van az argentín Zarate gyerek a római bugyikékeknél, Mr. Wenger fizetne érte 40 millert". "Írjuk!" Ez jó lapnak az ütős szalagcím miatt "A faszari Wenger negyvenet fizetne Zaratéért." Jó a menedzsernek, mert megforgatja a delikvens nevét. Win-Win.

Rino 2010.01.08. 00:34:59

Az Abate-Antonini témához: saját nevelések, ez az értékük. Főleg nekünk, szurkolóknak. Amúgy a lényegi részben kb igazatok van.

Más:help! kik lesznek a Juve hiányzói vasárnap?grazie.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.08. 00:37:25

@popp: most komolyan, grosso-ról még mi egyebet lehet tudni azon kívül, h egy elődöntőben volt egy jól eltalált lövése? kicsit sántít mint példa, nem?

Juan de Keserű, a keselyű 2010.01.08. 00:46:14

@horas: Vagy az is lehet, hogy te vagy az, mert egy voltaképpen alap nélküli (értsd: pár komolytalan forrásban közzétett) pletykára alapozván így minősíted Wengert.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.08. 01:19:15

@mocsing: Azt a jól eltalált lövést be is linkelem a kedvedért, élvezz Jenő jeligére: www.youtube.com/watch?v=g7_2qI-VQYM

Persze ne feljtsd el, hogy ő harcolta ki az ausztrálok elleni meccs döntő tizit és ugyancsak ő volt az, aki úgy beverte a mindent eldöntő tizenegyest a fináléban, akár paraszt a bablevest: www.youtube.com/watch?v=7e0rIiASFq4

Ahhoz meg, hogy Lippi fölfigyeljen rá kellett három olyan szezon, amilyet a Palermoban játszott a vébé előtt. Ezutfán játszhatott az Interben - feljthetően, de a Lyonban megállta a helyét. A mostanmi Juvéban meg nem ő az egyetlen, aki keresgéli önmagát.

Ettől függetlenül Toni tényleg jobb példa, de gondolom megértetted mit akartam mondani.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.08. 08:16:27

@Titi120: hogy a büdös francba kell komolyan venni egy irományt, amiben ez a mondat szerepel: Only very occasionally do we see balls being whipped into the area by full backs Fabio Grosso and Martin Caceres,

hát mást sem csinál a juve, könyörgöm.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.08. 09:21:02

@popp: megértettem, de nem grosso példájával, akiről nem kiderült a góljai/kiváló szezonjai folytán 27 évesen, h klasszis, hanem kiderült, h nincs jobb, aztán az eltalált lövése miatt "ő nyerte a vbt"

@_benito: viszont világbajnok, nem úgy, mint lahm, írd be nyugodtan, tudom, h viszketnek az ujjbegyeid :)

giacinto 2010.01.08. 10:26:56

grosso nem véletlenül lett eladva egy szezon után az Interből.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.08. 10:37:02

@mocsing: viszont világbajnok, nem úgy, mint lahm

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.01.08. 10:46:23

@_benito: már erről is leszoktunk, Grosso, Grygera, megboldogult Molinaro meg a fotósokat szokta riogatni, Caceres még úgy ahogy képes beadni.

giacinto 2010.01.08. 10:55:16

az útlevele miatt vki pontosabban passzol, több gólt lő, jobbak a beadásai?

giacinto 2010.01.08. 10:56:47

@ Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Mit szólnál egy Ledezma+Kolarov csomagért átnyújtott "11 millió euró+Krhin és Destro 50 %-a" dealre?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.08. 11:41:28

@mocsing: Nem is írtam, hogy klasszissá vált, de nemzetközileg ismert játékossá mindenképpen, mintahogy az az állításod sem, hogy az a " jól eltalált lövés" az egyetlen felidézhető momentum pályafutásából.

AndrásPéter7 2010.01.08. 12:31:07

Ronaldinho táncához csak annyit fűznék hozzá hogy teljesen mindegy hogy tiziből lő gólt vagy kapásból 20ról ő akkor is ugyanígy táncikálna....

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.08. 13:12:16

@heinrich: ugyan már, ne járassuk már le magunkat ilyen állításokkal, könyörgöm

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 13:42:20

@giacinto: Kicsit kevés, főleg annak függvényében, hogy bár tudom ki a két fiatal, szerintem életemben nem láttam őket játszani. 1 év múlva ilyenkor Kolarov a mostani értékének legalább a másfélszeresét fogja érni, ha nem lesz még egyszer ilyen tragikus a csapat szereplése, ő is jó formát mutat, és mondom, azért még a vb-n is mutathat bármit a szerb csapat meg ő is. A Laziónak meg nem sürgős eladni senkit, Lotito egyetlen jó, igaz nagyon nagy tette a klub pénzügyeinek stabilizálása volt. De, ha tényleg csak rajtunk múlna, akkor én erre nemet mondanék, pont a fentiek miatt. Ledesmát meg már úgysem sikerül nyereségesen eladni, főleg, hogy ő is megunta az egészet, és elvileg 20.-a környékén lesz az első meghallgatása.

vargamma 2010.01.08. 14:00:31

én nagyon szerettem Grosso-t. klasszisnak tünt.
már nem az, valszeg.
de a fél (egész) olasz válogatottról elmondható ez:
gattuso, pirlo, toni, zambro, materazzi, camonaresi, cannaovaro

egyik sem jár annak a szintnek a közelében sem ahol a 2006-os vb-n volt.
ezért sem lesz címvédés...

giacinto 2010.01.08. 14:16:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

"1 év múlva ilyenkor Kolarov a mostani értékének legalább a másfélszeresét fogja érni"

Krhin pedig valszeg 4-5-szörösét 2-3 éven belül, ha hozzátok kerül, pláne.
Ledezmát te is kb 0-ra teszed a Pandev effektus miatt.
A 11 millió most reálisnak tűnne Kolarovért, igy belőle nem óriási minusszal szállnátok ki, lenne némi készpénzetek meg 2 tehetséges fiatalok, akiknek kinevelésében vastagon érdekeltek lennétek.

Na? :)

Titi120 2010.01.08. 14:20:55

@_benito:
Ebben a kérdésben nem foglalnék állást, de a Diegoval kapcsolatos meglátások (meg úgy általában a Juve játékának nem működésének okaival foglakozó részek) egy az egyben pontosak.

Az elmúlt félév összes általam látott Juve - meccsen a kis brazil játékára koncentrálva figyeltem, még, akkor is, ha épp játékban sem volt. Én tudom mit beszélek. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 14:33:53

@giacinto: Kolarov esetében azért elég biztosra lehet venni, hogy többet fog érni a mostani értékénél. Nyilván sanszos ez a szlovénnál is, de korántsem vehetjük biztosra, bármi történhet még vele, hány tétmeccsen lépett pályára a felnőtt csapatban? Persze, valahol el kell kezdeni mindenkinek, csak kérdem.
Megint mondom, ha pénzügyi gondok lennének, én ezt el is fogadnám, de nincsenek, így lehet kivárásra játszani. Meg aztán, ha tavaszra összeszedné magát a csapat, ahol a szerb egy helyi sztár, nem biztos hogy annyira akaródzna neki menni. Egyelőre. De hogy végre válaszoljak, Ledesma= 7 millió+Khrin 50 %-ban, ezt elfogadnám, ennek a pénznek majdnem a dupláját ajánlotta a Fiorentina érte nyáron.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.01.08. 15:04:20

@Titi120: vannak igazságok abban, ami le van írva, de az a mondat komolytalanná teszi az egészet. egyrészt.

másrészt meg diego annyira kbsztul szar, hogy azt lehetetlen megmagyarázni azzal, hogy a mellette levők is szarok. illetve meg lehet, mert úgy látszik, van még, aki benyalja. ;)

ha te mondod, hogy pontosak, akkor itt már helye nincs ellenvéleménynek.

giacinto 2010.01.08. 15:12:46

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Ledezmáért még Krhin 50 %-a is kevés lenne, tekintve hogy kb 2 hét múlva ő is szabad lesz, ugye?

A Kolarov-szituban meg ez egy arany középút lenne.
Nem lenne veszélyeztetve a nyári másfél millás elvonulás sem, de a bizonytalan "értéknövekedés" sem.

Ennek ellenére megértelek, valszeg én sem adnám el.

Krhin 2-3 meccset játszott, 1-szer volt kezdő, Cambiasso posztja fekszik neki a legjobban. Magas, erős gyerek, már felnőtt szlovén válogatott, lehjet hogy VB-n is ott lesz.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 15:24:59

@giacinto: Igen, körülbelül ennyit tudtam róla én is, mondjuk az ő posztján azért van merítési lehetőség a Laziónál. Elvileg már halvány esély sincs, hogy fű alatt, értéke alatt eladja a klub, az ügyvédei már készítik elő a terepet, nem lepne meg ha pár nappal január vége előtt ő is felbonthatná a szerződését. Meg is érdemli.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 15:42:15

Elvileg ha Iaquinta a Chelsea játékosa lesz, akkor a Juventus kölcsönvenné Foggiát.

_alerob 2010.01.08. 15:50:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Iaquinta nem lesz a Chelsea játékosa, mert a Juventus a legjobb csatárát biztosan nem adja el.Chiellini sem megy manchesterbe. Közben a 3 év egyik legfontosabb igazolása megtörtént, Tiago Atletico Madrid játékos lett! Plusz korábban Molinaro is elhúzott, ez a Bettega jó húzás volt. Diego, Amauri, Melo és Grosso is mehetne isten hírével. De legalább a kezdőben ne látnám őket...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 15:52:37

@_alerob: Azt hiszem, bármi is történik már januárban, ennél fontosabb hír nem lesz a juventinóknak, mint hogy sikerült megszabadulni Tiago játékától. :)

horas 2010.01.08. 16:14:17

@Juan de Keserű, a keselyű: Jó,hát javítani akartam magamat,hogy Wenger abban az esetben barom ha ez igaz,így viszont jár a barack az elhamarkodottságomért.
De azért én lassan kezdem Wenger-t átkategórizálni,mert ez a 13 év alatt nyert 3 bajnoki cím nem annyira kiugró mint ahogyan ő kezelve van és nem valószínű,hogy idén jön a következő...szubjektív....

horas 2010.01.08. 16:17:27

@popp: Jó ebben van igazságod,de róluk beszéltünk,van olyan játékos aki hasonló korú és státuszú,de látom benne a következő XY-t,de bennük nem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.08. 16:27:54

@horas: Elhiszem én, hogy az interisták örülnének ennyiért a szerbnek. :) De amikor eligazol, az biztos hogy közelebb lesz a 20 millióhoz, mint a 15 millióhoz. Még csak 24 éves, és a Lazio 712 ezer euróért vette, kevés jó igazolások egyike hosszú idő után.

Titi120 2010.01.08. 19:10:40

@_benito:
Az a baj, hogy akinek nem veri ki a szemét a tény, hogy alig van olyan játékos a brazil körül, akitől visszakaphatna egy egyszerű kényszerítőt, annak kár további érveket felsorolni. Amúgy sem bundás posztról van szó, minek operáljak érvekkel, nem divat ez itt, tudom ... :P

Nyilván kényelmesebb azt hinni, hogy egyszerűen magas Diegonak ez a szint (meg persze a brazil válogatottban brillirozó Melonak is), én már csak abban bízok, hogy a Juve vezetősége és Ferrara is úgy gondolkodik, mint szurkolóik, és akkor egy ideig még nem lesztek számottevő tényezők ... ;)

Gabez 2010.01.08. 19:43:46

@rexford: Áh, Moratti már nem hallgathat sajna senkit, mert átmentek másik operátorhoz a Juve-Milan vezetők és ott is egy kitalált szinonima beszédet alkalmaznak, pl: ambroszaltó (igen, a 11-es) és melodráma (melo gólt szerez). 1-1.

calciomax 2010.01.08. 20:00:16

@Titi120: emlekszem cicinho is brillirozott a konfoderacios kupan aztan mi lett belole? Melo hogy milyen a vallogatottban majd a vb-n meglatjuk. Diego ugyben van igazsagod de azert parszor megrazhatta volna magat mondjuk ugy hogy megindul megver 2-3 embert egy az egyben es bebsza...ha mar a tobbiek olyan toketlenek, de ezt en nem lattam a kisebb csapatok ellen sem...

sh4d0w 2010.01.08. 20:09:12

@horas: amíg Wenger nem változtat a játékospolitikáján és nem lesz 3-4 állandó rutinos kezdője mezőnyben, addig semmit nem fog nyerni az Arsenallal... mondjuk nem bánom, egyel kevesebb ellenfele lesz a PL-címért a MU-nak. Több ízben bebizonyosodott már, hogy a csikócsapat nem bírja a terhelést mentálisan.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.08. 20:18:55

@sh4d0w: Ki számít rutinosnak? Úgy általánosságban kérdezem.

calcio_di_rigore 2010.01.08. 20:32:46

@_benito: lófasz igazság sincs benne, mint ahogy a goal.com elemzéseiben (ami kb. annyit tesz, hogy utólag megpróbálják megmondani a frankót, de mivel nem értenek hozzá, ezért a sablonokat szajkózzák) sincs szinte soha.

DP például leszarta, hogy kik játszanak körülötte, bevert 3-at a Realnak, aztán jónapot. Várjuk Diegótól is, hogy néha 1 az 1-ben megverje a védőjét, és ne a többieknek kelljen megoldania amiért ő lett 25 millióért igazolva. Nedved 40 évesen is hozná ezt.

karajjj 2010.01.08. 20:52:10

@calcio_di_rigore: a goal.com-on olyan színvonalas elemzések vannak, hogy azoknál még nagymuterom is jobbat írna

halareaal 2010.01.08. 21:41:13

@sh4d0w: @peter135:

peter kérdése jogos, az a 3-4 sincs azért erős túlzás. Gallas és Arshavin pl a koruknál fogva is mondhatók rutinosnak, de vPersienek vagy Fabregasnak is igen komoly rutinja van a legmagasabb szinten is. Sagna, Clichy vagy Almunia sem két meccset játszottak már.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.08. 21:44:29

@halareaal: Igen, én pontosan erre gondoltam. Hatalmas közhely, hogy az Arsenal azért nem nyer semmit, mert tapasztalatlanok a játékosok.

halareaal 2010.01.08. 21:49:43

azt nincs értelme amúgy vitatni, h Diego ebben a Juvéban nem tudja kihozni magából azt, ami benne van. de ez ettől még ugyanúgy a Juve hibája is, könnyű elverni rajta a port, képességeit megkérdőjelezni stb. viszont sztem az is tény, h bármennyire is jó játékos nincs a legjobbak között, nem Ibra v Kaká szintű, a csúcsforma közeli Del Pieronál sem jobb semmiképp. úgyh ha azt várják tőle, h a Serie Aban majd egyedül lerendezi a szembejövő csapatokat, és kihúzza a Juvét a szarból, nos sztem ehhez valóban kevés. ettől még a védekezőket (konkrétan Buffont és Chiellinit) nem számítva a legjobb játékos ebben az amúgy jó keretben.
az olasz foci nem az ő játéka, nyilván kell idő amíg megszokja.

giacinto 2010.01.08. 22:25:55

@horas: "13 év alatt nyert 3 bajnoki cím nem annyira kiugró mint ahogyan ő kezelve van és nem valószínű,hogy idén jön a következő...szubjektív.... "

Én látok rá esélyt. Nagyjából egálnak érzem most a 3 nagycsapatot. mindegyik egy picit mással tűnik ki, de az arsenal eddig nagyon jól tartja magát, pedig sok a sérültjük. A Chelsea egy picit masszívabb, de kevésbé kreatív. A Mu a kettő közti átmenet valahol, kiegyensúlyozottabbak. De ez itt nagyon OFF.

ON: Remélem reggel arra ébredek hogy ManSZini Samy Naceri taxijából ugrik elő a Velodromban. és teljes a mercatonk.

sh4d0w 2010.01.09. 08:49:44

@halareaal: pontosan a korra gondolok - azt hittem, nyilvánvaló az előző hsz-ből, miután megemlítettem a mentális problémát. Egy kollégám nagy Arsenal-rajongó, de neki ugyanaz a véleménye, mint nekem. Egyszerűen nincs egy olyan - idősebb - váza a társaságnak, akik átlendítenék a fiatalokat a mentális holtpontokon. Ehhez pedig az általatok említett játékosok is kevesek.

horas 2010.01.09. 11:00:15

@giacinto: Esély van rá.Engem nem zavar Wenger koncepciója ha kiderülne,hogy miért csinálja.Ha gazdaságilag egyneseben akarja tartani a klubbot akkor mondja azt,ha neki ez a fixa idea-ja,(vagy lassan inkább doxama-ja)hogy ismeretlen fiatal játékosokból 'márcsakazértis' bajnok vagy BL-győztes csapatot akar csinálni,akkor az is stimm,de úgy,hogy teljesen természetesnek előadni,egy abszólúte nem tipikus csapatépítési struktúrát,és a keretet meghaladó célokat kitűzni és hangoztatni minden szezonban,na én ezt érzem soknak,és ez miatt támadom Wenger-t.

Mercato?Most lehet,hogy sokan hülyének tartanak,főleg a brazil miatt,de én ebben a Baptista,Ledesma,Kolarov trióban akik felvannak dobva az Inter-rel kapcsolatban,látok fantáziát.Mancini menjen jobb úgy mindenkinek,ő ott még lehet sztár itt már nem.(Chievo ellen Quaresma megint kezdte a kocorászós alibit,és az elképzelés nélküli megmozdulásait...)

@peter135: És valahogy mégsem akkora banalitás.
Az utolsó címet nyerő csapat,nagyobbik hányada,rutinos játékos volt.Campbell,Pires,Gilberto,Vieira,Henry,Parlour,Bergkamp...
süti beállítások módosítása