Furcsa vasárnap összefoglalót olvasni, de a derbinek van annyi hozadéka, hogy megérdemel egy külön posztot, ráadásul kicsit önző az ember, akinek lehetősége van kiírni magából a dühét, és azt a frusztrációt, amit minden Juventus-szurkoló számára jelent egy Intertől elszenvedett vereség. Kicsit megpróbálunk a mélyére ásni a dolgoknak a rangadó fényében, hiszen a Derby d’Italia rámutatott néhány olyan dologra, amivel mindenképpen érdemes külön is foglalkozni – annak ellenére, hogy a kommentek között, vagy posztokban elszórva már szinte mindegyik került szóba így, vagy úgy. Hajtás után szomorkás könnycseppek a novemberi hóesésben, és sportszerű gratuláció.
Kezdjük a legfontosabbal: a jobb csapat tulajdonképpen simán nyerte meg a rangadót, jár a gratuláció az Internek. A Juventus esetleges, szárnyaszegett támadásainak Mourinho egyetlen sallangmentes húzással úgy fogta ki a szelet a vitorlájából, hogy tulajdonképpen az első negyedóra után a Bianconeri szurkolói az eget kémlelve a 0-0-ért imádkoztak. Ezt a meccset a torinóiak úgy nyerhették volna meg, ha Del Piero legalább kétszer próbálkozhat ígéretes helyről szabadrúgással, sehogy máshogy. Sejthette ezt Mourinho is, aki egyszerűen fogta, és a világ egyik (ha nem A) legjobb védekező középpályását visszahúzta a védelem elé, és semmi más feladatot nem bízott rá, csak hogy a Juventus támadásainak egyetlen épkézláb láncszemét, Del Pierót habtisztán eltakarítsa az útból. Cambiasso egy 25 éves Del Pieróval is meg tudná ezt csinálni, ha az annyira magára hagyatottan küzdene, mint Alex tegnap, hát még úgy, hogy hiába rázott le a rá jellemző gyönyörű testcselekkel egy-egy védőt, rögtön három másik szakadt a nyakába, akinek meg passzolni tudott volna, azt másik négy masszírozta a tizenhatoson belül.
Ezzel pedig a Juventus támadásainak be is fellegzett. Nem volt ez valami óriási nagy kunszt Mourinho részéről, hiszen aki nézte a torinóiak meccseit, az láthatta, hogy igen egyszerű játékot játszanak, aminek az ellenszerét egy olyan játékosokkal rendelkező csapat, mint az Inter, könnyedén megtalálja. A vendégeknek volt két, azaz két darab értékelhető támadásuk. Az egyiknél Grygera (!) csinált meg egy cselt, és tört be a tizenhatoson belülre, a másiknál a 10 neki jutó percben Marchionnit elhomályosító Camoranesi csinálta meg azt, ami elődje képességeit 80 percen keresztül fájdalmas látványossággal haladta meg: eltolta a labdát Maxwell mellett.
Ezzel szemben az Inter játékosai előtt adódott négy ziccer (Ibrahimovic 2, Sztankovics, és Adriano fejesét is megadták volna, hiába állt lesen), és a dolog lényegi részét nézve a kutyát nem érdekli, hogy végül milyen góllal nyerték meg a meccset. Nem számít, hogy ha Manninger nem mutogat, védhetett volna, nem számít, hogy Ibrahimovic lőni akart, nem számít, hogy a muflák favágó majdnem mellétörte a labdát 7 méterről. Az Inter megérdemelten nyert, ezen nincs mit vitatni, lehajtott fejjel gratulálni kell a jobbnak, és kicsit belenézni abba, hogy mit képvisel most a Juventus, és még inkább, hogy merre tart.
Olaszország rekordbajnoka, és legnépszerűbb csapata pillanatnyilag elég nagy bajban van. Ennek oka elsősorban saját maga – nyilván ismerjük az előzményeket, de ez most nem számít -, hiszen senki nem kötelezte a tavalyi szezont a keret erejéhez mérten kimagaslóan jó teljesítménnyel végigcsináló csapatot arra, hogy ne törjön még nagyobb célokra. Az átigazolási szezon utáni hümmögés az idény első fordulói után vad anyázásba csapott át, látva, hogy mi történik a csapattal, melynek élét aztán a hétmeccses győzelmi széria elvette. Az ellenfelek: Torino, Bologna, Roma, Real Madrid (oda-vissza), Chievo, Genoa. Mindegyiknek meg tudjuk határozni az értékét, három kiesőjelölt – sőt, a Romával négy, és bármilyen furcsa, ezek legerősebbike egyértelműen a legjobban elvert Genoa volt. A Real Madrid legyőzése bravúr, ez annak ellenére tény, hogy a Torino ellen sokkal jobban megszenvedett a győzelemért a Juve, de a játék ott sem volt nagyon más, mint korábban, vagy éppen tegnap.
Csak ott volt Alessandro Del Piero, akinek a lába nyomát is aranyba kellene foglalni. Ő a Juventus, ő a hűséges lovag, ő a minden. És – hangozzék bár furcsán – ez itt a legnagyobb baj. Mert az, hogy zseniális, az egy dolog, az meg, hogy 100 évesen is lehet köré csapatot építeni, egy másik, de hogy kizárólag az legyen a csapat játéka, hogy majd Alex megoldja valahogy, az nem járja. Az ilyesmi elmegy a Sampdoriánál (Cassano), a Regginánál (Amoroso-Bianchi), meg az Udinesénél (Di Natale), de a Juventus, már bocsássa meg a világ, más szintet kellene, hogy képviseljen. De nem képvisel.
A csapat játéka abból áll, hogy megpróbálják minél közelebb gyötörni a labdát a csatárokhoz, ha meg nem sikerül, akkor ráívelik Amaurira, hadd birkózzon érte, vagy Del Pieróra, rúgják fel őt (vagy dobja fel magát, ha már). Ezt nevezhetjük úgy, hogy a rendelkezésre álló eszközök maradéktalan kihasználása, és valóban jeles tulajdonság. A Cataniánál. De nem a Juventusnál! Pedig jelenleg ott sem áll többől a játék, hiszen Marchionni imho semmivel sem több, mint Palladino II (még pár meccs, és kikerül a Genoából is), Nedved pedig, lássuk be, a tavalyi önmagát is már csak tízből háromszor éri el. Lecserélni, nem kezdetni azonban Ranieri számára elfogadhatatlan, sokkal ésszerűbb, és egyszerűbb szétfingatni a 36 éves középpályást, akinek mostanra már minden energiáját elviszi a futás. Az erre teljesen esélytelennek tartott Tiago visszakerülése a kezdőbe pedig (a portugál javuló teljesítménye ellenére) azt jelenti, hogy Ranieri egyszerűen gyáva.
Nem, nem a parádézást hiányoljuk, ez sosem volt a Juventus sajátja. Azt hiányoljuk, hogy legyen játéka a csapatnak. Legyenek variációk bizonyos helyzetekre, ne azt kelljen a bőrt a pofánkról tíz körömmel kaparva nézni, hogy a hátrányba kerülő Ranieri taktikai húzása kimerül az Amauri-Iaquinta cserében. A Juventus kimagaslóan jó utánpótlásbázisa ontja magából azokat a játékosokat, akikkel megoldható lenne a problémák egy része - vagy nem, de legalább megtudhatnánk, hogy megoldható-e velük, mert egyelőre ezt csak azok tudják, akik kijárnak a csapat edzéseire. Ranieri tegnap a 0-0-ért érkezett Milánóba, ezt nem róhatjuk fel neki rossz döntésnek. Azt viszont igen, hogy amikor a napnál világosabban látszott, hogy ez nem fog sikerülni, akkor sem próbált meg semmit tenni ellene. Mit tett helyette? Azt, amit mi: imádkozott, hogy ne csússzon el Legrottaglie lába alatt a labda (elcsúszott), Grygera legalább egyszer merjen két méternél közelebb menni Ibrahimovicshoz (nem mert), Marchisio legalább kétszer kerüljön képernyőre (nem került), és a két támadással megbízott középpályása legalább három értékelhető passzt kiosszon (nem osztott).
A Juventus védekezésében nagyon simán benne volt, hogy kitömi vendégét az Inter. Ez ellen Ranieri úgy tudott volna védekezni, hogy a szünetben villámigazolással fekete-fehérbe öltözteti Cambiassót és Maicont, vagy – láss csodát, világ – edzői felelőssége teljes tudatában átrendezi kicsit a csapatát. Nedved fogalmunk sincs, miért nem játszik már az idény elejétől kezdve (Pirlo-szerű) védekező középpályást, hiszen ezt még akár nagyon magas szinten is el tudná látni – szemben jelenlegi feladatával, akkor ugyanis lenne valaki Sissoko mellett (a mezőny egyik legjobbja volt tegnap), aki nemcsak megszerezni tudja a labdát, de képes vele kezdeni is valamit. Giovinco és Ekdal közben rojtosra üli a seggét a kispadon, a csapatnak pedig nincs két épkézláb passza, amit nem Del Piero oszt ki.
A Juventusnak már a télen nagyon komolyan meg kell erősítenie a keretét. Először is egy edzővel, ami a teljességgel lehetetlen kategóriába tartozik (mi megszöktetnék Spallettit Rómából), azon kívül iszonyatos sebességgel le kell igazolni Zsirkovot, és egy Nedved-helyettest, akire több tippünk is lenne (az agyára megyek az NST liverpudli szekciójának azzal, hogy Gerrardot mantrázom évek óta). Mert - és ez nemcsak végszó, hanem egyben konklúzió is – az a Juventus, amelyiknek Molinaro és Sissoko a két legjobbja a szezon egyik legfontosabb meccsén, egészen egyszerűen méltatlan, hogy ne mondjuk, sértő.
Amikor Sissoko és Molinaro a két legjobb
2008.11.23. 11:03 _benito
285 komment
Címkék: olasz juventus összefoglaló serie a szakértelem több mint foci
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr3783841
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.24. 18:54:40
www.youtube.com/watch?v=VSLYkWJ0QUA&feature=related
Hát az eb-n harmatgyenge volt. Kezd csak a navéből élni, de meglátjuk mikor visszajön.
Hát az eb-n harmatgyenge volt. Kezd csak a navéből élni, de meglátjuk mikor visszajön.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.24. 20:05:06
GC, hát a hollandok elleni tényleg nem volt élete meccse a nagy Giginek, de a románok ellen pontot mentett egy kamutizi hárításával, a franciák és a spanyolok ellen pedig már gólt sem kapott. www.youtube.com/watch?v=sbMPVHrKmew Azt mondani tehát, hogy harmatgyenge volt orbitális csúsztatás.
drdugo 2008.11.24. 20:42:45
"helyesen zoff-gentile-scirea-brio-cabrini. "
Boninit ki ne felejtéstek. Ha nem San Marino-inak születik, akkor valszeg ő is a világbajnok csapat tagja lett volna.
akkoriban 5 védős felálllással nyomta a Juve, vagyis inkább 4 védő +1 liberó.
Boninit ki ne felejtéstek. Ha nem San Marino-inak születik, akkor valszeg ő is a világbajnok csapat tagja lett volna.
akkoriban 5 védős felálllással nyomta a Juve, vagyis inkább 4 védő +1 liberó.
calcio_di_rigore 2008.11.24. 21:14:05
"Oscar del calcio" jelöltek:
Legjobb kapus: Buffon, Julio Cesar, Frey
Legjobb edző: Ancelotti, Prandelli, Spalletti
Legjobb fiatal: Balotelli, Giovinco, Hamsik
Legjobb bíró: Morganti, Saccani, Rosetti
Legjobb védő: Chiellini, Mexes, Nesta
Legjobb olasz: De Rossi, Pirlo, Del Piero
Legjobb légiós: Ibrahimovic, Kakà, Mutu
Legjobb kapus: Buffon, Julio Cesar, Frey
Legjobb edző: Ancelotti, Prandelli, Spalletti
Legjobb fiatal: Balotelli, Giovinco, Hamsik
Legjobb bíró: Morganti, Saccani, Rosetti
Legjobb védő: Chiellini, Mexes, Nesta
Legjobb olasz: De Rossi, Pirlo, Del Piero
Legjobb légiós: Ibrahimovic, Kakà, Mutu
calcio_di_rigore 2008.11.24. 21:27:32
Gondolom csak a neve miatt került be, mondjuk tudása alapján egyértelműen a Serie A legjobb védője, a legnagyobb tanár, az egyetlen szimpatikus Milan játékos.
Romanista 2008.11.24. 21:38:51
egyetértek, de már vagy egy éve nem láttam kb.
egyébként részemről:
Buffon, Spalletti, Hamsik, Rosetti, Mexes, Del Piero (De Rossi),Kaká.
márha ez tavalyról szól.
egyébként részemről:
Buffon, Spalletti, Hamsik, Rosetti, Mexes, Del Piero (De Rossi),Kaká.
márha ez tavalyról szól.
drani 2008.11.24. 21:47:46
calcio,
neked Maldini ellenszenves?
neked Maldini ellenszenves?
giacinto 2008.11.24. 22:17:16
Morganti?? :))) Gila szavazta be vagy mi?
JULIO CESAR
Prandelli
Hamsik
Saccani
Chiellini
De Rossi
IBRA
JULIO CESAR
Prandelli
Hamsik
Saccani
Chiellini
De Rossi
IBRA
_alerob 2008.11.24. 22:21:55
Hamsik is ottvan, de Giovinco kis túlzással bent tartotta az Empolit.
nalazo 2008.11.24. 22:22:22
Mr.AT neked nem véleményed van, hanem rögeszméid. Inkább a törölköződdel osztanád meg ...
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.24. 22:39:12
Mutu helyén, ott van Lavezzi helye! Hülye Oscar del calcio!
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.24. 23:04:38
Én Freyt, Spallettit, Hamsikot, Mexest, Del Pierot és Ibrát díjazanám - bíró ügyben meg passzolnék.
mbemba, szerintem Mutu telejesen jogosan van ott a jelöltek között, mind az UEFA kupában, mind a bajnokságban vezére volt a liláknak.
Egy pár jelölés láttán viszont én is lestem, mint a bagoly. Szóval Ancelotti, Nesta és Pirlo idei jelölései épp a saját tehetségükhöz és érdemeikhez méltatlanok leginkább. Pirlo helyett egyértelműen Di Natalét jelöltem volna még az is lehet, hogy neki adnám az Oscart. Ancelottinál akkor már R. Mancini is jobban megérdemelné, ahogy Nestánál Panucci vagy Gamberini, esetleg Cordoba.
mbemba, szerintem Mutu telejesen jogosan van ott a jelöltek között, mind az UEFA kupában, mind a bajnokságban vezére volt a liláknak.
Egy pár jelölés láttán viszont én is lestem, mint a bagoly. Szóval Ancelotti, Nesta és Pirlo idei jelölései épp a saját tehetségükhöz és érdemeikhez méltatlanok leginkább. Pirlo helyett egyértelműen Di Natalét jelöltem volna még az is lehet, hogy neki adnám az Oscart. Ancelottinál akkor már R. Mancini is jobban megérdemelné, ahogy Nestánál Panucci vagy Gamberini, esetleg Cordoba.
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.25. 07:44:11
popp
Így jobbacskán belegondolva - és nem pütyögve valamit hamarjában - értem én Mutut. Sőt, talán tisztelem is az oszkárosok döntését, mert nem azt díjazták, h ki most hogyan produkál, hanem az év volt a fontos. Bár, láttam, h az Udinese ellen megint jó volt.
Szóval, legyen Mutu. Jó, ok.
Így jobbacskán belegondolva - és nem pütyögve valamit hamarjában - értem én Mutut. Sőt, talán tisztelem is az oszkárosok döntését, mert nem azt díjazták, h ki most hogyan produkál, hanem az év volt a fontos. Bár, láttam, h az Udinese ellen megint jó volt.
Szóval, legyen Mutu. Jó, ok.
Gabez 2008.11.25. 10:27:16
Mire adják az oscart, a 2007/2008-as idényre?
Ha igen, akkor tényleg érdekes pár jelölt, akik sokat voltak sérültek, vagy a sérülés miatt formán kívül voltak, pl Kaká, Nesta (??). És hol van Mancini, mint edző? Ancelotti meg bekerült? Kicsit fura ez a lista.
Nálam JC, Spalletti, Hamsik, bírókat nem néztem, Chiellini és Mexes közül lehetetlen jót választani, akkor már sokkal inkább Juan, aki sokkal kiegyensúlyozottabb és kiforrottabb, mint Mexes, a pulykakakas, a legjobb olasz De Rossi volt, ADP csak minden 3-4. meccsen villantott, a legjobb légiós jó kérdés, Ibra nem mindig játszott jól, Kakáról nem is beszélve, Mutu talán egyenletesebb teljesítményt nyújtott mindkettejüknél, de pl. Cambiasso pedig sokkal jobbat...
Ha igen, akkor tényleg érdekes pár jelölt, akik sokat voltak sérültek, vagy a sérülés miatt formán kívül voltak, pl Kaká, Nesta (??). És hol van Mancini, mint edző? Ancelotti meg bekerült? Kicsit fura ez a lista.
Nálam JC, Spalletti, Hamsik, bírókat nem néztem, Chiellini és Mexes közül lehetetlen jót választani, akkor már sokkal inkább Juan, aki sokkal kiegyensúlyozottabb és kiforrottabb, mint Mexes, a pulykakakas, a legjobb olasz De Rossi volt, ADP csak minden 3-4. meccsen villantott, a legjobb légiós jó kérdés, Ibra nem mindig játszott jól, Kakáról nem is beszélve, Mutu talán egyenletesebb teljesítményt nyújtott mindkettejüknél, de pl. Cambiasso pedig sokkal jobbat...
Itáliainagysándor 2008.11.25. 10:35:55
Gabez
ADP szerzett egy gólkirályi címet és többször mutatott bombaformát, az nem csak 3-4 meccsenként volt szerintem... De persze Juvés semmiképp ne kerüljön bele, fújjj:D
ADP szerzett egy gólkirályi címet és többször mutatott bombaformát, az nem csak 3-4 meccsenként volt szerintem... De persze Juvés semmiképp ne kerüljön bele, fújjj:D
Gabez 2008.11.25. 10:42:24
Itáliainagysándor: jah de csak tavasszal volt igazán jó, DR meg egész évben.
drani 2008.11.25. 11:28:53
csakhogy ADP egy jó meccse annyit ér, mint DDRnak 3
Romanista 2008.11.25. 11:41:40
na most nehogy félre értsetek mert Del Pierora tennék én is, de De Rossi a legelegánsabb védekező középpályás egy éve legalább. Pirlo megmakkant tavaly év vége felé, és "jókor" sérült meg mert szerintem ő már idegileg volt ki. Del Piero meg gólkirály lett, de azért hogy ha ez az érv mellette akkor azt se felejtsük ki hogy Trezegé eggyel volt lemaradva, tehát a csapatot nem csak ő húzta be.
az meg hogy Del Piero egy jó meccse 3 De Rossi meccsel ér fel egyszerűen nevetséges.
két jó Adriano meccs esőben ér 1,5 közepes szombati Lavezzit ami egyenértékű három jó Panucci meccsel a fehér Roma mezben ami pont kétszer annyit ér egy harmatgyenge Di Natale idegenben. dragonball kártyád nincs,hogy ezt fociba kell lemeccselni?
az meg hogy Del Piero egy jó meccse 3 De Rossi meccsel ér fel egyszerűen nevetséges.
két jó Adriano meccs esőben ér 1,5 közepes szombati Lavezzit ami egyenértékű három jó Panucci meccsel a fehér Roma mezben ami pont kétszer annyit ér egy harmatgyenge Di Natale idegenben. dragonball kártyád nincs,hogy ezt fociba kell lemeccselni?
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 12:21:46
Romanista 2008.11.25. 11:41:40
Az én Fehér HóIbraSárkányom simán üti a te CsontVucsinicsLovagodat. :)
Az én Fehér HóIbraSárkányom simán üti a te CsontVucsinicsLovagodat. :)
drani 2008.11.25. 12:33:02
Romanista,
én csak vicceltem, valójában 2 jó DDR meccs ér 1 jó ADP meccset ;)
én csak vicceltem, valójában 2 jó DDR meccs ér 1 jó ADP meccset ;)
Gabez 2008.11.25. 12:36:37
"csakhogy ADP egy jó meccse annyit ér, mint DDRnak 3" - ezt hogy kell érteni? van vmi skála, amin össze tudod hasonlítani, kinek mennyit ér egy meccse?
DDR végig jó volt, ADP nem. A posztjukon. DDR blokkolt 120 gólba tartó lövést, ADP rúgott 20-at, ki a jobb? ADP, mert ő rúgja, ő jobban a reflektorfényben van, amikor betalál?
Azért kíváncsi lennék, DDR mit tudna más csapatban, nem a megszokott közegében. Talán sosem derül ki, mert elég kicsi az esélye, hogy elmenjen Rómából.
DDR végig jó volt, ADP nem. A posztjukon. DDR blokkolt 120 gólba tartó lövést, ADP rúgott 20-at, ki a jobb? ADP, mert ő rúgja, ő jobban a reflektorfényben van, amikor betalál?
Azért kíváncsi lennék, DDR mit tudna más csapatban, nem a megszokott közegében. Talán sosem derül ki, mert elég kicsi az esélye, hogy elmenjen Rómából.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 12:45:17
"Talán sosem derül ki, mert elég kicsi az esélye, hogy elmenjen Rómából." - próféta szólna belőled, sajnos a Roma ingatag anyagi helyzetében akármikor beüthet egy kényszerű kiárusítás.
Gabez 2008.11.25. 12:55:28
DDR Totti nyomdokain jár. Ne is menjen el Rómából, mert akkor szétesik a csapat és nem lesz kivel jókat meccselni...;)
Aquilaniban nem vagyok biztos...
Aquilaniban nem vagyok biztos...
ASRM 2008.11.25. 12:57:51
Én se, de inkább egy DDR, mint három AA, ha már a kártyáknál tartunk.
Mr.AT 2008.11.25. 13:08:03
Gabez, te olyan szinten vagy elvakult és szubjektív, hogy az már szórakoztató... :-) Mancini, mint edző? :-) Muháháhá... Mancini-n minden focihoz és taktikához kicsit is értő ember teli szájjal röhög, a létező legalkalmatlanabb ember, aki kispadon valaha is ült. :-)
És ADP nem volt jó? :-) Gólkirály lett, kisbarátom, már ha érted a szó jelentését. :-) A csapat igazi motorja és vezére volt, végighajtotta/küzdötte a szezont és rúgott 20 gólt, ennyi idősen is. Elég nehéz vitatni, hogy a tavalyi szezon legemblematikusabb figurája volt minden korábbi érdemétől függetlenül is.
A "DDR blokkolt 120 gólba tartó lövést" mondatod meg érdemben nem is kommentálnám, csak annyit jegyeznék meg, hogy ha 38 meccsen 120 gólba tartó lövést blokkolt volna, akkor jobb lenne a védési mutatója, mint Doni-nak... :-))
És ADP nem volt jó? :-) Gólkirály lett, kisbarátom, már ha érted a szó jelentését. :-) A csapat igazi motorja és vezére volt, végighajtotta/küzdötte a szezont és rúgott 20 gólt, ennyi idősen is. Elég nehéz vitatni, hogy a tavalyi szezon legemblematikusabb figurája volt minden korábbi érdemétől függetlenül is.
A "DDR blokkolt 120 gólba tartó lövést" mondatod meg érdemben nem is kommentálnám, csak annyit jegyeznék meg, hogy ha 38 meccsen 120 gólba tartó lövést blokkolt volna, akkor jobb lenne a védési mutatója, mint Doni-nak... :-))
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 13:11:34
Danielének komolyabb szerződése is van, mint Albertonak. Utóbbinak sérülékenysége is amellett szólna , hogy nagyon kecsegtető ajánlat esetén el lehetne gondolkozni az eladásán.
Na de cikk eredetileg Juvéváről szól, a zebráknak meg ma újabb fellépése lesz Péterváron. A mai menüből ezt a meccset várom leginkább. Ha nyer Zenit megkavarhatja a csoportot és akkor mindenképpen ki-ki meccset játszik
Madridban. A Juve viszont már továbbjutott, úgyhogy nyer a Zenit a leningrádi cidriben. Ja és háromnegyed hétkor kezdődik a meccs!
Na de cikk eredetileg Juvéváről szól, a zebráknak meg ma újabb fellépése lesz Péterváron. A mai menüből ezt a meccset várom leginkább. Ha nyer Zenit megkavarhatja a csoportot és akkor mindenképpen ki-ki meccset játszik
Madridban. A Juve viszont már továbbjutott, úgyhogy nyer a Zenit a leningrádi cidriben. Ja és háromnegyed hétkor kezdődik a meccs!
sempreLippi 2008.11.25. 13:39:16
feltéve, hogy lesz meccs.
madridban a hó miatt, szt.péterváron a reggeli robbantás miatt maradhat el.
madridban a hó miatt, szt.péterváron a reggeli robbantás miatt maradhat el.
sempreLippi 2008.11.25. 13:39:47
(na, boriszovban, nem madridban, bocs)
ASRM 2008.11.25. 13:54:52
Nyugi Mr At, senki nem kakarja Del Pierotól elvenni az olasz Oscart, kapja meg, hiszen ő egy ikon.
Lábjegyzet: kérdés persze, hogy hogyan hasonlítod össze a különböző posztokon játszó játékosokat. Egy lehetséges megoldás, hogy nem egymáshoz, hanem a saját posztján játszókhoz hasonlítod mindegyiket, elfogadva, hogy a különböző posztok legjobbjai nagyjából hasonló szinten vannak. Ebben az esetben azt kell nézni, hogy ki a leginkább kiugróan jó saját posztján. Innen nézve Alex nem annyira kiugró a 21 góljával, Borriello is rúgott 19-et, védekező középpályás poszton viszont, legalábbis az olaszok közül a tavalyi szezonban DDR abszolút kimagasló volt.
Lábjegyzet: kérdés persze, hogy hogyan hasonlítod össze a különböző posztokon játszó játékosokat. Egy lehetséges megoldás, hogy nem egymáshoz, hanem a saját posztján játszókhoz hasonlítod mindegyiket, elfogadva, hogy a különböző posztok legjobbjai nagyjából hasonló szinten vannak. Ebben az esetben azt kell nézni, hogy ki a leginkább kiugróan jó saját posztján. Innen nézve Alex nem annyira kiugró a 21 góljával, Borriello is rúgott 19-et, védekező középpályás poszton viszont, legalábbis az olaszok közül a tavalyi szezonban DDR abszolút kimagasló volt.
Mr.AT 2008.11.25. 14:06:39
Azt azért jegyezzük meg Alex védelmében, hogy őt meg ne hasonlítgassuk klasszikus centerekhez (Trez, Boriello, Gila, Pippo stb.), akiket egy az egyben kiszolgál a csapat. Alex a góljai nagy részét magát előre cselezve, összjátékban kijátszva, esetleg szabadrúgásokból szerzi, ami objektíven is nagyobb érdem, mint a klasszikus centerek "utolsó mozdulata". (Jól mutatja mindezt, hogy Trez is, Boriello is a góljainak legalább felét fejesből szerzi.)
Nem nagyon hiszem, hogy tavaly volt olyan csatár a Serie A-ban, aki akár csak megközelítette volna Alex teljesítményét.
DDR teljesítményét senki nem vitatja, de ez egy kvázi szürkébb, kevésbé szem előtt lévő poszt, sokkal nehezebb objektíven megítélni.
Nem nagyon hiszem, hogy tavaly volt olyan csatár a Serie A-ban, aki akár csak megközelítette volna Alex teljesítményét.
DDR teljesítményét senki nem vitatja, de ez egy kvázi szürkébb, kevésbé szem előtt lévő poszt, sokkal nehezebb objektíven megítélni.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 14:17:36
Igaz Ibra csak 17-t lőtt, de hiányzott v 2 hónapig.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 14:33:30
Igaz, bocs, nem tudtam, hogy az nem számít bele.
Itáliainagysándor 2008.11.25. 14:53:21
Azért eléggé csücskös Del Piero kvalitásait megkérdőjelezni, Ibra amúgy is légiósnak számít szóval nem érzem a vita jogosságát.
Alex amúgy az uccsó meccsen átengedett egy 11-est Treznek, nehogy elhúzzon tőle a góllövőlistán.
Alex meg nem befejező csatár ezzel legyünk azért tisztában.
Alex amúgy az uccsó meccsen átengedett egy 11-est Treznek, nehogy elhúzzon tőle a góllövőlistán.
Alex meg nem befejező csatár ezzel legyünk azért tisztában.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 14:59:03
Miért ki kérdőjelezte meg a ADP kvalitásait? Szal ha valaki nem használja az Isteni jelsző Del Piero neve előtt, akkor már vitát gerjeszt és az egész Juve tábor rátámad. :) lol
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 15:01:21
"Azért eléggé csücskös Del Piero kvalitásait megkérdőjelezni" - szerintem senki nem vitatta Alex érdemeit és tehetségét, csak néhányan megengedtek annyit maguknak, hogy szerintük De Rossi jobban megérdemelné az Oscart -szerintem egyébként nem. Erre megint megérkezett nagy rössel az önérzetes Juve had.
Mr.AT 2008.11.25. 15:18:56
GC, ez így van... :-) Térdre borul, könnyes szemmel, áhítatosan hálát rebeg a sorsnak, hogy láthatja életében játszani! Ez a minimum. :-)
Holmi római jöttment sihedereket meg csak az Isteni ADP-ről szóló mondat lezárása UTÁN lehet szóbahozni, természetesen véletlenül sem összehasonlítást kezdeményezve, mert az már önmagában is sértő. :-)
U.i.: Mi az, hogy "jelsző"? :-) Van aki ármányt sző, van aki jelet? :-) (...van aki hálót, pl. Julio Cesar, akiről továbbra is tartom, hogy inkább várat védjen, semmint kaput...) :-)
Holmi római jöttment sihedereket meg csak az Isteni ADP-ről szóló mondat lezárása UTÁN lehet szóbahozni, természetesen véletlenül sem összehasonlítást kezdeményezve, mert az már önmagában is sértő. :-)
U.i.: Mi az, hogy "jelsző"? :-) Van aki ármányt sző, van aki jelet? :-) (...van aki hálót, pl. Julio Cesar, akiről továbbra is tartom, hogy inkább várat védjen, semmint kaput...) :-)
nalazo 2008.11.25. 15:56:59
mRAT! Del Pieronak is léteznek korlátai, csak jóval kevesebb, mint neked. Ez a szavazás meg pusztán a szakértőkre kellene, hogy tartozzzon nem az elfogult szurkolókra. Védhetne Torgyán József is a Juventusban, neked akkor is ő lenne a legjobb kapus.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.25. 16:08:48
Mr.AT 2008.11.25. 15:18:56
pl. Julio Cesar, akiről továbbra is tartom, hogy inkább várat védjen, semmint kaput...) :-)
Hát ez is igaz, védhetne akár várat, mert pl a multkori meccsen sem volt szükség a tudására. :))
pl. Julio Cesar, akiről továbbra is tartom, hogy inkább várat védjen, semmint kaput...) :-)
Hát ez is igaz, védhetne akár várat, mert pl a multkori meccsen sem volt szükség a tudására. :))
Gabez 2008.11.25. 16:13:18
Mr.AT: "Mancini a létező legalkalmatlanabb ember, aki kispadon valaha is ült. :-)"
Na ezzel a gondolatoddal is egyedül maradnál, mint sok másikkal...
"És ADP nem volt jó? :-) Gólkirály lett, kisbarátom, már ha érted a szó jelentését. :-) "
Hogyne tudnám, magam is az vagyok sokszorosan, igaz, más szinte(ke)n - sztem te viszont még nem fociztál nagy- és kispályán, vagy igen? biztos nem, mert akkor tudnád, hogy a gólkirály nem olyan, hogy végigviszi a pályán a labdát és bevágja...hanem mondjuk sokszor az 5ösön állva belerúg egy nagyot, mert ő a csatár, ő áll ott. Ééérted. És hol írtam, h nem volt jó? Azt írtam, hogy DDR jobb volt. Ne ferdíts...
"Elég nehéz vitatni, hogy a tavalyi szezon legemblematikusabb figurája volt minden korábbi érdemétől függetlenül is."
Aham, főleg akkor volt az, mielőtt aláírta az új szerződését. Jól jelképezte a pénzéhséget ;) Egyébként NEHÉZ vitatni? Kérdezz meg 10 embert rajtad kívül, 7-en tuti KÖNNYEDÉN vitatják.
A 120 egy hasra szám volt, nyilván csak a nagyságrendbeli különbséget akartam szemléltetni, de igazad van, így nehéz megérteni. Legközelebb kiböngészem a statisztikából, megígérem.
Na ezzel a gondolatoddal is egyedül maradnál, mint sok másikkal...
"És ADP nem volt jó? :-) Gólkirály lett, kisbarátom, már ha érted a szó jelentését. :-) "
Hogyne tudnám, magam is az vagyok sokszorosan, igaz, más szinte(ke)n - sztem te viszont még nem fociztál nagy- és kispályán, vagy igen? biztos nem, mert akkor tudnád, hogy a gólkirály nem olyan, hogy végigviszi a pályán a labdát és bevágja...hanem mondjuk sokszor az 5ösön állva belerúg egy nagyot, mert ő a csatár, ő áll ott. Ééérted. És hol írtam, h nem volt jó? Azt írtam, hogy DDR jobb volt. Ne ferdíts...
"Elég nehéz vitatni, hogy a tavalyi szezon legemblematikusabb figurája volt minden korábbi érdemétől függetlenül is."
Aham, főleg akkor volt az, mielőtt aláírta az új szerződését. Jól jelképezte a pénzéhséget ;) Egyébként NEHÉZ vitatni? Kérdezz meg 10 embert rajtad kívül, 7-en tuti KÖNNYEDÉN vitatják.
A 120 egy hasra szám volt, nyilván csak a nagyságrendbeli különbséget akartam szemléltetni, de igazad van, így nehéz megérteni. Legközelebb kiböngészem a statisztikából, megígérem.
Mr.AT 2008.11.25. 16:15:37
nalazo, ki lenne itt a "szakértő", netán te, akinek a bunkó primitív személyeskedésen kívül érdemi hozzászólásod még nem volt? Felejts már el...
nalazo 2008.11.25. 16:25:36
Kedves MRAT. Ez egy olyan poszt, ahova bárki írhat, még én is, aki nem képzelem magam szakértőnek. A bunkó és primitív szavak rosszul hangzanak a te szádból. Az életben nyilván szóba sem állnék egy ilyen infantilis egyeddel, de itt minden belefér. Még te is barátocskám. Nem felejtlek el, ígérem ...
Mr.AT 2008.11.25. 16:25:36
Óóóóóó, Gabez, "magam is az vagyok sokszorosan"... muháháhá, és apukád is erős, meg dömpered is van? :-)))) Az, hogy lent a homokozóban labdáztok a kis barátaiddal, az most erősen indifferens az olasz labdarúgás megítélése kapcsán, ugye ééééérted...?
És ha már felérnéd a TV képernyőjét, akkor láthatnád, hogy ADP konkrétan az a játékos, aki "végigviszi a pályán és bevágja", s ha valakire, rá aztán végképp nem jellemző, hogy "az 5ösön állva belerúg egy nagyot". Kreatív játékos, éééérted - ha fele annyira jól bánnál a gondolataiddal, mint ő a labdával, most nem kellene evidenciákat magyarázni neked.
Kíváncsi vagyok, mégis mivel támasztanád alá azt, hogy "DDR jobb volt, mint ADP", figyelembe véve azokat a tényeket, hogy 1. látványosan csak kötözködni akarsz, 2. még látványosabban elfogult vagy, 3. almát akarsz a körtével összehasonlítani, 4. egy díj kiosztásáról beszélünk, amit jellemzően nem a védekező középpályások szoktak utcahosszal nyerni, függetlenül attól, hogy megérdemelnék-e vagy sem (nevezz meg pls egy védekező középpályás Aranylabdást az utóbbi 20 évből pl.), 5. az olasz gólkirály áll a mérleg egyik serpenyőjében, aki csapatkapitányként lényegileg a hátán cipelte a dobógóig az ezer sebből vérző Juvét. Ha valakihez hasonlítgatni akarnád, akkor hasonlítsd Tottihoz, aki szintén csapatkapitány, s szintén hasonló karizmatikus kisugárzása van egy egész csapatra, de ne egy feltörekvő fiatalhoz.
És ha már felérnéd a TV képernyőjét, akkor láthatnád, hogy ADP konkrétan az a játékos, aki "végigviszi a pályán és bevágja", s ha valakire, rá aztán végképp nem jellemző, hogy "az 5ösön állva belerúg egy nagyot". Kreatív játékos, éééérted - ha fele annyira jól bánnál a gondolataiddal, mint ő a labdával, most nem kellene evidenciákat magyarázni neked.
Kíváncsi vagyok, mégis mivel támasztanád alá azt, hogy "DDR jobb volt, mint ADP", figyelembe véve azokat a tényeket, hogy 1. látványosan csak kötözködni akarsz, 2. még látványosabban elfogult vagy, 3. almát akarsz a körtével összehasonlítani, 4. egy díj kiosztásáról beszélünk, amit jellemzően nem a védekező középpályások szoktak utcahosszal nyerni, függetlenül attól, hogy megérdemelnék-e vagy sem (nevezz meg pls egy védekező középpályás Aranylabdást az utóbbi 20 évből pl.), 5. az olasz gólkirály áll a mérleg egyik serpenyőjében, aki csapatkapitányként lényegileg a hátán cipelte a dobógóig az ezer sebből vérző Juvét. Ha valakihez hasonlítgatni akarnád, akkor hasonlítsd Tottihoz, aki szintén csapatkapitány, s szintén hasonló karizmatikus kisugárzása van egy egész csapatra, de ne egy feltörekvő fiatalhoz.
Mr.AT 2008.11.25. 16:29:06
nalazo, nem vagyok a barátocskád. Szerencsére. Az "életben mi lenne" c. kérdést meg ne feszegessük, mert lehet, hogy rosszul jönnél ki belőle.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.25. 16:43:27
Mr. AT, én úgy látom, ha osztatlan szeretetnek, nem is, de mindenképpen osztatlan tiszteletnek örvend Ale Del Piero a Serie A szakaszba renderesen kommentelők körében. Szóval nem is értem min húztad föl magad ennyire. Akkor mi van ha valaki úgy látja, hogy a tavalyi bajnoki címért végig harcban álló csapat egyértelműen legjobb teljesítményt nyújtó játékosa jobban megérdemelné az Oscart, mint a gólkirály?
nalazo 2008.11.25. 16:48:40
Semmi baj MRAT megbocsátok, és a szombati Inter győzelmet neked ajánlom.
Mr.AT 2008.11.25. 16:59:16
popp, azzal semmi bajom nincs, ha valaki a labdarúgás kapcsán eltérő véleményen van - ezért járunk ide, nézeteket cserélni. Bajom csak az ilyen jöttment senkiháziakkal van, mint ez a nalazo (nyáladzó?), aki ideesik a semmiből, s a témához abszolút nem kapcsolódóan beugat.
Félre ne érts, nem fogok álmatlanul forgolódni emiatt, csak kíváncsi lennék, az életben meddig állna meg előttem ez a szánalmas kis semmi.
Félre ne érts, nem fogok álmatlanul forgolódni emiatt, csak kíváncsi lennék, az életben meddig állna meg előttem ez a szánalmas kis semmi.
ericcartmen 2008.11.25. 17:56:24
Azzal, hogy De Rossit "romai sihederezel" azért laikus képet állitasz ki magadról.
És azért feltörekvő tehetségnek sem nevezném, annál már régóta jóval több
Egyébként meg az egész táborból itt te vagy a legelfogultabb
És azért feltörekvő tehetségnek sem nevezném, annál már régóta jóval több
Egyébként meg az egész táborból itt te vagy a legelfogultabb
drani 2008.11.25. 18:01:11
nekem a kedvencem ADP, de amit mrAT nyom, már nekem is sok...
ráadásul személyeskedő a stílusa
ráadásul személyeskedő a stílusa
rexford 2008.11.25. 20:04:36
Nyugi srácok. Inkább azt mondjátok meg, hogy jó-e nekünk az, hogy ilyen viszonylag tét nélküli meccset is végigjátszanak az öregek?
rexford 2008.11.25. 20:20:47
Na bazmeg, most látom, hogy a másik topikban pont erről van nagyba szó.
giacinto 2008.11.25. 21:07:09
mindenféle elfogultság nélkül mondom hogy De Rossira szavaznék a vitában. egyértelműen. Egyre inkább azt érzem hogy delpiero erősen túl van már sztárolva (pl idén is aranylabdát akartak neki egyesek, mert belőtt 3 szabadrúgást kb, azon kívül meg szinte semmi...) Elismerem a pályafutását meg a címeit meg minden, de...
_alerob 2008.11.25. 22:00:42
tudtam hogy valaki elő fogja ezt hozni. Mi nem csak a szabadrugásaira vagyunk büszkék, hanem a pályán nyújtott teljesítményére. én meg minden elfogultság nélkül mondom ha Gerrard, Ibrahimovic vagy Casillas is esélyes, Del Piero is. punkt.
nalazo 2008.11.25. 22:12:06
MRAT. Te vagy az NST Jan Slota-ja.
Majd más posztokban még találkozunk.
Addig is szókincsre fel!!!
Majd más posztokban még találkozunk.
Addig is szókincsre fel!!!
Juverkusen 2008.11.25. 22:18:09
hispan, nem elfogult vagyok, csak reális. molinaro, legrottaglie, chiellini, camoranesi, marchisio, del piero, marchionni, buffon.. csak nem hogy olaszok?? mondj fele ennyit az interből+ milanból... sem diego, sem svájnstájger nem lesz zebra. ez sztem tök egyértelmű. az inter egy mákos undorító csapat. mondom ezt úgy, hogy tudom hogy jobbak voltak nálunk. de ne ilyen góllal nyerjenek már. a milan meg... kaka szimpatikus játékos.. volt.. idén annyira unszimpatikus, szimulálós nagyképűnek tűnik.. reklamál ha nem kap labdát, tiziket hoz össze... (azért kaka megpróbált egy tizit kiharcolni a 93. percben torinoban... nevetséges...)összevásárolt csapat az is.. lényeg h szar inter, szar milan, FORZA JUVE!!
halareaal 2008.11.25. 23:26:00
Julio Cesar klasszis kapus. tény, hogy pár éve Buffon összehasonlíthatatlanul jobb volt, de most kb egy szinten vannak. az meg, hogy Buffonnak nem volt potyája, orbitális baromság, kapott 1x egy olyan gólt ugyanis, amit a "potya" szó gyakorlatilag nem is ad vissza. 1x már belinkeltem kroosnak egy magasröptű Casillas vs Buffon vita keretében, keress rá youtubeon, Mr At.
Mr.AT 2008.11.26. 01:40:41
giacinto 2008.11.25. 21:13:33 "ADP az olasz Raul. egy az egyben."
Raul befejező csatár, Alex előkészítő. Raul talán még életében nem lőtt szabadrúgást a Madridban, Alex lassan már másfél évtizede az első számú szabadrúgáslövő Torinóban. Raul tavaly még saját korábbi árnyéka sem volt, Alex gólkirály lett. A Real alighanem szíves örömest kapna nemhogy Alexen, de bármilyen kreatív támadón jelen pillanatban...
Teljesen különböző emberek, teljesen különböző játékstílusok, s már évek óta teljesen különböző szintű formák. Ne süllyedjünk már le a Blikk szintjére, csak azért mert mindketten emblematikus figurái a klubjuknak...
Raul befejező csatár, Alex előkészítő. Raul talán még életében nem lőtt szabadrúgást a Madridban, Alex lassan már másfél évtizede az első számú szabadrúgáslövő Torinóban. Raul tavaly még saját korábbi árnyéka sem volt, Alex gólkirály lett. A Real alighanem szíves örömest kapna nemhogy Alexen, de bármilyen kreatív támadón jelen pillanatban...
Teljesen különböző emberek, teljesen különböző játékstílusok, s már évek óta teljesen különböző szintű formák. Ne süllyedjünk már le a Blikk szintjére, csak azért mert mindketten emblematikus figurái a klubjuknak...
calcio_di_rigore 2008.11.26. 01:54:27
Rault már lassan a saját szurkolói sem bírják elviselni, legalábbis amennyi Realos véleményt én hallok. Bár nem nagyon érdekel.
Amúgy ne vittázzatok már ilyeneken, kapja meg Cesar meg De Rossi, nyilván Buffon és ADP sincs rászorulva. Del Piero simán átengedi a tizit is a klubtársának, ha annak fontosabb. Nem kell már mit bizonyítania, és ez az Oscar semmit sem javít vagy ront a megítélésén. Buffon detto. Cesar egy nagyon frankó kis kapus, de ha megállítasz egy olaszt az utcán és azt mondod: Buffon vagy Cesar? Na látod... Pedig JC is megérdemli ezt az Oscart.
Amúgy ne vittázzatok már ilyeneken, kapja meg Cesar meg De Rossi, nyilván Buffon és ADP sincs rászorulva. Del Piero simán átengedi a tizit is a klubtársának, ha annak fontosabb. Nem kell már mit bizonyítania, és ez az Oscar semmit sem javít vagy ront a megítélésén. Buffon detto. Cesar egy nagyon frankó kis kapus, de ha megállítasz egy olaszt az utcán és azt mondod: Buffon vagy Cesar? Na látod... Pedig JC is megérdemli ezt az Oscart.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.26. 08:55:54
Ha már ekkora vita alakult ki a Calcio Oscarrol, akkor szavazzatok, megtehetitek a Corierra dello Sport oldalán: www.corrieredellosport.it/Notizie/Calcio/50390/Oscar+Aic%2C+De+Rossi+in+lizza+per+miglior+italiano
A legnagyobb vitát kiváltó szavazást egyébként De Rossi vezeti: www.corrieredellosport.it/Sondaggi/Risultati/Calcio/528/?sv=true
A legnagyobb vitát kiváltó szavazást egyébként De Rossi vezeti: www.corrieredellosport.it/Sondaggi/Risultati/Calcio/528/?sv=true
halareaal 2008.11.26. 21:27:26
". Raul talán még életében nem lőtt szabadrúgást a Madridban, Alex lassan már másfél évtizede az első számú szabadrúgáslövő Torinóban. Raul tavaly még saját korábbi árnyéka sem volt, Alex gólkirály lett."
egyrészt Raul lőtt már szabadrúgásgólt, másrészt meg az azért nagy baromság, hogy tavaly már árnyéka sem volt önmagának. a csapat házigólkirálya lett a bajnokságban kb 17 gólt lőtt, és emellett a blben is gurított 3-4et.
persze most jobb formában van Del Piero, az tény, bár hogy max életműdíjként érdemelné meg az aranylabdát, azis biztos.
egyrészt Raul lőtt már szabadrúgásgólt, másrészt meg az azért nagy baromság, hogy tavaly már árnyéka sem volt önmagának. a csapat házigólkirálya lett a bajnokságban kb 17 gólt lőtt, és emellett a blben is gurított 3-4et.
persze most jobb formában van Del Piero, az tény, bár hogy max életműdíjként érdemelné meg az aranylabdát, azis biztos.
giacinto 2008.11.27. 21:40:54
pont akartam irni Raul 17 tavalyi gólját. szóval a BL-lel lehet hogy többet lőtt mint DP.
másik: Raul befejező csatár, Alex előkészítő.
ezt sem igen mondanám, kb Ronaldo leigazolása óta hátrébb lett vonva, és Nistelrooy miatt még mindig ugyanaz a helyzet.
másik: Raul befejező csatár, Alex előkészítő.
ezt sem igen mondanám, kb Ronaldo leigazolása óta hátrébb lett vonva, és Nistelrooy miatt még mindig ugyanaz a helyzet.
Itáliainagysándor 2008.11.28. 12:23:17
Mi van ezzel a Spallettive? A bajnokságban még mindig hátul vannak és a bl-ből is kieshetnek, korai ilyen nyilatkozatokat tenni.
Itáliainagysándor 2008.11.28. 12:45:16
Giacinto, Alex 50 góllal többet rúgott Raulnál, csak, hogy tisztában legyünk a dolgokkal.
Ez a szám azért nagy értékű mert Alex sosem volt befejező, míg Raul azért majdnem 10 évig azt játszott, +Alexnek 1- év előnye van Raúlhoz képest
Ez a szám azért nagy értékű mert Alex sosem volt befejező, míg Raul azért majdnem 10 évig azt játszott, +Alexnek 1- év előnye van Raúlhoz képest
kroos 2008.11.28. 13:32:54
Adrianot ha ránk meritek sozni akkor küldöm nektek lell-t kötésben van buyten-nel.
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.28. 13:38:09
A lényeg: Inzaghi csapatkapitányként vágta be azt, amit mindig bevág, már több, mint egy évtizede.
Nem szoktam ilyesmire figyelni: volt ő már csapatkapitánóó??
Nem szoktam ilyesmire figyelni: volt ő már csapatkapitánóó??
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 13:40:14
Van Buyten, aki hatalmas ígéret volt míg a Bayernbe nem ment? :P
giacinto 2008.11.28. 13:44:14
Raul 102-szeres válogatott. 596 meccsen 254 gólt szerzett, 3-szoros BL-győztes, 6-szoros bajnok, 2-szeres gólkirály.
Delpiero 91-szeres válogatott. 504 meccsen 219 gól, 1-szeres BL-győztes, 5-szörös bajnok, 1-szeres gólkirály.
Forrás angol wiki.
Nem igen látom azt az 50 gól különbséget ADP javára. végülis vitatkozhatunk a tényekkel. Ráadásul 3 évvel idősebb is.
Delpiero 91-szeres válogatott. 504 meccsen 219 gól, 1-szeres BL-győztes, 5-szörös bajnok, 1-szeres gólkirály.
Forrás angol wiki.
Nem igen látom azt az 50 gól különbséget ADP javára. végülis vitatkozhatunk a tényekkel. Ráadásul 3 évvel idősebb is.
giacinto 2008.11.28. 13:48:05
közben újabb adatot találtam: ADP total career Juventus:589/250.
Raul total career Real: 652/292.
Válogatottban is többet lőtt. sehogysem találom azt az 50 gólnyi DP előnyt.
Raul total career Real: 652/292.
Válogatottban is többet lőtt. sehogysem találom azt az 50 gólnyi DP előnyt.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 13:51:34
Gia, majd csak figyeld meg év végén. :DD
popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.28. 13:52:15
A meccs számokból viszont az is kiderül, hogy Del Piero többet volt sérült vagy melőzött
kroos 2008.11.28. 13:56:18
hatalmas ígéretd.DDDDD
Felsoroljam a ti hatalmas igéreteiteket akik a belgával szemben tényleg azok voltak?
Felsoroljam a ti hatalmas igéreteiteket akik a belgával szemben tényleg azok voltak?
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 13:59:23
kroos, fölösleges, te úgyis jobban tudod és többet tudsz. :)
A CM focimanagerbe viszont érdemes megvenni. De hát az élet nem azt hozta neki amit megérdemelt. Vagy igen? :P
A CM focimanagerbe viszont érdemes megvenni. De hát az élet nem azt hozta neki amit megérdemelt. Vagy igen? :P
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 14:00:49
Gia, ne szíccsad a tüzet mer' mingyá' jönnek a Juve drukkerek oszt kiosztanak, hogy a Zinterbe milyen szarok jáccanak. :))
kroos 2008.11.28. 14:02:54
van buyten 30 éves és két éve vettük.mi volt ebben a nagy igéret?
Bocs de ezt tényleg nem értem.:(
Bocs de ezt tényleg nem értem.:(
kroos 2008.11.28. 14:03:46
látom itt megint az megy mint tegnap este.
na sziasztok.
ebböl nem kérek.
na sziasztok.
ebböl nem kérek.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 14:04:08
kb, mint van der meydébe. :)
Csak arra emlékszem, hogy egy időben mindenkinek kellett, ő meg a Hamburgba ment v jött v ilyesmi. :)
Csak arra emlékszem, hogy egy időben mindenkinek kellett, ő meg a Hamburgba ment v jött v ilyesmi. :)
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.28. 16:23:07
Gia
Ne vitázzá' le Juve drukkerrel. :)
Ne vitázzá' le Juve drukkerrel. :)
calcio_di_rigore 2008.11.29. 12:48:40
Igazából már ott kezdődnek a problémák, hogy mit akarsz ezekkel a számokkal bebizonyítani/megmagyarázni.? Milyen tényekkel kellene vitatkozni és miről? Mindketten sok gólt rúgtak, ergo ugyanolyan játékosok? Nem értem.
Vagy csak az nem jut el az agyadig, hogy vannak játékosok akik képesek sokáig megmaradni egy Real Madridban/Juventusban? Nektek még ezt is Dél-Amerikából kellett importálni.
Vagy csak az nem jut el az agyadig, hogy vannak játékosok akik képesek sokáig megmaradni egy Real Madridban/Juventusban? Nektek még ezt is Dél-Amerikából kellett importálni.
BruceWayne 2008.11.29. 13:07:11
"látom itt megint az megy mint tegnap este."
szerintem már lassan egy éve ugyanaz megy :-/
szerintem már lassan egy éve ugyanaz megy :-/
Mr.AT 2008.11.29. 13:49:39
Mintha bármi értelme lenne amúgy az ilyen összehasonlítgatásoknak... Aki akár a spanyol, akár az olasz első osztályban 100 gól felett rúgott, az csak extraklasszis játékos lehet. Valamiben legalábbis világklasszis. Még a falábú, egy cselre sem képes Inzaghi is utánozhatatlanul gólérzékeny, s ezt senki nem vitathatja el tőle. 100 gólt nem lehet véletlenül, vagy mákkal szerezni ilyen szinten.
halareaal 2008.11.29. 15:00:28
sztem giacinto azzal a kijelentéssel kezdett vitatkozni, h DP 50 góllal több gólt rúgott. és mint azt látjuk, ezzel lehet, sőt kell is vitába szállni, mert nem igaz. azt senki sem állította, hogy akár DP, akár Raul ne lennének óriási játékosok.
Juverkusen 2008.11.29. 15:08:49
giacinto.. kihagytál valamit nem? Alex világbajnok:) érted.. VILÁGBAJNOK.. raúl még csak az EB győztes spanyol keretbe se fért be... ennyit erről.. ez többet ér mint 50 v 100 góllal többet szerezni...
BruceWayne 2008.11.29. 15:27:34
mondjuk a VB címet messze nem ő "hozta", amúgy lehetne EB győztes is ha a döntőben belövi a ziccereit
giacinto 2008.11.29. 20:27:27
Vissza lehet keresni: azt irtam hogy DP ugyanolyan mint Raul. erre jött vmi okos juvés, aki elkezdett fröcsögni hogy ugyanmár meg DP isten 50 góllal többet lőtt meg extraklasszis meg stb.
na erre kerestem elő a számokat. DP-nek meg valóban sok köze volt a VB-hez...
na erre kerestem elő a számokat. DP-nek meg valóban sok köze volt a VB-hez...
Juverkusen 2008.11.30. 14:16:13
ő lőtte a németek ellen a mindent eldöntő gólt... és azt hiszem minden játékosnak aki pályára lépett, köze volt a VB sikerhez. Del Piero és Raúl is nagy játékos, de én Del Pierot többre tartom. És tegnap meglett a 250. találat:) grat Alex!
Az utolsó 100 komment: