Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog: BL-negyeddöntők, visszavágók II. - A tegnapiból, ha még maradt

2009.04.15. 19:00 pote

Az igényszintünk - a tegnapi kilencvenperces focireklám után - egy csöppet magasabbra került. Ha nem is várható hasonló adok-kapok gólparádé, de az izgalmak szinte biztosra vehetők mindkét párharcban. Az idegenben lőtt gólok miatt, az Arsenal és a Porto egy hangyapöcsnyit előnyben érezheti magát, de senki sem kapna sokkot, ha a MU és a Villarreal játszaná a második elődöntőt. Lapozás után egy megdöntésre váró újkori BL rekord és három-három dolog a két párharc elé.
 
Általában az első gól fontosságáról szoktunk értekezni, de most ez felesleges lenne, mert egyik pályán sem mozdul meg a föld, ha valaki vezetést szerez, hiszen óriási előnybe egyik csapat sem fog vele kerülni, csak továbbjutásra fog állni. Ellenben a meccseknek nagyon jót tenne, mert nullnullákra gondolni sem merünk. Sőt! Arra vágyunk, hogy megdőljön a Bajnokok Ligája történetének negyeddöntős gólcsúcsa (amióta BL-nek csúfolják a sorozatot, mert előtte azért potyogtak a gólok rendesen). Ehhez más nem is kell, mint hét aprócska gól, és akkor feledésbe merül a 2004-es gólszüret. Igen, 2004-ben harminc gól született ebben a szakaszban, a MU-ért rajongóktól meg is kérdezhetnénk, hogy ki nyerte akkor a sorozatot, de nem vagyunk ilyen gonoszak. Ellenben az olvasóink azok, legalábbis a szavazódobozunk alapján (ld. jobbra, egy picit lejjebb)
 
Porto - Man Utd (első meccs: 2-2)
1) A statisztika szerint, egy hógolyónak nagyobb esélye van a pokolban, mint Rooneyéknak Portóban, de a Statisztika csak ping-pongban jó, fociban még semmit sem nyert.
2) Sir Alex 150. (kiírva még durvább: százötvenedik) meccse lesz a BL-ben, amelyen már Rio Ferdinand is a védelmét fogja erősíteni. Azonban ne felejtsük, hogy kapott gól nélkül is ki lehet esni.
3) Amennyiben ezt a mérkőzést is Macheda dönti el, akkor ő tippelhet a hétvégi PL beharangozónkban.
Szerintünk: 1-3
 
Arsenal - Villarreal (e.m.: 1-1)
1) Sok a sérült mindkét oldalon. Senna jobban fog hiányozni, mint Clichy, Gallas vagy Almunia.
2) Három éve elég volt az Ágyúsoknak a gólnélküli döntetlen a továbbjutáshoz, de ahhoz kellett az a büntető is.
3) Az elmúlt hetekben mutatott bajnoki formák alapján, a spanyolok továbbjutása legalább akkora meglepetés lenne, mint egy spanyol poszt az NST-n. Azonban ezen a héten mindkettő elképzelhető.
Szerintünk: 2-0

284 komment

Címkék: bajnokok ligája bl villareal arsenal porto mu három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr451066564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nordsee 2009.04.15. 19:24:41

"Statisztika csak ping-pongban jó, fociban még semmit sem nyert."
Kétszer kellett elolvasni, mielőtt a nagybetűt észrevettem...
:))))
Annál nagyobbat ütött.

mujure 2009.04.15. 19:41:02

nagyon jó kis poszt volt, szétröhögtem mag a hangypöcsnyin meg a Statisztikán:D viszont mind a két három dolognál a harmadik sokat ígér. várom, hogy macheda döntse el, és pöte telefonhívása az olaszhoz:P a spanyol poszt meg nagyon szépen hangzik így, leírva
Hajrá, MU és Villareal!

edem111 2009.04.15. 20:03:50

hiányzik a posto espanoles, jó lenne újra kilődőzgetni minden héten...

BK 2009.04.15. 20:12:28

1., az MTV annyira megérdemelné, hogy miután a beharangozókban leszólta a keddi játéknapot, hogy ott úgysem fog történni semmi érdekfeszítő, az a meccs, amit ő választott, az meg bűn rossz legyen...
2., de inkább mégse, mert végétére én is ezt a meccset akarom nézni. szóval hajrá Porto!
3., mivel Almunia ma biztosan nem kap gólt, jutalomból írja ő a spanyol posztot!
+1., Piresnek mennyire lehet fura, hogy az Arsenal otthon játszik, de mégsem kell parázni, hogy a lecsúszott keresztlabda mit talál el a szomszéd utcában?

Lencse. 2009.04.15. 20:18:48

A múltkor MU és Arsenal győzelmeket jósoltam, Istenre és Fergusonra hivatkozva. Istennek még el is nézem a formahanyatlást, node hogy még Fergusonban is csalódnom kelljen?? Szóval ma egyszerűen be kell darálni valahogy ezt a Portot, nincs mese.

Sok sört az angol foci barátainak! Az ellenségeknek pedig valami töményebbet.

2009.04.15. 20:27:47

Mindamellett, hogy tegnap behúztam mindkét X-et, ma nyerjen 2 góllal az Arsenal, és mindkét csapat lőjön gólt Portoban.

Ebben az esetben boldog is leszek:)

Amúgy meg hajrá Porto:)

Lencse. 2009.04.15. 20:29:04

@Fejlődő Szervezet: Minden Rooney-gólhoz kívánok neked egy újabb felest. :)

bög 2009.04.15. 20:33:13

hallottátok ezt a statisztikát? bl, utobbi pár szezon, 22 angol-nem angol párharc, 22 angol továbbjutás... döbbenetes.

krysal 2009.04.15. 20:40:04

"a spanyolok továbbjutása legalább akkora meglepetés lenne, mint egy spanyol poszt az NST-n."

Azért én személy szerint az utóbbinak jobban örülnék - ha másért nem is, legalább azért, hogy az Arsenal revansot vegyen a Barcán, és kacaghassak egy jóízűt Henryn... (Pedig hogy szerettem, mikor ágyú volt a szíve helyén...) De erre azért "hangyapöcsnyi" esély van, szóval Csöncsön, rizla, nem harapni...)

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 20:41:29

@Lencse.:
Hát igen, bánatunkban általában jobban iszunk :)
Na jó szórakozást mindenkinek, hajrá Porto, azt majd lesz valami!

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 20:45:11

Pires rossz mezt vett fel, valami csúnya sárgában van.

krysal 2009.04.15. 20:53:50

Nem kicsit találta el...

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 20:56:56

What a fantastic goal by Theo Walcott!!!!!

krysal 2009.04.15. 20:58:56

Kaki lenne Pirest sárgában látni az Arsenal ellen, úgyhogy csak látatlanban gratula:)

A ManUtd meg megüti a bokáját, ha nem nyom jobban - egy gól nem biztos, hogy elég.

Lencse. 2009.04.15. 21:01:26

Cééé! Hogy fájjon! :D

Stiel 2009.04.15. 21:10:11

@bög: 2007-ben a Milan kiverte a Manchestert. Tavaly valóban meneteltek az angol csapatok, de azért arra 'utóbbi pár szezont' írni túlzás. Szóval a tömör válasz a statisztikára: nem.

Tika_ 2009.04.15. 21:11:33

jézusom, valaki adjon egy angol linket, mert ez a telesportos barom... Az imént megtudtam, hogy a brazilok fanatikusan hajtanak - mit szólnának ehhez a németek??? :)

egyébként tegnap itt röhögtünk, hogy Jézus, Batman, meg Chuck, erre itt télleg 1+1 Hulk van a pályán ;)

"Giggsnek és Rooney-nak fontos szerepe van a védekezésben."
ez mindent elmond. ha ezt Csöncsön látná!... :)

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 21:16:01

Tudtam, hogy Pires még velünk van. Majdnem "lőtt" egy öngólt.

danesdzsu2 2009.04.15. 21:17:06

A spori az öltözőben felejtette a paklit...:(

mann 2009.04.15. 21:18:32

@Tika_: "egyébként tegnap itt röhögtünk, hogy Jézus, Batman, meg Chuck, erre itt télleg 1+1 Hulk van a pályán ;)"
És még van egy Serbinator is :)

bög 2009.04.15. 21:21:36

@Stiel: akkor vmit beneztem.

poolfanati 2009.04.15. 21:21:58

meg is vannak a végeredmények...
a porto-mu meccs végén 80-20 lesz a labdabirtoklási arány a portónak, de ferguson nagyon jó az 1-0 megőrzésében.

danesdzsu2 2009.04.15. 21:33:14

Ez a bíró szerintem akkor venne elő pirosat, ha Vidic egy motorfűrésszel kettévágja valamelyik portugált. De ebben sem vagyok biztos...

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 21:33:19

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:
Az Arsenal uralja a meccset, Villareal egyetlen kapura lövését Fabianski mellre vette majdnemhogy. Adebayor állandó lesen van, Walcott fenyegeti Usain Bolt 100-as világcsúcsát, Fabregas varázsol.

Tika_ 2009.04.15. 21:35:35

"legalább akkora meglepetés lenne, mint egy spanyol poszt az NST-n"

ez meg egyébként már g*czység! nem elég, hogy tövik döfitek, most már forgatjátok is!?

2009.04.15. 21:35:40

Hát eddig gyengék a meccsek, bár a tegnapi foci után kicsit magasan van a léc.

A Portoról nem tartom kizártnak, hogy gólt szerez, még nyitott a meccs, meg fogják nyomni.

Viszont az Arsenal unalmasan kezd 1-0ról és ilyenkor szoktak vágni egy 3-ast még, ahogy tették anno a Sevillával. Ott még lesz gól.

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 21:35:53

Portoi gyerekek mi a fax van Veletek?!

Ferguson 2009.04.15. 21:37:28

Nem hiszem, h kihúzzuk 1-0-al szerintem. V lövünk még egy gólt v kiesünk sajnos :(

rizla 2009.04.15. 21:39:53

@krysal: hogy jövök én csöncsönhöz?

rizla 2009.04.15. 21:41:15

bozsik nekiáll elemezni az m1en a nagy képernyőnél (miután peckesen felemelte a seggét a fotelból). miért nem tudja ez az ország komolyan venni magát?

2009.04.15. 21:44:02

@rizla: mit vársz azok után, hogy egy vállalhatatlan bajusszal rendelkező keletnémet-utánzat volt az utódja?! Várhidi egyszer még azt is kijelentette, hogy a foci 70%-a szerencse.

Biztos az is szerencse volt, hogy a szerbek jókor pofozták el az általa irányított olimpiai csapatot egy 8-assal, így a sokadig megalázó áthelyezés után végre a küszöb túloldalára került.

Bozsik-Várhidi. Két bukott nyomoronc, akik nagyon értenek a BL-hez és az olasz focihoz. Főleg, ha Juve van pályán.

szeme közé, laposan! 2009.04.15. 21:44:20

télleg, miért nincsen spanyol poszt?

krysal 2009.04.15. 21:45:09

@rizla: barca-barca. Bár lehet, hogy tévedek, de hogy madridista nem vagy, az hétszentség:)

mann 2009.04.15. 21:55:14

@danesdzsu2: Hát ja. Rooney-ra hátulról csúsztak rá, de még csak nem is fújt.

danesdzsu2 2009.04.15. 21:59:15

@mann: az _is_ lap volt. A többinél gondolom mindig épp nem figyeltél:)

mann 2009.04.15. 22:06:49

@danesdzsu2: Azt hittem egy példa elég ;)
Bár lehet, hogy a többinél épp a fröccsömet pótoltam....:)

Tudja valaki, hogy Egri Viktor miért utálja ennyire a MU-t? Vagy esetleg azt, hogy mit vétkezhettem, hogy őt kell hallgatnom? :)

danesdzsu2 2009.04.15. 22:08:18

@mann: Hát, én szeretem pl. Berbatovot, de az vicc, hogy még nem kapott lapot.

poolfanati 2009.04.15. 22:09:01

@mann: tuti hogy pool drukker:D

krysal 2009.04.15. 22:09:47

@danesdzsu2: inkább az a vicc, hogy Fergi még nem cserélte le...

poolfanati 2009.04.15. 22:11:21

ha így játszik a mu az elődöntőben akkor az arsenal döntős.

England win The Ashes! 2009.04.15. 22:12:06

Az Arsenal-meccs alakul, mint púpos gyerek a prés alatt.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 22:12:59

Uramatyám! Hámilyenajándék 11-es volt ez (asszisztens barátunk benézte) és még Eguren is kiállíttatja magát. Van Persie 3-0. Eldőlt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 22:14:31

@saiid: El ,úgy tűnik :-DDDDDDDDD

goooners!!!

mann 2009.04.15. 22:15:08

@krysal: eddig tartott a poén :)

@poolfanati: és ezért szurkol a Portónak? ...sosem értettem a scousereket :)
Mindjárt elsírja magát a MU időhúzásai miatt :D

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 22:16:01

Ja igen, és Fabianszki egészen királyul tolja, mondjuk ilyen lyukas védelem mögött kell is, de jól esik látni, hogy dagad a tenniakarástól és az önbizalomtól :-D

poolfanati 2009.04.15. 22:16:58

@mann: én is a portónak szurkolok.
habár ez nem az a porto amit mindenki megszeretett...

danesdzsu2 2009.04.15. 22:21:33

Nem hiszem el, hogy Ferguson ki akarja védekezni a meccset. Ha nem jön össze, akkor inkább a bajnokságra koncentráltak?

Martin Astin 2009.04.15. 22:22:13

@saiid: Én mást értek ajándék alatt: a védő lazán elhúzta Theo lábát, az is látszott, hogy a laszti TW sarkáról pattant tova, s nem a védő rúgta el.
Mondjuk nem oszt, nem szoroz.:-)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2009.04.15. 22:22:28

Hulk egyszerűen képtelen passzolni, használhatatlan. Nemtom mért volt elájulva tőle mindenki...

Tika_ 2009.04.15. 22:23:29

@Aradebil: és ne panchotól...

na, megvolt a mai meccsek legszórakoztatóbb része: a 11-es körüli események
pedig ez az Arsenal még egész szerethető csapat lenne, ha nem lenne ott annyi nyálasfejű
Persie-nél tud valaki ellenszenvesebb futballistát mondani? Ronaldo nem ér

poolfanati 2009.04.15. 22:25:07

@Tika_: hulk sokat tesz érte:D

mann 2009.04.15. 22:25:11

@poolfanati: mindenki? :)
57-43 a labdabirtoklás a MU-nak. Hogy lesz ebből 80-20 Portonak? ;)

poolfanati 2009.04.15. 22:29:06

@mann: nem jobb a mu, én azt mondanám hogy mindkét csapat egyformán szar.

sporttárs 2009.04.15. 22:30:02

Nem érzem a gólt a Portóban, bár az imént majdnem...
Téynleg nem vesztettek párharcot az angol csapatok a Milan-MU óta, és ma sem akarnak. Három BL-szezon egymás után három azonos nemzetiségű csapattal az elődöntőben - ilyen nem volt még.

De a Portónak van még néhány perce...

danesdzsu2 2009.04.15. 22:30:11

Milyen mókás lenne, ha a bíró ráhúzna 15 percet:D

poolfanati 2009.04.15. 22:31:45

@danesdzsu2: az csak akkor van ha a mu van hátrányban:d

poolfanati 2009.04.15. 22:35:55

azt hittem lesz valami poolos vagy törökös feltámadása a portónak.

danesdzsu2 2009.04.15. 22:37:18

@poolfanati: hát, nincs igazság. Mindenesetre, szerintem ha a következő egy évben bármelyik mu drukker felhozza Rafa futballgyilkosságait, csak említsd meg ezt a meccset.:)

halihalo 2009.04.15. 22:37:28

Hát, amellett, hogy ez az MU egy nagy sz@r, még gusztustalanul is játszott. Csak a bíró tudta alulmúlni őket...

sporttárs 2009.04.15. 22:37:34

Hát akkor a Barcelona átalakul az Anglián kívüli focivilág keresztes lovagjává. Nemes küldetés, a Milannak sikerült 2007-ben. :))

Ferguson 2009.04.15. 22:38:01

3 angol a 4 között megint! Ennyi! Nesze neked barca LoooL :D

mann 2009.04.15. 22:38:46

@poolfanati: De a jobbik szar :) négy között van megérdemelten, míg néhány agyondícsért csapat csak a lelátóról vagy a tévében nézheti az elődöntőket ;)

Ferguson 2009.04.15. 22:38:59

Az MU bebizonyította, h sosem lehet leírni. Újra összeállt a RED WALL! Ennyi :)

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 22:39:28

@poolfanati: Olyat csak a törökök tudnak. Meg a Pool.

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 22:40:14

@saiid: De inkább csak a törökök.

Tika_ 2009.04.15. 22:40:24

@Ferguson: vannak pillanatok, amikor egy ilyen nickkel n n csöndben kéne maradni. ez egy ilyen pillanat...

Ferguson 2009.04.15. 22:40:59

Rooney egy Isten volt ma is. Hátul szerelt, kiválóan passzolt, elöl labdát tartott és lőtt is veszélyesen. Megkockáztatom rooney a világ leghasznosabb támadójátékosa mezőnyben....

2009.04.15. 22:41:04

@Ferguson: nemtom ehhez a Barcának mi köze van.

Nehogy úgy járjon az angol trió, mint 2007-ben....

mann 2009.04.15. 22:41:52

@halihalo: azt azért nem értem, hogy mit kellett volna csinálnia a MU-nak? Hozták idén egymilliomodjára a kötelező minimumot. Erre idén képesek szinte bárki ellen. Gusztustalanok voltak, mert rúgtak egy geb@sz nagy dugót és nem kaptak egyet sem egy olyan stadionban ahová az angol csapatok nem nyerni járnak? Ha ezért, hát legyen ;)

Ferguson 2009.04.15. 22:41:54

@Tika_: Mi van? Ezt magyarázd már el légyszi. Csöndháborítás tilalom van v mi? :)

halihalo 2009.04.15. 22:42:14

@Tika_: Hát a mai nap az egész MU (ha akarod, vond le belőle Cét. :) )

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.15. 22:42:58

ez a porto-mu igen szar volt
ha nem barca drukker lennék, akkor is nekik szorítanék mostantól, a házidöntők unalmasak

Ferguson 2009.04.15. 22:43:05

@dann: csak annyi köze van, h ő a negyedik csapat a 3 angol mellett. Ez nem elég neked? Lehet, h a barca nyeri. De akkor is jó látni, h az angol foci uralja európát...

2009.04.15. 22:43:16

Még meghallgatjuk, hogy a ManU a világ legjobb csapata és azt is, hogy mekkorát focizott mind a 11 emberük. Aztán mehet tovább a csevej.

halihalo 2009.04.15. 22:43:20

@mann: Például focizhatott volna... Ha már foci BL-t szeretne nyerni... De ha más tervei vannak, akkor jogos amia "teljesítmény"...

BK 2009.04.15. 22:43:47

@Ferguson: világítsd meg, mit változtat a Barca elődöntőbe jutásán, ha egy nappal később a Villareal és a Porto jut tovább! :-D

halihalo 2009.04.15. 22:44:11

@redcard: Azért ha láttad a tegnapi CHE-LIV meccset, nemmondanád, hogy unalmasak...

BK 2009.04.15. 22:45:04

@Ferguson: így mindössze csak a "nesze neked barca"-réznek nincs értelme a kommentedben. nem baj, csak mondom. :) peace

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 22:45:25

Nna, ez megvan :-D


Kicsit sajnálom azt a tizeneggyest, mert ez anélkül is meglett volna, de ez a lényeg: nem számított.

A védelem nem is vizsgázott rosszul, de ebben kiemelkedő szerepe volt Fabianszkinak, aki egészen magabiztosan, és jó ütemben takarított :-D

Ade mindent elszúrt, folyton lesen volt, de amikor ott volt a helyzet, berugott egy olyan gólt, amit Bendtner tutira kihagyott volna.

Walcottra nincsenek szavak, szép játék, szép forma, csinálta a hülyét Capdevillából, ahogy kell.

Fabregast szerintem valami zavarta, ideges volt, nem varázsolt annyit, el is adott labdákat, de azért az az egy-két zseniális pasz meg volt most is - hogy mást ne mondjak, Walcott gólpassza. :-D

És végül két megjegyzés: megengedve, hogy a Barca tényleg bitang, ez azért mindössze egy góllal volt gyengébb verés tőlünk, mint amit ők a Münchenen bemutattak, pedig papíron, csapaterő és sérülések tekintetében ez sokkal kiegyelítetteb párosítás volt mint amaz.

Másrészt: ebből már csak azért sem lehetett olyan futballünepp, mert a sárga tengeralattjáró feladta. Amit a L'pool tud, azt tényleg kevesen tudják, akárhogy is fáj kimondani.

És a plusz egy: nekem Nasri akarása, hajtása, egyáltalán, munkája a pályán nagyon szimpi, öröm nézni :-D

Go Gooners, megcsapjuk a Manut, irány a döntő!!!!!

Alexxxx 2009.04.15. 22:45:46

Hulk atomszar.köcsögválogatottba vele!!:D
haverommal kb minden megmozdulásán röhögtünk.aztán szomorkodtunk hogy ő kezdő BL meccsen mi meg itthon ülünk,pedig ez alapján foci tudásban kb 1 szinten lehetünk :D:D

2009.04.15. 22:46:08

@BK: a Barca egész biztos nem jutott volna a 4 közé, ha ezt tudja...szegény katalánok, hogy kibasztak velük....

erre gondolt a kolléga:)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 22:46:57

Ja és popp: jól tudom, hogy Oddo, Toni és most Rossi kipottyanásával végleg nem maradt olasz a BL-ben? Ez nem az az év, úgy tűnik...........

Ferguson 2009.04.15. 22:47:56

@dann: szégyen a hozzáállásod. Miért szerinted ki a világ legjobb csapata? Szerintem senki, mert ilyen nincs... Nincs legjobb...

Zvdegor 2009.04.15. 22:48:20

Bozsik 'szakértő' Péter épp a Manchester jelenlegi jó formájáról beszél :)

Zvdegor 2009.04.15. 22:49:44

@morphine: Macheda nevezve van BL-be is :)

mann 2009.04.15. 22:50:04

@halihalo: Nemtom mennyi MU meccset néztél mostanában, de jelenleg ez a csapat ilyen formát mutat. Mostanában nem játszik szépen a Manchester, de az a többieket minősíti, hogy így is nyerik a meccseiket. Miért a MU-nak kellett volna focizni, mikor a meccsen 84 percen keresztül nekik állt a zászló? Ezt az olaszoknál taktikus játéknak hívják - tartják a nekik megfelelő eredményt. Talán inkább a Portot kellen bírálni, hogy a legveszélyesebb megmozdulásuk egy középre tartó lövés volt.
De természetesen elfogadom, hogy neked nem szimpi a MU és nem a mai meccs miatt fogják megszeretni.

halihalo 2009.04.15. 22:50:08

@Zvdegor: De jó, hogy kikapcsoltam... :))

saiid · http://turkfutbol.blog.hu/ 2009.04.15. 22:51:04

@morphine: Tökkéletesen egyetértek. Idén igazoltunk két zsenit (Nasri, Arshavin). Ennyi.

2009.04.15. 22:51:42

@Ferguson: nem vágom miért kell "nesze barcázni" és egyebek.

Szerinted a katalánok nem ejtik le magasan, hogy ki jutott tovább egy másik ágon? A BL-döntőben spec már mind1 kivel tolod (értelmes határon belül), mert oda akárki nem jut el.

Szerintem pont leszarják, hogy Arsenal-ManU lesz.

Vissza a szakmához: remélem az Arsenal azon a 3 meccses (BL+Bajnoki) ManU elleni fordulóban végleg helyreteszi a Liverpool bajnoki címét és a ManU-nak meghagyja az FA-kupát idénre.

Főleg, hogy a 3 meccsből 2 Londonban lesz.

BK 2009.04.15. 22:52:29

akármit mondotok, szerinte Hulk MENŐ! :-) tényleg a fejemet verdetem volna egy Luca Toni-mellszoborral néhány dologtól, ami kijött belőle, de mégis van benne valami menő és simán el tudom képzelni, hogy néha óriáit játsszon. ő a Porto Torghelléje, csak erősebb, gyorsabb és 18 méterről is eltalálná a kaput néha.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.04.15. 22:52:36

Ha lenne BL-köcsögválogatott akkor a mai MU simán vinné az egészet.
S ráadásul a semmire nyertek, éppen mint 99-ben Barcelonában.

Ferguson 2009.04.15. 22:53:04

@dann: azért írtam, h nesze neked barca, h nesze, itt van 3 angol csapat. Nem értem mi a f**z bajod (bajotok) van ezzel. EGy roszz szót nem szóltam a katalánokra...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.15. 22:53:42

@morphine: Én nem tudom a jelenlegi Ade-t annyira szeretni, hihetetlenül nincs esze a focihoz... a másik ilyen nagy kedvencem Eboue, egyetlen jó döntése nincs az ellenfél térfelén...

Amúgy ott vagyunk a négyben, ki gondolta volna ezt pár hónappal ezelőtt? Wenger (visszavonok néhány megjegyzést:)) előtt megemelem a kalapom, a szezon utolsó harmadára összetette a csapatot.

Ha a bajnokságban is odaérünk a negyedik helyre, akkor én már elégedett leszek.

Pötétől elvárom, hogy visszavonja az Arsenalra tett két leggyengébb csapatára vonatkozó megjegyzését! :)

Üdv, ymy

(Megújulás FC 5 - 2 MTV, 2 gólt vágtam 2-2nél:))

Ferguson 2009.04.15. 22:53:59

@dann: a 3 meccsből kettő manchesterben lesz. Ezt benézted... De ba**ogatni azt tudsz :(

2009.04.15. 22:54:11

@Ferguson: mégis úgy hallatszott...ahogy tegnap is.

2009.04.15. 22:55:00

@Ferguson: tényleg tévedtem, Van Persie-show volt az Emirates-ben, sorry.

De egy X-re jók lesznek 2x jelenlegi formájukban.

Ferguson 2009.04.15. 22:55:10

@Basti: a porto volt egy nagy semmi. A mu annál csak picivel volt jobb. Vasárnap FA kupa van ember egy kemény ellenfél ellen, tartalékolni is kell :)

Ferguson 2009.04.15. 22:55:55

@dann: felejtsd el a tegnapot. Úgy látom te egy haragtartó ember vagy. Nem is folytatom veled. ÜDv

2009.04.15. 22:56:48

@Ferguson: ez a kategória nálam nem meríti ki a harag fogalmát:)

csak megjegyeztem:)

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 22:57:01

Miért van az, hogy a MU ilyen pofátlanul és főleg büntetlenül csalhatja az időt, amit nem akkor kezdtek mikor a szpíker előszőr benyögte, hanem a 15.percben VDSar által, a többiek csak követték és tökéletesítették, mikor látták semmi szankció nincs. Lehet mindegy lett volna az a 10 perc, de akkor is.
Miért van az, hogy a sporik vonalban szopják be a MU játékosok színjátékait, nevetséges esés-keléseiket, ugyanakkor következetesen más felé néznek ha ők játszanak csontzenét.
Miért van az, hogy az embernek az az érzése, hogy -nemzetközi kupákban is- a MU a saját kis szemétdombján kapirgáló kiskakas, aki egyenlők közt mindig az egyenlőbb és a sporik kíválóan asszisztálnak az öntudatuk által táplált gőghöz, nagyképűséghez és arroganciához.
A szenny játékról most ne is beszéljünk.

Stiel 2009.04.15. 22:57:49

@Ferguson: Ilyen beszólást az ember akkor várna, ha éppen a Barcát gyalulják le 3-4 góllal. Persze nem akkora baj, ha félreérthetően írsz, csak ne harapj, ha szóváteszik. Fránya magyar nyelv ;)

halihalo 2009.04.15. 22:57:56

@mann: Mindegyiket, amit adnak az ES2-n, meg a BL-ben, FA kupában más catornákon. Nagyot kellene változniuk, hogy megszeressem őket.
Amúgy a dolog úgy alakult, hogy amíg itthon csak a magyar tévében adott meccseiket lehetett látni évente 1-2-szer 8mert 20éve nem volt más), addig kedveltem őket, egyik kedvencem volt a csapat. Aztán mikor lehetett, elkezdtem nézni az angol bajnokságot fordulóról fordulóra, és nagyon "kiszerettem" belőlük. Ellenszenves, nagyképű és a bírók által agyonszeretett csapatot ismertem meg. Szóval ezért...

Ferguson 2009.04.15. 22:58:17

@dann: akkor belekötős vagy a semmibe. Csak a rosszat képzeled bele az ember szavába. Az még rosszabb...

2009.04.15. 22:59:02

@Ferguson: Vagy inkább csípi a csőröm, ha örömödben ilyeneket szólsz be. Ahogy tegnap is beláttad végül, hogy a pillanat hevében szóltál be.

Ennyi zavar:)

Na písz.

Tika_ 2009.04.15. 22:59:33

@Ferguson: kérlek. A rövid választ az utánad nyilatkozó @halihalo: megadta. Meg korábban @danesdzsu2. A hosszabb:
Először bocsánatot kérek; nem akartalak provokálni. Se más MU-fant, tényleg abszolút nem ezért írtam. Másodszor kiemelem, hogy eszem ágában sincs megbántani az MU híveket - csak válaszolok. Harmadszor leszögezném, hogy a Barca után az MU-t bírom a legjobban. De lehet, hogy ez hamarosan meg fog változni... (és nem, nem a Barca helyezése)
Szóval az MTV-n futott anno a hihetetlen sikereket megélt Közjáték című műsor. Akkoriban volt egy poén, hogy az igazán durva büntetés az lenne, ha valakinek ezt kellene órákon át néznie. Amúgy 5 perces epizódok voltak, az is bőven sok volt belőlük. Na, pont így éreztem magam az MU mai produkcióját elnézve. Meg visszagondolva néhány mostanában általuk okozott élményre. Ez egyszerűen szörnyű volt. Borzasztó. Ötlettelen, semmilyen, töketlen. És kiesett a hollywoodi hős Pool. Meg egyéb _focit_ _játszó_ csapatok. Úh inkább fület-farkat behúzni kéne, mint az állva maradt 4 (Négy) legocsmányabb fociját bemutatott csapat szurkolója. Nem még örömködni is. Mert szerintem nagyjából nincs mire. Bocs. Tényleg.

Na jó, kiegészítem. RvP bantu tánca a 3 szénfekete arccal is szórakoztató volt. Meg ahogy Ronaldo a 90. percben vagy 3-szor átfűzte futás közben az ellenfelét. Ha jól láttam utóbbi jelenetet (nem lassították vissza, úh egyébként valsz. nem). És azt is megtudtam, hogy egyszerre 3 stream is képes simán futni (H).

halihalo 2009.04.15. 23:01:35

@Fejlődő Szervezet: Valami hasonlóra gondoltam, amikor a kettővel ez alattit írtam...

Ferguson 2009.04.15. 23:02:16

@Tika_: értem. Figyu, ha nem tetszik, akkor el kell kapcsolni. A MU idén nem a szép játékáról híres, jó reggelt, ha ezt eddig nem vetted észre.

Viszlat 2009.04.15. 23:05:05

Egy kérdés: ki volt az m1 közvetítője?

Egyébként meg örömködésre valóban nincs okunk, csak egy picit, hogy végre mutatkoznak jelei a talpraállásnak. Persze, én sem ilyen játékot várok a Manchestertől _látvány_ tekintetében, mert ennél sokkal többre képesek, de látva az utóbbi hetek mélyrepülését, abszolút érthető a mai meccs. Gödörben volt/van a csapat, kicsit olyan vissza az alapokhoz érzésem volt végig a meccs alatt, pár nagy pofon után próbálják rendezni a sorokat és újra felépíteni mindent. Elég gáz, hogy ezt a szezon ezen részében kell fontos tétmeccseken elvégezni, de muszáj, mese nincs.

2009.04.15. 23:05:05

Néha rendesen azt hiszem, hogy olasz edzője van a vörösöknek...

Ferguson 2009.04.15. 23:06:07

Amúgy ez a valós erőviszony a két csapat között. Bebizonyosodott, h a porto az első meccsen erőn felül teljesített, a manchester pedig iszonyat rosszul. A MU idén nem gyaláz meg senkit, mert tartalékolnak az erővel. Idegenben azért neh széttámadjuk már őket, iszonyat veszélyes kontrákat vezettek az első meccsen, akkor megégett a MU, asszem érthető, h ezt nem kockáztatták. Ferdinand ezért sem ment előre fejelni. A porto gyenge volt, ha talált volna egy gólt, szerintem a MU fel tudott volna pörögni. Én is örültem volna egy második gólnak, ezt a porto védelmet szét tudták volna szedni, de nem akarták. De ne rajtunk, szurkolókon vezesd le a feszültséged, hanem a Főnüknél reklamálj. Megjegyzem a chelsea és a pool ugyanilyen focit játszik, mint a MU, a tegnapi meccs kicsúszott egész egyszerűen...

Jo_Jo 2009.04.15. 23:07:44

Én sem értem miért a Manchestert kell okolni a szar meccsért, korán vezetést szereztek idegenben egy BL negyeddöntőben. Még szép, hogy utána visszább álltak, akkor kellett volna a Portonak támadjon, de épkézláb helyzetig nem nagyon jutottak, mert a szemét Manchester még jól is védekezett.
Persze igaza van azoknak akik többet vártak, de aki kicsit is figyelemmel követi az MU mostani formáját az tudja, hogy ez az eredmény teljesen elfogadható. Nem kaptunk gólt, 1-el többet rúgtunk mint az ellenfél, ma ennél nem kellett több.
Azt is olvastam, hogy ha az elődöntőben így játszik az MU akkor... hát sztem tök mind1 az elődöntő szempontjából, h most hogyan játszott, elég csak 2 évvel visszamenni negyeddöntő visszavágó: MU-Roma 7-1, és utána mégis kiszoptak a Milantól
Szóval én nem aggódom annyira a csapatért, kezd kilábalni a gödörből.

Zvdegor 2009.04.15. 23:09:30

Dehogy játszik 'ugyanilyen' focit a Chelsea meg a 'Pool...

Le kéne szedned a 'vörös posztót' a szemed elől -úgysem fog menni-, a MU e szezonban a legunalmasabb meccseket produkálja.

Stiel 2009.04.15. 23:09:52

@sporttárs: Téynleg nem vesztettek párharcot az angol csapatok a Milan-MU óta

És a döntő az smafu? :)

Ventura 2009.04.15. 23:10:00

Akkor most nem sír CéRonaldo? Dehát megszavazták itten az arcok.

Zvdegor 2009.04.15. 23:12:03

@Ventura: Én poénból Segalra szavaztam; most már sajnálom, hogy nem kapcsoltam át rá :)

Ferguson 2009.04.15. 23:12:50

@Zvdegor: Az lehet, h rajtam vörös szemüveg van, de benned meg forr a manchester utálat. Szal 50-50. A pool és a chelsea ugyanilyen színvonalon focizik, mint a manchester. Ha jobban játszana és több gólt rúgna, akkor talán nem mi vezetnénk a PL-t...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 23:13:24

@imici77: grat a gólokhoz :-) ade ma tényleg egyetlen egy dolgot csinált jól, a gólját. De mivel éppen a helyettese, bendtner bizonyítja milyen fontos a lukérzék csatáréknál, nem tudok haragudni rá érte. Tény, szeretni is nehéz.

Arsa, Nasri és Theo viszont bearanyozzák a napot :-)

Wenger megmondta, nem igazol Arsán kivül, mert jönnek vissza a sérültek. Eddig bevált, bár így a bajnokság nem lehet meg, hónapokig 50%on, de a két kupát megcsiphetjük!!!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:13:44

egyébként pedig ismét nem tudom megállni:

" bedobásnál nincs les, ezt használta ki 2008.11.07. 16:32:02

3. A BL-ben csak akkor nem ugyanaz a 4 csapat kerül az elődöntőbe, ha már korábban találkoznak egymással."

lassan elő lehetne szedni ezt a jósolgatós posztot :)

Ferguson 2009.04.15. 23:13:52

@danesdzsu2: szerintem bedobásnál ezt komolyan gondolta... Ő is látta, h újra összeállt a védelem.

2009.04.15. 23:14:20

@Ferguson: Vagy ha nem játszott volna 10 döntetlent. De a sportban nincs "ha", ti vezettek.

Ennek ellenére nagyon bízom az Arsenalban, hogy hoz egy szép X-et Manchesterből, mert most képesek rá. Bár ahogy a Pool odavágott egy 4-est még Arshavinban is lehet pár gól;)

És akkor ott előz a Pool:)

halihalo 2009.04.15. 23:14:47

@Ferguson: Mindkettő több gólt rúgott, mint a MU és a gólkülönbségük is jobb mindkettőjüknek... :))

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 23:16:20

@Ferguson:
A Real idén minden védelmet szanaszét cincálna, csak nem akarják :))
Hagyjad már...

Ventura 2009.04.15. 23:16:33

@Zvdegor: Segal nagykirály, nálam az ment/megy. Főleg azé mer szerintem a Sir úgy küldte ki a csapatát hogy: eggyel nyerjetek.

Jo_Jo 2009.04.15. 23:17:18

Azért az vicces, hogy a Manchestert az utóbbi 3-4 meccse alapján sorolják be egyesek, mint unalmas focit játszó csapat. Olyan mintha a Liverpoolt a januári formája alapján ítélnénk meg.
Még a legelvetemültebb MU szurkerek sem állítják, hogy jól játszott a csapat.
Az eredménynek meg már úgy látszik nem lehet örülni, szép játékkal kellett volna kiesnünk...

Zvdegor 2009.04.15. 23:18:45

@Ferguson: Kérlek, mutasd már meg, melyik commentemben 'forr a Manchester utálat' :)

Pár napja még én védtem itten céronáldót :)

A PL-t meg egy bizonyos 1-0-ás sorozat miatt vezeti szvsz a MU.

Tika_ 2009.04.15. 23:19:53

@Ferguson: nem akartam, de sikerült :). Félrekattintottam, és ebből születtek az Arsenolos hsz-eim :)).

@Martin Astin: tudtam, hogy valaki be fog próbálkozni ezzel, de szerintem nem :). Köszönöm, hogy időt szántál rá.

@Jo_Jo: bocs, de az MU márka értékét nem csak a trófeák száma adja. A mutatott játék is. Különben a kazah bajnokság egyeduralkodója is lehetne a világ legjövedelmezőbb sportvállalkozása ;)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:20:26

@Ferguson: :DDD

bár tény, hogy _kezd_ ismét összeállni a védelmetek, de azért ne mond nekem, hogy 40-es pulzusszámmal ülted végig a meccset. :)

pedig borzasztó _ostobán_ játszott a Porto (Hulk lehetne az emblémájuk is akár).

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.04.15. 23:21:09

A Manchester egyszerűen egy rettenetesen fáradt csapat benyomását keltette, ma is.
A Porto meg egy gyenge csapatét.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.04.15. 23:21:33

@morphine: én a szezon első felét, két harmadát Wenger nyakába varrom, nagyon vékony kerettel vágtunk neki a szezonnak, majd jöttek a sérülések... így nem lehet esélyünk a PL-ben, s a negyedik helyért is még izzadnunk kell...

Itt van Song példának. Játszatnunk kellett kb 30 meccset, mire kezd most már elfogadható teljesítményt nyújtani folyamatosan... Erre ráment egy szezonunk, ahogy 2 már arra, h Eboue középpályás... Nah, mindegy, ilyen nap után ez sem érdekel... OTT VAGYUNK A 4BEN!!! :)

1 hónapja említettem a 2 kupát! :)

Jó kis szezon ez így, kezdek mosolyogni :)

ui: Wenger-SirAlex kb 50-50% eddigi mérleg, vagy mintha Wenger vezetne 1gyel:)

Zvdegor 2009.04.15. 23:21:38

@Jo_Jo: 'Még a legelvetemültebb MU szurkerek sem állítják, hogy jól játszott a csapat. ' --> Egy elvetemült már itt lelkendezik 20+ commentben :)

kutyacica 2009.04.15. 23:21:43

Nagyon kemeny elodonto lesz! Azert az a nem semmi hogy aprilis 15 van es meg iden latunk 3 de az is lehet hogy 4 arse-MUt.

A meccs pedig .. huhh!! Rank fert mar, az biztos! Anderson nagyon biztato volt es ezt meccshiannyal produkalta. Ha tovabbra is lenduletben marad, Rio visszateres +ez megadhatja azt a pluszt ami hianyzott az elmult hetekben.

Az Arsenalnak azt kell mondjam eleg komoly mak volt ez a Cazorla-Senna kieses ami kb. komolytalanna tette azt a meccset, de egy szot nem lehet szolni amilyen szerencsetlenek az agyusok mostmar lassan 2 eve fixen a serulesekkel.

A lenyeg: GLORY M U

Martin Astin 2009.04.15. 23:21:59

@Tika_: Rád bármikor szánok időt. Mert megérdemled.

Strigo 2009.04.15. 23:23:31

@Fejlődő Szervezet: "Miért van az, hogy az embernek az az érzése, hogy -nemzetközi kupákban is- a MU a saját kis szemétdombján kapirgáló kiskakas, aki egyenlők közt mindig az egyenlőbb és a sporik kíválóan asszisztálnak az öntudatuk által táplált gőghöz, nagyképűséghez és arroganciához."

Talán mert ellendrukker vagy?
Tényleg nem értem, mi volt annyira felháborító a mai játékvezetésben. Az, mikor Rooneyt hátulról felrúgták és ment tovább a játék, vagy mikor Evrát fejelték arcon, és ő kapott utána sárgát? Ilyesmiket mindkét oldalról fel lehet sorolni, a bíró volt a legutolsó tényező a mai meccsen.

mann 2009.04.15. 23:23:31

Tehát a MU egy ellenszenves csapat, arrogáns, akiket ráadásul a bírók is tolnak, plusz még ocsmány focit is játszanak.... lol
Akkor csak azt nem értem, ha ennyire kész vagytok tőlük akkor miért nézitek őket? Mazohizmus?
Nekem nem jön be az olasz foci tempója-> alig nézek Serie A meccseket. - ez csak nekem ennyire egyszerű?

Már százszor leírták a MU szurkerek, hogy idén nem játszik szépen a csapat, de mégis ez jön elő időről-időre. De jelenleg mégis eredményes és áll az összes sorozatban. Ez van. ;)

Ferguson 2009.04.15. 23:24:09

@halihalo: mégis mi vezetünk. Ne teleportáld már őket a tabella élére. Nem egy csapatot kell megverni négy nullra, a másik meccsen meg leikszelni v kikapni, hanem mind a kettőt 2-0 2-0-ra.

@dann: arshavin játszhat? ő már nem lépett pályára az uefa kupában? Ma este nem játszott legalábbis... ebben nem vagyok biztos

@Fejlődő Szervezet: a real ha akarná, sem tudná.

Tika_ 2009.04.15. 23:24:35

Henryre ugyanazt tudom mondani, mint Piqué-re: klubváltásával mindenki jól járt; mindkét klub és a játékos. Na jó, azért nem mindenki, mert a kislánya nem :(.
A Barcelona csak win-win szituációkat teremtve igazol :röhög:. Ez mekkora! rotfl. Kicsit most sajnálom, hogy nem állok szóba krysallal meg halareallal - ha ezt a felfedezésemet elmondanám nekik... ;)

2009.04.15. 23:24:36

@Ferguson: Bajnokságról beszélek Ferguson:)

Stiel 2009.04.15. 23:27:05

@Jo_Jo: Persze, alázott a MU idén párszor, nekem pl. Chelsea elleni 3-0 ugrik be. Nincs is nagy gáz azzal, hogy most továbbjutottak. A bibi ezzel van:
"még a legelvetemültebb MU szurkerek sem állítják, hogy jól játszott a csapat" - szóval van, akinek már lendült a keze, csak aztán lecsapták az első ilyen poszt után ("Rooney az Isten"), és nem élte meg jól. Kb. ennyi, a továbbjutásnak pedig lehet örülni, hogyne lehetne. Tulajdonképpen pont ugyanannyit ér, mint a Barca vagy mondjuk az Arsenal nagyobb különbségű győzelme.

Zvdegor 2009.04.15. 23:27:10

@Tika_: Deco elpasszolása pl csak a részükről volt win :)

Zvdegor 2009.04.15. 23:28:19

@Zvdegor: Hohó, rossz irányt néztem :) Akkor Zambrotta :)

Cadaver!! 2009.04.15. 23:28:21

Ezt a büdös szar meccset. A 2. félidő akkora kínszenvedés volt, mint egy Reac - Haladás.
Az m1 döntésének kifejezetten örülök, a tegnapi történelmi meccset látta 500 ember tévében, többiek harcoltak a pixelekkel, ezt a halom fost pedig mindenki jól megnézte...
Jelenlegi formában az Arsenal a párharc esélyese.

halihalo 2009.04.15. 23:28:48

@Strigo a divatdrukker: Evra lába az ellenfél feje magasságában volt. Az még ennél a svájcinál is szabálytalan volt...

Strigo 2009.04.15. 23:28:58

Szerintem jól játszott ma a csapat, 1-0 után a feladat a biztos védekezés volt, és esélyt sem adtunk a portugáloknak. Egy jó meccshez két jó csapat kell.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:29:34

@dann: egyetlen dolog miatt örülnék, ha a MU jutna tovább - akkor az Arsenal bosszúszomjasan menne neki a bajnokinak.

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 23:30:25

@Strigo a divatdrukker:
Nem vagyok én ellendrukker, nem útálom a MU-t. Van A csapatom, meg a többi, de ettől nem ellenszenvesek. De ami az utóbbi években folyik a MU meccsein játékvezetés címén az skandallum. Nem kifejezett a mai meccsre gondoltam.

halihalo 2009.04.15. 23:30:38

@Ferguson: Nem teleportáltam őket sehová, csak közöltem a tényeket. Több gólt rúgtak, és eredetileg erre találták ki ezt a játékot... De lehet, tévedek...

Ferguson 2009.04.15. 23:31:42

@Zvdegor: és nekem melyik kommentemben van rajtam a vörös szemüveg?

2009.04.15. 23:31:48

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: És a Liverpool megkaphatná a PL-t. Ne is mondd, álmaimban sem rajzolnak szebben.

Kiváltképp, ha mellé a Barca húzza a BL-t, meg mondjuk a bajnokságot.

Gyönyörű év lenne:)

POOL! BARCA!

Ferguson 2009.04.15. 23:32:42

@halihalo: nem, arra találték ki a játékot, h a tabella élén állj... :)

Tika_ 2009.04.15. 23:33:45

@Martin Astin: ma ezen a beszóláson röhögtem a legnagyobbat :respect: (B)

@mann: bocs, még nem jutott el a hír :(. Tudod, olyan ez, mint, hogy a Jaguártól is q sokat vártam, aztán mikor először beleültem, sikítva menekültem, hogy inkább a haverom Fabiája!

@Zvdegor: ez mondjuk igaz, záptojást sóztunk szegény ruszkikra rotfl

tényleg kéne már egy spanyol poszt... pl. most úgy feltenném a kérdést, hogy ezt a Fabregas fiút miért engedte el a Barca... jó, mondjuk nyálas feje van, de 1 ilyen elférne, ha focizni meg tud...

Strigo 2009.04.15. 23:34:40

Milyen nagy csönd van Ronaldo gólja körül. Ilyenkor nem lúzer, meg "fontos meccseken nem hozza magát"? A szezon egyik legnagyobb gólja, majd' 40 méterről.

Zvdegor 2009.04.15. 23:35:13

@Ferguson: Itt örömködsz, ujjongsz, meg fényezed a csapatod egy ilyen meccs után; nézz körbe, hányan teszik még ezt :)

Ne érts félre, semmi bajom a szurkolással, de ez bizony vastagon 'vörös posztó' :)

halihalo 2009.04.15. 23:35:54

Hát, ez a te véleményed. :) Az enyém meg az, hogy nekem azért jobban tetszett mint foci és élmény a Chelsea utóbbi két meccse a maga 15 góljával, mint a MU utóbbi két meccse a maga 4 góljával...

Tika_ 2009.04.15. 23:36:45

@Zvdegor: sőt, Thuram, basszus! már föl is b*sztam magam! :@

Ferguson 2009.04.15. 23:36:47

@Zvdegor: én ugyan nem fényezem. Reálisan értékelek

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:36:56

@dann: én jelenleg abszolút el tudom képzelni, hogy a Pool behúzza a maradék 6 meccsét. és azt is, hogy a MU a hétből kettőt ne nyerjen meg. de ez egy másik posztba tartozik. :)

mann 2009.04.15. 23:37:04

@halihalo: Na igen. De ha mondjuk pár héttel korábban folyik ez trécselés, akkor a bajnokságban épp a MU állt úgy, hogy többet rúgott mint a riválisok.....

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 23:37:12

@Strigo a divatdrukker:
Jó szorosan volt rajta a balettcipő, az segített neki.

halihalo 2009.04.15. 23:38:18

@Strigo a divatdrukker: Azért ehhez a gólhoz kellett Helton is. Már 3/! úton járt a labda, mikor egyáltalán elindult. Az egyik ismétlési szögből nagyon jól lehetett látni, hogy erősen bealudt... Nem tudom, mit nézhetett.

halihalo 2009.04.15. 23:41:27

@mann: Erre a HA dologra Hajdú B-nek volt egy jó szöveget tegnap... :))

mann 2009.04.15. 23:42:25

@Strigo a divatdrukker: Szerintem ne várj ilyet. Max annyit ismernek el, hogy az Aranylabdás szerencsésen törte :)

mann 2009.04.15. 23:44:03

@halihalo: na persze, de kb. ennyire van értelme a rúgott gólok számával előjönni ;)

Stiel 2009.04.15. 23:44:15

@mann: Nem akarja senki elvenni a MU-tól, hogy vezetik a PL-t, csak Ferguson adja fel a magas labdákat, úgymint "Ha jobban játszana [Pool, Chelsea] és több gólt rúgna, akkor talán nem mi vezetnénk a PL-t...". Csak ennyi.

halareaal 2009.04.15. 23:45:32

jó szar meccs volt, remélem az Arsenal ezek után kiveri a MU-t. egyébként a 2 meccs alapján úgy tűnt mintha a Porto 1xüen jobban tudna focizni, sokkal technikásabb csapat, kár h ilyen lúzerek, érdemtelen volt a MU továbbjutása.

Tika_ 2009.04.15. 23:46:41

@mann: akarod mondani, a _Regnáló_ Aranylabdás? ;)

Fejlődő Szervezet 2009.04.15. 23:48:53

Na az arnylabda odaítélés is megérne egy beszélgetést, ha már itt tartunk...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:51:52

@halareaal: nem gondolnám, hogy a Porto jobban tudna focizni, de értem mire gondolsz. ez a mai meccs megint jó példa volt arra, hogy az európai élcsapatok nem elsősorban a "technikai" futballtudásban, hanem fejben és taktikában erősebbek a közvetlenül mögöttük lévőknél. (szerintem)

mann 2009.04.15. 23:52:29

@Stiel: ezzel sokat kezdeni nem tudok. Ugrotok minden írására :)

@Tika_: szerintem abban nincs köztünk vita, hogy idén messze lesz a balontól :)

2009.04.15. 23:52:59

@Fejlődő Szervezet: bármekkora genny ember, tavaly megérdemelte. Az aranygömböt a címekre adják. Nem mellesleg pár "kevésbé fontos" gólt is lőtt, tavaly vitán felül nyerte az aranylabdát.

Mondom ezt úgy, hogy utoljára talán a görög EB-győzelem idegesített fel annyira, mint CéRoni tavalyi viselkedése.

Ettől még tény, tény.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.15. 23:55:02

egyébként már rég meg akarom kérdezni a helyi MU-szurkereket: ti úgy egyébként szeretitek Cét?

2009.04.15. 23:55:58

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: ja amúgy erről jut eszembe, hogy Bernd Schuster szerint a Real idei (főleg év elején látható) mélyrepülése CéRoni üldözése miatt volt.

:D:D:D

halihalo 2009.04.15. 23:56:13

@mann: Nem én jöttem elő vele, csak kijavítottam egy tárgyi tévedést... :)) Ne velem veszekedj miatta. :)

drosiii 2009.04.15. 23:57:25

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Jó kérdés. Örülök, hogy a csapatban játszik, mert azért küzd a MUért (vagy magáért, ki-ki válassza ki a számára elfogadhatót), de ha elmegy nem fogom sajnálni, bár szerintem elrontaná vele a karrierjét: itt legenda lehet.

drosiii 2009.04.15. 23:59:45

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Játékával kapcsolatban pedig: Jó nézni amikor tényleg elemében van, de amikor nem megy neki akkor hihetetlenül fel tud baszni a viselkedésével. Összmegítélése mindenképp pozitív, mert sokat köszönhet neki a MU (és ő is a csapatnak) és fejlődőképes (egyre inkább csapatjátékos).

halareaal 2009.04.16. 00:00:15

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki:

én sem gondolom, h jobban tudna focizni. de ettől még ebben a párharcban jobban játszott sztem, fizikálisan sem voltak elmaradva a MUtól, és az akarás is megvolt. 1xüen nem győztes tipusok, mint a jelenlegi MU, Bruno Alves balfaszkodása tökéletesen illusztrálta ezt, épp teljesen lefocizzák a MUt idegenben, erre ad 1 gólpasszt Rooneynak (úgy h közben kurvajó védő, nagycsapatba is elmehetne).

ezen a mai meccsen ráadásul Lucho kiesése is nagyon visszavetette a Portot, kb Lisandro mellett a legfontosabb emberük, (ami egy ilyen csapatnál többet számit, mintha a MUból kiesne mondjuk Rooney) mégha nemis mutatott sokat az első meccsen.

United82 2009.04.16. 00:00:41

1-0ra nyertünk ott ahol angol csapat még sosem, jóhogy nem várjátok el hogy bocsánatot kérjünk miatta:)
A Red Wall összeállt és ha az összeáll, akkor elég 1 klasszis megoldás elől.
Amit pedig a 2006/2007es szezontól produkál a csapat az elképesztő...
2 PL cím és vezetünk most is, 3 BL elődöntő zsinórban-közte egy győzelem és ezek mellett pár "mikiegér" kupa....elképesztő..
És ebben az évben gyengébb játékkal is ott vagyunk mindenhol a tűzközelben vagy már nyertünk is. ENNYI!

Jöhet az Arsenal, 2 hét múlva jobbak leszünk:)

Fejlődő Szervezet 2009.04.16. 00:02:24

@dann:
Nem is az hogy genny vagy nem,mert ez estben ez indifferens. Csak nekem keserű a szájízem tudod, amikor egy DelPiero vagy Raul -de sorolhatnánk sokáig- nem érdemelte ki, de Cé egy lendületese reklámhadjárat során rgyből behúzta. Vágom, hogy nem életműdíj, de akkor is.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.16. 00:05:36

azért is kíváncsi vagyok rá, mert úgy sejtem, hogy a legtöbbeteknek elég ambivalens érzés lehet. engem legalábbis állatira frusztrálna, ha lenne a csapatomban egy zseniális játékos, akiért mégsem tudok "rajongani".

és ezt nem valamiféle MU-utálat mondatja velem: egy Keane-t imádtam volna a Liverpoolban, hogy Cantonáról ne is beszéljünk. :)

drosiii 2009.04.16. 00:05:44

Meccsel kapcsolatban: végig izgultam és nagyon örülök az elődöntőnek. Talán újra kezd beindulni a gépezet. Porto egyáltalán nem volt jobb, bíráskodásra fogni pedig butaságra vall. Mindkét oldal kárára tévedett, de hogy említsem a szidott csapatét: Rooney, illetve Ronaldo esete a 16os vonalán.
Azzal, hogy ki milyen formában van, azzal nem igazán tudok mit kezdeni. Ha a mai játék a formába lendülés eleje, akkor szép lehet az év vége, mert idén sajnos adósok a szemetgyönyörködtető játékkal (más kérdés, hogy amikor meg kápráztatóan játszottak akkor kiestek a Milan ellen és az olaszok nyerték a BL-t. - akik ezen kárörvendenek, azoknak csak annyit mondanék hogy kettős mérce..).
Persze meglehet hogy idén a Barca nyer, de ez semmit sem von le abból, hogy az utóbbi években angol dominancia van. És ezzel semmi gond sincs, mert lesz ez még így se. Ugyanolyan, mint a "szar odavágók" legendája.

Ferguson 2009.04.16. 00:05:46

A fintorgóknak annyit, h a manchester nem játszik szépen és nem lő elég gólt, h van nistelrooy óta nincs normális gólvágó befejező csatárunk sajnos - nem sajnos.

mann 2009.04.16. 00:05:46

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Én kissé elfogult vagyok vele, mert kb. 5 éve vallom,hogy Rooney és C a MU jövője (már jelene), két legfontosabb játékosa. Azt nem hiszem, hogy 30 évesen is így fog viselkedni.
Az tény, hogy néha nagyon gáz amit művel és még finoman fogalmaztam. Megértem, hogy sokan utálják. Én viszont csapatom játékosát soha nem fogom :). O'Shea pl egy isten :))

mann 2009.04.16. 00:06:23

@halihalo: jovanjovan, legközelebb nem folyok bele :)

halihalo 2009.04.16. 00:07:00

@drosiii: Úgy járna, mint Sevcsenko. Máshol nem biztos korántsem, hogy ekkora "sztár" lenne. Legfeljebb akkor, ha lenne, aki rendszeresen a fejére koppintana. Ebben SAF jó, Szerintem még Hiddink és Capello hasonló erős egyéniség.

halareaal 2009.04.16. 00:07:10

Ronaldot sztem nem birják a MUsok sem, pl drosii igen visszafogottan nyilatkozott róla az előbb. "összességében pozitiv a megitélése". még jó, a MU jelenlegi dominanciája legnagyobb részben neki köszönhető. tavaly egyik cim se lett volna meg a játéka nélkül, max ha egy aranylabda formában lévő Kaka vagy Ronaldinho van helyette. ma is pl semmit sem csinált, nemtom ez a jó teljesitményei közé tartozik-e vagy sem, de nélküle valszeg itt kipottyant volna a MU.

halihalo 2009.04.16. 00:08:57

@Ferguson: Miért kellett elüldözni???

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.16. 00:09:29

@halareaal: itt megint nem azt gondolom, hogy "nem győztes típusok", hanem fejben nem voltak elég jók. rossz döntések és koncentrációs hibák az egyének szintjén és a "kollektív ész" (?) hiánya a csapatjáték szintjén.

halihalo 2009.04.16. 00:09:32

@mann: Semmi baj,nem volt komoly... :)

drosiii 2009.04.16. 00:09:48

@Fejlődő Szervezet: Hogy ennyire elkeseredett legyél öregem. Mintha csöncsön lennél álnéven:
reklámhadjáratának köszönhetően nyert aranylabdát???
MU-t segítik a bírók? Én eddig nem vettem észre, de biztos igazad van. Nem tagadom, hogy nem fújtak már a MU számára kedvezően, de kb ugyanannyiszor a kárára is.
Inkább szurkolj csendben a Barcának hogy megtörjék a hegemóiát...

mann 2009.04.16. 00:10:05

@Fejlődő Szervezet: Lendületes reklámhadjáratnál azért kicsit többet mutatott a srác. Mindössze két csapat volt tavaly, akiknek nem rúgott gólt a MU ellenfelei közül, ha jól emlékszem ;)

halihalo 2009.04.16. 00:10:45

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: No, meg egy Hulk hátrányban voltak... :) sajnos... :(

drosiii 2009.04.16. 00:12:06

@halareaal: Na, na én nem ezt írtam. Csupán akkor idegesít, ha MU szarul áll és hisztizik. Azzal nem tudok mit kezdeni.

Fejlődő Szervezet 2009.04.16. 00:13:19

@drosiii:
Hát igen, sajna nekem már tényleg csak ez maradt :(

2009.04.16. 00:14:40

@Fejlődő Szervezet: amúgy meg mi az az aranylabda?:)

Ennyi erővel Xavi és Iniesta nálam már rég kapott 5 darabot belőle.

Nálam az számít, hogy kinek a játékától vagyok odáig és kit tisztelek. A többi csak máz.

Sok ilyen ember van: Gerrard, Xavi, Puyol, Del Piero, stb.

2009.04.16. 00:15:46

@drosiii: Amúgy akkor a legjobb a gyerek feje:D

Vicces nagyon:D

mann 2009.04.16. 00:16:26

@halihalo: bezzeg az ellen Hulkja bejátszotta az egész pályát. Ráadásul sokszor jobbhátvédként is aktívkodott.

rizla 2009.04.16. 00:16:58

az MU ma egy rakás szar volt, kb olyan, mint a real madrid a bajnokságban, vagy a liverpool a BL-ben régebben, meg a katartikus meccseit leszámítva. teljesen semmilyen, elképzelés nélküli játék, de győzelem, mert az ellenfél meg lúzer is, ha az nem lenne elég, hogy több szinttel gyengébb.

szerintem az arsenal kiveri a manchestert, de a bajnokságot azért behúzzák FAS-ék

rizla 2009.04.16. 00:18:39

@Strigo a divatdrukker: én beszélek a gólról szívesen, gyönyörű volt. de tegyük hozzá, ezen kívül ronaldo nem sok mindent csinált, volt még egy lövése, és kb ennyi. eladott emellett rengeteg labdát, számtalan támadás meghalt rajta. persze berbatovnál jobb volt.

mann 2009.04.16. 00:18:45

@dann: tipikus C, mikor ül a földön és az oldalát csapkodja két kézzel, keserves arccal nézve a bírót, mert nem kapott szabit, pedig szerinte qrvára járt volna neki :)

halihalo 2009.04.16. 00:19:19

@mann: Igen, Rooney az utóbbi időben pl. azon kevés MU játékosok közé tartozik, aki szimpatikus. És ez nagy szó nálam... :))

halihalo 2009.04.16. 00:22:25

Egyébként a vörös falról jut eszembe, hogy nem fair, hogy ha Rio és Vidics egyszerre elkezdenek "mosolyogni" akkor az ellenfélnek elmegy a kedve attól, hogy a kapu 50 méteres körzetébe menjen? Így könnyű védekezni... :)))

Ferguson 2009.04.16. 00:22:41

@halihalo: Miért kellett elüldözni? Én személy szerint nem örültem neki, de az idő megint a Mestert igazolta :)

Ferguson 2009.04.16. 00:24:34

Rooney egy Isten. Ezt már hetek óta bizonyítja. Örülök, h a teljesítménye láttán sokkal felülbírálják álláspontukat. Ha csak a focira koncentrál, akkor zseniális. Tartom azt a véleményem, h mezőnyben a leghasznosabb és legjobb támadójátékos a világon...

halihalo 2009.04.16. 00:24:41

@Ferguson: Mire gondolsz? Mi igazolta? Azért a Realban elég sok gólt vágott.

drosiii 2009.04.16. 00:24:59

Ja és ilyen sem volt még, hogy 5 egymást követő évben adjon egy nemzet csapatot a döntőbe.

halihalo 2009.04.16. 00:25:20

@Ferguson: Azért ne essünk túlzásokba...

dann (törölt) 2009.04.16. 00:25:27

@Ferguson: nem a kedvencenm, de aláírom.

Ettől még egy igazi bányászgyerek:)

Ferguson 2009.04.16. 00:25:36

@halihalo: A kupák igazolták, amiket nyertünk ruud után. Lehet, h vele is megnyertük volna őket, de ezen már nem kell morfondírozni szerencsére :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.16. 00:27:13

@rizla: "persze berbatovnál jobb volt."

szerintem az első félidőben Berbatov talán a legjobb manchesteri volt.

mann 2009.04.16. 00:29:59

@halihalo: natessék :))

@dann: ez biztos egy elszigetelt eset lehet, ilyen arcot tőle ritkán látni ;-D

Asidotus 2009.04.16. 00:30:27

Az angol csapatok egyszerűen fejben sokkal gyorsabbak. Fizikálisan nem jobbak, technikailag nem jobbak, mint a többi nagycsapat, de fejben hamarabb kapcsolnak, és eleve több lépéssel előre gondolkodnak, mint a kontinentális riválisok. A Barca csak a technikai fölényével veheti fel velük a harcot.

halihalo 2009.04.16. 00:31:22

@Ferguson: Ja, így igen. Azt hittem, arra gondoltál, hogy utána nem ment neki.
Amúgy ő is egy szimpatikus MU játékos volt. El is ment... :))))

halihalo 2009.04.16. 00:33:10

@mann: Ami jó, azt elismerem.. :)
(De a mai meccs akkor is Sz@r volt.)

halihalo 2009.04.16. 00:35:07

@Nűnű: A Barcának akkor lehet esélye, ha nem megy el a kedvük pár keményebb belépő után. Mert a "latinoknál" ez a veszély mindig fennáll.

dann (törölt) 2009.04.16. 00:35:40

@mann: keresem várjá:D

mann 2009.04.16. 00:39:21

@halihalo: ámen :)(ami tény az tény)
na jójcakát mindenkinek

szbszig 2009.04.16. 00:40:28

Igazából tök jó dolog kapcsolgatni két meccs között, nem is tudom, miért kapott ez a pont csak 4%-ot a szavazásban. Akkor, amikor van két ilyen meccs, ahol az egyik alacsony színvonalú, a másik meg a felétől már eldőlt és unalmas, remekül fel lehet dobni vele a hangulatot, hogy amíg éppen húzzák az időt, vagy a védők lelkesen passzolgatnak hátul percekig a saját térfelükön, átkapcsolunk a másik találkozóra. Amúgy különösen büszke vagyok magamra, mert olyan ügyesen kapcsolgattam, hogy mind a négy gólt élőben láttam. :)

mann 2009.04.16. 00:41:26

@dann: szerintem nincs annyi hely a vinyómon, amennyi képet lehetne róla találni... :))

Spender 2009.04.16. 00:42:28

Kicsit komikusnak tartom, hogy amíg mi United szurkolók ünneplünk és 128-adszorra nézzük meg a Ronaldo bombát, itt az egyre nagyobbra növekvő ellenszurkoló tábor azt vitatja meg, miért undorító szar csapat a MU és miért nem érdemel semmit.

Ahogy Rooney82 is írta, még a végén bocsánatot is kell kérnünk, hogy továbbjutottunk.

Én elhiszem, hogy szarul esik a Liverpool szurkolóknak, hogy ők elköszöntek tegnap, mi meg nem. Azt is elhiszem, hogy a spanyol meg olasz foci rajongóknak is tele van az összes tökük azzal, hogy mármegint 3 angol van a 4-ben.

De ez akkor is rettenetesen szánalmas szerintem.

Mindenki aki abban éli ki "vígaszdíját", hogy most 2 lábbal próbálja fröcskölni a sarat a MU-ra, gondoljon bele 2 dologba:

1. Még angol csapat a büdös életben nem nyert az Estadio do Dragao-ban. A MU ezzel a nehéz feladattal találta szemben magát.Ha szar formában vagyunk is de hoztuk 0-1-el a továbbjutást. Ki az aki ne örülne és becsülné meg a BL NYOLCADDÖNTŐBEN, IDEGENBEN az 1-0-ás győzelmet? Melyik csapat vagy csapat szurkolói hordják úgy fenn az orrukat, hogy erre azt mondanák, nem vagyunk elégedettek, nem örülünk ennek a győzelemnek?

2. Liverpool szurkolóknak: Tegyétek a szívetekre a kezeteket és tegyétek fel magatoknak a kérdést, őszintén: cserélnétek-e a káprázatos 4-4-es meccseteket egy 0-1-es, de elődöntőt érő meccsre?
(Ha igen, akkor itt a vége a sárdobálásnak, jó éjszakát!
Ha nem, akkor végre érdemes lenne elgondolkodni azon, hogy akartok is nyerni valamit végre vagy csak évi 3-4 meccsre visszagondolva nosztalgiázni)

Lencse. 2009.04.16. 00:43:26

Arséne tánca priceless!

Lencse. 2009.04.16. 00:45:21

Ja, és jelentkezzen már az összes nagytudású, aki bármikor leírta, vagy akár csak komolyan gondolta a "Cé nem csinál semmit a fontos meccseken" című faszságot! Nekem most nincs kedvem nyomozni, de biztos emlékeztek, tessék vállalni.

Spender 2009.04.16. 00:47:03

A "nyolcaddöntő" persze negyeddöntő akart lenni, csak már kurva késő van :)

Ferguson 2009.04.16. 01:09:53

Higgadtan értékelve: megértem a fanyalgókat, akiknek nem tetszik a MU játéka ill. az, h nem lőttek több gólt ma este, pedig megtehették volna, mert a porto védelme és kapusa nem erős. Ugyanakkor sajnos nekünk idén nem jut az a privilégium, mint a barca-nak, h fossuk a gólokat. Ez a mostani manchester egyelőre próbálja megtalálni a másfél hónappal ezelőtti önmagát. Nincs 4-5 szenzációs formában futballozó játékosunk, mint a katalánoknak. Cé roni szerintem idén sem rossz, nem lő annyi gólt, de lehet így is megnyeri a PL gólkirályi címet... Ami bizakodásra adhat okot, h visszatértek a sérültek és eltiltottak. Ha egy csapat két évig a csúcson van, mint mi 2007 óta, akkor előbb - utóbb megtalálják az ellenszerét, mint ah a 2006-os fantasztikus barca-nak is megtalálták. Utána pedig jön a nagy szenvedés. Tevez idén formán kívül van, berbatovot lehet kritizálni, de ne felejtsük el, h fél éve van nálunk és abból is sokat volt sérült. Rooney ronaldo helyett végzi a mezőnymunkát, persze h kevesebb ereje marad odaérni a kapu elé. Mint ah mondtam, nincs igazi gólvágó csatárunk. Ma este a manchester túlélésre játszott, de bejött szerencsére...

rizla 2009.04.16. 01:32:53

@Nűnű: nem jobbak fizikálisan? láttad te a liverpool-real madridot?

rizla 2009.04.16. 01:37:21

@Ferguson: szó sincs semmiféle ellenszerről, ahogy a barcánál sem erről volt szó, ezt mindig is egy hülye, és teljesen laikus elméletnek gondoltam. sokkal többet nyomnak latba a mentális okok, amik különbözőek lehetnek. jóllakottság, például.

jól látod, hogy rooney ronaldo helyett végzi a mezőnymunkát, igazság szerint mindenki ronaldo alá dolgozik, hogy csináljon mutatóba két biciklicselt, meg rálőhesse meccsenként 5ször. nemhogy góllövő csatára nincs az MU-nak, de szinte csatára sem, az ugyanis ronaldo a középpályáról.

rizla 2009.04.16. 01:44:11

@Spender: "Még angol csapat a büdös életben nem nyert az Estadio do Dragao-ban. A MU ezzel a nehéz feladattal találta szemben magát"

jajj, nemár! mindannyian tudjuk, hogy valószínűleg csak a véletlenek összjátékának köszönhető ez a statisztika, és nem jelent semmit önmagában. azt legalábbis biztosan nem, hogy ettől most a porto MU-szintű lenne.

"Ki az aki ne örülne és becsülné meg a BL NYOLCADDÖNTŐBEN, IDEGENBEN az 1-0-ás győzelmet? Melyik csapat vagy csapat szurkolói hordják úgy fenn az orrukat, hogy erre azt mondanák, nem vagyunk elégedettek, nem örülünk ennek a győzelemnek?"

ez igaz, semmi baj nincs is az MU által elért eredménnyel, de ettől még nézhetetlen volt a produkció.

a tények: az MU kb 5ször olyan erős csapat, mint a porto, és 5ször annyiba is került a kerete. sorsoláskor mindenki a portót akarta ellenfélnek (vagy a villarrealt), nem véletlenül. ehhez képest a manchester összteljesítménye gyenge volt. kb mint a barcáé tavaly a schalke ellen.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.16. 01:58:54

@rizla:
csakhogy valaki válaszoljon miközben egyedül küzdesz ;)

habitang · www.nst.blog.hu 2009.04.16. 02:23:16

@dann:
Ez nagy tévedés. Az már csak az Aranylabdára szavazók inkompetenciáját és az értékrend torzulását mutatja, hogy az díj kiírásnak azt a pontját, amely alapján Ronaldo soha nem kaphatná meg a díjat, nem veszik figyelembe. Pedig eléggé egyértelmű, hogy a személyiségre vonatkozó pont Hisztiánót gyakorlatilag kizárja a versenyből.

Sehol nincs elírva az sem, hogy a legjobb futballista, a legtöbb címet szerző játékos, vagy a legtöbb gólt szerzőnek kell kapnia. Négy kritérium van, ebből egy Ronit kizárja. Punktum.:))))

A tavalyi Aranylabdának pedig Iker Casillasnál kellett volna landolnia, nem másnál!

habitang · www.nst.blog.hu 2009.04.16. 03:19:39

Ja, gyalog jöttünk, hogy elfárasszam a szőrgombócot. Annyira jól sikerült, hogy még most is nyomja a kezembe a húzókát, játszani akar! :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.16. 03:26:04

@habitang:
hjja, nincs jobb, mint mikor az ember becsajozik

a szőrgombócból ítélve, nem egy borotvált példány akadt a horogra ;)

rizla 2009.04.16. 03:47:57

@habitang: és hogy "méred" a személyiséget? egyrészt túlságosan szubjektív lenne a voksolás, másrészt egyáltalán nem egyértelmű, hogy ki "emberileg szar", ahogy CR-ről szól a közkedvelt szófordulat. ki szabná meg, hogy mik a fő futballistaerények? platini? lol. ilyet nem lehet bevezetni.
zidane-nak sem adtad volna az aranylabdát? ő megtaposott egy játékost egy VILÁGBAJNOKSÁGON (tehát a legnagyobb nyilvánosság előtt) abban az évben, amikor kapta. ez bizonyos szempontból sokkal kifogásolhatóbb, mint CR csajossága.

rizla 2009.04.16. 03:54:47

"A tavalyi Aranylabdának pedig Iker Casillasnál kellett volna landolnia, nem másnál!"

tavasszal szokásához híven vitte a madridot a hátán a védéseivel, az EB-n sokat nem kellett mutatnia, ősszel pedig élete talán legrosszabb formájában játszott. erre miért kapott volna aranylabdát? mondjuk szerintem is végezhetett volna előrébb, torrest és/vagy xavit megelőzve.

egyébként ezt az egész aranylabda dolgot el kellene törölni, vagy csökkenteni kellene körülötte a felhajtást, csökkenteni a presztizsét. csak visszahúzza a játékosokat már, akkora felhajtással jár.

Ferguson 2009.04.16. 09:41:45

@rizla: azért húzod le ennyire a MU játékát, mert az utóbbi egy hétben láttál egy 4-4-es meccset meg egy barca gálát a bayern ellen. Hidd el, a BL nem erről szól, hanem kiegyenlített csatáról, ahol 1 max. két gól van a csapatok között. Ilyen 4-4 meg 4-0 minden századik meccsen jön össze az egyenes kieséses rendszerben főleg. Szerintem pont, h ez a 4-4-es és 4-0-ás meccs nonszensz, mert egyenes kieséses rendszerben elvileg már nem lehet, h két védelem egyszerre nyeljen be 4 tarisznyagólt, a 4-0 esetében meg a bayern nevetségessé tette magát, h negyeddöntőben ilyen különbség van a csapatok között, ahol pedig már elvileg a legjobbak vannak...

rizla 2009.04.16. 09:49:56

@Ferguson: azért húzom le ennyire az MU játékát, mert egy náluk SOKKAL gyengébb csapat ellen támadásban nagyon nagyon keveset mutattak. az igaz, hogy egy 4-4es meccs inkább jéghoki (mondá a bölcs josé), de ezzel ne mentegesd a manchestert, amelyik címvédőként 1 kapott gólra volt attól, hogy kizúgjon a leggyengébb megkapható ellenfél ellen.
egyébként nem húzom le annyira a játékukat, akartam is írni neked a szünetben, hogy mit izgulsz, a porto soha nem fog gólt lőni (azóta érdekesen megváltozott a véleményed a meccsről), ami nyilvánvalóan a manchesteri védelem elismerése is, bár annyira mengingathatatlannak nem tűntek, de a portugálok nem mutattak eleget.

horas 2009.04.16. 09:52:52

Fejlődő szervezet!
Hát igen az ember elgondolkodik,mikor elkezdi sorolni az aranylabdásokat.Például egy Nedved vagy egy Shevchenko össze sem hasonlítható,egy Henry-val,
vagy egy Del Piero-val.Vagy Raúl Owen-nel,az említett játéksosk aranylabdája kistúlzással megalázó pl:Maldini-nek,Bergkamp-nak,Totti-nak,de meglehet említeni a négyszeres BL-győztes Seedorf-ot,vagy az Európa- és Világbajnok Vieria-t aki a saját posztján etalonnak számít.De úgy érzem C.Ronaldo nem a Sevchenko féle vonalathoz tartozik,az ő aranylabdája megérdemelt
és a srácban min.még egy benne van.

Ferguson 2009.04.16. 10:11:13

@rizla: most már a porto sokkal gyengébb csapat, az odavágó után meg azt mondtátok, h milyen erős... :) Fogadd már el azt, h a MU csúnyán megégette magát a porto ellen az első meccsen. Ezért a biztonságra ment. Ha a porto nem játszik olyan jól az első felvonásban és a védelem ugyanolyan jó lett volna, mint tegnap, akkor a united már az első meccsen eldöntötte volna a továbbjutást és nincs miről beszélni. Tegnap a túlélésért játszottak...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.16. 10:15:28

@rizla: a leggyengébb megkapható ellenfélről azért megkérdezném a wolfsburgiak véleményét.

balu11 2009.04.16. 10:16:05

"3) Amennyiben ezt a mérkőzést is Macheda dönti el, akkor ő tippelhet a hétvégi PL beharangozónkban."

még szerencse, hogy nem így lett, mert világraszóló botrányt csináltam volna ilyen fokú jogszerűtlenség miatt! FIFA, Strasbourg, ... ettől lett volna hangos. szegény egyszeri kommentelőtől elvenni ezt a lehetőséget...

na, mind1, nem így történt szerencsére :)

rizla 2009.04.16. 10:23:46

@Ferguson: én biztos nem mondtam, hogy milyen erős a porto.. jól játszottak az old traffordon, életük nagy meccse volt, ez egy 2-2re volt elég a bénázó MU ellen. ez is nyilvánvalóan mutatja a szintkülönbséget.

"Fogadd már el azt, h a MU csúnyán megégette magát a porto ellen az első meccsen. Ezért a biztonságra ment."

az MU-nak győznie kellett portoban, vagy sokgólos győzelmet játszania. 1-1gyel kizúgnak. úgyhogy nem tudom mi volt biztonságos az 1-0ra való ráülésben. egyébként ahogy a másik topicban is írtam, ettől még nem kell folyton szarul passzolni.

rizla 2009.04.16. 10:24:23

sokgólos döntetlent mármint:D

rizla 2009.04.16. 10:25:42

@pancho_sanza: nézd, én a bayernt akartam ellenfélnek előzetesen, asszem ezzel el is mondtam mindent. de ha megnézzük melyik csapat mennyit költött, és hogy melyik játszik erősebb bajnokságban, azért papíron a porto a leggyengébb, ez tény.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.04.16. 11:32:28

@balu11:
nyugi, találtunk volna olyan megoldást, h afiatal olasz és Te sem sértődtél volna meg

danesdzsu2 2009.04.16. 11:48:17

"Ahogy Rooney82 is írta, még a végén bocsánatot is kell kérnünk, hogy továbbjutottunk."
Nem a továbbjutásért, hanem a mutatott "játékért".

"Higgadtan értékelve: megértem a fanyalgókat, akiknek nem tetszik a MU játéka"
A milye??? Ez volt a MU játéka? Vazze, szerintem te gyűlölöd azt a szegény vasutascsapatot...

"Fogadd már el azt, h a MU csúnyán megégette magát a porto ellen az első meccsen. Ezért a biztonságra ment."
Ha biztonságra mennek, akkor rúgnak 2-öt. Sikerült is volna, szvsz. De ez a produkció megérdemelte volna, hogy a 92.-ik percben egy szöglet utáni kavarodásnál Rooney hátáról bepattanjon a labda a MU kapujába...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 11:54:27

1. Ez nem a Villarreal estéje volt. Pocsék forma, kulcsjátékosok sérülése, rögtön az elején egy benyelt gól, kihagyott lehetőségek (nem helyzetek, lehetőségek), csaló bíró, és kész. Sajnálom őket.

2. A MU tegnap ismét bebizonyította, miért Európa legvisszataszítóbb csapata.

3. Van-e "semleges" (értsd: nem angolfocimán) ember, aki mostantól kezdve nem a Barca BL-győzelméért szorít?

Lencse. 2009.04.16. 12:04:57

@Csöncsön: "3. Van-e "semleges" (értsd: nem angolfocimán) ember, aki mostantól kezdve nem a Barca BL-győzelméért szorít?" - Esetleg aki mind a két keddi meccset figyelemmel kísérte? :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 12:10:32

@Lencse.:

Gondolod, hogy az erőfocit nyomó Cselszkijnek sokan szorítanának a világ leglátványosabban játszó csapata ellen? Mármint azok kivételével, akik nem rögbire gerjednek? :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 12:11:56

Helyesen: "...mármint azok kivételével, akik rögbire gerjednek?"

Walmer 2009.04.16. 12:17:22

@Csöncsön: Látom elkezdted...
kíváncsian várom mit fogsz idefirkálgatni, ha megint színangol döntő lesz.
Komolyan momdom az eszem megáll tőletek.
Az angol klubok nem egy adminisztratív döntés következményében vannak itt, hanem azért mert legyőzték az olasz, spanyol,portugál csapatokat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 12:23:09

@Walmer:

Ha ismét színangol döntő lesz, akkor, remélem, ismét remekül szórakozunk majd itt kettesben Lojzi_-val, mint tavaly.

Egyébként sehol nem vitattam azt, hogy az angol klubok megérdemelten kvalifikálták magukat az elődöntőbe. Csak nem örülök neki. És ezzel vagyunk még így egy páran, azt hiszem.

neeson 2009.04.16. 12:31:08

@Walmer: Rosszul tudod, csalás útján vannak itt az angolok.

Lencse. 2009.04.16. 12:56:07

@Csöncsön: Ha olyan lesz az a színangol döntő, mint a tegnapelőtti Chelsea-Pool, akkor jó chatelést kívánok nektek. :D Én majd inkább meccset nézek.

Épp arra gondoltam különben, hogy a nagy izgalmak után a két elődöntőt némileg hátradőlve nézhetem. Leginkább Fergiék címvédéséért szorítok, de Arsenal győzelem után én még soha életemben nem voltam szomorú, szóval nem bánom, ha továbbjutnak. A másik ágon pedig egyrészt ott vannak az angolok, másrészt a Barca-Mu és a Barca-Arsenal is bőven megkapná tőlem az "álomdöntő" címkét. Igazából itt már mind a négy csapat busásan megérdemelné a győzelmet.

Lencse. 2009.04.16. 13:02:29

A MU meccsről:

1. Ha a Portonak beakadt volna valami a végén, akkor simán megérdemlik a kiesést.
2.De ha már így alakult, ez kérem szépen így volt stíííl. :D Giggs mekkora pofátlan volt már! :) Már csak az hiányzott, hogy nagy piros bohócorrot kössön, és a mögül vigyorogjon a portugál szurkolókra, miközben komótosan odaballag a nyolcadik szöglethez.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 13:09:54

@Lencse.:

Ugyan már, gondolod, hogy a spanyol bajnokság nincs tele ilyen 4-4-es meccsekkel? Mégse azt nézi egy semleges néző, pláne nem akkor, amikor elvileg egy BL-döntőnek volna itt az ideje.

A negyeddöntőkhöz visszatérve: az egyetlen pozitív hozadéka a tegnapi napnak az volt, hogy életemben első alkalommal fogok valamely mérkőzésen az Arsenalnak szurkolni.

Ilyen se volt még. :-)

neeson 2009.04.16. 13:17:12

@Csöncsön: Te mondtad, hogy csalt a bíró az Arsenalnak (2-0-nál kamu tizi, ja). Emellett lépten-nyomon azt olvasom, milyen undorító módon fújnak a MU-nak, főleg tegnap. Nem tudom, Evra sárgája, meg a folyamatosan elmaradó MU-szabadrúgások a Porto kapuja előtt, talán ezért éreztem úgy, hogy gyenge lábakon állnak ezek a vádak.
Picsogtok, mint a fürdőskurvák, nézzetek már magatokba.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 13:20:41

@neeson:

Szóval szerinted jogos volt az Arsenal 11-ese?

Lencse. 2009.04.16. 13:25:25

@Csöncsön: Jogtalan volt, magától értetődő, hogy ki volt a forduló hülyebírója, de az akkor már nem számított. (Bevallom, én reménykedtem benne kicsit, hogy Robin szándékosan kihagyja a tizit. :)) )

neeson 2009.04.16. 13:39:18

@Csöncsön: Ezt meg miből szűrted le?:| Lencsa válaszolt helyettem is.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 13:41:05

@Lencse.:

Hát éppenséggel pont akkor cserélt kettőt Pellegrini, és 2-0-ról (sőt háromról is) nemegyszer fordított már meg meccset a Villarreal a szezonban.

Nem mondom, hogy most is ez történt volna, de a játékvezető esélyt sem adott rá.

neeson 2009.04.16. 13:48:59

@Csöncsön: Ugyan már. Na itt hagyjuk abba...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.16. 13:58:53

@neeson:

Oké, tényleg hagyjuk abba. Gondolom, te csak olyan meccseket nézel, amelyek 2-0 után eldöntöttnek nyilváníthatók.

Valóban no comment.

halareaal 2009.04.16. 22:48:18

@rizla:

miért lett volna a Porto a leggyengébb? csakmert portugál csapat? a Villarrealnál pl egyértelműen erősebbek, mind csapatként, mind egyénileg. évek óta ott vannak a BLben, a játékosaik boritékolhatóan évről évre nagycsapatokban kötnek ki, és egyébként sem szokták őket simán kiverni, találkozzanak bárkivel. ráadásul a csoportjuk sem volt éppen gyenge, ahonnan továbbjutottak amugy csoportelsőként. sztem csak leirták őket a Sporting produkciója után.

halareaal 2009.04.16. 22:51:42

"Van-e "semleges" (értsd: nem angolfocimán) ember, aki mostantól kezdve nem a Barca BL-győzelméért szorít?"

hogyne lenne.
süti beállítások módosítása