Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Premier League 21. forduló

2009.01.09. 21:31 pote

Akkor belevágunk. Elkezdjük a 2009-es évet. A popsink befagy, a nadrágszárat szorosabbra kellett húznunk, de a Premier League robog tovább. Lesz két helyi rangadó kapásból (a Villa Parkban és a Riverside-on), a kiesés ellen több csapat már most is küzd, de még Liverpoolban is a MU-Chelsea lesz a téma. Lapozás után az év első beharangozója, kivételesen videó nélkül.

Arsenal - Bolton 4-1
Mindkét csapat csúcsigazolásra készül. Wenger Arshavint próbálja meg elhappolni tengernyi kérő közül. Megson pedig az ingyen igazolható, 31 éves világbajnokot, Denilsont szemelte ki. Két olyan játékos, aki nem osztja meg a focitársadalmat. Az orosznál már mindenki azt várja, hogy végre szem előtt legyen, és az eb-n nyújtott játékát mutassa hétről hétre. Ahhoz, hogy bebizonyítsa, nem csak múló rosszullét volt a nyári forma, pont megfelelő csapat az Arsenal. A beilleszkedés is könnyen fog menni, mert a Zenit is ötödik lett az orosz pontvadászatban.
A brazil sem egy McManaman, miatta nem mennek vérre menő viták egy normális társaságban. Pont ő kell a Boltonnak, hogy álmainkat megvalósítsák, és kiessenek. Sporttársnak: veszteni fognak a Bolton.
Szombaton Gallas és Silvestre nem fog kezdeni, a túloldalon Nolan és Steinsson eltiltott, így egy sima hazait rakunk meg.
 
Aston Villa - West Brom 2-0
Birminghami derbi, szombat délre. Mivel dolgozni sem kell, így ezúton szeretnénk köszönetet mondani szovjet barátainknak. (március 28-án meg nem lesz PL-forduló, ezért - érzésünk szerint - az elmúlt tizennyolc év legjobb kormányzati döntése született)
Óriási egyes, de a Villa hiába negyedik, az utóbbi meccseit szenvedve nyerte. Ezt is úgy fogja. Riley lesz a spori, így egy kellemes gyilkolászást várunk a gyepen.
 
Everton - Hull 2-1
Ősszel, akkor még nagy meglepetésre, csak nagy nehézségek árán tudod pontot szerezni Moyes csapata a Hull otthonában. Most már egy vendéggyőzelem is csak egy "nabumm, benne volt a pakliban"-t váltana ki az angol foci szerelmeseiből. A hazaiak feljövőben vannak, néha már egészséges támadóik is vannak a keretben, míg az újonc szisztematikusan el kezdett zuhanni. Nekünk ez egyes, de nem ezt a meccset játszanánk meg a tippmixen.

Fulham - Blackburn 1-0
Bullard sérült, de Simon Davies és Gera Zoli is elérhető lesz Hodgson számára szombaton. Utóbbinak különösen örülünk, mert így az ő góljával nyerhetnek a Santa Cruz nélküli Rovers ellen. A Chelsea elleni gólgazdag döntetlen után, ismét megszokott eredményt láthatunk a Craven Cottege eredményjelzőjén.

Middlesbrough - Sunderland 1-0
Tees-Wear derby-nek csúfolják. Nincs akkora presztízse, mint a Newcastle - Sunderland-nek, de egy REAC-MTK-nál jobban megmozgatja a ködös Albion északi lakóinak fantáziáját. A Borónak létkérdés a három pont, pontvesztés esetén a szaggatott vonal alatt találhatják magukat. Ha Fülöp véd, akkor egy megpattanó labda lesz Cisséék végzete.

Newcastle - West Ham 1-2
Na, az ilyen meccseknél utálunk a legjobban tippelni. Ha totómeccs lenne, és az, majd úgy döntenénk, hogy egy háromesélyes tippet elsütünk rá, akkor tuti, hogy valami miatt elhalasztanák a meccset. A londoniak kicsit nyugodtabban készülhettek, kevesebbet pletykálnak velük kapcsolatban az újságírók, ezért inkább rájuk teszünk. Különben a totóban 12-re vettük

Portsmouth - Man City 0-0
Ha a Forestnek otthon nem tudtak gólt lőni, akkor a Pompey otthonában ez még nehezebb lesz. Szerintünk nem is fog sikerülni, mert Ireland eltiltott, Robinho sem teljesen egészséges, Bridge-et meg nem az előrejátékhoz vették. Fura meccs lesz. Több kiállítás lesz, mint gól, erre Mike Dean a garancia. Anno, ő tette tönkre a City-Spurs-öt is. A szezonban már hatszor villant nála a piros.

Stoke - Liverpool 0-2
November után először játszik újra bajnokit Torres. Ettől jól össze is csinálja magát a Stoke. A kötelező győzelem után a csapat a szurkolókkal együtt kezd el imádkozni egy vasárnapi döntetlenért. A gólokat természetes a mi kis írünk szállítja.

Man Utd - Chelsea 1-1
Mindkét nagyágyú megégett a kupában. A Chelsea harmadosztályú ellenfelét nem tudta letudni a Stamford Bridge-en az FA kupában, a MU a Derby otthonában vesztett a Ligakupa elődöntőjének első meccsén. Még mindketten javíthatnak, de ráfért volna a játékosokra a pihenés.
Ferguson és Scolari is újra megszokott védőpárosokat küldhet a pályára. Terry letöltötte eltiltását, Ferdinand pedig felépült hátsérüléséből.
Hatalmas csata várható, aki kikap az eltávolodhat a Liverpooltól. Kicsit esélyesebbnek tűnik a United, otthon is játszanak, és a londoni kékek csak keresik szezon eleji formájukat. Azonban a rangadókon ez nem nagyon szokott számítani. Óriási meglepetéseket nem várunk a mesterektől a kezdők tekintetében, de nagyobb variálási lehetősége SAF-nak van.
Tippünk egy békétlen döntetlen, verekedéssel a lefújás után. A gólokat két kedvencünktől várjuk: CR, Anelka.

Wigan - Tottenham 0-1
Van egy olyan érzésünk, ha tíz év múlva Jermain Defoe-nak fejből kellene önéletrajzot írnia, tutira összekeverné azokat az éveket, amelyek a Spursnél és a Pompey-nál eltöltöttekre vonatkoznak. Ettől függetlenül, el fogja dönteni a vasárnapi meccset.

A szerdai, elmaradt meccsre vonatkozó tippünk: Man Utd - Wigan 1-0

Idei első vendégtippelőnk Piff lesz, aki iszonyatosan éber volt a két ünnep között, és már akkor elküldte McManaman négyperces csodavideóját, amikor a szerkesztők fele még csak hazafele taxizott évértékelő bankettünkről.

Arsenal - Bolton 2-1
Aston Villa - West Brom 2-0
Everton - Hull 1-1
Fulham - Blackburn 1-0
Middlesbrough - Sunderland 0-2
Newcastle - West Ham 0-0
Portsmouth - Man City 1-3
Stoke - Liverpool 1-1
Man Utd - Chelsea 3-0
Wigan - Tottenham 2-1
Man Utd - Wigan 2-1

A szabályok a megszokottak. Telitalálat három pont, különbség megjósolása kettő, győztes megérzése egy. Pontegyenlőség esetén a pluszmeccs dönt.

221 komment

Címkék: üveggömb premier league pl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr39868187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShanklyGates 2009.01.09. 21:42:11

Rafa, Rafa... miért sétáltál bele a vörösorrú csapdájába?

crouchy 2009.01.09. 22:10:08

remélem kikapnak a kommentelők

kavics30 2009.01.09. 22:13:07

jut eszembe a totós poszt befuccsolt?

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.09. 22:38:14

nem,
csak mostanság az idő a szük keresztmetszet.
akarom folytatni, csak néha a PL-re is alig van idő:(

Piff 2009.01.09. 22:42:18

@crouchy: Miért? Melyik tipp nem tetszik? :P

kavics30 2009.01.09. 23:05:27

értem-értem. és persze még így is te vagy a legmegbízhatóbb a csapatban:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.09. 23:49:49

Piff-Puff... szereti az angol focit? még nem sokat olvastam itt Tőle...
Ha nyer, akkor mi is nyerünk a bolton :)

Lencse. 2009.01.09. 23:50:44

Tipp: eddig akkora kínlódás ez a PL, és a Manchester annyira, de annyira nem csinált az égvilágon semmit ebben a szezonban, hogy most varázslat következik, 4:1-es MU-győzelemmel.

jasszgeri 2009.01.10. 00:01:39

nagyon remélem, h megverjük a cselzit. de van egy olyan érzésem, h egy agyontaktikázott x lesz.
fulham meg jóhogy nyerjen. nagy pénzem van abban a meccsben. =)

Piff 2009.01.10. 00:42:20

@imici77: Igen, szeretem. De a nevemmel akkor, sem kellene viccelődni. :)

@Lencse.: Köszi. Azt hittem már mindenki támadni fog. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.10. 00:56:51

@Piff: ok, bocs:) gondolom nem én voltam aki el"lőtte" ezt a poént :)

mann 2009.01.10. 01:27:16

Érdekes ez a nyilatkozat Rafa szájából. Pár éve még ő problémázott a Pool sorsolásán, most meg SAF-ot bírálja mert ezt teszi. Ősszel a MU számára a BL meccsei után rendszeresen idegenbelei mérkőzés következett, azért ez elég távol van az ideálistól.
Benítez sikeresen megcáfolta saját magát is a nyilatkozatban, szóljon hát neki a következő nóta:

www.youtube.com/watch?v=8SO7qHmgrQE

:)

Glory 2009.01.10. 02:52:08

hajra piff hajra piff

zotya72-ből 2009.01.10. 07:58:27

@ShanklyGates: nincs semmi csapda, a mu-nál azt hiszik mindenhatók.., majd figyeld a holnapi meccsen, folyamatosan magyaráznak a tarcsi bírónak, meg a partjelzőknek...

lonicera 2009.01.10. 11:10:17

tarcsi bíró....

tselzi fog győzni, ez megérzés:) bár nem fogok örülni neki, mákol egyet a Drogba vagy az Anelka. ez a tippem, ne így legyen:)

neeson 2009.01.10. 11:50:12


Benitez először azt mondja, hogy Fergusont soha nem büntetik meg. Nem tudom, azt hiszem épp most volt lelátón 2-3 meccset decemberben.
Meg: „Láthatják, hogyan helyezik nyomás alá a bírókat minden héten. Gyakran állítanak ki játékosokat az Old Traffordon, míg az ellenfeleink közül csak elvétve."

Hát kicsit össze vagyok keveredve most a szezonokkal, de vagy tavaly, vagy tavaly előtt ősszel tisztán emlékszem, hogy az örök áldozat Liverpool gyakorlatilag csak úgy nyert meccseket, hogy az ellenféltől kiállítottak valakit. És nem 2 győzelmük volt.

És nem büntetik meg Rooneyt, meg Ronaldot...persze, nem, ez igaz, ahogy Kakat, Gerrardot, Lampardot, Messit, Henryt se (most Evrát felejtsük el)...de ha akarja, akkor beszéljünk már arról, hogy miért nem állították ki Gerrardot bármelyik lábra menő kétlábas becsúszása után ( youtube-on lehet találni szerintem jópárat), de Kuyt horrorisztikus becsúszása (repülése?) is rémlik még talán egy évvel ezelőttről az Everton ellen.

Összefoglalva: ha netalántán nem nyeri meg a bajnokságot a Pool, az természetesen csak csalás útján következhet be, vagy mert Gerrardot vádolják itt mindenféle bűnténnyel, pedig ott se volt.

Lencse. 2009.01.10. 12:03:19

Van ennek az nst-kommenterek tippversenyek valami tétje? Várhatom, hogy májusban érkezik a címemre az új mikrósütő, vagy vereség esetén nekem kell postázni egy gyümölcscentrifugát?

Kis kiegészítés a tippemhez: CR két gólt szerez a négyből, és most exponenciálisan krisztiánósan fog viselkedni, csak azért, nehogy 200 hozzászólás alatt megálljunk. :)

lonicera 2009.01.10. 12:18:57

Ferrari-törő gyerek nem hiszem, hogy 2-t vág. Ha a helyes sebességet sem tudja eltalálni, akkor a kaput sem fogja:)
Szerintem Anderson berúgja az első gólját, pont a legjobbkor.
De erre meg Anelka és Drogba mákol válaszképp, és Terry visszatérve bólint egyet szöglet után a 91. perc végén.
Kész horror lenne:)

papercut 2009.01.10. 12:22:19

Ahoy! Szombati dilemma: "Egy topcsapat edzője vagy ( a liga tetszőleges ), a jobbszélsődnek eltörik a lába, és igazolni kell helyette, a pénz meg is van rá, de az igazgatótanács a lelkedre köti, hogy világklasszisokban gondolkodnak. Kit igazolnál? Riberyt, Messit, vagy C. Ronaldót, feltéve hogy hívó szavadra már repülnek is aláírni a szerződést? Érvekkel alátámasztva, melyik csapatba, miért!

pocak 2009.01.10. 12:28:46

Miféle antibíró ámokfutást rendezett Ferguson a Porstsmouth elleni kupavereség után? Megbüntették? Kábé ekkortájt Mascherano hárommeccses eltiltást kapott egy (valóban túlzásba vitt) kirohanás miatt az OT-n. A kétezredik balhé után meg már pofátlanság lett volna nem megbüntetni már egyszer.

A Liverpool tavaly a bl-meccsek után rendszeresen szombati korai kezdést kapott, az mu meg vasárnap játszott.

És most már meg is lehet nézni azt a sajtókonferenciát:
www.liverpoolfc.tv/media/prematchpress_0809_scfc_a_pl_high.asx

3:38-nál kezdődik a téma, és különösen aranyos, ahogy Benitez előveszi a papírt, és [meneher]-ezik.

Woland 2009.01.10. 12:39:31

Rafának részben igaza van - kábé úgy mint ahogy az álló óra is eltrafálja a pontos időt kétszer egy nap. Persze hogy kivételeznek Sanyával meg a ManU-val - de ugyanennyire kivételeznek a Liverpoollal is, meg az ún. big4 többi tagjával.

Annyiban érthető Rafa hőzöngése hogy Ferguson mindig hisztizik, meg a birók nyakán lóg, tényleg idegesitő lehet. Aztán mindig nagyon olcsón megússza.

Strigo 2009.01.10. 13:29:41

@pocak: "Miféle antibíró ámokfutást rendezett Ferguson a Porstsmouth elleni kupavereség után?"

Azért az a kupameccs tényleg botrányos volt. Az első percekben Ronaldót rúgták fel a tizenhatoson belül gólhelyzetben, a második félidőben meg Baros műesése után kiállítás + tizenegyes. Mindezt egy olyan meccsen, ahol a Pompeinak helyzete sem volt.

Amúgy Rafa inkább megmaradhatna a joviális tesitanár szerepében, mert ez a megmondóemberség nem áll neki jól.

Dani Kalifornia 2009.01.10. 13:43:06

@Strigo: Ja, megmondóember csak SzőrF@sz lehet, mi?


Más: az EuroSport honnan szed ennyi egyforma hangú riportert?:)))

Woland 2009.01.10. 13:57:11

@Strigo:

valamelyik angol adón néztem azt az FA-kupa meccset - a behivott három szakértőből kettő látta tizinek Cé esését, Kuszczak mackó pirosának jogosságát pedig senki sem kérdőjelezte meg.

ha ehhez hozzávesszük hogy az Old Traffordon a statisztikai hibahatáron belüli százalékkal fújnak be tizit vendégcsapat javára talán neked is jobban feltűnik hogy miért gerjeszt hányingert a legtöbb emberben Sanya folyamatos picsogása.

remélem a vasárnapi azért klasszikus meccs lesz : )

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.10. 15:09:24

sorra maradnak el a meccsek Angliában.

halareaal 2009.01.10. 15:45:47

mondjuk ezeknek fényében az télleg vicces, hogy SAF h fel van háborodva a Real Madrid miatt. pedig én bírom az öreget.

Azazello007 2009.01.10. 15:45:59

@Woland: az United gyerekkori szerelmem (volt), de Ferguson mostani viselkedése engem is rohadtul idegesít; ha nem pont a PL egyik legkevésbé szerethető, legantipatikusabb edzője borította volna ki a bilit vele kapcsolatban, talán még egyet is értenék:-)

Woland 2009.01.10. 16:09:44

@Azazello007:

isten ments, hogy Benitez-t igazoljam - trivialitás amit mondott és úgy adta elő mintha ő lenne a szeplőtelen szűzmária. és ugye például Robbie Keane leigazolásánál beletetette a szerződésbe azt a kitételt hogy a Tottenham ne jelentse fel őt az ir duplagyáros törvénytelen megkörnyékezéséért. : )

poolfanati 2009.01.10. 16:13:15

@Woland: woland 20 millát kaptatok érte és pavlyucsenko és modric is bevállt nálatok!
szóval egy szót sem szólhatsz:D

Woland 2009.01.10. 16:31:39

@poolfanati:

nem panaszkodom : ) különösen hogy Keano nehezebben tud akklimatizálódni a messzi északon mint Roman meg Luka együttvéve. : )

poolfanati 2009.01.10. 16:59:55

@Woland: Igaz, de ez egyedül pöte hibája!
Ha elkezdene pavlyucsenko duplákat jósolni, akkor máris nem lenne ilyen jó:D

kavics30 2009.01.10. 17:03:42

szerintem ez a rendkívül feszült és kiegyenlített PL-ben a lelki hadviselés egyik bevált fegyvere. lelki masszázst adni a bíróknak, a szövetségnek, témát az újságoknak.
Talán az a lényeg, hogy ha egy bíró éles helyzetben dönt a MU meccsén, akkor legyen benne a kisagyában, hogy kiemelten figyelik.
nekem egy kicsit a Juve talán tavalyi levelére emlékeztet. "nekünk senki mer fújni, mert egyből bundával vádolnák meg a bírót, bezzeg a többieknek simán lehet tévedni"

itt is ez a lényeg. "gyerekek jó ez az öreg, de állandóan picsog, vegyétek már észre!"

(nagyra értékelem mindkét edző teljesítményét egyébként, de inkább a kispad a nekik való, nem a sajtószoba)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 17:12:10

Ebbe a lelkiterror témában valószínűleg Jose a legnagyobb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.10. 17:15:02

"PL-ben a lelki hadviselés egyik bevált fegyvere."

2004 környékén még nem voltam annyira médiaközelben, de van egy olyan sejtésem (aztán legfeljebb kijavítanak majd), hogy Benítez Valencia-edzőként még nem volt olyan beszólógatós. Vagyis igaza lehet kavics30-nak.

kavics30 2009.01.10. 17:22:27

popp, pont őt akartam írni példaként! a PL-ben is mintha ő kezdte volna ezt, csak ő persze ezt folyamatosan és nagyon tudatosan csinálta, alkalmazta. Benitez ebben azért még elmarad a ballonkabátostól.
(remélem nem is fog ezen az úton haladni)

Vaader 2009.01.10. 17:33:23

kavics, azért az túlzás, hogy Mourinho kezdte volna. Róla még azt sem tudtuk, kicsoda amikor Wenger és SAF már egy héttel a menetrendszerű rangadó előtt elkezdték a saját "meccsüket".

crouchy 2009.01.10. 17:42:47

@reggie_bush: akkor nem csak nekem tűnt fel:) Sosem tudom h ez most Székely Dávid, Szathmári Attila, vagy valaki akinek a nevét sem tudom.

crouchy 2009.01.10. 17:47:48

@neeson: "ha netalántán nem nyeri meg a bajnokságot a Pool, az természetesen csak csalás útján következhet be, vagy mert Gerrardot vádolják itt mindenféle bűnténnyel, pedig ott se volt." persze, pont ezt mondta Rafa. Ezek után miért higgyek el bármit amit írsz?

kavics30 2009.01.10. 17:51:01

@Vaader: tényleg! jogos. akkor a mintha nem áll:) de Mourinho volt az, aki ezt egy évadon keresztül folyamatosan tudta csinálni, a többiek csak alkalmanként nyúltak ehhez a fegyverhez.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.10. 17:57:35

@reggie_bush:

"az EuroSport honnan szed ennyi egyforma hangú riportert?:)))"

Nekem a snooker-közvetítéseknél tűnik föl mindig. Megpróbálom néha közvetítés közben kitalálni, hogy ez vajon ki lehet, de rendre mellétrafálok. Van három-négy riporter, akinek teljesen egyforma hangja van (Székely Dávid nincs közte, az övét megismerem).
:-)

poolfanati 2009.01.10. 18:02:54

az egyik amikor elköszön és azt mondja hogy átadom a szót xy-nak, és egy ugyanolyan hang mondja tovább... de valószínű azért van ez mert sokat nézitek/nézzük és annyira megszerettük őket:D

Vaader 2009.01.10. 18:04:52

@kavics30: Igen , Jose fejlesztette tökélyre. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.10. 18:05:57

... = 3 pontot hoztunk a bolton :)

jupppiiiiéééé :)

poolfanati 2009.01.10. 18:09:13

az aston villa már a harmadik!!!
és ha a holnap kedvezően alakul, akkor maradhatnak is ott egy ideig...

mann 2009.01.10. 18:28:33

Csozé tanult a nagyoktól, bár a képességei megvoltak hozzá az biztos. Mielőtt a Chelsea-hez érkezett volna, az Arzén-Fergie háború már túl volt egy Scotland Yard(!) által mindkettőjüknek kiadott figyelmeztetésen.

poolfanati 2009.01.10. 18:34:38

rafa mért is ül a director's boxban?

Vaader 2009.01.10. 18:42:24

A Eurosport szerint, mert ott melegebb van. :)

kavics30 2009.01.10. 18:42:41

@imici77: grat! a lóbaszó, antifocista bevetődött nektek 3 pontot, minden megbocsátva neki? :) azért az evertonnal vigyázzatok:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.10. 18:48:24

@imici77: ennek a Ramsey gyereknek van valami köze Sir Alfhoz?

mann 2009.01.10. 18:52:18

@poolfanati: Műtét. Az orvosok még nem javasolják neki a padot. Meg ott könnyebb a cetlikre jegyzetelni ;)

poolfanati 2009.01.10. 18:59:43

@mann: csak hát az előző meccsen már a padon volt.

mann 2009.01.10. 19:09:00

@poolfanati: Valóban? Öööööö, én nem úgy emlékszem, de lehet, hogy neked van igazad. Viszont más magyarázatot nem tudok elképzelni.

poolfanati 2009.01.10. 19:14:39

én se vagyok biztos, de a preston ellen asszem ott volt a padon...mindegy majd utánanézek hogy hol is jegyzetelt akkor:D

Jo_Jo 2009.01.10. 19:41:39

Reina majdnem összehozta a Stoke-nak, sztem csak azért hagyta ki mert nem bedobásból érkezett a labda...

poolfanati 2009.01.10. 19:48:41

mann: tényleg lelátón volt akkor is, neked volt igazad...
azzal kevertem hogy a stadionba tért vissza...

poolfanati 2009.01.10. 20:25:00

hát olyan undorítóan szar játék volt amilyet a mu játszott...
ha holnap x is lesz, még az is rossz nekünk, szal maradjon el a hideg miatt:D

Vaader 2009.01.10. 20:28:22

Na, arra számítottam legkevésbé, hogy a Pool szúrja el a fogadásomat.

lonicera 2009.01.10. 20:29:46

a mu a fostos kupáért ment, az azért más tészta. pláne, hogy azt még mindig simán megnyerhetik, ha nagyon akarják. bajnokin idén ilyen szarul még nem láttam játszani a mu-t, a liverpoolt meg most először. érdekes lesz a holnapi tselzi meccs:)

Strigo 2009.01.10. 20:36:15

@poolfanati: "hát olyan undorítóan szar játék volt amilyet a mu játszott..."

Te miről beszélsz? Nem is játszott a United PL-meccset két hete.

crouchy 2009.01.10. 20:39:00

Rólunk:
Minősíthetetlenü lszarul játszottunk mint csapat ezt szögezzük de, ráadásul volt egy két a szarból még lefele kiemelkedő egyéni teljesítmény is Benayoun és Lucas részéről(A faszért nem cserélték le???), de a legnagyobb hülyeséget szerintem Benitez csinálta. 5 év alatt képtelen megtanulni hogy Gerrard nem csatár, hogy annyira előről indulva ahova most tette szarra se jó? Meg itt van a Keane-ügy. Nagy nehezen formába lendül, erre mit csinál?Nem játszatja. Van két ép jó csatárunk (Torres, Keane a gyengébbek kedvéért), erre feláll csatár nélkül (merthogy Kuyt lehet hogy régen csatár volt de ma már nem az) Erről ennyit, mikor Gerrard hátrébbkerült a cserék után érdekes módon veszélyesebb lett...
Stokeról:
Ha Stokeban, a stadion közepén születek, a Nagypapám a tulajdonos, az apukám az edző, és az ükapám alapította az egész kócerájt, én akkor sem tudnék ennek a csapatnak szurkolni. NÉZHETETLEN meccseik vannak, az összi meccsünk, az ő Manchester elleniük h csak a nagyobbakat említsem kívétel nékül szarok, bedobásra építenek, ha már ismerjük a 'futball antikrisztusa" fogalmát akkor azt inkább Mr Tépére kénne alkalmazni. Már gondolkodtam is rajta h vmi hokihoz hasonló szabály kéne az eszetlenül előrevagdalt labdák ügyében.

crouchy 2009.01.10. 20:39:39

@Strigo: akkor mondjuk a ligakupáról bezsél..

papercut 2009.01.10. 20:42:20

Popp: Ramseynek Sir Alfhoz nincs köze, a Sir angol, Aaron meg walesi.

drosiii 2009.01.10. 21:04:05

na kezd izgalmas lenni a mezőny. ha nyer holnap a MU, akkor szorul a hurok a pool körül, illetve az AV is befogja a chelsea-t. és akkor még bekavarhat az arsenal és everton is majd a rangadókon.. :P

Strigo 2009.01.10. 21:06:39

@crouchy: "akkor mondjuk a ligakupáról bezsél.."

Hát épp ez az. Ne hasonlítsunk már egy bohóckupa-meccset (ahol ráadásul még van egy visszavágó a javításra) egy kiesőjelölt elleni PL-meccsel, ahol kötelező lenne a három pont. A United odavissza hatot lőtt ennek a fos stokinak, a Pool meg egyet sem.

crouchy 2009.01.10. 21:15:04

a pool meg idegenben 5öt a newcastlenek ti meg otthon döntetleneztetek. Ettől még egyik csapat sem lesz bajnok.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.10. 21:20:07

vannak akiknel egyszeruen elborulas van, ha a csapatukra egyetlen negativ kritika is erkezik.

(valasszatok gyengebb csapatot, es akkor megszokjatok :)

Strigo 2009.01.10. 21:27:23

És mi van az év végi kommentekkel, hogy reszkess Anglia meg Európa? :)

crouchy 2009.01.10. 21:29:17

Strigo ez kinek ment?

Strigo 2009.01.10. 21:40:00

@crouchy: Mindenkinek aki szereti. Mármint a Poolt. Meg Benitez támadófociját. Érdemes visszaolvasni, mi volt itt két hete.

crouchy 2009.01.10. 21:42:45

@Strigo: 1.jó én biztos hogy nem írtam ilyet
2. Mint már mondtam ne legyünk már olyan buták hogy egy meccs alapján ítélkezünk. Az is hülyeség volt, ha azt mondta vki két hete h a liverpool a támadofoci koronázatlan királya, de az is az ha a mostani meccs alapján kijelented h esélyünk sincs semmire.

crouchy 2009.01.10. 21:44:08

Most ne gyere a "hol írtam én ilyet"-el mert a lényeg h gondoltál rá:)

Strigo 2009.01.10. 21:55:01

Nem mondtam, hogy semmi esélyetek sincs, ezt hülyeség lenne kijelenteni a tabellát vezető csapatról. Csak arra utaltam cinikusan, hogy néhányan egy-egy jó meccs után egyből bajnokcsapatot kiáltanak, pedig messze van még május. Na jó, utaltam a támadójátékra is, de azt hiszem ezt nem kell emlegetnem, nyilván mindenki tisztában van a kedvenc csapata gyengéivel.
Tény, hogy a mai ikszetek után holnap nem lennék szomorú egy döntetlen után sem, bár eléggé tartok a kékektől, meg a saját játékosaink idegrendszerétől, ha esetleg a cselszki szerzi meg a vezetést.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.10. 22:02:39

halkan jegyzem meg, h vesztett pontok tekinteteben en a Wigant sem temetnem ;)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.10. 22:12:59

ha meg azt is hozzavesszuk, h egy Rovers mezt is hoztam magamnak haza, akkor lehet h a homlokomra van egy "L" betu gravirozva.

(Legalabb a Romam egy kicsit kijott a godorbol.)

crouchy 2009.01.10. 22:13:03

"egy-egy jó meccs után egyből bajnokcsapatot kiáltanak, pedig messze van még május"pontosan és fordítva is egy-egy rossz meccs után egyből temetés van. Akkor végülis egy dologról bezsélünk, de ezen nem kell szerintem cinizálni vannak emberek akik egyszerűen ilyenek. ez van. Szerencsére ezen rossz tulajdonsággal nem bírok:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.10. 22:42:08

pöte, látom van rovers mezed, a city meccseit is nyomon követed? :) a mai elmaradt... :)

Vaader 2009.01.10. 23:14:16

pancho csak nem beteg? Jó lenne egy poszt, akár üres is, majd mi megtöltjük.

BruceWayne 2009.01.11. 00:16:20

...főleg ilyen gólgazdag nyitómeccsek után

sporttárs 2009.01.11. 00:29:50

Pote: ebből nem kapa lesz - egyenesen kapás lövés. :)))

bag 2009.01.11. 06:18:08

Maga a meccs minősíthetetlen volt, szót sem érdemel,
a legjobb az egészben ismét Hajdú B. mondása volt:

"... és itt van Wilkinson, aki nevével ellentétben enyhén szólva sem túl PENGÉS játékos"

lehidaltam a röhögéstől.
Hajrás Pool!

Papp Sanyi 2009.01.11. 08:37:49

Teljesen egyetértek crouchy elemzésével Benitezről. Ezt most nagyon eltaktikázta, már a szünetben cserélni kellett volna. Torres be, és Keanet is be kellett volna hoznia idővel.
Emlékeztetett a meccs az Arsenal ellenire, ott is 2-2 és a kiállítás után csak hátul adogattak és semmi elképzelésük nem volt, ahogy tegnap sem.

Lencse. 2009.01.11. 11:15:55

@crouchy: "Ha Stokeban, a stadion közepén születek, a Nagypapám a tulajdonos, az apukám az edző, és az ükapám alapította az egész kócerájt, én akkor sem tudnék ennek a csapatnak szurkolni." :DD

undertow 2009.01.11. 12:34:36

csak nekem jutott eszembe benitez kitöréséről ez?
www.youtube.com/watch?v=YXpUdBlRZe8
:)

neeson 2009.01.11. 12:53:39

@crouchy: Egy szóval sem mondtam, hogy ezt mondta Rafa :confused: Mindössze a túlzás és irónia eszközével kíséreltem meg rávilágítani a Liverpool-szurkerek lassan évtizedek óta tartó kollektív áldozatszerepben tetszelgésére (amit kezd Rafa is átvenni?). Stimmt?;)

Örülni nem merek még a pool x-ének, ebben az évben alig volt olyan, hogy valamelyik csapat ki tudta volna használni egy vetélytárs botlását. Ennek ellenére mondanom sem kell, mekkora két legyet egy csapásra-lehetőség lenne, ha elvernénk a londoniakat. Kicsit izgulok már...

lonicera 2009.01.11. 13:45:31

kizárt, h a MU nyerjem, ha botlik a Pool, akkor az ördögöknek is felkerül a szopóálarc... sajna
x jó lenne, az reális

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.01.11. 14:07:59

Feltűnt másnak is , hogy Agbonlahor gólját a kapus öngóljának adták?

Woland 2009.01.11. 14:29:59

@Great Cornholio:

igen, de öngól volt valóban. Agbonlahor középre akarta lőni a labdát Carson pedig bevédte - nélküle kirúgás lett volna belőle.

na, gyerünk Tottenham!!!!!!!!!!!

mann 2009.01.11. 14:31:28

@Great Cornholio: elment volna keresztbe a lövése, valszeg azért.

mann 2009.01.11. 14:32:39

@Woland: kirúgás? inkább taccs :D

macca17 2009.01.11. 15:30:53

elkeserítő, tragikus, szánalmas. ez a pool tegnapi teljesítménye. és benitez annyit tud mondani, h frusztrált. meg h nehéz sok gólhelyzetet kialakítani egy ilyen védekező csapat ellen. nos, akkor talán mindent meg kellett volna tenni, h vmi változzon. mondjuk, ha már 21 millát kiadtunk keaneért, akkor tán játszatni is kéne - hátha behoz vmit az árából. és ha nem megy bizonyos játékosoknak (lucas, benayoun, kuyt), akkor le kell hozni őket. nem megszokott módon cserélni. unalmas, ezt már mindenki ismeri: 60. perc riera helyett babel (jó most torres jött be, és babelmcsak a 75.ben. aztán az utsó 5 percre még beküld vkit) most még ezt se tette meg. igaza volt hajdú b-nek: mi a frászt mondhatott rafa, hogy akarja megnyerni a meccset?!

Strigo 2009.01.11. 15:33:11

Mit akar 'arry öt védővel és két védekező középpályással? Jó neki a 0-0? Vagy csak gyorsan le akarja tudni a meccset, hogy mehessen haza nintendózni?

www.visit4info.com/advert/The-Redknapp-Family-Play-Wii-Nintendo-Wii/64959

zotya72-ből 2009.01.11. 15:41:19

@Jo_Jo: erről is beszélt benitez a héten..
ilyet utoljára mi csináltunk veszprémben, mikor a 90-es évek elején a tusem essen látogatott hozzánk, kb 6-an vonultunk a betekints hotel elé hajnali 4-kor egy kis lármázásra..másnap alázott a Bramac! jó érzés volt hozzájárulni..

de rafa folytatta ma: uk.eurosport.yahoo.com/11012009/58/premier-league-benitez-ferguson-scared.html

macca17 2009.01.11. 15:47:06

@zotya72-ből: inkább hagyja abba, és koncentráljon a csapatára, a dolgára, mert ha nem, akkor az lesz, ami tegnap volt...

zotya72-ből 2009.01.11. 15:52:22

@macca17: mindig voltak és lesznek ilyen meccsek, amiket nehéz megnyerni, tegnap harapott a stoke, látni lehetett 20 perc után, hogy kemény lesz. előtte a newcastle ellen, nyílvánvaló volt, hogy csak a gólarány kérdés. mind a négy nagycsapat(pool, mu, chelsea és a villa is bukik pontokat még hazai pályán is. ) kőkemény az angol bajnokság. a mu-sok örülnek a jó sorsolásuknak(kivéve af), de ha megnézzük a mpool kivel játszik idegenben...hát az sem félelmetes...

macca17 2009.01.11. 15:57:07

@zotya72-ből: persze, csak egy kicsit túl sok pontot szórunk el az ilyen meccseken. és rafa állandóan azt mondja, h korai ezeket lélektani meccseket elkezdeni - de azért belemegy és nyomja. ez így gáz. ne mondja, hanem csinálja, azaz hallgasson. pont azért, mert kemény a pl, kell ezer százalékig a saját csapatodra koncentrálni

Lencse. 2009.01.11. 16:04:26

@zotya72-ből: "mind a négy nagycsapat(pool, mu, chelsea és a villa)"

Na, EZ nagyon geci volt. :D

zotya72-ből 2009.01.11. 16:09:01

@Lencse.: tudom, de nem rakhattam az evertont a négybe! ;)

Woland 2009.01.11. 16:26:20

hihetetlenül ótvar meccs volt, a biró meg vissza akarta adni a hazaiaknak ahogy elcsalta a Newcastle-Wigan meccset legutóbb azzal a kamu kiállitással.

de ez bőven gyengébb volt mint egy Siófok-Diósgyőr. szar tavasz lesz.

Azazello007 2009.01.11. 16:26:49

Azt kell mondjam, hogy a Spurs megérdemelte: ilyen impotens játékkal még az x is hízelgő lett volna rájuk nézve...

vabi (törölt) 2009.01.11. 16:29:36

hejj de fos ez a Tottenham

Data4u 2009.01.11. 16:39:08

rémálom a köbön.
welcome home, Defoe :-)

zotya72-ből 2009.01.11. 16:46:42

úgy nézd ki, redknapp nem tett hozzá semmit a spurs játékához, a pool elleni győzelmen kívül...

Jo_Jo 2009.01.11. 16:48:03

Kezdőcsapatok:
ManU:
van der Sar - Neville - Vidic - Evans - Evra - Ronaldo - Giggs - Fletcher - Park - Rooney - Berbatov

Ezt nem értem mégis hogy gondolta Ferguson, Neville kezd?! középpálya közepén giggs meg fletcher? ez most komoy? scholes meg carrick a padon...

Chelsea:
Cech - Bosingwa - Terry - Carvalho - A. Cole - Ballack - Lampard - Mikel - J. Cole - Deco - Drogba

talán itt az az egyetlen meglepetés, h anelka kimaradt. a deco-ballack-lampard középpálya megeszi vacsorára giggs-fletcher "tengelyt", bár ne legyen igazam...

Glory MU!

Strigo 2009.01.11. 17:03:05

Ugye nem Howard Webb a spori?

poolfanati 2009.01.11. 17:11:51

crouchy és strigo: jelentem én írtam hogy reszkess anglia és európa, de úgy emlékszem írtam szmájlit is hozzá...
stoke vs poolról: szarok voltunk nem vitás, az x még talán igazságos is... egy bajom van a stoke-kal, amellett hogy még hazai pályán is bekkelnek, az pedig delap! már az egész PL ismeri a bedobásait és már mindenki úgy készül ellenük hogy gyakorolnak rá, szóval semmi baj nem történik majd a bedobásából. de mégis megcsinálja egy meccsen vagy tízszer! és minden egyes bedobás előtt fél percet törölgeti egy törülközővel!!! egy csomó idő elmegy vele! az első félidőben vagy 5 perc ment el ezzel, erre csak 1 perc hosszabítás volt!

poolfanati 2009.01.11. 17:25:40

carrát arról kérdezték hogy ki volt 2008ban a legjobb poolos, aki 21 éves vagy fiatalabb.

ezt mondta:

I probably have to look at the reserve team really because Gary Ablett has done a great job. They won the league last season - they've got to take a lot of credit for that. Darby and Spearing have done really well again. Plessis has been in that squad and Insua has done really well but I think it's probably Nemeth. He got a lot of goals in the reserve league.

már rafa, gerrard és most carra is mondta hogy jó németh, szóval gyerünk krisz ne okozz nekik csalódást:D

drosiii 2009.01.11. 17:34:27

ez a bíró teljesen elfújja a meccset eddig a cselzinek.. borzasztó.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 17:52:45

Jah, ha nem a MÚnak fújnak az már csalás..

Viszont Giggsről nem gondoltam volna, hogy ekora csaló féreg, de úgy látszik SzőrF@sz (és Cé együtt) mindenkit el tud rontani...

gabenito 2009.01.11. 17:54:45

ember te miről beszélsz? :)

Dani Kalifornia 2009.01.11. 17:55:06

Persze közismert tény, hogy csak torz aggyal született ember képes a MÚnak szurkolni...

drosiii 2009.01.11. 17:55:41

reggie_bush kezezések (az első határeset volt, de szándékos, emiatt lehetett volna sárga) és Ronaldo sárga lapja? Esetleg amikor Rooney ellen fújtak a MU tizenhatosánál? Kicsit vegyél vissza az arcodból.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 17:56:16

@gaben_: A gól előtt próbált elvégezni egy szögletet úgy, hogy nem is volt a labda a helyén, és vezetni kezdte a lasztit, aztán gól is lett belőle, de nem adták meg.

Lencse. 2009.01.11. 17:56:25

bush, te részeg vagy? Mit csinált az öreg Ryan? :)

Lencse. 2009.01.11. 17:57:45

@reggie_bush: Szerintem jó poén volt. :-)

Dani Kalifornia 2009.01.11. 17:58:06

@drosiii: Cé kakaskodásért kapott, Rooney ellen bármikor lehet fújni, mert idegből játszik, és mindenkit pusztít, a kezezés nem volt szándékos.
Te az agyadból vehetnél vissza - ja, az nincs, bocs...

Jo_Jo 2009.01.11. 18:00:01

@drosiii: ez azért túlzás, persze volt 1-2 vitatható ítélete, de sztem ezek még bőven beleférnek

1. félidőről: Giggs egyelőre jól használja a rutinját középen és még Neville se csinált semmi rosszat, sőt egyáltalán nem lóg ki a védelemből. Ronaldo még mindig hullámvölgyben van, mintha nem lenne elég önbizalma (pedig tudom, hogy ez fizikai képtelenség :) ) gyenge megoldásokkal operált eddig. A Rooney-Berbatov páros is lehetne élénkebb, általában az ő összjátékukból alakulnak a helyzetek. A Chelsea szurkolók se lehetnek teljesen elkeseredettek, a középpályán sokszor tetszetősen passzolgattak és hozták fel a labdát, ám az utolsó harmadban eddig nem volt szerencséjük. Kíváncsi vagyok, hogy a 2. félidőben ráül-e az eredményre az MU? Remélem nem, mert ha a Chelsea elkezd egykapuzni azt nem lehet egy fél időn át gól nélkül kibírni, csak nagy adag szerencsével. Szóval támadás továbbra is!

Glory MU!

mann 2009.01.11. 18:00:19

@reggie_bush: Webb visszafújta ;)
De Giggs nagyon király volt :DD.
Szegény Rafa, tele lehet már néhány cetli.:)

Strigo 2009.01.11. 18:00:53

@reggie_bush: Ha valaki csalni próbált, akkor az Ballack a műesésével a tizenhatoson belül.
Webb azért jó úton halad, hogy ismét kiállítsa Ronaldót.

drosiii 2009.01.11. 18:01:03

@reggie_bush: azt hiszem leírtad magad. sugárzik belőled a gyűlölködés. Sajnálom, hogy itt éled ki magad.

gabenito 2009.01.11. 18:01:21

oké te ezeket így magyarázod...
a probléma az h a másik oldalon valamiért nem kell magyarázkodni...
illetve nem probléma. amíg marad az eredmény ilyesmi

Dani Kalifornia 2009.01.11. 18:01:33

Poénnak tényleg jó volt, de Céről a keresztvizet is leszedik, ha ugyanezt csinálja...:)

Dani Kalifornia 2009.01.11. 18:02:36

@Strigo: Jah Ballack műesése tényleg gusztustalan volt, az a videó ugrott be, ahol a német válogatott edzésén dobálják magukat...:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.11. 18:02:58

nem lehet, h a már Románál is alkalmazott nem túl etikus cselt próbálták meg?
h sokkal előbb valaki belepiszkált a lasztiba?

Jo_Jo 2009.01.11. 18:03:45

@reggie_bush: "Rooney ellen bármikor lehet fújni"
még jó hogy nem általánosítasz, teljesen elfogulatlan vélemény...
Persze lehetett volna annál az esetnél Rooneynak sárgát adni, de azért túlzás, h egész meccsen törne-zúzna

Dani Kalifornia 2009.01.11. 18:04:52

@Jo_Jo: Nem az egész meccsre gondoltam, hanem egész karrierjére;)

d3vnull 2009.01.11. 18:05:00

Hehe, a Chelsea-nak fújnak? Ne hülyülj már meg. Inkább azon gondolkodj el, hogy miért engedik meg mindig Rooney-nak, hogy hátat fordítson a játékvezetőnek, legyintgessen neki, üvöltözzön vele és hisztizzen.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 18:06:06

@pote: Jah, lehet, csak nem biztos, hogy volt sípszó...
Amúgy meg nem biztos, hogy Angliában tolerálják ezt a fajta aljasságot:)

drosiii 2009.01.11. 18:07:38

d3vnull, nézd meg azt az esetet, Rooney eltolta a labdát Cole vagy ki mellett. Az meg feltartotta.. Feltartás pedig nem megengedett eszköz a futballban ;)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.11. 18:09:34

@drosiii:
kivéve, ha a labda az alapvonal fele gurul.
(utálom azt a seggkidugós, nemakaromalabdátjátékbahozni típusú mentalitást, amit vmi miatt a bírók engednek)

lonicera 2009.01.11. 18:09:35

asszem nem tilos a legyintgetés meg a hiszti.. pofázásért sárga jár, de hisztiért semmi

drosiii 2009.01.11. 18:11:33

pote, nem alapvonal felé gurult és elérte volna. lehetett látni, hogy meg akarja játszani azt a labdát.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.01.11. 18:21:53

@drosiii:
tudom.
én csak az utolsó mondatodra írtam:
"Feltartás pedig nem megengedett eszköz a futballban ;)"

drosiii 2009.01.11. 18:29:25

jó pote de én most A meccsről véleményezek nem pedig a futball szabályainak különböző értelmezéseiről :P

rizla 2009.01.11. 18:32:30

tudom, hogy utólag könnyű okoskodni, de várható volt, hogy ez lesz. a chelsea kurva szar, vagy lúzer a rangadókon.

poolfanati 2009.01.11. 18:49:28

legalább a chelseatől négy pontra elhúzunk:D
és ha a wigannek sikerült spurs-t vernie, hátha sikerült mu-t vernie:D

poolfanati 2009.01.11. 18:50:01

*hátha sikerül mu-t vernie

Davoman 2009.01.11. 18:52:28

vidics és berbatov lepattintották a kis di santot :-)))))

gabenito 2009.01.11. 18:53:28

@rizla: tényleg könnyű :)

amúgy 3adik gól előtti esetnél tökéletesen látható volt, h C miért dobálja magát. Egyszer életében nem tette, és belleti szerintem szinte pirosat érően pároslábbal hátulról érkezett. Nem mintha ettől szimpatikus lenne, de érthető.

bög 2009.01.11. 18:54:40

united 3. golja nagyon durva volt, üres elzárás...

rizla 2009.01.11. 18:56:14

gaben mentségemre szóljon, hogy MU-előretörést, és cselszki-visszaszorulást tippeltem nemrég is ;]

rizla 2009.01.11. 18:58:39

scolari amúgy egy - bizonyos körülmények között - túlértékelt edző, valójában úgy ment a chelsea-hez, hogy európai klubcsapata még nem is volt (de másmilyen sem évek óta).

drosiii 2009.01.11. 19:00:50

úgy is alázás, ha nem vesszük hozzá Ronaldo szabályos góljának elvételét vagy egyetlen 11-es gyanús szituációt sem ;))

gabenito 2009.01.11. 19:02:54

@rizla: elfogadom! :)

Bármennyire örülök az eredménynek sajnálom:
Terryt mert akármekkora tuskó amikor veszt a chelsea és épp nem üvöltözik valakivel szomorúbociszemeket vág.
Drogbát mert régen öröm volt nézni a játékát, az őserő meg a wodoo szellemek precíz kereszteződését, de most nagyon csak árnyéka magának

Jo_Jo 2009.01.11. 19:03:37

Eléggé elaludtak a Chelsea védők a második félidőben, A. Cole-t megkérdezném mégis hogyan tudta a lábai között a kapuba juttatni a labdát, vagy hogy ki osztotta di santot berbatovra.
Tényleg nem volt túl jó meccs, de sztem a Manchester megérdemelten nyert, jobban akarta a győzelmet, többet tett érte. Meccs embere nálam Giggs: mindenhol ott volt, ha kellett hátul szerelt, védekezett, és ha tudott előre ment segíteni a támadást, nagyon hasznosan játszott.
Végre többet lőttünk mint 1, és a védelem is elég stabil, utoljára novemberben(!) az arsenal lőtt gólt a unitednek. Ez a győzelem lelki pluszt is jelenthet a továbbiakban, végre beindulhat a szekér. De azért nem szabad elfelejteni, hogy a 2 elmaradt meccsért nem jár automatikusan 3-3 pont, így semmit se szabad elhamarkodni.

Glory MU!

bag 2009.01.11. 19:04:48

grat a Mu-nak, így játszik egy igazi bajnokesélyes!

Drogba lábát azóta is keresik :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 19:04:58

@rizla: azért várjunk még az ítélettel. szövetségi kapitányként azért nagyon is sikeres volt.

mann 2009.01.11. 19:05:33

Sima lett a vége. A második gól után teljesen feladták a kékek.
Megérdemelt MU siker, ráadásul C sem hisztizett sokat :)

d3vnull 2009.01.11. 19:05:39

Di Santo... lol. Berbatov azért meghívhatná egy sörre (bár abban a korban még csak kakaózni kell). 3-0, pontosan ezt érdemeltük Scolari ne-törjünk-előre, mindig-passzoljuk-hátra-a-labdát taktikájával, meg az ilyen di santo-stoch és egyebek erőltetésével.
Azon pedig nagyon biztos nem csodálkoztam volna, ha Bellettit egyből pirossal leküldik.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 19:06:04

Az nyilvánvaló, hogy a Chelsea-nek nincs védelme (még akkor is, ha a 3. gólt a Uniteden kívül a világon senkinek nem adták volna meg), és arra is megkaptuk a választ, hogy miért Anelka kezd egyfolytában.
Ettől a gyenge MÚtól ekkrát szopni, az igen megalázó...

kroos 2009.01.11. 19:07:02

Na ez durva bünti volt.
Ezzel a középpályával ennyit birtokolni a labdát mint a mu.....

Glory 2009.01.11. 19:07:48

jujjj de boldog vagyok. a sok 1-0 es vert izzadas utan pont a chelseat verjuk meg 3-0-ra. iszonyatosan jo. giggs hatalmasat jatszott, neville majdnem mint fenykoraban, rooney szantott, ronaldo es park a szeleken lerohamoztak, evra a vilag legjobb balhatvedje, evens egy istencsaszar lesz, berba halistennek jokor jo helyen, fletch mint carrick-ha van eszre sem veszed, ha nincs kurara kezd hianyozni, vidic-az hogy tobb golt lo mint sokan masok es ugy vedekizik ahogy aaaa, van der sar-hmm nem volt vedenivaloja :)
most jonnek majd az igazan fontos meccsek amiket nyerni kell fulham wigan elmaradt es hat a tobbiek.
glory manunited, come on you reds

Glory 2009.01.11. 19:11:23

nah akkor lemaradtam: mi a fasz baj volt a 3. mu gollal te agyhalott idiota??????

Piff 2009.01.11. 19:12:12

@rizla: Útólag könnyű. ;) Előre szóltam, hogy ez lesz. :)

Glory 2009.01.11. 19:12:45

amugy meg piff-nek egy hatalmas gratula :))) igy kell ezt csinalni

rizla 2009.01.11. 19:17:07

popp: ezért írtam, hogy "bizonyos körülmények között". ez pedig az európai elitfutball. persze beleszokhat, nyilván, csak azt nem fogják megvárni a chelseanél szerintem. szövetségi kapitánynak valóban jó volt, bár inkább brazíliával (igaz olyan kerete kevés csapatnak volt a történelem során, ronaldo+rivaldo+ronaldinho jó formában egyszerre.. uh), a portugálokkal nekem egyáltalán nem tetszett, amit művelt.

drosiii 2009.01.11. 19:17:15

húú Piff nagyon odaveri az NST tippeket. Itt is megalázó a különbség :P

drosiii 2009.01.11. 19:19:57

@rizla: sajnos egyet értünk valamiben.. már korábban is mondtam, hogy engem scolari nem győzött meg mint edző. Egy nagyon erős brazil csapattal ért el egy VB aranyat, ellenben sztem nem alkotott kimagaslót portugál vezetőként. Ennyit mondhatni "bárki" elérne az örökesélyes csapattal.

Lencse. 2009.01.11. 19:21:31

Na végre, a tavalyi szezont idézően erős volt a United. Akármit mondtok, Ronaldo megint baszott nagyot játszott. Evans pedig, amellett hogy Vidic tanárbácsi oldalán perfekt védekezést vezényelt, támadójátékban is több jó megmozdulása volt, mint Drogbának és Anelkának együttvéve. (utóbbi a második félidő 40. percére talált ki az öltözőből, addig nem sikerült megpillantanom, utáni is csak néha láttam, ahogy futkos a pályán, előbbi pedig nocomment)

gabenito 2009.01.11. 19:21:39

piff!
gratula a merész és eddig zseniális tippekhez :)

mann 2009.01.11. 19:22:02

Piff minden héten tippelhetnél egy ilyet a MU-nak :D

kroos 2009.01.11. 19:25:32

piff az üveggömböt tessék visszaadni az nst-nek.!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 19:26:57

@Piff: A távolságot mint üveggömböt megkapod!

rizla 2009.01.11. 19:28:11

"Ennyit mondhatni "bárki" elérne az örökesélyes csapattal." azért ne túlozzunk, ugye azt a keretet össze is kellett állítani, és nem volt ám olyan egyértelmű, mint látszik. eleve ronaldo kétséges volt, senki sem bízott benne, hogy játszhat majd, scolari mégis végig kitartott mellette. ebből is látszik, hogy más szövetségi kapitánynak, mint edzőnek lenni, meg ebből a mai meccsből is (meg a chelsea idei szezonjában anblok)

bag 2009.01.11. 19:30:57

Drogbát külön is figyeltem.
Most nem mert annyit reklamálni és nem dobálta magát annyiszor mint úgy általában szokta.
teljesen motiválatlanul játszott, hamar megadta magát. két megoldás és ez mindent elmond egyik lövése bedobás lett, a másik az évtized luftja.
jó hogy ki nem írta a hátára hogy el akarok menni, nem érdekel már az egész.
legalább a nézőtéren ülő Mourinhonak megmutathatta volna hogy tényleg helye van az Interben.

drosiii 2009.01.11. 19:31:36

@rizla: szerinted mit keres ott az idézőjel? Nyilván túlzásként írtam. Tök jó, hogy beszélgetünk a semmiről.

Lacóka 2009.01.11. 19:33:53

Piff máskor is jöhet tippölni :)

Egyébként Berba egyre jobban beilleszkedik a csapatba, a másik két gólnál is ott volt, sarkas passzok, vagy amit terry belépője után ollózva tett Rooney elé... És a chelsea-nek úgy nem volt helyzete, h Rio ott sem volt. Még O'Shea se volt rossz, sőtmiazhogy.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 19:35:49

@rizla: ja és bizony, ha visszaemnlékszünk 2002-ben a brazilok igencsak szenvedtek a selejtezőkben, kétszer is szövetségi kapitányt váltottak ez idő alatt.

A vébé előtt a legtöbben az argentínokat és a franciákat tartották nagy esélyesnek, erre mind a két csapat kizúgott a csoportból, a címvédő ráadásul úgy, hogy gólt sem rúgott három aktuálus gólkirállyal a fedélzeten. Százszázalékosan vébét nyerni meg tényleg nem semmi. A portugálokkal, meg egy EB-döntő és egy vébé-elődöntő azért nem olyan rossz eredmény!

kroos 2009.01.11. 19:36:34

@popp: te meg Tüzoltó leszel s katona!
Vadakat terelő juhász!

Lencse. 2009.01.11. 19:39:25

@Lacóka: "Még O'Shea se volt rossz, sőtmiazhogy."

A MU teljes védekezése gyakorlatilag végig hibapont nélkül teljesített, A visszalépő Rooneytól egészen Vidicékig. Edwin helyett most én is állhattam volna a kapuban, legfeljebb hangosabban kacagok Drogba veszélyes bombáin.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.11. 19:40:25

Úgy fest, két csapatosra szűkült az angol bajnoki versenyfutás.

Négy rangadóból egy pont az azért elég durva Chelsea-részről; akármekkora sikereket ért is el kapitányként Scolari.

Strigo 2009.01.11. 19:47:41

3-0, alázás, igazi csapatmunka, mindenki nagyon nagyot játszott.
Érdekes módon a stúdióban lévő szakértők (Gary McAllister, Jamie Redknapp és Jamie Carragher) nem voltak nagyon elragadtatva :)

Lacóka 2009.01.11. 19:50:58

@Lencse.: Talán ez volt a legszebb ma. Ha azt vesszük, h a MU hivatalosan legjobb védelme talán a Brown-Rio-Vidic-Evra négyes lenne mostanság, és ehhez képest a Gary-Evans-Vidic-O'Shea összeállítás esélyt nem hagyott a bajnokság legtöbb gólt szerző csapatának, az húha. O'Shea meg dögveszélyes az ellenfél ötösén belül a 93. percben, de védőként nekem elég darabos, ebből ma semmi nem látszott, valóban, hiba nélkül (mint mindenki, de ő lep meg a legjobban :D)

Glory 2009.01.11. 19:54:55

nah ne tulozzunk oshea a 65. perc korul alltbe addig a vilag legjobb balhatvedje, balkozepe ill balfutoja (EVRA) ott volt.
glory mu

Lacóka 2009.01.11. 19:58:42

@glorymanunited: Épp ez az, h abban a 25 percben sem esett vissza a MU bal oldala, sem védekezésben, sem támadásban. Evra a (tőle) szokásosat hozta, O'Shea magához képest határozottan jó volt.

horas 2009.01.11. 19:59:45

Scolari-tól minél elöbb meg kell szabadúlnia a Chelsea-nek.Vele vesztették el a hazai veretlenségi sorozatukat.Ember emlékezet óta nem kaptak ki ennyire a bajnokságban se a BL ben mint vele.

O'Sullivan 2009.01.11. 20:05:45

megnyugtató, hogy evans ennyire jól pótolja ferdinandot....viszont érthetetlen hová tűnt a kreativitás a chelsea középpályájáról? nehogy már minden scolari hibája legyen. joe cole teljesen eltűnt a mezőnyben...érett volna egy kalou csere, erre bejön ez a di santo. amúgy ez a győzelem csak akkor ér valamit ha szerdán a wigant is hasonló arányban küldik haza manchesterből. aztán ki tudja?SAF lehetőséget ad a fiataloknak( meg naninak:)), ők meg hoznak egy derby elleni játékot

giacomo 2009.01.11. 20:07:21

pote · nst.blog.hu/ 2009.01.11. 18:02:58 "nem lehet, h a már Románál is alkalmazott nem túl etikus cselt próbálták meg?
h sokkal előbb valaki belepiszkált a lasztiba?"

Nekem is egy Totti-Mancini megoldás ugrott be. Valamiért nem szeretik a bírók.


rizla 2009.01.11. 18:58:39 "scolari amúgy egy - bizonyos körülmények között - túlértékelt edző, valójában úgy ment a chelsea-hez, hogy európai klubcsapata még nem is volt (de másmilyen sem évek óta)."

Én is így érzem. Már az EB óta.

drosiii 2009.01.11. 20:08:52

@horas: Igen, szerintem Mancinit lehet megpróbálják (mert mindenképp sikeres edző kell nekik)...
Ha nem szereznek gyorsan valaki Scolari helyére, akkor akár a dobogó és a BL is elúszhat...

Lencse. 2009.01.11. 20:22:24

A Chelsea José idejében sem játszott szépen, de megvolt a 3E: erősek voltak, egységesek, és eredményesek, stílusa volt a csapatnak, amiért lehetett őket szeretni (na nem olyan nagyon) Az a baj, hogy ezeket az erényeket most elvesztették, és így elég nehéz valami jót találni a csapatban, Terry kutyaszemein és Lampard vicsorán kívül.

mann 2009.01.11. 20:23:39

Evra: "I dedicate this victory to the english FA."
:DD

Strigo 2009.01.11. 20:24:23

A szögletes szituról annyit, hogy azért nem adták meg a gólt, mert Rooney nem szólt a partjelzőnek, hogy már elvégezte. És akkor csodálkoznak, ha sokat kritizálják őket.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 20:28:52

Piff, GRATULÁLOK! :)

A bajnokságban még meg tudjuk fogni a cselszkijt is...

Grat a MU-nak az eredményhez és a mutatott játékhoz!

rizla 2009.01.11. 20:31:47

drosiii: nem kell felkapni a vizet, csak finomítottam a saját véleményemen is.

popp: "A portugálokkal, meg egy EB-döntő és egy vébé-elődöntő azért nem olyan rossz eredmény!"

valóban nem rossz, csakhogy azt az EB-döntőt illett volna megnyerni. viszont a portugálok pont ugyanolyan fogalmatlanok voltak az utolsó meccsen a görögök ellen, mint az elsőn. és mivel a játékoskeretek között egyértelmű volt a fölényük, nyilvánvaló, hogy scolari vesztette el a csatát rehagel ellen. de hogy kétszer is..? a csehek pl kettőből legalább egyszer megverték volna a görögöket, ebben biztos vagyok (nagyon közel is jártak hozzá, de hatalmas mákjuk volt rehageléknek). a portugálok meg csak bénáztak.
a VB-elődöntőre nem is mondok semmit, szerintem szánalmasak voltak 2006ban. 0 akciógóllal eljutni a kieséses szakaszban a bronzmeccsig az enyhén undorító. európa braziljai, persze.. az angolokat is borzalmas volt nézni, de egy labdazsonglőr csapat antifocijánál semmi sem tud lelombozóbb lenni.
a 08as EB-n végre azt a játékot hozták, ami elvárható, de ott meg hamar súlytalannak találtattak. szóval nem volt ez egy akkora diadalmenet ahhoz képest, hogy mi lehetett volna belőle.

rizla 2009.01.11. 20:35:39

"Scolari-tól minél elöbb meg kell szabadúlnia a Chelsea-nek.Vele vesztették el a hazai veretlenségi sorozatukat.Ember emlékezet óta nem kaptak ki ennyire a bajnokságban se a BL ben mint vele."

egyetértek, scolari egyszerűen nem illik egy ilyen csapat élére. azért is tetszik most ez a chelsea-szopás, mert egyértelmű büntetésnek tűnik az identitás-zavarért. olyan semmilyenek a bajnokság eleje óta, hiába verik a kiesőjelölteket féltucatnyi gólokkal, az összes rangadón szarok voltak. még az arsenalt sem bírták megverni, pedig wengerék tényleg semmit sem csináltak van persie lesgóljáig. nem is az a gáz, hogy bénán játszanak ezeken a meccseken, hanem hogy lúzerek. és ezt arról a chelsea-ről leírni, amelyiket mindenki szívből gyűlölt nemrég, mert állandóan nyert, azért elég meredek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.11. 20:39:09

"szerintem szánalmasak voltak 2006ban. 0 akciógóllal eljutni a kieséses szakaszban a bronzmeccsig az enyhén undorító. európa braziljai, persze.. az angolokat is borzalmas volt nézni, de egy labdazsonglőr csapat antifocijánál semmi sem tud lelombozóbb lenni." (rizla)

Szóról szóra egyetértek.

rizla 2009.01.11. 20:40:42

az MU-n amúgy nincs mit ünnepelni, magasan övék a legjobb keret a PL-ben (minőségre, és hosszúságra is), papíron nekik _kell_ megnyerni a bajnokságot. ahhoz képest nem igazán parádéznak idén ők sem, egyik nagycsapatot sem lehet minimálisan sem kedvelni. a liverpudlikat elvből nem, az MU unalmas, a chelsea balfasz, az arsenal röhejes. go aston villa
: DDDDDD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.11. 20:42:58

"egyik nagycsapatot sem lehet minimálisan sem kedvelni."

Ezzel meg majdnem teljesen egyetértek.

(A Liverpoollal semmi bajom idén.)

rizla 2009.01.11. 20:48:02

ja, idén végre csinálnak valamit. nagy tapsot a liverpoolnak hogy nem baszták el a bajnokságot már télen ilyen háttérrel ; DDDDDDDD szerintem az MU nyer (és TÉNYLEG ezt mondtam már x hónapja is), ha behúzzák a két elmaradt meccsüket, máris lépéselőnyben vannak a pudlikkal szemben, és a nehéz meccseik mind otthon lesznek innentől kezdve. ráadásul jó formában még nem is voltak, előbb-utóbb arra is sor kell, hogy kerüljön.

Piff 2009.01.11. 20:49:39

Nagy itt az egyetértés a spanyol fanok között a PL posztban. :D

A gratulációkat köszönöm, de el kell ismerni kurva nagy szerencsém is volt; nem vagyok jobb Pöténél. Kicsivel talán, de ennyivel biztos hogy nem. :)

halareaal 2009.01.11. 20:54:20

sztem még mindig versenyben van az Arsenal is:)

Lencse. 2009.01.11. 20:54:52

@Piff: Ez némileg tényleg mókás, de sajnos nem mondhatjuk, hogy nem létező dolgokra világítanak rá, én is panaszkodtam az idei bajnokságra. Bár tavaly mi is átjárhattunk volna gratulálni a spanyol posztokba. :)

rizla 2009.01.11. 20:55:52

milyen spanyol fanok?

piff: nem kell szerénykedni, szép volt. előtte is látni lehetett, hogy jobb, bátrabb tipp a 3-0, mint az 1-1 (a chelsea rangadókon mutatott formája alapján simán). még akkor is, ha az iksz az ilyen meccseken mindig benne van, pöte biztonságira ment. az nst mindig 1-1et (vagy 2-2t) tippel a rangadókra :(

Piff 2009.01.11. 21:04:39

@rizla: "milyen spanyol fanok?"

Bocsánat, a feltételezésért, de egyszer volt valami hatalmas vita a Barca körül és akkor eléggé védted őket. Ezért gondoltam.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 21:26:51

popp:

-mi van Tottival, felépül ellenünk?
-nézem a milan elleni derbit, nem sokat csináltok, de azt nagyon jól és eredményesen, grat!
-mondjuk a taktika ugyanaz, mint a juve-milan meccsen
-iszonyú mélyen védekeztek, ez mindig így van, vagy csak most?
-mintha az olaszoknál a szoros emberfogás tágabb lenne az angolokénál, vagy csak én érzem így?
-ez a vicsinics klasszisjátékos.
-mit keres seedorf a milanban??? wazzz, 1 normális megmozdulása nem volt...mindent elrontott
-a másodikat már nem nézem
-asszem, ha most játszanánk egymás ellen, kkor 50%-ot adnék magunkak.

válaszok és vélemény? :) köszi! :)

Lencse. 2009.01.11. 21:32:45

Basszus, Roma-Milan. :( Tudtam, hogy elfelejtek valamit.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 21:33:02

@imici77:

- Bízom benne és valószínű is. És Fabregas? Egyébként Menez is nagyon hiányzik.
- A művész urakkal telebaszott Milan ellen ezt játszuk, meg ez ment Chelsea ellen, csak ott volt Totti, aki megtartotta a zsugákat.
- Vucsinicset én is bírom, de eléggé hangulat ember.
- szerintem is fifty-fifty az esély az Arsenal ellen.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 21:35:31

@popp:
-Cesc áprilisig nem játszik biztosan
-Walcott esetleg, de ezt nem tudni jelenleg.

Dani Kalifornia 2009.01.11. 21:38:30

@glorymanunited: Agyhalott, én? Te beszélsz ilyen nickkel???:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 22:26:09

mégis megnéztem, hááát 2 dolog:
-ebbe a milan középpályájára nem fér be flamoney, ez vicc... seedorf te atyavilág milyen sz?r volt ma
-verhető a roma, totti nélkül mindenképp

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 22:30:22

@imici77: Verhető az Arsnal is, főleg Fabregas nélkül. Azok is óriási meccsek lesznek. Szar, alibi Serie A, mi?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.01.11. 22:33:03

@popp: nem mondtam, hogy nem tudtok megverni... érdekes volt látni ezt a meccset. Nem mondtam semmit a bajnokságotok színvonalára. Asszem nekem most nincs okom a nagy mutogatásra, mert nem vagyunk jók, s a PL sem az igazi most.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.11. 22:36:49

@imici77: Keveset játszik Fla, meg sérült is volt, bár most Gattuso sérülése miatt szerintem több lehetősége lesz. Mondjuk Bököm nem jött neki jól.

Egyébként meg figyelj oda Menezre is ;-), aki ma szintén nem játszott.

gabenito 2009.01.12. 01:56:40

most ezt a legelvadultabbak se vegyék pejoratívnak, de hihetetlen a tempóbeli különbség egy mu chelsea és egy roma milan között. főleg az első félidőben volt látványos. persze ettől nem lesznek jobbak az angol csapatok, de ez egyértelmű tény.

Azazello007 2009.01.12. 02:02:30

@gaben_: pont ezért szívszerelmem a PL: kicsit sárga, kicsit savanyú, taktikailag és technikailag lehet, h kicsit el is marad a spanyol- vagy olasz élvonaltól, de gyorsaságban és küzdelemben EGYIK topliga sem veheti fel a versenyt: még a legnagyobb spanyol és olasz rangadók is nyugdíjas kocogásnak tűnnek két angol középcsapat meccséhez képest.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.01.12. 03:05:50

@imici77: Riberyéhez tudnám hasdonlítani a játékat, gyors és ördöngősen cselez. Általában a szélről játszik, onnan cselez befelé, nem egy vonalszélső.

kroos 2009.01.12. 07:50:58

@Azazello007: azért a roma-milan jobb meccs volt egy semleges drukkernek..az angol rangadokon nem rika hogy eltelik 30 perc helyzet nélkül...pl. az elsö félidö kifejezetten unalmas volt,habár ha a chelsea-n mulik akkor a 2. is az lett volna.

Azazello007 2009.01.12. 10:23:18

@kroos: ezt egy pillanatig sem vontam kétségbe, de én -- perverz módon -- azt szeretem, amikor pillanatnyi megállás nélkül rohan mindenki, mint az őrült:-) Ezt egy Roma-Milanon nem látni, ettől függetlenül tényleg jó meccs volt.

kroos 2009.01.12. 10:32:21

Na igen a bundásban meg kifejezetten gyengén védekeznek a csapatok és ettöl kurva jó meccsek lesznek,sok góllal..én meg azt imádom.
süti beállítások módosítása