Előző nap összefoglaló, most pedig beharangozó, az imádott hétközi forduló, amely felborítja a futballszurkoló életét. Az ember megnyugszik előre, hogy nincs BL, végre olvashat egy jó könyvet, feltehet egy James Brown lemezt, vagy megnézheti a House-t, de nem, a kedves FA-nek köszönhetően megint meccset kell nézni. Ez persze nem is akkora baj, ha az ember nem a Newcastle, vagy a Stoke City szurkolója, és nem a szokásos szenvedést kell végignéznie, hanem mondjuk a táblázat éléről tekinthet le a mezőnyre (Liverpool), vagy alulról indulva, új reményekkel futhat neki egy londoni derbynek (Tottenham). Élőben a szarkák (kedd) és a vörösök (szerda) lesznek foghatóak kedvenc tévécsatornánkon, az átlagos londoni érdekeltségű PL-rajongó meg mehet a kocsmába, vagy sztrímelni, vagy a kocsmába sztrímelni.
Newcastle - West Brom 2-1 (kedd) 20.45 ES2
Nincs a helyzet magaslatán a United, de annyira nem lehet rossz a helyzet, hogy otthon ne tudjanak megütni egy WBA-t. Ha mégis, akkor már most készülhetnek a Championship küzdelmeire. Mi azonban úgy véljük, hogy a köcsögválogatottságra áhitozó Danny Guthrie lövése mellett Duff vagy Geremi találatának is örülhet a St James' Park közönsége.
Aston Villa - Blackburn 3-1 (szerda) 20.45
A Villát lendületben érezzük annyira, hogy ezt a kissé leült Blackburnt simán verje otthon. Persze a vendégeknek erőt fog adni a legutóbb hosszabbításban kiharcolt egy pont, és ez gólt is fog eredményezni az első félidőben, de Barryék akkor is hozni fogják a meccset, ha Ince a félidőben feltüzeli az esetleg már hátrányban lévő, vagy 1-1-re álló Roverst.
Fulham - Wigan 1-1 (sz) 20.45
Nem ez lesz a forduló meccse, bár Gera Zolitól gólpasszt várunk. Mindkét csapat most kezdhetné el a felkapaszkodást, de az ellentétesen feszülő erők ki fogják oltani egymást, és egy küzdelmes döntetlent eredményeznek.
Hull - Chelsea 0-1 (sz) 20.45
A Chelsea-re általában érdemes pénzt rakni, mert az ilyen meccseket idegenben is hozni szokták. Bár idén nem tartják magukat a kötelező egynullázáshoz, de kissé megtört lendületükben most nem fognak gólparádét rendezni Hullban. Deco megpattanó lövésében bízunk, bár titkon reméljük, hogy Halmosi Peti lövi a győztes gólt - ebben az esetben garantáljuk a Hullról szóló posztot.
Stoke - Sunderland 1-2 (sz) 20.45
Rory Delap hazai pályán minimum egy gólt jelent ez ellen a Sunderland ellen, de pontot nem garantál. A fekete macskák Malbranque-kal, Cissével, Diouffal és Keane-nel kinevettetik magukat, ha kikapnak Robbie Williams szülővárosában.
Arsenal - Tottenham 2-2 (sz) 21.00
A táblázaton elfoglalt helyük ellenére igazi londoni derbyre van kilátás. Tippünk önmagáért beszél, de felteszünk két kérdést (csak, hogy legyen min gyepálni egymást a kommentekben). 1. Lehet-e akkora mázlista Harry Redknapp, hogy rögtön elkap egy élcsapatot? 2. Élcsapat-e jelenleg az Arsenal?
Bolton - Everton 0-2 (sz) 21.00
Úgy érezzük, hogy a mörziszájdiak most lépnek a győzelem útjára, és elindulnak a Villa irányába. Bár mivel Moyes nem a kedvenc trénerünk, és kezd is bepenészedni, azt sem sajnálnánk, ha egy kissé elhúzódó gyengébb időszak után már váltana a vezetőség a hosszútávú sikerek érdekében. A Bolton a szükséges rossz a PL-ben, nehéz megszabadulni tőlük, ezzel a mostani vereséggel viszont felsejlene a remény a kipottyanásukra. Yakubu egyet vállal, azt ígértük.
Liverpool-Portsmouth 3-1 (sz) 21.00 ES2
Anglia két legattraktívabban játszó robotcsapata. Állítólag. A listavezető egyszerűen nem hibázhat, pontvesztés esetén a vörös egy komolytalan árnyalata borulna az Anfield Roadra és Melwoodra. Robbie Keane Steve Gerrard két gólját az egyik holland fogja kiegészíteni, persze Crouch sem hagyja ki, hogy beköszönhessen a Kop előtt.
Man Utd - West Ham 3-2 (sz) 21.00
Hagyományosan jó meccset játszik egymással a két csapat, és most is ez lesz a forduló legérdekesebb mérkőzése. Sokáig úgy fog tűnni, hogy pont(ok)ra is esélyes lehet a WHU, de a SAF-fiak ezt behúzzák hazai pályán.
Middlesbrough - Man City 1-1 (sz) 21.00
Robinho nem fog úgy pörögni Chris Rea otthonában, mert érkezni fog az a bizonyos tudd, hogy értsd-féle belépő, amire Pengearc (aki fél adag James Bluntból és ugyanennyi van Nistelrooijból áll), fel fogja hívni a figyelmet a taktikai értekezleten. Ha Alves megint betalál, SWP kiegyenlít.
Mivel a hétvégén kiegyenlítettek a kommentelők, hatalmas a tét. Ezúttal tomika81 lesz az ellenfelünk, aki harmadikként küldte el Gabriel Heinze és Sanyi nevét, és aki a mieinkhez nagyon hasonló eredményeket vár, tehát nüanszok fognak dönteni. Itt megjegyezzük, hogy noha csak a saját tippjeink rögzítése után pillantottunk rá tomika81 jóslataira, Robbie Keane-nél visszamenőleg korrigáltunk.
Newcastle - West Brom 1-0
Aston Villa - Blackburn 3-1
Fulham - Wigan 0-0
Hull - Chelsea 1-2
Stoke - Sunderland 0-2
Arsenal - Tottenham 1-1
Bolton - Everton 1-2
Liverpool - Portsmouth 3-1 - Robbie Keane tényleg vállal kettőt :-)
Man Utd - West Ham 3-0
Middlesbrough - Man City 2-2
Hétközi jóslatok - Premier League 10. forduló
2008.10.28. 12:38 donnelly
142 komment
Címkék: d üveggömb premier league tippverseny
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr85736199
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2008.10.28. 13:09:24
Arsenal-Tottenham 3-1, sixteenmillion majd az utolsó percben szépít:)
2. Már hogy a fenébe nem?
2. Már hogy a fenébe nem?
adamskij · http://adamskij.bandcamp.com 2008.10.28. 13:15:20
1. Harry képes erre is, bár legfeljebb döntetlent érhet el most.
2. bár az Arsenal jelenlegi kerete az elmúlt 5-7 év leggyengébbje, a jövő nekik dolgozik. élcsapat ők, mégha most nem is annyira erősek, mint voltak 2002-2003 tájékán.
2. bár az Arsenal jelenlegi kerete az elmúlt 5-7 év leggyengébbje, a jövő nekik dolgozik. élcsapat ők, mégha most nem is annyira erősek, mint voltak 2002-2003 tájékán.
Henke 2008.10.28. 13:26:11
1; lehet
2; igen, az
2; igen, az
Henke 2008.10.28. 13:28:35
adamskij: nekem úgy tűnik hogy a jövő nagyon szorgosan dolgozik az Arsenalnak, de mintha az utóbbi időben nagyon szorgosan menekülnének is előle... már két X-es játékos is alig van és Fabregast lassan papázni kezdik:D
tomika81 2008.10.28. 13:29:03
ahogy nézem, az összes végkimenetelt ugyanúgy sikerült megtippelnünk... Úgyhogy itt csak a több telitalálat dönti majd el... (kivéve Villa - Bburn és Pool - Pompey - ott még az sem...)
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.28. 13:31:49
Igen, nagyon kiélezett lesz a küzdelem, ezért nagyon szurkolunk a West Hamnek:)
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.28. 13:34:28
1. Szivem szerint mondanám, hogy nem, csak ennyire nem vagyok magabiztos a hull meccs után.
2. Itt persze jogos lenne visszakérdezni, hogy mi is az élcsapat definíciója, de hogy erre rögtön válaszoljak is: években, lassan évtizedben mérhető ideje folyamatosan az első helyért küzdenek az ágyúsok, sőt el is érték azt többször, plusz a költségvetés, a hírnév és a trófeás vitrin mind azt sugallja, hogy az Arsenal élcsapat. Hogy a jelenlegi gárda fiatal, többségében (még) nem nagy nevű játékosokból áll, hát ez sokat nem számít ebből a szempontból, nekem meg, aki nekik drukkolok még annyit sem :-D
A hull cikk pedig kötelező, bármi is lesz velük ebben a fordulóban!
2. Itt persze jogos lenne visszakérdezni, hogy mi is az élcsapat definíciója, de hogy erre rögtön válaszoljak is: években, lassan évtizedben mérhető ideje folyamatosan az első helyért küzdenek az ágyúsok, sőt el is érték azt többször, plusz a költségvetés, a hírnév és a trófeás vitrin mind azt sugallja, hogy az Arsenal élcsapat. Hogy a jelenlegi gárda fiatal, többségében (még) nem nagy nevű játékosokból áll, hát ez sokat nem számít ebből a szempontból, nekem meg, aki nekik drukkolok még annyit sem :-D
A hull cikk pedig kötelező, bármi is lesz velük ebben a fordulóban!
neeson 2008.10.28. 13:43:05
2004 óta azt hallom mindenhol, hogy a jövő az Arsenalé...ezen már csak nevetni lehet...Arsene Wenger egész életében a jövő csapatán fog dolgozni, de hiába nevelnek ki jó játékosokat, hogyha konzekvensen elengedik őket más csapatokhoz mire (komoly) sikereket érhetnének el. Ez megy már 5 éve.
Nem tudom, hogy a végső oka ennek Wenger büszkesége, vagy a sokat emlegetett wage structure, de most is elment Flamini és Hleb(pénzért kispadozni), ment majdnem Adebayor, és egyáltalán nem lepne meg ha idén se nyer semmit az Arsenal meg esetleg jövőre, akkor Fabregas lelépne a Barcaba
Nem tudom, hogy a végső oka ennek Wenger büszkesége, vagy a sokat emlegetett wage structure, de most is elment Flamini és Hleb(pénzért kispadozni), ment majdnem Adebayor, és egyáltalán nem lepne meg ha idén se nyer semmit az Arsenal meg esetleg jövőre, akkor Fabregas lelépne a Barcaba
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.28. 13:57:20
neeson,
javaslom, h olvasd el néha az arsenal.com-ot, s akkor jobban képbe kerülsz a Wenger szemlélettel. Csak 1 példa, játszottunk BL döntőt is az utóbbi 5 évben, meg ligakupa döntőt is...
Visszatérve a tippekre, ahogy az Udinese, úgy én is CSÓKOLTATOM a mezőnyt, akik x-et tippeltek a városi derbire :)
Komolyra fordítva sajna, azt kell mondanom, h valóban 3 esélyes a derbi, de akárhogy is, vért izzadva, pályát felszántva, kicsi gólokat rúgva, végigdarálva, de nyernünk kell otthon a Tottenham ellen, s akkor egy nagy adag önbizalommal a tarsolyban bele lehet vágni a novemberbe.
Sztem az egész köv 1 hónap dönti el, h igazán hol a helyünk a tabellán, én a 4. helyre várom a csapatot továbbra is.
Üdv, ymy - reménykedve
javaslom, h olvasd el néha az arsenal.com-ot, s akkor jobban képbe kerülsz a Wenger szemlélettel. Csak 1 példa, játszottunk BL döntőt is az utóbbi 5 évben, meg ligakupa döntőt is...
Visszatérve a tippekre, ahogy az Udinese, úgy én is CSÓKOLTATOM a mezőnyt, akik x-et tippeltek a városi derbire :)
Komolyra fordítva sajna, azt kell mondanom, h valóban 3 esélyes a derbi, de akárhogy is, vért izzadva, pályát felszántva, kicsi gólokat rúgva, végigdarálva, de nyernünk kell otthon a Tottenham ellen, s akkor egy nagy adag önbizalommal a tarsolyban bele lehet vágni a novemberbe.
Sztem az egész köv 1 hónap dönti el, h igazán hol a helyünk a tabellán, én a 4. helyre várom a csapatot továbbra is.
Üdv, ymy - reménykedve
halareaal 2008.10.28. 14:13:11
már hogyne lenne nagycsapat az Arsenal? ez ugye most nem volt komoly kérdés. a BLben pl eddig ők a legjobbak, mégha becsúszott az a kijevi x is.
neeson 2008.10.28. 14:18:43
Tudom én mi Wenger filozófiája, de nem értem hogy ez miért jó? Mindenféle él nélkül, magyarázd el léci, hogy ez miért jó a klubnak? Nem lenne értelmesebb megtartani a játékosokat magasabb fizetésért, hogy sikereket érhessen el a csapat? Mi volt a baj a 2003/04ig folytatott játékospolitikával? Sikeres volt a csapat, és látatlanban azt mondom, hogy nem is volt veszteséges.
Walmer 2008.10.28. 14:20:08
a Pompey leveri a Poolt. Crouch nem egyet fog lőni...
Az Arsenal kikap, mer' 'Arry remek ember (Bentley eddigi élete játékát nyújtja majd)
Az Arsenal kikap, mer' 'Arry remek ember (Bentley eddigi élete játékát nyújtja majd)
qwasd 2008.10.28. 14:56:21
Csak a Hull!!!
Lencse. 2008.10.28. 15:20:31
Arse-Spurs 3:0
Eredetileg fordítva akartam tippelni, de eszembe jutott, hogy tavaly nagyon elkapták az ágyúsokat, ez most nem fog összejönni.
Eredetileg fordítva akartam tippelni, de eszembe jutott, hogy tavaly nagyon elkapták az ágyúsokat, ez most nem fog összejönni.
Woland 2008.10.28. 16:11:48
egy harcos 0-5 - most nem a cserekapusunk véd majd.
no, de elég a hülyeségből. az az igazság hogy járkál bennem az ideg rendesen a derbi miatt. simán háromesélyes de azért a hazai siker lepne meg legkevésbbé.
abban bizom hogy szoros meccs lesz - az egygólós vereség sem lenne katasztrófa, mert sajna jelenleg az Arse nagycsapat. (mint a Villa és a Hull! : ) mi meg keményen dolgoztunk az utóbbi időben hogy a felső-közép kategóriából leküzdjük magunkat a béka seggét melegiteni.
egyenesen álomszerű lenne ha az Olajstadionban szerzett pontokkal kerülnénk el az utolsó helyről. : )
szóval ha jó meccset játszunk, nagy akarással de mégsem tudunk pontot szerezni akkor is lesz pozitivum. azért nyerni kell! : ) 'arry majd kitalál valamit.
YIDS!
no, de elég a hülyeségből. az az igazság hogy járkál bennem az ideg rendesen a derbi miatt. simán háromesélyes de azért a hazai siker lepne meg legkevésbbé.
abban bizom hogy szoros meccs lesz - az egygólós vereség sem lenne katasztrófa, mert sajna jelenleg az Arse nagycsapat. (mint a Villa és a Hull! : ) mi meg keményen dolgoztunk az utóbbi időben hogy a felső-közép kategóriából leküzdjük magunkat a béka seggét melegiteni.
egyenesen álomszerű lenne ha az Olajstadionban szerzett pontokkal kerülnénk el az utolsó helyről. : )
szóval ha jó meccset játszunk, nagy akarással de mégsem tudunk pontot szerezni akkor is lesz pozitivum. azért nyerni kell! : ) 'arry majd kitalál valamit.
YIDS!
mann 2008.10.28. 17:50:27
Az Arsenal nagy csapat, nagy stadionnal, nagy törlesztővel ;). Arzén kénytelen elengedni legjobbjait, ha azok nagyobb fizetésért menni akarnak. Majd beleszakadtak Adebayor megtartásába is.
Esélyes a londoni x, sztrímelném is, ha nem lenne MU-WHU.... :)
Esélyes a londoni x, sztrímelném is, ha nem lenne MU-WHU.... :)
Senderos 2008.10.28. 18:04:15
az utóbbi 3-4 évben mindig úgy indul a szezon, hogy majd most a tottenham, a newcastle stb.. kiszorítja az arsenalt a big4ból. aztán látjuk, hogy simán ott vannak mindig. most se lesz másként. szal nagycsapat
bag 2008.10.28. 18:14:48
sziasztok
az egyik legbiztosabb kieső bármelyik meccsét derbynek titulálni ez vicc ugye?
tudom a hagyományok miatt főleg.
de azért ez most egy kicsit erős.
Nem kedvelem az arsene-nalt de most jobbak 4-5 góllal.
az egyik legbiztosabb kieső bármelyik meccsét derbynek titulálni ez vicc ugye?
tudom a hagyományok miatt főleg.
de azért ez most egy kicsit erős.
Nem kedvelem az arsene-nalt de most jobbak 4-5 góllal.
papercut 2008.10.28. 18:20:55
Mire is van alapozva ez a 2:2? A Tottenhm utóbbi 10 évben nyújtott "fantasztikus" idegenbeli teljesítményére? Vagy mert 1!!! meccset már nyertek is? Ugyanmár! Sima 3:0, mert: Játszani fog Sagna és Touré, Ade végre koncentrált( egyébként a bajnokságban és a kupákban is az utóbbi 5 meccsen mindig betalált a 'Hamnek), mert Bentley is nálunk tanult a a zsugát, de holnap megint rájön majd miért nem ő Beckham utóda a válogatottban, ja meg mert a Tottenham védelme átjáróház és Gomes egy vicc! Szóval én marhára nem tartom racionálinak a 2 bekapott gólt a 2 rúgottat annál inkább.
Papp Sanyi 2008.10.28. 18:24:03
Ott a pont mann-nál. Egyszerűen nem engedheti meg magának Wenger, hogy kifizesse a kért pénzeket. Megépítették az új stadiont, megy a törlesztés. Viszont! Van egy nagy stadion, sok jegybevétel és ha egyszer egyenesbe jönnek, lesz nemulass. (írom ezt nem Arsenal szurkolóként)
OnduldBaar (törölt) 2008.10.28. 18:25:32
az utóbbi 3-4 évben mindig úgy indul a szezon, hogy majd most az Arsenal megszorítja a Chelsea-t vagy inkább a MU-t a , aztán látjuk, hogy sehogy nem sikerül nekik, most se lesz másként. szal nagycsapat(?)
bár tavaly is nagyszerűek voltak az ősszel(14 forduló után 6 ponttal vezették a tabellát a United előtt), aztán összeomlottak, és most a nyári átigazolásaik is rosszul alakultak
:)
én a Hull-Chelsea-t streamelném, szintén csak akkor, ha nem láthatnék egy MU-t, ami most már kivégzi a West Ham-et, ami az Arsenal ellen is hétvégén nagyon deffenzív volt, most lesz okuk is rá, és a MU rengeteg kihagyott helyzetei is egyszer bepörögnek
viszont ha a Chelsea feláll a Pool elleni pofonból, nagyon jó szezonjuk lehet, mert alig buktak pontokat, amikor nagyon sok a sérültjük, vagyis hullámvölgyben, talán a Pool többet fog majd, és a MU is veszti őket rendesen
Arsenal azért még behúzza ezt a meccset sztem, rosszkor jön Redknapp-nek ez a meccs
Carew-Agbonlahor vajon megint alkot, vagy az idegenbeli győzelmekre azért képes Blackburn lecsap megint ?
bár tavaly is nagyszerűek voltak az ősszel(14 forduló után 6 ponttal vezették a tabellát a United előtt), aztán összeomlottak, és most a nyári átigazolásaik is rosszul alakultak
:)
én a Hull-Chelsea-t streamelném, szintén csak akkor, ha nem láthatnék egy MU-t, ami most már kivégzi a West Ham-et, ami az Arsenal ellen is hétvégén nagyon deffenzív volt, most lesz okuk is rá, és a MU rengeteg kihagyott helyzetei is egyszer bepörögnek
viszont ha a Chelsea feláll a Pool elleni pofonból, nagyon jó szezonjuk lehet, mert alig buktak pontokat, amikor nagyon sok a sérültjük, vagyis hullámvölgyben, talán a Pool többet fog majd, és a MU is veszti őket rendesen
Arsenal azért még behúzza ezt a meccset sztem, rosszkor jön Redknapp-nek ez a meccs
Carew-Agbonlahor vajon megint alkot, vagy az idegenbeli győzelmekre azért képes Blackburn lecsap megint ?
Sladin 2008.10.28. 18:53:48
Remélem a pool tényleg képes lesz vezetni a tabellát és behúzzuk továbbra is az ilyen meccseket...
halareaal 2008.10.28. 20:09:41
"az utóbbi 3-4 évben mindig úgy indul a szezon, hogy majd most az Arsenal megszorítja a Chelsea-t vagy inkább a MU-t a , aztán látjuk, hogy sehogy nem sikerül nekik, most se lesz másként. szal nagycsapat(?)"
akkor a Pool se az? tehát magyarán az angol bajnokságban 2 nagycsapat van, a Chelsea és a MU? LOL
egyébként is eddig előzik is a MUt (mármint az Arsenal), és jobban is játszanak, úgyhogy legalább a féltávot várjuk meg.
akkor a Pool se az? tehát magyarán az angol bajnokságban 2 nagycsapat van, a Chelsea és a MU? LOL
egyébként is eddig előzik is a MUt (mármint az Arsenal), és jobban is játszanak, úgyhogy legalább a féltávot várjuk meg.
pocak 2008.10.28. 20:19:58
bag, derbinek a városi rangadókat hívják. A Totthenham-Arse meg ezek közül az egyik legklasszikusabb, akárhol áll akármelyik. Nem titulálás kérdése.
OnduldBaar (törölt) 2008.10.28. 21:15:10
"akkor a Pool se az? tehát magyarán az angol bajnokságban 2 nagycsapat van, a Chelsea és a MU? LOL
egyébként is eddig előzik is a MUt (mármint az Arsenal), és jobban is játszanak, úgyhogy legalább a féltávot várjuk meg."
mind a 4 sztárklub, sőt a Chelsea-n kívül mind3 másik rettentő eredményes klub is, de hogy az elmúlt 4 évben az Arsenal szinte semmit nem nyert az is tény
a másik, hogy mit nevezünk nagycsapatnak, mi a viszonyítási alap, én az utóbbi 4 évről írtam, és a Chelsea-MU dominanciájához az Arsenalnak max. pár jó sorozata volt,ami végül szinte semmit nem ért, mert 3-4. lenni a bajnokságban nekik elvileg kudarc
egyébként is eddig előzik is a MUt (mármint az Arsenal), és jobban is játszanak, úgyhogy legalább a féltávot várjuk meg."
mind a 4 sztárklub, sőt a Chelsea-n kívül mind3 másik rettentő eredményes klub is, de hogy az elmúlt 4 évben az Arsenal szinte semmit nem nyert az is tény
a másik, hogy mit nevezünk nagycsapatnak, mi a viszonyítási alap, én az utóbbi 4 évről írtam, és a Chelsea-MU dominanciájához az Arsenalnak max. pár jó sorozata volt,ami végül szinte semmit nem ért, mert 3-4. lenni a bajnokságban nekik elvileg kudarc
halareaal 2008.10.28. 21:27:33
"ami végül szinte semmit nem ért, mert 3-4. lenni a bajnokságban nekik elvileg kudarc"
pontosan. éppen ettől nagycsapat. egy "nem nagycsapattól" hogy lenne már elvárás a BL vagy a PL megnyerése? 2006ban döntőt játszott az Arsenal, tavaly a címvédőt verték ki, és hatalmas párharcban, kissé talán érdemtelenül maradtak csak alul a Pool ellen. úgy, hogy ezek az eredmények szenzációnak abszolút nem nevezhető eredmények. sztem ez már bőven kimeríti a nagycsapat fogalmát. amúgy az elmúlt 4 évben nincsenek toppon, ez kétségtelen, de 5 éve meg veretlenül lettek bajnokok. szal ha így lőjük be az időközöket, akkor minden más, mert egy durva példával azt is felhozhatnám, hogy a Barca 2 éve nem nyert semmit, most akkor nagycsapaz Spanyolo-ban v nem? persze h az:)
pontosan. éppen ettől nagycsapat. egy "nem nagycsapattól" hogy lenne már elvárás a BL vagy a PL megnyerése? 2006ban döntőt játszott az Arsenal, tavaly a címvédőt verték ki, és hatalmas párharcban, kissé talán érdemtelenül maradtak csak alul a Pool ellen. úgy, hogy ezek az eredmények szenzációnak abszolút nem nevezhető eredmények. sztem ez már bőven kimeríti a nagycsapat fogalmát. amúgy az elmúlt 4 évben nincsenek toppon, ez kétségtelen, de 5 éve meg veretlenül lettek bajnokok. szal ha így lőjük be az időközöket, akkor minden más, mert egy durva példával azt is felhozhatnám, hogy a Barca 2 éve nem nyert semmit, most akkor nagycsapaz Spanyolo-ban v nem? persze h az:)
A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.10.28. 21:30:00
De el lehet játszadozni azzal is, hogy mi a különbség nagycsapat, nagy csapat, topcsapat és élcsapat között:)))
pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.28. 22:46:25
van is egy pont előny!
meg raktam fel 4 jurót a NU-ra, így még meg is érte :)
meg raktam fel 4 jurót a NU-ra, így még meg is érte :)
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.28. 22:47:57
3-2 ide,
Pöte, osztozunk!;)
Pöte, osztozunk!;)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 00:40:09
Neeson,
Lássuk az én teóriám:) Nem lesz rövid.
Persze mindenki olvasni fogja, most szólok, h ez az én verzióm, lehet "lol"-ozni, de a normális hangvételű, építő jellegű kritikáknak, hozzászólásoknak, észrevételeknek jobban örülnék:)
Első pont, amit kiemelnék: nagyon nehéz hosszabb időszakon át egyenletesen jó és eredményes teljesítményt elérni. Az utóbbi 3-4-5 év, amit kudarcnak nevezel, azt én nem. Látni kell, h ahhoz, h elérjük, hogy ne "boring Arsenal" legyünk, Wengernek kellett néhány év. Nem mondom, h a semmiből, de azért rövid időn belül megváltoztatta az Arsenal elismerését Angliában és a világban. Eljutott nem egész 10 év alatt, h egy verhetetlen csapatot rakott össze, s egy nyomorult meccsen estünk ki a BL-ből is, hosszabbításban, otthon.
Nézzünk külföldi példákat. A Bayern, Mu, Real, Milan 2006 előtt nyert BL-t rövid időn belül, azóta 2 csapat már Uefa kupában is indul(t). Nem tudták ők sem tartani a nemzetközileg fantasztikus eredményeket. Az utóbbi 10 évben a BL főtáblájára 4 csapat került mindig oda. Igen, az egyik az Arsenal. Most is ott leszünk. Egyszer eljutottunk a döntőig is. Tehát valóban nehéz elérni hosszú távon igencsak jó eredményeket. Tovább sorolok néhány külföldi példát: Sevilla, Atl. Madrid, Valencia, Lyon, Porto, Werder, Dortmund, Leverkusen, Celtic, Rangers, Ajax, Psv... Mind-mind alkotott 1-2-3 éven keresztül nagyon szép eredményt nemzetközi téren, de hosszú távon? 10-15 éven keresztül folyamatosan ott vannaka kupadöntőkben, elődöntőkben? Kijutnak a BL-be minden évben? Nem. A Real az utóbbi 3 évben talán 8 közé sem jutott. Német csapat meg aztán valóban nem most tett le vmit az asztalra a BL-ben.
Új stadion. Számomra nagyon érdekes gazdasági kérdés is egyben. 2003-2004-ben azért már elkezdődtek az építkezések. Már oda is kellett befektetni a pénzből. Akkor egy olyan játékosállománya volt Wengernek, ami páratlan volt. De nem 1 év alatt vásárolta össze őket, hanem évek munkája alatt gyűlt össze a keret. S ahogy elmúlt azaz időszak, mentek el játékosok, kiöregedtek (Wenger következetessége a 30 fölötti játékosokkal történő szerződéskötés...), s jelenleg egy új csapat felépítése folyik. Egyedi módszerrel. Erről is írni fogok, de vissza a stadionhoz. Szóval egy időben 2 stadiont kellett életben tartani. Most a jelenlegibe 50%-kal többen szurkolnak a csapatnak, ez nagy előrelépés pénzügyileg. Nemcsak Arsenal meccsek vannak, hanem már játszottak pl: Brazil-Argentin meccset is az Emiratesben, az is bevétel. 2012, London, Olimpia. Remélem, innen is csöppen 1-2 fontocska. A Highbury helyén épülő ingatlanok eladása, értékesítése jelenleg is folyik, még onnan sem áramlik a pénz, de fog.
Nagyon nehéz új stadiont építeni. Milan-Inter mióta tervezi az elköltözést? A Pool-nak is kicsi a jelenlegi, ugye? Onnan is jönnek hírek, tervek, képek, most 2010, 2012 körülre mondanak vmit... Bayern: sokáig közösen használták és építették, birtokolták az új stadionjukat. Talán 1-2 éve nőtt meg a Bayern tulajdona abban. Én így tudom, lehet h nem igaz, de mintha 2 éve vették volna a kis Münchentől tolajdonrészt, mert Ők pénzügyileg rá voltak szorulva. A Bayern is megsínylette az új stadiont, ha az eredményeket nézed. Másik példa: Fotex új csarnok építése. Világszinten elismert és eredményes csapat sem egyik napról a másikra kapott új csarnokot.
Szóval, most biztos sok az adósság, de biztos vagyok benne, hogy egy előre eltervezett pénzügyi manőver szemtanúi vagyunk.
Játékosállomány, filozófia. Bergkampék kiöregedtek, nincs mese. Hatalmas eredményt értek el, de az új emberek ma már jobb teljesítményre képesek. Tegye a szívére a kezét, aki megmondta volna, h Adebayor majd 30 gólt lő egy szezonban a PL-ben! Azért nem rossz teljesítmény volt ez Tőle...Henry hiányzott tavaly összességében? Igen, egy 101%-os Henry, igen. Aki most a Barcaban játszik nem biztos. Bendtner nem egy világklasszis, de van benne kurázsi, még csak 20 éves! Gallas+5millió font = A.Cole...nem rossz üzlet... Walcott is beérett... 17 éves játékosunk lő gólt a Fener otthonában!
Flaminit elcsesztük, mert nem volt szerződése, ez hiba volt, szerintem. Hleb menni akart. Ha menni akar, el kell engedni.
A mindenki által (én sem csíptem) utált Senderos tagja volt a BL döntőig menetelő csapatnak, hány gólt is kapott az a védelem?
Gilberto fantasztikus ember és játékos, de aki látta az utolsó idényét, elmorzsolt egy könnycseppet és sok sikert kívánt Neki. Sajna elmúlt a Bergkamp, Pires, Viera, A.Cole, Gilberto, Henry, stb névsor, de van helyettük Almunia (lesz angol válogatott kapus?), Fabregas, Diaby, Denilson, Walcott, Adebayor, Clichy, Dudu, Sagna... Adjunk még időt, nagyon fiatalok az előző névsorhoz képest.
Ne felejtsük el, hogy pl. a Chelsea mennyit költött játékosokra, és igen, nyertek PL-t, de BL-ben "csak" döntőig jutottak Ők is. A Pool is próbálkozik, Ők meg PL-t nem nyertek eddig.
Itt a következő pont. Sikerek, trófeák nélkül. "Tavaly nem nyertetek semmit"...Nem nyertünk. A Chelsea, Pool sem, maradvan Angliában. A Barca mostanában mit nyert? Roma? Továbbmegyek picit. Az Inter elégedett a sok hazai győzelemmel? A Lyon szintén? A Barca miért próbál többféle erősítést, most nagyon durván bevásároltak, jönnek is az eredmények, de jobban állnak a bajnokságban, mint az Arsenal a PL-ben? A Real játékospolitikája mennyivel eredményesebb az utóbbi 3-4 évben? A Tottenham, Everton játékospolitikája eredményesebb? Sok út van, hogy egy csapat trófeákat gyűjtsön be, fejlődjön. Az Arsenal elindult egy úton (és következetesen ragaszkodik ehhez), a bajnokságban ez bronzig vezetett eddig, de BL döntőt hozott, Liga kupa döntőt is.
"Sikertelen tavalyi év". Asszem 3 vereség a végén (nem sima vereségek a hajrában). Majd 20 ponttal több a PL-ben, mint egy szezonnal előtte. BL-ben 8 közé jutás. Fa kupában a MU vert ki minket, Liga kupa elődöntő. Azért nem oly rossz év, főleg, ha a tavaly nyári "Henry nélkül senkik lesztek", "veszélyben a BL indulás is" ott szerepelt a címlapok főoldalán, leírták a szezonkezdet előtt az Ágyúsokat, aztán a végén meg sikertelen évről beszélünk. Igen, a szurkolók. De ha belegondolunk, akkor nem volt ez oly rossz év, ugye?
Szóval, röviden azt gondolom, hogy az Arsenal trófea nélküli utóbbi éveit többféleképpen lehet és kell is értékelni. Én így látom. Nagycsapat vagyunk? Nem tudom. Sikeres csapat vagyunk? Nem tudom. Eredményes csapat vagyunk? Nem tudom. Van új stadionunk, pénzügyileg stabilnak mondják a klubot, nekem siker a BL döntőbe jutás, a tavalyi bronz is. Minden évben van olyan meccsünk, ahol 6,7 gólt vágunk. Következetes a klub minden téren. Ettől még kikaphatunk a Tottenhamtől holnap/ma. De vannak sikerek, amiket helyén kell kezelni. Amúgy sem tudjuk meg, mi lett volna, ha marad Hleb+Flamini, nem? Semmi nem garantálja, ha megtartjuk a játékosokat, akkor most BL győztesek vagyunk... Negyedikek vagyunk jelenleg a bajnokságban, állunk a kupákban, nem hiszem, h nagyon könnyű lesz idén legyőzni az Arsenalt, s akkor jövőre is BL, jövőre is igazolhatunk 1-2 játékost, jövőre is van lehetőség eredményeket elérni, látni lehet alternatívákat, lehetőségeket a csapatban.
Lehet, h idén sem nyerünk semmit, de ettől még lehet eredményes a csapat és maradhatunk az elitben, az élvonalban, a big4-ben, vagy ahogy nevezzük...stbstbstb...
Szóval, Kedves Neeson, van jövőnk, szerintem :)
Lássuk az én teóriám:) Nem lesz rövid.
Persze mindenki olvasni fogja, most szólok, h ez az én verzióm, lehet "lol"-ozni, de a normális hangvételű, építő jellegű kritikáknak, hozzászólásoknak, észrevételeknek jobban örülnék:)
Első pont, amit kiemelnék: nagyon nehéz hosszabb időszakon át egyenletesen jó és eredményes teljesítményt elérni. Az utóbbi 3-4-5 év, amit kudarcnak nevezel, azt én nem. Látni kell, h ahhoz, h elérjük, hogy ne "boring Arsenal" legyünk, Wengernek kellett néhány év. Nem mondom, h a semmiből, de azért rövid időn belül megváltoztatta az Arsenal elismerését Angliában és a világban. Eljutott nem egész 10 év alatt, h egy verhetetlen csapatot rakott össze, s egy nyomorult meccsen estünk ki a BL-ből is, hosszabbításban, otthon.
Nézzünk külföldi példákat. A Bayern, Mu, Real, Milan 2006 előtt nyert BL-t rövid időn belül, azóta 2 csapat már Uefa kupában is indul(t). Nem tudták ők sem tartani a nemzetközileg fantasztikus eredményeket. Az utóbbi 10 évben a BL főtáblájára 4 csapat került mindig oda. Igen, az egyik az Arsenal. Most is ott leszünk. Egyszer eljutottunk a döntőig is. Tehát valóban nehéz elérni hosszú távon igencsak jó eredményeket. Tovább sorolok néhány külföldi példát: Sevilla, Atl. Madrid, Valencia, Lyon, Porto, Werder, Dortmund, Leverkusen, Celtic, Rangers, Ajax, Psv... Mind-mind alkotott 1-2-3 éven keresztül nagyon szép eredményt nemzetközi téren, de hosszú távon? 10-15 éven keresztül folyamatosan ott vannaka kupadöntőkben, elődöntőkben? Kijutnak a BL-be minden évben? Nem. A Real az utóbbi 3 évben talán 8 közé sem jutott. Német csapat meg aztán valóban nem most tett le vmit az asztalra a BL-ben.
Új stadion. Számomra nagyon érdekes gazdasági kérdés is egyben. 2003-2004-ben azért már elkezdődtek az építkezések. Már oda is kellett befektetni a pénzből. Akkor egy olyan játékosállománya volt Wengernek, ami páratlan volt. De nem 1 év alatt vásárolta össze őket, hanem évek munkája alatt gyűlt össze a keret. S ahogy elmúlt azaz időszak, mentek el játékosok, kiöregedtek (Wenger következetessége a 30 fölötti játékosokkal történő szerződéskötés...), s jelenleg egy új csapat felépítése folyik. Egyedi módszerrel. Erről is írni fogok, de vissza a stadionhoz. Szóval egy időben 2 stadiont kellett életben tartani. Most a jelenlegibe 50%-kal többen szurkolnak a csapatnak, ez nagy előrelépés pénzügyileg. Nemcsak Arsenal meccsek vannak, hanem már játszottak pl: Brazil-Argentin meccset is az Emiratesben, az is bevétel. 2012, London, Olimpia. Remélem, innen is csöppen 1-2 fontocska. A Highbury helyén épülő ingatlanok eladása, értékesítése jelenleg is folyik, még onnan sem áramlik a pénz, de fog.
Nagyon nehéz új stadiont építeni. Milan-Inter mióta tervezi az elköltözést? A Pool-nak is kicsi a jelenlegi, ugye? Onnan is jönnek hírek, tervek, képek, most 2010, 2012 körülre mondanak vmit... Bayern: sokáig közösen használták és építették, birtokolták az új stadionjukat. Talán 1-2 éve nőtt meg a Bayern tulajdona abban. Én így tudom, lehet h nem igaz, de mintha 2 éve vették volna a kis Münchentől tolajdonrészt, mert Ők pénzügyileg rá voltak szorulva. A Bayern is megsínylette az új stadiont, ha az eredményeket nézed. Másik példa: Fotex új csarnok építése. Világszinten elismert és eredményes csapat sem egyik napról a másikra kapott új csarnokot.
Szóval, most biztos sok az adósság, de biztos vagyok benne, hogy egy előre eltervezett pénzügyi manőver szemtanúi vagyunk.
Játékosállomány, filozófia. Bergkampék kiöregedtek, nincs mese. Hatalmas eredményt értek el, de az új emberek ma már jobb teljesítményre képesek. Tegye a szívére a kezét, aki megmondta volna, h Adebayor majd 30 gólt lő egy szezonban a PL-ben! Azért nem rossz teljesítmény volt ez Tőle...Henry hiányzott tavaly összességében? Igen, egy 101%-os Henry, igen. Aki most a Barcaban játszik nem biztos. Bendtner nem egy világklasszis, de van benne kurázsi, még csak 20 éves! Gallas+5millió font = A.Cole...nem rossz üzlet... Walcott is beérett... 17 éves játékosunk lő gólt a Fener otthonában!
Flaminit elcsesztük, mert nem volt szerződése, ez hiba volt, szerintem. Hleb menni akart. Ha menni akar, el kell engedni.
A mindenki által (én sem csíptem) utált Senderos tagja volt a BL döntőig menetelő csapatnak, hány gólt is kapott az a védelem?
Gilberto fantasztikus ember és játékos, de aki látta az utolsó idényét, elmorzsolt egy könnycseppet és sok sikert kívánt Neki. Sajna elmúlt a Bergkamp, Pires, Viera, A.Cole, Gilberto, Henry, stb névsor, de van helyettük Almunia (lesz angol válogatott kapus?), Fabregas, Diaby, Denilson, Walcott, Adebayor, Clichy, Dudu, Sagna... Adjunk még időt, nagyon fiatalok az előző névsorhoz képest.
Ne felejtsük el, hogy pl. a Chelsea mennyit költött játékosokra, és igen, nyertek PL-t, de BL-ben "csak" döntőig jutottak Ők is. A Pool is próbálkozik, Ők meg PL-t nem nyertek eddig.
Itt a következő pont. Sikerek, trófeák nélkül. "Tavaly nem nyertetek semmit"...Nem nyertünk. A Chelsea, Pool sem, maradvan Angliában. A Barca mostanában mit nyert? Roma? Továbbmegyek picit. Az Inter elégedett a sok hazai győzelemmel? A Lyon szintén? A Barca miért próbál többféle erősítést, most nagyon durván bevásároltak, jönnek is az eredmények, de jobban állnak a bajnokságban, mint az Arsenal a PL-ben? A Real játékospolitikája mennyivel eredményesebb az utóbbi 3-4 évben? A Tottenham, Everton játékospolitikája eredményesebb? Sok út van, hogy egy csapat trófeákat gyűjtsön be, fejlődjön. Az Arsenal elindult egy úton (és következetesen ragaszkodik ehhez), a bajnokságban ez bronzig vezetett eddig, de BL döntőt hozott, Liga kupa döntőt is.
"Sikertelen tavalyi év". Asszem 3 vereség a végén (nem sima vereségek a hajrában). Majd 20 ponttal több a PL-ben, mint egy szezonnal előtte. BL-ben 8 közé jutás. Fa kupában a MU vert ki minket, Liga kupa elődöntő. Azért nem oly rossz év, főleg, ha a tavaly nyári "Henry nélkül senkik lesztek", "veszélyben a BL indulás is" ott szerepelt a címlapok főoldalán, leírták a szezonkezdet előtt az Ágyúsokat, aztán a végén meg sikertelen évről beszélünk. Igen, a szurkolók. De ha belegondolunk, akkor nem volt ez oly rossz év, ugye?
Szóval, röviden azt gondolom, hogy az Arsenal trófea nélküli utóbbi éveit többféleképpen lehet és kell is értékelni. Én így látom. Nagycsapat vagyunk? Nem tudom. Sikeres csapat vagyunk? Nem tudom. Eredményes csapat vagyunk? Nem tudom. Van új stadionunk, pénzügyileg stabilnak mondják a klubot, nekem siker a BL döntőbe jutás, a tavalyi bronz is. Minden évben van olyan meccsünk, ahol 6,7 gólt vágunk. Következetes a klub minden téren. Ettől még kikaphatunk a Tottenhamtől holnap/ma. De vannak sikerek, amiket helyén kell kezelni. Amúgy sem tudjuk meg, mi lett volna, ha marad Hleb+Flamini, nem? Semmi nem garantálja, ha megtartjuk a játékosokat, akkor most BL győztesek vagyunk... Negyedikek vagyunk jelenleg a bajnokságban, állunk a kupákban, nem hiszem, h nagyon könnyű lesz idén legyőzni az Arsenalt, s akkor jövőre is BL, jövőre is igazolhatunk 1-2 játékost, jövőre is van lehetőség eredményeket elérni, látni lehet alternatívákat, lehetőségeket a csapatban.
Lehet, h idén sem nyerünk semmit, de ettől még lehet eredményes a csapat és maradhatunk az elitben, az élvonalban, a big4-ben, vagy ahogy nevezzük...stbstbstb...
Szóval, Kedves Neeson, van jövőnk, szerintem :)
pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.29. 00:58:04
le is fekszem aludni :)
nincs semmi baj az Ágyusokkal, de azért fricskák továbbra is menni fognak ;)
nincs semmi baj az Ágyusokkal, de azért fricskák továbbra is menni fognak ;)
Woland 2008.10.29. 03:42:37
bag,
tessék, művelődj:
www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=936947
remélem nem probléma angolul olvasni, elég jó, rövid összefoglaló, hogy mitől is a világ egyik legnagyobb derbije a holnap esti meccs. majd a White Hart Lane-i meccsre lehet irok én is egyet. : )
tessék, művelődj:
www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=936947
remélem nem probléma angolul olvasni, elég jó, rövid összefoglaló, hogy mitől is a világ egyik legnagyobb derbije a holnap esti meccs. majd a White Hart Lane-i meccsre lehet irok én is egyet. : )
neeson 2008.10.29. 07:15:02
huhh, ez tényleg k.rva hosszú lett:D
Igazából azt nem értem már, hogy miért a Sevilla, Atl. Madrid, Valencia, Lyon, Porto, Werder, Dortmund, Leverkusen, Celtic, Rangers, Ajax, PSV nevével jelzett vonulatba teszed be a csapatod...te sem gondolod komolyan, hogy a legtágabb értelemben 1 kategóriába kerülhetnek ezek és az Arsenal.
Ha megfigyeled, a fociban foylamatos ciklikusság a jellemző. Egy csapat először gyenge, aztán erősebb lesz, végül csúcsformába kerül 1-3 évre, aztán újra le a lejtőn. És ez van minden csapattal, gyönyörűen ki lehet mutatni az esetek 95%-ában.
A csúcscsapat 2006-2008 között a Man Utd volt, 2004-2006 között a Chelsea és a Barcelona, (Juventus) 2003-2004 között az Arsenal és a Milan, 1998-2002 között a Real, Bayern, Man Utd. Előtte Juve, amit megelőzött az Ajax, előtte Milan és Barca. Szóval ez szinte mindenkinek nyilvánvaló és a sport természetes velejárója.
Egy csapat akkor sikeres, ha ezt az időszakot trófeák gyűjtésére használja. Persze ezen kívül is nyerhet címeket, de mondjuk egy duplázásnak, ami az Arsenal újkori történelmében többször is előfordult ekkor van reális esélye.
Na most a 2004es csúcspont óta az Arsenal gyorsan visszaesett és elkezdett építkezni: teljesen természetes. És ez kezdett beérni 2007 őszére: két csalódást keltő év után (bajnokságról van szó) nem kell ecsetelnem hogyan szerepeltek tavaly. Nem szeretem őket, de tavaly a Premier League-t ők tették olyan átkozottul izgalmassá, és bizony a BL-ben is ők kavarták fel az állóvizet. Annak a küszöbén álltak, hogy valami igazán nagyot hajtsanak végre, erre ebben az évben semmivel sem járnak előrébb. Komolyan nem zavar ez? Mert hiába a hangzatos filozófiák, meg a valóban kisebb költségvetés, meg következetesség, de Wenger nyerni akart végre, és egészen nyilvánvaló, hogy nem kalkulálta be a kulcsjátékosok elvesztését(Flamini -Hlebre gondolok), ezért nem értem, miért nem emelte meg a fizut.
Igazából azt nem értem már, hogy miért a Sevilla, Atl. Madrid, Valencia, Lyon, Porto, Werder, Dortmund, Leverkusen, Celtic, Rangers, Ajax, PSV nevével jelzett vonulatba teszed be a csapatod...te sem gondolod komolyan, hogy a legtágabb értelemben 1 kategóriába kerülhetnek ezek és az Arsenal.
Ha megfigyeled, a fociban foylamatos ciklikusság a jellemző. Egy csapat először gyenge, aztán erősebb lesz, végül csúcsformába kerül 1-3 évre, aztán újra le a lejtőn. És ez van minden csapattal, gyönyörűen ki lehet mutatni az esetek 95%-ában.
A csúcscsapat 2006-2008 között a Man Utd volt, 2004-2006 között a Chelsea és a Barcelona, (Juventus) 2003-2004 között az Arsenal és a Milan, 1998-2002 között a Real, Bayern, Man Utd. Előtte Juve, amit megelőzött az Ajax, előtte Milan és Barca. Szóval ez szinte mindenkinek nyilvánvaló és a sport természetes velejárója.
Egy csapat akkor sikeres, ha ezt az időszakot trófeák gyűjtésére használja. Persze ezen kívül is nyerhet címeket, de mondjuk egy duplázásnak, ami az Arsenal újkori történelmében többször is előfordult ekkor van reális esélye.
Na most a 2004es csúcspont óta az Arsenal gyorsan visszaesett és elkezdett építkezni: teljesen természetes. És ez kezdett beérni 2007 őszére: két csalódást keltő év után (bajnokságról van szó) nem kell ecsetelnem hogyan szerepeltek tavaly. Nem szeretem őket, de tavaly a Premier League-t ők tették olyan átkozottul izgalmassá, és bizony a BL-ben is ők kavarták fel az állóvizet. Annak a küszöbén álltak, hogy valami igazán nagyot hajtsanak végre, erre ebben az évben semmivel sem járnak előrébb. Komolyan nem zavar ez? Mert hiába a hangzatos filozófiák, meg a valóban kisebb költségvetés, meg következetesség, de Wenger nyerni akart végre, és egészen nyilvánvaló, hogy nem kalkulálta be a kulcsjátékosok elvesztését(Flamini -Hlebre gondolok), ezért nem értem, miért nem emelte meg a fizut.
mann 2008.10.29. 08:36:18
Ha jól emléxem, arról szóltak a hírek, hogy az Emirates építésére előrelátóan komoly összegeket halmozott fel az Arsenal, persze kellett mellé hitel is, de jó ideje készültek már egy új stadionra. Arzén beszélt a nyáron arról, hogy nehéz feladat elé állítja a klubot az, hogy minden évben jelentős összegeket kell a hitel törlesztésére fordítani. Ugyanakkor olyat is lehetett olvasni, hogy Wengernek rendelkezésére a lé, ha esetleg komolyabb igazoláson törné a fejét. A helyzet szvsz, hogy AW következetesen ragaszkodik az utóbbi időszak játékospolitikájához. Nem akar hatalmas összegekért kész sztárokat az Arsenalhoz csábítani. Másfajta perspektívát kínál. Ramsey pl. azért választotta Londont Manchester helyett, mert lényegesen több játéklehetőséghez juthat így a PL-ben, mintha a MU-ban liftezne a tarcsi és az első csapat között.
Tudatos és meg kell jegyezni, hogy okos építkezés folyik. Az új stadionnal és ezekkel a fiatal játékosokkal Arzén magasabb szintre emeli a klubot a szemünk előtt.
Ez a keret a jövő záloga lehet (nem véletlen, hogy Fabregas elcsábítása tőlük mission impossible, ahogy Adebayorhoz is ragaszkodtak, mégha húzósnak is érezték a 100k-s fizuját). Az új, nagyobb stadionból keletkező bevételek néhány év múlva Arzén segítségére lehetnek abban, hogy a mostani keret megtartása mellett olyan erősítéseket valósítson meg, hogy az Arsenal ne a 3-4 helyre érjen oda a bajnokság végére.
Lehet ez egyfajta ciklikusság is. A csapatépítés ilyen bicikli. Valószínűnek tartom, hogy az ágyúsok most egy útszakasz elején vannak, amit nem mások, hanem ők választottak maguknak.
Nem egy kiugró eredményre hajtanak, hanem a jövőbeni sikeresség komoly alapjait fektették le az utóbbi időben. És mindezt úgy, hogy nem játszottak, játszanak alárendelt szerepet sem a PL-ben sem a BL-ben.
Elismerésre méltó Arzén és a klub munkája, írom mindezt MU szurkerként, miközben minden leütésnél visít a klavi :)
Tudatos és meg kell jegyezni, hogy okos építkezés folyik. Az új stadionnal és ezekkel a fiatal játékosokkal Arzén magasabb szintre emeli a klubot a szemünk előtt.
Ez a keret a jövő záloga lehet (nem véletlen, hogy Fabregas elcsábítása tőlük mission impossible, ahogy Adebayorhoz is ragaszkodtak, mégha húzósnak is érezték a 100k-s fizuját). Az új, nagyobb stadionból keletkező bevételek néhány év múlva Arzén segítségére lehetnek abban, hogy a mostani keret megtartása mellett olyan erősítéseket valósítson meg, hogy az Arsenal ne a 3-4 helyre érjen oda a bajnokság végére.
Lehet ez egyfajta ciklikusság is. A csapatépítés ilyen bicikli. Valószínűnek tartom, hogy az ágyúsok most egy útszakasz elején vannak, amit nem mások, hanem ők választottak maguknak.
Nem egy kiugró eredményre hajtanak, hanem a jövőbeni sikeresség komoly alapjait fektették le az utóbbi időben. És mindezt úgy, hogy nem játszottak, játszanak alárendelt szerepet sem a PL-ben sem a BL-ben.
Elismerésre méltó Arzén és a klub munkája, írom mindezt MU szurkerként, miközben minden leütésnél visít a klavi :)
tomika81 2008.10.29. 09:48:56
donelly, kaptatok 1 pont előnyt a második napra... azért tényleg szép telitalálattal indítani... mindegy, behuzom ma estig :-)
shinigami 2008.10.29. 10:10:24
imci tekintve h almunia spanyol vszeg nem lesz angol valogatott
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 10:14:27
Neeson,
én is pont a ciklikusságra hívtam fel a figyelmed, de a csúcs nem a tavalyi esztendő volt, az egy lépés volt. Azt akartam hangsúlyozni, h hosszú távon jelenleg (az én véleményem szerint) eredményes a csapat. S ezt próbáltam bebizonyítani példákkal.
Miért nem adott több pénzt Flamininek Wenger? Mert mondjuk Piresnek sem adott más szerződést, mint a a másiknak. Következetességből.
Flamini lehet h pénz függő volt, Hleb nem, Ő el akart menni a Barcába.
És amúgy nincs biztosíték arra, hogy Hlebbel jobb lenne a csapat, ahogy Henry nélkül sem vagyunk oly rosszak. Ha Ők maardtak volna, akkor most kevesebbet játszik Nasri (2 fontos gólja már van a PL-ben), vagy Denilson...
Akkor csak abban nem értünk egyet, h az Arsenal most épp hol tart a ciklusban:)
Üdv, ymy
ui: mann, lógok Neked egy sörrel :)
én is pont a ciklikusságra hívtam fel a figyelmed, de a csúcs nem a tavalyi esztendő volt, az egy lépés volt. Azt akartam hangsúlyozni, h hosszú távon jelenleg (az én véleményem szerint) eredményes a csapat. S ezt próbáltam bebizonyítani példákkal.
Miért nem adott több pénzt Flamininek Wenger? Mert mondjuk Piresnek sem adott más szerződést, mint a a másiknak. Következetességből.
Flamini lehet h pénz függő volt, Hleb nem, Ő el akart menni a Barcába.
És amúgy nincs biztosíték arra, hogy Hlebbel jobb lenne a csapat, ahogy Henry nélkül sem vagyunk oly rosszak. Ha Ők maardtak volna, akkor most kevesebbet játszik Nasri (2 fontos gólja már van a PL-ben), vagy Denilson...
Akkor csak abban nem értünk egyet, h az Arsenal most épp hol tart a ciklusban:)
Üdv, ymy
ui: mann, lógok Neked egy sörrel :)
Ronal-d'oh! 2008.10.29. 10:46:24
Szegény Hajdu. B mit szenvedett a tegnap a Toon - West Brom meccsen... :) Tényleg nem volt egy futballünnep, amolyan igazi favágófoci volt, ráadásul a végére már kedvük se volt a srácoknak.
Nem értem én a Newcastle-t. Miért nem tudnak egy normális edzőt szerezni? Kb ennyi hiányzik egy jó kis UEFA kupás csapathoz.
Nem értem én a Newcastle-t. Miért nem tudnak egy normális edzőt szerezni? Kb ennyi hiányzik egy jó kis UEFA kupás csapathoz.
broáf 2008.10.29. 10:47:13
1. Már mitől lenne akár nagy- akár sikercsapat az Arsenal? Melyik eredményük alapján???
2. Már miért nyerne egy gólnál többel a Liverpool a Pompey ellen? Ez idén csak a Toffeek ellen sikerült. Úgy néz ki, hogy idén az "egy góllal többet lövünk, mint az ellenfél" taktikát játszuk.
2. Már miért nyerne egy gólnál többel a Liverpool a Pompey ellen? Ez idén csak a Toffeek ellen sikerült. Úgy néz ki, hogy idén az "egy góllal többet lövünk, mint az ellenfél" taktikát játszuk.
kroos 2008.10.29. 10:52:06
ez se igy igaz.a sanchis,chendo,michel, féle madridban nem volt meg ez a fajta madridizmus.
shinigami 2008.10.29. 11:11:13
pote:
es megis minek? az 1ik oldalrol igaz h a spanyol valogatott kozelebe max alairas osztogataskor kerulhet de szvsz van nala 1-2 jobb angol kapus szal ott sem sokkal jobbak az eselyei...
es megis minek? az 1ik oldalrol igaz h a spanyol valogatott kozelebe max alairas osztogataskor kerulhet de szvsz van nala 1-2 jobb angol kapus szal ott sem sokkal jobbak az eselyei...
ZenZo 2008.10.29. 11:27:10
shinigami:
pont, hogy nincs nem hogy jobb angol kapus, hanem egyenesen botrány, amit az utóbbi években ezen a poszton felvonultatott az angol válogatott. A védelem és a középpálya remek játékosokkal van tele, csak kell(ett?) végre egy edző, aki képes együtt játszatni őket, mert hiába kiváló védő Terry és Rio, ha egyszerűen nem képesek úgy együttműködni, hogy az nagybetűs REMEK legyen, csakúgy, mint ahogy igaz ez a Lampard-Gerrard párosra. Csatár poszton sincs eleresztve az angol válogatott, de oda vannak legalább jelöltek. Kapus poszton azonban nagy a homály... ezért merült fel, s téma már kb. másfél-két éve Almunia honosítása.
pont, hogy nincs nem hogy jobb angol kapus, hanem egyenesen botrány, amit az utóbbi években ezen a poszton felvonultatott az angol válogatott. A védelem és a középpálya remek játékosokkal van tele, csak kell(ett?) végre egy edző, aki képes együtt játszatni őket, mert hiába kiváló védő Terry és Rio, ha egyszerűen nem képesek úgy együttműködni, hogy az nagybetűs REMEK legyen, csakúgy, mint ahogy igaz ez a Lampard-Gerrard párosra. Csatár poszton sincs eleresztve az angol válogatott, de oda vannak legalább jelöltek. Kapus poszton azonban nagy a homály... ezért merült fel, s téma már kb. másfél-két éve Almunia honosítása.
kroos 2008.10.29. 11:32:16
Én Ben foster-ben látnék valamit,kölcsön vagy/el kellene adni a Mu-nak hogy védje.Ö nem carson vagy kirkland kategória.
pote · http://nst.blog.hu/ 2008.10.29. 11:54:15
shinigami,
én csak tényt írtam, a kérdésedre.
szerintem sem lenne óriási főnyeremény, de ahogy ZenZo is írja, az a leglikasabb poszt a válogatottban.
nekem már régóta van jelöltem: J. Hart
és neki szurkolok is rendületlenül.
a képességei megvannak, kicsit még fiatal,
de hosszútávon megoldás lehet!
p.
én csak tényt írtam, a kérdésedre.
szerintem sem lenne óriási főnyeremény, de ahogy ZenZo is írja, az a leglikasabb poszt a válogatottban.
nekem már régóta van jelöltem: J. Hart
és neki szurkolok is rendületlenül.
a képességei megvannak, kicsit még fiatal,
de hosszútávon megoldás lehet!
p.
Lencse. 2008.10.29. 13:20:52
sportgeza.hu/futball/2008/10/28/hogyan_jutunk_ki_a_futball_vb-re/
Ennek a szerzőjéről mit lehet tudni? Gyanús kissé, hogy Keane itt is betalál.
Ennek a szerzőjéről mit lehet tudni? Gyanús kissé, hogy Keane itt is betalál.
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 13:35:05
Nem tudom, ki írta, de mivel olvasnak minket, nem lep meg:P
(De még mielőtt messzemenő következtetéseket vonnál le Keane eddigi teljesítményéből és a mi jóslatainkból, megjegyezném, hogy 85/35 a mutatója válogatottban, vagyis ő az egyetlen épkézláb góllövőjük.)
(De még mielőtt messzemenő következtetéseket vonnál le Keane eddigi teljesítményéből és a mi jóslatainkból, megjegyezném, hogy 85/35 a mutatója válogatottban, vagyis ő az egyetlen épkézláb góllövőjük.)
Bite Yer Legs 2008.10.29. 13:37:20
"Bár mivel Moyes nem a kedvenc trénerünk, és kezd is bepenészedni, azt sem sajnálnánk, ha egy kissé elhúzódó gyengébb időszak után már váltana a vezetőség a hosszútávú sikerek érdekében."
Ekkora hülyeséget is már rég olvastam. Mégis ki, ha nem Moyes, aki messze a legnagyobb igazolása volt az Evertonnak az elmúlt 20 évben?
Ekkora hülyeséget is már rég olvastam. Mégis ki, ha nem Moyes, aki messze a legnagyobb igazolása volt az Evertonnak az elmúlt 20 évben?
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 13:40:23
Egyszer valóban negyedik lett a csapattal, WOW!
kroos 2008.10.29. 13:40:30
föleg ha azt nézzzük hogy 4-5 ill.6 helyekre hozza be minimális anyagi ráforditással a csapatot.
kroos 2008.10.29. 13:42:08
ha az a 4. hely kirurva a big 4 egyikét semmit se ér akkor mi a véleményed a villa-ról,spurs-röl,man.cityról??????????
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 13:42:24
@BYL,
amúgy hogy írhatod azt, hogy "hülyeség" egy szubjektív megállapításra??? Hülyék vagyunk, mert nem szimpatikus Moyes? LOL:DDD
amúgy hogy írhatod azt, hogy "hülyeség" egy szubjektív megállapításra??? Hülyék vagyunk, mert nem szimpatikus Moyes? LOL:DDD
Bite Yer Legs 2008.10.29. 13:43:36
Donnelly, ha valaki ennyire hülye a Premiershiphez, minek ír róla? Az Evertonnak egy 4. hely felér három Chelsea bajnoki címmel kb. Moyes egy szar, kiesés ellen küzdő csapatból csinált masszív klubot, amelyik éveken keresztül erőn felül teljesít.
kroos 2008.10.29. 13:44:09
,,váltana a vezetőség a hosszútávú sikerek érdekében"-ez tényleg hülyeség, nem pedig szimpátia kérdése.
Bite Yer Legs 2008.10.29. 13:44:30
Tényleg, miért nem csak az Arsenal, a ManUtd, a Liverpool és a Chelsea meccseiről írtok? A többi úgyse érdekel senkit, szemmel láthatólag még titeket sem.
kroos 2008.10.29. 13:51:19
,Egyszer valóban negyedik lett a csapattal, WOW!"
ez tényleg bicskanyitagató mondat.A tisztelet minden jelét nélkülözve,és valóban ugy tünik hogy a big four-on kivül nem is érdekel titeket senki,még akkor se ha az egyik tag 5..
ez tényleg bicskanyitagató mondat.A tisztelet minden jelét nélkülözve,és valóban ugy tünik hogy a big four-on kivül nem is érdekel titeket senki,még akkor se ha az egyik tag 5..
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 13:53:39
Gyermekeim, nem én tehetek róla, hogy nem tudtok olvasni a sorok között. Én szeretem az Evertont, de Moyes-t nem. Ennyi.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 13:53:54
eljutottunk odáig, h donnelly felelőségre vagytok vonva, milyen csapatokról írtok cikkeket ebbe a blogba... :)
legalább kiderült, h napközben is lehet piálni, nemcsak a meccsek alatt.. :)
:DDD
legalább kiderült, h napközben is lehet piálni, nemcsak a meccsek alatt.. :)
:DDD
Boxi_911 2008.10.29. 13:58:29
Nehogymár arról írjanak egy blogban, amiről csak akarnak!
Igenis az olvasó igényeinek és kívánságainak megfelelően írjátok a sorokat! :D:D:D
Viccccc...LOL
Igenis az olvasó igényeinek és kívánságainak megfelelően írjátok a sorokat! :D:D:D
Viccccc...LOL
mann 2008.10.29. 14:03:06
Fröccs is jöhet imici ;)
Anno Arzén vetette fel asszem, hogy Almunia megoldás lehetne az angol kapusparára. Van benne valami. De a honosításért nem nagyon rajonganak.
Ben Foster nem lenne rossz, de egyelőre szinte ugyanannyit lehet olvasni a sérüléseiről, mint a tehetségéről.
Hart? Hát nem tudom. Shilton, Seamen, James után annyira kölök lenne a kapuban, hogy valszeg kollektív öngyilkosságot váltana ki az FA-ben, ha elsőszámú kapusnak jelölné Capello.
Anno Arzén vetette fel asszem, hogy Almunia megoldás lehetne az angol kapusparára. Van benne valami. De a honosításért nem nagyon rajonganak.
Ben Foster nem lenne rossz, de egyelőre szinte ugyanannyit lehet olvasni a sérüléseiről, mint a tehetségéről.
Hart? Hát nem tudom. Shilton, Seamen, James után annyira kölök lenne a kapuban, hogy valszeg kollektív öngyilkosságot váltana ki az FA-ben, ha elsőszámú kapusnak jelölné Capello.
kroos 2008.10.29. 14:03:26
persze arrol ir amiröl akar...nekünk meg jogunk van kommentelni.ennyi.
De ezzel,,Egyszer valóban negyedik lett a csapattal, WOW!"
elhelyezted a newcastle,villa,spurs,boro,fulham, csapatokat meg szurkoloit mert ha az evertontol lufi a 4. hely akkor a többiek ekik el se érték ezt mit mondjanak?
De ezzel,,Egyszer valóban negyedik lett a csapattal, WOW!"
elhelyezted a newcastle,villa,spurs,boro,fulham, csapatokat meg szurkoloit mert ha az evertontol lufi a 4. hely akkor a többiek ekik el se érték ezt mit mondjanak?
OnduldBaar (törölt) 2008.10.29. 14:03:45
na ha már kezd lehullani a lepel:),akkor engem az is érdekelne, hogy az Index blogja, ami a világ legjobb futballjáról szól, miért ír a skót bajnokságról egyáltalán ?:)
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 14:08:44
@OnduldBaar,
valamelyik bejegyzésben megemlítettem, hogy a skót futball az Old Firm révén része a világ legjobb futballjának, és ebből jött az egész.
Másrészt bizonyos arcok ugyanezzel az érvvel kérdőjelezik meg a magyar válogatottról szóló posztok szükségességét...:-|
valamelyik bejegyzésben megemlítettem, hogy a skót futball az Old Firm révén része a világ legjobb futballjának, és ebből jött az egész.
Másrészt bizonyos arcok ugyanezzel az érvvel kérdőjelezik meg a magyar válogatottról szóló posztok szükségességét...:-|
Walmer 2008.10.29. 14:12:28
kroos, most kivételesen egyetértek veled.
Egyébként szásszor inkább nézek egy Villa - WHU meccset, mint a Liverpoolt hetvenhatodjára az ES2-n.
Egyébként szásszor inkább nézek egy Villa - WHU meccset, mint a Liverpoolt hetvenhatodjára az ES2-n.
kroos 2008.10.29. 14:19:06
bizony bizony.az a szép a villába hogy sidwel-nek is nagyon ment mát a multkor,pedig a petrov-reo cocker.barry 3-as nem gyenge.Oneill visszafogja küldeni a jóöreg Gereth-et balbekkbe (ami az eredeti posztja) hogy mindenki elférjen?
Bite Yer Legs 2008.10.29. 14:25:21
"Gyermekeim, nem én tehetek róla, hogy nem tudtok olvasni a sorok között."
Pont, hogy tudunk. Éppen ezért javasoltam, hogy írj csak az Arsenalról meg a Poolról.
Pont, hogy tudunk. Éppen ezért javasoltam, hogy írj csak az Arsenalról meg a Poolról.
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 14:26:47
BYL és kroos
Visszaolvastam, hogy mibe kötöttetek bele, és most látom, hogy félreértettetek. Talán bele kellett volna írnom, de kimaradt, hogy
-->úgy érzem, hogy innen már lefelé vezet az út Moyes-szal (akit egyébként nem bírok), és ezért, nem a korábbi évek miatt kell vki, aki sikeresen viszi tovább a csapatot. Mellesleg ez csak megérzés, szubjektív megállapítás, nem megdönthetetlen kinyilatkoztatás
Visszaolvastam, hogy mibe kötöttetek bele, és most látom, hogy félreértettetek. Talán bele kellett volna írnom, de kimaradt, hogy
-->úgy érzem, hogy innen már lefelé vezet az út Moyes-szal (akit egyébként nem bírok), és ezért, nem a korábbi évek miatt kell vki, aki sikeresen viszi tovább a csapatot. Mellesleg ez csak megérzés, szubjektív megállapítás, nem megdönthetetlen kinyilatkoztatás
Lencse. 2008.10.29. 14:46:23
Bár szeretem a Liverpoolt, és nekem nagyon tetszik, ahogy játszanak, ma este nagyon örülnék, ha robotsáska egy mesterhármassal állna bosszút Benitezen.
Walmer 2008.10.29. 14:56:09
Lencse, szívemből szóltál, donelly, te meg ebből már nem magyarázod ki magad. Az írásodból és a kommenjeidből is világosan látszik, hogy a fat 4-on kívül neked nincs PL.
Tuti hogy Skóciában is csak a Rangerst és a Celticet figyeled és nemhogy Invernessben nem voltál még soha, de tuti, hogy egyetlen játékost sem tudsz felsorolni a Falkirk 1913-as skót kupagyőztes csapatából.
És te postolgatsz itt. Beszarok.
Tuti hogy Skóciában is csak a Rangerst és a Celticet figyeled és nemhogy Invernessben nem voltál még soha, de tuti, hogy egyetlen játékost sem tudsz felsorolni a Falkirk 1913-as skót kupagyőztes csapatából.
És te postolgatsz itt. Beszarok.
Walmer 2008.10.29. 15:05:04
azt hittem az itteni figurák valahogy jobban vágják a vitzet...
Ki nem szarja le a Falkirkot:-)
Ki nem szarja le a Falkirkot:-)
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 15:07:29
Bocs, Walmer, kaptam ma már eleget, és nem a poénra vagyok most beállva...
Amúgy innen nézve tényleg LOL;)
Amúgy innen nézve tényleg LOL;)
Walmer 2008.10.29. 15:09:09
Viszont akkor most beleolvasok a skót posztjaidba.
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 15:11:32
Nyugodtan, mindjárt írok egyet az 1913-as Falkirkről;)
kroos: most pátyolgatni kell a seggemet, mert eddig rugdaltátok;)
kroos: most pátyolgatni kell a seggemet, mert eddig rugdaltátok;)
Boxi_911 2008.10.29. 15:22:17
Szerintetek Halmosi játszani fog ma?
Valószínűleg egy eléggé deffenzív, és kontrákra játszó Hull-t fogunk látni (sztrímelni), remélem, hogy megint meglepetést tud okozni az egyre impotensebbnek tűnő dinamóval szemben!
Valószínűleg egy eléggé deffenzív, és kontrákra játszó Hull-t fogunk látni (sztrímelni), remélem, hogy megint meglepetést tud okozni az egyre impotensebbnek tűnő dinamóval szemben!
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2008.10.29. 15:26:50
Londonban hóvihar van, nehogy nekem emiatt elmaradjon a a forduló meccse...
peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2008.10.29. 16:44:25
Hajjaj, a csajok időtlen idők óta nem kaptak ki;)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 16:56:54
és tavaly megnyerték az uefa kupát is :)
petykooo 2008.10.29. 18:54:03
Ha már Fergie, akkor:
www.manutdfanatics.hu/index.php?n=1225217293
Elég csúnyán oltja Blattert az öreg :D
www.manutdfanatics.hu/index.php?n=1225217293
Elég csúnyán oltja Blattert az öreg :D
Eboué 2008.10.29. 21:11:17
Ti fel tudtok menni az myp2p.eu -re? mert nekem nem megy. Tud vki más címet (vagy tippet myp2pre) arsenal - spursre?
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.29. 21:15:19
Eboue, nekem sem valami van a szerverrel. Próbáld a rojadirecta.com-ról!
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 21:16:11
Nekem sem megy, és máshol sem sikerü. Valszeg mindenkihez eljutott a sztrímelés, és elsztrímelik előlünk:)
Eboué 2008.10.29. 21:21:33
kösz a tippeket, de most bejött a p2p!
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.29. 21:53:40
Atyaég, a bentley mekkora gólt lőtt.... kár, hogy pont ellenünk :-O
Eboué 2008.10.29. 22:02:50
Berba mit vállalt!! FrankL és Bentley gólja se szar
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.29. 22:09:33
nna. az öreg, semmiresejó francia védők........ :-DD
mizie 2008.10.29. 22:56:51
Elmondaná valaki hogy mi a retkes francért nem a londoni meccset adja a es2 ?
4-4
4-4
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 22:58:10
grat a sp?rsnek... sajna ezt elrontottuk.
pocak 2008.10.29. 22:59:53
Baze, 4-4. Lelkes Liverpoolosként is baszottul haragszom a Eurosport 2-re ezért a meccsválasztásért. A gép meg épp mást csinált, még csak nem is bírtam sztrímelni.
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.29. 22:59:56
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...........................
Ezmilyenmár. Ilyenkor, amikor egy agyonnyert meccs csúszik ki a kezünkből, lennék szívesen semleges szurkoló, újra 4-4 egy már kiesőnek bélyegzett tot'hamtől........... kész.
Kedves Pöte & Donelly, kérlek ezúttal forgítva írjatok összefoglalót, ha írtok: pajzsra az ágyuval, szurkálni a többieket......... pls. :-(((((((
Ezmilyenmár. Ilyenkor, amikor egy agyonnyert meccs csúszik ki a kezünkből, lennék szívesen semleges szurkoló, újra 4-4 egy már kiesőnek bélyegzett tot'hamtől........... kész.
Kedves Pöte & Donelly, kérlek ezúttal forgítva írjatok összefoglalót, ha írtok: pajzsra az ágyuval, szurkálni a többieket......... pls. :-(((((((
Jo_Jo 2008.10.29. 23:02:06
Mekkorát hajrázott a spurs :Obár ehhez biztos kellett az arsenal is
manchesteri 2. félidő unalomba fulladt...
manchesteri 2. félidő unalomba fulladt...
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 23:04:13
morphine, látjuk van elég bajotok anélkül is;)
bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.10.29. 23:06:13
ó, bakker, nem volt szívem nem a Liverpool meccset nézni, a londoni meccsnek csak a legvégére kapcsoltam át az ESPN-re, erre most ott megismételik a Pool-Pompeyt...
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.29. 23:14:15
Ja, bajunk az van: mondja is az espn kommentátor, hogy az arsenal úgy védekezik, hogy támad. De hogy hogyan lehet így ellazázni egy megnyert meccset, komolyan...................................... Tényleg, két védő is gólt fejelt, viszont négyet szívtak az ellentől, egy rendes védelemmel ez 2-0, vagy mi? Értem én, hogy nyugi, majd mi elől többet rúgunk, de ennyire ne legyen már laza a védekezés, hogy négy gól ne legyen elég a győzelemhez.
Az észak-londoni derbi ismét kitett magáért. A szezon gólja bentley-től, 2 gól az 5 perces hosszabbításban, 4-4 a 4ik és az utolsó meccsén..... van itt pár cím-opció.
.....Még szerencse, hogy a Hull is kikapott, így nem maradunk le nagyon a harmadik helytől.........
Az észak-londoni derbi ismét kitett magáért. A szezon gólja bentley-től, 2 gól az 5 perces hosszabbításban, 4-4 a 4ik és az utolsó meccsén..... van itt pár cím-opció.
.....Még szerencse, hogy a Hull is kikapott, így nem maradunk le nagyon a harmadik helytől.........
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.29. 23:16:28
pontosítok: mivel a hull kiszívott, gólkülnönbséggel már harmadikok vagyunk. éljen. ez remek hír.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 23:19:55
vesztett pontok tekintetében negyedikek, csak h fokozzam...
mann 2008.10.29. 23:22:28
Hát jól benézte ezt a közvetítést a fúrósport.
Láthattuk a Pool remek játékát, amint üszkölődve kissé beljebb tolják a vasat a tűzbe és lemaradtunk a forduló (szezon?) meccséről. Mondjuk én a MU-t folyattam, de csak a második félidőtől. C két gólja újabb lépés az aranylabda felé, Dimi pedig kezdi lassan otthon érezni magát az Old Traffordon.
A Spurs viszont úgy tűnik Redknappel ráült a sikerrakétára, remélem, hogy ezt a meccset adják le:
Arsenal TV
Sport2: november 4. Kedd, 16:45
Láthattuk a Pool remek játékát, amint üszkölődve kissé beljebb tolják a vasat a tűzbe és lemaradtunk a forduló (szezon?) meccséről. Mondjuk én a MU-t folyattam, de csak a második félidőtől. C két gólja újabb lépés az aranylabda felé, Dimi pedig kezdi lassan otthon érezni magát az Old Traffordon.
A Spurs viszont úgy tűnik Redknappel ráült a sikerrakétára, remélem, hogy ezt a meccset adják le:
Arsenal TV
Sport2: november 4. Kedd, 16:45
donnelly · http://nst.blog.hu 2008.10.29. 23:26:04
A tippverseny meg x lett, muhaha:)
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.10.29. 23:31:52
Fú, ez az Arsenal-Tottenham... nagyon megérte megnézni. Öt perccel a vége előtt aligha fogadott volna bárki is a döntetlenre, egész egyszerűen elképzelni sem lehetett, hogy az Arsenal ezt még kiengedheti a kezéből.
Ki volt az a védő, aki ráseggelt a labdára a szépítő gól előtt?
Ki volt az a védő, aki ráseggelt a labdára a szépítő gól előtt?
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.29. 23:42:35
Arsenal-Spurs = Villarreal-Atlético ?
Egy különbséggel: az előbbit (mely időben az utóbbi volt) nem láttam.
Függetlenül attól, hogy a PL nem kifejezetten érdekel, és hogy százszor inkább Pool, mint Arsenal, az Eurosport2 döntése bennem is mély értetlenséget váltott ki. (Már a meccsek előtt is, persze...)
Egy különbséggel: az előbbit (mely időben az utóbbi volt) nem láttam.
Függetlenül attól, hogy a PL nem kifejezetten érdekel, és hogy százszor inkább Pool, mint Arsenal, az Eurosport2 döntése bennem is mély értetlenséget váltott ki. (Már a meccsek előtt is, persze...)
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.29. 23:43:29
Clichy, aki addig hibátlanul teljesített.
Woland 2008.10.29. 23:57:44
beszéljen helyettem a BBC:
2154: GOAL Arsenal 4-4 Tottenham
Did I really just write that? That's the most amazing thing I've ever seen. Luka Modric hits a stunning, dipping, outrageous volley from the edge of the box that flies over Manuel Almunia and cannons back off the post and substitute Aaron Lennon is on hand to tap in the rebound. Utterly, utterly incredible scenes.
2156: Full-time Arsenal 4-4 Tottenham
Best injury time you will ever see (unless you're an Arsenal fan).
2154: GOAL Arsenal 4-4 Tottenham
Did I really just write that? That's the most amazing thing I've ever seen. Luka Modric hits a stunning, dipping, outrageous volley from the edge of the box that flies over Manuel Almunia and cannons back off the post and substitute Aaron Lennon is on hand to tap in the rebound. Utterly, utterly incredible scenes.
2156: Full-time Arsenal 4-4 Tottenham
Best injury time you will ever see (unless you're an Arsenal fan).
Everred 2008.10.30. 00:16:40
Ismét melegen gratulálok az ES2-nek :-)
Berbatov mekkora cselt csinált a második gól előtt, hihetetlen. A szezon egyik legszebb jelenete, annyi biztos.
Berbatov mekkora cselt csinált a második gól előtt, hihetetlen. A szezon egyik legszebb jelenete, annyi biztos.
Data4u 2008.10.30. 00:26:50
Fijjugg,
egy arsenal szentélyben volt szerencsém élvezni a derby-t. Ez azt jelenti, hogy egyedüli igaz hitüként (Tottenham Forever) kb 20-25 eltévelyedett társaságában éltem meg depi Bentley bámulatos gólját. Öröm és sörtáncomat követve még a félidőt követöen, majd a 2. félidő kezdete után hála a looserek védő sorának támadó szemléletét tükrözve előny ott. Komolyan, ilyen védő-támadó sor nélkül... easy game...
De.
A togói isten, aki szerintem a meccs folyamán tán 5* ért labdához, eredményes volt.
És 4-2-ről birtak 4-4-et kihozni a mieink.
Le a kalappal előttünk!!!
Ha ez nem ad önbizalmat, akkor semmi sem.
8 gól egy derby-n önmagáért beszél.
De hol volt Pável :-( , nagyon vártam egy gólt tőle, de végül a 16 milliós csókának kellett bizonyitania...
És ha becserélik Lennon-t Defoe + casd-re, akkord morci leszek. Adják inkább Pável-t vagy Bent-et 1:1-ben és királyok leszünk. Bár az Udinese 2:0 fáj nagyon.
Aki látta a meccset: Gomes-t láncra verni, és nem kiengedni az 5-ösön kivül, mert öngyilkosság. Egyébként genial a srác.
És miért Jenas a csk?
Akkor vagy elvenni Ledley-től, ha nem képes örizni a karszalagot folyamatosan, vagy találni valaki mást (ne Woodegate-t tán, nem tett még annyit le az asztalra eddig), de Jenas-t?
Minden esetre élveztem a derby-t főleg ennyi looser között, és bár kicsit tán hosszúra nyúlt a beszámolóm, de mentségem az x korsó sör :-)
WE ARE TOTTENHAM!!!
Asszem a kiesés veszélye törölve, és fokuszálhatunk a többi looser-re... Liverpool, Chelsea, MU.
COME ON YOU SPURS!!!
egy arsenal szentélyben volt szerencsém élvezni a derby-t. Ez azt jelenti, hogy egyedüli igaz hitüként (Tottenham Forever) kb 20-25 eltévelyedett társaságában éltem meg depi Bentley bámulatos gólját. Öröm és sörtáncomat követve még a félidőt követöen, majd a 2. félidő kezdete után hála a looserek védő sorának támadó szemléletét tükrözve előny ott. Komolyan, ilyen védő-támadó sor nélkül... easy game...
De.
A togói isten, aki szerintem a meccs folyamán tán 5* ért labdához, eredményes volt.
És 4-2-ről birtak 4-4-et kihozni a mieink.
Le a kalappal előttünk!!!
Ha ez nem ad önbizalmat, akkor semmi sem.
8 gól egy derby-n önmagáért beszél.
De hol volt Pável :-( , nagyon vártam egy gólt tőle, de végül a 16 milliós csókának kellett bizonyitania...
És ha becserélik Lennon-t Defoe + casd-re, akkord morci leszek. Adják inkább Pável-t vagy Bent-et 1:1-ben és királyok leszünk. Bár az Udinese 2:0 fáj nagyon.
Aki látta a meccset: Gomes-t láncra verni, és nem kiengedni az 5-ösön kivül, mert öngyilkosság. Egyébként genial a srác.
És miért Jenas a csk?
Akkor vagy elvenni Ledley-től, ha nem képes örizni a karszalagot folyamatosan, vagy találni valaki mást (ne Woodegate-t tán, nem tett még annyit le az asztalra eddig), de Jenas-t?
Minden esetre élveztem a derby-t főleg ennyi looser között, és bár kicsit tán hosszúra nyúlt a beszámolóm, de mentségem az x korsó sör :-)
WE ARE TOTTENHAM!!!
Asszem a kiesés veszélye törölve, és fokuszálhatunk a többi looser-re... Liverpool, Chelsea, MU.
COME ON YOU SPURS!!!
Woland 2008.10.30. 05:40:12
Klasszikus.
Bentley gólja... Isten lába. komolyan mondom ha filmben látom azt mondom hogy ez már azért túl sok... az ex-Arse középpályás egy 40 méteres levegő-levegő rakétával megszerzi az ősi ellenség szineiben szerzett első bajnoki gólját az első észak-londoni derbyjén... pffff... és ráadásul lehet hogy csak az est második legszebb gólja volt Jenas csavarása után.
Data4u testvérrel nem értek mindenben egyet, de ebben a sör/borgőzre háritom a felelősséget. : ) Jenas szerintem nagyon nagyot játszott - és ha már kiemeljük hogy Adebayor nyolcszor lőtt már gólt ellenünk akkor azt is érdemes hozzátenni hogy Jenas középpályásként (legalább) négyet lőtt a gúnárok ellen. Megérdemli ő azt a karszalagot (mellesleg Ledley mellett ő az egyik legrégebbi játékosunk újabban...)
Gomes tényleg hihetetlen dolgokat csinál. De ma olvastam valamit ami magyarázatot ad egy pár dologra. Két hete egy ütközés után 12 percre elvesztette az eszméletét edzésen - azóta is kemény borda-fájdalmai vannak, kábé sérülten játszik (lehet látni hogy szenved minden vetődés után). César viszont még nála is rosszabb bőrben van, úgyhogy Gomes nem tud regenerálódni.
Szerintem az első kettő Arse-gólt birói hibák előzték meg. 1. Bentley ellen szabálytalankodik Ferike, tovább, Ferike melléereszt egy lövést, Gomes kiséri - biró szerint hozzáért, jogtalan szöglet. Utánna persze Hutton lemarad Silvestréről, Gomes meg Jenas fejét öklözi a mezőnybe a labda helyett. 2. van Persie, bizonyitván hogy szive szerint az Arsenal Ladies-ben játszana, beleül Huddlestone ölébe (és azt mondja: PITTY) - a partjelző meg beinti more... Utánna persze mindenki lemarad no.10-ről, szóval nem csak a biró hibázott.
(credit, where credit is due: meg kell adni hogy Miss van Persie nagyon jó napot fogott ki - három gólpassz, egy gól... le a kalappal, nem csak az etikett miatt. Persze az a középiskolás nyálverés amit Adebayorral levágtak a negyedik gól után sokat levont a teljesitményéből...)
No, de azért ez a meccs a mieinkről szólt. az még hagyján hogy minusz kettőről jöttünk vissza! De úgy hogy egy perccel azután hogy Bent egy gólra felhoz minket Hutton szökteti Adebayort hogy megint kettő legyen közte! Hogy ezen túltették magukat a srácok az hihetetlen.
Micsoda cserék Wenger Knows-tól! Ebouét behozni a jó karma végett! Diabyt hogy ne csak nekünk legyen sárgánk. És Songot hogy Jenasnek legyen kit lefutnia annál a fincsi gólnál!
Amúgy megjegyzendő hogy a Spurs 9-et szabálytalankodott egész meccsen és 4 lapot kapott, az Arse-nál ugyanez az arány 17/1.
No, de lényeg a lényeg. 'arry behozta Bentet - első érintés gól. behozta Lennont - utolsó érintés gól. Nagyon belenyúlt az öreg szeszkazán! Még egy nagyon nagy húzás volt Woodgate-et előre küldeni az utolsó pár percre! Ő fejelt Modric-hoz! A legkisebb királyfi pedig majdnem kettétörte a kapufát csakhogy gólpasszt adjon Lennonnak! Hihetetlen. Hihetetlen. Hihetetlen.
Az a rémült sóhaj ami feltört az Emirates hazai nézőiből amikor a negyedik játékvezető feltartotta a négyperces hosszabbitást jelző táblát, na az a rémült sóhaj magában foglalt mindent amiért büszke egy Tottenham szurkoló.
Bentley gólja... Isten lába. komolyan mondom ha filmben látom azt mondom hogy ez már azért túl sok... az ex-Arse középpályás egy 40 méteres levegő-levegő rakétával megszerzi az ősi ellenség szineiben szerzett első bajnoki gólját az első észak-londoni derbyjén... pffff... és ráadásul lehet hogy csak az est második legszebb gólja volt Jenas csavarása után.
Data4u testvérrel nem értek mindenben egyet, de ebben a sör/borgőzre háritom a felelősséget. : ) Jenas szerintem nagyon nagyot játszott - és ha már kiemeljük hogy Adebayor nyolcszor lőtt már gólt ellenünk akkor azt is érdemes hozzátenni hogy Jenas középpályásként (legalább) négyet lőtt a gúnárok ellen. Megérdemli ő azt a karszalagot (mellesleg Ledley mellett ő az egyik legrégebbi játékosunk újabban...)
Gomes tényleg hihetetlen dolgokat csinál. De ma olvastam valamit ami magyarázatot ad egy pár dologra. Két hete egy ütközés után 12 percre elvesztette az eszméletét edzésen - azóta is kemény borda-fájdalmai vannak, kábé sérülten játszik (lehet látni hogy szenved minden vetődés után). César viszont még nála is rosszabb bőrben van, úgyhogy Gomes nem tud regenerálódni.
Szerintem az első kettő Arse-gólt birói hibák előzték meg. 1. Bentley ellen szabálytalankodik Ferike, tovább, Ferike melléereszt egy lövést, Gomes kiséri - biró szerint hozzáért, jogtalan szöglet. Utánna persze Hutton lemarad Silvestréről, Gomes meg Jenas fejét öklözi a mezőnybe a labda helyett. 2. van Persie, bizonyitván hogy szive szerint az Arsenal Ladies-ben játszana, beleül Huddlestone ölébe (és azt mondja: PITTY) - a partjelző meg beinti more... Utánna persze mindenki lemarad no.10-ről, szóval nem csak a biró hibázott.
(credit, where credit is due: meg kell adni hogy Miss van Persie nagyon jó napot fogott ki - három gólpassz, egy gól... le a kalappal, nem csak az etikett miatt. Persze az a középiskolás nyálverés amit Adebayorral levágtak a negyedik gól után sokat levont a teljesitményéből...)
No, de azért ez a meccs a mieinkről szólt. az még hagyján hogy minusz kettőről jöttünk vissza! De úgy hogy egy perccel azután hogy Bent egy gólra felhoz minket Hutton szökteti Adebayort hogy megint kettő legyen közte! Hogy ezen túltették magukat a srácok az hihetetlen.
Micsoda cserék Wenger Knows-tól! Ebouét behozni a jó karma végett! Diabyt hogy ne csak nekünk legyen sárgánk. És Songot hogy Jenasnek legyen kit lefutnia annál a fincsi gólnál!
Amúgy megjegyzendő hogy a Spurs 9-et szabálytalankodott egész meccsen és 4 lapot kapott, az Arse-nál ugyanez az arány 17/1.
No, de lényeg a lényeg. 'arry behozta Bentet - első érintés gól. behozta Lennont - utolsó érintés gól. Nagyon belenyúlt az öreg szeszkazán! Még egy nagyon nagy húzás volt Woodgate-et előre küldeni az utolsó pár percre! Ő fejelt Modric-hoz! A legkisebb királyfi pedig majdnem kettétörte a kapufát csakhogy gólpasszt adjon Lennonnak! Hihetetlen. Hihetetlen. Hihetetlen.
Az a rémült sóhaj ami feltört az Emirates hazai nézőiből amikor a negyedik játékvezető feltartotta a négyperces hosszabbitást jelző táblát, na az a rémült sóhaj magában foglalt mindent amiért büszke egy Tottenham szurkoló.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.30. 10:13:02
Woland,
nem nagyon értek egyet az összefoglalóddal, de gratulálok az eredményhez még egyszer.
A Wenger-cserék jók meglátások, az is kellett ahhoz, h elmenjen a hajó, de ezt a pontot nem Ti nyertétek meg, hanem mi adtuk oda, ajándékba, sajnos...
Üdv, ymy - most aztán tényleg kíváncsi vagyok mi lesz a hétvégén meg a mu ellen, mert nem játszunk rosszul, csak kellene egy nem francia védő is a csapatba :)
nem nagyon értek egyet az összefoglalóddal, de gratulálok az eredményhez még egyszer.
A Wenger-cserék jók meglátások, az is kellett ahhoz, h elmenjen a hajó, de ezt a pontot nem Ti nyertétek meg, hanem mi adtuk oda, ajándékba, sajnos...
Üdv, ymy - most aztán tényleg kíváncsi vagyok mi lesz a hétvégén meg a mu ellen, mert nem játszunk rosszul, csak kellene egy nem francia védő is a csapatba :)
ZenZo 2008.10.30. 10:45:31
Na akkor ha már a derbiről volt szó, írok pár szót a rangadóról: Hull-Chelsea, merthogy én azt áramoltattam/folyattam, amennyire engedte a net istene.
Az első gólról le is maradtam, mert a not broadcasting nem mutatta meg Lamps gólját, pedig az klasszis volt. Nyilván már ez a 3. percben szerzett találat kulcsfontosságú volt a meccs végkimenetelét tekintve. Egyébként jobb volt a Chelsea végig, habár a Hull nem egy megilletődött csapat, és kapufáig is jutottak, meg Cech sem volt tétlen. A második félidő elején Anelka demoraizáló találata után a Hull kicsit szétesett, már csak az volt a kérdés, mennyivel nyernek a vendégek. Három gombóc lett a vége, mert Malouda vállalt egyet (őszintén egy forintot nem tettem volna rá, hogy az idényben lesz olyan mérkőzés, hogy a két francia egy meccsen egy-egy gólt vállal). Mondjuk a fhanszia duó kihagyott egy valag helyzetet, tavaly CR ebből egy fél gólkirályi címet felépített, simán nyerhettünk volna 5-6 góllal is, de botrányosan rossz helyzetkihasználással dolgoztak említett két ember. Lampardban is maradt egy gól. Ami a rosszabb vendég szempontból, hogy magabiztos siker ide vagy oda, két sérülés lett megint belőle, a most visszatérő Joe Cole-t már az 54. percben le kellett cserélni, míg a nemrég visszatért Carvalho az utolsó percekben szenvedett combsérülést.
Mellesleg az arsenal meccs tényleg nem lehetett piskóta, kb. a tavalyi Chelsea-Aston Villara hasonlíthatott. 4-4 gól, ebből kettő a 90. perc után, sőt, ott volt büntető és két kiállítás is. De kemény volt... na majd próbálom pótolni a tegnapi meccset is.
písz
Az első gólról le is maradtam, mert a not broadcasting nem mutatta meg Lamps gólját, pedig az klasszis volt. Nyilván már ez a 3. percben szerzett találat kulcsfontosságú volt a meccs végkimenetelét tekintve. Egyébként jobb volt a Chelsea végig, habár a Hull nem egy megilletődött csapat, és kapufáig is jutottak, meg Cech sem volt tétlen. A második félidő elején Anelka demoraizáló találata után a Hull kicsit szétesett, már csak az volt a kérdés, mennyivel nyernek a vendégek. Három gombóc lett a vége, mert Malouda vállalt egyet (őszintén egy forintot nem tettem volna rá, hogy az idényben lesz olyan mérkőzés, hogy a két francia egy meccsen egy-egy gólt vállal). Mondjuk a fhanszia duó kihagyott egy valag helyzetet, tavaly CR ebből egy fél gólkirályi címet felépített, simán nyerhettünk volna 5-6 góllal is, de botrányosan rossz helyzetkihasználással dolgoztak említett két ember. Lampardban is maradt egy gól. Ami a rosszabb vendég szempontból, hogy magabiztos siker ide vagy oda, két sérülés lett megint belőle, a most visszatérő Joe Cole-t már az 54. percben le kellett cserélni, míg a nemrég visszatért Carvalho az utolsó percekben szenvedett combsérülést.
Mellesleg az arsenal meccs tényleg nem lehetett piskóta, kb. a tavalyi Chelsea-Aston Villara hasonlíthatott. 4-4 gól, ebből kettő a 90. perc után, sőt, ott volt büntető és két kiállítás is. De kemény volt... na majd próbálom pótolni a tegnapi meccset is.
písz
Data4u 2008.10.30. 10:48:57
Woland,
elolvastam újra, amit irtam, és már én sem értek teljesen egyet magammal :-D de akkor még igy volt.
Ez a PITTY dolog nagyon jó!!! Hofi forever!
Szeretem Jenas-t, de nem tartom karmester egyéniségnek. Ezért irtam, amit irtam.
A két cserénk tényleg arany csere volt. Viszont Pável egyenlőre még mindig rejtély nekem...
Az időhúzásos aresenal cserék pedig megérték a pénzüket :-)
4-2-nél rajtam kivül senki nem hitt a 4-4-ben, igaz én sem, mert 4-5-öt vártam, bár ebben azért volt némi önbizalomnövelő sör is.
A második félidő nem a mienk volt igazából egészen az ucsó részig. De kit érdekel? Ez a 4-4 ez győzelem nekünk egyértelmüen.
Mondjuk a zebrák jól elhúztak előlünk a 19. helyen :-) Majd csak utolérjük őket eccer.
És VÉGRE volt lelkesedés. jó lesz Harry (Potter)!!!
Azé' jöjjön Defoe...
elolvastam újra, amit irtam, és már én sem értek teljesen egyet magammal :-D de akkor még igy volt.
Ez a PITTY dolog nagyon jó!!! Hofi forever!
Szeretem Jenas-t, de nem tartom karmester egyéniségnek. Ezért irtam, amit irtam.
A két cserénk tényleg arany csere volt. Viszont Pável egyenlőre még mindig rejtély nekem...
Az időhúzásos aresenal cserék pedig megérték a pénzüket :-)
4-2-nél rajtam kivül senki nem hitt a 4-4-ben, igaz én sem, mert 4-5-öt vártam, bár ebben azért volt némi önbizalomnövelő sör is.
A második félidő nem a mienk volt igazából egészen az ucsó részig. De kit érdekel? Ez a 4-4 ez győzelem nekünk egyértelmüen.
Mondjuk a zebrák jól elhúztak előlünk a 19. helyen :-) Majd csak utolérjük őket eccer.
És VÉGRE volt lelkesedés. jó lesz Harry (Potter)!!!
Azé' jöjjön Defoe...
Data4u 2008.10.30. 10:50:20
Imci,
miért csak a védelembe? Összesen csak egy angol játszott tegnap is nálatok, mondjuk az egész jól...
miért csak a védelembe? Összesen csak egy angol játszott tegnap is nálatok, mondjuk az egész jól...
ZenZo 2008.10.30. 10:50:35
Ja, és Woland: ha emlékszel még, én szóltam az idény elején, mikor érdeklődtél, hogy Gomes mit bír, hogy addig semmi baj nincs vele, amíg nem kell kimozdulni a kapuból. Igazi bravúr kapus orbitális hibákkal néha. Ezt úgy látom itt Angliában is tartja...
Data4u 2008.10.30. 11:59:21
Gomes-t oda kell láncolni a kapufákhoz. Életveszélyes a csapatra 1m-re a gólvonaltól :-D
Múltkor elintézte Corlukát, most meg majdnem Jenast, és még gólt is kaptunk majdnem belőle...
Amúgy igaz, hogy 1-2 gól benne van meccsenként, de 5-6 bravúr is minimum, szóval net királyság...
Múltkor elintézte Corlukát, most meg majdnem Jenast, és még gólt is kaptunk majdnem belőle...
Amúgy igaz, hogy 1-2 gól benne van meccsenként, de 5-6 bravúr is minimum, szóval net királyság...
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.31. 12:50:13
@ data4u: azért a védelembe, mert ott van baj. Középen és elől jól muzsikálnak a skacok, britek, vagy sem, de ez a francia/spanyol hátsó sor túl sok gólt enged be. Nem biztos, hogy azért, mert franciák, sok más élcsapatban is van kitűnő frank védő, és a mieink sem rosszak, sőt, ezen a 4-4en is láttam egy rakás gyönyörű védelmi megmozdulást / szerelést, csak valahogy nem vízhatlan a dolog - és a védelemnél azért ez lenne a cél, nem :-D ?
Woland 2008.10.31. 13:13:43
ymy, morphine többi Arse-fan,
komoly kérdés: el tudnátok képzelni Gallast védekező középpályásnak? szerintem hatékonyabb lenne mint a védelem közepén - nagyon gyors és fáradhatatlan, viszont nem tud eléggé koncentrálni ahhoz hogy a védelmet irányitsa (case in point: Bent és Lennon is megelőzte a kipattanónál). A középpályáról viszont még kapura is veszélyesebb lehetne.
mit gondoltok?
komoly kérdés: el tudnátok képzelni Gallast védekező középpályásnak? szerintem hatékonyabb lenne mint a védelem közepén - nagyon gyors és fáradhatatlan, viszont nem tud eléggé koncentrálni ahhoz hogy a védelmet irányitsa (case in point: Bent és Lennon is megelőzte a kipattanónál). A középpályáról viszont még kapura is veszélyesebb lehetne.
mit gondoltok?
halareaal 2008.10.31. 13:34:06
lehetséges, hogy az Arsenalnál hasonló eset áll fenn, mint a Realnál. egyszerűen alkatilag képtelen védekezni a csapat, hiába vannak egyénileg baromi jó védők. mert ha megnézzük, az Arsenalnál azért sok probléma nincs, egyedül talán Gallas jelenléte aggasztó, de ő is csak az utóbbi időben. arról nem beszélve, hogy a róla kapott gólokból azért törleszt vmit az ellenfél kapujánál. a Werder is ilyen csapat, hogy nem tudnak védekezni, de mondjuk azért nekik nincsenek is olyan jó édöik.
kroos 2008.10.31. 13:37:00
öhöm,öhöm.Fritz-mertesacer-naldo-bonisch.
ez szerintem egyáltalán nem rossz.Mondjuk egyiket se adnám cannavaroért.pl.
ez szerintem egyáltalán nem rossz.Mondjuk egyiket se adnám cannavaroért.pl.
halareaal 2008.10.31. 13:42:24
LOL. ebből a védelemből senki nem kerülnne be sem az Arsenal, sem a Real csapatába. Fritz nem rossz, de Sagnával vagy főleg Ramossal azért nincs egyszinten. Mertesacker szintén jó, dehát a Realban még Metzelder is csak a padon csücsül. Naldo az kb Lucio egy (jóval) gyengébb kiadása. Bonisch az ki?
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.31. 13:43:20
kroos, ne röhögtess már Mertesackerrel, Fritzzel és Bonisch-sal, nem emlegethetők egy lapon Cannavaroval, a három együtt nem ér annyit, mint az öregedő Canna. Naldonak is láttam már néhány hajmeresztő hibáját, viszont támadásban hasznos a hátsósorból is, technikás gyerek.
_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.31. 13:46:55
az olasz védők hagyományosan csak a serie a-ban tudnak jól játszani. ez tény. (vagy mondhatnám: ennyi:))
kroos 2008.10.31. 13:47:48
Na..megszólalt a bundesliga tudós....
csak arra próbáltam célozni dr agy hogy a Brema védekezése (mint az összes többi csapatnál) nem csak a védelmen mulik.
És igen valoban merte,naldo meg fritz,jók.Bármelyk megeszi reggelire loriát:)
csak arra próbáltam célozni dr agy hogy a Brema védekezése (mint az összes többi csapatnál) nem csak a védelmen mulik.
És igen valoban merte,naldo meg fritz,jók.Bármelyk megeszi reggelire loriát:)
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.31. 13:55:53
Azért Loriát idehozni unfair, kedves Uli barátom ;-), mindjárt elkezdek Bayernezni!
"az olasz védők hagyományosan csak a serie a-ban tudnak jól játszani. ez tény. (vagy mondhatnám: ennyi:))" - mondjuk nagyvonalúan elfeledkezel egy győzelmet hozó világbajnokságról ;-). És holland meccset levéve az Eb-n sem nyomták rosszul Panuék.De mondjuk gondolhatunk a két évvel ezelőtt Bl sorozatra is, amikor a Serie A-ból kivénhedt Maldiniék igencsak lenullázták a félelmetes MU - hogy végül egy PL csapat is idekeveredjen, - csatársort a milánói meccsen.
"az olasz védők hagyományosan csak a serie a-ban tudnak jól játszani. ez tény. (vagy mondhatnám: ennyi:))" - mondjuk nagyvonalúan elfeledkezel egy győzelmet hozó világbajnokságról ;-). És holland meccset levéve az Eb-n sem nyomták rosszul Panuék.De mondjuk gondolhatunk a két évvel ezelőtt Bl sorozatra is, amikor a Serie A-ból kivénhedt Maldiniék igencsak lenullázták a félelmetes MU - hogy végül egy PL csapat is idekeveredjen, - csatársort a milánói meccsen.
_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.31. 15:07:24
a válogatott más, ott is olasz középpályás védelem játszik előtte. inkább úgy mondom akkor, hogy olasz csapatban tudnak jól játszani.
nézzük meg cannát, vagy zambrottát, vagy materazzit, vagy oddót, vagy ...
nézzük meg cannát, vagy zambrottát, vagy materazzit, vagy oddót, vagy ...
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.31. 15:14:37
"úgy mondom akkor, hogy olasz csapatban tudnak jól játszani." - így el is fogadom!
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.31. 15:18:08
"el tudnátok képzelni Gallast védekező középpályásnak"
el. a juventusban vagy a milanban. :)
gallas számomra felejtős, mint játékos, mint cséká, mint focista, egyaránt. csomagban eladnám eboue-val együtt... nem viccelek. :)
Songot csak azért nem adnám el, mert szerintem a büfében kürtöskalácsárusnak elmenne.
Üdv, ymy - kiakadva gallasra
el. a juventusban vagy a milanban. :)
gallas számomra felejtős, mint játékos, mint cséká, mint focista, egyaránt. csomagban eladnám eboue-val együtt... nem viccelek. :)
Songot csak azért nem adnám el, mert szerintem a büfében kürtöskalácsárusnak elmenne.
Üdv, ymy - kiakadva gallasra
Woland 2008.10.31. 16:45:36
ymy,
hehe, oke persze szerintem is az optimalis megoldas az eladas lenne - de nehezen tudom elkepzelni hogy Wenger meglepne ezt. szoval a tovabbra is jelenlevo problemat (Gallas) probalom kevesbbe destruktiv uzemmodba helyezni. ezek szerint lehetetlen...
marha buszke voltam pedig magamra, mondom itt egy ertelmes megjegyzes : )
bar Gallas "serulese" ad nemi okot a bizakodasra : ))) lehet hogy santara kiabalta magat a szerdai meccs utan? mas serulest nem tudok elkepzelni - ez csak diplomacia Wenger reszerol (remelem, kivetelesen a ti erdeketekben).
hehe, oke persze szerintem is az optimalis megoldas az eladas lenne - de nehezen tudom elkepzelni hogy Wenger meglepne ezt. szoval a tovabbra is jelenlevo problemat (Gallas) probalom kevesbbe destruktiv uzemmodba helyezni. ezek szerint lehetetlen...
marha buszke voltam pedig magamra, mondom itt egy ertelmes megjegyzes : )
bar Gallas "serulese" ad nemi okot a bizakodasra : ))) lehet hogy santara kiabalta magat a szerdai meccs utan? mas serulest nem tudok elkepzelni - ez csak diplomacia Wenger reszerol (remelem, kivetelesen a ti erdeketekben).
halareaal 2008.10.31. 19:29:45
"a válogatott más, ott is olasz középpályás védelem játszik előtte. inkább úgy mondom akkor, hogy olasz csapatban tudnak jól játszani. "
hát azért Cannavaro a Juvéban egy francia-brazil középpályás védekezés mögött játszott, párja egy francia belsővédő volt. tulképp alig volt 3-4 olasz a kezdőben.
persze értem, mit akarsz mondani, de azért azt meg kell jegyeznem hogy a valóban botrányos 2006-2007es szeon óta egyre inkább belelendül a Madridban is, és már elég rég óta egyáltalán nem nyújt rossz teljesítményt. persze a vb formájától nagyon messze van, de azt nemis lehet elvárni tőle, tartósan úgy 1xüen lehetetlen teljesíteni.
még annyit, hogy a hozzá hasonlóan jó olasz védők azért hazájukban is hanyatlásnak indultak 2006-2007 óta, gondolok itt Materazzira, vagy az egyébként zseniális Nestára. sőt, mostanában olyanokat hallok, hogy Chiellini is kezd kiégni:D
hát azért Cannavaro a Juvéban egy francia-brazil középpályás védekezés mögött játszott, párja egy francia belsővédő volt. tulképp alig volt 3-4 olasz a kezdőben.
persze értem, mit akarsz mondani, de azért azt meg kell jegyeznem hogy a valóban botrányos 2006-2007es szeon óta egyre inkább belelendül a Madridban is, és már elég rég óta egyáltalán nem nyújt rossz teljesítményt. persze a vb formájától nagyon messze van, de azt nemis lehet elvárni tőle, tartósan úgy 1xüen lehetetlen teljesíteni.
még annyit, hogy a hozzá hasonlóan jó olasz védők azért hazájukban is hanyatlásnak indultak 2006-2007 óta, gondolok itt Materazzira, vagy az egyébként zseniális Nestára. sőt, mostanában olyanokat hallok, hogy Chiellini is kezd kiégni:D
halareaal 2008.10.31. 19:59:16
"www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=206086"
Ferguson lassan kezd megbolondulni... Ronaldo maradt náluk, akkor meg mit kell még mindig ezen sírni?
Ferguson lassan kezd megbolondulni... Ronaldo maradt náluk, akkor meg mit kell még mindig ezen sírni?
kroos 2008.10.31. 20:08:47
fergi szerint csak azért igazolta le a reál heintzét mert ronaldo barátja,és igy akartzák elökésziteni a terepet a portugálnak.
halareaal 2008.10.31. 20:44:44
igen, erre mondom, hogy leállhatna már ezekkel a nyilatkozataival. ez a Heinzés hülyeség csak 1 dolog, folyamatosan azt szajkózza, h a Real így meg úgy, most meg még Francot is belevette.
Heinze (sajnos) annál sokkal többet játszik, mintha csak a Ronaldo-ügy miatt igazolták. másrészt meg ezzel igazából a korábbi játékosát, Heinzét alázza meg.
Heinze (sajnos) annál sokkal többet játszik, mintha csak a Ronaldo-ügy miatt igazolták. másrészt meg ezzel igazából a korábbi játékosát, Heinzét alázza meg.
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.10.31. 22:18:29
remélem, ma már a srácok egy kocsmában ülnek és söröznek, holnap meg matta részegen kelnek, aztán jöhet aminek jönnie kell, KEZDŐDIK A HÚZÓS NOVEMBER!!!
Üdv, ymy - asszem bontok én is egy (újabb) sört, aztán meglássuk mit hoz a holnap...:)
Üdv, ymy - asszem bontok én is egy (újabb) sört, aztán meglássuk mit hoz a holnap...:)
Utolsó kommentek