Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

NST Trivia - Betérdel a király

2009.07.15. 13:01 _benito

A futsal jó, a futsalt szeretjük. És nem csak azért, mert gyors, látványos, bla-bla, hanem azért is, mert ott hasítunk az élmezőny környékén (legutóbb pont nem hasítottunk annyira, de a szakértők szerint a következő generációnk is faszipántos lesz). És ez így volt már a kezdetek kezdetén is, aminek ezzel az NST Triviával kívánunk emléket állítani: Brazília az eddig megrendezett 6 futsal-világbajnokságból négyet megnyert, de első hivatalos mérkőzését (az 1989-es vb-n) úgy elveszítette, mint a pinty: Magyarország-Brazília 3-2. A torna gólkirálya mellesleg Zsadányi László lett 7 góllal. Csókoltat mindenkit.

60 komment

Címkék: több mint foci trivia

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr321240245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickeyknox 2009.07.15. 16:11:26

@nils_h: ez valami lánc, mi? végre tagja vagyok valaminek! :)

nils_h 2009.07.15. 16:17:56

@mickeyknox: megszakítottad, te buta!
:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.15. 16:20:25

@mickeyknox: elszakadt a lánc. Kolera fogja elpusztítani a kecskéid, meg ilyenek.

mickeyknox 2009.07.15. 16:27:43

@nils_h: @heinrich: tudtam, tudtam, most sem fogadtatok be!!!

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.07.15. 16:30:37

@mickeyknox: ha meghívod 99 ismerősöd NST tagnak, beveszünk :)

Futsal témában volt egy korábbi posztunk, akit nem olvasta: nst.blog.hu/2008/03/03/futsal_mamor_kicsiben_es_nagyban_reszkess_brazilia_jovunk

popp · http://koncertblog.com/ 2009.07.15. 16:34:12

Címről nekem nekem nem Zsadányi László jut eszembe. Viszont ma este Kolonics Gyuri emlék evezés lesz Csepelen, egy éve halt meg.

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2009.07.15. 17:12:10

a kecske idő előtt kiszökött az ólból, ha jól sejtem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.15. 17:41:13

Szerintem a kézilabda valamivel közelebb áll a focihoz, mint a futsal.

Titi120 2009.07.15. 18:16:30

@pote:
Messi a képen látható úriembernek a cipőjét se köthetné be. :)

kroos 2009.07.15. 18:22:17

@Titi120: nem tudom tényleg tudod-e ki van a képen de nem mondtál hülyeséget.

Titi120 2009.07.15. 18:26:50

@kroos:
Hogyne tudnám, Falcao.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.07.15. 18:40:14

Messi bárkinek bekötheti a cipőfűzőjét.

egyébként csöncsönnek van igaza, viszont a kézilabdánál már csak a tollaslabda áll közelebb a focihoz, feltéve, hogy a curlinget nem számoljuk.

értelmetlen_nevű 2009.07.15. 18:53:46

@mocsing: szerintem meg a sakk és a szinkronúszás

poolfanati 2009.07.15. 21:34:35

@értelmetlen_nevű: a sakkal nem is mondtál nagy hülyeséget. :)
négyszög alakú pálya, 2 "edző", igaz a sakkban több a "játékos". sőt még a pálya mintázata is hasonlít, hála a vicces fűnyírásnak, amire még mindig nem jöttem rá hogyan is csinálják.:D ha van itt egy kertész vagy profi fűnyíró segítsen már.:D
és ugye mindkettőben iszonyúan nagy taktikai csata van.

nils_h 2009.07.15. 21:57:06

@poolfanati: kivéve, ha Benitez az egyik "edző"

Ronal-d'oh! 2009.07.15. 22:15:08

@poolfanati: Az egyik csíkot fentről, a másikat meg sehogy se hengerlik le, és a fűszálakon egyből máshogy törik a fény!

Asszem.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.15. 23:03:03

@Alapvonalszippantó Hapci Benő: azért szerintem ha valaki ilyen elegánsan a és legkevésbé sem sértőn tudja kifejezni, hogy embertársa ökörséget mondott, mindenképpen dícséretet érdemel és oktatófilmen kéne állami oktatási intézményeinkbe eljuttatni :-D

Egyébként a kézilabda küzdősport 12 főre, és e tekintetben a mai profi focihoz valóban közel áll, de mivel azt hiszem senki sem úgy határozza meg a dolgot, hogy "azért nézek focit, mert szépen rugdalják fel egymást az aranylábú legények", hanem éppen a technikás játék, a cselek a szépség miatt (ugye, @Csöncsön: mr szépen-játszik-a-barszelóna), az éthosa mégis a futsallal kapcsolja össze. Hogy a tényt, hogy a labdát rugják, már ne is említsük :-DDD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 10:11:33

@morphine: "azért szerintem ha valaki ilyen elegánsan a és legkevésbé sem sértőn tudja kifejezni, hogy embertársa ökörséget mondott, mindenképpen dícséretet érdemel és oktatófilmen kéne állami oktatási intézményeinkbe eljuttatni"

Igen, meg is hatódtam tőle. :-) Azért nem is mentem bele utána a vitába.

A futsal az egy másik sport. Teljesen más filozófiával, mint a labdarúgás.

A Barca játéka azért gyönyörű, mert kispályás játékelemeket alkalmazva mégis a nagypályás játékban tud mindenkinél jobb lenni.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.16. 10:27:58

@Csöncsön:
mennyire igazad van, a Barca tényleg kézilabdázott a Chelsea ellen!
a mák ott volt, hogy azt utolsó percben végre egyszer sikerült a egy átlövés, és a hazaiaknak nem fújtak be egyetlen hetest sem

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 10:35:13

@pote:

Az már a kézilabdában sem mák, ha a legjobb átlövő a meccs utolsó másodpercében mutatja meg igazi arcát. Hanem tudás, ugye. ;-)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.07.16. 10:46:49

@Csöncsön:
hidd el, h a hangsúlyt a mondatot utolsó részére helyeztem :)

Mr.AT 2009.07.16. 11:00:39

@Csöncsön: Nem lehetne, hogy írj végre pár szót a Barcelonáról? Amúgyis szorosan kapcsolódik a témához, meg (tekintve, hogy már vagy 3 perce nem írtál erről regényt) otthon szerintem jópáran ülnek kétségbeesésükben elbizonytalanodva, hogy akkor most Xavi, Iniesta vagy Messi-e a nagyobb király.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 11:03:39

@Mr.AT:

Azt ne mondd, hogy egy "kispályás foci" posztban a Barcelona említése offtopic volna!

(Egyébként pont nem én hoztam föl se Messit, se a Barcát.)

(Már megint nem én.) :-)

Mr.AT 2009.07.16. 11:06:37

@Csöncsön: De, szerintem offtopic. Sőt, szerintem Messi szar játékos, úgyhogy légyszíves egy lehetőleg 300 soros, 18-20 bekezdésből álló monológban mutasd és bizonyítsd be, hogy miért látom rosszul, és mekkora nagy überkirály Messi és az egész Barcelona egyben.

Ez azért is lenne fontos, mert még senki nem ismeri az álláspontod a kérdés kapcsán, s így lenne lehetőséged kibontakozni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.07.16. 11:07:49

@Titi120: Na ezzel névvel sem illene visszaélni, főleg ilyen csiri-biri bohócfocistának ;-). Ő a Falcao: www.youtube.com/watch?v=VpxPvQ6LKwQ - Róma nyolcadik királya.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 11:21:49

@Mr.AT:

"Szar játékos": www.youtube.com/watch?v=pAl8ESnVgCY&feature=related

(Fölhívnám a figyelmet, hogy a videót 2007-ben töltötték föl. Egységes vélemény, hogy azóta Messi még sokkal jobb lett, idén "futotta" eddigi legjobb szezonját.)

Örülnél, ha a te csapatodban játszana, mi? :-PP

Mr.AT 2009.07.16. 11:54:40

@Csöncsön: Erre a hozzászólásra most azt hiszem csak annyit tudok már mondani, hogy ááááááááááááááááááááááááááááá. Ááááááááááááááááááááááááá!

kroos 2009.07.16. 12:01:52

@popp: Ö EGY másik sportág koronázott királya.
Nem drogos nem alkoholista dagadék.De a saját szakmájában az egyik (szerintem a legjobb) legjobb.
Ne hogy már ott lyukadjunk ki hogy Iszimbajevának meg usain Boltnak is le kell szopni messit!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 12:08:02

@kroos:

Csak hogy pontosítsunk. @Titi120: írta (viccesen) a következőt: "Messi a képen látható úriembernek a cipőjét se köthetné be. :)"

Erre te (nem viccesen) helyeseltél.

Nem arról van szó, hogy itt valakik (pl. én) istenítenék Messit, hanem pont ellenkezőleg: valakik (pl. te) minden alkalmat megragadnak, hogy kicsinyítsék érdemeit. Én csak reflektálok ezekre. Ebből gondolják néhányan, hogy valami megveszekedett fanatikus volnék.

Usain Bolt volt a kedvencem a pekingi olimpián.

Pig_Bodine 2009.07.16. 12:57:30

Usain Bolt United-szurkoló.
Offtopic voltam?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.16. 13:01:13

@Csöncsön: Nem arról van szó, hogy itt valakik (pl. én) istenítenék Messit, hanem pont ellenkezőleg: valakik (pl. te) minden alkalmat megragadnak, hogy kicsinyítsék érdemeit. Én csak reflektálok ezekre. Ebből gondolják néhányan, hogy valami megveszekedett fanatikus volnék.


Ez a következtetés rólad csak akkor nem volna helyes, ha nem ragadnál meg MINDEN alkalmat erre a "szerény reflektálásra". Hogy ne nézzék hülyének az embert, ahhoz hallgatni is tudni kell ám. Ha minden látszólagos, vagy valódi alkalommal fenkölten bizonygatod az igazadat, az éppen ellenkező hatást ér el - és csodálkozom, hogy ezt miért nem érted.

Vagy miért teszel úgy, mintha nem értenéd.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.07.16. 14:22:32

@kroos: Messi most, hogy jön ide. Mondjuk abban sem látok semmit, ha különböző sportágak nagyjai elismerik egymást. Mondjuk Messi Boltot és Bolt Messit. A Falcao művésznév meg nyilván nem véletlen. Egyébként én annyira nem vagyok oda a futsalért.

kroos 2009.07.16. 14:31:12

@popp: PL. minden 2. focistának Jordan a példaképe.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.16. 14:53:45

@morphine:

Azzal nem tudok mit kezdeni, hogy hülyének tartasz. Ha jólesik, váljék egészségedre.

montipájton 2009.07.16. 15:23:32

Alapvetően egyetértek Csöncsönnel: a futsal jó sport, már főleg annak, aki csinálja, de a futballhoz vajmi kevés köze van. Én speciel még nem nagyon láttam élvezetes futsal-meccset. Majd ha eltörlik a tiszta játékidőt, meg ilyenek. De hát ízlések és pofonok.

Vízilabdáról nem akartok írni, NST? Abban egyenesen mi vagyunk a császárok. ))

nils_h 2009.07.16. 15:28:16

@kroos: az a bögyös bula???

hakapesz imi 2009.07.16. 15:51:06

A sakkos hasonlattal csak az a bibi, hogy míg a sakkban a táblán vannak a parasztok és körötte a koponyák, addig Magyarországon a parasztok ugrállnak a "sakktábla" körül.
Bocs, ha valaki már tett valami hasonlóan szellemes megjegyzést...

nils_h 2009.07.16. 15:53:21

@kroos: jah, rá én is gyakran gondolok.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.16. 22:52:16

@Csöncsön: Ilyesmiről szó sem volt. És még egyet is értek gyakran veled - na ja, ágyús szurkerként nehéz is lenne felesleges labdafényezéssel vádolni a blaugranát :-D

Azt viszont jó lenne észrevenni, hogy van olyan, hogy irónia, hogy froclizás, hogy gyakran feleslegesen, magadat minimum vicces helyzetbe hozva vetődsz teljesen komoly arcal nevető árnéykokra. Én például azt írtam, hogy szerintem ettől akár hülyének is nézhetik az embert - nem pedig azt, hogy szerintem hülye vagy. Elég nagy a különbség a kettő között.

Persze lehet, hogy valójában te játszol velünk, és én vetődök az árnyékokra, ki tudja, valójában mi mozgatja kommentelőkédet. Bár ha direkt játszod a nemértemként messziügyben, az talán az eredeti variánsnál is kellemetlenebb helyzet, szerintem...

na mindegy. peace.

mann 2009.07.17. 07:15:15

Van egy argentin kiscsávó, valami Mesi vagy Massa vagy ki..., állítólag nagyon tud focizni. Nem írna róla néhány sort valaki? Esetleg video is jöhetne.....
;)

kroos 2009.07.17. 09:07:24

@mann: igen-igen engem is érdekelne de ebben a blogban semmit nem lehet olvasni róla.Engen érdekelne a jelleme is azt hallottam hogy ö bontotta le a berlini falat meg hogy ös nem is szarik büdöset.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.17. 10:11:22

@morphine:

"A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani?
Akarsz-e együtt a sötétbe menni,
gyerekszívvel fontosnak látszani?"

Sohasem tagadtam, hogy van bennem infantilizmus. Lehet, hogy olykor kóros méreteket ölt...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.07.17. 11:11:14

@kroos: Jaj már, Messi egy klasszis játéksos pont. Az egyik legjobb azok közül, akik manapság a pályán rohangálnak. Azért mert Csöncsön kolléga túlzásba viszi az ajnározását, nem kéne kompenzálásként elfeljteni az érdemeit.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.07.17. 14:15:07

@popp: Nem felejtettük el, nem is ismerjük

;-)

kroos 2009.07.17. 14:21:12

amit nagyon szeretnék
1,világbéke
2,ne éhezzen senki a földön
3,oszoljon fel a csöncsön/popp féle szövetség.

szbszig 2009.07.17. 15:57:40

Amennyire tetszett a vébés poszt, annyira nem tudok mit kezdeni ezzel. Szükség van az ilyen néhány soros helykitöltő bejegyzésekre? Oké, hogy uborkaszezon van, de akkor már legalább írjatok mondjuk a BL- meg EL-selejtezőkről és -sorsolásról!

Klárensz 2009.07.17. 16:43:08

@szbszig: vagy mondjuk a köcsögválogatottakról
süti beállítások módosítása