Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Serie A 20-21. giornata - Akkor most tényleg a Milan lesz a bajnok?

2009.01.28. 16:35 _benito

Vágjunk a közepébe: Gianni Agnelli halálának 6. évfordulóján imádott klubjának jelenlegi elnöke azt nyilatkozta: Gianni szerette volna a mostani csapatot. Szerintünk meg nem. Egyszerűen azért, mert ezen a Juventuson kis túlzással rohadtul nincs mit szeretni. A játékuk tudatossága egészen a felezővonalig tart, onnantól mindenki improvizál, szerencsére néha ki-kitör a zseni egyik-másik játékosból, és olyankor Del Piero ad egy olyan passzt Machisiónak, amilyet (majd még egyet Marchionninak, de jellemző, hogy míg a védekező középpályás szép mozdulattal belövi, addig a támadó kétszer is belepüföli a kapusba a ziccert), és ezzel meg is lehet nyerni egy meccset. Sőt, egy rangadót is. Úgy kezdődött a torinói tavasz, hogy az élre is állt a csapat, ez pedig azt üzeni: minden fasza, rendben mennek a dolgok. Pedig hát erről szó sincs, a csapat játéka csapnivaló, és akik még védik a mundér becsületét, azoknak is egyre fogy a puskapora. Lejátszott idén a Juventus cirka 30 tétmeccset, és úgy vezette a Serie A-t 24 órán keresztül (és jutott tovább elsőként a BL-ben), hogy a harmadán sem volt képes tisztességes játékot mutatni, a masszív védekezés (és a fenti zsenik) hoztak egy-egy nehezebbnek tűnő meccset - a Milan ellen jó játékkal, a Real ellen a szar ellenfélnek köszönhetően -, de földbe döngölni még a kiesőket sem tudja Ranieri csapata. Amauri 60 méterre az ellenfél kapujától küzd a labdákért, a két szél teljesen használhatatlan, a Juventus kezdőjében van összesen két játékos, akitől váratlan megoldásra lehet számítani. A Fiorentina elleni meccs egy három pontot érő vereség volt. És az szenvedi el, aki örvendezik fölötte. (Juventus-Fiorentina 1-0)

November óta nem kapott hazai pályán gólt a Napoli, idén még egyébként sem kaptak ki a San Paolóban, úgyhogy ha valakinek még kétsége volt, hogy a Roma tényleg nem adta fel, hogy tényező legyen idén, azt a 0-3 biztosan meggyőzte. Csip-csup lesgóllal indult a Napoli elleni henger, mivel az egész forduló a szabálytalanságokról, illetve azok megítéléséről szólt, ezzel az aprósággal nem is kívánunk foglalkozni – különösen annak fényében, hogy a Napoli első (valóban szabálytalan) gólját érvénytelenítették a bírók, azaz az Inter elleni meccs után most kedveztek a bírók a Romának. A két középső védő góljával megszerzett előny már mutatja, hogy Spallettiéket muszáj lesz idén is komolyan venni, a tavasz az ő időszakuk amúgy is. A Baptista-vita _benitónak áll éppen, két frenetikus meccset egy baptistás követett. (Napoli-Roma 0-3)

Az Intert hasonlóan megfingatta a Samp, mint a Juventust a Fiorentina, és bár a milánóiak győzelme simább volt, a pályán mutatott teljesítmény jogosan rendítette meg egy gyors lefolyású hisztigörcs erejéig Mourinhót. Ráadásul a győztes gólt szerző Adrianót csúnyán a sarokba állítják szándékos ütésért, így idevéve a Milan kamutizenegyesét, és a Juventus ellen meg nem adott gólt (és büntetőt), azt hiszem, lezárom a kommenteket a poszt alatt. Aztán itt van még Cordoba, aki két fordulóra elegendő csomagot adott át Pazzininek, a 80. percben szintén csak mez kérdése, ki látta büntetőnek a kolumbiai ikszedik megmozdulását (személy szerint szerelésnek láttuk). Most akkor ez válság, vagy mi a szösz? Mert az utóbbi hetekben volt minden Milánó argentin felében – mondjuk a brazil felében sem hág tetőfokára a hangulat -, előbb az eredmények kezdtek elmaradozni, aztán Mourinho támadta le saját csapatát, végül pár órára még a Juve is előzni tudott. Ettől még persze lényegi kérdések nem változnak meg, talán csak most jött el az ideje az Inter bukdácsolásának, mert ilyen periódus nélkül nehéz végigcsinálni egy szezont a Serie A élén. Más kérdés, hogy tavaly a botladozós időszakban is alig veszítettek pontot. (Inter-Sampdoria 1-0)

A Milan csapta meg először a Mihajlovics érkezése óta veretlen (és majdnem nyeretlen) Bolognát, mindezt Ancelotti 300. Milan-meccsén. Kaká szavak után tettekkel is hitet tett a halálig tartó Rossoneri-szerelem mellett, szép nagy dugót ragasztott Beckham, így nem is lehetne ennél szebb az élet. Különösen az angol miatt volt fontos, bár az egy teljes félidőt emberhátrányban játszó Bologna elleni jó teljesítmény még nem jelenti azt, hogy feltétlenül erkölcsi nullává kell válni az amerikaiak felé, akik teljesen jogosan durrognak egyébként. Megértjük az összes résztvevőt, ez egy szerencsétlen helyzet, lehetetlen olyan megoldást találni, ami mindenkinek jó lenne (beleértve a 4. résztvevőt, az angol válogatottat is). A Milan három pontra van a Juventustól (tehát 6-ra az Intertől), ennek ellenére az ő formájuk tűnik a legbiztatóbbnak, ugyanakkor nagyon sok múlik a januárból hátralevő pár napban, mert hogy valakit vennie kell hátra Ancelottinak, az egészen biztos. Még egy dolog: annak, ami most megy Milánóban, komoly áldozata is van: Mathieu Flamini, aki egyszerűen nem lehet annyira gyenge, hogy ne játsszon. (Bologna-Milan 1-4)

A Lazio-Cagliari lehetett volna ugyanaz, mint tavaly a Parma-Torino volt. A rómaiak Rocchi góljával megszerezték a vezetést a 3. percben, de még a 10 percben sem tartott a meccs, amikor már a szardíniaiak vezettek. Nem volt megállás, az első félidőben a Cagliari két további gólt vágva feltörölte a gyepet a Lazióval, az 1-4 után mégis alakulhatott volna izgalmasan a vége, ha a római csatársor (és Marchetti kapus) nem dönt úgy, hogy itt ma nem lesz örömködés. Óriási védések mellett előbb kinézte Rocchi büntetőjét, Zaratéét meg egyszerűen kivédte. A három ponttal az Isolani feljött a Lazióra. (Lazio-Cagliari 1-4)

A Catania igazi kis hiénaként veti rá magát az elé kerülő lehetőségekre, ezúttal rojtosra dörzsölte a háló a seggüket Genovában, majd Ferrari kiállítása miatt emberelőnybe kerültek, és meg is szerezték a vezetést. Hogy nem távoztak még durvább meglepetéssel, az csak a visszatérő Militónak köszönhető, aki egy lecsorgót bepofozva megmentett egy pontot a Genoának. Aztán majdnem meg is nyerte a Grifonénak, de az azért durva lett volna. (Genoa-Catania 1-1) Az Udinese szabadesése megállíthatatlan, pedig most kettőt lőttek Palermóban – lőhettek volna hármat is, de Di Natale helyett most Quagliarella vállalta el és hagyta ki a büntetőt. A döntetlenszagú meccset az NST által is nagyra becsült Handanovic döntötte el, aki ezen a meccsen képtelen volt megfogni a labdát, két gól is simán az övé volt a három szicíliai találatból. Az egykori listavezető négy pontra van a kiesőktől. (Palermo-Udinese 3-2)

Hogy a Lecce meg a Torino egy évben egyszer jó meccset játszik, arra tavaly óta különösen muszáj számítani, jellemző, hogy a hat gólt hozó futballfiesztáért megint csak 1 pont járt. A Toro 2-0-ról tápászkodott fel, a hazaiaknál első két gólját mindjárt egy meccsen érte el Munari, de ezeken kívül is volt itt minden: kézzel ütött gól, vérző sebek, kapusbakik, és a legvégén, már 3-3-nál az obligát kimaradó hazai ziccer. Juhéjj! (Lecce-Torino 3-3) Ezt benyelte a Reggina, tök mindegy, hogy két tizenegyest kérnek számon, és hogy 50 percet emberhátrányban játszottak, mert a Chievo elleni hazai vereség után mindenkiben jogosan ötlik fel a kérdés: Akkor kit? (Reggina-Chievo 0-1) Frick megint győztes gólt vágott a Sienában, az Atalantának a múlt heti parádé után ezúttal csak egy meg nem adott gólra/nagyon komoly gólhelyzetre futotta. A Robur az ilyen sikerekkel betonozza be magát idén is, elsőszámú célja a nyugodt tavasz már elérhető közelségben van, az Atalanta pedig folytatja eredménytelen túrázásait. (Siena-Atalanta 1-0)

Az idő szűkössége miatt most ebben a szokatlan formában hányjuk elétek a eheti tippjeinket. Nem mintha bárki is milliókat kaszálhatott volna meglátásaink segítségével, mert egyre gyalázatosabb százalékban találjuk el a meccsek végkimenetelét. A 21. játéknapon az élmezőny a középmezőny ellen vonul, lesz két rangadónak nevezhető meccs is, a Fiorentina és a Napoli BL-helyért folytatott tusakodása, valamint a Genoa Milánói fellépése.

Milan-Genoa 2-1

Vagy még inkább talán döntetlen, attól függ. Ezzel a mostani formációval nem lesz sima a Genoa elleni meccs, még akkor sem, ha a Grifoni megbotlott hazai pályán – sőt, talán éppen ezért nem. A 3. és a 4. meccse nem lesz rossz, a Milan komoly erődemonstrációt tarthatna a harcias vendégek megverésével.

Catania-Inter 1-1
Itt nem szeretik az Intert. Mourinhót még jobban nem. Nem mondjuk, hogy ez fog dönteni a két csapat között, de nem lesz kellemes meccse az Internek, és amíg bennük van az ütés, egy Catania-féle elszántsággal felvértezett csapat megfoghatja őket. Lo Monaco puszta ököllel, halálig tartó ütközetre hívja Mourinhót a meccs után.

Udinese-Juventus 0-1
Tovább gyarapodik az eddig sem rövid sérültlista Torinóban, talán be kell már szállnia Trezeguet-nek is. Az Udinese 11 meccs óta nem nyert, valamit nagyon elrontottak az északiak, és meglepetés lenne, ha ezt egy akármilyen összeállításban pályára lépő Juventus ellen kezdenék meg kijavítani.

Fiorentina-Napoli 2-1
A 0-3 nem feltétlenül jelenti azt, hogy Hamsik ennyire hiányzik a Napolinak, de hogy nem előny nélküle utazni Firenzébe sem, az biztos. Főleg, mert nem lennénk meglepve, ha a Fiorentina rúghatna 8 szabadrúgást a tizenhatos előteréből, mellé két büntetőt és 1-2 alkalommal elengedik Gilardinót is lesen (mert lesz ott néhányszor).

Roma-Palermo 2-1

Jó formában vannak a vendégek is, de a rómaiak lendületből elgázolják őket. Valamiért kevés szó esik Vucsinicsről, pedig már egyértelmű, hogy ha Tottival együtt lépnek pályára, akkor a capitano van hátrébb. A bajnokság befutójának érdeke azt kívánja, hogy botladozzanak addig az éllovasok, míg a Roma utol nem éri őket.

Cagliari-Siena 3-0

Megjött az önbizalmunk a szardíniai csapatot illetően, szerintünk gázolás lesz. A Laziót a hazai gyepbe döngölő, az Inter ellen is szépen helytálló Cagliarinak nem okozhat gondot egy mégoly masszív Siena leverése.

Atalanta-Bologna 2-0
Az Atalanta szerethető ellenfelet fogad, a Bologna-féléket általában lezúzzák erősen, ráadásul megtört a Mihajlovics-mágia a Milan ellen a vendégeknél, úgyhogy minden összeállt egy újabb bergamói 1-0-hoz. De most kettő lesz, a Siena felpiszkálta őket.

Sampdoria-Lazio 0-0

Ezt a tippet nehéz megmagyarázni (az utóbbi hetek fényében meg különösen), ráadásul nincs bajunk egyik csapattal sem. Mondjuk legyen akkor az, hogy tavaly is 0-0 lett. Vagy hogy mostanában a Lazio bombacsatárainak 8 helyzet kell egy gólhoz. Vagy hogy a Sampnak az Inter is csak alig bírt gólt rúgni.

Torino-Reggina 2-0

Nem csak a jobb csatárok miatt, hanem azért is, mert a Toro kiesésével sokkal többet veszítene a Serie A, mint szegény calabriaiakkal, akik egyelőre az alászállás elsőszámú esélyesének tűnnek. Menjen akkor már inkább a Lecce, vagy a Bologna, nem?

Chievo-Lecce 1-1
Ha a Chievo nyerne, zsinórban harmadszor tenné. A Lecce sormintájában most győzelemnek kellene következnie. A Chievóból hiányozni fog Yepes, Makinwa meg a padon kezd (eztet nem értjük nagyon), a Leccében pedig nem lesz ott a hétvégén kettőt vágó Munari.

266 komment

Címkék: olasz összefoglaló beharangozó üveggömb serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr93908528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Weah_ 2009.01.28. 16:49:44

de jó kis meccsek lesznek!

sztem a Milan - Genoa azért, mert a vendégek nem fognak beállni védekezni, egy 3-2-es hazai tökéletes is lenne.

a Catania - Inter vérre fog menni, ez egyértelmű, remélem elkérték az oktató kazit az Atalantától.

az Udi - Juve pedig gólzáporos lesz, csak.

hmikey 2009.01.28. 17:06:52

Trezególt bele, már igazán elkéne.

Mr.AT 2009.01.28. 17:21:18

Pár gyors rövid megjegyzés így első körben:

1. Ahogy beígértem: _beni, elmész te a '*csába! :-)

2. Ami az érdemi részt illeti: az Inter Samp elleni meccse annyival volt simább a Juve-Fio-tól, amennyivel a Fio jobb csapat, mint a Samp. És ezt nem csak a táblázaton elfoglalt hely mutatja, hanem minden más is. Nem egy kategória a kettő, pláne az egyetlen épkézláb játékosa, Cassano nélkül felálló Samp nem.

3. A bírói tévedéseket már elég alaposan kiveséztük, úgyhogy ezekre most egyik oldalon sem tennék megjegyzést - ha a lényegre szorítkozunk, mind a Juve, mind az Inter nyert, igaz, kifejezetten szoros meccsen. Ehhez képest a Juve megint le van hordva a sárga földig, az Inter meg épp, hogy "bukdácsol".

4. Az az állítás, hogy a "Juve kezdőjében összesen van két olyan játékos, akitől váratlan megoldásra lehet számítani", vagy nem igaz, vagy ha így nézzük, akkor az összes olasz csapatra igaz, leszámítva talán a Milant - akik viszont általában annyira el vannak foglalva a váratlan megoldásaikkal, hogy futni már elfelejtenek közben.
Ha az Alex-Amauri pároshoz alkalmanként felnő Nedved a talppal elhúzott labdáival, vagy végre valahára felgyógyul Camoranesi, semmi baj nem lesz tavasszal.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2009.01.28. 17:28:08

kedves benito, milan győzelmet tippelni neked tilos!
:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.28. 17:29:36

jó kis poszt :) jobb, mint az angol:) ez persze nem igaz, de grat! :)

giacinto 2009.01.28. 17:33:11

menjen a Chievo, Lecce, Reggina. semmi szükség rájuk és kész :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.28. 17:33:41

Én Roma-Palermot patakoztatok, remélem nyerünk!

Atyus 2009.01.28. 17:44:03

Mr. AT-vel egyetértek. benito elmehetsz a picsába. Semmivel sem játszunk rondábban, kilátástalanabbul, mint a többi nagycsapat. Ráadásul a fiatalok fokozatosan épülnek be ráadásul olyan nagycsapat ahol nem légiósokkal tűzdelik tele a csapatot.és ez a Juve igenis szerethető. Drusztolós,taktikos és ha nem is állandóan látványos, de azért kurvráa nem ronda játékot hoz a Juve, ami eddig eredményes is. Ha meg látványos focit akarsz nézzél Barca meccset.

ulver 2009.01.28. 17:45:13

@popp: úgy legyen.
Egyébként mit ad a sport1?

donnelly · http://nst.blog.hu 2009.01.28. 17:55:20

@ulver: Te marha nagy Riise szurkoló vagy, vagy marha nagy Garm szurkoló...;)

Gabez 2009.01.28. 17:58:46

Ezek a Juve szimpatizánsok szépen elbeszélgetnek egymással...mit lehet erre mondani.

De egyetértek ezúttal benitoval, az Inter nagyon szar, a Juve szarul játszik, de ez a összeharácsolt, összetákolt Milan nehogymár bajnokságot nyerjen...akkor inkább jöjjön fel a Napoli ;)

Szó mi szó a Roma is megérdemli már, az összkép alapján.

Sport2-n Milan meccs lesz, SMSben lehetett szavazni, és itthon nekik van a legtöbb pénzt nem sajnáló szurkolójuk. ;)

Itáliainagysándor 2009.01.28. 17:59:47

Benito:

"Gianni szerette volna a mostani csapatot."

Az érvek amiket felhoztál teljesen jók és elfogadhatóak, csak tudod ezzel az a baj, hogy ezt a szeretett elnökünk nem arra mondta amire érveltél.

Teljesen mást hoztál ki ebből a kijelentésből mint amit valójában jelent.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.28. 18:00:33

benito
én is igen-igen meglepődtem, de a Samp ellen az argentin Interben több volt a brazil. 4-3-ra nyertek Adrianóék.
Sőt, ha Maxwell is brazil - minthogy nem az, de mégis -, akkor 5-3 a brazil-argentin. Na.

ulver 2009.01.28. 18:01:07

@donnelly: sőt, Riise fogja az első gólt lőni 35 méterről :)

Count Adyn 2009.01.28. 18:05:30

@ulver: Melyik kapuba? (/gonosz:D)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 18:19:39

Szvsz a 80. percben, Pazzini lökte el Cordobát. Jól látható Pazzini Cordoba fején elhelyezett alkarja, amint kinyújtódik. Nagyon örülök. hogy végre Benito Inter szívást jósol ez mindig bejött. Mármint az Inter szurkolóknak. Olyan vagy nekünk benito, mint valami kabala. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.28. 18:31:35

ja, és csak annyit, h remélem flamini nem fér be a milan kezdőjébe ebben a szezonban, aztán a nagy fizetésén tud venni egy tv-t, ahol nézheti a meccseket...a hülyéje...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.28. 18:52:56

@imici77: viszont legalább jövőre játszhat bl-meccsen :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.28. 19:10:42

@_benito: ősszel:) az egyenes kiesésre már nem kell nevezni, nyugi :) Bekemmel megkezdődött a fiatalítás?:) vagy nyáron Adét is megveszik kilóra? :)

horas 2009.01.28. 19:20:17

Az Inter-nél,valahogy a év elején mindig káosz van,és most a szokásos játékos hisztériák is egy időbe estek ezzel.Itt van ugye Balotelli ügye,abból a szempontból igaza van a srácnak,hogy ha nem játszhat hadd menjen el kölcsön mert játszani akar.Ehelyett maradnia kell,hogy Mourinho kedvére szopathassa,az én meglátásom szerint.Nemtudom de kezdek szkeptikussá válni a 'SpecialOne'-nal kapcsolatban,az eredményei önmagárt beszéltek,de az Inter-en nem lendített igazán,és inkább szétesőben mint épülőben...reméljük a legjobbakat.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.28. 19:51:58

@popp: "Én Roma-Palermot patakoztatok..."

ez mi ez, patakoztatni...?

köszi a választ előre is...

egykondas 2009.01.28. 20:02:00

Hú, én nem szoktalak olvasni, most is csak linkelték: )))

A Juventusra reagálnék, nézzük sorban.

"Egyszerűen azért, mert ezen a Juventuson kis túlzással rohadtul nincs mit szeretni. A játékuk tudatossága egészen a felezővonalig tart, onnantól mindenki improvizál"----Ezt én többszöri elolvasás után sem tudom értelmezni.A felezővonalig tudatos?Ezt hogy kell érteni?Legro lepasszolja Sissokonak, aztán itt kifújt a tudatosság?A félpálya után pedig mindenki improvizál, írod.Mit kellene csinálni?Legyen egy sablon, hogy Marchionni-Nedved-DP-Amauri, aztán brazil gólt fejel?Ezt az improvizálást úgy írod, mintha ez hátrány lenne egy futballistánál.Nem értem ezt.

Agnelli mit nem szeretne ezen a csapaton?
Kevésnek gondolná a csatárpáros 18 gólját a bajnokság felénél?Megdorgálná a védelmet azért, mert a világbajnok kapusuk távollétében is ők kapták a legkevesebb gólt féltávnál?A Milan 35 gólt lőtt, a Juve 33-at.A Milan szerezte a legtöbb gólt, a különbség mindössze 2 találat.Ezen két gól miatt nem szeretné ezt a csapatot Agnelli?

Definiáld kérlek a tisztességes játék fogalmát.

"de földbe döngölni még a kiesőket sem tudja Ranieri csapata"----Jelenleg a Torino,Reggina,Chievo hármasról van szó, ha kiesőkről beszélünk.
Juventus-Torino 1-0,Lecce-Juventus 1-2, Juventus-Reggina 4-0.Ez száz százalékos mérleg,3 meccsen 7 szerzett, 1 kapott gól.Mikor beszélhetünk földbe döngölésről?Mindenkit egy ötössel, akár ofahaza, akár idegenben?

"Amauri 60 méterre az ellenfél kapujától küzd a labdákért"----Ez hátrány?Jobb lenne, ha álldogálna a tizenhatos környékén?

"A Fiorentina elleni meccs egy három pontot érő vereség volt"----3 pontot érő vereség, ezt védesd le szerintem.

-titolesz-

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.28. 20:10:32

@popp: ye...
én nem tudok...:(((
marad a rákkenroll a youtube-on...:)))

Titi120 2009.01.28. 20:21:56

A legjobb részt meg se említitek ?

" ... hoztak egy-egy nehezebbnek tűnő meccset - a Milan ellen jó játékkal, a Real ellen a szar ellenfélnek köszönhetően -, ... "

:-D

Hispan07 2009.01.28. 20:46:10

ha nézi vki a Milan-Genoa meccset, mondja el legyen kedves: élőben hogy fest ma a Milan felállása? 3 védő?!

Itáliainagysándor 2009.01.28. 20:55:15

@egykondas: Egyet értek amiket leírtál, Benito lehet, hogy merev részegen elemezte a dolgokat:D.

@Itáliainagysándor: Nos, mivel válasz nem vártam, mondjuk nem is várom el.:D Agnelli azért szeretné ezt a csapatot, mert az új vezetés elkezdett egy teljesen új koncepciót felállítani, ami pedig, nem más, hogy a csapat játékosállománya egyre inkább kezd a saját nevelésekre orientálódni.

Giglit idézem, mert sanja a magyar oldalak a legfontosabb részeket hajlandóak kihagyni, de ezt egy bianconeri szurkolónak alapból tudni kéne, már ha ténylegesen az.

A Juventust Angelli úgy szerette volna látni, hogy szinte csak olasz játékosok alkotják, az meg, hogy tele van saját neveléssel a csapat, külön öröm lenne számára.

A fennhangon fikázóknak meg csak annyit, hogy melyik csapat lenne versenyben 3 fronton 1 év serie-b-s kiruccanás után? Szerintem a válasz egyértelmű, szóval mindenki úgy álljon hozzá a csapathoz ahogy kell. Vagy, ha nem akkor úgy is jó, csak akkor legyen egy ellen érv, hogy ki kéne ki helyére és miért hova...

Hispan07 2009.01.28. 20:57:53

úgynézem Qualiarella tolt azért egyet. persze ettől még szuper a Juve, csak _benito a hülye, nyilván ;)

Hispan07 2009.01.28. 20:59:07

természetesen az előbb egy 'g' kimaradt a nagy koncentrálásban, miközben az udinei gólszerző nevét próbáltam leírni :)

Gabez 2009.01.28. 21:03:23

4 védő a milanban, zambrotta, maldini, favalli és jankulovski.

Gabez 2009.01.28. 21:04:52

becks bevarrta rendesen...

Mr.AT 2009.01.28. 21:05:22

Tud vki vmi működő linket az Udinese-Juventusról? A myp2p-on kint van a nyilatkozat, hogy olasz meccseket nem közvetíthetnek vmi eljárás miatt, a Mogulus meg ment kb. a 20. percig, aztán lelőtték, azóta néma. (Az Udinese vezető gólját volt szerencsém még látni...)

giacinto 2009.01.28. 21:06:25

most azonnal fújják el az összes meccset. követelem.

hopp, muntari OFF. "az Inter elővette legnagyobb fegyverét"

ugy látszik ha Catania-Inter akkor Muntari piroslap

Hispan07 2009.01.28. 21:11:09

Ha 'egy üzlet' beindul: Beckham :)

@Gabez: A Milan hivatalos honlapja szerint Favalli nem játszik (összeállítás), de az események között szerepel... szép, azt hittem ilyen csak itthon van :)

Itáliainagysándor 2009.01.28. 21:15:03

@Mr.AT: www.justin.tv/hoarau_tv

@Hispan07: Szuper? Ezt a szót nem szeretem, nem is írtam ilyet, látom felfogtad a mondanivalót, bár tőled...:-)

Mr.AT 2009.01.28. 21:20:06

@Itáliainagysándor: Kösz, bár ez gyakorlatilag élvezhetetlen minőségű, ráadásul épphogy elindult, meg is állt...

Atyus 2009.01.28. 21:22:10

Benito nagy örömére a Juve játéka is fos Mr. AT szóval nem maradsz le semmiről:)

Itáliainagysándor 2009.01.28. 21:22:36

@Mr.AT: Ez az egyetlen, és azért ált meg mert half time:D

Mr.AT 2009.01.28. 21:24:25

Van még egy link, itt van: www.atdhe.net/live-tv-2719.html

@Itáliainagysándor: A félidő lefújása előtt szakadt meg.

Itáliainagysándor 2009.01.28. 21:29:24

@Mr.AT: Ja ok, nekem pont akkor...
Kösz a linket, de ezen eddig nem jött be semmi, de próbálom.

Mr.AT 2009.01.28. 21:40:19

Na most lefagyott minden. :-(

A Gazzetta szerint Ranieri a szünetben lehozta Marchionnit, és beküldte Iaquintát - Giovinco ki a jobbszélre, Iaquinta meg Amauri mellé előlre. Végre vmi.

Mr.AT 2009.01.28. 21:47:04

Pofátlanul húzza már most az időt az Udinese. Szívből remélem, hogy meglesz a böjtje.

WallyB 2009.01.28. 21:53:18

Stream nem lévén, kénytelen vagyok a Milant nézni. Én vagyok rövidlátó, vagy ezek a srácok tényleg egyre jobbak?
Most egyetértek a zebra-drukkerekkel, a tippmixemen döntetlenre vettem a Juvét.

Mr.AT 2009.01.28. 21:53:22

Nem tudom nem megjegyezni, hogy a többek által rommá sztárolt Giovinco-n hal el a támadásaink 90%-a. Azért ha már harmadszor nem jön be a csel, akkor negyedszer illő lenne inkább passzolni.

A Marchisio és a Sissoko viszont ma is qrva yo.

WallyB 2009.01.28. 21:56:23

Bakker, Catania kapufa...

WallyB 2009.01.28. 21:58:59

Hoppá, hoppá. Az Inter honlapja csak annyit ír a 26. percre a második félidőre, hogy IBRACADABRA. 2-0, most már kell a Juve iksz a tippmixemhez...

WallyB 2009.01.28. 22:03:11

Azzal viszont nem tudok mit kezdeni, hogy Atalanta-Bologna 0-0 a 75. percben...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 22:03:52

@WallyB: Helyedben nem bánkódnék ha nem jönne be. :PP
Az Inter a legnagyobb fegyveréhez nyúlt. :DD

giacinto 2009.01.28. 22:05:41

na közben az udine radoppio :)

horas 2009.01.28. 22:07:17

Na már csak a Milannak kéne le x-elni,akkor az Inter-nek állna az egész forduló.(meg a Rómának)

Klárensz 2009.01.28. 22:07:31

Nem tudom, hogy van-e helye Beckhamnek a Milanban, de, hogy pozitív hatással van a csapatjátékra az biztos.

Amióta Milánóba költözött, teljesen eltűnt a Mr.AT által említett jelenség miszerint "annyira el vannak foglalva a váratlan megoldásaikkal, hogy futni már elfelejtenek közben."

Atyus 2009.01.28. 22:08:36

Kapja be az Udinese... Félévi jósolós posztban azt írtam dobogósok lesznek. Aztán hipergyengén kezdtek teljesíteni bezzeg most pont a Juve ellen feltámadtak...

fsgh 2009.01.28. 22:09:08

2-1

Még a végén kiegyenlít a Juve:D

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 22:09:12

@WallyB: Ne félj lesz még 1 tizi, be fog jönni a tipped sőt, szerintem el is úszik.

Mr.AT 2009.01.28. 22:09:53

@giacinto: Már 2:1. De legalább a Pasquale szabálytalanságán nem lehet vitatkozni.

Jön Trez, fél év után.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 22:14:48

A Juve meccs nekem sehol sem jön be, sajnos nem tudok csámcsogni rajta és belekötni. :)

argentin#21 2009.01.28. 22:15:50

rivas es burdisso a palyan :-s meg elveszitjuk a meccset

horas 2009.01.28. 22:16:45

NA elszorakozta a Milan a meccset!!

Mr.AT 2009.01.28. 22:16:50

Meg vagyok elégedve, hogy Ranieri lehozta Sissoko-t, mikor Nedved vagy 5 perce nem találkozott a labdával. És hát jött Poulsen, akiben nyilván látja a kreativitást.

Közben 1:1 a Milan meccs, legalább nem most rögtön megyek Dunának.

Mr.AT 2009.01.28. 22:21:14

Azt hiszem, az a tábor, aki Giovinco-t hiányolta, hogy miért nem játszik többet, ma megkapta a választ: ezért, b*zmeg.

4 perc hosszabítás.

WallyB 2009.01.28. 22:21:16

Azért sírni nem fogok, ha a Juve így marad, főleg, ha az Inter nyer, a Milan meg mondjuk marad döntetlen. Ellenben utánanéztem az Atalanta eredményeinek, az Inter elleni oly' sokat emlegetett győzelem az utóbbi öt meccsükből az egyetlen volt, amin pontot tudtak szerezni. Ha kikapnak ma a Bolognától... akkor az öt meccsből négy zakó.

Mr.AT 2009.01.28. 22:22:36

Iaquinta mekkora gólt ollózott... :-) Kár, hogy les volt.

_alerob 2009.01.28. 22:22:48

kezdem átlátni, egy X is szégyen, nemhogy vereség.. Egy Juventus nem engedhet meg magának ilyen eredményeket, bundabotrány ide-oda. Ez sajnos nem az igazi Juventusra vall. Sajnos a játékunk is egy kalap sz.r volt pl a Fio vagy a Siena ellen is, és a kalap ebben az esetben egy óriási cilinder... Néha elképesztően jók vagyunk, de egy Juventus az ilyen hullámzást nem engedheti emg magának. És azt sem, hogy bundázással vádoljanak. Kell rúgni 3-4-5 gólt, és nem lesz gyanú se. Én ezt a Juventust inkább szeretem mint a Capello félét, de sose fogom annyira, mint a Pesotto, Davids, Montero félét... Lippi kellett volna ide, nemhiszem nem tudták volna leültetni. Ranieri szimpatikus ember, de teljes szívemből nemtudom befogadni. TIszta ideg vagyok.....

giacinto 2009.01.28. 22:23:02

helyreállt a rend a tabellán!

ma is bejött a 10 emberes taktika.

kb azt vártam hogy elfogy az előny, ehelyett....

GRANDE INTER!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 22:23:49

A Genoa utolsó szabadját elnézve nosztalgikus emlékek törnek föl, Kulcsár Sanyi mennyi ilyet csavart a jobb felsőbe. :)

Mr.AT 2009.01.28. 22:24:22

Vége. Maradt a 2:1.

WallyB 2009.01.28. 22:27:39

Nem panaszképpen mondom, de Milito egyenlítő gólját 26 kameraállásból megmutatták, csak éppen lest egyértelműen kizáróból nem... ettől még szép az az iksz, legalább a Genoa nem előzte meg őket.
Inter nyert, Cagiliari nyert, Bologna nyert Bergamóban (asszem 0-3-as Atalanta vezetésnél írtam, hogy inkább egy nagy zakó, mint több kicsi), Roma kezd hasonlítani arra a csapatra, amelyiket a szurkolóik látni akarnak, míg a Napoli, úgy néz ki, sz#pópályára állt... jah, és elment a tippmixem, grazie ragazzi...

Mr.AT 2009.01.28. 22:28:55

@_alerob: Nem kell tragikusan látni a dolgokat. Rúgtak egy kiba szerencsés gólt az elején (Legro mellől egy kapufáról bepattanó gurítást), majd kontráztak, ennyi.
Ha Giovinco kicsit szerényebb, és nem hiszi el magáról, hogy ő Cristiano Ronaldo, akkor máshogy is alakulhatott volna.

Amíg Alex ezekből lefordul, meg olyan zsugákat szór, mint az előző meccsen is, ő elcselezte magát. Nem akarom ráfogni az egészet, de ma egyértelműen kerékkötője volt a csapatnak - érnie kell még, ahogy már vagy 5x elmondtam a szezonkezdet óta a róla szóló vitákban.

Az Udinese-nek minden bejött, rajtunk meg kijött a papírforma. Nem lehet sorozatban fél csapatból csodát csiholni.

tomek 2009.01.28. 22:32:17

sztem addig felelsleges a juve komolyabb sikereiről, meg a büszkeségről beszélni, amíg a fél csapatot olyan focisták alkotják akik nem tudnak passzolni, vagy beadni, labdát vezetni, helyezkedni stb. az edző meg kb a bazdelőremajleszvalami taktikát preferálja...

giacinto 2009.01.28. 22:32:19

A Cagliari mindjárt dobogós lesz vazze. Iszonyat mit művel velük Allegri. Aqua-power ma is villant.

Mihajlovic Rulez.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.28. 22:33:00

Ezt nagy szenvedve behúztuk a Palermo ellen. Totti magához képest meérsékelt játékkal, de így is gól, gólpassz kombóval tért vissza. Nem voltunk jobbak, mint a Palermo és sokkal gyengébben játszottunk, mint Nápolyban, de néha így is lehet meccset nyerni. Ezzel már csak egy pontra vagyunk negyedik helytől és a Laziotól is távolodunk.

A forduló nyertese rajtunk kívül még az Inter. A Milan döntetlenje még hagyján a jó formában Genoa ellen, de azt nem gondoltam, hogy épp a Juve ellen támad föl az Udinese.

Mr.AT 2009.01.28. 22:33:13

Ami a Milan meccset illeti, ég és föld a különbség, mikor Beckham a pályán van, és mikor nincs. Pár éve nem hittem volna, hogy ezt mondom nyálgép barátunkról, de mentális vezére a csapatnak - pontosan az, amire szüksége van.

Lement, és összeestek. Mikor Flaminit behozta Ancelotti, már éreztem az X-et a levegőben. :-)

Klárensz 2009.01.28. 22:33:17

Hihetetlen milyen sprinteket levágott Maldini 40 évesen. Ez a meccs Ancelotti baromságán ment el, nem lehet úgy a védelemre építeni, hogy egy 85000 éves védő a legjobb védő, a jelenlegi kerettel a Milan egyetlen fegyvere a támadójáték, ráadásul az se mindig jön be. Kellenek jó védők és akkor partiban leszünk a bajnoki címért, persze ez már valószínűleg nem idén lesz.

Mr.AT 2009.01.28. 22:37:10

@tomek: Ki az, aki nem tud passzolni a csapatban? (A többit szóra sem méltatom.)

Azt már meg sem jegyzem, hogy a 90 perc alatt 3x rendeződtünk át taktikailag...gondolom szerinted az összes a b'szdelőre alváltozata volt.

giacinto 2009.01.28. 22:44:47

hétvégén:

Inter-Torino
Lazio-Milan
és
Juve-Cagliari

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.28. 22:45:30

@giacinto: Remélem megmaradnak a Cagliari Bl helyezési álmai. :)

Azazello007 2009.01.28. 22:47:34

@Mr.AT: Beckham -- fiatalkori pár forrófejű megoldását kivéve -- mindig a nagybetűs Alázat tökéletes példája volt a pályán. Hogy a pályán kívül kivel fotóztatja magát mindenféle csilivili helyeken, azt leszarom. De a pályán sosem volt nyálgép.

WallyB 2009.01.28. 22:50:57

Elment a Liverpool is a 'mixen, így legalább nem csak a Juvéra haragszom... bár, ha belegondolok rájuk annyira azért nem is. Nem láttam a meccset, de most a Juve volt ennyire rossz, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséjük?

WallyB 2009.01.28. 22:53:09

@giacinto: Igen, gyakorlatilag Cagliari szimpatizáns lettem én is, aztán a hétvége után már lehet, hogy több is. Tényleg nem semmi, amit művelnek.

giacinto 2009.01.28. 22:55:36

"de most a Juve volt ennyire rossz, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséjük"

remélem hogy kezdenek helyükre kerülni.

WallyB 2009.01.28. 22:58:34

@giacinto: Nem tudom, de úgy látszik Alex nélkül meg vannak lőve...

WallyB 2009.01.28. 23:00:22

De Ceglie, Chiellini végig a padon ült? Nem luxus ez?

tomek 2009.01.28. 23:10:29

@Mr.AT: miért te sok eredményes passzt láttál? lehet nálam kimaradtak azok a részek
nem oltogatni akarom a juvét, de sztem van pár elég képzetlen játékos a csapatban, meg van pár olyan aki képzett, de messze képességei alatt játszik.
örülnék ha nem így lenne, de így van...

WallyB 2009.01.28. 23:12:59

Megnéztem az Inter két gólját, végre egy olyan meccs, amikor egyik találathoz sem férhet vita. Igaz Zlatan góljánál lest reklamáltak, de a visszajátszásokból egyértelmű, hogy a Catania lescsapdája csődöt mondott... szép volt fiúk!

Il Capitano 2009.01.28. 23:22:58

_benito kiimádkozta ezt a teljesítményt, íme, az önmagát beteljesítő jóslat! :D

Az a baj, hogy a helyén kell kezelni ezt a Juvét, és szurkolóként ez nagyon nehéz. Ranieri kihozza maximumot ebből a csapatból, sőt, talán még annál is többet, de a csillogáshoz ez még kevés. Hogy miért kevés, az már egy más kérdés, abban igenis benne van Claudio papa, hogy középszerű játékosokkal van tele a keret, de minden edző a saját képére formálja az együttesét, és hát Ranieri nem az a kockáztatós fajta, így az ő Bianconerije is ennek megfelelő képet mutat.

Ez a keret egy masszív csapatjátékra alkalmas, semmi többre. Buffon, Chiellini, Camoranesi és Alex az a négy játékos, akit klasszisként említhetünk, Marchisio, Sissoko és Giovinco még bármi lehet. Amauri és Trez a jobb napjain szintén az elitbe tartozik, de a brazilnak újabban nem nagyon vannak jobb napjai, Trez meg most tért vissza. Ergo, az ászaink nélkül játszottunk ma, úgy, hogy szinte hihetetlen módon MINDENKI egy kalap szart ért, vagy még annyit se... Nem kell idegeskedni meg dühöngeni, szerintem innentől ábrándjaink se nagyon legyenek a bajnoki címről - idén legalábbis. Amikor az Inter botlott és feljöhettünk volna egy pontra, Ranieri a biztonsági "inkább legyen -3, mint -4"-et választotta, az Inter bezzeg emberhátrányban is kikaparta a gesztenyét, hogy meglépjenek. Ennyi. Ranieri egy szimpatikus figura, de a győztes mentalitás olyan távol áll tőle, mint Mourinhótól a kollégák tisztelete. Ranierit soha nem fogod látni, ahogy a riportertől egy méterre, mogorván mondja bele a kamerába a monológját, de tartok tőle, hogy BL-serleggel a kezében sem...

Ha "üveglábú/térdű/testű" Camoranesink végre összekapja magát és Alex a tavalyihoz hasonló tavaszt produkál, lesznek még szép pillanataink. De aki nem tudja majd értékelni azt, hogy esetlegesen az ezüsttel az elmúlt szezonhoz képest előreléphetünk, az inkább ne nézze a meccseinket, mert csak bosszankodni fog. A BL-ben bármi lehet, a Scudettóra viszont csak az Inter látványos összeomlása esetén van esély.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.28. 23:27:52

És a Milan meg a Juve fanok lassan pisloghatnak hátrafelé is...

Ipa 2009.01.28. 23:31:36

A goal.com Muntariról: "lHis unge on Tedesco was not worthy of a straight red." Persze azért biztos elmeszelik. Legalább vigyázz Adrianora, hogy ne piáljon :)
Mindig is szerettem az Udineset, de ma különösen. Remélem a szárdok a hétvégén is szereznek ponto(ka)t, és akkor lesz nagy Juve - Milan verseny a második helyért. Bár ahogy jön a Roma, lehet, hogy beleszól ebbe.

Ipa 2009.01.28. 23:33:01

"His lunge" az idézet eleje, csak elbénáztam a kopipasztát.

Count Adyn 2009.01.28. 23:39:45

A Juve ennyire rossz volt, és nem volt szerencséje... A "helyükre kerülést" meg én is várom, csak szerintem nem ugyanarra gondolunk a kollégával:P:)

giacinto 2009.01.28. 23:41:33

Di Vaio Bologna 15 (4 pens)
Milito Genoa 14 (4)
Ibrahimovic Inter 13
Gilardino Fiorentina 12
Amauri Juventus 11
Floccari Atalanta 10 (1)
Di Natale Udinese 10 (2)
Pato Milan 9
Acquafresca Cagliari 9 (2)
Kaka Milan 9 (3)

rexford 2009.01.29. 00:00:44

Vajon a Tinkerman leordítja a fiúk fejét az öltözőben?

calcio_di_rigore 2009.01.29. 00:05:31

Először is: ezt a csapatot nagyon lehet szeretni. És igen, Agnelli szerette volna. Annak ellenére, hogy ha még élne, sohasem alakult volna ki ilyen keret. Mert a calciopoli nevű gyalázat sem történt volna meg. Ez a csapat nem most lesz bajnok, valószínűleg nem is jövőre, ahhoz egyszerűen még gyenge. Érnie kell a "kicsiknek". Mindenkit meg tud verni, de nem tud mindenkit végigverni. Az Inter igen. Jobbak és kész, nincs ebben semmi. Viszont az olló zárul, tavalyhoz képest. 5 év, ezt ne felejtsétek.

De: a mai nap után megérdemli a nagyon erős kritikát a csapat. Ennél sokkal-sokkal több kell. Eddig bárhogy játszottunk, általában nyugodt voltam, mert a kezünkben tartottuk a meccset. Ma teljes rövidzárlat volt.
Ugyanakkor ez egy nagyon esélyes forgatókönyv volt az Udinese számára. Feltámadni akkor, amikor a legnagyobb örömöt okozza.

A Zenga-teamtől pedig nem vártam mást.

sh4d0w 2009.01.29. 08:45:36

Azt most már lehetetlen megemészteni, amit a Milan csinál! Galliani, Ancelotti, húzzatok a fenébe! Idióta játékospolitika, reménytelenül rosszakat húzó edző... Kamatoztassátok máshol kiváló képességeiteket, pl. a Pro Vercellinél, vagy a Juve Stabiánál, netán a Giulianóban!

dzolutan 2009.01.29. 08:52:52

Huh, tényleg elég rosszak lehettünk tegnap. Sebaj, sírva nem fakadok, legfeljebb majd ha bénító fassságait olvasom majd.

Hispan07 2009.01.29. 09:06:44

amit én nem értek: jól játszott tegnap is a Milan, egészen a 70. perc magasságáig. akkor úgydöntött, elég volt, csatárt, le, Dinnyét fel, és naná, hogy elkezdett ötletszerűen előrekószálni a Genoa, volt is középről egy veszélyes fejes. erre Ancelotti beküldi azt a fogalmatlan melák Senderost... - és mi az istent mondott neki vajon? "fiam, magas vagy és elvben tudsz fejelni. rohangálj hát fel alá a pályán, de az egy szem veszedelem Milito mellé még csak véletlenül se állj oda középen, Favalli majd úgyis szemmel veri." "rendben maestro, úgy lesz" wtf??!

Milan, Ancelotti, business as usual: játszogat a csapat, de csak 1 gólós vezetés, sebaj, csapat azért leül, errefel ellenfél támadgat, sebaj, edző hoz be védőt, de jajj, ellenfél gólt rúg. bosszantó, kurvára bosszantó. főleg hogy a Juve volt olyan udvarias, és végre szar játékkal kikapott.

Úh szerintem a legfentebb látható kérdésre a válasz: nem, akkor valószínűleg most nem lesz bajnok a Milan, mert az az Inter lesz. sajna. Második viszont lesz a Milan, mert a Juve nem jobb, viszont kupázik és BL-ezik is még, ami egyszerre most sok lesz ennek a szimpatikus, szerethető csapatnak.

kroos 2009.01.29. 09:07:02

@sh4d0w: akkor mit szóljanak a madridisták akiknél olyan diarrat vesznek 20 milláért aki nem fért be az arsenal b-be,vagy most veszik majd ugyanennyiért valenciát a wigwnböl?

Gabez 2009.01.29. 09:30:18

Capello: Mourinho Is Struggling

És akkor a többiek? ;)

@Hispan07: csak nem gúnyt érzek az utolsó soraidban? :) Ahogy elnézem, a Roma is odaérhet a 2. hely közelébe...de majd eldől az egymás elleni meccseken.

Azért az fura, hogy sokaknál tegnap még a Juve és Milan volt esélyesebb a bajnoki címre, ma meg csak az Inter lenne? Megváltozott a szélirány pár óra alatt vagy mi?

giacinto 2009.01.29. 09:37:32

jó kis élvezetes meccs lehetett udinében, többet állt a játék, mint nem.

kroos 2009.01.29. 09:42:36

,,az egész forduló a szabálytalanságokról, illetve azok megítéléséről szólt, ezzel az aprósággal nem is kívánunk foglalkozni"

pont arról???

Hispan07 2009.01.29. 09:53:07

@Gabez: én eddig is az Intert tartottam esélyesnek (sajna.), a tegnapi forduló pedig aláhúzta: a Milan javul, de még nem tart ott, ha az ilyen meccseket nem nyeri meg, abban pedig biztos voltam a Fiorentina elleni szörnyűség láttán, hogy a Juventust előbb-utóbb utoléri a végzete.

ettől függetlenül még akármi is lehet, mert bár a legesélyesebb az Inter, de nekik is ott van még a BL & Kupa, meg az is nyilvánvaló a tegnapi meccs ellenére, hogy ott sincs minden teljesen rendben (pl Ballotelli ügy).

végül: a Roma odaérhetne, de nem fog, jó lesz nekik a 4. hely - ha meglesz, a gúnyt pedig még csak távolról sem ismerem ;)

drani 2009.01.29. 10:30:57

Hispan,
egyetértek veled, bár pont a genoa gólját nem láttam.
Én akkor kezdtem parázni, mikor bejött Senderos. Azt nem értem, hogy van egy edző, aki elég rutinosnak mondható, látott már ezt meg azt, hogy csinálhat ilyen amatőr hibát, hogy 1-0nál visszaáll bekkelni az utsó 15 percre? Vagy ez csak azért tűnik ilyen egyszerűnek, mert kívülről látjuk?
Azért is nagyon sajnálom, mert egész jól állt a védelem, Maldini különösen jó volt. Meg persze az elbukott lóvét is sajnálom.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.29. 10:41:59

Szerintem meg Ancelotti, akkor hozta be Flaminit, meg Szendét, amikor már szabadon átfutott a pályán a Genoa.
Megpróbált olyan embereket behozni, akik tudnak védekezni. Szerintem egyébként Ambrosini gyenge napja miatt volt leginkább szükség ezekre a cserékre. Hiányzik Gattuso.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.29. 10:47:12

@drani: Most őszintén, a Milan játéka már hosszú évek óta erre épül. Jól megfigyelhető ez a BL-ben. otthon jó a 0-0 idegenben meg találunk egy gólt. ha találunk kihúzzuk vele.

giacinto 2009.01.29. 10:47:41

Ancelotti rendszeresen eljátssza ezt, vezetnekk 1 góllal aztán 60-70. perc körül átáll a kedvenc 4-6-0, esetleg 5-5-0 felállására, aztán rendszeresen szívnak is a meccsek végén, csak idén hány pontot buktak el ezekből?

Az Inter tegnap a kiállítás után még fél óráig tartotta a 4-3-2 felállást és csak utána vettek vissza 4-4-1-re, de még ezután is lőttek gólt.

"Hiányzik Gattuso"

nocsak?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.29. 10:49:00

@drani: Kiegészítve, hogy sokkal amrkásabban jelent meg, néhány évvel ezelőtt, ami azért háborított fel személy szerint engem, mert a Milanban voltak (vannak) a papíron legjobb támadók. Gila, Seva, Inzaghi, kaká, Seedorf, meg Pirlo is.

Mr.AT 2009.01.29. 10:49:01

@*Fata*: Ez érdekes - mindenesetre a második félidő kb. 20 percében láttam egy labdabirtoklásra vonatkozó statisztikát, s akkor már 56-44 volt a Juvénak.
Mondjuk a második félidő elejét qrvára megnyomtuk, akkor gyakorlatilag letáboroztunk az Udinese térfelén.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.29. 10:53:47

@giacinto: De nem lehet, hogy azért kell cseréljen, mert öreg a csapat és így kell cserélnie?
Egyébként ő nyilatkozta a meccs után, hogy a második félidőre elfáradtak. Ilyenkor lépni kell, szerintem.

Hispan07 2009.01.29. 11:12:29

@mbemba: kellett, nem kellett, ezt csak ők tudják - mi meg csak azt látjuk, hogy megint ment a bozótosba két pont. és hogy nem először történik ugyanez.

és Flamini cseréje még ok. Senderos már a 'miért is?' kategória. de Ronaldinho ide minek kellett?? már inkább Inzaghi, ha támadó kell előre zavarni

calcio_di_rigore 2009.01.29. 11:15:32

@Gabez: ki volt az aki szerint tegnap még a Milan vagy a Juve volt esélyes, ma már az Inter?
Levegőbe lődöztök itt dolgokat, konkrétumok nélkül.

A Napoli már nem érhet oda a második helyre?:) Jósold meg a Rómának is.

calcio_di_rigore 2009.01.29. 11:18:37

@Mr.AT: ennek ellenére helyzeteket sem tudtunk kialakítani. Nagyon gyengék voltunk, na, ez a helyzet. Túl kell lépni rajta.
A lényeg, hogy a Chelsea ellen már legyen rendben a csapat.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.29. 11:19:04

@Hispan07: Egyetértünk.
Nem szerettem volna újabb frontvonalat Ronaldinhóval. Szerintem az ő becserélésére azért került sor, mert az nem lehet, hogy ő egymás után három meccsen csak kispados legyen. Tipikusan az a meccs volt, szerintem, amikor Inzaghira lett volna szükség.

drani 2009.01.29. 11:34:27

@Great Cornholio:
valóban erre épül a Milan játéka, de az utóbbi egy-két évben nem jön be. Ezt azért észrevehette volna már Carlito. Tehát elbaszott taktikai húzás. Főleg Milito ellen.
Bakkem szimpatikus

Mr.AT 2009.01.29. 11:42:04

@calcio_di_rigore: Teljesen egyetértek.

Pont emiatt vitáztunk _benitoval is: én váltig állítom, hogy ez egy fejlődésben és kialakulóban lévő csapat, nem lehet irreálisan magas elvárásokat támasztani vele szemben, mint pl. hogy miért nem 5:0ra nyeri az összes meccsét.

Tegnap szarul játszottunk és fogunk is még idén jópárszor szarul játszani - csak abban reménykedhetünk, hogy ez sok esetben 3 pontot eredményez majd.

A másik oldalon pedig ott vannak a sérülések, amik mellett nem lehet elmenni szó nélkül. Nyilván Chiellinivel, Camoranesivel, Del Pieroval és a többiekkel nem ugyanígy teljesített volna a csapat tegnap sem.

Mr.AT 2009.01.29. 11:48:48

@calcio_di_rigore: Helyzeteket azért nem tudtunk kialakítani, mert Amaurinak nem volt párja, akivel játszunk. Legalább két kreatív játékos egyszerűen kell a szorgos vízhordók mellé - ezért is működött egész eddig jól a Juve, az Alex-Amauri párosnak köszönhetően, hol az egyik villant, hol a másik.

A baj az, hogy Giovinco még messze nem az a szint, sem tudásban, sem tapasztalatban, se pályán való tekintélyben, mint Alex - tegnap ráadásul nagyon görcsösen bizonyítani is akart, el is b@szott mindent.
Iaquinta meg sokkal inkább erőcsatár, semmint kreatív játékos, mikor ő van fent, sokkal jobban kellenek a szélről belődözött labdák.

Az Amauriról amúgy még két szóban: elképesztően jó játékos. Tegnap is, amiket megcsinált néha három védővel szemben is, úgy, hogy végül kijött belőle a labdával, az nem volt semmi. 15 Mio EUR-t adtunk érte, ennek szerintem min. a kétszeresét éri már most - s ha ennek fényében nézem, hogy Poulsen 10 Mio EUR volt, akkor kb. nem tudom, sírjak vagy röhögjek.

sh4d0w 2009.01.29. 12:01:06

@kroos: nem érdekelnek a madridisták :D Mindenkinek a maga baja...

*Fata* 2009.01.29. 12:20:28

Ja és a Romanak respect. Szép feltámadás.

giacinto 2009.01.29. 13:30:10

anno BAGGIO-nak is volt ilyen közel 40 évesen, ha jól emlékszem talán a Spanyolok ellen.

Gabez 2009.01.29. 13:53:24

@Hispan07: Balotelli egy köcsög, remélem eladja Moratti, mert most sokat lehet kapni érte, túl van reklámozva.

Santon viszont...;)

Klárensz 2009.01.29. 14:13:54

@drani:
ez a kép hatalmas, a tegnapi meccs után pont azon gondolkodtam, hogy micsoda mutáns állat Maldini, de ezek szerint John Connor megmentéséért utazott vissza a múltba...

horas 2009.01.29. 15:31:05

A Genoa a meccs 2/3-ban,egy tanácstalan kiscsapat volt,a Milan kellően agresszív volt,és abszolút jól játszott.Ancelotti elcserélte magát,meg a Milan is teljesen leeresztett,mindenki látta mi történt...
Vmikor botlania kellett a Juve-nak is,a szokásos egy góljukat meglőtték csak hát kaptak 2-őt,erről nem Del Piero tehet.

Mr.AT 2009.01.29. 16:53:11

@horas: Nem Del Piero tehet, ahogy igazából nem tehet senki.

Az első gólt Legro-ról lefordulva, neki kötényt lőve, Buffon mellett, a kapufáról bepattanva lőtte Quagliarella - erős a gyanúm, hogy még egyszer nem tudná így megcsinálni, kicsit suta mozdulat is volt. Legrottaglie-t így sem lehet hibáztatni, Di Natale egy szerencsétlenül lepattanó kivágott labdával iramodott meg a szélen, ő meg egy az egyben maradt a 16oson belül Quagliarella-val, akit előírásszerűen blokkolt, de neki meg szerencséje volt. Ez tényleg bármelyik védővel megeshet.

(Legro-t személy szerint én amúgy sem ostorozom, meglepően jól magára talált az elmúlt másfél évben, néha már tényleg válogatott formát mutatva - ami ahhoz képest, hogy 3-4 éve mki végleg leírta, szép teljesítmény. Mikor Chiellini van mellette, általában meg is vagyok nyugodva, földön és levegőben is nagyon megbízhatóak - ezt jól mutatja a roppant kevés kapott gólunk is.)

A "kinek a hibája" rész meg kényes kérdés - lehet fikázni a "szar játékosokat" meg az "ostoba Ranierit", de a helyzet az, hogy az Udinese jobb csapat annál, mint amit az utolsó hetekben mutatott, arra pl. feltétlen elég jó, hogy sikeresen tönkrevágja a kőszegi b@szdelőre játékstílusával az előny tudatában bármelyik csapat játékát. Mi meg ahhoz még nem vagyunk elég erősek, hogy ilyenkor fojtogató szinten beszorítsuk őket, majd kibrusztoljunk 2-3 gólt. Ez a realitás, hetek, hónapok óta ezt magyarázom.

Nyilván, ha valaki hozzávágna Ranierihez 50-100 Mio EUR-t, hogy "nesze kisbarátom, költsd amire akarod", tudná kire fordítani, s tudna neveket igazolni, amikkel rögtön sokkal szélesebb lenne a repertoárunk és látványosabb a játékunk, de nem ez a helyzet. A kizárással a szponzori szerződéseink nagy részét is tönkreqrták 3 éve, ez az, amiről nagyvonalúan mki elfeledkezik, s nekünk most okosan, jól megfontolva kell költenünk - lásd. pl. Amauri esete, aki bombaigazolás volt, pláne ennyiért.

Kicsit túlzó a hasonlat, de szegény ember vízzel főz, tegnap este pedig elb@sztuk a levest. Fiatal, kezdő szakácsokkal (nézzétek meg a tegnapi kezdőcsapat átlagéletkorát!) gyakran megesik.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.29. 17:04:02

@horas: Ugyanez volt az Inter elleni kupameccsen, de ott utána, a lelkes kommentelők, hozzátették, hogy de szar csapat az Inter még ezt a genoa-t sem tudja megverni. :)

Hispan07 2009.01.29. 17:37:41

@Mr.AT: két apróság.

1) Az Udinese lehet, hogy jobb csapat mint amit az utóbbi időben mutatott, de tegnap nem ők voltak hirtelen jók, hanem a Juventus volt tökéletesen impotens. Szóval ez a realitás: ha a Juve gólt kap egy Udinese ellen, már nem bír felállni belőle?

2) Megszakad ugyan a szívem a szegény sorba süllyedt Juventusért, de mégiscsak felmerül: az egy igazán jó igazolásra (Amauri) hány kevésbé jó (khm) esett (lásd Tiago, Poulsen, Almirón), és azok mennyibe kerültek?

Mr.AT 2009.01.29. 18:10:46

@Hispan07: Persze, elvégre azért vagyunk itt, hogy megvitassuk a nézőpontjainkat. :-)

1.) Kérdésedre válaszolva: igen, én azt gondolom, s ezt reális gondolkodásnak tartom, hogy a mai (pláne a folyamatos, kulcsjátékosokat érintő sérülésektől sújtott mostani) Juventus NEM elég erős ahhoz, hogy BIZTOSAN felálljon bárki ellen vesztett helyzetből.
Ez a racionalitás. A potenciál benne van, a fiataljai pedig tehetségesek, ezért néha irgalmatlanul elpáholunk sokkal jobb csapatokat is (lásd. Milan elleni meccs), néha pedig felállunk vesztett állásból, de ezt mély álomból felkeltve bárki ellen még nem tudjuk.
Az Udinese meg azt játszotta amit kellett - s mivel jó csapat, szerencséje is volt az első gólnál. Onnantól meg kedvére játszhatta a bunkerfocit a két villámgyors kontracsatárával.

2.) Most valamelyik számbűvész biztos rámcáfol majd egy netes adatbázissal, de ha jól emléxem, Poulsen 10 Mio EUR, Tiago 13 Mio EUR, Jorge Andrade 11 Mio EUR, Almiron meg 7 Mio EUR volt. Nem épp világrengető összegek, ha megnézed.

Tiago elképesztően jól játszott a Lyonban, gólokat lőtt a bajnokságban és a BL-ben, s olyan gólpasszokat szórt, mint Pirlo a legszebb napjain. Nekünk akkor középső középpályás kellett - senki nem tudhatta, hogy a portugál gyakorlatilag összeomlik nálunk, s gyakorlatilag pályára se lehet engedni. Ez talán a legnagyobb tévedésünk eddig.

Andrade sztoriját mki ismeri, nem is akarok sok szót vesztegetni rá, ez a foci árnyoldala, ami üzletileg gyakorlatilag kalkulálhatatlan. Veszel egy Ferrarit, majd az első napon magától felgyullad a házad udvarán és porig ég. Szar ügy, itt azt hiszem nincs értelme felelőst keresni.

Almiron nagycsapat szinten kvázi aprópénzért jött, gyakorlatilag megbízható csereembernek. Hogy arra sem lett jó, azt sejthette volna a klubvezetés, tekintve, hogy Montero óta az összes uruguayi megbukott nálunk (Fonseca, O'Neill és társaik), de ez aprópénz kategória szvsz.

Poulsen pedig egy átigazolási szezon végén érkezett, mikor már nagyon égett a seggünk alatt a talaj, és még mindig nem sikerült megegyezni egy értelmes VKP-val sem a piacon. Szerintem úgy voltak vele, hogy valaki legyen már, csak hozzátok. Hát, ilyen is lett - bár őt azért nem akarom a földbe döngölni, amikor pályára lépett, végülis tisztességes teljesítményt nyújtott, a hosszú sérüléséről meg nem tehetett.

Ennyi. Ha megnézed, ez a négy játékos zusammen került 41 Mio EUR-ba. Csak összehasonlításképp: a Real csak Pepé-ért 30 Mio EUR-t fizetett. Erről beszélek: nekünk anyagilag még kicsit híznunk kell, hogy újból a legnagyobbak közül igazolgathassunk.

Hitchiker 2009.01.29. 18:59:38

@Mr.AT:

de pepe lehet hogy többet játszott 2 év alatt mint ők 4-en együtt véve :)

Hispan07 2009.01.29. 20:02:35

@Mr.AT:

1) Szerintem pont ez nem tetszik itt a kritikusabb szemléletű Juventus szurkolóknak: hogy realitás egy Udinese elleni vereség - mert ugye más, ha egy vereség realitás és más ha becsúszó malőr. lásd az Inter kikap az Atalantától -> botlás; Juventus kikap az Udinesetől -> realitás. ezt jövő csapata ide, sérültek oda fájó lehet leírni.

2) Azért ez nem így megy, hogy "jó igazolás lett volna, csak nem vált be/megsérült/kapkodtunk/stb.". Jó igazolás az, ami beválik, minden más rossz - a körülmények max árnyalják a képet. És ha a szegény embernek vízzel kell főznie, akkor 7 millió sem apró pénz, pláne nem 41. Nincs kedvem kutakodni, de meg kéne nézni, az elmúlt két évben ki mindenki lett volna megvehető ennyiért - és ennek fényében kell értékelni az átigazolási politikát.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.29. 20:28:01

@Hispan07: hm, ebben van valami. nem egyszerűsíthetjük le ennyire, de tulajdonképpen az igazság az, hogy 10ből 8szor a juve játékában benne van, hogy simán kikap. aztán végül csak ritkán, mert egyrészt most ősszel adott a gép, másrészt meg vannak megoldott posztok.

de vannak megoldatlanok, méghozzá olyanok, amire semmilyen sérülés nem magyarázat, mert nedved akkor is játszana, ha mindenki egészséges lenne, és ugyanez igaz a két szélsőhátvédünkre. nem mondom, nagy különbség lenne, ha egy jó formában lévő camoranesi játszana a jobbszélen, de már nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára.

tökösebbnek kellene lennie a juvénak, és máris könnyebben venné az ember az ilyen vereségeket. olyan kbszt halvérű ez az egész, amit idén csinálnak, nincs benne semmi izgalmas. egyszerűen unalmas nézni, hogy most akkor del piero betekeri-e idén a 30. szabadrúgását is, vagy amauri bólint-e egyet.

(ez a rész a posztban is benne lesz) :)

BruceWayne 2009.01.29. 20:36:47

_benito akkor a mostani juve az emósok csapata?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.29. 20:38:38

@Nerazzurri: tokio hotelre csörög a telefonom, uazze.

BruceWayne 2009.01.29. 20:39:37

nótenkszes háttérrel

Mr.AT 2009.01.29. 20:40:59

@Hispan07: OK, korrekt, amit írsz.

1. Nekem sem tetszik, naná. Én is szívesebben nyomnám itt a "3 éve bajnokok vagyunk, bibibííí" jellegű szöveget, meg néznék 5:0-ás Juve-győzelmeket folyamatosan. Qrva érzékenyen érint, mikor kikapunk, és bármennyire is próbálok a földön maradva gondolkodni a csapatról, magamban azért el is várom a győzelmeket. Ilyen az ember, ha focidrukker.
De ettől még látni kell, hogy ez a csapat 3 éve gyakorlatilag a teljes kezdőcsapatát elveszítette, csupa akkor világklasszis játékost. Most építkezik, kis pénzből, fiatalokra építkezve - ebből a szemszögből örökös olasz bajnoki címek ide, évszázados tradíciók oda, látni kell, hogy teljesen reális, ha néha becsúszik egy vereség.

2. Nem állítom egy szóval sem, hogy én nem igazoltam volna jobban - ahogy nyilván minden drukker ezt gondolja magáról a csapatával kapcsolatban. De ettől még lutri a dolog - Tiago-val vmi olyasmi történt, amit ti most Flamini-vel tanultok, Jorge Andrade pedig a portugál válogatott csapatkapitányaként érkezett, és azon a 2 meccsen, amikor játszott, kifejezetten meggyőző volt. Aztán ráesett egy zongora és kiloggolt. Nem mindennapos pech, de velünk megesett - szegény embert az ág is húzza.

calcio_di_rigore 2009.01.29. 20:49:43

@Hispan07: először is nézzél a tabellára.

másodszor tekints vissza 2-3 évet, és gondold át még1x, hogy az Intert meg a Juvét hasonlítgatod. Kurva nehéz nekünk elviselni azokat a köcsögöket előttünk, de hát ez van: volt már párszor ilyen, aztán mégis helyreállt a világ.

Titi120 2009.01.29. 21:05:50

A Juvéval kapcsolatban nekem mindig az az érzésem, hogy ha 1-2 posztra jönne még minőségi játékos (egy a védelembe, egy a középpálya közepére), felépülnének a fontos hiányzók, s visszanyernék formájukat ez egy kibaszott erős csapat lehetne, nemzetközi szinten is.

Mert megvan a váza; a világ legjobb kapusa előtt Olaszország legjobb hátvédje és a világ jelenlegi legnagyobb munkabírású szűrűinek egyike áll, csatársoránál meg jelenleg nem sok jobb van Európában, Trezeguet nélkül is.

Kéne még Chiellini mellé egy hasonlóan erős bástya a védelembe, plusz a középpálya közepére egy "észjátékos" (Diego), aki egy egészséges és 100% -os Camoranesivel karöltve meg bírná oldani a szervezési feladatokat is.

És már kész is lehetne egy olyan csapat, aminek meg lenne az esélye arra, hogy az Inter, Milan páros balfaszkodása nélkül is minden esélye meglegyen a Scudetto megszerzésére is.

Ja, és Nedvedet el kéne már felejteni, Giovinco-t meg el kezdeni beépíteni.
Hogy ehhez egy új edző is kéne ?
Na ja ...

Hispan07 2009.01.29. 21:10:03

@calcio_di_rigore: majd a szezon végén nézegetjük a tabellát, rendben?

Az Inter-Juve hasonlatot pedig ismét átgondoltam, és a következőre jutottam:

Ha Jancsi bácsi Julcsi néni lenne, nem fájna neki, hogy pár perce tökönrúgták.

És míg mi azt nézegetjük, hogy stökét markolva fetreng. te arról vitatkoznál, mi lenne, ha nem lenne is töke.

@Mr.AT: Tökéletes hasonlat: Flamini aztán igazán remek igazolásnak TŰNT - de legalább ócsóér' vót ;)

Hispan07 2009.01.29. 21:12:47

Hopp, a mouse pad úgy látom huncutkodott nekem kicsit, szóval az előző kommentből a negyedik bekezdés helyesen:

És míg mi azt nézegetjük, hogy a tökét markolva fetreng, te arról vitatkoznál, mi lenne, ha nem is lenne töke.

A kellemetlenségekért szíves elnézést kérek.

Mr.AT 2009.01.29. 21:13:41

@Titi120: Naná, persze. Mondjuk ha már álmodunk, álmodjunk nagyot, és mondjuk Molinaro helyére igazoljunk egy klasszis balhátvédet is.

Diego piaci értéke kb. 25 Mio EUR, de ManCity-éknek hála sztem min. 30 Mio EUR-ért mozdítható.
Egy igazi klasszis hátvéd pedig kb. 20 Mio EUR - ebből ugye rögtön kettő kell, egy középre, egy balra.

Ezt akkor úgy hívják, hogy 70 Mio EUR. Ennyit a kizárás óta eltelt 3 évben ÖSSZESEN nem költöttünk.

Ez nem edző kérdése, hanem pénzkérdés.

horas 2009.01.29. 21:27:36

Az 4 juve igazolást ne Pepe 30 millájához mérjük hanem Kaká és C.Ronaldo-ért fizetett 12-12 millió euróhoz...

calcio_di_rigore 2009.01.29. 21:33:23

@Hispan07: így se nagyon értem mit akarsz.:DD

Diegot meg felejtsétek már el, nem ide való. Riberyt kellett volna elhozni anno.

Titi120 2009.01.29. 21:49:16

@Mr.AT:
"Egy igazi klasszis hátvéd pedig kb. 20 Mio EUR "

Jókora túlzás, ha a transfermarkt.de becsléseit veszem alapul, akkor egy Agger 10 millió € -ba kerül (nagyjából ennyiről is szólnak a pletykák Milanoba való esetleges igazolását illetően).

Ha Diegora nem telik (de szerintem fog), akkor is van Ledesma 9.5 m €-ért, Hamsik 14 m € -ért, de, hogy ne csak a német oldal becsléseire hivatkozzak, Nasrit úgy emlékszem 15 m € -ért szerezte meg az Arsenal a nyáron.

Jó, utóbbi három közül egyik sem mérhető a brazilhoz, de a jelenlegi Juvéban mindannyian minőségi előrelépést jelentenének a középpálya támadásokért felelős részlegében.

Szóval nyugodtan eloszthatod azt a 70 millió €-t kettővel ...

Mr.AT 2009.01.29. 22:07:11

@Titi120: Múltkor épp én szemléltettem, hogy ki és mennyiért igazolnék.

1. Agger semmivel sem jobb, mint Legrottaglie, pláne igaz ez a jelenlegi formákra.

2. Hamsik-ot szerintem biztosan leigazoljuk év végén, ezt bizonyos időközönként lehet olvasni itt-ott, de hogy nem 14 Mio EUR-ért, abban biztos lehetsz. Alsó hangon 20 Mio EUR, szvsz.

3. Diegot én sem értem, miért akarja ennyire mki, sztem messze nem akkora sztár, mint amennyire hype-olják. A Serie Aban szerintem konkrétan nem állná meg a helyét, messze nem egy strapabíró, ütközőképes középpályás.

4. Mondj egy olyan megvásárolható középhátvédet, vagy balhátvédet, akit el tudnál hozni 10 Mio EUR-ért, kategóriákkal jobb, mint a most ott játszó Legro-Molinaro páros és a klubja adott esetben valószínűleg el is engedné.

Titi120 2009.01.29. 22:14:51

@Mr.AT:
1. Szerintem Agger jelenleg (pontosabban a sérülése előtti formájából megítélve) top 5-ben benne levő középhátvéd, Legrottaglie-val össze sem hasonlítható.

2. Meglátjuk.

3. Ezzel se értek egyet.Az lehet, hogy a Serie A helyett a spanyol bajnokság jobban feküdne neki, de ettől függetlenül világklasszis, és ahogy egy jobb csapatba kerül, be is fogja bizonyítani mindenkinek.

4. Agger ? :)

drosiii 2009.01.29. 22:21:46

@Titi120: sztem Agger angliában sincs az első 5ben...

Mr.AT 2009.01.29. 22:23:03

@Titi120: Agger top5? Hát bocs, de ez nálam a muhahaha szintje.

Csak annyit kérdeznék: Vidics? Samuel? Chiellini? S.Ramos? Terry? Puyol? Juan? Ferdinand? stb.

Ezek mindegyike úgy két kategóriával jobb védő, mint Agger - s nincs az a Liverpool drukker, aki vitatkozna ezzel.

Titi120 2009.01.29. 22:32:00

Ferdinand, Terry egyértelmű, Chiellinit, Samuelt hellyel - közzel elfogadom, Ramos nem középső védő, Juan nálam hátrébb van a dánnál a rangsorban, Puyolban meg pitbull természete és csupaszív játéka ellenére is mindig éreztem benne egyfajta bizonytalanságot.

Vidicset meg nagyon rühellem. :)

mann 2009.01.29. 22:35:24

Közbevetnék valamit.
Sissoko a Poolban inkább nevetséges volt, mint jó. A Juveban nyújtott teljesítményétől azonban szinte el vagytok ájulva.
Szerintem Agger simán megállná a helyét abban a csapatban, ahol Mellberget igazolnak a védelembe.

Mr.AT 2009.01.29. 22:50:37

@mann: Ingyen. Ez itt a kulcsszó. Egy árva petákba sem került a svéd, ehhez képest a legjobb befektetés kb. az utóbbi 3 évben.

Mr.AT 2009.01.29. 22:59:24

@Titi120: Most a Romás kollégák csukják be kicsit a szemüket, de Juan olyan tanári eleganciával játszik és irányítja a védelmet, amit Agger eddig max. a tévében látott. Nem egy dimenzió a kettő.

De erről tényleg nem akarok vitatkozni, mert szerintem komolytalan. Agger nemhogy a top5-ba, de a top25-be sem fér be.

mann 2009.01.29. 23:01:28

@Mr.AT: Nyílván sokat nyom a latba ez is, de ha csupán a játéktudást nézzük, szerintem Aggerrel nem nyúlna mellé a Juve, nagyon nem.

Titi120 2009.01.29. 23:09:18

@Mr.AT:
Ez szubjektív dolog, nem kívánlak meggyőzni, de annak idején Benitez se véletlenül fizetett érte annyit, amennyit addig még védőért soha a Pool ...

Nem mellesleg ilyet Juantól se sűrűn láthatsz :
www.youtube.com/watch?v=_rLOqFK-s4c&feature=related

;)

Mr.AT 2009.01.29. 23:12:05

@mann: Agger nekem Poulsen megfelelője, csak egy sorral hátrébb. Poulsen szereplését is sokan megkérdőjelezik, van aki szereti, van aki nem - én úgy vagyok a 10 Mio EUR-os Poulsennel, ahogy egy 10 Mio EUR-os Agger-el lennék.

Drága. Nem rossz, sőt - csak épp nem ér ennyit.

Mr.AT 2009.01.29. 23:15:19

@Titi120: Rúgott egy gólt. Juhé. Középső védőt nem azért veszel, hogy 30 méterről rálövöldözze a labdákat, hanem azért, hogy megakadályozza az ellent ebben.

halareaal 2009.01.29. 23:15:21

hm, Aggernél csak a Poolban 2 jobb védő van, Skrtel és kora ellenére sztem még Carragher is megbízhatóbb. már amikor nem bombáz dühében a saját kapujába.

Titi120 2009.01.29. 23:20:25

@Mr.AT:
Ez nem döntő érv volt, hanem bónusz.

mann 2009.01.29. 23:40:58

@Mr.AT: Pedig egy jó formában lévő Poulsen pont az aki hozzá tud tenni, ellentétben Tiagoval, aki minden csapatából lefelé lógott ki.
Sissokot azért hoztam példának, mert róla sem mondta meg senki a Poolban nyújtott játékát nézve, hogy a Juvéban ennyire jó lesz. Ezt érzem Aggernél is.

calcio_di_rigore 2009.01.29. 23:41:08

@mann: Biztos több Pool meccset látsz mint én, de a nevetségestől azért elég messze volt. Emlékszem egy Barca elleni BL-meccsre, meg egy Chelsea elleni PL meccsre: mindkétszer kiba. jó volt. Már a Capello féle Juvéba is szerettem volna, ha leigazolják.

Persze miután kirúgták a szemét, visszaesett, meg nem is játszott.

drosiii 2009.01.30. 00:12:44

Azért felmerült bennem egy kérdés. Agger-t miért akarja eladni a Pool? Főleg hogy nem angol...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.01.30. 00:31:16

"Agger-t miért akarja eladni a Pool? "

ez egy kurva nagy rejtély (már ha így van). kábé 3 verziót tudok elképzelni, egyik durvább mint a másik.

drosiii 2009.01.30. 00:41:14

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Akkor hallgatlak :)

Csak azért merült fel bennem, mert hogy a Milanos és Juves kollégák is készpénznek veszik hogy jön taljánföldre... Halkan megjegyezném hogy a Poolnak sem az erőssége a védekezés, ezért még annyira sem látom értelmét eladni. Cserélni meg kire cserélnék? Senderosra?

drosiii 2009.01.30. 01:34:27

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: alig várom :)

***FRISS HÍR***

Mannini kapott eltiltást egy évre.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.01.30. 01:46:12

Na szóval, a rejtélyes Agger-ügy lehetséges megfejtései:

1. nem érzi jól magát a Liverpoolban/nagyon sok lóvét akar. Ráadásul a nyáron kivásárolhatja magát a Webster Ruling alapján / van egy olyan záradék a szerződésében, hogy 7m-ért el kell engedni. (lehet olvasni mind a kettőt össze-vissza).

2. a klubon belüli hatalmi harcok és jászmák addig fajultak, hogy valaki képes blokkolni Agger új szerződését. / a lehetséges tulajdonosváltás miatt szerződésstop van.

3. Nagyon makacsul tartják magukat már jó ideje Aggerrel kapcsolatban drogos pletykák, esetleg van valami alapjuk, és ez valaki(k)nek nem tetszik a klubnál.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.01.30. 01:52:37

"Cserélni meg kire cserélnék? Senderosra?"

:D nem. mondjuk Csigrinszkijre. illetve ott van még San Jose, aki most ment kölcsönbe a Bilbaoba. ő az U19-es Eb-ről is ismerős lehet.

giacinto 2009.01.30. 09:03:44

nyilván direkt akartak ikszelni pl. a Sienával is, ezért direkt kiharcolta Mátrix a 11-est, hogy aztán direkt belelőjje manningerbe.

egészen elképesztő hogy vki ilyeneket talál ki unalmában. ki rendelete azt a cikket? Moggi?

aki látta a tavaszi szezont, az tudja hogy elég szar formában játszott az Inter már tavasszal, sok sérült is volt (Ibra, Cordoba, Samuel, hogy csak a nevesebbeket emlitsem)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.30. 09:18:50

@Titi120: "Juan nálam hátrébb van a dánnál a rangsorban" - Aggernél? Ez a nap vicce eddig, lol.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 09:31:56

@calcio_di_rigore: Már itt kezdődik a bibi. The Milan-based paper...

Ja Ibra direkt az utolsó forduló végén tért vissza, hogy 30 ról bebikázza, amit előre eltervezett. LOL

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 09:38:27

@giacinto: Az Inter úgy csalt, hogy veszített és amiatt nyerte meg a scudettót. :DDDDD

giacinto 2009.01.30. 09:45:13

visszanéztem az utolsó 12 meccsből összvissz 2-t vesztett el az Inter: a gobbók ellen, emlékszünk hogyan. meg a milan ellen, arra is emlékszünk, Mancini atomdefenzív taktikája, a milannak élet-halál meccs stb.

döntetlen is csak Siena meg Rómában a Lazio ellen.

tavaly egész végig azt hallgattuk hogy azért lesz bajnok az Inter mert elcsalva nyeri a meccseket, nem jött be ez a verzió, most kitalálják az ellenkezőjét, ez már mindennek alegalja, de tényleg.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.30. 09:54:45

Cassetti lesérült, vagyis 1%-al több az esélye annak, hogy Panucci visszatáncolhasson. De ő, úgy tűnik, nem akar!
Állítólag Mottát szemelte ki mag

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.30. 11:41:28

mottát már múlt héten olvastam, mondjuk ahogy mostanában a roma hátvédet igazol... megére-e 7 millát?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.30. 12:10:21

@_benito: Én alig-alig láttam Mottát, ezért hogy mennyit ér, azt nem tudom.
Riise viszont egyre csak jön fel, meg bele. Szóval, már van hogy rábikázza. Nem miatta támadtak fel, de azért...................... nem akadályozta meg:))

Titi120 2009.01.30. 12:26:45

@popp:

Na, majd pont veled fogok ezen leállni vitázni ...

Itáliainagysándor 2009.01.30. 12:36:30

@giacinto: Tényleg ennyire naiv vagy, hogy az Inter teljesen makulátlan? Szinte egyedüliként a bajnokságban?
A hír komolynak látszik, egyre több oldalon van fent, persze szurkolok az Internek, hogy nehogy lerombolja sok ezer Interszurkoló mítoszát.

*Fata* 2009.01.30. 12:42:10

hm én meg az olasz focinak szurkolok... nem kéne még egy szégyenfolt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 12:54:01

@Itáliainagysándor: Azért van különbség azon csalni, hogy hány ponttal nyerjünk bajnokságot, mint, hogy hány pontot kell csalni, hogy nyerjünk bajnokságot között.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 12:56:38

@Itáliainagysándor: Amúgy meg ha egy kitalálja, a többi jóhogy átveszi, hisz szerény kis blogunkban is jól érezni a másik csapat iránti szimpátiát, hát még milyen lehet igazi olaszként. Az én csapatom szívott, akkor terjesszük az igét, szívjon más is. Amúgy ez a Mancini vs, maffia már az idény végén is szóba került, talán még Fülöp szájából.

giacinto 2009.01.30. 13:02:02

az ügyészség tagadja hogy bármiben nyomozna... az egész cucc Berlusconi egyik lapjában jelent meg.

giacinto 2009.01.30. 13:03:05

@Itáliainagysándor: juve-drukkerként ezt nehéz lehet elképzelni, tudom. EPO, Moggi, Calciopoli stb.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 13:05:50

@giacinto: Ezt egy olyan országban elég nehéz elhinni ahol még a tej eladásokat is a maffia irányítja... Persze az Inter makulátlan, remélem igazad lesz.

Egy linket dobj már légyszíves a szövetség cáfolásáról, mert eddig csak a nyomozásról olvastam, kösz.

kroos 2009.01.30. 13:10:18

Popp természetesen Juannál senki sem jobb,derossi a legjobb szürö és doni a legjobb középcsatár.


nem baj hogy nem vagy objektiv de legalább ne loll-oz. Agger szerintem is jobb.

Mr.AT 2009.01.30. 13:10:38

Hogy a tényekre szorítkozzunk: mi itt Magyarországon közösségileg egy árva morzsát sem fogunk sejteni sem az igazságból - ergo vitatkozni is felesleges róla. Ha szépen elsikkad a háttérben (sztem ennek esélye úgy 99%), akkor amúgy sem érdemes, ha meg lesz belőle valami, akkor az érdemleges rész a bírósági határozat UTÁn kezdődik. Szóval, ráérünk erre még, urak.

De ha már a gondolattal játszunk, magunk közt szólva már csak 2 dolog miatt is szívesen venném, ha lenne egy kis perpatvar belőle:

1. Végre elcsitulna az Interes társaság hangereje a "csalók, csalók!" rigmusok vég nélküli üvöltése során, s papír lenne arról, amit eddig is mindenki tudott/sejtett: gyakorlatilag a teljes elitfocit érinti ilyen-olyan szintű korrupció, s ez alól gyakorlatilag nincs kivétel - max. annyi, hogy van aki néha rajtaveszt, van aki pedig sikeresen el tudja tussolni a dolgokat.

2. Ha mondjuk kizárás szintűvé fajulna a dolog, legalább átérezné az Interes társaság, milyen az, mikor a szemed láttára omlik össze egy klub, amit a magadénak érzel, mégha tényszerűen oly kevés közöd is van hozzá.

Ha mondjuk 5 napon belül felmondaná a szponzori szerződéseit a Pirelli, a Sky Sports, a Birra Moretti meg a Volvo, s ugyanezen 5 napon belül Cambiasso meg Ibrahimovic átszerződne a Juventusba, Maicon és Stankovic a Milanba aprópénzért, s szorosan a nyomukban lelépne Adriano, Samuel, J.Zanetti és Materazzi is.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 13:20:56

@Mr.AT:
1. Alatt a kárörvendő, Interellenesekre gondolsz? :)
2. szar lenne az tuti, főleg, hogy ha létezett volna csalás, nem azért csalnak, mert kétséges lett volna a győzelem.
3. Sztem nem soakn mennének innen a juvéba, inkább Madrid chelsea, MU barca.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 13:23:57

@Great Cornholio: Szerintem ugyan úgy tüntetések lennének, mint amikor Stankovic neve felmerült a nyáron;)

Továbbra is várom a linket a hivatalos cáfolatról.

giacinto 2009.01.30. 13:25:07

ha bármi igaz lenne is a sztoriból, akkoris kit ért veszteség? a Romát? ugyan. a többi csapatot? ugyan. egyedül maximum a fogadóirodákat, de ők meg saját maguktól határoznak meg odds-okat az események függyvényében, és értük aztán végképp nem kellene könnyet hullajtanunk. nem lett egyik sem veszteséges ilyen dolgoktól az biztos.

meg azért nem kéne a Calciopolit egy ilyen üggyel összemosni.

de ugye ez az egész nem igaz.

Zici 2009.01.30. 13:27:54

Első olvasatra nagyon nagy butaságnak tűnik az egész, nem hiszem hogy valóságalapja van. (mondom ezt hithű Juve drukkerként, valamint zinter ellenesként)
Bár számomra is érdekes lenne amit Mr AT felvázolt.

@Great Cornholio: "3. Sztem nem soakn mennének innen a juvéba, inkább Madrid chelsea, MU barca."

Szerintem csak példaképp írta a Juvét.

calcio_di_rigore 2009.01.30. 13:42:24

Csodálkozom is, hogy nem Moratti valamelyik lapjában jelent meg a story.:) Mondjuk a gazzettában.

Amúgy meg ne legyen igaz. Az Inter eddig se sok hasznot hozott az olasz focinak, ezzel meg még taccsra is vágnák a calciot.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 13:45:34

@Itáliainagysándor: Ott van az Index címoldalon.
Amúgy ez sztem annyira bunda, mint a Bukaresti csapat tulaja v ki, pénzt akart adni a kolozsvár ellenfelének, hogy nyerjenek. :)) Itt meg az volt a kérdés, hogy hány ponttal nyerjenek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 13:46:41

Mondjuk ha igaz amit giacinto ír, berlusconi nem tudom mit pattog, megadtuk nekik a esélyt a 4. helyhez, rajtuk múlt, hogy nem tudnak élni vele.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.30. 13:53:01

@kroos: nem vitatkozom. Bár én annyit bátorkodtam csak, hogy Juan klasszisokkal jobb középhátvéd, mint Agger. De Rossi meg valóban a világ egyik legjobb védekező középpályása, ha láttad a Napoli elleni meccset, akkor tudod te is. Még a nagy Ulikád is kuncsorgott érte a nyáron.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 14:01:56

@Great Cornholio:
sportgeza.hu/futball/2009/01/30/bundaval_nyert_bajnoksagot_az_inter_/

Erre gondolsz? Valami hivatalos külföldi oldalt linkelj mert ez nekem kevés, hogy itt meg ott van, vagy linkelsz, vagy hiteltelen bármely szó amit a cáfolásról mondasz.

kroos 2009.01.30. 14:03:55

,,világ egyik legjobb védekező középpályása"
mi történt mult hét óta akkor még a legjobb volt....?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.30. 14:08:36

Forgasd csak aszavaimat,l ha jól esik, de nem értem miért próbálsz azzal, hogy elismerem kedvenc csaqpatom legnagyobb egyéniségei. Így csak azt mondom, szeretne a Bayern egy De Rossi szintű középpályást vagy egy Juan-szintű védőt.

Titi120 2009.01.30. 14:18:32

"Így csak azt mondom, szeretne a Bayern egy De Rossi szintű középpályást vagy egy Juan-szintű védőt. "

Előbbit igen, utóbbit viszont ... Csak ha akciós ! :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.30. 14:19:28

@Titi120: Hányszor láttad te Juant játszani?

kroos 2009.01.30. 14:20:49

popp...vita lezárva én erre a kommentedre reagáltam


,,"Juan nálam hátrébb van a dánnál a rangsorban" - Aggernél? Ez a nap vicce eddig, lol.
"

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.01.30. 14:21:25

juan azért lehúzott 4 vagy 5 évet a Leverkusenben, általában kezdőként

Titi120 2009.01.30. 14:23:03

@popp:
Megkockáztatom többet, mint te, ugyanis én már a Leverkusenben is figyelemmel követtem pályafutását.
Remek hátvéd, de Agger jobb.Nálam.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.01.30. 14:26:10

amúgy meg nem tudom, hogy jelenleg ki a jobb, de hogy juan annyira kéne a bayernnek, az minimum vicces. agger mindenesetre 6 évvel fiatalabb.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 14:31:00

@mocsing: Ekkora presztízst képvisel ma egy Leverkusen?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.01.30. 14:33:30

@Itáliainagysándor: kolléga, én szívből mondom, hogy nem tudom, mire írtad ezt. azt tudom, hogy én mire írtam, mégpedig arra, hogy popp azzal akarta megfogni Titi120-at, vajon hányszor látta játszani juan-t. mivel Titi otthon van a német fociban, ezért írtam, a 'kusenben sokszor láthatta.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 14:37:55

@mocsing: Arra írtam, hogy egy Bayer Leverkusent ne tekintsünk annyira mérvadónak, mert nem biztos, hogy ha oda befér egy játékos, egy sokkal masszívabb védekezésű Romába már nem biztos.

Amúgy Juan mellett az évek, Agger előtt meg a jövő.

ericcartmen 2009.01.30. 14:40:27

@calcio_di_rigore: "Az Inter eddig se sok hasznot hozott az olasz focinak, ezzel meg még taccsra is vágnák a calciot."
Bezzeg a calciopoli milyen hasznos volt...

kroos 2009.01.30. 14:41:23

@Itáliainagysándor: pontosan igazad van,a kommented is jelzi hogy lehet vitatkozni,mert nem egyértelmü.
Én a lol miatt irtam ami nem volt jogos popp részéröl.

calcio_di_rigore 2009.01.30. 15:11:09

@ericcartmen: volt akiknek hasznos volt.
Az értelmesebbje már akkor sem gondolta, hogy 2 ember eltakarítása bármit is megváltoztat az olasz fociban. Egy újabb botrány viszont a calciot laikusként szemlélők körében végképp alááshatná a tekintélyt. Ami nem jó, senkinek.

drani 2009.01.30. 15:19:13

_benito
a "minden idők legjobbja, aki most is aktív" - posztból lesz valami?

ASRM 2009.01.30. 15:20:11

@calcio_di_rigore: ericcartmen arra célzott, hogy a minimum az, hogy Juve szurkoló ilyenkor visszafogja magát és tartózkodik az ilyen megnyilvánulásoktól. Nem mondom, hogy nem értek egyet vele.

calcio_di_rigore 2009.01.30. 15:25:10

@ASRM: én meg pont leszarom, hogy neked mi a minimum.
A véleményemet is megírod helyettem?
Érveitek lenyűgöznek. "Fogja be a száját!"
Nem akartok Ti miniszterelnökök lenni?:))

ericcartmen 2009.01.30. 16:28:50

@calcio_di_rigore: Szerinted az inter ezzel taszitja a gödörbe a calciot.
Szerintem meg a calciopoli taszitotta oda, ez eset (feltéve, hogy igaz) max lejjebb löki kicsit.

Kicsit elfogult vagy

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 16:49:28

@Itáliainagysándor: Ezzel a cikkel csak arra céloztam, ami a leírtakba is van, hogy nem indult egyelőre nyomozás.

Inkább vitatkozzunk a cm, v fm manager a jobb. Az a téma jobban tetszett ennél, az egyelőre nem történt semmi de ha igen remélem megfingatják az Intert- témánál.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 17:01:19

@Great Cornholio: Egy pillanatra álljunk meg, egy szóval sem mondtam, hogy örülnék neki, sőt, nagyon rosszat tenne az olasz labdarúgásnak, a csapatoknak és az olasz foci megítélésének.

De, ha jogos a vád akkor nyilván megkívánja a jogos ítélethozatalt, a goal.com-on Moratti válaszolt a hírekre, de konkrétumokkal nem tudta megcáfolni a hírt, így lehet valóságalapja, főleg úgy, hogy már vizsgálják az ügyet.
És remélem, hogy alaptalanok a vádak, mert a labdarúgás tisztaságát szeretném.
Amúgy pont az Ineristáktól lehet mindig a calcopolit hallani, hogy a juve így meg úgy csaló stb.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 17:09:49

@Itáliainagysándor: Interistától akkor kapod a calciopoli választ, mikor az Inter mostani sikereit csalázzal magyarázod. :)
@kroos: Teljesen egyértelmű. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 17:10:37

@Itáliainagysándor: Most gondolok bele. Tegyük fel az Inter ártatlan, hogyan lehet valamit bebizonyítani, amit nem csináltál?

calcio_di_rigore 2009.01.30. 17:29:45

@ericcartmen: egy szót nem szóltam a calciopoliról, Te hoztad fel. Mondtam, hogy az jót tett az olasz focinak? Nem.
Azt írtam, hogy nem lenne jó egy ÚJABB botrány. Erre ti jöttök, hogy bezzeg a calciopoli.

ericcartmen 2009.01.30. 17:40:58

@calcio_di_rigore: "Az Inter eddig se sok hasznot hozott az olasz focinak, ezzel meg még taccsra is vágnák a calciot."
Ezt én úgy értelmeztem, hogy szerinted az inter egyedül vágná taccsra a calciot, mintha a calciopoli nem is lett volna.
De részemről a vita lezárva, márha vita volt ez egyáltalán.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 17:41:53

@Great Cornholio: Most te tényleg csak kötekedsz?
Csalázzal magyarázom? Miről beszélsz ember?

"Most gondolok bele. Tegyük fel az Inter ártatlan, hogyan lehet valamit bebizonyítani, amit nem csináltál?"

Az idő majd mindent elrendez, szerintem ahelyett, hogy kötekedsz tanulj, jó sokat, mert a mondanivalómból egy cseppet sem fogtál fel és nem is arra reagáltál. Ennyit rólad, meg a nagy hozzáértésedről.

@calcio_di_rigore:

Ezt írtam én is, csak dobálózás megy a semmire és újjal mutogatás.

Itáliainagysándor 2009.01.30. 17:44:34

@Great Cornholio: "Ezzel a cikkel csak arra céloztam, ami a leírtakba is van, hogy nem indult egyelőre nyomozás."

Amúgy, hogy erre is reagáljak, te a mai nap azt mondtad, hogy hivatalosan cáfolták a hírt. Ezzel a kijelentéssel cáfoltad Te saját magad. Remélem felfogtad.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 18:01:35

@Itáliainagysándor: ÉN nem mndtam ilyet, kicsit olvass már vissza, és fingom sincs mi az Isten bajod van. Legalább fogd fel mit akarok írni, a célom nem a kötekedés, amit az ÉN írásaimból kitűnik. Sztem.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 18:02:39

@Itáliainagysándor: Nem rád értettem, hanem általánosságban, ha csalással jön az ellen arra a válasz a calciopoli, ennyire egyszerű, nem kell támadásnak vanni. Kész.

WallyB 2009.01.30. 18:04:27

Vicces ez a média, meg a pletyka hogy terjed... Nekem egy kérdésem van: mi haszna lett volna az Internek abból, hogy veszít? Alapból kamunak tűnik az egész írás, a www.goal.com szerint pedig:
www.goal.com/en/news/1707/inter/2009/01/30/1085046/inter-match-fixing-claims-denied

www.goal.com/en/news/1707/inter/2009/01/30/1084996/massimo-moratti-stays-quiet-over-inter-match-fixing-claims

Van ugye két cikk a honlapon. A második címéből levezette valaki máris, hogy "Moratti nem tud konkrétumokkal válaszolni a vádakra..." ha elolvassátok a cikket, akkor kiderül, hogy azért nem nyilatkozott, mert nem olvasta a cikket... (ez még nem zárja ki, hogy sáros, de nem is nyert bizonyítást)
Az első, általam beidézett, cikk meg azt mondja, hogy az ügyészség szerint nem történt ilyen vizsgálat.
No comment hozzá a továbbiakban. Mr. AT... amit leírtál, azt átérzem. Fájna. Ebben igazad van.
Ellenben, nem lesz beharangozó, vagy még túl korán van?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 18:04:40

@giacinto: Nagysándor, gondolom erre gondoltál, mikor engem állítottál be a Sátánnak. :)

Itáliainagysándor 2009.01.30. 18:09:07

@Great Cornholio: Valóban, csak te válaszoltál rá:)

kroos 2009.01.30. 18:12:10

FM.....DDD Ahol a feportivo megveszi Gerrardot 20 millioért..

Itáliainagysándor 2009.01.30. 18:15:41

@WallyB: Az a haszna, hogy, ha folyamatosan nyer egy csapat akkor az eredő odds annak függvényében csökken, viszont, ha veszít egy csapat akkor egyenes arányban nő az odds.

A vizsgálat még nem kezdődött el, viszont a bizonyítékok begyűjtése után nem kizárt. A telefon lehallgatások ténye köztudott a Calcopoli is ebből indult ki anno.

De felesleges a téma, mivel majd úgy is mindenre fény derül. Csak az Interszurkolók hozzáállása érdekes, mivel felmerült, hogy az általuk felépített mítosz miszerint a Nerazurrik szentek és sérthetetlenek ilyen téma felmerülése kizártnak tűnt. De sajnos az olasz labdarúgásban ez hosszú évek óta köztudott, a maffia irányít szinte mindent. Sajnos.

kroos 2009.01.30. 18:18:26

én ezt már évek óta irogatom....csak kroos-os hangnemben.

calcio_di_rigore 2009.01.30. 18:24:00

@kroos: szerencsére az én verziómban ilyen nincs.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 18:31:31

@kroos: Mondjuk hogy cm párti vagyok, de pl, mikor a Parmaval 3 BL-t nyertem zsinórban, (csalás nélkül) jópár sztár játékosnak derogál eljönni hozzám mert ők túl jók, ezért 190< potentional ability-vel rendelkező noname emberekből kell világverő csapatot létrehoznom. Röviden a reputation lófaszt se változik a játékban. Ha indításkor nagycsapattal vagy bárki eljön, ha kiscsapattal megnyerhetsz mindent se mennek el hozzád a World class emberek. Ez mondjuk szar, mikor 100 millám van elkölteni való pénzt 160k dollárt tudok adni heti fizetésnek és nem akarnak jönni. :)

bag 2009.01.30. 18:41:07

nera, légyszíves magyarázd már el nekünk laikusoknak, ezt hogyan kell értelmezni?

"Szándékosan veszített és hozott döntetlenre meccseket a tavalyi olasz futballbajnokság második felében a bajnok Inter, állítja az olasz Közigazgatási Minisztérium."

ez azért kemény mint a koporsószög :(

Itáliainagysándor 2009.01.30. 18:46:52

@WallyB:

"Van ugye két cikk a honlapon. A második címéből levezette valaki máris, hogy "Moratti nem tud konkrétumokkal válaszolni a vádakra..." ha elolvassátok a cikket, akkor kiderül, hogy azért nem nyilatkozott, mert nem olvasta a cikket... (ez még nem zárja ki, hogy sáros, de nem is nyert bizonyítást)"

Szerinted, de most komolyan, ha mi itt a kis országunkban reggel óta erről beszélgetünk meg a világ minden sajtója ezzel van tele, akkor mennyire reális az a nyilatkozat Morattitól, hogy nem látta a cikket?
Mi tudunk róla az Inter feje meg nem?
Valljuk be őszintén, ez egy kicsit szürreális nyilatkozat.

Ebből egy kis ésszel ki lehet következtetni a dolgokat, én inkább mellébeszélésnek nevezném, nyilván az Inter vezetőjét nem hívták fel azon nyomban, hogy mi történik épp.
Ez egy kicsit abszurd. De megmosolyogtató:).

WallyB 2009.01.30. 19:50:32

@Itáliainagysándor: Oké, csak nekem az az első gondolatom, hogy "ki az a hülye, aki saját vereségére tesz, amikor éveken (évtizedeken) át a rossz felén állt a.... izé... 18-as karika..."
Inter-szurker (meg persze olasz) vagyok elég régen, zokon venném, ha igaz lenne a történet. (anno a calicopolikor sem ugráltam az örömtől)

A másikra csak annyit... amit Moratti mond, azt nyilván sok szódával kell fogyasztani, ehhez nem kell bármilyen más csapat drukkerének lenni (tavaly ugye azt mondta, hogy 110%, hogy Mancini marad az edző). Moratti ezt nyilatkozta, tény. Az ügyészség meg azt, hogy nincs is ilyen vizsgálat. Most estére már az Inter is tagadja a vádakat... Egyébként igazad van, innen mi, az igazság 1%-át sem látjuk, kár rajta bárkinek is behergelnie magát (nem rád gondolok itt)

giacinto 2009.01.30. 20:57:36

"Az Inter eddig se sok hasznot hozott az olasz focinak, ezzel meg még taccsra is vágnák a calciot. "

1, nyilván az a dolga hogy úgy "anblokk az egész olasz focinak" hasznot hajtson? LOL

2, konkrétan miben mérted le ezt a nem sok hasznot?

millió euróban vagy nézettségben, bérletvásárlásban, jegyeladásokban, tévéközvetitésekben? gondolkodj, mielőtt a magaslóról osztod a nagyképűséget.

3, taccsra vágni a calciot? a juvénak persze semmi köze a megtépázott hírnévhez, nyilván minden moratti hibája. mindezt juvedrukkerként. ehhez azért már pofa kell neharagudjál.

giacinto 2009.01.30. 21:01:58

OFF:
ha meg CM, a veronás játékomban valszeg a legnagyobb megmenekülést értem el: feljutottam az A-ba, és 16 forduló után volt kemény 5 (!!) pontom, aztán végül benmmaradtam (35 ponttal) ehhez egy komplett taktikaváltás kellett.

kroos 2009.01.30. 21:43:30

@Great Cornholio: az élet nagy problémája...én ma az ajaxal probálok valami feledhetetlent alkotni...de minden pénzem elmegy arra hogy megtartsam Huntelárt+Szulejmanit.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.30. 21:57:22

@kroos: Mert az a holland bajnokság. :) Én olaszba nyomom, oda özönleni kellene az embereknek. :)

calcio_di_rigore 2009.01.31. 03:24:37

@giacinto: Take it easy. Nem hiszem, hogy pont egy kisebb zrikán kellene kiakadnod.
(bár ha belegondolok, hogy hány Inter-játékos volt a világbajnok olasz csapatban, már lehet, hogy nem is csak zrika):DD

Amúgy meg nemharagszom.

giacinto 2009.01.31. 09:44:06

az egyik legfontosabb (vagy inkább 2) éppen interes volt.... bezzeg a "lovag", megváltotta a világot, 08-ban is, 06-ban is, meg előtte mindig minden nagy tornán...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.31. 12:14:13

@giacinto: mondjuk marco sem a lovagias viselkedése miatt lett a legfontosabb, viszont szép gólt fejelt.

a lovagot nem bántjuk, hello! tőlünk sem cseszteti senki zanettit. ez olyan, mint amikor a háborúban már atommal fenyegetik egymást. :)

az inter bundáját simán el tudom képzelni, ez olyan olaszfocis dolog. nincs egyetlen csapat a serie a-ban, amelyik nemet mondana egy megfelelően vaskos ajánlatra hasonló esetben, lássuk ezt be. őszintén meglepődnénk, ha megtudnánk, egy szezonban hány meccs eredménye nem a pályán alakul ki.

viszont igazán interes az lett volna, ha ezzel elbukják a bajnokságot. még most is ezen röhögnénk, sőt, most röhögnénk rajta igazából, amikor ez kiderült.

horas 2009.01.31. 12:46:16

NA MI VAN MÁR AZ OLASZ FORDULÓ ELŐZETESSEL!!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.31. 13:13:47

@horas: dolgozom rajta, megint összecsúszott az összefoglalóval. igyekszem, ahogy tudok, bocs.

Ipa 2009.01.31. 13:17:28

Sajnos béni kifacsarunk, legyen időben poszt, humoros és tele gumicsonttal, amire ugrani lehet.

horas 2009.01.31. 13:20:21

ja nem téma csak unatkozok
addig itt egy vicc Arené Wenger-ről!:
"Arsene Wengert nagyon bosszantja, hogy tavaly a United nyerte a bajnokságot, ezért elhatározza, hogy elutazik Manchesterbe és megnézi, Sir Alex Ferguson hogyan készíti fel a csapatát. Egy-két edzés megtekintése után azonban még mindig nem tiszta számára, hogy mitől is ilyen jók a MU játékosai. Meg is kérdezi Sir Alextől.
- Az a dolog nyitja hogy mindig kérdezek a játékosaimtól valami bonyolultat, ez pedig biztosítja hogy mentálisan is mindig pengék legyenek - válaszolta Sir Alex.
Wenger még nem érti teljesen, ezért kéri Fergie-től, hogy mutasson neki egy példát. Fergie odahívja a csapatkapitányt Gary Neville-t.
- Figyelj Gary, egy találós kérdés! "Apád fia, de nem a testvéred. Ki az?"
- Jaj mester, de hisz ez nagyon könnyű: természetesen én!
- Látod Arsene, így kell őket mentálisan felkészíteni!
Wenger nagyon boldogan utazik vissza Londonba, és másnap meg is próbálja bevetni a trükköt. Odahívja magához az edzésen Emmanuel Adebayort.
- Manu, felteszek egy egyszerű kérdést: "Apád fia, de nem a testvéred, ki az?"
- Ajaj főnök, ez kemény kérdés, aludhatok rá egyet? És miért kérdezi ezt tőlem?
Wenger elmagyarázza hogy ez egy brit felkészítési módszer része, majd hazaküldi Manut gondolkodni. Azonban Adebayornak nem jut az eszébe semmi, ezért felhívja Paul Scholest, aki mégis csak brit, és biztos jobban ismeri a brit edzői fortélyokat.
- Paul, talán tudnál segíteni nekem egy kérdésben: "Az apád fia, de nem a testvéred, ki az?"
- Ez könnyű: ez én vagyok - válaszol Scholes.
Másnap Adebayor önbizalomtól duzzadva megy oda Wengerhez.
- Na, Manu, tudod már a választ a kérdésemre?
- Persze, igazából nagyon könnyű volt rájönni. Paul Scholes az!
- Dehogyis te barom! Gary Neville!

calcio_di_rigore 2009.01.31. 14:03:56

@giacinto: remélem nem Grossót számítod interesnek, aki akkor még talán az edzőpályátokat sem látta...

giacinto 2009.01.31. 14:29:05

már a VB előtt le lett igazolva, az edzőpályát valószinűleg tényleg nem látta.

Mátrix gólt fejelt csereként beállva a csoportmeccsen sorsdöntő csehek ellen, majd a döntőben ő egyenlített, és a büntetőt is simán bevágta. És közben hátul kiválóan helyettesítette a sérült Nestát, egészen kiváló párost alkotva Cannavaroval. lehet hogy nem először játszottak együtt párban...

giacinto 2009.01.31. 14:41:39

A Roma is beerősített hátul :))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.31. 15:37:42

@_benito: Az viszont ordas nagy baromság, hogy Materazzi direkt hagyta ki a tizit az utsó előtti fordulóban, nem lett volna olyan ideges sem a csapat és leginkább Mátrix, sem Moratti a tribünön.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.01.31. 16:01:25

@popp: a színészkedés őshazájában járunk, ne feledjük. :)

halareaal 2009.01.31. 16:03:28

mint ahogy az sem igaz, hogy Materazzi amúgy sose lő büntetőt. volt egy szezon talán 06-07, amikor ő volt az első számú lövő és 10 gól fölé is ment a bajnokságban.

Itáliainagysándor 2009.01.31. 16:07:30

@_benito: Hehe, és milyen igaz.

@halareaal: Ez tényleg így van, ezért illett volna belőni, ha már sosem hagyja ki...:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.31. 16:10:49

Amaurit behívták a brazil válogatottba, mert Luis Fabiano lesérült.
Amauri még nem válaszolt. Ezúttal e

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.31. 16:11:57

nnyit, innen a brazil szövetség székházából.

Itáliainagysándor 2009.01.31. 16:17:12

Ha nincs ló, jó a szamár is, tartja a mondás. Ha, okos visszautasítja, vagy lehet vágyott már egy Adriano féle házi páleszre, akkor meg egyértelmű az igen:)

horas 2009.02.01. 09:35:39

Nem hiszem,hogy a Brazil válogatott rá lenne szorulva Amauri-ra.Nagyon jó csatár szó se róla...megsérült Fabiano?,rajta kívűl kapásból 5 név ugrik be mindenkinek akivel pótolni lehet...

kroos 2009.02.01. 09:36:59

@horas: fesorolnád öket a kedvemért?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.02.01. 09:39:25

@horas: Azért, ahhoz nem rossz döntés, hogy lefoglaljanak, elhappoljanak egy játékost, egy riválsitól. Mellesleg abból a szempontból hasznos lehet nekik, hogy egy olyan csatárról van szó, aki tud küzdeni.
Meg visszamegy, meg minden.
süti beállítások módosítása