Két bombabiztos továbbjutónak vélt nagy is az Európa Liga felerősítése felé tett jelentős lépéseket, ráadásul egyikről sem mondható el, hogy érdemtelenül állna kiesésre a csoportjából. A Sevilla és az Arsenal várhatóan minden kihozhatót kiprésel BL-szinten nehezen értékelhetően gyenge csoportjából, a pénz nem jön rosszul, ráadásul egy októberben kiharcolt továbbjutás öröme a bajnokikon teljesedhet be. A Debrecennel a világon semmi nem történt, ami miatt keseregni kellene, lehetett tudni, hogy ez nem fog menni, de tegye fel a kezét, aki nem számított rá, hogy a Loki BL-menetelésébe belefér majd egy-egy komolyabb lángos. A Barcelonáról pedig heinrichhel azon morfondíroztunk, vajon minden idők legjobb csapata-e? Veszélyben az Ajax trónja, ez már most minimálisan kijelenthető.
A Loki meccséről nagyjából már mindent elmondtatok, leírtatok, nincs is mit hozzátenni. A csoport szempontjából egyébként is nagyjából lényegtelen, ki mennyire veri meg a magyar bajnokot, amelynek érzésünk szerint a Fiorentina ellen lett volna leginkább esélye a pontszerzésre, de így, hogy az olaszok hasítanak, ez is jóval nehezebb lesz (Debrecen-Lyon 0-4). Mert ha a Viola kikapott volna otthon a Liverpooltól – ami lássuk be, az erőviszonyok alapján nem lett volna akkora meglepetés – igazából tétje sem lett volna a további meccseknek. Így viszont a Fiorentina saját kezébe vette a sorsát, amikor fogta, és egy félidő alatt nagyon-nagyon kellemetlen verésben részesítette a satnya Liverpoolt. A 2-0 már bőven elég is volt, 10 esetből 9-szer egy olasz csapat nem enged ki a kezéből kétgólos előnyt, főleg nem egy nagyjából fogalmatlanul tevékenykedő angol ellen. Volt szerencsém idén már mindkét csapatot többször látni, és nem gondoltam volna, hogy a Liverpoolt olyan rossznak fogom valaha látni, hogy egy nem is az év játékát nyújtó Fiorentina ilyen simán kifekteti. (Fiorentina-Liverpool 2-0)
Lesz ennél jobb hete Mourinhónak, az biztos. Egyébként sem teljesen világos, mit akart azzal a kezdővel, amit a pályára küldött Kazanyban (ahol munkaszüneti nap volt a meccs miatt). A meccs maga kifejezetten élvezetes volt, az orosz vezetés után az Inter very deep lying playmakere, Maicon beadásából egyenlített, és ekkor benne is volt a meccsben, hogy nyer, de Balotelli (röhejes) kiállítása előtt már újra a Kazany volt nyeregben. A hét nyeretlen meccs Európában nem pont az, amiért Moratti a világ egyik legjobban fizetett edzőjévé tette a portugált, Olaszországban még a komoly kihívásokkal küzdő Mancini is tudott nyerni. Az Internek még korai a leendő csoportellenfelek várhatóan nehéz feladatán keseregnie, inkább oda-vissza el kellene vernie a Dinamót, hogy egyáltalán a továbbjutás meglegyen. (Kazany-Inter 1-1) A Barcelonának a világon semmiféle gondot nem okozott a Dinamo, amely az egyetlen lehetséges taktikát egészen jól megvalósította: megpróbált betömörülni annyira, hogy kevés helye maradjon a folyamatosan a felszín közelében tartott katalán zsenialitásnak. Ezt egyelőre nincs a világon csapat, amelyik maradéktalanul meg tudja valósítani, ennek viszont ismerjük az okát, és az nagyon jó: éljen soká a Barcelona, és ajándékozzon meg minket még rengeteg élménnyel. Mert ezt a Barcelonát egyszerűen öröm nézni – még kínai streamen is. (Barcelona-Dinamo Kijev 2-0)
A Sevilla szereti Glasgow-t, két éve UEFA-kupát nyertek itt, most meg agyonverték a Rangerst, de nagyon csúnyán. Hogy egy skót csapat ennyi gólt kapjon (egy spanyoltól) beívelések után, az minimum meglepetés, az eredmény viszont egyáltalán nem az, a pályára lépő csapatok között ez a reális különbség (Rangers-Sevillla 1-4) A Stuttgart a 2. körben is megszerezte a vezetést, de most sem tudott nyerni, az Urziceni története első (és kifejezetten szép) BL-góljával egyenlített, a második továbbjutó hely kérdése teljesen nyíltnak mondható. (Urziceni-Stuttgart 1-1)
Hiába lő ilyen szép gólt Arsavin (lesről), ezért a gólörömért addig pofoznám azt az ostoba fejét, amíg egy életre el nem felejti. Az Arsenal végig dominált, a görögök EB-taktikája csak a hajráig működött, akkor előbb van Persie talált be nemmessziről, majd a kis orosz mindent eldöntött, a csoportban pedig kialakult a végső sorrend (Arsenal-Olimpiakosz 2-0) Az AZ és a Standard közül egyértelműen utóbbi tűnik a jobb csapatnak, ami igen viccesnek hat, hiszen a belga és a holland bajnok esetéről beszélünk. (AZ-Standard 1-1)
BL, 2. forduló - Két nagy máris bajban
2009.09.30. 11:53 _benito
146 komment
Címkék: beszámoló összefoglaló bl
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr651417770
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Walmer 2009.09.30. 15:42:57
1.) Arsavin gólöröme teljesen korrelál az Arsenal Sunyi Henry által bevezetett dolgaival. Valszeg túl öreg vagyok ahhoz, hogy megérjem azt, mikor ismét Tony Adams, Lee Dixon, Ian Wright kaliberű/szellemiségű figurák építik újra a csapatot.
2.) A Barcelona faszát szopni NEM MENŐ.
Bár az a csapat amelyik megveri otthon a Kijevet, az tényleg tudhat valamit...
3.) Ha a Liverpool a 90%-al légiósokkal feltöltött kerettel ennyire képes, lehet el kellene gondolkodni a csapatépítés egy merőben más módján.
2.) A Barcelona faszát szopni NEM MENŐ.
Bár az a csapat amelyik megveri otthon a Kijevet, az tényleg tudhat valamit...
3.) Ha a Liverpool a 90%-al légiósokkal feltöltött kerettel ennyire képes, lehet el kellene gondolkodni a csapatépítés egy merőben más módján.
uckmuckfuck 2009.09.30. 15:48:19
A cikkből nem derül ki, melyik 2 nagy van bajban. Azért nem ártot volna kifejteni, hogy a cím és a szöveg között legyen kohézió.
_karmapolice_ 2009.09.30. 15:50:42
@uckmuckfuck: a te bajod, ha nem jössz rá :-)
(Azaz nekem kiderült.)
(Azaz nekem kiderült.)
uckmuckfuck 2009.09.30. 15:52:37
Én rájövök, de a címet illene kifejteni. Vagy másik címet adni, mert ennek így semmi köze a poszthoz.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 15:53:38
@Walmer: Tony alkoholista volt, Henry nem, ez a baj? :) Sunyi Henry... ez qrwa jó... méééég! :)
montipájton 2009.09.30. 15:54:24
@Walmer: Az 1. pontodhoz annyit hozzáfűznék, anglománként lehet, hogy jobban tetszene az a régi felállás, de akkor a BL-ben még ennyi sikerélményük se lenne. Más kor volt, más focival. (A franciák egyes stílusjegyei nekem se szimpik, de ezen a "csak az a foci, ami original english" szemléleten már Nick Hornby is rég túllépett.)) )
A Liverpool csapatépítési stílusa se bántotta senkinek a szemét a 2005-ös BL-döntő második félidejében, amikor egy cseh meg egy spanyol góllal kiegyenlítettek, aztán a lengyel kapus kivédte Seva meccslabdáját. Igy megy ez.
A Liverpool csapatépítési stílusa se bántotta senkinek a szemét a 2005-ös BL-döntő második félidejében, amikor egy cseh meg egy spanyol góllal kiegyenlítettek, aztán a lengyel kapus kivédte Seva meccslabdáját. Igy megy ez.
OrulunkVincent? · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.09.30. 15:55:35
A Barcelona idén simán alázni fog mindenkit... a Debrecennek pedig továbbra is gratulálok (őszintén...semmi irónia). Helyt kell állni és kész... most ennyire futja! A Liverpoolnak pedig külön örülök... már nagyon unom az arrogáns gerardot meg a beképzelt "kürtöt" a gyopár norvég fejével.
nils_h 2009.09.30. 15:57:41
@Walmer:
1- Sunyi Henry által bevezetett mely dolgokra gondolsz tételesen?
2- Nyilván ez a Barca eddig semmit nem tett le az asztalra, csupán elverte otthon a Kijevet, mire mindenki elkezdte hype-olni őket. Nem ferdítesz te egy kicsit?
3- Ha a Liverpool a 90%-al légiósokkal feltöltött kerettel az előző szezonban úgy lett második, hogy az otthonában alázta 1-4-re az előző és a későbbi bajnokot (vigyázz, ez egy csapat, kettőt még a pool sem tud egy meccsen), akkor nem gondolod, hogy arra következtettek, hogy jó úton járnak?
1- Sunyi Henry által bevezetett mely dolgokra gondolsz tételesen?
2- Nyilván ez a Barca eddig semmit nem tett le az asztalra, csupán elverte otthon a Kijevet, mire mindenki elkezdte hype-olni őket. Nem ferdítesz te egy kicsit?
3- Ha a Liverpool a 90%-al légiósokkal feltöltött kerettel az előző szezonban úgy lett második, hogy az otthonában alázta 1-4-re az előző és a későbbi bajnokot (vigyázz, ez egy csapat, kettőt még a pool sem tud egy meccsen), akkor nem gondolod, hogy arra következtettek, hogy jó úton járnak?
Eastbay1 2009.09.30. 16:05:03
@Bedeko: Tévében néztem tegnap, visszajátszották kétszer, vonalakat sem kellett húzogatni, az összes kommentátor+elemző egybehangzóan azt állította, hogy a partjelző ez azért csúnyán benézte. Az mondjuk más kérdés, hogy szép/pofátlan (megfelelő aláhúzandó) gól volt, de hosszútávon ezt azért nem lehet csinálni.
T.F.E. 2009.09.30. 16:06:49
Keveslem a Sevilla meccséről írtakat. Nem vagyok Sevilla drukker, de 4 nap alatt 8 gólt rúgtak, idegenben, és nem kiscsapatok ellen.
A fölényes győzelmük a nap egyik meglepetése az Inter döntetlenje és a Fiorentina sima győzelme mellett.
Eszméletelen nagy formába lendültek, és ha a bajnokság első fordulóját leszámítjuk, semmiben nem maradnak el a Barcelona vagy a Real Madrid mögött. Sem játékban, sem gólokban, sem látványosságban.
A fölényes győzelmük a nap egyik meglepetése az Inter döntetlenje és a Fiorentina sima győzelme mellett.
Eszméletelen nagy formába lendültek, és ha a bajnokság első fordulóját leszámítjuk, semmiben nem maradnak el a Barcelona vagy a Real Madrid mögött. Sem játékban, sem gólokban, sem látványosságban.
Eastbay1 2009.09.30. 16:14:07
@OrulunkVincent?: Hát most mit csináljon szerencsétlen Kuyt, ha holland létére norvég fejjel áldotta meg a sors? Igazán nem tehet róla.
Egyébként meg ő az egyik legszorgalmasabb, leghajtósabb focista akit valaha láttam. Gondolj bele, ilyen szerény képességekkel még mindig tagja a kezdőnek...
Egyébként meg ő az egyik legszorgalmasabb, leghajtósabb focista akit valaha láttam. Gondolj bele, ilyen szerény képességekkel még mindig tagja a kezdőnek...
Walmer 2009.09.30. 16:18:01
@nils_h: 1.)csendre intett közönség a góljai után
szimpatikus belépők, sípszót meg nem várom és belövöm a szabadot mikor az ellenfél a sorfallal tökölődik (lehet szabályos volt NÉMELYIK ilyen gólja, de hogy gerinctelen az 7szentség), and many many more
2.)olyat, mint a barca nem egy csapat tett le az asztalra mégsem emlegette senki minden idők legjobb csapatának a '99-es unitedet pl.
3.) ha másodikok akarnak lenni, akkor igazad van, jó úton járnak.
szimpatikus belépők, sípszót meg nem várom és belövöm a szabadot mikor az ellenfél a sorfallal tökölődik (lehet szabályos volt NÉMELYIK ilyen gólja, de hogy gerinctelen az 7szentség), and many many more
2.)olyat, mint a barca nem egy csapat tett le az asztalra mégsem emlegette senki minden idők legjobb csapatának a '99-es unitedet pl.
3.) ha másodikok akarnak lenni, akkor igazad van, jó úton járnak.
Tika_ 2009.09.30. 16:18:17
@sporttárs: már nem olvasom a kommentjeidet, de most kivételesen megtettem, hátha megtudom, hogy miért a nagy utálkozás.
Sajnos nem tudtam meg :(.
Újraolvastam, 2 embert "szóltam le"; a hsz-ben akár azt is elolvashatod, hogy miért.
Az nst-n kommentelő Barca-szurkolók között kevés olyan akad, aki a csapat miatt nagyképűsködne. Nézd meg pl. jelen poszt hsz-eit, itt 60-ból konkrétan 0 ilyen született.
Sajnos nem tudtam meg :(.
Újraolvastam, 2 embert "szóltam le"; a hsz-ben akár azt is elolvashatod, hogy miért.
Az nst-n kommentelő Barca-szurkolók között kevés olyan akad, aki a csapat miatt nagyképűsködne. Nézd meg pl. jelen poszt hsz-eit, itt 60-ból konkrétan 0 ilyen született.
Walmer 2009.09.30. 16:18:37
@imici77: tony a plyán úriember volt, henry meg nem az. ennyi.
Parser 2009.09.30. 16:18:41
@Imiface: De van (lassan 4 eve).
Focit meg max heti 2-3 meccset nezek (BL, PL rangado, vagy a Barca meccsei).
Csak egy tipp + motivacio az oldal szerkesztoinek, hogy ne szenvedjenek stream elott.
Focit meg max heti 2-3 meccset nezek (BL, PL rangado, vagy a Barca meccsei).
Csak egy tipp + motivacio az oldal szerkesztoinek, hogy ne szenvedjenek stream elott.
halareaal 2009.09.30. 16:19:10
nemtom írta-e már vki, de amellett, hogy kétségtelenül nagyon jó csapat ez a Lyon, sztem most itt a Debrecen kapcsán igen-igen túl lett értékelve. az igaz, h európai élvonal, meg minden, a különbség a 2 csapat közt abszolút reális, sőt, de BL esélyesnek azért nemkéne kikiáltani őket. Hajdú Bt sem értettem, mit akar azzal, hogy a 2. kalap legerősebb csapata. Real? Inter? Juve? ez a Lyon azért gyengébb, mint amikor Juninhoval, Benzemával, Diarrával, Essiennel, Maloudával, stb álltak fel, méghozzá jóval. (Pjanic, Kallström, Gomis, a kiöregedő Govou...nem ugyanaz)
Walmer 2009.09.30. 16:20:14
@montipájton: bevallom Hornby nem igazán érdekel.
2005-os BL döntő. Hol voltak akkor még rierák, meg dossénák, meg lucasok.
Az én szememet egyébként már akkor is bántotta.
2005-os BL döntő. Hol voltak akkor még rierák, meg dossénák, meg lucasok.
Az én szememet egyébként már akkor is bántotta.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 16:20:40
@Walmer: Neked aztán van bajod...
pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.30. 16:20:56
@Parser:
a szerkesztőknek a 4 éves kapcsolat a motiváció :))
a szerkesztőknek a 4 éves kapcsolat a motiváció :))
rizla 2009.09.30. 16:22:31
@T.F.E.: hát én remélem, hogy a következő meccsükön is 4 gólt rúgnak. a madridot most még simán meg lehet fogni csapatszinten. bár túl sok reményt nem fűzök hozzá.
rizla 2009.09.30. 16:24:55
@Walmer: "sípszót meg nem várom és belövöm a szabadot mikor az ellenfél a sorfallal tökölődik (lehet szabályos volt NÉMELYIK ilyen gólja, de hogy gerinctelen az 7szentség)"
hát ezt nem henry találta fel, és számtalan játékos bejátszotta már a világon. nem gerinctelennek mondanám, inkább szemfülesnek.
"olyat, mint a barca nem egy csapat tett le az asztalra mégsem emlegette senki minden idők legjobb csapatának a '99-es unitedet pl."
nem egy, csak évtizedenként egy. az az MU azért nem volt ilyen meggyőző, ugye elég a BL-döntőt említenem..
ettől függetlenül szerintem is óriási túlzás, hogy "minden idők legjobb csapata", függetlenül attól, hogy nekik drukkolok, és még életemben nem volt rám ilyen hatással csapat.
hát ezt nem henry találta fel, és számtalan játékos bejátszotta már a világon. nem gerinctelennek mondanám, inkább szemfülesnek.
"olyat, mint a barca nem egy csapat tett le az asztalra mégsem emlegette senki minden idők legjobb csapatának a '99-es unitedet pl."
nem egy, csak évtizedenként egy. az az MU azért nem volt ilyen meggyőző, ugye elég a BL-döntőt említenem..
ettől függetlenül szerintem is óriási túlzás, hogy "minden idők legjobb csapata", függetlenül attól, hogy nekik drukkolok, és még életemben nem volt rám ilyen hatással csapat.
rizla 2009.09.30. 16:27:15
@halareaal: márpedig a lyon szinte minden körülmények között brutális. nem BL-esélyes persze, de nem most értékelik fel őket, évek óta az egyik leggecibb ellenfél a BL-ben, ha valakik, akkor a madridisták biztos tudnának erről mesélni.
Walmer 2009.09.30. 16:28:59
@rizla:
"nem gerinctelennek mondanám, inkább szemfülesnek."
bravó. csatlakozhatsz a mészölyi vonulathoz, ahol a játék szellemének sorozatos leköpése az egészséges csibészség része
Az MU nem volt meggyőző? A barca mi volt a Chelsea ellen? Az MU egyik meccsét sem kísérte botrányos játékvezetői ténykedés és annak is köszönhető továbbjutás. Rááadásul FA kupát talán van olyan nehéz nyerni, mint egy szarba sem vett KIrály-kupát.
Na léptem inni.
"nem gerinctelennek mondanám, inkább szemfülesnek."
bravó. csatlakozhatsz a mészölyi vonulathoz, ahol a játék szellemének sorozatos leköpése az egészséges csibészség része
Az MU nem volt meggyőző? A barca mi volt a Chelsea ellen? Az MU egyik meccsét sem kísérte botrányos játékvezetői ténykedés és annak is köszönhető továbbjutás. Rááadásul FA kupát talán van olyan nehéz nyerni, mint egy szarba sem vett KIrály-kupát.
Na léptem inni.
Matteo_B 2009.09.30. 16:31:20
@nils_h:
3) Arra a kipicsázásra gondolsz,amit 1-1-es összesítéssel (azt az egy gólt is 11-esből) vitt véghez az Arsenal és 11esekkel dőlt el a továbbjutás?
3) Arra a kipicsázásra gondolsz,amit 1-1-es összesítéssel (azt az egy gólt is 11-esből) vitt véghez az Arsenal és 11esekkel dőlt el a továbbjutás?
Asidotus 2009.09.30. 16:33:49
Szerintem a Liverpool beleesett a Makelele-betegségbe:
Mikor a Galaktikus Real Madridot elhagyta Claude Makelele, onnantól nem volt stabilitása a csapatnak. Időnként jötte egy-egy jó eredmény, de tartósan stabil, jó játékra már nem voltak képesek. Xabi Alonso eligazolását és Mascherano hiányát (mi van vele?) nem tudja megoldani a pool. Azt hittem, hogy még egyszer olyan szarul nem fognak játszani, mint a Loki ellen, de tévedtem, mégis. Csak a Fiorentina annyival jobb a Debrecennél, hogy nem kaptak gólt, hanem rúgtak 2-őt.
Mikor a Galaktikus Real Madridot elhagyta Claude Makelele, onnantól nem volt stabilitása a csapatnak. Időnként jötte egy-egy jó eredmény, de tartósan stabil, jó játékra már nem voltak képesek. Xabi Alonso eligazolását és Mascherano hiányát (mi van vele?) nem tudja megoldani a pool. Azt hittem, hogy még egyszer olyan szarul nem fognak játszani, mint a Loki ellen, de tévedtem, mégis. Csak a Fiorentina annyival jobb a Debrecennél, hogy nem kaptak gólt, hanem rúgtak 2-őt.
Asidotus 2009.09.30. 16:35:07
A Rubin Kazanytól meg valami hasonlót vártam. Mégiscsak orosz bajnok,é s úgy néz ki, hogy megint az lesz, de min. BL-induló helyen áll. Az ilyeneket azért otthon nem könnyű elverni.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 16:43:09
@Walmer: "A barca mi volt a Chelsea ellen? "
továbbjutó. egy sunyi góllal. aztán az a sunyi gólöröm... hát wazz... arra ugyál.
továbbjutó. egy sunyi góllal. aztán az a sunyi gólöröm... hát wazz... arra ugyál.
rizla 2009.09.30. 16:45:55
@Walmer: "a játék szellemének sorozatos leköpése az egészséges csibészség része"
fárasztóan demagóg bírsz lenni (bodnár-ügy kapcsán is, no comment). a játék szellemének a leköpése, hogy valaki ellő egy szabadrúgást, amikor az szabályos? nem állt fel az ellenfél? akkor az összes gyorsan elvégzett szabadrúgás sportszerűtlen, nem csak a közvetlenek.
de hagyjuk, te tényleg egyike vagy azoknak, akikkel az ég világon semmi értelme vitatkozni.
"Az MU nem volt meggyőző? A barca mi volt a Chelsea ellen?"
az MU-nak a döntőbe jutása sem mellőzte a szerencsét.
"Rááadásul FA kupát talán van olyan nehéz nyerni, mint egy szarba sem vett KIrály-kupát."
nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak, és a modern fociban ugyanúgy csak harmadik számú sorozat a nagyoknak, mint az FA-kupa.
amúgy igen, valószínűleg minden idők egyik legjobb csapata a 99-es MU.
fárasztóan demagóg bírsz lenni (bodnár-ügy kapcsán is, no comment). a játék szellemének a leköpése, hogy valaki ellő egy szabadrúgást, amikor az szabályos? nem állt fel az ellenfél? akkor az összes gyorsan elvégzett szabadrúgás sportszerűtlen, nem csak a közvetlenek.
de hagyjuk, te tényleg egyike vagy azoknak, akikkel az ég világon semmi értelme vitatkozni.
"Az MU nem volt meggyőző? A barca mi volt a Chelsea ellen?"
az MU-nak a döntőbe jutása sem mellőzte a szerencsét.
"Rááadásul FA kupát talán van olyan nehéz nyerni, mint egy szarba sem vett KIrály-kupát."
nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak, és a modern fociban ugyanúgy csak harmadik számú sorozat a nagyoknak, mint az FA-kupa.
amúgy igen, valószínűleg minden idők egyik legjobb csapata a 99-es MU.
Everred 2009.09.30. 16:49:56
@rizla: hmmm, nem akartam ebbe belefolyni, de azért ne a BL-döntő alapján jelentsük már ki, hogy az a United nem volt meggyőző. Scholes és Keane nélkül kellett kiállni akkor a Nou Campban - ez kábé olyan, mintha kedvenc csapataink kis római randevúján a Barcelona Xavi és Iniesta nélkül kényszerült volna megjelenni. Szívesen újrajátszatnám azt a meccset nélkülük :-)
Amúgy meg én megalapítom magamnak a "A Barcelona egy zseniális csapat, ámde hagyjuk a különböző korok összehasonlítását" klubot, aki akar, csatlakozhat.
Amúgy meg én megalapítom magamnak a "A Barcelona egy zseniális csapat, ámde hagyjuk a különböző korok összehasonlítását" klubot, aki akar, csatlakozhat.
sporttárs 2009.09.30. 16:52:45
@Tika_: Utálkozás? Nem értem, miről beszélsz.
Nem szimpi, ha egy kifejezetten jó csapat szurkolói arrogánsan viselik, ha valaki nem a földig hajlásos aspektusból vizslatja csapatukat. Nem írtam, hogy mindegyik ilyen, mivel tudom is, hogy nem. Ennyi.
Akinek nem inge, ugyebár.
Nem szimpi, ha egy kifejezetten jó csapat szurkolói arrogánsan viselik, ha valaki nem a földig hajlásos aspektusból vizslatja csapatukat. Nem írtam, hogy mindegyik ilyen, mivel tudom is, hogy nem. Ennyi.
Akinek nem inge, ugyebár.
Everred 2009.09.30. 16:53:34
@rizla: "az MU-nak a döntőbe jutása sem mellőzte a szerencsét."
A torinói fordítás egy elképesztően fantasztikus teljesítmény volt, mellesleg kétszer találtuk el a kapufa belső élét azon a meccsen. Ráadásul az odavágón legalábbis véleményes, hogy helyesen döntött-e a bíró, amikor nem adta meg Sheringham gólját.
"nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak"
Ezt szerintem magad sem gondolod komolyan.
A torinói fordítás egy elképesztően fantasztikus teljesítmény volt, mellesleg kétszer találtuk el a kapufa belső élét azon a meccsen. Ráadásul az odavágón legalábbis véleményes, hogy helyesen döntött-e a bíró, amikor nem adta meg Sheringham gólját.
"nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak"
Ezt szerintem magad sem gondolod komolyan.
rizla 2009.09.30. 16:58:43
@Everred: miért ne gondolnám komolyan? ugyanolyan rendszerben játszák a két kupát, ugyanolyan szintűek az ellenfelek (legalábbis a bajnokságokhoz viszonyítva).
és jelenleg ugyanúgy szarnak mindkettőre a nagy klubok. régebben nem volt kisebb respektje a király kupának sem a saját hazájában, az más kérdés, hogy innen magyarországról az FA-kupát ti jobban (el)ismeritek, dehát ez ez elsősorban azért van, mert az az angolszász.
és jelenleg ugyanúgy szarnak mindkettőre a nagy klubok. régebben nem volt kisebb respektje a király kupának sem a saját hazájában, az más kérdés, hogy innen magyarországról az FA-kupát ti jobban (el)ismeritek, dehát ez ez elsősorban azért van, mert az az angolszász.
drosiii 2009.09.30. 17:02:06
@Tika_: vegyél vissza magadból. el is kapcsolom a tv-t ha meccsüket adják a tv-ben.
@christvhu: remélem így lesz. sokan helyrebillennek majd akkor itt a blogon.
@christvhu: remélem így lesz. sokan helyrebillennek majd akkor itt a blogon.
Everred 2009.09.30. 17:02:45
@rizla: ezzel együtt csak az egyik a világ legrégebbi klubsorozata, és szerintem az FA Kupa mindig is jóval nagyobb presztízsű volt, mint a spanyol kupa. Angliában a kupadöntő a Wembleyben gyakorlatilag ünnepnek számított egészen a közelmúltig (2001-ben nyilatkozta Owen, hogy a légiósaiknak az UEFA Kupa megnyerése volt a legnagyobb siker, de nekik, angoloknak, az FA Kupa volt a legnagyobb trófeája annak a szezonnak), tény, hogy mostanra sokat veszített a presztízséből, de mégse hasonlítsuk már a Coppa Italiához vagy a Copa del Reyhez.
jazs 2009.09.30. 17:07:06
Sunyi Henryhoz, csak ennyit tennék hozzá:
www.youtube.com/watch?v=5yXLnDEsqWI&feature=related
Egy Ganxsta Zolee típusú ember csak annyit mondana, csodálatos férfi! :)
www.youtube.com/watch?v=5yXLnDEsqWI&feature=related
Egy Ganxsta Zolee típusú ember csak annyit mondana, csodálatos férfi! :)
jawbone 2009.09.30. 17:08:09
a Rangers meccsen 0-0nal azert volt egy ordito tizi a skotok javara, amit nem sikerult befujni a sporinak
Skysports studiojaban Gordon Strachan (ex-Celtic ugye...) szakmai kommentarja az esethez :
"horrendous diving"
(kabe : elkepeszto mueses)
mehehehehehe
Skysports studiojaban Gordon Strachan (ex-Celtic ugye...) szakmai kommentarja az esethez :
"horrendous diving"
(kabe : elkepeszto mueses)
mehehehehehe
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 17:09:49
@Everred: Én sem teljesen értem, miért ne? Szerinted a spanyoloknak is az FA lenne fontosabb? Persze hogy nem.
Az, hogy valami régen van, még nem feltétlen emeli a presztizsét, amire éppen az általad ellenpáldnak felhozott UEFA jó szemléltető. OK, nem száz éves, de amióta az eszemet tudom játszák, aztán mégis mindenki lenézte. Azért mert 30 éves? Nem, azért mostanra kiüresedett.
Lehet az FA kupának akármekkora története, és lehet, hogy minket anglofuileket jobban meg is mozgat, de semmilyen mutató nincs, ami alapján objektíve ki lehetne jelenteni, hogy az a nagyobb megmérettetés a Copa del Rey-jel, vagy a Copa Italiával szemben.
Röviden: +1 Rizla
Az, hogy valami régen van, még nem feltétlen emeli a presztizsét, amire éppen az általad ellenpáldnak felhozott UEFA jó szemléltető. OK, nem száz éves, de amióta az eszemet tudom játszák, aztán mégis mindenki lenézte. Azért mert 30 éves? Nem, azért mostanra kiüresedett.
Lehet az FA kupának akármekkora története, és lehet, hogy minket anglofuileket jobban meg is mozgat, de semmilyen mutató nincs, ami alapján objektíve ki lehetne jelenteni, hogy az a nagyobb megmérettetés a Copa del Rey-jel, vagy a Copa Italiával szemben.
Röviden: +1 Rizla
Everred 2009.09.30. 17:15:26
@morphine: épp azt próbálom mondani, hogy az adott országban szerintem másképp viszonyulnak a két kupához. Magyarul: Spanyolországban inkább az UEFA Kupa-győzelmet választaná egy csapat, és választotta volna harminc éve is, nem is beszélve Olaszországról. Angliában az FA Kupa nyerne az UEFA Kupával szemben, talán még most is, 30 éve meg pláne.
Nem hittem volna, hogy valaha is azt kell bizonygatnom, hogy az FA Kupának nagyobb a presztízse Angliában, mint a Spanyol Kupának Spanyolországban, ez annyira egyértelműnek tűnik. Vagy hogy mást mondjak: az olasz kissrácok aligha úgy nőttek fel, hogy az Olasz Kupa megnyeréséről álmodoztak, míg Angliában a legtöbb futballista el fogja neked mondani, hogy gyerekkorában arról álmodott, hogy majd az FA Kupa döntőjében ő lövi a győztes gólt a Wembleyben.
A spanyol és az olasz kupa is mindig másodlagos volt a bajnokság mellett, Angliában ez nem volt így jó ideig.
Nem hittem volna, hogy valaha is azt kell bizonygatnom, hogy az FA Kupának nagyobb a presztízse Angliában, mint a Spanyol Kupának Spanyolországban, ez annyira egyértelműnek tűnik. Vagy hogy mást mondjak: az olasz kissrácok aligha úgy nőttek fel, hogy az Olasz Kupa megnyeréséről álmodoztak, míg Angliában a legtöbb futballista el fogja neked mondani, hogy gyerekkorában arról álmodott, hogy majd az FA Kupa döntőjében ő lövi a győztes gólt a Wembleyben.
A spanyol és az olasz kupa is mindig másodlagos volt a bajnokság mellett, Angliában ez nem volt így jó ideig.
Messi88 2009.09.30. 17:18:17
Hejj azok a nagyképű Barca szurkolók...bezzeg a FA kupa meg az angol bajnokság az valami...meg a másik levédekezése ám a foci, meg beállni emberhátrányban ...az már valami...hejj
ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.30. 17:19:19
@DoktorHáz: sztem a cruijff-fele ajaxra gondoltak a 70es evekbol,ami valszeg minden idok legzsenialisabb klubcsapata vt. az az ajax es sacchi milanja. 1 jo szezon utan pedig valoban korai meg azt allitani,h esetleg minden idok legjobb csapatarol lenne szo. ha osszejon iden is a bl,akkor mar felmerulhet. remeljuk,ez igy is lesz.
jawbone 2009.09.30. 17:20:26
@Messi88:
hu ocsem ez volt am az ertelmes hozzaszolas, nagy nagy gz
hu ocsem ez volt am az ertelmes hozzaszolas, nagy nagy gz
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 17:21:24
@Everred: Lehet. Értem az érveidet, így, ha nem egymással hasonlítod őket már jobban el is fogadható, de akkor sem vagyok benne ennyire biztos. Szerintem nagyban függ attól, (ahogy Rizla is említette), hogy topcsapat tagjáról, vagy oda ácsingózó focistáról van-e szó - ezek ma már az FA-t sem tekintik annyira fontosnak.
És még egy dolog: hivatalos nyilatkozattal azért kár takarózni, mert angilában a dolog romantikája miatt akkor is így nyilatkozna (kötelezően) Owen, ha nem így gondolná. Félre ne érts, nem kétlem, hogy akár így is gondolhatja, csak azt mondom, hogy a nyilatkozat ebben az ügyben nem annyira bizonyító - egyszerűen ugyanúgy elvárják az FA kupa istenítését, mint a királynő "her majesty" megszólítását. Része az etiketnek. Lehet, azért nem hallasz ilyet máshonnan, mert ott kevésbé van így.
Na mindegy, ez talán nem olyan téma, amin ilyen hosszan értekezni érdemes :-D
És még egy dolog: hivatalos nyilatkozattal azért kár takarózni, mert angilában a dolog romantikája miatt akkor is így nyilatkozna (kötelezően) Owen, ha nem így gondolná. Félre ne érts, nem kétlem, hogy akár így is gondolhatja, csak azt mondom, hogy a nyilatkozat ebben az ügyben nem annyira bizonyító - egyszerűen ugyanúgy elvárják az FA kupa istenítését, mint a királynő "her majesty" megszólítását. Része az etiketnek. Lehet, azért nem hallasz ilyet máshonnan, mert ott kevésbé van így.
Na mindegy, ez talán nem olyan téma, amin ilyen hosszan értekezni érdemes :-D
mbm 2009.09.30. 17:22:23
Nem tud valaki valamilyen használható streamet a Bayern-Juvéhoz?
Everred 2009.09.30. 17:23:11
@morphine: egyszerűen ugyanúgy elvárják az FA kupa istenítését, mint a királynő "her majesty" megszólítását. Része az etiketnek"
Igen, nagyjából ezt jelenti a PRESZTÍZS. Erről ugatok pont. A Copa del Rey dicsőítését nem várják el egy spanyol játékostól.
Igen, nagyjából ezt jelenti a PRESZTÍZS. Erről ugatok pont. A Copa del Rey dicsőítését nem várják el egy spanyol játékostól.
SAF és Társai 2009.09.30. 17:23:41
Ma az Old Traffordon magyar játékvezetői négyes vezeti a Man.Utd.-Wolfsburg BL. mérkőzést, élükön Kassai Viktorral.
Nagy sikere ez a honi játékvezetésnek,és talán Puhl Sanyi után újra lesz nemzetközileg jegyzett magyar játékvezető a világ élvonalában.
Nagy sikere ez a honi játékvezetésnek,és talán Puhl Sanyi után újra lesz nemzetközileg jegyzett magyar játékvezető a világ élvonalában.
Everred 2009.09.30. 17:24:16
@mbm: most? Max. Nostradamus tudna segíteni.
Én már beletörődtem, hogy csak a kezdőrúgás után derül ki, mely streamek használhatóak, és akkor sem véglegesen...
Én már beletörődtem, hogy csak a kezdőrúgás után derül ki, mely streamek használhatóak, és akkor sem véglegesen...
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.30. 17:27:29
@Everred: Ha lenne értelme, ezzel kukacoskodnék egy kicsit (vö: Lenin elvtárs dícsérete 1988-ban, Budapesten. Elvárt, része az etikettnek, a presztizse mégis éppen pont zéró), de szerintem túltárgyaltuk, csókolom :-)
rizla 2009.09.30. 17:36:26
@Everred: amúgy nem mondom, hogy egyáltalán nincs igazad, egyszerűen csak leegyszerűsítettem a kérdést arra, hogy kisebb teljesítmény-e a barcelona triplázása attól, mint az MU-é, hogy nem a fantasztikus FA-kupát, csak a suttyó copa del rey-t nyerték meg, és arra jutottam (a fenti érvek számításba vételével), hogy nem. ettől függetlenül persze lehetséges, hogy nagyobb a presztizse az FA-nek néhány szempontból, de azért az költői túlzás, hogy a spanyol kupa ezzel szemben sehol sem jegyzett. jelenleg éppen egyforma súllyal bírnak.
a barcának amúgy különösen fontos volt a kupagyőzelem, mert ők nyerték meg a történelem során a legtöbbször, mégsem voltak képesek újra, már több, mint egy évtizede.
a barcának amúgy különösen fontos volt a kupagyőzelem, mert ők nyerték meg a történelem során a legtöbbször, mégsem voltak képesek újra, már több, mint egy évtizede.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 17:38:35
@imici77: Vucsinicsnek rebeghettek hálát azért a továbbjutáért, ha ő nem akkora balfasz a hatodikhoz és a hetedikhez oda se állhatatok volna.
drosiii 2009.09.30. 17:45:02
" A Barcelonáról pedig heinrichhel azon morfondíroztunk, vajon minden idők legjobb csapata-e?"
egy év után, ahol csak két sorozatban volt egyértelműen jobb mint a többiek?
egy év után, ahol csak két sorozatban volt egyértelműen jobb mint a többiek?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 17:46:45
@mbm: Próbáld a disport.hu-n, tegnap faszán csorgott a Fio-'Pool.
drosiii 2009.09.30. 17:49:19
@rizla: FA kupa legjobb 4-e pl sokkal erősebb mint a copa del rey-é. talán azért is nehezebb megnyerni.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 17:53:44
Na ha késik az U20-as poszt, akkor ideírom. Természetesen ma is megnézem a 12 év után korosztályos vébé-n játszó magyar srácokat. A szurkoló morog egy nagy pofon után, de ha újra játszik a csapat megint mellettük a helye. Szág-szág-szág, Magyarország!
ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.09.30. 17:54:46
egyebkent a 94 es 96 kozti ajax is zsenialis garda vt. fajdalmat okoz leirnom,de a 98 es 2002 kozti real szinten. vagy lippi juveja. erdekes modon capello milanja mar nem hagyott oan mely nyomokat bennem,mint sacchie. a bl tortenete soran egyetlen angol csapatban sem ereztem azt a nagysagot,mint ezekben a 11ekben. a mostani barcaban benne van a potencial,h tulnojon ezeken a csapatokon. hozzateszem: a ronaldinho-feleben is megvolt...
rizla 2009.09.30. 18:04:37
@drosiii: ez viszonyítás kérdése, eleve attól függ, hogy melyik bajnokságot tartjuk erősebbnek. szerintem is az angol az erősebb, de ez nem külön az FA-kupa érdeme. a spanyol bajnokságot is bizonyára könnyebb megnyerni, mint a PL-t, dehát mit csináljon szerencsétlen barca, mégsem költözhetnek át londonba.
Tika_ 2009.09.30. 18:04:48
@drosiii:
drosiii 2009.09.30. 12:49:58:
"nem láttam a Barca meccset, de kifejezetten unalmasak a spanyol bajnokiai. Semmi izgalom, ellenfél meg sem próbál játszani."
drosiii 2009.09.30. 17:02:06:
"el is kapcsolom a tv-t ha meccsüket adják a tv-ben."
lassan ide is kéne flame-topic...
@sporttárs: ja, többségre gondoltál, mire én mondtam, hogy pl. ebben a posztban 0, és szerintem máskor se jellemző, úh nem nevezném többségnek, tehát alaptalan a dolog, tehát szimpla utálkozás.
mindegy, hagyjuk, részemről volt a hiba, hogy elolvastam
drosiii 2009.09.30. 12:49:58:
"nem láttam a Barca meccset, de kifejezetten unalmasak a spanyol bajnokiai. Semmi izgalom, ellenfél meg sem próbál játszani."
drosiii 2009.09.30. 17:02:06:
"el is kapcsolom a tv-t ha meccsüket adják a tv-ben."
lassan ide is kéne flame-topic...
@sporttárs: ja, többségre gondoltál, mire én mondtam, hogy pl. ebben a posztban 0, és szerintem máskor se jellemző, úh nem nevezném többségnek, tehát alaptalan a dolog, tehát szimpla utálkozás.
mindegy, hagyjuk, részemről volt a hiba, hogy elolvastam
rizla 2009.09.30. 18:07:19
"Perez: "Igazán csodálom Maldinit; szeretett volna Madridban játszani, de minden nem lehetséges."
blaszfémia
blaszfémia
drosiii 2009.09.30. 18:09:28
@Tika_: bizonyára, szükséged van rá.
mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.30. 18:10:42
@mbm: azért kérdezz körbe az ismerősök közt, kinek van sat1-e, mert sokan nem tudják, h az adja elvielg
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 18:24:32
@popp: lejátszottuk ezerszer...
1.: Eduardo is kihagyta
2.: az első meccs után örülhettek, hogy volt értelme a visszavágónak, s ezt Te is elismerted.
amúgy onnantól nem tudtatok talpra állni a bajnokságban sem, amit sajnálok.
1.: Eduardo is kihagyta
2.: az első meccs után örülhettek, hogy volt értelme a visszavágónak, s ezt Te is elismerted.
amúgy onnantól nem tudtatok talpra állni a bajnokságban sem, amit sajnálok.
virtuoz 2009.09.30. 18:26:30
tud valaki jo kis kocsmat a XI., IX., XXI., keruletben ahol lehet nezni a bajor-taljan meccset? ha mashol tudtok az is jo, csak lassam:P Forza Juve
SAF és Társai 2009.09.30. 18:27:15
Szokásos BL-meccs előtti sajtótájékoztatóját tartotta kedd este az Old Trafford-stadionban a Manchester United, a menedzser Sir Alex Ferguson és fiatal védője, Johnny Evans képviselte a csapatot.
hirdetés
Az edző arról beszélt, mióta tavaly Wayne Rooney megnősült, egyre jobban játszik, mire a daily mail újságírója megkérdezte a 21 éves Evanst, nem kellene-e neki is megházasodnia.
A hátvéd zavarba jött: ”Erről most nem szertnék beszélni, mert a barátnőm ott ül maguk között, az ITV-nél van gyakorlaton”.
Azonnal mindenki az elpiruló Kate-re nézett, és Ferguson azonnal lecsapta a magas labdát: ”Fogd meg őt, kedves! Mostanában olcsóak a gyűrűk!”
hirdetés
Az edző arról beszélt, mióta tavaly Wayne Rooney megnősült, egyre jobban játszik, mire a daily mail újságírója megkérdezte a 21 éves Evanst, nem kellene-e neki is megházasodnia.
A hátvéd zavarba jött: ”Erről most nem szertnék beszélni, mert a barátnőm ott ül maguk között, az ITV-nél van gyakorlaton”.
Azonnal mindenki az elpiruló Kate-re nézett, és Ferguson azonnal lecsapta a magas labdát: ”Fogd meg őt, kedves! Mostanában olcsóak a gyűrűk!”
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 18:29:08
@imici77: Az első meccsen jobbak voltatok, másodikon mi, végül Fortuna, a vén szajha mellétek állt, ennyi ;-). De te jössz mindig ezzel a leértékelt "hetet lőttünk az Olimpicoban" dumával. Most hogy sokadszor előjöttél vele, gondoltam beszállok egy riposzttal. Amúgy Pace!
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 18:34:01
Közben megkezdődött az első mai meccs Moszkvában. Eco a stream: www.digisport.hu/live/
SAF és Társai 2009.09.30. 18:34:28
@man city: igen, még most is hahotáznak-rajtatok.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 18:40:53
Vezet is a Csszka a tejfelesszájó Dszagojev huszonöt méteres bombájával. Amott Egyiptomban meg már melegítenek a mi fiaink.
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.30. 18:41:49
@man city: hiányoztál :D
eddig vártál egy Sir Alexet dícsérő kommentre?
szerintem olyan sose lesz hogy egy csapat minden idők legjobbja, max a legeredményesebb
azt aláírom hogy ha idén is bl-t nyer a barca, akkor a 21. század első 10 évének egyik legnagyobb csapatának volna érdemes tartani
mert kis túlzással ez olyan, mintha azt vitatnánk hogy a 95ös fradi vagy az idei dvsc a nagyobb csapat, "minden idők legnagyobb magyar bl résztvevője"
eddig vártál egy Sir Alexet dícsérő kommentre?
szerintem olyan sose lesz hogy egy csapat minden idők legjobbja, max a legeredményesebb
azt aláírom hogy ha idén is bl-t nyer a barca, akkor a 21. század első 10 évének egyik legnagyobb csapatának volna érdemes tartani
mert kis túlzással ez olyan, mintha azt vitatnánk hogy a 95ös fradi vagy az idei dvsc a nagyobb csapat, "minden idők legnagyobb magyar bl résztvevője"
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.30. 18:45:15
a 'Poolt leírni meg ostobaság, álltak már szarabbul a bl-ben aztán 8-0al hazaküldték Gül babát és a negyven rablót
aki meg annál többet vár a dvsc-től hogy gólt érjen el a bl-ben az szerintem inkább nézzek vizilabdát, abból is olimpiát és férfiakat
aki meg annál többet vár a dvsc-től hogy gólt érjen el a bl-ben az szerintem inkább nézzek vizilabdát, abból is olimpiát és férfiakat
man city 2009.09.30. 18:46:53
@imici77: bezzeg majd jövőre,amikor az lesz a kérdés,hogy az Arsenal az X, K vagy a P csoportba kerül az Európa-ligába:D
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.30. 18:50:07
@man city: nyugtával dicsérd a napot... addig Arsha gólörömét ajánlom figyelmedbe! :)
_karmapolice_ 2009.09.30. 18:53:16
@SAF és Társai: Egyszer valaki azt írta itt, hogy a United drukkereknek nincs humora vagy ha van, hát ölég szar. Azt hiszem, ezzel ez után ( SAF és Társai 2009.09.30. 18:27:15 ) akár egyet is érthetünk.
SAF és Társai 2009.09.30. 19:00:51
Egy dolog nem humoros, mégpedig az, hogy 2005 február óta nem szenvedett a United vereséget a BL-ben az Old Traffordon.
És ez a sorozat ma sem szakad meg.
Na most röhögjetek City drukkerek.
És ez a sorozat ma sem szakad meg.
Na most röhögjetek City drukkerek.
SAF és Társai 2009.09.30. 19:01:58
@man city: Ti mikor és hol indultok?
_alerob 2009.09.30. 19:38:20
@mbm: Digisport oldalán lehet közvetítik online. De nem mondom biztosra. Csak mert a Digin adják (hála a jó égnek)
rizla 2009.09.30. 19:43:12
@Artsuhtaraz: "ha idén is bl-t nyer a barca, akkor a 21. század első 10 évének egyik legnagyobb csapatának volna érdemes tartani"
egyik? miért, még ki nyert zsinórban két BL-t? két BL-t sem sokan, a barca mondjuk pont köztük van.
a barca már így is a 21. század első 10 évének EGYIK legnagyobb csapata. ha a rijkaard-érát is beleszámítjuk, sanszos, hogy minimum dobogós. ha meg valami csoda folytán összejönne a BL-győzelem idén is (erősen kétlem egyébként), akkor elég egyértelműen ki lehetne jelenteni, hogy ez az évtized róluk szólt.
de mondjuk röhejes ez a rangsorolás.
egyik? miért, még ki nyert zsinórban két BL-t? két BL-t sem sokan, a barca mondjuk pont köztük van.
a barca már így is a 21. század első 10 évének EGYIK legnagyobb csapata. ha a rijkaard-érát is beleszámítjuk, sanszos, hogy minimum dobogós. ha meg valami csoda folytán összejönne a BL-győzelem idén is (erősen kétlem egyébként), akkor elég egyértelműen ki lehetne jelenteni, hogy ez az évtized róluk szólt.
de mondjuk röhejes ez a rangsorolás.
sporttárs 2009.09.30. 19:46:36
@Tika_: Nem olvasol te mást se, ha szerinted ebben a posztban 0. Ugyanis én nem a posztról, hanem a kommentelőkről írtam. Némelyikről, mondjuk te pl. elvárod, hogy senki ne kérdőjelezze meg a nyálcsorgatás jogosságát.
Utálni a kocsonyát utálom, de nagyon.
Utálni a kocsonyát utálom, de nagyon.
sporttárs 2009.09.30. 19:50:15
Egyébként nem értem, miért ne lehetne erről a Barcáról kijelenteni, hogy minden idők legjobbja, hacsak nem a történelmi távlatok kötelező betartása miatt. Nyilvánvaló, hogy egészen kivételesen jó csapat, fantasztikus játékosokkal és eredményekkel, ezek objektív dolgok.
Természetesen az efféle leg-leg-leg kijelölés ellenben szubjektív, mert ki az ilyen, ki az olyan focit szereti, az eredményekre pedig nem mindig lehet hivatkozni, hisz pl. az Aranycsapat nem nyert EB-t (nem is volt) vagy vb-t, mégis ott van a legnagyobbak között.
Szóval, a jelenlegi Barcelona biztosan ott van a történelem legkiválóbb csapatai között, inenntől meg mindenki szíve joga, hogy melyiket tekinti "az" elsőnek, nem?
Természetesen az efféle leg-leg-leg kijelölés ellenben szubjektív, mert ki az ilyen, ki az olyan focit szereti, az eredményekre pedig nem mindig lehet hivatkozni, hisz pl. az Aranycsapat nem nyert EB-t (nem is volt) vagy vb-t, mégis ott van a legnagyobbak között.
Szóval, a jelenlegi Barcelona biztosan ott van a történelem legkiválóbb csapatai között, inenntől meg mindenki szíve joga, hogy melyiket tekinti "az" elsőnek, nem?
Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.30. 19:56:44
@rizla: azért fogalmazok még ilyen rövid távra is óvatosan, mert én ilyen hatalmas jelzőket csak akkor vágnék oda bárkihez, hogy ha valami istentelenül hatalmas emberfeletti teljesítménnyel nyerné meg vki a bl-t zsinórban kétszer
mondjuk veretlenül, kapott gól nélkül, meccsenkénti 4es gólátlaggal, csak a példa kedvéért
szerintem a mai mezőny annyira szoros hogy egyik csapat sem emelkedik ki játékbeli tudásával, így a minden idők legjobb csapata jelzőt én túlzásnak tartom és legfeljebb inkább addig mennék el, hogy tiszteletre méltó módon beírták nevüket a fodball történetébe
mondjuk veretlenül, kapott gól nélkül, meccsenkénti 4es gólátlaggal, csak a példa kedvéért
szerintem a mai mezőny annyira szoros hogy egyik csapat sem emelkedik ki játékbeli tudásával, így a minden idők legjobb csapata jelzőt én túlzásnak tartom és legfeljebb inkább addig mennék el, hogy tiszteletre méltó módon beírták nevüket a fodball történetébe
Tika_ 2009.09.30. 20:38:47
@sporttárs: term. én is a hsz-ekről beszéltem. Ennek a posztnak a kommentjeiről.
(egyébként 8 kommentelőnek sikerült elérnie, hogy ugorjam őket)
Végre valamiben megegyezünk: a kocsonyát én is utálom! :)
(egyébként 8 kommentelőnek sikerült elérnie, hogy ugorjam őket)
Végre valamiben megegyezünk: a kocsonyát én is utálom! :)
Titi120 2009.09.30. 20:44:52
Na bazz, Ottl Tymo helyett. :S
Boodler 2009.09.30. 20:52:01
MU - Wolfsburg streamet tud valaki?
Lacóka 2009.09.30. 21:08:56
bayern-juve:
www.iraqgoals.net/ch1.html
real-marseille
www.iraqgoals.net/ch5.html
mu-wolfs
www.iraqgoals.net/ch3.html
www.iraqgoals.net/ch1.html
real-marseille
www.iraqgoals.net/ch5.html
mu-wolfs
www.iraqgoals.net/ch3.html
czudarpesta 2009.09.30. 21:20:50
A Zürich nem a Bari, már égünk is...
giacinto 2009.09.30. 22:27:13
"nincs a világon csapat, amelyik maradéktalanul meg tudja valósítani"
Chelsea, Inter...
Chelsea, Inter...
Walmer 2009.10.01. 08:28:07
@rizla:
"fárasztóan demagóg bírsz lenni (bodnár-ügy kapcsán is, no comment)."
Jézusom, ezt a magas lóról leszarást bírnád levetkőzni egyszer az életben
"te tényleg egyike vagy azoknak, akikkel az ég világon semmi értelme vitatkozni."
Te viszont mindig is az érvek embere voltál, akit érvekkel meg lehet győzni és soha nem száll le a vörös köd a szeme elé, ha kedvenc Barcájáról van szó. Hagyjuk már....
"az MU-nak a döntőbe jutása sem mellőzte a szerencsét"
Tipikus a semmibe előtt mondat. Példa? kétszer 3-3 a barca ellen, szintén két döntetlen a bayern ellen a csoportban, 2szer agyonvert Bröndby, aztán Inter kiverése (itt volt a szerencse?), Juventust Torinóban 0-2-ről 3-2-re verték (ez a szerencse?).
"nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak, és a modern fociban ugyanúgy csak harmadik számú sorozat a nagyoknak, mint az FA-kupa."
Nem látod a különbséget? Akkor cseréltess lencsét.
Az FA kupa az egyetlen olyan nemzeti kupa ma, amelynek a presztizse egy fikarcnyit sem kopott az évek során.
hagyományok pedig... Fa kupa 1871 óta van.
PS. Bodnár-ügy kapcsán ugyan fogalmam sincs mi a bajod, hacsak az nem, hogy nem mentek fel valakit, aki jelentősen túllépi a sebességet és halálragázol egy részeg keróst . Valóban, nem Bodnárt sajnálom.
"fárasztóan demagóg bírsz lenni (bodnár-ügy kapcsán is, no comment)."
Jézusom, ezt a magas lóról leszarást bírnád levetkőzni egyszer az életben
"te tényleg egyike vagy azoknak, akikkel az ég világon semmi értelme vitatkozni."
Te viszont mindig is az érvek embere voltál, akit érvekkel meg lehet győzni és soha nem száll le a vörös köd a szeme elé, ha kedvenc Barcájáról van szó. Hagyjuk már....
"az MU-nak a döntőbe jutása sem mellőzte a szerencsét"
Tipikus a semmibe előtt mondat. Példa? kétszer 3-3 a barca ellen, szintén két döntetlen a bayern ellen a csoportban, 2szer agyonvert Bröndby, aztán Inter kiverése (itt volt a szerencse?), Juventust Torinóban 0-2-ről 3-2-re verték (ez a szerencse?).
"nem igazán látom át, hogy mi a különbség a két kupa között. a copa del reynek ugyanolyan hagyományai vannak, és a modern fociban ugyanúgy csak harmadik számú sorozat a nagyoknak, mint az FA-kupa."
Nem látod a különbséget? Akkor cseréltess lencsét.
Az FA kupa az egyetlen olyan nemzeti kupa ma, amelynek a presztizse egy fikarcnyit sem kopott az évek során.
hagyományok pedig... Fa kupa 1871 óta van.
PS. Bodnár-ügy kapcsán ugyan fogalmam sincs mi a bajod, hacsak az nem, hogy nem mentek fel valakit, aki jelentősen túllépi a sebességet és halálragázol egy részeg keróst . Valóban, nem Bodnárt sajnálom.
Rangers10 2009.10.01. 17:45:39
@jawbone:
vagy Strachan gondolta meg magát, vagy egyikünket angolból félre tanították :D
www.thescottishsun.co.uk/scotsol/homepage/sport/spl/2663015/Ban-this-dud-ref.html
vagy Strachan gondolta meg magát, vagy egyikünket angolból félre tanították :D
www.thescottishsun.co.uk/scotsol/homepage/sport/spl/2663015/Ban-this-dud-ref.html
Rangers10 2009.10.01. 17:46:10
...mert nekem ebből teljesen más jön le
Az utolsó 100 komment: