A csoportkörnek időről-időre áldozatul esik egy-egy nagyvad, de az mindenképpen nagyot sebez a BL felhígulását jövendölők (hogy ne mondjam, sportértékét megkérdőjelezők) között, hogy ennyi nagynak mondott csapat tolhatja odébb a bringáját a húsosfazék közeléből. A Bayern München és a Juventus közül az egyik biztosan, a Real Madrid és a Milan közül bármelyik – de mindkettő biztosan nem – kieshet, és még a Manchester United is kerülhet olyan helyzetbe, hogy az első egyenes kieséses meccsét a Barcelonával lesz kénytelen lejátszani persze, csak ha a Barcelona továbbjut. Összegezve, a Chelsea az Afrika-kupától való félelmében gyorsan lerendezett mindent őszre, a Porto a londoniak mögött továbbcsoszogott, viszont a másik három mai csoportban még akár szakadhat az ég, indulhat a föld. Az is igaz, hogy valószínűleg nem fog.
Az A csoportban a Bordeaux az ifi-, és serdülőcsapatából verbuvált vegyesválogatottal megy rá az izraeli vereségre, amit nehéz küzdelemben, de várhatóan megszerez. Ez, mivel a franciák már biztosan csoportelsők, a Maccabi pedig biztosan utolsó, csak azt jelenti, hogy sajnos a Debrecen lesz az idei csoportkör egyetlen kopasz csapata. A Bayern München és a Juventus a Bajnokok Ligája arcoskodó vagányai, de lássuk be, a szurkolóikon kívül a világon senkinek nem fog hiányozni a szánalmas játékuk, akármelyikük esik is ki. A győztes annyit nyer, hogy nekiszaladhat a questnek, és megpróbálhat nagyon sokkal jobb lenni tavaszra. Mondjuk a vesztes is, csak az EL-ben.
1. Bordeaux 13, 2. Juventus 8, 3. Bayern München 7, 4. Maccabi Haifa
A B csoportban a Manchester United bármilyen egygólosnál nagyobb vereséggel automatice elveszíti a csoport első helyét. Illetve még ez sem biztos, mert ha mondjuk a MU kikap 4-0-ra, és a CSZKA közben legyőzi a Besiktast, akkor három 10 pontos csapat van, és minitáblázat készül, de ebbe egyelőre ne is menjünk bele. A lényeg, hogy valószínűleg a második helyért megy majd a tusakodás, és a futball egyetemes érdekeit szem előtt tartva azt kell követelnünk, hogy a német bajnok menjen tovább. Ehhez akár egy vereség is elég lehet egyébként, ha közben a törökök megverik a CSZKA-t.
1. Manchester United 10, 2. Wolfsburg 7, 3. CSZKA Moszkva 7, 4. Besiktas 4
A C csoport két nagyágyúja közül inkább a Milan esélyes a kiesésre, hiszen hazai pályán is sikerült kikapnia attól a Zürichtől, amelyikhez az utolsó körben látogat. A vicces az, hogy adott esetben még egy döntetlen is kevés lehet Svájcban, de másidk adott esetben még a vereség is beleférhet. Ebből kiindulva csak az tűnik egyértelműnek, hogy ez a legjobb csoport, mert itt még aztán tényleg bármi lehet, még a Real Madrid sem érezheti magát teljes biztonságban: ha három gólnál nagyobb különbséggel kap ki, miközben a Milan nyer, a spanyolok esnek ki. Persze valószínűleg nyerő helyzetből egyik nagy sem fog kiesni.
1. Real Madrid 10, 2. Milan 8, 3. Marseille 7, 4. Zürich 3
A D csoportra ránézek, és rebegő pillákkal nyúlok a távkapcsoló után, hogy megnézzem, éppen milyen állatot gyömöszöl magába az anakonda a discoveryn. Illetve most mégsem, mert van fent egy kötésem, amelynek alaptétele, hogy az Atléti legyűrje a Portót, és ha eközben a Juventus a címerébe varrt eredményt prezentálja a szandálosok ellen, kaszálunk.
1. Chelsea 13, 2. Porto 9, 3. Atlético 3, 4. APOEL 2
Matekpéldák a BL utolsó csoportfordulójához
2009.12.08. 18:00 _benito
683 komment
Címkék: beharangozó bl beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr641583757
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hispan07 2009.12.09. 09:48:15
@Vul-Kahn: hát ez egy csodálatos coming out volt, tisztelem a másságodat :)
capor_ 2009.12.09. 09:48:33
CSak most láttam, az Atletico Madrid egy idegenbeli 1:1es döntetlennek köszönheti, hogy megelőzte az Apoelt.... Szerintem ők az idei év eddigi lúzercsapata... Pedig papíron....
Interurban 2009.12.09. 09:58:34
Mit is írhatnék a hétvége után...azt hogy taktikus focinak meg is lesz az eredménye. Széthajtották magukat ellenünk és kipukkadt a csíkos lufi...mi meg maradtunk az élen, ma meg továbbjutunk :))))
acdcisti 2009.12.09. 10:17:50
Nagyon tetszett az esti meccs. Ötletem sincs mikor láttam utoljára így küzdeni a Bayernt. Annakidején ezért szerettem meg őket.
Schweinsteiger és Olic hatalmasat játszott. Pranjic volt egyedül gyengébb. Demichelisnek megvolt a hibája a gólnál, de amúgy vele sem volt túl nagy gond.
Müller miatt aggódom. Látványosan nem találjuk a posztját. Ha rendesen felépül Ribery meg Robben akkor Pranjic mellett ő fog kiszorulni a kezdőből... kár lenne.
Amúgy túl messzemenő következtetéseket nem kell levonni ebből a meccsből. Jók voltunk, de keleltt ehez a Juventus is. Az olaszok megélték ugyanazt amit mi a Barca ellen. Hátha józanító hatása lesz a pofnak és nekiállnak fiatalítani.
Ha Schweinsteiger tudja valamennyire állandósítani ezt a formáját akkor nagyon boldog leszek (utoljár a vb bronzmeccsen tetszett ennyire a játéka.. s az nem ma volt...)
Schweinsteiger és Olic hatalmasat játszott. Pranjic volt egyedül gyengébb. Demichelisnek megvolt a hibája a gólnál, de amúgy vele sem volt túl nagy gond.
Müller miatt aggódom. Látványosan nem találjuk a posztját. Ha rendesen felépül Ribery meg Robben akkor Pranjic mellett ő fog kiszorulni a kezdőből... kár lenne.
Amúgy túl messzemenő következtetéseket nem kell levonni ebből a meccsből. Jók voltunk, de keleltt ehez a Juventus is. Az olaszok megélték ugyanazt amit mi a Barca ellen. Hátha józanító hatása lesz a pofnak és nekiállnak fiatalítani.
Ha Schweinsteiger tudja valamennyire állandósítani ezt a formáját akkor nagyon boldog leszek (utoljár a vb bronzmeccsen tetszett ennyire a játéka.. s az nem ma volt...)
_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.09. 10:21:11
@calciomax: annyit tennék csak hozzá, hogy kivéve liverpool. na, az most nagyon nem kéne...
illetve kéne, mert egy hasonló az angolok ellen, és nem csak cirót zavarják el, de felkötnek mindenkit.
illetve kéne, mert egy hasonló az angolok ellen, és nem csak cirót zavarják el, de felkötnek mindenkit.
zsakfos 2009.12.09. 10:30:24
Nemhogy az EL győzelemhez, de sorsolástól függően akár 1 körhöz is össze kell szednie magát Síró Ferrara csapatának.
Nevek alapján egész jó kis mezőny lesz tavasszal az EL-ben.
Juventus, Liverpool, O.Marseille, Atletico Madrid, Wolfsburg, Ajax, Hamburg, Hapoel Tel Aviv, AS Roma, Sporting Lisboa, Galatasaray, Panathinaikosz, Fenerbahce, Salzburg, Villareal, Benfica, Everton, Sahtar Donyeck, PSV, Werder Bremen, Atletic Bilbao az eddigi továbbjutók.
Nevek alapján egész jó kis mezőny lesz tavasszal az EL-ben.
Juventus, Liverpool, O.Marseille, Atletico Madrid, Wolfsburg, Ajax, Hamburg, Hapoel Tel Aviv, AS Roma, Sporting Lisboa, Galatasaray, Panathinaikosz, Fenerbahce, Salzburg, Villareal, Benfica, Everton, Sahtar Donyeck, PSV, Werder Bremen, Atletic Bilbao az eddigi továbbjutók.
Vul-Kahn 2009.12.09. 10:45:24
@Hispan07: :)
Először csak egy "EZ AZ ÉN CSAPATOM GECCCIIIIII"-szerű kommentre gondoltam, de aztán győzedelmeskedett a bennem lakozó Kozsó :)
De most komolyan, az eredménytől függetlenül, hihetetlenül büszke vagyok erre a csapatra.
Az utóbbi időben tényleg nagyon sokszor felmerült bennem, hogy miért szurkolok még mindig a Bayernnek. És azon kívül, hogy ennek a csapatnak ugyanaz a neve, mint amelyik végérvényesen megszerettette velem a focit, meg hogy az ember egy életre választ csapatot, és ciki, ha lecseréli, nem tudtam egy okot se mondani. De tegnap, kurva hosszú idő után újra, ugyanazt a mentalitást láttam viszont, ami miatt Bayern-szurker lettem. És az eredmény teljesen másodlagos, ezt akkor is leírnám, ha a Juve kimákolja vhogy a döntetlent.
Az meg, hogy ez a siker Ribery és Toni nélkül, meg egy 20 perces Robbennel sikerült, külön pozitív. És nem azért, mert ezt is a juventinók orra alá lehet dörgölni, hanem azért, mert talán rájön végre mindenki, hogy a Bayern München nem az ilyen játékosokról szól. A Bayern Münchennek, a régi német erényeket is csillogtató német játékosok mellett vanBuyten és Olic-típusú légiósokra van szüksége. Ezekből lesz a JÓ CSAPAT. Olicot külön ki kell emelnem, mert ő annyira tipikus Bayern-játékos, hogy az vmi elképesztő.
És ha Ribery - akinek a játéktudása egészen döbbenetes, ezt annak ellenére ismerem el, hogy igazából nem szeretem - ebből a Bayernből is el akar menni, akkor menjen, sőt, takarodjon.
Dehát miért ne akarna, végülis mi egy _tetűszar_ csapat vagyunk, aki meg se érdemli őt...
Először csak egy "EZ AZ ÉN CSAPATOM GECCCIIIIII"-szerű kommentre gondoltam, de aztán győzedelmeskedett a bennem lakozó Kozsó :)
De most komolyan, az eredménytől függetlenül, hihetetlenül büszke vagyok erre a csapatra.
Az utóbbi időben tényleg nagyon sokszor felmerült bennem, hogy miért szurkolok még mindig a Bayernnek. És azon kívül, hogy ennek a csapatnak ugyanaz a neve, mint amelyik végérvényesen megszerettette velem a focit, meg hogy az ember egy életre választ csapatot, és ciki, ha lecseréli, nem tudtam egy okot se mondani. De tegnap, kurva hosszú idő után újra, ugyanazt a mentalitást láttam viszont, ami miatt Bayern-szurker lettem. És az eredmény teljesen másodlagos, ezt akkor is leírnám, ha a Juve kimákolja vhogy a döntetlent.
Az meg, hogy ez a siker Ribery és Toni nélkül, meg egy 20 perces Robbennel sikerült, külön pozitív. És nem azért, mert ezt is a juventinók orra alá lehet dörgölni, hanem azért, mert talán rájön végre mindenki, hogy a Bayern München nem az ilyen játékosokról szól. A Bayern Münchennek, a régi német erényeket is csillogtató német játékosok mellett vanBuyten és Olic-típusú légiósokra van szüksége. Ezekből lesz a JÓ CSAPAT. Olicot külön ki kell emelnem, mert ő annyira tipikus Bayern-játékos, hogy az vmi elképesztő.
És ha Ribery - akinek a játéktudása egészen döbbenetes, ezt annak ellenére ismerem el, hogy igazából nem szeretem - ebből a Bayernből is el akar menni, akkor menjen, sőt, takarodjon.
Dehát miért ne akarna, végülis mi egy _tetűszar_ csapat vagyunk, aki meg se érdemli őt...
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 10:46:35
@danesdzsu2: mindkettő egy tízessel több marin-nál, már ami a kilókat illeti
Asidotus 2009.12.09. 10:49:12
Jó, hogy tegnap apámnál láttam a meccset, lehet, hogy a saját tévémbe belevágtam volna valamit...
Ennyire szar Juventus még nem volt az elmúlt 27 évben, ettől a Deschamps vezette B-ligás gárda is sokkal jobb volt.
Nem volt szélső hátvéd, nem volt középpálya, és Trez kivételével nem volt csatársor sem, sőt, még Buffon is borzasztó rossz volt. El kellett volna őt adni a Man. Citynek nagyon-nagyon sok pénzért, a tavaly látott Manninger jobb volt, mint az ide Buffon. Egyedül Cannavaro és Legro játszott értékelhető szinten, de őket meg az egész csapat megoldhatatlan feladat elé állította. Mondanám, hogy unom már, hogy a bukdácsoló, bénázó ellenfeleink mindig akkorra szedik össze magukat, amikor jön a velünk való meccsük, ugyanez volt tavaly a nyolcaddöntőben a Chelsea-vel is, jött Hiddink, és összekapta a kékeket. Kéne kb. 200 millió euró, nem érdekel honnan, és abból rendbe lehetne tenni a keretet, meg persze Hiddink is hozzá. A csatáraink megöregedtek, (Trez és Del Piero) vagy sosem voltak jók, mert Iaquinta és Amauri úgy látszik, nem Juve szint. 6 éve nincs igazán klasszis irányítónk, mert amióta Nedved megkapta az Aranylabdát, azóta meredeken zuhant. A nagy sérüléséből visszatért Buffon már nem az a Buffon. Cannavaro Madridban elfelejtett focizni (még ha tegnap jó is játszott), ehh... a többit nem is sorolom.
Ennyire szar Juventus még nem volt az elmúlt 27 évben, ettől a Deschamps vezette B-ligás gárda is sokkal jobb volt.
Nem volt szélső hátvéd, nem volt középpálya, és Trez kivételével nem volt csatársor sem, sőt, még Buffon is borzasztó rossz volt. El kellett volna őt adni a Man. Citynek nagyon-nagyon sok pénzért, a tavaly látott Manninger jobb volt, mint az ide Buffon. Egyedül Cannavaro és Legro játszott értékelhető szinten, de őket meg az egész csapat megoldhatatlan feladat elé állította. Mondanám, hogy unom már, hogy a bukdácsoló, bénázó ellenfeleink mindig akkorra szedik össze magukat, amikor jön a velünk való meccsük, ugyanez volt tavaly a nyolcaddöntőben a Chelsea-vel is, jött Hiddink, és összekapta a kékeket. Kéne kb. 200 millió euró, nem érdekel honnan, és abból rendbe lehetne tenni a keretet, meg persze Hiddink is hozzá. A csatáraink megöregedtek, (Trez és Del Piero) vagy sosem voltak jók, mert Iaquinta és Amauri úgy látszik, nem Juve szint. 6 éve nincs igazán klasszis irányítónk, mert amióta Nedved megkapta az Aranylabdát, azóta meredeken zuhant. A nagy sérüléséből visszatért Buffon már nem az a Buffon. Cannavaro Madridban elfelejtett focizni (még ha tegnap jó is játszott), ehh... a többit nem is sorolom.
Asidotus 2009.12.09. 10:56:33
A Calciopoli-val meg az a baj, hogy ha nem lett volna, akkor is idénre már súlyos gondok lennének. Ha megnézem 2005/6-os szezon csapatát, akkor azokból mára már csak Ibrahimovic játszik ugyanolyan jól (sőt, ő még jobb is), vagyis ott lennénk, hogy ugyanolyan kiöregedett játékosokból állna a gárda. Mert az nem igaz, hogy akkor a Juve tudott volna igazolni, mert valszeg akkor is Diego-t és Melo-t vették volna meg, nem pedig Messit vagy C. Ronaldo-t. Akármennyire is másodosztályú volt a Juve, a vonzereje ugyanakkora a fiatal tehetségek számára, mint bármikor máskor. Csak éppen a Calciopolival elvesztettük a két legfontosabb embert, Capello-t és Moggi-t. Az utóbbi meg tudta volna szerezni a legjobbakat is, az előbbi meg győzni tudott velük. Ehelyett most mi van...
Mindegy, majd lesz még a Juve a világ legjobbja, volt már gödörben máskor is, és majd felkapaszkodik a csúcsra. De most irány az EL, az jó lenne megnyerni, bár most ott is piszok jó csapatok vannak, pl. Valencia, Marseille, Shaktar Donyeck, de aki jön az Inter csoportjából, az is esélyes lesz a végső győzelemre. Meg tavaszig bizony összekaphatják a Liverpool és az Atleticot is.
Mindegy, majd lesz még a Juve a világ legjobbja, volt már gödörben máskor is, és majd felkapaszkodik a csúcsra. De most irány az EL, az jó lenne megnyerni, bár most ott is piszok jó csapatok vannak, pl. Valencia, Marseille, Shaktar Donyeck, de aki jön az Inter csoportjából, az is esélyes lesz a végső győzelemre. Meg tavaszig bizony összekaphatják a Liverpool és az Atleticot is.
Lojzi_ 2009.12.09. 10:56:55
@mocsing: Maradona volt már 40-nel is több Marinnál....
giacinto 2009.12.09. 11:08:04
@Nűnű: "Ha megnézem 2005/6-os szezon csapatát, akkor azokból mára már csak Ibrahimovic játszik ugyanolyan jól (sőt, ő még jobb is), vagyis ott lennénk, hogy ugyanolyan kiöregedett játékosokból állna a gárda."
ez nagyon igaz, de Ibra igy is - ugy is lépett volna 2006-ban, ez tuti biztos.
ez nagyon igaz, de Ibra igy is - ugy is lépett volna 2006-ban, ez tuti biztos.
Neil Blender 2009.12.09. 11:12:36
Nem vagyok egy nagy olasz foci fan de megkevesbe Bayern szimpatizans ugyhogy a Juvenak szoritottam tegnap.
A Bayern is szoritott... egy kicsit a kotelen Ciro es a Juve nyakan.
Ami sokkal erdekesebb volt, hogy CR megint vert 2-t. A masodik golja utani golorome mondjuk nekem kevesbe volt szimpatikus mint pl. az hogy nem unnepelte Karim goljat a hvgn. De azert killer ez az ember. Vegre csoportelso a Madrid, remelem megkapjuk mondjuk az Unirea-t ellenfelnek, bar ahogy a szerencsenket ismerem tuti jon az Inter...
A Bayern is szoritott... egy kicsit a kotelen Ciro es a Juve nyakan.
Ami sokkal erdekesebb volt, hogy CR megint vert 2-t. A masodik golja utani golorome mondjuk nekem kevesbe volt szimpatikus mint pl. az hogy nem unnepelte Karim goljat a hvgn. De azert killer ez az ember. Vegre csoportelso a Madrid, remelem megkapjuk mondjuk az Unirea-t ellenfelnek, bar ahogy a szerencsenket ismerem tuti jon az Inter...
Everred 2009.12.09. 11:32:22
Az milyen, hogy Forlán 33-szor lőtt kapura az idei csoportkörben, de egyetlen gólt sem szerzett?
Neil Blender 2009.12.09. 11:45:32
@Everred: Ez kifejezetten jol peldazza az Ateltico idei szerepleset.
Ezzel csak az lesz a bajuk, hogy ilyen szezonok utan meg a kozepes sztarokat sem tudjak majd magukhoz csabitani. Ha nem javulnak fel nagyon akkor meg lennek lepve ha mondjuk meg tudnak tartani Raul Garciat, vagy Aguerot. Es utana jon a totalis kozepszer vagy lejjebb. Bar en nem bannam... =) De azert nem artana a PD-nek egy eros Atletico...
Ezzel csak az lesz a bajuk, hogy ilyen szezonok utan meg a kozepes sztarokat sem tudjak majd magukhoz csabitani. Ha nem javulnak fel nagyon akkor meg lennek lepve ha mondjuk meg tudnak tartani Raul Garciat, vagy Aguerot. Es utana jon a totalis kozepszer vagy lejjebb. Bar en nem bannam... =) De azert nem artana a PD-nek egy eros Atletico...
mickeyknox 2009.12.09. 11:50:44
nem kell azért annyira temetni a zebrákat, juve szurkerek... pár napja még ez volt az istenkirály csapat, amikor megvertétek az intert, most meg a csapat 60%-a ballaszt meg alkalmatlan, nemjuveszint... höhö
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.09. 11:56:26
Innentől fog triplázni a Bayern. Mert a bajor gödör kötelez:
nst.blog.hu/2009/08/25/bundesliga_3_fordulo_lankadt_bajor_kolbasz
nst.blog.hu/2009/08/25/bundesliga_3_fordulo_lankadt_bajor_kolbasz
Titi120 2009.12.09. 12:02:05
Az igazán döbbenetes az volt, amikor Ferrara Olic gólja után is bő 10 percig várt Amauri becserélésével, ezt a kilátástalan 4-4-1-1 -et fennhagyva az impotens Diegoval és a mögötte tébláboló favágó osztaggal. Nem mintha a brazil - olasz bejövetele után 1 centit is beljebb lettek volna, de ez így annyira kilátástalan volt és egyben érthetetlen ...
Van Gaal viszont zseniálisat húzott azzal, hogy visszanyúlt az idén már párszor alkalmazott 3-5-2 -höz, a széleken megiramodó Pranjic - Lahm duó a melléjük kihuzódó Müller - Olic párossal rendszerint mögékerült a Juve védelemnek, a bamba Ferrara meg képtelen volt ezt lereagálni.
Persze ennek a taktikának a kulcskérdése volt a Schweini - Van Bommel páros elképesztő centrumjátéka, védekezésben és támadásban is, illetve a feltolt védelmi vonal, amely így nem adott teret a Diego - ADP - Trezeguet hármasnak.
Minden szinten mestermunka volt a tegnapi, mégha ehhez az ellenfél is kellett.
Van Gaal viszont zseniálisat húzott azzal, hogy visszanyúlt az idén már párszor alkalmazott 3-5-2 -höz, a széleken megiramodó Pranjic - Lahm duó a melléjük kihuzódó Müller - Olic párossal rendszerint mögékerült a Juve védelemnek, a bamba Ferrara meg képtelen volt ezt lereagálni.
Persze ennek a taktikának a kulcskérdése volt a Schweini - Van Bommel páros elképesztő centrumjátéka, védekezésben és támadásban is, illetve a feltolt védelmi vonal, amely így nem adott teret a Diego - ADP - Trezeguet hármasnak.
Minden szinten mestermunka volt a tegnapi, mégha ehhez az ellenfél is kellett.
rokamoka33 2009.12.09. 12:04:12
CR valami hihetetlen, 1 szabigól, a végén összeütközik és egyből talpon van, megkeresi a labdát/kaput és gól:D, sőt fejelt egy kapufát is még első félidőben ,amiből a Marseille mentett 2-3szor nagyot zsinórban
érdekes lesz nézni, a Real-t a Valencia ellen, nem is csak Kaká, hanem főleg CR nélkül
ha minden igaz már 6 gólos a BL-ben, ezzel vezeti is a góllövőlistát
(és a Milan ellen nem is játszott 2-szer sérülése miatt)
egyszerűen csoda ez az ember, Zizou is fokozza:
"Cristiano fenomenális, fantasztikus dolgokat csinál, néha már jobbakat, mint én tudtam".
remélem idén még nem sérül le, annak ellenére, hogy a Madridot nem szeretem, szinte már csak azért nézem a meccseiket, ha ráérek, mert Ronaldo odaragaszt...
(ez a MU-nál is így volt, pedig őket se bírom)
már csak az kéne, hogy Kaká is mutasson valamit a 2007-es formájából, mert egyelőre bazira szürke
érdekes lesz nézni, a Real-t a Valencia ellen, nem is csak Kaká, hanem főleg CR nélkül
ha minden igaz már 6 gólos a BL-ben, ezzel vezeti is a góllövőlistát
(és a Milan ellen nem is játszott 2-szer sérülése miatt)
egyszerűen csoda ez az ember, Zizou is fokozza:
"Cristiano fenomenális, fantasztikus dolgokat csinál, néha már jobbakat, mint én tudtam".
remélem idén még nem sérül le, annak ellenére, hogy a Madridot nem szeretem, szinte már csak azért nézem a meccseiket, ha ráérek, mert Ronaldo odaragaszt...
(ez a MU-nál is így volt, pedig őket se bírom)
már csak az kéne, hogy Kaká is mutasson valamit a 2007-es formájából, mert egyelőre bazira szürke
Titi120 2009.12.09. 12:05:07
„Célunk, hogy tovább erősödjünk, és folytassuk a megkezdett munkát úgy, ahogy eddig. Hogy Ferrara marad-e? Természetesen. Megerősítem a pozícióját” – mondta Jean-Claude Blanc. (nso)
Mr.AT 2009.12.09. 12:10:32
@Titi120: Olvastam én is. Pont erről beszéltem múlt héten itt. Szerencsétlen, tátottszájú, teszetosza, alkalmatlan balfaszokkal van tele a vezetésünk, egy karizmatikus, erős és határozott ember nincs felül, ez a nagy bajunk.
Ha fordított lett volna az eredmény, pl. Beckenbauer olyat üvöltött volna a néppel a bajor öltözőben, hogy még most is visszahangzana. Mi meg ezzel a puhapöcs, fingreszelő attitűddel sajnálkozunk, meg reménykedünk nagyokat pislogva, széttárt kézzel, mint egy rossz buzi.
Ezzel az új generációs balfasz bagázzsal teljesen eltűnt belőlünk a Juvét mindig is jellemző győztes, nemes attitűd, önmagunk paródiái lettünk.
Ha fordított lett volna az eredmény, pl. Beckenbauer olyat üvöltött volna a néppel a bajor öltözőben, hogy még most is visszahangzana. Mi meg ezzel a puhapöcs, fingreszelő attitűddel sajnálkozunk, meg reménykedünk nagyokat pislogva, széttárt kézzel, mint egy rossz buzi.
Ezzel az új generációs balfasz bagázzsal teljesen eltűnt belőlünk a Juvét mindig is jellemző győztes, nemes attitűd, önmagunk paródiái lettünk.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 12:12:00
@Titi120: nem is az a durva, h amaurival várt 13 percet, hanem hogy nem hozta vele együtt giovincot is (mondjuk a legdurvább a félidei csere volt. nem gondolhatta komolyan, h 1-1 marad)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 12:12:29
@rokamoka33:
Én pontosan fordítva vagyok. Semmi, de tényleg semmi bajom nincs a Real Madriddal, számos kedvenc játékosom megfordult ott (pl. Raúl, Ronaldo, Casillas, Morientes, Roberto Carlos stb.), de Cétől szinte a szó szoros értelmében hányingerem van. Láttad az arcát az üreskapus gólja után?
Az is egy buta legenda, hogy nélküle a Real nulla. Nélküle a Real konkrétan jobban játszott ebben az idényben, mint vele. Az első pár fordulóban a Real Madrid nézhetetlen volt, meg se bírta tartani a labdát. Nagy szerencséjére pont akkor mérkőzött a Xerez-szel meg az Espanyollal, mely csapatokról mindent elmond, hogy az Atlético ellenük 6-0-ás szériát produkált utolsó két meccsén.
Aztán ahogy eltűnt Cé, meccsről meccsre egyre jobb lett a Real. Kár, hogy a Valencia ellen nem lesz ott. Ha ott lenne, biztos lenne a Vale-siker.
Én pontosan fordítva vagyok. Semmi, de tényleg semmi bajom nincs a Real Madriddal, számos kedvenc játékosom megfordult ott (pl. Raúl, Ronaldo, Casillas, Morientes, Roberto Carlos stb.), de Cétől szinte a szó szoros értelmében hányingerem van. Láttad az arcát az üreskapus gólja után?
Az is egy buta legenda, hogy nélküle a Real nulla. Nélküle a Real konkrétan jobban játszott ebben az idényben, mint vele. Az első pár fordulóban a Real Madrid nézhetetlen volt, meg se bírta tartani a labdát. Nagy szerencséjére pont akkor mérkőzött a Xerez-szel meg az Espanyollal, mely csapatokról mindent elmond, hogy az Atlético ellenük 6-0-ás szériát produkált utolsó két meccsén.
Aztán ahogy eltűnt Cé, meccsről meccsre egyre jobb lett a Real. Kár, hogy a Valencia ellen nem lesz ott. Ha ott lenne, biztos lenne a Vale-siker.
Mr.AT 2009.12.09. 12:12:56
@mickeyknox: Idézz már pls egy hozzászólást, amiben az Inter elleni meccs után bárki is azt mondta, hogy "istenkirály a csapat".
Én személy szerint azt írtam, hogy örüljünk, hogy összekapartuk a három pontot, aztán szó nélkül takarodjon be mki az öltözőbe pihenni, mert a Bayern ellen sokkal nehezebb lesz, pláne hogy egy nappal többet pihenhettek.
Hát faszán be is jött. De másoktól sem láttam semmi ajnározót, nem is volt ok rá, amúgy.
Én személy szerint azt írtam, hogy örüljünk, hogy összekapartuk a három pontot, aztán szó nélkül takarodjon be mki az öltözőbe pihenni, mert a Bayern ellen sokkal nehezebb lesz, pláne hogy egy nappal többet pihenhettek.
Hát faszán be is jött. De másoktól sem láttam semmi ajnározót, nem is volt ok rá, amúgy.
_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.09. 12:14:17
It seems like we’re a team which does not know how to manage such situations.
bizony, ciro, pedig lassan rutinotok is lesz benne.
bizony, ciro, pedig lassan rutinotok is lesz benne.
Endoscope 2009.12.09. 12:15:06
@Vul-Kahn: "De tegnap, kurva hosszú idő után újra, ugyanazt a mentalitást láttam viszont, ami miatt Bayern-szurker lettem."
Sosem volt a szívem csücske a Bayern, de a küzdenitudásuk, harcosságuk és szívósságuk előtt mindig leborulok.
Örültem volna, ha a harmatgyenge Juve megy tovább, mert akkor most nem kellene tartanom az általad is imádott német (Bayern) mentalitástól, amikor (azt hiszem 18-án) kisorsolják a Real-Bayern párosítást. :)
Remélem Van Bommelnek most esélye sem nyílik mutogatni a madridi kollégáimnak. :)
Sosem volt a szívem csücske a Bayern, de a küzdenitudásuk, harcosságuk és szívósságuk előtt mindig leborulok.
Örültem volna, ha a harmatgyenge Juve megy tovább, mert akkor most nem kellene tartanom az általad is imádott német (Bayern) mentalitástól, amikor (azt hiszem 18-án) kisorsolják a Real-Bayern párosítást. :)
Remélem Van Bommelnek most esélye sem nyílik mutogatni a madridi kollégáimnak. :)
Mr.AT 2009.12.09. 12:15:51
@_benito: Kis korrektúra: "It seems like we've got a management team which does not know how to manage such situations." Ezért vagytok ott a padon, b*zmeg, nem címerállatnak.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 12:19:49
Juve-Bayernhez:
nagyon régen láttam már azt akármelyik német csapattól, ami miatt a német focit annak idején igenis lehetett szeretni: a hajtást, szervezettséget, küzdeni tudást, bátorságot. Tegnap ismét. Tetszett.
Most pedig talán végre már a juventinók is elhiszik, hogy ez a Juventus így nem több, mint egy szürke olasz középcsapat. Többé-kevésbé nézhetetlen.
nagyon régen láttam már azt akármelyik német csapattól, ami miatt a német focit annak idején igenis lehetett szeretni: a hajtást, szervezettséget, küzdeni tudást, bátorságot. Tegnap ismét. Tetszett.
Most pedig talán végre már a juventinók is elhiszik, hogy ez a Juventus így nem több, mint egy szürke olasz középcsapat. Többé-kevésbé nézhetetlen.
Mr.AT 2009.12.09. 12:20:59
@Csöncsön: Van igény most erre. Esetleg még belefűzhetted volna a mondat végébe, hogy "bezzeg a Barcelona".
mickeyknox 2009.12.09. 12:21:08
@Mr.AT: nemcsak az nst kommentelőkre gondoltam itt, hanem a juve szurker ismerőseimre is. végigolvasni meg úgyse fogom a kommenteket újra, úgyhogy nem fogok idézgetni neked hozzászólásokat.
mellesleg nekem meglepetés volt a bayern sima győzelme, ennél többre tartottam a juvét, mint amit tegnap bemutatott (a szurkolóinak...). remélem megint a barcát kapják :)
mellesleg nekem meglepetés volt a bayern sima győzelme, ennél többre tartottam a juvét, mint amit tegnap bemutatott (a szurkolóinak...). remélem megint a barcát kapják :)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 12:25:03
@Mr.AT:
Amíg nem jön egy nagy pofon, addig megy az önáltatás. Én is az utolsó 4-1-es Clásicoig bíztam anno Rijkaardban.
Amíg nem jön egy nagy pofon, addig megy az önáltatás. Én is az utolsó 4-1-es Clásicoig bíztam anno Rijkaardban.
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.09. 12:26:02
@mickeyknox: NAAAA!
Én speciel még nyitott koporsóban sem akarom újra látni Van Gaalt Barcelonában...
Én speciel még nyitott koporsóban sem akarom újra látni Van Gaalt Barcelonában...
Mr.AT 2009.12.09. 12:27:20
@Csöncsön: A Barcelona még akkor sem volt "szürke spanyol középcsapat". Remélem érzed a hangsúlybeli különbséget.
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.09. 12:28:16
@Csöncsön: Jajaja, Mdadridban is takarítottak a 2-6 után...
Tika_ 2009.12.09. 12:40:07
@Neil Blender: "Ami sokkal erdekesebb volt, hogy CR megint vert 2-t."
Hogyan?? :|:|
Szerinted C unott pofája érdekesebb volt, mint az 1-4-es Juve-Bayern? Nemár! Oszt miért?
A Juve számomra sem a szórakoztató foci mintaképe, és utálom a Bayernt, de nagyon, de a tegnapi egy nézhető, sőt bizonyos szempontból szórakoztató meccs volt.
Azért ne essünk át a ló túloldalára: kb. a kezdeti lelkesedésükre (hogy tényleg úgy tűnt, mint ha elhitték volna, hogy lehet keresnivalójuk), meg az első 2 gól közötti küzdésre (hogy nem vetette vissza őket, hogy gólt kaptak) lehet mondani, hogy ez igen. Mert utána nem ők voltak jók, hanem a Juve volt fos. Lézengtek a pályán, onnan már nem volt nehéz mészárolni.
Hogyan?? :|:|
Szerinted C unott pofája érdekesebb volt, mint az 1-4-es Juve-Bayern? Nemár! Oszt miért?
A Juve számomra sem a szórakoztató foci mintaképe, és utálom a Bayernt, de nagyon, de a tegnapi egy nézhető, sőt bizonyos szempontból szórakoztató meccs volt.
Azért ne essünk át a ló túloldalára: kb. a kezdeti lelkesedésükre (hogy tényleg úgy tűnt, mint ha elhitték volna, hogy lehet keresnivalójuk), meg az első 2 gól közötti küzdésre (hogy nem vetette vissza őket, hogy gólt kaptak) lehet mondani, hogy ez igen. Mert utána nem ők voltak jók, hanem a Juve volt fos. Lézengtek a pályán, onnan már nem volt nehéz mészárolni.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 12:40:31
@Mr.AT:
Érzem, de te is érzed, hogy akkor a Barcánál más volt a gond, mint most a Juvénél (egy Ronaldinhoval, Henryval, Messivel, Xavival, Iniestával stb. fölálló csapatra nyilván nem a középcsapat volt a megfelelő minősítés, ha gyalázni akartuk). A közös: nem ment. Még egy közös: nem akartak tudomást venni róla. Aztán elszakadt a cérna.
A Juve akkor se volt európai topcsapat (értsd: MU-, Chelsea-szint), amikor oda-vissza verték a Realt. Csak olyan jól nézett ki, hogy oda-vissaz verik a Realt. Sőt, a Chelsea-t is majdnem kiverték! (Csak hát a Scolari-féle Chelsea-t a Roma is 3-1-gyel küldte haza Londonba.) Nem volt meg a csapatban a spirito vagy hogy mondják errefelé. Hogy leül nézni a semleges, és csodálkozik, hogy ez igen. Ha a mi csapatunk is tudna ilyet... Nem, ilyen érzése akkor se volt az embernek. Tegnap egyszer: Trezeguet góljánál. Az Inter ellen Marchisio góljánál. De ezek csak jó pillanatok, nem az általános jellemző.
Az a lényeg, hogy vissza kell adni a Juvének a spirito-t, a szellemet. Diego Ferrarával, mint kiderült, erre a feladatra nem alkalmas.
Érzem, de te is érzed, hogy akkor a Barcánál más volt a gond, mint most a Juvénél (egy Ronaldinhoval, Henryval, Messivel, Xavival, Iniestával stb. fölálló csapatra nyilván nem a középcsapat volt a megfelelő minősítés, ha gyalázni akartuk). A közös: nem ment. Még egy közös: nem akartak tudomást venni róla. Aztán elszakadt a cérna.
A Juve akkor se volt európai topcsapat (értsd: MU-, Chelsea-szint), amikor oda-vissza verték a Realt. Csak olyan jól nézett ki, hogy oda-vissaz verik a Realt. Sőt, a Chelsea-t is majdnem kiverték! (Csak hát a Scolari-féle Chelsea-t a Roma is 3-1-gyel küldte haza Londonba.) Nem volt meg a csapatban a spirito vagy hogy mondják errefelé. Hogy leül nézni a semleges, és csodálkozik, hogy ez igen. Ha a mi csapatunk is tudna ilyet... Nem, ilyen érzése akkor se volt az embernek. Tegnap egyszer: Trezeguet góljánál. Az Inter ellen Marchisio góljánál. De ezek csak jó pillanatok, nem az általános jellemző.
Az a lényeg, hogy vissza kell adni a Juvének a spirito-t, a szellemet. Diego Ferrarával, mint kiderült, erre a feladatra nem alkalmas.
antiabstinens 2009.12.09. 12:47:01
Regóta nem szóltam hozzá, de a tegnap esti meccs után nem tudom nem megtenni.
1. Gratulálni kell a Bayernnek, teljesen megérdemelten győztek, így kell játszani egy csapatnak, amelyik tovább akar jutni.
2. Rendben van, hogy Ferraranak is felelőssége, h itt tartunk és pl. sokszor nincs játékunk..., de én adnék neki még időt jövő nyárig, hiszen most, h elment a BL és az is belátható, h a bajnokságban is inkább a 2-3.helyért kell majd küzdenünk és sajnos nem a scudettoért, van idő csapatot építeni. Persze közben az EL-t meg lehet nyerni, de sajnos nem hiszem, hogy komolyan fogják venni ezt a sorozatot.
3. Akiknek viszont nem adnék több lehetőséget az a Secco, Blanc páros, illetve az erönléti edzők, mert ez a sok sérülés évek óta nem gondolom, h elsősorban az orvosok hibája lenne, sokkal inkább az edzői stábé.
4. És ami miatt nem küldeném el Ferrarat, az az, h úgy, hogy gyakorlatilag a legerősebbnek tartott kezdőből, csak Sissoko és Chiellini volt sérült, ez volt a tegnap benevezettek listája.
Kezdő:
Buffon
Cáceres - aki még/?/ nem Juve szintű szélsőhátvéd
Felipe Melo - mintha elfelejtett volna nyár óta futballozni
Cannavaro - nem mai gyerek
Grosso - már nem Juve szintű szélsőhátvéd, vagy sosem volt az
Marchisio
Del Piero - fél év kihagyás után próbál formába lendülni és nem mai gyerek
Camoranesi
Trezeguet - sérülések és Ranieri után próbálja megtalálni önmagát
Diego - remélem csak a kezdeti nehézségek miatt, de még nem tud húzóember lenni
Legrottaglie - nem Juve szintű, Chiellini mellett elfogadhatóan teljesít, m Chiellini még odaér javítani a hibáit, Cannavaro már nem...
Pad:
Manninger
Salihamidžić - sérülések után próbálja megtalálni önmagát, de már(?) nem Juve szintű
Amauri
Poulsen - nem Juve szintű
Giovinco - örök ígéret, de szerintem fizikai adottságai miatt nem lesz belőle nagy játékos sajnos
Grygera - nem Juve szintű
Tiago - nem Juve szintű
(A Juve szintű alatt a Scudettoért reális eséllyel harcoló és BL-ben 8 közé jutó csapatot értek.)
Azaz min.5-6 olyan ember a 18-ból, akik többsége az elmúlt 2-3 évben érkezett és nem alkalmasak a feladatra. Kérdés, hogy ki tehet erről, a vezetés (szerintem igen!), aki leigazolta és nem adja el őket, vagy az edző, amiért ezt hozza csak ki belőlük?
Amíg nem igazolunk, vagy nevelünk ki a fiatalokból olyan szélsőhátvédeket, mint Zambrotta volt fénykorában, addig nincs miről beszélni, sajnos...
És még valami:
-remélem a brazilok változtatnak a hozzáállásukon, vagy ha fáradtak, akkor már ma el lehet őket küldeni haza, pihenjenek 3 hetet.
-és nagyon kíváncsian várom a szombat esti meccset, hogy milyen összeállításban, milyen taktikával és motiváltan lép pályára a csapat, sok minden ki fog derülni ezekből, pl. hogy csapat-e ez a jelenlegi keret, vagy csak... De utóbbi esetben legalább Komané legyen a győztes gól...
Elnézést, amiért hosszú lettem.
1. Gratulálni kell a Bayernnek, teljesen megérdemelten győztek, így kell játszani egy csapatnak, amelyik tovább akar jutni.
2. Rendben van, hogy Ferraranak is felelőssége, h itt tartunk és pl. sokszor nincs játékunk..., de én adnék neki még időt jövő nyárig, hiszen most, h elment a BL és az is belátható, h a bajnokságban is inkább a 2-3.helyért kell majd küzdenünk és sajnos nem a scudettoért, van idő csapatot építeni. Persze közben az EL-t meg lehet nyerni, de sajnos nem hiszem, hogy komolyan fogják venni ezt a sorozatot.
3. Akiknek viszont nem adnék több lehetőséget az a Secco, Blanc páros, illetve az erönléti edzők, mert ez a sok sérülés évek óta nem gondolom, h elsősorban az orvosok hibája lenne, sokkal inkább az edzői stábé.
4. És ami miatt nem küldeném el Ferrarat, az az, h úgy, hogy gyakorlatilag a legerősebbnek tartott kezdőből, csak Sissoko és Chiellini volt sérült, ez volt a tegnap benevezettek listája.
Kezdő:
Buffon
Cáceres - aki még/?/ nem Juve szintű szélsőhátvéd
Felipe Melo - mintha elfelejtett volna nyár óta futballozni
Cannavaro - nem mai gyerek
Grosso - már nem Juve szintű szélsőhátvéd, vagy sosem volt az
Marchisio
Del Piero - fél év kihagyás után próbál formába lendülni és nem mai gyerek
Camoranesi
Trezeguet - sérülések és Ranieri után próbálja megtalálni önmagát
Diego - remélem csak a kezdeti nehézségek miatt, de még nem tud húzóember lenni
Legrottaglie - nem Juve szintű, Chiellini mellett elfogadhatóan teljesít, m Chiellini még odaér javítani a hibáit, Cannavaro már nem...
Pad:
Manninger
Salihamidžić - sérülések után próbálja megtalálni önmagát, de már(?) nem Juve szintű
Amauri
Poulsen - nem Juve szintű
Giovinco - örök ígéret, de szerintem fizikai adottságai miatt nem lesz belőle nagy játékos sajnos
Grygera - nem Juve szintű
Tiago - nem Juve szintű
(A Juve szintű alatt a Scudettoért reális eséllyel harcoló és BL-ben 8 közé jutó csapatot értek.)
Azaz min.5-6 olyan ember a 18-ból, akik többsége az elmúlt 2-3 évben érkezett és nem alkalmasak a feladatra. Kérdés, hogy ki tehet erről, a vezetés (szerintem igen!), aki leigazolta és nem adja el őket, vagy az edző, amiért ezt hozza csak ki belőlük?
Amíg nem igazolunk, vagy nevelünk ki a fiatalokból olyan szélsőhátvédeket, mint Zambrotta volt fénykorában, addig nincs miről beszélni, sajnos...
És még valami:
-remélem a brazilok változtatnak a hozzáállásukon, vagy ha fáradtak, akkor már ma el lehet őket küldeni haza, pihenjenek 3 hetet.
-és nagyon kíváncsian várom a szombat esti meccset, hogy milyen összeállításban, milyen taktikával és motiváltan lép pályára a csapat, sok minden ki fog derülni ezekből, pl. hogy csapat-e ez a jelenlegi keret, vagy csak... De utóbbi esetben legalább Komané legyen a győztes gól...
Elnézést, amiért hosszú lettem.
Titi120 2009.12.09. 12:50:30
Mikor lesz friss BL - post ?
Van egy tippem, hogy most nincs akkora tülekedés érte a szerzői gárdában, mint a tavaszi Barca - Bayern után volt. :D
Van egy tippem, hogy most nincs akkora tülekedés érte a szerzői gárdában, mint a tavaszi Barca - Bayern után volt. :D
_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.09. 12:59:10
@Titi120: sajnos a bl-posztokért soha nincsen tolongás...
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.09. 13:00:24
@Csöncsön: Várj még a Juve fikázással, nehogy véletlen 2-0al menjen a Kijev és csatlakozzatok hozzájuk. Van fogalmad mit kapnál? :DD
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.09. 13:01:16
@_benito: Pedig írhatnál valamit a Sátán második csapatáról is. :D
capor_ 2009.12.09. 13:03:55
@Csöncsön:
Nélküle vereség a sevillatól milántól, döntetlen a gijon és a milan (ismét) ellen. És eddig a szezonban volt három vereségük és két döntetlenük.. Igen az el classicot vele is elbukták, de ez inkább a katalánok dicsérete. Tehát nem igazán látom az összefüggést a Real Madrid esetleges rossz szereplése és ő közte. Persze nem megy olyan olajozottan a játék mint a barcanal, de az lenne a csoda hogy rögtön a 100%-ot tudná nyújtani egy szinte új csapat...
Nélküle vereség a sevillatól milántól, döntetlen a gijon és a milan (ismét) ellen. És eddig a szezonban volt három vereségük és két döntetlenük.. Igen az el classicot vele is elbukták, de ez inkább a katalánok dicsérete. Tehát nem igazán látom az összefüggést a Real Madrid esetleges rossz szereplése és ő közte. Persze nem megy olyan olajozottan a játék mint a barcanal, de az lenne a csoda hogy rögtön a 100%-ot tudná nyújtani egy szinte új csapat...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.09. 13:04:51
@_benito: "sajnos a bl-posztokért soha nincsen tolongás... "
Sztem elég ha kirakjátok 3 dologgal a mai meccseket, majd mi megtöltjük...
Üdv, ymy
Sztem elég ha kirakjátok 3 dologgal a mai meccseket, majd mi megtöltjük...
Üdv, ymy
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 13:05:26
@Great Cornholio:
Jogos. :-))
De ha a Barca kiesne, az véletlen baleset volna, valami váratlan rendszerzavar az univerzum működésében; míg a tegnapi Juve-Bayern 1-4 egy folyamat törvényszerű következménye volt. ;-)
Jogos. :-))
De ha a Barca kiesne, az véletlen baleset volna, valami váratlan rendszerzavar az univerzum működésében; míg a tegnapi Juve-Bayern 1-4 egy folyamat törvényszerű következménye volt. ;-)
Mr.AT 2009.12.09. 13:09:10
@Csöncsön: "A Juve akkor se volt európai topcsapat"
Ha a következő 5 évben a kiesés ellen küzdünk a Serie A-ban, Európában meg rendszeresen már az EL-selejtezőben elköszönünk egy máltai klubcsapat ellen 0:4el, a Juve akkor is európai topcsapat lesz.
27szeres (gyakorlatilag 29szeres) bajnokként az európai topligákat tekintve a Real Madrid után a valaha volt második legeredményesebb klub - kedvenc Barcelonád pl. 19, de pl. a ManU 11, az Arsenal 13, a Bayern 21, vagy épp az Inter 17 bajnoki címmel alaposan lemaradva követi.
Ezen az a tény, hogy egy-két gyengébb szezont fut, amelybe beleférnek olyan szégyenteljes teljesítmények is, mint a tegnapi, mit sem változtat.
Szóval pls, ne dobálózzunk ilyen "szürke középcsapat" jelzőkkel, mert ilyenkor gyorsan növekvő késztetést kezdek érezni, hogy áttoljak a fejeden egy fűnyírót.
Ha a következő 5 évben a kiesés ellen küzdünk a Serie A-ban, Európában meg rendszeresen már az EL-selejtezőben elköszönünk egy máltai klubcsapat ellen 0:4el, a Juve akkor is európai topcsapat lesz.
27szeres (gyakorlatilag 29szeres) bajnokként az európai topligákat tekintve a Real Madrid után a valaha volt második legeredményesebb klub - kedvenc Barcelonád pl. 19, de pl. a ManU 11, az Arsenal 13, a Bayern 21, vagy épp az Inter 17 bajnoki címmel alaposan lemaradva követi.
Ezen az a tény, hogy egy-két gyengébb szezont fut, amelybe beleférnek olyan szégyenteljes teljesítmények is, mint a tegnapi, mit sem változtat.
Szóval pls, ne dobálózzunk ilyen "szürke középcsapat" jelzőkkel, mert ilyenkor gyorsan növekvő késztetést kezdek érezni, hogy áttoljak a fejeden egy fűnyírót.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 13:10:06
@capor_:
A játékuk Cével sokkal kevésbé gördülékeny, az más kérdés, hogy Cé képes arra, hogy a semmiből villanjon, távoli góllal, szabadrúgással, és így meccseket nyerjen meg.
A játékuk Cével sokkal kevésbé gördülékeny, az más kérdés, hogy Cé képes arra, hogy a semmiből villanjon, távoli góllal, szabadrúgással, és így meccseket nyerjen meg.
Titi120 2009.12.09. 13:10:41
@imici77:
Szó se lehet róla ! Még, hogy ilyen könnyen elmenjünk a tegnapi meccs mellett ! :-)
Szó se lehet róla ! Még, hogy ilyen könnyen elmenjünk a tegnapi meccs mellett ! :-)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.09. 13:12:30
@Titi120: én a mairól beszélek, friss BL poszt :) tegnap akkor lett volna papírforma, ha a real kiejti a milant.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 13:12:50
@Mr.AT:
Kevered a "csapat" és a "klub" fogalmakat. A Juventus mindig topklub lesz, ez tény, nem is jutna eszembe vitatni. De mint csapat jelenleg nincs az európai top tízben, és sokat kell dolgoznia a szakvezetésnek, hogy ismét ott legyen.
Kevered a "csapat" és a "klub" fogalmakat. A Juventus mindig topklub lesz, ez tény, nem is jutna eszembe vitatni. De mint csapat jelenleg nincs az európai top tízben, és sokat kell dolgoznia a szakvezetésnek, hogy ismét ott legyen.
Mr.AT 2009.12.09. 13:13:13
@imici77: 18, elütés volt, thx
Neil Blender 2009.12.09. 13:19:31
@Tika_: "Ami sokkal erdekesebb volt, hogy CR megint vert 2-t."
Hogyan?? :|:|
Szerinted C unott pofája érdekesebb volt, mint az 1-4-es Juve-Bayern? Nemár! Oszt miért?
Miert? Mert Real szurkolo vagyok bakker. Kerjek toled elnezest erte hogy nekem az a meccs fontosabb volt, mint a Juve-Bayern?
Hogyan?? :|:|
Szerinted C unott pofája érdekesebb volt, mint az 1-4-es Juve-Bayern? Nemár! Oszt miért?
Miert? Mert Real szurkolo vagyok bakker. Kerjek toled elnezest erte hogy nekem az a meccs fontosabb volt, mint a Juve-Bayern?
Neil Blender 2009.12.09. 13:21:55
@Csöncsön: Cével kapcsolatban ezt akartam irni.
Az Almeria ellen is akadozott a jatek, aztan Crol kaptunk egy buntetot, majd maga is betalalt... Es addig sem jatszott jol.
Sokszor olyan mint RvN. Egesz meccsen szarul jatszik de a vegen tuti hogy lo egy golt.
Az Almeria ellen is akadozott a jatek, aztan Crol kaptunk egy buntetot, majd maga is betalalt... Es addig sem jatszott jol.
Sokszor olyan mint RvN. Egesz meccsen szarul jatszik de a vegen tuti hogy lo egy golt.
Mr.AT 2009.12.09. 13:25:05
@Csöncsön: Fene se tudja. Nyilván elég nehéz a tegnapi meccs után emellett érvelni, mikor gyenge 2 milliárd ember előtt égtünk akkorát, mint ide Lacháza, s a sok fogalmatlan, aki amúgy bő 5 éve nem látott egy Juve-meccset sem, most újabb évekig nyugodtan törölgetheti a mocskos lábát a klubba erre hivatkozva, de még ezt is megkérdőjelezem.
A tegnapi teljesítmény nem a szezon, hanem az általam látott (~1994-95 óta, mióta viszonylag rendszeresen nézhetőek magyarországon is fogható tv-adókon) valaha volt leggyengébb Juventusa volt, botrányos egyéni teljesítményekkel, ahol 3 embert leszámítva mki mélyen tudása alatt játszott.
De ha a nyilván vígan ropogó halotti toros tábortűztől véres szájjal kicsit arébb ülünk, akkor azért azzal nehéz vitatkozni, hogy ez egy igenis nagyon erős keret.
S hogy az állításod vegyük alapul "nincs az európai top tízben", felmerül a kérdés: miért, ki van?
Nálunk az Inter picivel felettünk, a Milan legjobb esetben is max. velünk egy szinten van, az angol big4ból a Liverpool bőven alattunk van, s hát az Arsenal is belefutott pár tegnapihoz hasonló pofonba a közelmúltban. A bajorok pont a tegnapival kezdenek kikecmeregni egy hozzánk hasonló gödörből, de sztem még a saját szurkolóik sem állítják, hogy klasszisokkal jobbak nálunk, a tegnapi eredmény ellenére sem, a spanyoloknál meg a 2 nagyon kívül talán a Sevilla és a Valencia említhető, más nem nagyon.
De nem is ez a lényeg, inkább az, hogy óvatosan dobálozz a "szürke középcsapat" kifejezéssel, mint fentebb is kértem.
A tegnapi teljesítmény nem a szezon, hanem az általam látott (~1994-95 óta, mióta viszonylag rendszeresen nézhetőek magyarországon is fogható tv-adókon) valaha volt leggyengébb Juventusa volt, botrányos egyéni teljesítményekkel, ahol 3 embert leszámítva mki mélyen tudása alatt játszott.
De ha a nyilván vígan ropogó halotti toros tábortűztől véres szájjal kicsit arébb ülünk, akkor azért azzal nehéz vitatkozni, hogy ez egy igenis nagyon erős keret.
S hogy az állításod vegyük alapul "nincs az európai top tízben", felmerül a kérdés: miért, ki van?
Nálunk az Inter picivel felettünk, a Milan legjobb esetben is max. velünk egy szinten van, az angol big4ból a Liverpool bőven alattunk van, s hát az Arsenal is belefutott pár tegnapihoz hasonló pofonba a közelmúltban. A bajorok pont a tegnapival kezdenek kikecmeregni egy hozzánk hasonló gödörből, de sztem még a saját szurkolóik sem állítják, hogy klasszisokkal jobbak nálunk, a tegnapi eredmény ellenére sem, a spanyoloknál meg a 2 nagyon kívül talán a Sevilla és a Valencia említhető, más nem nagyon.
De nem is ez a lényeg, inkább az, hogy óvatosan dobálozz a "szürke középcsapat" kifejezéssel, mint fentebb is kértem.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 13:31:00
@Mr.AT: most akkor 13 lyukas poszt van, trez iaquinta a padra se elég, vagy igenis nagyon erős keret?
_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.09. 13:31:17
@Mr.AT: annyiból nem értek egyet, hogy ezen a meccsen a juve megmutatta, mit csinált az elmúlt másfél évben. csak az ellenfél egyszer sem volt ennyire jó.
ugyanilyen fosul játszottunk a livorno, az udinese ellen, csak ellenük elég volt, a csúcsra járatott bayern ellen meg csak arra, hogy megalázzanak.
a juventusnak a meze egy nagycsapaté, a játéktudására viszont pont illik a szürke kiscsapat.
ugyanilyen fosul játszottunk a livorno, az udinese ellen, csak ellenük elég volt, a csúcsra járatott bayern ellen meg csak arra, hogy megalázzanak.
a juventusnak a meze egy nagycsapaté, a játéktudására viszont pont illik a szürke kiscsapat.
Tika_ 2009.12.09. 13:31:55
@Neil Blender: ne tőlem, inkább az emberiségtől.. ;)
Viccen kívül: írd azt, hogy "_számomra_ érdekesebb" - és akkor máris érthető
Viccen kívül: írd azt, hogy "_számomra_ érdekesebb" - és akkor máris érthető
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.09. 13:32:05
@Mr.AT: "s hát az Arsenal is belefutott pár tegnapihoz hasonló pofonba a közelmúltban."
hmmm... s szereztünk értékes győzelmeket is. azért mostanában döntő+elődöntő kombó volt a BL-ben, A Rómát, Milant megvertük, csak angoloktól estünk ki mostanában...
Szóval, jelenleg, sztem jobbak vagyunk a juvénél. A legutóbbi párharcunkat is mi nyertük.
Üdv, ymy - azért a 10ben ez a juve nincs benne.
hmmm... s szereztünk értékes győzelmeket is. azért mostanában döntő+elődöntő kombó volt a BL-ben, A Rómát, Milant megvertük, csak angoloktól estünk ki mostanában...
Szóval, jelenleg, sztem jobbak vagyunk a juvénél. A legutóbbi párharcunkat is mi nyertük.
Üdv, ymy - azért a 10ben ez a juve nincs benne.
Neil Blender 2009.12.09. 13:32:14
@Mr.AT: "s a sok fogalmatlan, aki amúgy bő 5 éve nem látott egy Juve-meccset sem, most újabb évekig nyugodtan törölgetheti a mocskos lábát a klubba erre hivatkozva"
Welcome to the club :)
Welcome to the club :)
Neil Blender 2009.12.09. 13:34:26
@Tika_: Azt hittem magatol erthetodik egy kommentben hogy az illeto a sajat velemenyet irja le...
Phuturo 2009.12.09. 13:36:06
tényleg olyan a tegnapi (mostani) juve mintha vétel helyett már inkább a meccs eladásával foglalkoznának
az inter meg nem lett jobb mint volt a bundabotrány előtt csak legyengítette a riválisokat annyira h ő legyen olaszország félszemű királya
az inter meg nem lett jobb mint volt a bundabotrány előtt csak legyengítette a riválisokat annyira h ő legyen olaszország félszemű királya
Mr.AT 2009.12.09. 13:37:53
@mocsing: Egyszerű a válasz: a Juve-szintjén, tehát MAGUNKHOZ KÉPEST nem elég. Ahhoz, hogy a régi hírünkhöz méltó módon játszhassunk, jobb kell. De amíg mondjuk egy N'Gog a Liverpool, vagy egy Bendtner az Arsenal meghatározó csatára, addig ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN álljuk a versenyt.
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.09. 13:39:54
@Tika_: "ne tőlem, inkább az emberiségtől.. ;)"
Az asztal alá esetem a röhögéstől :DDD
Az asztal alá esetem a röhögéstől :DDD
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 13:40:22
egyébként meg az egykori bajnoki címektől egy csapat sem lesz örökre élcsapat, ha a kiesés ellen küzd. nagy tradíciókkal rendelkező _klub_ maradhat, mint a nottingham forest, meg a mönchengladbach, de ennyi. beszarok, h eljutottunk oda: ha a juventus szar, akkor is jó
Neil Blender 2009.12.09. 13:41:47
@mocsing: Ismerek egy masik csapatot aminel mar eljutottunk erre a szintre... ;)
Mr.AT 2009.12.09. 13:42:54
@mocsing: Senki nem mondta, hogy jó. Szerintem én fejtettem ki legkritikusabban az elmúlt másfél napban kb.20 hozzászólás keretében, hogy mennyi bajom van magunkkal.
Csak mikor ilyen fennhéjázó lekicsinyléssel bejelenti valaki, hogy "remélem most már a juventinok is belátják, hogy a Juventus egy szürke olasz középcsapat", az kicsit kib*ssza a biztosítékot nálam, még talán jobban, mint a tegnap este, pedig az nagy szó.
Csak mikor ilyen fennhéjázó lekicsinyléssel bejelenti valaki, hogy "remélem most már a juventinok is belátják, hogy a Juventus egy szürke olasz középcsapat", az kicsit kib*ssza a biztosítékot nálam, még talán jobban, mint a tegnap este, pedig az nagy szó.
Mr.AT 2009.12.09. 13:49:06
@_benito: Én pont ezért látom az edzői felelősséget nagynak. Ha bőkezűek vagyunk, és alapos nagytakarítást akarunk, akkor 10-12, de legalább 4-5 játékostól első körben meg kellene válni, ez tény, de ez egy 29 fős keret, tele válogatott játékosokkal.
Pár embert (bár őket feltétlenül) leszámítva nem a tudással, hanem a formával van elsősorban baj, és ez edzői kompetencia.
Cironak ez nem fog menni, s egy ekkora pofon után amúgy már a játékosok bizalma is meg fog inogni benne.
Pár embert (bár őket feltétlenül) leszámítva nem a tudással, hanem a formával van elsősorban baj, és ez edzői kompetencia.
Cironak ez nem fog menni, s egy ekkora pofon után amúgy már a játékosok bizalma is meg fog inogni benne.
Mourinho már nem a király 2009.12.09. 13:50:59
@Csöncsön: te egy nagyon furcsa világban élsz. még mindig :D
de nem baj, attól még a világ nem változik meg.
de nem baj, attól még a világ nem változik meg.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 13:56:53
@Mr.AT: az odáig ok, h kibassza, de ezt a bekezdésedet:
"Ha a következő 5 évben a kiesés ellen küzdünk a Serie A-ban, Európában meg rendszeresen már az EL-selejtezőben elköszönünk egy máltai klubcsapat ellen 0:4el, a Juve akkor is európai topcsapat lesz."
vállalod akkor továbbra is?
(a pool meghatározó csatára meg torres, az arsenalé meg vanPersie)
"Ha a következő 5 évben a kiesés ellen küzdünk a Serie A-ban, Európában meg rendszeresen már az EL-selejtezőben elköszönünk egy máltai klubcsapat ellen 0:4el, a Juve akkor is európai topcsapat lesz."
vállalod akkor továbbra is?
(a pool meghatározó csatára meg torres, az arsenalé meg vanPersie)
Phuturo 2009.12.09. 13:57:44
az olasz klubbokat miért nem akarják megvenni a milliárdos olajmágnások? jót tenne sztem
MarciaSuRoma 2009.12.09. 14:05:05
Isten ments.Elvesztené az arculatát,a varázsát az olasz futball.Nagyon sokáig az olasz csapatok uralták európát,de nem lehet mindig a csúcson lenni.Az angol/spanyol "uralom" sem fog örökké tartani.Meg lesznek oldva a problémák "házon belül".
Mr.AT 2009.12.09. 14:06:41
@mocsing: Vállalom, naná. A topklub mivolt nem egy szezon alatt dől el, ezt Londonban már megtanulták, Manchester bugyikék felén meg most szokják. Patinát és tradíciót nem lehet vásárolni.
(Torres mellett N'Gog játszik a legtöbbet idén a 'Poolban, van Persie ékpárja meg Bendtner volt, amikor én láttam - bár igaz, hogy nem nézek túl sok PL meccset, majd az angolos kollégák kijavítanak, ha tévedek, ami ennek megfelelően elképzelhető ezen a téren.)
(Torres mellett N'Gog játszik a legtöbbet idén a 'Poolban, van Persie ékpárja meg Bendtner volt, amikor én láttam - bár igaz, hogy nem nézek túl sok PL meccset, majd az angolos kollégák kijavítanak, ha tévedek, ami ennek megfelelően elképzelhető ezen a téren.)
United82 2009.12.09. 14:06:49
Egy fontos félmondat még:
BL történeti rekord, a United 14.-ik idegenbeli BL meccsén is veretlen maradt. (mielőtt csöncsön jelezné hogy de a barca elleni 0-2, az semleges pálya volt:))
Szóval új rekord:)
BL történeti rekord, a United 14.-ik idegenbeli BL meccsén is veretlen maradt. (mielőtt csöncsön jelezné hogy de a barca elleni 0-2, az semleges pálya volt:))
Szóval új rekord:)
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.09. 14:07:48
@Phuturo: Felsorolnád azokat a riválisokat akiket az INter gyengített le a Juve kivételével? köszike.
Mr.AT 2009.12.09. 14:11:22
@Great Cornholio: Pl. legyengítettétek a Milant azzal, hogy eladtátok nekik Seedorfot. :-)
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 14:19:21
@Mr.AT: most már topklub? eddig topcsapat volt. nem ugyanaz.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 14:21:14
senki nem beszél patináról. patinás klub a honvéd is.
Phuturo 2009.12.09. 14:22:27
@Great Cornholio: milan. többiekkel nem érdemes foglalkozni egy bl-posztban. milannak is volt pénzbüntetés meg a pontlevonást is amit megéreztek a következő szezonban. az a sors iróniája h még így is összejött a bl
JokerZ 2009.12.09. 14:26:13
"Ferrara job is safe" - eurosport.com
megmondaná valaki, hogy a véres istentől van biztonságban Ciro állása? egészen elképesztő. persze az is, hogy nem önként nyújtotta be egy ekkora szégyen és bukás után a lemondását.
megmondaná valaki, hogy a véres istentől van biztonságban Ciro állása? egészen elképesztő. persze az is, hogy nem önként nyújtotta be egy ekkora szégyen és bukás után a lemondását.
horas 2009.12.09. 14:28:54
@_benito: @Mr.AT: Ranieri egy ennél szürkébb csapattal ilyen vagy talán nehezebb csoportban első volt és parti ellenfele a Chelsea-nek,ez ám az öregnek az igazi elégtétel.Csodáltam,hogy nem hangzott el a neve eddig a kommentek között,tegnap visszalehetett sírni őt.Bár tény,hogy előrelépést akartatok és Ranieri-vel ez elképzelhetetlennek tűnt,de egy általános vélekedésben szürkébb edző kategóriákkal jobb jelenleg Ferrara-nál.Tavaly emberhátrányban nem szenvedett vereséget a Juve,a Chelsea egyenlített ki mind a kétszer,pedig pályán volt Grygera,Molinaro,Tiago egyszerre...
Azért nem akkora bolond az öreg,akár mennyire is szintelen,szagtalan játékot játszatott sokszor a Juve-val,ezt elkell ismerni.(És számomra egyre jobban körvonaladzódik,hogy inkáb a csapat ennyire fogalmatlan nem az edzők).Ha nem megy a kupleráj nem a Madame-ot kell elküldeni...szokták mondani...
Azért nem akkora bolond az öreg,akár mennyire is szintelen,szagtalan játékot játszatott sokszor a Juve-val,ezt elkell ismerni.(És számomra egyre jobban körvonaladzódik,hogy inkáb a csapat ennyire fogalmatlan nem az edzők).Ha nem megy a kupleráj nem a Madame-ot kell elküldeni...szokták mondani...
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.12.09. 14:30:06
@Phuturo: miert, moratti mi a rak? :)
sztem az inter kerete fenyevekkel erosebb a zebrakenal - egy balbekkel, egy kreativ kozeppalyassal es egy cassanoval vagyunk jelenleg kevesebbek, mint kellene. paddal, mindennel egyutt.
a juve keret tavaly volt nagycsapathoz nem melto, akkor az olasz szinten nem nagy szam keret futott onmagahoz kepest egy jo idenyt, iden azert az erositeseknek koszonhetoen a kezdocsapat azert nem lenne rossz. mas kerdes, hogy az elmult egy ev nem nagyon tette fiatalabba a keretet (ami tavaly az egesz olasz elso osztaly legoregebbje volt), es van 4-5-6 jatekos, akinek jovore mar csak farsangkor kellene zebranak oltozni
ma remelem megcsapjuk a tatarokat, kulonben folosleges volt nyaron igazolni.
sztem az inter kerete fenyevekkel erosebb a zebrakenal - egy balbekkel, egy kreativ kozeppalyassal es egy cassanoval vagyunk jelenleg kevesebbek, mint kellene. paddal, mindennel egyutt.
a juve keret tavaly volt nagycsapathoz nem melto, akkor az olasz szinten nem nagy szam keret futott onmagahoz kepest egy jo idenyt, iden azert az erositeseknek koszonhetoen a kezdocsapat azert nem lenne rossz. mas kerdes, hogy az elmult egy ev nem nagyon tette fiatalabba a keretet (ami tavaly az egesz olasz elso osztaly legoregebbje volt), es van 4-5-6 jatekos, akinek jovore mar csak farsangkor kellene zebranak oltozni
ma remelem megcsapjuk a tatarokat, kulonben folosleges volt nyaron igazolni.
sporttárs 2009.12.09. 14:32:26
@Csöncsön: Ettől még olyan gólt lőtt tegnap, hogy ha mondjuk .... lövi, akkor te már meghaltál a gyönyörtől. (Direkt nem írtam nevet, mert asszem, nem is kellene barcásnak lennie, lényeg, hogy ne ő legyen. ) :))
Persze nem az üreskapusra gondoltam, bár az sem volt olyan szimpla, csak jól meg kell nézni.
(Szerintem minden játékos, nota bene: ember elég bonyolult dolog ahhoz, hogy én meg attól hányjak, hogy az egyik az csak szuperlatívuszokban, a másik csak öklendezve van említve. Az egyik már a cipőjét is zseniálisan és szeretnivalóan köti meg, a másik meg a legnagyobb gól után is csak undorító köcsög. Ez nevetséges, ostoba.)
Persze nem az üreskapusra gondoltam, bár az sem volt olyan szimpla, csak jól meg kell nézni.
(Szerintem minden játékos, nota bene: ember elég bonyolult dolog ahhoz, hogy én meg attól hányjak, hogy az egyik az csak szuperlatívuszokban, a másik csak öklendezve van említve. Az egyik már a cipőjét is zseniálisan és szeretnivalóan köti meg, a másik meg a legnagyobb gól után is csak undorító köcsög. Ez nevetséges, ostoba.)
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.09. 14:32:35
@Zlatan: Tippelek, senki nem vállalta a tegnap 10-től kínálgatott ezdői állást miután elhangzott hogy Juventus...
gasbert 2009.12.09. 14:35:10
@Rooney82: Tényleg nem kötekedésképp de a semleges pálya nem idegen pályának számit ?
horas 2009.12.09. 14:42:43
@Pályaelhagyó autóversenyző: Hát sokat nem erősödött a Juve,Nedved 37 évesen is jobb volt a mostani Diego-nál Grosso és Molinaro között nincs klasszis különbség.Del Piero-t kiiktatták a csapatból,egy védekező középpályás-Melo pedig nem fogja megváltani a világot akár mennyire bevan hypeolva.Caceres nem rossz,de nem ég és föld Grygera-val,a klasszisok közben megkoptak Trez,Camo,és edzőt sem sikerült találniuk.Szal papíron történt előre lépés,gyakorlatban nem.Ha BL-t nézzük akkor nem visszalépés van,hanem visszaesés.
Az Inter-nél Motta/Muntari helyére kéne D'agostino vagy egy hozzá hasonló mindenes aki irányít védekezik,támad,lő.
Sneijder-nek kéne egy minőségi csere-Cassano aki tudna csatárt is játszani,ha úgy jönne.Balszélre Chivu helyett Kolarov v Cissokho vagy Adriano C.
(és szerény véleményem szerint egyerő csatár egy jó formában lévő Adriano elférne,de lehetne alternatívát találni.)
Egy ilyen felállással és ha felvállanák végre a lendületes támadó focit nem lenne ilyen tutyi mutyi a csapat és nem kellene szenvedve továbbjutni a csoportból most már másodszorra.
Az Inter-nél Motta/Muntari helyére kéne D'agostino vagy egy hozzá hasonló mindenes aki irányít védekezik,támad,lő.
Sneijder-nek kéne egy minőségi csere-Cassano aki tudna csatárt is játszani,ha úgy jönne.Balszélre Chivu helyett Kolarov v Cissokho vagy Adriano C.
(és szerény véleményem szerint egyerő csatár egy jó formában lévő Adriano elférne,de lehetne alternatívát találni.)
Egy ilyen felállással és ha felvállanák végre a lendületes támadó focit nem lenne ilyen tutyi mutyi a csapat és nem kellene szenvedve továbbjutni a csoportból most már másodszorra.
United82 2009.12.09. 14:45:35
@gasbert:
Nem, az semleges, benne van a nevében:)
Amúgy nem én találtam ki, keress rá bárhol nézd meg az uefa honlapon, bárhol, ez új rekord:)
Márcsak azért is mert a multkori idegenbeli fordulóban volt a csúcsbeállítás..azt hiszem az ajaxnak volt ez az idegenbeli rekordja még a 90es évekből.
Nem, az semleges, benne van a nevében:)
Amúgy nem én találtam ki, keress rá bárhol nézd meg az uefa honlapon, bárhol, ez új rekord:)
Márcsak azért is mert a multkori idegenbeli fordulóban volt a csúcsbeállítás..azt hiszem az ajaxnak volt ez az idegenbeli rekordja még a 90es évekből.
sporttárs 2009.12.09. 14:45:59
Én sajnáltam a Juve-szurkolókat, komolyan. Bár persze sose értem meg, hogan lehet külföldi csapatnak ilyen véresen komolyan szurkolni. :)
Ennél jobban csak a Bayern szurkolókat fogom sajnálni, ha elhiszik, hogy most már mindig ez lesz. :)))
(Bár 2005-ben a Liverpool is úgy nyert BL-t, hogy előptte a csoportban az utolsó meccsen ynakán volt a kés. Szóval, akár... :) )
Ennél jobban csak a Bayern szurkolókat fogom sajnálni, ha elhiszik, hogy most már mindig ez lesz. :)))
(Bár 2005-ben a Liverpool is úgy nyert BL-t, hogy előptte a csoportban az utolsó meccsen ynakán volt a kés. Szóval, akár... :) )
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 14:47:16
@sporttárs: úgy, hogy szurkolni csak véresen komolyan érdemes, itthon meg nincs kinek.
Piiii 2009.12.09. 16:24:14
@horas: Most már király a Romával...végre megtalálta az igazi csapatot ahol kiteljesedhet...irány az EL-gyözelem, na meg lassan mi leszünk aki megszorongathatja az intert bajnokságban:)
sporttárs 2009.12.09. 16:57:13
@heinrich: Itthon is van kinek, de a tét kisebb, az tény.
Nyilván embere válogatja, bennem sosem alakult ki ilyen kötődés külföldi klub iránt, a személyes érintettség, tapasztalás azért nagyon tud hiányozni.
(Igaz, veszett nagy Edberg-fan voltam. Olyan lehet ez is. :) )
Nyilván embere válogatja, bennem sosem alakult ki ilyen kötődés külföldi klub iránt, a személyes érintettség, tapasztalás azért nagyon tud hiányozni.
(Igaz, veszett nagy Edberg-fan voltam. Olyan lehet ez is. :) )
giacinto 2009.12.09. 17:40:20
@Phuturo: Az Inter nem gyengített le senkit. A Juve saját magát gyengítette le a csalással vagy tökmindegy minek nevezzük. A milant meg Berlusconi gyengítette le, senki más.
Mellesleg a jelenlegi Inter is jóval erősebb mint a 2006 előtt bármelyik.
Mellesleg a jelenlegi Inter is jóval erősebb mint a 2006 előtt bármelyik.
freiwald 2009.12.09. 18:18:57
@heinrich: Ez így van! Ilyenkor merül fel a kérdés sokakban: vajon, ha holnaptól lenne egy arra érdemes magyar csapat felválthatná-e nálad a Juvét?
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.09. 20:20:06
@sporttárs: nem, itthon nincs kinek, egyik szarházi, mutyizó, tróger, munkakerülő magyar klubbal sem tudok azonosulni sajnos, még ha persze drukkolok is a Vidinek. Mi sem vagyunk jobbak, mint a magyar átlag, passzolunk a közegbe.
@freiwald: magyar csapatnak drukkolni mégis más érzés, Juve meccset sosem fogok úgy nézni, mint a válogatottét.
@freiwald: magyar csapatnak drukkolni mégis más érzés, Juve meccset sosem fogok úgy nézni, mint a válogatottét.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.09. 21:26:04
@sporttárs:
Talán nem fogalmaztam jól. Mindenesetre a hányinger a jelenségnek szól. Azzal én is tisztában vagyok, hogy mint ember nyilván Cé is bonyolult, összetett személyiség, és különben is, hogyan jönnék én ahhoz, hogy ítélkezzek fölötte. Mint jelenség viszont talán a legellenszenvesebb, akit följegyzett a futballtörténelem -- legalábbis számomra.
Talán nem fogalmaztam jól. Mindenesetre a hányinger a jelenségnek szól. Azzal én is tisztában vagyok, hogy mint ember nyilván Cé is bonyolult, összetett személyiség, és különben is, hogyan jönnék én ahhoz, hogy ítélkezzek fölötte. Mint jelenség viszont talán a legellenszenvesebb, akit följegyzett a futballtörténelem -- legalábbis számomra.
calcio_di_rigore 2009.12.09. 22:54:31
@Mr.AT: "Fene se tudja. Nyilván elég nehéz a tegnapi meccs után emellett érvelni, mikor gyenge 2 milliárd ember előtt égtünk akkorát, mint ide Lacháza, s a sok fogalmatlan, aki amúgy bő 5 éve nem látott egy Juve-meccset sem, most újabb évekig nyugodtan törölgetheti a mocskos lábát a klubba erre hivatkozva, de még ezt is megkérdőjelezem."
Ne is mond, a mai napon boldog-boldogtalantól jött az oltás, még olyanoktól is, akik szerintem még labdát sem láttak életükben. Pár embernek muszáj volt megígérni a 30. scudettot májusra, úgyhogy nem érdekel hogyan, de be kell húzni.:)
Ne is mond, a mai napon boldog-boldogtalantól jött az oltás, még olyanoktól is, akik szerintem még labdát sem láttak életükben. Pár embernek muszáj volt megígérni a 30. scudettot májusra, úgyhogy nem érdekel hogyan, de be kell húzni.:)
Az utolsó 100 komment: