Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

És akkor utoljára: Ki nem ugrál...!

2009.10.16. 14:30 _benito

Negyediknek lenni a legszarabb az egész világon, ezért egy kicsit sajnáljuk Costa Ricát, de erre a bronzérem ünneplése közben nem sok energiánk marad majd előreláthatóan. Gondolni sem szeretnénk rá, hogy elveszítjük a bronzmeccset. Esélytelenként (de legalábbis nem esélyesként) többször nyertünk, most esélyesként kell ugyanazt a játékot produkálnunk, amivel idáig jutottunk. Costa Rica fain kis csapat, gyorsak, mint az istennyila, és futnak, mint az etióp távfutó-válogatott, de az elmúlt két hétben látott magyar válogatottnak akkor sincs félnivalója senkitől, ha mondjuk kulcsemberei hiányoznak. Ráadásul most nem hiányoznak, mert az első hírek szerint a legerősebb csapatunkkal kezdjük a kisdöntőt. Ilyen sem sokszor volt eddig. Hajtás után gátlástalanul iszunk előre, latolgatjuk is kicsit, de legfőképpen még egyszer, utoljára kiadjuk a jelszót: Ki nem ugrál…!

Essünk túl ellenfelünk szolid esélyeinek taglalásán. A szakemberek úgy látják, a magyar csapat stílusa fekszik Costa Ricának (véleményünk erről alább), mert nagyon gyorsak, a mieinknél pedig többen nem kifejezetten villámléptűek. Az összeszokottság komoly fegyverük, nincs légiós a keretben, a legjobb helyi csapat, a klubvébét is megjárt CS Saprissa kilenc játékost ad a válogatottba, közülük négyen állandó kezdők a felnőtt csapatban is. Gyors csatárjátékkal a magyar csapat valóban megzavarható, de ehhez annyira fejetlenül kell játszaniuk, mint a Ghána elleni első félidőben. Costa Rica legnagyobb bravúrja viszont mindenképpen dicséretes kunszt: a 80 ezer nézője által hajtott házigazda Egyiptom kipofozása bravúr a javából.



Arról, hogy mennyire fekszik nekik a magyar stílusa, csak annyit, hogy a mieinkhez meglehetősen hasonló játékot mutató csehek a csoportban (némi fogáskeresés után) megruházták őket, úgyhogy ezt az érvet nagyjából le is nullázhatjuk. Costa Rica harmadikként jutott tovább a csoportjából, a Brazilok legázolták őket (5-0). Az egyenes kieséses szakaszban – a fent említett bravúr után – azt az Egyesült Arab Emirátusokat verték ki vért izzadva, amelyet a magyarok a csoportban elég simán leléptek. A szervezett csapatjátékkal tehát már ott sem nagyon tudtak mit kezdeni (az arabok tényleg nem arabos játékot mutattak ellenünk sem), ráadásul most ott lesz a magyar csapatban mindenki, akitől jó ez a válogatott.

Azt szeretnénk, ha nem kellene az ellenfelünk játékával foglalkozni, mert a miénk érvényesül a pályán. Van egy csomó olyan tulajdonsága ennek a magyar csapatnak, amelyekben valószínűleg az egész mezőnyt veri, ezek miatt is kell nekünk megszereznünk a bronzot. Ha kicsit őszinték akarunk lenni, amennyire a csapat megérdemli a 3. helyet, a közvélemény annyira nem. Az első meccs után egyetlen biztató szót nem kaptak, néhányakat akkor is elővettek, amikor nyertünk. Rácsodálkoztunk, hogy a futballisták káromkodnak, megróttuk őket, mert piros nadrágban játszanak (pff, bazmeg…), és főleg Koman nem tudja a himnusz szövegét. Szóval volt magyarkodás rendesen, tehát nem az itthoni közhangulatra támaszkodva, hanem annak ellenére szedte össze magát elég látványosan a csapat.

348 komment

Címkék: u válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr641454151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.fredericks 2009.10.16. 14:33:58

Hajrá fiúk, Mindent bele!!!!!!

IronRock 2009.10.16. 14:37:48

Picsába! :-(
Présinger és Simon Ádám kidőlt ugyanattól a gyomorbizbasztól ami pár nappal ezelőtt Németh-et is ledöntötte. Ráadásul Németh is csak a padon kezd. Tehát már nem a legerősebb összeállításunkban kezdünk, ettől függetlenül ezt a meccset EGYSZERŰEN MEG KELL NYERNI!!! MINDENT BELE FIÚK!!!

nils_h 2009.10.16. 14:38:25

Minden magyar gólnál sörjégert iszunk és nagyon be akarunk ma baszni!!!

t.o.d. 2009.10.16. 14:49:39

Mindent bele! Mindent bele!

Titi120 2009.10.16. 14:50:50

Én a magam részéről mindenestre nem bánnám, ha pár, az elmúlt találkozókat végiggürcölő, de nem kifejezetten meghatározó játékos (Kiss, Simon Á., Simon A.) helyett lehetőséget kapná pár friss ember (Balajti, Varga R., Tóth B.).

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.16. 14:57:40

HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ MAGYAROK!!!!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.16. 14:58:30

Arsha gólöröme a képen:)

mindjárt jön Hapci és olt :)

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.16. 14:59:53

@imici77: rosszul emlékszel, én pont, hogy nem baszkuráltam Arshát soha emiatt :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.16. 15:01:08

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: ok:)

a végén szeretném azt kiabálni, hogy "CSEND VAN ODAÁT!!!"

:)

Titi120 2009.10.16. 15:11:41

A kezdő:
Gulácsi – Szekeres, Debreceni, Szabó J., Zámbó – Gosztonyi, Korcsmár, Kiss M., Koman – Simon A., Futács

kroos 2009.10.16. 15:16:14

az utolsó bekezdést kurvára nem igy látom

nils_h 2009.10.16. 15:17:24

@imici77: látod? le is oltott...

krai 2009.10.16. 15:30:24

egy profi focista leszarja a közhangulatot
de ez a "ki nem ugrál..." nagyon adja:D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.16. 15:34:43

Azért Koman éppen tudhatná a Himnusz szövegét, kicsi gyerek kora óta mindenképpen itt él, ha máshogy nem, általános negyedikben-ötödikben felelni kellett belőle.
Természetesen hajrá magyarok, ez bronz a legértékesebb futballérem lesz, amit időtlen-idők óta nyertünk, ne feledjük.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.16. 15:52:07

Remélem már meccs közben énekelhetjük, hogy: Magarországé, Magyarországé, aaa bronzérem Magyarországé.

Gyerünk gyerekek!

Flankerr 2009.10.16. 15:55:48

Ott leszek a tévé előtt, ordítani csak szolidan a család miatt. de azért szeretném ha minél többet rám szólnának..:)

giacinto 2009.10.16. 16:01:50

@nils_h: ezek szerint a meccs végét már nem is fogod látni :))

christvhu 2009.10.16. 16:17:30

mindenki szurkoljon!!!!!!!!!!!!

christvhu 2009.10.16. 16:21:52

De azért csendben megjegyzem: nekem akkor is szép ez a torna, ha -bár ez kizárt!!! - ma nem mi nyerünk, és azért az ma is igaz, hogy egy meccsen bármi megtörténhet. Az meg gyönyörű, hogy ebben az ellenfélnek kell reménykednie egy VB bronzmeccsen)))

páduaiszentantal84 2009.10.16. 16:24:54

hajrá fiúk!!! lesz még costa rica magyar falu.
ui milyen ország már ahol egy nő a köztársasági alelnök, és csincsilla a neve nékije?:) (wikipedia)

mickeyknox 2009.10.16. 16:32:07

arrafelé sok csincsilla él.

Henke 2009.10.16. 16:36:18

nem is tudom, hog mi a nagyobb élvezet... livescoreon "végignézni" melóhelyen a meccset, vagy reménykedni hogy valami ismétli és addig fül bedug, szem becsuk... :)

christvhu 2009.10.16. 16:43:26

@Henke: blog kikapcsol))))
én már azért is irigyellek, ha látod ismétlésben, nincs TV-m.....))))))) a melóhely stimmel csak, de meccs alatt úton leszek baccus(

Henke 2009.10.16. 16:43:39

...bár ezek a háthaaddignemtudommegazeredményt dolgok nem igazán szoktak sikerülni, és az én mosolyom sem őszinte most... :/

christvhu 2009.10.16. 16:44:04

@mickeyknox: de hogy az egyik ilyen sokra vitte!!

ZenZo 2009.10.16. 17:04:56

Koman nyakán mi az a kék sz@r? Nikotintapasz? :)

Piiii 2009.10.16. 17:08:30

tudtok linket adni?
köszi
hajrá!!!

CaBeL 2009.10.16. 17:17:16

Ébresztő. Még a végén berúgnak egy ilyen kiugratást.

jazs 2009.10.16. 17:20:22

Tartok ettől a meccstől, nehogy nagyképűsködés legyen a vége!
A könnyebbnek tűnő ellenfelek ellen hajlamosak vagyunk lazábbra venni a figurát, sajnos.

Mr. Acid 2009.10.16. 17:23:56

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A bíró meg észre se vette. Jó-jó, hogy olyan hagyományos bírós nemzeteknek adják a bronzmeccset, mint a deél-koreai és a japán, de azért ide igazán lehetett volna egy európai bírót hozni!

ZenZo 2009.10.16. 17:29:26

Hál istennek eddig elég fatökűek a kapunk előtt a costa ricaiak.

ZenZo 2009.10.16. 17:37:16

Hu, a megpattanónál azért fura melegem lett, hideget izzadtam.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.16. 17:50:14

kellemetlen Costa Rica játéka, de állati kiszámítható is. a második félidőben kiderül az igazság Egervárival kapcsolatban.

flea 2009.10.16. 17:52:57

A bíró sajnos hülye (ez nemzetiségtől független, láttam már jó japán bírót). Vagy ami rosszabb: ellenünk van... A Madrigal gyerek kétszer dobta eddig röhejesen fel magát, ennek két szabadrúgás és egy sárga lap lett az eredménye (és utóbbit sem ő kapta).

@Mr. Acid: nagyon ritka eset, hogy vb-n olyan bírót jelöljenek ki, aki az egyik (de nem a másik) csapat kontinenséről jött. Ugyanis ennek szándékos részrehajlás nélkül is az az eredménye, hogy az egyik csapat kezdettől pontosan tudja, mi "fér bele" és mit hogyan kell eljátszani szükség esetén, a másik meg nem, és ez nem fair.

CaBeL 2009.10.16. 17:54:08

ez a martinez 10 méteren 10-t ver mindegyik védőnkre. amúgy egy costa rica ellen legyen már nálunk a labda 30%nál többet. hajrá fiúk!

montipájton 2009.10.16. 17:55:16

A poszt utolsó bekezdéséhez annyit: akivel együtt néztem az első félidőt (nem ismerem, munkahelyen vagyok), már a 25. perc környékén morgott, aztán szidni kezdte a csapatot, amikor megkérdeztem, ugye nem képzeli, hogy nem akarnak nyerni, annyit válaszolt, hogy hát pedig néha úgy tűnik neki.

Szóval, ezeknek nyerjünk?

bög 2009.10.16. 17:55:25

jobbak vagyunk mezőnyben, mégis a costa ricaiaknak volt több helyzetü. Nem cserélnék a félidőben, de jó lenne meghajtani a második felét. Hajrá magyarok!

flea 2009.10.16. 17:55:59

@flea: szerencsére hülyeségeket beszélek, és sárgaosztás Madrigal miatt még nem volt...

Ja, meg mikor a 16-oson belül páros lábbal rácsúsztak Némethre, azt is sárgával illett volna "honorálni" (de csak miután a labda játékon kívülre került; büntetővel nem, mert a labdát nem ettől veszítette el).

jawbone 2009.10.16. 17:56:36

@nils_h:
legalabb valogatott meccsen igyal mar sorunikumot, te idegenszivu:D

sepsta75 2009.10.16. 17:57:15

ha így folytatjuk,ilyen dekoncentráltan játszunk tovább simán kikapunk...

CaBeL 2009.10.16. 17:58:36

az unikumot én sem szeretem annyira mint a jégert...:)

flea 2009.10.16. 18:01:17

Egyébként tényleg fáradtak a srácok és egy csomó labdát eladnak, pont mint Ghána ellen... remélem, a két félidő különbsége is olyan lesz, "pont mint Ghána ellen", akkor 4-0 ide :D

Lezuzius 2009.10.16. 18:09:25

A felido eleje a mienk, remeljuk nem fogy el a lendulet.

lexx 2009.10.16. 18:09:41

@montipájton: ne nekunk nyerjenek, hanem maguknak. mi meg majd orulunk neki. a munkahelyi ismeros is, meg te is, meg a sracok is.

flea 2009.10.16. 18:15:58

Vigyék már le madrigalt, azt fődet rá, mindenért fetreng...

flea 2009.10.16. 18:23:19

ez meg már sima, tiszta büntető...

ZenZo 2009.10.16. 18:29:14

Baaa*dmeg. Mostmár lőjünk már be egyet! Már Varga lövése is gólt érdemelt, ez is...

jazs 2009.10.16. 18:30:21

Nem szép dolog ilyet mondani, de remélem meghúzódott a kapusuk pont annyira, hogy csak ezen a meccsen ne tudjon tovább játszani :)

flea 2009.10.16. 18:30:39

@ZenZo: ja, Németh tényleg nem 100%-os, az ilyet 20-ból 19-szer berámolja...

ZenZo 2009.10.16. 18:31:05

Na, Németh is... ennyi helyzetet büntetlenül...??

flea 2009.10.16. 18:31:57

áááááááááá b+, ezt még le is vehette volna kb...

lexx 2009.10.16. 18:34:45

azer a fifa fotosa is bekaphatja.akartam egy csapatfotot a fijjukrol erre csak costaricok vannak fenn.

ZenZo 2009.10.16. 18:35:02

@flea: bizony, válaszul aztán hátul is volt egy kis hűha...

ZenZo 2009.10.16. 18:36:45

Wáááááááá... Gosztonyi de szép volt ez, vazze.

(hányszor lehet büntetlenül...)

CaBeL 2009.10.16. 18:37:05

Kapufaaaaaaaaaaaaaa...

Matteo_B 2009.10.16. 18:37:31

Mennjen már be egy!!!

flea 2009.10.16. 18:38:03

@Matteo_B: "kérjük a biztonsági sávot elhagyni... DE NE ARRAAAAAA!!!..."

Mr. Acid 2009.10.16. 18:38:53

hát ezt nem hiszem el

bög 2009.10.16. 18:39:01

hát ez hihetetlen...

ZenZo 2009.10.16. 18:39:21

Ennyiszer. hogy azt a jó kurjahf ysdf8!+%+"!/Q"!+"+4)&#@#>

flea 2009.10.16. 18:39:43

@flea: utálom, hogy mindig előre megérzem az ilyen sz@rt...

ZenZo 2009.10.16. 18:40:18

Viszont ha innen is felállunk, becsületérdemrendet követelek a fiúknak!

flea 2009.10.16. 18:40:32

Na, eddig sokszor felálltak a srácok, innen is sikerül?

madbalee 2009.10.16. 18:43:13

Aki most sem ugrál.....

zsakfos 2009.10.16. 18:43:26

meg is érdemeltük...
fasz ki van..
és úgy hogy csináltak egy egyszerű kényszerítőt és 5en 5 felé szaladtunk.
Áh ne kapjunk már ki egy ilyen meccsen. Na gyerünk gyerekek, vissza kell hozni!

madbalee 2009.10.16. 18:44:56

szabad. Ez az most kell koncentrálni!

ZenZo 2009.10.16. 18:45:22

aztabudoskurv****** áááá, nemár

lexx 2009.10.16. 18:45:46

csak egy jo kontra kene,csak egy!most nagyon rankjottek.

madbalee 2009.10.16. 18:46:08

11-es Koman oda!!!!!

bög 2009.10.16. 18:46:18

11-est kaptunk???

ZenZo 2009.10.16. 18:46:31

Huh, oda se merek nézni

questra 2009.10.16. 18:46:45

Na most...
Hajrá fiúk!!!!

rizla 2009.10.16. 18:46:51

bassza meg már, simon egy kurva jó játékos, de ha csatárként nem bír gólt lőni 7 meccs alatt, ha ott a hosszú üresen, de rábikázza a rövid kapufára, arra nincs mit mondani.

11es.. nem merek odanézni

flea 2009.10.16. 18:47:10

ők is magukat büntetik, 4 a 2 ellen elszórakozták előtte...

ZenZo 2009.10.16. 18:48:00

Áááááááááááá bennvaaannn!

madbalee 2009.10.16. 18:48:02

bent van KOOOMMANNN!!!!

questra 2009.10.16. 18:48:14

Ez az!!!!!

Góóól!!!!!!!!!!

zsakfos 2009.10.16. 18:48:21

hú ez éppen megvan:))))))))))

Matteo_B 2009.10.16. 18:48:23

EZAZZZZ!!!!!!!!!!!!!

ZenZo 2009.10.16. 18:48:52

Azé bazdmeg ilyenkor félmagasan középre, ez nem sokon múlott! De akkor is: áléáléééééé!!!

lexx 2009.10.16. 18:48:53

ottan is vagyon kerem szepen. most fujjad le rigo

flea 2009.10.16. 18:49:09

(Egervári se nézte...)

rizla 2009.10.16. 18:49:10

meg kell nyernünk, costa rica agyon volt verve a második félidőben, muszáj nyerni. 4 perc, be kell rúgni a másodikat

jazs 2009.10.16. 18:49:14

Ha ez nem lett volna, és kikapunk rendes játékidőben, akkor se érdemeltek volna most vereséget.

zsakfos 2009.10.16. 18:49:16

Pont most nincs hosszabítás mikor 10en vannak...

flea 2009.10.16. 18:49:44

@lexx: nemnem, most jól lövünk még egyet, nem kell a büntetőpárbaj! :)

rizla 2009.10.16. 18:49:49

@flea: ő nézte, egy másik őszkopasz nem merte nézni

madbalee 2009.10.16. 18:49:57

mekkora lefordulás!!!!

ZenZo 2009.10.16. 18:50:15

no hogy a végére mindig ezer fölé tudják emelni a pulzusom... :)

lexx 2009.10.16. 18:50:17

aki meg falun lakik fizesse ma le a papot egy froccsel es kongassak ki ezeket a fiukat.

ZenZo 2009.10.16. 18:51:43

Varga ezt hova rúgtad vazze

madbalee 2009.10.16. 18:52:02

gyerünk fiúk!! le kell őket nyomni a hosszabbításban!

Mr. Acid 2009.10.16. 18:52:18

Legalább 200-as a pulzusom... Gulácsi, egy kalapppal!!

Matteo_B 2009.10.16. 18:52:19

Tippmixem elment de legalább nyerjünk érmet!!!!!!!!!

rizla 2009.10.16. 18:52:24

basszátok meg, csak nem bírunk normálisan nyerni
: DDDDD hosszabbítás, tizenegyespárbaj, teljesen kész

zsakfos 2009.10.16. 18:52:32

Ahhoz képest, hogy 20 perc után majdnem elaludtam egész izgalmas lett a vége:)

jazs 2009.10.16. 18:53:11

Némethnek most jött el az ideje, a hosszabbítás az Ő műfaja.

flea 2009.10.16. 18:54:07

bronzmeccsen nincs hosszabbítás, helyből jönnek a büntetők...

questra 2009.10.16. 18:54:32

Isten most beállhatna Gulácsi mellé...

flea 2009.10.16. 18:54:36

hajrá Gula, megcsinálod

rizla 2009.10.16. 18:54:42

@jazs: ja. kár, hogy nincs..

úgy biztos, hogy nyernénk amúgy, de így kibaszott necces, ez a nagy darab fickó a costaricai kapuban félelmetes.

ZenZo 2009.10.16. 18:54:44

@zsakfos : :) egészen izgalmas? Vagy kétszer fostam össze a bokám... még ezek a meccsek. Csak a hosszabbítás, csak a végsőkig feszülő idegek. Szerintem ők csak nyomás alatt tudnak jól játszani (mi különbség az A válogatottal szemben... ;) ).

lexx 2009.10.16. 18:54:50

na en gyorsan bevertem 2 fel unicumot huzora, az egyik lakotarsam furan is nezett. eddig is tartott tolem,most mar szerintem fel is :)

Matteo_B 2009.10.16. 18:55:12

Gulácsi!Mutasd meg mit tudsz!

rizla 2009.10.16. 18:55:19

németh megint kihagyja

bocs, múltkor is be akartam írni.

bög 2009.10.16. 18:55:30

németh sztem rabónával tervezi rúgni

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 18:55:56

nso-n miért az van kint, h "1-1 a rendes játékidő, jöhetnek a tizenegyesek" ?

lexx 2009.10.16. 18:56:04

mnnyuk a fifa webcast aszondja hoszabitas kovetkezik

Mr. Acid 2009.10.16. 18:56:33

@mocsing: Mert egyből jön a brazil meccs, ugyanabban a stadionban jáccák.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 18:56:44

hehe, nincs hosszabbítás :) Egri, te állat (bár én se tudtam)

madbalee 2009.10.16. 18:57:31

Miért nem lehetett a hosszabbítást is belekalkulálni a szervezésbe?

AP! (törölt) 2009.10.16. 18:57:36

akkora eza füstös a kapuban, mint egy medve, remélem elfér mellette még labda mint komané is

madbalee 2009.10.16. 18:58:05

mindegy be kell rúgni mindegyik magyar büntetőt!

madbalee 2009.10.16. 18:58:45

Jeee ismételni kell!

Matteo_B 2009.10.16. 18:58:52

ilyen nincs....DE MÉGIS!!!!!

rizla 2009.10.16. 18:58:53

@rizla: bruhaha. LŐDD BE, KÉRLEK

rizla 2009.10.16. 18:59:27

isten mégis beállt? kurva nagy mákunk van eddig

ZenZo 2009.10.16. 18:59:38

@rizla: de csak az elsőt :)))

lexx 2009.10.16. 18:59:58

@rizla: ezentul mindig irjad le :)

rizla 2009.10.16. 19:00:02

OSTOBA: DDDDDDDDDDDDDDDDDD

madbalee 2009.10.16. 19:00:04

"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet! " szöveget sem láttam ilyen sokszor ;))

AP! (törölt) 2009.10.16. 19:00:07

TÖKÖMBE, véletlenül a fifa2.showroom.com -os böngészőablakban nyomtatm f5-öt nem itt, írjátok mit lett amíg lefut az intro

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

ZenZo 2009.10.16. 19:00:13

ááááááááááááááááááááááááá

flea 2009.10.16. 19:00:44

wehehe, beszopta a panenkát :)

Matteo_B 2009.10.16. 19:00:50

PICSÁBA!pont Koman...

rizla 2009.10.16. 19:00:53

@lexx: ez volt a célom, hogy ha leírom, BELÖVI, de nem, de aztán MÉGIS, na ez a mi?

koman kihagyja, ez sajnos várható volt :(
ezt is be akartam írni :((

lexx 2009.10.16. 19:01:24

baszki
na mindegy meg ketto be kell csurni azt kezitcsokolom

flea 2009.10.16. 19:01:32

nem baj, még 1 ide... 2 mondjuk jobb volna...

bög 2009.10.16. 19:01:42

gulának nem lehet belőni

ZenZo 2009.10.16. 19:01:46

Ezezazazazrzezezaz!!! (ezé kell nekifutni, barom)

madbalee 2009.10.16. 19:01:48

Egyszerűen nem tudnak nekünk gólt rúgni!!!

rizla 2009.10.16. 19:02:02

szarabbnál szarabb costa ricai büntetők. ZÁRJUK MÁR LE EZT A KIBASZOTT MECCSET

varga, a titkos favorit

lexx 2009.10.16. 19:02:05

gulacsi es isten ma nagyot nyujtanak a magyar kapuban eh?

flea 2009.10.16. 19:02:06

Gulácsi, te állat!!!!! ;)

madbalee 2009.10.16. 19:02:20

Izomból ez az!!!!!!!

lexx 2009.10.16. 19:02:47

gyerunk ma frissits te fifa ha elkopik az f5 nalam

bög 2009.10.16. 19:03:13

szép volt fiúk!!! nagyon szépen csillog

rizla 2009.10.16. 19:03:18

GULA: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

100%os mérleg.. kész

questra 2009.10.16. 19:03:20

hurrááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444

Matteo_B 2009.10.16. 19:03:20

TE JÓ ÉG GULÁCSI!ISTEN!!!!!!!!!!!!!BRONZÉREM!!!!!

madbalee 2009.10.16. 19:03:26

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nem lőttek be egyet sem!!!

Gulácsi !!!!

flea 2009.10.16. 19:03:39

ÚRISTEN, MEKKORA KAPUS!

Mr. Acid 2009.10.16. 19:03:40

GULÁCSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZenZo 2009.10.16. 19:03:42

bocs srácok!

Aztakurvaaztakurva!!!! B+ megvan, B+!!!! Wáááááááááááááááááááháá!!!! Huhuhuhúúúú! MEgvaaaaan!!!

Mélységi bepassz 2009.10.16. 19:03:42

Jíííííííííííhhhhhhhhhhááááááááááááá!
Gulácsi hatalmas!

lexx 2009.10.16. 19:03:44

Gulacsinak szobrot de mingya harmat.

AP! (törölt) 2009.10.16. 19:04:22

IGENIGENIGENIGEN
:DDDDDDDDDD

értelmetlen_nevű 2009.10.16. 19:04:22

lol, Gulácsi nem szeret gólt kapni.

questra 2009.10.16. 19:04:23

KI NEM UGRÁL!!!!!!!!!!!!!!

(TÚL EGY FÉL INFARKTUSON)

madbalee 2009.10.16. 19:04:32

Szép volt fiúk! És szerintem most már mindenki ugrál!!!!

Mélységi bepassz 2009.10.16. 19:04:50

A reptéren lehet harkályozni a srácokat! :-)

Matteo_B 2009.10.16. 19:05:00

Szerintem Magyaroszágon megduplázódott a szív és érrendszeri megbetegedések száma.A fiúk minden meccsén szívroham!

rizla 2009.10.16. 19:05:04

simonban benne maradt vagy 5 gól

értelmetlen_nevű 2009.10.16. 19:05:25

azért vicces a végeredmény:
Penalty shootout : [2-0]

flea 2009.10.16. 19:06:36

halkan örülök, hogy Koman nem a rendes játékidőben hagyta ki... ott se volt messze tőle, szegény...

madbalee 2009.10.16. 19:06:40

Nem is kellett ide hosszabbítás!!!!!

Mr. Acid 2009.10.16. 19:07:29

Istenem, köszönöm! Ls gratulálok Zimonyi tanár úrnak a SZEGED BTK tábláért! :-)
Fantasztikus meccs volt!

madbalee 2009.10.16. 19:07:30

@flea: Igen a lassításon nekem is elég neccesnek tűnt a dolog.

jazs 2009.10.16. 19:07:34

@rizla: ja, jónak tűnt a kapusuk.

tb 2009.10.16. 19:08:08

@értelmetlen_nevű: pont, mint a Steaua-Barcelona BEK döntőben, ha jól emlékszem

sporttárs 2009.10.16. 19:08:08

Hát bazmeg, ennél nevetségesebb 11-es párbajt még nem látam, ezek a szegény costa ricaiak talán még nem is lőttek életükben 11-est. És még az egyetlen jó játékosukkal, a kapussal is kicseszik a japcsi bíró, párbajban újrarúgatni... :)))
Köszi.

De a második félidő alapján megérdemeltük, még ha kellett is a mák a végén. Azért így más lesz hazajönni, fiúk. :))

bög 2009.10.16. 19:08:59

koman 5 gól 3 gólpassz
németh 3 gól, 2 kiharcolt 11-es, 3 kiharcolt kiállítás
gulácsi 6 kivédett 11-es

ZenZo 2009.10.16. 19:10:14

@bög: gulácsi 6 kivédett 11-es ...

na ez a kiba*ott kemény!

madbalee 2009.10.16. 19:10:28

@bög: Klasszis teljesítmények!

ZenZo 2009.10.16. 19:10:59

Azért mekkora köcsögség ilyenkor interjút kérni... én nem tudok normálisan beszélni, nemhogy ők... :)

rizla 2009.10.16. 19:11:21

éremátadás nincs?

madbalee 2009.10.16. 19:12:16

Bevallom eddig nem is tudtam Gulácsi hol védett. Most utánanéztem. Elég vicces a csapat neve: Hereford;)

reader613 2009.10.16. 19:12:48

@ZenZo: mégpedig 9 darab kapura menő 11-esből védett ki 6-ot.

az 66%.

madbalee 2009.10.16. 19:14:28

@rizla: Szerintem a döntő után lesz nem?

nasteey 2009.10.16. 19:16:42

M1-en még tart az izgalom... :D

WallyB 2009.10.16. 19:17:09

Ahogy Kern András mondotta volt a Hamis a baba című klasszikusban: Legjobb a MAGYAR!!!
Szerencse, hogy nem vágtam falhoz a távirányítót, meg a sört 0-1 után... pedig közel voltam hozzá. Szép volt fiúk! Óriási tartás van a csapatban, mert nem egyszer álltak fel a padlóról a VB-n. Simonban valóban sok gól maradt...

zsakfos 2009.10.16. 19:18:08

Áh el sem hiszem:)))))))))))) Istenem:)
Kicsit sajnálom a costa ricaiakat, hát nem nagyon láttam még csapatot ilyen szarul 11est rúgni:)
Varga mikor odament:)valahogy látszott rajta, hogy nem ésszel fogja rúgni:)

Szép volt fiúk!!!!
Lesz éremátadás a döntő után?
Ez a 3. hely tényleg olimpiai részvételt ér?

mándy 2009.10.16. 19:18:56

hát kb. eddig tartott, míg visszaállt a vérnyomáson a normális szintre, nem is tudom, egy szaros vb-bronzért ennyire izgulni :)
Gulácsi hihetetlen, kurva szarul rúgták igaz (jó-jó tudom, most csak örülni, de mégis), de mindig eltalálta az irányt, Némethnek harmadszorra összejött, de őt nem ezért szeretjük, Koman meg a szokásos.

kukonyalori 2009.10.16. 19:19:03

Szép volt fiúk!
Gratulálok a srácoknak. Hatalmas szívvel többször vert helyzetből vissza jőve. Megérdemelt Bronz érem.

Voló gyere a felnőttbe!!!

HAJRÁ MAGYAROK!!!

mándy 2009.10.16. 19:21:37

nem és nem és nem adtuk fel, hihetetlen mélységekből tudunk visszajönni

ZenZo 2009.10.16. 19:21:48

@zsakfos : "Kicsit sajnálom a costa ricaiakat, hát nem nagyon láttam még csapatot ilyen szarul 11est rúgni:) "

Sajnálni nem kell őket, még jobb is így, mert nem egy emberre kell mutogatni, kölcsönösen elbaszták, mindahányan :)

ZenZo 2009.10.16. 19:22:59

@Hontalan Ivan: így van, így örömteli "kötelességemnek" teszek eleget:

Becsület érdemrendet követelek a fiúknak!

:)

madbalee 2009.10.16. 19:23:04

@ZenZo: "Kölcsönösen elb@szták mindahányan" :)))

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 19:23:15

hány ezer évente rúgatnak újra párbajban tizenegyest? mármint a semmiért, de legalábbis a semennyivel többért, mint minden büntetőnél.

madbalee 2009.10.16. 19:25:03

@mocsing: Nekem rémlik ilyen, de pontosan nem tudom honnét.

(Amúgy anno a 2005-ös Bl döntőben Dudeket többször is vissza lehetett volna fújni, de ott egy 11-t sem ismételtek meg)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 19:26:07

@madbalee: vajon miért? :D

(fontos, h párbajban, tehát tétje van. visszafújást én is láttam már.)

gyakorlatilag minden tizenegyest vissza lehetne fújni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 19:32:58

OFF
ez a tizenegyes-dolog pont ugyanaz a szarja a labdarúgásnak, amik miatt kezdek megorrolni rá, mint pl a szöglet utáni átláthatatlan birkózás és 100ból egyet befújnak. vagy a szabályt írják át, vagy tartassák be. tizenegyesnél meg 10ezerből egyet fúj vissza, teljesen érthetetlenül.

ilyen még, h aki egy utánpótlás-válogatottban játszott, az még felnőttet cserélhet, sőt, olyat is olvastam múltkor, h aki csak barátságos meccsen lépett pályára a felnőtteknél, az is válthat nemzeti csapatot.
mi lesz itt így? kézilabda? aztán a nemzeti szövetségek jobbra-balra igazolnak a világból?
ON

ZenZo 2009.10.16. 19:34:38

Nem én találtam ki (sajnos), most kaptam, de kemény:

"végre átkölthetjük a himnuszt:
...balsors akit régen tép...kivéve ha Gulácsi véd..."

:)))))))))

madbalee 2009.10.16. 19:34:58

@mocsing: jaja érdekes ez a csapatcsere. Sokáig az Olimpián lehetett úgy részt venni, hogy nem játszottál VB-n. Az is érdekes volt. (igaz csapatcsere ott nem jöhetett szóba)

ZenZo 2009.10.16. 19:37:43

@mocsing:
"OFF
ez a tizenegyes-dolog pont ugyanaz a szarja a labdarúgásnak, amik miatt kezdek megorrolni rá, mint pl a szöglet utáni átláthatatlan birkózás és 100ból egyet befújnak. vagy a szabályt írják át, vagy tartassák be. tizenegyesnél meg 10ezerből egyet fúj vissza, teljesen érthetetlenül."

Ez a foci része, szerintem semmivel sem rosszabb ez, mint maga a tizenegyes befújása, ami erős 60%-os szinten működik, vagy a lesek be illetve be nem fújása, ami szintén nem több, mint 70%... csakúgy, mint az, hogy a Futács ellenit észre sem veszi a bíró, míg a műesést meg bekajálja...

bírók. Amíg ők emberek, addig lesznek ilyenek.

ZenZo 2009.10.16. 19:39:38

@mocsing:
Ezt pedig már korábban bevágtam a PL topikba:

Mindezek után egy érdekes dolog: (ezt olvastátok?)
www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/szimulalasert-tiz-perc-kiallitas-jarhat-2002587/

- szimulálásért 10 perc kiállítás
- 10-10 játékos csapatonként
- fizetési sapka

Részemről a 10-10 játékos hülyeség, a fizetési sapka lerágott csont, így ezekkel nem is foglalkoznék. Node ez a 10 perc kiállítás?

Nem is lenne hülye gondolat, ha ezzel bármit is meg lehetne oldani. Ezzel kb ugyanott tartanánk, hiszen a 10 percek kábé ugyanoly hatékonysággal működnének, mint a kiállítások: olyan 60%-uk lenne jogos, a többi nem. Szóval véleményem szerint ezzel a szimulálás nem lenne kevesebb, viszont a hőbörgés jóval több, ráadásnak ismét egy olyan dolog, ami húzza a rendes játékidőt, s a hosszabbítás hossza így is elég vitás téma....

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 19:43:20

@madbalee: @mocsing: Még így is a labdarúgás a legszigorúbb ilyen szempontból, máshol lehet felnőttcsapatot váltogatni, itt egy jó ideje nem. Korábban lehetett, de többet már soha nem lehet, aki tétmeccsen pályára lépett egy ország felnőttcsapatában, az más nemzet színeiben nem játszhat. (Ha csak barátságos meccsen játszott, annak az anullálását is elég macerás egyébként elérni.)

Magyarország ÉJÁJÓÓÓÓ!

mickeyknox 2009.10.16. 19:46:11

poharam ismételten ürítem a fiúkra, és erre a szépen csillogó bronzéremre! SZÉP VOLT FIÚK B.SSZÁTOK MEG!!!

Dani Kalifornia 2009.10.16. 19:46:37

SZÉP VOLT SKACOK VÁZZZZZZZZZZZ!

@madbalee: "(Amúgy anno a 2005-ös Bl döntőben Dudeket többször is vissza lehetett volna fújni, de ott egy 11-t sem ismételtek meg)"

Ezt most hogy sikerült elővenni? Luis Garcia gólját is vegyük elő légyszi, olyan régen volt már szó róla!;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.16. 19:47:37

Megvolt a negyedik feltámadás a tornán. Ezek a fiúk istenek.

Costa Ricát tényleg kicsit sajnáltam a büntetőknél, ennyire lúzer csapatot még nem láttam 11-espárbajnál. Hogy úgy mondjam: annyi baj legyen!
:-)

madbalee 2009.10.16. 19:48:45

@decently built jesus: mocsing 11-es visszafújást firtató kommentjéről jutott eszembe. de szerintem hagyjuk

Inkább hatalmas grat még 1000X a srácoknak!!!!

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.10.16. 19:50:53

Koman 11-ese a 91 percben:
www.youtube.com/watch?v=H5n_2JJkyy0

Csak mert rajtam kívül biztos más sem bírt odanézni:):):)

Magyarország,
Harmadik lett
Hej Hej!

Integető hajbókoló lufiember 2009.10.16. 19:52:33

nagybetűs GRATULÁLOK, KEDVES U20/21-ES VÁLOGATOTT!

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.16. 19:56:14

most csak annyit, iszonyatosan helyénvaló volt Egerváritól Némethtel rúgatni az elsőt, függetlenül attól, hogy hogyan alakult.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 19:59:36

@ZenZo: nem a bírókkal van bajom elsősorban, hanem a szabályokkal, illetve azok betarTAtásával

hvuk 2009.10.16. 19:59:47

Ez sem volt semmi meccs. 0-1 után kicsit lesápadtam, de aztán gyorsan lenyugodtam: ezek a srácok majd összehoznak valamit, mert ezek _olyanok_. Komolyan, bennük lehet hinni.

Egymást követő két évben is jól szerepelt a csapat, ez szerintem ad reményt ahhoz, hogy higgyünk bennük. Sőt, a csapat teljesítménye folyamatosan javul, szóval ők tényleg lehet, hogy ennyi év után felnőttként is sikeresek lesznek.

És addig is hatalmas gratuláció az egész csapatnak! Nagyok voltatok!

Malachi 2009.10.16. 19:59:52

Aztabüdösbazmeg! Az utolsó 20 percre értem haza, de a szívroham így is megvolt. Elképesztő ez a csapat! Mikor Simon kapufára rúgta esküszöm tudtam, hogy 5 percen belül beszopunk egyet, de leszartam, mert azt is tudtam, hogy meglesz az egyenlítés. :D

Nem csak az a remek, hogy a MI csapatunk harmadik, de az is , hogy Honduras után CSAK marha jó meccseink voltak. Fordulatos, izgalmas, GYŐZTES! (Ghana nem számít)

Gulácsi, Simon, Szabó, Koman, Németh, Gosztonyi hatalmas reménységek, egy fél csapatnyi NAGYON jó játékos már most. Egy biztos, követni fogom, hogy mi lesz velük később.

GYÖNYÖRŰ VOLT, KÖSZ FIÚK!!!

halihalo 2009.10.16. 20:01:01

@mocsing: Látványosan, már majdnem egy méterrel előrébb volt. Ezt egy japán nem hagyhatja.... :) Talán, ha csak fél méter lett volna.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 20:03:21

@halihalo: minden kapus előrelép, márpedig Camposon kívül minden kapus lép(ett) legalább 80 centit. ez se volt több, vagy feltűnőbb. vagy szerepelni akart a japán, vagy AEK-drukker.

Malachi 2009.10.16. 20:04:27

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: Ez meg, Németh... vonyítottam, mikor kihagyta, üvöltöttem, mikor a bíró sporttárs visszafújta. Erre Koman mit csinál? Ja. Ezek a srácok forgatókönyv alapján játszanak, a szurkolók idegeivel.

montipájton 2009.10.16. 20:07:07

Azt tudtátok, hogy miért nem volt hosszabbítás? Mert nem automatikus.
Speciálisan erre a vb-re hoztak egy szabályt, hogyha ugyanabban a stadionban van egymás után két meccs (konkrétan ez a kettő), akkor ha az első nem ér véget egyből, nincs hosszabbítás, hogy ne csússzon a program.
A döntő után ellenben simán lehet.

Elég vicces, bár logikus.

Titi120 2009.10.16. 20:11:03

Olyan büntetőre viszont emlékszem, amikor egyértelműen a tizenegyes visszafújását követelték a sporin, joggal.

Copa - America elődöntőn, két éve, az uruguay-i cséká, Lugano büntetőjénél Doni már méterekkel a gólvonal előtt védett. Az nagyon megmaradt bennem, mint példa arra, hogy ezt már vissza kéne fújni.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.10.16. 20:11:40

@montipájton: de vajon honnan tudhatták ezt előre a Eurosporton? :)

montipájton 2009.10.16. 20:17:55

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: Nem azt mondtam, hogy a meccs után hozták a szabályt...

MAti 2009.10.16. 20:19:53

Gratulálunk, ennyi. :)

montipájton 2009.10.16. 20:21:15

Én meg olyanra emlékszem, hogy Szabó Józsi kétszer rúghatott büntetőt Zsiborásnak az utolsó fordulóban, mert az elsőt Zsiga kivédte, de a bíró szerint belemozdult. aztán kivédte a másodikat is (ne ijedjetek meg, így is 1-0-ra nyert a Vidi), ezért nem lett automatikusan gólkirály Szabó, csak amikor a Volán-Honvéd bundameccsről utólag törölték Esterházy mesterhármasát. 1984. (Utána Szabó Józsi az UEFA-kupa gólkirálya is lett.)

Na, ebben sok érdekes volt, azt hiszem. )))

ZenZo 2009.10.16. 20:26:56

Na elmentem megünnepelni a bronzot. Jó éjt (és kellemes holnap délelőttöt :) )

Goyo 2009.10.16. 20:32:33

Holnapi NS szalagcímnek "Kellesz nekünk Vladimir!"

Tudom, bilibe lóg...
Szarul játszott ma, de a tizit (szerencsével) belőtte.

madbalee 2009.10.16. 20:36:22

@Goyo: sztem nem játszott rosszul. Több nagy passzt osztott szét!

krai 2009.10.16. 20:41:44

@madbalee: magához képest gyenge volt, ezt burkoltan le is nyilatkozta:)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.10.16. 20:54:53

csodaszép, gyönyörű

baromi büszke vagyok a srácokra, eddig szar napom volt, de amióta vége a meccsnek kurvajó minden :)

zsakfos 2009.10.16. 20:58:04

0-0 a döntő a félidőben, a ghánaiak a 35.perc óta már csak 10-en, bár nekem erősnek tűnt az a piros lap. Innen nehéz lesz nekik.

montipájton 2009.10.16. 21:09:41

@zsakfos : Az a piros konkrétan röhejes volt. Innentől minden elkésett becsúszásért ki kell állítani a vétkest.

jo.e 2009.10.16. 21:42:48

Szép volt fiúk!!
Valaki írta föntebb, h. tutira vette, h. ha kapunk 1 gólt bírunk rá válaszolni. Sztem ez a legnagyobb ebben az egészben. A "felnőttekről" ezt valahogy sosem gondolná az ember.
Varga 11ese mekkora volt már! Okosan, ahogy kell :)))
Az 1. félidőt nem láttam, de a 2. alapján a 3-1 simán meglehetett volna. Némethet én nagyon bírom, sajnálom, hogy ma nem jött neki össze 1 gól. A 11eseit viszont nem értem...

rizla 2009.10.16. 21:57:11

@jo.e: én nem vettem tutira, hogy tudunk rá válaszolni. és hát nem is volt helyzetünk a büntetőig, az sem volt egy lövőhelyzet, vagy ilyesmi, németh valahogy kiverekedte. szóval mondhatjuk, hogy tulajdonképpen egy klasszis villanás hozott minket vissza, ha az nincs, akkor szerintem annyi.
utána mondjuk rúghattunk volna még kettőt..

rizla 2009.10.16. 21:59:43

ez a varga amúgy nagyon jó és szimpatikus játékos, hogy hogy nem kezdő alapból? hány éves, tudja valaki?

Malachi 2009.10.16. 22:13:45

@rizla: mintha a kapott gól eddig mindig felrázta volna a csapatot. Persze erre nem lehet építeni, de valahogy előjönnek a rejtett tartalékok és van honnan meríteni, ez a legjobb.

Amit Ghána csinál a brazilokkal az meg nagyon komoly, és ellenük álltunk fel hiányosan 3-1-ről, NAGYON nagy csapatunk van! Olyan szép ez a harmadik hely, hááá!!! :)

rizla 2009.10.16. 22:17:40

@Malachi: ennél rosszabb lélektani pillanatban még nem kaptunk gólt. persze, ghána ellen a harmadikat, de ott már eleve úgy mentünk ki a második félidőre, hogy minden mindegy, mindent bele. itt viszont kihagytunk két kiló helyzetet, majd a 81. percben az ellenfél az első épkézláb félidei támadásából belövi a gólt. ez costa ricából hozta inkább elő a tartalékokat. de jött németh.

MAti 2009.10.16. 22:19:11

A csoportmeccseinket nem láttam, de amit Németh és Koman bemutatott a mezőnyhöz viszonyítva, az világklasszis teljesítmény.
Nem csak labdával mutatott ügyes dolgokra gondolok itt, hanem többre. Sportemberi jegyekre, viselkedésre, felelősségvállalásra, mindenre.

És nem egyedül az ő játékuk tetszett, sőt. És ugye, Koman és Németh nélkül is lefociztuk a ghánai csapatot...

MAti 2009.10.16. 22:19:48

A másik, ami feltűnt: ettől a csapattól meccsenként több meglepő, improvizatív megoldást láttam, mint a felnőtt válogatottól egy komplett selejtezősorozat alatt...

rizla 2009.10.16. 22:31:41

@Képfényező: "És ugye, Koman és Németh nélkül is lefociztuk a ghánai csapatot... "

azért ne veszítsük el a realitásérzékünket. ghána focizott le minket, meglehetősen csúnyán. hogy a sírból hoztuk vissza a meccset, az már a mágia érdeme, ami ebben a csapatban van, összetartás, küzdeni tudás, győztes mentalitás, ki tudja hogy még mi. a ghánaiak azért annyira nem zavarodtak össze, hogy ne húzzák be a meccset. megérdemeltük volna az egyenlítést, de ők is megérdemelték a győzelmet.
a csehek is összeszedettebb focit játszottak, mint mi, és az olaszok ellen is szerencsénk volt a korai büntetővel. persze félreértés ne essék, nem a csapat érdemeit akarom kisebbíteni, mert hősök, és többnyire ügyes focisták, két általad is megnevezett potenciális klasszisjátékossal, de többet hoztunk ki magunkból, mint ami pusztán a játéktudásunk alapján bennünk volt, és ez igaz volt már az EB-bronzra is. az a baj, hogy a legtöbben ennél csak rosszabb játékosok lesznek a jövőben.
már csak ezért is élvezzük ki ezeket a pillanatokat, amit ez a csapat művelt, az csoda.

Woland 2009.10.16. 22:31:46

tud valaki stream-et a Ghana-Brazilia tizikhez?

Malachi 2009.10.16. 22:35:08

@rizla: ez tény. A felrázós megállapítást a korábbi mecsekre értettem, a mai meccsel kapcsolatban még a kapott gól előtt ugrott be. De tényleg úgy éreztem, hogy ha kapunk is egyet, még semmi nincs veszve. Egyszerűen túl jól voltunk eddig, olyan játékot mutattunk, ami alapján bíztam a csapatban.

Ghána meg mindjárt világbajnok, kihúztak 90 percet 10 emberrel. Atléták, focista mezben.

rbaggio 2009.10.16. 22:44:40

Ez a 19-es számú brazil fiú láthatta Roberto Baggiot?

rbaggio 2009.10.16. 22:45:26

És Ghána!
Az utolsó 11-es menniyre pimasz volt? Pedig semmi trükköt nem tett bele.

értelmetlen_nevű 2009.10.16. 22:46:35

huh, ez kemény volt. megérdemelték a brazilok.

MAti 2009.10.16. 22:46:37

@rizla: Igen, ebben sok igazság van. De: szerintem a focitudásnál jóval fontosabbak azok az alapvető sportolói erények, amik most ehhez hozzásegítettek minket. Labdát levenni vagy futni meg lehet tanulni, csak szorgalom kérdése.
Váratlant húzni, vert helyzetből talpra állni, bízni magunkban - ezeket sokkal kevésbé lehet tanítani, és engem meglepett, hogy magyar futballistákban ilyet láttam. Nem szokta, hozzá sajnos... :(

rizla 2009.10.16. 22:48:15

nyert ghána, nem bánom, így még szebben csillog a feltámadásunk ellenük. és azt sem bánom annyira, hogy nem jutottunk a döntőbe, mert ha így kellett volna kikapunk, mint most brazília..

bög 2009.10.16. 22:48:32

ghána behúzta, nagyon erős csapatuk van

Mourinho már nem a király 2009.10.16. 22:48:46

De mennyire nem tudnak ezek(sem) 11-est lőni.
Mielőtt nekifut már lehet tudni hogy elrontja. Amelyik nem megy hátra a 16-os vonal környékére az elég jó eséllyel el fogja rontani ezt vettem észre.

A ghánai kapusnak pedig elég érdekes taktikája volt, nem vetődött, hanem állva maradt és úgy ugrott odébb mindig, ilyet se láttam eddig.

Woland 2009.10.16. 22:48:54

huha, de lelekolo tiziparbaj volt ez, ahogy az elso tizit megfogta a ghanai kapus az poenos volt, elszaladt jobbra a vonalon a kapufaig, a brazil srac meg odaguritotta a labdat : ) vetodnie sem kellett pedig szelre ment!

értelmetlen_nevű 2009.10.16. 22:49:11

@értelmetlen_nevű: a ghánai kapus nagyon érdekesen fogta a büntetőket. gyakorlatilag beállt az egyik sarokba, a brazilok nem néztek fel.

rizla 2009.10.16. 22:49:19

@Malachi: "Atléták, focista mezben." kurva jó focisták, akik mellékesen kurva jó atléták. ha az afrikaiak megtanulnának európai szintű taktikai sokoldalúsággal focizni..

MAti 2009.10.16. 22:51:24

@rizla: Ezért fogják őket 5 év múlva a brazilok lenyomni. Az erő, technika, taktika háromszögön belül legtöbbször a brazilok találják meg az ideális keveréket... :)

rizla 2009.10.16. 22:52:59

@Képfényező: "szerintem a focitudásnál jóval fontosabbak azok az alapvető sportolói erények, amik most ehhez hozzásegítettek minket."

de ilyen erényeket nem lehet mindig csillogtatni, ezek nem mindig elégségesek. az igazán nagy, igazán erős csapatoknak néha elég a tudásuk is. eleve az a gáz, hogy nekünk valamit kompenzálnunk kell.
persze ezzel nem azt mondom, hogy bénák lennénk, azért elég jó kis focisták vannak az U20ban. csak a jövőjük kérdéses sajnos.. bárcsak lenne egy jó bajnokságunk, de nincs.

"Labdát levenni vagy futni meg lehet tanulni, csak szorgalom kérdése."

igen, de nem 18 éves kor felett. aki ennyi idősen nem felkészült technikailag kellőképp, az már valószínűleg nem is fog a világ élvonalához tartozni. de örüljünk annak, ami van, németh és koman például rendelkezik azzal a felkészültséggel.. és van még pár képzett srác. balajti nagyon tetszett, amikor játszott, megkövetem kicsit kroost tehát, varga is fullos kis szélsőnek tűnik, de lehetne sorolni.

Malachi 2009.10.16. 22:55:55

@rizla: pontosan ez jutottam eszembe. Most szebbnek tűnik ez a bronz, mint a brazilok ezüstje.

értelmetlen_nevű 2009.10.16. 22:59:41

egyébként ez a "legererősebb"brazil U20 ? (mármint mindenkit elengedett-e a klubja)
valahogy nem látom az új ronaldinhot, kakát, ronaldot, maicont...

Malachi 2009.10.16. 23:01:47

Koman nem fogott kezet Blatterral, hehe. Ezüstcipő, szép!!!

zsakfos 2009.10.16. 23:32:26

Koman ezüstcipős, a csapat bronzérmes, csak Kisteleki ne majomkodna ott...
Egyébként tényleg érdekes amit vmelyik szurkoló mondott:, hogy mindenki a csapatból Mexikó után született.
Drukkoltam Ghánának, mert kiküzdötték a győzelmet, majd 90percig emberhátrányban, egy ilyen piros lappal...
A brazilok saját maguknak köszönhetik a vereséget: impotensek voltak, és ilyen alaptrükköt beszopni 2x a tiziknél, hihetetlen:)
Azért meglepődnek, ha Ayew és Adiyah nem lennének ott a jövő évi felnőtt vb-n és Inkoomnak ill. Oseinek is jó esélye van.
Ayewen nagyon látszik, hogy az apja fia: igazi vezéregyéniség és remek játékos.
Az Essien, Muntari, Mensah korosztályhoz ha beérnek, a brazil vb-n bivaly csapatuk lesz. Mondjuk most se rossz:)
Kiváncsi vagyok sikerülhet e jövőre az áttörés és vmelyik afrikai csapat tud4be kerülni. Talán az elefántok...

reader613 2009.10.16. 23:37:27

Pato például nem kellett volna, hogy itt legyen a braziloknál? szül. 1989. szeptember 2.

BruceWayne 2009.10.16. 23:39:08

Kevés mostani magyar focistáról mondható el, de ez a Varga Roland nekem nagyon úgy néz ki mint aki simán felveheti a versenyt a legnagyobb bajnokságokban is, minden, tekintetben. (persze ma ő se volt toppon, meg fejlődnie kell még, de engem már így is nagyon meggyőzött, irány a felnőtt válogatott)

reader613 2009.10.16. 23:42:16

melóhelyen néztük a magyar-crc tiziket. Varga ahogy odaállt, kollegák közül többen megszólaltak, olvasva az arcáról, nagyjából az alábbiak hangzottak el:

"ez be fogja b.szni izomból"
"hentes"
"kinyírlak g*ci"

és valami ilyesmi történt :-)))

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.16. 23:54:28

Haha, csak most jutottam a poszthoz, a Németh-kép zseniális, szét tudnék küldeni pár példányt belőle, a címzésen sem kellene sokat gondolkodnom.

Kurva nagyok vagyunk.

zsakfos 2009.10.17. 00:17:34

@értelmetlen_nevű:
Hiányoztak a mancesteri ikrek: Rafael és Fábio meg Pato is még ez a korosztály. Ők jutnak így hirtelen eszembe, de valszeg van még számos más játékos is akiket nem engedett el a klubjuk.
Egyébként az jutott eszembe,-félig viccesen persze- hogy azért nincs benne a hivatalos FIFA naptárban az U20as vb, és a klubbok azért tarthatják vissza a játéksosokat, mert a FIFA "felzárkóztat" és népszerűsít. A visszatartás főleg a nagyokat érinti, és így a "kis országoknak" pl. Mo, Costa Rica, sokkal több esélyük van. Lelkesítenek az eredmények, ami sportoló gyerekeket, pénzt stb. hoz a sportágba.
Mert ha reálisan nézzük, úgy lettünk bronzérmesek, hogy nincs egyetlen olyan játékosunk sem( felnőtt szinten se sok:), aki nemhogy a top5 ligában, de az európai középmezőnybe tartozó ( pl. holland, portugál, skót, török stb.)ligában nemhogy meghatározó játékos, de rendszeres lehetőség kap( talán Németh lesz idén a kivétel).
Biztos van legalább 10 olyan ország a világon akikre ez viszont igaz és bőven jobban állnak ebben a korosztályban( is) mint mi.
Viszont ezzel a bronzéremmel felhívtuk a játékosainkra a figyelmet ( meg persze bármely más országbeli játékos a játékával) és remélem minél többetn fognak rendszeresen játszani felnőttcsapatban, minél nívósabb bajnokságban. Én mindesetre nagyon szurkolok egyenként mindenkinek, mert ez egy nagyon szerethető társaság!

rizla 2009.10.17. 03:43:50

@heinrich: mi lesz a vincze ottó mezemmel?

szbszig 2009.10.17. 04:51:41

@mocsing: Nekem ott, abban a pillanatban az fordult meg a fejemben, hogy vagy saját akaratából, vagy felsőbb hatásra kicsit ezzel akarja kompenzálni az elmaradt hosszabbítást az emberelőnyben lévő és jobban játszó csapat számára. Lehet, totális baromság persze, sose tudjuk meg...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.17. 08:59:07

@szbszig: a partjelző ott állt az ötös sarkánál, az alapvonalnál (ott a helye ilyenkor, gondolom) és felkapta a zászlót... erre fújt a bíró. ennyi.

bonaventura 2009.10.17. 09:32:07

hát a bíróval most sem volt gondunk

christvhu 2009.10.17. 10:18:25

Hatalmas gratula a csapatnak, köszönjük ezt a felejthetetlen élményt!!!

Csak én érzem úgy, hogy meg kell követnem Egervári Mestert az -akár csak gondolatban is - ellene bennem felmerült averziók kapcsán?
Minden fontos meccsen jól cserélt, szinte mindig tudott hatni a srácokra a szünetben, változtatott a felálláson mikor kellett, ráadásul tökös legény módra képes volt bármikor védő helyett csatárt beküldeni, szóval OLVASTA a meccseket és a csapatát is.
MESTER! Köszönjük!
(és igenis beismerem, nem tartottam eddig Egervárit másnak, csak egy szakmailag felkészült színtelen szagtalan magyar edzőnek. Bocsánatot kérek érte)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.10.17. 10:24:15

@értelmetlen_nevű: @zsakfos :

m1 kommentátora még a mo-ghána meccsen elmondta, hogy csak brazíliában játszó srácokat hoztak el a brazilok

Futács sérüléséről bárki tud bármit? jó volna ha ezek után nem kéne kihagynia

szép volt srácok!

sAp 2009.10.17. 10:31:55

ez a csapat tényleg hihetetlen,én is nyugodtan néztem a bekapott gól után,még nem láttam ilyen magyar válogatottat aki fejben(?) ennyire ott van.BRAVO! koman tényleg nem volt túl jó tegnap,de volt pár filléres labdája, németh meg az első mondjuk 60 percben elég látványosan egyedül akart megoldani mindent. simon meg legalább akkora küzdő mint a sanyi,csak mellé focizni is tud,belőle is egy k. jó,rooney-típusú csatár lehet (kb.olyan százalékban is lövi be a helyzeteit...) és végre varga is jól játszott,eddig mindig sírtam,ha nála volt a labda,de ma tényleg lendületet vitt a játékba (de a szimpatikustól azért messze van sztem).

döntőt sajnos nem láttam, de el nem tudtam volna képzelni, hogy ghána azzal a lyukas védelemmel kihúzza kapott gól nélkül,aminek pár pontos passzal (vagy csak a ziccerek belövésével) mi is lőhettünk volna még többet (pláne emberhátrányban).

sporttárs 2009.10.17. 11:15:44

@rizla: Na, ezzel 100 százalékban egyetértek.
(Csak gondolam, szólok, hogy ilyen is van. :)) )

A döntő szerintem mérhetetlenül szar volt, de nem Ghána miatt. A színvonalat tekintve általában is elmondható, hogy ugyan nekünk nem kell és nem is lehet, de mégis objektíven nézve a vébét nagyon-nagyon helyén kell kezelni az itt történteket.
És bízni abban a pár srácban, hogy belenőnek a felnőttek mezőnyébe.

kroos 2009.10.17. 11:35:39

@rizla: nincs rá szükség nem az elsö eset, kérdezd meg popp-ot amikor másfél éve irtam hogy van a loki2-ben egy varga józsi nevü gyerek aki meg se fog állni a válogatottig meg legalább egy leverkusenig akkor se vette senki komolyan...
ugyanakkor bicskanyitogató picit hogy azok az emberek akik agyba föbe basztatják, szidják lenézik ánblokk a magyar focit most hirtelen ha van egy kis siker egyböl a magukénak érzik és aki nem osztozik az optimista jövöképükben az barom, és ha ezeket a fiatalokat behivják és esetleg ki fognak ök is kapni máltán ugyanezek az emberek fognak a legjobban köpködi, de hát ilyen a szurkoló.
Ha siker van akkor trendi szurkolni de a kudarcban senki sem akar osztozni.
Akinek nem inge nem veszi magára de címzésen sem kellene sokat gondolkodnom.(ha címezni akarnám valakinek)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.17. 15:24:12

@popp: sajnos gúnyolódás nélkül kellene erre helyeselni és elismerni, h ez van. mert ami most van az u20-as csapat körül, arra tényleg a bicskanyitogató a legjobb szó, ha eszembe jut, h az a sok gyökér (pl az én társaságomból is), aki csak herótozni tud itt mindent és azt se tudja, ki a fradi edzője és most hallotta először Korcsmár nevét, megy ki a reptérre és a faszát veri. pusztuljanak.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.17. 15:37:10

@mocsing:

Egyetértek veled. Nem az a baj, hogy most kimennek a reptérre, hanem az, hogy ha nincs siker, minden magyar focistára egy emberként húzzák rá a vizes lepedőt. Mert aki a magyar NB1-ben játszik, az csak lusta, elkényeztetett szar alak lehet. Remélem, egy-két ember e nagy siker láttán legalább belül egy picit elszégyelli magát, és legközelebb majd disztingváltabban fogalmaz...

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2009.10.18. 01:07:19

Orbitális nagy gratuláció a srácoknak! Igaz, hogy háromszor kaptam majdnem agyvérzést... All-star csapatot nem hirdetnek? Oda is beférne egy-két magyar fiú. Nagyon kíváncsian várom a folytatást: jönnek-e a külföldi ajánlatok, beférnek-e a kezdőbe itthon azok a srácok, akik eddig csak a tarcsiban játszottak, vagy a padon ültek? És kicsit félek attól, hogy előkerülnek a keselyű játékosügynökök, akik most mindenkit megpróbálnak elpasszolni egy minél nagyobb csapathoz, ahol aztán nem jutnak labdához sem. Ezeknek a fiúknak most minél többet lehetőséget kell kapniuk, jöjjön csak meccsrutin, ami pl. látványos hiányzott 2-1-nél Ghána ellen. Ha egy kicsit tapasztaltabbak, hejj...

kroos 2009.10.18. 09:24:34

@Csöncsön: ,,egy picit elszégyelli magát, és legközelebb majd disztingváltabban fogalmaz... "
ezt én se tudtam volna jobban megfogalmazni..
állandóan szinte egyedüliként védem az nb1-et (nem azért mert fasza csak nem olyan gyenge mint gondolják), és ahogy mocsing mondta a ,,herótozók" akik engem osztanak mert nem vagyok biztos benne hogy ez a pár gyerek uj alapokra helyezi a futballunkat meg mert nem kezelem helyén a sikert?-lol Mi az amit ebben az országban a helyén kezelnek?
Rettentöen örülök és jobban magaménak érzem a sikert mint a herótozók" mert ez az egész magyar foci és az nb1 sikere is és az enyém is.
Aki meg most látta elöször Debrecenit vagy Szabót az meg ne akarja megmondani nekem hogy mit jelent ez a siker..

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 09:34:09

még örülni sem tudunk fröcsögés és irigykedés nélkül.

kroos 2009.10.18. 12:30:39

@_benito: fentebb pl. rólad beszéltem..egész évben ömilk belöletek hogy milyen fos a magyar foci ilyenkor meg még ti kéritek ki magatoknak az összes esetleges kritikát:P
100SZOR jobban örülünk mint te aki nem nézel magyar focit csak esetleg a válogatottat, és hétvégén az a legnagyobb gondod hogy az Inter vagy a reál meccsét nézd és ha majd ezek a srácok kikapnak esetleg moldovában vagy máltán akkor is szurkolni fogunk nekik te meg irhatod hogy fúú milyen fos a magyar foci.
Szöllösi legalább konzekvens.
Amit ti csináltok itt szurkolás terén az meg gyomorforgató.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 12:44:14

@kroos: igen, én is pont rád gondoltam. ez a legostobább, legprimitívebb hozzászólás, amit ebben a témában olvastam, pedig sportgézán is én moderáltam, úgyhogy legyél büszke rá bátran.

mi a bánatos fasz miatt jut egyáltalán eszedbe olyan baromság, hogy jobban megérdemled azt az örömöt, amit most mindenki érez? azért, mert nb i-es meccsekkel pusztítod a retinádat??? hát ennek meg ugyan mi a tököm köze van az u20-as válogatotthoz, de most komolyan? hogy te hős vagy, mert tudtad, kicsoda debreceni andrás? én meg havonta egyszer beszélek szalai lászlóval. ugye tudod, ő kicsoda?

a futball szórakozás, a magyar futballt nézni nem az. az már a te dolgod, hogy mit csinálsz a szabadidőben, engem nem érdekel az nb i, mert nem szórakoztat. de az, hogy azért, mert te nézed, előjogokat követelsz, egyszerűen kommentálhatatlanul nagy baromság. az érdekel, hogy az nbi-es játékosok hogy teljesítenek a válogatottban, azt meg hadd szarjam már le, hogy a csapataikban hogy teljesítenek. nem érdekel, nem is kell, hogy érdekeljen, ahogy az sem, hogy téged érdekel.

csak azt tudom mondani neked, amit egy kollégának, amikor nem tudta, hogyan örüljön: recskázz többet, az segít megtanulni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 12:46:36

@kroos: a holdra kúrtad a vérnyomásomat, toni, ezt itt két év alatt még senki nem érte el, úgyhogy őszintén gratulálok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.18. 12:53:20

@kroos: @_benito:

Szerintem mocsing azokról beszélt, akik év közben csak és kizárólag gyalázni tudják a magyar focistákat, most meg hirtelen megvilágosodtak.

Még egyszer: nem az a baj, hogy most örülnek, hanem az, amiket év közben mondanak róluk. Összemosva a tényleg lelküket pályára kitevő játékosokat a tényleg alibizőkkel.

Titi120 2009.10.18. 12:55:28

@kroos:
Nem értem miért érzed szükségét a magyar futballsikerek "kisajátításának".

Az elmúlt évtizedekben minden szinten rászolgált a magyar foci az éles kritikákra, a szurkolók elfordulására. Álszentség azért szemrehányást tenni bárkinek is, mert kiábrándultságában már a szemének is csak akkor mer hinni, ha világbajnoki bronzérem csüng a focistáink nyakában.

Az emberek futballunkhoz való pesszimista hozzáállásáért az elsődleges felelős igenis a nagy magyar futballmassza, az elmúlt évtizedek edzőivel, klubvezetőivel, játékosaival együtt.

"Megdolgoztak" azért, hogy a közvéleményt olyanná formálják, hogy már azokba is reflexszerűen belerúgjanak első adandó alkalommal, akik tényleg nem szolgáltak rá.

Mondom én, aki a mai napig eléggé képben van a magyar fociban, és nem okozna túlságosan nagy problémát felsorolnom 5-6 játékost mondjuk a Rákóczi vagy a ZTE kezdőjéből.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 13:12:30

@mocsing: Értem én kroos felháborodását meg tudom, hogy van némi alapja iserre, mert ő nbII-es meccsekre is kimegy. De ez a sértett hozzáállása, amit a Loki kapcsán is elővezetett kicsit sok nekem. Miért ne osztozhatna a sikerben, aki akar? Aki meg csak fikázni tudta eddig a válogatottakat, most meg az elsősorban örül, annak legyen ez a maga baja.

Valóban nem szimpatikus ez a jelenség, de nekem az sem, amikor valaki veri a mellét egy bajnok avatáskor, hogy csak ő ünnepelhetne jogosan, mert ő akkor is ott volt mikor a kiesés ellen harcolt a csapat. Durcáskodik, ahelyett, hogy élvezné a sikert, a pillanatot. Na ezért volt az irónia.

Amikor siker van, szeretnek fürdőzni benne az emberek, így megy ez.

Ha meg onnan nézzük a dolgot, hogy ezek a srácok mennyire megérdemelnek egy ilyen fogadtatást a háromhetes ragyogó teljesítményükért, akkor teljesen mindegy, hogy ki üvöltözik nekik.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 13:32:46

@kroos: Na ezt még nem olvastam az előbbi kommentem írásakor, de pontosan ezt a hozzállást sejtettem korábbi mondataid mögött is. Szerintem leugorhatnál a magas paciról. Megint azt csinálod, amit szoktál, összemosol ezer időnként nemcsak árnyalatokban különböző véleményt és ezzel a kezdesz vitatkozni.

Szerintem az nst válogatott ügyben teljesen korrekt. Amikor a válogatott teljesítményét méri, nem a hagymázas nosztalgiából indul ki. A realitások talaján értékeli a válogatott csapatokat és szívből örül a részsikereknek is. Az NBI-ről meg leginkább szót sem ejt. De ha úgy gondolod, hogy a válogatottért szurkoláshoz az NBI-es meccsek megtekintése az alap, akkor te miért dukkolsz az Olimpiákon a magyar vívóknak, úszóknak, kajakosoknak, kenusoknak, vízilabdásoknak, kéziseknek, ha nem is jársz a versenyeikre?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 13:50:22

@kroos: Na ezt még nem olvastam mikor az előző kommentet írtam.
1. Az nst teljesen korrekt magyar válogatott ügyben. Ellentétben Szöllősivel és bandájával, nem a hagymázas nosztalgiából indul ki (a válogatott értékelésekor eszébe se jut olyanokkal ellőjönni, hogy bezzeg mikor Kossuth apánk meghúzta a balszélt), hanem a nemzetközi foci jelenlegi erőviszonyaiból és a részsikernek is szívből örül. Az NBI-ről meg leginkább nem is szól.

2. Ha szerinted a válogatottért való szurkoláshoz az NBI-es meccsekre járás vagy legalább azok megtekintése a beugró, akkor miért szurkolsz az Olimpián a magyar kajakosoknak, kenusoknak, úszóknak, atlétáknak, öttusásoknak, vívóknak, bíróknak, polósoknak, kéziseknek, ha nem jársz ki a hazai versenyeikre?

Amúgy én veled ellentétben egy kicsit sem érzem magaménak az U20-as srácok sikerét, viszont kitoszottul örülök neki, felhőtlenül és irigység nélkül.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 13:51:17

Na baszakszik a blog.hu, úgyhogy megírtam még egyszer uganazt a kommentet bocsesz.

kroos 2009.10.18. 14:51:09

@_benito: benikém amikor én recskás hasonlattal éltem veled szemben azt 1 mp.-nél belül kimoderáltad mert hogy taplóság.
A véleményemet meg fenntartom, a szurkoló dolga a szurkolás, igí is hozzájárul a csapat sikeréhez, ezálltal részesen annak hosszu távon. Most van siker igy jó dolog szurkolni is.Használd ki mert ha jönnek a vereségek akkor 20 évig megint nem leszel szurkoló.

kroos 2009.10.18. 14:58:08

(az a legjobb az egészben hogy vagyunk páran walmer,mocsing stb akik nem örülünk kevésbé csak éppen azt mondjuk hogy helyén kellene kezelni ezt az érmet, erre mi vagyunk azok akik fröcsögnek és nem tudnak örülni semminek.Kellene valami öröm mérö pl. benito öröme 10-es a mienk meg mondjuk 4.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 16:30:32

@kroos: Elbeszélünk egymás feje mellett már megint és így nincs sok értelme. A legtöbb kommentelő - itt legalábbis- tisztában van azzal, hogy semmit nem garantál a jövőre ez a siker. De én például jelenpillanatban ezt le is szarom. Viszont ha Pesten lenne a novemberi magyar-olasz U21-es meccs tuti, hogy kimennék szurkolni.

Egyébként nem is azon akadt fönn _benito, hogy nem örülsz eléggé, hanem azon az állításodon, hogy mivel te kijársz magyar meccsekre neked több jogod van ünepelni.

halareaal 2009.10.18. 17:48:33

@kroos: azért nagyon durván kevered itt a dolgokat. attól, hogy vki kimondja a teljesen nyilvánvaló tényt, hogy a válogatott egy kalap szar volt, amikor Máltán kikapott, vagy mondjuk Moldovában 3-0ra, attól még nyilván a magyaroknak szurkolt ezeken a meccseken. az nb1 nemtom hogy jön ide, bár azt azért megjegyezném, hogy attól hogy a fiatalok véghezvitték ezt a hatalmas bravúrt, európai szinten a Lokin kívül még ugyanúgy nincs egy épkézláb csapatunk.

SamS 2009.10.18. 19:00:48

Annyiban egyetérek Kroosszal, hogy azok az emberek, akik amúgy orrba-szájba szidják a Magyarországon játszó focistákat és úgy beszélnek róluk, mint valami elfajzott, paraszt, lusta ingyenélőkről (és itt nem feltétlenül NST-s kommentelőkre gondolok), azok most 4-5 meccs hatására részben ugyanazon embereket istenítik. Pedig 5-10 éve nem láttak NBI-es meccset.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 19:06:52

hát nemtom ki mit gondol, de azt elvitatni, h van különbség aközött, h vki a vb első meccsén ismerkedik a nevekkel és aközött, h vki már az elején csodálkozik, jé, Korcsmár miért vkp-t játszik, amikor az Újpestben középhátvédet szokott, hát nemtom. minimum fura ezt semminek nézni.

@popp: egyébként te is csúsztatsz, mert sztem csak annyit írt kroos, h jobban magáénak érzi a sikert. nem mondta, h több joga van ünnepelni. pl mert nem is ünnepel, mert gondolom, próbál a lista végére érni, amin rajta vannak azok a futballisták, akiket nem engedett el a klubjuk, de azt is gondolom, h a jelenlévőknek nem kell taglalni ezt.

valaki mondja már ki: nagy dolog volt megverni Ghánát és Costa Ricát, akiknél felnőtt-válogatottak is játszottak, de ettől még a harmadik hely köszönőviszonyban sincs a realitásokkal.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 19:29:28

@kroos: tudod, toni, rengeteg pöcsfejű ember kommentjét olvastam végig az utóbbi pár hétben, miközben ment az u20-as vb, és nagyon örültem, hogy az nst-t ez a hullám nem érintette meg.

azért reagáltam kicsit érzékenyebben, mert te voltál az első, aki behozta ide a szurkolás nb1-ét jelentő kreténséget.

az nst mindig fontosnak tartotta a válogatottat, ezt nem kell magyaráznunk, csak vissza kell olvasni, és kész. azzal viszotn nem tudok mit kezdeni, hogy életed második válogatott meccse után idejössz hőbörögni, hogy te vagy a pannon ultras főbirkásza, mert fújod kívülről a kaposvár hátvédsorát.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 19:36:01

@mocsing: oh, man... valami agyrágó támadta meg az összes bayern-szurkolót?

"valaki mondja már ki: nagy dolog volt megverni Ghánát és Costa Ricát, akiknél felnőtt-válogatottak is játszottak, de ettől még a harmadik hely köszönőviszonyban sincs a realitásokkal."

aki ezt kimondja, azt kimoderálom, toni úgyis megmondta, hogy következetlen és szánalmas vagyok.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 19:36:17

@mocsing: tudom egyébként, h nem vertük meg Ghánát.

amúgy előzetes moderáció lett, vagy a blog.hu unatkozik?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 19:38:32

@_benito: én kimondtam, moderáld ki nyugodtan.

egyébként meg a recskás dologban speciel kroosnak van igaza, attól függetlenül, h az öröm mellett bennem lévő másik érzést ő felnagyítva és szélsőségesen fogalmazza meg.

ha annyi ideje várnék én is a sikerre, mint te meg heinrcih, lehet, én is így reagálnék. nem hibáztatlak érte :)

pl donnelly nem kezeli jobban a helyén? :D

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 19:45:12

@mocsing: könyörgöm, cserélj avatart!! komolyan. nem tudok így válaszolni rendesen. :)

amúgy mi valóban elég régen várjuk már, igazából ezért is rágtam be tonira. henrikkel kint fagytunk fossá, vagy rohadt le rólunk a gatya az utolsó kis szar válogatott meccseken is.

arról meg, hogy ki mire csodálkozik rá, csak annyit, hogy tavaly az eb előtt lementünk fehárvárra megnézni ezt a csapatot.

biztos ti is ott voltatok tonival, csak valahogy elkerültük egymást.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 19:55:26

@_benito: az avatar lelki hadviselés :)

ha nálad kiváltja egy fehérvári túra (öö, anno nem úgy mesélted, h ezt a munkád miatt kellett? mármint riport lett belőle sportgézára emlékeim szerint, akkor meséltél van Buurenékről érdekeseket) azt, h vki hónapokon/éveken át nézi a játékosokat és szinte mindegyiket ismeri valamennyire, akkor ok. ez véleménykülönbség, meggyőzni se nem akarlak, se nem foglak :)

sosem mondtam, h én gecinagy rajongója vagyok bmelyik válogatottnak és kurvára ismerném minden mozdulatát az összes tagjának. attól kapok agyfaszt, amit már páran írtak itt, h ha csak herótozni tud vki itthon mindenkit, mindenki egy béna fasz, akkor ne csápoljunk Korcsmárnak, vagy csápoljunk, de a továbbiakban megfontoltabban herótozzunk itt csuklóból mindent. a másodikkal még senki nem késett el :)

és ne mosd össze pls, kroos és az én véleményem attól, h vannak benne átfedések.

már csak azért is, mert én amikor először hozzászóltam ehhez cirka 20 kommenttel feljebb nem rád és heinrichre gondoltam. (heinrichre a lehető legkevésbé). ez független attól, h nem ugyanúgy értékeljük ezt az eredményt, életkorunkból egyáltalán nem logikusan következően és pl ezerszer higgadtabban.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 19:57:04

és pl ezerszer higgadtabban = én pl ezerszer higgadtabban

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 20:01:00

@mocsing: igen, amikor fehérváron voltam a kicsik miatt, akkor éppen a felnőtt válogatott meccsén kellett volna lennem, ez igaz. (de pssszt)

van buurennel rengetegszer beszéltem, de a kérdéses időpontban még azt sem tudtam, ki az, merthogy ez eb-selejtező volt, ahova aztán még sisa tibor vitte ki a csapatot. :)

amúgy ha a holland marad, a csoportban kiesünk, csak mondom.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 20:02:13

@mocsing: szerintem mi lett volna a realitás?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 20:12:58

@_benito: A sport tévé már u17-es koruktól követi az 1989-es korosztály válogatottjának tétmeccseit, én azóta követem őket. Azóta sokan lemorzsolódtak és jöttek új arcok. Ki emlékszik már Balikó Milanra, aki U17-esként még első kapus volta az egy évvel fiatalabb Gula előtt. Öromteli, hogy nemcsak egy évjárat sikerei ez, mert keret fele'90-es, '91-es.

@mocsing: Persze böngészheted a listát is, de én ebben a pillanatban el tudok ettől vonatkoztatni. Örülök, hogy baromi izgalmas meccseket játszottunk és legtöbbször mi nyertünk. Azok közül egyébként akiket a mi utunkba sodort sors, csak az olaszoktól hiányoztak a legjobbjaik.

Egyébként kroos nem először nyilvánul meg kissé sértődötten azokkal szemben, akik a Loki vagy a U20 sikereinek örülni merészelnek. Még egyszer mondom valamennyire érthető is ez, de ha például _benitonál vagy az itteni kommentelők nagyobbik részénél kopogtat ezügyben, akkor rossz helyen teszi. Ebből következtetek arra, hogy úgy érzi több joga van örülni.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 20:16:57

@_benito: az adott volna reális képet, ha az összes olasz, német, brazil válogatott ott van a korosztályból Balotellitől Mülleren át Patoig. és még ki tudja, hány ilyen van, nem végeztem szekunder kutatást. (tudom, nálunk is Kádár...)

tehát mielőtt beordítja valaki, nem mondtam, h a mieink hibája, h ezeket nem engedték el. de ettől még tény marad, könyörgöm.

meg mondjuk ha nem zavarják le a fél olasz válogatottat és nem fújják vissza Németh büntetőjét. meg nem tudom, h a bronzmeccsen azt a tizenegyest hány spori fújta volna be. nem sok, és ehhez nem kell Övrebönek lenni. minden necces bírói ítélet nekünk jött be, kivéve Szekeres kiállítását, de azon aztán már igazán ne bosszankodjunk a történtek után.

tehát a világtörténelemben először a futballban sorozatban nekünk kedveztek a bírók. ez jó, néha nekünk is lehet mázlink, a játék része. (dél-koreában is ugye a játék része volt, bár jóval durvábban. csöncsön egyenesen csalást emleget azóta is).
de ezek kiegészülve a torna hiányzóival és a nagy futballnemzetek bántó közönyével a torna iránt, semmmiképpen nem engedhetik, h azt mondjuk, ez a realitás, ebben a korosztályban mi vagyunk a harmadik legjobbak.

EZEN a tornán (annak minden sajátosságával) reális volt, sőt, bravúr volt a bronz, nem győzöm hangsúlyozni a gratulációimat, de ez nem egyenlő azzal, h "akkor most valami elindult" és u20-ban ez a mi helyünk széles e golyóbison.

(és készséggel elhiszem neked, h van buurennel ez nem lett volna meg.)

értelmetlen_nevű 2009.10.18. 20:23:05

@mocsing: az első bekezdés jogos, viszont a bírókkal kapcsolatban erősen túlzol szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 20:26:31

@mocsing: Azt azért ne felejtsd el, hogy Costa Rica ellen még 0-0-nál volt egy sokkal konkrétabb tizenegyes szituja Némethnek amit viszont nem fújt be a rigó, ahogy Ghána ellen is lett volna egy tizi. Ezzel együtt összeségében valóban nem panaszkodhatunk a sporikra.

Aztán te is előjössz, azzal, hogy ez a siker nem garantál semmit a későbbiekre. Tudjuk mi is, és?

sporttárs 2009.10.18. 20:37:12

@kroos: Már bocs, ez mekkora baromság már, hogy aki magyar bajnokira jár, az most százszor jobban örül.

sporttárs 2009.10.18. 20:38:33

@kroos: Szöllösi, meg mint konzekvens...? Te olvastad a posztjait Hondurastól elődöntőig??? Na ne vicceljünk már.

sporttárs 2009.10.18. 20:43:44

@Csöncsön: Szerintem fingod nics, kik mentek ki a reptérre. Mivel én ott voltam, elárulom: pont azok mentek ki, akik még meccsre is kijárnak. Voltak is kb. annyian, mint egy Vasas-meccsen.
Szóval, marhára szó nem volt divattömegről, azok voltak ott, akik a szar NB I-ben is várják, csak várják a csodát és jobb híján szórakoztatják magukat.

Úgyhogy aki most ezeket a reptereseket ekézi szurkolói öntudatból kifolyólag, az baromi nagy öngólt lő, pláne, ha ő meg ott se volt.

(Én amúgy nem szurkolóként voltam, magamra semmit nem veszek belőle, dolgoztam. Bár járok NB I-re is, igaz, rossz beidegződés, harminc év rutin. Mondjuk most jó a Vidi. :) )

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 21:36:32

@popp: hol jöttem elő ezzel?

az, hogy nem panaszkodhatunk rájuk, enyhe kifejezés.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.18. 21:44:36

@sporttárs: nyugi, ismerek nem egy olyat, aki még most se tudja, h Balajti fiú-e vagy lány, Egervárinak mi a keresztneve és egyébként Gomez tényleg nem a spanyol válogatott csatára, de kint volt, mert végülis jópofa.

az arányokról lehet vitatkozni, bár én elhiszem, h nem ezek voltak többségben.

balu11 2009.10.19. 11:06:18

(egyáltalán nem Németh zrikálása, csak egy adat a VB-ről:)

Gulácsi kétszer olyan jól fogja (9/6, 66%, a felsőkapufát nem is számolva) a büntetőt, mint ahogy Krisztián rúgja (3/1, 33%)

nem lennék annak a helyében, akinek meg kell próbálnia átverni Gulát... Nagyon drukkolok, hogy szép pályát fusson be - Németh meg maradjon inkább a tizik kiharcolásánál, az nagyon megy neki, mindig lesz, aki értékesítse (Koman, Gerrard :)).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.19. 11:19:05

@mocsing: "Ezen a tornán (annak minden sajátosságával) reális volt, sőt, bravúr volt a bronz, nem győzöm hangsúlyozni a gratulációimat, de ez nem egyenlő azzal, h "akkor most valami elindult"" - Mészöly Kálmánon kívül kimondta, hogy egyenlő? És főleg ki mondta e blog kommentjei között?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.19. 11:32:22

@popp: nem tudom, mandela kálmán mit mondott, mert lálálázni kezdek, ha azt a primitív paraszt arcát meglátom, de én csak annyit mondtam, h amit 15 éve hallok minden szebb eredmény után (azaz hogy "valami elindult"), hidegrázást okoz már.

a világ lényegesen tágabb, mint az nst korlátai, lehetett ilyet olvasni. egyébiránt senkit nem vádoltam itt ilyennel. persze abban is biztos vagyok, h sokan gondolják így attól, h nem írják le.

(persze kétségtelen, h az nst-n kívül csak a legprimitívebb létformák léteznek :))

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.19. 11:56:36

@mocsing: "persze kétségtelen, h az nst-n kívül csak a legprimitívebb létformák léteznek :))

eddig nem sok használhatót írtál, komám, de végül odatetted magad, brávó :)

kroos 2009.10.19. 12:02:58

@mocsing: tudod miért nem volt hosszabítás a bronz meccsen?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.19. 12:13:24

@mocsing: Köszönöm, hogy fölvilágosítottál a világ és az nst relációjáról, magamtól ez eszembe sem jutott volna. Kroos viszont a Debrecen Bl-be jutásosakor és az U20 kapcsán megejtett kirohanását az nst közönségéhez intézte, ezért mondom, hogy rossz helyen kopogtatott.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.19. 15:05:20

@popp: viszont az, h kroos hova rohan ki mivel kapcsolatban, nem tudom, milyen relációban áll azzal, h én nem írtam le az említett "ez nem jelent semmit a jövőre nézve" gondolatot. újabb relációról kéne felvilágosítanom téged :)

@kroos: csak annyit, amennyit hallottam, azaz, hogy ugyanabban a stadionban jött a következő meccs és nem lett volna rá idő. vagy más a megoldás?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.19. 16:45:50

@mocsing:Az én értelmezésemben, bizony leírtad, de más szavakkal. De hagyjuk ezt.
süti beállítások módosítása