Offtopicnak van most szezonja, bundáról, VB-sorsolásról, VB-sorsolás bundájáról, bundás kezezésről, huszonnégy órás NST fociról van nagyban szó – utóbbiról egyelőre sajnos csak tervezés szintjén. Minket is utolért a magyar foci átka, saját bőrünkön döbbentünk rá a megfelelő létesítmények hiányára, így idén már biztos nem kerül sor a kivilágos kivirradtig – sőt azon túl is – nyúló össznépi mókára. As of today, mindez 274 derék olvasónk számára lesújtó hír így az év végén, de januárban-februárban bizonnyal felmelegítjük a kérdést, mint a karácsonyról maradt tőtött káposztát. Maga a lebonyolítás rendszere sem marha egyszerű kérdés, így a kommentek között is várjuk a felvetéseket, mi legyen, hogy legyen. Akinek van tapasztalata, és egy bögrével is le tud fegyverezni bárkit, azonnal a keblünkre öleljük. Ja, update! - mai Sport+ban van cikk a blogvilágról, NST is említve van. Akit érdekel.
Nyomjuk le Jack Bauert!
2009.12.04. 11:24 heinrich
139 komment
Címkék: szolgálati közlemény h vegyes izé
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr821573445
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
ericcartmen 2009.12.04. 12:39:23
Egyetemen én vettem részt többször is ilyenen.
Ott egy pályán zajlott a csata, 4 csoport volt, először lementek a csoportmeccsek (kb 4-5 óra/csoport), a maradék időben pedig a továbbjutók küzdöttek a végső győzelemért. 4 csapatos volt mindegyik csoport, 2 jutott tovább.
Amúgy jó buli, feeling az éjjel 3-tól hajnal 7ig tartó csoportban játszani.
Ott egy pályán zajlott a csata, 4 csoport volt, először lementek a csoportmeccsek (kb 4-5 óra/csoport), a maradék időben pedig a továbbjutók küzdöttek a végső győzelemért. 4 csapatos volt mindegyik csoport, 2 jutott tovább.
Amúgy jó buli, feeling az éjjel 3-tól hajnal 7ig tartó csoportban játszani.
badblood 2009.12.04. 12:47:11
Én sajnálom, hogy ez most nem sikerült, de drukkolok, hogy a (nem is oly távoli) jövőben nyélbe lehessen ütni a "bulit"
balu11 2009.12.04. 12:59:11
akkor majd legközelebb
a lebonyolításba szívesen "belepofázok" :), csak tudni kellene, hogy mit terveztek: tornát, több csapattal, csoportokkal, helyosztókkal, vagy klasszikus sokórás focit két csapattal, aztán hadd szóljon
mondjuk ez utóbbi esetben konkrétan lebonyolításról nem is nagyon kell beszélni... :)
egyébként ez most ilyen csak kommentelők dolog lesz, önszerveződősen, bajnokságonként? vagy még ez is kérdés...?
na, mind1, a lényeg, hogy hajrá, jó lenne!!!
a lebonyolításba szívesen "belepofázok" :), csak tudni kellene, hogy mit terveztek: tornát, több csapattal, csoportokkal, helyosztókkal, vagy klasszikus sokórás focit két csapattal, aztán hadd szóljon
mondjuk ez utóbbi esetben konkrétan lebonyolításról nem is nagyon kell beszélni... :)
egyébként ez most ilyen csak kommentelők dolog lesz, önszerveződősen, bajnokságonként? vagy még ez is kérdés...?
na, mind1, a lényeg, hogy hajrá, jó lenne!!!
r_magpie 2009.12.04. 13:01:54
Kár, a beígért hétvégén pont a nemzet fővárosában tartózkodtam volna, és terveztem is, hogy magammal viszem a sportfelszerelést. Sebaj, kíváncsian figyelem a fejleményeket.
csirko pasek 2009.12.04. 13:03:15
Néhány alkalommal volt szerencsém részt venni 24 órás non-stop fociban, ahol sztem viszonylag jó volt a lebonyolítás. A lényeg, h 2 csapat van. Mind2 csapat minden játékosa kap egy számot, először a 2 csapat első 5-5 játékosa játszik egy 10/20 perces meccset, majd jöhet a következő 5-5 és így tovább. Azzal, hogy 2 csapat van, könnyű követni az eredményt, valamint a csapatszellemnek is jót tesz, h sokan küzdenek ugyanazért a célért.
csirko pasek 2009.12.04. 13:07:01
@balu11: 2 csapatos nem túl bonyolult , de sztem elég szórakoztató tud lenni, ráadásul egy 24 órás non-stop foca utolsó 6-7 órája (persze csak ha a résztvevők lelkesek és nem hagynak ki sok meccset) már inkább a felhőtlen szórakozásról semmint a színvonalas játékról és öldöklő iramról szól.
Mr.AT 2009.12.04. 13:32:36
"...és egy bögrével le tud fegyverezni bárkit..."
:) Respect, én is szeretem a Ronint.
:) Respect, én is szeretem a Ronint.
montipájton 2009.12.04. 13:34:48
@csirko pasek: Így van, a legésszerűbb két csapat, több sorral, 1987-ben két fehérvári gimnázium 55 órás focimeccsén is ezzel a szisztémával játszottunk. Örök emlék.))
_alerob 2009.12.04. 13:42:56
Erre fele 16 órás, és dátumperces(most 2009 perces) foci szokott lenni, a 16 óráson egy csapat játszik kb 3 meccset és ilyen nincs h döntő meg ilyenek, a buli a lényeg. Ésszerű az egyenes kieséses rendszer kapásból, de ha nem jelentkeznek nagyon sokan, a csoportos megoldás sem rossz. 10-12 perc egy meccs korrekt. Szabadrúgáslövő (ívelő verseny) kötelező ! :)
poolfanati 2009.12.04. 13:59:33
"s egy bögrével is le tud fegyverezni bárkit"
Vin Diesel a Chronicles of Riddickben, meg is ölt egy embert egy bögrével:D
Vin Diesel a Chronicles of Riddickben, meg is ölt egy embert egy bögrével:D
poolfanati 2009.12.04. 14:01:46
amikor láttam hogy ki van írva a 24 és "nyomjuk jack bauert" azt hittem megjött a rorschach 24:D
szal csak ötletet adok egy jó kis metaforához a következő rorschachba:D
szal csak ötletet adok egy jó kis metaforához a következő rorschachba:D
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.04. 14:07:38
5let: angolok a világ ellen... :) gondolom 5 olasz szurker van, kiegészülhet a 3 spanyol fannal, meg a németek között is lehet olyan 1-2... és van OJ a francia... :)
hozzatok vizet és térdvédőt! :)
hozzatok vizet és térdvédőt! :)
csirko pasek 2009.12.04. 14:13:35
@montipájton: a legendás gimnáziumi élményeket nehéz feledni :) én is a gimiből hozom lebonyolítási ötlet tapasztalataimat...
u.i. A Coventry City melyik évben nyert utoljára FA Cup-ot?
u.i. A Coventry City melyik évben nyert utoljára FA Cup-ot?
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 14:54:10
"As of today, mindez 274 derék olvasónk számára lesújtó hír"
én kb 10-szer szavaztam igennel, úgyhogy azt tessék levonni, de ha úgy megfordulna az eredmény, akkor nem muszáj
az állítólagos bundabotrányhoz akarok hozzászólni
amikor meghallottam, hogy 10 millió eurót kaszáltak vele, akkor én legbelül kiröhögtem mindenkit, aki ezt nagyléptékű bundázásnak tartja, abból mit lehet venni? Ronaldo lábkörmére épp telne belőle, vagy tudnának venni belőle 6 Jujákot, vagy 2 Bendtnert
úgyhogy szerintem ez az egész inkább arról szól, hogy fifa és uefa akar egy kis felhajtást a foci körül, negatív reklám is reklám címszóval, elkezdték a jövőévi focivb-t reklámozni, nem lepődnék meg hogyha a tényleges kitálalás a vb (esetleges rendezési kudarcai) után történne meg
én kb 10-szer szavaztam igennel, úgyhogy azt tessék levonni, de ha úgy megfordulna az eredmény, akkor nem muszáj
az állítólagos bundabotrányhoz akarok hozzászólni
amikor meghallottam, hogy 10 millió eurót kaszáltak vele, akkor én legbelül kiröhögtem mindenkit, aki ezt nagyléptékű bundázásnak tartja, abból mit lehet venni? Ronaldo lábkörmére épp telne belőle, vagy tudnának venni belőle 6 Jujákot, vagy 2 Bendtnert
úgyhogy szerintem ez az egész inkább arról szól, hogy fifa és uefa akar egy kis felhajtást a foci körül, negatív reklám is reklám címszóval, elkezdték a jövőévi focivb-t reklámozni, nem lepődnék meg hogyha a tényleges kitálalás a vb (esetleges rendezési kudarcai) után történne meg
lexx 2009.12.04. 15:56:28
@Artsuhtaraz:
namostan akkor matekmatika:
1. van az az osszeg ami feletti fogadasnal mar alapbol all bets are off,mert eleg pozor, hogy van olyan balfasz aki ilyet megalmodott ugye tehat nem lehet 200 millat ratenni mert gyanus
2. egy ilyen 10 millios karika igenyel kb 2 millio befektetest ez ugye 5szoros haszon kb 10 %-os hibahatarral ez uzleti eletben kb a lottootos kategoria es mivel ezek utan tobbszor is lejatszhatod ha megszorulsz nem rossz indulotoke
3. nem egy ilyen alkalom volt mar csak most ez kibukott
4.te vagy monnyuk a nagy tamogato aki csak ugy jatszasibol betolsz 3 milliardot evente egy futball csapatba aztan kiderul,hogy a budosek kepesek eladni egy meccset rongyos 200 ezerert
es meg sorolhatnam a kulonbozo problemakat
kerdesedre valaszolva en 10 millio eurobol vennek itt britanniaban 8 db 10 szobas hazat es kiadnam a szobakat egyenkent havi 400 euroert. a maradek kb ket millabol meg vennek egy munkahelyet magamnak ahova alkalmankent ha unatkozom bejarok dolgozni.nekem eleg lenne hidd el bar tudom en vagyok minimal koncepcios
namostan akkor matekmatika:
1. van az az osszeg ami feletti fogadasnal mar alapbol all bets are off,mert eleg pozor, hogy van olyan balfasz aki ilyet megalmodott ugye tehat nem lehet 200 millat ratenni mert gyanus
2. egy ilyen 10 millios karika igenyel kb 2 millio befektetest ez ugye 5szoros haszon kb 10 %-os hibahatarral ez uzleti eletben kb a lottootos kategoria es mivel ezek utan tobbszor is lejatszhatod ha megszorulsz nem rossz indulotoke
3. nem egy ilyen alkalom volt mar csak most ez kibukott
4.te vagy monnyuk a nagy tamogato aki csak ugy jatszasibol betolsz 3 milliardot evente egy futball csapatba aztan kiderul,hogy a budosek kepesek eladni egy meccset rongyos 200 ezerert
es meg sorolhatnam a kulonbozo problemakat
kerdesedre valaszolva en 10 millio eurobol vennek itt britanniaban 8 db 10 szobas hazat es kiadnam a szobakat egyenkent havi 400 euroert. a maradek kb ket millabol meg vennek egy munkahelyet magamnak ahova alkalmankent ha unatkozom bejarok dolgozni.nekem eleg lenne hidd el bar tudom en vagyok minimal koncepcios
zsakfos 2009.12.04. 17:00:36
Egy óra múlva sorsolás.
Elindítok egy játékot, lehet tippelni a csoportbeosztásokra. Aki legközelebb jár, az vendégem egy sörre a köv. NST-s rendezvényen ( 24órás foci, NST kupa).
Az én tippjeim:
A csoport:
Dél-Afrika, Ausztália, Chíle, Svájc
B csoport:
Brazília, Egyesült Államok, Kamerun, Dánia
C csoport:
Hollandia, Japán, Paraguay, Görögország
D csoport:
Argentína, Honduras, Elefántcsontpart, Portugália
E csoport:
Olaszország, Dél-Korea, Uruguay, Franciaország
F csoport:
Németország, KNDK, Nigéria, Szlovákia
G csoport:
Anglia, Új-Zéland, Ghána, Szerbia
H csoport:
Spanyolország, Mexikó, Algéria, Szlovénia
Elindítok egy játékot, lehet tippelni a csoportbeosztásokra. Aki legközelebb jár, az vendégem egy sörre a köv. NST-s rendezvényen ( 24órás foci, NST kupa).
Az én tippjeim:
A csoport:
Dél-Afrika, Ausztália, Chíle, Svájc
B csoport:
Brazília, Egyesült Államok, Kamerun, Dánia
C csoport:
Hollandia, Japán, Paraguay, Görögország
D csoport:
Argentína, Honduras, Elefántcsontpart, Portugália
E csoport:
Olaszország, Dél-Korea, Uruguay, Franciaország
F csoport:
Németország, KNDK, Nigéria, Szlovákia
G csoport:
Anglia, Új-Zéland, Ghána, Szerbia
H csoport:
Spanyolország, Mexikó, Algéria, Szlovénia
sporttárs 2009.12.04. 17:17:32
@badblood: m1, 18.00. De maga a sorsolás valamikor 18.50-kor lesz, addig kulturális performansz.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.04. 17:17:42
@zsakfos : Szóval azt mondod, hogy a hazaiakat megsegítik némi lehűtött vagy fölmelegített golyókkal?
sporttárs 2009.12.04. 17:18:16
@zsakfos : A H-csoportodért Csöncsön neked fizetne söröket. :))
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 17:23:49
@lexx: értek mostmár mindent
az összeget azért firtattam, mert szerintem aki megteheti hogy bundázzon és vannak ahhoz kapcsolatai hogy megkörnyékezzen embereket, azoknak ez zsebpénz
legalábbis az üzleti világban ennyivel szerintem nem lehet nagyot dobbantani
főleg nem úgy, hogy ez a pénz nem egy kézben gyűlt össze, legalábbis nem hallottam ilyenről
szerintem lesz olyan csoport, amiben Fr.o. és Algéria együtt lesz, és a vb végén Benzema rá fog jönni, hogy inkább az algír válogatottba kellett volna elfogadni a meghívót :)
az összeget azért firtattam, mert szerintem aki megteheti hogy bundázzon és vannak ahhoz kapcsolatai hogy megkörnyékezzen embereket, azoknak ez zsebpénz
legalábbis az üzleti világban ennyivel szerintem nem lehet nagyot dobbantani
főleg nem úgy, hogy ez a pénz nem egy kézben gyűlt össze, legalábbis nem hallottam ilyenről
szerintem lesz olyan csoport, amiben Fr.o. és Algéria együtt lesz, és a vb végén Benzema rá fog jönni, hogy inkább az algír válogatottba kellett volna elfogadni a meghívót :)
badblood 2009.12.04. 17:24:25
@sporttárs:
Köszönet!
A magam részéről az m1 lett volna az utolsó csatorna, ahol ezt a műsort kerestem volna... :))
Köszönet!
A magam részéről az m1 lett volna az utolsó csatorna, ahol ezt a műsort kerestem volna... :))
zsakfos 2009.12.04. 17:35:00
@popp:
A 2 kalapból igazán akárkit kaphatnak, az általam jósolt Auszik ellen( akik az egyik legerősebbek a kalapban)is jók lehetnek akár egy xre. A C ből ugye afrikaiakat nem kaphatnak, a Chíle, Paraquay, Uruquay trió kb. egy szinten van,de ők se verhetetlenek. Az európaiak közül meg valahogy kimákolják, hogy ne a franciákat vagy a portugálokat kapják. Blatter meg svájci ugye, ez a csoport jó lesz nekik is:) Egyébként meg nem hiszem, hogy reálisan továbbjutást várnának a dél-afrikaiak,csak olyan csoportot ahol minden meccsen reménykedhetnek egy x-ben vagy egy meglepi győzelemben. És ez a sorsolásnál sztem össze is jön nekik.
A 2 kalapból igazán akárkit kaphatnak, az általam jósolt Auszik ellen( akik az egyik legerősebbek a kalapban)is jók lehetnek akár egy xre. A C ből ugye afrikaiakat nem kaphatnak, a Chíle, Paraquay, Uruquay trió kb. egy szinten van,de ők se verhetetlenek. Az európaiak közül meg valahogy kimákolják, hogy ne a franciákat vagy a portugálokat kapják. Blatter meg svájci ugye, ez a csoport jó lesz nekik is:) Egyébként meg nem hiszem, hogy reálisan továbbjutást várnának a dél-afrikaiak,csak olyan csoportot ahol minden meccsen reménykedhetnek egy x-ben vagy egy meglepi győzelemben. És ez a sorsolásnál sztem össze is jön nekik.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.04. 17:55:06
@zsakfos : Nem tudom például a koreaiak mit vártak maguktól, de én nem éreztem erősebbnek őket ugyanennyivel a vébé előtt, mint most Dél-Afrikát. Akkor a társrendező Japán (Nakata, Nakamura, Ono) lényegesen erősebbnek tűnt, tőlük nem is volt meglepetés a továbbjutás a csoportból.
csirko pasek 2009.12.04. 17:58:32
@nekedX: kosz :)
OFF
@montipájton: : and now for sg completely different ;)
www.youtube.com/watch?v=GB8VZT_UsE8
1:54
ON
OFF
@montipájton: : and now for sg completely different ;)
www.youtube.com/watch?v=GB8VZT_UsE8
1:54
ON
lexx 2009.12.04. 17:59:36
@Artsuhtaraz: ertem en az osszeges problemat, de gondolod, hogyha megfenyegetnek jatekost hogy elassak a hatsokertben es az el is hiszi, akkor ez az egyetlen ugyletuk amiben nyomulnak? ugye, hogy nem ez csak olyan biztos alapkereset amihez majd jarulnak "a teljesitmenyaranyos bonuszok" a rizikosabb "vallakozasokbol".
a francia kerdesedre viszaterve:
I'm very happy to be here, and very relaxed. I'm much more relaxed than four years ago, because now I know what it is about. It does not change a lot that we are not in the first pot, as there are lots of dangerous teams in other pots too. I have no stress, for me it's a starting point tonight, as we will know who we will play against. ez jott ki a domenech szajan. kb-ra:
nagyon nyugodt es boldog vagyok,hogy itt lehetek :)
mas ez mint negy eve,mert most mar tudom,hogy is megy ez.Nem valtoztat sok mindenen,hogy nem vagyunk kiemeltek,a tobbi kalapban is vannak sok veszelyes csapat van.Nincs rajtam nyomas,szamomra ez csak a kezdet amikor megtudjuk kivel kell majd jatszanunk.
forras:www.fifa.com/live/competitions/worldcup/finaldraw/index.html
a francia kerdesedre viszaterve:
I'm very happy to be here, and very relaxed. I'm much more relaxed than four years ago, because now I know what it is about. It does not change a lot that we are not in the first pot, as there are lots of dangerous teams in other pots too. I have no stress, for me it's a starting point tonight, as we will know who we will play against. ez jott ki a domenech szajan. kb-ra:
nagyon nyugodt es boldog vagyok,hogy itt lehetek :)
mas ez mint negy eve,mert most mar tudom,hogy is megy ez.Nem valtoztat sok mindenen,hogy nem vagyunk kiemeltek,a tobbi kalapban is vannak sok veszelyes csapat van.Nincs rajtam nyomas,szamomra ez csak a kezdet amikor megtudjuk kivel kell majd jatszanunk.
forras:www.fifa.com/live/competitions/worldcup/finaldraw/index.html
lexx 2009.12.04. 18:03:01
@zsakfos : a parreira eztet mondja errol:
The fate of my team is not in my hands. It does not really matter who we get, we will take it from there.
Ugye a szokasos duma. Nem a mi kezunkben van a sorsunk,es nem szamit kit ad az "eg",mi vallajuk a harcot.
viszont Hitzfeld bacsi Svajcvol aszondja inkabb itt szeretne nemeteket kapni mint az egyenesben.Megertem.
The fate of my team is not in my hands. It does not really matter who we get, we will take it from there.
Ugye a szokasos duma. Nem a mi kezunkben van a sorsunk,es nem szamit kit ad az "eg",mi vallajuk a harcot.
viszont Hitzfeld bacsi Svajcvol aszondja inkabb itt szeretne nemeteket kapni mint az egyenesben.Megertem.
csirko pasek 2009.12.04. 18:03:39
@zsakfos :
A Dél-Afrika Új-Zéland Chile Szlovákia
B Hollandia Ausztrália Uruguay Szerbia
C Spanyolország Mexikó Algéria Franciaország
D Argentína Észak-Korea Ghána Szlovénia
E Anglia USA Nigéria Portugália
F Brazília Dél-Korea Elefántcsontpart Görögország
G Németország Japán Paraguay Svájc
H Olaszország Honduras Kamerun Dánia
A Dél-Afrika Új-Zéland Chile Szlovákia
B Hollandia Ausztrália Uruguay Szerbia
C Spanyolország Mexikó Algéria Franciaország
D Argentína Észak-Korea Ghána Szlovénia
E Anglia USA Nigéria Portugália
F Brazília Dél-Korea Elefántcsontpart Görögország
G Németország Japán Paraguay Svájc
H Olaszország Honduras Kamerun Dánia
ForzaBianconero 2009.12.04. 18:04:36
@zsakfos : Az E csoport bebxszna, Olasz-Dél korea, :) Haj de jó lenne egy visszavágás, mondjuk egy 4-0 vagy valami hasonló. A G viszon tetszik, angolok nem biztos hogy továbbmennének.:)
lexx 2009.12.04. 18:04:39
ugy latszik a golyougyi kerdesekre is gondoltak:
The ball has been tested by some street football artists, who juggled it.
The ball has been tested by some street football artists, who juggled it.
váév építők (törölt) 2009.12.04. 18:11:27
ez a mandela mekkora zombi már....
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.04. 18:13:59
Vajon mit érezhet Ibra, amikor Blatter arról mereng, hogy itt lesznek a világ legjobb játékosai a golyóbis minden tájáról?
váév építők (törölt) 2009.12.04. 18:17:54
nem hallom a vuvuzelát!
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.04. 18:26:27
Ez a nagypapás történeti rész eléggé ott volt. És a ránk vonatkozó részeknél, azért kihúzta magát a fotelben a paraszt.
lexx 2009.12.04. 18:28:28
@zsakfos : francba itten meg valami dagadt briton meg a kajlafulu lineker van csak mutatva.tipikus angolok vazzeg.studiobeszelgetes arrol,hogy mi lenne nekik a legjobb a musor meg le van szarva pedig gondolom elegge odateszik magukat a szervezok.
zsakfos 2009.12.04. 18:32:39
@popp:
Nagyon jó volt hallgatni a ránk vonatkozó részeket:)
Nekem is tetszett, mondjuk hangulata addig volt, míg Somos meg nem szólalt...
Nagyon jó volt hallgatni a ránk vonatkozó részeket:)
Nekem is tetszett, mondjuk hangulata addig volt, míg Somos meg nem szólalt...
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.04. 18:32:59
@poolfanati: a gyilkosos verseny. na, ja. faja film!
más: és szeretnék egy vuvuzelát otthonra, mikor ér ide? szilveszterkor azzal akarom nyomatni. (be ne merjék tiltani!)
más: és szeretnék egy vuvuzelát otthonra, mikor ér ide? szilveszterkor azzal akarom nyomatni. (be ne merjék tiltani!)
montipájton 2009.12.04. 18:33:48
Én aztán nem vagyok a folytonos agyament nosztalgiázás híve, de azért amikor egy dél-afrikai filmen, a világ legnézettebb eseményén meglátom a Mighty Magyars kifejezést baromi vastag betűkkel, hát, ott van a gombóc a torkomban.
lexx 2009.12.04. 18:34:19
inkabb neznem a musort mert az altalaban eleg parades. meg ugye jol kinezo del-afrikai csajokbol van tapasztalatom(a legutolso csajom az volt) tehat szemelyesen is erintett vagyok.
meg aztan akarmilyen lehalkitott jono tobbet er latvanyban ,mint Lineker,Shearer,Lwarenson trio beszelgetnek egy studioban egy orat,nem? :)
meg aztan akarmilyen lehalkitott jono tobbet er latvanyban ,mint Lineker,Shearer,Lwarenson trio beszelgetnek egy studioban egy orat,nem? :)
váév építők (törölt) 2009.12.04. 18:38:51
@lexx: nem sokat vesztesz, tipikus esztrádműsort adnak, helyiekkel, ilyet sokat lehetett látni a kommuizmusban az állami tv-éken..
tb 2009.12.04. 18:41:26
@lexx: hát, sok emberrel még nem találkoztam akit a sorsolás előtti műsor egy kicsit is érdekelt volna..
ez is megtörtént.
ez is megtörtént.
lexx 2009.12.04. 18:44:57
na mindegy 5 perc van vissza aztan szeles terpesz rock and roll. szemley szerint remelem megint megalmodok gy olyat mint a ruszkik negyeddontobe jutasa az eb-n 17x-es szorzoval .
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.04. 18:46:29
sok jó csaj!
tb 2009.12.04. 18:48:15
@anonim222 [semleges néző]: ja, pl az aki most énekel :)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 18:48:52
Bár látnám a közvetítést, vagy nem sokat hagyok ki?
tb 2009.12.04. 18:50:42
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: szerintem unalmas
tb 2009.12.04. 18:51:25
@tb: sőt egyenesen szar
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.04. 19:00:18
egy szőkének magyarázzák...
zsakfos 2009.12.04. 19:00:27
Bazz ezért kerültek 4. kalapba az európaiak, mert őket húzzák utoljára, és a végén lesz az izgi, hogy kihez kerülnek a franciák meg a portugálok.
badblood 2009.12.04. 19:03:55
Konkrétan semmi nem történt eddig... Egy órán át nem csináltak semmi különösöset/érdekeset...
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:05:11
két embert nem akartam látni a sorsoláson:
ronaldo és bekham :( az egyik sajnos itt van
ronaldo és bekham :( az egyik sajnos itt van
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:08:35
egyébként qrvára nem értem a kiemelésnél miért van az azonos földrészbeliek zöme 1 csoportban
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.04. 19:09:20
Ez most azt jelenti, hogy legkésőbb a negyedöntőben fut össze Spanyolország és Brazília, ha addig valamelyik ki nem esik?
seahawks 2009.12.04. 19:17:23
elefántcsontpartot miért nem következetesen angolul ivory coast-nak hívják?
lexx 2009.12.04. 19:22:27
@váév építők: azert hogy ne jatszanak egymas ellen.tudod legyen egy kis valtozatossag.
na ennyit a del-afrikai melegitett golyokrol.
h csoprt eleg erdekes meg a portugalok kellnek oda azt akkor latin fever rulez
na ennyit a del-afrikai melegitett golyokrol.
h csoprt eleg erdekes meg a portugalok kellnek oda azt akkor latin fever rulez
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.12.04. 19:24:42
Ez az E csoport elég komoly
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:24:59
mákos olaszok...eddig a legkönnyebb csoport
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 19:25:37
No, ha van egy kis igazság, akkor ebből a csoportból bizony nem mennek tovább a portugálok.
Irapuatótól Szuezig 2009.12.04. 19:26:05
@montipájton: tök mindegy. bár ebből a csoportból ki fognak esni.
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:26:24
@sepsta75: you r a sicko..
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 19:28:19
A brazilok csoportja lesz szerintem a legizgalmasabb, de a többi is egész érdekes. Kár volt az utolsó pillanatokat megnéznem, alig várom már!
montipájton 2009.12.04. 19:31:08
A brazilok és a németek meg fognak küzdeni a továbbjutásért, a házigazda érdekes módon nem kapott könnyű ellenfeleket, a többi papírforma. Az olaszok és a spanyolok akár ki se küldjék az A-csapatukat a csoportkörre. Bár Svájc lehet a meglepetés. Remélem.))
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:31:49
@lexx: azért érdekes, hogy argentina kiemelt volt, néhány selejtező csoportgyőztes meg nem...
man city 2009.12.04. 19:32:29
spanyol és olasz csoport egy nagy vicc, remélem 1 kört mennek max. a címvédők...
頑張って Japan!
már csak cc. 189-et kell aludni
頑張って Japan!
már csak cc. 189-et kell aludni
ForzaBianconero 2009.12.04. 19:32:59
Egész könnyű csoport lett az Olaszoknak, bár Paraguay-t sajnálom mert a kedvenc Dél Amerikai csapatom.Az A csoport lesz a legdurvább: egy kicsit kiemelkedő Franciao. és 3 kb. szinte egy erős csapat. A házigazdának nagyon nem adott a gép:)
Irapuatótól Szuezig 2009.12.04. 19:34:30
nekem az angol csoport tűnik a legkönnyebbnek, a német meg a legnehezebbnek.
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:35:02
spanyolok megkapják a g2-t? az kemény , akárki is lesz az...
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.12.04. 19:36:11
a spanyolok a csoporttal jól jártak, de a nyolcaddöntőben a G csoportból kapnak ellenfelet, az nem lesz sima.
ezenkívül már a nyolcaddöntőben simán összejöhet egy angol-német.
ezenkívül már a nyolcaddöntőben simán összejöhet egy angol-német.
lexx 2009.12.04. 19:36:27
az angoloknak monnyuk jonak tunik a sorsolasuk so far bar 50-ben is megkaptak jenkiket azt tudjuk mi lett a vege :)
az is erdekes hogy a franszia koma azt magyarazta hogy a kiemeltek az elso kalapban del-afrika plussz a fifa vilagranglista legjobbjai ezzel szemben a franciak 7-ikek mig az angolok csak 10-ikek az emlitett listan.
az is erdekes hogy a franszia koma azt magyarazta hogy a kiemeltek az elso kalapban del-afrika plussz a fifa vilagranglista legjobbjai ezzel szemben a franciak 7-ikek mig az angolok csak 10-ikek az emlitett listan.
váév építők (törölt) 2009.12.04. 19:36:30
@váév építők: ja..és utána jöhet olaszország a papírforma szerint...
_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.12.04. 19:36:50
Németeket kivételesen nem ksérte fortune, az elefántokat meg menetrendszerűen nem... USA tovább megy viszont:) Kicsit elemezni kéne a kieséses részt, hogy meglássuk mennyire jó vagy rossz ez és ki van igazán könnyű soron.
lexx 2009.12.04. 19:37:59
@Alapvonalszippantó Hapci Benő:
ha nem nyeri meg mindketto a csoportjat,mert akkor eleg soka nem talalkoznak.
ha nem nyeri meg mindketto a csoportjat,mert akkor eleg soka nem talalkoznak.
Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.12.04. 19:40:05
@lexx: igaz, de nálam egy szerb-ghánai csoportban azért nem egyértelmű a német csoportgyőzelem.
zsakfos 2009.12.04. 19:44:13
Az ágrajzok:
a-b, c-d, e-f, g-h
Egy spanyol-brazil a 16 között:)
Amúgy lehet, hogy a spanyolok könnyű csoportba kerültek, de a 16 között akárki jut is tovább a brazil csoportból kurva nehéz dolguk lesz.
Az e-f ágból pedig kis túlzással megerőltetés nélkül 8ban vannak a hollandok és az olaszok.
Az viszont durva, hogy az alsó ( e,f,g, h) ágon a brazilok, a spanyolok, a hollandok, az olaszok, a portugálok, és az elefántok közül csak ketten jutnak a 4 közé.
a-b, c-d, e-f, g-h
Egy spanyol-brazil a 16 között:)
Amúgy lehet, hogy a spanyolok könnyű csoportba kerültek, de a 16 között akárki jut is tovább a brazil csoportból kurva nehéz dolguk lesz.
Az e-f ágból pedig kis túlzással megerőltetés nélkül 8ban vannak a hollandok és az olaszok.
Az viszont durva, hogy az alsó ( e,f,g, h) ágon a brazilok, a spanyolok, a hollandok, az olaszok, a portugálok, és az elefántok közül csak ketten jutnak a 4 közé.
lexx 2009.12.04. 19:45:46
@Alapvonalszippantó Hapci Benő: bar ugy lenne,bar en a kiesesukert imadkozom allandoan tobb-kevesebb sikerrel.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.04. 19:47:24
Elvileg összejöhet a spanyol-brazil döntő, ha jól látom. No de ne szaladjunk ennyire előre... :-)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 19:48:06
@_X_: Könnyen a torna meglepetése lehet Észak-Korea.
zsakfos 2009.12.04. 19:48:52
@lexx:
A pótselejteztő előtti világranglistát nézték, mert nem lett volna igazságos, hogy valaki 2.lesz a csoportjátban, pótselejtezik, ami ugye tétmeccs és a győzelemmmel sok pontot lehet szerezni így előzi azt aki megnyeri a csoportját,de már nem játszik és nem tud pontot gyűjteni.
A pótselejteztő előtti világranglistát nézték, mert nem lett volna igazságos, hogy valaki 2.lesz a csoportjátban, pótselejtezik, ami ugye tétmeccs és a győzelemmmel sok pontot lehet szerezni így előzi azt aki megnyeri a csoportját,de már nem játszik és nem tud pontot gyűjteni.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 19:49:53
@Csöncsön: Nem hazudtolod meg magad. :)
_X_ 2009.12.04. 19:52:15
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mondjuk meglehet az esélye, hogy egy bunkerben éjjel-nappal edzik a játékosokat...
Én inkább azt gondolom, hogy tipikusan az a csapat lesz, aki ellen mindenki rug jó sok gólt (pl mint a szaudiknál anno)...
Én inkább azt gondolom, hogy tipikusan az a csapat lesz, aki ellen mindenki rug jó sok gólt (pl mint a szaudiknál anno)...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.04. 19:55:47
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Igazából nem az az ÉN álomdöntőm, de a pillanatnyi forma alapján az a két legerősebb válogatott, szóval csak arra voltam kíváncsi az ágakat nézve, hogy elvileg összejöhet-e. Szerencsére a foci teljesen kiszámíthatatlan, azt meg végképp nem lehet most még sejteni se, hogy nyáron ki milyen formában lesz.
A spanyolok különben viszonylag kellemes csoportot kaptak, spanyol nyelvű ország csapatai ellen általában jól megy nekik. De Chilét nem szabad lebecsülni! Másodikok lettek a dél-amerikai selejtezőcsoportban, Bielsa a kapitányuk, nagyon kemény ellenfél.
Igazából nem az az ÉN álomdöntőm, de a pillanatnyi forma alapján az a két legerősebb válogatott, szóval csak arra voltam kíváncsi az ágakat nézve, hogy elvileg összejöhet-e. Szerencsére a foci teljesen kiszámíthatatlan, azt meg végképp nem lehet most még sejteni se, hogy nyáron ki milyen formában lesz.
A spanyolok különben viszonylag kellemes csoportot kaptak, spanyol nyelvű ország csapatai ellen általában jól megy nekik. De Chilét nem szabad lebecsülni! Másodikok lettek a dél-amerikai selejtezőcsoportban, Bielsa a kapitányuk, nagyon kemény ellenfél.
nasteey 2009.12.04. 19:59:13
Jó lesz ez, csak már kezdődhetne...
Amúgy érdekes, hogy azonos nyelvterületek kerültek egy csoportba. :) brazil - portugál, angol - egyesült államok (a különböző fuckolások...priceless), spanyol - chile - honduras.
Amúgy érdekes, hogy azonos nyelvterületek kerültek egy csoportba. :) brazil - portugál, angol - egyesült államok (a különböző fuckolások...priceless), spanyol - chile - honduras.
zsakfos 2009.12.04. 20:00:32
Franciao.-Nigéria
Mexikó-Argentína
Anglia-Szerbia
USA-Ghána
Hollandia-Paraquay
Kamerun-Olaszo.
Brazília-Chíle
Elefántcsontpart-Spo.
Franciao.-Anglia
Ghána-Argentína
Hollandia-Brazília
Olaszo.-Spo.
Anglia-Hollandia
Ghána-Spo.
Hollandia-Spo.
Ez lesz:)
Mexikó-Argentína
Anglia-Szerbia
USA-Ghána
Hollandia-Paraquay
Kamerun-Olaszo.
Brazília-Chíle
Elefántcsontpart-Spo.
Franciao.-Anglia
Ghána-Argentína
Hollandia-Brazília
Olaszo.-Spo.
Anglia-Hollandia
Ghána-Spo.
Hollandia-Spo.
Ez lesz:)
bag 2009.12.04. 20:01:39
a g csoportból simán jut tovább Brazília és Portugália.
Az túlhype-olt egszemélyes Elefántcsontpart semmilyen vizet nem zavar .a holtfáradt Drogbára alapozott remények illuzórikusak, több sztárjuk nincs. Ő addigra a kékeknek megnyer minden európai tornát esetleg az Afrikát is és annyi.
Az túlhype-olt egszemélyes Elefántcsontpart semmilyen vizet nem zavar .a holtfáradt Drogbára alapozott remények illuzórikusak, több sztárjuk nincs. Ő addigra a kékeknek megnyer minden európai tornát esetleg az Afrikát is és annyi.
zsakfos 2009.12.04. 20:04:38
@zsakfos :
De hát ez még csak játék, elképesztően egységesnek tűnik a mezőny jó 2/3a úgyhogy akármi lehet és nagyon nüanszok fognak dönteni.
De hát ez még csak játék, elképesztően egységesnek tűnik a mezőny jó 2/3a úgyhogy akármi lehet és nagyon nüanszok fognak dönteni.
BruceWayne 2009.12.04. 20:05:53
olyan ez a kép mintha valami szuperhős csapat sorakozna fel :-)
galeria.sportgeza.hu/foci/2009/12/04/brazilia_es_portugalia_egy_csoportban_a_2010es_futballveben/1231453_92dc5f6eb7beb4663f23d65dff09f6ab_m.jpg
galeria.sportgeza.hu/foci/2009/12/04/brazilia_es_portugalia_egy_csoportban_a_2010es_futballveben/1231453_92dc5f6eb7beb4663f23d65dff09f6ab_m.jpg
zsakfos 2009.12.04. 20:07:03
@bag:
Egyszemélyes csapat?
Nézz már körül...
http://en.wikipedia.org/wiki/C%C3%B4te_d'Ivoire_national_football_team
Egyszemélyes csapat?
Nézz már körül...
http://en.wikipedia.org/wiki/C%C3%B4te_d'Ivoire_national_football_team
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 20:07:33
@bag: egyszemélyes? elefántcsontpart? :D
te is sok meccsüket láttad
ajánlom figyelmedbe:
http://en.wikipedia.org/wiki/Côte_d'Ivoire_national_football_team#Current_squad
te is sok meccsüket láttad
ajánlom figyelmedbe:
http://en.wikipedia.org/wiki/Côte_d'Ivoire_national_football_team#Current_squad
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 20:07:37
@bag: Kolo Toure, Yaya Toure, Kalou, Eboué? Én nem írnám le őket, ennél a Portugáliánál sokkal jobbak, és meg is érdemelnék.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 20:08:08
@zsakfos : @Artsuhtaraz: Ti se bírtátok ki. :D
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 20:09:34
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: De az én linkem a hosszabb :P :)
bag 2009.12.04. 20:12:15
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: meglátjuk, ez a véleményem vitatni lehet, semmi gond. Drogba nélkül a többiek 12 egy tucat.
Mégegyszer leírom Brazília, Portugália a biztos továbbjutó.
Mégegyszer leírom Brazília, Portugália a biztos továbbjutó.
mickeyknox 2009.12.04. 20:12:53
jó lenne már, ha kezdődne. az angolok sem kaptak valami erős csoportot (olasz, francia(!!!) spanyol, argentín dettó), angol-egybesült államok meccs állat jó lesz btw. barzil-portugál is, remélem a selecao kitömi a kis köcsögöket majdan.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 20:17:41
@bag: a Chelsea is jóval gyengébb lenne Drogba nélkül, de mégis csak meredek lenne egyemberesnek nevezni ezért
bag 2009.12.04. 20:23:12
@mickeyknox: hacsak CR9 másképp nem gondolja...
egyet ne feledjetek, jelenleg ő a világ vitathatatlan legjobbja, mégha Messinek is ítélték a Barcelona sikerei (hogy is volt a Chelsea ellen elcsalt elődöntő hm?) miatt az Aranylabdát.
A Portugálok szerintem simán jutnak tovább, nem kérdés, csak a taktika dönti el, hogy ki akar a spanyolokkal játszani a 16-ban.
egyet ne feledjetek, jelenleg ő a világ vitathatatlan legjobbja, mégha Messinek is ítélték a Barcelona sikerei (hogy is volt a Chelsea ellen elcsalt elődöntő hm?) miatt az Aranylabdát.
A Portugálok szerintem simán jutnak tovább, nem kérdés, csak a taktika dönti el, hogy ki akar a spanyolokkal játszani a 16-ban.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.04. 20:23:23
Hasznos olvasmány:
news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/8386374.stm
Én csak azt kívánom, ne a franciák nyerjék, mert akkor fél évig menne a vita, hogy az íreknek kellett volna megnyerniük :)
news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/8386374.stm
Én csak azt kívánom, ne a franciák nyerjék, mert akkor fél évig menne a vita, hogy az íreknek kellett volna megnyerniük :)
nasteey 2009.12.04. 20:51:59
@bag: Selejtezők alatt is másképp gondolta. :D
A gondolatai és cselekedetei nagyon nincsenek egy hullámhosszon. A Barcának eddig minden meccsen (4 ilyen volt) be akart találni, erre mit ad Isten?! Tizedes pontossággal annyi gólt lőtt, mint itt az összes kommentelő összesen.
Simán pakolnak 3 meccs után.
A gondolatai és cselekedetei nagyon nincsenek egy hullámhosszon. A Barcának eddig minden meccsen (4 ilyen volt) be akart találni, erre mit ad Isten?! Tizedes pontossággal annyi gólt lőtt, mint itt az összes kommentelő összesen.
Simán pakolnak 3 meccs után.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.04. 21:24:38
Ez jó. Kezd alakulni a szájkarate. Mi lesz itt jövőre?
:-D
Ami most már látszik, egy-két pikáns párharc biztosan lesz: Anglia-USA, Argentina-Nigéria, Brazília-Portugália, Németország-Szerbia...
:-D
Ami most már látszik, egy-két pikáns párharc biztosan lesz: Anglia-USA, Argentina-Nigéria, Brazília-Portugália, Németország-Szerbia...
anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.04. 21:36:26
@Artsuhtaraz: ne izgulj, őket kitolják a csoportmeccsek alatt, némi bírói közmunkával...
OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 21:41:39
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Épp írni akartam, de akkor csak jól éreztem, hogy enyhén evidens dolog ez. :)
Épp írni akartam, de akkor csak jól éreztem, hogy enyhén evidens dolog ez. :)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.04. 21:44:16
@OJ: Ugye hogy nyilvánvaló. :)
Harald hardrode 2009.12.04. 22:38:38
zsakfos: egy dologgal nem számoltál: a foci az a sport, mait 22 ketten játszanak, amúgy meg oda-vissza picsázták a szbornaját, az szerintem nem annyira rossz ajánló levél. Minden estre én örülnék a negyeddönőben egy német-angolnak, tizenegyessekkel, a többit úgy is tudjuk :-D
Harald hardrode 2009.12.04. 22:44:35
pontosabban nyolcadöntőben
Strigo 2009.12.04. 23:38:43
Nekem a német-ausztrál-ghánai-szerb csoport tűnik a legkeményebbnek, jó kis körbeverésekkel.
Vul-Kahn 2009.12.05. 00:31:57
Ausztrália: szerintem 2006ban sem voltak igazán erősek, azóta pedig tovább gyengültek, jónéhány játékosuk ( pl. Kewell, Craig Moore, Popovic, Aloisi, ... ) kiöregedett, és nem tudták őket azóta megfelelően pótolni. Aztán az se mind1, hogy Guus Hiddink a szövkap, vagy Pim Verbeek. Csak úgy tudom elképzelni a pontvesztést, ha az amúgy tényleg remek kapus Schwarzer szarba lép aznap reggel, és kivédi a szemünket. Kötelező 3 pont.
Szerbia: Hihetetlen erős védelem és középső középpálya (Ivanovic, Subotic, Vidic, Kolarov - Stankovic, Kacar/Kuzmanovic), de a többi csapatrészben egyáltalán nem erősek, kapusuk pedig asszem kijelenthető, nincsen. Ráadásul ha az első meccsen kikapnak Ghána ellen, jó eséllyel a lelkesedésük sem lesz akkora. Minimálisan döntetlen, de inkább győzelem.
Ghána: Ha eddig a meccsig nem lesz meg a továbbjutás, akkor ez meleg lehet, főleg ha a ghánaiaknak is kell még a pont. Nekik is a középső középpálya az erősségük az Essien-Muntari kettőssel, bár a kapuban ők is gyengék, és a védelemben is Mensah az egyetlen klasszisuk. Ráadásul a németeknek hagyományosan jól megy a fekete-afrikaiak ellen, gondoljunk csak 2002-re, ahol a friss olimpiai bajnok Kamerunt 10 emberrel is könnyedén verte a Bode-t, Ramelow-t, Linke-t is soraiban tudó Mannschaft egy mind2 csapat számára fontos meccsen. Szóval bár ennek a meccsnek is van némi döntetlen (esetleg nagy pechhel ghánai győzelem)- szaga, de azt mondom, kiesni biztos nem fognak a srácok.
Ez a német csapat ugyanis jó. Egyértelműen az arany kell hogy legyen a cél, és ha megnézzük, hogy a brazilok, spanyolok, olaszok, portugálok, hollandok mind a másik ágon vannak, a döntőbe jutás bizony tényleg abszolút reális. De mondom, a győzelem is, az EB óta szerintem fejlődött a csapat, egy Özilnyit mindenképp, amit majd a vb-n fogunk látni, hogy mekkora fejlődés is valójában (nagy).
Ezen az ágon a nagyok közül franciák és az argentínok nem tűnnek félelmetesnek, még az angolok képviselik tán a legkomolyabb játékerőt, de őket majd legalább tizikkel úgyis legyaluljuk :)
Auf geht's Deutschland!
Szerbia: Hihetetlen erős védelem és középső középpálya (Ivanovic, Subotic, Vidic, Kolarov - Stankovic, Kacar/Kuzmanovic), de a többi csapatrészben egyáltalán nem erősek, kapusuk pedig asszem kijelenthető, nincsen. Ráadásul ha az első meccsen kikapnak Ghána ellen, jó eséllyel a lelkesedésük sem lesz akkora. Minimálisan döntetlen, de inkább győzelem.
Ghána: Ha eddig a meccsig nem lesz meg a továbbjutás, akkor ez meleg lehet, főleg ha a ghánaiaknak is kell még a pont. Nekik is a középső középpálya az erősségük az Essien-Muntari kettőssel, bár a kapuban ők is gyengék, és a védelemben is Mensah az egyetlen klasszisuk. Ráadásul a németeknek hagyományosan jól megy a fekete-afrikaiak ellen, gondoljunk csak 2002-re, ahol a friss olimpiai bajnok Kamerunt 10 emberrel is könnyedén verte a Bode-t, Ramelow-t, Linke-t is soraiban tudó Mannschaft egy mind2 csapat számára fontos meccsen. Szóval bár ennek a meccsnek is van némi döntetlen (esetleg nagy pechhel ghánai győzelem)- szaga, de azt mondom, kiesni biztos nem fognak a srácok.
Ez a német csapat ugyanis jó. Egyértelműen az arany kell hogy legyen a cél, és ha megnézzük, hogy a brazilok, spanyolok, olaszok, portugálok, hollandok mind a másik ágon vannak, a döntőbe jutás bizony tényleg abszolút reális. De mondom, a győzelem is, az EB óta szerintem fejlődött a csapat, egy Özilnyit mindenképp, amit majd a vb-n fogunk látni, hogy mekkora fejlődés is valójában (nagy).
Ezen az ágon a nagyok közül franciák és az argentínok nem tűnnek félelmetesnek, még az angolok képviselik tán a legkomolyabb játékerőt, de őket majd legalább tizikkel úgyis legyaluljuk :)
Auf geht's Deutschland!
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.05. 01:04:43
@Vul-Kahn: a Nationalelf sikerére már vagy 5-6 éve nem fogadnék. de még tippelni sem. sosem lehet tudni, lesz-e csatár és sosem lehet tudni, mi lesz Ballack-kal. ha utóbbi mondjuk megsérül, a csoportkörös buktát sem tartom kizártnak. viszont ha neki jó három hete lesz, valóban nem kizárt egy finálé, bár csalódott az elődöntővel se lennék.
ja, és kapusa sincs a csapatnak. illetve van három is. tehát nincs.
ja, és kapusa sincs a csapatnak. illetve van három is. tehát nincs.
_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.12.05. 01:08:19
Közbevetném, hogy csak a 16 közt van egyértelmű ág, utána összekeveredik, nem az A, B, C és D ad egy döntőst és E, F, G, H mégegyet (hála az égnek, a sorsolást látva:D).
A1–B2 vs. C1–D2 és ez játszik majd E1–F2 vs. G1–H2 győztesével. Hasonlóképpen a maradék.
Én mondjuk már előtte, a 8 közé menetelnél összekutyulnám, hogy ne lehessen ellenfélre játszani, vagy legalábbis nehezebben.
Összefoglalva: 1 döntős az A1, C1, E1, G1, B2, D2, F2 és H2-ből és 1 az A2, C2, E2, G2, B1, D1, F1, H1-ből.
Bizonyára más is kitalálta már mellesleg... :$
A1–B2 vs. C1–D2 és ez játszik majd E1–F2 vs. G1–H2 győztesével. Hasonlóképpen a maradék.
Én mondjuk már előtte, a 8 közé menetelnél összekutyulnám, hogy ne lehessen ellenfélre játszani, vagy legalábbis nehezebben.
Összefoglalva: 1 döntős az A1, C1, E1, G1, B2, D2, F2 és H2-ből és 1 az A2, C2, E2, G2, B1, D1, F1, H1-ből.
Bizonyára más is kitalálta már mellesleg... :$
értelmetlen_nevű 2009.12.05. 01:29:35
@mocsing: szerintem egyre kevésbé van értelme Ballack-ban bízni. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy belefáradt egy kicsit az egészbe, azért nem sokan buktak el annyi döntőt, mint ő.
Nem baj, majd a Kölni Herceg megmutatja :)
Egyébként messze a D és a G csoport a legerősebb, szerintem benne van, hogy a szerbek nyerik a D-t. Ghánától nem tartok annyira.
Nem baj, majd a Kölni Herceg megmutatja :)
Egyébként messze a D és a G csoport a legerősebb, szerintem benne van, hogy a szerbek nyerik a D-t. Ghánától nem tartok annyira.
váév építők (törölt) 2009.12.05. 07:26:51
@bag: inkább portugália túlhype-olt, egyszemélyes csapat...ott sem kéne lenniük...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.05. 07:41:51
@Vul-Kahn: Én azért a németeket nem sorolnám a legnagyobb esélyesek közé, persze leírni sem lehet őket. Szerintem az utolsó két nagy tornán bőven erőnfelül szerepeltek, ráadásul most nem német nyelvterületen lesz a torna, hanem messze otthonról.
Ami az én kedvenceimert illeti:, Argentínának csak Nigéria okozhat némi fejvakarást, de Dél-Koreát és a görögöket minden körülmények között verniük kell, Olaszországgal hasonló a helyzet, nekik csak Paraguay-jal lehet gondjuk, de Új-Zéland és Szlovákia nem nagyon cseszhet ki velük. Mind két csapattól csoport elsőséget várok, távolabbra egyelőre nem néznék.
Ami az én kedvenceimert illeti:, Argentínának csak Nigéria okozhat némi fejvakarást, de Dél-Koreát és a görögöket minden körülmények között verniük kell, Olaszországgal hasonló a helyzet, nekik csak Paraguay-jal lehet gondjuk, de Új-Zéland és Szlovákia nem nagyon cseszhet ki velük. Mind két csapattól csoport elsőséget várok, távolabbra egyelőre nem néznék.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.05. 09:06:20
@popp: "Argentínának csak Nigéria okozhat némi fejvakarást" és Maradona.
Szerintem az E csoport is nagyon erős, kiegyenlítettek az erőviszonyok. Megérzésem szerint az F csoport a legunalmasabb meccseket fogja hozni, Új Zélanddal az élen.
Az én megítélésem szerint egyedül Spanyolország és Olaszország továbbjutása néz ki biztosnak. Anglia és Argentína ugyanúgy kizúghat.
Nekem már most hiányoznak a csehek.
Angliának, Észak-Koreának és az afrikai csapatoknak fogok szurkolni.
Szerintem az E csoport is nagyon erős, kiegyenlítettek az erőviszonyok. Megérzésem szerint az F csoport a legunalmasabb meccseket fogja hozni, Új Zélanddal az élen.
Az én megítélésem szerint egyedül Spanyolország és Olaszország továbbjutása néz ki biztosnak. Anglia és Argentína ugyanúgy kizúghat.
Nekem már most hiányoznak a csehek.
Angliának, Észak-Koreának és az afrikai csapatoknak fogok szurkolni.
sporttárs 2009.12.05. 09:18:43
Például az A-csoport végeredményét ki meri tutira kijelenteni? Akár csak a csoportgyőztest? :)
Mázlistának csak az olaszokat nevezném, de egy Capello-féle, megszervezett, unalmas Angliának sem fog gondot okozni a továbblépés. Az afrikaiakban bízom, de nem lesz könnyű dolga egyiknek sem.
Legjobban egy észak-dél Korea meccset várok, helyszínen vuvuzelákkal, háttérben diplomáciai jegyzékváltással. :)
Mázlistának csak az olaszokat nevezném, de egy Capello-féle, megszervezett, unalmas Angliának sem fog gondot okozni a továbblépés. Az afrikaiakban bízom, de nem lesz könnyű dolga egyiknek sem.
Legjobban egy észak-dél Korea meccset várok, helyszínen vuvuzelákkal, háttérben diplomáciai jegyzékváltással. :)
Vul-Kahn 2009.12.05. 12:09:40
@mocsing: egyáltalán nem Ballack-függő már ez a csapat, sőt. A támadásokból messze nem kell annyira kivennie a részét, mint korábban, hiszen ott lesz előtte Özil, a széleken Poldi, ill Schweini/Marin. Védekezésben kell hasznosnak lennie, mert szűrők terén áll viszonylag gyengén a csapat, aztán jó felpasszokkal elindítani a játékot. Esetleg egy nagyon nyögvenyelős meccsen jól jöhet majd a kiváló rúgótechnikája, vagy a fejjátéka a standardoknál, dehát világklasszisról beszélünk.
Csatárprobléma szerintem nincs, a Klose-Gomez-Kießling trióból legalább az egyik biztos formában lesz, az megtámogatva ezzel a támadóközéppályával bőven elég (ja hoppá, Müllerről még meg is feledkeztem).
Kapuskérdés meg szintén sokkal egyszerűbb, mint amilyennek tűnik, szerintem belül Löw is eldöntötte már, hogy Adler lesz az elsőszámú kapus.
Csatárprobléma szerintem nincs, a Klose-Gomez-Kießling trióból legalább az egyik biztos formában lesz, az megtámogatva ezzel a támadóközéppályával bőven elég (ja hoppá, Müllerről még meg is feledkeztem).
Kapuskérdés meg szintén sokkal egyszerűbb, mint amilyennek tűnik, szerintem belül Löw is eldöntötte már, hogy Adler lesz az elsőszámú kapus.
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.12.05. 13:07:57
Az a gond, hogy a németeket valós játékerejük alapján nehéz elhelyezni a futballtérképen, legalábbis pillanatnyilag. A Bundesliga egy remek bajnokság, de legalábbis a PL és a Primera División színvonalban magasan veri, ott pedig rengeteg játékos edződik. A németektől Ballack az egyetlen, aki külföldön is bizonyított úgy-ahogy. Arról fogalma sem lehet senkinek, hogy Klose, Gomez, vagy akárcsak Adler és Neuer hogy állja meg a helyét azokkal a játékosokkal szemben, akik egy fokozattal magasabb szinten játszanak.
zsakfos 2009.12.05. 13:41:38
@Vul-Kahn:
Az auszikat én annyira nem írnám le, iszonyatosan masszív csapat, nagyon régóta együtt játszanak, és tavaly(igazi barátságos meccsen) Holladniában verték az Oranjét. Velük meg fog mindenki szenvedni, mondjuk én is a 4. helyre pozícionálom őket.
A szerbek baromi erősek, semmivel sem gyengébb a keretük, mint a németeké.
Ghánából simán kinézek egy 8, akár 4 közé jutást is. Főleg ha még Baromtelli is úgy dönt, őket erősíti a vb-n.
A németeknek a döntőbe jutás inkább 4 év múlva lesz reális,ha addigra beér a fiatal,tehetséges generációjuk és a legjobbak elszerződnek a 3 top bajnokságba. A bundás jó, de messze van a spanyol vagy angol bajnokságtól. A BLben is igazán csak a Wolfsburgnak van reális esélye továbbjutni a csoportból,de ott is a külföldiek viszik a prímet.
A sok kiélezett csata tapasztalata sokat fog számítani a vb-n.
Igazán két nemzetközi klasszisa van a csapatnak: Ballack,de ő is már 34 lesz jövőre és egyre jobban távolodik a fénykorától, meg Lahm de hát balhátvédként azét nehéz vb aranyra vezetni egy válogatottat.
És a csatársor? Gomeznek és Klosenak a Bayernben sem megy...Cacau? vicc...Podolsi meg Kiessling: 24-25éves korukra már rég nem itt kellene tartaniuk.
Az egyik legnagyobb kérdőjel nekem a német csapat. Csapategység, küzdenitudás meg mindig ők győznek a végén,de egyszerűen nem tudom elképezleni, hogy ez a csapat döntőt játszon a végén.
Az auszikat én annyira nem írnám le, iszonyatosan masszív csapat, nagyon régóta együtt játszanak, és tavaly(igazi barátságos meccsen) Holladniában verték az Oranjét. Velük meg fog mindenki szenvedni, mondjuk én is a 4. helyre pozícionálom őket.
A szerbek baromi erősek, semmivel sem gyengébb a keretük, mint a németeké.
Ghánából simán kinézek egy 8, akár 4 közé jutást is. Főleg ha még Baromtelli is úgy dönt, őket erősíti a vb-n.
A németeknek a döntőbe jutás inkább 4 év múlva lesz reális,ha addigra beér a fiatal,tehetséges generációjuk és a legjobbak elszerződnek a 3 top bajnokságba. A bundás jó, de messze van a spanyol vagy angol bajnokságtól. A BLben is igazán csak a Wolfsburgnak van reális esélye továbbjutni a csoportból,de ott is a külföldiek viszik a prímet.
A sok kiélezett csata tapasztalata sokat fog számítani a vb-n.
Igazán két nemzetközi klasszisa van a csapatnak: Ballack,de ő is már 34 lesz jövőre és egyre jobban távolodik a fénykorától, meg Lahm de hát balhátvédként azét nehéz vb aranyra vezetni egy válogatottat.
És a csatársor? Gomeznek és Klosenak a Bayernben sem megy...Cacau? vicc...Podolsi meg Kiessling: 24-25éves korukra már rég nem itt kellene tartaniuk.
Az egyik legnagyobb kérdőjel nekem a német csapat. Csapategység, küzdenitudás meg mindig ők győznek a végén,de egyszerűen nem tudom elképezleni, hogy ez a csapat döntőt játszon a végén.
Harald hardrode 2009.12.05. 15:58:25
@zsakfos : Mondasz valamit. Viszont azoknak a portugáloknak, akik mind PL és PD csaptokban játszanak, két év alatt kétszer mutattak ajtót. Adler nagyon jó a kapuban. Westerman, Höwedes kettős nagyon jó lenne hátul középen, megtáomagatva egy Lahm és Beck/Badstuber/Friedrich szélsővel. Középpályára pedig Hummelst szűrni. Elöl meg lehetőségek tárháza. Spanyolok és Barazilia erős, többiek németekkel egy szinten vagy alatta. Két "sötét ló" van Anglia és Németország. Nagyon nagy kérdés, hogy Capelloval meddig megy a three lions, míg szerintem a németeknek jót tesz, ha nem elsőszámú favoritként számolnak velük.
Titi120 2009.12.05. 17:58:14
Közben kiszívárgott Lippi és Dunga titkos névsora a Squadra Azzura és a Selecao jövő nyári keretével kapcsolatosan. Van egy - két meglepetés.
Olaszo.
kapusok: Buffon, Elcapone
védők: Nesta, Nemdolgozo, Maffiozo, Gondolazo, Anyunallako, Maldini
középpályások: Piaggio, Ragazzo, Tomato, Oregano, Frutti di Mare, Maccharoni - Zaballo
támadók: Csajochi-Vannachi, Vendetta, Rajatszo, Reclamalo
Brazília:
kapusok: Pinnochio, Dida
védők: Libero, Lucio, Placebo, Memento, Borneo, Tango, Cafu
középpályások: Cheerio, Porno, Scenario, Fellatio, Stereo (jobb), Stereo (bal)
csatárok: Portfolio, Hydrochlorofluoro, Polio, Benjo, Dinho, Viztarozo
Olaszo.
kapusok: Buffon, Elcapone
védők: Nesta, Nemdolgozo, Maffiozo, Gondolazo, Anyunallako, Maldini
középpályások: Piaggio, Ragazzo, Tomato, Oregano, Frutti di Mare, Maccharoni - Zaballo
támadók: Csajochi-Vannachi, Vendetta, Rajatszo, Reclamalo
Brazília:
kapusok: Pinnochio, Dida
védők: Libero, Lucio, Placebo, Memento, Borneo, Tango, Cafu
középpályások: Cheerio, Porno, Scenario, Fellatio, Stereo (jobb), Stereo (bal)
csatárok: Portfolio, Hydrochlorofluoro, Polio, Benjo, Dinho, Viztarozo
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.05. 19:34:27
@Vul-Kahn: Özil nem fog elirányítani egy nationalelfet, egyelőre a Bremennel is ismerkedik, h milyen, ha nincs mellette Diego. ügyes, szerintem is a kezdőben a helye, de kell mögé Ballack.
egyébként Ballacknak egyrészt nincs alternatívája másrészt - és elsősorban - olyan szellemi vezére ennek a csapatnak, aki nélkül félkarú óriás az egész gépezet (szép kis képzavar, ismerjétek el).
ő a kapocs a támadások és a védekezés között és ezt az egyik legjobban csinálja a világon, még akkor is, ha kétségtelenül a tűz (@értelmetlen_nevű: ) kisebb lehet benne. csodálkoznék, ha a motiváltságával baj lenne. de jól jelzi a szerepét, h ha kurvaszarul hozza le az első két meccset, a harmadikon akkor is helye van a kezdőben. nincs még egy ilyen játékos, talán Lahm és a torna kezdőnapján végre valahára kiválasztott kapus.
[meg ugye podolski, de ő más tészta, mert a szerelem mindennél erősebb kötelék. mondjuk nagyon megnézem majd, hogy ha Marin és Schweini is minimum jó formában nyomja végig a tavaszt, netán Troche is elviszi mondjuk dobogóra a hsv-t, Poldi pedig tovább _csillog_ kölnben, akkor a kedvéért átáll-e a kétcsatáros játékra Jogi].
egyébként Ballacknak egyrészt nincs alternatívája másrészt - és elsősorban - olyan szellemi vezére ennek a csapatnak, aki nélkül félkarú óriás az egész gépezet (szép kis képzavar, ismerjétek el).
ő a kapocs a támadások és a védekezés között és ezt az egyik legjobban csinálja a világon, még akkor is, ha kétségtelenül a tűz (@értelmetlen_nevű: ) kisebb lehet benne. csodálkoznék, ha a motiváltságával baj lenne. de jól jelzi a szerepét, h ha kurvaszarul hozza le az első két meccset, a harmadikon akkor is helye van a kezdőben. nincs még egy ilyen játékos, talán Lahm és a torna kezdőnapján végre valahára kiválasztott kapus.
[meg ugye podolski, de ő más tészta, mert a szerelem mindennél erősebb kötelék. mondjuk nagyon megnézem majd, hogy ha Marin és Schweini is minimum jó formában nyomja végig a tavaszt, netán Troche is elviszi mondjuk dobogóra a hsv-t, Poldi pedig tovább _csillog_ kölnben, akkor a kedvéért átáll-e a kétcsatáros játékra Jogi].
Vul-Kahn 2009.12.05. 20:42:39
@mocsing: nem értek egyet. Özil bőven képes elirányítani a Nationalelfet, az csak segítség, hogy ott lesz mögötte Ballack is. Az meg teljesen rossz meglátás, hogy ismerkedik a Diego nélküli játékkal, hiszen míg a brazil leginkább minden második-harmadik, tavaly meg minden negyedik-ötödik meccsén játszott jól (igaz, akkor varázsolt), addig Mesut egy hihetetlen konstans teljesítményt nyújt, minden meccsen a mezőny legjobbjai között van, nem is véletlen, hogy a Bréma sokkal jobb idén, mint tavaly. Egy szó mint száz, Özil nagyonnagy játékos, már most, 21 évesen.
Ballack szerintem is nagyon fontos, mert pótolhatatlan, a játéktudása és a vezérszerepe miatt is, de ő amikor előrébb játszott, nem volt akkora kreativitás a csapatban, mint most. Ebben hihetetlen nagyot lépett előre a Mannschaft, és ez Özilnek köszönhető.
Podolskiban sem értünk egyet, egyértelműen helye van a csapatban. Jogi szerintem teljesen jól gondolkozik, mikor azt mondja, nagyobb esélyt lát arra, hogy egy nagy téétel bíró vb-meccset Podolski dönt el, mint hogy Marin vagy Trochowski. Emlékezzünk csak a svédek elleni vb-meccsre, vagy az EB-n a portugálok ellen mutatott teljesítményére (az első gól előtti elfutása priceless, de amúgyis a mezőny legjobbja volt Ballack mellett) Marin mondjuk ettől függetlenül szerintem szintén lehetne kezdő, de a jobbszélen. Egyrészt, mert az a posztja, másrészt meg mert ott Schweini van, akit én inkább kikövetelek, mint Poldit. Bár Schweini mellett is szól a rutin, csakúgy mint Poldi mellett, úgyhogy az ő kezdősége esetén sem esnék kétségbe.
De amúgyis, elöl szerintem abszolút semmi gond, minőségben is megvagyunk, mennyiségben meg főleg (Müller vagy Hunt is simán válogatott-szintű játékosok)
A gond a középpálya közepén lehet (nincs igazi szűrő, olyan igazi pályát felszántó labdaszerző játékos), nálam Westermann játszana itt Ballack mellett. Aztán a védelem közepe, Mertesacker sem egy Beckenbauer, a másik posztra pedig a sálasnál Tasci pályázik (nem elég jó) vagy Westermann (akkor nincs szűrőnk) Nálam Höwedes, Hummels, Badstuber simán szóba jönne, vagy akár Manuel Friedrich, ha már Jogi fél a túlzott fiatalítástól.
Kapuban pedig- még egyszer leírom- 99,9%, hogy Adler fog állni, ezt szerintem már minden érintett tudja. Hogy ez jó-e vagy nem, azt meg még úgysem tudjuk igazából megmondani. Ő, Wiese és Neuer is képes nagy hibákra (ritkán) és elképesztő bravúrokra (gyakran) is, de itt is erősnek érzem a csapatot.
Ballack szerintem is nagyon fontos, mert pótolhatatlan, a játéktudása és a vezérszerepe miatt is, de ő amikor előrébb játszott, nem volt akkora kreativitás a csapatban, mint most. Ebben hihetetlen nagyot lépett előre a Mannschaft, és ez Özilnek köszönhető.
Podolskiban sem értünk egyet, egyértelműen helye van a csapatban. Jogi szerintem teljesen jól gondolkozik, mikor azt mondja, nagyobb esélyt lát arra, hogy egy nagy téétel bíró vb-meccset Podolski dönt el, mint hogy Marin vagy Trochowski. Emlékezzünk csak a svédek elleni vb-meccsre, vagy az EB-n a portugálok ellen mutatott teljesítményére (az első gól előtti elfutása priceless, de amúgyis a mezőny legjobbja volt Ballack mellett) Marin mondjuk ettől függetlenül szerintem szintén lehetne kezdő, de a jobbszélen. Egyrészt, mert az a posztja, másrészt meg mert ott Schweini van, akit én inkább kikövetelek, mint Poldit. Bár Schweini mellett is szól a rutin, csakúgy mint Poldi mellett, úgyhogy az ő kezdősége esetén sem esnék kétségbe.
De amúgyis, elöl szerintem abszolút semmi gond, minőségben is megvagyunk, mennyiségben meg főleg (Müller vagy Hunt is simán válogatott-szintű játékosok)
A gond a középpálya közepén lehet (nincs igazi szűrő, olyan igazi pályát felszántó labdaszerző játékos), nálam Westermann játszana itt Ballack mellett. Aztán a védelem közepe, Mertesacker sem egy Beckenbauer, a másik posztra pedig a sálasnál Tasci pályázik (nem elég jó) vagy Westermann (akkor nincs szűrőnk) Nálam Höwedes, Hummels, Badstuber simán szóba jönne, vagy akár Manuel Friedrich, ha már Jogi fél a túlzott fiatalítástól.
Kapuban pedig- még egyszer leírom- 99,9%, hogy Adler fog állni, ezt szerintem már minden érintett tudja. Hogy ez jó-e vagy nem, azt meg még úgysem tudjuk igazából megmondani. Ő, Wiese és Neuer is képes nagy hibákra (ritkán) és elképesztő bravúrokra (gyakran) is, de itt is erősnek érzem a csapatot.
Utolsó kommentek