Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Féreghullás a középsőben is - EL, 4. forduló

2009.11.05. 19:14 _benito

Hasonló szakaszába lép az Európa Liga, mint a Bajnokok Ligája, és ahogy a nagycsoportban, úgy a középsősöknél is van néhány fent hordott orr, ami erősen lefele konyul a csoportkör kétharmadánál. Ne is menjünk messzebb, az egyetlen továbbjutásra álló olasz csapat (Lazio) éppen a Villarreal otthonában próbálja megtartani pozícióját, a BL-ből átcsusszant Celtic-kel boldog-boldogtalan feltörli a gyepet, a Hertha meg pont ott áll, ahol a Bundesligában: tökutolsó. A többi német rendben van, a Werder és a Hamburg is vezeti a csoportját, meglepően jók az osztrákok is, a két portugál is szinte továbbjutónak tekinthető. A magyarok közül Németh Krisztián AEK-je az utolsó szalmaszálat is már csak körömággyal fogja, Juják Balage viszont a csoport élén áll a PSV-vel, Geráék pedig Rómában próbálják megtartani továbbjutást érő 2. helyüket. Hasonló a helyzet Juhászékkal, bár a legjobb az lenne, ha Rolandunkat ez már nem érintené, mert a télen elhúzna a vérbe Brüsszelből.

A különösen érdekes párosítások:

A csoport: NK Zagreb-Ajax, a nullpontos horvátok (levonták, ami volt) még nem adták fel, és a közismerten izraelita-párti hollandokat bizonyára nagy szeretettel fogadják.

B csoport: Genoa-Lille, a legígéretesebb olasz csapat bajba kerül, ha nem veri meg az éllovast. Márpedig a Lille jó kis csapat, ez nagyon jó meccsnek ígérkezik.

C csoport: Hamburg-Celtic, csak a presztízs miatt, a skótok már valószínűleg elszálltak, a Hamburg viszont szeretne német bajnokságot is nyerni az EL mellé.

E csoport: Roma-Fulham, Gera döfheti végleg szíven az ezer sebből végző Romát,

G csoport: Villarreal-Lazio, az olaszoknak már egy döntetlen is pont megfelelne, de a Lazio azon kevés olasz csapat közé tartozik, amely nem az a kifejezett védekező specialista.

Az összes meccs itt, a csoportállások itt, stream linkek itt.

134 komment

Címkék: üveggömb európa liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr241503220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.05. 20:51:20

háhá, és a 91. percben nyer a Hertha 0-2-ről fordítva

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 20:51:27

Másrészt durván hullanak a Fulham játékosok, mi folyik Rómában?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 20:52:00

Na csak megfordíttuk! Grazie Roma!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 20:54:26

Nem is tudom melyik eddig a legnagyobb bravúr, a Hertha győzelme, vagy a Ventspils pontszerzése Lisszabonban?

Strigo 2009.11.05. 20:56:44

Ez a Story TV stúdióbeszélgetés lesokkolt. Vajon a kommentátor is olyan szánalmas lesz, mint az Avas Henrik-Kovács Zoli- valami nő szakértői hármas?

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.11.05. 20:58:36

mostanaban mindig az euroloiga karporol a barca ballepeseiert: gyozott az ajax es a galataseray is!!

ulver 2009.11.05. 21:00:08

mostanában nem nagyon lehet úgy Roma meccset nézni, hogy nyugodtan hátradőlve lazulok.
De legalább megvan... A Genoa is behúzta nagy nehezen, forza Italia
Most meg szurkoljunk a Lazionak (kivételesen)

Matteo_B 2009.11.05. 21:04:02

Azok az idők már elmúltak,mikor a Roma a Bl-ben játszotta Európa egyik legszebb játékát.(Sajnos...)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 21:07:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Megtudtam, de csak második félidőre értem haza. Nevlandot De Rossi nagyon durva fölvágásáért állították ki, a Koncheski meg Taddeit rúgta szét.

A második félidő elejétől beszorítottuk a Fulhamet. az első gólunknál egy szögletet Riisének rúgtujnk hátra akinek izometrikus lövése meg pattant egy védőn, akiről meg kapuba szállt. Aztán egy remek Taddei (!) beadást követően Okaka fejesébe csak belérni tudott Swartzer. Gera végig a pályán volt.

Ezzel a győzelemmel már továbbjutó helyen állunk!

@_benchpotato: Cassetti jobbhátvédet játszott, Cicinho meg jobboldali középpályást. A középhátvédeinik Mexes és Andreolli voltak.

Na most hátradőlve nézhetem a Villarreal Laztiot. Örömteli, hogy 2-0 és 2-2 után a kilencvenedik percben lőtt Sculligóllal mégis nyert a Genoa.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:07:39

@ulver: Megtisztelő! :)

Nagyon nehéz meccs lesz, talán kicsit túlzó, de a fogadóirodák hétszeres körüli oddsot adnak a Lazio győzelemért, Kolarov, Brocchi és Zarate elvileg a padon kezd, ebből is látszik, hogy hiába az eddigi jó szereplés az EL-ben, Ballardininek fontosabb a bajnokságba a kieső helyek közeléből való elmozdulás. Az mondjuk kellemetlen, hogy a két héttel ezelőtti meccsel ellentétben, amikor egyáltalán nem játszott jól a Lazio, egy gödörben lévő Villarreal érkezett, most pedig rendesen feltámadtak, elég csak a Tenerife elleni 5-0-ás győzelemre gondolni. Persze azért a Tenerife nem egy Lazio, de nehéz lesz, nagyon nehéz. Én egy döntetlennel is rendkívül elégedett lennék, azzal remekül lehetne stabilizálni a 2. helyet a csoportban. Ha ma nyer a Salzburg, erre azért nagy esély van, akkor ki is lehet kapni Ausztriában, mert otthon a Levszkit csak megverik. Feltéve ha ma legalább 1 pontot sikerülne összeszedni. Mondom, akkor komoly esély lenne a továbbjutásra. Szóval hajrá Lazio!

Bumpi 2009.11.05. 21:09:28

AEK első percben vezetést szerzett :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:09:48

@popp: Köszönöm.

Mire leírtam az előző hosszú kommentem, már vezet is a Villarreal, remek kezdés...
Piros Baronionak, ezt...ezt nem akarom elhinni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 21:10:01

Pires milyen gólt lőtt, Lol. Előtte Rocchi hagyott ki ziccert, most viszont Baroniot állítják ki, teljesen jogtalanul. Llorente alaposan megetette a német sporit.

zsakfos 2009.11.05. 21:10:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Ennél azért asszem szebb kezdést álmodtál.

Bumpi 2009.11.05. 21:12:06

hagyjátok a rómát csupa digók mind

ulver 2009.11.05. 21:13:11

@popp: akkor ez kb. el is dőlt. Hacsak nem kompenzál a spori... Most volt egy visszajátszás, hatalmas kamu volt a piros.

IronRock 2009.11.05. 21:14:17

Miféle kretén hülye bírót küldtek Villareal-Lazio meccsre??? Ennyi erővel bárki vezethetne meccset ha már ez az idióta...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:15:10

@zsakfos : @popp: Nem tudom mit mondhatnék...Ilyen kezdést nem tudom láttam-e valaha, gól majd piros. Ha ma este mégis sikerül helytállni, akkor minden tiszteletem a csapaté. Nem hiába féltem én. Félidőben legkésőbb jönni fog Kolarov és Zarate, feltéve ha lesz még értelme.

IronRock 2009.11.05. 21:15:31

Ez a f@sz inkább vezetne ipari áramot mint focimeccset...

ulver 2009.11.05. 21:18:06

@IronRock: ismét bebizonyosodott, hogy hiába van plusz két bíró,semmivel sincs kevesebb hiba

Bumpi 2009.11.05. 21:22:53

ez az AEK nem tul acélos

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 21:24:58

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Lehet, hogy Villarrela lesz a Lazio Manchestere? Mondjuk ezt meccset a foglmatlan Kircher spori döntötte el.

ulver 2009.11.05. 21:29:19

Innen már csak a Villarealon múlik, szerintem hajlamosak rá, hogy sokat rúgjanak, ha alkalom adódik.

Bumpi 2009.11.05. 21:30:46

na máris hátrányban az AEK. Nagyon cikisen fociznak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:31:29

@popp: Innentől fogva tulajdonképpen mindegy, hogy 3 gólnál maradnak, vagy 7-nél. 11 emberrel még bízni lehetne a csodában, de így semmi, nem hiszem hogy Zarate vagy Kolarov pályára lépne, semmi értelme nem lesz. Nem is beszélek a játékvezetőről, de az biztos hogy ezentúl annak a csapatnak, amelyben Llorente játszik, nem hogy nem drukkolok egy meccs erejéig, de el is kapcsolok a tévében. Milyen ember játszik el egy ilyet, a 4. percben, vezetésnél? Nem is írok többet, mert elkap az ideg. Most az lenne a legjobb, ha a Salzburg győzne, maradna 0 pontos a Levszki, mert ha nyernének a bolgárok, és ki tudja mit játszanak a következő fordulóban, akkor nem lesz egyszerű meccs velük Rómában.
Szóval most ez úgy ennyi, tisztes helytállást szeretnék látni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:38:51

@nalazo: Úgy bizony!

Csak még több lapot ne szedjenek már be, nem hiányoznak az eltiltások is.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.11.05. 21:40:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: megértem a csalódottságod, de ez nem igazán a játékos hibája, nyilván ellenszenves, de elég sokuknak benne van a munkaköri leírásában.
foggia belőhette volna a tizenegyest, akkor lehet hogy mégis jött volna zarate. nem tudom miért kell 2 lépésről elrúgni és nem rendesen nekifutni, az ilyen állandóan elcseszik

pocak 2009.11.05. 21:44:12

Németh egyenlített jól.

pocak 2009.11.05. 21:45:39

@pocak: haha, már át is írták Manducára

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.05. 21:46:50

@redcard: Persze, tudom én, de akkor is, rendkívül undorító volt. Foggia pedig...Én nem értem, miért nem lehet normálisan berúgni egy tizenegyest, miért kell így. Itt lett volna egy harmatos esély arra, hogy valami legyen, 10 a 10 ellen, 3-1, a meccs 2/3-a vissza lett volna. Legalább ne kelljen reménykedni, úgy még rosszabb újra visszaesni a földre.

ulver 2009.11.05. 21:48:58

@pocak: az uefa.com szerint nem Németh volt

pocak 2009.11.05. 21:50:50

@ulver: egy percig Németh volt szerintük, aztán javították.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.11.05. 21:51:11

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: én semleges vagyok elvileg, de most drukkoltam, hogy berúgja, megint lett volna meccs. szerintem visszajöttek volna a meccsbe vele de most már mindegy.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 22:06:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Vigyázz a spanyol válogatottban egy másik Llorente szokott játszani, a bilbaói.

Micimedwe 2009.11.05. 22:09:17

Sáfár Szabolcs ismét megsérült, lecserélték.Egyre erősebben kopogtat nála a karrierende.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.11.05. 22:18:45

erre bejön zarate és kolarov is, mégis

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 22:26:41

Saviola góljába vezet a Benfica az Everton ellen, rájár a rúd a liverpooli csapatokra.

kevert 2009.11.05. 22:38:20

Németh faja gólpaszt adott az első gólnál

Bumpi 2009.11.05. 22:50:41

dzsudzsák fog még elitebb csapatban is játszani

Rangers10 2009.11.05. 23:02:52

A 24 meccsen 15 piros lap azért egy kicsit sok...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.05. 23:22:41

Most nézem, hogy Riise lövése a Fulhamnél játszó öcséről pattant be :-D.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 00:02:46

Hát ennyit erről a meccsről, mégis bejött az eredeti jóslatom, hogy beküldi Ballardini Kolarovot és Zaratet, bár szerintem szükségtelen volt, lehettek volna igazán kipihentek a Milan elleni mérkőzésre. Salzburgban pedig nagy harc lesz, mert ott nem szabad kikapni, sőt. A Salzburg legalább nyert, ha nem is könnyen, igy magabiztosan vezetnek, a Levszki így olyan nagy feladatot csak nem jelenthet majd otthon. De az a salzburgi meccs nagyon-nagyon nehéz lesz.
A mai meccsben benne volt egy igazán megalázó vereség is, legalább ezt sikerült megúszni. Még nem úszott el semmi, hajtani kell tovább, most már a Milan meccs a fontos.

Vul-Kahn 2009.11.06. 00:43:12

No éppen hazaesvén csak az összefoglalókat láttam, volt néhány érdekes dolog, nézzük:
A Herthával kell kezdenem. Fantasztikus morált mutattak, kétszer álltak fel hátrányból idegenben, ráadásul úgy, hogy a hollandok két helyzetből rúgták azt a 2-t, a Berlin meg kidolgozott vagy 10 ziccert, amiket eleinte hiába hagytak ki, nem tette őket frusztrálttá, és a végén siker koronázta a törekvéseiket. Augusztus közepe óta először nyertek meccset, Wichniarek emberemlékezet óta tartó gólcsendjét szakította meg, Domovchiyski pedig első dupláját jegyezte Berlin-mezben. A gólpasszokat is egymásnak adták, így Wichniarek 1+2vel, Domovchiyski 2+1gyel zárt. A továbbjutás innentől simán meglehet, következik a Ventspils idegenben, abszolút hozható, de még az x-szel is megmaradna minden esély (győzelemmel meg akár biztos is lehet a továbbjutás).
Hamburg-Celticen felborult a pálya, de sajna nem sikerült bevinni a győztest, sebaj, így is 4 pont jött a skótok elleni két meccsből, ezt előre bárki aláírta volna. A csoport másik meccsén a Hapoel nagyon meggyőző (aláhúzva) játékkal verte 3-0ra a Rapidot az Ernst Happelben, tényleg respect nekik, tök megérdemelten vezetik a csoportot (és szinte már biztos továbbjutók). A másik továbbjutó a Hamburg lesz, nem hiszem, hogy elkiabálom.
Hapoelhez hasonlóan meglepetéscsapat a RedBull, amely ráadásul mind a 4 eddigi meccsét nyerte, mégis simán elképzelhető, hogy kiesik. Köv. körben RedBull-Lazio, ha azt nyerik az olaszok, a másik 3 csoportbeli meccsen pedig bejön íz abszolút papírforma, akkor 3 12 pontos csapat lesz a végén. Ebben az esetben a Levski elleni eredmények kiesnének, így a mai zakóval a Lazio helyzete a legrosszabb, de ha vagy ők verik meg nagyon a Salzburgot, vagy a Villarreal-Salzburg lesz a végén kiütéses hazai győzelem, akkor bizony az osztrákok húzhatják a legrövidebbet. Remélem nem így lesz, nagyon megérdemelnék a továbbjutást. Meg kell jegyeznem, hogy a Baronio-piros óriási kamu volt, de hogy azon múlt volna a meccs? Hát, nem úgy tűnt( kb 5 perces összefoglaló alapján, még1x mondom).
Kamupirossal viszont az olaszoknak is kedveztek, Nevland az ég világon semmi durvát nem csinált az olasszal, még a sárgát is erősnek éreztem volna, ez viszont egyértelműen befolyásolta a meccset (0-1 volt a Fulhamnek, 49. perc). Sebaj, gondoltam, hogy a Roma továbbjut, bár a kelleténél jóval több mákjuk volt ezen a két Fulham elleni meccsen, de ha van igazság, lesz majd pechük is a későbbiekben.
Bréma elég döcögős volt Frings és Pizarro hiányában (ez a Niemeyer mekkora szerencsétlen, te jó ég) ráadásul Schaaf is elkövetett egy baklövést a Marin-Rosenberg cserével, de végül csak sikerült behúzni, így a továbbjutás már matematikailag is megvan.
Végül meg kell jegyeznem két dolgot, az egyik, hogy örömteli hogy ennyi magyar ott van, játszik, és sikeresen is szerepel az EL-ben, a másik pedig az, hogy ha vki most még nem is találja izgalmasnak ezt a sorozatot (pedig az, de még mennyire hogy az), az legalább tavasztól mindenképpen kövesse, tényleg bivalyerős csapatok érkezése várható a BL-ből, és az én véleményem az, hogy ez a kupa sokkal szórakoztatóbb, mint a divatligák divatcsapatainak kismilliomodik egymás elleni randevúi.
Na ez jó hosszúra sikeredett, sorry, remélem volt, aki végigolvasta :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 00:59:27

@Vul-Kahn: Abban maximálisan igazad van, hogy sokszor izgalmasabb az EL, mint a BL, erről már vitáztunk is, közösen védve az EL-t. Nekem szintén hatalmas meglepetés volt a Hertha siker, főleg ennyi sérült és eltiltott játékos hiányában megsüvegelendő. De szintén nagy bravúr a Ventspils lisszaboni pontszerzése. Ami még meglepett, hogy a Hapoel milyen simán lelépte Bécsben a Rapidot.
Viszont abban nem értünk egyet, hogy ne befolyásolta volna döntően a piros lap a Villarreal-Lazio meccset, mert nagyon is befolyásolta, hogy egy mérkőzés eleji gyors gól után a játékvezető megette Llorente undorító színjátékát. Igaz, hogy utána kompenzált, és ha Foggia nem ilyen hanyag, vagy hagyja Eliseunak rúgni a büntetőt, akkor 10 a 10 ellen, Zarate és Kolarov pályára lépésével lehetett volna forró a helyzet. Nem lett sajnos...Megmondom őszintén, én kevéssé bízom a Lazio salzburgi győzelmében, de a legjobbakat remélem, innen még tovább lehet jutni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 01:24:57

@Vul-Kahn: Kezdem azzal, amiben egyetértünk. Nagyon jó kis sorozat az EL, mégha a sok csoport nehezen is áttekinthető. Jó csapatok, jó játékosok, izgalmas, nyílt csaták. (@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: : azért idén a Bl-csoportkör is izgalmasan alakul).

Ha már szóbahoztad a Romát meg kell jegyeznem, hogy kimaradt az első félidei öf-ből egy nem megadott római tizi. Ami meg a pechet illeti, az tavaly az Arsenal elleni tizi párbajban, vagy tavalyelőtt az Inter elleni rangadón eléggé sorsdöntő helyzetekben megvolt. Az élő képen nekem is úgy tűnt, hogy piros lapos belépő volt, aztán visszanézve tényleg túlzásnak tűnt a kiállítás, de annyi baj legyen ;-). (Egy kérdés: a Viilarreal- Laziot vezető Kircher a bundásban is ennyire fogalmatlan vagy csak rossz napja volt?)

Végül, hogy kedvenc témádra is kitérjünk az olasz csapatok hét meccsből egy döntetlen és egy vereség mellett ötöt megnyertek. Csapataink harcban állnak minden fronton, nem is rossz esélyekkel. Ugyanez a németeknél?

Vul-Kahn 2009.11.06. 01:30:05

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mondjuk azután, hogy a Villarreal az Olimpicoban is rászolgált minimum 1 [de ha nagyon elfogultan nézem, márpedig hogy máshogy nézném :) akkor mind a 3] pontra, szerintem teljesen igazságos eredmény született. Mármint teljesen igazságos, hogy 3-3 ponttal jött ki a két csapat az egymás elleni meccseikből, sőt, még1x mondom, szerintem a Villarreal állt jóval közelebb a 4, vagy a 6 ponthoz. A Lazio salzburgi győzelmében egyébként nyugodtan bízhatsz, nem egy világverő csapat az, bár Huub Stevens a védekezőtaktika nagymestere, a gond az osztrák szempontból, hogy a keretükben meg pont a védelem áll a leggyengébb játékosokból. Érdekes lesz, az biztos.
A Ventspils meg tényleg nem semmi, de azért nagyon bosszant, hogy az első napon a Berlin-Ventspils x lett (lett, mint a Ventspils, lol), ha az a győzelem most meglenne... Nem beszélve arról, hogy a Sporting elleni idegenbeli, és a Heerenveen elleni hazai meccsen is bőven benne volt a pontszerzés Berlin-részről. De kár keseregni, a Harthának ezt innen is meg kell csinálni, meg mondjuk nem jönne rosszul, ha a Sporting megverné a Heerenveent Portugáliában, még akkor is, ha már nem kell nekik.

Vul-Kahn 2009.11.06. 01:48:52

@popp: Bekezdésenként reagálok :)

Első: szerintem is nagyon izgalmasan alakul az idei BL-csoportkör, én inkább a tavaszra gondoltam, amikor sokkal jobb meccseket prognosztizáltam az EL-re, mint a BL-re (jó, én elhiszem, hogy vkinek a 378. Chelsea-Barca meg Real-Juve is izgalmas, nekem annyira nem, és most igazán nem a Bayern szereplése okzta frusztráció beszél belőlem).

Második: Mondom, már megbarátkoztam nagynehezen a gondolattal, hogy a Roma továbbjut ebből a csoportból, de ezen a két Fulham meccsen tényleg mázlijuk volt, nem kicsi. Ha pokeres nyelven akarok fogalmazni, akkor Londonban a river, Rómában meg a turn hozta meg a Roma számára a kívánt eredményt, pedig flop után nem tűnt úgy, hogy sok out-juk lenne. Az általad reklamált 11es pedig szerintem nem volt az, a védő takarás miatt nem is látta a labdát, ami óriási sebességgel jött, de mondom, nem gáz hogy továbbjutottatok.
Kircher meg tényleg egy fogalmatlan fasz, mint ahogy az összes német bíró, meg mint ahogy a világ összes bírója, úgyhogy egyet is értek veled az oly gyakaran hangoztatott követelésedben a játékvezetés megreformálását illetően.

Harmadik: Érdekes a helyzet. Mint már a múlt forduló után is írtam, idén szinte kizárt az előzés, túl nagy hozzá a hátrány, de jövőre egy olyan év esik ki a számításból, amiben az olaszok sokkal jobbak voltak, úgyhogy a jövő szezonban én tényleg versenyfutást várok, mert kb azonos helyzetből fogjuk megkezdeni az évet. Az, hogy mind a 4 olasz továbbmehet a BL-ben, elég gáz, mert az ezért járó bónuszpontok nagyon súlyos pontokat jelentenek. De ha a németektől is minden csapat képes lesz überwinter-elni (azaz megélni a tavaszt), márpedig erre minden esély megvan, akkor a lényegi dolgok majd úgyis csak tavasszal dőlnek el.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 02:29:04

@Vul-Kahn: Nem mondtam, hogy nem volt igazságos a Lazio veresége, jobb csapat a Villarreal, a kerete és a formája is sokkal meggyőzőbb, én egy ponttal elégedett lettem volna. De azt állítom, hogy döntően befolyásolta a meccset a kiállítás. Jó olvasni amit mondasz a Salzburgról, de azért csak megnyerték eddig minden meccsüket, Rómában a Laziot, és otthon a Villarrealt is verve. Mindegy, nagy meccs lesz az biztos, remélem adja valamelyik tv.
Ha innen továbbmegy a Hertha, akkor maximális tisztelet nekik, emlékszem, jó pár évvel ezelőtt még az UEFA kupában a Parma a Serie A-ban a kiesés ellen harcolt, a B csapata pedig ha jól emlékszem egészen az elődöntőig menetelt, nagyon jó kis meccseket játszva. Ezért is jó az EL, régebben az UEFA, mert ilyen meneteléseket ilyen csapatoktól csak ott látni.

@popp: Nem rossz a mostani BL, az tény, de ezt már régebben is kifejtettem, az utolsó igazán izgalmas BL szezon szerintem a 2003/2004-es volt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 03:02:03

@Vul-Kahn: Milyen jó is, mikor egy flop előtt föltolt all inre kedvezőtlen flop után turnre, riverre lejön az igazság. Természetesen ahogy a pókerben úgy a fociban is játszik a szerncse és ahogy jeleztem, azért nekünk is van mit számonkérni a Fortunán és még az idei Milan meccset nem is említettem.

Olyan mázlija legyen mellesleg minden német csapatnak, hogy szellemi vezére és legjobb játékosa nélkül kelljen szenvednie ilyen fontos meccseken és egyszerre sérüljön meg két legjobb középhátvédje,plusz még kapust is kelljen cserélniük a szünetben ;-). Mert velünk éppen ez történik, amikor te a szerencsénket kárhoztatod.

Eközben meg a Herthát ünnepled, amelyik az egyéb pályákon született kedvező eredmények miatt van még versenyben.

Igaz, hogy sehol sincs a két-három évvel ezelőtti látványos játékunk, de ilyen körülmények között marhára lehet örülni az angoloktól akárhogy megszerzett négy pontnak.

kroos 2009.11.06. 08:04:38

@popp: azért én emlékszem olyanra hogy az eltiltott Effenberg helyén Fink játsott és a Bernabeuban vertük a Reált:))))))
Na de az még csapat volt a javából.....nem is lesz olyan a közeljövőben:((((((((((((((((((((

kroos 2009.11.06. 08:06:48

@Vul-Kahn: többet nem is nézek Uefa-kupát, elég lesz elolvasni amit írsz:)))) Ez hsz. volt, bravó!!!!

reader613 2009.11.06. 10:07:35

te jó ég, ennyi piros lap, meg utolsó pillanatos egyenlítés/nyerés egy nap alatt!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 10:45:32

Azt kifigyeltétek, hogy az EL milyen szimpatikusan tiszteleg a Roma előtt a logo bordósárga színvilágával.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 10:52:57

@popp: én azt hittem, fordítva van, a roma tiszteleg az el előtt

sporttárs 2009.11.06. 11:07:39

Egy pesti belvárosi pubban néztük óriákivetítőn a Villareal-Laziot (ESPN), jókat szórakoztunk a kezdésen, ilyennek kéne lenni mindig, rögtön zabálnák Amerikában. Tizenöt perc, három gól, egy piros, egy tizenegyes, köszi, meg is volnánk. :)

Mondjuk a nagy felháborodást nem értem, az olasz gyerek egyértelműen hátraütött, az teljesen rendben lenne...? Nevetséges, zavarjájk csak le az ilyeneket, azt ne mondja, hogy nem akarta eltalálni. A másik fél fetrengése a méltán szeretett ibér színházkultúra része, ezér kedveljük a délieket, de ettől még hatalmas köcsög volt Baronio is, viszlát a zuhany alatt, teljesen rendben van. (Ja, aki azzal jön, hogy bezzeg ellenkező szereposztásban egy digó nem halt volna meg látványosan, azt tisztelettel kiröhögöm.)

Az meg, ahogy az ő büntetőlövőjük képzelte és megvalósította (a megfelelő kompenzáció után) a maga tizenegyesét, csak még jobban elejét veszi mindenféle magyarázkodásnak. Jobb volt a Villareal, ennyi. A kis Nilmar gyerekből még lesz valaki. :)

Gnyoka 2009.11.06. 11:17:55

"E csoport: Roma-Fulham, Gera döfheti végleg szíven az ezer sebből végző Romát, "
Nekem meg úgy tűnik a Roma döfte seggbe Gerát. Ennyi...;o)

Vul-Kahn 2009.11.06. 11:21:58

@donnelly: köszi, ment is a válasz.

@kroos: köszi, de asszem, ha látni akarod majd a kedvenc csapatunkat tavasszal, akkor muszáj lesz EL-t nézned... :(((

kroos 2009.11.06. 11:24:14

@Vul-Kahn: a 10 évvel ezelötti csodacsapat is egy Uefa győzelemmel indult:))))))))))))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.06. 11:30:56

No, látom, jó kis EL-napról maradtam le.

Ismételten csatlakozom Esti Kornélhoz és Vul-Kahnhoz: az EL tök jó sorozat, sokkal szimpatikusabb, mint a BL. (És nem mellesleg, ezt is már többedszerre írom le: a bajnokságok erejéről is jobban árulkodik, mint amaz, mert itt a középmezőnyök csapatai csapnak össze.)

A Villarrealt láttam az Olimpicoban az első félidőben, és ott sokkal jobb csapatnak tűnt, mint a Lazio, vagyis hülye bíró ide vagy oda, nem lep meg az eredmény. Örülök viszont, hogy magára talált végre a Sárga Tengeralattjáró.

A Bilbao 99%, hogy továbbment! Óriási gratula a baszkoknak!

A Valenciát meg komolyan nem hiszem el... :-) Ez körülbelül a 179. olyan meccsük az utóbbi két évben, melyet agyonnyerve döntetlenre adnak. Hihetetlen. Az a csoport így több mint izgalmasan alakul...

Vul-Kahn 2009.11.06. 11:31:46

@kroos: Bizony, ráadásul kit vertünk oda-vissza a döntőben (akkor még oda-visszavágós volt)? A Bordeaux-t... Pedig abban a Bordeauxban nem egy Gourcuff volt a sztár, hanem Zidane, nem egy Tremoulinas volt a balbekk, hanem Lizarazu....

kroos 2009.11.06. 11:41:54

@Vul-Kahn: A lényeg hogy nálunk kik voltak.
Emlékszik valaki Dieter Frey-re? Oliver Kreuzer neve mond valamit?Strunz azért biztosan meg Zickler...nevek alapján a mai Bayern sokkal erösebb, de annak a csapatnak olyan mentalitása volt hogy bárkit le tudott győzni.
De a minimum hogy hülyét nem csináltak magukból, mint ahogy néha a maiak.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 11:46:38

@kroos: hát, a két csapatban csak Scholl és Kahn jelentette az átfedést

@Vul-Kahn: Zidane az odavágón nem játszott amúgy, azon a meccsen elég tartalékosak voltak a franciák. még a csapat tagja volt a fiatal Dugarry is :) csatártársát pedig úgy hívták, h Witschge :)

Vul-Kahn 2009.11.06. 12:33:44

@kroos: "nevek alapján a mai Bayern sokkal erösebb, de annak a csapatnak olyan mentalitása volt hogy bárkit le tudott győzni.
De a minimum hogy hülyét nem csináltak magukból, mint ahogy néha a maiak."

Pontosan ez az én véleményem is.

Harald hardrode 2009.11.06. 12:44:39

@kroos: És nem is kis győzelem volt az. Jézusom, azok az idők, amikor még "győzni jártak" a dél csillagai Madridba, pedig Jeremisek már akkor is voltak a keretben.

Harald hardrode 2009.11.06. 12:50:41

@Vul-Kahn: ezzel nem értek egyet. Itt a kezdő: Kahn, Babbel, Ziege, Kreuzer, Helmer, Hamann, Scholl, Sforza, Klinsmann, Matthäus, Papin. Pad: Probst, Herzog, Nerlinger, Frey, Witeczek.

Az igazság az, hogy hátul és középen nagyon masszív csapat volt, egy csúcsformában játszó Klinsivel, aki nagyon megszórta magát abban az évben az UEFA-ban.

Igenis kell Rafinha és Neuer, az aukciós házból, de nem bánnám, ha még hoznának szélső hátvédet.

kroos 2009.11.06. 12:58:10

@Harald hardrode: @Vul-Kahn: valami ilyesmiröl irtam egy kis szösszenetet.
foci.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=115539.
Riberyt Robbent adnám egy Jeremisért.......:((((

zsakfos 2009.11.06. 12:58:32

@Vul-Kahn: @kroos: @mocsing:
Abból a Bordeax-ból azért Lizarazun, meg Zidane-on kívül ki volt még klasszis játékos?
Dugarry, meg Ritchard Witschge volt aki még ismert .A holland különben kp. volt nem csatár.
A többiek?
A nevek alapján a mai Bayern sokkal erősebb?
Na nem már...
Abban a csapatban Kahn, Matthaus, Klinsmann, Papin játszott, mind világklasszisok voltak.
A többiek Babbel, Ziege,Helmer,Scholl, Sforza, Kosztadinov, Didi Hamann, Andy Herzog is klasszisok.

kroos 2009.11.06. 13:02:57

@zsakfos : Ez is jogos,.Kicsit ugy értettük hogy a perememberek, akiket fentebb emlytettem is megcsinálták a magukét, mig most ez a Pranjicos-Bayernben pont nem tudjuk megoldani ha valaki kidöl, a csatárainkról meg ne is beszéljünk:(
Arról meg pláne ne hogy azkoat mennyiért vettük.
pl. Jeremiest, meg ezeket a ,,sztárokat mennyiért.
Tudom változtak az árak, meg a világ is, de nézd meg mennyit költött akkoriban az Inter, vagy a Reál.100 milliokat. Mi meg az ÖTÖDÉÉRT megvettük Deislert,Ballackot meg Zé robertot.
De vissza térve 96-hoz, az minden szempontból jobb csapat volt. Egy okosabb,szükmarkubb de megfontoltabb vezetöséggel az igazolások terén.
(witechek:DDDD MÉG MINDIG NEVETEK)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 13:03:53

@mocsing: Rob vagy Richard. Nem láttam azokat meccseket csak a gólösszefoglalóikat, úgyhogy lehet, hogy ott pont csatárt járszott a Witchge, de nekem úgy rémlik, hogy az ilyen nevű testvérek mindaketten középpályások lettek volna.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 13:12:24

@zsakfos : @popp: Witschge (jelen esetben Richard) középpályás volt valóban

@zsakfos ha Kosztadinov klasszis volt, akkor Schweinsteiger, de van Bommel is másfél klasszis, ha nem kettő.

Harald hardrode 2009.11.06. 13:15:20

@kroos: Jó kis elemzés, de szerintem ki hagytál egy-két apró részletet.
Vesszőparipám Hummels, saját nevelésként nem kellett, helyette sok pénzért jött egy indián, aki azóta se bizonyította, hogy szükség volt rá, igaz mindig tüzet próbáltak vele oltatni kezdő újoncként, nem csoda, hogy bent égtek a lakók.
Mivel LVG holland ezért felmerül egy tulipános Bayern rémkép, mint a 8 hollandos Barca. Ott is ilyen Reizingerek játszottak.
Az utóbbi időben nem építettünk be fiatalokat, kivétel most ez a kettő. Kroos-nak miért kellett mennie? Ha Hitzfeldnek jó volt, egy ilyen bohóc sváb péknek miért nem?
A vezetőségnek vissza kéne térnie a régi jó mindenki tartja a száját, csöndbe teszi a dolgát és Hoeness ugat munkamenethez.
Nem légiósok kellenek, hanem németek, mert ők megbecsülik a mezt. Prajnic vagy Brafheid mikor megy bele úgy egy párahrcba, mint a régiek. Lell-t is lehet sokat szidni, de ha kellett ő is küzdött, igaz, hogy tudása determinálta ennek eredményét.
Meg kéne várni, hogy ki az új edző, aztán vele konzultálni, hogy neki ki kell.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 13:23:03

@Harald hardrode: Kroos-t nem volt hülyeség kölcsönadni, habár nem biztos, h a Kusenbe kellett volna. nem visszahozni év végén, na az lehet majd a baromság.

Braafheid-del nem értem, mi bajotok - lehet, h nem a Bayern-kezdő szintje, de nekem csereként semmi bajom vele. ja, és a jelenlegi kezdőcsapatból nem lóg ki. (ha német lenne és 22, örülnétek neki). viszont legalább a keretből nem lóg ki úgy, mint Pranjic, akit az a tény tart a keretben, h ballábas. (lásd Bode esetét a német, Egressy Gáborét meg a magyar válogatottban)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 13:27:31

Vices, hogy egy olyan EL-posztban álltok neki Bayernezni. Egyelőre még nem ebben a sorozatban szerepeltek, vazze.

Harald hardrode 2009.11.06. 13:30:54

@mocsing: Jó, hogy a Bode féle idők elmúltak, azóta aki ballábas: HitzeHammer és Trocho, kicsit jobban hangzik.
Braafheiddel pont az a baj, hogy padra tökéletes, de akit elé vettek, az rosszabb nála. Igazából lehet fújni, hogy Zé így öreg, meg a jövő Bayernéhez úgy nem passzol, de van egy sanda gyanum, hogy ADP szindrómában szenved és mitn a bor, nemesedeik a korával. És meglehet, hogy vele nagyon kijött volna ebben a szezonban a lépés. Egy valami biztos, az Audi pénzéből wingback és kapus kell.

Harald hardrode 2009.11.06. 13:32:15

@popp: sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy igen csak készülünk rá, ezért be kell lakni a posztot előre.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 13:37:12

@Harald hardrode: Őriási szócsaták várhatók a tavaszra ;-). Bár a Maccabi még beelőzhet titeket.

kroos 2009.11.06. 13:37:49

@popp: Már korábban kifejtettem hogy ha ide is jutunk, az se fog sokáig tartani, ezzel a játékkal egy PSV vagy egy Everton simán kiüt mindket.

Harald hardrode 2009.11.06. 13:39:57

@popp: Tavasszal nyílnak az igazi szóvirágok ;-D

kroos 2009.11.06. 13:41:20

@Harald hardrode: ,,Vesszőparipám Hummels"
kérdezd csak meg mocsingot, nekem az egyik kedvenc védöm:)
aki ráadásul szürőként is megállja a helyét és sokkal jobb mint Ottl.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 13:42:24

@Harald hardrode: Troche nem ballábas szerintem. Podolski viszont az.

de ez már Nationalelf, az meg tényleg nagyon OFF

Harald hardrode 2009.11.06. 13:45:38

@kroos: az a vessző paripám, hogy miért adtuk le, amit az U EB-n is művelt, az valami óriási, erre elpasszoljuk a Dortmundnak, á nem is mondok erre semmit. De lassan tényleg szét offoljuk a posztot.

kroos 2009.11.06. 13:50:36

@Harald hardrode: A Van gaal féle emberek...nos...
pl. ő hozni akarta a kapusukat az Az-böl, nekünk nem kellet pont a sztereotipiák miatt.
Azóta Romero az argentimok elsöszámú kapusa lett ás a bl.-ben volt szerencsám látni (nem az arsenal ellen)órisi tehetség.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 13:54:08

@kroos: kapuskérdést illetően nem aggódom, három ember lehet a kalapban, dönteni nem mi fogunk, de az Adler-Neuer-Akinfeev hármasból akit nem visz el a Mu, nem tart meg a klubja, az jön ide. sajnos szerintem Adler a legvalószínűbb, ami baj. még Kameni-nek tudnék örülni.

egyébként Ottl-nál azért tűnk (szűrőként) jobbnak Hummels, mert a BVB-ben szűr. kphtávédként is megtalálta a szintjét. ő egy sikeres önmenedzser Görlitzékhez, meg Ottlhoz képest.

részemről OFF-tenger vége itt

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 14:47:35

@mocsing: Kameninek roppant ingatag a formája, jó szakaszokat követnek, óriási baki sorozatok. Ebből a szempontból Didához hasonlítanám.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 15:07:53

@sporttárs: A lényeg nem az, hogy valamelyik olasz is megtette volna vagy nem, hanem hogy Llorente megtette, és ezzel a maga undorító módján eldöntötte a meccset. Jobb volt a Villarreal, de szerintem 11 a 11 ellen is jobb lehetett volna, ja hogy annyira gyávák voltak, hogy csak 11 a 10 ellen bíztak igazán magukban? :) Valamint igen nagy különbség, hogy Baronionak egy pillanatra elborult az agya - esetleg - Llorente viszont szánt szándékkal adta elő a kis műsorát. Gusztustalan volt, ennyi.

cooper (törölt) 2009.11.06. 15:12:01

Hát a Roma - Fulham meccs alapján, a Roma harmatgyenge, hiába, ez van ha nő kezébe van az irányítás :):):)

sporttárs 2009.11.06. 15:41:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ja, bocsánat, ha Boronio nem csap felé, Llorente nem tehette volna meg. Az agyelborulás nem mentség, sőt. Harmadik percben, baszki?
(Meg egyébként se.)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 15:48:34

@sporttárs: Nem mentség, de harmadik percben, vezetésnél milyen ember játszik el ilyet? Ha egy Lazio játékos csinálja ezt, ugyanezt mondom, és nem örültem volna az ilyen módon kiharcolt győzelemnek. Mindegy, csak arra reagáltam, hogy Baronio szerinted megérdemelte, szerintem meg nem, mert semmit sem csinált, ha Llorente nem játssza el, akkor joggal állították volna ki, de így meg a semmiért. Ez ott és akkor döntő mozzanat volt. Ezzel együtt nyilván jobb csapat a Villarreal, és a Lazio jelen helyzetében az, hogy két meccsen hozott 3 pontott ellenük, nagyon is szép.

shinigami 2009.11.06. 15:59:34

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
olasz szurkolokent sirsz a szineszkedes miatt?
vicc.

Piiii 2009.11.06. 16:55:35

@shinigami: jaj, mert szerinted csak az olaszok színészkednek, más nem mi?
vicc.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 17:19:05

@shinigami: Mit nem lehet abban érteni, amit írtam? Lazio szurkolóként nem értek egyet a színészkedéssel, főleg ha az akkor és úgy történik, ahogy tegnap este. Mindegy melyik csapat csinálja. Ha valaki nem érti, mi volt a mondandóm lényege, nem muszáj rá reagálnia.
süti beállítások módosítása