Rendhagyó módon nagyítóval kell keresnünk az elégedett csapatokat a Serie A 35. fordulója után, egyedül a Fiorentina számára alakultak maradéktalanul kellemesen az események, a firenzeiek maximum azért durroghatnak, mert nem kapott ki a Juve, így csak három pontra közelítették meg a gyűlölt torinóiakat. De hát mik ezek a gondok a Torinóéhoz képest? És mit mondjon szegény Reggina, mely messze nem játszott olyan alárendelt szerepet, mint a 0-5 mutatja? Vagy a forduló rangadóját bulimeccsé silányító Milan és Juventus, akik ráadásul egy komplett országrészt szomorítottak el botrányos teljesítményükkel? Összefoglalva: hátul nem lett kevesebb az eldöntetlen kérdés, és a tabella eleje is mozgásba jött, bár az első és az utolsó hely már egyre kevésbé képezheti találgatások tárgyát.
Sok tekintetben olyan volt ez a Milan-Juventus, mint a Chelsea-Barcelona. Először is színvonalát tekintve iszonytató, rettenetes, borzasztó és nézhetetlen, ha leül az ember nézni, nem hiszi el, hogy ez Olaszország (szerda esetében: a világ) legjobb csapatainak összecsapása. Az egyik fél itt sem, ott sem akart focizni, cserébe viszont a másikat sem hagyta, bár ez valahol mindkét esetben a másik kritikája is. Ugyanakkor a meccsek bizonyos szempontból nagyon érdekesek voltak, választ adtak ugyanis egy csomó kérdésre (a másikat most hagyjuk, közel 2000 komment alatt megtettétek már ti is). Például már tudjuk, mennyit ér a Milan virgonckodása az unatkozó középcsapatok ellen, és igen, bőven ezek közé lehet sorolni a Juventust is, hiszen Ranieri csapata csak annyiban különbözött például a Cataniától, hogy a meze miatt ezt a meccset sötétben játszhatta. Láthattuk, hogy ez a Milan pontosan annyira nem áll készen nagy feladatok teljesítésére, ahogy ellenfele sem, ez pedig egy igen messzire mutató problémát vet fel. Az olasz futball megítélésén nem sokat segít, hogy Lavezzi mekkora fasza gyerek Nápolyban, és ugyanez elmondható Quaglierella gyorsaságáról, Pazzini gólérzékenységéről, és Allegri zsenialitásáról. A zászlót ezeknek a csapatoknak kellene vinniük, de egy abroszt sem bíznánk rájuk nyugodt szívvel, mert egészen egyszerűen gyengék. Lehet azzal jönni, hogy nem is akartak játszani (obligát válasz a felvetésre: ezért külön bekaphatják), meg hogy mindkettőnek fontosabb volt, hogy ne kapjon ki, de sajnos az egész évre visszatekintve egyik sztárcsapattól sem futotta néhány fellángolásnál többre. A Milan annyival előbbre tart, hogy vannak olyan klasszisai, akik valóban azok, és nem is öregek még, de tőkét ugyanúgy nem tudtak kovácsolni belőle, ahogy a Juventus a keretében masszívan jelenlevő (figyelem, eufemizmus következik) rutinból. Az év végén mindkét edzőnek felmondanak, ami az első hasznos lépés, de ezt a nyáron számos továbbinak kell követnie ahhoz, hogy az európai_értelemben_véve középszerű Fiorentina, az atomjaira hulló Roma és az Angliában a 220-as aljzathoz hasonlóan használhatatlan Inter oldalán méltóképpen képviseljék a Serie A-t. Egy apróbetűs gondolat a végére: nem fenyegetni, kirúgni! Akit fenyegetnek, az beszarik, az meg senkinek nem jó. (Milan-Juventus 1-1)
Lássuk a forduló érdemi részét, annak is legszomorúbb résztvevőjét, szegény jó Regginát. A calabriaiak könnyen lehet, hogy idén nem tudnak újabb csodát kisajtolni a jótündérből, a 19 perc után emberhátrányba kerülő Granatát nagyon csúnyán elrakta a Sampdoria (5-0), és így már négy pontra vannak a bennmaradást jelentő helytől (ne tévedjünk, ez nagyon sok egy összesen ötször nyerő csapat esetében). Elmehetett volna jobban is a hajó, ha a Torino nem húz újabb strigulát az öltöző falára akasztott lúzerek_vagyunk_ide_lőjetek felirat alá, most ráadásul az a Bologna rúgott alájuk egy méreteset (1-1, a vendégek egyenlítése a 86. percben esett, ki más, mint Di Vaio által), amelyik a legutóbbi fordulóban pont a Reggina ellen vérzett el hazai pályán. Ez a nagy egymást gáncsolgatás pedig csak egy nyertest hozhat, hárman kizúgnak négyük közül. Köztük van még a Lecce (-Napoli 1-1), amely sokkal többet érdemelt volna a Napoli elleni meccs után, mint a döntetlenért járó egy pont, de Tiribocchi hiába próbálta meg még az oldalhálón keresztül is begyötörni a győztes gólt, a déliek nem tudtak előzni. A horrorisztikus izgalmak folytatódnak, a Lecce Bolognába utazik, a Toro Nápolyban lép pályára, a Regginának pedig a Cagliari ellen egyenesedhet ki végleg az amúgy is igen lapos pulzusa.
Az Inter csak egy kicsit bízott a Milanban (vagy egy kicsit sem a Juventusban), így addig pöcsölt a Chievóval, míg a csacsik kétszer is kiegyenlítettek. Így hazai pályán lesz lehetősége bajnoki címet ünnepelni Mourinhóéknak, méghozzá az ellen a Siena ellen, mely tavaly már egyszer ráokádott a díszesen megterített ünnepi asztalra a Meazzában. (Kihagyhatatlan: vajon becserélik Materazzit büntetőt rúgni, ha úgy alakul?) Balotelli ismét szolgáltatott témát, először is iszonyatosan nagy gól akasztott, majd szokásos gólörömét bemutatva Charles Bronsontól kölcsönvett arckifejezéssel pásztázta végig a stadiont. Ekkora suttyót, mint ez a fiatalember, még a Serie A is csak évtizedenként egyszer tud kinevelni, és a legjobb úton halad afelé, hogy egy ilyesmit rosszul viselő hátvéd derékba törje a pályafutását. Csak egy példa: jön egy kirúgás, Balotelli birkózik az emberével, majd annak szemgödréhez illeszti a könyökét, és lefordul. A bíró nem fúj (már tudjuk, Mario is jobban járt volna vele pedig), Balotelli elindul, de már érkezik is a hátvéd, aki látta csapattársa lekönyöklését, és 19 méterről becsúszva kísérli meg fecnikre aprítani a csatárt. Na, egyszer egy ilyen el is fogja találni térdmagasságban, akkor majd nézhet az orvosokra velociraptor-tekintettel. (Chievo-Inter 2-2)
A Fiorentina már nem is a Genoától tart, hanem nagy erőkkel üldözi a Juventust a harmadik helyen. Ehhez nem is kellett többet tenniük, mint az utolsó fordulók nehéz sorsolásának készségesen behódoló Catania lebombázása (0-2), és persze nem ártott az sem, hogy a Genoa újra botlott. A Grifone ezúttal az Atalanta vendégeként nem tudott nyerni, és egyre biztosabbnak látszik, hogy valóban kidurrant a szezon végére. Criscito bepofozta Milito gólba tartó labdáját, hogy biztos legyen, semmit nem nyernek idén (az argentin még lehet gólkirály, de nem ártott volna hozzá, hogy ő szerezze az egyenlítést, főleg azért, mert ugye Di Vaio is betalált). Az 1-1-gyel a világon semmire nem megy a Genoa, nagyot döccenve maradnak ott, ahol most állnak. Ez már csak azért is biztos, mert közben a Roma is bőszen szórja a pontokat, és már semmi esélye nincs a genovaiak befogására, bár a Cagliari elleni pontmentés hősies mivolta (nem is beszélve Perrotta csodagóljáról, az ember csak nézett, hogy ő ilyeneket is tud) ér nálunk egy vállveregetést. A végén Jeda elcseszte a három pontot, Marchetti megmentett egyet, így maradt a 2-2.
A Sienának köszönheti a Roma, hogy nem csúszott még lejjebb, a Robur a legváratlanabb pillanatokban koppint az orrára azoknak, akik nem veszik kellően komolyan (1-0). Az áldozat most az előzést elmulasztó Palermo volt, melyre így nagyon feljött a Laziót Rómában szétcsapó (1-3) Udinese. Nagyon kíváncsiak lettünk volna, mi történik akkor, ha az Udinese nem baltázza el ilyen iszonyúan a szezon közepét, mert a hajrára újra összekapták magukat, és ugye ősszel még álltak a tabella élén is. Találós: ki volt az utolsó, aki megnyerte a Serie A-t, és nem hagyományos nagycsapat(nak tartott izé)?
Serie A, 35. forduló - Nem fenyegetni, kirúgni!
2009.05.12. 23:50 _benito
111 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr911118329
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tvonline - ma este BL döntő - nézd online! · http://tvonline.blogter.hu/340886/mtv1_m1 2009.05.13. 09:53:09
off és kicsit spam (elnézést), de hátha érdekel valakit... olasz sportadók neten:
Sport Italia
tvonline.blogter.hu/340890/sportitalia
Rai Sport+
tvonline.blogter.hu/340884/raisport
Sport Italia
tvonline.blogter.hu/340890/sportitalia
Rai Sport+
tvonline.blogter.hu/340884/raisport
michellewild 2009.05.13. 09:56:09
Az Intert a bunda miatt ki kellene zárni, bár a juve kizárás sem hozott nagy csodát..
Balotelli egy kemény palermói srác, nem kér és nem oszt kegyelmet, és semmivel sem rosszabb mint a primadonnáskodó szupersztárok, akik legalább akkora, ha nem nagyobb parasztok mint ő.
Mourinhot nem hibáztatnám az ügyben, vért ízzad, hogy legyen legalább egy csatára a csapatának, még meg is alázkodott (hiába) Adriano kedvéért.
Balotelli egy kemény palermói srác, nem kér és nem oszt kegyelmet, és semmivel sem rosszabb mint a primadonnáskodó szupersztárok, akik legalább akkora, ha nem nagyobb parasztok mint ő.
Mourinhot nem hibáztatnám az ügyben, vért ízzad, hogy legyen legalább egy csatára a csapatának, még meg is alázkodott (hiába) Adriano kedvéért.
rexford 2009.05.13. 10:51:31
Thiago Mottát felejtsük el, ilyen nevű, ilyen sérülékeny és ilyen labilis idegrendszerű játékosaink már vannak (nyártól remélem, voltak).
Xabi vagy például Toulalan viszont nem lenne rossz - a Lyonnál gondolom a szokásosnál is nagyobb kiárusítás lesz.
Xabi vagy például Toulalan viszont nem lenne rossz - a Lyonnál gondolom a szokásosnál is nagyobb kiárusítás lesz.
Piiii 2009.05.13. 11:08:20
@michellewild: nah azért a sztárokra 10ből 3-4 mondja, hogy paraszt mondjuk,balotellire meg 10ből min 8 ember...nem hiába.taknyos 18 évesen(már bocsánat) ezt nem kéne...
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.13. 11:09:47
@_benito: Ezek szerint, ha valakit sokan utálnak, az feljogosít bárkit arra, hogy "lemészárolja" a többség nevében? Láttunk már erre példát IRW.
A másik Balotellit indítják, odamegy a védő könyökkel fejbebassza előnyszabály. Persze, mivel a rasszista Juve, ill más huhogóknak antipatikus, így lehet aprítani, ha meg felkapja a vizet, be is van bizonyítva, hogy bunkó. Egyszerű ez.
Nem pusztán neked szól benito, de ha a kispályás meccseden, ahol a többi nst-el focizol, egy egész szurkolósereg huhogna és cigányozna, egyedül téged, neked jólesne?
A másik Balotellit indítják, odamegy a védő könyökkel fejbebassza előnyszabály. Persze, mivel a rasszista Juve, ill más huhogóknak antipatikus, így lehet aprítani, ha meg felkapja a vizet, be is van bizonyítva, hogy bunkó. Egyszerű ez.
Nem pusztán neked szól benito, de ha a kispályás meccseden, ahol a többi nst-el focizol, egy egész szurkolósereg huhogna és cigányozna, egyedül téged, neked jólesne?
jazs 2009.05.13. 11:12:04
NSO:
"A Championship mérkőzéseire a 2008–2009-es idényben 9,9 millió fő látogatott ki, amivel az angol másodosztály a negyedik legnézettebb ligának számít Európában – csak a Premier League (angol élvonal), a német Bundesliga és a spanyol Primera División előzi meg."
www.nemzetisport.hu/angolfoci/ismet-tobb-mint-16-millioan-latogattak-ki-a-football-league-meccseire-235892.html
Ezek szerint a Serie A csak az 5. lenne?
"A Championship mérkőzéseire a 2008–2009-es idényben 9,9 millió fő látogatott ki, amivel az angol másodosztály a negyedik legnézettebb ligának számít Európában – csak a Premier League (angol élvonal), a német Bundesliga és a spanyol Primera División előzi meg."
www.nemzetisport.hu/angolfoci/ismet-tobb-mint-16-millioan-latogattak-ki-a-football-league-meccseire-235892.html
Ezek szerint a Serie A csak az 5. lenne?
drosiii 2009.05.13. 11:12:09
@Great Cornholio: C.Ronaldo pl csak ilyen közegben tud normálisan focizni ;-)
drosiii 2009.05.13. 11:13:16
@jazs: nem, mert őket még a buli 2 is megelőzi.
jazs 2009.05.13. 11:15:49
@drosiii: Ezt nehéz elhinni.
t.o.d. 2009.05.13. 11:17:11
Balotelli a kemény néger palermói srác... Bruhaha. Még kb két éve van, aztán valahol a Lecce-Birmingham City-Osasuna tehetséggyűjtő tengelyen végzi... Lsd Ventola, Di Vaio, stb.
drosiii 2009.05.13. 11:19:33
@jazs: Na jó, csak úgy mondtam, de kb 2-3 ezer főnyi lehet a különbség átlagban ami azért elég nagy vicc...
t.o.d. 2009.05.13. 11:21:07
@drosiii:
C egy ellenszenves tetű, de Balotellinek elég sokat kellene fejlődni (technikailag és mentálisan is), hogy megengedheswse magának, hogy C-szintű allűrjei legyenek. Ráadásul szerintem ellenszenvesebben viselkedik, mint C.
C egy ellenszenves tetű, de Balotellinek elég sokat kellene fejlődni (technikailag és mentálisan is), hogy megengedheswse magának, hogy C-szintű allűrjei legyenek. Ráadásul szerintem ellenszenvesebben viselkedik, mint C.
t.o.d. 2009.05.13. 11:24:09
A nézőszám nem csak a pályán tapasztalható színvonalnak köszönhetően esett vissza Olaszországban. Azért az utóbbi években szurkolók (sőt, még egy rendőr is...) haltak meg a pályák környékén. Ilyen máshol (Dél-Amerika kivétel!) azért nincs... :(
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.13. 11:52:24
@Hispan07: :DD Nem mindegy az, majd csak kitalálnak valamit. :)
lazlo85 2009.05.13. 12:18:24
@jazs: nézőszámot tekintve
szvsz nem meglepő eredmény..
szvsz nem meglepő eredmény..
Altobelli · http://forzaitalia.blog.hu 2009.05.13. 12:22:37
lehet, hogy mégis volt hatása a bundabotránynak:
a Lecce-Napoli elleni győzelméért és a Reggina-Samp elleni sikeréért jóval kevesebbet fizettek volna a fogadóirodák, mint a szezon közepén tették volna
bundázás címén most már arra kell számítanunk, hogy a valós tudásnak megfelelően játszanak a csapatok:)
a Lecce-Napoli elleni győzelméért és a Reggina-Samp elleni sikeréért jóval kevesebbet fizettek volna a fogadóirodák, mint a szezon közepén tették volna
bundázás címén most már arra kell számítanunk, hogy a valós tudásnak megfelelően játszanak a csapatok:)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 12:35:06
@t.o.d.: Stadion környéki szurkolóhalálról én nem tudok, A laziale Gabrielle Sandri egy Autogrill közelében halt meg egy sztráda mellett. És bizony Angliában is vannak áldozatai a huliganizmusnak. A probléma ott sem tűnt el csak a szőnyeg alá söpörték. A balhék a stadionokon kívül vannak. Tessék megnézni az idevágó Football Hooligans illetve Footbal Factory filmeket. Az sem véletlen ám, hogy az osztrákok meg a svájciak szinte örömtüzeket gyújtottak, mikor kiderült,hogy Anglia nem vesz részt az EB-n. Mert Európa negyvárosait a mai napig megcsinálják az angol hooliganok. És nemcsak azok akik kivannak tiltva stadionokból, de azok is akik otthon a - stadionokban legalábbis - nem balhéznak.
De a látogatottság különbségbe az is beleszámít, hogy Olaszországban kevesebb pénzük van az embereknek meccsre járni, mint németben vagy Angliában. Aztán a fricceknél és a brit szigeten mára már társadalmi esemény is lett egy-egy focimeccs és már nemcsak a wimbledoni centerpályán reprezntál az elit, hanem a modern stadionok tágas vip páholyaiban is. Olaszországban nyilván a stadionok állapota miatt is ez sokkal kevésbé van így.
De a látogatottság különbségbe az is beleszámít, hogy Olaszországban kevesebb pénzük van az embereknek meccsre járni, mint németben vagy Angliában. Aztán a fricceknél és a brit szigeten mára már társadalmi esemény is lett egy-egy focimeccs és már nemcsak a wimbledoni centerpályán reprezntál az elit, hanem a modern stadionok tágas vip páholyaiban is. Olaszországban nyilván a stadionok állapota miatt is ez sokkal kevésbé van így.
Cale 2009.05.13. 12:58:34
De az össznézőszám különbségbe leginkább mégis az számít bele, hogy a Championship 24 csapatos, a Serie A meg csak 20. Nem ugyanannyi meccsről beszélünk.
Az olasz átlagnézőszám azért még lenyomja őket. Lásd pl:
soccernet.espn.go.com/stats/attendance?league=ita.1&seasontype=4&cc=5739
soccernet.espn.go.com/stats/attendance?league=eng.2&year=2008&seasontype=1&cc=5739
Az olasz átlagnézőszám azért még lenyomja őket. Lásd pl:
soccernet.espn.go.com/stats/attendance?league=ita.1&seasontype=4&cc=5739
soccernet.espn.go.com/stats/attendance?league=eng.2&year=2008&seasontype=1&cc=5739
Hispan07 2009.05.13. 13:02:43
ÁLLÍTÓLAG Ancelotti aláírt a Cselszkihez, és vinné Kakát meg Pirlót.
No, utóbbit döbbent pislogással venném tudomásul...
No, utóbbit döbbent pislogással venném tudomásul...
giacinto 2009.05.13. 13:03:48
A Rómát nagycsapatnak tartjuk? mert ha nem akkor 2001 a válasz :))
@kroos: Balotellihez szinte soha nem mennek oda, pl. a Juve ellen lőtt gyönyörű támadás végén is inkább kiment a szurkolókhoz, aztán később egyedül Figo ment oda hozzá, akárcsak vasárnap. Santonnal van jó viszonyban a többiekkel nem találja a közös hangot szerintem.
@kroos: Balotellihez szinte soha nem mennek oda, pl. a Juve ellen lőtt gyönyörű támadás végén is inkább kiment a szurkolókhoz, aztán később egyedül Figo ment oda hozzá, akárcsak vasárnap. Santonnal van jó viszonyban a többiekkel nem találja a közös hangot szerintem.
giacinto 2009.05.13. 13:07:27
@jazs:
a Championship 24 csapatos tehát összesen 12*46=552 mérkőzésük van.
Ellentétben mondjuk a Serie A-val, ahol csak 10*38=380 meccs van. Így nem csoda hogy hol számolnak össze több nézőt.
és persze a pénzügyek terén sem ugyanúgy áll a két ország (fizetések)
a Championship 24 csapatos tehát összesen 12*46=552 mérkőzésük van.
Ellentétben mondjuk a Serie A-val, ahol csak 10*38=380 meccs van. Így nem csoda hogy hol számolnak össze több nézőt.
és persze a pénzügyek terén sem ugyanúgy áll a két ország (fizetések)
horas 2009.05.13. 13:09:35
Ez maradt a Juvéseknek,egy 18 éves hülye gyerek fikázása...egy lerágott csont:Ez Győzike színvonal, mindenki utálja de mindenki róla beszél.Így tovább!
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 13:10:03
@giacinto: Amikor bajnokságot nyert akkor épp az volt csak meg kell nézni az akkori keretét. Mondjuk ha játékos keretből indulunk ki, akkor a '91-es Samp is nagycsapat volt.
jazs 2009.05.13. 13:12:33
@giacinto: kb 1,5 x annyi meccs.
Még így is NAGYON durva, hogy az angol másodosztály lepipálja az olasz elsőt.
Még így is NAGYON durva, hogy az angol másodosztály lepipálja az olasz elsőt.
kroos 2009.05.13. 13:12:59
@popp: Na de abban az évben 80 millát költöttek.elötte meg 70-et.Ez a minimum hogy jó legyen a kerete.
szferi 2009.05.13. 13:19:40
@Cale: ebből a két táblázatból az is kitűnik, hogy angliában annyian kíváncsiak a II. liga legjobbjaira, mit olaszországban az UEFA-kupás csapatokra...
Piiii 2009.05.13. 13:25:42
@giacinto: simán az:D csak nem idén...
Matrix23 2009.05.13. 14:25:22
Lol, hol nyomja le az angol 2 osztály nézőszámban az olaszt? championship átlagnézőszám: 17,913
serie a: 25,227
serie a: 25,227
szferi 2009.05.13. 14:32:53
@popp: és ez mutatja, melyik ország focija mennyire érdekes. Az olasz foci (?) még az olaszokat sem izgatja annyira, hogy kimenjenek a stadionba :)
szferi 2009.05.13. 14:37:21
@Matrix23: az a LOL, hogy a másodosztályú Derby Countyra többen kíváncsiak, mint a BL érdekelt Fiorentinára.
Asidotus 2009.05.13. 14:39:53
A németeknél 42 ezer,
az angoloknál 35 ezer
a spanyoloknál 28 ezer
az olaszoknál meg 25 ezer az átlagnézőszám.
az angoloknál 35 ezer
a spanyoloknál 28 ezer
az olaszoknál meg 25 ezer az átlagnézőszám.
giacinto 2009.05.13. 14:42:26
@Matrix23: ha csökkentenék az élvonal létszámát 18-ra, még inkább emelkedhetne az átlag, hiszen a mezőny végén elég kevés nézővel rendelkező csapatok vannak.
Ha olaszo-ban is olyan stadionok lennéenk és anniy lenen a fizu mint Angliában sztem simmán verné az angolt a nézőszám.
@szferi: miért menne ki, ha otthon 18 kamerállásból megnéhet minden kamu-rigorét és téves lest :))
viccet félretéve, a hangulat viszont sokkalta jobb mint bármelyik angol stadionaban, akármilyen kevés a nézőszám...
Ha olaszo-ban is olyan stadionok lennéenk és anniy lenen a fizu mint Angliában sztem simmán verné az angolt a nézőszám.
@szferi: miért menne ki, ha otthon 18 kamerállásból megnéhet minden kamu-rigorét és téves lest :))
viccet félretéve, a hangulat viszont sokkalta jobb mint bármelyik angol stadionaban, akármilyen kevés a nézőszám...
Hispan07 2009.05.13. 14:45:04
@szferi: Azért minket még érdekelhet az olasz foci? Vagy mostantól nekünk is kötelezően az összevont orosz-arab liga (ismert még premierlíg néven is) és a kissé ügyetlen, épp ezért roppant lelkes brit futballbarátok köre (lásd még: csempionship) statisztikáira kell maszturbálnunk?
szferi 2009.05.13. 14:59:39
@Hispan07: csatlakozhatsz te is a szado-mazo csoporthoz, hogyne. Mi, PL fanok toleráljuk a devianciádat :)
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 15:49:52
@szferi: Ez csak annyit mutat, hogy jelenleg mennyien járnak meccsre, az okokat már kevésbé, de ezt tudod te is ;-). Amúgy 120 ezeren is kimehetne Milton-Keynes Dons-Scuntorpe meccsre, akkor sem lesznek világbajnokok az angolok ;-).
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 15:52:58
@giacinto: Egyébként a Bari belépésével és a Reggio búcsújával növekedni fog az átlag nézőszám.
raoul_duke 2009.05.13. 16:25:58
@Hispan07: "és vinné Kakát meg Pirlót."
Ilyet még viccből se írj! ;) "Állítólag" meg főleg ne!
Ilyet még viccből se írj! ;) "Állítólag" meg főleg ne!
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 16:44:10
A szavazásos kérdésre: ha az olasz kupadöntő lemegy a rendes játékidőben , akkor spanyolt is meg lehet nézni, így én mindkettőt.
t.o.d. 2009.05.13. 17:23:56
@popp: A rendőr pl a Catania-Palermo (?) után halt meg a stadion mellett, agyoncsapta egy felé dobott mosdókagyló (!). Az Autogrillnél történt eset minden hír szerint véletlen baleset volt, de akár elhiszem, akár nem, mégiscsak egy meccsre készülő szurker halt meg. Nekem még rémlik egy eset, valami késelés, de nem is ez a lényeg. Tény, hogy az Anfieldre, vagy az Old Traffordra szívesebben vinnék asszonyt/gyereket, mint a Giuseppe Meazzába, vagy az Olimpicóba... A huligános filmeket szoktam nézni. Jók. :-) Az angolok meg otthon le vannak fojtva, az alja be se jut a stadionokba azért botránykodnak külföldön. Mindenesetre vasrács nélkül lemehet egy PL-, vagy egy Championship meccs, ez pedig vonzza a nézőt.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 17:33:01
A rendőr tényleg a stadionnál halt meg. És mint én is mondtam a Stadionokban már megoldott ez a probléma Angliában. De arra talán te is emlékszel, hogy mit műveltek a skótok (britek ők is ugye) az UEFA-döntő alkalmával Manchesterben. Épp ezért röhögőgörcsben török ki, mikor az angolok követelik, hogy vegyék el a BL döntőt Romától, éppen mert akik balhézni fognak ott, azok az angol hulligánok lesznek. Aztán utcai balhék miatt szuttyongatták a Rómaiakat Platiniék, és ezek mondom Angliában is dúlnak egy-egy meccs után.
"Az angolok meg otthon le vannak fojtva, az alja be se jut a stadionokba azért botránykodnak külföldön." - ühüm és ez mennyiben menti őket?
"Az angolok meg otthon le vannak fojtva, az alja be se jut a stadionokba azért botránykodnak külföldön." - ühüm és ez mennyiben menti őket?
Hispan07 2009.05.13. 18:06:44
@t.o.d.: a San Siro pont rossz példa, a pár évvel ezelőtti interes petárdázás óta semmi balhé nem volt, oda nyugodtan mehetsz.
calcio_di_rigore 2009.05.13. 19:14:30
@Hispan07: Jaja, pár aranylabdás még elférne, Ronaldinho és Sevcsenko pl., ez azért elég veretes névsor nem?
De én inkább maradok az általam felsoroltaknál, nekem ez tökéletes lenne. (kiv. Cannavarót, de nem szakmai okok miatt)
De én inkább maradok az általam felsoroltaknál, nekem ez tökéletes lenne. (kiv. Cannavarót, de nem szakmai okok miatt)
Hispan07 2009.05.13. 19:51:47
@calcio_di_rigore: elég neked a harmadik hely, megértelek. Én végre aranyra vágyok, pusztán ezért magasabb a mérce.
fsgh 2009.05.13. 20:46:37
Olasz kupa döntő előtt semmi írás? Hogy-hogy?
nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.05.13. 21:05:25
@Gabez: 2004-ben
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.13. 21:33:13
@pote: Hogy nyaljon be tövig, de szerencsére Pazzo egalizált.
calcio_di_rigore 2009.05.13. 22:36:07
@Hispan07: de még mindig nem tudom, hogy mi a mérce nálad. Lövöldözöl a levegőbe, konkrétumok nélkül. Nagyokat én is tudok mondani, meg írkálni radikális változásokról, írásban le tudom cserélni a fél csapatot, csak az a baj, hogy azok gondolkodnak így, akiknek lövésük sincs arról mit kéne csinálni.
Piiii 2009.05.13. 23:30:04
neeeeeeeeeeeeeeee
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.14. 00:25:58
@Piiii: Vassza meg a Lazio! Monjuk ha Muslera nálunk véd a tiziknél, asszem ki is verjük az Arsenalt.
Piiii 2009.05.14. 01:13:56
doni bambaképű brazil csodakapusunknál csak jobb lehet.bár arthur még őt is alulmúlja..
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.14. 01:53:52
@Piiii: Doni iszonyú baravúrokra képes, csak a magabiztosság és a határozottság hiányzik belőle, de ezek nagyon. Artur - na őt hagyjuk is.
michellewild 2009.05.14. 09:14:32
@raoul_duke: Köszi! Nagyon kellene mindkét csapatnak!
drdugo 2009.05.14. 12:30:16
én vagyok vak vagy tényleg nem ért meg egy írást a kupadöntő a 'zindexen?
calcio_di_rigore 2009.05.14. 12:36:28
100-szor jobb volt a hangulat a kupadöntőn, mint majd a BL-döntőn lesz. Grat a 2 csapatnak és a szurkolóiknak is.
Ez a calcio gyerekek.
Ez a calcio gyerekek.
raoul_duke 2009.05.14. 13:54:19
@drdugo: http://sportgeza.hu/futball/hirek/2009/05/13/11-esekkel_nyerte_az_olasz_kupat_a_lazio/
Meg egy Barca-fluffer írás itt: http://sportgeza.hu/futball/2009/05/14/meg_van_pep_guardiola_elso_trofeaja/
Meg egy Barca-fluffer írás itt: http://sportgeza.hu/futball/2009/05/14/meg_van_pep_guardiola_elso_trofeaja/
Hispan07 2009.05.14. 14:37:13
@calcio_di_rigore: Mégis miről beszélsz te? Párszor már kinyilatkoztattad: itt rajtad kívül se igazi szurkoló, se a focihoz bármit értő ember nincs, sajnállak is a magányodért - de akkor is? Ideírsz pár nevet, ami egy Napolitól vagy Fiorentinától középszer lenne nyári bevásárló listának, és akkor mindenki áhítattal bólogasson, hogy ammár biztos, ez aztán csapat lesz? Mert egy Juventus szintű csapatnál ennyi tellik? A kivénhedett, Realban 2 év alatt porig égő Cannavaro? Egy kis fantáziálás az életében egyetlen értékelhető szezont futó Mottáról? Meg majd jön a hüvelykmatyi Dzsovinkó, aki végre tényleg odabasz? Nem várható el, hogy igazán minőségi játékost igazoljon? Mert azok közül akiket írtál, egyedül Diego az, aki tényleg Juventus szintű, vele kapcsolatban tényleg csak egy kérdés van: fekszik-e majd neki az olasz bajnokság? Mert láttunk már olyan sztárt, aki az új bajnokságban elsőre besült. De ha igen, durván javítani fog a Juventus középpályán. Na de a többiek? Ennyi lenne a Juventus?
És ne gyere nekem a Milan aranylabdásaira mutogatva, amikor egy éve egyfolytában tüntetek, hogy mi a pöcsért kellett visszahozni az áruló ukránt meg a bepunnyadt Dinnyét, meg eleve, minden második Milanról szóló kommentem arról szól, hogy mennyire elszúrtak az utolsó évek igazolásait. Mert hogy mi lenne a Milannal (és a Juventusnál) a mérce? Pato, ő mérce. Meg még esetleg Flamini, aki amilyen szarul kezdett, olyan alázattal csinálta végig az évet. Jól játszik, ahogy várnánk? Nem, de ha kell, jobbhátvédként (!) gürizik - és javul. Várhatom, hogy jövőre majd még többet nyújt. És talán majd Thiago Silva, akiben látom azt a mozgékonyságot, ami baromira hiányzott idén a védelemből. De már megbocsáss, elbőgném magam, ha a Milan nyáron az általad írt játékosokat igazolná - nem pedig a besza-behu csapatot vizionálnék. Pláne ha akkor futball szakértő lennék, mint te, oh futballmágus.
És ne gyere nekem a Milan aranylabdásaira mutogatva, amikor egy éve egyfolytában tüntetek, hogy mi a pöcsért kellett visszahozni az áruló ukránt meg a bepunnyadt Dinnyét, meg eleve, minden második Milanról szóló kommentem arról szól, hogy mennyire elszúrtak az utolsó évek igazolásait. Mert hogy mi lenne a Milannal (és a Juventusnál) a mérce? Pato, ő mérce. Meg még esetleg Flamini, aki amilyen szarul kezdett, olyan alázattal csinálta végig az évet. Jól játszik, ahogy várnánk? Nem, de ha kell, jobbhátvédként (!) gürizik - és javul. Várhatom, hogy jövőre majd még többet nyújt. És talán majd Thiago Silva, akiben látom azt a mozgékonyságot, ami baromira hiányzott idén a védelemből. De már megbocsáss, elbőgném magam, ha a Milan nyáron az általad írt játékosokat igazolná - nem pedig a besza-behu csapatot vizionálnék. Pláne ha akkor futball szakértő lennék, mint te, oh futballmágus.
giacinto 2009.05.14. 15:09:09
Rombusz lesz a Juvénél is?
Van egy raklap középső középpályás, szélen ilyen-olyan gondok vannak
Van egy raklap középső középpályás, szélen ilyen-olyan gondok vannak
vesztett pontok tekintetében 2009.05.14. 15:20:46
@calcio_di_rigore:
pazar volt a hangulat, tényleg.
bár azt nem derült ki nekem, h az olasz himnuszt éneklik késéssel, vagy valami mást az elején.
(és h ez tetszik a VIPeseknek)
Cassanot sajnáltam, nem elég h romanistaként végig kifütyülik, még a tizit is kihagyta.
a BLdöntőn egyértelmű, h gyegébb szurkolás lesz, de abban is biztos vagyok, h ha ugyanez a két csapat játszaná a BL-döntőt két hét múlva, akkor is gyengébb lenne.
most szinte bárki eljuthatott a stadionba, ha nagyon akart, két hét múlva meg sok műmájer
pazar volt a hangulat, tényleg.
bár azt nem derült ki nekem, h az olasz himnuszt éneklik késéssel, vagy valami mást az elején.
(és h ez tetszik a VIPeseknek)
Cassanot sajnáltam, nem elég h romanistaként végig kifütyülik, még a tizit is kihagyta.
a BLdöntőn egyértelmű, h gyegébb szurkolás lesz, de abban is biztos vagyok, h ha ugyanez a két csapat játszaná a BL-döntőt két hét múlva, akkor is gyengébb lenne.
most szinte bárki eljuthatott a stadionba, ha nagyon akart, két hét múlva meg sok műmájer
daneeka 2009.05.14. 17:35:31
@Hispan07: Kannaváróval szakmailag nincs baj, szerintem ezt mindannyian belátjuk. Maldini ennyi idősen még bajnokságot, meg BL-t nyert. A Realban szar volt. Ki nem? Fabioban van még jó 1-2 év. A baj vele az, hogy 2006-ban patkány módjára hagyta el a süllyedő hajót. Giovinco-t sem kell leszólni. Rendben, hogy nem egy Pato, de ha játszik, akkor igen szép dolgokat csinál.
Mr.AT 2009.05.14. 17:41:07
@vesztett pontok tekintetében: Ez sajnos így van. A BL-döntő jellemzően már nem futballszakmai csúcsesemény, hanem a társadalmi reprezentáció egyik legelitebb eseménye. Nem a legfanatikusabb Barca és ManU drukkerek lesznek kint, hanem azok, akik megengedhetik maguknak mindezt - és alighanem több időt töltenek majd el a sebtiben felállított ajándékshopokban, mint a mérkőzés jeleneteit visszanézve.
Magam is fontolgattam, hogy meglepem magam és szívem hölgyét két jeggyel meg egyben egy kis római kiruccanással, de mondjuk ezek az árak
(www.broadwayholiday.hu/index.php?page=groups&gr=15547)
azért finoman szólva is durvák. Ha 2. kategóriás jegyet kérsz a 3. helyett, akkor fejenként 625.000 HUF, összesen tehát 1,25 Mio HUF a költség.
Ennyit azért nekem egy meccs sem ér meg, pedig nem tartom magam olcsójánosnak.
Magam is fontolgattam, hogy meglepem magam és szívem hölgyét két jeggyel meg egyben egy kis római kiruccanással, de mondjuk ezek az árak
(www.broadwayholiday.hu/index.php?page=groups&gr=15547)
azért finoman szólva is durvák. Ha 2. kategóriás jegyet kérsz a 3. helyett, akkor fejenként 625.000 HUF, összesen tehát 1,25 Mio HUF a költség.
Ennyit azért nekem egy meccs sem ér meg, pedig nem tartom magam olcsójánosnak.
Mr.AT 2009.05.14. 17:50:35
@daneeka: Cannavaro jellemzően amiatt vétett sok látványos hibát a spanyol bajnokságban, mert rengetegszer hagyták egy az egyben a támadókkal. Az a legnagyobb védőklasszisoknak is 50-50% - vagy jobbra megy a támadó a cselből, vagy balra.
A Juvéban folyamatosan a Vieira-Emerson tengely szűrt előtte, míg a Madridban hol Gago, hol Sneijder, hol Guti játszott előtte - egyik sem az a világklasszis játékgyilkos, aki megszűrné a támadások felét.
A Madridban játszott évei alatt ráadásul igazán kiemelkedő védőtársa se nagyon volt, se Pepe, se Metzelder, se (a néha középre erőltetett) Ramos nem közelíti meg azt, amit az akkor pályafutása csúcsán játszó Thuram nyújtott a Juvéban.
Nálunk ott lesz a magát gyakorlatilag jelenlegi legjobb olasz védővé kinövő Chiellini, előtte meg Sissoko az egyik fiatal olasz ütközőnkkel - lényegesen könnyebb és kényelmesebb dolga lesz, és ezt alighanem tudja is. Helyezkedni és fejelni pedig még mindig tud, bármennyit is kopott már a gyorsasága, mindebből még bőven profitálhatunk.
Azt pedig már sokszor leírtam, de úgy látszik, többen mindig elfelejtik: ingyen jön, egy fillért nem fizetünk érte!
Bár már nyilván nem a régi, de ezzel együtt is ezt a szintet akár csak megközelítő védőkért eurótízmilliókat kérnek - luxus lett volna ingyen nem megszerezni.
A Juvéban folyamatosan a Vieira-Emerson tengely szűrt előtte, míg a Madridban hol Gago, hol Sneijder, hol Guti játszott előtte - egyik sem az a világklasszis játékgyilkos, aki megszűrné a támadások felét.
A Madridban játszott évei alatt ráadásul igazán kiemelkedő védőtársa se nagyon volt, se Pepe, se Metzelder, se (a néha középre erőltetett) Ramos nem közelíti meg azt, amit az akkor pályafutása csúcsán játszó Thuram nyújtott a Juvéban.
Nálunk ott lesz a magát gyakorlatilag jelenlegi legjobb olasz védővé kinövő Chiellini, előtte meg Sissoko az egyik fiatal olasz ütközőnkkel - lényegesen könnyebb és kényelmesebb dolga lesz, és ezt alighanem tudja is. Helyezkedni és fejelni pedig még mindig tud, bármennyit is kopott már a gyorsasága, mindebből még bőven profitálhatunk.
Azt pedig már sokszor leírtam, de úgy látszik, többen mindig elfelejtik: ingyen jön, egy fillért nem fizetünk érte!
Bár már nyilván nem a régi, de ezzel együtt is ezt a szintet akár csak megközelítő védőkért eurótízmilliókat kérnek - luxus lett volna ingyen nem megszerezni.
raoul_duke 2009.05.14. 17:56:09
@Hispan07:
> És talán majd Thiago Silva, akiben látom azt
> a mozgékonyságot, ami baromira hiányzott
> idén a védelemből."
Én még Mattioniban is bízom kicsit. De mindenképp kéne hátra két klasszis védő meg egy jó kapus. Azt mondjuk el sem tudom képzelni, hogy kik lesznek/lehetnek ezek, de nem is az én dolgom.
Meg a középpályán is el klne kezdeni játszatni egy-két olyan embert, aki 2-3 év múlva lehet meghatározó középpályás.
Akikkel a mostani keretből hosszab távon terveznie kéne a Milannak, az _szerintem_:
- Abbiati, Mattioni, Zambrotta, Darmian, Antonini, Silva,
- Gattuso, Pirlo, Flamini, Ambrosini, Beckham, Seedorf, Kaka,
- Pato, Pippo.
3-4 komoly játékos legalább kell ahhoz, hogy egyáltalán érdemes legyen elkezdeni a szezont, 2-3 éven belül pedig akkora játékosok helyettesét kell megtalálni, mint a komplett középpályánk.
> És talán majd Thiago Silva, akiben látom azt
> a mozgékonyságot, ami baromira hiányzott
> idén a védelemből."
Én még Mattioniban is bízom kicsit. De mindenképp kéne hátra két klasszis védő meg egy jó kapus. Azt mondjuk el sem tudom képzelni, hogy kik lesznek/lehetnek ezek, de nem is az én dolgom.
Meg a középpályán is el klne kezdeni játszatni egy-két olyan embert, aki 2-3 év múlva lehet meghatározó középpályás.
Akikkel a mostani keretből hosszab távon terveznie kéne a Milannak, az _szerintem_:
- Abbiati, Mattioni, Zambrotta, Darmian, Antonini, Silva,
- Gattuso, Pirlo, Flamini, Ambrosini, Beckham, Seedorf, Kaka,
- Pato, Pippo.
3-4 komoly játékos legalább kell ahhoz, hogy egyáltalán érdemes legyen elkezdeni a szezont, 2-3 éven belül pedig akkora játékosok helyettesét kell megtalálni, mint a komplett középpályánk.
calcio_di_rigore 2009.05.14. 18:14:36
@Hispan07: a személyeskedésedre nem válaszolnék.
Még mindig nem tudom, hogy szerinted kit kellene Chiellini mellé hozni, aki megfizethető, legalább olyan tudással rendelkezik mint Cannavaro, elengedi a csapata, alkalmas arra, hogy Criscito és Ariaudo beépítéséig magas színvonalon lehúzzon 1-2 évet.
Azt sem tudom, hogy kit igazolnál Sissoko mellé? Én írtam Xabit, de mivel egyáltalán nem valószínű, hogy jön, írtam egy reális nevet is, holott nálam első körben csak Marchisio cseréje lenne, de legalább nem Poulsen vagy Tiago.
Giovincot nem írnám le azért, mert nem játszatja az edzője. Ő a Juventus jövője.
Lavezzi meg simán odaveri Patot, a Milan cserecsatárát.
Jah, ha egy Sissoko, Xabi- Lavezzi, Diego, Giovinco- Amauri felállásu csapat támadna Maldini és Kaladze ellen, nem biztos hogy a scudetto lenne a legnagyobb gondotok.:)
Még mindig nem tudom, hogy szerinted kit kellene Chiellini mellé hozni, aki megfizethető, legalább olyan tudással rendelkezik mint Cannavaro, elengedi a csapata, alkalmas arra, hogy Criscito és Ariaudo beépítéséig magas színvonalon lehúzzon 1-2 évet.
Azt sem tudom, hogy kit igazolnál Sissoko mellé? Én írtam Xabit, de mivel egyáltalán nem valószínű, hogy jön, írtam egy reális nevet is, holott nálam első körben csak Marchisio cseréje lenne, de legalább nem Poulsen vagy Tiago.
Giovincot nem írnám le azért, mert nem játszatja az edzője. Ő a Juventus jövője.
Lavezzi meg simán odaveri Patot, a Milan cserecsatárát.
Jah, ha egy Sissoko, Xabi- Lavezzi, Diego, Giovinco- Amauri felállásu csapat támadna Maldini és Kaladze ellen, nem biztos hogy a scudetto lenne a legnagyobb gondotok.:)
raoul_duke 2009.05.14. 19:31:33
@calcio_di_rigore:
> Lavezzi meg simán odaveri Patot,
> a Milan cserecsatárát.
Szerintem meg nem. Most akkor mi van? 1:1?
> Sissoko, Xabi- Lavezzi, Diego,
> Giovinco- Amauri vs Maldini és Kaladze
Ennek a gondolatodnak mi az értelme?
- 6 ember vs 2 ember
- a 6-ból 3 van a Juvéban, egy nem nagyon játszik
- a 2-ből jövőre valószínűleg egyik sem lesz a Milan középhátvédje
- jelenleg (múlt vasárnap) inkább ott tartunk, hogy nem támad a Juve a Milan ellen
> Lavezzi meg simán odaveri Patot,
> a Milan cserecsatárát.
Szerintem meg nem. Most akkor mi van? 1:1?
> Sissoko, Xabi- Lavezzi, Diego,
> Giovinco- Amauri vs Maldini és Kaladze
Ennek a gondolatodnak mi az értelme?
- 6 ember vs 2 ember
- a 6-ból 3 van a Juvéban, egy nem nagyon játszik
- a 2-ből jövőre valószínűleg egyik sem lesz a Milan középhátvédje
- jelenleg (múlt vasárnap) inkább ott tartunk, hogy nem támad a Juve a Milan ellen
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.16. 18:23:21
Miért nincs Roma Catania a tvben?
Gnyoka 2009.05.16. 18:41:23
@Great Cornholio: mert a tenisz nyilván sokkal érdekfeszítőbb. :oS pedig fél óra alatt 3-1, azért elég izgi...
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 18:50:57
@Gnyoka: Na meg a ritmikus gimnasztika. De jó kis meccs Perrotta már kettőt vágott, megtáltosodott világbajnokunk a szezon végére és legszebb napjaira emlékesztet. Vucsinics gól, gólpassz! Időnként annyira könnyedén, tetsztősen játszunk. Ó, vajon miért rejtegettük ezt a joga bonitot a szezon nagyrészében?
Gnyoka 2009.05.16. 19:13:57
@popp: na ja! csak hátul már megint kezdjük a bénázást. (szólt az ördög ügyvédje, már boccs)
halareaal 2009.05.16. 19:37:20
Cannavaro csak első madridi idényében volt igazán szar, azóta komolyabb gondok nincsenek vele. tavaly is csak az volt a probléma, h sok sárgát kapott, egyébként messze nem volt olyan rossz, mint amilyennek mindenki beállítja. Spanyolo 1xüen nem a középső védők terepe, Cannavaronak meg még pluszban nehéz dolga volt, a sajtó előre leste friss aranylabdásként a egkisebb hibáit is. a Juventus nagyon jól jár vele, egyrészt az olasz válogatott védőpáros náluk játszik, másrészt ha végignézünk a jelenlegi Kaladze, Maldini, Cordoba, Burdisso, Samuel stb vonalon, messze ők 2en lesznek a legjobb középső védők a serie aban, egyedül talán Juan van ugyanazon a szinten, mondjuk ő még talán jobb is.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 19:56:21
Hú ez milyen meccs volt. Kiegyenlített a Catania Mascara szabijával és Morimoto góljával, de kilencvenkettedik percben az öreg Panucci mégis hozta meccset. Mondjuk meg is érdemeltük, mert az utsó húsz percben nagyon fötörtek a fiúk.
giacinto 2009.05.16. 20:01:51
@halareaal: "ha végignézünk a jelenlegi Kaladze, Maldini, Cordoba, Burdisso, Samuel stb vonalon messze ők 2en lesznek a legjobb középső védők a serie aban"
A Chivu-Samuel vagy a Cordoba-Samuel párosról nyilván megfeledkeztél.
A Chivu-Samuel vagy a Cordoba-Samuel párosról nyilván megfeledkeztél.
Gnyoka 2009.05.16. 20:02:45
kitört a frász, de nagyon jó kis meccs volt! én még mindig nemtom ezzel a Menez gyerekkel hányadán állunk, ám ha jól hallottam kifütyülték szegényt.
giacinto 2009.05.16. 20:03:34
A Sport tv-nek meg külön grat ehhez a kiváló választáshoz...
Vajon szombat vagy vasárnap 22.30-tól fog fél Milánó az utcán tombolni?
Vajon szombat vagy vasárnap 22.30-tól fog fél Milánó az utcán tombolni?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 20:17:58
@Gnyoka: Fiatal, én egy évet mindenképp megszavaznék még neki.
ericcartmen 2009.05.16. 20:55:21
@popp: Én kölcsönadnám egy évre (lehetőleg a seria a-ba), aztán ha ott se csinál semmit egy évig, akkor eladnám
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 21:31:22
@giacinto: Azért én megértem a Sport tévéseket, Nadal és Djokovics óriási meccset játszottak és ez talán több embert érdekel, mint az én drága Romám. De faszán jött a stream, úgyhogy nincs gond.
Persze a kettőn simán leadhatták volna a csak a versenyzőket és a rokonokat érdeklő Ritmikus Gimnasztika helyett, az is tuti.
Persze a kettőn simán leadhatták volna a csak a versenyzőket és a rokonokat érdeklő Ritmikus Gimnasztika helyett, az is tuti.
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.16. 22:17:41
@calciomax: Valóban, gratula. Ha Dida nem véd ilyen jól bizony egy méretes zakóba is beleszaladhatott volna a Milan.
daneeka 2009.05.16. 22:23:16
@calciomax: grat nekik! remélem, jövőre nem kell ezt leírni :)
calcio_di_rigore 2009.05.16. 22:26:01
Gratulálok az Internek a bajnoki címhez, teljes mértékben megérdemelték.
Gabez 2009.05.16. 22:26:20
22.10 kor még nem is volt bajnok az Inter, de már igen, lefújták Udine-ben a meccset, 2-1 lett. :)
Na mi lesz ma Milánóban? ;)
Na mi lesz ma Milánóban? ;)
ericcartmen 2009.05.16. 23:57:57
Egy kicsit off kérdés, csak úgy eszembe jutott:
hogyhogy nem egyidőben vannak már az utolsó meccsek, ezt a szabályt is eltörölték?
hogyhogy nem egyidőben vannak már az utolsó meccsek, ezt a szabályt is eltörölték?
popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.17. 00:03:21
@ericcartmen: Nem, az utolsó két forduló meccseit egyszerre rendezik.
raoul_duke 2009.05.17. 10:25:43
@calcio_di_rigore: Lehet, hogy ez meglep, de úgy szoktam hozzászólni egy-egy témához, hogy előtte elolvasom. De mindegy, szerintem értelmetlen, amit írtál, szerinted meg nem. Ez is 1:1 akkor :).
giacinto 2009.05.17. 13:09:48
@calcio_di_rigore: Köszönik szépen a fiúk, tőled ez igazán nagy gesztus! :)
Figo visszavonul, Ibra marad, mi kell még.
Az esti kezdőcsapatot vajon a véralkoholszint alapján fogja összeállítani José? :))
Egyébként utólag visszagondolva a szövetségnek legalább ezt a 2 meccset (udineit és az inter meccét) egy időben kellett volna rendeznie... akár szombaton, akár vasárnap.
Figo visszavonul, Ibra marad, mi kell még.
Az esti kezdőcsapatot vajon a véralkoholszint alapján fogja összeállítani José? :))
Egyébként utólag visszagondolva a szövetségnek legalább ezt a 2 meccset (udineit és az inter meccét) egy időben kellett volna rendeznie... akár szombaton, akár vasárnap.
halareaal 2009.05.17. 14:21:16
@giacinto: nem feledkeztem meg, sőt bele is írtam a felsorolásba Cordobát és Samult. ezek apárosok sokkal gyengébbek, mint a Canna-Chiellini lesz. mármint egyénileg is, meg együtt is.
Az utolsó 100 komment: