Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog a BL selejtezői elé

2009.08.18. 19:45 nou san trafford

1. Nehogy már a Levszki Szófia a csoportkörbe jusson! Na de tényleg. Pláne, hogy lesz ott elég olyan csapat, akik még az EL-csoportkörébe se feltétlenül kellenének. (Koppenhága-APOEL, Salzburg-Haifa, Ventspils-Zürich párosítások).

2. Ciki, hogy a Battle of Britaint Angliai Csatának fordítjuk, így a szolgai másolást végző médiumok az ilyen meccsek előtt mindig kénytelenek hülyét csinálniuk magukból.

3. Aki szerint Salma Hayek jobb nő, mint Penelopé Cruz...

276 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr741314940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.08.19. 21:45:02

Ez a Jenő egy kabaré...de a Loki lassan megcsinálja a csodát...RESPEKT, fiúk! RESPEKT!!

Legyen meg ... :))))

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.08.19. 21:47:04

Ha nem lenne jó a meccs, ott van a Jenő ;)))

de jó! Hajrá LOKI!!!

Hozzatok focit a magyar ugarra :)

sundin 2009.08.19. 21:54:46

Jó üresen maradt...
Most vagy "mi" alszunk vagy a bolgárok aludtak eddig? Remélem előbbi.

halihalo 2009.08.19. 21:55:12

Hátha most nem csak védekeznek ezután, int az első félidő első felében...

halihalo 2009.08.19. 21:56:30

Nam, majd a Dombi Tibi... Csinál egy 11-est... :)

Fejlődő Szervezet 2009.08.19. 21:59:51

Dombi:) Meg van mentve az ellen.

halihalo 2009.08.19. 22:03:56

Szerencsére a bíró sincs ellenünk eddig. :)

halihalo 2009.08.19. 22:10:32

20:11 a Lokinak a kapuralövési kísérletek aránya, és 7:6 az eltaláltaké.

halihalo 2009.08.19. 22:12:48

20:11 a kapuralövési kísérletek száma a Lokinak, és 7:6 az eltaláltaké.

Malcolm 2009.08.19. 22:18:06

1:2!!!!!!!!!!!!!!!!

halihalo 2009.08.19. 22:18:09

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!!

gyap! 2009.08.19. 22:18:22

IGEEEEEEN!!!!
Dombi RULZ! :-)

daneeka 2009.08.19. 22:19:51

@gyap!: Czvitkovics volt

krysal 2009.08.19. 22:21:15

Wazz, mennyi tartás van a fiúkban, mikor egyenlítettek, erősen féltem, hogy megroppannak. Erre tessék:)

Magnetico 2009.08.19. 22:24:05

ennek sikerülnie kell már...

gyap! 2009.08.19. 22:26:42

@daneeka: a gólt ő rúgta, de Dombi adta be :-)

ForzaBianconero 2009.08.19. 22:26:44

@krysal: Én is erre gondoltam 1-1-nél! Nem bíztam a fiúkban, én kérek elnézést:), hatalmas riszpekt a Loki focistáinak!

daneeka 2009.08.19. 22:31:51

@gyap!: Igaz, az is szép volt, meg kell hagyni. :)

daneeka 2009.08.19. 22:32:31

nah ez most dupla volt bakker. ha jár erre moderátor törölheti az egyiket...

Leito 2009.08.19. 22:36:37

megvaaaaaaaaaaaaaaaaan

Titi120 2009.08.19. 22:39:13

Meg kell tölteni a Puskást jövő héten, és akkor nincs az az erő, ami kettőt engedne a bolgároknak válasz nélkül.

halihalo 2009.08.19. 22:40:14

Lehet, hogy kimegyek a Puskás Stadionba kedden? :)

füligjimmy77 2009.08.19. 22:42:01

És lehet mondani, hogy vita nélküli a győzelem. Az első félidőben simán le lehetett volna gyalulni a bolgárokat, a másodikban nagyon idegesek voltak, nyomott a Levszki, de akkor a semmiből lőtték a másodikat. A Loki megtanulta megnyerni a meccseiket.

Lencse. 2009.08.19. 22:42:19

Emberek!

Több száz Loki-meccset láttam már.

De nem emlékszem oylanra, hogy Tibi az alapvonal mellől be tudta adni középre a lasztit.

YEAH!

halihalo 2009.08.19. 22:43:04

@Lencse.: Persze érkezni is kellett rá! :)

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.08.19. 23:00:24

@Lencse.:

büntiből "Dombi az Isten" transzparenssel szeretnénk látnia a Puskásban... meccs után pedig kézcsókkal kell köszöntened a szélsők királyát ;)))

jah és gratula, fiúk...basszátok meg, csak tudtok ti valamit =)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.19. 23:01:42

Ezt a meccset se láttam (az első félidőben még küszködtem a sztrímekkel, ki is folyt a szemem, aztán inkább azt néztem, hogyan veri egy "falusi" csapat a MU-t), de az eredmény ÓRIÁSI!!!

Innen most már nem szabad elhülyéskedni.

És igen, teltházat a Puskásba!

(Hogy aztán szeptemberben már a Barca vagy a MU jöhessen ide!)

Az Atleti meg, látom, hozta, amit elvártam tőlük. A Maxi-Forlán-Agüero tengely egyszerűen brutál erős.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.08.19. 23:04:43

Boci, Bocikáááám! Gratula a Lokinak, faja volt.

nadivereb 2009.08.19. 23:07:16

1. Bodnárbuci az isten
2. Dombitibi a másik isten.
3. Czvitkovicspeti jókor érkezett.

nadivereb 2009.08.19. 23:08:10

@nadivereb: boci. nem stohl.

Magnetico 2009.08.19. 23:10:26

adott esetben két (mega)sztár csapat is jöhet a csoportkörben,mert a 2. kalapban van olyan,hogy Juventus,Real M. , Inter...

persze jussunk tovább előbb

a visszavágót a TV2 adja,azt majd mindenki láthatja legalább,vagy élőben:D

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.08.19. 23:15:42

@Magnetico: "a visszavágót a TV2 adja,azt majd mindenki láthatja legalább,vagy élőben:D "

viszont a Digisport eddigi áldozatos munkáját ezúton is szeretném megköszönni...

remélem még mindig csuklotok!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.08.19. 23:18:50

@Basti: fizess elő a digitv-re. :)

nem a digi a hibás, hanem a szarrágó, monopol upc, aki az eurosport2-t sem hajlandó bevezetni, mert a 1000% profitja helyett csak 998%-os profitja lenne.

halihalo 2009.08.19. 23:19:05

A Digisport egyen sünt... de sz@rhat is...

halihalo 2009.08.19. 23:19:50

@Great Cornholio: Hát ki?
Amikor felhívtam az ügyfélszolgálatukat, azt mondták, más hálózatnak nem tervezik átadni...

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.08.19. 23:53:34

@Great Cornholio: "fizess elő a digitv-re. :)"

ezt mondd azoknak akik 3-4 hónapja várnak a bekötésre

egyébként meg minden nézhetőt felvásrolni a parasztja elől, egy nem/félig meddig létező fapados csatornára, ősi román szokás

szóval a sün után szíjjjanak gázt

sporttárs 2009.08.20. 00:45:59

@Lencse.: Eddig azt hittem, a selejtező nekünk megfelelő lebutítása illetve a nem kicsit mázlis sorsolás eredményezi az esélyt, de most megvilágosodtam: azért jut végre magyar csapat a főtáblára, mert Dombi megtanult beadni.

Hej, ha húsz évvel korábban...!

:)))

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.08.20. 00:47:21

@Great Cornholio: nálam speciel UPC van, Eurosport2-vel együtt. Meg Fishing&Hunting-gal, de ez nem tartozik szorosan a focihoz (hacsak annyiban nem, hogy a Sportklub+ lett erre cserélve a csomagban).

kevert 2009.08.20. 03:17:52

@Fejlődő Szervezet: Hát ezt benézted, cicafiú :P

montipájton 2009.08.20. 06:13:13

1. Mondtam én, hogy Dombi Tibi jön Scarlet és Liv után a sorban...
2. Szép volt, fiúk, baszki, múlt héten Dzsudzsák, most a Loki, és ha még a válogatott is folytatná... Elgondolkodnék, hol élek. )))
3. A BL-meccs a Tv 2-n állítólag minden negatív elképzelést alulmúlt a nézettséget illetően, úgyhogy alighanem most sírva borulnak térdre Bodnár Boci posztere előtt a Róna utcában...

váév építők (törölt) 2009.08.20. 08:33:54

gratula lokinak, de vigyázzunk a visszavágón!!

Dandeer 2009.08.20. 08:57:38

@montipájton: Tényleg? Az meg hogy lehet? Azért nem akárkik közvetítettek, nálam Hajdú B. mellett Méhes is ott van a legjobbak között.

szbszig 2009.08.20. 09:31:59

@Dandeer: Nem is a kommentátorokkal volt baj, hanem hogy a kutyát se érdekli a nyár közepén idehaza egy skót iparoscsapat és a legszürkébb angol élcsapat előre lefutott és egyébként is eseménytelen selejtezője. ;)

sporttárs 2009.08.20. 10:05:50

@Dandeer: Semmi meglepő nincs benne, a kereskedelmi tévék mércéjéhez képest a sportnak sosem lesz nézettsége. Nem véltelenül hangsúlyozza első pillanattól kezdve a BL-műsoruk főszerkesztője, hogy nekik az mtv-s BL-nézettséghez kell mérniük magukat...

Viszont így, hogy magyar csapatot fognak kéthetente tudni mutatni, más kicsit a leányzó fekvése, egy Debrecen-Manchester vagy Real Madrid meccset nyilván levadászna az RTL is, ha tehetné.
Aztán tavaszra visszaáll a nézettség a szokásosra, amit a fociközönség bármelyik adón hoz, függetlenül a stúdió csilivilijétől vagy a szakértők személyétől. (Legalábbis én így jósolom.)

halihalo 2009.08.20. 10:06:24

@szbszig: Nem ez az egyetlen dolog, ami keveseket érdekel ebben az országban... Nézz körül...
Amúgy a szabadságolások idején egy selejtezőt nem csoda, hogy kevesen néznek.

b.juha 2009.08.20. 10:53:37

@szbszig: legszürkébb angol élcsapat :DDD
tényleg szürke az a csapat, amelyik szinezi a focit, és nem csak erőből játszik:)

kroos 2009.08.20. 11:14:46

Fantasztikus este volt.Igazából az volt a legjobb hogy az egész város foci lázban égett már 6-tól.Minden kocsmában adták a meccset ott is ahol ezelött tv se volt.Loki sálas arcok az utcán a deac pályán meg vagy 3-4 ezer ember.
Büszkék vagyunk rátok fiuk.

Leito 2009.08.20. 11:23:16

féloff, de szerintem érdekes.

a tegnapi svéd lapok "biztos egyes"-nek titulálták a meccset, külön kiemelve, h a Loki már a Kalmar ellen is csak a szerencsének köszönhetően ment tovább...
ma azonban megkövették a Lokit és nagy győzelemről írnak!
Így is lehet formálni az országunkról és a focinkról kialakult véleményt!
szép volt Loki, irány a pénzesbödön:D!

Tika_ 2009.08.20. 11:52:10

grat a Debrecennek, így tovább! és kicsit azért respect azoknak, akik képesek magyar focit nézni

Woland 2009.08.20. 12:38:20

Bastos az egyik legjobb kreativ kozeppalyas a vilagon, nem csodalom hogy a Lyon elhajtott bennunket a 15 millas ajanlatunkkal. hihetetlen focista. tuti hogy elobb utobb Real vagy Barca mez lesz rajta.

de ebbe a kiherelt ManU-ba is nagyon elferne jatekmesternek. meg a Liverpoolba is... de minden csapatot felsorolhatnek, ez a kis brazil szerintem minden csapat jatekan lenditene egy extra 15%-ot.

Dandeer 2009.08.20. 13:59:39

@Tika_: A respectből köszönjük, nem kérünk, azért nézzük, mert a miénk, jobb indok nem kell. ;)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.08.20. 17:59:47

Gratula a Lokinak!! Óriási! Mióta várok egy ilyen meccsre, erre nem látom, mert még a stream sem jó itt sem, a netezés őshazájában...

Fáj a szívem, ha belegondolok, hogy pont ebben a pár hónapban nem leszek otthon (persze ezen túlmenően nem panaszkodom): Levszki meccs, SWE, POR, BL-meccsek ha minden jól megy... Ha még a Real is jönni fog megőrülök:D

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.08.20. 18:00:21

Majd elfelejtettem a végéről: kövezzetek meg, de Salma Hayek nálam azért TOP3-as!:))

kroos 2009.08.20. 18:58:52

@Dandeer: A mienk bizony.Az összes kudarcal és a kevés sikerrel együtt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.20. 22:43:40

Óriási gratula a Lokinak, de még nem jutott tovább! Nehéz meccs lesz az Öcsiben, de óriási hangulat. Remélem kiszurkoljuk a bl-t aztán jöhetnek a svédek.

kroos 2009.08.21. 09:56:04

@popp: Az Öcsiben nehéz lesz.
Az Oláh Gabiban meg sima ügy lenne.

HPR 2009.08.21. 10:38:03

OFF, de talán nem annyira, hogy ne ide írjam: látta vki a Kassa-AS Roma 3:3-at?

Dandeer 2009.08.21. 10:55:20

@kroos: Az "Öcsiben" olyan hangulatot fogunk csinálni, amilyen Bulgáriában sosem lesz! :)

carlodicanio 2009.08.21. 13:07:30

Nem tudja vki, h 1 ember hány jegyet vehet egyszerre? Ma készülök megvenni és leszünk vagy 6-an...

Dandeer 2009.08.21. 23:25:17

@carlodicanio: Simán, én hétfőn ötöt vettem, de sztem lehet tizet is, csak talán már nincs annyi egymás mellé szóló jegy. Siess! :) A Syma csarnok nyitva lesz szombaton is, vasárnap is 10-től 6-ig, ha ott akarod megvenni.

kroos 2009.08.23. 18:22:21

azért ez ge*iség.
Mi szurkolt ki ezt ahol most van a csapat és Pesten aratják le babérokat. Csak mert most trendi lesz meccsre menni.Arról nem is beszélve hogy több 100 milliotól bukik el a civisváros ami szintén a vizfejbe pumpálódik.
Platininek lesz még egy kis munkája ezzel kapcsolatban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.23. 18:32:21

@kroos: Tetszett volna stadiont építeni! Normális uszodára volt pénz, lett is rövid pályás EB. Főnix csarnokra is akadt lóvé, lett hoki divízió 2-es cucc, női kézi eb, tornász vb, eb. Nem a pestiek tehetnek róla, hogy nincs alakalmas stadion Debrecenben (mondjuk Pesten is alig) és nem is Platinitől kell várni azt. Azzal meg nem is értem mi bajod, hogy a csapat mögé állnak a pestiek is ha már így alakult. Miért kell vízfejezni meg hangulatot kelteni örökké?

kroos 2009.08.23. 18:44:01

@popp: sokunknak már dolgozni kell szerdán és nem tudunk elmenni,de a Deac pályán így is leszünk vagy 5 ezren.
Stadionunk is lesz majd de minden nem megy egyszerre.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.23. 18:49:21

@kroos: Rendben, meg senki nem vitatja, hogy elsősorban Debrecené és a debrecenieké a Loki. Ugyanakkor azt is tudta mindenki, hogyha estleg eljut idáig a csapat, akkor csak Budapesten játszhat. Úgyhogy igazságtalan azzal jönni, hogy ennyi meg annyi pénz megy a vízfejbe Debrecen helyett. Ugye ezt te is belátod?

kroos 2009.08.23. 18:53:39

@popp: Ja.
De tényleg kell a stadion mert jövöre elhozzuk Miskolcról Takácsot meg a kis Balajti gyereket és iszanyot kemény csapatunk lesz.
Mondjuk Vargát is pótolni kell mert ö a Dortmundba fog játszani.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.23. 18:57:27

@kroos: Te vagy Varga ügynöke? Boci is csak átmenetileg jött haza, ha ilyen gólokat som továbbra is.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.08.24. 00:54:38

@kroos: pontosan emiatt (a komment első fele miatt) nem fogok kimenni

kroos 2009.08.24. 06:38:33

@popp: szerintem a 20 x meccshez képest amit játszott nagyon komples futbalista. sokat fut, robotol, emellett jól passzol és a kapu elé is odaér ha kell.
Én szivesen látnám a válogatottba is,bár most nem lenne szerencsés megbontani az ottani egységet egy uj emberrel.De szerintem Vadócznál meg Toth-nál jobb.
@mocsing: Nem tudom mire célzol,van két 18 éves kölyök az nb1-ben akiknek a játéka nekem nagyon tetszik.De Boci,Máté,Varga,Kiss,Bernáth,Dombi, meg még páran sasát nevelések,elöl Rudit elhozhazzat volna már bárki akárcsak Leot.Vagy vegyünk mi is szerbeket mint a Györ?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.24. 08:54:10

@kroos: Varga játéka nekem is nagyon tetszik, az alapján, amit a Bl selejtezőkön nyújtott ott lenne a helye a válogatottban

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.08.24. 11:24:33

@kroos: félreértettél, vagy nem nézted meg a hivatkozott kommented. pontosan azért nem akarok kimenni bpiként, mert átérzem azt, amit te érezhetsz debreceniként. és persze geciség, csak senki nem geci a történetben. de a dolog attól még el van baszva.

semmi közöm a Lokihoz, csupán annyi, hogy nagyon drukkolok nekik.

sajnos a meccsre kijutni nem tudó valódi Loki-drukkereknek nem lesz jobb attól, hogy én nem megyek ki, de egyszerűen magam előtt érezném magam kurva hülyén, ha ott ülnék a lelátón.

egyébként - ha kicsit túlozva is, de az indexen - sixx meg is fogalmazta a lényeget, még ha nehéz is lenne minden szavával egyetérteni. sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2009/08/24/a_nemzeti_lobogoba_tekert_klubszeretet/

kroos 2009.08.24. 11:44:29

@mocsing: bocsánat auzt hittem másra célzol..

kroos 2009.08.24. 11:46:58

@mocsing: a link az gránit kemény.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.24. 12:00:20

@mocsing:

Én viszont abszolút nem értek egyet sixx-szel. A tényállításai is tévesek (bizony, külföldön is előfordul, hogy saját nemzetbelinek szurkol egy a csapatnak éppen nem szurkoló), érzelmileg meg aztán végképp nem azonosulok vele.

Amivel nem is lenne baj; attól szép a világ, hogy különbözünk.

A baj ott van, hogy a saját (korlátolt) nézeteit rá akarja kényszeríteni másokra. Nem fogadja el, hogy itt Magyarországon az emberek túlnyomó többsége nem úgy gondolkodik, mint ő. Háborog rajta.

Nekem természetes, hogy a Vidi UEFA-menetelését a magyar foci diadalának is érzem.

Nem mellesleg az UEFA pont ugyanúgy gondolkodik, mint én. Egy nemzetbeli csapat eredményei befolyásolják a kiemeléseket, vagyis a többi csapat esélyeit is.

halareaal 2009.08.24. 12:04:09

@mocsing: sztem ez az írás konkrétan faszság, már ne is haragudj. eleve nem is értem, hogy bírja a szerző összehasonlítani azt a helyzetet, amikor x év hatalmas kudarc után egy magyar csapat végre odakerülhet azzal, hogy az angol csapatok évek óta egymással játszanak BL meccseket. ha nem lenne 10 évig angol csapat a BLben, lehet h a Rooneyhoz hasonló emberek is hajlandóak lennének akár az ősi riválisért is szorítani. nem értem, miért ne szurkolhatnának a Lokinak idegen ellenfelek ellen azok, akik amúgy nem szoktak. az ilyen kis nemzeteknél ez teljesen normális dolog. a Veszprémért sem csak azok szorítanak a BLben, akik fanatikus mkb drukkerek, hanem konkrétan az egész ország mögöttük áll. hogy hol itt a probléma, azt nem tudom.

halareaal 2009.08.24. 12:07:56

a másik pedig, hogy sztem nem elsősorban a Frdai v Újpest ultrák mennek ki majd a Lokiért üvölteni, hanem azok akiket annyira nem köt le a magyar foci, így egyik klubhoz sem kötődnek igazán.

Titi120 2009.08.24. 12:11:09

Elolvasva a linket én a legkevésbé se értek egyet a leírtakkal.

A Loki az én csapatom számára nem ellenség, hanem csak ellenfél, ezért nem érzem szükségét, hogy rooneysan elmenjek hányni, akkor, ha holnap sikeresek lesznek.

Sőt, miért ne örülhetnék magyarként egy másik, (ráadásul zömében honfitársaim által alkotott) magyar csapat, egy idegen ország, idegen labdarúgóinak kárára megszerzett diadalnak ?

Arról nem beszélve, hogy ha a kedves szerző kicsit tovább látna saját orránál, akkor beláthatná, hogy egy ilyesfajta sikerből az egész magyar labdarúgás - közvetett módon - profitálhat.

Ha már csak pusztán azt a vetületét nézzük a dolgoknak, hogy egy esetleges Loki - Barcelona mennyi fiatal srácot sarkalhat arra, hogy lemenjen sportolni.

shinigami 2009.08.24. 12:11:52

@halareaal:
en spec fradista vagyok de ha lesz ra lehetoseg kimegyek
nem fradi mezben es nem zaszloval es vszeg nem fogok annyit uvolteni h masnap ne tudjak megszolalni de igen, enis orulni fogok ha lesz 1 magyar csapat a BL-ben
raadasul a dvsc meg szimpatikusan is jaccik
(ettol fuggetlenul ertheto(es jogos) a loki szurkolok elegedetlensege is a temaban de ugye ez stadion fuggo..)

kroos 2009.08.24. 12:18:57

@shinigami: ezzel egyetértek viszont az nem stadion függö hogy miért nincs post a Lokiról .

halareaal 2009.08.24. 12:27:43

@shinigami: igen, de a Loki szurkolók elégedetlensége csak annyiban érthető, hogy nem tudnak a saját stadionjukban játszani, ill. eljutni a meccsre. azokra sztem egy szót sem szólhatnak, akik fradistaként v bármilyen semlegesként kimennek és átmenetileg loki-drukkerekké változnak, sőt.

Woland 2009.08.24. 12:30:10

sixx megallapitasaira csak nekem van tobb tucatnyi ellenervem kulfoldi focirajongo haverok kepeben.

es nemcsak kisebb fociorszagokbol (bar onnan tobben), hanem (manchesteri) United-szurkolo kollegam is van aki igenis zusammen angol csapatoknak szurkol a BL-ben. igen, meg a Liverpoolnak is, amig ossze nem kerulnek a ManU-val.

en sosem tudnek szurkolni az Arsenal-nak - vagy csak olyan szelsoseges esetben amit most meg el sem tudok kepzelni : ) - de ez nem jelenti azt hogy ettol en igazi szurkolo vagyok a unitedes haverom meg nem. (mar csak azert sem mert o a(z amerikai!) feleseget is meg tudta teljesen fertozni a Utd-rajongassal! ami azert nem kis teljesitmeny!)

nem tudom sixx olvasott-e mar BBC vagy Guardian cikket amiben a - nyilvan valamelyik angol csapat irant elkotelezett - sportujsagiro afelett oromkodik hogy az angol csapatok uraljak a BL-t. ez teljesen fovonalas gondolkodas.

kisebb futballnemzeteknel pedig szerintem egyenesen evidens hogy az egy szal harckepes klubcsapatra egyontetuen buszkek az orszag kulonbozo szurkoloi. talan a Nyiregyhaza-drukkerek kivetelevel. de meg az se biztos.

tuti hogy a Maccabi, az APOEL, a Koppenhaga, a Zurich sikeret nemcsak klubszinten unneplik majd az orszagukban. boritekolhato. talan a Zurich eseteben kevesbbe mert a svajciak azert gyakrabban jutnak BL-csoportkorbe.

shinigami 2009.08.24. 12:35:33

@kroos:
sztem ha bejutnak akkor lesz rola poszt
legalabbis remelem mindkettot

popp · http://koncertblog.com/ 2009.08.24. 12:36:34

@mocsing: @Csöncsön: @halareaal: Legalább annyira utálom ezt az igazi szurkoló így, meg az igazi szurkoló úgy bla-blát, mint mikor azt akarják nekem megmondani, hogy mitől leszek igazi magyar.

Magyarországon az emberek többsége mindig félre tette a klubszimpátiát, mikor a nemzetközi küzdelemről volt sző. Angliában és Olaszországba sem mindenki gondolja úgy, mint Rooney.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.24. 12:38:08

@popp:

Igen, a két szélsőség összeér.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.08.24. 15:40:51

persze, onnan nézve faszság a cikk, hogy két teljesen különböző kontextust akar összehasonlítani és úgy kezeli, mintha minden létező körülmény ugyanaz lenne a nyugat-európai klubéletben és itt. innen nézve ezen cikk megírása is abszurdum.

még jó, h örül a gelsenkircheni drukker, ha egyszer szopik a Bayern, mivel az egy hipergazdag klub, nem múlik ezen nekik se semmi és az ország sportjának se semmi. úgyis ott lesz jövőre is a BL-ben.

onnan nézve viszont szerintem van benne igazság, hogy valahol irritáló, ahogy pont a siker kapujában egyik pillanatról a másikra mindenki a sajátjának akarja érezni ezt a sikert. de legalábbis a potenciális siker kapujában ő is együtt akar lenni azzal a csapattal, amelyiket még sose látta élőben. félreértés ne essék, ez nem baj, mert persze jól jön a szurkolás, ha már otthon nem lehetnek, csak engem irritál és ha debreceni lennék, aki már a Kalmar ellen is üvöltött a lelátón, sőt, már évek óta üvölt a lelátón, még jobban irritálna.

én ugyanúgy le fogom rágni a körmöm a tv előtt és kurvára fogok szorítani nekik, de hülyén érezném magam a lelátón.

azon aligha érdemes vitatkozni, hogy a nagy nyugati csapatok háza táján ez hogyan működik, mivel általános következtetés nyilván nincs. vki drukkol a riválisnak, vki nem. hogy két ősi rivális középcsapat esetében hogyan van ez, már érdekesebb lehet.

sixx cikkében az utolsó két mondat a baromság, mely szerint nem lehet szurkolni se a Lokinak, ha nem vagyunk rendszeresen meccsre járó drukkerei. ezt nem írom alá én se. én a meccsre hirtelen kitóduló tömegről beszélek, csak míg én takaréklángon gondolom ezt idegesítőnek, addig a cikkíró kicsit elragadtatta magát és felrobbantaná a konyhát. én megértem, akkor is, ha nyilvánvalóan végig kéne gondolnia még pár dolgot.

titeket is megértelek, hogy nem értitek meg őt :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.08.24. 15:44:46

@popp: nem akartam megmondani, ki az igazi szurkoló, de odáig tán egyetértünk, h köztem és a minden meccsre kijáró Loki-szurkerek közt van némi differencia. most legalább egy hétig (reméljük sokkal tovább) mindenki a Lokival csillapítja ezer éve tomboló sikeréhségét és Loki-szurkoló lesz kicsit. ez nem baj, ez természetes, csak ne köss bele, amikor őket és a ez előbb leírt debrecenieket megkülönböztetem és erre a "valódi szurkoló" frázist használom.

kroos 2009.08.24. 15:59:49

@mocsing: még annyit hogy Barcelonában leszarták az Eb-t ugy ahogy van, illetve az akkor 2. osztályu Manchaster city drukkerei nem tudták megmondani a 99-es Bl-döntö másnapján hogy mennyi lett az eredmény mert nem is nézték azt.

Mérgező Hulladék 2009.08.24. 16:28:22

@kroos: akkor épp harmadosztályú, és a play-off döntőjére készültek.
Azért nyilván nem igaz minden szurkolójukra, hogy nem is tudták az eredményt. A többséget (ahogy minket is) érdeklik a saját csapatán kívüli történések is, nem?

A debreceniek frusztráltsága meg érthető. Bár én a helyükben magamban tartanám, mert talán nem túl pozitív dolog azt bizonygatni, hogy én jobban megérdemlem a sikert, mert ott voltam már a REAC meg a Kalmar ellen is. De mondom, abszolút meg tudom érteni.

Dandeer 2009.08.24. 17:42:12

Én meg a helyükben hálás lennék, hogy nem tízezer néző (és tátongó stadion) előtt kell helyt állnia kedvenc csapatuknak.

halareaal 2009.08.24. 17:59:31

@mocsing: érthető amit mondasz, de az, h ilyenkor megindulnak az emberek a stadionba, ugyanúgy természetes jelenség, nem hiszem h fenn kéne akadni rajta. Argentína meg Brazília ellen is többen mentek ki szurkolni a válogatott ellen, mint amikor Moldova játszott itt BL selejtezőt. ugyanúgy (mégha nemis vmi neves az ellenfél) egy ilyen komoly tétű meccs is nyilván jobban érdekli a népet, mint egy Mtk-Debrecen. még annyi, h magának a DVSCnek egyértelműen nagyon jó, hogy hamár a saját törzsszurkolóik nem tudják, akkor legalább alkalmi szurkolók megtöltik a stadiont, ez pedig minimum elégtétel kéne legyen a loki szurkolóknak is sztem.

Roeder 2009.08.24. 18:15:04

@kroos: az azért túlzás,hogy barcelonában leszarták az eb-t.
apám kint él spanyolországban,ráadásul baszkföldön,szóval hiteles forrásból tudom,hogy
a baszkok állandóan hirdetik,hogy ők nem spanyolok meg minden,de az eb-döntő másnapján ők is ünnepelték,hogy európa bajnokok lettek.és ha a baszkok magukénak érezték a sikert,akkor szerintem a katalánokat se hagyta hidegen.

Dandeer 2009.08.24. 21:46:37

A Honvéd honlapján hirdetik a Loki meccsét. :)
honvedfc.hu/?page=9&newsid=5500
süti beállítások módosítása