Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

BL, 5. szerda - A szurkoló szemével

2009.11.26. 06:30 donnelly

Ezúttal bennszülött (native) szurkolókat kérdeztünk a tizenhárom gólt hozó, igazi meglepetés nélküli játéknapról, mely három csoportban továbbra sem válaszolta meg egyértelműen a legfontosabb kérdéseket. A D jelű szatyorban már csak az EL-ért megy a harc, de a többi szákból még nagyobb halak is kipottyanhatnak. Száz százalékos csapat nincs, pont nélküli csak kettő. A többit a túloldalon elmondja a stadion embere.

Jaques, borász: Elegánsan átléptük mind a grüpp, mind pedig a Zsüventüsz jelentette csekély akadályt. Jól jelzi a csapatok közti különbséget, hogy míg nálunk kerek, harmonikus savak dominálnak a védő Fernando kezdte meg a gólszerzést csúsztatott fejessel, addig a másik oldalon Diego közvetlen közelről nem csak elvétette Del Piero beadását, de egyenesen elvette Amauri elől a gólszerzés lehetőségét. Érdekes, hogy a vendégek számára a vége lett dugós, hiszen Chamakh 94. percben szögletből fejelt találata elég markáns véleményt fogalmaz meg az olasz védelem koncentrációs problémáiról.
BORDEAUX-JUVENTUS 2-0.


Franz, agrármérnök (szabadidejében önkéntes tűzoltó): Még tovább is juthatunk sőt, tovább fogunk menni! Hozni ugyanezt a nem túl meggyőző játékot Turinban ist genug, und ennek a Mario gyereknek a hátáról bepattan majd egy labda a 90. perc tájékán. Többet nem szeretnék elmondani a mai estéről, ja de mégis: Majd egy hónap elteltével végre ismét nyertünk, danke Ivica!
BAYERN-MACCABI HAIFA 1-0.

Borisz, üzletember: A játékosok pontosan tudták, hogy mi a tét, erre nyilván nem kellett külön felhívni a figyelmüket a félidőben. Dzeko a tűzzel játszott, de egyelőre nincs szükség további lépésekre, ugyanis Necid és a mezőny legjobb teljesítményét nyújtó Krasic hozták az elvárható győzelmet. A csoport másik eredménye alapján könnyen elképzelhető a Junyájtid veresége Németországban, mely számunkra az Európa Ligát jelentené, ezügyben még telefonálnunk kell Manchesterbe.
CSZKA MOSZKVA-WOLFSBURG 2-1.

David, közgazdász: Már a legutóbbi fordulóban továbbjutottunk, it's a fact, így némi tapasztalattal gazdagodhattak a fiatalok. 23 hazai BL-mérkőzés után először szenvedtünk vereséget, it's also a fact, a törökök pedig hat év elteltével először győztek idegenben, így ez a mérkőzés minden szemptonból ellentmond a statisztikáknak, tehát nem is vonhatunk le belőle messzemenő következtetést. Tello góljánál csak azért nem tapsoltam, mert nem akartam összepuncholni a rákosszendvicsemet, persze meg kell jegyezni, hogy van der Sar ezt minden bizonnyal kifogta volnam és Foster kudhevdanbedör.
MANCHESTER UTD-BESIKTAS 0-1.

Victor, informatíco: Vezetjük a csoportot és a bajnokságot, de ez mind a fehér mez erejének tudható be. Az El Clasico után úgyis nyilvánvalóvá válik, hogy mind Pellegrininek, mind pedig az egész keretnek (Hugiain kivételével) mennie kell, és a Patriotsből, a Celticsből, a Penguinsből meg a Red Soxból kell játékosokat hoznunk, valamint stratégiai fontosságú kérdés Usain Bolt megszerzése is - ha ez nem jön össze, az könnyen Perez elnöki székébe kerülhet.
REAL MADRID-FC ZÜRICH 1-0.

Mario Barwuah, Serie A csatár: A nyolcaddöntőhöz mindössze a már biztosan negyedik Zürich otthonában kell nyerni, ki van ez számolva, igazából én a Marseille kapufáinál sem izgultam, tudjuk, hogy valamilyen módon mindig a jobb csapat (az olasz) jut tovább. Ronaldinho újra kezdi érezni a bőrt, Ambrosini karján meg ha meglátom a szalagot, röhögnöm kell. Az megvan, hogy Pirlo visszavont védekező középpályást játszik?
AC MILAN-OLYMPIQUE MARSEILLE 1-1.

Mark, Essexből: Én már az' nem ér'e'em, hogy a Por'o miér' já'szo' narancssárgában, az úgy emlékszem, a dánoknak, vagy kiknek a színe, wha'ever. Asszem ezzel megvan a 'ovábbjutás, és sikerül' elkerülni a Scousereke', és ez már a kilencedik söröm, így maradék'alanul boldog vagyok, you know.
PORTO-CHELSEA 0-1.

Fernando, PL csatár: Ezzel az iksszel megmaradt az egy pontos előnyünk, és sokkal egyszerűbb lesz a Porto ellen a Vicente Calderónban, mint az APOELnek a Stamford Bridge-en. Ha minden jól megy, Liverpool-Atlético döntő lesz az Európa Ligában.
APOEL-ATLÉTICO MADRID 1-1.

217 komment

Címkék: chelsea d bordeaux összefoglaló bl real madrid man utd

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr931553160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZenZo 2009.11.26. 19:49:10

@horas: "A védelem rendben van nagyjából"

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy ha így lenne, akkor nem rajtuk röhögött volna a fél PL, hogy szöglet a Pool ellen kb 0,8 gól.

13 forduló után kapott gólok tekintetében nincsenek a legjobb tízben ;) (a tizenegyedik). Olyan csapatok állnak előttük, mint a tökutolsó Pompey, vagy a Wolves, Birmingham city, stb.

Szerintem ettől függetlenül egyértelmű, hogy Benítez érkezése óta kinyírta a Pool támadójátékát - ezért is számít kétemberesnek a Pool. Na meg persze hogy kétszűrős rendszer nélkül nem tud élni, ahhoz viszont kell legalább két normális szűrő... és igen ilyen dossenak, rierak, lucasok meg semmire sem jók. No meg ngog is... van baj bőven. Mondjuk én annyira ezt nem bánom ;)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.11.26. 19:54:36

szinten nagyra tartom benitezt,viszont az is teny,h utobbi evek eredmenyei igen sovanyok. talan meg lehet kockaztatni,h ebben neki is van vmi resze,pl. az erthetetlen es a jatekosokat nem kifejezetten motivalo rotacio. Horas megelozott,mert feltettem vna a kerdest,h ugyan mire ment a mu es a madrid alazasaval. raadasul a tavalyi madridot azert nem vt annyira nehez alazni,a mu-nak meg rossz napja vt. ezek - akarcsak az atletico barca elleni gyozelme - sikeres csatak,viszont 2006 ota benitez egyetlen haborut nem nyert meg. az atletico meg asszem 1996 ota nem. semmi bajom nincs veluk,de mindig jokat derulok,amikor szezon elejen (a multbol semmit nem tanulva) a bajnoki cim eselyesei kozott emlegetik oket. es a liverpool sem mostanaban fog bajnoksagot nyerni (pedig rajuk ferne mar).

halihalo 2009.11.26. 20:18:04

@Shikaka: Lehet, hogy túlzás kicsit, de az talán nem vitatható, hogy Platini ott tesz keresztbe az angoloknak, ahol tud. Az lehet, hogy nem keresi a lehetőségeket, de ha adódik, akkor nagyon szívesen...

Strigo 2009.11.26. 20:57:44

@Mr.AT: "Mind a négy olasz csapat továbbjutó helyen áll a BL-ben, míg ez angol társaikról nem mondható el."

Továbbjutásra állni és továbbjutni azért két különböző dolog.

capor_ 2009.11.26. 21:24:22

@Mr.AT:

Három angol biztos továbbjutó, egy kiesett. És ha csak valami hihetetlen bénaságot el nem követ a MU akkor mind a három csoportelsőként.

Egy olasz biztos továbbjutó, három pedig csak utolsó fordulóban dől el. Ha valami hihetetlen szerencsés a csillagállás akkor akár a maradék három is továbbjuthat de akár ki is eshetnek. Csoportelsőség is kétséges.

Ezek is a tények. Azért lássuk be a liverpool irdatlan szar formáját leszámítva (2x is kilencvenedik utáni percekben beszívott gól a lyon ellen) az angol csapatok ütik a mezőnyt ismét.. De a kieséses szakaszban úgyis bármi megtörténhet

mbm 2009.11.26. 22:23:08

@capor_: Az olaszok ellenfelei: Real, Barca, Bayern, Lyon, Marseille, Bordeaux.
Az angolok ellenfelei (a szegény jó Liverpoolt leszámítva): Porto, Wolfsburg, Pireusz stb.
Ha már a tényeknél tartunk :)

BruceWayne 2009.11.26. 22:24:17

még a Mu is kieshet :)

giacinto 2009.11.26. 22:32:41

@capor_: "Ha valami hihetetlen szerencsés a csillagállás akkor akár a maradék három is továbbjuthat de akár ki is eshetnek."

Szerencsés csillagállás kell ahhoz hogy a Juve otthon leikszeljen egy ócskafos Bayernel, hogy az Inter leikszeljen egy Rubin ellen vagy hogy a Milan megverje a Zürichet?

Hát sztem ez kőkemény papírforma, mármint hogy mind a 4 olasz továbbmenjen. A szerencse inkább ahhoz kell hogy a Bayern aRubin, a Dinamo vagy a Marseille menjen tovább. meg is nézek 1-2 fogadóiroda oddsait a továbbjutásokra, gyanítom nem a kiesésekre fizetnek kevesebbet, egyik esetben sem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.26. 22:36:11

@Csöncsön: Köszönöm! :)

@Paul Newman Jr.: Igazából itt arról volt szó, hogy a tettei igazolhatóak-e vagy sem. Én azt mondtam, nem.

Strigo 2009.11.26. 22:39:51

@Nerazzurri: "még a Mu is kieshet :)"

Ezt azért számold át még egyszer.

Harald hardrode 2009.11.26. 22:44:20

@giacinto: szerencsés csillagállás kell, hogy az ócskafos Bayern megverje az ócskafos Juventust? Hát szerintem az kőkemény papírforma, hogy te bizony jós vagy. És tudtommal a Kijevet is nagyon elkente hazai pályán az Inter, ráadásul szerintem a Kazan jobb csapat.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.26. 23:03:03

@rexford: A felfüggesztett börtönre ítélt moggitól eljutottunk addig hogy a főbűnös Moratti. LOL. Beszarok ezeken még mindig. Tiszta olasz poszt. :)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.11.26. 23:17:06

Mindjárt kimoderálom az ÖSSZES kommentet.
:)

BruceWayne 2009.11.26. 23:18:29

@Strigo a divatdrukker: szóval azt mondod hogy nem?

mondjuk 3-as holtversenynél nem tudom mi rangsorol, nekem úgy tűnt még összejöhet :-)

bár igaz hogy az egymás elleni összevetésben a cszka csaak 3. lenne, na de mindegy azért a csoport2. hely még összejöhet

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.11.26. 23:20:33

@Nerazzurri: Fogadok, hogy csak egy "it's a fact"-et akartál kicsalni belőle:)

Strigo 2009.11.26. 23:53:19

@Nerazzurri: igazából fogalmam sincs, kinek hány pontja van a csoportban, az előző kör után biztos volt a továbbjutás, nem is nézem az utolsó két meccset

capor_ 2009.11.27. 00:03:08

@Nerazzurri:

Az egymás elleni eredmény számít, szóval a CSKA már nem előzheti meg az MUt.

A szerencsés csillagállás lehet túlzás, de akkor sem jutottak még tovább... És pl lehet ultraszar a Bayern vagy a Rubin de azért várjuk ki a végét... (mondjuk szerintem is továbbmennek )

avenger13 2009.11.27. 00:09:31

@giacinto: azért a juve-bayernnek várjuk ki a végét. a juve épp olyan ócska játékot mutatott mint a bayern, az egyetlen különbség egy x a bordeaux ellen. meg az, hogy nem olyan bírót fogott ki a juve mint a bayern, így nem küldött le többeket zuhanyozni a bordeaux elleni meccsen, így játszhatnak majd ellenünk is. Egy rohadt gól meg még gomezről is bepattanhat van buyten meg a legjobb csatár. Szerintem is a juve az esélyesebb, de azt kijelenteni, hogy a juve-bayern sima, azért túlzás. Persze ha két hét múlva is ennyi lesz a sérült, akkor még valószínűbb a juve továbbjutás.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.27. 00:31:09

sima nem lesz, de ha őszinték akarunk lenni, akkor nincs az az isten, h a juve ne tudjon kivédekezni egy xet. nagy hangsúlyt nem fognak a támadásokra helyezni, de ezen aligha lepődik meg majd bárki.

ez a Bayern meghal, ha betömörülnek ellene. (nagyobb gond, h akkor is, ha kitámadnak).

persze benne van, h a középpálya és gomez egyszerre kapják el a fonalat... meg persze a reálos korszaka óta kétszázhetvennyolc szintet javult cannavaro.

és rr-ben se bíznék annyira, ha a francia visszatér, akkor kb pont akkor, egész meccset nem fog vállalni. robben meg robben. talán abban lehet bízni, h camoranesit, vagy melot kiállítják róla.

amúgy teszek lassan vmi fogadalmat, h felcsípek egy színes bőrű kidobót, ha három egymást követő tétmeccset végigjátszik.

rexford 2009.11.27. 00:58:53

@Great Cornholio: Ki állította, hogy Moratti papa a főbűnös? Bírókat vesztegetett meg, ami tény.
Nem tájékozódsz, nem érvelsz, nem ellenérvelsz, csak summázol, hogy ezeken mindig beszarsz, de ezt már megszokhattuk. Én nem tudok segíteni neked.

montipájton 2009.11.27. 07:27:05

@_benito: Már nem először célzol (céloztok) arra, hogy a többi nagy érdekei szerint "csinálták ki" a Juvét, a baj csak az ezzel az állásponttal, hogy pont ugyanannyira bizonyított vagy alátámasztott, mint mondjuk Mr. A.T. szerint Moggi bűnössége.

Vagyis ha az egyik nem az, akkor a másikat se kellene készpénznek venni.

A Juvét sokan - nem Juve-fanok - pontosan a nagyok közt legnagyobbnak (= leggátlástalanabbnak) tartották, amelynek mindent szabadott és ezt pontosan tudta is. Ezért volt mégiscsak valamiféle katartikus hatása annak, hogy meg merték büntetni úgy, ahogy. Pont mint itthon a Fradit.

Ezt felülről lenézve persze máshogy látja az ember, de lentről mégiscsak örülhet neki picit, most nem a jogszerűségről, hanem a szimbolikáról beszélek.))

montipájton 2009.11.27. 07:28:46

Hm, amúgy a Juve-Bayern nekem pont az a dilemma lesz, mint másoknak egy Inter-Real lenne.

Melyik kieséséért szurkoljak, istenem? )))

(Na jó, annyira nem komoly, a lényeg, hogy a Vidi az első.)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.27. 07:40:30

@rexford: Nem kell segítség kösz. Nem is akarok vitatkozni ezen a lerágott csonton. nem tudom ki hozta fel a témát de, ha vita van róla, mindenki Moggi ártatlanságáért kardoskodik, és valahogy mindig szóba kerül az Inter/Moratti, mint legalább annyira gecik. Már bocs. Kicsit olyan magyaros a dögöljön meg a szomszéd tehene is. Nem lehetne elintézni, jó bűnös volt, megbűnhődtünk, lépjünk továbbal?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.27. 07:41:42

@montipájton: Én a Juve bayern kiesésért szurkolnék, és hogy az Inter Real jusson tovább. :P

váév építők (törölt) 2009.11.27. 07:46:14

@ZenZo: @horas: Xabi Alonso kiesésével nagyot vesztettünk, én sem gondoltam volna, hogy ennyit számít, Lucas még nem elég jó, de szerintem rövid időn belül megoldja a feladatot. Riera nem véletlenül spanyol válogatott, tavaly nagyon sokat tett hozzá a 86 pont megszerzéséhez a bajnokságban, úgy cikázott a bal szélen mint aki tejre uborkalét ivott.
Insuával és Babel-al sincs semmi gond, nem klasszisok, de az átlag pl-játékosnál jobb képességüek, Insua még nagyon fiatal, ő qrva jó lesz.
a védelemre Alonso kiesésével nagyobb teher hárult, ráadásul Johnson sokat mászkál előre, emiatt Carráéknak többet kell mozogni. sajnos azt kell mondjam Jamie Carragher a kakukktojás a védelemben, sokszor lemarad az emberéről és a gondolkodása is lassú. neki hamarosan menni kell.
Skrtel megbízható volt tavaly, idén a védelem szerkezete miatt más a helye, de rajta nem múlott semmi.
Kedvenc Mascheranom idén el hajszállal gyengébb, mint korábban, talán az Alonso kiesése miatt oda kell figyelnie arra is, hogy Lucas mit csinál.
Ennyi, szóval úgy gondolom, hogy ha a sérültek felépülnek és játékosok önbizalmával nem lesz gond, akkor minden esély meg van rá, hogy újra sorozatban nyerjük a meccseket.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.27. 08:05:31

@montipájton: igazad van, monti, de hát szurkolók vagyunk, magunk felé bármikor szívesen hajlik a kezünk.

részben pedig valóban a legjobb szó moggira, hogy gátlástalan. ha valami piszkosat kellett tennie a csapatért, megtette, nem nézte. viszont hosszú távon jó, hogy már ő nincs a futballban, csak egy juventino nehezen emészti meg, hogy az összes többi gengszter meg ott maradt a helyén.

és még egyszer: a milannak a serie C2be kellett volna kerülnie abban az évben, amikor ehelyett megnyerte a bl-t. ez mennyire durva?

nordsee 2009.11.27. 08:31:24

@váév építők: Ezaz, mindenki látja a szar formát, mégis széttárt karokkal állunk az eset előtt. Alonso kiválása nem okozhatta ezt a mélyrepülést. (AHB is csak apátiába menekül.) Benítezt lehet szidni a vásárlások miatt, de a meglévőkkel elég felelősen gazdálkodik. Nem lehetett hajmeresztő hibákat látni az összeállításban. Riera a roster egyetlen vonalszélsője. Én azt mondom bárcsak játszana, Fabio szükségmegoldás, ráadásul a deffenzitást segíti, bár Lucas miatt talán nem is baj. N'Gog pedig bebizonyította, hogy miért Némót adták kölcsön. Nagyon jó játékos lesz már a szezon végére. A tudása megvan, most kezd megjönni az önbizalma is (nagy kedvencem).
A zavaró az a fogalmatlanság vagy passzivitás, amire nehéz a magyarázatot meglelni. A Debrecen ellen a második félidőben a kombinativitásnak még a kísérletét is feladták. A múltkor talán te mondtad, hogy edzőt buktatnak... Hát a fasz tudja nem-e?

Messi88 2009.11.27. 08:51:13

@váév építők: csak a védelemről és a középpályáról írtál...hogy lehet pl egy olyan csatárt (szélsőt) játszatni, aki 10-ből 8-szor nem bír levenni egy labdát? Itt Kuyt-re gondoltam. De úgy összességében is Torres az egyetlen épkézláb csatár ( PL megnyeréséhez legalább 3-4 kellene sztem) a kp-ján meg Benayoun kreativitása felüdülés Riera-t vagy Lucas-t látva.

váév építők (törölt) 2009.11.27. 09:09:08

@Messi88: nem írtam a csatárokról, mert szerintem nincs gond a góllövéssel, ha nincs torres, akkor ngog, kuyt, babel, benayoun megoldja, ha gerrard játszik.
ha nem, akkor benayoun osztja az észt.
Riera is sérült volt az ősszel, én ha egészséges, akkor őt kezdetném torressel vagy ngogal.

nordsee 2009.11.27. 09:09:33

@Messi88: Mér, Torres meg 10-ből 9,5-szer nem tudja levenni, pl. Az viszont igaz, hogy Kuyt ebben a naptári évben elvesztette önmagát. Rierát nem tudom mikor láttad, egy ideje nélkülözzük, vagy 3 meccsen ha játszott? Velel az is elég, hogy valódi fenyegetés a szélen, mert egy ideje elég kiszámítható Johnson permanens nyomulása a jobb oldalon. A hiba szerintem Babel pátyolgatása. Balszélsőként meg pláne, elég egylábas (jobb) és egysíkú, így ha labdához jut, akkor rögtön fölveszi a belső középpályás pozíciót.

váév építők (törölt) 2009.11.27. 09:13:56

@nordsee: engem a City meccs zavart: ott mintha nem is akartak volna focizni...jó volt 2 sérülés az elején, ami biztos visszafogta őket, de a 2. félidőben elvártam volna egy kis lekesedést.
szerintem, ha nem egyenlítettünk volna ki, akkor bűzlött volna klubház a kirúgás-szagtól.
néha nekem is vannak kétségeim, hogy érdemes-e tovább próbálkozni Benítezzel, de ha ő elmegy, akkor Torres is elmegy, ami akkora veszteség lenne, amit nem tudnánk pótolni egy darabig.
én azt mondom, a dobogó meglesz a bajnokságban, de a a maradék két kupasorozatban meg oda kell tenni magukat, az egyiket el kell hozni és akkor rendben lesz az idény.

nordsee 2009.11.27. 09:17:41

OFF
@balu11: Most olvasom mi történt. A múlt hétvége bezárta a kaput Gumi előtt? :)))
A múltkor otthon voltam akkor mesélték körmendi huligántársaim, hogy Szhelyen eképp vélekedtek exedzőtökről:
"Ha már mindenképpen körmendi alkoholistát akartak idehozni, akkor már mér nem a Puteszt hozták, az ért is a kosárlabdához!"
ON

Messi88 2009.11.27. 09:19:07

@váév építők: hát ha szerinted nincs gond a csatárokkal akkor elfogadom, nem láttam minden meccsüket. De ha csak a neveket nézem, benayoun nem csatár, tehát marad Torres, Kuyt, Ngog, (Babel), ez nem vmi veretes. Riera sztem nem véletlenül nem játszik, nem tartom nagy játékosnak.
Torres miért ne tudná átvenni a labdát? nem arra gondoltam kuyt esetében, hogy 3 emberrel a nyakán nem képes átvenni , hanem arra, hogy teljesen üresen sem, ami gáz ezen a szinten. A cselezőképességéről nem is beszélve. Mindig megmosolygom, amikor látom.

balu11 2009.11.27. 09:35:35

@nordsee: nos, igen, nehéz lenne vitatkozni ezzel :)

jól megvagyunk mostanában - 50%-os mérleg, kikaptunk otthon a Körmendtől, és egy körmendi helyett kaptunk egy egerszegi edzőt...

ON

váév építők (törölt) 2009.11.27. 09:44:26

@Messi88: persze, hogy nem veretes, de nem is rosszak annyira, ha megfelelő a kiszolgálásuk.
jó lenne még egy klasszis csatár Torres mellé, de Rafa valamiért nem igazolt, vagy nem volt elég keret rá. én azt atleti két csatára közül az egyiket szerettem volna, szerintem Torres közbenjárt értük nyáron volt csapatánál, csak nem volt elég gempa rá.

váév építők (törölt) 2009.11.27. 09:48:40

@nordsee: @Messi88:
ja és még valami: kezd ideális lenni a helyzet Rfa Madridba költözéséhez: csak egy vereség a Goodison parkban és egy Reál zakó a Camp Nou-ban...
de nem jósolgatok, csak az utóbbit kivánom..:)

giacinto 2009.11.27. 09:51:45

@avenger13: nem jól olvastad a kommentemet.

Egy szóval nem irtam hogy a juve-bayern sima, csak annyit hogy a papírforma az X1 és nem pedig a 2. utóbbihoz kell jóval nagyobb szerencse, nem az első verzióhoz.

_alerob 2009.11.27. 10:00:12

A Juve olyan simán továbbmegy, mint annak a rendje. Ha Del Pieroék jobb napot fognak ki már ez szerdán eldőlt volna.

Messi88 2009.11.27. 10:10:20

@váév építők: ez könnyen megeshet. És egyébként Benitez jobban is érvényesülne ott, hiszen nem neki kéne igazolnia :)

váév építők (törölt) 2009.11.27. 10:35:06

@nordsee: @Messi88:
nem szeretem kevésbé a csapatot, mint amikor sikeres volt, arra büszke vagyok, hogy a csalásokba, bundákba soha nem vett részt, a Liverpool erkölcsi tisztasága megmaradt a z egész történelme során.
ha belekeverdne valamibe azt szégyellném,... azt hogy gyengék az eredmények egyáltalán nem.

Asidotus 2009.11.27. 11:07:10

A Liverpool beleesett a Makelele -betegségbe. mikor anno Claude Makelele otthagyta a Galaktikus Realt, az is ekkorát zuhant, mint most a Pool, ahogy elhagyta őket Xabi Alonso.
Szerintem a MU irgalmatlan komolyan fogja venni a Wolfsburg elleni visszavágót, mert a csoport-elsőségről nem akar lemaradni. (Tavaly ordas nagy pechjük volt az első hellyel, hogy pont az Intert kapták érte, de azért valószínű, hogy idén egy sokkal gyengébb másodikot szeretnének.)
Én úgy tudom, ha 3 csapat végez azonos pontszámmal, akkor minitabella, ahol a csoport negyedik tagja (mármint amelyik nem érintett a 3-mas holtversenyben) elleni meccseket nem veszik figyelembe. Tekintve, hogy a CSZKA a pontjai javát a Besiktas ellen szerezte,ők kiesnek, ha a Wolfsburg legyőzi a MU-t.

capor_ 2009.11.27. 11:32:47

@Nűnű:

Itt van a szabályozás, az egymás elleni eredmény a döntő:

If two or more teams are level on points they are split by
(a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question,
(b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question
(c) higher number of goals scored away from home the group matches played among the teams in question
(d) superior goal difference from all matches played,
(e) higher number of goals scored,
(f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as their association, over the previous five seasons

Szóval ha a wolfsburg nyer akár csoportelső is lehet, de az MU már biztos továbbjutó.

rexford 2009.11.27. 11:37:50

@Great Cornholio: Továbblépünk, de nem felejtünk! :)

horas 2009.11.27. 11:38:00

@Nűnű: Hát nemtudom,sztem az Inter olyan nagyon nagy falat nem volt az MU-nak...Igen a Makelele-s téma hasonló,de sztem Aqiulani betudná tölteni a szerepet attól függtelenül,hogy kicsit más tipusú játékos.
@váév építők: Jó persze,annyira nem gyenge a keret,de mondjuk a Chelsea-éhez képest viszont nagyon is.Tény,hogy N'gog,Insua,Lucas ügyes gyerekek és nagy játékos válhat belőlük,de azért,hogy nekik kell kezdniük folyamtaosan azért az is túlzás,a Chelsea-ben az ő megfelelőjük,Kalou,Mikel,meg tavaly volt Mancienne,ügyesek,de azért problémás lenne,ha folyamatosan velük kellene kiállnia a Chelsea-nek a rangadókra,BL-meccsekre egyaránt.

avenger13 2009.11.27. 11:38:05

@_alerob: ennek semmi értelme. ha a bayern jobb napot fog, akkor megverjük kétszer a bordeaux-ot és most nem lenne semmi vita.

@giacinto: rendben, akkor@mocsing: ebben egyetértünk. tényleg esélyesebb az X1.

mocsing: sajnos én is így látom. ribery mindenképpen segítség, ha csak 20 percet játszik is. Emlékszem, hogyan ment el a juve védelemben, csak emelgetni volt épp kedve. Robbent nehéz értékelni egyelőre. De Gomezről is bepattanhat valami, vagy ha addigra van gaal képes kibékülni Tonival...

Egyébként rohadt nagy gondok vannak a csapat háza táján. Szóval lehet már ezért is meneszteni kéne edző urat. Mert igaz, hogy fegyelmezni akar, de az nem megy neki, rossz módszerekkel próbálkozik, eredmény meg nincs.

horas 2009.11.27. 11:40:57

@horas: ÉS a példa nem is feltétlenül jó mert Alonso inkább,Lampard szitnű alapelem volt a Pool-ban.Arról nem beszélve,hogy mindkét szélső hátvéd posztra min.3 alternatívája van a Chelsea-nek míg a Pool-nál jó ha kettő a baloldalon.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.27. 11:50:51

@avenger13: nem nagyon valószínű amúgy, h ribéry játszana bármennyit is a juve ellen. pláne, h az asszony disznóvírusa miatt egyedül edzhet csak. mindent a nők rontanak el.

robben viszont már a hannover ellen a keretben lesz.

egyébként van gaal kirúgása most olyan lépés lenne, amibe bele lehet kötni. továbbjutni egy ebben a mp-ben kinevezett edzővel se lenne nagyobb sansz, meg kell várni a kiesést, meg a h96 elleni xet, aztán már védhető lesz.
ha a téli szünetig felküzdi magát a csapat az első négy hely vmelyikére és nem lesz 6pontnál nagyobb lemaradás az éllovashoz képest, akkor nem rúgják ki, ebben biztos vagyok.

horas 2009.11.27. 12:05:06

Na mind1 remélem már rajzolódik az angol poszt,nagyon komoly csörték lesznek.:
Villa-Spurs
liverpool-i rangadó
Arsenal-Chelsea

Nyam-nyam!!! :)

horas 2009.11.27. 12:12:49

Hát az Everton rettenetesen tartalékos lesz:Fellaini,Bilyaletdinov sárga miatt
Saha,Vaughan,Neville,Jagielka,Arteta,Anichebe,Pienaar,Osman pedig sérülés miatt fog hiányozni.
Konkrétan a kezdő csapat...Pool-nál Torres természetesen,és Aquilani ismét...hihetetlen...

horas 2009.11.27. 12:15:10

@mocsing: Azért a Bayern-nél nagyon komoly gondok vannak,azrté Van Gaal egy elég komoly edző és látjuk,mire elég,jó az is hozzá tartozik,hogy a húzó emberek sérültek,de a keret összetétele sztem nagyon rossz ott is...

értelmetlen_nevű 2009.11.27. 12:17:42

@avenger13: jaj ne már. És ki jönne van Gaal helyére? Megint Hitzfeld ? (egyébként ő biztos nem jönne).

Nagy hiba lenne a gyenge szereplést van Gaal nyakába varrni. Szarból nem lehet várat építeni. Az addig oké, hogy jelenlegi BuLi helyezés Ribery/Robben hiányával sem indokolható, de 6 pont hátrány simán behozható, pláne idén. Nemzetközi szinten pedig nincs esélyünk komolyabb sikerekre, amíg ennyire dilettáns igazolásokkal próbálunk erősíteni. Röhej, hogy papíron messze a Bayern kerete legértékesebb , de egy szintén tartalékos Leverkusen kezdő tizenegye jobb játékosokból áll. Egészséges Riberyvel pedig valószínűleg most is mi vezetnénk a Bundesligát.

Valószínűleg nem kellett volna elküldeni Heynckes-t, de ne zavarjuk már el rögtön a hollandot, ha már egyszer idehoztuk. Szerintem is voltak hibái, de legalább egy idényre kapja már meg a bizalmat.

Titi120 2009.11.27. 12:23:49

@értelmetlen_nevű:
Meg is fogja szerintem kapni, a német közvélemény az eredménytelenségek ellenére bízik benne (egyértelműen az elbaltázott igazolásokban látják a problémák fő gyökerét), csak nekünk, magyaroknak becsípődött feltételes reflex ilyen gyorsan edzőkirúgást követelni.

horas 2009.11.27. 12:28:56

@értelmetlen_nevű: Igen,itt nem edző kérdés van,ugyanúgy Magath-ot is lehet mondani,ellett küldve,aztán két éven belül egy vadállat csapatot hozott össze Wolfsburg-nál ahol szabad kezet kapott.És Hitzfeld képességeit sem lehet elvitatni.
Itt magasabb körökben lesz a fő probléma,Hoeness meg Rumanigge túl okosak,vagy legalább is annak hiszik magukat.

horas 2009.11.27. 12:30:26

@horas: Van Gaal-t hagyni kell,dolgozni mert egy holland kiscsapattal tönkre verte az Eredivise-t szépen lassan aprólékos,következetes munkával.

értelmetlen_nevű 2009.11.27. 12:40:50

@horas: Az a baj, hogy a Bayernnél nem igazán szeretik a lassú, aprólékos, következetes munkát (lásd még: Real Madrid). Ez érthető is valamennyire, ha figyelembe vesszük a csapat múltban elért eredményeit. Most viszont ott tartunk már, hogy senki nem lenne képes csodát tenni az adott körülmények között. Van Gaal érkezésekor egyértelművé tette, hogy hosszú távra tervez, BL esélyes csapat pedig leghamarabb jövőre állhat össze. Tény, hogy nem jöttek be az ő igazolásai sem, reméljük levonta a megfelelő konzekvenciákat.

A Bundesliga kritikája sajnos, hogy 6 pont hátrányból is abszolút a saját kezünkben van sorsunk, egy jobb formában levő csapat simán behozná ezt a lemaradást. Azért kíváncsi leszek a Werderre, Diego távozása láthatóan jót tett nekik.

avenger13 2009.11.27. 12:46:05

@mocsing: igen sem igen hiszem. és jobb is ha nem játszik. inkább legyen egy egészséges ribery a szezon második felére.

@értelmetlen_nevű: 1. szerintem sem fogják eltávolítani. a dilettáns igazolások egy része meg az ő sara. pranjic, braafheid az ő ötlete volt, ezek közül pranjic nem mutatott semmit. zé sem kellett neki.

Nézd meg a keretünket. Még rr nélkül is szégyen így kikapni kétszer a bordeaux-tól. a csapat nagy része összeszokott, nem most kezdték a játékot, mégse megy kb. senkinek. Majdnem mindenkinek van valami baja, amit pénzbüntetésekkel és játék megvonással orvosolnak. Toni akkor se játszhat majd, ha minden más csatárunk sérült lesz???

Értem, hogy időt kell adni neki, de ez a fél év a bayern egyik legnagyobb vesszőfutása volt. Ha jövőre nem indulunk a blben, szinte biztos, hogy jó páran lelépnek innen. Pl. ribery, toni (ha van gaal miatt nem megy már télen).

@horas: tönkreverte az eredivise-t lehet. de azért ez egy másik szint. és itt riberyvel, meg tonival kell együtt dolgoznia. ami nem fog menni, ha nem találja meg velük a hangot. van gaal tényleg jó edző. de ha nem tudja összerakni fejben a csapatot akkor semmit sem fog münchenben elérni.

avenger13 2009.11.27. 12:51:16

@értelmetlen_nevű: én szeretem a lassú, következetes munkát, amennyiben az jó irányban halad. De idén kis túlzással még nem láttam értelmes játékot a csapattól. és ez szégyen. a frankfurtot másodikra sikerült kicsinálni. de a következetes munka az, hogy miénk a világ egyik legjobb bal hátvédet, és veszünk még egy két zsákbamacska játékost mögé jobb hátvédet meg nem? utána meg lahm jobb oldalon nyomja? kapust se igazolunk. Olvastad lahm nyilatkozatát? ha nekem nem hiszel, talán neki igen. Jól meg is büntették, mert oda szúrt, ahol igazán fáj. ő miért pont ugyanerre panaszkodik? és van gaal-al kapcsolatban is. Mert hoenessék azt magyarázták, hogy egyeztetnek vele játékos kérdésekben. szóval a szar igazolások mögött ha nem is teljesen ő, de legalább a jóváhagyása áll.

horas 2009.11.27. 12:56:40

@értelmetlen_nevű:
Igen Diego nélkül,egyértelműen jobb a Werder...
A Bayern-nél jelenleg máshogy nem lehet,csak hosszútávon kijönni ebből.Sztem Bl-esélyes csapat min még egy szezon,mert a játékos keretet kikell cserélni,és ez zökkenő mentes is sikerül(nem fog)akkor is idő mire összeállnak,szal a jelző ugyanaz mint most sok korábbi nagy európai top klubnál akik hullámvölgyben vannak:türelem.

Viszont ellenpéldák is vannak,pl a Lyon ahol a félcsapatot elzvarták és újarculatú az elözőnél ütöképesebb csapatot hozta össze secperc.
De a tavalyi Barca-t is mondhatnám ahol igen komoly játékos mozgás volt ugyancsak kulcsmebereket pótoltak pillanatok alatt.
De valamilyen szinten a Man.City is helytálló mert ott is teljesen úgy csapat van és a nagyjából elvárható szinten muzsikálnak.(Most van egy kisebb hullámvölgy de a kitüzött céltól centikre vannak.)

horas 2009.11.27. 13:03:46

@avenger13: Más szint,de ez AZ kb olyan volt ott mintha most elszerződne Dortmund-ba és pár év múlva utcahosszal nyerné a Bundesliga-t.
Ha hagyják dolgozni sztem meglesz az eredménye itt is.Nem kell együtt dolgoznia velük,Ribéry ha jól értékesítik okos igazolásokkal a félcsapatot minőségileg kilehet az árából cserélni.Fog ott ő egy jó kis csapatot csinálni.

Nagyon magasan van a léc,nincs idő ilyesmire elhiszem,sehol sincs...de elkell dönteni mit akarnak.

Tika_ 2009.11.27. 13:03:59

@Nűnű: most nincs időm visszakeresni, de biztos megtalálod: egy MU-fan már beidézte ide a kommentek közé SAF nyilatkozatát, hogy az utolsó körben is a most vereséget szenvedett fiatal csapat kezd - persze meggondolhatja magát

rexford 2009.11.27. 13:04:50

Azért az kurva égő és egyben nagyon vicces, hogy a Bayern hetedik a Bundásban! (csak a relevancia kedvéért :))

értelmetlen_nevű 2009.11.27. 13:33:24

@avenger13:
az első hozzászólásodra:
Pranjic és Braafheid tényleg nem vált be, de ezért abban remélem egyetértünk, hogy nem lehet erre fogni a gyenge szereplést. Ha megnézem a keretünket, és figyelembe levonom a sérülteket/eltiltottakat, akkor egyáltalán nem szégyen kétszer így kikapni a Bourdeux-tól. Egyszerűen egy egyenrangú csapat, sokkal jobb formában.
A csapat nagy része tényleg összeszokott, de nemzetközi szinten elég gyenge játékosokból áll. Nem van Gaal hibája, hogy Schweinsteiger, Klose már több éve mélyen a tudása alatt teljesít. Toni sorsát már Gomez leigazolása megpecsételte, ami szintén nem van Gaal ötlete volt.

Én azt nem értem, hogy mégis mit vártál tőle. Azt sugallod, mintha valami világverő Bayern aljasult volna el a kezei között. Sajnos az utóbbi ~5 évben nevetségesek vagyunk, sem Magath, sem Hitzfeld, sem Klismann nem tett csodát. Van Gaal egy teljesen más közegből érkezett, Bundesliga újonc, eddig senkinek sem volt könnyű beilleszkedni, aki hozzánk került. Én nem állítom, hogy történelmet ír nálunk, de meggyőződésem, hogy senki nem lenne képes ezzel a csapattal komolyabb eredményt elérni, vagy igazán minőségi focit játszani. Az elmúlt pár hónap nagyon kevés ahhoz, hogy megítéljük az edzőt. Lehet, hogy végül neked lesz igazad, de egyenlőre nem lenne racionális döntés az edzőcsere.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy kit látnál szívesen a Bayern padot.

A második hozzászólásodra:

A közpét nem igazán értem. Az igazolások tényleg borzasztóak, de ezért Hoenesséket kellene picsán rúgni.

Lahm nyilatkozatát már kitárgyaltuk itt régebben, de ha figyelmesen elolvasod, akkor láthatod, hogy nem az edző személyét kritizálta, hanem egyértelműen a klubvezetést. És te sem gondhatod komolyan, hogy LvG akarta volna Gomezt leigazolni.

Egyszerűen a Bayern problémái jóval régebbre nyúlnak vissza, pár éve minden koncepciót nélkülöz a csapat. Remélem, hogy van Gaal tud ezen változtatni (már bizonyított pár helyen), egy edzőcserével nem olódnának meg a problémáink.

értelmetlen_nevű 2009.11.27. 13:38:13

@rexford: Szerintem meg inkább az az égő, hogy még így is mi vagyunk az egyik fő esélyes.

Már pletykálnak Özil angliába szerződéséről, sajnos nem túl nagy a Bundesliga vonzereje az utóbbi időben.

Azért az igazán égő az lesz, hogy egy német középcsapat ejti ki hazai pályán a Juventust. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.27. 13:47:21

@értelmetlen_nevű: Ha a Juventus az európai formáját mutatja, akkor tényleg esélye van a münchenieknek, én nagyon fogok drukkolni a bajoroknak.

avenger13 2009.11.27. 14:02:18

@értelmetlen_nevű: gomez csak egy példa a sok változás közül ami nyáron történt. ezzel nem lehet takarózni. nem tagadom, hoenessék is rém hülyék, de hoeness megy az év végén. Tonit meg van gaal nem játszatja. a cserék közé sem nevezi. és mindezt úgy, hogy gomez nem csinál semmit.

a bayern problémái kb. 2001 nyárra nyúlnak vissza, azóta nincs értelmes csapatunk. lahm nem az edző személyét hiányolta, hanem a koncepció nélküliséget. amiben van gaal is vastagon benne van. az igazolások terén is. érzésem szerint robbent is ő kérte, vagy ha nem is, nagyon örült neki, és itt jön amit lahm kifogásolt. hogy jön robben és felrúgunk miatta mindent, amit eddig nyomtunk. hitzfeld ezzel vagy inkább gyengébb csatársorral, lealázta a bundesligát. a és az uefa kupában is elég messzire mentünk. azért van különbség jócskán. klinsi ezt szépen lerombolta. van gaal meg a fene se tudja mit akar csinálni. jövőre szerzünk még egy jó jobb hátvédet, akkor 5 1-3-1-be játszunk csak mert van jó jobb hátvédünk is végre? van gaal nem klinsi, így vastagon beleszólhat abba, hogy kijön, ki megy.

van gaal-tól nem csodát vártam, csak annyit, hogy első évben ne égessük magunk minden sorozatban. na ezt az elvárást sem teljesítette. a keretünk a bundesligában a legjobb. ribery mentesen is. ezek után igaz, hogy a buli kritikája, hogy 6 pont az előnye az alőttünk lévőknek, de az meg a mi kritikánk, hogy ebben a helyzetben 7. vagyunk. 13/21 mutatóval. Ez égés. az elmúlt nem tudom hány év legrosszabb kezdését produkáltuk. ez neked koncepció? ha ez a koncepció akkor láthatóan rossz. idő kellhet ahhoz, hogy egy csapat átálljon egy jó rendszerre. de a rendszert alapvetően a játékosállomány határozza meg, azaz azt, hogy mit és hogyan játszunk, . Volt egy keretünk július 1-én. van gaal kitalált valami játék stílust. ezt felrúgtuk egyszer talán még lehet rendben. de láthatóan senkinek nem fekszik, amit van gaal kitalált. akkor most vagy lecseréljük az egész keretet, vagy elküldjük, vagy végre a makacs holland nem akarja azt, hogy kitalál valamit és akkor az úgy lesz. lahm szenved baloldalon. tavaly még jó formában játszott. ennek pl. mi értelme. Nekem az a fő bajom, hogy van gaal mindent egyes ötleteinek rendel alá, pl. braafheid, pranjic hozatása. van bal hátvédünk, nem is igazán sérülékeny, egy cserének mögé még ok. de mivel őket ide kell rángatni, ezért lahm!!!!!! húzzon át jobbra, és jobb hátvédet meg nem veszünk. Ez láthatóan nem jött be, de akkor badstubert is előbb rakjuk ki balra, mint lahmot. kicsit dilettáns megoldásnak tűnik. Ha láthatóan nem megy semmi, akkor miért nem képes változtatni? ezért gondolom, hogy menjen. A helyén legszívesebben hiddink-et látnám, aki, most, hogy az oroszok nem lesznek kinn a vb-n, eléggé ráér. hosszútávra ha meg ő nem hajlandó lehet keresni mást. de van gaal kedvéért ne küldjünk el már mindenkit a csapattól, mert ő gyémántot vagy 4-3-3at akar játszatni. és erre a keret nem a legjobb. müller miért játszik mindig középen?

ribery eladásából meg lehet minőségi embereket venni, de valszeg nem ez lesz, hanem jön majd valaki a német élvonalból 40 milláért. csak mert már rúgott gólt. vagy mi nem veszünk sztárt felkiáltással, nem veszünk senkit, mert mi megoldjuk. az edző elküldése azért lehet megoldás, mert mindenki tiszta lappal indul, nincsenek ezek a hisztik, amik a csapaton belül mindennaposak, és már ez óriási segítség lenne. ugyanis ez egy csapatjáték.

váév építők (törölt) 2009.11.27. 14:20:40

@horas: A chelsea kerete egyértelműen erősebb, de azért nekik eddig nagyon össze is jöttek a dolgok, ekkora különbség nincs, ha egyformán sújtják a sérülések a két csapatot, reálisan kb 6 pont előnyük akkor is meglenne mindenképp.

váév építők (törölt) 2009.11.27. 14:25:39

@Titi120: szerintem a bayern most kezd szembesülni a ténnyel, hogy kezd a piac kiegyenlítődni, már nem csak a bayern indulhat a bl-ben, más csapatok is lehetnek vonzóak egy játékos számára. már nem tülekednek a focisták
ráadásul szerintem areál mellett a bayernnél a legnagyobbak az elvárások és biztos, hogy az ottani játékosok nagyobb stress alatt vannak, mint máshol, és így nehezebb teljesíteni.

Titi120 2009.11.27. 14:26:09

@avenger13:
Ó, azért úgy látom az idő sok emléket megszépített ...

Én még emlékszem, hogy Hitzfeld utolsó évének második felében is erőteljesen szenvedtünk, játékunk ugyanúgy ötlettelen és Ribery - orientált volt, ugyanúgy kapta a Tábornok is a kritikákat a két védekező középpályás szerepeltetése miatt.
Érdemes visszaolvasni a Zenit elleni égést követő reakciókat.
Kb annyi volt a különbség, hogy akkor volt egy topformában lévő, egészséges Ribery - Toni párosunk, illetve akkor vastagabbak voltunk egy Kahn, Zé Roberto, Lucio hármassal is.

Összefoglalva, a jelenleginél jóval jobb feltételek mellett, megközelítőleg ugyanolyan sematikus, ötlet nélküli játékunk volt 2 éve Hitzfeld idején, mint most. Eredményeket illetően meg korai párhuzamot vonni, a Bundesliga még így is meglehet és az EL - elődöntőig is eljuthatunk még ...

avenger13 2009.11.27. 14:38:56

@Titi120: én is emlékszem a második fél éves szenvedésre. egy különbség volt. sokkal több mecset nyertünk meg. toninak riberynek ment. a csapat motivált volt. és ez azért hitzfeld érdeme. most semmi motiváció. akkor legalább előre rúgtunk minden labdát, most hátul rugdaljuk körbe. kahn hiányzik, ez hoenessék hibája. Zé van gaalnak nem kellett. lúciót meg valami egészen szégyenteljes összegért engedtük el. A keret azért nem ennyire szar, csak elképesztően alul motiváltak. lehet nagy a nyomás, de azért ennyire nem, és pláne nem kéne, hogy ez annyira érződjön, ez is az edzői stáb felelőssége.

nekem a fő problémám az, hogy egy sokkal többre képes kerettel tartunk itt. és azért mert koncepció mentes az egész csapat építés. ennek része a vezetőség, és az edző is. de ugye azt kell elküldeni, amelyiket el lehet. Nem azt mondom, hogy most azonnal menjen, télig kapjon időt. de ha nem javul a játék, akkor váltani kéne. Mert mi a garancia arra, hogy ami fél év alatt nem sikerült az hirtelen a második fél évben egy csapásra megváltozik?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.27. 15:00:20

@horas: Az az AZ már akkor is a bajnoki élmetőnyben volt és UEFA résztvevő, mikor még Co Adriense volt az edzőjük, tehát ő kezdte építeni a későbbi bajnokot. Van Gaal idejében meg volt hullámvasút, mert az első évében másodikak voltak éppen lemaradva a bajnoki címről, de aztán visszazuhantak a középmezőnybe és ezután nyertek bajnokságot a mester harmadik szezonjában.

Amúgy szerintem Van Gaal akkor tudna ütőképes Bayernt összerakni, ha elhoznak neki egy rakat fiatal tehetséget és a sztárokat kirugdossák. Az Ajaxnál is egy új fiatal többé-kevésbé manapság kiöregedő generációval érte el a sikereit. Számomra a Barcánál sem volt meggyőző, bár ott a bajnokságban -ellentétben a nemzetközi poronddal - jól muzsikált. Már Katalóniában látszott, amit a holland kapitányság még jobban beigazolt. A már befutott és az övéhez hasdnló egóval rendelkező játékosokat egyszerűen nem tudja kezelni.

avenger13 2009.11.27. 15:15:55

@popp: pontosan ez az én egyik problémám is, amit a második bekezdésben írtál, csak te jobban megfogalmaztad. én meg azt nem szeretném, ha mindenkit kirúgnánk, és nulláról építkeznénk. a jelek meg egyébként sem erre mutatnak.

f.fredericks 2009.11.27. 15:36:04

nem nagyon szoktam kommentelni, meg azt is vágom, hogy nem nagyon bírjátok a kritikát, de ez a poszt nagyon gyenge.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.27. 15:40:14

@f.fredericks: az öncélú fikát senki nem bírja, de a korrekt kritikán szerintem minden esetben elgondolkodtunk.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.27. 15:45:46

@f.fredericks: Köszönjük mindenki nevében az építő hozzászólást! A Nemzeti Sportot ajánlanám neked, nagy tisztelettel.

f.fredericks 2009.11.27. 15:51:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Már évek óta nem olvasok NS-t, viszont minden posztot elolvasok NST-n de ez most kikívánkozott belőlem. Ez a stílus valahogy nem jön be (lehet hogy ez szubjektív, de számomra nem volt szellemes) miért nem lehetett egy normális forduló összefoglalót összehozni?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.27. 15:54:47

@f.fredericks: Ezt értem, de miért kell mindenki előtt? Írj neki egy kritikai célzatú magánlevelet, amiben ezt elmondod. Részemről örülök minden posztnak, ami itt van, ezzel sincs gond, sőt, nekem személyesen tetszett is ez az új módi.

f.fredericks 2009.11.27. 15:59:59

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
okés, legközelebb így lesz;) Amúgy meg ebből is látszik, hogy ízlések és pofonok.

capor_ 2009.11.27. 16:44:22

Szerintem vicces volt a post :)

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.11.27. 17:28:15

@f.fredericks: Én tudtam ám, hogy nem fog bejönni mindenkinek, bár sokkal kedvezőbb volt a fogadtatás, mint amire számítottam - megszoktam, h bl-posztoknál 50-50 a "kurvaanyádok" és a "dejóarcvagy" jellegű hozzászólások aránya, és a felállás is változik, attól függően, hogy épp kinek szólok be;)

Amúgy ha összeveted az utolsó mérkőzés(ek) befejezésének az időpontját, a poszt kilövésének időpontjával, és azzal, hogy csütörtök munkanap, valamint azzal, hogy nem volt ez egy hű de izgalmas játéknap, akkor még mindig vállalható ez a megoldás szerintem :)

(magyarázom a bizonyítványt)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.27. 17:53:10

@donnelly: Jó lett a poszt, fantáziadús, semmi gond vele, nekem nagyon tetszik.

bag 2009.11.27. 19:48:49

Az Eurosport honlapján ez olvasható a holnapi liverpooli derbyről:
"Aquilani visszatér" lol a röhögést nehezen lehet abbahagyni.

a nullmeccses, 20 millás, olasz hulladék visszatér, hova?
ahol összesen nem játszott egy félidőnyit??? röhej

bag 2009.11.27. 20:17:56

@peter135: nem, tudod létezik az az összeg -20 M-amiért mi egyszerű szurkerek már elvárunk valamit, nem csak az örökös " a jövő héten talán elkezdheti a futóedzéseket" színvonalú szánalmat

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.11.27. 20:23:24

@donnelly: Ne idegeskedj, ide az emberek nem posztot olvasni jönnak, hanem a másikkal vitatkozni, meggyőzni őket a saját igazukról. A poszt meg csak van. :D

bag 2009.11.27. 20:25:27

@Great Cornholio: sajnos vita nincs, csapatom hulladék,

hogy mi a megoldás nemtudom, de érdekel a véleményetek!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.27. 20:36:11

@bag: Sérülékeny a lelkem, hiba volt megvenni, magam jót röhögtem azon a 20 milleren. Te viszont nemigen láthattad őt játszani. Igazságtalan, hogy őt veszed elő a szar szereplésetek fő letéteményeseként. Főleg, hogy amikor megvettétek lehetett tudni, hogy október-november előtt nemigen játszhat.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.11.27. 20:57:29

a poszt vicces volt, de a lényeget nem kaptuk meg. az összefoglalást. viszont ez nem egy cikk, hanem egy blog, kinek-kinek a mondanivalója, kérdése idefér. soxor (aka Mézga Aladár) jó lenne egy sima cím is az adott forduló megcsevegéséhez, mondom én. ezzel együtt díjaznám én is a kimunkáltabb szösszeneteket. szeretném :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.11.27. 21:09:49

@popp: szerintem (nagyon) jó játékos. egészségesen egy tizessel többe fájt volna. ha játszik is előtte rendszeresen, még egy tizes, mondom én :). Totti mellett nyilván kevesebb helye volt, emiatt is adhatták el. vagy tudtak valamit, de az már a pool baja.
az egyszeri szurkesz nagyon türelmetlen. egy év múlva meg dicshimnuszokat zengenémnek róla. lásd Benayoun, pl. ehh...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.27. 21:32:06

@anonim222 [semleges néző]: Tottitól, főleg miután Spalletti föltolta Capitanot csatárnak simán elfért volna Pizarroval kellett birkóznia a csapatba kerülésért. Az a baj vele, hogy a felnőtt csapatnál töltött 5 szezonja alatt tíz meccset nem tudott lejátszani sérülés nélkül. Ezért is adták el iziben húsz millerért.

Az is igaz, hogy hosszú sérülésből is jól játszva tért vissza. Az meg valószínű, hogy csúcsformában az egyik legjobbja volna a 'Poolnak

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.11.27. 22:04:00

@anonim222 [semleges néző]: Én meg szeretném, ha 36 órás napok lennének...:S

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.11.27. 22:17:24

@popp: 2. opció. ezzel együtt meggyógyulhat. gyógyulásához jelentősen hozzájárulhat, ha komolyabb feladatot kap a pool középpályáján, amire képes. Totti azért hátrébb játszik, mint mondjuk Benzema... :) két csatár van előtte szerintem, amennyire én látom őket.
@donnelly: én nem annyira, ha munkanap. bár, ha csak 8-at kell dolgozni, üsse kő. :))

Tika_ 2009.11.27. 23:32:23

@rexford: Pool is hetedik... És ők már biztos kiestek a BL-ből..

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.27. 23:49:09

@anonim222 [semleges néző]: Azért trequartistát nagyon régen játszott Totti, még a Capello időkben. Spall regnálása óta gólszaró csatár, sokkal több gólt is lő azóta. Mikor még volt Bati, a jó Montella, Delvecchio vagy Cassano, akkor több aszisztot adott, de kevesebb - így sem kevés - gólt lőtt, de semmiképpen sem ő volt az elsőszámú gólfelelős.

Most, hogy Ranieri lett az edző, meg tavaly már Spallettinél is került mellé még egy csatár, de Vucsinics is meg Menez is inkább a szélről szeret befelé játszani. Ha védékezünk mindig Totti marad legelől. Az is igaz, hogyha támadunk nem feltétlenül a tizenhatoson belül posztol, gyakran visszalépked labdáért, majd tüzel távolról vagy kioszt egy-két forintos zsugát.

Amúgy Spal valami hasonlót játszatott Aquilanival-val, mint amit Pirlo tol a Milanban X, Alonso a 'Poolban, ilyen mélységi irányítót. Bár Aquilani kétségtelenül más színekkel játszotta be a posztot gyakran kalandozott előrébb, akkor a futógépek Perrotta vagy Taddei zárt vissza a helyére.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.11.28. 09:05:05

@popp: 1etértve. azért azt Te is látod, hogy nem az a klasszikus félpályán átrobogó befejezőember, aki az ötösön belülről is halálos, szögletnél. szerintem kimélő üzemmódban játszik, ami érthető, minek csúszkáljon a középpályás sor előtt védekezésben (annál többet ér, a labdát is nagyon jól tartja meg, amíg mellé érnek). amúgy meg a csatárok mögött játszik támadásban, de ez a felépítés nekem teljesen tudatosnak látszik. szvsz ilyen a klasszikus 10, még a régi idő focijából (+ védekezésből felmentve :)). 451-be nem igen lehetne 1-es.
Aquilaninak meg nagy jövőt jósolok a poolban. ez persze semmit se jelent (vagy bejön, vagy nem). de én szurkolok neki.

_alerob 2009.11.28. 11:10:53

persze, aki olasz, az már egyből hulladék. De akkor, a fél Pool keret is egy hulladék. Sőt, inkább ez valószínű.

calciomax 2009.11.28. 13:06:06

Az nézem ha a 4 olasz tovább is megy mind valszeg a 2.helyen tehát a Chelsea és MU szinte tuti hogy megint olasszal játszik szép kis meccsek lesznek itt februárban.....
süti beállítások módosítása